#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/04/2010 20:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Καμία επιείκεια για τίποτε και για κανένα



Καμία επιείκεια για το οικονομικό και  το πολιτικό σύστημα, αλλά και για τη Νέα Δημοκρατία

 Στην σημερινή ομιλία του στο Συνέδριο του Economist ο Αντώνης Σαμαράς είπε μεταξύ άλλων:

 Υποστηρίζω, χρόνια, τώρα ότι δημιουργήθηκε ένα μοντέλο που αναδιανέμει δανεικά, σε βάρος των επόμενων γενεών. Που έχει υποκαταστήσει την ανάπτυξη με την υπερκατανάλωση. Την επένδυση με την κερδοσκοπία. Και την ανταγωνιστικότητα με την «αρπαχτή». Όπου μεγάλο μέρος των εργαζομένων έγιναν δημόσιοι υπάλληλοι και μεγάλο μέρος των επιχειρηματιών έγιναν κρατικοδίαιτοι.

Κι ανάμεσά τους δημιουργήθηκε μια τεράστια γραφειοκρατία, που μπλοκάρει τα πάντα.

Κι έτσι γίνεται όλο και δυσκολότερο σε μία κυβέρνηση να δώσει λύσεις χρησιμοποιώντας το κράτος. Γιατί το ίδιο το κράτος είναι μέρος του προβλήματος. Κι έτσι το οικονομικό και το πολιτικό πρόβλημα της Ελλάδας έγιναν αλληλένδετα.

Σας μιλάει ένας άνθρωπος που δεν τα «ανακάλυψε» όλα αυτά τώρα. Τα λέω δημόσια – ακόμα κι από αυτό το εδώ το βήμα – εδώ και χρόνια. Και, πιστέψτε με, κάποτε ακούγονταν πολύ «ριζοσπαστικά», πολύ «ακραία». Και τα πλήρωσα.

Δεν δείχνω, λοιπόν, καμία επιείκεια για το οικονομικό μοντέλο που σήμερα δείχνει να χρεοκοπεί. Ούτε για το πολιτικό σύστημα που σήμερα δείχνει να αποτυγχάνει.

Δεν δείχνω, αν θέλετε, καμία επιείκεια ούτε για το κόμμα μου, για τη Νέα Δημοκρατία, που εκλέχθηκε το 2004 για να λύσει τα προβλήματα αυτά, για να επανιδρύσει το κράτος και δεν το έκανε. Άλλοτε το προσπάθησε, αλλά έκανε πίσω. Άλλοτε δεν το προχώρησε όσο θα ’πρεπε. Άλλοτε το προσπάθησε και πλήρωσε δυσανάλογο πολιτικό κόστος. Κι άλλοτε δεν το προσπάθησε καν.

Δεν δείχνω, λοιπόν, καμία επιείκεια για τίποτε και για κανένα.

Όμως, όλα αυτά η Νέα Δημοκρατία δεν τα δημιούργησε. Τα βρήκε.

Δεν τα άλλαξε, όσο θα ’πρεπε – σύμφωνοι! Αλλά τα βρήκε δεν τα δημιούργησε…

Και δεν ανέχομαι, ως πολιτικός, να ζητούν και τα ρέστα σήμερα, εκείνοι που τριπλασίασαν το ελληνικό χρέος στη δεκαετία του 80.

Εκείνοι που εισήγαγαν και θεσμοθέτησαν το λαϊκισμό στην Ελλάδα.

Εκείνοι που κραύγαζαν «δώστα όλα» το 1989 και «λεφτά υπάρχουν» για παροχές το 2009. Μόλις πριν λίγους μήνες.

Εκείνοι που αντιστάθηκαν σε κάθε απόπειρα μεταρρύθμισης όταν βρίσκονταν στην Αντιπολίτευση.

Κι εκείνοι που προσπάθησαν να αποτρέψουν τη συρρίκνωση του αριθμού των ασφαλιστικών ταμείων, και κάθε ιδιωτικοποίηση, και την πώληση της Ολυμπιακής και τη σύμβαση για την προβλήτα του Πειραιά.

Αν θέλετε να μιλήσουμε για τα βαθιά διαρθρωτικά προβλήματα της χώρας, υπάρχουν κάποιοι που οφείλουν να απολογηθούν γιατί ως κόμμα τα δημιούργησαν κι όποτε είχαν την ευκαιρία τα επιδείνωναν συνέχεια, κι αν κάποιος άλλος πήγαινε να τα διορθώσει του έθεταν αξεπέραστα εμπόδια.

Κι ύστερα όταν ξανάγιναν κυβέρνηση και διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν ξανά να μοιράσουν λεφτά όπως είχαν υποσχεθεί, πήραν ένα πρόβλημα δημόσιου ελλείμματος και το μετέτρεψαν σε μοναδική και πρωτοφανή κρίση δανεισμού.

Γι’ αυτό σήμερα δεν δέχομαι ως «κήνσορες» εκείνους που δεν είχαν το θάρρος ούτε μιας συγγνώμης.

 Διαβάστε όλη την ομιλία εδώ: http://www.antinews.gr/?p=42894

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TASSOS avatar
    TASSOS 29/04/2010 20:34:18

    ΑΝΤΩΝΗ, ΤΩΡΑ!!!!!!

    • asterix avatar
      asterix @ TASSOS 29/04/2010 20:45:33

      τωρα ομως...

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ asterix 29/04/2010 22:33:57

        Εννοούμε ΤΩΡΑ όμως....

      • HOOLIGAN avatar
        HOOLIGAN @ asterix 29/04/2010 23:11:48

        οχι τωρα. ΑΠΟΨΕ

      • nancy avatar
        nancy @ asterix 30/04/2010 01:04:52

        Οχι απόψε, αμέσως.

    • maestros avatar
      maestros @ TASSOS 30/04/2010 00:39:20

      ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ - ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

      http://aliartos-city.blogspot.com/2010/04/blog-post_30.html

  2. Orestios avatar
    Orestios 29/04/2010 20:36:30

    Διαγραφή Μητσοτάκη ΤΩΡΑ με αυτά που λέει στο Mega.
    Προσβάλει κάθε Νεοδημοκράτη και την νοημοσύνη μας.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Orestios 29/04/2010 20:38:10

      Ωχ, δεν βλέπω, δεν ακούω, αλλά φαντάζομαι τι λέει!
      Μέθοδος Έλεν Κέλερ. Κοινώς μβάχαλο!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Sic transit gloria mundi 29/04/2010 20:45:55

        Δεν μπορείς να φανταστείς. "Η υπεύθυνη κυβέρνηση του GAP" !!!!!!!

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 29/04/2010 20:48:21

        Έχω μεγάλη φαντασία, αλλά πραγματικά μέγας είναι μόνον ο Κύριος και φανταστικά θαυμαστό μόνον το έργο του: Η πραγματικότητα.

    • O Ιθαγενής avatar
      O Ιθαγενής @ Orestios 29/04/2010 20:49:10

      Γιατί να τον διαγράψει;
      Απεναντίας όσες φορές ο Επίτιμος μιλάει εξυμνώντας τον ΓΑΠ τόσες είναι μόνο οι φορές που έχει προσφέρει ειλικρινά στο κόμμα μας...
      Όσο περισσότερο μιλάει τόσο αποκρουστικότεροι γίνονται οι ...απόγονοι του, στον κόσμο.

      Ασε τον Δρακουμέλ να μιλάει εκθέτει τον ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ και απογυμνώνει τη Θεοδώρα...

  3. TASSOS avatar
    TASSOS 29/04/2010 20:37:59

    Όντως.Πολλοί προδότες. Πρέπει να τελειώνουμε με δαύτους.

  4. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 29/04/2010 20:39:35

    δΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΤΗΛΕΟΡΕΑΣΗ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ παλιός αναγνώστης 29/04/2010 20:44:20

      Oι αρχηγοι των σοβαρων κομματων δε βγαινουν στη τηλεοραση για ψυλλου πηδημα.
      Αλλο να μη μας αρεσει ο εκπροσωπος και αλλο να θελουμε το Σαμαρα σε ρολο Καρατζαφερη σε ολα τα καναλια καθε λιγο και λιγακι.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ παλιός αναγνώστης 29/04/2010 20:46:17

      Ο Αντώνης είναι ωραίος, ο Πάνος πονηρός, αλλά ο Κώστας ο παλιός είναι αλλοιώς!

  5. Ηλίας avatar
    Ηλίας 29/04/2010 20:49:27

    Ρε παιδιά, μήπως δεν έχω καταλάβει κάτι βασικό μέχρι τώρα; Στο ΑΛΤΕΡ ο Χαρακόπουλος ΔΕΝ πήρε σαφή θέση για το αν θα καταψηφίσει η ΝΔ στη βουλή τα μέτρα του ΔΝΤ. Το άφησε ανοιχτό αφού λέει τα δούμε αποσαφηνισμένα. Είναι δυνατόν; Υπάρχει η παραμικρή υποψία ότι θα τα υπερψηφίσει ή ότι θα απέχει ή οτιδήποτε άλλο;
    Δεν μου αρέσουν αυτά....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ηλίας 29/04/2010 20:57:56

      Φυσικα και ειναι πολυ πιθανον να τα ψηφισει.Διαβασε σε αλλο ποστ το σημερινο λογο του προεδρου.Λεει οτι τωρα οι αγορες εχουν κλεισει για την Ελλαδα.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:00:04

        Τι λέτε ρε παιδιά; Δεν διανοούμαι κάτι τέτοιο. Δεν τολμώ να το σκεφτώ...Συνένοχοι στο έγκλημα;

      • ΣΟΦΙΑ avatar
        ΣΟΦΙΑ @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:01:44

        Αυτό θα είναι ξεπούλημα!

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ Ηλίας 29/04/2010 21:01:01

      Συμφωνώ, Ηλία! Παρακολούθησα κι εγώ τον κ. Χαρακόπουλο και πράγματι άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο ψήφισης των μέτρων! Εκτός αν δε θέλουν να ανοίξουν τα χαρτιά τους! Ελπίζω...

    • tzager avatar
      tzager @ Ηλίας 29/04/2010 21:01:50

      Απορώ γιατί τέτοια έκπληξη..!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ tzager 29/04/2010 21:06:49

        Ειπε το εξης : Τώρα, όμως, όπως τα κατάφερε η κυβέρνησή μας, αυτό δεν είναι πλέον επιλογή. Είναι δυσάρεστη πραγματικότητα. Έχουμε ήδη προσφύγει στη στήριξη του Ευρωπαϊκού μηχανισμού και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, επειδή οι αγορές έκλεισαν για μας.

        Και αυτο που ειπε ειναι αληθεια.Τωρα η τακτικη στη Βουλη εξαρταται και απο αλλα-παντως η ΝΔ δεν μπορει να λαικισει οσο το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολιτευση εκ κατασκευης.Ειναι μειονεκτημα αλλα και για μενα ειναι και ενας απο τους λογους που τη στηριζω.Δεν θα μπορουσα ποτε να στηριζω απατεωνες που εκτος εξουσιας λενε "λεφτα υπαρχουν" και στην εξουσια κανουν αυτα που κανουν τωρα.

  6. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 29/04/2010 21:02:44

    Δηλαδή όταν λέει ο Σαμαράς:"Καμία επιείκεια για τίποτε και για κανένα", πώς εννοεί να το εφαρμόσει;

    Θα πάει στον πρόεδρο να ζητήσει εκλογές, θα απαιτήσει δημοψήφισμα, θα ανοίξει πανό μέσα στην βουλή κατά του ΔΝΤ, θα βγάλει τον κόσμο στο δρόμο, θα κάνει απεργία πείνας ή θα δώσει καμιά πενηνταριά ακόμα συνεντεύξεις ;

    Επίσης άφησε να διαφανεί μέσα από τις δηλώσεις του, ότι εδώ που φτάσαμε δυστυχώς δεν μπορούμε να αποφύγουμε τον βιασμό από το ΔΝΤ.
    Σε συνδυασμό με κάτι χαρακόπουλους που βγαίνουν στα κανάλια φαίνεται να αφήνουν ανοιχτή την μπαλκονόπορτα να ψηφίσουν στην ΝΔ, αν χρειαστεί, με βαριά(βεβαίως, βεβαίως) καρδιά υπέρ των μέτρων της τρόικας.

    Και τέλος με κάτι αναφορές που έκανε σε "κρουαζιερόπλοια" άφησε επίσης να εννοηθεί πως είναι κάθετα αντίθετος σε λαικές κινητοποιήσεις.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κάποιος. 29/04/2010 21:10:56

      Εγω πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενω υπαρχουν τοσα αριστερα κομματα θελουν με το ζορι μερικοι να κανουν τη ΝΔ μια απο τα ιδια.Κατα βαθος αυτος ηταν και ο λογος αποτυχιας Καραμανλη,οτι επαιζε μερικες φορες ρολο που δεν ταιριαζει σε δεξιο κομμα.
      Ειναι δυνατον η ΝΔ να προωθει την ......παλη των ταξεων (!) με εφοδους σε κρουαζιεροπλοια;
      Τα γραφω αυτα στο ποστ με το λογο του Σαμαρα.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:15:17

        Σ'εσένα απ'όλα όσα έγραψα, μόνο το κρουαζιερόπλοιο σου έκανε εντύπωση.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:20:24

        Ωραια,Το καμμια επιεικεια για κανενα αφορα 1) τα εσωκομματικα και 2( αν υπαρχει αλλο σκανδαλο τη δικαιοσυνη.

        α πάει στον πρόεδρο να ζητήσει εκλογές, θα απαιτήσει δημοψήφισμα, θα ανοίξει πανό μέσα στην βουλή κατά του ΔΝΤ, θα βγάλει τον κόσμο στο δρόμο, θα κάνει απεργία πείνας ή θα δώσει καμιά πενηνταριά ακόμα συνεντεύξεις ;

        Τιποτε απο αυτα.Θα κανει προτασεις πως θα βγουμε μια ωρα αρχυτερα απο το ΔΝΤ (μια ειναι η αξιοποιησης δημοσιας περιουσιας για να πληρωθει μερος του χρεους-ελπιζω να εχει και αλλες).

      • ΣΟΦΙΑ avatar
        ΣΟΦΙΑ @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:25:07

        Τι λες, ρε φίλε; Υπευθυνότητα είναι η συμμετοχή στην καταλήστευση του ελληνικού λαού και στην καταπάτηση κάθε δημοκρατικού δικαιώματος; Άκουσες τον κ. Ηλιόπουλο; Κόβονται ακόμα και η πιο χαμηλές συντάξεις και ο ΓΑΠ τους είπε: ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ!!!! Καταλύεται η δημοκρατία και εσύ υποστηρίζεις να γίνει η Ν.Δ. συνένοχη του εγκλήματος; Αυτός ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός δεν είναι η ταυτότητά μας! Ο Σαμαράς μιλάει για κοινωνικό φιλελευθερισμό. Μένει να το αποδείξει! Πολύ νωρίς ήρθε η ώρα να ορθώσει το πολιτικό παράστημα που πιστεύουμε ότι έχει!

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:25:33

        Εδώ ο ίδιος ο ΓΑΠ παραδέχθηκε ότι πλέον δεν αποφασίζει αυτός.
        Δηλαδή πως θα πιέσει ο Σαμαράς να βγούμε μια ώρα αρχύτερα από το ΔΝΤ και να αξιοποιηθεί η δημόσια περιουσία ;
        Θα κάνει επερωτήσεις για τα επόμενα τρισήμισι χρόνια μέχρι να τους σπάσει τα νεύρα και να του κάνουν το χατήρι ;

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:31:30

        Κάποιε, όλα καλά αυτά που κάνει το GAP?

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ ψυχραιμια 29/04/2010 21:43:15

        Orestios αυτήν την ερώτηση να την κάνεις σε αυτούς που τον στήριξαν και τον ψήφισαν.
        Αν διαβάσεις οποιοδήποτε σχόλιο μου στο blog θα καταλάβεις πόσο πολύ "συμπαθώ" αυτόν και το κόμμα του.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 29/04/2010 23:28:47

        Λατρεύετε τους ίδιους "αγίους" βρε Κάποιε. Κάποτε θα πρέπει να το παραδεχθείς.
        Εν πάση περιπτώσει, αν και διαφωνούμε σε πολλά, συμφωνώ με αυτό που έγραψες περί ιδεολογικής αφύπνισης.

    • tzager avatar
      tzager @ Κάποιος. 29/04/2010 21:18:25

      Πώς εννοεί να εφαρμόσει το: "καμία επιείκεια για τίποτα και για κανένα";

      Μα φυσικά διαγράφοντας τον πρώην πρωθυπουργό και στενούς του συνεργάτες στο Μαξίμου και ολόκληρο τον κεντρικό μηχανισμό στη Ρηγίλλης...

      Είμαστε σοβαροί;

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ tzager 29/04/2010 21:19:40

        Δεν ξέρω, είμαστε ;
        Θα δείξει...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ tzager 29/04/2010 21:23:15

        Με ποια αιτιολογια μπορει να γινει η διαγραφη οταν οπως λεει ο Καραμανλης απλως ειχε ελλειμμα οταν ειχαν ολες οι χωρες της ΕΥρωπης και το ΠΑΣΟΚ το μετετρεψε σε κριση δανεισμου.
        Καταλαβαινω οτι θελετε καποιον να τιμωρειται.
        Οταν ομως ο υπευθυνος ειναι ο ΓΑΠ αυτο δε γινεται.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 29/04/2010 21:45:04

        Πού είναι το πρόβλημα? Γιατί να μην τον διαγράψει όταν διαφοροποιείται τόσο πολύ. Ο Μητσοτάκης ήταν πάντα ένα βαρίδι για τη ΝΔ.
        Δεν τον έχουμε ανάγκη και δεν θα ανοίξει ρουθούνι με τη διαγραφή. Θα φύγει για να πάει στο ΠΑΣΟΚ άλλωστε. Στον φυσικό του χώρο. Μικρό το κακό, μεγάλο το όφελος.

  7. Ψιλιασμένος avatar
    Ψιλιασμένος 29/04/2010 21:17:21

    Δεν δείχνω, αν θέλετε, καμία επιείκεια ούτε για το κόμμα μου, για τη Νέα Δημοκρατία, που εκλέχθηκε το 2004 για να λύσει τα προβλήματα αυτά, για να επανιδρύσει το κράτος και δεν το έκανε. Άλλοτε το προσπάθησε, αλλά έκανε πίσω. Άλλοτε δεν το προχώρησε όσο θα ’πρεπε. Άλλοτε το προσπάθησε και πλήρωσε δυσανάλογο πολιτικό κόστος. Κι άλλοτε δεν το προσπάθησε καν.
    Δεν δείχνω, λοιπόν, καμία επιείκεια για τίποτε και για κανένα.
    Όμως, όλα αυτά η Νέα Δημοκρατία δεν τα δημιούργησε. Τα βρήκε.
    Δεν τα άλλαξε, όσο θα ’πρεπε – σύμφωνοι! Αλλά τα βρήκε δεν τα δημιούργησε…

    Αυτα τα λόγια του Σαμαρα, δείχνουν μια καλή πρόθεση και είναι στο σωστό δρόμο, αλλά δε φτάνουν.
    Είναι λίγο γενικόλογα όλα αυτα που λέει, αλήθειες αλλά γενικόλογες.
    Κε Σαμαρά, δεν ανακαλύψατε τον τροχό, όταν παραδέχεστε τα τεράστια λάθη του κόμματός σας κατα τη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
    Κε Σαμαρά, διευθύνσεις και ονόματα των υπαιτίων θέλουμε!!!
    Μπορείτε να μας δώσετε?
    Εκεί είναι το ζουμί...

    • tzager avatar
      tzager @ Ψιλιασμένος 29/04/2010 21:46:12

      Αμήν!

  8. Ηλίας avatar
    Ηλίας 29/04/2010 21:18:33

    Αγαπητοί φίλοι νομίζω πως εδώ έχουμε πρόβλημα.
    Ο Σαμαράς στη συζήτηση στη Βουλή πρέπει να ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΣΕΙ τον ΓΑΠ και να αναγνώσει ομιλία ΙΣΤΟΡΙΚΗ. Σε ανελεύθερη βουλή μιας χώρας υπο κηδεμονία το ΛΙΓΟΤΕΡΟ που έχει να κάνει είναι να κυρήξει την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ του λαού έναντι της εξαθλίωσης και της αναξιοπρέπειας. Να δώσει ηχηρό μήνυμα ελπίδας και προοπτικής στις μαύρες μέρες που έρχονται. Να κάνει τον λαό να τον πιστέψει, να τον αισθανθεί όσο πιο κοντά του γίνεται. Ο απλός πολίτης αυτό περιμένει πλέον από ΚΑΠΟΙΟΝ! Τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ! Θα τον δείτε τον απλό πολίτη στην πορεία του Σαββάτου. Και ξανά στις 5 του μήνα.
    ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.
    Αν και ο Αντώνης προδώσει την ελπίδα του λαού που τον στήριξε φοβάμαι πως οι μέρες της χώρας είναι μετρημένες...

    • tzager avatar
      tzager @ Ηλίας 29/04/2010 21:26:44

      Άν εννοείς να προτείνει μία ριζικά εναλλακτική πρόταση όπως π.χ. την έξοδό μας απ΄την ευρωζώνη και την ταυτόχρονη υποτίμηση της δραχμής... Τότε το συζητάμε.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ tzager 29/04/2010 21:33:32

        Οικονομολόγος είναι ο Αντώνης, κάτι θα έχει επεξεργαστεί για να προτείνει [εκτός από την εκμετάλευση της δημόσιας περιουσίας- φτάνει, το εμπεδώσαμε αυτό]. Αναδιάρθρωση θα είναι αυτό, προσφυγή σε τρίτες αγορές [Κίνα-Ρωσία], έξοδος από ευρώ...Δεν νοείται να νομιμοποιήσει την κηδεμονία της χώρας από το ΔΝΤ.

  9. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 29/04/2010 21:37:29

    Περιμένουμε άλλη λύση! Μήνες τώρα ζούμε με αυτή την προσδοκία! Είναι αυτό που μας στήριξε όλο αυτό το δύσκολο διάστημα! Ναι, πιστεύουμε ότι ο Σαμαράς μπορεί να αναστήσει την Ελλάδα!Αλίμονο, αν κοπεί και η τελευταία μας ελπίδα!

  10. tzager avatar
    tzager 29/04/2010 21:40:25

    ψυχραιμία,

    Η κοινή γνώμη είναι εύλογο να θέλει να χυθεί αίμα. Νομίζω ο,τι αν το εννοεί πραγματικά ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης πρέπει να ζητήσει τουλάχιστον τη παραίτηση από τη βουλευτική έδρα και/ ή τη διαγραφή όλων αυτών που αναφέρω παραπάνω. Αυτό πρέπει να κάνει από τη πλευρά της η ΝΔ για το δικό της μέρος ευθυνών. Και ας διαφοροποιηθεί πλήρως από τη πολιτική του ΠαΣοΚ και ας ταχθεί κατά των μέτρων.

    Από τη δική του τη πλευρά ο πρωθυπουργός και το κόμμα του πρέπει να αναλάβουν τις δικές τους ευθύνες και μάλλον αυτό πράττουν κατά μία έννοια κάνοντας χαρακίρι ή περιμένοντας το τσουνάμι να σκάσει.

  11. Ηλίας avatar
    Ηλίας 29/04/2010 21:43:47

    Η κάθαρση της ΝΔ περνάει μέσα από τη διάλυσή της με τη σημερινή της μορφή.
    Ελπίζω να το έχουνε καταλάβει αυτό στη Ρηγίλλης. Όσο πιο γρήγορα -και σίγουρα νωρίτερα από το ΠΑΣΟΚ - διαλυθεί η ΝΔ αφήνοντας ανοιχτό το δρόμο για κάτι το νέο και ελπιδοφόρο, τόσο πιο γρήγορα η χώρα θα αποκτήσει εναλλακτική προοπτική εξόδου από το αδιέξοδο.

    • tzager avatar
      tzager @ Ηλίας 29/04/2010 21:48:19

      Συμφωνώ απολύτως!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ηλίας 29/04/2010 21:51:55

      Να τη διαλύσει για να πάρει το όνομα ο Μητσοτάκης? Όχι αγαπητέ. Πρώτα θα διώξει τα βαρίδια.

      • tzager avatar
        tzager @ Orestios 29/04/2010 22:00:50

        Αυτό λέμε τόση ώρα! Και ας κρατήσει το όνομα...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 29/04/2010 22:02:29

        Τί ποσοστό λαμβάνει ο σύντροφος του Μητσοτάκη Μάνος στις εκλογές?

  12. effie B. avatar
    effie B. 29/04/2010 21:51:20

    Αγαπητε ψυχραιμια,
    επειδη εισαι ονομα και πραμα, ο πιο ψυχραιμος της παρεας,
    θα πρεπει εμεις εδω ολοι οσοι υποστηριζουμε και πιστευουμε τον Αντωνη Σαμαρα να τον στηριξουμε στις δυσκολες αποφασεις που εχει να παρει.
    Ολοι ξερουμε ποιοι φταινε. Το ξερει και το βροντοφωναζει και ο ιδιος. Αυτο ομως δεν αλλαζει την πραγματικοτητα. Πρεπει να παρθουν αποφασεις απο εναν σοβαρο Ευρωπαιο πολιτικο με αντικτυπο σε ολη την Ευρωπη. Δεν θα στηριξουμε λαικιζουσες επαναληψεις του τυπου ΓΑΠ.
    Εχουμε συναισθηση των περιστασεων, των αποφασεων αλλα και της ειλημμενης αποφασης.
    Πλατες στον αρχηγο, εμπιστοσυνη και δυναμη για να βγουμε οσο πιο γρηγορα απο τους υπονομους.

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 29/04/2010 21:57:43

    Ο Σαμαράς πολιτεύεται υπεύθυνα.
    Για να τοποθετηθεί αν συμφωνεί ή όχι με τα μέτρα πρέπει καταρχήν αυτά να ανακοινωθούν. Από την στιγμή που δεν υπάρχει συμφωνία τι να βγεί να πει.
    Οταν δει τα μέτρα με το χέρι στην καρδιά πρέπει να πάρει θέσει βάζοντας πρώτα το εθνικό συμφέρον και λέγοντας ανοικτά αυτό που θεωρεί σωστό.
    Στην συνέχεια εαν το θέμα έρθει στην βουλή να βάλει θέμα εσωκομματικής πειθαρχίας για να σταματήσει επιτέλους η διγλωσία και η υπονόμευση από τους Μητσοτάκηδες.
    Του δίνεται μοναδική ευκαιρία με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Και να καθαρίσει το κόμμα και να αναδείξει τον εθνικό του ρόλο στην κοινωνία.
    Σύμμαχος του η βιασύνη των Μητσοτάκηδων να μεταφέρουν το πρόβλημα της κυβέρνησης στο εσωτερικό της ΝΔ.

    • tzager avatar
      tzager @ Aris. A 29/04/2010 22:05:35

      Να καταψηφίσει η ΝΔ σύσσωμη τα μέτρα. Ολα καλά μέχρι εδώ.

      Αντιπροτείνοντας τι;

  14. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 29/04/2010 21:58:47

    Ο ηγέτης θα βάλει πλάτες σε εμάς! Το απαιτεί όλη η κοινωνία και ας μην μπορεί να το εκφράσει!

  15. scarab avatar
    scarab 29/04/2010 22:02:15

    Την ΝΔ κυρίες και κύριοι εσείς την ¨τιμωρήσατε¨
    Μην συμβουλεύετε λοιπόν και μην απαιτείτε
    Αφήστε αυτό που δημιουργήσατε να λειτουργήσει όπως νομίζει.
    Αν δεν σας αρέσει... με την επόμενη ευκαιρία ξανά τιμωρήστε τη.

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ scarab 29/04/2010 22:03:45

      Τι εννοεί ο ποιητής;

      • scarab avatar
        scarab @ ΣΟΦΙΑ 29/04/2010 22:06:16

        Εννοεί ότι ως γνωστόν το Πασόκ έγινε κυβέρνηση λόγω της ¨αποχής-τιμωρίας¨ των ψηφοφόρων της Ν.Δ.

      • tzager avatar
        tzager @ ΣΟΦΙΑ 29/04/2010 22:06:58

        Οτι έρχονται και εκλογές...

      • asterix avatar
        asterix @ ΣΟΦΙΑ 29/04/2010 23:10:44

        κ οταν ο κκ με ολα τα λαθη κ τις παραλειψεις βγηκε κ ειπε την αληθεια εφαγε μαυρο....τωρα που το μαυρο το τρωει ο λαος ψαχνετε για σωτηρες express...

      • σερτης avatar
        σερτης @ ΣΟΦΙΑ 29/04/2010 23:52:23

        το κανα με την αποχή και ειλικρινά ζητάω συγγνώμη

  16. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/04/2010 22:18:29

    Η ομιλία του κ. Σαμαρά εστιάζεται στον εντοπισμό κάποιων κακώς κειμένων - που είναι λίγο πολύ γνωστά - και βάλει γενικά εναντίον του συστήματος, χωρίς να αμφισβητεί την ουσία του. Έτσι καταλήγει σε ένα ουτοπικό ρεφορμισμό, που στηρίζεται σε υποτιθέμενη καλύτερη διαχείριση δεδομένων από αυτή του Πασόκ, την οποία όμως σε ρεαλιστική βάση δεν επιτρέπει το σύστημα.
    Δεν αποκαλύπτει την στρατηγική της παγκοσμιοποίησης, που είναι το παγκόσμιο κραχ, με στόχο πλήρη αναδιάταξη των εξουσιαστικών δεδομένων.
    Δεν είναι η παθογένεια του συστήματος κατά τον κ. Σαμαρά η εξωστρέφεια της χώρας, καθότι η ΝΔ. δεν ευθύνεται για την δημιουργία των προβλημάτων, αλλά "τα βρήκε" από το Πασόκ.
    Κάνει κριτική στην ΕΟΚ. Όμως αυτή είναι η ΕΟΚ. και γι' αυτό έγινε. Για να γίνουν οι πολυεθνικές της ισχυρότερες και όχι για να αναπτυχθεί ο νότος. Για να δράσεις ισοδύναμα σε ένα πεδίο με τους ισχυρούς, θέλει κότσια και αγώνα, που δεν διαθέτει η άρχουσα τάξη. Αυτή συνήθισε από το 1823 να παίρνει δάνεια για να χτυπάει τον λαό και να γλύφει ότι κόκαλο της πετάνε.Από το πρώτο δάνειο δεν χρηματοδοτήθηκε ούτε ένα βόλι εναντίον των Τούρκων, αλλά μόνο αυτά που ρίχτηκαν σε Ελληνικές πλάτες.
    Ο Καρκίνος δεν θεραπεύεται με ασπιρίνες. Αντίθετα με τον ισχυρισμό του κ. Σαμαρά από την κρίση αυτή ΔΕΝ πρόκειται να βγούμε. Η παράγκα θα γκρεμιστεί και ο αγώνας θα γίνει για το χωράφι. Αυτό σημαίνει πόλεμο στο σύστημα μέχρις εσχάτων.
    Φυσικά δεν είναι όλοι διατεθειμένοι για μια ολοκληρωτική σύγκρουση με το σύστημα. Όπως λέει και ο φίλος Ψυχραιμία - γνωστός εδώ για τρόπο που βλέπει τα πράγματα - και ο Σαμαράς δικός μας είναι. Ευρωπαϊστής, φιλελεύθερος, αποσκοπεί να εκποιήσει εθνική περιουσία. Έχω κατανόηση. Όπως λέει ο Σαββόπουλος "ακόμα πληρώνω". Αλλά τραβάω τον δρόμο μου.
    Δεν καλώ κανένα να με ακολουθήσει. Ξέρω που συχνάζουν τα παιδιά που τα λένε "αλήτες" με τα "πρησμένα πόδια". Εκεί, κάτω από τις γέφυρες κοιμάμαι και σφίγγω το σουγιά στην παλάμη μου. Γιατί είτε με χασκόγελα, είτε με δάκρυα, το ίδιο τέλος με περιμένει.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Μποτίλια στο Πέλαγος 29/04/2010 22:50:21

      ΣΩΠΑ!!!... Ποίημα του Αζίζ Νεσίν

      Σώπα, μη μιλάς, είναι ντροπή, κόψ' τη φωνή σου, σώπασε επιτέλους
      κι αν ο λόγος είναι αργυρός, η σιωπή είναι χρυσός.
      Τα πρώτα λόγια που άκουσα από παιδί, έκλαιγα, γέλαγα, έπαιζα, μου λέγαν:
      «σώπα!».

      Στο σχολείο μου κρύψανε την αλήθεια τη μισή,
      μου λέγανε: «εσένα τι σε νοιάζει; Σώπα!»

      Με φίλησε το πρώτο κορίτσι που ερωτεύτηκα και μου λέγανε:
      «Κοίτα μην πεις τίποτα, σσσ... σώπα!»

      Κόψε τη φωνή σου και μη μιλάς, σώπαινε.
      Και αυτό βάσταξε μέχρι τα είκοσί μου χρόνια.

      Ο λόγος του μεγάλου, η σιωπή του μικρού.
      Έβλεπα αίματα στο πεζοδρόμιο,
      «Τι σε νοιάζει εσένα;», μου λέγανε,
      «θα βρεις το μπελά σου, σώπα!».

      Αργότερα φωνάζανε οι προϊστάμενοι
      «Μη χώνεις τη μύτη σου παντού, κάνε πως δεν καταλαβαίνεις, σώπα!»

      Παντρεύτηκα, έκανα παιδιά, και τα 'μαθα να σωπαίνουν,
      η γυναίκα μου ήταν τίμια κι εργατική και ήξερε να σωπαίνει.
      Είχε μάνα συνετή, που της έλεγε: «Σώπα».

      Σε χρόνια δίσεκτα οι γονείς, οι γείτονες, με συμβουλεύανε:
      «Μην ανακατεύεσαι, κάνε πως δεν είδες τίποτα. Σώπα!»
      Μπορεί να μην είχαμε με δαύτους γνωριμία ζηλευτή,
      με τους γείτονες, μας ένωνε όμως, το «Σώπα!».

      «Σώπα!» ο ένας, «σώπα!» ο άλλος, «σώπα!» οι επάνω, «σώπα!» οι κάτω,
      «σώπα!» όλη η πολυκατοικία και όλο το τετράγωνο.
      «Σώπα!» οι δρόμοι οι κάθετοι και οι δρόμοι οι παράλληλοι.
      Κατάπιαμε τη γλώσσα μας... Στόμα έχουμε και μιλιά δεν έχουμε.
      Φτιάξαμε το σύλλογο του «Σώπα!». Και μαζευτήκαμε πολλοί,
      μια πολιτεία ολόκληρη, μια δύναμη μεγάλη, αλλά μουγκή!

      Πετύχαμε πολλά, φτάσαμε ψηλά, μας δώσανε παράσημα,
      τα πάντα κι όλα πολύ εύκολα, μόνο με το «Σώπα!».
      Μεγάλη τέχνη αυτό το «Σώπα»!

      Μάθε το στη γυναίκα σου, στο παιδί σου, στην πεθερά σου
      κι όταν νιώσεις ανάγκη να μιλήσεις ξερίζωσε τη γλώσσά σου
      και κάν' την να σωπάσει. Κόψ' την σύρριζα.
      Πέτα την στα σκυλιά.
      Το μόνο άχρηστο όργανο από τη στιγμή που δεν το μεταχειρίζεσαι σωστά.

      Δεν θα έχεις έτσι εφιάλτες, τύψεις κι αμφιβολίες.
      Δε θα ντρέπεσαι τα παιδιά σου και θα γλιτώσεις απ' το βραχνά να μιλάς,
      χωρίς να μιλάς να λες «έχετε δίκιο, είμαι σαν κι εσάς»
      Αχ! Πόσο θα 'θελα να μιλήσω ο κερατάς!

      Και δεν θα μιλάς, θα γίνεις φαφλατάς, θα σαλιαρίζεις αντί να μιλάς.

      Κόψε τη γλώσσα σου, κόψ' την αμέσως. Δεν έχεις περιθώρια.
      Γίνε μουγκός.
      Αφού δε θα μιλήσεις, καλύτερα να το τολμήσεις. Κόψε τη γλώσσά σου.

      Για να είσαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρά μου
      ανάμεσα σε λυγμούς και παροξυσμούς κρατώ τη γλώσσά μου,
      γιατί νομίζω πως θα 'ρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω
      και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω
      και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο,
      με έναν ψίθυρο, με ένα τραύλισμα, με μια κραυγή που θα μου λέει:
      ΜΙΛΑ!

      του Αζίζ Νεσίν (Τούρκου ποιητή)

      Σώπα, μη μιλάς!

    • tzager avatar
      tzager @ Μποτίλια στο Πέλαγος 29/04/2010 22:53:38

      Η επιείκειά σου είναι παραδειγματική!

      Η έλλειψη επιείκειας άλλων είναι πλασματικότατη.

  17. george1 avatar
    george1 29/04/2010 23:03:54

    Οποιος πιστευει οτι κυβέρνηση σχηματίζεται με βάση την επετηρίδα γελιέται. Αν κάποιοι στη ΝΔ χώνουν το κεφάλι τους στην άμμο και λένε οτι "δεν γνωρίζουμε ακόμη τη συμφωνία να τη δούμε πρώτα και θα αποφασίσουμε" μάλλον θα πρέπει να καθήσει σπίτι και να παίξει τάβλι διότι για πολιτικός δεν κάνει. Αν η ΝΔ θέλει να είναι η διαφορετική όψη του ίδιου νομίσματος περιμένωντας οτι μετά τον Γιώργο νομοτελειακά θα έρθει ο Αντώνης είναι βαθιά νυχτωμένοι. Αυτή τη στιγμή η ΝΔ είναι ένα βαθιά άρρωστο κια διεφθαρμένο κόμμα κυριαρχούμενο απο αλαζόνες, βαρόνους, δεσμεύσεις, pay roll. Η ΝΔ ή όπως αλλιώς θα λέγεται το κόμμα που θα προκύψει απο αυτή την αναταραχή θα πρέπει να αφουγκράζεται τη βουή και του πιο αθόρυβου κύματος. Αλλωστε όπως γνωρίζουν καλύτερα απο όλους οι ναυτικοί τα βουβά κύματα είναι και τα πιο επικύνδυνα....

    • PANAYIOTIS avatar
      PANAYIOTIS @ george1 29/04/2010 23:21:37

      Τα βουβά κύματα τα αφουγκράζεται η κυβέρνηση και ο ΓΑΠ; ..έρχεται τυφώνας σύντομα για όλους βέβαια.

  18. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 29/04/2010 23:43:38

    Ναι ναι ναι Μπλα Μπλα Μπλα... πάνε να ψηφίσεις τα μέτρα κι άσε μας

  19. soulegas avatar
    soulegas 30/04/2010 00:45:03

    Αντώνη Σαμαρά ο δρόμος προς την ελπίδα...θα έχει πολούς εφιάλτες , εγώ όμως ως νέος θα μάχομαι απέναντι απο τους εφιάλτες και απο αυτούς που ρίχνουν σε μελανχολιά μια ολόκληρη γεννιά ένα ολόκληρο έθνος! Γιατί τα οικονομικά πέρα απο χρήματα είναι και ψυχολογία είναι τα ονειρα για το μέλλον και αυτός που κάνει τον πρωθυπουργό φρόντισε να μας τα ακρωτηριάσει όλα! Βαδίζουμε μαζί στον δρόμο της ελπίδας!

  20. mara avatar
    mara 30/04/2010 00:53:12

    Το ΣΟΚ του Πασόκ , χρειάζεται εξίσου ένα πάρα πολύ δυνατό ΑΝΤΙΣΟΚ από τον Σαμαρά για να αντισταθμιστούν τα πράγματα.
    Αυτό να μου επιτρέψετε ο Αντώνης δεν το έχει κάνει ακόμα.
    H ομιλία του όντως ήταν εξαιρετική, όπως και όλες οι άλλες, αλλά δεν αρκούν πλέον τα λόγια.
    Χρειάζονται κινήσεις πολύ δυνατές εντός... και εκτός... Πρέπει να τα δώσει όλα, να πέσει στην φωτιά.
    Έχει αργήσει ήδη. Ο χρόνος σχεδόν έχει εξαντληθεί και η υπομονή του κόσμου επίσης.
    Ή τώρα ή ...καληνύχτα και έφεξε.....

  21. Greenhorses avatar
    Greenhorses 30/04/2010 00:58:48

    Και το οικονομικοεκδοτικό κατεστημένο πρέπει να τελειώσουμε με τον εθνικό εργολάβο.

  22. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 30/04/2010 01:10:47

    Από μεγαλοστελέχη του ΠΑΣΟΚ διαδίδεται, κυρίως προς εσωτερική κατανάλωση αλλά γενικά και όπου πιάσει, το εξής:
    Αν ήταν πρωθυπουργός ο Καραμανλής, λόγω των αγωγών με τη Ρωσία, η Ελλάδα θα είχε αφεθεί να πτωχεύσει και οι Αμερικανοί θα είχαν αφήσει τους Τούρκους να μπουκάρουν.
    Ενώ, τώρα με τον Γιωργάκη, τουλάχιστον αυτά αποφεύχθηκαν.
    Δηλαδή, σαν να λένε οι ίδιοι οι Πασόκοι: Ο GAP είναι σχεδόν άμισθο πρακτοράκι των Αμερικανών, αλλά τουλάχιστον έτσι τη σκαπουλάρουμε. Και είναι η μοναδική λύση που υπάρχει.
    Αυτό κυκλοφορεί όντως στην πασοκική πιάτσα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μάρκο Τ 30/04/2010 01:52:31

      Το ομολογούν ότι είναι αχυράνθρωπος? ΧΟ! ΧΟ! ΧΟ!

  23. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 30/04/2010 01:44:37

    Πάντως πρέπει να δέχεται μεγάλη πρέσα ο Αντώνης για να πει επισήμως το ΝΑΙ στα μέτρα της τρόικας.
    Βγήκε όλο το μητσοτακέικο στα ΜΜΕ και οι δηλώσεις τους παίζουν πιο πολύ από τον πρόεδρο του κόμματος.
    Σύγκλιση κοινοβουλευτικής επιτροπής για τα μέτρα ζητάει η μητσοτάκαινα, δηλώσεις μη αποχώρησης κάνει ο παυλίδης στους δημοσιογράφους και το mega τις μοντάρει με πλάνα αρχείου απο την κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ, λες και απευθύνεται από το βήμα της βουλής προς αυτούς.

    • tzager avatar
      tzager @ Κάποιος. 30/04/2010 01:59:37

      Ναι ο καημένος θα φάει πολύ ξύλο για να πει το ΝΑΙ τελικά...

      Αν έχει εναλλακτική λύση να τη προτείνει και να ζητήσει από το λαό να τη στηρίξει στους δρόμους. Όλα τ'άλλα είναι λόγια της Χαλιμάς!

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 30/04/2010 02:06:28

        ΠΑΣΟΚια Μητσοτάκηδες!

  24. Factorx avatar
    Factorx 30/04/2010 01:57:24

    Σαμαρας: Δεν προτείνουμε «να πουλήσουμε τα ασημικά μας». Προτείνουμε να αξιοποιήσουμε περιουσιακά στοιχεία που σήμερα δεν αποδίδουν τίποτε και ταυτόχρονα απαξιώνονται ταχύτατα.
    Αξιοποίηση δεν είναι μόνο η πώληση. Είναι και η μακροχρόνια μίσθωση, είναι και οι Συμπράξεις Ιδιωτικού Δημόσιου Τομέα. Κι ασφαλώς όλα αυτά αφορούν περιουσιακά στοιχεία του κράτους που είναι ήδη χωροθετημένα και μπορούν να αξιοποιηθούν οικονομικά. Δεν αφορούν εθνικούς θησαυρούς, μουσεία, πολιτιστικούς θησαυρούς βραχονησίδες κλπ.

    • tzager avatar
      tzager @ Factorx 30/04/2010 02:13:12

      Φυσικά και όλα αυτά είναι αναπτυξιακές πολιτικές στο τραπέζι.

      Τώρα όμως άλλο είναι το menu. ΔΝΤ και 130 δισ. ευρώ τριετής κάλυψη δανειακών αναγκών άμεσα ή κάτι άλλο;

      Και αν η αξιοποίηση των κρατικών περιουσιακών στοιχείων και τα ΣΔΙΤ είναι τόσο απλές, άμεσα εφαρμόσιμες και ρηξικέλευθες πολιτικές που λύνουν το δανειακό πρόβλημα της χώρας, τότε γιατί από σήμερα δε ξεκαθάρισε ο,τι η ΝΔ θα καταψηφίσει τα μέτρα της τρόικας ως ιδιαζόντως ειδεχθή..;

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 30/04/2010 02:17:37

        Η στάση του Σαμαρά είναι ξεκάθαρη. Εσύ δεν την καταλαβαίνεις.
        Πού είναι τα λεφτά από τις ανείσπρακτες εισφορές που διαλαλούσε το GAP? ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΊ?
        Ξέχασα όμως ότι είσαι του ΠΑΣΟΚ και γουστάρεις Μητσοτάκη.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ tzager 30/04/2010 02:20:05

        "Ξέχασα όμως ότι είσαι του ΠΑΣΟΚ και γουστάρεις Μητσοτάκη."

        Πού'σαι πατέρα (Αντρέα) να δεις τι γίνεται σήμερα...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 30/04/2010 02:26:10

        Γιατί βρε Αγανάκτηση εκπλήσεσαι? Δεν ένοιωσες το ίδιο τόσα χρόνια όπου οι Μητσοτάκηδες σαλιαρίζουν με το ΠΑΣΟΚ? Παραφυάδες του ΠΑΣΟΚ είναι στη ΝΔ. Ζιζάνια.

  25. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 30/04/2010 02:12:37

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα του Σαμαρά και της δημοκρατίας γενικότερα είναι τα συφιλιδικά μέσα ενημέρωσης.

    Όλοι οι μεγαλο-ΜΜΕάρχες με το ένα πόδι στον κορυδαλλό είναι.
    Μήπως πρέπει "εμμέσως, πλην σαφώς" να αρχίσει να τους απειλεί και λιγάκι;

    Δεν είναι δυνατόν κάθε λίγο και λιγάκι να βλέπεις τον κωλοτούμπα, τον βρυκόλακα και τη θυγατέρα του σε όλα τα κανάλια και να έχεις τον Σαμαρά να "παίζει" σε τηλεοπτικό χρόνο λιγότερο και από τις ομιλίες του Ομπάμα στην Αμερική...

    • tzager avatar
      tzager @ Αγανάκτηση 30/04/2010 02:23:12

      Μάλλον το version του Έλληνα Obama ala carte No2 δε συνάδει καθόλου με το παλμό των εξελίξεων.

      Έπαιξε για λίγο πριν τις εκλογές με 'δίκαιες κοινωνίες' και πράσινα άλογα αλλά τώρα (ειδικά τώρα) ακούγεται βαρετό, ανούσιο και δήθεν.

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 30/04/2010 02:27:25

        Το έχει καπαρώσει ο εκλεκτός της οικογένειας Μητσοτάκη, GAP. Μην πειράξουμε το λατρεμένο παιδί του Μητσοτάκη και της Ντόρας.

  26. tzager avatar
    tzager 30/04/2010 02:30:52

    Orestie,

    Άσε τους λαικισμούς στην άκρη. Αναρωτιέμαι πώς θα δικαιολογήσεις την 'ξεκάθαρη' στάση του Σαμαρά την άλλη εβδομάδα στη Βουλή.

    Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι..!

    • tzager avatar
      tzager @ tzager 30/04/2010 02:34:52

      Και ο Αντωνάκης είναι το αγαπημένο παιδάκι του Αντρέα!

      ΕΚΤ και ΔΝΤ το ίδιο συνδικάτο!

      Orestie πάρε τον Παναγιωτακόπουλο και πηγαίνεται για καμιά αφισοκόλληση...

      • tzager avatar
        tzager @ tzager 30/04/2010 02:44:04

        Ο Αυριανισμός ξαναχτυπά μετενσαρκωμένος...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 30/04/2010 02:45:21

        Δεν τα έμαθες? Το συγκρότημα της Αυριανής στηρίζει την οικογένεια Μητσοτάκη. χο! χο!

    • Orestios avatar
      Orestios @ tzager 30/04/2010 02:44:15

      Σε οικτίρω.

      Τα σαπρόφυτα της οικογένειας Μητσοτάκη δηλητηριάζουν τους φιλελεύθερους Έλληνες. Οφείλουμε να τους ξεριζώσουμε μια και καλή.
      Ιδεολογικά ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ. Παρέα με τον Καρατζαφέρη, τον Μάνο και τον Αδριανόπουλο.

      Οι φιλελεύθεροι Έλληνες θα ανακουφιστούν όταν απαλλαγούν από την χρόνια ενστάλλαξη δηλητηρίου.

  27. pizza avatar
    pizza 30/04/2010 06:10:25

    Αν ειναι να πληρωσουν ολοι τοτε θα αδειασουν την μιση βουλη αν οχι παραπανω. Καλα αστεια μας λεει τωρα? Ποιος πολιτικος θα ηθελε να τιμωρηθουνε ολοι αυτοι που φταινε οταν φταινε ολοι τους?

  28. pizza avatar
    pizza 30/04/2010 06:19:00

    Αυτους του ΚΚΕ τους καταλαβαινει κανενας? Ο Μαιλης δεν βρισκει τιποτε το παραδοξο αν παραβιαζεται το Συνταγμα απο το ΚΚΕ γιατι δεν συμφωνουν και διοτι το καταψηφισαν.... Δηλαδη δικαιολογουν την παρανομια και η Δημοκρατια δεν μετραει για αυτους! Γι'αυτο και δεν αξιζει να χανη την ωρα του κανεις με αυτους.

  29. Pikaia Gracilens avatar
    Pikaia Gracilens 30/04/2010 08:23:13

    Mάλλον εἰσερχόμαστε στό δεύτερο στάδιο τοῦ Kübler-Ross μοντέλου, αύτό τῆς άγριάδας μετά τό στάδιο τῆς ἄρνησης.

  30. GreenHordes avatar
    GreenHordes 30/04/2010 09:28:14

    Ας βρει άξιους με γνώσεις, τίμιους τους πατριώτες να δουλέψουν σε ένα πρόγραμμα ανασυγκρότησης και ανάπτυξης την Ελλάδας, μακριά από συμφέροντα περίεργες χορηγίες κτλ.

  31. nina avatar
    nina 30/04/2010 09:35:59

    ξυπνήστε. οποιδήποτε απόφαση χωρίς δημοψήφισμα είναι φασιστική.Δεν μπορούν να αποφασίσουν για μας αυτοί που με τις πολιτικές τους μας οδήγησαν εδώ. μην είστε κομματόσκυλα .παράξτε πολιτική σκέψη όποιος δεν επιμένει για δημοψήφισμα είναι και συνένοχος και συμμέτοχος.

    • Dimi avatar
      Dimi @ nina 30/04/2010 10:12:04

      Απ'αυτόν εδώ τον φιλόξενο χώρο, από τη πρώτη μέρα, έχει ζητηθεί Δημοψήφισμα και γιά το Εθνοκτόκο ν/σ, Και γιά το δολοφονικό ΔΝΤ. Μέχρι σήμερα όμως, τα αίτηματα γιά Δημοψήφισμα, δεν φαίνεται να έχουν ευαισθητοποιήσει ευήκοα ώτα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.