#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/10/2012 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Η διαπραγμάτευση τελείωσε



Διαπραγμάτευση τέλος. Ο πρωθυπουργός σε γραπτή ανακοίνωσή του έβαλε τέλος στα σενάρια ότι η διαπραγμάτευση με την τρόικα θα μπορούσε να συνεχιστεί μέχρι την ψήφιση των μέτρων καθώς και ότι στη Γερμανία βλέπουν θετικά τη μετάθεση των εργασιακών για την άνοιξη.

Ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι η κυβέρνηση έκανε ότι ήταν δυνατόν, ότι εξάντλησε όλα τα περιθώρια και πλέον πρέπει τα μέτρα να ψηφιστούν για να πάρει η Ελλάδα τη δόση, να μην καταρρεύσει και να μείνει στο ευρώ. «Πετύχαμε σημαντικές βελτιώσεις, είναι το καλύτερο που μπορούσε να πετύχει η Ελληνική Κυβέρνηση,» προσέθεσε ο Αντώνης Σαμαράς.

«Πλέον, εναπόκειται στα κόμματα η έγκρισή τους, σημείωσε ο πρωθυπουργός, υπογραμμίζοντας ότι εάν τα μέτρα αυτά ψηφιστούν από την Ελληνική Βουλή, η χώρα μας θα παραμείνει στην Ευρωζώνη και θα εξέλθει από την κρίση».

«Το πρόβλημα από δω και στο εξής δεν είναι εκείνο ή το άλλο μέτρο… Το πρόβλημα είναι το ακριβώς αντίθετο: τι θα μπορούσε να συμβεί, αν δεν περάσει η συμφωνία και οδηγηθεί η χώρα στο χάος.  Και πόσο πιο οδυνηρή θα ήταν για ολόκληρο τον ελληνικό λαό μια τέτοια εξέλιξη. Από οικονομική άποψη  και - ακόμα χειρότερα -από πολιτική άποψη.  Αυτοί οι κίνδυνοι πρέπει να αποφευχθούν. Κι αυτό εναπόκειται πια στην υπευθυνότητα όλων των κομμάτων και του καθενός

βουλευτή ξεχωριστά».

Πρόκειται ουσιαστικά για ένα σκηνικό που το έχουμε ξαναδεί τουλάχιστον 3 φορές, όταν οι προηγούμενες κυβερνήσεις έθεσαν το δίλημμα της εξόδου από το ευρώ ή της αποδοχής πολύ σκληρών μέτρων.

Πλέον τα πάντα βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού καθώς φαίνεται ότι χάνονται όποιες ελπίδες υπήρχαν για υποχώρηση της τρόικας στο θέμα του επιδόματος γάμου και της επεκτασιμότητας των συλλογικών συμβάσεων. Ήταν ελπίδες που έτρεφε και η ΔΗΜ.ΑΡ. ώστε να αλλάξει στάση και να ψηφίσει το πακέτο. Κάτι που τώρα φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο και οι προθέσεις της θα φανούν σήμερα όπου συνεδριάζει η Κ.Ο. της ομάδα.

Το πλέον πιθανό σενάριο είναι να πάνε τα μέτρα στη Βουλή όλα μαζί και η κυβέρνηση να επιχειρήσει να περάσουν με τις ψήφους των βουλευτών της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ και πάντα με το φόβο να υπάρξουν διαρροές που θα προκαλέσουν πολιτική κρίση. Πάντως, ο Ευ. Βενιζέλος, αν και δε ζήτησε επισήμως κομματική πειθαρχία είπε ότι το ΠΑΣΟΚ θα ψηφίσει τα μέτρα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, τρεις βουλευτές οι κ. Κουτσούκος, Κασσής και Σκανδαλίδης είπαν ότι δεν πρόκειται να ψηφίσουν τα μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κίνδυνος «ατυχήματος» στην ψηφοφορία είναι πολύ πιθανός.

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Ολοκληρώσαμε σήμερα τη διαπραγμάτευση για τα μέτρα και τον Προϋπολογισμό.

Κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν. Εξαντλήσαμε όλα τα περιθώρια πιέσεων και χρόνου. Πετύχαμε σημαντικές βελτιώσεις, ακόμα και την τελευταία στιγμή...

Εφ' όσον εγκριθεί η συμφωνία αυτή και ψηφιστεί ο Προϋπολογισμός, η Ελλάδα θα παραμείνει στο ευρώ. Και θα βγει από την κρίση.

Πέρα από τη συμφωνία, ήδη προσπαθώ να δοθούν στην Ελλάδα περισσότερα από 31 δισεκατομμύρια ευρώ, ώστε να υπάρξει αισθητό αποτέλεσμα στην πραγματική οικονομία.

Το πρόβλημα από δω και στο εξής δεν είναι εκείνο ή το άλλο μέτρο...

Το πρόβλημα είναι το ακριβώς αντίθετο: τι θα μπορούσε να συμβεί, αν δεν περάσει η συμφωνία και οδηγηθεί η χώρα στο χάος.

Και πόσο πιο οδυνηρή θα ήταν για ολόκληρο τον ελληνικό λαό μια τέτοια εξέλιξη. Από οικονομική άποψη και - ακόμα χειρότερα -από πολιτική άποψη.

Αυτοί οι κίνδυνοι πρέπει να αποφευχθούν.

Κι αυτό εναπόκειται πια στην υπευθυνότητα όλων των κομμάτων και του καθενός βουλευτή ξεχωριστά».

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 15:04:49

    Μίλησε όπως θα μιλούσε κάθε υπεύθυνος μεγάλος ηγέτης. Όσοι ενοχλούνται παρακαλώ να αναλογιστούν τις επιπτώσεις μιας αντίθετης εξέλιξης.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 15:19:01

      Γειά σου ρε ΜΑΝΩΛΗ Μ. με τα φιλομνημονιακά σου σχόλια!

      • man8os avatar
        man8os @ Κώστας 30/10/2012 15:31:28

        Μην προβοκαρεις δε θες να συμβει καποιο ατυχημα στην ψηφιση των μετρων.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κώστας 30/10/2012 17:40:57

        Έχεις εναλλακτική λύση για τη χρηματοδότησή μας; Είμαι όλος αυτιά να την ακούσω

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 15:30:40

      Ἔλα, πές τήν ἀλήθεια, Μανώλη "Μ", ὁ Μανώλης "Κ" εἶσαι, σωστά? :)

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ἀντρέας 30/10/2012 17:41:59

        Καμία σχέση. Είμαι από Κρήτη

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 18:01:24

      Ρε μαμώτο να μην έχει Like το Αntinews να σου πατήσω τουλάχιστον 34 Mανώλη M. !!! :-)

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 18:29:55

      πληρωθηκες σημερα Μανωλη Μ. ή ξεχασαν να σου δωσουν τον μισθο σου;;;

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 18:38:52

      Συμφωνω απολυτα !Ετσι ειναι κι αν σας αρεσει εαν δεν σας αρεσει υπαρχει και η φτωχεια κι εξαθλιωση του Συριζα !Ιδου η Ροδος ιδου και το 'πηδημα' κκ Βολευτες !

    • Alex avatar
      Alex @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 20:26:42

      Μανώλη είσαι άπαιχτος. Στους αντιστοιχους εκβιασμούς του Παπανδρέου ήσουν 180 μοίρες αντίστροφος στα σχολιά σου.

      Τα κομματοσκυλα σαν και εσένα έχουν καταστρέψει την χώρα. Το έχουν πάρει άραγε χαμπάρι οι Έλληνες ή ακόμη υποστηρίζουν το Νεα Πασοκοκρατία?

      • dim avatar
        dim @ Alex 31/10/2012 04:17:48

        Ποιος εμπόδιζε το ΓΑΠ και τον ΠΑΠ να πάρει διαρθρωτικά μέτρα 2 χρόνια? Ποιος τον εμπόδιζε να πίασει τους φοροφυγάδες? Ποιός τον εμπόδιζε να κάνει αποκρατικοποιήσεις? Να κλείσει οργανισμούς? Να ανοίξει επαγγέλματα? Να προσελκύει επενδύσεις αντί να φωνάζει ότι θα δίωξει τους Κινέζους και θα επανακρατικοποιήσει την Ολυμπιακή??

        Άν και ο Σαμαράς δεν κάνει ταχύτατα βήματα μεταρρυθμίσεων και διαρθρωτικών αλλαγών, όχι σε 2 χρόνια, αλλά σε 6 μήνες, εγώ που είμαι θερμός υποστηρικτής του, πρώτος απ΄ όλους θα τον κατηγορήσω...

        Η χώρα είχε την ατυχία (βέβαια ο λαός φταίει, αυτός επέλεξε ΓΑΠ και ΠΑΠ και λεφτά υπάρχουν, αντί για πάγωμα και λιτότητα Καραμανλή), να έχει στην πιο κρίσιμη στιγμή για τα οικονομικά της χώρας, τον πιο άχρηστο και ανεπαρκή υπουργό οικονομικών της μεταπολίτευσης (ΠΑΠ)... Ας μην κάνουμε το ίδιο λάθος ξανά, και φέρουμε τους άλλους φωστήρες που το μόνο που έχουν να επιδείξουν είναι μαθητικές καταλήψεις (Τσίπρας), μανιφέστα περί πάλης των τάξεων (Μηλιός), και ύμνους περί δραχμής (Λαφαζάνης)...

    • mx avatar
      mx @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 23:41:47

      ...O A.Σ είπε ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει και είναι αλήθεια. Μαζί του συμφωνεί και το Δ.Ν.Τ. Ο μόνος λόγος για να συνεχιστεί η εφαρμογή του είναι η εξασφαλισμένη αποτυχία του. Έτσι τα μέτρα του Μαρτίου θα είναι και αυτά απαραίτητα και αναπόφευκτα για να παραμείνουμε στο euro με κάθε κόστος.κ.ο.κ.Το ζήτημα είναι ποιος το πληρώνει αυτό το κόστος. Πάντως όχι οι "επικοινωνιολόγοι-διαφημιστές" της Νέας Γλώσσας.
      Σε απλά Ελληνικά 'βιωσιμότητα του χρέους' σημαίνει ... είστε οι καλύτεροι πελάτες μας τα τελευταία 200 χρόνια και δεν θέλουμε να σας χάσουμε


      Toν Οκτώβριο του 1980 οι Dead Kennedys κυκλοφορούν το τρίτο τους single με τίτλο " kill the poor"

    • klik avatar
      klik @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 02:21:12

      Άμα σου δίνουν καλό μισθό, πες μου να έρθω και εγώ.

  2. noldor avatar
    noldor 30/10/2012 15:09:06

    Σ' ευχαριστούμε πατερούλη και μια μεγάλη συγγνώμη εκ μέρους μου στον Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου που είχε το θάρρος να πάει κόντρα στο ρεύμα και να οδηγήσει την χώρα στην Γη της Επαγγελίας. Άξιος και αυτός όπως και οι συνεχιστές της τιτάνιας προσπάθειάς του.

  3. drider avatar
    drider 30/10/2012 15:12:03

    Για να δούμε τι στάση θα κρατήσει η ΔΗΜΑΡ στη ψηφοφορία. Για το ΠΑΣΟΚ δεν έχω καμία αμφιβολία...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ drider 30/10/2012 16:41:56

      Η πραγματικότητα όμως ξεπερνά την καλπάζουσα φαντασία...

      • Μ.Γ avatar
        Μ.Γ @ Ο Θείος 30/10/2012 18:49:03

        Oχι θειε μου. Η πραγματικοτητα επαναλαμβανεται παντοτε, κρατωντας τα ιδια γελοιογραφικα χαρακτηριστικα. Το ειπαμε χιλιες φορες : σε καμμια χωρα οπου επιχειρηθηκε να εφαρμοστει η στρατηγικη του νεοφιλελευθερισμου των banksters δεν επιβιωσε το παληο πολιτικο συστημα. Αργεντινη, Βραζιλια, Βολιβια, Ισημερινος, Πολωνια, Ταϋλανδη, Ρωσσια, Ν. Αφρικη.... Στην περιπτωση της Ελλαδας η μονη "καινοτομια" ειναι πως το ιδιο ακριβως σεναριο παιχτηκε σε μια χωρα της Ε.Ε που ειναι παγιδευμενη σε ενα κοινο νομισμα.

  4. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 30/10/2012 15:18:40

    Σά νά μήν ἄλλαξε ὁ ...λογογράφος, μέ τήν ἀλλαγή "φρουρᾶς" στό Μαξίμου, μετά τίς ἐκλογές.
    Σά νά 'ναι ὁ ἴδιος λογογράφος πού ἔγραφε τά ἀνεκδιήγητα στούς λόγους τῶν ΓΑΠ, Παπακωνσταντίνου, Παπαδήμου, Καψῆ.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Ἀντρέας 30/10/2012 21:18:15

      Δεν μπορεί να παίζει το σενάριο όπου ο ένας τα έλεγε και δεν ήταν αλήθεια, και ο άλλος λέει το ίδιο αλλά τώρα πια ισχύει;

      Κι αυτό συμβαίνει στη ζωή αγαπητέ φίλε.

      Το θέμα είναι να αξιολογείς όχι μόνο λόγια, αλλά ποιος τα λέει, εκεί είναι το θέμα. Εκεί κρίνεται το παιχνίδι.

  5. βαγγος avatar
    βαγγος 30/10/2012 15:18:47

    καληνύχτα ελλάδα.

  6. man8os avatar
    man8os 30/10/2012 15:21:22

    Η αγωνια κορυφωνεται.
    Περιμενουμε τι θα γινει.
    Ο Θεος να βαλει το χερι του.

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ man8os 30/10/2012 15:28:26

      Ὁ Θεός οὔτε ἔχει, οὔτε θέλει νά ‘χει καμιά σχέση, μέ τίς «μπίζνες» καί τά σχέδια αὐτῶν τῶν ἰσχυρῶν, ντόπιων καί ἀλλοδαπῶν, πού ἐπί τῆς οὐσίας κυβερνᾶνε χῶρες καί ἠπείρους ἀπό τό σκοτάδι τοῦ παρασκήνιου.

      • Economist avatar
        Economist @ Ἀντρέας 30/10/2012 22:27:15

        Ο Θεός μπορεί να μην ελέγχει ούτε ένα από τα βασίλεια του κόσμου, σπεύδει όμως πάντοτε όπου τον καλέσουν τα παιδιά του.

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 30/10/2012 15:27:27

    Ανείπωτες θυσίες. Ανάσταση;

  8. NAF avatar
    NAF 30/10/2012 15:31:19

    Ο ΓΑΠ, ο Παπακωνσταντίνου, Ο Βενιζέλος, Ο Παπαδήμος κ.λ.π δηλαδή τώρα δικαιώνονται?

  9. CHRIS avatar
    CHRIS 30/10/2012 15:43:56

    Τέλος η "διαπραγμάτευση", "αναδιαπραγμάτευση" και "απαγκίστρωση". Τώρα αρχίζει η τρομοκρατία του "τι θα γίνει αν δεν ψηφιστούν τα μέτρα".

  10. χρηστοσ avatar
    χρηστοσ 30/10/2012 15:45:48

    Ρε Μανωλη για πες μας τι δουλεια κανεις
    Θα μας τρελανεις εντελως
    ποια διαπραγματευση και ποιες βελτιωσεις πετυχε
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
    Ο Σαμαρας αποδυκνυεται πολυ κατωτερος των περιστασεων χωρις κανενα σχεδιο ανακαμψης της οικονομιας
    Οι αμπελοσοφιες των ΖΑΠΕΙΩΝ Ι ΙΙ ΙΙΙ Μανωλη τα ξεχασες
    Ξεχασες το τι ελεγε πριν τις εκλογες
    Ξεχασες το τι ελεγε πριν ενα χρονο ΜΑΝΩΛΗ
    Τα ξεχασες ολα ΜΑΝΩΛΗ μου φαινεται
    Και εχεις το φρασος να μας τον παρουσιαζεις για μεγαλο ηγετη
    Να ερθεις μετα απο κανα εξαμηνο Μανωλη οταν η ανεργια θα παει στο 30% και το 70% των καταστηματων θα εχουν κλεισει να μας πεις για τον μεγαλο ηγετη ΜΑΝΩΛΗ
    Ποια η διαφορα αυτου του μεγαλου ηγετη με τον αλλοτε συμφοιτητη του και επισης μεγαλο ηγετη ΓΑΠ
    Οτι εκανε ο Γιωργακης εκβιαζοντας πριν απο καθε δοση τον λαο το κανει τωρα με πιο αισχρο τροπο ο Σαμαρας

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ χρηστοσ 30/10/2012 17:58:28

      Απαντώ στον Χρήστο. Ο Σαμαράς κάνει το πρωτόγνωρο: Αγωνίζεται να πετύχει μια συναίνεση δεξιάς, κέντροδεξιάς, κεντροαριστεράς και ευρωπαϊκής δημοκρατικής αριστεράς (αυτό συμβολίζει η συγκυβέρνηση) για να προχωρήσει ο τόπος ανακαλύπτοντας ένα συλλογικό όραμα. Να πάψουμε να πάσχουμε από την αρρώστια της μεταπολίτευσης που όλα κινούνταν στο διχαστικό σχήμα της "αγίας" Αριστεράς και του "ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά".

      Η διαπραγμάτευση που έγινε πέτυχε αρκετά, όχι όσα θα θέλαμε, αλλά πιο σημαντικό είναι που εμπέδωσε στην
      Κοινωνία ότι ένα μεγάλο πολιτικό φάσμα δεξιάς και αριστεράς μπορεί να τα βρει μεταξύ του επιτέλους. Για να ωριμάσουμε ως κοινωνία.

      Οι προεκλογικές εξαγγελίες έγιναν υπό την αίρεση της αποδοχής τους από την τρόικα μετά απο διαπραγμάτευση. Μην λαϊκίζουμε. Δεν μπορούσε να κάνει κάτι και δεν το έκανε. Απλώς οι δανειστές έχουν το πάνω χέρι και κάποια πράγματα δεν περνάνε όσο και να το θέλουμε. Αν δεν σου αρέσει τί να κάνουμε αυτή είναι η αλήθεια.

      Η αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ που είναι απέξω από την προαναφερόμενη προσπάθεια συναίνεσης μπορεί να ανεβαίνει πρόσκαιρα δημοσκοπικά αλλά στην ουσία αυτοαπομονώνεται και θα αποβληθεί (συρρικνωθεί) αν περάσουν τα μέτρα, γίνουν οι μεταρρυθμίσεις του κράτους και εμπεδωθεί στην κοινωνία ότι μόνο έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε. Το ίδιο θα γίνει και στα λοιπά κόμματα του λαϊκισμού ΑΝΕΛ, ΧΑ τα οποία ποντάρουν στην στασιμότητα και τη μιζέρια μη θέλοντας να αλλάξει τίποτα.

      • klik avatar
        klik @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 02:27:41

        Σε αυτά που λες τι στέκει καλύτερα ως απάντηση?
        Οποιοδήποτε επιχείρημα ή το βαρύ χέρι κανενός χρυσαυγίτη?

        Άσ΄το, εκτίθεσαι.

      • panos avatar
        panos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 02:43:23

        Ειλικρινά εκπλήσομαι ρε μπαγάσα με αυτά που γράφεις!!!
        Είμαι ένας απλός Έλληνας χωρίς καμιά ταμπέλα, μπλε, πράσινη, ροζ ή κόκκινη! Επιβιώνω στη γραμμή πάνω, αν σου λέει τίποτα αυτό!; Δεν με νοιάζουν τα ΒΡΩΜΟΚΟΜΑΤΑ που ευθύνονται όλα για την κατάντια των αδερφών μου!!!Χέστηκα φίλε όπως χέστηκαν και όλοι όσοι ψάχνουν τα σκουπίδια για να βρουν ένα κομάτι ψωμί!!!
        Αυτά που λες αδερφέ τα έχεις πει πουθενά έξω στην κοινωνία; την ζώσα κοινωνίνα, το απλό κόσμο που παλεύει να ζήσει και δεν ξεχνά!!!! Δεν ξεχνά όχι "τι σημαίνει δεξιά" και άλλες τέτοιες μπούρδες, αλλά δεν ξεχνά τι έχει τραβήξει αυτή η χώρα, οι συγγενείς του, η οικογένεια του, οι φίλοι του, οι γείτονες του, οι συνάνθρωποι του, οι πριν και οι τώρα αλλά και τι θα τραβήξουν οι επόμενοι δηλαδή τα παιδιά του και τα εγγόνια του!! Μας δουλεύεις ρε φίλε αγαπημένε;
        Αν πας έξω και τα πεις αυτά σε καμιά γειτονιά θα σε πάρουν με τις πέτρες. Τι αμπελοσοφίες είναι αυτές.
        Τι θα αλλάξει δηλαδή σκύβοντας το κεφάλι για τα επόμενα 30 χρόνια +++. Που ζεις αγόρι μου στον άρη;
        Για όνομα του θεού ρε φίλτατε, υπάρχει και θεός δηλαδή, έλεος!!!!! Στα παπάρια μου το ευρώ στα παπάρι αμου και οι απατεώνες μασώνοι τοκογλύφοι!!!
        Ελληνας γεννήθηκα και οι πρόγονοι μου πολέμησαν για μένα δεν ήταν λαμόγια. Πέθαναν στη ψάθα αλλα΄με το χαμόγελο στα χείλη!! Δεν έσκυψαν κανένα κεφάλι!!
        Γιατί να σκύψω εγώ ρε!!! Δεν ζεις εδώ αγόρι μου, αλλού ζεις, δεν αισθάνεσαι, δε ΝΟΙΩΘΕΙΣ τι γίνεται. Αν το έκανες δεν θα είχες τέτοιο λόγο!
        Συμπαθάτε με όλοι, αλλά όλα έχουν τα όρια τους!

    • Tassos avatar
      Tassos @ χρηστοσ 30/10/2012 20:17:23

      Δεν είναι λεφτάς όπως ο Τράγκας, ο Χ'Νικολάου, ο Κουρής , η Γ. Αγγελοπούλου. Και θέλει να σωθεί αυτός, η οικογένειά του, η Χώρα του.

    • νικος avatar
      νικος @ χρηστοσ 31/10/2012 02:48:54

      Ο Μανωλης ειναι γνωστος χειροκροτητης,τι ασχολεισε?

    • dim avatar
      dim @ χρηστοσ 31/10/2012 04:31:27

      Η ανεργία θα πάει στο 60% αν δεν περάσουν τα μέτρα, και χρεωκοπήσει η χώρα... Αν περάσουν τα μέτρα, και φύγει ο φόβος της επιστροφής στη δραχμή, η ανάκαμψη μετά είναι πλέον θέμα χρόνου....

      Η τεράστια διαφορά με τη περίοδο ΓΑΠ, από τη περίοδο Σαμαρά, είναι ότι ο ΓΑΠ επί 2 χρόνια τους κορόιδευε, και δεν είχε προχωρήσει σε καμία διαρθρωτική αλλαγή, σε κανένα κλείσιμο οργανισμού, σε καμία αποκρατικοποίηση, σε κανένα άνοιγμα επαγγέλματος κλπ κλπ...

      Τώρα η Ευρώπη βλέπει ότι η Ελλάδα αλλάζει, και επίσης βλέπει οτι η συνταγή της λιτότητας από μόνη της δεν οδηγεί πουθενά, και είναι έτοιμη και για επιμήκυνση, και πακέτα για ανάπτυξη, και για διαγραφή χρεών για να λυθεί οριστικά το θέμα της βιωσιμότητα τους χρέους... Βλέπει ότι η Ελλαδα αλλάζει, και άρα ξέρει πια ότι δεν θα ρίχνει πια χρήματα σε ένα βαρέλι δίχως πάτο....

      Τώρα είναι η κρισιμότερη ώρα για το έθνος μας... Ή προχωράμε αποφασιστικά μπροστά αφήνοντας πίσω όλα αυτά που μας οδήγησαν εδώ και που σήμερα εκφράζονται από τον Σύριζα και τον λαϊκισμό των ΑΝΕΛ και της ΧΑ ή βυθιζόμαστε στο σκότος, το χάος, και ζούμε τον νέο εμφύλιο σπαραγμό με την άνοδο του Σύριζα και της ΧΑ και την σύγκρουση μέχρις εσχάτων των δύο δυναμωμένων άκρων...

  11. Ασοβαρος avatar
    Ασοβαρος 30/10/2012 15:47:05

    Το ενδιαρεφον ξερεις ποιο ειναι? Οτι αν δεν ειχε μιλησει ο ΓΑΠ περι δημοψηφισμος θα ηταν ακομα πρωθυπουργος και αυτη τη στιγμη θα "διαπραγματευοταν" ακριβως τα ιδια μετρα.

  12. IOANNIS avatar
    IOANNIS 30/10/2012 15:52:59

    Δεν τα ξέχασε ο Μανώλης,αλλά η κομματική του πειθαρχία δεν του επιτρέπει να έχει άλλη γνώμη.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ IOANNIS 31/10/2012 07:31:02

      Δεν είμαι οπαδός κομμάτων. Απλά θεωρώ τον Σαμαρά ως τον ηγέτη που μπορεί να πάει μπροστά τη Χώρα. Ο Τσίπρας και οι λοιποί λαϊκίζουν ασύστολα και γι' αυτό είναι επικίνδυνοι. Αν λαϊκίσει κάποια στιγμή ο Σαμαράς θα είμαι ο πρώτος που θα τον κατηγορήσει.

  13. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 30/10/2012 15:57:21

    Νουνεχείς Λογισμοί με φόβο και απάθεια:
    Συμφωνία ή Χάος - η ύψιστη διαπραγμάτευση με το πλαστικό μπαζούκας στο κρόταφο
    Αφού γλιτώνουμε από το χάος , πολύ φτηνά τη γλιτώνουμε
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ , Πάντα τέτοια
    Σ' αυτό τον οικονομικό πόλεμο είμαστε και πάλι νικητές
    Οχι, σαν κάτι άλλους πριν εβδομήντα δύο χρόνια που μας έριξαν στο χάος

  14. Kampias avatar
    Kampias 30/10/2012 16:07:54

    Επιτέλους, έμαθαν οι Φραγκολεβαντίνοι τι σημαίνει διαπραγμάτευση από έναν αληθινό πατριώτη, αυθεντικό διπλωμάτη. Είμαι σίγουρος ότι ο ηγέτης μας θατους στρίμωξε τόσο που θα ζήτησαν μόνοι τους να τελειώσει μια ώρα αρχίτερα αυτή η διαπραγμάτευση. Και τώρα έρχετε η επαναδιαπραγμάτευση που θα τους τα ξαναπάρει όλα πίσω.

  15. armageddon avatar
    armageddon 30/10/2012 16:14:53

    Τα ίδια δεν έλεγαν οι ΓΑΠ, Βενιζέλος? Τώρα δικαιώνονται.

  16. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 30/10/2012 16:18:33

    εγώ το καθήκον μου το έκανα !!

  17. ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ avatar
    ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 30/10/2012 16:21:49

    Αντε και με το καλό σε νέο κόμμα παρέα με Μπέννυ, Πάγκαλο, Λοβέρδο, Διαμαντοπούλου, Σαχινίδη, Αδωνι, Βορίδη κ.α. "Νεοδημοκράτες".
    Είμαστε ενώπιον τεράστιας μπλόφας και απίστευτης τρομοκράτησης για να περάσουν μέτρα που θα μας ¨τελειώσουν". Οσους δημοσιογράφους και να συλλαμβάνουν όσο στρατό και να κατεβάζουν και όσους κουκουλοφόρους και να επιστρατεύουν για να σπάσουν τις διαδηλώσεις, έχουν τελειώσει πολιτικά. Από εδώ και πέρα μετράνε ημέρες στην εξουσία.
    Εάν δεν περάσουν τα μέτρα, θα αρχίσει ουσιαστικός διάλογος για αλλαγή πολιτικής έναντι όλων των χωρών που αντιμετωπίζουν συστημικό πρόβλημα. Θα μπορούσε να μετέχει αυτός. Ομως με την τακτική του καταστράφηκε και θα έχει την τύχη του Γ.Α.Π. Στο κάτω κάτω από το να βλέπω τον Στουρνάρα να παίρνει το μέρος της Τρόικα ενώ θεωρητικά διαπραγματεύεται, προτιμώ να δώ τον Βαρουφάκη. Από το να βλέπω τον Νεράντζη να προφυλάσσει Βενιζέλο και Παπακωνσταντίνου, προτιμώ να βλέπω την Κωνσταντοπούλου να τους κολλάει στον τοίχο για το USB. Και για να σας προλάβω, δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Απλά κανείς άλλος δεν το κάνει και τους συγκαλύπτουν οι ομοτράπεζοί τους.

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 30/10/2012 16:43:19

      Πες μας τι ψηφίζεις για να γελάσουμε. Ντρέπεσαι?

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Tassos 30/10/2012 16:49:05

        +++++++++++++++++++!!!

        ΔΕν κατάλαβες τι ψηφίζει από τις "κορώνες" που πέταξε;;;
        Υποννοεί οτι η Ελλάδα θα "καθίσει" τις πολιτισμένες χώρες στο σκαμνί να σκεφτούνε και να αλλάξουνε την πολιτική που τις έκανε αυτές πολιτισμένες κι ευημερούσες και να έρθουνε κοντά στις δικές μας θέσεις (τις βορειοκορεάτικες)......

      • 1821 avatar
        1821 @ Tassos 30/10/2012 17:51:39

        Μανώλη μην μασάς. Ακόμα και γονατιστός βάστα τη Γερμανική σημαία ψηλά.

        • νικος avatar
          νικος @ 1821 31/10/2012 02:49:41

          +1 απο μενα!

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ 1821 31/10/2012 07:32:25

          Καημένε, αν ήξερες τι λες ...

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 30/10/2012 16:46:15

      Εάν δεν περάσουνε τα μέτρα, θα επιστρέψεις στην Τρούμπα να περιμένεις να βγει ο 6ος Στόλος με τα δολλάρια...
      Και δικαίωμά σου να το θέλεις εσύ αυτό για σένα, τις αδερφές σου και τα παιδιά σου αλλά εμάς μας ρωτάς αν το θέλουμε;;;

      Οι περισσότεροι "θιγμένοι" και "αγανακτησμένοι" είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι, τα συνδικάτα και όλοι αυτοί που κόπτονται για το "δημόσιο χαρακτήρα" των ΔΕΚΟ...

      Δηλαδή όλα τα καρκινώματα...

      Αυτά θα ξεριζωθούνε τώρα μια και καλή.

      Να υπάρξει ανάπτυξη και Ανάσταση για αυτούς που εργάζοντε και όχι για αυτούς που κάθοντε και τους κοιτάζουνε...

      Όσους κουκουλοφόρους και να επιστρατεύετε για να τα κάνετε μπάχαλο και να οδηγήσετε τη χώρα σε χάος, αναρχία και συνθήκες Αλβανίας του Enver Hoxha, ΔΕΝ θα σας το επιτρέψουμε!

      Μόλις θα πάρει μπροστά η μηχανή θα ξεφουσκώσει και ο ΣΥΡΙΖΑ και οι βορειοκορεάτικες κορώνες του (το ΚΚΕ πέθανε ήδη πριν καν αρχίσει η ανάπτυξη)...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Βασίλης Γκιώνης 31/10/2012 07:35:00

        Πές τα ρε Βασίλη γιατί πήξαμε στους "αγανακτισμένους" που δεν καταλαβαίνουν τί φτώχεια θα έρθει αν επιστρέψουμε στη δραχμή

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 30/10/2012 17:49:20

      Α θέλεις να δεις και βαρουφάκη . Πάρε δραχμαζάνη, τσακαλώτο, μηλιό και στρατούλη να τρέχουν τα σάλια όταν μιλάει και πορεύσου εν ειρήνη φίλε μου.

      • ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ avatar
        ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ @ Βούρδουλας 30/10/2012 18:41:26

        ΦΙΛΕ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ? ΑΣΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ,Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ ΑΝΤΙ ΓΡΑΙΚΟΣ 30/10/2012 18:08:56

      Εσύ το ξεφτίλισες τελείως.

  18. H pena tis logikhs avatar
    H pena tis logikhs 30/10/2012 16:31:07

    Επιτέλους ,ένα τεράστιο ρεύμα ανακούφισης και συνάμα ελπίδας κυρίευσε τον Ελληνικό λαό .
    Μπράβο σου μεγάλε ηγέτη, σταθερέ στις προεκλογικές σου υποσχέσεις και προγράμματα μέγιστε ηγέτη Αντώνη Σαμαρά !
    Οι Νεοέλληνες θα σε ευγνωμονούμε εσαεί ,καθώς και τους ομοίους σου πρωτεργάτες του σωτήριου έργου σας ,μέγιστο Γεώργιο Παπανδρέου ,μέγιστο Γεώργιο Παπακωνσταντίνου ,τρισμέγιστο Θεόδωρο Πάγκαλο ,ΣΕΒ,Τραπεζίτες και όλα τα διεθνή και εγχώρια κερδοσκοπικά funds!

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/10/2012 16:40:42

    Δυστυχώς έγινε η "πατάτα".
    Σημάδια αποσταθεροποίησης στο ΠΑΣΟΚ , φαινόταν από μέρες.
    Έπρεπε να το είχαν καταλάβει, στη φάση αυτή πάνε πακέτο. Δεν γίνεται να προχωρήσουν έτσι, θα γίνει ζημιά ταυτόχρονα και για ΠΑΣΟΚ και για ΝΔ.
    Η ΔΗΜΑΡ, φρονίμως ποιούσα και βλέποντας το τρελό σλάλομ Βενιζέλου, τράβηξε εγκαίρως την ουρά έξω και βαδίζει σταθερά.
    Στην ΝΔ δεν καταλαβαίνουν ότι ο "Τσώρτσιλ είναι στην Τεχεράνη";

    • drider avatar
      drider @ Ο Θείος 30/10/2012 17:01:39

      Η ζημιά στο ΠΑΣΟΚ/ΝΔ αντανακλά τη ζημιά που έχουν επιφέρει αυτές οι πολιτικές στην κοινωνία. Τώρα τα περί εμμονής της ΝΔ/Στουρνάρα για μη κύρωση των αποκρατικοποιήσεων στην βουλή αποκρυσταλλώνουν τις ειδικές εξαρτήσεις καθενός. Τέλος Θείε κανένας πόλεμος δεν έχει κερδηθεί ακόμα, πόσο μάλλον είναι πού νωρίς να αρχίζουμε να οραματιζόμαστε και Γιάλτες...

  20. Tassos avatar
    Tassos 30/10/2012 16:45:20

    Να μην περάσουν τα μέτρα, να σε πει η ΕΟΚ "φαλίρες" και στις εκλογές να πάρεις 60 % Και να δεις τα αποκόμματα των ημίτρελλων τύπου καϋμμένου, τσίριζα, ΧΑ και πασόκ να τρέχουν να γλυτώσουν από τις ροχάλες του κόσμου.

    • noldor avatar
      noldor @ Tassos 30/10/2012 16:49:21

      Έχεις καμία επαφή με τον έξω κόσμο ή είσαι κλεισμένος στην Συγγρού;

      • Tassos avatar
        Tassos @ noldor 30/10/2012 21:33:22

        Ποιά Συγγρού? 2 φορές ψήφισα ΝΔ στην ζωή μου ρε καϋμμένοι. Αλλά Σαμαρά θα ψηφίζω μέχρι να πεθάνω ακόμη και αν πάει στον ...ΣΥΡΙΖΑ.

        • Simon Bolivar avatar
          Simon Bolivar @ Tassos 30/10/2012 23:47:08

          Μιλάμε για ιδεολογία , οχι χαζομάρες .

        • noldor avatar
          noldor @ Tassos 31/10/2012 00:17:30

          Τι να απαντήσεις σε ένα προσωπολάτρη που λέει εγώ αυτόν θα ψηφίζω ότι και να κάνει;

          • klik avatar
            klik @ noldor 31/10/2012 02:32:09

            Στειλ'τον στο γεροδιάολο και μην ασχολείσαι.

          • Tassos avatar
            Tassos @ klik 31/10/2012 12:34:51

            τσου ρε λάκη...

    • Νικος avatar
      Νικος @ Tassos 30/10/2012 16:50:30

      Γενόσημα ή απλά ληγμένα;

  21. firiki2010 avatar
    firiki2010 30/10/2012 16:46:42

    ...Κάποιοι δεν μπορούνε να φανταστούνε πως εδώ που φτάσαμε θα τα τινάξουμε όλα στον αέρα . Υπάρχουν όμως κι ατυχήματα. Αν τραβάς το σκοινί μπορεί να σπάσει. Αν υποβάλεις την παραίτηση σου μπορεί και να γίνει δεκτή. Αν δοκιμάζεις τις αντοχές των άλλων, μπορεί να διαπιστώσεις επώδυνα ότι δεν έχουν άλλες ή τέλος πάντων δεν θέλουν να τις εξαντλήσουν.
    Στην Ευρώπη για διαφόρους λόγους υπάρχει ένα διαφορετικό κλίμα για την Ελλάδα απ΄ότι πριν 6 μήνες. Και παράλληλα το σπουδαιότερο είναι βέβαιο ότι η Ευρώπη στο πλαίσιο της αναπόφευκτης αλλαγής της κινείται προς πολιτικές που εξυπηρετούν καλύτερα τα εθνικά μας συμφέροντα. Είναι μια ευκαιρία. Θα την χάσουμε κι αυτήν;
    Τόσο άχρηστοι;;; "
    Το κλείσιμο απο το σημερινό "Τρικομματική: Ενας ακόμα κρίκος σε μια αλυσίδα χαμένων ευκαιριών;;;;" στο σημερινό firiki2010

    • Mara avatar
      Mara @ firiki2010 30/10/2012 17:51:18

      Firiki,
      ο καθένας θα πράξει σύμφωνα με ποιάς πλευράς.... παίκτης είναι.

      Το ουσιαστικό παιχνίδι είναι χοντρό, ύπουλο και παίζεται στο γεωπολιτικό πεδίο.
      Η Ελλάδα σε αυτό το παιχνίδι δεν πρέπει με καμμία δύναμη να πεταχτεί στην γωνία, μόνη και επισήμως πτωχευμένη, γιατί τότε.... δεν θα ανησυχούμε πλέον για χαμένα κοινωνικά, εργασιακά και κοινωνικά κεκτημένα, αλλά θα τρέμουμε για εδάφη......και ακρωτηριασμό της χώρας.
      Θα είναι η από-λυ-τη καταστροφή.
      Καταστροφή εφάμιλλη μεγάλων εθνικών καταστροφών και συμφορών που έχουμε υποστεί ως έθνος.
      Τα οικονομικά φτιάχνουνε.
      Τα εδάφη πίσω δεν γυρίζουνε......
      Κάποιοι προφανώς πιέζουν και μας σπρώχνουν προς τα εκεί....
      Δες τί γίνεται γύρω μας.
      Άπαντες σε θέση μάχης....
      Προετοιμασμένοι και πανέτοιμοι με τα νύχια ακονισμένα για το μεγάλο μπάμ...... σε Ανατολική Μεσόγειο και Μέση Ανατολή, με σκοπό να αλλάξουν τις γεωπολιτικές ισσοροπίες της περιοχής μας και να αρπάξει ο καθένας ότι μπορεί.
      Το σκηνικό άκρως εκρηκτικό.
      Και εμείς τί κάνουμε????
      Διχασμένοι, παραπλανημένοι και κυρίως αποπροσανατολισμένοι σκοτωνόμαστε μεταξύ μας παίζοντας το παιχνίδι που μας στήσανε για να μας "σβήσουν" από το νέο γεωπολιτικό χάρτη που ετοιμάζουν.
      Μας ξέρουν καλά... και μας χειρίζονται ανάλογα....
      Ο Θεός να βάλει το χέρι του.
      Τί άλλο να πώ???

      • Φανη avatar
        Φανη @ Mara 30/10/2012 18:39:24

        !!!!!!!!!!!!!!!

      • noldor avatar
        noldor @ Mara 31/10/2012 00:18:53

        Και γιατί οι ηγεσίες μας έβαλαν το λαό απέναντι;

        • Mara avatar
          Mara @ noldor 31/10/2012 06:40:00

          noldor,
          o λαός έβαλε τον εαυτό του απέναντι, όταν ψήφιζε το 2009 Γιωργάκη για να πάρει αύξηση 1,5%.
          Ποιόν...??? Τον Γιωργάκη.....
          Τον γνωστό.... Γιωργάκη, που έκλαιγε από τα δακρυγόνα στον λιμάνι του Πειραιά για να μην γίνουν οι επενδύσεις των Κινέζων που φρόντισε ο "κακός" Καραμανλής.
          Τελικά το ΄09 ποιόν τιμώρησε ο λαός???
          Τον εαυτό του ή τον Καραμανλή???

      • mx avatar
        mx @ Mara 31/10/2012 23:54:18

        +++++++++++

  22. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 30/10/2012 16:54:28

    Ο Σαμαράς έκανε μέχρι τώρα αυτό πού μπορούσε νά κάνει.
    Άν οι «ευαισθηματοποιημένοι» μέ τόν πόνο τού κόσμου βουλευτές τής κυβέρνησης αποφασίσουν νά καταψηφίσουν, νά τό πράξουν.
    Άν οι ψηφοφόροι αισθάνονται «τελειωμένοι» μέ τά μέτρα, νά βγούν στόν δρόμο καί νά απαιτήσουν μαζικά τήν παραίτηση τής κυβέρνησης, όπως (δέν) τό ζητά ο Σύριζα καί οι λοιποί.
    Ο Βαρουφάκης, Τσίπρας καί οι υπόλοιποι εκλεκτοί τών αγγλοσαξόνων υπόσχονται ότι θά επαναφέρουν, τρόπον τινά, τόν άκοπο καταναλωτισμό.
    Τί στόν διάολο. Εδώ ο ΓΑΠ βγήκε πρωθυπουργός (καί άς ήταν φαλακρός) μέ τά λεφτά υπάρχουν στόν Τσίπρα (πού έχει μαλλιά) θά κολλήσουμε;
    Νά ζήσουν (μερικοί) οι έλληνες καλά καί οι ξένοι καλύτερα.
    Τί νά τό κάνουμε τό ευρώ;
    Καλά δέν περνάνε οι Βούλγαροι καί οι Ρουμάνοι μέ εθνικό νόμισμα;
    Εδώ είναι Βαλκάνια.
    Δέν είναι παίξε, γέλασε.

    • noldor avatar
      noldor @ Ιαπετός 30/10/2012 17:00:06

      Αυτό "που μπορούσε να κάνει" ο Σαμαράς, θα σε στεναχωρήσω λίγο, αλλά θα μπορούσα να το κάνω και γω : να παίρνω το μισθό του πρωθυπουργού και να λέω φέρτε μας τροϊκανοί τα μέτρα σας να τα κάνω νόμους.

    • GLAD avatar
      GLAD @ Ιαπετός 30/10/2012 18:13:42

      Για το πόσο καλά περνάνε Βούλγαροι και Ρουμάνοι , δεν σου εύχομαι να πας να τους δεις. Είναι για "να τους κλαίνε και οι ρέγγες".
      Όποιος δεν έχει πάει εκεί δεν ξέρει την τεράστια διαφορά μας από αυτούς .

      • Tassos avatar
        Tassos @ GLAD 30/10/2012 20:20:34

        Θα μας τρελλάνουν οι ημιάγριοι τύπου καϋμμένου. 220 μονάδες αγοραστικής δύναμης έχει ο Βούλγαρος, 660 ο Ελληνας. Γι' αυτό πάει ο Β. Ελλαδίτης συνταξιούχος και ζει στην Βουλγαρία γιατί η πενιχρή του σύνταξη των 500 ευρώ εδώ είναι σαν 1500 εκεί. Αλλά που να το καταλάβουν οι κατσαπλιάδες που περιμένουν τον Πούτιν και του Ελλοχίμ να μας ...δανείσουν.

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Ιαπετός 31/10/2012 02:34:40

      ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΙΑΠΕΤΕ.... ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ο Σαμαράς ΣΤΑ ΜΜΕ, μέχρι και τα αγγλοσαξονικά μέσα ασχολούνται που χάνουν τους παπαγάλους τους... Και η κίνηση του Σόρος, μάλλον πανικό δείχνει...

  23. rasputin avatar
    rasputin 30/10/2012 17:04:33

    Να την χάσουμε και αυτή την ευκαιρία , μήπως και βάλουμε μυαλό . Αφού είναι "κεκτημένα" η διατήρηση των κλειστών επαγγελμάτων , η μισθοδοσία ενός εκατομμυρίου ανθρώπων από τον δημόσιο κουρβανά , η χορήγηση συντάξεων κοντά στα 3 χιλιάρικα (ενώ κάποτε οι δύσμοιροι έπαιρναν πάνω από 4) και τα επιδόματα έγκαιρης προσέλευσης , καυσόξυλων και άγαμης θυγατέρας , αξίζουμε να χάσουμε και αυτή την ευκαιρία .
    Βαρέθηκα τις δρακρύβρεχτες αναλύσεις για την φτωχοποίηση του λαού , τα εθνοκτόνα μνημόνια και τις παρεμβάσεις των ξένων . Βαρέθηκα να περιμένω μία άλλη πρόταση , μια άλλη διέξοδο . Διαπιστώσεις για την σημερινή θλιβερή πραγματικότητα μπορούμε να κάνουμε όλοι .
    Λύσεις ή βελτιώσεις θα προτείνει κανένας; Όσο δεν υπάρχει ή δεν βρίσκεται άλλη οδός , θα κληθεί η βουλή να απαντήσει εάν ο Σαμαράς έχει λάθος σε όλα ή στα περισσότερα .
    Εάν το πακέτο των μέτρων απορριφθεί , είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα η επόμενη ημέρα . Ως μικροεπιχειρηματίας που το μαγαζάκι του ολοένα και κερδίζει λιγότερα , έχω ξεπεράσει κάθε φόβο . Έχω μάθει να ζω με τα άκρως απαραίτητα . Άσε που θα γλιτώσω και την δόση του ΦΠΑ εάν παραλύσει το κράτος . Περιμένω να δω τι θα κάνουνε αυτοί που έχουν μάθει να εισπράττουν από το κράτος κάθε πρώτη του μήνα .

  24. theo1611 avatar
    theo1611 30/10/2012 17:10:28

    Το πανηγυράκι αρκετά κράτησε, ως μη ώφειλε, με ψηφισμένα μέτρα από τον Φεβρουάριο 2012.

    Αν το χρόνο που δαπανήθηκε εν τω μεταξύ δεν τον αξιοποιήσαμε στο έπακρο είναι δικό μας εγγενές πρόβλημα και διαρθρωτική αδυναμία!!!

    Ο χρόνος τελείωσε, πρέπει να παρθεί μία απόφαση και θα πιάσουμε τα πράγματα από αυτή την απόφαση και μετά.

    Ως έχων την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, πολύ καλά κάνει ο ΑΣ και σφυρίζει τη λήξη του πανηγυριού!

    Αυτός αναλαμβάνει τις ευθύνες του και θα κριθεί, ας αναλάβουν και οι άλλοι τις ευθύνες τους και θα κριθούν ομοίως, όταν φτάσει η ώρα!!!

    ΥΓ: Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε, είναι αυτό που θα κάνουμε από δω και πέρα, με βάση τις αποφάσεις που πήραμε στο παρελθόν. Θα μπορούσαμε θεωρητικά να μην είχαμε καν βρεθεί σε τόσο δεινή θέση, αν παίρναμε άλλες αποφάσεις στο παρελθόν. Αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός αυτή είναι συζήτηση για χυμένο γάλα, αφορά μόνο τους επιστήμονες και τους ιστορικούς, όχι τη σημερινή απόφαση.

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/10/2012 17:18:55

    Καταλαβαίνουν άραγε στην ΝΔ ότι ο αποσταθεροποιημένος "αδύνατος κρίκος" στην κυβέρνηση εδώ και αρκετές εβδομάδες είναι το ΠΑΣΟΚ;
    Το "βόλλευ" με USB-sticks και CD-ROM πυροδότησε "πολυφωνία" και πλήρη αποσταθεροποίηση της κοινοβουλευτικής του ομάδας. Ακολούθησε το σλάλομ Βενιζέλου με παρορμητικές δηλώσεις για "προτεκτοράτα", μετά 180 μοιρες πίσω για μονόδρομο υπερψήφισης, και έχουμε συνέχεια με νέες εκρήξεις και απρόβλεπτα φαινόμενα.
    Εδώ έχουμε τον απόλυτο αποσυντονισμό, αλλά στη ΝΔ "πρόσεχαν" μόνον τον "κίνδυνο" από ΔΗΜΑΡ - η οποία δεν κάνει τίποτε απρόβλεπτο, αλλά προαναγγέλει τις κινήσεις της και ειναι συνεπής, αρέσει δεν αρέσει.
    Χωρίς ψήφους της ΔΗΜΑΡ στο "άρθρο 1", η κυβέρνηση μπορεί να σταθεί. Χωρίς ψήφους του ΠΑΣΟΚ όχι.
    Οι τύχες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι αλληλένδετες. Αυτό μερικοί δεν το καταλαβαίνουν λόγω ιδεολογίζοντος μπλάκ άουτ και κυρίως λόγω πολιτικής ανεπάρκειας. Άφησαν τον παρτεναίρ του Μιλόσεβιτς να συνομιλεί με εκπροσώπους Τουριστικών και άλλων Επιμελητηρίων, να "κάνει επί 2 μήνες παιχνίδι" - σέρνοντας και τους άλλους "τεχνοκράτες" πίσω από μη συμβατικές υποχρεώσεις του Φεβρουαρίου (εργασιακά), αντί να τρίξουν τα δόντια από την αρχή.
    Τα τελευταία του χειρισμού της λίστας Λαγκάρντ (και φορολογικών) ήταν επίσης πολύ κακό σημάδι, μας "έκραξε" ακόμη και ο εκπρόσωπος του Όλι Ρέν για τα φορολογικά.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Ο Θείος 30/10/2012 17:35:37

      Θείε. Βαράτε με καί άς κλαίω.

      Πολύ σωστή η κίνηση Σαμαρά καί άς άργησε. Προσπάθησε νά μήν τινάξει στόν αέρα τήν τρικομματική, αλλά η σοβαρότητα έχει εκλείψει πρό πολλού. Κάθε μέρα πού περνάει τά φοβισμένα ποντίκια Κουβέλης καί Βενιζέλος ροκανίζουν μανιωδώς τό αμπάρι τού πλοίου. Χρόνο δέν έχει. Ή τώρα ή θά τόν ρίξουν. Άν νομίζουν ότι τά έχουν μεγάλα, άς τό τολμήσουν.

      Τί δήλωσε ο ιθύνων νούς τού νόμου τής παραγραφής αδικημάτων τών πολιτικών;
      »Δεύτερον, ότι τα μέγιστα θέματα της επιμήκυνσης, της βιωσιμότητας του δημοσίου χρέους και των κοινωνικών και αναπτυξιακών αντίβαρων θα κριθούν μέχρι το τέλος της κρίσιμης συνεδρίασης του Eurogroup, στις 12/11 σε πολιτικό επίπεδο, ανάμεσα στην Ελλάδα και τους θεσμικούς της εταίρους, δηλαδή τα κράτη-μέλη, το ΔΝΤ, την ΕΚΤ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
      Συνεπώς το κρίσιμο πολιτικό στάδιο της διαπραγμάτευσης όχι μόνον δεν τελείωσε αλλά βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και καλούμε την κυβέρνηση να βάλει τα δυνατά της, να αξιοποιήσει όλες τις εθνικές δυνάμεις, να επιδιώξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μέχρι το τέλος της κρίσιμης συνεδρίασης του Eurogroup.

      Μέ άλλα λόγια: Τί είχες Γιάννη μ'; Τί είχα πάντα
      ή αρχαιοπρεπώς: Ήξεις, αφήξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις.

  26. eurotalliban avatar
    eurotalliban 30/10/2012 17:56:04

    ψηφοφορίες ,με αυτό το πασοκ;χλωμό τοκόβω.

  27. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 30/10/2012 18:17:47

    Αλλη επιλογή εκτός απο το να ψηφίσουν τα μέτρα δεν έχουν οι δικοί μας τροικανοί.
    Για εκλογές δεν το συζητάμε,αν καταφέρουμε να κάνουμε, πασοκοδημάρ καλύτερα να μην κατέβουν με κάποιο πρόσχημα,παρά να γελοιοποιηθούν οι αρχηγοί με τις βλακείες που θα ξεφουρνίζουν ..
    Ποιά σωτηρία ευρώ, χώρας και δεν δεν συμμαζεύεται.Συμφώνησαν για μέτρα 13 τόσα δίς και θα σαλτάρουν στον γκρεμό για το επίδομα γάμου?Παίρνουν μερικές χιλιάδες απο τον εργαζόμενο με δόξες και τιμές για την σωτηρία της χώρας και θα διαλύσουν την χώρα μετά για διακόσια ευρώ?
    Ας βρούν άλλη δικαιολογία.
    Τους ψέκασαν, τρελλάθηκαν, πεθύμησαν δραχμούλες κάτι πιό αληθινό τέλος πάντων.
    Επειδή προφανώς δεν μπορούν να βρούν τίποτε λογικό, θα ψηφίσουν τα μέτρα μήπως και γυρίσει το παιχνίδι στην ευρώπη και κρατηθούν.
    Δεν νομίζω ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε εκλογές αν πέσει η κυβέρνηση..Θα χρειαστούν λεφτά και απο αυτά μας λείπουν ενηνηντα πέντε για να συμπληρώσουμε κατοστάρικο.
    Με τέτοιο σκηνικό εκλογές απλά δεν γίνονται .
    Εστω και με 151 τα μέτρα θα ψηφισθούν.
    πασόκ και δημάρ ομως δεν θα υπάρχουν αν δεν περάσουν..Ασε που θα πέφτει ξυλο απο όλους...Και απο αυτούς που θέλουν δραχμές γιατί την απόλυτη φτώχεια σαυτούς θα την φορτώσουν, και απο όσους θέλουν παραμονή σε ευρώπη.
    Οπως ήρθαν τα πραγματα περισσότερο ξεφτελίζονται οι πασόκοι αν δεν ψηφίσουν τα μέτρα μετά τα όσα έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, και κυρίως μετά τα όσα ψήφισαν μόλις τον ιούνιο όλοι τους.
    Επομένως μοναδική λύση και ελπίδα τους να περάσουν τα μέτρα και να έχουν μια δυνατότητα να κρατηθούν στο παιχνίδι της λύσης στο επόμενο εξάμηνο.Ετσι και αλλιώς του χρόνου τέτοιο καιρό θα έχουν αλλάξει πολλά.
    Η θα είμαστε ένα κράτος ή της ΕΕ ή θα είμαστε μόνοι μας ένα μπαχαλιστάν δίπλα στην αλβανία και βουλγαρία.

  28. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 30/10/2012 18:49:58

    Οφείλει να μιλάει κανείς μ΄αινίγματα σ΄αυτούς που μπορούν να τα λύσουν...
    Αφιερωμένα :

    α) '' Άργησα πολύ να καταλάβω τι σημαίνει ταπεινοσύνη και φταίνε αυτοί που μου μάθανε να την τοποθετώ στον άλλο πόλο της υπερηφάνειας. Πρέπει να εξημερώσεις την ιδέα της ύπαρξης μέσα σου για να την καταλάβεις.
    Μια μέρα που ένιωθα να μ' έχουν εγκαταλείψει όλα και μια μεγάλη
    θλίψη να πέφτει αργά στην ψυχή μου, τράβηξα, κει που περπατού-
    σα μες στα χωράφια χωρίς σωτηρία, ένα κλωνάρι άγνωστου θάμνου.
    Το 'κοψα και το 'φερα στο απάνω χείλι μου. Ευθύς αμέσως κατάλαβα
    ότι ο άνθρωπος είναι αθώος. Το διάβασα σ' αυτή τη στυφή από αλήθεια ευωδιά τόσο έντονα που πήρα να προχωρώ το δρόμο της μ' ελαφρύ βήμα και καρδιά ιεραποστόλου. Ώσπου, σε μεγάλο βάθος, μου έγινε συνείδηση πια ότι όλες οι θρησκείες λέγανε ψέματα.
    Ναι, ο Παράδεισος δεν ήταν μια νοσταλγία. Ούτε, πολύ περισσότε-
    ρο, μια ανταμοιβή. Ήταν ένα δικαίωμα.''
    β ) '' Εκφράζομαι όπως ένα περγαμόντο στον πρωινόν αέρα. Η διήθηση που δεν την αντιλαμβάνεται άλλος κανείς, αυτή έχει σημασία.
    Μέσ' από τους κοινωνικούς αγώνες, τη λαχτάρα για δίκιο και για
    ελευθερία, το αναπαλλοτρίωτο του ατόμου: μια ευωδία!
    Ο άνθρωπος δεν είναι ποτέ τόσο μεγάλος ή τόσο μικρός όσο οι
    έννοιες που συλλαμβάνει, από τον Άγγελο αρχινώντας ίσαμε τον
    Δαίμονα. Είναι όσο το μέρος που απομένει όταν οι δύο αυτές αντί-
    παλες δυνάμεις αυτοεξουδετερωθούνε. Αν μου αρέσει ν' ανάγομαι
    στην ευγένεια του δέντρου ή να μετατρέπω σε αίνιγμα τις λύσεις,
    είναι γι' αυτό. Για να υποκαθίσταμαι στο παιδί που ήμουνα και να
    διαθέτω πάλι, εντελώς δωρεάν, την απέραντη εκείνη ορατότητα, την ισχυρότερη, τη διαρκέστερη από κάθε άλλης λογής Επανάσταση.''

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ BLACKQUEEN 30/10/2012 21:20:36

      Ποιός ο συγγραφέας;

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 07:57:18

        Δίκιο έχετε Μανώλη Μ. Μea ΜΑΧΙΜΑ culpa !!!! Τα παραπάνω θαυμάσια είναι σκέψεις του
        ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗ, από το ΜΙΚΡΟ ΝΑΥΤΙΛΟ.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ BLACKQUEEN 31/10/2012 11:25:34

          Εξαιρετικό. Φαινόταν η ποιότητα της γραφής.

  29. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 30/10/2012 19:09:38

    Τελικά ήταν σωστή η επιλογή της Μέρκελ. Επέλεξε και επέβαλε τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση. Τον Αντώνη τον Σαμαρά !!!!

    • Tassos avatar
      Tassos @ Θεμιστοκλής 30/10/2012 19:21:44

      Ενώ αν σε βάζει ο Χίτλερ ή όσοι έχουν βγάλει τα λεφτά τους στο εξωτερικό τύπου Τράγκα, είσαι μάγκας έ?

      • Θεμιστοκλής avatar
        Θεμιστοκλής @ Tassos 30/10/2012 19:59:58

        Γειά σου Αντώνη !

        • Tassos avatar
          Tassos @ Θεμιστοκλής 30/10/2012 20:21:22

          Εσένα Θεμιστοκλή σε λένε ή είσαι από τους αρχαιοβαρεμένους?

          • Θεμιστοκλής avatar
            Θεμιστοκλής @ Tassos 31/10/2012 03:20:53

            Γειά σου Τάσσο !!!

          • Tassos avatar
            Tassos @ Θεμιστοκλής 31/10/2012 12:39:23

            έτσι!

  30. NEKK avatar
    NEKK 30/10/2012 19:41:48

    Μπραβο! Τωρα για ποιο λογο μπορω να ειμαι και να αισθανομαι αισιοδοξος? Για το αποτελεσμα των στοχων της διαπραγματευσης? Για τις εξελιξεις στα εργασιακα? Για την αποφυγη των μειωσεων στους μισθους και τις συνταξεις? Για την επιτευξη της μειωσης των φορων? Για την διασφαλιση της εθνικης κυριαρχιας? Για τη δημιουργια αξιοπρεπων θεσεων εργασιας? Για τη δημοκρατια μας την ιδια? Η' για την σταθεροτητα των αγορων?

  31. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 30/10/2012 19:58:42

    Ώστε, η διαπραγμάτευση τελείωσε.
    Κρίμα!! Δεν πρόλαβα να τη δω. Ξέρετε αν θα την παίξει επανάληψη;

  32. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 30/10/2012 20:05:38

    Βάστα γερά Αντώνη Σαμαρά.......

  33. Παντελής avatar
    Παντελής 30/10/2012 20:10:18

    Δυστυχώς, φαίνεται ότι η κυβέρνηση δεν θα βγάλει το χρόνο. Είναι αδύνατον να περάσουν τα μέτρα χωρίς τη ΔΗΜΑΡ, επομένως ο μόνος δρόμος που μένει είναι αυτός της παραίτησης ή της παραμονής μέχρι την πλήρη κατάρευση. Αυτό κατά πάσα πιθανότητα σημαίνει εμφύλιο σπαραγμό και εξαθλίωση.

    Ο Σαμαράς και οι συν αυτώ έχουν κάνει τρία βασικά λάθη.

    1) Δεν είπαν την αλήθεια στο λαό πριν τις εκλογές. Ότι δηλαδή δεν υπάρχει άλλη λύση από το να σκύψουμε το κεφάλι. Εκτός και αν θέλουμε τη χρεωκοπία που θα οδηγήσει το 70% του λαού στην εξαθλίωση και τα μεγάλα αστικά κέντρα σε καταστάσεις κατοχής.

    2) Φαίνεται ότι το 40% τουλάχιστον του κόσμου είναι κατά της Ε.Ε (μάλλον αυτό το ποσοστό είναι κοντά στο 60%). Όποιος διαφωνεί ας δει τα ποσοστά ΣΥΡΙΖΑ - ΚΚΕ - Χ.Α κ.λ.π. Επομένως πώς είναι δυνατόν αυτός ο λαός να στηρίξει μια πολιτική παραμονής στην Ε.Ε;

    3) Δε γίνεται να κυβερνήσεις με το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ... Είναι φως φανάρι..

    Τελικά φαίνεται ότι η χρεωκοπία είναι αναπόφευκτη. Το ερώτημα είναι το ποιος θα κυβερνήσει μετά όταν πρώτο κόμμα θα είναι ο Τσίπρας, χωρίς αυτοδυναμία, και τρίτο κόμμα η Χ.Α. με 10+%. Είναι αδύνατον να προκύψει κυβέρνηση με τέτοια νούμερα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Παντελής 30/10/2012 21:22:06

      Δεν θα γίνει αυτό που λες. Θα αντέξει η κυβέρνηση. Τα μέτρα θα περάσουν. Η ΔΗΜΑΡ θα ψηφίσει στο τέλος αλλιώς θα εκμηδενιστεί.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 09:47:47

        Eίτε ψηφίσει η Δημάρ είτε δεν ψηφίσει, είναι ήδη ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ !!! Οι μάσκες έπεσαν και για τους πλέον αφελείς.... Μένουν πλέον μονάχα οι εκ πεποιθήσεως παρωπιδοφόροι :-)

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ BLACKQUEEN 31/10/2012 11:30:49

          Αν θες να μιλήσουμε για το γενικότερο συμφέρον αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι να ψηφίσει και η ΔΗΜΑΡ. Αν το κάνει δεν θα εκμηδενιστεί, εδώ κάνεις λάθος. Και τούτο γιατί θα έχει δοθεί στην πράξη το μήνυμα στην ελληνική κοινωνία ότι μπορεί να συνεργαστεί ένα μεγάλο κομμάτι της δεξιάς-κεντροδεξιάς-κεντροαριστεράς και ευρωπαϊκής δημοκρατικής αριστεράς. Όπως σημείωσε και πρόσφατα ο Στέλιος Ράμφος το ιδανικό είναι να προχωράμε με συναινέσεις γιατί ο πόλεμος κερδίζεται με συνεργασίες όχι με διαιρέσεις. Και για να γίνει αυτό θα πρέπει ένα κομμάτι έστω της αριστεράς (όπως η ΔΗΜΑΡ) να ξεφύγει από τα ταξικά του στερεότυπα και να διευρύνει τους ορίζοντές του υπερασπιζόμενο αυτή τη φορά το εθνικό και όχι το ταξικό συμφέρον.

          Οι λοιποί ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΧΑ, ΚΚΕ που είναι εκτός της συναινετικής διαδικασίας ουσιαστικά αυτο-απομονώνονται γιατί δεν συμβάλλουν στην εθνική προσπάθεια.

  34. Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ avatar
    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 30/10/2012 20:13:30

    Συμπαθάτε με, αν κάνω την εξής χαζή ερώτηση: Ειμαι απένταρος, δεν έχω μία και δεν έχω να πληρώσω ούτε το νοίκι, ούτε το φαγητό μου. Καθώς είμαι στα μαύρα μου τα χάλια με παίρνει τηλέφωνο ο γνωστός μου Διευθυντής της Τράπεζας και μου λέει, ότι το δάνειο, που είχα ζητήσει εγκρίθηκε και να πάω αμέσως να υπογράψω τη δανειακή σύμβαση και να πάρω τα λεφτά και να κάνω γρήγορα, γιατί μπορεί ξαφνικά τα δάνεια να κοπούν, ή να δώσουν το δάνειο σε άλλον από αυτούς, που περιμένουν στην ουρά,. Εγώ τι θα κάνω; Θα του πω, ότι θέλω πριν πάρω τα λεφτά να διαπραγματευθώ ξανά τη δανειακή σύμβαση;

  35. GO avatar
    GO 30/10/2012 20:37:46

    Ο μύθος δηλώνει ότι ο Διευθυντής της Τράπεζας σε κάτι αποβλέπει.

  36. Δ.Λ. avatar
    Δ.Λ. 30/10/2012 20:40:25

    Σωστός ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ όπως και ο Ιαπετός.Πείτε τα, γιατί διαβάζοντας πίστεψα ότι δεν υπάρχει κανένας με κοινή λογική... Άνεργος είμαι και όχι κανένας βολεμένος...Γιατί έχω την εντύπωση ότι όλοι που κατακρίνουν τον Σαμαρά χωρίς επιχειρήματα είναι οι γνωστοί βολεμένοι;;;;!!!!

  37. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/10/2012 21:16:33

    Καμία σχέση Παπανδρέου με Σαμαρά. Έχεις μείνει πίσω. Η κατάσταση είναι δυναμικά εξελισσόμενη. Όταν ο Σαμαράς έλεγε όχι στον αρχικό μνημόνιο μπορούσαμε ακόμα να αποφύγουμε τους επαχθείς όρους που μας επιβλήθηκαν από την ανικανότητα του ΓΑΠ. Και εν πάση περιπτώσει μπορούσαμε να διαπραγματευτούμε πολύ καλύτερα. Μάλιστα ο Σαμαράς δικαιώθηκε ότι οδηγηθήκαμε σε απίστευτη ύφεση γιατί ο Παπανδρέου δεν ήθελε να πάρει κάποια μέτρα όταν έπρεπε.

    Ο Σαμαράς κάνει ό,τι μπορεί αφού μας έμπλεξε ο Παπανδρέου. Οι εγγενείς αδυναμίες της οικονομίας μας μετά τον υπερδανισμό από του 81 μέχρι το 2008 και η αβελτηρία του ΓΑΠ μας έφερε σε τραγική κατάσταση. Αυτή διαχειρίζεται ο Σαμαράς και διαπραγματεύτηκε ό,τι μπόρεσε για να παραμείνουμε στα πράγματα και να κερδίσουμε χρόνο εντός ΕΕ μέχρι να πάρουμε 30 -40 δις να πάμε παραπέρα και να αντέξουμε μέχρι να γίνει και το OSI που ζητάει και το ΔΝΤ για να καταστεί βιώσιμο το χρέος.

    Στο χέρι του Σαμαρά (και του λαού με την υποστήριξή του) είναι να κάνει τις μεταρρυθμίσεις που προβλέπει το μνημόνιο και έπρεπε να είχαμε κάνει εδώ και 20 χρόνια. Το οδυνηρό τμήμα του μνημονίου (οι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις) είναι το αναγκαίο κακό που θα υποστούμε αφού έχουμε χρεοκοπήσει για να ξανασηκωθούμε το συντομότερο δυνατό, να μπούμε σε αναπτυξιακή πορεία και να απαλλαγούμε τελικά από τροϊκανές κηδεμονίες.

  38. η Dimi avatar
    η Dimi 30/10/2012 21:21:16

    Στο χθεσινό άρθρο Antinews.gr «Spiegel: H τρόϊκα ζητεί 150 μεταρρυθμίσεις» Συγκλονιστικά είναι τα όσα λέει στο βίντεο με τίτλο: “200 χρόνια ιστορίας του ελληνικού χρέους”, ο κορυφαίος Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, κ. Γεώργιος Κασιμάτης, για την ανήκουστη παγκοσμίως και «Αμετάκλητα και Άνευ Όρων Εκχώρηση της Εθνικής Κυριαρχίας και Ασυλίας της Ελλάδας». «Ένας τέτοιος όρος που δένει την Ελλάδα χειροπόδαρα, δεν υπογράφεται ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο». Και θα καταλάβουμε, τη θέση του Πρωθυπουργού κ. Σαμαρά, ο οποίος, καλείται ως θαυματοποιός σήμερα, να επανορθώσει τ’ ανεπανόρθωτα. Δεν Γίνεται. Έχουν ήδη φροντίσει κι έχουν ήδη καρφώσει και το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Ελλάδας, ο Φυγόδικος-Δραπέτης-Πρωθυπουργός ΔΝΤ, Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου και ο ΥΠΟΙΚ ΔΝΤ, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, οι οποίοι Δεν διάβασαν τι υπέγραψαν, λέει. Στη Χώρα της Ατιμωρησίας, οι αχυράνθρωποι υποτακτικοί της παγκόσμιας αταξίας, άγονται και φέρονται Ελεύθερα και Ατιμώρητα ανάμεσά μας. Ως πότε επιτέλους;

    Οι Ελληνες φορολογούμενοι, επίσης, απαιτούμε να μάθουμε τα κόστη της (παράνομης) Σύμβασης Δανεισμού, που πληρώσαμε (δεν υπήρχε λόγος την Ελλάδα να πάνε) σε βρετανικό νομικό γραφείο το οποίο συνέταξε το Μνημόνιο. Και το οποίο, σύμφωνα με τον Συνταγματολόγο κ. Γεώργιο Κασιμάτη και όπως προσφάτως απεκαλύφθη, είναι το ίδιο νομικό γραφείο το οποίο συνέταξε και το αλήστου «Σχέδιο Ανάν», τα οποίο παραβίαζε Όλες τις Αρχές του Διεθνούς Δικαίου και το οποίο, παρά τις ασφυκτικές πιέσεις, κάθετα απέρριψε ο Αείμνηστος Τάσος Παπαδόπουλος. Το δικηγορικό κόστος γενικώς, είναι 0.4% του αντικειμένου το οποίο εν προκειμένω, είναι € 110,000,000,000 (Εκατόν Δέκα Δισεκατομμύρια Ευρώ). Για τόσα ξεπουλάνε την ιστορική, πανάρχαιη Ελλάδα, τα προσκυνημένα σκύβαλα.

    Η αμοιβή του πανάθλιου νομικού γραφείου:
    € 110.000.000.000 x 0.4 = € 44.000.000.000 (44 Δις Ευρώ) για το Ξεπούλημα της Ελλάδας. Θα το επιτρέψουμε;

    • Θεμιστοκλής avatar
      Θεμιστοκλής @ η Dimi 30/10/2012 21:28:18

      Ναι θα το επιτρέψουμε !!! Γιατι απλά είμαστε ένας άθλιος λαός.
      Δεν μας αξίζει κάτι καλύτερο. Κάποτε ραγιάδες , για πάντα γερμανοτσολιάδες.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 31/10/2012 07:46:58

      Διόρθωση:
      € 110.000.000.000 x 0.4% = € 440.000.000 (440 Eκατ. Ευρώ)

  39. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 30/10/2012 21:25:32

    Δεν είναι όμως ο πρώτος ¨λίγος¨... Συνήθως η Ελλάδα πουλημένα τομάρια είχε για κυβερνήτες. Αυτά τα τομάρια αξίζουν στον φιλοτομαριστή ελληνικό λαό.....

  40. η Dimi avatar
    η Dimi 30/10/2012 21:44:31

    Kάθετα διαφωνώ.

  41. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 30/10/2012 21:49:51

    O Κασιμάτης κατέφυγε στο ανώτατο ελληνικό δικαστήριο.
    Και οι ενστάσεις του απορρίφθηκαν πανηγυρικά.
    Βέβαια πάντα υπάρχει η δυνατότητα να βγάλουμε πουλημένους ΚΑΙ τους δικαστές, άλλωστε η παράνοια, ο λαικισμός και η συνομοσιολογία είναι η ανίατη ασθένειά μας και εξαιτίας τους εν πολλοίς τραβάμε ό,τι τραβάμε.
    Επίσης μην ξεχάσουμε να βγάλουμε προδότες και την κυβέρνηση της Ιρλανδίας και της Πορτογαλίας που δεν ακύρωσαν τις συμβάσεις και προσπαθούν για αλλάγες όπου είναι εφικτό. Και είναι ελάχιστα εφικτό.
    Επίσης μην ξεχάσουμε να βγάλουμε άθλιους και γερμανοτσολιάδες και τους Ισπανούς του Ραχόι που εφαρμόζουν άγρια δημοσιονομική προσαρμογή και αρχιπροδόταρο τον Μόντι που εφαρμόζει επίσης περιοριστική πολιτική κόβοντας συντάξεις.
    Όλοι προδότες. Αφού το λέει ο Τράγκας και ο Τσίπρας, όλοι προδότες θα είναι. Τα πάντα θα πούμε εκτός από την αλήθεια: πως δανεικά τέλος. Και δανεικά τέλος σημαίνει περικοπές.

  42. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 30/10/2012 21:53:15

    440 εκατ. ευρώ

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Balafara Hunter 30/10/2012 23:06:47

      @ Balafara Hunter Σύμφωνα με το excel:
      € 110000000000 x 0.4 = € 44.000.000.000,00
      όπου υπάρχει λάθος, να το διορθώσω. Σας ευχαριστώ.

  43. GO avatar
    GO 30/10/2012 22:05:53

    Την ώρα που ο Σαμαράς μας λέει:
    "Κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν. Εξαντλήσαμε όλα τα περιθώρια πιέσεων και χρόνου. Πετύχαμε σημαντικές βελτιώσεις, ακόμα και την τελευταία στιγμή…",
    διαρρέεται η πληροφορία ότι σχεδόν διπλασιάζονται τα ποσοστά περικοπών στις συντάξεις.
    Τι ακριβώς συμβαίνει στο μυαλό ορισμένων;

  44. tas avatar
    tas 30/10/2012 22:07:08

    Αγαπητέ Βασίλη μήπως θυμάσαι το δημογραφικό προφίλ και ιδιαίτερα το ηλικιακό των ψηφισάντων στις τελευταίες εκλογές? Σε ποιές ηλικίες και ποια κοινωνικά στρώματα ήταν διαμοιρασμένοι οι "αγανακτησμένοι"?
    Αν θυμάμαι καλά η πλειοψηφία των συνελλήνων που υπερψηφισαν την οπτική σου ανήκαν σε μη "ενεργό" πληθυσμό (νοικοκυρές - συνταξιούχοι - αγρότες), κοινώς οι μη παραγωγικοί "βολεμένοι" του προηγούμενου συστήματος.
    Άσε μας λοιπόν και εμάς τους σαραντάρηδες που κινδυνεύουμε άμεσα με κλεισιμο των επιχειρήσεων μας και δήμευση της περιουσίας της δικής μας και των πατεράδων μας, να έχουμε διαφορετική άποψη και μην μας κατατάσεις αυθαίρετα στα καρκινώματα στους τεμπέληδες και τους βολεμένους.

  45. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 30/10/2012 22:29:32

    Όσοι δε αντιλαμβάνονται τη δεξιόστροφη αλλαγή της ελληνικής κοινωνίας δεν κάνουν καλή ανάγνωση των όσων διαδραματίζονται σήμερα στη χώρα. Δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με τις κρατικιστικές κορώνες του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ. Η είσοδός μας στο ευρώ το 2002 έβαλε τέρμα στα κολπάκια της υποτίμησης της δραχμής (και άρα του κρατικού χρέους) και με αυτό βοήθησε να ξεσκεπαστούν οι αριστερές πρακτικές και αντιλήψεις που κράτησαν τη χώρα καθηλωμένη για 4 δεκαετίες. Μια χώρα εχθρική στην ιδιωτική πρωτοβουλία, στις επενδύσεις και στα σύγχρονα μοντέλα ανάπτυξης είναι καταδικασμένη σε Βενεζουελοποίηση και Βορειοκορεατοποίηση. Ο Έλληνας όμως δεν έχει τη νοοτροπία αυτών των λαών ούτε και το πολιτικό υπόβαθρό τους. Είναι δαιμόνιος και γι αυτό μόνο αισιόδοξοι μπορεί να είμαστε γι αυτά που έρχονται.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΛΥΚΟΡΝΙΟ 31/10/2012 07:38:59

      +++++++++

  46. chrisss avatar
    chrisss 30/10/2012 23:53:27

    Λίγος και μάλιστα πολύ λίγος είσαι εσύ που μετά από 2 εκλογικές αναμετρήσεις δεν μπορείς να καταλάβεις 2 πράγματα. Και κάτι τελευταίο, ο Σαμαράς, η ΝΔ και τα αστικά κόμματα αυτά μπορούν να κάνουν, είτε τα θεωρείς καλά είτε κακά..ο συριζα και οι λοιπές επανστατικές δυνάμεις τι υπόσχονται; γιατί εγώ το μόνο που ακούω είναι οτι δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις, οτι θα περάσουμε δύσκολα, οτι όποιον δρόμο και αν ακολουθήσουμε θα είναι ο λιγότερο επώδυνος. Τα επώδυνα και τα άσχημα που έχει ο δρόμος βαδίζουμε τώρα, τα ζούμε καθημερινά, αν και βάσιμα πιστεύω( σου αναλύω με λεπτομέρειες και το τι πιστεύω αν θες) πως είμαστε στο reflection point και πως πιάσαμε πάτο..θέλει όμως και κάποιος άγιος άνθρωπος από την άλλη πλευρά να μας εξηγήσει τι θα περάσουμε αν δεν περάσουν τα μέτρα και έρθει(αυτονοήτως) ο συριζα στην εξουσία; έτσι για να τα συγκρίνουμε και να βγάλουμε συμπέρασμα για το τι μας συμφέρει..με χαρτί και μολύβι όμως, με αριθμούς όχι γενικόλογα...ένα παράδειγμα να δώσω.. 1 δις το χρόνο εισαγωγή κρέατος, αν πάμε δραχμή και υποτιμήσουμε το νόμισμά μας 35% περίπου, όσο λεγόταν, θα έχουμε μια αύξηση στην τιμή του κρέατος κατά 35%, ποιός θα αγοράσει και πως θα τρώμε κρέας; ΑΠΑΝΤΑ και άσε τις άναρθρες κραυγές

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ chrisss 31/10/2012 01:14:24

      Μην περιμένεις απαντήσεις, μόνο φωνές και εύκολη κριτική. Ολοι αυτοί που φωνάζουν έχουν έτοιμες τις λύσεις και τα κλισέ πέφτουν βροχή, οι 'δοσίλογοι' (λέξη που έμαθαν μετά το 2009, ως τότε μπορεί να πίστευαν πως είναι ψάρια) τα 'ξεπούλησαν όλα'.

      Θα σε πάω σε κάτι πολύ πολύ πιο σημαντικό από το κρέας. Φάρμακα. Ξέρεις τι θα γίνει αν συμβεί τίποτα μοιραίο ; Δεν θέλεις να ξέρεις.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Βούρδουλας 31/10/2012 11:31:33

        Πες τα την πίστη μου μέσα!

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 11:32:01

          Πες τα Βούρδουλα.

  47. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 31/10/2012 00:00:48

    Η διαπραγμάτευση με την τροϊκα τελείωσε κατά τον Α.Σ. στις 30/10/12 πότε άρχισε για να ξέρουμε και την διάρκειά της;Όταν κάτι τελειώνει θα πρέπει κάποτε να έχει αρχίσει.Καληνύχτα και χαιρετίσματα.

  48. Tasos avatar
    Tasos 31/10/2012 03:14:23

    Τελικά μετά από ένα σεντόνι σχόλια μπερδεύτηκα:
    Οι "βολεμένοι" είναι αυτοί που θέλουν καταστροφή/δραχμή για να αγοράσουν με τα ελβετικά ευρώ τους κοψοχρονιά τις εδώ περιουσίες.
    Οι "βολεμένοι" είναι αυτοί που θέλουν ευρώ για να μη χάσουν τα όποια λεφτά έχουν.
    Μέχρι που διάβασα και ότι βολεμένοι είναι αυτοί που φωνάζουν (εγώ νόμιζα ότι οι βολεμένοι είναι που δε φωνάζουν)!
    Νιώθω ντροπή που είμαι άνεργος και δε φωνάζω, ευτυχώς όμως γιατί αν φώναζα θα μου λέγανε ότι έχω κρυφά λεφτά έξω και φωνάζω για να μη χάσω τα προνόμια (της ανεργίας).
    Το μόνο εντυπωσιακό είναι που υπάρχουν άτομα που όντως πιστεύουν ότι θα έρθει ανάπτυξη με βασικό επιχείρημα ότι δε μπορεί 10 χρόνια ύφεση δε γίνεται! Ε, γίνεται.. γίνεται...

  49. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 07:12:45

    Ακούω την εναλλακτική σου πρόταση για το που θα βρούμε τα απαιτούμενα χρήματα για να ανακεφαλαιοποιηθούν οι τράπεζες (25 δις) ώστε να υπάρχουν αύριο οι καταθέσεις, και να πάρει μπρος η οικονομία. Αν μου τα βρεις από αλλού θα παραδεχτώ ότι έχεις δίκιο. Αν δεν υπάρχουν από αλλού όμως η γκρίνια σου είναι σαν να λες ότι πρέπει να γυρίσουμε στη δραχμή και να καταστραφούμε. Πές το ανοιχτά και Άσε τα συριζίστικα φιλολαικά δήθεν κλάματα. Εγώ φίλε μου έχω χάσει το 40% τουλάχιστον των εσόδων μου ως ελεύθερος επαγγελματίας. Παρά ταύτα ξέρω ότι δεν υπάρχουν από αλλού λεφτά.

  50. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 07:20:38

    Προς Νίκο: ακούω την εμπεριστατωμένη πρότασή σου για το που θα βρεθούν από αλλού τα χρήματα για να γίνει ανακεφαλαιοποίηση για να σωθούν οι καταθέσεις, να μην καταρρεύσει το τραπεζικό σύστημα, να πληρωθούν οι ιδιώτες προμηθευτες του δημοσιου που περιμένουν να επιστραφεί ΦΠΑ και να ξεκινήσει η οικονομία να κινείται μαζί με τα ΕΣΠΑ που είναι σε αδράνεια λόγω της σιωπηρής στάσης πληρωμών του ελληνικού δημοσίου. Αν βρεις θα σε χειροκροτήσω. Αν όχι απλά λαϊκίζεις. Όπως ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ και ΧΑ που δεν έχουν επιχειρήματα πάνω σ´ αυτό. Εδώ είναι σοβαρό μπλογκ και μιλάμε με επιχειρήματα αλλιώς να πας στα συριζίστικα μπλογκ ή στο ολυμπία

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 12:33:45

      Να στο πω εγώ να μην περιμένεις: Θα φυτέψει ο Μιχαλολιάκος την λεφτοδενδριά, θα στείλει ο Πούτιν λεφτά γιατί αναγνωρίζει το βεληνεκές του καϋμμένου και θα γεννήσει λεφτά η Περιστέρα Τσίπρα

  51. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 07:25:54

    Λέω τη γνώμη μου αγαπητέ ΚΛΙΚ. Εσύ έχεις ή σου πήρε τα μυαλά κανένας Κασιδιάρης;

  52. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 07:28:00

    Συμφωνούμε DIM.

  53. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/10/2012 08:20:28

    Φαντάζομαι ο "πολύς" είναι ο Τσίπρας ε; Καλό ύπνο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.