Σαμαράς: Εκλογή προέδρου και εκλογές εντός του 2015
21/12/2014 17:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Εκλογή προέδρου και εκλογές εντός του 2015

Με μια ηγετική κίνηση, αλλά πάνω απ’ όλα μια πατριωτική απόφαση έθεσε τους πάντες προ των ευθυνών τους.

Την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού, επιχείρησε ο πρωθυπουργός με το διάγγελμα που έκανε το μεσημέρι της Κυριακής. Με μια ηγετική κίνηση, αλλά πάνω απ’ όλα μια πατριωτική απόφαση έθεσε τους πάντες προ των ευθυνών τους. Ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς έκανε ένα βήμα πίσω για το καλό της Ελλάδας και άφησε πίσω του την άποψη ότι οι εκλογές έπρεπε να γίνουν στο τέλος της τετραετίας.

Όμως, με το πολιτικό σύστημα να άγεται και να φέρεται από τους καμμένους, τους Χαϊκάληδες, τους Αποστολόπουλους και φυσικά τους Τσίπρες η μόνη λύση ήταν η επίσπευση των εκλογών, η διαδικασία δηλαδή να γίνει μέσα στο 2015, αφού πρώτα λυθούν οι εκκρεμότητες που μπορεί να οδηγήσουν τη χώρα σε κατάρρευση.

Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, είπε ο κ. Σαμαράς και έθεσε τους βουλευτές και τα κόμματα προ των ευθυνών τους. Η καυτή πατάτα πέφτει στα χέρια των βουλευτών της ΔΗΜΑΡ και των ανεξάρτητων οι οποίοι μπορούν, αν θέλουν, να δώσουν μια ευκαιρία στην Ελλάδα ή να την οδηγήσουν στην χρεοκοπία, οικονομική και πολιτική.

Η κίνηση Σαμαρά είναι απλή: «Θέλετε εκλογές, ωραία, πάμε τους επόμενους μήνες. Όμως, πρώτα πρέπει να λυθεί η εκκρεμότητα με τον Πρόεδρο, η διαπραγμάτευση με την τρόικα και βεβαίως η Συνταγματική Αναθεώρηση που όλοι ξεχνάμε. Πρόκειται για πολύ κρίσιμα ζητήματα που αν υπήρχε πατριωτική διάθεση και εθνική κατεύθυνση στα κόμματα, θα έπρεπε να γίνει άμεσα αποδεκτή.

Δυστυχώς, η Ελλάδα έχει την ατυχία να άγεται και να φέρεται από τους Συριζαίους και τους ανεξάρτητους καμμένους. Εκεί φτάσαμε.

Οι πρώτες αντιδράσεις μετά το διάγγελμα Σαμαρά δεν είναι ενθαρρυντικές σχετικά με το αν έχουν «κλειδώσει» οι 180 βουλευτές. Κι αυτό γιατί θα χρειαστεί και η Κ.Ο. της ΔΗΜΑΡ να ψηφίσει για να εκλεγεί ο Δήμας στην τρίτη ψηφοφορία. Τα κουκιά είναι μετρημένα. Ενδεχομένως την Τρίτη να υπάρξει ένα κίνημα βουλευτών που θα ψηφίσει για Πρόεδρο και ο αριθμός να φτάσει τους 169. Αυτοί που πιθανότατα θα αλλάξουν γνώμη, αφού και οι ίδιοι ζητούσαν συναίνεση και εκλογές μέσα στη νέα χρονιά είναι μεταξύ άλλων: Παναγιώτης Μελάς, Γιάννης Κουράκος, Γιώργος Κασαπίδης, Κώστας Γιοβανόπουλος, Βασίλης Οικονόμου, η Μίκα Ιατρίδη. Από τη ΔΗΜΑΡ πιθανότατα να ψηφίσουν οι: Νίκη Φούντα, Νίκος Τσούκαλης και Θωμάς Ψύρρας. Έχουμε δηλαδή εννέα βουλευτές που κανονικά θα βάλουν τη σφραγίδα τους στην εκλογή προέδρου και ο αριθμός θα φτάσει τους 169. Άγνωστο είναι αν θα αλλάξουν γνώμη ο Βύρων Πολύδωρας, ο Πέτρος Τατσόπουλος και ο Μίμης Ανδρουλάκης αν και έχουν ήδη δηλώσει ότι θα έλεγαν τρία «όχι».

Το κλειδί, λοιπόν, είναι η Κ.Ο. της ΔΗΜΑΡ. Τι θα κάνουν αυτοί; Θα ψηφίσουν ή θα προτιμήσουν να παίξουν το παιχνίδι του ΣΥΡΙΖΑ; Έχουν συναίσθηση της ιστορικής ευθύνης τους; Ο Αντώνης Σαμαράς είπε σε όλους να δουν το δάσος και να αφήσουν το δέντρο. Και το δάσος είναι οι συνεργασίες για να βγει η χώρα από το τέλμα. Κάποιοι δεν έχουν καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση με την τρόικα. Κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται ότι τα λεφτά τελειώνουν, οι αεροπλανιές με ευρώ δεν θα απογειωθούν ποτέ από το Βερολίνο και η χώρα οδηγείται σταδιακά σε μια τεχνική χρεοκοπία που θα βγει αμέσως και στην πραγματική οικονομία. Κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται ότι αν στεγνώσει η αγορά από ρευστό, αν τα ΑΤΜ σταματήσουν να δίνουν λεφτά τότε θα κλαίμε όλοι με μαύρο δάκρυ για τα λάθη που κάναμε.

Έτσι, λοιπόν, η επιλογή Σαμαρά να φέρει πιο κοντά τις εκλογές είναι αυτονόητη από έναν άνθρωπο που έχει αποδείξει ότι πάνω απ’ όλα βάζει την Ελλάδα. Ο πρωθυπουργός είχε πει ότι οι καθαρές λύσεις είναι η ενδεδειγμένη διέξοδος, όμως, φαίνεται ότι αυτό που έχουν στήσει διάφοροι οδηγεί τη χώρα στον ευτελισμό και την καταστροφή. Η γελοία υπόθεση Χαϊκάλη και το σκηνικό της σαπίλας που στήθηκε ήταν μια απόδειξη ότι υπάρχει ένα μέρος του πολιτικού συστήματος που δεν κινείται στη γραμμή της λογικής και της πατριωτικής διάθεσης.

Ο πρωθυπουργός έστειλε μήνυμα προς όλους ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να πάει σε εκλογές με μια οικονομία αθωράκιστη και με ένα πολιτικό σύστημα στα όριά του από προβοκάτσιες και πιέσεις συγκεκριμένων επιχειρηματικών και πολιτικών συμφερόντων.

Τώρα, το μπαλάκι πέφτει σε άλλους βουλευτές, σε όσους πιστεύουν πράγματι ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει έρμαιο κανενός. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα για τους αμφιταλαντευόμενους.

Ο Σαμαράς έκανε την κίνησή του για να προστατέψει τη χώρα από το νοσηρό κλίμα που είχε αρχίσει να φτιάχνεται. Έκανε ένα βήμα πίσω για να πάει η Ελλάδα μπροστά, με διεύρυνση της κυβέρνησης, με κλίμα συναινετικό, με μια ομαδική δουλειά από ένα μεγάλο μέρος του κοινοβουλίου. Όποιος δεν απαντήσει θετικά στο προσκλητήριο ενότητας απλά θα πρέπει να τα πει ξεκάθαρα στον ελληνικό λαό. Για να ξέρει ποιοι φταίνε για την επικείμενη καταστροφή. Και να ξέρει ποιοι είναι οι πραγματικοί πατριώτες και ποιοι οι προδότες.

Το διάγγελμα του πρωθυπουργού

Ο Ελληνικός λαός δεν θέλει να γίνουν πρόωρες εκλογές. Και έχει δίκιο. Από την πλευρά μας κάνουμε ό,τι επιβάλλει το Σύνταγμα και το συμφέρον της Χώρας, ώστε να εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας από αυτή τη Βουλή. Πρέπει να μη γίνουν εκλογές. Πρέπει να τερματισθεί η πολιτική αβεβαιότητα. Πρέπει να προχωρήσει η Ελλάδα στην επόμενη μέρα.

Δεν μπορούμε να τελειώσουμε μια περίοδο αβεβαιότητας και να μπούμε αμέσως σε μιαν άλλη. Τα προβλήματα της Χώρας δεν μπορούν να βαλτώνουν σε μια μόνιμη προεκλογική περίοδο.

Ούτε και μπορεί να συνεχίζεται αυτό το όργιο αστήρικτων και άθλιων κατηγοριών για δήθεν προσπάθεια εξαγοράς βουλευτών, που πάντα διαψεύδεται, αφού όμως στο μεταξύ έχει δηλητηριάσει τη Δημοκρατία μας. Κατηγοριών, στις οποίες δυστυχώς πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κορυφαία στελέχη του και ο γνωστός συνεργάτης του, αρχηγός τρίτου κόμματος.

Θυμίζω ότι ο κύριος Τσίπρας, ήδη από την πρόταση εμπιστοσύνης στη Βουλή, δυο μήνες πριν, είχε πει το απίστευτο, ότι δηλαδή, όποιος βουλευτής τολμήσει να ψηφίσει Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα είναι και εξαγορασμένος! Ενώ προχθές, συνεργαζόμενοι μαζί του βουλευτές, τόλμησαν να πουν το ίδιο για εκείνους τους πέντε συναδέλφους που στην πρώτη ψηφοφορία ψήφισαν σύμφωνα με τη συνείδησή τους τον Σταύρο Δήμα!

Όμως οι βουλευτές δεν υποκύπτουν σε τέτοια εκστρατεία σπίλωσης.

Ο φόβος και η τρομοκρατία δεν πρέπει να περάσουν! Και αυτό είναι το στοίχημα της Δημοκρατίας σήμερα!

Τους καλώ λοιπόν όλους, να ακούσουν τη φωνή της συνείδησής τους, την ψυχή τους, τη φωνή του εθνικού συμφέροντος αλλά και της κοινής λογικής.

Τους καλώ σε συναίνεση για την εκλογή του Σταύρου Δήμα στην Προεδρία της Δημοκρατίας. Αυτό άλλωστε προβλέπει η συνταγματική επιταγή.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό για την πορεία της χώρας να διαπραγματευθούμε στη συνέχεια την επόμενη μέρα, μετά το τέλος του Μνημονίου, και την νέα συμφωνία θωράκισης της Ελλάδας.

Ακόμα προσδοκώ τη στήριξη όλων των βουλευτών για να προχωρήσουμε και να ολοκληρώσουμε τη Συνταγματική αναθεώρηση, ώστε πολύ σύντομα η Ελλάδα να έχει το νέο Σύνταγμα που χρειάζεται. Να μη μπει σε περιπέτειες και να μην αναβάλει τη Συνταγματική αλλαγή για πολλά ακόμα χρόνια.

Επίσης, μετά την προεδρική εκλογή, μπορούμε να διευρύνουμε το κυβερνητικό σχήμα, με τη συμμετοχή και άλλων προσώπων που πιστεύουν στην Ευρωπαϊκή προοπτική της Χώρας, ώστε η επόμενη φάση να μας βρει πιο ενωμένους.

Είναι λοιπόν Εθνική υποχρέωση, αλλά το λέει και η κοινή λογική, πρώτα να τελειώσουμε τη διαπραγμάτευση με τους δανειστές και να ολοκληρώσουμε τη συνταγματική αναθεώρηση σε συνθήκες ηρεμίας και ασφάλειας. Και μετά, θωρακισμένοι οικονομικά και πολιτικά, μπορούμε να βρούμε το κατάλληλο χρονοδιάγραμμα για Εθνικές εκλογές ακόμα και στο τέλος του 2015.

Γιατί κάτω από συνθήκες προεκλογικής πόλωσης, μόνον αφελείς θα πίστευαν ότι μπορεί κανείς να διαπραγματεύεται για την οικονομία μας ή να αλλάζει το Σύνταγμά μας. Αυτό λέει η φωνή της ευθύνης απέναντι στον Ελληνικό Λαό.

Και αυτό είναι ένα ρεαλιστικό σχέδιο αληθινής συναίνεσης, χωρίς θεσμικές εμπλοκές και χωρίς ακυβερνησία. Ώστε η επόμενη μέρα να βρει την Πατρίδα μας ενωμένη, τη Δημοκρατία μας σταθερή και την οικονομία μας αξιόπιστη και θωρακισμένη μέσα στην Ευρώπη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 21/12/2014 17:23:36

    Κάθε φορά που πλησιάζει να ωριμάσουν οι συνθήκες πλειοψηφικής στράτευσης του ελληνικού λαού με τον Σαμαρά, πάντοτε ο Σαμαράς κάνει εκείνο το λάθος που απομακρύνει και αποξενώνει τον κόσμο. Το έκανε το 1992-93, το έκανε το 2011-12, το κάνει και τώρα. Τι να πω. Το 2012 έστω και δια της τεθλασμένης κατάφερε να κυβερνήσει και εκ των υστέρων λέμε ότι ίσως ήταν καλύτερα που είχε και τον Μακκιαβέλι Βενιζέλο μαζί του. Ας ελπίσουμε και αυτή η κίνηση, παρόλο που απομακρύνει την προοπτική νίκης στις 25 Ιανουαρίου, να του δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσει να κυβερνά χωρίς να χρειαστούν εκλογές. Δεν πιστεύω ότι βγαίνουν οι 180 ούτε με την παραχώρηση που έκανε. Αλλά τουλάχιστον θα αλλάξει η ατζέντα αυτές τις ημέρες. Στην ουσία πάντως, πρόκειται για συμφωνία παράδοσης στον ΣΥΡΙΖΑ στο τέλος του 2015. Γιατί, ας το σκεφτούμε: Ποιος ο λόγος συντόμευσης του βίου αυτής της κυβέρνησης άλλος από το συναποδέχεται και αυτή την αποτυχία της;

    • Βασιλική Κ. Σ. avatar
      Βασιλική Κ. Σ. @ Διογένης 21/12/2014 18:55:14

      Διογένη εάν ο λαός αποφασίσει πως έχει καλύτερο ηγέτη να διαχειρισθεί το διακύβευμα ο Σαμαράς θα σεβαστεί την επιλογή του. Και θα είναι μάχιμος για την επόμενη μέρα, που θα έρθει πολύ γρήγορα. Αυτή είναι η πλέον πολιτικά υπεύθυνη θέση του ΑΣ και δεν είναι διατεθειμένος για τίποτα λιγότερο. Είτε στις 25 Ιανουαρίου, είτε τέλη του χρόνου ο λαός θα επιλέξει τον καλύτερο ηγέτη. και όχι κόμμα. Με το σημερινό ο ΑΣ έδειξε ακόμη μια φορά ποιά είναι η βασική του προτεραιότητα, και εμείς οι μη αφιονισμένοι, την διαβάσαμε. Κι ευτυχώς δεν είμαστε λίγοι....

    • Naruto avatar
      Naruto @ Διογένης 21/12/2014 19:47:19

      Διογένη νομίζω οτι ο Σαμαράς σωστά έπραξε δεδομένου οτι δεν είχε και πολλές επιλογές Εαν μεν δεν μαζευτούν οι 180 δεν θα μπορεί κανείς να τον κατηγορήσει για ακαμψία . Εάν πάλι καταφέρει και βγάλει πρόεδρο θα είναι σαφώς μια νίκη . Οπως και να έχει το παιχνίδι των εκλογών μέσα στον Γενάρη είναι χαμένο απο χέρι και καθώς ούτε και ο ΣΥΡΙΖΑ θα βγεί αυτοδύναμος θα αντιμετωπίσουμε την τέλεια ακυβερνησία . Εάν πάμε για εκλογές στα τέλη του 2015 έχουμε ενα χρόνο μπροστά μας κατα την διάρκεια του οποίου πολλά μπορουν να αλλάξουν , αν και δεν το βλέπω εύκολο με το βαρίδιο του αντιπροέδρου . Οι καθαρές λύσεις μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουν .

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Naruto 21/12/2014 20:47:37

        Και την ποθήσαμε τόσο πολύ την καθαρή λύση! Αλλά έχεις δίκιο. Ναι, οι καθαρές λύσεις θα χρειαστεί να περιμένουν. Ίσως σε αυτό το αξεδιάλυτο κουβάρι καλού και κακού που έχει μπλεχτεί ο ελληνικός λαός να μην υπάρχει καν λύση πιο "καθαρή" από αυτή που βιώνουμε σήμερα. Χωρίς τον έλεγχο του παρακράτους από το ΠΑΣΟΚ η ΝΔ δεν θα μπορούσε να κυβερνήσει στη δύσκολη διετία 2012-2014. Από την άλλη, η συγκυβέρνηση με τη ΝΔ, σωστότερα, ως ουρά της ΝΔ, έδωσε το τελειωτικό χτύπημα στο πασοκικό μόρφωμα, που τώρα θα του δώσει πια και τη χαριστική βολή η αποχώρηση του δυνατικού γόνου-κληρονόμου, και η έμμεση αλλαγή ονομασίας σε "Δημοκρατική Παράταξη", που θα κάνει το ΠΑΣΟΚ να περάσει στην ιστορία ως μια από τις μελανότερες σελίδες της ελληνικής πολιτικής ιστορίας. Είναι ή δεν είναι η διάλυση του ΠΑΣΟΚ μέρος μιας "καθαρής λύσης" για την ελληνική κοινωνία; Και άλλα πολλά θα μπορούσε να πει κανείς. Ωστόσο, για να ξαναγυρίσω στο σχόλιό σου, δεν θεωρώ τη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ δεδομένη και ίσως να έχεις δίκιο ότι τώρα πια δεν μπορεί να κατηγορηθεί ούτε για ακαμψία, οπότε δεν αποκλείεται και να τον βοηθήσει και αυτό εκλογικά. Για μένα όλο το ζητούμενο είναι να μείνει στην ηγεσία της ΝΔ. Θα ξαναγυρίσει θριαμβευτικά πολύ γρήγορα. Όπως το ίδιο θα είχε κάνει και ο Καραμανλής, εάν είχε μείνει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διογένης 22/12/2014 11:16:33

      Κρίνεις λάθος την αλλαγή Σαμαρά στην ημερομηνία των εκλογών. Το να πας τώρα σε εκλογές με το τοπίο θολό και τις φαρσοκωμωδίες φρέσκιες είναι πολύ πιο εύκολο να ευνοηθεί ο Σύριζα που ζει από το μπάχαλο. Στο τέλος του 2015 αν βγει ΠτΔ και προχωρήσει η αναθεώρηση του Συντάγματος και έχουμε βγει από Μάρτιο από μνημόνια και έχουμε ξεμπλέξει από τρόικες και εκβιασμούς, η οικονομία θα είναι πολύ καλύτερα και θα μπορέσει να πάρει και άλλα μέτρα ελάφρυνσης. Καμιά σχέση η ατμόσφαιρα η τωρινή με την αντίστοιχη σε ένα χρόνο με ομαλές συνθήκες. Τώρα η μπόχα και η θολούρα έχουν κάνει τη δουλειά τους ώστε αν πάμε σε εκλογές να γίνει της τρελής μέσα κι έξω από τη χώρα.

  2. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/12/2014 17:25:49

    Η δυναμική των γεγονότων είναι πια εκτός ελέγχου και ξεπερνάει τις στρατηγικές που σχεδίασαν οι βασικοί παίκτες από τον Οκτώβριο μέχρι αρχές Δεκεμβρίου. Οι συγκεκριμένοι πολιτικοί (κυρίως Σαμαράς, Τσίπρας, Βενιζέλος, και το δυναμικό των συμβούλων τους) έχουν όλοι μια ανορθολογική αντίληψη για το τι είναι ρίσκο. Τζογάρουν πέρα απο φραγμούς που θα έβαζαν πιο συντηρητικοί παίκτες. Typical greek. Τώρα το τζίνι δεν ξαναμπαινει στο μπουκάλι. Τώρα πια δεν είναι παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος, αλλά έγινε "μονά ζυγά χάνουν και οι δύο". Άν πάρουν τους 180 θα έχουμε μια αδύνατη κυβέρνηση, υπονομευμένη από όλες αυτές τις αναθυμιάσεις του βόθρου. Και μια αντιπολίτευση που επίσης θα βγεί τραυματισμένη, από το τρακάρισμα στον πήχυ του άλματος. Άν δεν βγούν οι 180 θα έχουμε εκλογές. Θα είναι πρώτος ο Σύριζα και η λιγότερο κακή περίπτωση θα είναι πια σαφώς μια αυτοδυναμία (δεν φαίνεται πιθανή). Σε αντίθετη περίπτωση θα έχουμε ανατολίτικα παζάρια (και σύντομα μετά ντράβαλα τσίρκου) με ψεκαμμένους. Πιθανότατα οι "Ποταμίσιοι" μόνον δεν θα φθάνουν για 151. Και θα τους περιμένουν διαπραγματεύσεις σε χρόνο dt την ώρα που ο Ντράγκι θα έχει αρχίσει να αγοράζει ιταλικά ομόλογα και θα θέλει ηρεμία (ελπίζω ο Ντράγκι να ελέγχει καλά το target2). Κόλαση. Η ΝΔ θα είναι ήδη εκεί. Κοντολογίς: όπως έστρωσαν έτσι θα κοιμηθούν όλοι τους. Αλλά εμείς οι μη κομματικοί τι φταίμε;

  3. karenin avatar
    karenin 21/12/2014 17:36:19

    Ο πρώτος πρόθυμος ικανοποιημένος εμφανίστηκε, ο Οικονόμου...

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ karenin 21/12/2014 17:45:29

      Αυτός από ποιον τα άρπαξε; Τι λένε Τσίπρας,Κontranews ,Καμμένος και λοιπές έγκυρες συριζαίικες πηγές; Ο υποψήφιος περιφερειάρχης του Σύριζα βουλευτής Βουδούρης τι λέει με το γνωστό "ήθος" της αριστεράς;

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Κώστας ΜΠ 21/12/2014 21:39:03

        Από κανένα ! αυτός ανήκει στην ομάδα των "προθύμων" (Ψαριανός , Λυκούδης , Οικονόμου) και απλώς ζητούσε ένα πρόσχημα για να ψηφίσει Π.τ.Δ. (πρόσεξε δεν λέω Δήμα!) Πιστεύω ότι και ο Σαμαράς να μην του το έδινε (πρόσχημα) θα το "δημιουργούσε" μόνος του. Και μια προβολή των κομματικών μετακινήσεων των Λυκούδη & Ψαριανού. ΚΚΕ Εσωτερικού -> ΕΑΡ -> Συνασπισμός ->ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-> ΔΗΜΑΡ -> ΠΟΤΑΜΙ -> Νέα Δημοκρατία (δεν φαντάζομαι πιο δεξιά) Ο Ψαριανός ως νεότερος από ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και μετά.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Γιάννης Κιαπέκος 21/12/2014 21:48:13

          Πάσοκας αναντάν παπαντάν ο Οικονόμου. Μην υποβαθμίζετε το "μπράσινον γένος".

  4. GregA avatar
    GregA 21/12/2014 20:22:18

    Έπεται και διάγγελμα νο 2, με αντικατάσταση Δήμα και ορισμό εκλογών τον Αύγουστο με Σεπτέμβριο.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ GregA 21/12/2014 20:49:27

      Ωραία... Πολύ ωραία... Έτσι βγάζει τα κάστανα από τη φωτιά ο Σαμαράς και μετά παραδίδει στον ΣΥΡΙΖΑ... Αυτοκτονική κίνηση. Τι να πούμε, πραγματικά δεν ξέρω. Ασφαλώς ο Σαμαράς ξέρει καλύτερα. Εμείς κρίσεις από έξω μόνον μπορούμε να κάνουμε.

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ GregA 21/12/2014 22:12:30

      Εγώ γιατί τις βλέπω να έρχονται πολύ πιο κοντά οι εκλογές κι όλα τα ενδιάμεσα να είναι απλά αναπόφευκτες και βαρετές διαδικασίες; Εδώ που φτάσαμε, μόνο ο Ελληνικός λαός έχει δικαίωμα ν΄αποφασίσει, επανεκτιμώντας τα νέα δεδομένα και προσμετρώντας τις συνέπειες της οποιασδήποτε επιλογής του. Αυτά που έρχονται, δεν είναι μέρος κανενός προαναγγελθέντος προγράμματος, ούτε κι έχει δοθεί εξουσιοδότηση γι αποδοχή των νέων δεσμεύσεων, που οι Σοϊμπλέδες απαιτούν εκβιάζοντας να μας επιβληθούν. Καθαρές λύσεις λοιπόν.

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ Άλυτη Εξίσωση 21/12/2014 23:03:14

        "μόνο ο Ελληνικός λαός έχει δικαίωμα ν΄αποφασίσει"??? Μα αν γίνουν εκλογές οι αγορές θα θυμώσουν, θα θεωρηθεί πιστωτικό γεγονός, θα μας διώξουν από την ευρωζώνη, οι θυσίες του λαού θα παν χαμένες. Θέλετε να καταστρέψετε την Ελλάδα και ΄σεις; Που είναι ο ελληνικός πατριωτισμός σας; Συντάσσεστε με τους "αριστερούς" που επιθυμούν εκλογές και εξαιτίας αυτών την ολική καταστροφή του τόπου;

      • GregA avatar
        GregA @ Άλυτη Εξίσωση 21/12/2014 23:17:39

        Οι εκλογές έπρεπε να είχαν γίνει τον Νοέμβριο. Τότε θα είχε κάποιο νόημα. Τώρα όλες οι κινήσεις γίνονται απρογραμμάτιστα και με έντονη οσμή ηττοπάθειας. Συμφωνώ εξίσωση, αλλά γιατί δεν λέει την αλήθεια στους Έλληνες ώστε να αποφασίσουν με πλήρη επίγνωση. Πάλι με διαρροές και τρομολαγνεία θα πολιτευθεί; Γιατί τόση ένδεια επιχειρημάτων και πολιτικής;

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ GregA 22/12/2014 11:24:40

          Aγαπητέ GregA, αρέσκονται όλοι τους ποτέ να μην μας λένε την αλήθεια, να μας αντιμετωπίζουν και να μας χειρίζονται ως ανίδεα, ανώριμα παιδιά που δεν μπορούν ν΄αποφασίσουν μόνα τους για το ...''καλό τους'', που πρέπει ενίοτε να τα ...τρομοκρατείς κρατώντας ζωντανή την απειλή του πολυμορφικού μπαμπούλα, ώστε να καταπίνουν θέλουνε δε θέλουνε, τον άνοστο σανό που τους σερβίρεις. Αυτό θ΄αλλάξει, μόνο όταν αλλάξουμε και τους αλλάξουμε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ GregA 22/12/2014 11:18:48

      Βλακείες...

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/12/2014 21:12:30

    @ Διογένης Είναι καλή κίνηση γιατί μαζεύει ουδέτερους και απομονώνει πιο πολύ τον σύριζα που τον καθιστά αποκλειστικά υπεύθυνο για τις εκλογές. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα φθάσουμε τους 180,απλά θα φανεί αδιάλλακτος ο σύριζα. Ας έλθουμε τώρα στην πιθανότητα που φοβάσαι,να παραδώσει στο σύριζα μια καθαρή Ελλάδα. Μη ξεχνάς ότι ισχύουν πια οι νέοι κανονισμοί της ευρωζώνης.Με την υποχρέωση του ισοσκελισμένου προυπολογισμού η επανάληψη του πασοκισμού είναι αδύνατη.Είναι δεδομένη η πρωτοκαθεδρία του ιδιωτικού τομέα μέσα στην ευρωζώνη.Δεν υπάρχει αριστερή πολιτική εκεί μέσα.Το μείζον είναι η παραμονή στην ευρωζώνη και τα υπόλοιπα θα έλθουν με οποιαδήποτε κυβέρνηση.

  6. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/12/2014 21:29:00

    Ήταν το "σύνδρομο των απέναντι νταλικιέρηδων σε στενό δρόμο" ή αλλέως "έπαιξαν την κόττα": 'Εγώ έχω την πιό χοντρή και βαρειά νταλίκα, άρα ο άλλος θα φρενάρει". Ξαφνικά ανακαλύπτουν ότι ο δρόμος δεν είναι μόνο στενός, αλλά και στρωμένος με παχειά λάδια (στην κυριολεξία...). Ο Χάι ο τυροπιτάς, ο Αποστολό ο λαδέμπορας και ποιός ξέρει ποιόι καλλιεργητές εκλεκτής ποικιλίας ελιάς, φρόντισαν για την οδοστρωσία Προσπαθούν λοιπόν να παγώσουν το παιχνίδι. Σταματάνε να τζογάρουν. Αλλά ω αψίκοροι νταλικιέρηδές μου, ξεχνάτε ότι σε τέτοια περίπτωση τα φρένα είναι ανώφελα. Ή θα "αγκαλιαστείτε", ή βγείτε γρήγορα έξω απο το δρόμο, στα χωράφια...

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Uncle Stgm 21/12/2014 23:00:17

      Θειε , καλα τα ευθυμογραφηματα , αλλα μαλλον ζεις σε αλλη χωρα και τα βλεπεις εκ του μακροθεν. Καπως γενικα και αοριστα. Σημερα αυτοι ειναι οι Πολιτικοι και με αυτους θα πορευτουμε. Εχουμε λοιπον να διαλεξουμε Σαμαρα ή Τσιπρα με καποιες πατεριτσες. Εχουμε και ενα ΚΚΕ που κρατα αν μη τι αλλο καθαρη γραμμη. Οταν λοιπον βαζετε στην ιδια κατηγορια Τσιπρα και Σαμαρα μαλλον σκοπιμα το κανετε και εκ του μακροθεν. Μηπως ειστε σαν τους Ελληνες της Γερμανιας που γενικολογουν και λενε οτι για ολα φταινε οι τεμπεληδες Ελληνες με τον φραπε στο καφενειο? Τα γραφω αυτα χωρις προθεση αντιπαραθεσης αλλα τα γενικολογα σχολια σας δειχνουν ανθρωπο που τα τσουβαλιαζει ολα στο ιδιο τσουβαλι και δειχνουν ανθρωπο ο οποιος μενει μακρυα απο την επικινδυνη ζωνη χωρις να ανησυχει ιδιαιτερα για το μελλον των παιδιων του.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Ρεαλιστης 21/12/2014 23:59:42

        Ναι αγαπητέ μου. Μένω συνειδητά μακριά απο την "επικίνδυνη ζώνη", αλλά όχι γεωγραφικά. Μένω συνειδητά μακριά απο την "επικίνδυνη ζώνη" που λέγεται σημερινα Ελληνικά κόμματα και σημερινό Ελληνικό πολιτικό προσωπικο. Γιατί δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη, ούτε ως προς την εντιμότητα, ούτε (και αυτό ακόμη πιο σημαντικό στην πολιτική) ως προς την ικανότητα και ευφυία. Ουτε τους στηρίζω, αλλά και ούτε τους πολεμώ. Γιατί με τη βλακεία δεν πρέπει να πολεμάς. Είναι ανίκητη. Όταν τη συναντήσεις, το μόνο συνετό είναι να χτυπάς τα ποόδια στους ώμους και να γίνεσαι τα "δύο λάμδα": Λαγός και Λούης.

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Uncle Stgm 22/12/2014 00:43:45

          Σεβαστο και μαλιστα και με το παραπανω. Το θεμα ειναι ομως οτι σημερα υπαρχουν διαφορων ειδων πολιτικοι. Νομιζω οτι Σαμαρας και Τσιπρας εχουν τεραστια διαφορα. Φυσικα ειναι τεραστια υπερ του Σαμαρα . Και επειδη και εγω απεχω απο την πολιτικη , απο τις γνωριμιες , απο τα μεσα κλπ πιστευω οτι ευκολοτερα θα πορευτουμε σε ενα καλλιτερο αυριο με τον Σαμαρα παρα με τις συνιστωσες του Συριζα και τα δεκανικια των ψεΚα(σ)μμενων. Και τα γραφω εγω αυτα που ουτε γνωριζω κανεναν τους ουτε θελω βεβαια να γνωρισω. Αλλα ομολογω η υπερεργατικοτητα του Σαμαρα και η σοβαροτητα του ηταν για εμενα ευχαριστη εκπληξη.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Ρεαλιστης 22/12/2014 11:20:34

            Συμφωνούμε σε όλα.

  7. karenin avatar
    karenin 21/12/2014 22:04:25

    Σ. Κουλογλου, "να κάνει δεκτή ο Σύριζα την πρόταση του Σ.θεοδωράκη για εκλογ'η προεδρου απο αυτη την βουλή και εκλογές αρχές Φλεβάρη." Απο τις πιο λογικές προτάσεις.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ karenin 22/12/2014 07:58:44

      Τι το λογικό έχει; Ο σκοπός να εκλεγεί ΠτΔ είναι για να μην γίνουν εκλογές. Αν είναι να γίνουν αμέσως μετά, γιατί να εκλεγεί τώρα; Ο μόνος λόγος για να εκλεγεί τώρα είναι για να αποσείσει από τον ΣΥΡΙΖΑ το άγος ότι δεν συμπράττει σε εκλογή ΠτΔ, ώστε να μην έχει τις εκλογικές απώλειες που ήδη έχει και θα έχει ακόμη περισσότερο λόγω της πολιτικής αστάθειας που θα προκαλέσει. Στην ουσία θα πρόκειται για συμφωνία παράδοσης της εξουσίας. Κατανοητό να το θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά "λογική πρόταση" από πού κι ως πού; Είπαμε να υποστηρίζει κανείς ΣΥΡΙΖΑ αλλά το να βλέπει την πραγματικότητα με ροζ γυαλιά είναι κακό πράγμα.

  8. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 21/12/2014 23:56:53

    Έχουμε και λέμε: Στη δεύτερη ψηφοφορία, "Δήμας" max.168. Στην τρίτη ψηφοφορία, "Δήμας" 169 - 172. Ακούω άλλες προβλέψεις.

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ ΙΚΟ 22/12/2014 01:43:20

      Συντελεστή 3,45 δίνει ο συνδυασμός σου. Πιθανότατα να πας ταμείο.

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ ΙΚΟ 22/12/2014 08:53:25

      Μόνο δύο .. 180+ και εκλογές στο τέλος το 2015, το οποίο θεωρώ πιο πιθανό ή Εκλογές τώρα και χάνει το Σύριζα αλλά δεν ξέρω αν δημιουργηθεί εύκολα κυβέρνηση με ΝΔ και λοιπούς Τώρα αν βγει το Σύριζα ... καλά θα γίνει της αρκούδας το κάγκελο

  9. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 22/12/2014 09:43:13

    Ο μικρός αλέξης έχει στριμωχθεί σε δύο επιλογές. Η θα μπεί στο κάδρο μαζί με όλους τους υπόλοιπους και θα υπογράψει τη νέα συμφωνία και θα εκλέξουν πρόεδρο, οπότε χάνει μεν ένα κομμάτι του ,αλλά καλύπτεται και ελπίζει σε νέες αναδιατάξεις. Το καλό της πατρίδας πατριωτισμός κλπ, γίνεται το νέο πασόκ αφού διώξει δραχμαζάνηδες, και αναλαμβάνει σε ελεγχόμενη περίοδο την διακυβέρνηση το 2016. Η πάμε σε εκλογές, υπογράφει μόνος του τη συμφωνία και διαλύεται πολιτικά και κοινωνικά. Εναλλακτικές δεν υπάρχουν. Κομουνισμός το 2015 σε χώρα της ΕΕ δεν μπορεί να υπάρξει, εφαρμογή άλλου σχεδίου ,πέραν του κομμουνιστικού, για την χώρα δεν υπάρχει. Μέχρι στιγμής ,παρόλο που επιφανειακά μπορεί να φαίνονται διαφορετικά, η ΝΔ και ο σαμαράς ελέγχουν την κατάσταση εκλογικά και στριμώχνονται οι υπόλοιποι. Η κυβέρνηση τελικά με όποιο αποτέλεσμα για πρόεδρο θα είναι πολιτικά κερδισμένη, φροντίζουν γιαυτό οι διάφοροι χρήσιμοι ηλίθιοι ψεκαμμένοι. Η συνωμοσία των ηλιθίων...Το τσαντιριστάν στις δόξες του..

  10. Tassos avatar
    Tassos 22/12/2014 09:47:29

    180 δεν υπάρχουν. Απλά θα εκτεθεί όσο το δυνατόν ο ΣΥΡΙΖΑ με τις αχρείαστες εκλογές, θα μας απαλλάξουν από την παρουσία τους οι γραφικοί ψεκασμένοι τύπου Κουίκ, Καμμένου κλπ, (ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΩ ΤΣΑΜΠΙΚΑ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΑΝΤΑΡΣΥΑ), ελπίζω ο επόμενος εταίρος της ΝΔ να είναι το ΠΟΤΑΜΙ και όχι το ΠΑΣΟΚ, και περιμένω να δω το αποτέλεσμα της δίκης της χαυγής, όσο πιο βαθειά τόσο πιο καλά. Να μετεξελιχθούν σε εθνικιστικό κόμμα και όχι να παραμείνουν ναζιστικά απόβλητα.

    • Παράξενος avatar
      Παράξενος @ Tassos 22/12/2014 11:30:33

      Ο ΣΥΡΙΖΑ αν ήταν να εκτεθεί ως έκφραση ενός σάπιου κοινωνικού και πολιτικού κατεστημένου θα το είχε ήδη πάθει με αυτά που κάνει και λέει τόσα χρόνια. Υπό κρίση είναι κάποιος και ως μέρος της αντιπολίτευσης. Βέβαια πολλοί θα απογοητευτούν όταν δουν ότι οι μισθοί και οι συντάξεις δε θα επανέλθουν δια μαγείας στα προ οριζόντιας σφαγής (οριζόντια γιατί θέλουμε σε όλα ισότητα στην Ελλάδα) επίπεδα και θα απομακρυνθούν από τον Αλέξη, ψάχνοντας τον επόμενο μεσσία. Όμως άλλοι θα χαρούν με κακία όταν ο ΣΥΡΙΖΑ βάλει ταφόπλακα σε πολλούς που ακόμη επιβιώνουν ή όταν τους δώσει το δικαίωμα να επιβάλουν ακόμη πιο επιθετικά τις ‘προοδευτικές’ ιδέες τους σε όσους έχουν ακόμη προσωπική άποψη. Νομίζω ότι θα βρεθεί κάποιος άλλος να πάρει τη θέση του όταν πέσουν τα ποσοστά του, με διαφορετικό ίσως προσωπείο αλλά ίδια νοοτροπία. Γιατί η νοοτροπία που εκφράζει το ΣΥΡΙΖΑ είναι πλέον ριζωμένη στους περισσότερους Έλληνες, ακόμη και σε ψηφοφόρους άλλων κομμάτων. Μην ξεχνάμε ότι ακόμη και από τη λεγόμενη δεξιά παράταξη (δυστυχώς ούτε συντηρητική ούτε φιλελεύθερη είναι η ΝΔ, αν και είναι πολύ προτιμότερη του ΣΥΡΙΖΑ και μακάρι να κερδίσει στις εκλογές) τόσα χρόνια μόνο ένας Φαήλος και μια Παπαγγελή, από όσο γνωρίζω, είχαν τα κότσια να πουν τα αυτονόητα και να καταγγείλουν τις εθνομηδενιστικές ιδέες, που έχουν φθείρει ολοσχερώς τα θεμέλια του κράτους και των θεσμών του. Αν είχαμε διαφυλάξει τις αξίες μας δε θα είχαμε φτάσει σε αυτά τα χάλια. Μόνοι μας διαλύσαμε την Ελλάδα, δε μας έκαναν εισβολή ούτε μας θέρισε κάποια φυσική καταστροφή. Απεμπολήσαμε τις συλλογικές/εθνικές ευθύνες μας και έτσι αποδειχτήκαμε ελάχιστοι απέναντι στις προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης (οικονομικοί ανταγωνισμοί, μετανάστευση, κ.λ.π.). Αυτές οι προκλήσεις δεν αντιμετωπίζονται όταν σκέφτεσαι μόνο την τσέπη σου, νομίζεις ότι ανθρωπισμός είναι να κάνεις συναυλίες και μετά να πηγαίνεις για ρακόμελα, στοχοποιείς όποιον υποστηρίζει τη λογική* και αγνοείς για ποιο λόγο υπάρχουν κράτη στον πλανήτη. Κι αφού επιμένουμε να μη δεχόμαστε ότι η δημοκρατία δεν είναι το πιο ευχάριστο πολίτευμα αλλά το πιο δύσκολο, ότι το διεθνές σύστημα είναι εγγενώς ανταγωνιστικό, ότι τα δικαιώματα συνοδεύονται από εξίσου σοβαρές υποχρεώσεις, ότι η παράδοση δεν είναι 'φοκλόρ' ή βαρίδια για πέταμα αλλά συσσωρευμένη σοφία και ότι η γνώση της ιστορίας είναι εκ των ουκ άνευ για να κρίνεις άρα και για να επιβιώσεις, θα συνεχίσουμε να βουλιάζουμε αμετάκλητα. *Χαρακτηριστικό της παράνοιας στην Ελλάδα είναι ότι αν επιθυμείς τις απαραίτητες προϋποθέσεις ευημερίας, που όλοι οι άλλοι λαοί επιδιώκουν και σε αυτές στηρίχτηκαν οι οικονομικά και επιστημονικά αναπτυγμένες χώρες, εδώ σε βρίζουν ομαδικά και συντονισμένα τα ‘προοδευτικά’ ΜΜΕ (με τη φωτεινή εξαίρεση σάιτ όπως το antinews) και οι πάντα πρόθυμοι ακόλουθοί τους. Π.χ. θες ασφάλεια; Είσαι ασφαλίτης. Θες ισχυρή άμυνα; Είσαι μιλιταριστής. Θες νομιμότητα; Είσαι φασίστας. Καταλαβαίνεις ότι δε χωράνε άπειροι λαθρομετανάστες σε μια χώρα; Είσαι ρατσιστής. Πιστεύεις ότι πρέπει να υπάρχει καταμερισμός έργου και δεν είναι κατάλληλοι όλοι για όλες τις δουλειές; Είσαι ελιτιστής, κ.λ.π.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.