02/05/2010 16:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Βατερλώ προβλέψεων και πολιτικών της κυβέρνησης

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 «Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε σήμερα ως “σωτηρία” της Ελλάδας, εκείνο που ως προχθές απέκλειε ως επιζήμιο και αχρείαστο: Επί πλέον δραστικά μέτρα περιστολής, πολύ χειρότερα από όσα ήδη πάρθηκαν και τα οποία ως προχθές κρίνονταν απολύτως “επαρκή”.

           Βρισκόμαστε μπροστά στην ομολογία ενός αληθινού Βατερλώ προβλέψεων και πολιτικών της κυβέρνησης: Προέβλεψαν την φετινή ύφεση στο -0.3% και σήμερα παραδέχονται ότι η ύφεση θα είναι υπερδεκαπλάσια, θα φτάσει το -4%!

Μας διαβεβαίωναν ότι το Πρόγραμμα Σταθερότητας και Ανάπτυξης επαρκεί πλήρως, για φέτος. Τώρα ομολογούν ότι έχει ουσιαστικά αποτύχει και επιβάλουν νέα μέτρα πολύ πιο δραστικά, με νέες αυξήσεις εμμέσων φόρων και νέες περικοπές αμοιβών στο δημόσιο.

Ή μας έλεγαν ψέματα ως τώρα, ή έχουν χάσει προ πολλού τον έλεγχο. Είτε συμβαίνουν και τα δύο. Σε κάθε περίπτωση έχουν ξοδέψει κάθε απόθεμα αξιοπιστίας μέσα σε λίγους μήνες.

Σήμερα δίνουν πολύ μεγαλύτερη δόση από ένα “φάρμακο” που ήδη απέτυχε. Σήμερα κινδυνεύουμε περισσότερο από την υπερβολική δόση του «φάρμακου», παρά από την ίδια την “ασθένεια”. 

 Επί πλέον στα νέα μέτρα που ανακοινώνουν δεν υπάρχει αληθινός περιορισμός της Σπατάλης, υπάρχουν μόνο περιορισμοί μισθών κι αυξήσεις φόρων, μέσα σε μια αγορά που ασφυκτιά σε συνθήκες πρωτόγνωρης ύφεσης για τα ελληνικά δεδομένα.

Δεν υπάρχουν μέτρα ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας, υπάρχουν μέτρα μείωσης συντάξεων.

Δεν υπάρχει πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.

Δεν υπάρχουν αντισταθμιστικά μέτρα που θα τόνωναν τις αγορές, θα περιόριζαν τα λουκέτα, θα συγκρατούσαν την ανεργία.

Δεν υπάρχει καν προοπτική αξιοποίησης της περιουσίας του δημοσίου.

Όλα, δηλαδή, εκείνα που θα επέτρεπαν στην Ελλάδα να αντιμετωπίσει σύντομα το πρόβλημα του υπερδανεισμού της με τις δικές της δυνάμεις, ώστε να βγει από τη «μέγγενη» το ταχύτερο.

Διαφώνησα με την πολιτική αυτή εξ αρχής. Επισήμανα ότι μας βάζει σε ένα φαύλο κύκλο όλο και μεγαλύτερης ύφεσης.

Διαφώνησα με την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί.

Σήμερα μοναδική μου έγνοια είναι η εφαρμογή πολιτικών που θα μας βγάλουν από αυτή τη μέγγενη μια ώρα αρχύτερα.

Αυτός είναι ο μόνος δρόμος της Ελπίδας. Απέναντι σε μια κυβέρνηση που δεν δέχθηκε κανένα διάλογο, ούτε καν υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, πριν πάρει τις αποφάσεις της.

Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει για όλους τους Έλληνες αυτή η δραματική περιπέτεια. Ξέρω με ποιο τρόπο μπορεί να τελειώσει όσο γίνεται γρηγορότερα και λιγότερο οδυνηρά.

Και αποκλειστική μου προτεραιότητα είναι αυτό ακριβώς.

Το μπορούμε. Και θα το καταφέρουμε».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 02/05/2010 16:00:47

    'Διαφώνησα με την προσφυγή στο ΔΝΤ,όταν μπορούσε ακόμα ν'αποφευχθεί'
    ΔΗΛΑΔΗ,τώρα τί ;;;;;;;;;;;;

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 02/05/2010 16:06:53

      Δηλαδη θα πει ΟΧΙ!!!!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ effie B. 02/05/2010 16:13:08

        Είθε !!!!!!!!!!!

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ effie B. 02/05/2010 16:41:02

        δηλαδή μακάρι να εννοει ΟΧΙ...

    • L avatar
      L @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 02/05/2010 16:08:22

      δηλαδή τώρα,αυτό που φοβόμασταν

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 02/05/2010 21:38:24

      Δεν θα πει όχι. Θα πει ναι επί της αρχής της ενεργοποίησης του μηχανισμού στήριξης ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ διότι εκεί μας οδήγησε η ανεμάρτιστη πολιτική Παπανδρέου και τώρα δεν γίνεται αλλιώς αλλά επισημαίνει ότι θα προτείνει λύσεις για να βγούμε μια ώρα αρχίτερα από την μέγγενη αυτή. Επί του πακέτου μέτρων θα πει κατηγορηματικά ΟΧΙ.

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 02/05/2010 21:50:59

        Αυτό που γράφω για το ναι επί της αρχής και το όχι στο πακέτο ισχύει αν ο Παπανδρέου θέσει το θέμα στη βάση του αρ. 25 Σ. ζητώντας την αυξημένη πλειοψηφία των 180 βουλευτών. Και τούτο για να μην κατηγορηθεί ο Σαμαράς ότι θέλει την πτώχευση της χώρας.

        Το ΟΧΙ σε όλα που λένε πολλοί φίλοι στα σχόλια στο antinews, κρίνω ότι ο Σαμαράς θα μπορέσει να το πεί στην περίπτωση που ο Παπανδρ. ζητήσει απλή πλειοψηφία 151 βουλευτών. Σε μια τέτοια περίπτωση ο Σαμαράς μπορεί να πει απερίφραστα ΟΧι ή για λόγους τακτικής να χρησιμοποιήσει έναν έμμεσο τρόπο δηλώνοντας απλά ΠΑΡΩΝ στη σχετική ψηφοφορία στη βουλή αφήνοντας την ευθύνη για το ΔΝΤ εξ ολοκλήρου στην κυβέρνηση.

  2. sic transit gloria mundi avatar
    sic transit gloria mundi 02/05/2010 16:06:34

    KfW ή Goldman Sachs; Κιθαρίστας ή ντράμερ;

  3. Πεινασμένη Αλεπού avatar
    Πεινασμένη Αλεπού 02/05/2010 16:07:07

    "Δεν υπάρχει καν προοπτική αξιοποίησης της περιουσίας του δημοσίου."
    Κινητής ή ακίνητης? άρχισαν τα όργανα?
    "Διαφώνησα με την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί."
    Αποδεχόμαστε τα τετελεσμένα?

  4. Βολευτής avatar
    Βολευτής 02/05/2010 16:07:24

    Λόγια, λόγια, λόγια. Μια από τα ίδια δηλαδή.

  5. smoking area avatar
    smoking area 02/05/2010 16:07:40

    Σοβαρη δηλωση απο υπευθυνο πολιτικο.
    Ασκει πιεση για την αναγκη διαμορφωσης αναπτυξιακων πολιτικων,
    και σημειωνει ... "Διαφώνησα με την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί."
    Το πραγματικο παιχνιδι μολις ...αρχισε.
    Μπραβο Αντωνη.

  6. anonyme avatar
    anonyme 02/05/2010 16:12:38

    παιδιά αυτή η αποστροφή του λόγου του με τρομάζει!
    " διαφώνησα με την προσφυγή στο δντ όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί".
    αυτό τώρα τι σημαίνει , ότι πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και θα
    το δεχθούμε, δηλαδή θα ψηφίσουμε υπέρ ;;!!

    Ελπίζω να κάνω λάθος και να μην επιβεβαιωθούν οι φόβοι μας

  7. what avatar
    what 02/05/2010 16:13:25

    Χλιαρή αντίδραση....
    Ο Αλέκος Παπαδόπουλος πριν μέρες τα είπε πιο τσεκουράτα.

    Ας αποδεσμευτεί επιτέλους ο Σαμαράς από ισορροπίες που πρέπει(;) να κρατήσει.

    Τώρα είναι η ώρα.

    • Φελάχος avatar
      Φελάχος @ what 02/05/2010 16:27:37

      Τι λες ωρέ; με τη συμμορια των απατεώνων νεοφλελεύθερων Μάνου,Παπαδόπουλου, Ανδριανόπουλου,Σημίτη θα σωθούμε;
      Μα την Εβίτα Περόν, θα την κάνουμε την Ελλάδα Αργεντινή πριν οι πρασινομπλέ Μητσοτάκηδες την κάνετε Γιουνανιστάν.

      • what avatar
        what @ Φελάχος 02/05/2010 16:32:11

        Ηρέμησε φίλε, κι εγώ με το Σαμαρά είμαι. Θεωρώ όμως πως πρέπει να γίνει πιο επιθετικός.

      • Παντακης Γιωργος avatar
        Παντακης Γιωργος @ Φελάχος 02/05/2010 21:20:10

        Μια χαρά το πάει ο Σαμαράς.... εμπιστευθείτε τον....και δεν θα χάσουμε...δεν θα κανιβαλησει σε τέτοια δύσκολή και πρωτοφανή κατάστασή....

      • loretta avatar
        loretta @ Φελάχος 03/05/2010 00:07:22

        Αγαπητε ΦΕΛΑΧΕ αν ισχυει το ψευδονυμο....στην γλωσσα μας...τσα νταρ??

  8. Αλλαξε ψευδωνυμο, 100 φορες στο είπα avatar
    Αλλαξε ψευδωνυμο, 100 φορες στο είπα 02/05/2010 16:20:02

    απο την στιγμη που ειναι μερος του ιδιου συστηματος επομενο ειναι να το υπηρετησει.ακομα μια φορα μας απεδειξαν οτι ειναι ολοι τους ελαχιστοι για ηγετες.Ελληνες για μια ακομα φορα μονοι μας θα βρουμε τον δρομο,κανενας δεν θελει να ακουσει τον παλμο μας,ας τραβηξουν λοιπον τον δρομο τους μαζι με τους αυλοκολακες τους και εμεις τον δικο μας.τον δρομο της ΑΡΝΗΣΗΣ στην ΥΠΟΤΑΓΗ,απλα στο τελος του δρομου να θυμηθουν πιο δρομο διαλεξαν και να θυμομαστε και εμεις οτι δεν ηταν μαζι μας στο ταξιδι

  9. mara avatar
    mara 02/05/2010 16:28:39

    Μην φοβάστε δεν θα ψηφίσει υπέρ.
    Θα ψηφίσουνε όμως σίγουρα οι γνωστοί... από την Ν.Δ. και μαζί με τις ψήφους του ΛΑΟΣ, θα ξεπεράσουνε τις 180 ψήφους που χρειάζονται.
    Η αλήθεια είναι ότι, έπρεπε πρίν την προσφυγή της χώρας στον μηχανισμό να έχει ξεσηκώσει το σύμπαν....
    Άιντε... να δούμε....

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 02/05/2010 16:37:00

    Οχι στα μέτρα και πρόταση μομφής κατά του Παπακωνσταντίνου.
    Οι σημερινές ανακοινώσεις του (που αποτελούν συνέχεια των ανακοινώσεων του Μαρτίου και εισαγωή στις ανακοινώσεις Ιουνίου ή Σεπτεμβρίου)καταδεικνύουν το ναυάγιο του.
    Αξιοπιστία μηδέν!

  11. Ηλίας avatar
    Ηλίας 02/05/2010 16:41:12

    Κρατάω την "Ελπίδα" ως σύνθημα για την επόμενη μέρα. Νομίζω πως είναι πλέον σαφές ότι θα καταψηφίσει τα μέτρα στη βουλή. Αναμένω με μεγάλη αγωνία την ομιλία του στη βουλή.

  12. Dimi avatar
    Dimi 02/05/2010 16:47:23

    O “Ηomo Universalis”, έπαιξε την Ελλάδα κορώνα-γράμματα, μετατρέποντάς την σε έρμαιο απαξιωτικών και σκηνοθετημένων επιθέσεων εναντίον της http://bit.ly/blLE4s

  13. effie B. avatar
    effie B. 02/05/2010 16:49:14

    Θα πει ΟΧΙ!!!
    Νομιμοποιειται εξαλλου, γιατι προσπαθησε μεσω του Προεδρου Δημοκρατιας να συγκληθει συμβουλιο πολιτικων αρχηγων, να ενημερωθυν ολοι πριν γινει σηζητηση για τα μετρα. Ο πρωθυπουργος τους "εγραψε" ολους στα παλαιοτερα των υποδηματων του και προχωρησε μονος.
    Μονος θα προχωρησει και στην ψηφιση της συμφωνιας!!!!
    Θα πει ΟΧΙ!!!!

  14. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 02/05/2010 16:49:39

    Να καταψηφιση η Ν.Δ. το νομοσχεδιο, να ζητηση δημοψηφισμα, εκλογες το αργοτερο μαζι με τις ευρωεκλογες και να παρουσιαση αμεσα με κορυφαιους χρηματοοικονπμικους συμβουλους το δικο του προγραμμα μιας ελληνικης λυσεως αναχρηματοδοτησεως, αναταξεως του κρατους και της οικονομιας, και αξιοποιησεως των παντων με ομολογιακο δανειο αμεσα επι της κρατικης περιουσιας,συμπεριλαμβανομενων και των βραχονισιδων, για να στριμωξη το ΠΑΣΟΚ και να μας απαλλαξη απο ολα τα κακως κειμενα και το Δ.Ν.Τ., αν το θελη.

  15. theagpar avatar
    theagpar 02/05/2010 16:59:06

    Λιγος

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ theagpar 02/05/2010 17:24:06

      Ίσως, απλώς, στριμωγμένος. Εμφανές το άγχος να δικαιολογήσει το κάθε κόμμα, την κάθε τελεία σε ότι λέει.

  16. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/05/2010 17:13:05

    Βατερλώ της κυβέρνησης, βατερλώ και της ΝΔ, αν το αποδεχτεί ως τετελεσμένο. Σε κανενός είδους "έγκλημα" δεν συναινείς, αν είσαι πεπεισμένος ότι πρόκειται για τέτοιο.
    Η ανήκουστη διακαιολογία περί "υπευθυνότητας" είναι αστεία,
    αφού, σε τόσο κρίσιμα ζητήματα, δεν μπορεί να νοηθεί ως "υπευθυνότητα"
    η επισφράγιση της ανευθυνότητας του άλλου.
    Αναμένουμε, λοιπόν,τα σπουδαία, εναγωνίως.

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/05/2010 17:24:24

    Στα τετελεσμένα, αυτά που μεθοδεύτηκαν από αδράνεια, βλακεία ή ΔΟΛΟ είναι ανούσιο (α) να σου ζητάν την γνώμη και (β) να έχεις γνώμη, είτε Ναι είτε΄Όχι.

    Αν μου ζητήσουν την άδεια πριν εισβάλουν θα πώ Οχι. Αν μου την ζητήσουν αυτοί που κάλεσαν τιν εισβολέα, μετά την εισβολή, θα απαντήσω

    "Τι ρωτάς βρε μακάκα, αφού τον έφερες μέσα, τώρα θυμήθηκες να με ρωτήσεις; Άντε φύτεψε μια σφαίρα στο κεφάλι σου. Και βρες έναν λιγότερο βλάκα ή φαύλο να διαπραγματεύεται με ΔΝΤ και ΕΚΤ και ΕΕ και Lazard (γιατί είσαι και πολύ λαμόγιο για τέτοια)"

  18. athamas avatar
    athamas 02/05/2010 17:27:10

    Κατεστημένο ! Στρίβειν δια των τετελεσμένων ! Μικρός !

  19. Jim avatar
    Jim 02/05/2010 17:33:53

    **Διαφώνησα με την προσφυγή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όταν μπορούσε ακόμα να αποφευχθεί.**

    Οποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

  20. Tassos avatar
    Tassos 02/05/2010 17:34:52

    Επειδή βλέπω ότι κάποιοι εδώ μέσα έχουν την απαίτηση από τον Σαμαρά να αυτοπυρποληθεί στο Σύνταγμα να υπενθυμίσω ότι το 90 % της ΚΟ της ΝΔ χαλαρά θα μπορούσε να είναι φυλακή. Φέρει μεγάλη ευθύνη για την κατάντια μας ομού μετά του ΠΑΣΟΚ (όλου) του άθλιου ΚΚΕ, του θερμοκηπίου βίας που λέγεται ΣΥΝ και του χουντικού βόθρου που λέγεται ΛΑΟΣ. Αφήστε τον άνθρωπο να σχεδιάσει κινήσεις και τακτικές. Είναι η μόνη ελπίδα της χώρας.

    • trellakias avatar
      trellakias @ Tassos 02/05/2010 20:31:28

      Φίλε τάσο όσοι δεν έχουμε παρωπίδες βλέπουμε πως το σχέδιο είχε από χρόνια ετοιμασθεί, και ήταν εφαρμόσιμο από χρόνια σε τρίτες χώρες (Αργεντινή, Ουγγαρία) ώστε να βρεθούν τα πιθανά τρωτά του και με την τελειοποίηση του εφαρμόστικε πρώτα στην χώρα μας και σε χώρες του Νότου γιατί πολύ απλά ο νότος έχει και τις πιο πολιτικές, κοινωνικές, και με έντονα αντιαμερικανικά αντικαπιταλιστικά πιστεύω στην Ευρώπη! Πιστεύει κανείς πως στις Χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης θα υπάρχουν οι ίδιες αντιδράσεις που θα υπάρχουν στις χώρες του Νότου; Αν περάσει η λαίλαιπα της οριστικής ταφής του κοινωνικού κράτους στην Ελλάδα, δεν θα περάσει στο Βέλγιο π.χ. ;
      Το θέμα είναι πως βρήκαν τον κατάλληλο για αυτήν την δουλειά. Μειωμένες αντιστάσεις και αντίληψη στα κελέσματα διαταγές των συνχρόνων «Δουλεμπόρων» Καπιταλιστών της Pax-Americana, το παιδί του μπαμπά με τις άριστες σπουδές και τον χαρακτήρα του «γιεςμαν», του ανθρώπου της σφαλιάρας, που με μια θέση ως προέδρου της σοσιαλιστικής διεθνούς κατάφερε να κάνει όλες τις συνεδριάσεις των σοσιαλιστών ηγετών στην Ν. Υόρκη (άραγε δεν είχε ακουστά το σκάνδαλο Γουοτεργκείτ), σε ξενοδοχεία που ήταν στην….. ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΎ! Ο άνθρωπος ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕ και ΠΕΡΑΣΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ! Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για το τέλος της ρήσης «Η Ελλάς δεν πεθαίνει ποτέ».
      «Τό ‘μαθες πατέρα, τα κατάφερα επιτέλους, Την διέλυσα την χώρα που σε πήγε κατηγορούμενο στο ειδικό δικστήριο»
      Ο Τσαλάκογλου φαντάζει μπροστά στον μέγα κοπηλάτη ως…. Πατριώτης.
      Ελπίζω και εύχομαι σύντομα το έθνος να απαλλαγεί από τον κόπρο της μαμάς τσαντ και να μπορέσει ο επόμενος πρωθυπουργός να είναι κατά κύριο λόγο Φιλόπατρης, και ΕΛΛΗΝΑΣ! Τώρα αδερφέ για το 90% που λες, το ΚΚΕ, ΣΥΝ, ΛΑΟΣ, ΕΜΕΙΣ τα ψηφίζουμε ξέρεις, είναι η αρχή της Δημοκρατίας αυτή και αποδεκτή απ' όλους, τι λες;

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 02/05/2010 17:35:02

    Κι εμένα η πρόβλεψή μου είναι να πει όχι. Όταν θα του λένε "μα είναι αναγκαία η προσφυγή μας στο ΔΝΤ", η απάντηση δεν θα είναι "όχι, δεν είναι αναγκαία", όπως προσπαθήσαμε κάμποσοι εδώ μέσα να επιχειρηματολογήσουμε, αλλά "δεν συμπράττω σε ένα έγκλημα που είναι μόνον του Παπανδρέου". Κι έτσι κερδίζει πολιτικά. Δεν ήταν, έγινε αναγκαία. Εμείς πάμε ένα βήμα παραπέρα και λέμε "δεν είναι ούτε σήμερα αναγκαία".

    Δεν ξέρω αν θα αποδειχθεί λάθος η τακτική αυτή του Αντώνη. Δεν ξέρω αν το πιστεύει ότι είναι αναγκαία η προσφυγή μας στο ΔΝΤ. Το σίγουρο είναι ότι χτίζει επικοινωνιακά εκεί που θα τον στριμώξουν. Φαίνεται ότι η άρνησή του θα είναι περισσότερο πολιτική, παρά οικονομική. Θα είναι και οικονομική φυσικά, αλλά κυρίως πολιτική.

    Το καλό είναι ότι βλεπουμε μια πολύ καλά μελετημένη κίνηση. Το κακό είναι ότι πρόκειται για αμυντική κίνηση. Μια κίνηση δηλαδή που αποσκοπεί στο να μη χάσει τη μπάλα όταν θα του την πέφτουν οι καναλάρχες. Δεν θα πάμε πολύ μακριά έτσι, Αντώνη. Αν δεν κινηθείς επιθετικά τώρα, δεν κινήθηκες ούτε με το λαθρονομοσχέδιο, πότε θα κινηθείς επιθετικά;

    Εντωμεταξύ, η χρεωκοπία μας πλησιάζει όλο και πιο γρήγορα. Δεν μιλούμε πια για χρεωκοπία του κράτους, που δεν θα ήταν συνολικά οικονομικά οδυνηρή για το κοινωνικό σύνολο, μιλούμε για χρεωκοπία της όλης οικονομίας. Τότε που όλοι πια δεν θα μπορούμε καλά καλά να ζήσουμε, ασχέτως ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα. Θα πεινάσουμε. Με κάθε του κίνηση ο Παπανδρέου υπονομεύει ακόμη περισσότερο το αύριο.

    Ζούμε το 1981-89 σε fast forward και σε κακοπαιγμένη φάρσα. Ο ανδρεϊκός γόνος ολοκληρώνει την καταστροφή της Ελλάδος, βασισμένος στο ανοσιούργημα του πατέρα του, στο ΠΑΣΟΚ. Με τη διαφορά ότι ούτε λεφτά μπορεί να μοιράσει, ούτε τη λαοφιλία του και την προσωπολατρεία του διαθέτει.

    Το καλό με το Σαμαρά είναι ότι με τη στάση του δεν προκαλεί τους Πασόκους και μπορεί αύριο να τους κάνει ψηφοφόρους του. Η στρατηγική του (αν είναι στρατηγική του, που έτσι νομίζω από όσα βλέπω) είναι πολύ μακρόπνοη και αποσκοπεί σε αυτό που κάποτε ονόμαστε υπέρβαση. Δεν έχει λόγο αυτή τη στιγμή κανένας Πασόκος να τον μισεί, να τον αποστρέφεται. Δεν εμφανίζεται ως εχθρός, εμφανίζεται ως φίλος σε όλους. Αν αυτή η στρατηγική υλοποιηθεί, δεν ξέρω, πάντως θέλω να ελπίζω ότι θα του βγει. Το χρειαζόμαστε τόσο πολύ!

    Και ας ελπίσουμε, πρώτα από όλα, να πέφτουμε μέσα στις εκτιμήσεις μας για το "όχι" που θα φωνάξει ο Αντώνης μεθαύριο στη Βουλή. Αμήν.

    • diasapollon avatar
      diasapollon @ Επώνυμος 02/05/2010 21:20:28

      Τι μπορείς να κάνεις Επώνυμε όταν έχεις μιά μεγάλη συντριβή της τάξεως το 10% στις εκλογές,όταν έχεις όλα μα όλα τα ΜΜΕ εναντίον σου,όταν σε κυνηγούν τα μέλη της αγίας οικογένειας,όταν εμείς οι μάλακες οι Έλληνες το μόνο που πιστεύουμαι είναι ότι πρέπει να δουλεύουμε λιγότερο και να πέρνουμε περισσότερα χωρίς να δίνουμε στο κράτος τίποτα και όλα πρέπει να τα κάνει το κράτος γιατί έτσι μας είχε μάθει ο Αντρέας,πες μου τι μπορεί ΤΩΡΑ να κάνει παραπάνω από αυτα που κάνει ο Αντώνης.

  22. effie B. avatar
    effie B. 02/05/2010 17:40:38

    "..να υπενθυμίσω ότι το 90 % της ΚΟ της ΝΔ χαλαρά θα μπορούσε να είναι φυλακή..."

    Ας τους βαλει βρε Τασσο φυλακη να ησυχασουμε επιτελους!!!
    Να ξεβρωμισει ο τοπος!!!!!!

  23. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 02/05/2010 17:46:46

    @ effie,
    συμφωνώ.Καλύτερη και πιο σύντομη ευκαιρία απαλλαγής δεν θα του ξανατύχει.
    Είναι τόσο σάπιο το "παλιό" που θα προσφέρει τεράστια υπηρεσία στον τόπο, αν το αποτελειώσει.

  24. stergios avatar
    stergios 02/05/2010 17:51:30

    Τώρα θα δείξει ποιος είναι
    η απόφασή του αυτή είναι το κλειδί και για το μέλλον του
    οψόμεθα

  25. effie B. avatar
    effie B. 02/05/2010 17:55:33

    Και εγω πιστευω οτι θα πει ΟΧΙ. Και βεβαια η αρνηση ειναι κυριως πολιτικη και δευτερευοντως οικονομικη γι αυτο και η αποσαφηνηση των προτεινομενων εκ μερους του μετρων!
    Εχει "αλλοθι" για ολα:
    1. τον Δεκεμβρη ωριοταν στη Βουλη "παρτε επιτελους μετρα"
    2. εκανε εγκαιρα προτασεις και προτενε βιωσιμες λυσεις
    3. την ιστατη στιγμη απευθυνθηκε στον προεδρο της δημοκρατιας ετσι ωστε να φανει οτι η διαπραγματευση εχει την στηριξη της αξιωματικης αντιπολιτευσης και επομενως ειναι ομοθυμη και σκληρη

    Δεν τον ακουσαν. Τον αγνοησαν εντελως. Εκαναν του κεφαλιου τους. Οι ανοητοι "εχασαν" την τελευταια ευκαιρια να τους κανουν ολους "συνενοχους" στο χορο του Ζαλογγου.
    Επιπλεον, δεν μπορει να συναινεσει γιατι ξερει, οπως ολοι αλλωστε, οτι τα μετρα δεν φτανουν και θα χρειαστουν κι'αλλα. Γι'αυτο:
    Θα πει ΟΧΙ!!!!!

    • tzager avatar
      tzager @ effie B. 02/05/2010 18:47:52

      Ο Αντωνάκης δε πρότεινε συνάντηση πριν τη διαπραγμάτευση, effie Β. Mη διαστρεβλώνεις τα γεγονότα. Αφού είχαν σχεδόν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις και πριν τις ανακοινώσεις ήθελε να συναντηθούν όλοι μαζί για να του δωθεί το άλλοθι να πει το μέγα ΝΑΙ.

      Το οποίο βέβαια θα πει αυτή την εβδομάδα με γελείο τρόπο. Effie B. μη τρέφεις αυταπάτες. Αν η ΝΔ και ο Σαμαράς είχαν αποφασίσει να αντιταχθούν στο σχέδιο διάσωσης θα το είχαν κάνει ήδη και με τον πλέον καθαρό τρόπο.

      Πάρε κανένα χαπάκι πριν τη συζήτηση στη Βουλή μην έχουμε κι άλλα...

    • mara avatar
      mara @ effie B. 02/05/2010 18:55:37

      ...άλλοι... θα τα χρειαστούν τα υπογλώσσια... αφού πάρουν πρώτα ένα καλό κολλύριο για να φύγει η πράσινη τσίμπλα...

    • effie B. avatar
      effie B. @ effie B. 02/05/2010 19:10:43

      Προτεινε συναντηση πριν την τελικη διαπραγματευση. Αυτη ειναι η καθαρη αληθεια οσο και αν δεν θελεις να αποδεχτεις τις γκαφες του αρχηγου σου!!!!
      Εσενα ομως στην τελικη τι σε νοιαζει τι θα πει ο Σαμαρας? Αφου η συμφνωνια τελικα θα επικυρωθει!!!!
      Γιατι κοφτεσαι και καιγεσαι τοσο?????????????

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ effie B. 02/05/2010 19:13:12

      @tzager
      O Σαμαράς πρότεινε συνάντηση πριν, αλλά όχι πριν τη διαπραγμάτσευση. Διότι δεν υπάρχει διπραγμάτευση. Δεν διαπράγματεύονται οι φαλιρισμένοι. Απλά ακούν.Τα περί διαπραγμάτευσης είναι για καμιά συνεδρίαση της ΚΕ του ΠΑΣΟΚ.Μόνο εκεί υπάρχουν τέτοια κορόιδα.

      Δεν ξέρω τι θα πει ο Αντώνης.
      Πιστεύω πως θα πρέπει να μην καταψηφίσει, γιατί σήμερα δεν υπάρχει ρευστό αλλού και στις 19/5 θέλουμε δις για να ξεπληρώσουμε δάνειο του Σημιτοτσουκάτου, συναφθέν το 2000.Πίστευω πως αυτή είναι υπευθυνη στάση σε συνδυασμό με ξεγύμνωμα στη Βουλή του ολίγιστου Πρωθυπουργού.

      Παρακολουθώ με κατανόηση τα επιχείρηματα όσω φίλων του Αντώνη τον προτρέπουν στο ΟΧΙ. Διαφωνώ μαζί τους και το έγραψα αλλού, αλλά τους καταλαβαίνω.Στο παρόν site η θέση μου αυτή είναι μειοψηφική.
      Για ένα να είσαι σίγουρος: ο ανεπαρκής, αποδεδειγμένα ψεύτης, μπλοφατζής της δεκάρας ΓΑΠ θα ξεγυμνωθεί τόσο πολύ στη Βουλή από τον Σαμαρά που κανένας τηλεοπτικός αστήρ του Συγκροτήματος ή του Μπόμπολα δεν θα τον σώσει.
      Ο Πρωθυπουργός που δεν δίστασε να χαρακτηρίσει τον αρχιλαικιστή και φαιδρό Καρατζαφέρη ως "υπεύθυνο πολιτικό" θα πάρει τα χαπάκια στη Βουλή και όχι οι εδώ φίλοι.
      Ο Πρωθυπουργός που δεν ξέρει που του παν τα τέσσερα από οικονομικά(βλ.δηλώσεις του στη Χίλαρυ πως τώρα έμαθε τι είναι τα CDS) θα πάθει τέτοιο κάζο στη Βουλή που θα μείνει ιστορικό.
      Προβλέπω ως σενάριο να πάρει το λόγο ο Πάγκαλος γιατί μόνο με επιχειρήματα βόθρου θα αντιμετωπιστούν τα κροσέ του Αντώνη.

      Ο ΓΑΠ με τα ψέμματα, την ολιγωρία και την ασχετοσύνη του, με τον φόβο του να πάρει μέτρα τον Νοέμβριο με τα σπρεντς χαμηλά μας οδήγησε στην κατάντια. Είναι Ηρόστρατος και ο τελευταίος μιας σειράς αποτυχημένων πρωθυπουργών από το 1981 και μετά.
      Αστε λοιπόν τον Αντώνη ήσυχο. Δεν είναι για τα κυβικά σας. Βάλτε τα με κανένα Αλογοσκούφη, κανά Καραμανλή όσο σας παίρνει ακόμη γιατί από σήμερα η φούσκα ΓΑΠ τελείωσε.

  26. Orestios avatar
    Orestios 02/05/2010 17:57:44

    Σωστός Αρχαίε.

  27. lmn13 avatar
    lmn13 02/05/2010 18:01:37

    Αχ Αντώνη μου και τους στρίξεις την Τετάρτη! Πόσους απο μας θα χάσεις.

  28. CHEMICAL YOUTH avatar
    CHEMICAL YOUTH 02/05/2010 18:01:38

    Ακόμα τυπικά το ΔΝΤ δεν είναι τετελεσμένο γεγονός. Τι διάολο δεν μπορεί να πει όχι ούτε καν για τα προσχήματα? Ούτε σαν μοχλό πίεσης προς το Διευθυντήριο? Δηλαδή αν απαιτούνταν 180 ψήφοι, τι θα έκανε? Θα τα κανε πάνω του? Μου θυμίζει τον Καραμανλή με το σχέδιο Αναν, όπου η στάση του ήταν να καλύψω τον κ..ο μου ότι και αν συμβεί στο μέλλον.
    Δηλαδή τι περιμένει να γίνει? Να γίνει πρωθυπουργός όταν θα έχει γονατίσει η χώρα? Και ποιος θα είναι ο ρόλος του? Να ξεπουλήσει λίγο πιο ακριβά τη χώρα ή να βάλει ένα επίδομα κηδείας για τους ετοιμοθάνατους?
    Μία από τα ίδια. Ελπίζω να κρίνω βιαστικά...

  29. mara avatar
    mara 02/05/2010 18:05:58

    Γιατί φοβάστε??? Δεν καταλαβαίνω.
    Αφού στην δήλωση του τα καταγγέλει ξεκάθαρα, είναι δυνατόν να πάει και να τα ψηφίσει???
    Αν ήταν να τα ψηφίσει η δήλωση θα ήταν εντελώς διαφορετική.

    • lmn13 avatar
      lmn13 @ mara 02/05/2010 18:53:06

      Κυρία, φοβάμαι επειδή μεγάλωσα πλέον.

    • tzager avatar
      tzager @ mara 02/05/2010 18:55:52

      Το 'όταν μπορούσε ακόμα να αποφευθεί' ήταν η ξεκάθαρη καταγγελία, mara;

      Εδώ πρέπει να φέρουμε κανένα μέντιουμ για να μας διαφωτίσει τι θα πράξει τελικά...

      Η δήλωση αν ήταν να ψηφίσει θα έπρεπε να ήταν ένα γεναίο Ναι, έστω και με αστερίσκους. Τους αστερίσκους τους έβαλε. Τώρα απομένει το τελικό Ναι...

      • yangoolas avatar
        yangoolas @ tzager 02/05/2010 18:59:01

        βρες εσύ τα λεφτά και μην άγχεσαι

      • mara avatar
        mara @ tzager 02/05/2010 19:52:14

        Όλα τα προηγούμενα τα παραβλέπεις???
        Δεν είναι ξεκάθαρα???
        Έχεις πρεμούρα... πάντως, έτσι???
        Μην βιάζεσαι..... άσε να το δείς πρώτα, αυτό που επιθυμείς και μετά τα λέμε....

  30. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 02/05/2010 18:08:06

    Δεν πιστεύω ότι ο Σαμαράς θα υπογράψει το κατοχικό συμβόλαιο! Πρέπει να έχουμε πίστη! Δε μας έμεινε και τίποτε άλλο!

  31. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 02/05/2010 18:09:52

    Χαλαρά το 90% να πάει φυλακή! Σκασίλα μας! Εμείς τα χάνουμε όλα! Αισθάνομαι ήδη να ζω σε φυλακή!

    • ataktos avatar
      ataktos @ ΣΟΦΙΑ 02/05/2010 18:14:38

      ΣΩΠΑ!!!... Ποίημα του Αζίζ Νεσίν
      >
      > Σώπα, μη μιλάς, είναι ντροπή, κόψ' τη φωνή σου, σώπασε επιτέλους
      > κι αν ο λόγος είναι αργυρός, η σιωπή είναι χρυσός.
      > Τα πρώτα λόγια που άκουσα από παιδί, έκλαιγα, γέλαγα, έπαιζα, μου λέγαν:
      > «σώπα!».
      >
      > Στο σχολείο μου κρύψανε την αλήθεια τη μισή,
      > μου λέγανε: «εσένα τι σε νοιάζει; Σώπα!»
      >
      > Με φίλησε το πρώτο κορίτσι που ερωτεύτηκα και μου λέγανε:
      > «Κοίτα μην πεις τίποτα, σσσ... σώπα!»
      >
      > Κόψε τη φωνή σου και μη μιλάς, σώπαινε.
      > Και αυτό βάσταξε μέχρι τα είκοσί μου χρόνια.
      >
      > Ο λόγος του μεγάλου, η σιωπή του μικρού.
      > Έβλεπα αίματα στο πεζοδρόμιο,
      > «Τι σε νοιάζει εσένα;», μου λέγανε,
      > «θα βρεις το μπελά σου, σώπα!».
      >
      > Αργότερα φωνάζανε οι προϊστάμενοι
      > «Μη χώνεις τη μύτη σου παντού, κάνε πως δεν καταλαβαίνεις, σώπα!»
      >
      > Παντρεύτηκα, έκανα παιδιά, και τα 'μαθα να σωπαίνουν,
      > η γυναίκα μου ήταν τίμια κι εργατική και ήξερε να σωπαίνει.
      > Είχε μάνα συνετή, που της έλεγε: «Σώπα».
      >
      > Σε χρόνια δίσεκτα οι γονείς, οι γείτονες, με συμβουλεύανε:
      > «Μην ανακατεύεσαι, κάνε πως δεν είδες τίποτα. Σώπα!»
      > Μπορεί να μην είχαμε με δαύτους γνωριμία ζηλευτή,
      > με τους γείτονες, μας ένωνε όμως, το «Σώπα!».
      >
      > «Σώπα!» ο ένας, «σώπα!» ο άλλος, «σώπα!» οι επάνω, «σώπα!» οι κάτω,
      > «σώπα!» όλη η πολυκατοικία και όλο το τετράγωνο.
      > «Σώπα!» οι δρόμοι οι κάθετοι και οι δρόμοι οι παράλληλοι.
      > Κατάπιαμε τη γλώσσα μας... Στόμα έχουμε και μιλιά δεν έχουμε.
      > Φτιάξαμε το σύλλογο του «Σώπα!». Και μαζευτήκαμε πολλοί,
      > μια πολιτεία ολόκληρη, μια δύναμη μεγάλη, αλλά μουγκή!
      >
      > Πετύχαμε πολλά, φτάσαμε ψηλά, μας δώσανε παράσημα,
      > τα πάντα κι όλα πολύ εύκολα, μόνο με το «Σώπα!».
      > Μεγάλη τέχνη αυτό το «Σώπα»!
      >
      > Μάθε το στη γυναίκα σου, στο παιδί σου, στην πεθερά σου
      > κι όταν νιώσεις ανάγκη να μιλήσεις ξερίζωσε τη γλώσσά σου
      > και κάν' την να σωπάσει. Κόψ' την σύρριζα.
      > Πέτα την στα σκυλιά.
      > Το μόνο άχρηστο όργανο από τη στιγμή που δεν το μεταχειρίζεσαι σωστά.
      >
      > Δεν θα έχεις έτσι εφιάλτες, τύψεις κι αμφιβολίες.
      > Δε θα ντρέπεσαι τα παιδιά σου και θα γλιτώσεις απ' το βραχνά να μιλάς,
      > χωρίς να μιλάς να λες «έχετε δίκιο, είμαι σαν κι εσάς»
      > Αχ! Πόσο θα 'θελα να μιλήσω ο κερατάς!
      >
      > Και δεν θα μιλάς, θα γίνεις φαφλατάς, θα σαλιαρίζεις αντί να μιλάς.
      >
      > Κόψε τη γλώσσα σου, κόψ' την αμέσως. Δεν έχεις περιθώρια.
      > Γίνε μουγκός.
      > Αφού δε θα μιλήσεις, καλύτερα να το τολμήσεις. Κόψε τη γλώσσά σου.
      >
      > Για να είσαι τουλάχιστον σωστός στα σχέδια και στα όνειρά μου
      > ανάμεσα σε λυγμούς και παροξυσμούς κρατώ τη γλώσσά μου,
      > γιατί νομίζω πως θα 'ρθει η στιγμή που δεν θα αντέξω
      > και θα ξεσπάσω και δεν θα φοβηθώ και θα ελπίζω
      > και κάθε στιγμή το λαρύγγι μου θα γεμίζω με ένα φθόγγο,
      > με έναν ψίθυρο, με ένα τραύλισμα, με μια κραυγή που θα μου λέει:
      > ΜΙΛΑ!
      >
      > του Αζίζ Νεσίν (Τούρκου ποιητή)
      >
      > Σώπα, μη μιλάς!

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ ΣΟΦΙΑ 02/05/2010 18:24:26

      Έχεις κανένα θέμα μαζί μου και με όλους αυτούς που υποφέρουν; Ποιος είσαι εσύ που ζητάς να σωπάσουνε άνθρωποι που δεν έχουν δώσει ποτέ δικαίωμα, που έχουν αγωνιστεί χωρίς να απαιτήσουν τίποτε περισσότερο από την αξιοπρέπειά τους και το δικαίψμα να ζουν ελεύθεροι; Εγώ ούτε σε σένα δε θα έλεγα να σωπάσεις...

  32. Believer avatar
    Believer 02/05/2010 18:10:35

    Να μήν πώ τι είναι ό Σαμαράς καί χαλάσω τό ίδεολογικό σας καφενείο. Ομως έγώ κι ή γυαίκα μου προκειμένου να καθαρίσει ένα συντηρητικό κόμμα καί νά άποτελεί λύση γιά τή χώρα πήγαμε καί τόν ψηφίσαμε γιά άρχηγό σας. Πώς νομίζετε ότι πήρε 800.000 από τούς νεοδημοκράτες, έ όχι τούς πήρε από τούς Έλληνες πού άγωνιούν για τήν πατρίδα τους, καί πού να στραφούν σε ένα δεξιό κόμμα, λέμε τώρα, έχει καταντήσει όμως σχήμα λόγου. Μέρος τού συστήματος λοιπόν είναικι ό Σαμαράς, δυστυχώς, ξέχασε καί ΄τόν όρο Μακεδονία, καί τά ''ξεχνάει'' όλα άνεβαίνοντας. Τέρμα τα παραμύθια τό πολιτικό σύστημα σάπισε, είναι σάπιοι όλοι καί πρέπει να τό άλλάξουμε, έτσι άπλά καί καθαρά, μπορείτε; έλάτε να το άλλάξουμε, βολεύεστε κι έτσι; πρόβλημά σας, όλα θα κριθούν τίς έπόμενες μέρες, άρκετά παίξανε μαζί μας οί κλέφτες οί λωποδύτες καί το κακό συναπάντημα. Ο Σαμαράς μπορούσε σήμερα νά τόν ρίξει καί να πάρει 50% ποσοστό πού δέν πρόκειται να δεί στή ζωή του, διαβάστε στό ίστολόγιό μου τί τού έγραψα. Κι όχι τίποτε άλλο άλλά άρχισε καί τό δούλεμα ό Αντωνάκης, καλά λένε ότι όποιος περάσει από τή λέσχη έχει το σφράγισμα τού άντιχρίστου...Κι όμως τού δώσαμε τήν εύκαιρία, στούς πάντες έχουμε δώσει τήν εύκαιρία να μάς δείξουν ότι δέν μάς προδίδουν, είναι δυστυχώς όλοι προδότες, νέο πολιτικό σύστημα, νέο πολιτειακό σύστημα τά άλλάζουμε έμείς όλα πρίν μάς άλλάξουν τά φώτα. Υποθέτω οτι οί πιό πολλοί είσαστε νεαρής ήλικίας, γι αύτό άφήστε τα παιχνιδάκια καί κάντε κάτι πιό σοβαρό, μπορείτε να μαζευτείτε 50.000 να περικυκλώσετε τή Βουλή, ήρεμα καί άποφασιστικά, να τούς πείτε ότι τούς καταργείτε, ότι άλλάζετε το πολιτικό σύστημα, δέν θα χρειστείτε περισσότερο άπο ένα ένάμισυ μήνα, καί φυσικά από τίς πρώτες μέρες θα έχετε όλο το λαό μαζί σας. Εκεί θα βρείτε καί ποιοί θα κυβερνήσουν τόν τόπο, θα σάς βρούν αύτοί....Ξέχασα να σάς πώ καί κάτι άλλο πού είναι τό σημαντικότερο, μόνο άν έχετε Θεό μέσα σας μπορείτε να το έπιχειρήσετε, με τή βοήθεια τού Θεού γίνονται τά άκατόρθωτα κι όχι με τίς δικές μας δυνάμεις.

    • diasapollon avatar
      diasapollon @ Believer 02/05/2010 21:33:06

      Φίλε άσε τα ψέματα και κοίταξε να μην ξαναψηφίσεις Γιωργάκη.

  33. tzager avatar
    tzager 02/05/2010 18:14:22

    Ελπίδα για ποιό πράγμα, Ηλία;

    Για το 'Ναι μεν, αλλά...' της Τετάρτης στη Βουλή;

  34. effie B. avatar
    effie B. 02/05/2010 18:15:51

    Θα πει ΟΧΙ!!!!!

  35. tzager avatar
    tzager 02/05/2010 18:28:33

    Tότε γιατί ήθελε τη συνάντηση των αρχηγών ο Σαμαράς; Για να πει τη γνώμη του σε κάτι προαποφασισμένο ή μήπως είχε την αφέλεια ότι θα άλλαζε κάτι σοβαρό στο παρά πέντε; Ή επιδίωκε να αλλάξει γνώμη η Αλέκα και να στηρίξει τη συμφωνία αναφανδόν..;

    Aπλά έπαιξε ένα επικοινωνιακό παιχνιδάκι για να φανεί ο,τι κάτι κάνει. Ή βγαίνεις με σθένος και υποστηρίζεις τα μέτρα ή τα καταγγέλεις με παρρησία. Μεσοβέζικοι δρόμοι δεν υπάρχουν σ'αυτή τη κατάσταση. Οτιδήποτε άλλο φανερώνει αδυναμία και υποκρύπτει δημαγωγική διάθεση.

    • effie B. avatar
      effie B. @ tzager 02/05/2010 18:36:39

      Δεν επαιξε απλα ενα επικοινωνιακο παιχνιδι αλλα ενα ιδιοφυες πολιτικο "παιχνιδι". Αν ο ΓΑΠ ειχε την ευφυια να αντιληφθει περι τινος προκειται, θα δεχοταν την συζητηση μαζι του πριν την διαπραγματευση και θα τον εκανε απολυτα συνενοχο!!!!

  36. tzager avatar
    tzager 02/05/2010 18:36:44

    Είναι η μόνη ελπίδα της χώρας με το 70% της κοινοβουλευτικής ομάδας που θα έπρεπε να είναι φυλακή και τον στηρίζει σθεναρά..;

    Το 10% το εξαίρεσα. Κάνε τη μαθηματική πράξη... Αυτό που περισσεύει δε τον στηρίζει και το συμπεριέλαβα ήδη στους φυλακισμένους...

    • Tassos avatar
      Tassos @ tzager 02/05/2010 20:00:39

      Δεν έχει ανάγκη κανέναν. Και σιγά την στήριξη. Προχωράει μπροστά και οι "ολίγοι" θα κλατάρουν.

  37. Κρητικός avatar
    Κρητικός 02/05/2010 18:41:48

    Ο Σαμαράς έπρεπε να πιέσει τα πράγματα πριν κλείσουν οι διαπραγματεύσεις και η συμφωνία με το Δ(υναστεία).Ν(έας).Τ(άξης). Τώρα πλέον είναι αργά για πολιτικές κινήσεις! Η δικιά του ώρα πέρασε, ανήκει πλέον κι αυτός στο χρονοντούλαπο της ιστορίας αγκαζέ με την Ντόρα. Όταν έπρεπε να αναλάβει δράση δεν το έκανε. Τώρα να κάνει τι; Να πάει και να πει όχι δεν συμφωνώ και δεν αφήνω να προχωρήσει η όλη διάσωση και στις 19 Μαίου που λήγουν τα ομόλογα των 9 δις να βαρέσει η χώρα κανόνι και αντί να λέμε μετά χάθηκε ο 13ο και 14ο μισθός να λέμε πάνε όλοι οι μισθοί; Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο πρέπει να γίνει εκτός κι εάν έχουν αποφασίσει εκεί στην Ν.Δ. να οδηγηθεί η χώρα στην απόλυτη καταστροφή με το σκεπτικό ότι ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται. Ο Θεός μόνο ξέρει τι μας ξημερώνει πλέον γιατί όπως είπε και αυτός ο κύριος από την Αλαμπάμα που έχουμε για πρωθυπουργό η Οδύσσεια μόλις ξεκίνησε... Με λίγα λόγια η δική μου άποψη - πρόβλεψη είναι ότι θα πει ένα ΝΑΙ συνοδευόμενο από της απόψης της Ν.Δ. για την ανάπτυξιακή πολιτική που φυσικά είναι αδύνατον να αποδώσει σε συνθήκες ύφεσης και αποπληθωρισμού.

  38. giorp avatar
    giorp 02/05/2010 18:51:55

    Ο Σαμαράς σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την επαίσχυντη και αντισυναταγματική άσκηση της εξουσίας από τον ΓΑΠ, οφείλει να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να παραιτηθούν όλοι οι βουλευτές της ΝΔ.

    • tzager avatar
      tzager @ giorp 02/05/2010 19:01:07

      Ο Σαμαράς αν έχει τα κότσια να αντιταχθεί στο σχέδιο πρέπει να ζητήσει πρώτα τις παραιτήσεις του πρώην πρωθυπουργού και των στενών συνεργατών του από τη βουλευτική τους έδρα.

      Αυτό θα πει υπέρβαση!

      • mara avatar
        mara @ tzager 02/05/2010 20:01:32

        Μπά!! Του πρώην Πρωθυπουργού θέλεις???
        Γιατί δεν θέλεις της κυρίας... Μητσοτάκη και των "λοιπών συγγενών" της??? Άλλωστε είναι τέτοια η αγάπη που έχει για το πασοκ που μπορείτε κάλλιστα να επισημοποιήσετε και την σχέση... Μην την έχετε "αστεφάνωτη" την κοπέλα...
        Να΄ξερες με τί χαρά θα την συνοδεύσει ο μπαμπάκας στην εκκλησία για τον γάμο....

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ tzager 02/05/2010 21:54:00

        Πως φαίνεται ότι είσαι ντοράκι!

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ tzager 02/05/2010 21:54:24

        tzager ...

    • Orestios avatar
      Orestios @ giorp 02/05/2010 19:04:11

      Ο Σαμαράς μπορεί να διώξει όλο το Μητσοτακέικο.
      Είναι ώρα να απαλαχθούμε από τα κατακάθια της πολιτικής.

      • tzager avatar
        tzager @ Orestios 02/05/2010 19:33:57

        Orestie,

        Κοίτα να απαλλαγείς από τα ρεβανσιστικά σου σύνδρομα και μετά συζητάμε.

        Ο Μητσοτάκης είναι ο τελευταίος που φταίει για το σημερινό κατάντημα. Φταίει μόνο στο θολωμένο σου μυαλό...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 02/05/2010 19:45:17

        χο! χο!

        Περιμένουμε όλοι να βγεί ο Μητσοτάκης και να πεί πόσο σκληρά είναι τα μέτρα. Ήδη το παραπαίδι του ο Καρατζαφέρης τηη έκανε την κωλοτούμπα.
        Για να δούμε τί θα πεί το κατακάθι της πολιτικής? Συναινεί ακόμα?

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Orestios 03/05/2010 01:01:05

        @tzager

        Τελικά πρέπει νά εἶσαι μιά διχασμένη προσωπικότητα!

  39. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 02/05/2010 18:56:06

    Αν τώρα δεν αρπάξει την ευκαιρία να φανεί διαφορετικός, μόνος αυτός, από την πλέμπα του πολιτικού μηχανισμού, τότε χαίρετε...
    Τελείωσε. Τετέλεσθαι. Π

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 02/05/2010 18:57:35

      Πως το λένε στην μητρική του ΓΑΠ;
      this is the end
      Good night and good luck...

      • tzager avatar
        tzager @ ΒΡΑΧΟΣ 02/05/2010 19:02:51

        Τough luck Andonis...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 02/05/2010 19:15:28

        Στην μητρική του ΓΑΠ. Όχι την δική μας...
        Μην ανησυχείς, αγαπητέ, γνωρίζω την βαρβαρική.Αυτό δεν σημαίνει ότι την μιλώ, όταν μπορώ να το αποφύγω...
        Κοντός ψαλμός αληλούια...

  40. Orestios avatar
    Orestios 02/05/2010 19:06:01

    Από πού προέκυψε αυτό το συμπέρασμα?

  41. Νίκος avatar
    Νίκος 02/05/2010 19:21:59

    Ο Σαμαρας δεν θα προκαλεσει ο ιδιος "επανασταση, λογω ιδιοσυγκρασιας και παραδοσης. Αλλα, ελπιζω και πιστευω οτι θα ηγηθει της οποιας αντιδρασης του λαου για να ξεκουμπιστει η κατοχικη κυβερνηση. Ειδαλλως, ο,τι δηποτε "επαναστατικο" προκυψει απο ανεγκεφαλους κινηματιες θα εχει δυστυχως την τυχη των "επαναστασεων" στη λατινικη Αμερικη. Ειδικα οταν τα ΜΜΕ (μεσα μαζικης εξαχρειωσεως) στηριζουν αναφανδον τον "σωτηρα" της Ελλαδας.

  42. lakis avatar
    lakis 02/05/2010 19:28:19

    Ναι, περιμένουμε το Σαμαρά να μας σώσει...
    Άλλος σωτήρας από εκεί...
    Βρε αει σιχτίρ όλοι τους, μπούληδες, βουτυρομπεμπέδες, γυαλάκηδες και τζέφρυδες...
    Τον καρκίνο να βγάλουν...

    • Tassos avatar
      Tassos @ lakis 02/05/2010 21:02:58

      Αντε τράβα ρε καραγκιόζη...

    • Παντακης Γιωργος avatar
      Παντακης Γιωργος @ lakis 02/05/2010 22:07:51

      Κάτσε λοιπόν να σε.... χαϊδεύουν.... φιλαράκο laki

  43. Factorx avatar
    Factorx 02/05/2010 19:31:01

    Πολύ μου αρεσει που ακόμα και οι (λίγοι) αναγνώστες μας που έχουν ασύρματο πληκτρολόγιο για να μην κουνιουνται απο τον καναπέ προτρέπουν τον Αντωνη Σαμαρά να τα σπάσει όλα.

    Για να μην σκίσουμε κανένα καλσόν (ΟΛΟΙ ΜΑΣ) σας πληροφορώ οτι κάποιοι παλιοί γνωστοί λαδώνουν το Αουρόρα στα υπόγεια της Ρηγίλλης.

    Και ο Αντώνης έχει ακόμαπολλές ευκαιρίες μπροστά του για να τα σπάσει. Πχ στην συνναντηση των πολιτικών αρχηγών, στην Βουλή κλπ

    • tzager avatar
      tzager @ Factorx 02/05/2010 19:42:48

      Φάκτωρα,

      δεν έχω ασύρματο πληκτρολόγιο ούτε laptop. Aν προτίθεται να τα σπάσει ο Σαμαράς με το συμφοιτητή και φίλο του πρέπει πρώτα να τα σπάσει με το κατεστημένο στο ίδιο του το κόμμα. Και σας παρακαλώ μη το εντοπίζετε μονότονα στη Ντόρα. Άλλους πρέπει να ξεφορτωθεί πρώτα που προκαλούν το δημόσιο αίσθημα με τη προκλητική απαξία τους...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tzager 02/05/2010 19:47:14

        Γιατί κρύφτηκε η Ντόρα? Που είναι να μας πεί να μην δαιμονοποιούμε το ΔΝΤ? Κρύφτηκαν τα λαμόγια.

      • Factorx avatar
        Factorx @ tzager 02/05/2010 20:00:15

        Φιλε tzager ποιός ασχολείται με τη Ντόρεα και την μειοψηφία χανιων ευρευτανίας;

        Λεω απλώς οτι η σημερεινή δηλωση δεν έπρεπε να γινει ενα βρασμω

  44. ΑΡΕΤΗ avatar
    ΑΡΕΤΗ 02/05/2010 19:52:58

    O ΣΑΜΑΡΑΣ ΦΩΝΑΖΕ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΣΤΟΝ ΓΑΠ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΑΛΛΑ Ο ΓΑΠ "ΕΒΟΣΚΕ ΠΡΟΒΑΤΑ".ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ.
    Σήμερα μοναδική μου έγνοια είναι η εφαρμογή πολιτικών που θα μας βγάλουν από αυτή τη μέγγενη μια ώρα αρχύτερα.

    Αυτός είναι ο μόνος δρόμος της Ελπίδας.
    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΤΗ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ.

  45. tzager avatar
    tzager 02/05/2010 20:25:23

    Φάκτωρα, mara, Orestie και λοιποί συγγενείς (πολιτικά εννοώ),

    Η Ντόρα μίλησε στη συνδιάσκεψη του Ναυπλίου για την οικονομία. Ήταν ξεκάθαρη αλλά σίγουρα δεν έχει τόση σημασία (για την έκβαση της κρίσιμης ψηφοφορία στη Βουλή) αφού εκφράζει μία ανεξάρτητη φωνή και σίγουρα όχι την επίσημη θέση του κόμματος.

    Αυτό πρέπει να το κάνει ο αρχηγός και ο αρχηγός φυγομαχεί.

    Όσο για τη μειοψηφία των Χανίων και της Ευρυτανίας μερικοί πρέπει να κατανοούν καλύτερα τη πολιτική γεωγραφία. Η υπεροψία και η υποτίμηση δεν είναι καλοί σύμβουλοι...

    • Orestios avatar
      Orestios @ tzager 02/05/2010 20:27:39

      ΧΟ! ΧΟ!
      Ετοιμάζεται ο χώρος της στο ΠΑΣΟΚ.

    • O Ιθαγενής avatar
      O Ιθαγενής @ tzager 02/05/2010 20:30:41

      Φίλε μου εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη Θεοδώρα και όταν πριν ημέρες είπα ότι δεν πρέπει να διαγραφεί παρά μόνο αν πάρει αντίθετη θέση από την επίσημη του κόμματος πολλοί διαμαρτυρήθηκαν.
      Τώρα όμως η χώρα και μάλιστα χωρίς επικύρωση από τη Βουλή βρίσκεται υπό κηδεμονία.
      Σε περίοδο κατοχής το εγώ πρέπει να υποτάσσεται στο εμείς, δύσκολα για ορισμένους γονιδιακά, αλλά τι να κάνουμε...

      • O Ιθαγενής avatar
        O Ιθαγενής @ O Ιθαγενής 02/05/2010 20:32:37

        Για να σου το πω λοιπόν απλούστερα ο καθένας δικαιούται τη διαφορετικότητα αλλά έως ένα όριο διαφορετικά ή υπακούει ή φεύγει.

    • mara avatar
      mara @ tzager 02/05/2010 21:07:44

      Άιντε... βρέ!!! Να ζήσετε και καλούς απογόνους...
      Όσο για την Ν.Δ.,ζωή σε εμάς...να ζήσουμε να την θυμόμαστε...
      (μιά φοντανιέρα δώρο, πάντως δεν πρέπει να της την στείλουμε?)

    • diasapollon avatar
      diasapollon @ tzager 02/05/2010 21:39:48

      Η κ.Μητσοτακομπακογιαννοκουβέλου Θεοδώρα η Μεγίστη δεν μπορεί να καταλάβει ότι με αυτά που κάνει τελείωσε γιά την ΝΔ.Ο διαιτητής δηλ. ο λαός σφύριξε την λήξη,μην ασχολείσαι μαζί της,στο κατάντιμα του τόπου έχει πολλες ευθύνες.

    • loretta avatar
      loretta @ tzager 03/05/2010 00:16:13

      Αγαπητε Τζαγκερ

      η υποτιμηση η ΥΠΕΡΟΨΙΑ και η απαξια ειναι τα κυρια χαρακτρηριστικα της προσωπικοτητας ολου ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥΛΟΣΟΓΙΟΥ και κατα συνεπεια Της ΝΤΟΡΑΣ...αυτο μην το ξεχασεις ποτε...οταν αναφερεσαι στην ΜΑΝΤΑΜ

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ tzager 03/05/2010 00:26:25

      Ντόρα; Υπάρχει ακόμη αυτή;
      Α ναι, αυτή που αν είμασταν ευνομούμενο κράτος θα ήταν στο κελί 33.
      http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=106137

      Ο Αντώνης δεν είναι για τα κυβικά ούτε των οπαδών του ΓΑΠ, ούτε των αλαφιασμένων οπαδών της "φύγε Καραβέλα, τα έχω κανονίσει".Να τα βάλουν με καναν άλλο.
      Τελικά στην Ελλάδα παράγουμε θράσος, αν μη τι άλλο.

  46. tzager avatar
    tzager 02/05/2010 20:31:15

    Τώρα στα κανάλια για τη στάση της ΝΔ στη Βουλή: "ακόμα και οι στενοί του ( του αρχηγού) συνεργάτες περιορίζονται στο ρόλο της Πυθείας...".

    Θα πάθετε οκτώ εγκεφαλικά και δέκα εμφράγματα σε δύο μέρες...

    • Orestios avatar
      Orestios @ tzager 02/05/2010 20:35:10

      Όπως τότε που η Ντόρα θα κέρδιζε από τον πρώτο γύρο? χο! χο!

    • O Ιθαγενής avatar
      O Ιθαγενής @ tzager 02/05/2010 20:36:36

      Μικρέ μου "Μητσοτάκη" εγώ δεν θα πάθω τίποτα αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι εγώ λέω ΟΧΙ αν ο Σαμαράς το πει θα είμαι πλάι του αν κρίνει και συμφωνήσει για το ΝΑΙ θα είμαι απέναντι.
      Τόσο απλά εγώ είμαι δεξιός και πριν όπως ο Μητσοτάκης είναι απλά Μητσοτάκης και μόνο Μητσοτάκης

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ tzager 02/05/2010 21:06:01

      Και μετά θα τρέξουμε στην Μαριλίζα να μας σώσει...
      Διαβλέπω προσπάθεια για να προκαταλάβουν κάποιοι τις εξελίξεις...
      Μην βιαζεστε. Θα κάνουμε χώρο για όλους την επόμενη μέρα. Κανένας δεν περισεύει...Ακόμα και οι πεπλανημένοι...

    • mara avatar
      mara @ tzager 02/05/2010 21:17:53

      Το κανό του γιού της Τσάντ να γυαλίσετε καλά... για να γλιστράει πιό γρήγορα στο νερό. Θα του χρειαστεί λίαν συντόμως...

  47. L avatar
    L 02/05/2010 20:52:29

    εμετικός ο Λιαρέλης στον αντ1
    θέλει να προκαταβάλει τον Αντώνη

    έκανε λόγο για το συμφέρον του τόπου
    δηλαδή να πει ο Αντώνης το ΝΑΙ

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ L 02/05/2010 23:41:07

      μάλλον να προκαταλάβει θα εννοείς, πιστεύω

      (δύσκολα βλέπω τον Σαμαρά να γίνεται προκαταβολή...)

      • L avatar
        L @ δρόμος 02/05/2010 23:49:35

        γράψε λάθος

        :)

  48. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 02/05/2010 20:59:21

    Μήπως αυτοί που γνωρίζουνε την διαδικασία του παιχνιδιού έχουνε έτοιμο τον αντικαταστάτη του ΓΑΠ;
    Νομίζετε ότι αυτοί που επέβαλαν το παιχνίδι με το παιδί αρχηγό δεν γνώριζαν τι θα ακολουθήσει και ποιόν θα βάλουν στη θέση του;
    Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά αυτή η πολύ αδράνεια και νοχελικότητα με προβληματίζουν.
    Ο ψαλμός είναι κοντός, αν είναι να πουληθούμε και από τον Σαμαρά τότε...

  49. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 02/05/2010 21:30:30

    Αγαπητέ "Orestios"
    Εδώ ανέτρεψαν τον Καραμανλή για να αλλάξουν τον προσανατολισμό από την Ευρώπη και Ρωσία. Παραμύθιασαν το λαό με ένα σωρό αρλούμπες, έδωσαν πάνω από 10 μονάδες στον ανειδίκευτο και αναρωτιέσαι από που προκύπτει το συμπέρασμα;
    Και πάλι τονίζω ότι μακάρι να βγω ψεύτης γιατί για να ψηφίσω Σαμαρά περίμενα στο Μαρούσι δύο ώρες ουρά, επτά ημέρες μετά από βαριάς μορφής εγχείρηση.

  50. Believer avatar
    Believer 02/05/2010 21:53:22

    Εχετε λογοκρισία στό μπλόγκ σας κύριε Φάκτορα, ή δέν σάς άρεσε τό ίστολόγιό μου, μήπως είσαστε κλειστό κλάμπ γυμναστήριο;

  51. Believer avatar
    Believer 02/05/2010 22:00:28

    Ζητάω συγνώμη γιά το λάθος μου, άλλά δέν βλέπουμε καλά έτσι όπως μάς κατάντησαν, καί λόγω κάποιας ήλικίας...

  52. Νους Κυανούς avatar
    Νους Κυανούς 02/05/2010 22:02:21

    Καλά βρε άνθρωπε του θεού, εγώ μόνον έχω διαβάσει 5 - 6 σχόλιά σου, πας καλά;
    Εκτός κι αν το κάνεις επίτηδες....

  53. Νους Κυανούς avatar
    Νους Κυανούς 02/05/2010 22:03:45

    σημερινά σχόλια εννοώ, αλλά η ημέρα των ψευτών είναι τι να περιμένεις...

  54. Μάριος avatar
    Μάριος 03/05/2010 13:30:04

    Παρατηρώ ότι ορισμένοι απαιτούν από τον Σαμαρά να πει όχι. Δηλαδή ρε παιδιά θεωρείτε ότι η πολιτική της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ οφείλεται σε Σαμαρά και Παπανδρέου; Πιστεύετε δηλαδή ότι η αξιωματική αντιπολίτευση θα έπραττε διαφορετικά στη θέση του ΠΑΣΟΚ; Αν ναι, τότε ακόμη δυστυχώς δεν έχουμε ξυπνήσει..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.