#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2010 14:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Αναγκαία η συμμετοχή όλων στην εθνική συνεννόηση



Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνάντηση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά με τη Γενική Γραμματέα του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κα Αλ. Παπαρήγα.

Μετά τη συνάντηση, ο Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σε μια εθνική συνεννόηση πρέπει να συμμετέχουν οι πάντες.

Άλλωστε, συνεννόηση δεν σημαίνει κατ΄ ανάγκην και συμφωνία.

Αλλά και διαφωνία δεν σημαίνει να υπάρχει, μεταξύ των κομμάτων, αποξένωση.

Εμείς αυτό θα προσπαθήσουμε να το αποφύγουμε.

Μπορεί το κάθε κόμμα να έχει τη δικιά του άποψη -και πρέπει να την έχει- για το πώς θα πρέπει να είναι το αύριο της Ελλάδος.

Εμείς έχουμε σημαντικές διαφορές –όπως είναι γνωστό- με το ΚΚΕ.

Παράδειγμα, το ζήτημα των διαδηλώσεων στην Αθήνα, που εμείς δεν θέλουμε να εμποδίζουν καθόλου την οικονομική δραστηριότητα.

Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν θέλουμε -όλα τα κόμματα- η Ελλάδα, σε αυτή τη δύσκολη ώρα, να μείνει όρθια.

Και αυτό, εμείς θα το υπερασπιστούμε μέχρι τέλους.

Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την κα Παπαρήγα, για το γεγονός ότι μας δέχτηκε σε αυτή τη συνάντηση, την οποία θεωρώ χρήσιμη».

Από την πλευρά της η κ. Παπαρήγα δήλωσε ότι «είχε την ευκαιρία να θέσει τις απόψεις του κόμματός της για την πορεία της οικονομίας και εξέφρασε την ανησυχία της, προβλέποντας ότι θα ληφθούν και νέα πιο βαριά μέτρα.

Αναφερόμενη στο ζήτημα τον διαδηλώσεων, η γ.γ. του ΚΚΕ τόνισε ότι η λαϊκή παρέμβαση αποτελεί στοιχείο της δημοκρατίας και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση ταυτίζει τις διαδηλώσεις με τη βία.

Είπε ακόμα ότι ανάμεσα στα κόμματα πρέπει να γίνεται πολιτική αντιπαράθεση με βάση τις θέσεις και όχι με αντιδημοκρατικά μέσα και συκοφαντίες. Γιατί οι συκοφαντίες, είπε η κ. Παπαρήγα, είναι αντιδημοκρατικές.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την απεργία και τις διαδηλώσεις της προσεχούς Πέμπτης και το ενδεχόμενο να γίνει προβοκάτσια, απάντησε ότι «η προβοκάτσια είναι ανεξάρτητη από τις κινητοποιήσεις» και πρόσθεσε: «Δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε τους προβοκάτορες και να κλειστούμε στα σπίτια μας».

«Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι», είπε η κ. Παπαρήγα, «πρέπει να αναλάβουν την περιφρούρηση των διαδηλώσεων για να τις προφυλάξουν από κάθε μορφή προβοκάτσιας».

Ερωτηθείσα σχετικά με ευρήματα δημοσκοπήσεων, με βάση τα οποία αμφισβητείται το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του, η κ. Παπαρήγα τόνισε ότι συστηματικά κάποιοι προσπαθούν να μετατρέψουν το μυαλό των ανθρώπων σε πολτό.

Καταλήγοντας, σημείωσε ότι «τα λαϊκά στρώματα (πρέπει) να κινητοποιηθούν και να πάρουν θέση υπέρ της λαϊκής εξόδου από την κρίση και κατά των μεγάλων κομμάτων».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Misha avatar
    Misha 17/05/2010 14:38:26

    Εμείς έχουμε σημαντικές διαφορές –όπως είναι γνωστό- με το ΚΚΕ.

    Παράδειγμα, το ζήτημα των διαδηλώσεων στην Αθήνα, που εμείς δεν θέλουμε να εμποδίζουν καθόλου την οικονομική δραστηριότητα.


    Σωστά. Και το ΔΝΤ θα το διώξουμε από τον καναπέ ή συνεδριάζοντας στη Ρηγίλλης με τον Πανο και τον Αβραμό.
    Δυστυχώς για σένα , Αντώνη, οι δεξιοί που δε μασάνε κουτόχορτο θα είναι μαζί με το ΚΚΕ στους δρόμους. Για τη ζωή τους και τη ζωή των παιδιών τους που ισοπεδώνουν οι ποιλιτικές τού ευρωμονόδρομου αλλά και για την εθνική μας αξιοπρέπεια.

    • DARK-BLUE avatar
      DARK-BLUE @ Misha 17/05/2010 16:23:12

      Αυτά τα "αποκλειστικά κλισέ" τα βάζετε επίτηδες η απλά έχετε κώλυμα ? Αγαπητέ/η Misha ανήκω στον δεξιό χώρο και στην προηγούμενή απεργία ήμουνα παρών με την παρέα μου , όπως θα είμαστε και σε αυτήν, και θα πορευόμαστε από το πεζοδρόμιο όπως πορεύονται και χιλιάδες άλλοι , άσχετα αν θέλετε να μην τους βλέπεται η να τους βαπτίζετε και αυτούς κομμουνιστές...η φτηνό παλαιοκομματική και ξεπερασμένη προπαγάνδα σας τελείωσε.. είστε ένα κόμμα με Σοβιετικές αρχές και πιστεύω, η αναμπουμπούλα σας βολεύει, η ανεργία σας βολεύει, η φτώχεια σας βολεύει, το να μην δουλεύουν τα μαγαζιά σας βολεύει...και μάλιστα όλα αυτά τα επιδιώκετε για κομματικό όφελος... αφήστε τις λαϊκίστικες - λαϊκές φωνές....το κόμμα πάνω από όλα...τον λαό τον έχετε για να εξυπηρετήσει τους στόχους σας.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Misha 17/05/2010 16:51:27

      Με αυτό γέλασα κι εγώ ;)

    • Rekv avatar
      Rekv @ Misha 17/05/2010 22:23:38

      Ψηφίζω μια ζωή ΝΔ αλλά με αυτό που είπε ο Σαμαράς για τις διαδηλώσεις διαφωνώ κάθετα!! Την Πέμπτη θα είμαι και γω στο δρόμο... Είναι η μόνη λύση να περισώσουμε κάτι από τα κεκτημένα! Δηλαδή, πώς αλλιώς θα δείξουμε τη δυσαρέσκειά μας; Με την ψήφο μας στις εκλογές μετά από 3,5 χρόνια, όταν ο μισθός θα έχει πάει στα 300 ευρώ;

  2. otilaxei avatar
    otilaxei 17/05/2010 14:52:16

    Αντε, λόγω της κρίσης και των συγχωνεύσεων να ενοποιηθούν και η ΝΔ με το ΚΚΕ, επισφραγίζοντας της άτυπη έως σήμερα συνεργασία τους.

  3. nina avatar
    nina 17/05/2010 14:54:59

    συμφωνώ μετον misha. άκου δεν συμφωνούμε με το θέμα των διαδηλώσεων. και νόμιζα ότι θα άλλαζε κάτι σαυτό το κόμμα και ότι κάτι υποψιάστηκε ο Αντώνης για το τί συμβαίνει στην κοινωνία. ΄Αχ Αντώνη μου είσαι και σύ βαθειά νυχτωμένος. δεν πειράζει όμως άλλωστε οι λαοί είναι πάντα πιό μπροστά από τούς πολιτικούς τους.Άντε καληνύχτα.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ nina 17/05/2010 18:00:44

      Βρε παιδιά έλεος! Είπε ο αείμνηστος Κ.Καραμανλής:

      Στην πολιτική γίνονται πράγματα που δεν λέγονται
      και λέγονται πράγματα που δεν γίνονται.

      Αυτό εξηγεί τα λεχθέντα στην συνάντηση.

  4. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 17/05/2010 15:14:01

    Οχι στις διαδηλώσεις λοιπόν.
    Τι άλλο θα ακούσουμε;

    εμ δεν πάμε ΚΑΘΟΛΟΥ καλά, λέω εγώ

    Θραξ Αναρμόδιος

  5. laz avatar
    laz 17/05/2010 15:19:32

    ο σαμαρας λεει οχι στις διαδηλωσεις των 100 ατομων που απλα γινονται για να γινονται και να κλεινουν τους δρομους προκαλωντας ασφυξια..

    • DARK-BLUE avatar
      DARK-BLUE @ laz 17/05/2010 16:54:48

      Το καταλαμβάνουν... απλά κάνουν τα κορόιδα και νομίζουν ότι άμα γράφουν τέτοια κουλά ο κόσμος τα χάβει,...αμ δε, τους καταλάβαμε και αυτούς από καιρό τώρα....τα ΕλληνοΣοβιετακια

  6. THOM99 avatar
    THOM99 17/05/2010 15:48:44

    Επειδή κάθε λεπτό που περνάει μερικοί χάνουν τη δουλειά τους (κάθε μήνα είναι χιλιάδες) και δεν έχουν χρήματα να ζήσουν την οικογένεια τους ,θα πρέπει το αργότερο μετά το συνέδριο να καταθέσει τις προτάσεις γιατί μετά θα μας θυμίσει τούς προθυπουργούς τέως και νύν που δεν έπειρναν αποφάσεις γρήγορες και καταλήξαμε εδώ.

  7. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/05/2010 16:02:25

    Συγνώμη ρε παιδιά που είδατε το όχι στις διαδηλώσεις??? Θα μας τρελάνετε? Να μην εμποδίζουν την οικονομική δραστηριότητα είπε! Τι ποιο φυσικό και λογικό? Είναι δυνατόν μονίμως οι διάφορες διαδηλώσεις/απεργίες/πορείες τον μόνο που χτυπάνε να είναι ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας και οι υπάλληλοι? Γιατί αντιστοίχως με το ΣΩΣΤΟ αποφθεγμα της κας Παπαρήγα ότι δεν θα κάνουμε την χάρη στους προβοκάτορες να μείνουμε σπίτια μας, αντιστοίχως και οι μικρομεσαίοι δεν μπορούμε μονίμως να κάνουμε τη χάρη στις διάφορες συντεχνίες να μας κλείνουν τα σπίτια.

  8. vassilis avatar
    vassilis 17/05/2010 17:26:25

    Να βρουμε ενα τροπο παιδια να εξαλειψουμε αυτη τη διαφορα για να εχουμε μια μεγαλη παραταξη που θα σωσει την Ελλαδα.

  9. Greg avatar
    Greg 17/05/2010 17:40:22

    Διαδηλώσεις 100 ατόμων; Συντεχνίες; Έχετε μείνει λίγο πίσω...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Greg 17/05/2010 18:15:02

      Οι τελωνιακοί ή οι λιμενεργάτες τι είναι? Καλά παιδιά Αντώνης που έλεγαν και στο ΑΜΑΝ? Όταν μας αφήνανε χωρίς εμπορεύματα για να διεκδικήσουν κι άλλο τζαμπέ μπαγιόκο τι ήταν Μητέρες Τερέζες, μας προσέχαν μην πάθουμε υπερκόπωση από τη δουλειά?

  10. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 17/05/2010 17:50:06

    Η οικονομική δραστηριότητα εμποδίζεται από την αύξηση της φορολογίας, την πτώση της αγοραστικής δυνατότητας της μικρομεσαίας τάξης και το κλιμα οικονομικής τρομοκρατίας που ζούμε τους τελευταίους μήνες.
    Μακάρι να δούλευαν στο φουλ επιχειρήσεις και εργαζόμενοι και να παρεμποδίζονταν μόνο από διαδηλώσεις και κινητοποιήσεις 10-15 μέρες τον χρόνο.
    Επίσης τα κόμματα της Αριστεράς εκτός από κόμματα διαμαρτυρίας θα πρέπει κάποια στιγμή να καταθέσουν βιώσιμες εναλλάκτικές προτάσεις για την διακυβέρνηση της χώρας και όχι γενικές,αφηρημένες ή ουτοπικές προτάσεις.
    Οταν καλείς τον κόσμο να διαδηλώσει ενάντια σε κάποια κυβερνητική πολιτική θα πρέπει να έχεις έτοιμες βιώσιμες αντιπροτάσεις και όχι μόνο συνθήματα.
    Ποτέ ο κόσμος δεν θα χαρίσει μαζικά την ψήφο του σε κόμματα διαμαρτυρίας όπως το ΚΚΕ ή το ΣΥΡΙΖΑ και αυτό αποδεικνύεται διαχρονικά από τα εκλογικά τους ποσοστά ανεξάρτητα από τις εκάστοτε πολιτικές συγκυρίες.

  11. http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
    http://firiki2010.wordpress.com/ 17/05/2010 18:06:00

    Για να το καταλάβω λίγο αγαπητοί συνσχολιαστές . Υπάρχει ΕΝΑ πράγμα για το οποίο μπορεί να κατεβει ένας ΝεοΔημοκράτης και ένας ΚουΚουΕς μαζί σε διαδήλωση? Εδώ το ΚΚΕ δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν σέβεται και δεν οφείλει να σέβεται το Σύνταγμα(όχι ότι δεν το ξέραμε)Από κει και πέρα δεν υπάρχει πεδίο συζήτησης που να οδηγεί... κάπου.
    Να προσθέσω επίσης ότι οι διαδηλώσεις - όσο περίεργο και αν σας ακούγεται - υπόκεινται σε κανόνες. Κι επίσης ότι οι διαδηλώσεις δεν μπορεί να περιλαμβάνουν καταλήψεις, αποκλεισμούς ξενοδοχείων,πλοίων και όλα αυτά τα απλώς παράνομα στα οποία επιδίδεται -χωρις συνέπειες - το ΚΚΕ

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ http://firiki2010.wordpress.com/ 17/05/2010 18:14:23

      Σε κανόνες επίσης υπόκειται και η πολιτική ζωή και η οικονομική ζωή του τόπου.
      Αυτό σημαίνει πως υπουργοί,βουλευτές και οικονομικοί παράγοντες που εμπλέκονται σε σκάνδαλα φοροδιαφυγής, κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος, παράνομων προμηθειών κτλ, θα πρέπει να λογοδοτούν και να τιμωρούνται.
      Βρες μου έναν πολιτικό ή έναν κρατικοδίαιτο επιχειρηματία που υπέστη τις συνέπειες των παρανομιών που διέπραξε και θα δεχθώ το επιχείρημα σου για τις παράνομες διαδηλώσεις.
      Οχι 2 μέτρα και 2 σταθμά κατά πώς μας συμφέρει και το κυριότερο όχι ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ' αλεύρι.
      Αν δεν μπορείς να το κάνεις ξαναγύρνα στην τρύπα σου...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Κάποιος. 17/05/2010 20:15:30

        Αντιλαμβάνεσαι ότι μόλις ομολόγησες πως είσαι θιασώτης της χειρότερης μορφής κατάντιας της ελληνικής κοινωνίας ε? Αφού ο άλλος κλέβει 1000, εγώ θα κλέψω 100, αφού ο άλλος παραβιάζει 10 νόμους εγώ θα παραβιάσω 5. Η κατάπτυστη αυτή προσήλωση στο να ακολουθούμε τον χείριστο, αντί να παραδειγματιζόμαστε από τον άριστο είναι που μας έφτασε εδώ...

      • http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
        http://firiki2010.wordpress.com/ @ Κάποιος. 17/05/2010 21:04:00

        Η τελευταία σου φράση είναι ενδεικτική του πως εννοείς τον διάλογο.
        Γι αυτούς που μας διαβάζουν λοιπόν θα πω ότι οι κανόνες (πρέπει να ) ισχύουν για όλους μας. Επιχειρηματίες, πολιτικούς, διαδηλωτές, αστυνόμους, για δημοσιογράφους για μένα, για όλους. Οι υφιστάμενοι κανόνες, αυτοί που έχουν νομοθετηθεί προφανώς και με τη δική μας συγκαταθεση και όχι κανόνες που έχει οποιοσδήποτε στο κεφάλι του. Και οι κανόνες αυτοί εφαρμόζονται μέσα από μια πολλές φορές χρονοβόρα διαδικασία.Και αρκετές φορές οι ισχυροί -είναι γεγονός- ότι πέφτουν στα μαλακά. Αυτό δεν μπορεί να είναι άλλοθι για τους υπολοίπους να παρανομούν πολύ περισσότερο να δηλώνουν ότι οι νόμοι δεν τους αφορούν.
        Συμψηφισμός παρανομιών δεν υπάρχει.
        Σχετικά με ονόματα: Αθανασόπουλος, Κοσκωτάς, Τσοβόλας (δεν εξετάζω το καλώς/κακώς) Αν ψάξετε λίγο στο Google θα ανακαλύψετε πολλές περιπτώσεις διαπλεκομένων στελεχών, επιχειρηματιών κτλ που υφίστανται τις συνέπειες των πράξεων τους (δείτε πχ για την "Ακρόπολις"). Βέβαια κάτι τέτοια δεν αναδεικνύονται γιατί δεν συμφέρει.
        Η προσωπική μου άποψη είναι δικαιοσύνη για όλους -μέσα απο θεσμικές διαδικασίες όχι λιντσάρισμα- και χωρίς συμψηφισμούς.

      • http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
        http://firiki2010.wordpress.com/ @ Κάποιος. 17/05/2010 21:07:39

        Μόλις ανέβασα την απάντηση μου είδα το σχόλιο του TopGunZ
        Προφανώς το προσυπογράφω.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 17/05/2010 21:25:00

        Ποιός μίλησε για συμψηφισμούς στις κλοπές ;
        Μάθετε να διαβάζετε σωστά τα γραφόμενα του συνομιλητή σας πριν του απαντήσετε.

        Η απάντηση μου ήταν σε συγκεκριμένο σχόλιο που αφορούσε το δικαίωμα του ΚΚΕ να περνάει σε "ακραίες", κατά ορισμένους μορφές πάλης.
        Οταν στην χώρα μας έχει καταργηθεί κάθε έννοια εφαρμογής των νόμων από την ίδια την εκτελεστική και νομοθετική εξουσία είναι τουλάχιστον γελοίο να συζητάμε για το πόσο νόμιμο ή ηθικό είναι να προβαίνει ένα κόμμα σε ακραίες μορφές κινητοποιήσεων.

        Να ποινικοποιησούμε τότε και την εθνική αντίσταση επί κατοχής γιατί ήταν αντίθετη στα διατάγματα της κυβέρνησης των γερμανοτσολιάδων ή το πολυτεχνείο το '73 γιατί παραβίαζε τα χουντικά διατάγματα.

        Μερικοί ή δεν έχετε αντιληφθεί, τι διακυβεύεται αυτήν την περίοδο στην χώρα μας, ή είστε βαλτοί από το ίδιο το σύστημα.
        Εκεί πήγαινε το σχόλιο για το "πίσω στις τρύπες" και όχι στην ελευθερία έκφρασης και λόγου.

      • http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
        http://firiki2010.wordpress.com/ @ Κάποιος. 17/05/2010 22:22:40

        Κάποιε
        Δεν μίλησα για συμψηφισούς στις κλοπές αλλά για ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ΠΑΡΑΝΟΠΙΩΝ που προφανώς δεν σε ενοχλεί.
        Αυτό το "... ή δεν έχετε αντιληφθεί... ή είστε βαλτοί...." ελ΄΄αχιστα καλύτερο από τα περί "τρύπας" μου φαίνεται
        Τι πάει να πει "ακραίες κατά ορισμένους μορφές πάλης"? Είναι ή δεν είναι παράνομο να καταλαμβάνεις τηλεοπτικό σταθμό?
        Πάντως, επειδή εξισώνεις τους καλούς ή κακούς - πάντως σε δημοκρατία ψηφισθέντες νόμους- με τους νόμους επί κατοχής και επί δικτατορίας και άρα εξισώνεις τους τρόπους αντίδρασης απέναντι τους... μήπως τα έχεις λίγο μπερδεμένα?

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 17/05/2010 23:36:29

        Η κυβέρνηση ΓΑΠ δεν έχει καμιά εξουσιοδότηση από τον ελληνικό λαό να παραδώσει τα κλειδιά της χώρας στην τρόικα του ΔΝΤ και ενεργεί αντισυνταγματικά με το άλλοθι του κατεπείγοντος.
        Το ξεπούλημα της χώρας και των κατοίκων της είναι απείρως πιο σοβαρό από οποιαδήποτε κατάληψη λιμανιού,ξενοδοχείου ή ραδιοφωνικού σταθμού.
        Επειδή firiki2010 δεν μου φαίνεσαι για αφελής μάλλον προσπαθείς να κάνεις καλά την δουλειά σου.
        Για τα σεμινάρια πληροφόρησης που οργάνωσε προσφάτως το ΔΝΤ έχεις καμιά ενημέρωση ;

  12. nina avatar
    nina 17/05/2010 21:59:17

    25 χρόνια σαυτή την παράταξη πάντα στις διαδηλώσεις κατέβαινα με το ΚΚΕ .Η ΝΔ βλέπεις θα τα λύσει τα προβλήματα απ τη Ρηγίλης. ΄Οταν όμως θέλουν να αποκτησουν κάποιο επι πλέον προνόμιο οι κκ βουλευτές όλοι μούτσοι και καπετανέοι ψηφίζουν αντάμα και μή μου πει κάποιος ότι είναι περισσότερο δεξιός από μένα γιατί θα του πάρω το κεφάλι. αλλά από κάτι ανεγκέφαλους σάν μερικούς μερικούς καταφέρανε μιά δυναμική παράταξη να την κάνουν λουλού του καναπέ. όσο για τον Αντώνη βαρέθηκα να περιμένω . Να μη πω για τον Καραχάλιο που τούχω στείλλει τόσα e-mail όσα δεν έστειλα στη θυγατέρα μου. και σιγά μη τα διαβάζει . βολεμένοι στις καρεκλίτσες τους και άσε τον κόσμο να πνίγεται. Η πολιτική του ώριμου φρούτου μιά πολιτική φτιαγμένη από τεμπελχανάδες και ανεγκέφαλους που θέλουν να φανούν και σωτήρες.΄Τί μου λένε δηλαδή κάτσε αγά μου να γιομήσω και μετά θα ασχοληθώ με τα προβλήματα του λαού κάνοντας διαλογικές συζητήσεις εκ του καναπέως και μεταξύ τυρου και αχλαδιού ίσως βρεθεί και καμμιά άκρη. Αντί να κατεβάσει τον κόσμο στο δρόμο και να ρίξει την κυβέρνηση αύριο/χθές.Να δώ τί άλλο θα ξεπουλήσουμε μέχρι το καλοκαίρι και πόσος κόσμος θα βρεθεί χωρίς δουλειά.Αλλα όπως έλεγε ο παππούς μου ο χορτάτος τον πεινασμένο δεν τον καταλαβαίνει και σεις ίσως επειδή είστε πολύ νεοι προσπαθείτε να υπερασπιστείτε ανυπαρκτες πολιτικές. Δυστυχώς όμως η ΝΔ πρέπει να πάψει να ομφαλοσκοπεί και να βρεί το δεσμό της με την κοινωνία.οι συγνώμες δεν είναι αρκετές το μαχαίρι πρέπει να φτάσει στο κόκκαλο,κάτι που το κόμμα δεν είναι σε θέση να κάνει. . Οσο για τον αντώνη άν δεν σπάσει αυγά ομελέτα δεν τρώει.΄Αντε μην τα πάρω. συγχίστηκα πάλι η γυναίκα .

  13. thouthou avatar
    thouthou 17/05/2010 23:30:43

    Έτσι μπράβο, να δώσει και ο Σαμαράς εξετάσεις πολιτικής ορθότητας...
    Γιατί βλέπετε, ο ΛΑΟΣ είναι ακραίος, που ψηφίζει τον δανεισμό (που και ο Σαμαράς τον δέχεται ως μονόδρομο-προσοχή, τον δανεισμό, όχι τα μέτρα), ενώ το ΚΚΕ που καλεί σε ανυπακοή και εξέγερση είναι εντός των ορίων... Όπως βέβαια και ο Τσίπρας, ο "καλό είναι το χάος, αρκεί να οδηγεί αριστερά"....
    Αυτά ως ειδική τοποθέτηση, γιατί γενικά καλό είναι να συζητούν όλοι, και αρχηγοί, και οι πάντες. Απλά το timing δείχνει πολλά, όχι σε επίπεδο σχεδιασμών, αλλά σε επίπεδο ψυχολογίας....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.