25/10/2009 21:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Όταν μιλάει η βάση, οι μηχανισμοί σιωπούν



Σημεία από την σημερινή ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στο κατάμεστο Γυμναστήριο Καλαμάτας:

 Δεν ήλθα εδώ να σας μιλήσω για τη βαριά ήττα της 4ης Οκτωβρίου.

Γιατί δεν κέρδισε το ΠΑΣΟΚ.

Χάσαμε εμείς.            

Στις 4 Οκτωβρίου το ΠΑΣΟΚ πήρε 3 εκατομμύρια 12 χιλιάδες ψήφους.

Το Μάρτιο του 2004 είχε πάρει σχεδόν τα ίδια, 3 εκατομμύρια 2 χιλιάδες ψήφους. Μόλις 10 χιλιάδες ψήφους λιγότερο. Και είχε υποστεί πανωλεθρία από μας.

Στις 4 Οκτωβρίου δεν κέρδισε το ΠΑΣΟΚ.

Εμείς χάσαμε.

Και στο χέρι μας είναι να γυρίσουμε την κατάσταση και να κερδίσουμε ξανά τη θέση που μας αξίζει.

Κι όπως η ήττα μας οφείλεται αποκλειστικά σε μάς, έτσι ακριβώς και η επάνοδός μας σε τροχιά εξουσίας από δώ και μπρος εξαρτάται αποκλειστικά από μας.  Είναι στο χέρι μας...



 Γι’ αυτό ακριβώς, δεν ήλθα να σας μιλήσω γιατί χάσαμε.

Ήλθα να σας μιλήσω για το πώς θα κερδίσουμε ξανά.

 Διεκδικώ την ηγεσία του κόμματος, γιατί μπορώ να ενώσω το κόμμα.

Να συνθέσουμε τις πιο παραδοσιακές μας αρχές, τον κοινωνικό φιλελευθερισμό και τον πατριωτισμό μας με τις πιο σύγχρονες αντιλήψεις,

με την ανταγωνιστικότητα, την αειφορία, τις μεγάλες αλλαγές που έχει ανάγκη η χώρα για να απελευθερώσει τη δύναμη και την δημιουργικότητα της κοινωνίας.

 Διεκδικώ την ηγεσία για να φτιάξουμε ένα κόμμα, όπου θα επικρατεί η αξιοκρατία, ο δημοκρατικός έλεγχος, η λογοδοσία.

Όπου η φωνή της βάσης θα ακούγεται.

Όπου η γνώμη των μελών θα γίνεται σεβαστή.

Όπου οι ιδέες μας θα λάμπουν, δεν θα κρύβονται.

Όπου καθένας θα μετριέται κατά την προσφορά του και θα αξιοποιείται κατά τις δυνατότητές του.

Όπου θα υπάρχει αλληλεγγύη ανάμεσά μας.

Όπου δεν θα υπάρχει καμία ανοχή για «μηχανισμούς», για «παρεούλες», για «κυκλώματα», για σκιές και οσμές σκανδάλων.

Ένα κόμμα όπου θα κυκλοφορεί καθαρος αέρας και φρέσκες ιδέες,

άξιοι άνθρωποι, διαφάνεια και αξιοκρατία παντού.

Πόσο μακρινό ακούγεται αυτό; Καθόλου μακρινό. Ήδη πετύχαμε ένα μεγάλο βήμα.  Η εκλογή ηγέτη θα γίνει, για πρώτη φορά, απ’ όλους τους οπαδούς της παράταξης.

Κι αυτό ήταν μεγάλη νίκη της Δημοκρατίας. Αλλά και μεγάλη νίκη του Κόμματος. Κι αυτό είναι εγγύηση ότι η «λογική των μηχανισμών» δεν περνάει.

Κι όταν μιλάει η βάση, οι μηχανισμοί σιωπούν.

 Κι όταν ένα νέο ηγέτη τον έχει αναδείξει η βάση, η νομιμοποίησή του είναι απόλυτη. Και η συσπείρωση του κόσμου γύρω του αδιατάρακτη.

Κι αυτό το επιτύχαμε στις πιο δύσκολες στιγμές.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spm avatar
    spm 25/10/2009 20:41:21

    Απίθανη συγκεντρωση, παρα πολυς κοσμος. Η Μεσσηνία αλλα μια φορα διπλα στο Αντωνη Σαμαρα, δείχνει το δρομο.

  2. αρχισαμε avatar
    αρχισαμε 25/10/2009 20:56:35

    ΟΛΟΙ οι Μεσσηνιοι ειναι διπλα στον Αντωνη.

  3. lionheart_kalamata avatar
    lionheart_kalamata 25/10/2009 22:32:21

    ΠΙΟ ΨΗΛΑ,ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΜΕ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ!!!
    ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ 1977! ΤΥΧΑΙΟ???ΧΩΡΙΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΛΑΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ...ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΨΗΛΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ!
    ΜΕ ΑΝΤΩΝΗ ΑΡΧΗΓΟ Η ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟ ΛΑΟ!!!

  4. Λάκωνας avatar
    Λάκωνας 25/10/2009 23:11:25

    οι Λάκωνες θα δηλώσουν παρών όπως έχουν μάθει να κάνουν στο πέρασμα των χρόνων σε ΟΛΑ τα βασικά ζητήματα του έθνους.

    ΕΛΛΑΣ... ΕΛΛΑΣ.... ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

    • tiramola avatar
      tiramola @ Λάκωνας 25/10/2009 23:48:13

      Εύγε Λάκωνα για τον πατριωτισμό σας γιατί στην περιοχή μου οι συντοπίτες μου είναι έτοιμοι να κάτσουν να τους π.... οι Τούρκοι και οι Αλβανοί....
      Ευτυχώς που υπάρχουν και οι Λάκωνες να φυλάνε Θερμοπύλες...

      • Lavazza avatar
        Lavazza @ tiramola 26/10/2009 09:47:56

        Tiramola

        ακους τη λέξη "πατριωτισμός" και βγάζεις σπυράκια βλέπω...

        Ε τί να κάνουμε βρ εtiramola, εμείς είμαστε με τους Έλληνες κι εσύ με τους πάσα φύσεως -ανούς και τους ντόπιους συνεργάτες τους...

        Τώρα μάλιστα που εκλέξατε και κυβέρνηση -ανών...

  5. ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ avatar
    ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ 25/10/2009 23:23:46

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ.
    ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ.

    ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ, ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ.

  6. mara avatar
    mara 25/10/2009 23:38:14

    Από τον Σαμαρά ο κόσμος εισπράτει ειλικρίνεια, πατριωτισμό, γνησιότητα, τόλμη και αισιοδοξία. Μακάρι να καταφέρει να εκλεγεί και το σπουδαιότερο μακάρι να παραμείνει όπως είναι τώρα και να προσπαθήσει να κάνει πράξη αυτά που λέει (sorry για την επιφύλαξη, αλλά δεν θα αντέξει ο κόσμος να τον δεί και αυτόν να μεταλλάσεται όταν πάρει την εξουσία)
    Του εύχομαι κάθε επιτυχία!!! (γιατί όχι και από την πρώτη ψηφοφορία για να τελειώνουμε γρήγορα)
    Πολύ καλή και η πρόταση Ψωμιάδη για δικαίωμα ψήφου των αποδήμων. Πρέπει να την αποδεχτούν όλοι.

    • Πονοκέφαλος avatar
      Πονοκέφαλος @ mara 26/10/2009 01:51:39

      Αν γίνει αυτό, η Ντόρα ίσως μείνει έξω στο δεύτερο γύρο - αν υπάρξει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Πονοκέφαλος 26/10/2009 11:39:05

        Ο Μητσοτάκης έχει μεγάλο μηχανισμό εκτός Ελλάδας. Ειδικά στις Η.Π.Α. ελέγχει πάρα πολύ κόσμο (παραπλανημένο, που δεν έχει καταλάβει τι γίνεται).

        Και μόνον που έκανε την πρόταση ο Ψωμιάδης, πρέπει να πονηρευτούμε ότι ευνοεί τη Ντόρα.

  7. fatfat avatar
    fatfat 26/10/2009 04:32:51

    @ Πονοκέφαλος....προφανώς αυτό επιθυμείς,αλλά ας είμαστε ρεαλιστές.....στον 2ο γύρο θα κριθούν όλα, και θα είναι ντέρμπι μεταξύ στον κύριο Σαμαρά και την κυρία Μπακογιάννη...

  8. οξεία γωνία avatar
    οξεία γωνία 26/10/2009 10:37:57

    Η μάχη θα είναι ανάμεσα στη Ν.Δ. των μηχανισμών και τη Ν.Δ. του αγνού νεοδημοκρατικού λαού.
    Το αποτέλεσμα θα δείξει εάν η Νέα Δημοκρατία έχει την ποιότητα και το ήθος του έμψυχου δυναμικού που ευαγγελίζεται ή εάν απλά θέλει να γίνει πασόκ στη θέση του πασόκ.
    Είμαστε όλοι υπεύθυνοι γι' αυτό.

  9. hiong avatar
    hiong 26/10/2009 10:58:26

    Και ο Σαμαράς απέκτησε το δικό του site υποστήριξης. ANTINEWS. Ψηφίζουμε-Στηρίζουμε Αντώνη Σαμαρά. Άντε και πρωθυπουργός! (Θα θελες factora).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ hiong 26/10/2009 11:56:55

      Το antinews, μεγάλε, είμαστε όλοι εμείς. Αν οι περισσότεροι εδώ μέσα υποστήριζαν Ντόρα, θα ήταν και το antinews με τη Ντόρα. Αλλά ο κόσμος, οι απλοί πολίτες, οι σχολιαστές, όλοι εμείς, υποστηρίζουμε Σαμαρά από την καρδιά μας και αυθόρμητα και επειδή αυτό πιστεύουμε.

      Όταν το σύνολο του διαπλεκόμενου τύπου στηρίζει Ντόρα, τότε, ναι, το antinews είναι νησίδα δημοκρατίας και ελευθερίας της έκφρασης για τον απλό πολίτη.

      Και φυσικά, εννοείται ότι θέλουμε να δούμε το Σαμαρά πρωθυπουργό, θέλουμε να μας κυβερνήσει ο Σαμαράς και όχι η Ντόρα. Αλήθεια, προτιμάς εσύ τη Ντόρα; Ποιος προτιμάει να κυβερνηθεί από τη Ντόρα;

      • Factorx avatar
        Factorx @ Επώνυμος 26/10/2009 12:15:56

        "Αν οι περισσότεροι εδώ μέσα υποστήριζαν Ντόρα, θα ήταν και το antinews με τη Ντόρα". Εδώ θα διαφωνήσω αγαπητέ. Δεν στηρίζουμε την αρθογρεαφία μας στις απόψεις των αναγνωστών μας. Αν το κάναμε δεν θα διαφέραμε απο τα γνωστα ΜΜΕ και κόμματα που προσλαμβάνουν επικοινωνιολόγους για να δουν με ποιο target group θα παίξουν. Λέμε αυτό που πιστεύουμε κάθε φορά και προσπαθούμε να το θεμελιώσουμε σε πραγματικά στοιχεία και τάσεις και οχι φούμαρα και μεταξωτές κορδέλλες.

        Για τον Σαμαρά τώρα. Τον στηρίζουμε γι αυτό που εξέφρασε με τον καλύτερο τρόπο μια συνάδελφος απο τα μέλη της ομάδας του antinews: "Εγώ είμαι αριστερή και δεν συμφωνώ με τους όποιους φιλελευθερισμούς. Στο Σαμαρά όμως βλέπω να αναβιώνει κάτι που έχω να ακούσω πολύ καιρό, ο πολιτικός λόγος". Όπως άλλωστε διακήρυξε προ καιρού και ο Προφήτης "οποιος δεν παίρνει θέση σε αυτή την πουτάνα την ζωή, θα καεί στο μεγαλύτερο καζάνι της κόλασης". Εμείς λοιπόν παίρνουμε θέση επειδή πιστεύουμε οτι η ρήξη είναι η μοναδική μαμή της ιστορίας και ως εκ τούτου η ρήξη της ΝΔ με τον διαπλεκόμενο και διεφθαρμένο παρελθόν της με την εκλογή του θα φέρει τα πάνω κάτω στο πολιτικό σύστημα. Κι αν πάλι μας διαψεύσει, εδώ είμαστε.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Factorx 26/10/2009 12:31:29

          Ναι, έχεις δίκιο, δεν το εξέφρασα καλά αυτό που ήθελα να πω. Εννοούσα ότι όλα αυτά που κάνουν το antinews να δίνει στήριξη στο Σαμαρά, είναι αυτά που κάνουν και τους απλούς σκεπτόμενους πολίτες να του δίνουν στήριξη. Όχι με την έννοια ότι πάει με το ρεύμα ή με αυτό που θέλουν οι φαινομενικά πολλοί ή η mainstream αντίληψη.

        • tiramola avatar
          tiramola @ Factorx 26/10/2009 13:01:03

          Ρε συ Φάκτορα έλεος με την συνάδελφο συνεργάτη του antinews που είναι και αριστερή...
          Ποιόν πολιτικό λόγο έχει ακούσει από τον Σαμαρά?
          Τόσο καιρό με τον πραγματικό πολιτικό λόγο του ΓΑΠ είχε βάλει ωτασπίδες?

          • Factorx avatar
            Factorx @ tiramola 26/10/2009 13:09:03

            Τιραμόλα όσο και να προκαλείς (ηλιθίως) δεν πρόκειται να σου απαντήσω. Είσαι για γέλια μόνο φίλε.

          • tiramola avatar
            tiramola @ Factorx 26/10/2009 13:26:42

            Εγώ μιλάω πολιτικά και δεν προκαλώ κανέναν.
            Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι είμαι προκλητικός...
            Το ερώτημα παραμένει...
            Ο πολιτικός λόγος Σαμαρά ποιός είναι?
            Εμείς χάσαμε , δεν κέρδισαν οι άλλοι?
            Μήπως το πρώτο βήμα με εκλογή από τη βάση?
            Υπάρχει κανένα κείμενο?
            κανένα πολιτικό μανιφέστο που μου έχει διαφύγει?
            Τουλάχιστον κανένα απόσπασμα από ομιλία του?
            'Οταν έδινε μάχη ο ΓΑΠ για την εκλογή του από τη βάση και με κράζατε όλοι εδώ με επιχειρήματα τύπου θα πάμε και μεις να ψηφίσουμε το ζαβό για να κάνουμε πλάκα ήταν καλά τότε?

          • Factorx avatar
            Factorx @ tiramola 26/10/2009 14:32:59

            Πραγματικά αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα μαζί σου. Είπαμε να σε αφήνουμε να γράφεις ο,τι θες , αλλά εσυ βρε παιδί μου προσβάλεις και τον Γιώργο με τον τρόπο που τον υπερασπίζεσαι

          • tiramola avatar
            tiramola @ Factorx 26/10/2009 15:03:52

            @FactorX
            Ξέρω πάρα πολύ καλά τι γράφω...
            Και το ξέρεις και εσύ!
            Και φυσικά καταλαβαίνεις ότι μέσα σε 2 χρόνια από το 2007 μέχρι σήμερα οι ίδιοι που κορόιδευαν σήμερα τα λούζονται...
            Εσείς βέβαια οι διαχειριστές αφού αφήσατε να υβριστεί ο ΓΑΠ μέχρι αηδίας από τους σχολιαστές της ιστοσελίδας σας τώρα πας να με προφυλάξεις..

            Θα περιμένω πάντως να ακούσω τον πολιτικό λόγο Σαμαρά , το όραμά του...

            Όταν τελειώσει ο σπουδαγμένος φοιτητής του Χάρβαρντ το κειμενάκι περί "κοινωνικού φιλελευθερισμού" που του ανατέθηκε στα γρήγορα σε κάποιο βουλευτικό γραφείο τότε θα τοθετηθώ και πολιτικά...
            Τα πρώτα όμως μυνήματα δεν είναι ενθαρρυντικά...
            Ο διάλογος δεν είναι φανταστικός...
            Μεγαλοβουλευτής και νεαρός συγραφέας...
            -Να αναφέρω περί φιλελευθερισμού?
            -Φυσικά αλλά να προσθέσεις και κοινωνικού , θέλω να υπάρχει και το κοινωνικό στοιχείο μέσα...

            Όταν το "όραμα" είναι θέμα ενός φέρελπη ταλαντούχου νεαρού σπουδαγμένου στο Αμέρικα και γράφετε στο ...πόδι σε ένα βουλευτικό γραφείο...

            Όλα στο φως αγαπητέ Φάκτορα...
            Αν μου επιτρέψεις στο μέλλον θα επανέλθω...

          • Factorx avatar
            Factorx @ tiramola 26/10/2009 15:14:43

            Καλά, μην επιμένεις και σπαταλάς φαιά ουσία. Κατάλαβα οτι θέλετε τη Ντόρα για αντίπαλο.

          • Factorx avatar
            Factorx @ tiramola 26/10/2009 15:19:30

            Και μετά διαμαρτύρεσαι για εκείνους που σπανε πλάκα μαζί σου. Λες τον Σαμαρά "αμερικανοσπουδαγμένο" και υπερασπίζεσαι φανατικά τον ΄Τζέφρυ που ούτε ελληνικά δεν ξέρει καλά καλά. Ημαρτον....

          • tiramola avatar
            tiramola @ Factorx 26/10/2009 15:27:16

            Φαιά ουσία μάλλον πρέπει να σπαταλήσουν κάποιοι άλλοι προκειμένου να αποδείξουν την διαφορά του Αμερικανοσπουδαγμένου πατριώτη και του άλλου Αμερικανοσπουδαγμένου που είναι έτοιμος να μας πουλήσει...

            Ποιοί να κάνουν πλάκα μαζί μου , οι κωλοτούμπες?
            Χαχα , δεκτή...

          • Factorx avatar
            Factorx @ tiramola 26/10/2009 15:54:36

            Tiramola ξέρω μια δεύθυνση που μοιράζουν κινητά και άλλα καλούδια της Αγίας Οικογένειας, να στην στείλω;

          • Σπύρος avatar
            Σπύρος @ tiramola 26/10/2009 16:11:10

            Αυτό πού πάει τώρα??
            Εχεις στοιχεία οτι ο ένας θα μάς πουλήσει ενώ ο άλλος δεν θα μάς πουλήσει??
            Προσωπικά λέω να χαζέψω ολα τά ωραία που βλέπω στά δυό κόμματα εξουσίας.
            Και όπως λιγο πριν τις εκλογές έλεγα δημόσια εδώ μέσα, πώς η διαφορά δεν μειώνεται μεταξύ ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. αλλά το αντίθετο ,έτσι και τώρα διευκρινίζω κάποια πραγματάκια που επιμελώς αποκρύπτεις...
            Τώρα επί παραδείγματι αποδέχτηκες πώς και ο Γ.Α.Π. είναι τού Χαρβαρντ -ενώ πρίν το ΄ξέχασες΄--...
            Δεν θα παίζουμε μπάλα,φίλε,μέ δικό σου διαιτητή μονίμως...............

          • tiramola avatar
            tiramola @ Σπύρος 26/10/2009 20:07:41

            @Σπύρος
            Δεν έχω κανένα στοιχείο για κανέναν.Καλό θα ήταν την ερώτηση να την απευθύνεις σε κάποιον από την πλειοψηφία των σχολιαστών της ιστοσελίδας που υποστηρίζουν τέτοιες θεωρίες και να τους ζητήσεις αποδείξεις.
            Το μόνο που δεν έκανα εδώ μέσα για τον ΓΑΠ ήταν να βάλω το βιογραφικό του...
            Ναι αποδέχομαι αυτό το μεγαλο μυστικό που απέκρυπτα προεκλογικά...
            Μη μιλάς για δικό μου διαιτητή.
            Εδώ παίζει Ολυμπιακός-Προοδευτική.
            Υπάρχει διαιτητής που θα σφύριζε Προοδευτική?

          • Σπύρος avatar
            Σπύρος @ tiramola 26/10/2009 15:22:50

            Ο Σαμαράς με τον Γιώργο ήταν φίλοι και συμφοιτητές ...Τόχουν αναφέρει οι ίδιοι σε συνεντεύξεις τους ,άν δεν κάνω λάθος και έκαναν καλή παρέα.
            Εχεις την εντύπωση πώς ο Γ.Α.Π. τέλειωσε το Λύκειο τής Γκράβας και κατάλαβε στήν ΄ψυχή του την φτωχολογιά΄?

          • ΑΡΗΣ Θ avatar
            ΑΡΗΣ Θ @ tiramola 26/10/2009 16:33:32

            Στο επαναλαμβάνω το κράξιμο το έφαγε στην πρώτη "εκλογή" που είχε αντίπαλο τον ... εαυτό του

  10. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 26/10/2009 12:09:17

    Νησίδα ελεύθερης έκφρασης ναι, αλλά δεν μου άρεσε το θα υποστήριζε ό,τι και οι περισσότεροι. Δηλαδή αν αντιστραφούν τα σχόλια υπέρ Ντόρας - υποθετικό σενάριο - θα άλλαζε θέση; Δεν νομίζω ότι θα υπέπιπτε σε τέτοιο λαϊκισμό. Αντίθετα, η σταθερή θέση, ασχέτως αν συμφωνεί η διαφωνεί κανείς, είναι που προσδίδει εγκυρότητα και υπευθυνότητα στο site.

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/10/2009 12:27:54

    Μια που εγινε και συγκριση με την αριστερα οι επικλησεις περι αγνοτητας του νεοδημοκρατικου λαου θυμιζουν μερικες τασεις της αριστερας που θελουν να διατηρησουν τη καθαροτητα τους και να μην αναμιχθουν με τη "βρωμικη εξουσια".
    Αυτο φυσικα ειναι πολυ πιο ανακολουθο οταν λεγεται για αστικο κομμα εξουσιας που πιστευει στην ελευθερη οικονομια.Αναγκαστικα θα ανακατευθει με τους μεγαλοεπιχειρηματιες και τα συμφεροντα.Να βαλει κανονες δεοντολογιας ειναι σωστο αλλα να περηφανευεται γιατι δεν εχει μια εφημεριδα και ενα καναλι και εχει ολους τους επιχειρηματιες απεναντι σαν αντικαθεστωτικο κομμα ειναι παραλογο.Αλλα φαινεται οτι ειναι πολλοι που ονειρευονται ενα δεξιο ΚΚΕ μονιμα στην αντιπολιτευση για να μην ελθουν ποτε στην αναγκη να παρουν δυσκολες αποφασεις και εθνικες και επιχειρηματικες.

  12. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 26/10/2009 13:29:21

    Κάνετε ένα λάθος οι του Σαμαρά σχολιαστές.

    Έχετε αυτοανακυρηχθεί οι απλοί,αγνοί,πατριώτες ξεχνώντας πως δημοσκοπικά υπάρχουν άλλοι τόσοι όσοι εσείς τους οποίους τους έχετε αναγάγει σε δοσίλογους,ντοράκια και πρόβατα που δεν καταλαβαίνουν.

    Ρε παιδιά εδώ μιλάμε για τους άλλους μισούς δε μιλάμε για 5%.

    Έλεος δηλαδή , κι εγώ το Σαμαρά προτιμώ αλλά αυτή η εμμονή που έχετε να βγάζετε το άλλο μισό της παράταξης σας προβατάκια επί σφαγή μ' έχει εκνευρίσει απίστευτα.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ greekpoliticalreview 26/10/2009 13:39:30

      Oι περισσότεροι φίλοι του Σαμαρά,απ’ότι βλέπω εγώ, τα βάζουμε με την ίδια, τους μηχανισμούς της και τον πατέρα της και όχι με τον απλό ανιδιοτελή νεοδημοκράτη που μπορεί να συμπαθεί την Ντόρα. Υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά γενικά δε νομίζω ότι υπάρχει αυτό το πνεύμα που περιγράφεις.

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ Kώστας Θ. 26/10/2009 14:07:25

        Κι ακόμα χειρότερα σε μερικές περιπτώσεις..

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ greekpoliticalreview 26/10/2009 14:17:53

          Τώρα αν ο απλός νεοδημοκράτης περιμένει ρουσφέτι από τον βουλευτή του ο οποίος με τη σειρά του τρέχει για την Ντόρα λόγω υποχρεώσεων, επανεκλογής κλπ., ε τότε sorry,αλλά θα τ’ακούσει κι αυτός.

        • greekpoliticalreview avatar
          greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 26/10/2009 14:57:27

          Εγώ πάλι ψυχραιμία βλέπω ότι αυτός ο φανατισμός δεν έχει κανένα πολιτικό υπόβαθρο εκτός ίσως από κριτική σε παλιότερες πολιτικές επιλογές των δυο υποψηφίων και των περιβάλλοντών τους.Όλα αυτά που περιγράφεις υπάρχουν στον αέρα χωρίς κανείς να τα συζητάει.

          Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το γήπεδο επικρατεί της πολιτικής διαχρονικά.

  13. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 26/10/2009 13:44:08

    @tiramola
    O πραγματικός πολιτικός λόγος του ΓΑΠ:
    http://www.youtube.com/watch?v=odVGroOBs-Y

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/10/2009 14:14:48

    Να σου πω τι γινεται να καταλαβεις.Ο φανατισμος αυτος εχει κατι το αριστεριστικο και ενωνεται με τη δεξια στην απεχθεια προς το φιλελευθερισμο.Εκεινο που παει να γινει ειναι η αντιμεταθεση του ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ.
    Το ΠΑΣΟΚ θα γινει το πιο φιλοδυτικο φιλελευθερο κομμα και η ΝΔ ενα ειδος παραπονουμενου δεξιου ΚΚΕ ή ΠΑΣΟΚ της ανδρεικης εποχης που θα αναπεμπει υμνους στον Πουτιν.
    Ασφαλως σε πολλους απο εμας που μπηκαμε στη ΝΔ παλια επειδη πιστευαμε στην Ενωμενη Ευρωπη και το φιλοδυτικο προσανατολισμο του κομματος αυτο δεν μας αρεσει και η συμμαχια παλαιοδεξιων και αριτσεριστων εισοδιστων μας βγαζει προδοτες του ...εαυτου μας.

  15. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 26/10/2009 14:39:17

    Οι απλοί και έντιμοι (και παλαιοί) Νεοδημοκράτες , όπως ξαναέγραψα, δεν εκφράζονται με αρνητισμό και με τέτοιους χαρακτηρισμούς εναντίον της Ν. Μπακογιάννη - κι ας συμπαθούν τον Σαμαρά.Θα στηρίξουν τον αρχηγό, όποιος κι αν είναι, επειδή πονάνε το κόμμα και δεν θέλουν στην παρούσα φάση τόσο διχασμό, γιατί η επόμενη μέρα θα είναι δύσκολη. Λυπάμαι αν θα στενοχωρήσω τους φανατικούς, αλλά ειδικά το επιχείρημα είναι "ξένο σώμα" στη ΝΔ, δεν το δέχονται με τίποτα, μετά από τόσα χρόνια που είναι και με τόσες υψηλές θέσεις που πήρε. Και δεν μιλάμε για "ντοράκια", αλλά για παλαιούς Καραμανλικούς αλλά μάλλον πιο συνετούς από τους νεότερους.

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/10/2009 15:24:32

    Μέσα στα πλαίσια της γενικής ισοπέδωσης προς τα κάτω, που πρωτοεισήγαγαν οι πάλαι ποτέ πρασινοφρουροί, απαξιώνουμε τώρα και το Χάρβαρντ; Πάμε καλά; Για όνομα; Δηλαδή προτιμούμε τα ένδοξα ΚΑΤΕΕ που έγιναν ΤΕΙ και που βαπτίσθηκαν ΑΕΙ;
    Ύβρις.

  17. Σπύρος avatar
    Σπύρος 26/10/2009 15:26:59

    Αλλά εδώ ο Γιώργος ανέφερε πώς ο παππούς του Υψωσε την ελληνική σημαια στην Ακρόπολη μετά την απελευθέρωση ενώ ήρθε μιά εβδομάδα μετά..

    Σέ λίγο θα μάς πούνε πώς ο Γιώργος είναι ένα ΄απλό λαϊκό παιδί πού αφουγκράζεται τον πόνο τού λαού΄και αυτό τόνοιωσε στά προσφυγικα νηπιαγωγεία πού ξεκίνησε τά γράμματα...

    Δεν έχω κανενα πρόβλημα μέ τις σπουδές στο Χάρβαρντ κανενός-ειδικά άν είναι αξιόπιστες και ουσιώδεις και οχι χαρισμένες-αλλά και ο Γιώργος πέρασε απ΄εκεί.

  18. Σπύρος avatar
    Σπύρος 26/10/2009 16:11:57

    Προς Tiramola το τελευταιο μου σχολιο περί πατριωτών και μή ,σπουδασμένων στην Αμερική.

  19. Σπύρος avatar
    Σπύρος 26/10/2009 16:12:49

    Για tiramola το τελευταίο σχόλιο μου.

  20. sofias avatar
    sofias 27/10/2009 19:06:38

    tiramola
    Ναι και βέβαια γνωρίζονται ο Σαμαράς με τον Παπανδρέου,αλλά λύσε μου μια απορία αν μπορείς..
    Γιατι τα Ελληνικα του ΓΑΠ ειναι για τα ανάθεμα?
    Σκέφτεται Αμερικάνικα και μιλά Ελληνικά?
    Τουλάχιστον στα Εθνικά μας συμφέροντα να μην σκέφτεται πρώτα τα Αμερικάνικα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.