#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/11/2009 00:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Όταν η βάση μιλά οι μηχανισμοί σιωπούν

 

Το ρυάκι γίνεται ποτάμι» τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς αναφερόμενος στη δυναμική της υποψηφιότητάς του λέγοντας χαρακτηριστικά ότι  όταν η βάση μιλά οι μηχανισμοί σιωπούν.

Μιλώντας σε διαδοχικές συγκεντρώσεις φίλων του σε Χαλκίδα και Μενίδι επεσήμανε την ανάγκη ανάδειξης της ιδεολογίας της Νέας Δημοκρατίας και τόνισε ότι πρέπει να σταματήσει  ο ιδεολογικός αφοπλισμός της.

Διαβεβαίωσε ακόμα ότι όποιος κι αν εκλεγεί την επόμενη ημέρα θα είναι όλοι στη ΝΔ μια γροθιά και επιτέθηκε στην κυβέρνηση λέγοντας ότι «αρχίζει να θυμίζει σιγά-σιγά το παλιό ΠΑΣΟΚ» σημειώνοντας ότι «αυτό δεν είναι ευχάριστο για τη νέα κυβέρνηση».



Περιοδεία στην Μακεδονία το Σαββατοκύριακο

 Σήμερα Σάββατο ο Αντώνης Σαμαράς θα επισκεφθεί το νομό Πέλλας και στις 18.30 θα απευθύνει ομιλία σε φίλους και μέλη της Ν.Δ. στο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Γιαννιτσών. Στις 21.00 θα επισκεφθεί το Δημαρχείο του Δήμου Κρύας Βρύσης. Την Κυριακή θα επισκεφθεί τους νομούς Ημαθίας, Πιερίας και Χαλκιδικής. Στις 11.00 θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στα γραφεία της ΝΟΔΕ Ημαθίας και στις 11.30 ομιλία σε φίλους και μέλη της Ν.Δ. στον κινηματογράφο «STAR». Στις 13.30 ομιλία στο συνεδριακό κέντρο «ΕΚΑΒΗ» του Δήμου Κατερίνης, και στις 18.30 θα επισκεφθεί τα γραφεία της ΝΟΔΕ Χαλκιδικής ενώ στις 19.00 θα μιλήσει στο Δημοτικό Θέατρο Πολύγυρου Χαλκιδικής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 14/11/2009 02:31:59

    O κόσμος τά ΄χει χαμένα, τον κοιτά απο-μαγεμένος σχεδόν αποχαυνωμένος, έχει ξεχάσει να του μιλάνε οι πολιτικοί έτσι. Τόσα χρόνια εθίστικε στις ξύλινες λέξεις της αριστερής νομενκλατούρας και τού ΄ρχεται άξαφνο! τί είναι αυτά που ακούει; σήμερα τους είπε για αγάπη, πως η αγάπη είναι ενότητα και τον κοιτάγαν σαστισμένοι... χρειάστηκαν δευτερόλεπτα να συνειδητοποιήσουν τί τους είπε, πως ακούγαν αυτά τα νοήματα από έναν πολιτικό, πως ακούγαν από έναν σύγχρονο πολιτικό που διεκδικεί το μέλλον για το τόπο μας, τη ζωή για εμάς που ζούμε εδώ που γεννηθήκαμε εδώ, τον άκουγε να μιλά με εκείνο τον παληό τρόπο που μιλάγαν κάποτε, που τώρα τον κρατάμε για μέσα για το σπίτι μας, που σχεδόν ντρεπόμαστε να μιλήσουμε έτσι παραέξω γιατί παβλωφικά μάθαμε πως καραδοκούν οι ντερμπεντέρηδες να μας χλευάσουν. Κι αυτός τολμά! τολμά να μιλά με την γλώσσα μας, με τον τρόπο μας, με το έθος μας! και δεν ντρέπεται.... το τολμά! ναι, είναι δισέγγονος της Πηνελόπης Δέλτα που αυτοκτόνησε τη μέρα που μπήκαν οι Γερμανοί στην Αθήνα, αλλά και άλλοι είναι απόγονοι άξιων προγόνων και δεν τολμούν, λουφάξαν, και αυτός τολμά....!

  2. antistar avatar
    antistar 14/11/2009 03:54:53

    Δεν φταίει καμία αριστερή νομεκλατούρα και μη μου πεις ότι η Δεξιά στην Ελλάδα έχει υπάρξει ποτέ αρωγός της... από καρδιάς έκφρασης.
    Η Πηνελόπη Δέλτα αυτοκτόνησε όντως κατά την είσοδο των Βουλγάρων στην Μακεδονία και των Γερμανών στην Αθήνα. Προφανώς επέδρασε και το γεγονός. Είχαν όμως προηγηθεί πολλαπλές απόπειρες αυτοκτονίας και μακροχρόνιος αβάσταχτος προσωπικός μαρασμός. Μην προβάλετε το διάβημά της αυτό σαν έσχατη πράξη φιλοπατρίας, γιατί αυτό συγκαλύπτει μια ουσιαστικότερη και ιστορικά χρησιμότερη αλήθεια: Το πολιτικο, στρατιωτικό, βιομηχανικό και εν ολίγοις ολιγοκρατικό κατεστημένο, με τον πατέρα της και τον Βενιζέλο να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Η Δέλτα έζησε στο πετσί της των τρόπο με τον οποίο τα νοσηρά (και από τότε διαπλεκόμενα) συμφέροντα δεν βλάπτουν απλώς την ίδια την πατρίδα, αλλά καταπνίγουν και απαξιώνουν την ίδια την ζωή. Για τη Δέλτα πατρίδα δεν ήταν μια ορισμένη γεωγραφική έκταση με μια σημαία να κυμματίζει, και ελπίζω και από τον δισέγγονο να μη δούμε κάποιο τέτοιου είδους παρωχημένο πατριωτισμό.
    Όντως, αν καταργήσεις κάθε δυνατότητα αγάπης, τι μένει από μια πατρίδα;

  3. οξεία γωνία avatar
    οξεία γωνία 14/11/2009 12:00:47

    Η έλευση του Αντώνη Σαμαρά θα αλλάξει τα δεδομένα σε όλο το πολιτικό σύστημα.
    Το πασόκ του Γιώργου Παπανδρέου έχει αρχίσει να απαξιώνεται στα μάτια του λαού, πριν ακόμη ορίσει γενικούς γραμματείς υπουργείων.
    Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ τέτοιο πράγμα.
    Θέλοντας και μη τα επόμενα χρόνια, δεν θα βιώσουμε ΜΟΝΟ μια καινούργια Νέα Δημοκρατία αλλά και ένα καινούργιο Πασόκ.
    Το 2009 τελείωσε η μεταπολίτευση, τουλάχιστον όπως την ξέραμε.
    Από τη μία οι οικονομική ανάγκη από την άλλη οι πιο ψαγμένοι πολίτες φέρνουν καλύτερες προοπτικές για τη χώρα.

  4. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 14:03:32

    @ B.K.Σ......1) και βλέπω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα εφαρμόζουν κατά γράμμα την αγάπη και την ενότητα που ευαγγελίζεται ο κύριος Σαμαράς.......απευθύνομαι τώρα σε όλους όσους νεοδημοκράτες υποστηρίζουν τον κύριο Σαμαρά και καθημερινά από εδώ μέσα βρίζουν,ειρωνεύονται,λοιδορούν όσους στηρίζουν την κυρία Μπακογιάννη.....το μήνυμα του υποψήφιου που υποστηρίζεται δεν το έχετε λάβει φαίνεται....η αγάπη και η ενότητα πρέπει να μετουσιώνεται σε πράξεις, διαφορετικά είναι μόνο κούφια λόγια.......
    2)γράφεις "ο κόσμος τά ΄χει χαμένα, τον κοιτά απο-μαγεμένος σχεδόν αποχαυνωμένος"....ταυτόχρονα πολλοί εδώ μέσα τον "λιβανίζουν" καθημερινά χρησιμοποιώντας υπερβολικούς χαρακτηρισμούς....φίλε κάνεις λάθος,κανένας πολιτικός δεν διαθέτει τον "μαγικό αυλό".....ο κόσμος έχει χορτάσει από λόγια και υποσχέσεις και είναι επιφυλακτικός μέχρι να δει τα λόγια να μετουσιώνονται σε πράξεις...και τέτοιες κολακείες δεν χρησιμεύουν σε τίποτα,δεν θα βοηθήσουν να βγούμε από την δύσκολη κατάσταση που έχουμε περιέλθει ως χώρα και ως κοινωνία.....ούτε εξυπηρετούν τον ίδιο τον κύριο Σαμαρά και την σοβαρή υποψηφιότητά του.....μην ξεχνάτε ότι τώρα πολλοί από τους αυλοκόλακες του κυρίου Καραμανλή που τον υμνούσαν καθημερινά και που έχουν μεγάλες ευθύνες για την εκλογική συντριβή,έχουν μεταλλαχθεί τώρα σε αυλοκόλακες του κυρίου Σαμαρά ή της κυρίας Μπακογιάννη θέλοντας να επιβιώσουν πολιτικά την επόμενη μέρα........

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fatfat 14/11/2009 14:11:49

      Για να καταλάβεις τί γράφω ψάξε να διαβάσεις την Ξύλινη Γλώσσα του Καληώρη, αλλά και την Κοινωνία της Ορθοπεταλιάς του ίδιου. Στίς ομιλίες του ο Σαμαράς είναι ενωτικός και επ΄ αυτού σου απάντησε και η Μαρκέλλα όταν σου έγραψε πως ούτε ετερόφωτη την χαρακτηρίζει, ούτε τα άλλα που όλοι ξέρουμε πως είναι, εν αντιθέσει με την λασπολογία της Μπακογιάννη η οποία κάθε μέρα γίνεται όλο και πιό βδελυρή.

  5. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 14:08:07

    @ οξεία γωνία...το "τελείωσε η μεταπολίτευση" ξέρεις πόσα χρόνια το ακούω?
    Το θέμα δεν είναι αν τελείωσε ή όχι η μεταπολίτευση....το θέμα είναι πότε θα ενδιαφερθούν πραγματικά οι πολιτικοί για τα μεγάλα προβλήματα της κοινωνίας, που ταλανίζουν πολλά χρόνια τους πολίτες.....πότε θα σταματήσουν να τρώγονται τα 2 μεγάλα κόμματα εξουσίας για μικροπολιτικές σκοπιμότητες......πότε θα συζητήσουν και θα συναποφασίσουν για το "κοινό καλό"....

  6. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 15:03:30

    @ B.K.Σ...ποτέ δεν αμφέβαλλα για τον ενωτικό λόγο του κυρίου Σαμαρά....οι υποστηρικτές του εδώ μέσα δεν τον τηρούν....αντίθετα επιδίδονται σε φραστικές επιθέσεις και ύβρεις.... και μιλάς και για την δήθεν λασπολογία της κυρίας Μπακογιάννη,αλλά δεν λες τίποτα για τις προσβολές και τους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς που γράφονται συνέχεια εδώ μέσα....εγώ φίλε δεν πιστεύω ούτε σε "Μεσσίες", ούτε ότι η εκλογή του κυρίου Σαμαρά ή της κυρίας Μπακογιάννη θα είναι "πανάκεια" και "φάρμακο για παν νόσον"....θα είναι απλώς το πρώτο βήμα για να αλλάξουν - προς το καλύτερο - τα πράγματα, αρκεί να το θελήσει (μετεκλογικά) ο νέος πρόεδρος.
    Πολλούς από τους χαρακτηρισμούς - αναφέρομαι στους άκρως υπερβολικούς - που αποδίδονται στον κύριο Σαμαρά και την απεγνωσμένη -γιατί ξέρουμε όλοι την πορεία του- προσπάθεια "αγιοποίησης" του, συναντούσαμε κάποτε περισσότερο σε κομμουνιστικά καθεστώτα, όχι σε δημοκρατικά καθεστώτα....
    Όλα τα παραπάνω ασφαλώς και δεν ακυρώνουν την σοβαρή υποψηφιότητα του κυρίου Σαμαρά, ούτε προσβάλλουν τον κύριο Σαμαρά.
    Ο κύριος Σαμαράς αποτελεί μεγάλο πολιτικό κεφάλαιο για την ΝΔ και την χώρα - όπως και η κυρία Μπακογιάννη.
    Ο κύριος Σαμαράς -όπως και η κυρία Μπακογιάννη - πρέπει να διαφυλάξει την ενότητα του κόμματος ως "κόρη οφθαλμού".
    Ο κύριος Σαμαράς πρέπει - αν εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ- να προχωρήσει στις ουσιαστικές αλλαγές,βαθιές τομές που έχει εξαγγείλει.
    Έχεις διαβάσει την "Ξύλινη Γλώσσα" αλλά δεν έχεις καταλάβει πως πολλοί εδώ μέσα την έχουν υιοθετήσει κανονικά την ξύλινη γλώσσα.
    Από βιβλία εγώ θα σου προτείνω την τριλογία του Άρχοντα των Δακτυλιδιών(επίκαιρη θεματολογία).....

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fatfat 14/11/2009 15:47:11

      Το επίπεδο των υπερασπιστών του Σαμαρά δεν συγκρίνεται στο ελάχιστο με το επίπεδο των υπερασπιστών της Μπακογιάννη εδώ μέσα. Ακόμη κι εσύ που υποτίθεται πως είσαι ο πλέον αξιοπρεπής μόλις αποδείχθηκες προπετής και αφασιακός. Ενώ σε προτρέπω να αντιληφθείς γιατί η Νέα Δημοκρατία είναι σε θέση άμυνας στην ελληνική κοινωνία μετά την δικτατορία και πως μπορεί να περάσει σε θέση ηγεμονίας μου αντιπροτείνεις τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Καλό μου παιδί με τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών υποβιβάζεις τη συζήτηση σε ατραπούς που εγώ δεν μπορώ να σε ακολουθήσω. Ελπίζω να μη το κάνει και η βάση της Νέας Δημοκρατίας.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ fatfat 14/11/2009 17:16:11

      Αγαπητέ fatfat ("προπετή και αφασιακέ" κατά τον ΒΚΣ)
      Υπάρχει μια απλή και τεράστια ταυτόχρονα διαφορά ανάμεσα από τη μια πλευρά σε σένα , τον "ψυχραιμία " που έχετε κάνει την επιλογή σας ,σε μένα (που δεν την έχω κάνει) και στους χιλιάδες συνειδητοποιημένους ψηφοφόρους της ΝΔ που θα ψηφίσουν στις 29.11 είτε Μπακογιάννη είτε Σαμαρά είτε Ψωμιάδη και από την άλλη πλευρά σ΄ αυτούς που υιοθετούν τις συμπεριφορές που αναφέρεις στο σχόλιο σου (και οι οποίοι όπως πολύ σωστά αναφέρεις παρά τις αντικειμενικά φιλότιμες προσπάθειες τους δεν ακυρώνουν την υποψηφιότητα Σαμαρά).
      Οι μεν θα είμαστε και στις 30.11 στη ΝΔ ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ και θα προσπαθούμε στο μέτρο των δυνατοτήτων μας (μαζί με τον Σαμαρά τη Μπακογιάννη και τον Ψωμιάδη) να την βελτιώσουμε. Οι δε αν δεν βγει ο Σαμαράς αρχηγός θα πάνε κάπου αλλού (πιθανώς εκεί που ήταν προηγουμένως ή και πάντοτε).
      Είναι τυχαίο άλλωστε που κανένας τους δεν δηλώνει : "Υποστηρίζω Σαμαρά αλλά αν χάσει εγώ θα παραμείνω μαζί του στη ΝΔ!" ??????

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ΑΡΗΣ Θ 14/11/2009 17:31:48

        Άρη στο έχω ξαναγράψει, αλλά προτιμάς να το αγνοείς. Εάν βγει ο Σαμαράς, εμένα που δεν είμαι ψηφοφόρος της Νέας Δημοκρατίας έχεις ελπίδες να με κερδίσεις. Όσο για τους νυν ψηφοφόρους της η Νέα Δημοκρατία δεν θα τους χάσει είτε βγει ο ένας, είτε ο άλλος διότι τους αντιπροσωπεύει επάξια ο ψυχραιμία, είναι πάνω απ΄ όλα Νέα Δημοκρατία. Ο Σαμαράς άμα χάσει δεν πρόκειται να φύγει, δεν θα τον αφήσει η Ντόρα να φύγει, η Μπακογιάννη άμα βγει ο Σαμαράς δεν θα φύγει, δεν θα την αφήσει αυτός να φύγει. Κράτα όμως και τούτο: Σας είναι αναγκαία, δυστυχώς, η πόλωση. Χωρίς αυτήν η προσέλευση στις κάλπες θα είναι ισχνή.
        Όσο για τον Άρχοντα τον Δαχτυλιδιών και τους απορρέοντες χαρακτηρισμούς, σε πληροφορώ πως θα ήτανε περισσότερο καυστικοί εάν τον αντιπρότεινες εσύ, διότι εσύ δεν μου βγάζεις το καλό μου παιδί που ο ΦατΦατ αντικειμενικά το βγάζει σε όλους μας. Η διαστροφή και η λοιδωρία των νοημάτων είναι η άριστη τεχνική της αριστερής νομενκλατούρας και των αμυνόμενων ζηλωτών της εκ δεξιάς.

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ B.K.Σ. 15/11/2009 21:17:22

          Αγαπητή ΒΚΣ
          Δεν θυμάμαι να έχουμε ξαναδιασταυρώσει τα σχόλια μας αλλά σε διαβεβαιώνω ότι την θέση σου την καταλαβαίνω και είναι γεγονός ότι με τον Σαμαρά αρχηγό θα έρθουν στη ΝΔ κάποιοι ψήφοι. Πιθανώς καποιοι άλλοι λιγότεροι ή περισσότεροι (μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα) θα χαθούνε αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα.
          Αν εγώ ήμουν η ΝΔ- δεν είμαι παρά ένα απλό παλιό μέλος- δεν θα με απασχολούσε τόσο το ποιον αρχηγό θα αναδείξω για να προσελκύσω την ΒΚΣ αλλά θα έριχνα το βάρος μου στη ανάδειξη του πλαισίου των αρχών μου και στη βάσει αυτών διαμόρφωση απόψεων για συγκεκριμένα ζητήματα που θα έδιναν απάντηση στα προβλήματα του τόπου και θα προσπαθούσα να πείσω τους πολίτες για την ορθότητα των απόψεων μου.Πιθανώς ανάμεσα στους πολίτες που θα έπειθα θα ήσουν κι εσύ. Νομίζω ότι εσύ βλέπεις την ανάδειξη Σαμαρά ως αρχηγού περισσότερο σαν θέμα τακτικής.
          Δεν συμφωνώ με τη θέση σου ότι οι νυν ψηφοφόροι της ΝΔ είναι δεδομένοι και θεωρώ μια τέτοια αντιμετώπιση του ψηφοφόρου οιουδήποτε κόμματος ως άκρως υποτιμητική.
          Συμφωνούμε ότι ο ηττημένος-κατά πασα πιθανότητα- δεν πρόκειται να φύγει αλλά δεν βλέπω για ποιο λόγο είναι αναγκαία η πόλωση. Ετσι όπως το λες είναι σαν να γίνεται "θέατρο" για να πάει ο κόσμος στις κάλπες.
          Σχετικά με την τελευταία παράγραφο ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί με απειλείς με καυστικούς χαρακτηρισμούς και που ανακάλυψες ότι διαστρέφω και λοιδωρώ νοήματα και μάλιστα ως "ζηλωτής της αριστερής νομενκλατούρας" Ξαναδιάβασα προσεκτικά το σχόλιο μου μήπως είχα γράψει κάτι διαστρεβλωτικό και δεν βρήκα. Αν τυχόν διαβάσεις το καθυστερημένο σχόλιο μου -Σαβ/κο γαρ- ειλικρινά θα χαρώ να μου εξηγήσεις που είμαι λάθος
          Φιλικά (όπως βλέπεις προσπαθώ να το παίξω "καλό παιδί")

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 15/11/2009 21:40:37

          Άρη μπορεί να ήταν κάποιος άλλος, δεν έχει σημασία. Προσπάθησα να τονίσω πως η ΝΔ δεν κινδυνεύει να χάσει αυτούς τους ψηφοφόρους που είχε στις 4 Οκτώβρη, αφού είχανε το ψυχικό σθένος να πάνε να ψηφίσουν παρ΄ όλη την προδοσία τους (και πολλοί γνωρίζανε πως εδώ και μερικούς μήνες με χαιρεκακία και μοχθηρία έδινε το σύνθημα ο μητσοτακικός μηχανισμός: "ερχόμαστε, ερχόμαστε!") Δεν θα τους χάσει αυτούς τους ψηφοφόρους στις 30 Νοέμβρη, αφού δεν τους έχασε στις 4 Οκτώβρη. Χρειάζεται να κερδίσει όμως αυτούς που αρνήθηκαν να πάνε στην κάλπη τότε και τους χρειάζεται επειγόντως γιατί έρχονται άγριες καταστάσεις και πολιτικές και εθνικές και οικονονομικές.
          Όσο για την πόλωση σας είναι αναγκαία και για την ιδεολογική συζήτηση και για την συμμετοχή.
          Όσο για τα λοιπά δες την εξέλιξη της συζήτησης με τον Φατφατ.

        • ΑΡΗΣ Θ avatar
          ΑΡΗΣ Θ @ B.K.Σ. 15/11/2009 22:31:53

          1 "Χρειάζεται να κερδίσει αυτούς που αρνήθηκαν να πάνε στην κάλπη" Και όχι μόνο αυτούς θα προσέθετα εγώ. Το ερώτημα ειναι: Είναι μόνο ή κυρίως θέμα αρχηγού ή το πρόβλημα είναι πολύ πιο σύνθετο? Μη ξεχνάς ότι ζούμε σε πολύ πιο "απολιτίκ" εποχές και μάλλον απαιτούνται άλλες στρατηγικές για να κερδίσεις τη στήριξη του πολίτη.
          2 "Η πολωση σας είναι ανγκαία για την ιδεολογική συζήτηση" Μου κάνει εντύπωση η θέση σου Την διάβασα προ ολίγου και σε ένα άλλο σχόλιο σου Αν θυμάμαι και το αποδίδω καλά λες ότι τυχόν αποχώρηση της Μπακογιάννη από την διαδικασία θα σταματήσει την ιδεολογική ζύμωση.
          Από πότε η συζήτηση και η ζύμωση δεν μπορεί να γίνει γύρω από πολιτικές θέσεις? Κι επιτέλους είναι ιδεολογική ζύμωση η συζήτηση που διεξάγεται-κι έτσι όπως διεξάγεται- για τον Σαμαρά και τη Μπακογιάννη?
          3 Για τα υπόλοιπα: να θεωρήσω ότι τα περί "διαστρέβλωσης" και "αριστερής νομενκλατούρας" δεν με αφορούσαν?

  7. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 18:16:40

    @ ΑΡΗΣ Θ....συμφωνώ απόλυτα μαζί σου......

  8. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 18:24:07

    B.K.Σ...πρώτα από όλα φίλε μου δεν διαθέτεις χιούμορ....γιατί το να σου προτείνω την συγκεκριμένη τριλογία,σε σχέση με τις εσωκομματικές εκλογές, μόνο σαν χιούμορ (λόγω επίκαιρου τίτλου) μπορεί να εκληφθεί......δεν πρόκειται να σου απαντήσω σε όσα είπες σε εμένα σε προσωπικό επίπεδο....γιατί και να σου έλεγα, θα άκουγες έναν προπέτη,αφασιακό του επιπέδου μου? Αυτό θα σου έλειπε!!!!!!!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 14/11/2009 18:29:12

      άνοιξες αλλού κοζερί... δεν απάντησες: HΘΟΣ, ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Θέλω να τα ακούσω σε επόμενη ομιλία.

      • markella avatar
        markella @ archaeopteryx 14/11/2009 18:37:59

        Αγαπητε archaeopteryx ...απαντησεις δεν θα παρεις επι του θεματος..!
        Υπαρχει το γνωστο βιολι...οτι ο Σαμαρας δεν εξετεθει, γιατι δεν ηταν Υπουργος πρωτης γραμμης ..λες και δεν ειχε τα προσοντα... αρα δεν φθαρθηκε. Κοινως ΜΠΟΡΔΕΣ ΡΙΓΑΝΑΤΕΣ!

        Την καυμενη τη Ντορα με το στανιο την τραβηξαν στο ΥΠΕΞ... και δεν της αρεσε καθολου εκει, τοσο που οταν ο ΚΚ της ζητησε να φυγει απ το ΥΠΕΞ αυτη επειδη ηταν αυτη η καταραμενη Προεδρια του ΟΟΣΑ βρε παιδακι μου...εδωσε τοπο στην οργη και εμεινε τελικα!
        Ειδες βρε το κοριτσι?? Τετοια ανιδιοτελεια?

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ markella 14/11/2009 18:42:50

          Αγαπητή Markella, γράψε και για το άλλο με τα τηλέφωνα. Απ'ότι έχω ακούσει τα έκανε το γραφείο της Ντόρας αυτά.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fatfat 14/11/2009 18:32:39

      Είναι συνήθης η πρακτική να το ρίχνετε στην έλλειψη χιούμορ στα ζόρια εν τέλει. Στο ό,τι ανήκετε σε μια γενηά που τα μόνα σας κριτήρια είναι μέσα από τις προσλαμβάνουσες του Χάρυ Πότερ και του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών φυσικά ούτε που είσαι σε θέση ν΄ αντιληφθείς... Όμως είστε η γενηά που θα κληρονομήσει αυτό τον τόπο, και είτε θα χαθείτε, είτε θα επιβιώσετε, και χωρίς ιδιοπροσωπεία πάτε σούμπιτοι για το πρώτο. Αγαπητέ μου εάν μου μιλούσες για τον Μαξ Βέμπερ και σου ανταπαντούσα για τον Καστανέντα σε πληροφορώ πως ούτε εγώ θα έκανα χιούμορ, ούτε κι εσύ θα το εκλάμβανες ως τέτοιο, απλώς θα ομολογούσα την πνευματική μου ένδοια, ε, και φυσικά μετά θα το έριχνα στο καλαμπούρι για να περάσει η ώρα.

  9. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 19:00:25

    @ B.K.Σ...δεν με νοιάζει αν δεν κατάλαβες το χιούμορ μου...έχω αποδείξει πολλές φορές εδώ μέσα ότι δεν κρύβομαι από κανέναν....δεν με νοιάζει τι λες για τον Χάρυ Πότερ - εγώ δεν στον ανέφερα - αλλά είσαι λάθος με τον Άρχοντα των Δακτυλιδιών...είναι ένα λογοτεχνικό αριστούργημα,γραμμένο πολλές δεκαετίες πριν από έναν εξέχοντα και διαπρεπή Άγγλο φιλόλογο και συγγραφέα, καθηγητή Αγγλικής Φιλολογίας μάλιστα για σειρά ετών στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
    Αν εσύ έμαθες για τον "Άρχοντα των Δακτυλιδιών" από την κινηματογραφική τριλογία, δικό σου πρόβλημα....πάντως αυτό δεν δείχνει ευρεία πνευματική μόρφωση.....
    Και επειδή ισχυρίζεσαι ότι είμαστε η γενηά που θα κληρονομήσει αυτό τον τόπο, υποθέτω ότι είσαι αρκετά μεγαλύτερος από εμένα - εγώ είμαι 37 ετών -.
    Για πες μου σε παρακαλώ ,ποια γενιά ευθύνεται για αυτό το χάλι που έχει η κοινωνία και η χώρα? Μήπως η δικιά σου? Μήπως για αυτό το χάλι ΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ?

  10. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 19:02:36

    @ B.K.Σ...και αφού δεν ήξερες τον "Άρχοντα των Δακτυλιδιών" μπορείς να ομολογήσεις την δική σου πνευματική ένδεια....και όχι ένδοια....τέτοιο λάθος θα έκανε μόνος αγράμματος!!!!!!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fatfat 14/11/2009 19:10:29

      ομολογώ συντετριμμένη την αγραμματοσύνη μου λοιπόν και την πνευματική μου ένδεια. Δυστυχώς για σένα εξαντλούμαι στον Παπαδιαμάντη και στο ήθος του, και ω ναί, τόλμησα να αρνηθώ να διαβάσω τον Αρχοντά σου, οιμέ! (και συγνώμη, σε είχα περάσει για εικοσάρη, αυτό κι αν οιμέ και τρις αλί σου...!)

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/11/2009 19:03:40

    Αν δεν θες να πας πολύ πίσω, για το χάλι, ευθύνονται οι πουλημένοι πολιτικοί από το 45 και μετά, και ένας εξέχει. Μπορώ να σκεφτώ εύκολα και τον δεύτερο. Ο ένας πάντως είναι κλασσικός, αλλά κωλύεσαι να πεις το όνομά του.

  12. fatfat avatar
    fatfat 14/11/2009 19:20:18

    @ Β.Κ.Σ......και σε ρωτάω ξανά....για πες μου σε παρακαλώ ,ποια γενιά ευθύνεται για αυτό το χάλι που έχει η κοινωνία και η χώρα? Μήπως η δικιά σου? Μήπως για αυτό το χάλι ΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ?

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fatfat 14/11/2009 19:25:11

      η γενηά του Πολυτεχνείου.
      και μολονότι ανήκεις στη γενηά μου δεν μου περιποιεί και ιδιαίτερη τιμή η εμπάθεια την οποία επιδεικνύεις ως παγώνι, μας είχα για περισσότερο υποψιασμένους πολίτες και το βασικότερο: απελευθερωμένους από εμμονές ανθρώπους.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ B.K.Σ. 14/11/2009 19:30:45

        ή γενιά του Πολυτεχνείου, είναι η αντίδραση στην Χούντα. Η Χούντα είναι η β' πράξη της Αποστασίας. δεν είναι καν πολιτικό το θέμα. Πολιτειακό είναι. Και ο Κανελλόπουλος είχε πει ότι υπήρξαν οικονομικά ανταλλάγματα. Ο Μητσοτάκης βγήκε όταν βγήκε με ένα Πασόκ σάπιο... Κοσκωτά, Μιμή, πάμπερς...

        Μην ντρέπεσαι για την γενιά του Πολυτεχνείου Β.Κ.Σ. Θα ήταν αλλιώς εάν δεν είχε εκφυλιστεί από χαζές προσδοκίες και πλαστές αξίες των καναλιών της διαπλοκής.

        Πολλοί ευθύνονται, ΈΝΑΣ είναι ο φάρος που λάμπει στο θέμα. Το αγνοήσαμε το 89 αλλά μας το θύμισε στην συνέχεια.

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ archaeopteryx 14/11/2009 19:35:32

          μόνον που η δράση -χούντα "επέτρεψε" να γεννηθεί η αντίδραση, η γενηά του πολυτεχνείου τουτέστιν. Αυτή όμως η περίφημη πλέον δράση κατσικώθηκε για τα καλά στο σβέρκο μας και τριάντα χρόνια τώρα δεν αφήνει σε καμμιά επόμενη γενηά να πάρει ανάσα. Κάτι μπανταλομάρες πάει να ψελλίσει ο ΓΑΠ τύπου Μπιρμπίλισες, μόνον που και αυτές αποδεικνύονται ό,τι και ο ΦΑΤΦΑΤ για την γενηά μου: ας το πω ευγενικά, όχι και το πιο αντιπροσωπευτικό μας...

      • markella avatar
        markella @ B.K.Σ. 14/11/2009 19:31:57

        Οι ανθρωποι του Πολυτεχνειου! Αυτοι που σημερα ειναι..
        Μεγαλοεργολαβοι...μελετητες...μεσιτες...μια καστα.
        Που οπως ελεγε ο Μπερλιγκουερ...στα 20 κομμουνιστες...στα 30 σοσιαλιστες...και στα 40 κεκαλυμμενοι καπιταλιστες...!
        Ειναι μεσα σε ολα...τα κανουν ολα...με περισσια αμπελοφιλοσοφια!..και ειναι και οι πιο σκληροι και πιο φιλοδοξοι απ ολους!
        Χρειαζονται ονοματα?

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ markella 14/11/2009 19:41:02

          Η διαφθορά και ο εκφυλισμός ήρθαν μετά. Ίσως γράψει η Ιστορία μετά από χρόνια ότι ο λαοπρόβλητος ηγέτης της Αλλαγής ήταν συνειδητά και όχι ευκαιριακά λαοπλάνος. Η ηθική δεν ξεχαρβαλώθηκε με την πρώτη, άρχισε δειλά, έγινε δωράκια, έγινε 500 εκατομμύρια, έγινε νέα τζάκια, με «ελεύθερη» ΤV, και σοσιαλιστική εκδοχή κρατισμού και κρατικοδιαιτισμού, και 45 χρόνια μετά την Αποστασία, είμαστε ξανά σε καθεστώς τσιφλικιών και φέουδων, αλλά τώρα με άδειο τον κορβανά.

          Τώρα, υπάρχει ή δεν υπάρχει μηχανισμός ασφαλούς επαναφοράς; Δεν το ξέρω.

        • sinn avatar
          sinn @ markella 14/11/2009 20:07:50

          Δεν το' χει γράψει;

  13. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 15/11/2009 21:53:07

    ΒΚΣ και υπολοιποι φιλοι

    Στο πολυτεχνειο εκεινη την εποχη ηταν τα καλυτερα μυαλα της ελλαδας. Αυτο, να μην το ξεχναμε.

    Η αριστερα, απο μοδα η ιδεολογια, δεν ηταν το κινητρο της εξεγερσης, ουτε στο πολυτεχνει, ουτε στη Νομικη Θεσσαλονικης.

    Ναι,το Πολυτεχνειο το εκμεταλλευτηκε ενας εξαλλος αριστερισμος.

    Και λοιπον;

    Τωρα, σχετικα με την Πηνελοπη Δελτα (υποψιν, ειμαι γιατρος και δεν θα γραψω με πολιτικα κριτηρια αλλα ιατρικα), η ΒΚΣ εχει δικιο

    α) Οι Γερμανοι μπηκαν μεν στην Αθηνα αλλα ελαχιστοι ανθρωποι με προηγουμενες αποπειρες αυτοκτονησαν. ακομακαιεαν ειχειστορικο αποπειρών, αυτο δεν μειωνει την πραξη της.

    β) Η Πηνελοπη Δελτα δεν ειχε στο οραμα της μια Ελλαδα "μονο" απο το γη και μια σημαια. Η Πηνελοπη Δελτα ηταν παιδι ελληνων ομογενων απο την Αλεξανδρεια και σχετιζοταν μετον οικουμενικο ελληνισμο, που εμεις εχουμε λησμονησει τι ακομα σημαινει.

    Οσο για το εθνικο εδαφος, που ειναι μεροςτης προσωπικοτητας του λαου μας, ας μην ξεχνουν καποιοι ποιος ηταν και που πεθανε ο αδερφος της.

    Για τη Μακεδονια μηπως;

    ΒΚΣ μεινε με τον Παπαδιαμντη. Η "Φόνισσα" του ειναι ενα μια απο τις σημαντικοτερες ανατομιες της ανθρωπινης υπαρξης, σε παγκοσμιο επιπεδο. Και, σε ενα νησακι της Ελλαδας, πριν απο τον Φρουντ...

    Αυτο λεγεται γραψιμο μεγαλοφυιας. Να ηταν κι αλλοι ΒΚΣ σαμ εσενα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Giorgos_T 15/11/2009 22:04:50

      ΒΚΣ και fat fat

      Υποθετω οτι αυτοι που εσπευσαν BKS να σε διδαξουν τι ειναι πνευματικη ενδεια δεν ξερουν τι ειναι ο Παπαδιαμαντης

      fat fat δεν σε ξερω, αλλα ο Παπαδιαμαντης ειναι μερος της παγκοσμιας ΑΛΗΘΙΝΗΣ κλασσικης λογοτεχνιας για ενηλικους, αλλα ο Τολκιν δεν ειναι.

      Στο γραφω χωρις κακια, αλλα νομιζω οτι προσεβαλες ΒΚΣ χωρις εδραιωμενη βαση.

      Για αυτο και ο Τολκιν δεν θεωρειται σημαντικο αναγνωσμα.

      Η πνευματικη μαγκια ειναι να ξερεις -και ιδιως να νιωθεις- αυτα που δεν τα ξερουν ολοι. Ο Τολκιν ειναι πασιγνωστος αλλα αυτο δεν τον κανει λογοτεχνικα κατι ιδιαιτερο ποσο μαλλον αν η λογοτεχνια ειναι και ψυχογραφια.

      Πιο πολυ μοδατο μου ακουγεται αυτο που ειπες παρα ουσιαστικο. Ξανασκεψου το.

      Αντε τωρα,μην πιασουμε να συγκρινουμε σε επιπεδο αναλυσης και ψυχικης ανατομιας τον Παπαδιαμντη με τον "Αρχοντα", διοτι θα γελασουμε, με την καρδια μας.

      Σημειωση, εχω διαβασει και τα τεσσερα βιβλια Αρχοντας -Χομπιτ,το ενα και στα Αγγλικα. Και επιπλεον και το Σιλμαριλιον.

      Ειναι παιδικη χαρα μπροστα στη Φονισσα ή τους Εμπορους των Εθνων.

      Του Παπαδιαμαντη.

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ Giorgos_T 16/11/2009 00:43:52

        Ουφ! Και εγω προς στιγμην φοβηθηκα οτι ειμαι αγραμματος αφου διαβασα τα του Καστανιεντα πχ (θεος σχωρεστον) αλλα τον αρχοντα των δαχτυλιδιων τον εμαθα απο το εργα...

        @ Αρχαιος

        Πες το 1ο ονομα και μην μας κρατας σε αγωνια. Ολα με το τσιγγελι πρεπει να σου τα βγαζουμε. Μυστικοπαθεια αδερφε μου ( η μηπως τιποτις αλλο;)

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Giorgos_T 16/11/2009 17:29:52

      Γιώργο είμαστε πολλοί.
      αλλά έχουμε λουφάξει...
      (σ΄ ευχαριστώ)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.