#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/01/2014 22:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΣΥΡΙΖΑ: «Οι ομοφυλόφιλοι του Πειραιά δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας»



Η δήλωση του δημάρχου Πειραιώς Βασίλη Μιχαλολιάκου «αναγνωρίζω το δικαίωμα κάποιου να είναι ομοφυλόφιλος, αλλά δεν το θέλω στο περιβάλλον μου και δεν τον εμπιστεύομαι στο δημόσιο βίο» ήταν η αφορμή για να ανοίξει ο ΣΥΡΙΖΑ έστω και με τριήμερη καθυστέρηση «βεντέτα» στο μεγάλο λιμάνι της χώρας.

Σε επίσημη ανακοίνωση της «ομάδας σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου» του ΣΥΡΙΖΑ, ο Β. Μιχαλολιάκος επικρίνεται για «ομοφοβικό παραλήρημα» και χαρακτηρίζεται ως «πιστός οπαδός των πιο αντιδραστικών ιδεών του παρελθόντος» καθώς και πιστός σύμμαχος του μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ «στην προσπάθειά του να πείσει τους Πειραιώτες ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας». Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι «όλοι οι δημοκρατικοί πολίτες σήμερα βρίσκονται αντιμέτωποι με το δήμαρχο Πειραιά στο ρατσιστικό του μένος, που αποδεικνύει ότι στον 21ο αιώνα υπάρχουν ακόμα αυτοί που διαχωρίζουν τους πολίτες με βάση τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό» και η αξιωματική αντιπολίτευση καλεί «τους πολίτες του Πειραιά να αποδοκιμάσουν το δήμαρχο και τις απόψεις του που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με το ελληνικό αλλά και το ευρωπαϊκό δίκαιο και κηρύσσουν το μίσος».

Πως προέκυψε όλο αυτό το μπέρδεμα;

Την ημέρα των Θεοφανείων στον Πειραιά ομόφυλα ζευγάρια άρχισαν να φιλιούνται στην τελετή του αγιασμού των υδάτων ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τα όσα έχει δηλώσει κατά καιρούς ο Μητροπολίτης Πειραιώς σχετικά με το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων με αποκορύφωμα την απειλή αφορισμού όσων βουλευτών ψηφίσουν υπέρ ενός τέτοιου μέτρου στη βουλή.

Στις 8 Ιανουαρίου στο ραδιόφωνο του Άλφα ο δήμαρχος Πειραιά ρωτήθηκε για τα όσα συνέβησαν στο μεγάλο λιμάνι κατά την τελετή του αγιασμού των υδάτων και έκανε την επίμαχη δήλωση, ότι δηλαδή «αναγνωρίζω το δικαίωμα κάποιου να είναι ομοφυλόφιλος, αλλά δεν τον θέλω στο περιβάλλον μου και δεν τον εμπιστεύομαι στο δημόσιο βίο». Και κάπως έτσι προέκυψε σήμερα Σάββατο 11 Ιανουαρίου, τρεις μέρες μετά η ανακοίνωση της «ομάδας σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου» του ΣΥΡΙΖΑ.  

Η διαμαρτυρία πάντως των ομόφυλων ζευγαριών την ημέρα των Θεοφανείων είχε γίνει αμέσως δεκτή με εγκωμιαστικά και ενθουσιώδη σχόλια σε άρθρο της Αναστασίας Γιάμαλη στην Αυγή όπου έφερε τον τίτλο «RustiRiot vs Σκοταδιστές των Φώτων» και αναφερόταν χαρακτηριστικά: «Όταν είδα τους "Pustiriot", έτσι υπέγραψαν το κείμενο τους οι ομόφυλοι που έδωσαν το φιλί της διεκδίκησης, με ένα λογοπαίγνιο που από τη μία παίζει με το "pussy riot" το φεμινιστικό πανκ συγκρότημα που φυλακίστηκε για μια προσευχή κατά του Πούτιν και από την άλλη κλείνει το μάτι σε μια κοινωνία που από τη μία λέει "Α, εγώ δεν έχω πρόβλημα ας κάνουν ό,τι θέλουν στο κρεβάτι τους" και από την άλλη ψιθυρίζει "Τι λες, είναι πούστης; και δεν του φαινόταν"... δεν μπορούσα παρά να σκεφτώ πως όταν κάτι δεδομένο και καθημερινό όπως το "φιλί" γίνεται μέσο αντίστασης και αντίδρασης τότε μια κοινωνία είναι πολύ πίσω». Προσθέτει δε ασκώντας κριτική στην «απόφαση της κυβέρνησης να μην  εναρμονιστεί με την καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου» ότι «στα τέλη του Μάη που μας πέρασε, θυμάμαι εκατοντάδες ζευγάρια να φιλιούνται στην Άγκυρα, ο εκεί "Σουλτάνος" Ερντογάν είχε απαγορεύσει τα φιλιά σε δημόσιους χώρους. Ο Ερντογάν όμως έχει νεοθωμανικά σχέδια για την Τουρκία. Ο Σαμαράς τι δικαιολογία έχει για τον νεοσυντηρητισμό του;».    

Κάλχας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. apatsi avatar
    apatsi 11/01/2014 23:53:48

    Γιατί πρέπει σώνει και καλά να δεχθώ την άποψη 'οτι ""ε, εντάξει, δεν τρέχει και τίποτε αν ο τάδε είναι ομοφυλόφιλος"". Ρε και φυσικά τρέχει. Ούτε τον δικαιολογώ, ούτε τον ανέχομαι. Και φυσικά δεν δέχομαι όλες αυτές τις ""επιστημονικές"" παρόλες της ψυχολογίας και της ""ορθής"" πολιτικής"" σκέψης.
    Τί το κακό είπε ο άνθρωπος? Είπε στην ουσία αυτό που σκεπτόμασθε, όσοι έχουμε οικογένεια, ή θέλουμε να κάνουμε οικογένεια.
    Και ειλικρινά, χαίρομαι που κάποιες χώρες έχουν αρχίσει να αντιστρέφουν αυτή την πορεία, στο όνομα της επιβίωσης. Θέλουν να σωθούν από ένα βέβαιο κακό τέλος της κρατικής και εθνικής τους υπόστασης.

  2. Δημήτρης Ζέρζας avatar
    Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 00:09:13

    Στο περιβάλλον σου να μην τους θέλεις βρε Βασίλη το καταλαβαίνω, γούστο σου, αλλά ούτε και στον δημόσιο βίο; Νομίζω αγνοείς οτι είσαι δήμαρχος Πειραιωτών γενικά και όχι ειδικά των ετερόφυλων. Προς τι αυτή η προσβολή, αφού θα μπορούσες να αποδοκιμάσεις συγκεκριμένα εκείνους που φιλήθηκαν την ώρα της τελετής. Εσύ προτίμησες να το γενικεύσεις λες και μιλάς μόνος σου με κολλητούς σε κανένα καφενείο.
    Πάντως λέω και άλλα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, σε μια προσπάθεια να χαϊδέψουν αυτιά απολωλότων ψηφοφόρων προς την Χρυσή Αυγή, να κάνουν κι άλλες παρεμφερείς δηλώσεις ιδίου περιεχομένου και ύφους. Μόνο σε καλό θα βγει. Επίσης μην παραλείψουν μερικά επώνυμα μέλη της Ν.Δ. να κάνουν ξανά αστεία και χωρατά με το ζήτημα, νομίζω σηκώνει. Τέτοιες ευκαιρίες για καλαμπούρι δεν πρέπει ποτέ να τις αφήνουμε να πηγαίνουν χαμένες αφού που ξέρεις, μπορεί ο ο Μίμης ο Σουγιάς να συγκινηθεί και από τη χρυσή αυγή να επιστρέψει στην παράταξη.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 00:42:01

      Είναι δικαίωμα του καθενός, είτε είναι δημόσιο πρόσωπο είτε απλός πολίτης, να αποφασίζει ΑΥΤΟΣ ποιόν εμπιστεύεται και με ποια κριτήρια. Σε καμία «Αστυνομία Σκέψης» ή «Αστυνομία Πολιτικής Ορθότητος» δεν πέφτει λόγος. Μπράβο στον δήμαρχο του Πειραιά που πάει κόντρα στην πολιτική ορθότητα και δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του. Εσύ, έχεις δικαίωμα να μην τον ψηφίσεις, αντίστοιχα όπως ο λαός έχει δικαίωμα να μαυρίσει και να κόψει δια παντός την μπάλα σε όποιον ψευτοδεξιό πολιτικάντη ευθυγραμμισθεί με το λόμπυ σας.

      Τέλος, έχω να πω ότι δολίως προσπαθείς να στιγματίσεις ως δήθεν ακραία την μη αποδοχή της ομοφυλοφιλίας ως φυσιολογικής συμπεριφοράς, ανακατεύοντας στην συζήτηση το ακραίο μόρφωμα της Χρυσής Αυγής. Ο λαός στην συντριπτική του πλειοψηφία απορρίπτει τα «στεφανώματα» τα περίεργα και την ατζέντα του λόμπυ σας κατά της οικογένειας. Αναφορικά λοιπόν με την ΝΔ, ουαί κι αλίμονο άν ένα δημοκρατικό, συντηρητικό κόμμα τυχόν αυτοαναιρεθεί και αλυσοδεθεί στην ατζέντα σας, περιφρονώντας την βάση του και χαρίζοντας το αυτονόητο σε ακραία μορφώματα (που είδαν φως και μπήκαν).

      • Δημήτρης Ζέρζας avatar
        Δημήτρης Ζέρζας @ ΚΜ 12/01/2014 01:21:29

        Δικαίωμά του να εμπιστεύεται τους άλλους ακόμα και με βάση το χρώμα των ματιών τους αν θέλει, δικαίωμά μου να τον κατακρίνω για αυτό το συγκεκριμένο σημείο της δήλωσής του ως δημόσιος αξιωματούχος που είναι. Υψηλά γράμματα αυτά βέβαια, μάλλον συμφωνείς με τον φίλο από επάνω που την αγένεια και την χοντροκοπιά τα ταυτίζει με «απόρριψη της πολιτικής ορθότητας» και επίσης δηλώνει περισπούδαστα οτι δεν... μασάει από επιστημονικά κριτήρια ή και βάσανο του ορθού λόγου.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 13:14:48

      Υποθέτω πως λέγοντας Δημόσιο βίο εννοούσε πως δεν του αρέσει να διατυμπανίζουν και να επιδεικνύουν δημόσια το χούι τους...

      "Δημόσια" σημαίνει και μπροστά στα παιδιά μας ,μην το ξεχνάμε.

      Αλλα και στον καθεαυτό Δημόσιο βίο υπάρχει πρόβλημα: Υπάρχει χειρότερη μασονία απο τους ομοφυλόφυλους?

  3. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/01/2014 00:29:22

    Όπως πάντα, ο ΣΥΡΙΖΑ/Βϊλα Αμαλία/JP Morgan, με τον δικό του πόνο. Ρε που μπλέξαμε...

    • Δημήτρης Ζέρζας avatar
      Δημήτρης Ζέρζας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/01/2014 01:22:16

      Το οτι ο Δήμαρχος Πειραιά Β. Μιχαλολιάκος χαρακτήρισε συλλήβδην τους ομοφυλόφιλους ως άτομα ανάξια εμπιστοσύνης από την πολιτεία, θα βρεις τους αδένες να το σχολιάσεις αυτοτελώς ή για πολλοστή φορά θα αναλωθείς σε γενικόλογες υπεκφυγές και σουτάρισμα της μπάλας στην εξέδρα; Νόμιζα οτι πρόβλημά μας ήταν η χυδαιότητα, η ανηθικότητα και η σεξουαλική ασυδοσία, όμως εδώ ο Δήμαρχος διατύπωσε δημόσια την άποψη οτι η σεξουαλική προτίμηση καθαυτή είναι λόγος να μην εμπιστεύεσαι κάποιον. Σχόλιο επ’ αυτού δεν έχεις;

      • dim avatar
        dim @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 18:24:17

        Τον όρο "πουστιά" τον έχεις ακουστά? Από που βγήκε νομίζεις? Έχει λάθος η λαϊκή σοφία, και έχεις δίκιο εσύ δηλαδή? Φυσικά και σε κάθε κατηγορία ανθρώπων υπάρχει περίπτωση να εμπιστευτείς κάποιον για συνεργάτη σου και να σου κάνει τελικά "πουστιά". Αλλά θέλω να πιστεύω ότι κι εσυ αναγνωρίζεις αν μη τι άλλο, ότι οι πιθανότητες αυτές είναι συντριπιτικά αυξημένες τουλάχιστον ειδικά στην κατηγορία εκείνη από την οποία προήλθε στην ουσία και ο όρος αυτός...

        Εγώ λοιπόν λέω το εξής απλό: Απαράδεκτο να ζητάς πιστοποιητικά σεξουαλικού προσανατολισμού πριν προσλάβεις κάποιον, ή όποια άλλα πιστοποιητικά πολιτικών ή κοινωνικών φρονημάτων. Αλλά αν ο άλλος έρχεται από μόνος του και τονίζει την όποια ειδική ιδιότητα του (καμαρώνει που είναι gay και έρχεται και φιλιέται μπροστά σου με το γκόμενο του, ή καμαρώνει που είναι τζογαδόρος, ή καμαρώνει που είναι άπιστος και κερατώνει τη σύζυγο του με όποια βρει μπροστά του), τότε αν τα κάνει φανερά όλα αυτά, και καμαρώνει κιόλας, ρωτώ το εξής απλό: γιατί να τον εμπιστευτώ μετά εγώ για μια θέση ευθύνης?

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 19:22:46

        Με καλύψανε οι προλαλήσαντες. Και να σου πω ρε φίλε, μην ξοδεύεις τους αδένες σου για να υπερασπιστείς τον Φρούλη. Δεν κινδυνεύει από κανέναν, ούτε αυτός, ούτε τα μειοψηφικά γούστα του. Έχω σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθώ από τα καραγκιοζιλίκια που έκαναν οι λεγάμενοι στα Φώτα. Ο Βασίλης αυτή την άποψη έχει. Γούστο του καπέλο του. Και να σου πω, τέτοια "νούμερα", σαν αυτούς που προσβάλανε το θρησκευτικό συναίσθημα των Ελλήνων με τη θρασύτητα τους να κάνουν τέτοιες γελοιότητες, ούτε εγώ θα τους εμπιστευόμουν, όπως δεν θα εμπιστευόμουν κανένα, είτε ομοφυλόφιλο, είτε ετεροφυλόφιλο, αν έκανε τέτοια κομπαρσιλίκια.

        • Δημήτρης Ζέρζας avatar
          Δημήτρης Ζέρζας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/01/2014 20:19:13

          Αντιθέτως από σχόλια όπως αυτό του Δημάρχου καθώς και από πλήθος σχολίων εδώ, φαίνεται πως ο «μέσος Φρούλης» για να μιλήσω την γλώσσα σου, ακόμα και αυτός δηλαδή που δεν προκαλεί και δεν διατυμπανίζει την σεξουαλικότητά του αλλά απλά τυχαίνει να μαθευτεί π.χ. στον χώρο εργασίας του οτι είναι ομοφυλόφιλος, έχει πάρα μα πάρα πολλά να φοβηθεί. Κι αυτό είναι κάτι που θέλεις να παραμείνει ακριβώς έτσι ή ακόμα να ενταθεί αν είναι δυνατόν. Το μόνο που σώνει τον εν λόγω Φρούλη του παραδείγματος όπως διαπιστώνει κι άλλος σχολιαστής πιο κάτω, είναι αν έχει ως επάγγελμα την κομμωτική, την μοδιστρική ή δουλεύει στην τηλεόραση. Σε κάθε άλλη περίπτωση έχει πάρα πολλά να χάσει.
          Αν λοιπόν ο αγώνας ενάντια στην αναίδεια και τη χυδαιότητα κάθε είδους από πλευράς Δεξιάς καταλήγει σταδιακά σε προπέτασμα καπνού για ακροδεξιό κήρυγμα γενικευμένης αποστροφής έναντι των ομοφυλόφιλων που δεν έκρυψαν επαρκώς την ταυτότητά τους, φτάνει και μου περισσεύει ενέργεια να υπερασπιστώ την “σιωπηρή πλειοψηφία ομοφυλόφιλων” που προσβάλλονται και αδικούνται συστηματικά. Αυτές οι προσβολές και το δηλητήριο είναι ακριβώς αιτία που έχει οδηγήσει σε αντιδράσεις τύπου «γκεϊ πράιντ» ή εξωφρενικά κοινωνικά αιτήματα. Κι ύστερα έρχεσαι εσύ πυροσβεστικά να γράψεις κείμενο για το νυφικό του Μπάμπη προσπαθώντας να σώσεις (?) μια κατάσταση που με εξυπνότερο και πιο ανθρώπινο χειρισμό δεν θα είχε διογκωθεί εξ’ αρχής.

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/01/2014 01:23:04

      Πονάν ωρέ τα παλουκάρια;!

    • Eva avatar
      Eva @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/01/2014 09:22:46

      Όπως πάντα μαζεύει ψήφους
      που κάποιοι άλλοι πετάνε.

  4. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 12/01/2014 01:31:42

    Η φράση "«ομάδας σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου» του ΣΥΡΙΖΑ" τα λέει όλα!!!
    Ν α δημιουργηθεί άμεσα (αν δεν υπάρχει ήδη) και συνδικαλιστική παράταξη ΣΥΡΙΖΑ εκδιδόμενων τραβεστί για να δέσει το γλυκό!

  5. ΚΜ avatar
    ΚΜ 12/01/2014 02:03:17

    Ναι, δικαίωμα σου είναι να τον επικρίνεις αλλά ΟΧΙ για αυτό που τον επικρίνεις: Ούτε λίγο ούτε πολύ ισχυρίζεσαι ότι δεν δικαιούνται τα δημόσια πρόσωπα να εκφέρουν λόγο που αντιβαίνει στο βασικό δόγμα του λόμπυ σας (ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι προβληματική κατάσταση). Εδώ είσαι λάθος: άν θες, σχολίασε τις θέσεις του αλλά πάντως, σε μια δημοκρατία, είναι απόλυτο δικαιωμά του να τις έχει ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να είναι δημόσιο πρόσωπο.

    Α και να μην ξεχάσω: τα δήθεν «επιστημονικά» κριτήρια και ο «ορθός λόγος» του λόμπυ σας είναι μούφες και παπατζηλίκια.

  6. Δημήτρης Ζέρζας avatar
    Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 03:41:10

    Ε αφού εκείνος έχει ως δημόσιος αξιωματούχος το δικαίωμα να προσβάλει μέρος των πολιτών όπως του κατέβει ενώ ένας σχολιαστής σε ιστολόγιο δεν έχει δικαίωμα να τον κατακρίνει γιατι «το λόμπυ μου» και “το ‘να τ’ άλλο ξέρω γω”, εντάξει τότε.
    Κι εφόσον η συντριπτική πλειοψηφία της επιστημονικής κοινότητας (όπως και της διανόησης αλλά και της τέχνης) στο ζήτημα της ομοφυλοφιλίας έχει ως εφαλτήριο μια τερατώδη συνωμοσία του διεθνούς αδερφάτου ή των σιωνιστών, πάσο. Θα χαρώ πολύ να κουβεντιάσουμε ξανά, φαίνεσαι βαθύτατα καλλιεργημένος τύπος.

    • Μαρσελ Προυστ avatar
      Μαρσελ Προυστ @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 17:46:57

      Εσεις κυριε Ζερζια πρεπει να εισαστε βαθυτα καλλιεργημενος τυπος και οξυδερκης αφου μπορειτε και απορριπτετε εκφραζοντας (η εκφραζετε απορριπτοντας) με δυο λεξεις την θεση του συνομιλητη σας προτου εκεινος προλαβει να την αναπτυξει. Chapeau!

  7. GLAD avatar
    GLAD 12/01/2014 04:51:59

    Βασικά εμείς στον Πειραιά δίνουμε ιδιαίτερα αρνητική σημασία στον όρο "πουστιά" και όχι στον όρο ομοφυλοφιλία .
    Μήπως βοηθάω με αυτό ?

  8. πολίτης avatar
    πολίτης 12/01/2014 06:15:36

    Πάντως, αν πάρουμε τοις μετρητοίς τα λόγια του δημάρχου και μετρήσουμε πόσους μπορούμε να εμπιστευτούμε στον δημόσιο βίο, μάλλον θα ψάχνουμε άντρα με το κυάλι.
    Προφανώς ο δήμαρχος θεωρεί τους δημότες του φουλ στην τεστοστερόνη για να ποντάρει σ΄αυτούς για ψήφους.
    Αν δεν εκλεγεί να δω τι θα λέει....

  9. Panos avatar
    Panos 12/01/2014 07:39:34

    Άς επιλέγει τους συνεργάτες του αθορύβως....
    Έκτός από την πολιτική σκοπιμότητα, έχει κανένα νόημα να εκφράζεσαι δημοσίως με ποιούς θέλεις να συνεργάζεσαι;

  10. Eva avatar
    Eva 12/01/2014 09:24:50

    Τι κέρδισε βρε παιδιά ο δήμαρχος απο τη δήλωση αυτή δεν κατάλαβα...

  11. Stefanos avatar
    Stefanos 12/01/2014 09:39:31

    Aν κάποιος είναι δημόσιο πρόσωπο και εκβιάζεται από κάποιους για την ιδιαιτερότητα του αυτή(ομοφυλοφιλία) θα τον εμπιστευόσασταν να κατέχει τη θέση αυτή; Έχει δίκαιο ο δήμαρχος.

  12. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 12/01/2014 09:56:44

    Ο πατριώτης μου ο Μιχαλολιάκος τα έκανε θάλασσα.
    Αλλα είναι τα προβλήματα του Πειραιά και της Ελλάδος.
    Από όποια πλευρά κι αν δει κανείς τη δήλωση του, αυτή είναι τραγική.
    Δήμαρχε, άλλα λόγια να αγαπιώμαστε...

  13. Kράντωρ avatar
    Kράντωρ 12/01/2014 11:32:30

    Ο διαχωρισμός σε ετερόφυλους και ομοφυλόφυλους είνα λανθασμένος. Υπάρχουν οι φυσιολογικοί ως προς την εκδήλωσιν του γενετησίου ενστίκτου (ομαλοί) και οι ανώμαλοι, που πάσχουν από διαστροφή της γενετησίας ορμής.
    Η εκδήλωσις της γενετησίας διαστροφής κατατάσσεται στις ψυχασθένειες και δη στην βαρυτάτη διαταραχή της προσωπικότητος.
    Οι πάσχοντες από διαταραχή του γενετησίου ενστίκτου πρέπει να τίθενται υπό δικαστικήν απαγόρευση, όπως όλοι οι βαρέως ψυχασθενείς, και βεβαίως δεν μπορούν να κέκτηνται την ιδιότητα του πολίτου και να εκφέρουν δημόσιον λόγο.

    • Δημήτρης Ζέρζας avatar
      Δημήτρης Ζέρζας @ Kράντωρ 12/01/2014 14:31:35

      Υποβάλω ταπεινά τα σέβη μου. Έχεις απελευθερωθεί εντελώς από τη φυλακή του πολιτικά ορθού και την υποκρισία του δυτικού τρόπου συνδιαλέγεσθαι. Το σχόλιο αυτό αποτελεί ύμνο στην εκφραστική ελευθερία και σπουδή του πώς μπορεί ένας Έλληνας οικογενειάρχης νοικοκυραίος (σε καμία περίπτωση ακραίο πολιτικό ον) να ζει πέραν και έξω από τα στενά, ασφυκτικά πλαίσια του ορθού λόγου που τα εξ’ Εσπερίας έκγονα του Καρλομάγνου φόρεσαν πάνω στη φυλή μας με το ζόρι σαν βρεγμένο παλτό, απ’ την εποχή της βαβαροκρατίας. Κι όπως θα έλεγε ο Δάσκαλος, μοναδική εξαίρεση για τους αμετανόητους ομοφυλόφιλους ως απασχολούμενους στο δημόσιο θα ήταν πιθανώς η εργασία τους στην οδοποιία και μόνο.

      • Μαρσελ Προυστ avatar
        Μαρσελ Προυστ @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 17:35:08

        Δειτε εδω ενα δειγμα του δυτικου τροπου συνδιαλεγεσθαι...Ειναι οι λεσβιες των Φεμεν που "συνδιαλεγονται" με ενα γεροντακι 73 ετων. Τον καθολικο αρχιεπισκοπο του Βελγιου που θεωρουν "ομοφοβικο":

        http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgique/article/detail/1620542/2013/04/23/Les-Femen-accueillent-Mgr-Leonard-seins-nus-a-l-ULB.dhtml

        Και μη μου πειτε οτι οι Φεμεν ειναι Ουκρανεs γιατι πλεον εχουν την εδρα τους στην Γαλλια, με την αμεριστη συμπαρασταση του Ολαντ και τηζ γαλλικηs κυβερνησης.

        • Δημήτρης Ζέρζας avatar
          Δημήτρης Ζέρζας @ Μαρσελ Προυστ 12/01/2014 18:43:51

          Προβάλλοντας ένα δείγμα όχι τυπικό αλλά γραφικό και προσπαθώντας να το χρεώσεις στον δυτικό τρόπο ζωής και σκέψης εν συνόλω, θέλεις να κάνουμε σοβαρό διάλογο. Και υπονοείς οτι πρέπει να δείχνουμε από ανοχή μέχρι κατανόηση ή να επικροτούμε δηλώσεις γενικευμένης αποστροφής για τους ομοφυλόφιλους όπως αυτές του Δημάρχου Πειραιά, αφού έτσι προλαβαίνουμε μελλοντικές καταστάσεις που δεν θα μας αρέσουν.
          Ναι, βέβαια. Το κακό μάλλον ξεκίνησε πολύ καιρό πριν με τον τρισκατάρατο Διαφωτισμό, την Γαλλική Επανάσταση, την χειραφέτηση των γυναικών, το κίνημα κατά των φυλετικών διακρίσεων, τον Μάη του ’68 κλπ. Όλες αυτές δηλαδή τις καθοδηγούμενες από σκοτεινές δυνάμεις αηδίες. Έπρεπε να τα είχαμε προλάβει όλα νωρίτερα. Πόσο διαφορετικά θα ήταν άραγε τα πράγματα αν το Βυζάντιο δεν είχε υποστεί το Ματζικέρτ; Εδώ σε θέλω κάβουρα. Θα είχε σωθεί ο δυτικός και κατ’ επέκταση ο παγκόσμιος πολιτισμός. Θα διδάσκαμε ήθος και ύφος στα πέρατα της οικουμένης. Όχι τα χάλια τα σημερινά που οι σοβαροί άνθρωποι όπως τόσοι σχολιαστές εδώ, τα βλέπουν και αγανακτούν. Αλλά εδώ είμαστε, θα γυρίσει ο τροχός. Κουράγιο και ο καιρός γαρ εγγύς.

          • Μαρσελ Προυστ avatar
            Μαρσελ Προυστ @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 19:57:29

            "Προβάλλοντας ένα δείγμα όχι τυπικό αλλά γραφικό."
            Γρ;φικο δειγμα η επιθεση εναντιον ενος γεροντα κυριε Ζερζια; Το "δειγμα" αυτο χαρακτηριζεται λιαν επιεικως εργω εξυβριση. Το "γραφικο δειγμα". καθως επισης και το οτι χρησιμοποιειτε τον ενικο τα λενε ολα.
            Οσο για τη γαλλικη επανασταση. εχετε δικιο... Η καρμανιολα ειναι το σπουδαιοτερο εργαλειο προστασιας των ανθρωπινων δικαιωματων που υπηρξε ποτε...

        • Kράντωρ avatar
          Kράντωρ @ Μαρσελ Προυστ 12/01/2014 18:52:46

          Γαλλική κυβέρνησις;
          Μην είσθε υπερβολικός, ο Ολάντ προῒσταται μιάς κυβερνητικής οργανώσεως, η οποία μόνον για τα συμφέροντα του γαλλικού έθνους δεν ασχολείται.
          Υπηρετεί ξένο αφέντη-κυρίαρχο της σημερινής παρακμιακής Γαλλίας.

      • Kράντωρ avatar
        Kράντωρ @ Δημήτρης Ζέρζας 12/01/2014 19:16:33

        O λόγος σας σπασμοδικός και ασύνδετος, οπότε δεν μπορεί
        να τύχη θετικής απαντήσεως.
        Η απασχόλησις αβροβατών στην οδοποιία μου υπενθυμίζει την περί Μήτσου του μπετατζή και ...πισωγλέντη ρήση.
        Διαθέτετε ένα πλήθος επιλογών που ταιριάζουν στην ιδιορρυμία σας: Μόδιστρος, Κομμωτής, Τσάτσος, Στυλίστας κλπ. ακόμη και παρουσιαστής σε τηλεοπτικές εκπομπές της μεσημβρίας και της εσπέρας, όλες έχουν τον ...πούστη τους.

    • Νέστωρ avatar
      Νέστωρ @ Kράντωρ 12/01/2014 18:53:25

      Σύμφωνα με τις νεότερες αντιλήψεις της ψυχιατρικής, η ομοφυλοφιλία δεν είναι απαραίτητα διαταραχή. Όμως τα άτομα που προκαλούν το κοινό αίσθημα σε μια θρησκευτική εκδήλωση ή που δεν χάνουν ευκαιρία να ξεφωνίσουν την ιδιαιτερότητά τους είναι βαθύτατα διαταραγμένα. Αν η αναφορά του δημάρχου Πειραιά αφορούσε αυτούς με βρίσκει σύμφωνο.

    • Cynthia avatar
      Cynthia @ Kράντωρ 12/01/2014 23:05:25

      @ Κραντωρ .Οι πάσχοντες εκ Δυσκοινωνικής Διαταραχής Προσωπικότητος , μετά ιδιαζούσης επιθετικότητος και απολύτου ελλείψεως αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπον , που πρέπει κατά την γνώμη σας να τίθενται ?

  14. guest avatar
    guest 12/01/2014 11:42:58

    Η ομοφυλοφιλία δεν θέμα προσωπικής επιλογής γατί κανείς δεν θέλει να κάνει τη ζωή του πιο δύσκολη. Αν είναι ασθένεια γιατί θα πρέπει να λοιδορούνται αυτοί που τους έτυχε να είναι ομοφυλόφιλοι ? τολμά κανείς να βρίσει ή να κάνει διακρίσεις για ΑΜΕΑ, ψυχασθενείς ή καρκινοπαθείς ?

  15. Aggelos avatar
    Aggelos 12/01/2014 12:25:13

    ας φιλιθουνε οπου θελουν,,τα ψυχολογικα κενα και συγκρουσεις που εχουν μεσα τους δεν θα σβησουν ετσι κραυγαζοντας προς τα εξω..

  16. roadrunner avatar
    roadrunner 12/01/2014 13:01:02

    Πάντως, αν γίνει πραγματικότητα το σύμφωνο συμβίωσης για τους ομοφυλόφιλους,
    μάλλον, θα πρέπει να αναθεωρηθούν πολλοί τρόποι οργάνωσης της γραφειοκρατίας,
    σε υπηρεσίες και υπουργεία...
    Έχω την εντύπωση, για παράδειγμα,
    ότι οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος, θα πρέπει να
    ξανασχεδιαστούν από την αρχή,
    γιατί δεν θα μπορεί να γίνει προφανής διάκριση,
    ανάμεσα στον υπόχρεο (ως τώρα ο σύζυγος-άντρας) και την σύζυγο (ως τώρα η σύζυγος-γυναίκα)....
    Είναι καιρός τώρα, μέσα στην πιο βαθιά της ύφεση, η ελληνική οικονομία,
    να δαπανά κονδύλια, για να προσαρμόσει τη γραφειοκρατία της,
    ώστε να καλύπτει, και την περίπτωση των σύμφωνων συμβίωσης ομοφυλόφιλων ;

  17. Lilou avatar
    Lilou 12/01/2014 18:07:28

    δηλαδη ολοι οι μιζαδοροι, κλεφτες, απατεωνες, πολιτικαντηδες που εφτασαν την Ελλαδα μας εδω που την εφτασαν, ειναι ομοφυλοφιλοι?
    αυτοι που υπεκυψαν σε εκβιασμους εκβιαστηκαν λογο ομοφυλοφιλικων τους σχεσεων?

    βρισκουμε φανταστικους εχθρους να στοχευουμε, αντι να τα βαζουμε με τους πραγματικους ενοχους που πανω απο ολα ειναι ασυνειδητοι και προδοτες οποιαδηποτε κι αν ειναι η σεξουαλικη τους προτιμηση.

    • Μαρσελ Προυστ avatar
      Μαρσελ Προυστ @ Lilou 12/01/2014 18:33:36

      Ολοι αυτοι που λετε και που μας βασανιζουν αλλα και οι υποστηρικτες της "σεξουαλικης προτιμησης" εχουν κοινο πνευματικο πατερα. Τον Καρλ Ποπερ, που ειναι για τον 21ο αιωνα οτι ηταν ο Καρλ Μαρξ για τον 20ο. Πιο αθορυβα και πιο αποτελεσματικα.

  18. πολίτης avatar
    πολίτης 12/01/2014 19:30:44

    Μήπως μπορείτε να μου εξηγήσετε πώς εντοπίζει ο δήμαρχος τους γκέι υποψήφιους για τον δημόσιο βίο, αν οι ίδιοι δεν το παραδέχονται;
    Γιατί αν νομίζει ότι η ομοφυλοφυλία είναι πάντα εμφανής, πλανάται πλάνην οικτράν.
    Τους κάνει ορρό αλήθειας; Υπάρχει ανιχνευτής; Βάζει κρυφές κάμερες στο σπίτι τους; Υπάρχουν γυναίκες πράκτορες δολώματα;
    Κάθε απάντηση δεκτή.
    Εκτός βέβαια, αν το μόνο που τον ενδιαφέρει, όπως και κάθε υποκριτή νοικοκυραίο, είναι να μη βγαίνει στην επιφάνεια.

  19. Naruto avatar
    Naruto 12/01/2014 23:51:53

    Η ομάδα σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου είναι συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ;

  20. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2014 11:17:50

    "Αναγνωρίζω το δικαίωμα κάποιου να είναι ομοφυλόφιλος αλλά δεν τον θέλω στο περιβάλλον μου ούτε και τον εμπιστεύομαι στο Δημόσιο βίο"

    Δεν έχει δικαίωμα να μην τους θέλει στο περιβάλλον του ή να μην τους εμπιστεύεται;
    Που σημαίνει ότι δε θα τους κάνει φίλους ή δε θα τους ψηφίσει στις εκλογές.
    Είπε ότι η άποψή του πρέπει να ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ;
    Ενδεχομένως να μη συμπαθεί τις ...ψόφιες και τους σοβαρούς (βλέπε τραγούδι Κελαηδόνη) ή και να μην εμπιστεύεται στο Δημόσιο βίο τους επιχειρηματίες και να προτιμά τους Δικηγόρους.
    Μου φαίνεται ότι κάποιοι προσπαθούν να αντιστρέψουν τη λογική.
    Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το γάιδαρο.

  21. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 14/01/2014 18:06:23

    Η ομοφυλοφιλία δεν μπορεί να αποτελεί θέμα προσωπικής επιλογής. Κανείς δεν θέλει να κάνει την ζωή του δύσκολη, γιατί ασφαλώς και είναι δύσκολο να είσαι ομοφυλόφιλος. Από την άλλη, οι σεξουαλικές προτιμήσεις ενός ατόμου δεν επηρεάζουν την απόδοση του στην εργασία του. Για πολιτικός πάει κάποιος στην προκειμένη περίπτωση, όχι για ζιγκολό. Αυτό που θα έπρεπε να νοιάζει μια πολιτική παράταξη είναι το ήθος, οι ικανότητες, η αφοσίωση, η εμπειρία, οι γνώσεις, η διαφάνεια, η δημιουργικότητα, η δυναμική των υποψηφίων του, όχι αν έχουν ομοφυλοφιλικές τάσεις, αν είναι ψηλοί, όμορφοι, πλούσιοι και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

    Άλλωστε, πιθανότατα να ισχύει η κοινωνική επαγωγή. Όπως και οι γυναίκες πολιτικοί προσπαθούν τα μέγιστα για να αποδείξουν ότι είναι καλύτερες στην πολιτική από τους άνδρες (που σε γενικές γραμμές πλέον είναι), έτσι ίσως και οι ομοφυλόφιλοι να προσπαθήσουν τα μέγιστα στην πολιτική τους θέση, κάτι που σημαίνει ότι όποια δημοτική παράταξη δεν τους δέχεται, ίσως χάνει πολύτιμους πολιτικούς.

    Άλλωστε, ποιος είπε στον δήμαρχο ότι οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι είναι σαν αυτούς που βλέπουμε στην υποκουλτούρα της ελληνικής τηλεόρασης που εν τέλει διαμορφώνει την συμπεριφορά τους (δηλαδή γελοιοδέστατοι); Θέλετε να δείτε ανεπηρέαστο από την υποκουλτούρα ομοφυλόφιλο να δείτε πως είναι η συμπεριφορά του και πόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε ότι είναι ομοφυλόφιλος; Δείτε τις ταινίες Cloud Atlas και A Single Man.

    • Μαρσελ Προυστ avatar
      Μαρσελ Προυστ @ Φοιτητης 14/01/2014 20:25:36

      Quid με τις gay parade? H με τις Φεμεν? (δειτε το πιο πανω σχολιο) Ανηκουν και αυτες στην υποκουλτουρα της ελληνικης τηλεορασης; Και ομως ειναι γελοιοδεστατες, οπως ειναι γελοιοι και οι ομοφυλοφιλοι της φωτογραφιας, οι οποιοι, ακολουθωντας το παραδειγμα των γελοιων Φεμεν, θελησαν να προσβαλουν οσους συμμετειχαν η παρακολουθουσαν την θρησκευτικη τελετη. (Aληθεια, γιατι δεν απαγορευσε την προσβλητικη αυτη συγκεντρωση ο δημαρχος Πειραια;)
      Κατα τα αλλα, η λογικη σας ισχυει και για τους "προσανατολισμενους"
      προς αλλες "σεξουαλικες προτιμησεις" (κτηνοβασια, παιδοφιλια, πολυγαμια, νεκροφιλια), oι οποιοι δεν εχουν ακομα συγκεντρωσει ικανη "κριτικη μαζα" ωστε να επιβαλλουν το παθος τους.
      Να πω ακομα οτι η Νιγηρια ποινικοποιησε εκ νεου την ομοφυλοφιλια και να απαντησω εκ των προτερων οτι ειναι ρατσιστης οποιος μιλησει απαξιωτικα γι αυτη την αφρικανικη χωρα.

      • greekfournaris avatar
        greekfournaris @ Μαρσελ Προυστ 15/01/2014 00:21:40

        Απλά εμείς Προυστ ''ανήκομεν εις την δύσιν'' κι οχι στην Αφρική...

        • Μαρσελ Προυστ avatar
          Μαρσελ Προυστ @ greekfournaris 15/01/2014 17:21:04

          :-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.