#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2013 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΣΥΓΥΡΙΖΑ: Νοικοκυραίοι σε απόγνωση. Επεισόδιο: Schäuble...

[caption id="attachment_199289" align="alignnone" width="600" caption="Τσίπρας σε κομματικό ακροατήριο στο Βερολίνο: «μπορώ να μεταπείσω τον Σόϊμπλε»..."][/caption]

Η συνάντηση Τσίπρα-Σόϊμπλε διέλυσε τις ελπίδες των δύο μεγάλων ανδρών: ο Τσίπρας διαλαλούσε πως θα πραγματοποιήσει την συνάντηση γιατί «πιστεύει ότι μπορεί να πείσει» τον Σόϊμπλε για το πόσο μεγάλο λάθος κάνει, και ο Σόϊμπλε... προσπάθησε να πείσει τον Τσίπρα να στηρίξει το Μνημόνιο. Θέατρο του παραλόγου...

Τα γερμανικά μέσα αναφέρουν δύο και μόνο δύο πληροφορίες: ότι η συνάντηση έγινε κατόπιν αιτήσεως του Αλέξη Τσίπρα, όπως δηλώνεται από το Υπουργείο Οικονομικών, και ότι ο Σόϊμπλε τον διαβεβαίωσε άτεγκτος ότι «οι μεταρρυθμίσεις είναι ο μοναδικός και αναγκαίος δρόμος για να φέρουμε την Ελλάδα ξανά στην οικονομική της εξυγίανση», χωρίς να αφήνει απολύτως κανένα περιθώριο για αλλαγές. «Ο Υπουργός διαβεβαίωσε τον κ. Τσίπρα ότι δεν υπάρχει καμμία εναλλακτική», δηλώνεται. Σύμφωνα με το Spiegel, ο Τσίπρας δεν κατάφερε καν να μεταφέρει καλά-καλά τις θέσεις του πριν ξεκαθαρίσει χωρίς περιθώριο παρερμηνειών ο Σόϊμπλε τις δικές του. Σχόλια αναγνωστών στο άρθρο φανερώνουν ότι η χρήση της λέξης alternativlos, «χωρίς καμμία εναλλακτική» εκ μέρους του Σόϊμπλε δημιουργεί δυσφορία με την απολυτότητά της σε μέρος της γερμανικής κοινής γνώμης.

[caption id="attachment_199290" align="alignnone" width="600" caption="Ο Τσίπρας προσπαθώντας να αντέξει θερμοκρασίες όμοιες με την στάση του Σόϊμπλε"][/caption]

Να σημειωθεί ότι πέρα από τις θέσεις, ο τίτλος του κόμματος, «συνασπισμός ριζοσπαστικής αριστεράς» κάνει τους Γερμανούς να καταχωρούν χωρίς δεύτερη σκέψη το κόμμα και τον αρχηγό του στην άκρα Αριστερά, ενώ το αδελφό κόμμα Die Linke («Η Αριστερά») θεωρείται επίσης αρκετά «παλαβό». Οπότε κάθε φορά που ο Αλέξης Τσίπρας έρχεται στο Βερολίνο, δεν είναι ακριβώς «νέος με καλάς συστάσεις» για την γερμανική κοινή γνώμη, τον τύπο και τον πολιτικό κόσμο. Παράλληλα, δεν φαίνεται να έχει γίνει αντιληπτή στην Γερμανία η σταδιακή μετατόπιση των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ σε πιο κεντρώα πολιτικά λιβάδια.

Μια μέρα πριν την συνάντηση, την Κυριακή, ο Αλέξης Τσίπρας μίλησε με τον Γιάννη Μηλιό και τοπικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ σε ημίκλειστη σύναξη στο Karl-Liebknecht-Haus του αδελφού κόμματος, στην Rosa-Luxemburg-Platz, σε ελληνικό κομματικό κοινό του Βερολίνου. Παρά το γεγονός ότι το κοινό ήταν αμιγώς κομματικό (ένα μείγμα ριζοσπαστών νέων και πασοκογενών παππούδων, αυστηρώς για γευσιγνώστες), ήταν διαφαινόμενη η στροφή του «νεο-νοικοκυραίου» Τσίπρα σε πιο μετριοπαθείς θέσεις για το σύνολο της ατζέντας του. Όταν ρωτήθηκε από τους μετανάστες στην Γερμανία για τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα, εξέπληξε τους παρισταμένους περιγράφοντας, μεταξύ άλλων φυσικά, τους μετανάστες ως πρόβλημα, μιλώντας για «γκέττο» και λοιπά – χωρίς βέβαια να παραλείψει πως συντάσσεται παραδοσιακά «με της γης τους κολασμένους», όπως είπε. Ενδιαφέρουσα ήταν η πλήρης απόρριψη του συνυποψηφίου για την καγκελαρία Peer Steinbrück εκ στόματος Τσίπρα, ο οποίος ξεκαθάρισε πως πρόκειται για την ίδια πολιτική, και πως φυσικά θα κερδίσει η Μέρκελ διότι ο λαός προτιμά το πρωτότυπο από το κακέκτυπο  – τις ίδιες ημέρες ο Steinbrück είχε απευθύνει αγωνιώδες κάλεσμα για περισσότερη αλληλεγγύη με την Ελλάδα...

Α.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 15/01/2013 10:59:12

    Να υποθέσω ότι το "Νοικοκοιραίοι" με "οι" αντί για "υ" στον τίτλο χρήζει της επεξηγηματικής λέξης [sic], προκειμένου να επισημανθεί η άριστη γνώση των "ξένων" γλωσσών του κ. Τσίπρα;

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Chris Theocharis 15/01/2013 14:44:22

      Ουπς! Συμβαινουν και στις καλυτερες των πικογενειων...

      • Chris Theocharis avatar
        Chris Theocharis @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 15/01/2013 19:01:13

        Πολυγραφότατος όπως πάντα Α.Κ. δικαιολογείσαι ακόμα και τώρα, μιας και το "π" είναι δίπλα στο "ο" ;)

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/01/2013 11:34:32

    Το να παίρνεις μαζί σου τον Γιάννη Μηλιό (τροτσκιστή ή κάτι τέτοιο...) και να θες να δείξεις ότι ο Σύριζα μετατοπίζεται σε "πιο κεντρώα πολιτικά λιβάδια" είναι σαν να καλείς τον Πέτρο Κωνσταντίνου του Ανταρσύα ως κεντρικό πολιτικό ομιλητή σε συλλαλητήριο κατά της απόδοσης ιθαγένειας σε μετανάστες...
    Στον μουρλο-Σύριζα, το ένα τρίτο είναι λενινιστές, το άλλο τρίτο τροτσκιστές και πολποτιστές και το άλλο τρίτο ονειρεύονται αναβίωση της Κομμούνας των Παρισίων (η Πορτάλιου το έχει δηλώσει...). Τα πρόβατα που τους ψηφίζουν, αν ήξεραν τι συνεπάγονται τα ιδεολογήματα των ηγετών του κόμματός τους, θα είχαν πάθει εγκεφαλικό. Αλλά, είπαμε, η άγνοια σώζει (και την Αριστερά, προπαντός αυτήν μάλιστα)...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΒΙΣ 15/01/2013 13:06:05

      Ο καθηγητής Γ. Μηλιός δεν ήταν ποτέ τροτσκιστής.
      Στα νιάτα του, αμέσως μετά τη μεταπολίτευση ήταν μέλος απο την "πρώτη ώρα" του ΡΦ, νεολαίας του πάλαι ποτέ ΚΚΕεσωτ., απο τα ηγετικά στελεχη της Β' Πανελλαδικής (μαζί με τον κ. Χ. Λαζαρίδη και τον κ. Π. Παναγιώτου - στη ΔΗΜΑΡ σήμερα - ήταν κάτι σαν ιστορική "ηγετική τριάδα").
      Οι Πανελλαδικάριοι έχουν καταλάβει το 70 % του όλου πολιτικού φάσματος βλέπετε...
      Γερμανοσπουδαγμένος επι μακρόν:
      1971-1976: Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός, Technische Hochschule Darmstadt.
      1985-1988: Διδάκτωρ Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών (Dr. rer. pol.) Πανεπιστημίου Osnabrück Ομοσπονδιακής Γερμανίας.
      Αυτά
      Έχω επισημάνει και παλιότερα τα της "ιστορικής τριάδας":
      h**p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63665003

      • αννα1 avatar
        αννα1 @ Ο Θείος 15/01/2013 14:16:46

        Ευτυχώς θείε που βάζεις μερικά πράγματα στη θέση τους...
        Κι ο Σαρκοζί στο τέλος κατάλαβε πόσο κουτό ήταν να θεωρεί τον αντίπαλό του "παιδαρέλι"....

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ Ο Θείος 15/01/2013 15:03:13

        Άσε την πλάκα ρε Θείε με τον καθηγητή Μηλιό. Καλομαθημένο παιδί του συστήματος είναι, σιτίζεται από το δημόσιο κορβανά, με καλό μισθό από το ΕΜΠ, για αντιπαροχή για την αριστεροσύνη του και την αποδόμηση καθετί που θυμίζει Ελλάδα, με λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων.

        Τον τίτλο του καθηγητή τον πήρε, όχι γιατί αφιέρωσε την ζωή του στην έρευνα και στη μελέτη, αλλά γιατί είναι μέρος του συστήματος της αριστεράντζας, που έχει καταστρέψει την χώρα. Πόσες πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά εκτός από την Αυγή έχει κάνει ο κύριος αυτός; Σε ποια διεθνή βιβλιογραφία γίνεται αναφορά στην έρευνα και την επιστημονική εργασία του κυρίου αυτού;

        Ξέρεις πόσοι ικανότατοι νέοι Έλληνες με λαμπρές σπουδές είναι άνεργοι ή ξενιτεμένοι στα πέρατα του κόσμου, γιατί κάτι τύποι σαν τον Μηλιό της αριστεράς και της προόδου, τενεκέδες ξεγάνωτοι, ελέγχουν τα πανεπιστήμια της χώρας, εξαργυρώνοντας ψεύτικούς αγώνες.

        Κώστας Σταματάκης
        Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ
        Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
        Κάτοχος M.Sc, Ph.D. (από τα καλύτερα Αμερικάνικα πανεπηστήμια)

        • Κώστας Σταματάκης avatar
          Κώστας Σταματάκης @ Κώστας Σταματάκης 15/01/2013 15:06:13

          Διόρθωση.... πανεπιστήμια

          • rs avatar
            rs @ Κώστας Σταματάκης 15/01/2013 17:56:19

            Δοξάστε με!!
            Μπράβο ΜΟΥ!!

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ Κώστας Σταματάκης 15/01/2013 20:01:01

            Την Λεγεωνα της Τιμης δεν την εχετε παρει ακομα κ. Σταματακη; Για τα υπολοιπα, συμφωνω μαζι σας.

          • Κώστας Σταματάκης avatar
            Κώστας Σταματάκης @ Bixiou 15/01/2013 21:53:32

            Έχω την τιμή οι εργασίες μου να σώζουν ανθρώπινες ζωές, από την εφαρμογή τους στη κατασκευή τεχνητού νεφρού.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Σταματάκης 15/01/2013 16:56:54

          Αγαπητέ κ. Σταματάκη, τα "εσώτερα" των πανεπιστημιακών, μου είναι άγνωστα και ξένα.
          Και δεν ειμαι αρμόδιος να κρίνω την ακαδημαική επάρκεια του Α ή του Β.
          Αναφέρθηκα μόνον στα τυπικά βιογραφικά, και στο πολιτικό παρελθόν.
          Τα περί "αποδόμησης", "αριστεράντζας" κτλ, προσωπικά δεν τα κατανοώ, είναι πολύ "ιδεολογικά" για τη δική μου κατανόηση του κόσμου. Είμαι ρεαλιστής και πιστεύω ότι οι "δεξιές" ή "αριστερές" "ιδεολογίες" είναι κατά 90 % ψευδής συνείδηση.

          • Ανώνυμος avatar
            Ανώνυμος @ Ο Θείος 15/01/2013 19:02:03

            Αν τα μάθεις, θα φρίξεις

        • Tryphoon avatar
          Tryphoon @ Κώστας Σταματάκης 15/01/2013 20:19:28

          Ποιο?

        • yannis d. avatar
          yannis d. @ Κώστας Σταματάκης 15/01/2013 20:19:32

          Ζωντανη αποδειξη της ξεφτιλας των Ελληνικων πανεπιστιμιων.
          Ο ανθρωπος κανει μονο για τη Β. Κορεα.

  3. AναρχοΝοικοκυραίος avatar
    AναρχοΝοικοκυραίος 15/01/2013 13:38:19

    Eγώ που ανήκω στο νέο είδος Νεοέλληνα, στη φυλή των ΑναρχοΝοικοκυραίων, βλέπω πολύ θετικά τη στροφή προς το ρεαλισμό του Αλέξη. Καιρός ήταν να σοβαρευτεί, για να στεγαστούμε κι εμείς επί τέλους. Καλώς να μας δεχτείτε.
    Στο τέλος, θα μας αγαπήσετε. Ειδικά εσείς οι Νεοδημοκράτες, μπορεί και να μας λατρέψετε. Θα δείτε.

    • Ανώνυμος avatar
      Ανώνυμος @ AναρχοΝοικοκυραίος 15/01/2013 19:04:59

      Συντάσομαι ανεπιφύλακτα με τους αναρχονοικοκυραίους. Υφίστανται δε παλαιόθεν, μη έχοντες ουδεμία σχέση με τους νεοέλληνες και τον Αλέξη (..για σχετική ανάλυση, ρώτα και το φάκτορα να σου τη κάνει)

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Ανώνυμος 15/01/2013 20:42:20

        ...Κι εγώ στηρίζω και αγαπώ ΑΝΑΡΧΟΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ !!!!
        Θερμά συγχαρητήρια για το nick και καλώς ήρθατε !! :-)

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/01/2013 17:12:38

    Λίγα για το πώς είδαν αυτές τις μέρες τον κ. Τσίπρα, πέραν του κ. Schauble, και τα άλλα Γερμανικά κόμματα (της αντιπολίτευσης).
    Χθές συναντήθηκε με την Elke Ferner αντιπρόεδρο της Κοινοβουλευτικής ομάδας των Σοσιαλδημοκρατών (SPD) σήμερα με τον Frithjof Schmidt, ομόλογό της των Πρασίνων (Die Grünen).
    O κ. Schmidt, είπε ότι ο Έλληνας αυτός πολιτικός αντιπροσωπεύει „την δυσαρέσκεια που επικρατεί στην Ελληνική κοινωνία για την μη ισορροπημένη, άδικη πολιτική λιτότητας“. Όμως, κατά τον κ. Schmidt, "η πολιτική του κ. Τσίπρα επισκιάζεται από τον λαïκισμό, και επίσης βγάζει λάθος συμπεράσματα“.
    Απο τη μεριά της SPD, η γνώμη της κ. Ferner είναι παρόμοια. Είπε ότι „η ρητορική του είναι πολύ καλή“ και συναντά την ευαισθησία του πληθυσμού. Αλλά επισήμανε ότι το κόμμα της δεν μπορεί να αποδεχθεί την διαγραφή του Ελληνικού Δημόσιου χρέους. Στο ερώτημα άν αποδέχεται τα επιχειρήματα του κ. Τσίπρα, η κ. Ferner απάντησε: „Jein“ ("και ναί και όχι").

  5. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 15/01/2013 18:34:01

    Μάλλον είναι λίγο αργά για να νοικοκυρευτεί ο τσίριζα...Δεν έχουν αντιληφθεί, πλην ελαχίστων που αποτελούν ελάχιστη μειοψηφία,το πόσο μεγάλη είναι η ζημιά που έχουν υποστεί στην κοινωνία απο τις βλακείες του έπους της αμαλειάδας και των κουζινορόπαλων.
    Ασε που θα πρέπει να γλύψουν όλα τα φτυσίματα τους...
    Μια που το μνημόνιο το κατήργησε η ζωή (όχι αυτή που τσιρίζει αλλά η κανονική) δεν χρειάζεται να το καταργήσει ο αλέξης...Αντε όμως να το πείς στον δραχμαζάνη και στον ρούντυ αυτό.
    Με την φόρα που πήραν πάτησαν μέσα στην πίττα αντί να στρωθούν γύρω απο το ταψί που τους περίμενε.
    Δεν τους βγαινει πιά τίποτε απο τις κινήσεις και είναι αναγκασμένοι να υποχωρούν ΄χωρις να μπορούν να διαμορφώσουν οι ίδιοι το πλαίσιο της πολιτικής.
    Ηδη προσπαθούν να απεγκλωβιστούν απο το μνημόνιο και την κατάργηση του αφείνοντας την ζωή να το λύσει ,πληρώνοντας όμως βαρύ τίμημα.
    Αν συγχρονως έδιωχναν τον κάθε αναρχοβαγγελάκη και διαμόρφωναν ένα κόμμα χωρίς ρόζες,κόκκινες ,ρούντηδες και δραχμαζάνηδες θα μπορούσαν να αρπάξουν όλη την κεντροαριστερά και την πλειοψηφία της κοινωνίας στο μακροπρόθεσμο μελλον.
    Αντ αυτού βλέπουμε τον σκουρλέτη να παραδίδει μαθήματα μαγειρικής δια ροπάλων ,καδρονίων,αντισκορδοκτόνων μασκών,αλειφών δια καθάρισμα κρομμύων και τον βαγγελάκη να ετοιμάζεται να υψώσει τις αναρχικές σημαίες στον άγνωστο στρατιώτη.
    Δεν χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να δούμε την μέλουσα πορεία...Κάθε μέρα που θα αρχίζουν να καταδικάζουν την βία με αλλά,ίσως,πιθανόν και λοιπά φαντάσματα και υποθέσεις ο κόσμος θα θυμάται το 2008.
    Άν δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό είναι άξιοι της μοίρας τους.
    Αν δεν είναι συνειδητοί προβοκάτορες όλοι τους(λίγο δύσκολο) είναι οι απαραίτητοι χρήσιμοι ηλίθιοι του συστήματος(το πιθανότερο).
    Μέχρι και ο χοντρός μπένυ θα τους βγεί απο πάνω μετά τίς γελοιότητες που ξεφούρνησε ο διώτης..
    Εν τω μεταξύ ,κάθε εβδομάδα θα έχουμε και μια ακόμη βίλλα να ανοίγει με επέμβαση της ατυνομίας...Η κυβέρνηση παίζει τρίλιζα με σταθερές και επαναλαμβανόμενες κινήσεις..
    Μετακινεί μια διμοιρία ,τρίλιζα για τον τσίριζα...Την μεταφέρει παραπέρα τρίλιζα για την χρυσή αυγή...Καλά πάμε...Εχουμε καμιά δεκαπενταριά ακόμη παλιόσπιτα όπως είπε χαρούμενος ο κασιδιάρης..
    Εκατό η αλεπού, εκατόν ένα τα αλεπουδάκια δεν γίνεται...
    Μόνο ο τερένσιος ο γλήγορος μπορεί να μας σώσει πλέον με την μηνυση και την επακόλουθη σύλληψη τροικανων και κυβέρνησης...Πως δεν είχαμε σκεφτεί μέχρι τώρα αυτό το μεγαλειώδες?
    Ο δραχμαζανης το είπε έγκαιρα και καθαρά ο άνθρωπος αλλά δεν θέλαμε να τον καταλάβουμε..Την αλήθεια και το πιστεύω του έλεγε ο άνθρωπος.Με το ζόρι δεν γίνεται να φας .

    Ουπάν στην πίττα έκατσιν ου αλέξ'ς...Ου αλλους πάλ', ο θκός τ΄, ου νηστικός, θάρσι ήταν κιλίμ κι τ'ν πάτ'σιν μι τα παπούτσια την κρουμιδόπ'τα....
    Αμ η άλλ' ? Μι 'ν φούρκα ανακατών'ν του τσαιρό η ψευτουνοικουκιρά..
    Τόχουν χαμένου...

  6. Bixiou avatar
    Bixiou 15/01/2013 22:57:01

    Εχετε δικιο ν'αγανακτειτε και σας καταλαβαινω. Να μου επιτρεψετε ομως νας σας πω, σαν μεγαλυτερος στην ηλικια, οτι ειναι προτιμοτερο να περιμενετε να τα λενε οι αλλοι για σας, τα καλα λογια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.