11/09/2008 19:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ρωσικά ντους στον Κόλπο του Μεξικού

 

_____________________________________________________ 

Μετά τον πόλεμο στον Καύκασο, τη στρατιωτική συντριβή του παιδαριωδώς αφελούς «συμμάχου» των ΗΠΑ, Μιχαήλ Σαακασβίλι, και την άκρως ήπια στάση των Ευρωπαίων απέναντι στη Μόσχα, το σκωτσέζικο ντους του «φεύγουμε, δεν φεύγουμε από τα κατειλημμένα εδάφη στη Γεωργία», αλλά και τις δηλώσεις του εκπροσώπου της Ρωσίας στον ΟΗΕ «θα μας πουν επιτέλους οι αμερικανοί εάν μετά από τόσα χρόνια βρήκαν τα πυρηνικά του Σαντάμ;», τώρα η πλάκα συνεχίζεται στη Λατινική Αμερική.

Αυτή τη φορά με την πτήση δύο ρωσικών στρατηγικών βομβαρδιστικών, TU-160, εφοδιασμένων μάλιστα με «εκπαιδευτικούς» πυραύλους, στη Βενεζουέλα. Χτες τα δύο αεροσκάφη προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο Λιμπερταντόρ της χώρας. Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, Ούγκο Τσάβεζ, εξέφρασε την επιθυμία του να καθίσει στη θέση του συγκυβερνήτη ενός εκ των δύο TU-160 και να «πετάξει» πάνω από την Καραϊβική, προς την Κούβα, όπου θα προσγειωθεί, όπως είπε, για να σφίξει το χέρι του φίλου του, Φιντέλ Κάστρο. Οι Ρώσοι, πάντως, δήλωσαν ότι «προς το παρόν δεν σκοπεύουν να κάνουν πτήσεις προς την Κούβα», αφήνοντας έτσι να εννοηθεί ότι και αυτό θα γίνει στο άμεσο μέλλον.

Φαίνεται ότι μάλλον έχουν πάρει όλοι στο ψιλό τους αμερικάνους μετά την περιπέτειά τους στον Καύκασο. Αλλιώς δεν εξηγούνται όλα αυτά. Ούτε και ότι το Νοέμβριο πλοία του ρωσικού στόλου θα καταπλεύσουν στη Βενεζουέλα για κοινά στρατιωτικά γυμνάσια με το πολεμικό ναυτικό της χώρας. Να σημειωθεί ότι σε εξέλιξη βρίσκονται σοβαρές διεργασίες για θεαματική επαναθέρμανση των οικονομικο-πολιτικών σχέσεων Μόσχας-Αβάνας. Την αποστολή των δύο στρατηγικών βομβαρδιστικών υπέγραψε προσωπικώς ο πρόεδρος της Ρωσίας, Μεντβέντεφ. Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Αμύνης της Ρωσίας, Αντρόσωφ, είπε ότι «η περιοχή έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την στρατηγική αεροπορία της Ρωσίας (!!!)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tiramola avatar
    tiramola 11/09/2008 19:48:53

    Επιτελους επιστρεφουμε στην εποχη του ψυχρου πολεμου...

  2. Nick avatar
    Nick 11/09/2008 19:50:31

    Τους παίρνουν ψιλό γάζι γιατί πολύ απλά αντιμετωπίζουν τη χειρότερη οικονομική κρίση μετά τη Μεγάλη Ύφεση.

  3. The Predator avatar
    The Predator 11/09/2008 19:55:03

    Η Αμερική απέδειξε ότι δεν έχει την σοβαρότητα να διαχειριστεί την κατάσταση σαν η μόνη υπερδύναμη.

    Ολα τα άλλα ειναι φυσικό συνεπακόλουθο καλώς ή κακώς.

  4. manos avatar
    manos 11/09/2008 19:57:36

    mipos energopoioun fovika anaklastika yper mckein

  5. Xase avatar
    Xase 11/09/2008 20:26:08

    Καλα ειναι να δειξη και η αρκουδα τα δοντια της. Τουλαχιστον μια ισορροπια του τυπου "φοβαται ο Γιαννης το θεριο και το θεριο τον Γιαννη" ειναι καλυτερη απο την απολυτη ηγεμονια ενος "πλανηταρχη". Και αν σε λιγο καιρο δουνε και τους Κινεζους να μπαινουν στο κολπο, τοτε θα σφιξουν οι πολοι πιο πολυ.

  6. Suhoi avatar
    Suhoi 11/09/2008 20:57:09

    Οι κινέζοι ήδη έχουν μπεί (δορυφόρος κ.λ.π.) και η απάντηση που έδωσαν οι ΗΠΑ ειναι η εκτόξευση αντιδορυφορικού πυραύλου. Μίλησαν για επιτυχία. Αγνωστο.

  7. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 11/09/2008 21:43:35

    Αν καταφέρουν να αποσπάσουν τη λατινική Αμερική από τη ζώνη επιρροής της Αμερικής η Αμερική τελείωσε. Η λατινική Αμερική είναι ο ζωτικός χώρος της Αμερικής.

  8. Xase avatar
    Xase 11/09/2008 22:07:38

    Εξακτινε!

    Καποτε ειπαν οτι ειναι η αυλη του σπιτιου τους.
    ακριβως αυτο που λες.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/09/2008 22:42:23

    εγώ νομίζω ότι έχει λίγο θέατρο.

    Κατ' αρχάς, σήμερα, η χειρότερη οικονομική κατάσταση των ΗΠΑ είναι όνειρο μπροστά στην καλύτερη της Ρωσίας.

    Αύριο, δεν ξέρω. Αν πραγματικά ζεσταίνεται ο πλανήτης, οι στέππες θα γίνουν παραγωγικές και μεγάλο κομμάτι των ΗΠΑ έρημος. Αυτό σημαίνει ψωμί.

    Οι ΗΠΑ άσχετα με το τι λέμε εδώ καμμιά φορά, είναι ελεύθερη και δημοκρατική χώρα. Θα μπορέση ο Πούτιν να φτιάξει «θεσμούς» ή θα μείνει στην ιστορία σαν άλλος ένας Μεγάλος Τσάρος; Μακάρι να τα καταφέρει (για τους Ρώσους)

    Πολλά λέμε για τα χρέη των ΗΠΑ στην Ασία. Οι Ασιάτες φτιάχνουν, οι Αμερικάνοι αγοράζουν (και αφήνουν και βερεσέ). Αν δεν αγοράσουν οι Αμερικάνοι, σιγά μην αναπληρώσουμε εμείς το κενό.

    Οι Ρώσοι εξάγουν αέριο εμείς το καίμε και μας αρέσει. Πείτε μου εσείς που βλέπετε να πηγαίνει αυτό. Αν τώρα και η Βενεζουέλα γίνει Κούβα, τι να πώ; οι Κουβανέζοι αρέσουν στην ...Παπαζώη, αλλά κατά τα άλλα είνα ακόμα στο 1960.

    Οι αμερικάνικοι δορυφόροι μάλλον είδαν τον πιλότο του αεροπλάνου στην φωτογραφία, πριν πάει για ύπνο προχτές, και άκουσαν το τηλέφωνο να χτυπάει όταν του είπαν «μάστορα αύριο πας Βενεζουέλα»

    Τέλος, αν όλα αυτά είναι για να βγούν οι Ρεπουμπλικάνοι, держите камрадов летания

    (νομίζω ότι αυτό σημαίνει «συνεχίστε να πετάτε σύντροφοι», αλλά δεν ορκίζομαι)

  10. Nick avatar
    Nick 11/09/2008 23:01:23

    Το πετρέλαιο που δεν καταναλώνουν οι Αμερικανοί το καταναλώνουν οι Κινέζοι και οι Ινδοί. Που συνολικά είναι 4πλάσιοι σε πληθυσμό από τις ΗΠΑ.

    Και τουλάχιστον στην Ασία έχουν και ρευστό για να αγοράζουν γιατί παράγουν, όχι σαν κάποιους που με ένα πλήκτρο τυπώνουν δολάρια για να καλύψουν τα ελλείματα τους (δείκτης Μ3 της FED υπολογίζεται στο 25% ετησίως).

    Όσο για το ελεύθερη και δημοκρατική χώρα, εδώ γελάω. Άλλο το Σύνταγμα τους, άλλο η Κυβέρνηση τους.

    Για να βγούν οι Ρεπουμπλικάνοι θα πρέπει να φτιάξουν αυτά που κατέστρεψαν. Λιγάκι δύσκολο 55 ημέρες πριν τις εκλογές (εάν γίνουν).

    Σε λίγο θα κρατηκοποιήσουν όλη τη Wall Street και θα κηρύξουν πτώχευση ελέω υπερπληθωρισμού και υψηλού χρέους.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/09/2008 23:12:24

    έ θα είναι αστείο να «τσακωθούμε» για το ποιος θα βγει, αλλά τα τεφτέρια λένε

    +2,5% μπροστά ο ΜακΚ (μέσος όρος)
    +2,0% «favorable rating» ο ΜακΚ
    και +1,8% μπροστά στο Οχάϊο (από -1 το Σαββατοκύριακο και «ισοπαλία» χτές

    (πηγή www realclearpolitics.com --λείπει μια τελεία)

  12. Suhoi avatar
    Suhoi 11/09/2008 23:20:55

    Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Αμύνης της Ρωσίας, Αντρόσωφ, είπε ότι «η περιοχή έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την στρατηγική αεροπορία της Ρωσίας. Πόσο μάλλον, εξήγησε, αφού στον κόλπο του Μεξικού δημιουργούνται νέες μονάδες του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού».

  13. Xase avatar
    Xase 11/09/2008 23:21:55

    Αρχαιοπτεριξ
    μαλλον νομιζεις πως οι Αμις ολα τα σφαζουν, ολα τα μαχαιρωνουν.
    Πως ξερουν για τους πιλοτους ακομα και τι τρωνε και διαφορα αλλα γραφικα
    Και πως οι αλλοι ειναι μακακες.
    Εμεις δεν καιμε αεριο γιατι μας αρεσει αλλα γιατι το πετροολ ειναι πιο ακριβο και το αεριο πιο φτηνο. Και αν βρισκαμε κατι φτηνοτερο ακομα καλυτερα. Επισης τα ασιατικα εχουν και ασιατικη ποιοτητα, που δεν συμβαδιζει με τα γουστα του μεσου Αμερικανου.
    Οσο για το επιπεδο των Κουβανεζων νομιζω πως εκει κανεις μεγα λαθος. Μπορει να ειναι αυτο που λεμε σοσιαλιστικη χωρα, αλλα ειναι καλυτερο απο το δικο μας.
    Ο πλανητης ζεσταινεται, αυτο ειναι σιγουρο. Αλλα μεχρι οι στεππες να γινουν γονιμες περιοχες που θα παραγουν σταρι και καλαμποκι θα δωσουν πρωτα πετρελαιο και αλλες πρωτες υλες, και μετα ισως μετατραπουν σε αγροτικες περιοχες. Αλλα εμεις τοτε θα ειμαστε το λιπασμα γιαυτες.

  14. Suhoi avatar
    Suhoi 11/09/2008 23:22:58

    Επανάληψη απο άλλο πόστ.


    "Η Ρωσία κατέλαβε την 8η θέση στη λίστα των χωρών που χρωστούν οι ΗΠΑ, σύμφωνα με το περιοδικό «Φαϊνανς». Το χρέος του κρατικού προϋπολογισμού των ΗΠΑ προς τη Ρωσία τον Ιούνιο του 2008 ήταν 2,5% -65,3 δις.δολλάρια. Την πρώτη θέση στη λίστα κατέχει η Ιαπωνία (583 δις), τη δεύτερη η Κίνα (503). Σύνολο προς τις δύο χώρες 40% του χρέους. Στην δεκάδα των μεγαλύτερων πιστωτών των ΗΠΑ εισέρχονται οι Βρετανία, Λουξεμβούργο, Χονγκ Κονγκ, Ελβετία, οι χώρες της ζώνης των οφφσορ της Καραϊβικής και οι χώρες εξαγωγείς πετρελαίου (Βενεζουέλα, ΗΑΕμιράτα, Εκουαδόρ, Ιραν, Ιρακ, Κουβέϊτ, Ομαν, κ.α.). Τον Απρίλιο του 2008 το εξωτερικό χρέος των ΗΠΑ (περιλαμβανομένων και των υποχρεώσεων του ιδιωτικού τομέα) ανερχόταν στα 13,77 τρις δολλάρια. Στο τέλος του 2008 εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 14,4 τρις. Το 2003 το εξωτερικό χρέος των ΗΠΑ ήταν 6,95 τρις".

  15. Nick avatar
    Nick 11/09/2008 23:39:27

    @archaeopteryx:

    Μέχρι τον Νοέμβριο πολλά θα έχουν αλλάξει...

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/09/2008 23:42:37

    προς Διός, δεν είπα κανέναν μακάκα... Απλά δεν μυρίζομαι ίχνη ψυχρού πολέμου (χωρίς να έχω κανένα ιδιαίτερο ταλέντο στο θέμα)

    Ο Καύκασος είναι σημείο τριβής από τον 19ο αιώνα, λυπάμαι τους ντόπιους. Η Κούβα ότι και να μου πεις, έχει μετακομίσει στην Φλόριντα. Αυτό το «ψηφίζω με τα πόδια μου».

    Ελάχιστοι μετανάστες από τον καιρό της ΕΣΣΔ, στην Αμερική, κατά καιρούς απειλούσαν ότι θα φύγουν από το ΝΑ Μανχάτταν, αλλά μάλλον πήγαν σε πιο φτηνά νοίκια..., όχι πίσω σπίτι τους.

    Εμας εδώ, μας συμφέρει το αντίπαλο δέος, αλλά δεν υπάρχει σήμερα η «ισορροπία» του 65 ή του 75.

    Δεν είμαι ειδικός στις στρατιωτικές ικανότητες κανενός, αλλά νομίζω ότι οι Ρώσοι είναι χωρίς ναυτικό, που σίγουρα μπορούν να φτιάξουν, αλλά πως είναι η «καθημερινότητα» εκεί;

    Απλά, φίλε Χασέ, μακάρι να ορθοποδίσουν οι Ρώσοι. Εμείς, νομίζω ότι θα υποστούμε τις συνέπειες της «ύφεσης» πριν από τις συνέπειες του «ψυχρού πολέμου». Και σίγουρα δεν θα ήθελα να εξοπλιστούμε με παιχνίδια που θα θέλουν να τεστάρουν στην πράξη οι απέναντι (αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

  17. Theodore avatar
    Theodore 11/09/2008 23:44:48

    "Η Αμερικη ειναι δημοκρατικη χωρα..."
    Απο που το ειδατε φιλτατε αυτο;Απο τους Αμερικανους Προεδρους, που εχουν καθαρισει οι ιδιοι, η απο την πλυση εγκεφαλου, που γινεται στον κοσμο επι καθημερινης βασεως,(λεγε με Fox News), ωστε να λενε οτι ο γαιδαρος πεταει;
    Απο ο,τι ξερω, ουτε διαδηλωση δεν μπορουν να κανουν ευκολα, γιατι εκει, πρωτα πυροβολουν και μετα ρωτανε.

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/09/2008 23:55:41

    όλα τα νούμερα περί χρέους σωστά. Το δολλάριο ανέβηκε από 1.60 στο 1.40 (εγώ φυσικά ΔΕΝ ακουμπάω και μην κάνετε κανένα αστείο εσείς, και με κυνηγάτε).

    Ναι ναι, δύσκολα τα οικονομικά και εκεί, αλλά...

  19. Nick avatar
    Nick 11/09/2008 23:58:29

    Faux News που κάθε λίγο και λιγάκι βρίζει τον Obama, ενώ ο McCain μας διαβεβαιώνει ότι τα θεμελιώδη της Αμερικανικής Οικονομίας είναι "καλά". Και που θέλουν να μας πείσουν ότι είχαν 3.3% αύξηση ΑΕΠ με το χαμηλότερο πληθωρισμό στη δεκαετία (σιγά μη πούν ότι είναι 11%-12% και αυξάνεται).

    Bailouts Will Push US into Depression

    cnbc.com/id/26656750/site/14081545/

    Όσο για τα περί διαδηλώσεων,

    youtube.com/watch?v=_SAP_FmmBdo

  20. Suhoi avatar
    Suhoi 12/09/2008 00:21:51

    Τι ψυχρός πόλεμος !!! Για να υπάρξει τέτοιος πρέπει να έχουμε δύο ισοδύναμα ή περίπου ισοδύναμα στρατόπεδα ή δυνάμεις. "Στρατόπεδα" με την κλασσική έννοια του αδιάσπαστου πόλου δεν υπάρχουν. Ισως διαμορφώνονται συμμαχίες χωρών σημαντικών δυνάμεων. Αλλά προς το πρόν σύμπτωση συμφερόντων έχουμε, και κυρίως να αποκατασταθούν ως έναν βαθμό οι ισορροπίες και να μην γέρνει μονόπατα η πλάστιγγα υπέρ ΗΠΑ. Μπορεί η Δ.Ευρώπη να γύρισε την πλάτη στις ΗΠΑ με τον Καύκασο (όπως το έκανε και στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι) και να προχωρεί η συμμαχία προς Ασία (Ρωσία, Κίνα, κεντρασιατικές κ.λ.π. χώρες), αλλά ακόμα υπάρχει απόσταση έως ότου μπορεί να γίνει λόγος για εννιαία μπλόκ δυνάμεων. Υπάρχουν κοινά (αντίθεση στη μονοκρατορεία των ΗΠΑ) υπάρχουν και τρομερές διαφορές και εστίες επικίνδυνων τριβών (Ρωσία-Κίνα, Κίνα-Ινδία και πάει λέγοντας). Πολλοί από αυτούς θα αναζητήσουν -και- στις ΗΠΑ τον σύμμαχο για να στραφούν εναντίον κάποιου αντιπάλου. Και μην ξεχνάμε το μεγάλο διακύβευμα, για το οποίο εδώ και πολλά χρόνια γράφουν οι αμερικανοί -και όχι μόνον- αναλυτές: Τη Σιβηρία.

  21. an_onymous avatar
    an_onymous 12/09/2008 01:32:49

    Λυπάμαι που θα δυσαρεστήσω τους ντε και καλά αντιαμερικανούς, αλλά την δημοκρατία και τους θεσμούς που έχουν εκεί, εδώ ούτε ζωγραφιστά δεν τα έχετε δει. Όποιος έχει μείνει εκεί ξέρει, οι υπόλοιποι ξέρουν ότι τους ταίζουν οι "διαμορφωτές της κοινής γνώμης" από τα χειρότερα ΜΜΕ του κόσμου.

  22. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/09/2008 01:46:14

    Μπααα.
    Ολοι C.N.N βλέπουμε φανατικά.Οι καλύτεροι διαμορφωτές τής κοινής γνωμη παγκοσμίως.

  23. Factorx avatar
    Factorx 12/09/2008 03:58:19

    Ο αναγνώστης μας ΑΑ έστειλε την εξής προσωπική κατάθεση

    Μεγαλώνοντας, ένα από τα πράγματα που έμαθα καλά είναι πως δεν πρέπει να είσαι απόλυτος και μισαλλόδοξος, καθώς και ότι όλα είναι σχετικά.
    Φίλοι και φίλες μην συγχέουμε τα πράγματα. Άλλο είναι να συζητάμε υπό γεωστρατηγικό πρίσμα για την ισχύ χωρών και κρατών, και άλλο με συναισθηματική ή και κοινωνιολογική ματιά για ποιας χώρας ή κράτους ο λαός περνά καλύτερα.
    Λοιπόν, μερικά χρήσιμα (πιστεύω) ερωτήματα:
    1) Τι σχέση έχει το Ρωσικό έθνος με το αμερικανικό (αν υπήρξε ποτέ κάτι τέτοιο; Οι Ρώσσοι είναι έθνος από τον 8ο αιώνα μ.Χ. που ο ηγεμόνας τους Όλεγκ πολεμούσε τους Χαζάρους στο Δνείπερο και έκανε επιδρομές κατά του Βυζαντίου, ενώ τους αμερικανούς τους ξέρει ο πλανήτης μόλις δύο αιώνες. Τα 150 εκατ. Ρώσοι ανέκαθεν ήταν ένα έθνος, ένας λαός. Για τα 300 εκατ. στις ΗΠΑ ποιος πιστεύει ότι ισχύει το ίδιο;
    Θυμάμαι μια χαρακτηριστική ατάκα από την ταινία "The Good Shepherd" με τον Matt Damon, ο οποίος υποδύεται τον Edward Wilson, ενός (υποτίθεται) εκ των ιδρυτών της CIA.
    Στην ταινία η CIA ζητά την βοήθεια της Μαφία για να κάνει την απόβαση στην Κούβα (κόλπος των Χοίρων) και o κυνικός τρόπος με τον οποίο εκβιάζει ο αρχιπράκτορας (Matt Damon) τον αρχιγκάγκστερ (Joe Pesci), προκειμένου να συνεργαστεί,οδηγεί στον εξής διάλογο:

    Joe Pesci: Πες μου κάτι. Εμείς οι Ιταλοί λατρεύουμε την οικογένεια. Οι Ιρλανδοί την Πατρίδα τους και οι Εβραίοι έχουν την θρησκεία τους. Ακόμη και οι μαύροι έχουν την μουσική τους. Εσείς διάβολε οι Λευκοί, Αγλοσάξονες Προτεστάντες (WASPs)τι έχετε δικό σας για να αγαπάτε;
    Matt Damon: Τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Όλοι οι άλλοι είστε απλά φιλοξενούμενοι...

    2) Τα περι δημοκρατικότητας είναι επίσης σχετικά. Επειδή και εγώ έχω ζήσει στις ΗΠΑ και ειδικά την Νέα Υόρκη την αγάπησα, έχω να πω ότι οι φίλοι μου αμερικανοί έλεγαν καμιά φορά "The Fucking Communist DC"! Και οποίος κατάλαβε, κατάλαβε. Για όλες τις Πολιτείες, τουλάχιστον τις ανεπτυγμένες, η Ουάσιγκτον αντιπροσωπεύει κάτι ξένο, κάτι που τους κάθισε στον σβέρκο πριν πολλά χρόνια και όποιος πάει να ξεφύγει, τον περιμένει φωτιά και τσεκούρι (βλ. Γουάκο, Τέξας και Κορτέζ). Μιλάμε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν στις ΗΠΑ περί τα 30 εκατ. που ανήκουν σε
    παραστρατιωτικές ομάδες και θεωρούν "χούντα" τις ΗΠΑ. Σαφώς και στην Ρωσία δεν υπάρχει δημοκρατία τύπου Αγγλίας και Γαλλίας, αλλά ποιος σας είπε ότι μια αχανής και ιδιόμορφη χώρα σαν αυτή διοικείται αναλόγως. Στα 1.500 χρόνια ιστορίας του Ρωσικού έθνους με εξαίρεση τον κολοβό χρόνο του Κερένσκι πριν τους μπολσεβίκους, μόνο τα τελευταία δεκαοκτώ χρόνια έχουν καθεστώς αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας.
    3) Ποιός λέει ότι είναι κατάντια η σημερινή κατάσταση της Κούβας; Εξαρτάτε πάλι πως το βλέπει κανείς. Ήταν μια χώρα πορνείο και στέκι του οργανωμένου εγκλήματος που οι ΗΠΑ έκαναν ότι γούσταραν και όχι μόνο απελευθερώθηκε, αλλά και πρόκοψε. Μιλάμε για λαό ευτυχισμένο. Φτωχός φαντάζει στα δικά μας μάτια που έχουμε μάθει να ζουμε με δάνεια προκειμένου να οδηγούμε καλά αυτοκίνητα και να έχουμε την ψευδαίσθηση της ιδιοκτησίας (τρομάρα μας!) Ναι θα μπορούσαν να έχουν καλύτερο βιοτικό επίπεδο, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι μια μικρή
    χώρα που μια υπερδύναμη προσπαθεί εδώ και μισό αιώνα να την υποτάξει, χωρίς να το καταφέρνει. Φανταστείτε μια χώρα σαν την Κρήτη να προσπαθεί να επιβιώσει ενώ μια ολόκληρη Ευρώπη προσπαθεί να την διαλύσει.

    4) Ποιος λέει ότι σε βάρος της χώρας μας η άνοδος της Ρωσίας και που εδράζεται αυτή η άποψη; Προσπαθώ να δω τι καλό αποκομίσαμε από την πρόσδεσή μας στον Αγγλοσαξωνικό παράγοντα (Μ. Βρετανία και ΗΠΑ) εδώ και ενάμιση αιώνα και δεν βρίσκω. Τι να θυμηθώ, τον εμφύλιο, την Κύπρο, το '22; Αντιθέτως λησμονούμε τι χρωστάμε στους Ρώσους διαχρονικά. Ακόμη και αυτή την έρμη την ανεξαρτησία μας το 1832 κυρίως σε αυτούς την χρωστάμε. Δεν είναι ότι ήταν μια από τις τρείς δυνάμεις στην ναυμαχία του Ναυαρίνου το 1827, αλλά κανείς δεν θυμάται από όσα
    μάθαμε στο σχολείο, πως ο μοναδικός λόγος που μπορέσαμε και κάναμε επανάσταση και κυρίως πως ο Σουλτάνος δεν μπόρεσε να την καταπνίξει τα κρίσιμα πρώτα χρόνια, ήταν ο φόβος των Ρώσων; Ξεχνάμε πως μόλις σκούραιναν τα πράγματα, τσουπ έκαναν μια κάθοδο οι Κοζάκοι μέχρι την Ανδριανούπολη και η Πύλη αμέσως συνθηκολογούσε; Ποιος ανάγκαζε τον Σουλτάνο να κρατά στρατεύματα και να μην τα στέλνει στην επαναστατημένη Ελλάδα, μήπως ο φόβος του Λονδίνου; Ακόμη και αυτός ο μέγας (υποτίθεται) φιλέλλην Ουίνστον Τσώρτσιλ ήταν έτοιμος το '40-41
    (σ.σ. αρχεία Φόρειν Οφις) να δώσει τα Δωδεκάνησα στους Τούρκους προκειμένου να μπουν στον Πόλεμο με τους συμμάχους και τον σταμάτησε (άκουσον - άκουσον) ο όντως αιμοσταγής δικτάτορας Στάλιν με το λογικό επιχείρημα πως αυτό δεν μπορεί να γίνει αφού τα νησιά ήταν πάντοτε ελληνικά και κατοικούνται από Έλληνες.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Δεν είμαι αφελής και δεν πιστεύω ότι οι Ρώσοι μας βάζουν πάνω από τα συμφέροντά τους, όμως δεν γνώρισα ποτέ τη μπότα, το μαστίγιο και την προδοσία τους. Και ιστορικά να το δει κανείς με τους Ρώσους έχουμε έναν ακατάλυτο δεσμό που δεν έσπασε ούτε τα 70 χρόνια των Σοβιέτ. Θέλετε η θρησκεία, θέλετε η γλώσσα, το Βυζάντιο ή όλα αυτά μαζί, εγώ ξέρω πως οι ηγέτες της Επανάστασης (φιλικοί, Υψηλάντηδες κ.α.) και ο πρωτος Κυβερνητης (Καποδίστριας) ήταν ρωσοαναθρεμένοι. Ίσως για τους Ρώσους να είμαστε κάτι σαν μακρινά ξαδέλφια, ενώ
    για τους αμερικανούς το "Μπας μποι" (σ.σ. βοηθός σερβιτόρου) που λένε και στα diner's της Αστόρια...

  24. ilias domalis avatar
    ilias domalis 12/09/2008 06:34:25

    Σημερα,11-9-08,διαβασα στην εφημεριδα TIMES PICAGUNE,οτι οι σφαιρες και πασης φυσεως πυρομαχικα,εξαντληθησαν στα αναλογα καταστηματα της ALABAMA καθως οι πολιτες, θορυβημενοι απο την εισβολη των Ρωσων στην γειτονικη GEORGIA,ειναι αποφασισμενοι να υπερασπισθουν την πολιτεια τους.... αληθεια,no shit !

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/09/2008 08:51:34

    Η έννοια του έθνους είναι στα νεότερα χρόνια πολιτική και όχι φυλετική.Σε ένα έθνος ανήκει όποιος πιστεύει σε αυτό και το υπερασπίζεται και όχι όποιος έχει ορισμένη καταγωγή.'Αλλωστε στο διεθνή συχετισμό δυνάμεων αυτό έχει σημασία.
    Το γεγονός ότι οι Αμερικανοί είναι πολύ πιο αντικομμουνιστές και αντισοσιαλιστές από τους Ευρωπαίους δεν σημαίνει ότι είναι αντιδημοκράτες.Σημαίνει ότι είναι αυτό που ονομάζεται στην Ευρώπη νεοφιλελεύθεροι.
    Οι παραστρατιωτικές ομάδες που είναι κατά του ομοσπονδιακού κράτους δεν είναι τίποτε αριστεροί.
    Αντίθετα είναι η ιδιόμορφη ακροδεξιά της Αμερικής που ζητεί την επιστροφή στα πρώτα χρόνια της χώρας όταν οι Πολιτείες ήταν σχεδόν ανεξάρτητες από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
    Συμφωνώ ότι τυχόν άνοδος της Ρωσίας είναι ευνοική για τα ελληνικά συμφέροντα.Η ωφέλεια όμως θα είναι έμμεση και δεν πρέπει να παρασυρθούμε νομίζοντας ότι μπορεί να επέμβει στρατιωτικά η Ρωσία στα Βαλκάνια.

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/09/2008 08:56:15

    Θα μπορούσαμε να λέμε να αντιλέμε το θέμα είναι ατέλειωτο...

    Μας συμφέρει μια δυνατή Ρωσία; Μάλλον ναί. Δεν ξέρω αρκετά για να καταλαβαίνω τις εσωτερικές της συνθήκες, αλλά απ' έξω δείχνει τάση για σκαμπανεβάσματα που για μένα είναι θέμα θεσμών

    Τις ΗΠΑ τις ξέρω λίγο καλύτερα. Αυτό το «όλοι άλλοι είμαστε φιλοξενούμενοι» έχει κάποια αλήθεια αλλά όχι 100%, αλλά δεν είναι «ρατσιστικό», (ή μόνο ρατσιστικό) βασίζεται στο ότι πολλοί πήγαμε εκεί σαν μετανάστες, πάντα με ένα ή μισό μάτι πίσω. Μερικοί μείναμε, μερικοί γυρίσαμε, άλλοι με θετικές άλλοι με αρνητικές εμπειρίες, εξ ου και η καμιά φορά «απόλυτη» διάσταση απόψεων.

    Δεν διαφωνώ με την τοποθέτηση του ΑΑ (Νο 24, παραπάνω) αλλά ούτε μπορώ να την αποδεχθώ, όσον αφορά στην αντιμετώπιση των Ελλήνων εκεί. Ποτέ δεν με αντιμετώπισαν σαν bus boy και ήμουν ξεβράκωτος για αρκετά χρόνια. Συγκυρίες ΑΑ, συγκυρίες και επιλογές:

    Μικροαστός φοιτητής: σε πανεπιστήμιο α' κατηγορίας. Παρέα με άλλους έλληνες, συγκατοίκηση με άλλους έλληνες. Τσιγάρα, φλιπεράκια, η μικρή Αθήνα στο MIT. Έλληνας πήγε, έλληνας έμεινε, περαστικός ήταν πέρασε καλά.

    άλλος μικροαστός φοιτητής: σε άλλο πανεπιστήμιο α' κατηγορίας. Ελάχιστοι έλληνες, συγκατοίκηση με Κινέζους ή Κολομβιανούς. Ελληνική εκδήλωση μια φορά τον χρόνο, βαθμιάια απορρόφηση και ένταξη. Πέρασε λιγότερο καλά. Τραγουδάει "Αmerica the beutiful"

    φτωχός μετανάστης α': Στην Αστόρια, πιό εύκολη η ζωή, δεν ξέφυγε από το γκέττο κράτησε την ταμπέλλα του μετανάστη.

    φτωχός μετανάστης β': Εξαθλίωση, μόνος του, στο Μανχάτταν, τράβηξε κουπί ανειδίκευτος, σοβατζής, συντηρητής... έγινε ...developer, ιδιοκτήτης πολυκατοικιών.Πιο Αμερικάνος από τους «αμερικάνους». Δεν είπε «φτου σου Ρωμιοσύνη» αλλά είναι εκεί, η «σιωπηλή πλειοψηφία».

    Και αυτά είναι ελάχιστα παραδείγματα. Οι αποκκλίσεις και οι περιπτώσεις είναι ατέλειωτες, αλλά ακριβώς από τις ιστορικές καταβολές, και τον τρόπο που μεγάλωσαν, οι ΗΠΑ, με το «love it or leave it», με όλα τα προβλήματα, έχει περίπου 300 εκατμ. κόσμο που συνειδητά θέλουν να είναι εκεί. 300 εκατομ. που πιστεύουν ότι το άτομο προέχει και η όποια συλλογική προτεραιότητα περνάει πρώτα από την ατομική. Έχει και τους «περαστικούς καλεσμένους» της ταινίας, αλλα είναι η απειροελάχιστη μειοψηφία.

  27. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 12/09/2008 09:14:28

    Χάρηκα για το επίπεδο της συζήτησης . Ένα στοιχειό μόνο για να συνεχίσουμε
    Η Ρωσία δεν έχει μπει και είναι δύσκολο να είναι αντίπαλο δέος για την δύση .Προσπαθεί βεβαία να σήκωση το ανάστημα της ,το έργο πάρα πολύ δύσκολο και το κουμπί βρίσκετε στο Α.Ε.Π που είναι 30 φορές μικρότερο από της Υ.Π.Α. τώρα πρόσκαιρα έχει έσοδα (πετρελεα,Φ.Α.) όμως η ανάπτυξη του βιοτικού επιπέδου είναι ακόμα χαμηλό . Προσπαθεί να κάνει συνέχειες ΚΙΝΑ ,Ε.Ε. και σωστό . Πιστεύω ότι όμως πρέπει να αυξήσει την εσωτερική της κατανάλωση σωστά(βλέπετε πως πλάκωσαν οι νομενκλατούρα τους στο Ελλαδιστάν για γούνες και σπιτάκια –ίδει πολυτελείας ) .

  28. προό avatar
    προό 12/09/2008 10:27:37

    Η Ρωσία ΕΙΝΑΙ Δύση και δυτικός πολιτισμός, οπότε εκ των πραγμάτων δεν υπάρχει λόγος να γίνει αντίπαλο δέος για την Δύση, τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο.

    Σύμφωνοι, επί Τσάρων υπήρχε μία σχετική οικονομική καθυστέρηση και μετά επί ΕΣΣΔ μία σχετική απομόνωση για πολιτικούς/ιδεολογικούς λόγους αλλά κανείς δεν θα έθετε το ρωσικό πολιτισμό δίπλα στον κινέζικο ή σε άλλους ασιατικούς (δεν το λέω, φυσικά, για να μειώσω την αξία τους).

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/09/2008 11:11:37

    Δεν είναι πολιτιστική η διαφορά αλλά διαφορά συμφερόντων.Αντικείμενο είναι ο έλεγχος της Ευρασίας και η παγκόσμια κυριαρχία.
    Οποιαδήποτε οικονομική ένωση της Ευρώπης με τη Ρωσία θα δημιουργήσει μία κατάσταση που θα περιθωριοποιήσει την Αμερική.
    Οπως ήταν πάγια πολιτική της Αγγλίας να μην ενωθεί η Ευρώπη έτσι και πάγια πολιτική της Αμερικής είναι να αποφύγει μία ένωση από τον Ατλαντικό ως τον Ειρηνικό.

  30. ταρίφας avatar
    ταρίφας 12/09/2008 11:49:54

    Θα συμφωνήσω και γω σε αρκετά σημεία με τους τελευταίους αλλά κυρίως στο ότι κάθε χώρα έχει τα δικά της ξεχωριστά συμφέροντα που δεν ταυτίζονται ποτέ σε όλα με τα συμφέροντα καμμίας άλλης χώρας. Για την Ελλάδα είναι καλό να υπάρχει ένα αντίπαλο δέος και υπ' αυτή την έννοια η "παλινόρθωση" της Ρωσίας πιθανόν να έχει θετικά στοιχεία για μας. Σχεδόν απόλυτη ταύτιση όμως, όπως συναισθηματικά οι περισσότεροι (αντιαμερικανοί) Ελληνες θέλουν να πιστεύουν; Δε νομίζω. Η Ελλάδα είναι καταναλωτής ενέργειας. Μας συμφέρει συνεπώς το ενεργειακό μονοπώλιο της Ρωσίας; Δεν άκουσα πολλούς όμως να υποστηρίζουν ότι η "επανεπέκταση" της Ρωσίας σε Ουκρανία - Γεωργία είναι αντίθετη με τα Ελληνικά συμφέροντα. Εκτός κι αν νομίζουν ότι αν κλείσουν οι στρόφιγγες ή αν πολλαπλασιαστεί η τιμή των καυσίμων εμείς εδώ δε θα έχουμε πρόβλημα γιατί είπαμε μπράβο στον Πούτιν.

  31. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 12/09/2008 11:51:50

    Δεν είμαι αφελής και δεν πιστεύω ότι οι Ρώσοι μας βάζουν πάνω από τα συμφέροντά τους, όμως δεν γνώρισα ποτέ τη μπότα, το μαστίγιο και την προδοσία τους.

    Και στου Τούρκους ποιος μας πούλαγε? Τους Σέρβους ποιος τους πούλησε? Τον Κάρατζιτς γιατί δεν τον γλύτωσαν?

    Οι Ρώσοι πρέπει να καταλάβουν ένα. Ή κάνουν γεωπολιτική ανασύσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, γεωγραφικά εννοώ, για να μπλοκάρει τους δυτικούς ή θα δουν τους δυτικούς στη Σιβηρία.

  32. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 12/09/2008 12:04:54

    εξακτινε -σου εχω πει εισε ΜΕΓΑΛΟΣ τερμα .
    Δίχως την συνδρομή σου εδώ διάλογος δεν θα γίνοταν ποτε!!

  33. anetos avatar
    anetos 12/09/2008 13:03:57

    Μιλάτε όλοι για Ρωσία ΗΠΑ και ΕΕ αλλά ξεχνάτε ότι η ΕΕ είναι κάτι ασαφές ,κάτι που θα ......
    Μια μάζα κρατών με «νευρωτικό» προσανατολισμό ,όπου φυσάει ο άνεμος , λίγο από όλα ...
    Φαντασθείτε με την κρίση στον Καύκασο ,στην προεδρία της ΕΕ να ήταν η πρώην κομουνιστική Πολωνία η καμία παρόμοια χώρα η η Βρετανία τι θα έκαναν ?

    To πρόβλημα της ΕΕ είναι κατ αρχάς η Βρετανία , αν λυθεί αυτό όλα θα πανε καλύτερα
    Θα αρχίσει η ΕΕ να διαμορφώνεται σε οργανωμένη ομοσπονδία ..

  34. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/09/2008 14:12:20

    με φόβο να θεωρηθεί ότι αρχίζω και εγώ ευλογίες (μέρες που είναι...) και εγώ, εξάκτινε, εμπνέομαι από τις παρεμβάσεις σου.

    Η ΕΕ είναι μία συλλογή από τέως αυτοκρατορίες και η συνείδησή της αδιευκρίνηστη. Εδώ ζω και προσπαθώ να καταλάβω...

  35. apostolos34s avatar
    apostolos34s 12/09/2008 17:23:27

    Αγαπητέ εξακτινε είμαι ο ΑΑ που ο factorX είχε την καλωσύνη να δημοσιεύσει τις σκέψεις του. Για το σχόλιό σου "Και στου Τούρκους ποιος μας πούλαγε? Τους Σέρβους ποιος τους πούλησε? Τον Κάρατζιτς γιατί δεν τον γλύτωσαν?" αναμένω :
    α) ιστορικά παραδείγματα για το "πούλημα μας" στους τούρκους
    β) λογικά επιχειρήματα για το πως μπορούσαν να γλυτώσουν τον Καρατζιτς καθώς και στοιχεία για τον ισχυρισμό σου ότι πούλησαν τους Σέρβους. Μήπως εννοείς ότι απλά δεν μπήκαν ανάμεσα στους Σέρβους και το ΝΑΤΟ; Όμως αυτό είναι άλλο και άλλο ότι τους πούλησαν.
    Προς archaeopteryx: Αγαπητέ δεν ισχυρίστηκα ότι ο αμερικανικός λαός - στη πλειοψηφία του καλοκάγαθος και πράος - έχει τη λογική του ιδιοκτήτη, ούτως πως βλέπουν την Ελλάδα ως "μπας μποι". Αλληγορία ήταν. Το κατεστημένο που διοικεί τις ΗΠΑ εδώ και 200 χρόνια εννοούσα.

    Υ.Γ. Όποιος δεν την έχει δει, αξίζει να δει την ταινία “The Good Shepherd”. Πιστέψτε με

  36. Suhoi avatar
    Suhoi 12/09/2008 18:34:13

    Για μια Ευρώπη από τον Ατλαντικό μέχρι τα Ουράλια μιλούσαν ήδη από το 1985-86 (Γκορμπατσώφ και λοιποί). Για μια Ευρωπή από τον Ατλαντικό έως τπν Ειρηνικό μιλούν άλλοι. Βέβαια, άλλο είναι να φτιάχνεις μια τέτοια Ευρώπη όπως τη θέλει το ΝΑΤΟ και τα αφεντικά του, οι Αμερικάνοι, και άλλο να έχεις μια ισχυροποιούμενη Ρωσία, η οποία θέλει σχέσεις ισότητας με τους Ευρωπαίους και τους Αμερικάνους για να κτίσει μια τέτοια Ευρώπη.

    Η Ρωσία σε βορειο γεωγραφικό παράλληλο είναι ό,τι η Ελλάδα στο Νότο: Γέφυρα Ανατολής-Δύσης. Είναι Ευρώπη, όπως και Ανατολή.

    Μη ξεχνάμε το μεγάλο διακύβευμα του άμεσου μέλλοντος: Τη πάμπλουτη σε πόρους Σιβηρία (30 εκ.ρώσοι κάτοικοι και γύρω δισεκατομμύρια πεινασμένων Κινέζων και άλλων ασιατών). Ακόμα και ο φανατικά αντιρώσος Μπρζεζίνσκι έχει πεί ότι πρέπει να υλοποιηθεί σχέδιο εποικισμού από Ρώσους και Δυτικούς. Αλλοιώς...οι κινέζοι δεν θα περιμένουν για πολύ.

  37. gadfly avatar
    gadfly 12/09/2008 18:54:56

    Έτσι μπράβο! Μην πάνε τίποτε κιτρινιάρηδες σχιsτομάτηδες και μας αρπάξουν τη Σιβηρία! Αρία φυλή uber alles.

  38. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/09/2008 19:20:47

    Mερικοί έχουν τρομάξει πραγματικά μέ την άνοδο τής Ρωσίας ,πού η φυσική της θέση (καί πολιτισμικά)είναι στήν Ευρώπη.
    Ηδη οι Δρουσιώτης και Τετα Παπαδοπούλου έχουν αρχίσει την ιδεολογική τρομοκρατία απο τίς σελίδες τουε........................

  39. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 12/09/2008 19:36:32

    Η Ε.Ε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΤΣΙ
    Η ΗΠΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ
    Η ΡΩΣΙΑ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
    Η ΚΙΝΑ ΚΑΙ Η ΙΝΔΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ
    ΑΚΟΣΑΤΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΕΣ ΜΕ ΤΙ ΛΟΓΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗ ΤΟΥΣ;
    ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ....ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΟΥΩ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ..

    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑΝ ΤΣΑΒΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ.
    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟ ΟΣΜΙΟ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ Κ.Λ.Π ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ.ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΙΓΜΕ

    ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΗΠΑ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΚΟΣΣΥΦΟΠΕΔΙΟ

    ΑΝΑΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!

  40. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/09/2008 20:14:19

    40.
    Ιωαννη εχεις δικιο οσον αφορα στα μεταλλα και πετρελαιο. Οχι μονο το ΙΓΜΕ αλλα και ξενες εταιριες, Τεξανες,Βρεταννικες κλπ εχουν κανει συμβασεις να υπαρχουν...

    Τωρα για τον Τσαβες εχω να πω, οτι ειναι ψυχασθενης. Φυσικα απο μικρο κι απο τρελλο μαθαινεις την αληθεια..αλλα δεν εχει μετρο ο τυπος. Ειναι επικινδυνος.

    Αχματινετζατ θελουμε. χαχαχααα να γινουμε κι ευλογημενο κρατος - θρησκο/κρατουμενο. Με ιμαμη (μαμή) τον Εφραιμ.

    Οσον αφορα στη Ρωσσια, ενα θα πω και να με θυμοσαστε.
    " θα γινει εκδικητικο κρατος. φιλιες δεν εχει και δεν θα κανει ποτε! "
    Το λεει κι ο Λιακο διαφορετικα " στον Πουτιν Πουτινιες δεν κανει..!!!"

    Με λιγα λογια πρεπει να ειμαστε μετρημενοι και να κραταμε ισες αποστασεις χωρις φανφαρες και μεγαλοστομιες.

    Παραδειγμα... θελεουν να στειλουν ενα TU-160 ετσι για εκπαιδευτικους λογους ή μαρκετινγκ.. κι εμεις λεμε ΟΧΙ... το λεμε?

    ΠΠ

  41. Νταίζη Ντακ avatar
    Νταίζη Ντακ 12/09/2008 21:36:54

    βρε τι κάθεστε κι ασχολείστε,μάζεψαν πέντε δεκάρες
    κι αγόρασαν λίγη κηροζίνη, πέταξαν το αεροπλάνο και κάτι τρέχει στα γύφτικα!

  42. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 13/09/2008 00:48:36

    @ΠΠ: "Τωρα για τον Τσαβες εχω να πω, οτι ειναι ψυχασθενης". Από πού κι ώς πού η διάγνωση, ...γιατρέ μου; "Να τρώμε, να πίνουμε", εντάξει, αλλά, "να 'χουμε ΚΑΙ το νου μας", -θα 'λεγα.

  43. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/09/2008 09:17:04

    Ο καθένας με τα γούστα του, νομίζω τα δικά μου είναι δηλωμένα. Ο κάθε Τσάβεζ και πως τον λενε τον άλλο τον Αχμεντινζ..., ή και ο παλαι ποτέ ΑΓΠ, κάνει την δουλειά του, καμιά φορά με σκοπιμότητες υπόγειες προς την μια ή άλλη κατεύθυνση. Τώρα αν κάποιος αντιαισθητικός φάει το κεφάλι του, δικό του πρόβλημα.

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Πούτιν είναι ένας σημαντικός Ρώσος που πέτυχε πολλά για την χώρα του (χωρίς αυτό να σημαίνει αυτόματα οφέλη για μας, ή αυτόματη απειλή για τις ΗΠΑ). Μακάρι να βελτιωθεί η ζωή των Ρώσων.

    Δεν θα έλεγα ότι το αεροπλάνο πάνω από τον Μεξικό είναι απειλή για τις ΗΠΑ, στην πιο ακραία περίπτωση είναι "δημόσιες σχέσεις".

    Όσο για τις μελέτες του ΙΓΜΕ, άκουσα ότι έχει και βολφράμιο σε δεν ξέρω τι απύθμενο υποθαλάσσιο βάθος ανάμεσα Τήνο και Μύκονο. Λέω να αγοράσω κανένα χωράφι εκεί δεξιά ή αριστερά, να φτιάχνω λαμπτήρες (έχει και άμμο για το γιαλί)

  44. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/09/2008 11:07:25

    ΝΓα 43.
    παιζει το ματι του !! κ
    οπως εχω δηλωσει στο παρελθον
    " με ξενο κωλο γινομαι κι εγω πουστης "
    αυτο ισχυει για ολους τους δικτατορισκους του στυλ Τσαβεζ. Απο Αφρικη μεχρι Λατ Αμερικη και Απω Ανατολη. Με εναν Εφραιμ Πρθ/γο θα ψηνομουν καλυτερα αχαχα.

    ΑΡΧΠΞ 44.

    Με Ερφαιμ Πρθ/γο, θα πεσεις εξω με τα βολφραμια. ΘΑ πηξουμε στο μανουαλι.. αφτο το μακρυ-ψηλο εργαλειο με τα κερακια πανω του.

    καλημερες.

    ΠΠ

  45. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 13/09/2008 11:18:35

    εγω αγαπητοι μου φιλοι δεν ειπα αν ειναι τρελλος ο Τσαβες αλλα αυτα που εχει δεν τα κουβαλαει μονον αλλα και τα τιμα.
    Στο βιβλιο του καθηγητη γεωλογιας "Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΑΔΔΟΣ " του καθηγητη Ιωαννη Παπαζηση υπαρχουν πολλες μελετες οχι μονον του Ι

  46. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ 13/09/2008 11:25:04

    ΙΓΜΕ αλλα και ξενων καθηγητων γεωλογιας που αποδεικνυουν τον τεραστιο πλουτο υης Ελλάδος. Οσοι θελουν μπορουν να του λοιδωρησουν αλλα αυτο δεν παυει να ειναι αληθινο και απανταει γιατι παιζεται αυτο το αντεθνικο παιχνιδι στην μακεδονια την θρακη το αιγαιο και στην Γαυδο.
    Οσο για την ρωσια νομιζω οτι ειναι καλο να ειναι το αντιπαλο δεος στους καουμποϋδες της νεας ταξης, δεν ειπα οτι ειναι αγιοι.Δεν θα ηθελα δηλαδη εναν Γιελτζιν με οτι αυτο σημαινει. Θα προτιμουσα εναν ηγετη που θα εβαζε στην θεση τους τους εγκληματιες δηθεν κοσμοκρατωρες που ο χιτλερ ειναι αγιος μπροστα τους.
    Απλο ειναι :ο καλυτερος φιλος μου ειναι ο εχθρος του εχθρου μου.
    Αυτα τα λιγα.
    ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

  47. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/09/2008 23:54:03

    "αφτο το μακρυ-ψηλο εργαλειο με τα κερακια πανω του."

    βοήθειά μας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.