#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/08/2010 17:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ρωσία : Αποσταθεροποίηση με πυρκαγιές; Η ιστορία επαλαμβάνεται…



Επί πολλά χρόνια η αποσταθεροποίηση των κρατών προκειμένου η Νέα Τάξη Πραγμάτων να αποκαθηλώσει τους μη αρεστούς σε αυτήν ηγέτες και κυβερνήσεις, γινόταν και γίνεται ακόμα με τις λεγόμενες παρδαλές επαναστάσεις δηλ. τα οργανωμένα σχέδια αποσταθεροποίησης μιας χώρας με την ανάμειξη εξωτερικών παραγόντων στα εσωτερικά της. Τέτοιοι παράγοντες ηταν και ειναι οι διάφοροι οργανισμοί, τα πρακτορεία ειδήσεων, οι μυστικές υπηρεσίες καθως και οι  πολυάριθμοι διεθνείς μη κρατικοί οργανισμοί, πολιτιστικά, κοινωφελή και αλλα παρόμοια ιδρύματα  συνεπικουρούμενοι από τα αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ (Τύπος και Τηλεόραση) και απο παρά πολλούς δημοσιογράφους και καλλιτέχνες κάθε λογής. Όλοι αυτοί με την υποστήριξη των ξένων υπηρεσιών και πρακτορείων, οξύνουν το πολιτικό κλίμα και διευκολύνουν έναντι παροχής υλικών και άλλης μορφής παροχών, αντιεξουσιαστικές δράσεις και πρόθυμους «διαμαρτυρόμενους» πολίτες, καλλιεργώντας διάφορα δήθεν ιδεολογήματα και συνθήματα περι Δημοκρατίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, με συνεχείς κατηγορίες για σκάνδαλα, ανικανότητα και διαφθορά της κυβέρνησης, με συνεχείς κινητοποιήσεις, καταλήψεις και καταστροφές δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας, ακόμη και με δολιοφθορές και εμπρησμούς, αποδυνάμωναν  ουσιαστικά την λειτουργία του κράτους, επηρεάζοντας και καθοδηγώντας την πολιτική κατεύθυνση της κοινής γνώμης.

Τα τελευταία χρόνια, η Νέα Τάξη Πραγμάτων βρήκε έναν επιπλέον τρόπο  για την "αποκαθήλωση" των ανεπιθύμητων ηγετών και την αποσταθεροποίηση κρατών. Το σχέδιο  φαίνεται ότι συνδέεται με το απόρρητο πρόγραμμα HAARP (High frequency Active Auroral Research Project) το οποίο χρηματοδοτείται από το Αμερικάνικη Αεροπορία και Ναυτικό και αναπτύσσεται για περισσότερο από μια 20ετία στη Gakona της Αλάσκα.

Στην Ελλάδα ο Κώστας Καραμανλής ήταν αυτός που «χάλαγε» τα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων και του USRAEL με τις επιλογές του και γι’ αυτό έπρεπε να «αποκαθηλωθεί» με κάθε τρόπο. Το σχέδιο δρομολογήθηκε με αιχμή τον Γιωργάκη Παπανδρέου και την άρνησή του να συναινέσει στις στρατηγικές επιλογές του Καραμανλή, κυρίως για τα ενεργειακά ανοίγματα στην Ρωσία και δευτερευόντως για την συνεργασία με τους Κινέζους όσον αφορά την εκχώρηση και διαχείριση των λιμανιών  καθώς και σε άλλα σημαντικά μέτρα που θεωρούσε ο Καραμανλής αναγκαία για την επανίδρυση του κράτους, δηλαδή την ριζική αναδιοργάνωση και τον πραγματικό εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης, την άρση του πανεπιστημιακού ασύλου, κλπ. Συνεπικουρούμενος ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης από την καταστροφολογία και σκανδαλοθηρική ειδησεογραφία των μεγάλων ΜΜΕ, με τα καθημερινά συλλαλητήρια και την κοινωνική αναστάτωση, με τις «στημένες» δημοσκοπήσεις ή  με τις καταστροφικές πυρκαγιές, ιδίως εκείνες του 2007, εξώθησαν τελικά τον Καραμανλή σε «αποκαθήλωση»  και αφού ενθρονίστηκε πια ο Γιώργος  Παπανδρέου σαν κυβερνήτης της Ελλάδος, έγινε αυτό που επιδιώκετο: Ο εγκλεισμός της χώρας στα μπουντρούμια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), απο τα οποία, κατά τα φαινόμενα, δεν θα απελευθερωθεί σύντομα και μέσω της Ελλάδος και ΔΝΤ, ο έλεγχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) απο τους διεθνείς τοκογλύφους της Wall Street και της City of London, την αθέατη για τους περισσότερους πλευρά των ηγετών της Νέας Τάξης Πραγμάτων και του USRAEL.

Μια παρόμοια κατάσταση επικρατεί τα τελευταία χρόνια και στην Ρωσία. Με στόχο αυτή την φορά τον Βλαντιμίρ Πούτιν, που αφού κατόρθωσε να βάλει κάποια τάξη στο χάος που παρέλαβε απο τον Γκορμπατσόφ και τον γραφικό Γιέλτσιν, να ελέγξει σε έναν βαθμό τους Michhail Chodorkovsky, Boris Beresowski, Wladimir Gussinsky καί πολλούς άλλους, που με μαύρο χρήμα απο τη Δύση και με την υποστήριξη των δυτικών «συμπατριωτών» τους, είχαν αρπάξει όλες σχεδόν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της Ρωσίας, να ελέγξει τα αφηνιασμένα ΜΜΕ και να ξανακάνει την χώρα του έναν σοβαρότατο παίκτη στην διεθνή σκακιέρα, δίνοντας ελπίδα στούς ταλαιπωρημένους συμπατριώτες του, στοχοποιήθηκε σαν ο υπ’ αριθμόν ένα εχθρός του USRAEL. Γιατί, όπως και ο Καραμανλής στην Ελλάδα, στέκεται εμπόδιο στην τελική περιθωριοποίηση της χώρας του και στα επεκτατικά σχέδια και την παγκοσμιοποίηση που θέλει να επιβάλλει η ΝΤΠ.

Η «αποκαθήλωση» του Πούτιν επιχειρείται με τα γνωστά μέσα του USRAEL: Πολέμους γύρω απο την ζωτική ζώνη επιρροής της Ρωσίας, στην Γεωργία, στο Αφγανιστάν, υποστήριξη τρομοκρατικών οργανώσεων στην Τσετσενία, παρδαλές επαναστάσεις στην Κεντρική Ασία, σαμποτάζ μέσα στην Ρωσία (στον υπόγειο σιδηρόδρομο της Μόσχας, στην σιδηροδρομική γραμμή Μόσχας – Αγίας Πετρούπολης, σε στρατιωτικές βάσεις κλπ. κλπ. Παράλληλα οργιάζει η προπαγάνδα των πληρωμένων απο το USRAEL Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Ρωσία, την δικτατορία του Κρεμλίνου ή την ρωσική οπισθοδρομικότητα. Και επειδή όλα αυτά δεν στάθηκαν μέχρι σήμερα ικανά να κλονίσουν τον Πούτιν, ούτε ακόμη και η εκλογή του «φιλελεύθερου» και φιλοδυτικού Μεντβεντεβ, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο των πυρκαγιών. Που όπως και στην Ελλάδα είχε κλονίσει σοβαρά την εμπιστοσύνη των πολιτών στις ικανότητες του Καραμανλή, έτσι και στην Ρωσία αποσκοπεί στην κατασυκοφάντηση του Βλαντιμίρ Πούτιν. Για πολλούς ο Πούτιν θεωρείται κάτι σαν εμπρηστής ενώ όλο και περισσότεροι «αγανακτισμένοι» πολίτες σπεύδουν να τον κατηγορήσουν ότι είναι ο κύριος υπεύθυνος για τις πυρκαγιές! Η ιστορία επαναλαμβάνεται σε απίστευτα σύντομο χρόνο…



Βιβλική καταστροφή

Ειναι προφανές, ότι οι κατηγορίες αυτές έχουν σκοπό να δημιουργήσουν ένα κλίμα δυσαρέσκειας, να αναστατώσουν και να ξεσηκώσουν τον πληθυσμό, που ούτως ή άλλως δεν είναι ευχαριστημένος απο την επικρατούσα ανεργία και την αυξανόμενη διεύρυνση της ψαλίδας ανάμεσα στους πλούσιους και τους φτωχούς, με απώτερο  στόχο την αποσταθεροποίηση του συστήματος. Καί μόνο η αποπνικτική και ομιχλώδης ατμόσφαιρα που επικρατεί στη Μόσχα, τα καμένα χωριά και τα λαμπαδιασμένα δάση που μεταδίδουν συνεχώς οι τηλεοράσεις στο εσωτερικό και εξωτερικό, είναι ότι χρειάζεται για να περάσει το σύνθημα, ότι υπάρχουν υπεύθυνοι και αυτοί βρίσκονται στην κυβέρνηση. Οι καταστροφές είναι όμως φοβερές. Μέχρι στιγμής που γράφεται αυτό το άρθρο, 07.08.2010, είχαν απανθρακωθεί 50 άνθρωποι και είχαν καταμετρηθεί 800 πυρκαγιές που κατέστρεψαν 188.000 εκτάρια δάσους και καλλιεργημένων εκτάσεων. Μια φωτιά κατέστρεψε  την ναυτική βάση της Κολόμνα, άλλη μια εκδηλώθηκε στο εθνικό πάρκο Λοσίνι Οστρόβ. Το αεροδρόμιο Ντομοντέντοβο έκλεισε λόγω μή ορατότητας, ενώ εσπευσμένα απομακρύνθηκαν τα ραδιενεργά υλικά απο τις πυρηνικές εγκαταστάσεις στο Σαρόβ, όπου κατασκευάζονται και ατομικές βόμβες. Και όλα αυτά σε μια σχετικά μικρή απόσταση περιμετρικά της Μόσχας, όπου και διαπιστώθηκαν και περί τις 200 εστίες φωτιάς.

Οι πυρκαγιές αυτές δεν είναι ούτε τυχαίες, ούτε και ουρανοκατέβατες, όπως νομίζει ο Πατριάρχης Μόσχας και πασών των Ρώσων Κύριλλος, που παρακαλεί τον Θεό να τις σταματήσει! Ούτε όμως και η εξήγηση, ότι οφείλονται στην αναδιάρθρωση των δασικών υπηρεσιών με την κατάργηση των επιθεωρητών δασών είναι ικανοποιητική. Από μια ματιά στους χάρτες που δείχνουν τα ρωσικά τηλεοπτικά κανάλια στις ειδήσεις, δείχνει ότι οι μεγάλες φωτιές είναι γύρω απο τη Μόσχα. Η Μόσχα, το κέντρο της Ρωσίας, έχει προφανώς στοχοποιηθεί με σκοπό την αποσταθεροποίηση του λεγόμενου συστήματος Πούτιν.

Τι σχέση έχουν όμως οι πυρκαγιές με την αποσταθεροποίηση της ρωσικής κυβέρνησης? Απ’ ότι φαίνεται έχουν και παραέχουν. Βάζοντας κάτω ότι διαθέσιμο  στοιχείο υπάρχει και θέτοντας πάντα, την ερώτηση, «ποιός έχει όφελος απο την τρομερή αυτή καταστροφή που έπληξε την Ρωσία» μπορούμε εύλογα να αναρωτηθούμε : Πως είναι δυνατόν η Ρωσία να έχει εβδομάδες τώρα θερμοκρασίες γύρω στους 37 με 40 βαθμούς και λίγο παραπέρα, στην Κεντρική Ευρώπη, να έχουμε 20 με 25 βαθμούς? Και γιατί, στην άλλη μεριά,  το Πακιστάν πνίγεται απο καταστροφικές πλημμύρες, που κόστισαν μέχρι σήμερα τη ζωή πάνω απο 1.000 ανθρώπους και προκάλεσαν τεράστιες ζημίες σε χωριά και καλλιέργειες? Και την ίδια στιγμή στην καυτή Βραζιλία αλλά και στην Κίνα να πέφτει χιόνι!

Μήπως ο καιρός τρελάθηκε; Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο, ότι δηλαδή τα ακραία αυτά καιρικά φαινόμενα, όπως ονομάζουν ακόμη και μια απλή αλλαγή καιρού οι παπαγάλοι των τηλεοράσεων, οφείλονται σε ανθρώπινες παρεμβάσεις, που σκοπό έχουν, στην περίπτωση αυτή, να πλήξουν κάποιους στόχους για πολιτικούς και γεωστρατηγικούς λόγους? Δεν πρόκειται για συνωμοτικές θεωρίες όπως θα τρέξουν να ισχυριστούν τα παραπάνω παπαγαλάκια, αλλά για μια σειρά απο στοιχεία, απο πετραδάκια, που αν τα αραδιάσεις θα σου παρουσιάσουν το μωσαϊκό, αυτό που μας αποκρύπτουν επιμελώς τα μεγάλα αφεντικά των κυρίαρχων ΜΜΕ.

Το σύστημα HAARP



Η Ρωσία στεγνώνει: Είναι ο έλεγχος του κλίματος το νέο υπερόπλο των ΗΠΑ μέσα σ’ αυτό το παιχνίδι; διερωτάτο ο δημοσιογράφος Αντρέι Αρέσεβ σ’ ένα άρθρο του που δημοσιεύθηκε στις 31.07.2010 στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti, το οποίο παρεπιπτόντως εξαφανίστηκε την επομένη της δημοσίευσης! Αιτία ήταν οι εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν απο καιρό στις κεντρικές περιοχές της Ρωσίας, που σήμαιναν, τεράστιες ζημίες στην οικονομία της Ρωσίας και όχι μόνον...

Η θεωρία της «υπερθέρμανσης του πλανήτη, ως μια φυσική διαδικασία, πρέπει πρώτα να αποδειχθεί», γράφει ο δημοσιογράφος, αλλά «η ασυνήθιστα υψηλές θερμοκρασίες στη Ρωσία αποκλείεται να έχουν μόνο φυσικά και επιστημονικά αίτια»!

Οι εγκαταστάσεις HAARP στην Gakona της Αλάσκας



Το πρόβλημα ελέγχου του καιρού (ως μια μορφή κοινωνικού ελέγχου) προβλήθηκε απο τον Zbigniew Brzezinski ήδη κατα την δεκαετία του '70 στο βιβλίο του «Between Two Ages». Στο βιβλίο του εκείνο ο Brzezinski έκανε σκέψεις για την πιθανότητα αλλαγής των γεωπολιτικών συστημάτων όχι μόνο μέσω κοινωνικών, αλλά και κλιματικών αλλαγών!

Ο καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Οττάβα (Καναδά), Μισέλ Chossudovsky έγραφε το 2000, ότι μια μερική αλλαγή του κλίματος θα μπορούσε να είναι το αποτέλεσμα της εφαρμογής μιας νέας γενεάς «μη θανατηφόρων όπλων». Οι Αμερικανοί προσπαθούν απο καιρό να επηρεάσουν το κλίμα σε διάφορες περιοχές του κόσμου!.

Μια τέτοια τεχνολογία αναπτύσσεται στο πλαίσιο ενός απόρρητου προγράμματος με τον τίτλο „High-frequency Active Aural Research Program" (HAARP) και μπορεί να προκαλέσει φαινόμενα όπως ξηρασίες, τυφώνες, σεισμούς και πλημμύρες. Από στρατιωτικής άποψης το HAARP είναι ένα όπλο μαζικής καταστροφής, ένα μέσο για την αποσταθεροποίηση γεωργικών και οικολογικών συστημάτων σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Η τεχνική βάση του προγράμματος είναι ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα, αποτελούμενο απο 360 ραδιοπομπούς και 180 κεραίες, ύψους η κάθε μια 22 μέτρων, και προορίζεται για τη μελέτη διεργασιών στην ιονόσφαιρα. Ο σταθμός που εκπέμπει 3.600 κιλοβάτ στον ουρανό, είναι η ισχυρότερη εγκατάσταση που υπάρχει στον κόσμο για τον επηρεασμό διεργασιών επηρεασμού της ιονόσφαιρας…".

Θυμάμαι, ότι πολλοί γέλασαν, ό Gakona ταν ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, Ούγκο Τσάβες, ισχυρίσθηκε, ότι οι σεισμοί στην στην Αϊτή τον Ιανουάριο προκλήθηκαν απο δραστηριότητες του HAARP. Οι Κινέζοι όμως προφανώς θα ήξεραν κάτι περισσότερα, όταν ο αρχηγός του Στρατιωτικού Κέντρου της Κίνας, στρατηγός Guo Boxiong, απείλησε τον αμερικανό υπουργό Αμύνης, Robert Gates: «Σταματήστε, γιατί θα σας θάψουμε».

Ο λόγος ήταν, ότι οι Αμερικανοί, κατα την γνώμη του, κατεύθυναν τον τυφώνα  Fengshen απο τίς Φιλιππίνες πρός την Νότια κινεζική θάλασσα.  Στο μεταξύ, σύμφωνα με ανακοινώσεις
κινέζων και ρώσων επιστημόνων, οι Αμερικανοί εχουν τελειοποιήσει το σύστημα HAARP, που έχει πλέον την δυνατότητα να προκαλεί και να κατευθύνει κυκλώνες, αναφέροντας σαν παράδειγμα τον τυφώνα Ναργκις στην Μπούρμα, που κόστισε τη ζωή 200.000 ανθρώπων. Έχουν επίσης κατασκευάσει και ένα μηχάνημα, το X-37B, (http://www.youtube.com/watch?v=b3bZRLgnLjA&NR=1) που διαθέτει όπλα λέιζερ και το οποίο έθεσαν στις 22.04.2010 σε διαστημική τροχιά. Το κατα πόσον τίς πυρκαγιές στη Ρωσία τις προκάλεσαν σε συνδυασμό το HAARP και το X-37B δεν είναι ακόμη γνωστό. Και επειδή ουδέν κρυφό υπο τον Ήλιο, θα μαθευτεί σύντομα.

Πρός το παρόν έχουμε ορισμένα στοιχεία, που αλληλοσυνδεόμενα μεταξύ τους βγάζουν κάποιο νόημα. Το πρώτο στοιχείο είναι η περιορισμένη γήινη επιφάνεια, γύρω απο τη Μόσχα, όπου σημειώθηκαν ασυνήθιστα υψηλές θερμοκρασίες και μεγάλης διάρκειας ξηρασία – ενώ οι θερμοκρασίες στην περιφέρειά της (ανατολικοκεντρική Ευρώπη) είναι κατα το ήμισυ χαμηλότερες! Το επόμενο είναι οι ισχυρότατες μαγνητικές καταιγίδες στον Ήλιο, που προφανώς δεν μπορούν να επηρεασθούν απο γήινα μέσα, είναι όμως μια ευκαιρία για να τεθεί σε εφαρμογή το γήινο σχέδιο για πυρκαγιές, κοινωνική αναστάτωση και αποσταθεροποίηση στην Ρωσία. Η πρόσφατη μαγνητική καταιγίδα στον Ήλιο είχε προβλεφθεί απο το ηλιακό παρατηρητήριο SDO (Solar Dynamics Observatory) της NASA, που είχε καταγράψει την εκτόξευση εκατομμυρίων τόνων πλάσματος από το ηλιακό στέμμα. Αν το πλάσμα αυτό (ιονισμένο αέριο) φθάσει στη Γη, οδηγεί σε μια διατάραξη της μαγνητόσφαιρα της Γης, δηλαδή, μια μαγνητική καταιγίδα. Έχουμε τέλος και το μηχάνημα X-37B που εκτοξεύθηκε πρόσφατα στο διάστημα και διαθέτει όπλα λέιζερ, με τα οποία πιθανόν μπορούν να πληγούν γήινοι στόχοι όπως περιοχές με μεγάλες θερμοκρασίες και ξηρασία.







Συμπεράσματα

Όπως είπα πιο πάνω, ως μη ειδικός ερεύνησα κυρίως μέσω του διαδικτύου το συγκεκριμένο θέμα και παραθέτοντας τα παραπάνω στοιχεία και θέτοντας πάντα, την ερώτηση «ποιός έχει όφελος απο την τρομερή αυτή καταστροφή που έπληξε την Ρωσία», μπορούμε να καταλήξουμε σε ορισμένα συμπεράσματα.

Το πρώτο είναι, ότι το USRAEL θα επιτεθεί αργά ή γρήγορα στο Ιράν, το μόνο αξιόλογο κράτος, που αντιστέκεται ακόμη στα σχέδια της τοπικής και της παγκόσμιας κυριαρχίας του. Θέλει λοιπόν να έχει μια αποσταθεροποιημένη Ρωσία, που σε καμία περίπτωση να είναι σε θέση να στηρίξει το Ιράν.

Το δεύτερο είναι η απομάκρυνση του Πούτιν, που τους κάθεται στο στομάχι και η  αποδυνάμωση μιας ανερχόμενης χώρας, όπως της Ρωσίας, ώστε να μην αποτελέσει έναν επιπλέον ανταγωνιστή γι’ αυτούς στην παγκόσμια αγορά.

Το τρίτο είναι η επίδειξη δύναμης απέναντι στην Κίνα.

Ως τέταρτο δεν πρέπει να αγνοούμε την έλλειψη σιτηρών που θα προκληθεί στην παγκόσμια αγορά από τις πυρκαγιές στην Ρωσία και τις επιπτώσεις τις τιμές προς όφελος των παγκόσμιων κερδοσκόπων, αυτών που μονίμως είναι σε θέση να «προβλέπουν» ή να «διαμορφώνουν» τις εξελίξεις και να θησαυρίζουν σε βάρος της ανθρωπότητας!

Την σειρά την βάζετε όπως θέλετε, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Μην ξεχνάμε, ότι το USRAEL δεν έχει κανέναν ηθικό ενδοιασμό να ξεκινάει πολέμους με γελοίες και αναπόδεικτες αιτιάσεις, τις οποίες φροντίζει να περιβάλλει με την απαραίτητη νομιμότητα του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης και της συμμετοχής στις διάφορες επιχειρήσεις-στόχους των μελών Διεθνών Οργανισμών, όπως στην (Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, Αφγανιστάν, Λίβανος, Παλαιστίνη, Σομαλία και αλλού) ή να ξεσηκώνει τον κόσμο για αποκαθήλωση δήθεν αυταρχικών ή διεφθαρμένων ηγετών κρατών στο όνομα κάποιας Δημοκρατίας για την οποία αυτοί μόνοι κόπτονται και για την οποία ο κόσμος μόνο οφέλη δεν έχει μετά! Πρόκειται για παράφρονες και αλαζόνες που προκειμένου να κυβερνήσουν τον κόσμο πατούν κυριολεκτικά επι πτωμάτων.

Η αποσταθεροποίηση και στη Ρωσία βρίσκεται τώρα σε εξέλιξη...

Σχετικά με το HAARP και άλλα παρόμοια "όπλα" του USRAEL βλέπε τα παρακάτω links. Για περισσότερα στο youtube or google.

http://de.wikipedia.org/wiki/HAARP

http://www.youtube.com/watch?v=Pch4QtJFz24&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=QkLTzesBxGE

http://www.youtube.com/watch?v=Zi1nLmlicxU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=C6yj5q1cfc8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=eU4pVxvUQGw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=JGnfpAoWGgM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=YSubC55KI2c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=KKMTSDzU1Z4&feature=related

http://video.google.com/videoplay?docid=-5949034802461518010#docid=4860344067427439443

DeltaLamda

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ZARKO avatar
    ZARKO 09/08/2010 17:31:45

    Έχω μείνει απλά άφωνος. Αν όντως ισχύουν όλα αυτά, δεν μιλάμε για ανθρώπινη παρέμβαση στη φύση, γιατί πολύ απλά αυτά τα όντα δεν μπορούν να θεωρούνται άνθρωποι.
    Υ.Γ. 1"Μην ξεχνάμε, ότι το USRAEL δεν έχει κανέναν ηθικό ενδοιασμό να ξεκινάει πολέμους με γελοίες και αναπόδεικτες αιτιάσεις, τις οποίες φροντίζει να περιβάλλει με την απαραίτητη νομιμότητα του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης και της συμμετοχής στις διάφορες επιχειρήσεις-στόχους των μελών Διεθνών Οργανισμών, όπως στην (Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, Αφγανιστάν, Λίβανος, Παλαιστίνη, Σομαλία και αλλού) ή να ξεσηκώνει τον κόσμο για αποκαθήλωση δήθεν αυταρχικών ή διεφθαρμένων ηγετών κρατών στο όνομα κάποιας Δημοκρατίας για την οποία αυτοί μόνοι κόπτονται και για την οποία ο κόσμος μόνο οφέλη δεν έχει μετά!"
    Αρχίζω και δεν αισθάνομαι τόσο περήφανος που η χώρα μου γέννησε την Δημοκρατία.
    Υ.Γ.2 Αυτό για το άσυλο τι το ήθελες μωρε αδερφάκι μου;

    • michal avatar
      michal @ ZARKO 09/08/2010 19:32:25

      E nai ti na kanei h die8nhs koinothta sthn Somalia. To oti gia paradeigma egine estia 8rhskeutikou fontamentalismou me kleitoridektomes, li8oolismous gunaikwn einai ontws ena bhma pros ta empros. Eftuxws ediwksan tous die8neis organismous kai mporoun na travoun opis8en olotaxws. Ftou kselefteria me kseleuterwmena 8rhskeutika dikasthria.

  2. Orestios avatar
    Orestios 09/08/2010 17:37:34

    Total recall

  3. ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ avatar
    ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ 09/08/2010 17:58:40

    http://stakarfia.blogspot.com/2010/08/haarp.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/rjaZu+(%CE%9F%CE%B9+%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B9…%CE%A4%CE%A3%CE%95%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%99...)

  4. azxc avatar
    azxc 09/08/2010 18:01:03

    άψογος deltalamda!

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/08/2010 18:10:15

    Σαμάνοι και μάγοι σε πλήρη δράση!
    Οι "συνωμοτιστές΄ ακροδεξιοί, για να μη παραδεχθούν ακόμη και τώρα ότι ο καπιταλισμός καταστρέφει τον πλανήτη, πουλάνε όλο και πιό πολλή τρέλλα!
    Δεν σκέφτονται ούτε στιγμή μήπως ο πατριάρχης Κύριλλος έχει δίκιο (και πίσω του, όλη η Χριστιανική παράδοση που βλέπει εδώ και αιώνες το καταστροφικό αδιέξοδο του τεχνικο-οικονομικού ουτοπισμού και της "ανάπτυξης")!
    Η ακροδεξιά συνωμοσιολογία ήταν πάντα αντιχριστιανική και αντιανθρώπινη.
    Φοβούνται το HAARP οι ίδιοι άνθρωποι που είναι ερωτερυμένοι με την πυρηνική ενέργεια!. Τι άλλη απόδειξη ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι απατεώνες ή ψυχοπαθείς;

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/08/2010 18:11:51

    Τα ψάρια ποιός τα πάγωσε στον Αμαζόνιο; Ο άλλος κλάδος του HAARP που έχει ανελάβει να αποσταθεροποιήσει τον Τσάβες;

    • michal avatar
      michal @ Ο Θείος 09/08/2010 19:30:16

      Pantws exei plaka pou den ekanan mia khsrasia sthn Kolombia na apoteleiwsoun to FARC. An kai pisteuw pws to FARC einai apogonoi twn El pou epesan me allo diasthmopoloio sthn Kolombia.

      Venceremos

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 09/08/2010 19:48:33

      Τα αποτέλειωσαν επι τέλους τα κουμμούνια, αποτελειώνοντας τα δύστυχα τα ψάρια. Τώρα που αλιεία τέλος, τα κουμμούνια βρίσκουν να φάνε μόνον ακατέργαστα φύλλα κόκκας.
      Να ρθουν εδώ, άν ψάξουν θα βρούν έτοιμη επεξεργασμένη: Το κότερο του τρελογιατρού φουντάρισε όλο το φορτίο δίπλα στη Τζιά.
      Γρήγορα, πριν προλάβουν να το βρούν ο Σάκης με τον Λάκη, που όλο βουτούν με τις μπουκάλες.

  7. Misha avatar
    Misha 09/08/2010 18:27:01

    Θείο, γιατί ειναι κατ ΄ανάγκη ακροδεξιός όποιος ισχυρίζεται πως τα πράγματα έχουν κι άλλες παραμέτρους πέρα από τις προφανείς;
    Ήταν ακροδεξιοί αυτοί που αποκάλυψαν πως η 911 δε μπορούσε να έχει συμβεί από την πρόσκρουση αεροπλάνων πάνω στους πύργους;
    Ήμασταν ακροδεξιοί όσοι φωνάζαμε για την ανύπαρκτη πανδημία των χοίρων;
    Ο καπιταλισμός τρώει τις σαρκες του πλανητη και των κατοίκων του μέσω της δράσης των πολυεθνικών εταιρειών αλλά δε μένει αδρανής και στο στρατιωτικό τομέα.
    Παγκόσμιο φακέλλωμα, έλεγχος του πετρελαίου, βιολογικά όπλα, μετεωρολογικά όπλα και ένα σωρό ακόμα εφευρέσεις των δαιμονικών τους μυαλών είναι μέσα στην φαρέτρα των μισάνθρωπων καπιταλιστών , όπως σωστά τους χαρακτηρίζεις.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Misha 09/08/2010 19:05:38

      Η περιοχή της Ρωσίας, Ουκρανίας και Καζαχστάν που έχει πληγεί από μακροχρόνια ξηρασία και τις εμμένουσες ψηλές θερμοκρασίες είναι τεράστια. Το φαινόμενο δεν είναι μόνον γύρω από τη Μόσχα, απλώς εκεί κοντά υπάρχουν επιφανειακά κοιτάσματα τύρφης που αυταναφλέγονται από τη θερμοκρασία και αναδίδουν εκτός των άλλων πολύ μονοξείδιο του άνθρακος. Το ατμοσφαιρικό φαινόμενο είναι πελώριας έκτασης, και καθόλου άσχετο με "αντίστροφα" φαινόμενα σε περιμετρικές περιοχές (πλημμύρες στην Πολωνία, Γερμανία αλλά και Βόρειο Πακιστάν, Ουζμπεκιστάν κτλ).
      Έχει να κάνει με τη γενική ατμοσφαιρική κυκλοφορία του πλανήτη και δεν είναι τοπικό. Άν άνθρωποι ή "υπηρεσίες" μπορούσαν όντως να επηρεάσουν σκόπιμα και κατευθυνόμενα τέτοια φαινόμενα που έχουν τόσο τεράστιο ενεργειακό δύναμικό, τότε οι άνθρωποι αυτοί θα ήταν θεοί. Ή δυμάμεις της φύσης.
      Αλλά βλέπετε ποιά είναι η πραγματικότητα: Για να βουλώσουν μιά απλή διαρροή από ένα και μόνον πηγάδι εξόρυξης πετρελαίου, και μάλιστα που λέρωνε τη μούρη τους, χρειάστηκαν τρείς μήνες και κάτι. Άν τη βουλώσανε. Οι "Θεοί", χα, χα!

      • michal avatar
        michal @ Ο Θείος 09/08/2010 19:28:32

        8eie,

        Sunergazontai me ta Nefelim, 8eie oi Amerikanoi. H BP einai Aggloi kai sunergazontai me ta Elohim pou den katexoun thn texnologia elegxou tou kairou.

        Oi El einai upo ta Nefelim tou DNT kai den mporoun na boh8hsoun me thn ourania texnologia. Proteinw na diabseis Fourakh.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 09/08/2010 19:32:58

        Απλή λογική είναι, δεν χρειάζεται Κβαντομηχανική ούτε Ελοχιμολογία:
        Ο αστυνόμος είναι όργανο, και το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι.

      • michal avatar
        michal @ Ο Θείος 09/08/2010 19:35:37

        8eie,

        kapoioi prepei kai na pwlhsoun to dhlhthrio tous, e suggnwmh thn pragmateia tous. To astunomiko mpouzouki duskola mplekei me gerontes kai tous kaitous pou egguc kai ta asorted bibliodethmena xarta ugeias sthn timh twn X eurw.

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ Ο Θείος 10/08/2010 01:56:02

        ε! θειο τον Νικολα Τεσλα τον εχεις ακουστα? καποιοι ψυθιριζουν οτι ειναι ο πατερας του HARRP..λες νανε συνομωσιολογιες ε? α τα τερατα!

  8. bromoskylo avatar
    bromoskylo 09/08/2010 18:29:06

    "...στο Ιράν, το μόνο αξιόλογο κράτος, που αντιστέκεται..."
    Όταν θα σου φορέσει τη μπούργκα να δούμε πόσο αξιόλογο θα είναι...

  9. mits avatar
    mits 09/08/2010 18:36:26

    Εσσεται ήμαρ.....Όλα γίνονται για κάποιο λόγο....Εμείς απλά περιμένουμε....Θα ζήσουμε πολλά στις μέρες μας όπως φαίνεται...

  10. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/08/2010 18:42:12

    Αληθεια γιατι η χωρα μας δεν στελνει μια μικρη εστω συμβολικη βοηθεια;

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/08/2010 18:49:18

    Η ιδέα ότι ανθρώπινες δυνάμεις μπορούν να καθοδηγήσουν και να εκτρέψουν βαρομετρικά χαμηλά, αντικυκλώνες και ατμοσφαιρικά ψυχρά ή θερμά μέτωπα, είναι άκρως ανορθολογική. Το άκρον άωτον του ανορθολογισμού. Η ενέργεια που απαιτείται για να εκτρέψεις ένα βαρομτρικό σύστημα μικρού μεγέθους και έντασης ισοδυναμεί με πολλές βόμβες πολλών δεκάδων μεγατόννων. Ακόμη και άν καταφέσρεις να την συγκεντρώσεις και να την εξαπολύσεις, είναι αδύνατο να ελέγξεις μετά τις δευτερογενείς και παράπλευρες επιπτώσεις της σε τεράστια έκταση.
    Άν αυτες οι παρεμβάσεις ήταν εφικτές, ακόμη και οι τυφώνες της Καραιβικής θα ήταν αντιμετωπίσιμοι. Πολύ περισσότερο τα Τορνέιντος, που άν και είναι πολύ μικρότερης έκτασης φαινόμενα, ερημώνουν κάθε χρόνο τις πεδιάδες των ΗΠΑ, από Οκλαχόμα έως Οχάιο.
    Ο συνωμοσιολογικός τρόπος σκέψης και η σχετική προπαγανδιστική "επιστήμη", ανέκαθεν, από τα "Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών" μέχρι την πυρπόληση του Ράιχσταγκ, ήταν πεδίο δράσης ακροδεξιών (σωστότερα ολοκληρωτικών ιδεών, γιατί και οι άνθρωποι του Στάλιν το ίδιο έκαναν). Στην περίοδο του Χίτλερ γνώρισε ιδιαίτερη και "επίσημη" άνθιση, με όλη την παγανιστική, αντιχριστιανική μυθολογία για "υπερβόρειους" κτλ.
    Κάτι άλλο: Αυτά τα συστήματα ιδεών, αποφεύγουν να εξετάσουν και αναρωτηθούν για το προφανώς πιθανό της οικολογικής κρίσης, ότι δηλαδή η οικονομική δραστηριότητα ως όλον επηρεάζει τις πλανητικές συνθήκες (φαινόμενο θερμοκηπίου κτλ). Αλλά από την άλλη "είναι βέβαιοι" ότι η "συνωμοσία" συμβαίνει, ότι αυτό, που όλο το οικονομικό σύστημα δεν μπορεί (κατά τη γνώμη τους) να κάνει, μπορεί να το κάνει μια "μυστική υπηρεσία". Άν αυτό δεν είναι ανορθολογισμός, τι είναι;
    Οι άνθρωποι αυτοί αποδέχονται ότι υπάρχουν "θνητοί-θεοί', "υπεράνθρωποι", επίγειες δυνάμεις που μπορούν και κάνουν επιτυχώς τη δουλειά του Θεού. Αυτός ο νεοπαγανισμός των Νεώτερων Χρόνων, ήταν πάντα πεδίο δράσης της ολοκληρωτικής ακροδεξιάς. Ακριβώς όπως η αθεία ήταν το πασίγνωστο πεδίο δράσης της ολοκληρωτικής ακροαριστεράς.

    • Misha avatar
      Misha @ Ο Θείος 09/08/2010 21:53:46

      Είναι μια ενδιαφέρουσα τοποθέτηση αυτή.Δεν βιάζομαι να αντιλέξω...

    • Νοικοκυρά avatar
      Νοικοκυρά @ Ο Θείος 09/08/2010 23:23:42

      Υποθέτω ότι αγνοείς αντίστοιχες παρεμβάσεις που γίνονται σε διάφορες χώρες με στόχο την αλλαγή των καιρικών συνθηκών. Πρόσφατο παράδειγμα που έπεσε στην αντίληψη μου, αυτό του Πεκίνου, τον Νοέμβριο 2009. Βλ. http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1071084
      Και για όσους βρέθηκαν στην Αθήνα, τον καιρό των Ολυμπιακών Αγώνων, θυμάστε που την πρώτη μέρα είχε τόσο ισχυρούς ανέμους που κινδύνεψε να ακυρωθούν οι αγώνες και από την επομένη, και για όλες τις μέρες που κράτησαν οι αγώνες, επικρατούσε ένα υπέροχο κλίμα, ελαφρά δροσερό με ένα ελαφρύ αεράκι, μια μαγεία, τελείως ασυνήθιστη για Αύγουστο μήνα τα τελευταία 20 χρόνια στην Αθήνα. Δυο μέρες μετά το τέλος των αγώνων, ξαναγυρίσαμε στις γνωστές συνθήκες. Λέω λοιπόν, μήπως κι εδώ υπήρξε παρέμβαση στο κλίμα; Για το καλό μας...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 10/08/2010 11:14:08

      Να καταργήσουμε και την έννοια της σύμπτωσης; Πολύ μακριά δεν πάει η βαλίτσα;

    • kapoios2 avatar
      kapoios2 @ Ο Θείος 12/08/2010 14:40:18

      "Η ενέργεια που απαιτείται για να εκτρέψεις ένα βαρομτρικό σύστημα μικρού μεγέθους και έντασης ισοδυναμεί με πολλές βόμβες πολλών δεκάδων μεγατόννων."

      Theio sinelthe.

      To sistima auto ekpempei sta 3MW * vdomades > apo tin energeia pou les.

      Kai min exisoneis tin energeia pou thes gia na pas na sproxeis ta sinefa kai ton aera me auti tin energeia. Den xereis auti i energeia ti epiptoseis exei sto sistima.

      Xreiazete oli auti i energeia? An xrisimopoiisoun kamposi san katalyti gia tin arxikopoiisi tou fenomenou den sou kanei? To vriskeis apithano tosous korifeous epistimones pou tha exoun stratologisei na mporesoun na to kanoun?

      I mipos den efarmozonte idi texnologies elegxou kerikon fenomenon?

      Sou fenete apithano to senario na ypovoithisan me to HAARP tin xirasia kai ton kausona k na ektoxeuthike stous 40 vathmous?

      Ama eftasan tin thermokrasia stous 40 xreiazete na kanoun polla parapano gia tis pirkagies? Mporei kai tipota...

      Gia katse kai skepsou to ligo. giati osa koroideuei kaneis tou rxonte kapelo kamia fora.

  12. michal avatar
    michal 09/08/2010 18:53:59

    O Liakopoulos prepei na einai perhfanos. Perissoterh anohsia den mporese na ekstomistei.

  13. Αυτός με τη λαβή avatar
    Αυτός με τη λαβή 09/08/2010 18:54:33

    Δεν ξέρω αν είναι έτσι, αυτό που γνωρίζω πάντως είναι οτι σχεδόν κάθε πολιτισμική και κοινωνική αλλαγή στον ρου της ανθρώπινης ιστορίας προερχόμενη από μεμονωμένα άτομα ή ομάδες ανθρώπων, είχε και έχει αφετηρία της δυνάμεις κοντόφθαλμων, ιδιοτελών συμφερόντων. Είτε οικονομικών είτε ιδεολογικών. Το αποτέλεσμα αξιολογείται αντικειμενικά μόνο μακροπρόθεσμα από ιστορικούς του μέλλοντος, συνήθως ψυχρά και κυνικά. Η προσπάθεια αποκάλυψης και εντοπισμού των ατόμων που κινούν τα νήματα δεν αρκεί για να προσδώσει αρνητική χροιά στην πορεία των πραγμάτων ως έχει. Ιδιαίτερα δε, όταν εκείνοι που κάνουν την καταγγελία σε μερικές στιγμές τους θυμίζουν το ανέκδοτο με τον οδηγό που λέει το αμίμητο «μα τι διάολο, όλοι αντίθετα πάνε».
    Βέβαια, κανένας δεινόσαυρος δεν είπε ποτέ «σφάξε με Αγά μου ν’ αγιάσω, να κάνω στην πάντα να προχωρήσει η εξέλιξη». Όλοι έχουν το δικαίωμα της μάχης για αυτοσυντήρηση, βιολογική ή πολιτισμική. Συνήθως η μάχη αυτή συνοδεύεται από οδυρμό, πόνο, κλάμα και σφαδαγμούς όπως κάθε γέννα. Είναι δυσάρεστο θέαμα και επίπονη η διαδικασία, δε λέει κανείς όχι.

  14. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 09/08/2010 18:55:46

    Εμμμμμ ναι. Μάλιστα. Το ότι η ηλιακή δραστηριότητα έχει αυξηθεί κατά 10-25% την τελευταία 5ετία με αποτέλεσμα τον ριζικό δυναμικό επανακαθορίσμο του κλίματος αυτό δεν το συνυπολογίζεται; Ο ήλιος είναι ο κινητήρας του κλίματος της Γης και απ'ότι όλα δείχνουν αρχίζει να πατάει γκάζια. Θα δούμε πολλά κακά την επόμενη 25ετία λόγω αυτού του φυσικού φαινομένου. Όσον αφορά το HAARP λυπάμαι αλλά το υπερεκτιμάτε. Για να γίνει αλλαγή του κλίματος στις κλίμακες που υπονοούν όσοι το έχουν δαιμονοποιήσει, θέλει ποσότητες ενέργειας τόσες που θα έπρεπε η μισή Β.Αμερική να είναι γεμάτη από συστυχίες κεραιών. Ναι είναι ένα project στρατιωτικής χρήσης αλλά μην τρελαθούμε κιόλας.

    • tabullarium avatar
      tabullarium @ H pena tis orghs 10/08/2010 10:09:15

      Έχετε απόλυτο δίκαιο, η ηλιακή δραστηριότητα είναι υπεύθυνη για την κλιματική αλλαγή.Οι αγαπητοί συν-σχολιαστές αφού γνωρίζουν να αναζητούν πληροφορίες από το ίντερνετ ας το ψάξουν.Ας μιλήσει και η επιστήμη μια φορά...
      Οι Αμερικανοί είναι 30 χρόνια μπροστά απο τον υπόλοιπο κόσμο αλλά δεν ειναι και θεοί.
      Το παράδειγμα με την οικολογική καταστροφή στον κόλπο του Μεξικό που αναφέρεται παραπάνω,η αδυναμία τους να κατατροπώσουν τους ταλιμπάν στο Αφγανιστάν (με ακραίες καιρικές συνθήκες π.χ ή έστω να τους "ψεκάσουν" με chem trails ρε αδερφέ) ή ακόμα και να προκαλέσουν τα ίδια το "Σατανικό" Ιράν αντί να σχεδιάζουν πολεμική επέμβαση.

  15. manos avatar
    manos 09/08/2010 19:03:52

    υποτίθεται οτι κι οι Ρώσσοι διαθέτουν τέτοια όπλα... τότε με τον τυφώνα κατρίνα. αν είναι δουλειά του χααρπ, ας ρίξουν ενα πυρηνικό να λείξει το θέμα, αφού προετοιμάσουν τον κόσμο με προπαγάνδα. ποιός θα τολμήσει να απαντήσει ???

  16. Dimi avatar
    Dimi 09/08/2010 19:03:52

    Eπιβεβαίωνονται οι αποκαλύψεις του επί 20 χρόνια «Ερευνητή» του νεοταξικού Privé Club Bilderberg - Daniel Estulin (Ρωσικής καταγωγής) – o οποίος στις 3/6/2010, αφύπνισε κι αποκάλυψε στο ΕυρωΚοινοβούλιο την κρυφή Agenda του Club Bilderberg, του αυτοαποκαλούμενου “Αριστοκρατία της Σκοπιμότητας” (Τhe Aristocracy of Purpose).

    ... «Οι Αμερικανοί χρειάζονται μιά δικαιολογία. Ενα αίτιο, γιά να εισβάλλουν και να καταστρέψουν υπό μορφή πυρηνικού πολέμου, την Ρωσία. Οι Αμερικανοί κάνουν εισαγωγή δεδομένων και παίζουν προσομοιωμένα «παιγνίδια πυρηνικού πολέμου», στα οποία έχουν δώσει το κωδικό όνομα εισβολής «Barbarossa III».

    ... «Επαναλαμβάνω: Υπάρχει σχέδιο Bilderberg, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ME KAΘΕ ΤΡΟΠΟ και της Κίνας και της Ρωσίας. Και βεβαίως, χωρίς αυτά τα δύο πανίσχυρα Εθνη, οι δυνάστες μπορούν ανενόχλητοι πλέον, να δημιουργήσουν τη δική τους «Παγκόσμια Εταιρεία Bilderberg E.Π.Ε.»

    «Ομως, σάς βεβαιώνω ότι: Οι άνθρωποι έχουν πάψει πλέον να φοβούνται. Κι αυτό, τρομοκρατεί τη Bilderberg, περισσότερο απ’ό,τιδήποτε άλλο! Δεν είναι ότι η Ευρώπη και το Εuro καταρρέoυν. Είναι ότι οι άνθρωποι είναι απηυδισμένοι κι αηδιασμένοι κι έχουν πάψει πλέον να φοβούνται τους Bilderbergs.

    Οι λαοί λένε Οχι! στη παγκόσμια νέα τάξη.

    ~Daniel Estulin Εxclusive: «Bilderbergs are terrified!»

    ***

    Σε πείσμα των δολοφονικών παρεμβάσεων των νεοταξικών αποβλήτων και της ασέβειάς τους σε Λαούς με Ιστορία Χιλιετιών:

    O Πούτιν της Ρωσίας, ΔΕΝ είναι εύκολη μπουκιά να φαγωθεί. Μέγα λάθος η υποτίμηση των αντιδράσεων ενός απρόβλεπτου «Εγκεφαλικού» Αθλητή με Μαύρη Ζώνη στο Τζούντο..

    Ο Κινέζος, ΔΕΝ λησμονεί τον εν ψυχρώ «κατά λάθος» ηγεμονικό βομβαρδισμό της Πρεσβείας του στο Βελιγράδι, το 1999..

    Η Σχολή της Εκκωφαντικής Σιωπής Καραμανλή, ΔΕΝ έχει πει την τελευταία λέξη..

    Kαί φαίνεται ότι, στα (1 + 1 + 22) ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ της Ελληνικής Κυριαρχίας επί επάρατων ημερών Mineiko-Bilderberg, νομοτελειακά θα προστεθεί και το 25ο MNHMOΣΥΝΟ, το έσχατο και φαρμακερό:

    Το ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Ελλάδα.

    This is getting serious!

    Και μέχρι το πέρας τουλάχιστον αυτού του χρόνου, ΔΕΝ πρόκειται να πλήξουμε!..

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ Dimi 10/08/2010 03:16:02

      ΕλληνοΡωσοΚινεζοΙσραηλινή συνεργασία.
      Μόνο τότε θα μιλήσει ο Καραμανλής και GAME OVER για Σορος.

      • Dimi avatar
        Dimi @ Ολντ Τραφορντ 10/08/2010 06:50:50

        Ιδωμεν!

  17. lpap avatar
    lpap 09/08/2010 19:06:54

    Ο άνθρωπος μπορεί να κάνει πολλά πράγματα αλλά όχι τα πάντα,κυρίως δεν μπορεί με απόλυτη βεβαιότητα να αντιληφθεί που μπορεί να οδηγήσουν οι παρεμβάσεις του. Μπορεί σε τελείως αντίθετα αποτελέσματα από τα επιδιωκώμενα σε βάθος χρόνου φυσικά.
    Ο Καραμανλής δηλαδή δεν ήξερε γενικότερα τι παίζεται; Δεν ήξερε πως διακυβεύει πολλά με τις συμφωνίες που επεδίωκε;
    Ο Πούτιν κι ο φίλος του ο πρωθυπουργός δεν είναι αρεστοί στη νέα τάξη πραγμάτων; Πως αποδεικνύεται αυτό; Ή έχουν άλλες επιδιώξεις για το εσωτερικό της χώρας της Ρωσίας; Ποιος μπορεί με απόλυτη βεβαιότητα να πει οτιδήποτε; Μάλλον κανείς. Πολλοί λένε πολλά τι είναι το αληθινό ποιός στ αλήθεια γνωρίζει; Εικασίες κι εκτιμήσεις όλα που πατάνε πάνω σε κάποια αληθινά δεδομένα και γίνονται πιο αληθοφανή.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ lpap 09/08/2010 19:11:24

      Μια συνεργασια με τη ρωσσικη μαφια ειναι αρκετη γαι να προκαλεσει το κακο με την συνδρομη φυσικα του καυσωνα.. Μια παροιμια λεει πως μετη φωτια δεν παζεις..δυο τρεις εστιες και το κακο εγινε.
      Για το αρθρο δεν μπορω να εκφερω αποψη.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/08/2010 19:08:30

    Ο Λιακόπουλος έμεινε πολύ πίσω! Ζητούνται σπόνσορες να τον στείλουν για μεταπτυχιακά στο Τέξας. Εκεί να δείτε συνωμοσιολόγους!

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Ο Θείος 09/08/2010 19:15:22

      μην ειρωνευομαστε..ας κραταμε και μια πισινη για την υπαρξη ενος σχεδιου πυρκαιων με τον κλασσικο τροπο..οχι αυτα τα επιστημονικα τυπου πολεμου των αστρων.

    • Dimi avatar
      Dimi @ Ο Θείος 09/08/2010 20:47:52

      Στο Junction του Texas by the way, o «Διακεκριμένος» καθηγητής του Texas Academy of Science Dr. Eric R. Pianka, o αυτοαποκαλούμενος «Ανθρωπος Σαύρας» (Τhe Lizard Man), σε σύσκεψη κεκλεισμένων των θυρών και των μικροφώνων, εισηγήθηκε την «Eκκαθάριση» του παγκόσμιου πληθυσμού κατά 90%!

      Πρότεινε δε ως μέσον εξόντωσης όχι το AIDS ή κάποια άλλη «αργή λύση», αλλά τον ιό Ebola, o oποίος προκαλεί επώδυνο κι ακαριαίο θάνατο. Ο Dr «Σαύρας», δήλωσε επίσης ότι ήταν ευτυχής με "τ’αποτελέσματα" του ιού της «γρίπης των πουλερικών». Και το τραγικό: Στο τέλος της ομιλίας του, οι φοιτητές του ξέσπασαν σε παρατεταμένα χειροκροτήματα!

      Ο Dr. Eric R. Pianka, είναι οικολόγος κι ειδικός στη μελέτη των ερπετών. Είναι επίσης οπαδός της θεωρίας της εξέλιξης και σύμφωνα με τον Forrest M. Mims, στην έναρξη της ομιλίας του, καταφέρθηκε εναντίον του Ανθρωποκεντρισμού και της αντίληψης ότι ο άνθρωπος κατέχει μια ιδιαίτερη θέση μέσα στο Σύμπαν.

      Οταν τον ρώτησε κάποιος «Τι καλό έχουν οι σαύρες και τις μελετάτε;» ο Dr «Σαύρας» του απάντησε: «Τι καλό έχεις εσύ;».

      Με ανήκουστες εξηγήσεις, ο Dr «Σαύρας» δήλωσε ότι για να γλιτώσει ο πλανήτης πρέπει να μειωθεί ο πληθυσμός του στο 10% του σημερινού. Κι επειδή οι πόλεμοι δεν επαρκούν κι επειδή το AIDS «καθυστερεί», πρότεινε τον ιό Ebola γιά την άμεση εξόντωση του παγκόσμιου πληθυσμού, κατά 90% (ενενήντα τοις εκατό)!!

      Υποστήριξε επίσης τον Κινεζικό νόμο που επιτρέπει ένα μόνο παιδί ανά οικογένεια, επειδή μόνον οι εξυπνοι που κάνουν λίγα παιδιά θα είναι αυτοί που θ’απολαμβάνουν τ'αγαθά της γής.

      Το αναπάντητο ερώτημα είναι κατά πόσον αυτός ο διεστραμμένος Dr. Eric R. Pianka, και τα δικά του παιδιά του και οι φοιτητές του που τον χειροκροτούσαν, θα δέχονταν να εξοντωθούν ακαριαία και με φρικτούς πόνους από τον ιό του Εbola γιά.. «το καλό» της κοινωνίας.

      - Copyright 2006 by Forrest M. Mims III.

      - Special Editorial: «Dealing with Dr. Doom»
      Shawn Carlson, Ph.D.

      **

      Hδη, ο ιός Ebola θερίζει σαν στάχυα τους πολυπληθείς λαούς της Αφρικής. Τυχαίο; Kαθόλου!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 10/08/2010 10:03:17

      Δεν σας είπα;
      Πότε θα δοθούν οι πρώτες υποτροφίες για ταο Τέξας;
      Ο ΕλληνοΡωσοΚινεζικός άξονας έχει τόσα ταλέντα, και πάνε χαμένα επειδή δεν έχουμε έρευνα στα Ελληνικά Πανεπιστήμια.
      Κι αυτοί οι φραγκοφονιάδες Κινέζοι μόνο έρευνα για πιό γρήγορες κάρτες Γραφικών χρηματοδοτούν.
      Παρήκμασε και το Λομονόσωφ...

  19. klausevitz avatar
    klausevitz 09/08/2010 19:18:23

    H ρωσική κουλτούρα διακρίνεται για την καρτερικότητα της.
    Απαντά αργότερα και δυνατά. Ο "παγκοσμιοποιημένος"
    γκαγκστερισμός πνέει τα λοίσθια, γι'αυτό και εξαχρειώνεται!

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ klausevitz 10/08/2010 02:49:49

      Οι "μέρες του Αλέξη" θα γίνουν Παγκόσμιες λένε..Δυστυχώς μόνο τα λοίσθια δεν πνέει ο γκαγκστερισμός αυτού του Θηρίου.

  20. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/08/2010 19:42:00

    Αληθεια γιατι η χωρα μας δεν στελνει μια μικρη εστω συμβολικη βοηθεια;

    Θα ειναι μια εμπρακτη αναγνωριση φιλιας προς τον ρωσικο λαο

  21. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 09/08/2010 19:54:50

    Σχολιάζοντας σε άλλο μπλογκ δηλώσεις του ειδικού απεσταλμένου των ΗΕ για το ζήτημα της ονομασίας του Σκοπιανού κράτους Matthew Nimetz, σχετικά με το Μέγα Αλέξανδρο στις οποίες ο εν λόγω ανέφερε:

    "δεν τρέφω ιδαίτερη εκτίμηση για τον Μέγα Αλέξανδρο, αν και γνωρίζω πως η άποψή μου αυτή μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο επικρίσεων στις δύο χώρες. Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν σίγουρα μεγάλος κατακτητής, όμως έσφαξε χιλιάδες ανθρώπους και κατέστρεψε πολλές πόλεις. Δεν διέδωσε τη δημοκρατία και τις πολιτειακές αξίες και κατά την άποψη μου, άφησε πίσω του μία αυτοκρατορία, η οποία ούτε η πλέον θετική υπήρξε ούτε μακράς χρονικής διάρκειας ήταν."

    Έγραφα τα ακόλουθα:

    Θα ήταν χρήσιμο όμως ό Matthew Nimetz να μας μιλήσει λίγο και για τους συμπατριώτες του και τη πατρίδα του, που η ιστορία τους άρχισε μόλις πριν 230 χρόνια. Χίλια οκτακόσια χρόνια μετά το κήρυγμα του Ναζωραίου. Μάλιστα οι Αμερικάνοι πίστευαν και συνεχίζουν να πιστεύουν και να ακολουθούν πολύ τα κηρύγματα της βίβλου, ο δε πρόεδρός τους ορκίζεται σε αυτή. Θα ήταν πολύ χρήσιμο αυτοί οι φιλάνθρωποι Αμερικάνοι που "κυριαρχούνται" από τις πανανθρώπινες αξίες της δημοκρατίας και της βίβλου, να μιλήσουν κάποια στιγμή και για το πάπλωμα, δηλαδή για:

    1) Την σχεδόν πλήρη εξόντωση των ιθαγενών (Ινδιάνων) της χώρας τους
    2) Την απάνθρωπή δουλεία των εγχρώμων
    3) Το ρατσισμό που σε πολλές πολιτείες διατηρεί ακόμη δυνατές ρίζες.
    4) Την Κου Κλουξ Κλαν
    5) Τις χιλιάδες ακραίες οργανώσεις που αναπτύσσονται στη φιλόξενη αγκαλιά της πατρίδας τους.
    6) Την ολοσχερή καταστροφή της Δρέσδης.
    7) Τις ατομικές βόμβες στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι.
    8) Το βρώμικο πόλεμο του Βιετνάμ και τους άγριους βομβαρδισμούς του βορείου Βιετνάμ από τα υπερφρούρια Β-52.
    9) Τις εκατοντάδες χιλιάδες τόνους χημικών που έριξαν στη ζούγκλα της Ινδοκίνας μολύνοντάς την ανεπανόρθωτα.
    10) Την απόλυτη καταστροφή του Ιράκ.
    11) Τα βασανιστήρια και τους εξευτελισμούς των κρατουμένων στις φυλακές του Αμπού Γκράιμπ και του Γκουαντάναμο
    12) Τον βρώμικο πόλεμο στο Αφγανιστάν
    13) Τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και τους άγριους βομβαρδισμούς της Σερβίας.
    14) Τις βρώμικες και άγριες δικτατορίες που οργάνωσαν υποστήριξαν και ανέχτηκαν σε όλες τις χώρες της Λατινικής Αμερικής, προκειμένου να μπορέσουν οι εταιρείες τους και η μαφία να εκμεταλλευτούν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές τους.
    15) Την δικτατορία στην Ελλάδα και την Τουρκική εισβολή στη Κύπρο.

    Συμπληρώνω ακόμη:
    1) Την χρησιμοποίηση όπλων απεμπλουτισμένου ουρανίου και βομβών διασποράς.
    2) Την υποστήριξη αντιδημοκρατικών καθεστώτων σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
    3) Την απορύθμιση των αγορών και την υπερχρέωση των εθνών.
    4) Την διάλυση οργανωμένων κρατών και τη δημιουργία στη θέση τους ελεγχόμενων προτεκτοράτων ή αδύναμων κρατικών μορφωμάτων.

    Δεν θέλω να μπω σε θεωρίες συνομοσιολογίας αν και έχω διαβάσει πολλά για τα πειράματα και τα μυστικά προγράμματα που εξελίσσονται από τις ΗΠΑ για νέες μορφές πολέμου. Το ότι όπλα λέιζερ πολύ μεγάλης ενέργειας μπορούν να τοποθετηθούν στο διάστημα και να προσβάλουν στόχους στη γη με πολύ ισχυρούς παλμούς ενέργειας, είναι γνωστό και αναπτύχθηκαν στα πλαίσια του "πολέμου των άστρων".

    Μια φορά στο παραπάνω πίνακα των κατωρθωμάτων της δημοκρατικής πατρίδας του Μάθιου, που ιερό στόχο της έχει τάξει την "διάδοση" της δημοκρατίας σε όλο το κόσμο, σε αντίθεση με το "σφαγέα των λαών" Αλέξανδρο τον Μακεδόνα,

    σας παρακαλώ να τον συμπλήρωσετε, με ότι εγώ λησμόνησα.

    Επειδή τέλος μεγαλώνω και ξεχνώ, μπορείτε να θυμηθείτε ποιοι δικοί μας είχαν εκφράσει παρόμοιες απόψεις για τον Αλέξανδρο;;

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/08/2010 20:07:14

    Πρόσφατα διάβασα πως κάτοικοι στη Θράκη είδαν για πρώτη φορά το βόρειο σέλας στον ουρανό. Παράλληλα, έχουμε τα τραγικά φαινόμενα με τον καύσωνα και τις πυρκαγιές στη Μόσχα, και με τις διάφορες θεωρίες όσον αφορά στο τι τα προκάλεσε.
    Πριν από μια εβδομάδα, τα διεθνή ειδησεογραφικά σάϊτ ανέφεραν πως η γη θα πληγεί από ένα «ηλιακό τσουνάμι» αυτή την εβδομάδα, καθώς δυο τεράστιες εκρήξεις εκδηλώθηκαν στην επιφάνεια του ήλιου. Η πρώτη έκρηξη συνέβη επάνω από μια κηλίδα που έχει το μέγεθος της γης, και την ακολούθησε έκλυση απίθανων ποσοτήτων αερίου, που είχε ως αποτέλεσμα την απελευθέρωση νεφών φορτισμένων ηλεκτρικά, που κατευθύνθηκαν προς τον πλανήτη μας. Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά.
    Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι εκρήξεις αυτές συμβαίνουν όταν οι μεγάλες μαγνητικές δομές της ηλιακής ατμόσφαιρας χάνουν τη σταθερότητα τους και δεν μπορούν να συγκρατηθούν από τη βαρυτική έλξη του ήλιου. Σαν ένα ελατήριο δηλαδή, που αφήνεται ελεύθερο.
    Η πρώτη έκρηξη ήταν τόσο μεγάλη που άλλαξε τα μαγνητικά πεδία σε ολόκληρη την ορατή επιφάνεια του ήλιου και δημιούργησε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να ακολουθήσει και η δεύτερη. Όπως αναφέρουν οι αστρονόμοι που παρακολουθούν το φαινόμενο, «Υπάρχει πιθανότητα να δούμε στη γη μεγάλες και μακροχρόνιες επιπτώσεις, όπως για παράδειγμα το βόρειο σέλας να γίνεται ορατό σε χαμηλά πλάτη».
    Οι ηλιακές αυτές δραστηριότητες μπορεί να αποτελούν μια πρόγευση του τι μέλλει γενέσθαι, καθώς ο ήλιος μας ξυπνά από μια μακρά περίοδο αδράνειας. Αυτά τα μεγάλα γεγονότα στην επιφάνεια του μπορούν να προκαλέσουν μαγνητικές καταιγίδες οι οποίες με τη σειρά τους μπορούν να εξουδετερώσουν τα συστήματα τηλεπικοινωνιών ή και ενέργειας του πλανήτη μας.

  23. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 09/08/2010 20:27:24

    Κάπως άκρως υπερβολικά, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να μπήκαν αλλιώς τόσες εστίες.

    Πάντως είναι απλός εύκολος τρόπος να αποσταθεροποιήσεις μιας περιοχή με σίγουρα αποτελέσματα

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Σοσιαληστής 09/08/2010 20:32:50

      Οι μέν εξαπολύσανε τον "στρατηγό άνεμο" (του σαμουράι) και τον πολικό αεροχείμαρρο, οι δέ την "Κατρίνα" και τις άλλες περιστρεφόμενες μάγισσες της Καραιβικής.
      "Κάτω οι δύο υπερδυνάμεις", πού λεγαν στα νιάτα τους ντουέττο Τσουκάτος και Τατούλης.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Ο Θείος 09/08/2010 21:21:55

        θειε επειδη σε βλεπω πολυ ειρωνα,
        εχεισ βρεθει σε πυρκαια με αερα 4-5 μποφωρ;
        Ξερεις τι συμβαινει οτα καιγονται ταυτοχρονα πευκα κυπαρισσια και σιτοκαλαμιες;
        πηγαινε μια βολτα στην Ηλεια, Μεσσηνια, Αρκαδια και θα πεισθεις.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Ο Θείος 09/08/2010 22:06:20

        επειδη ειρωνευεσαι εχεις βρεθει σε πυρκαια με ανεμο 4-5 μποφωρ; ουτε ψυλλος στον κορφο σου

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 10/08/2010 10:14:16

        Αγαπητέ Ρήγα, ναι, με 6 μποφώρ, και έτρεχα δέκα μέτρα κάτω από το πυροσβεστικό αεροπλάνο που έρριχνε. Με ξένους πυροσβέστες από άλλο νομό, που κινδύνευαν να καούν, δεν ήξεραν τα μονοπάτια. Τους οδηγούσαμε μέσα στα πεύκα για να είναι ασφαλείς
        Με είδε μετά το μικρό παιδί μου μαύρο και τρόμαξε.
        Την είχαν βάλει οικοπεδοφάγοι πάντως, όχι επίγειοι Θεοί.
        Μπορώ να σού πώ και πού.
        Όταν σκέφτομαι πώς καταστρέφεται ο πλανήτης, μόνο μίσος για την "ανάπτυξη" και τον καπιταλισμό αισθάνομαι. Όταν σκέπτομαι αυτούς τους "συμπατριώτες" μας οικοπεδοφάγους, μαπίνω στον πειρασμό να σκεφθώ ότι η Μακρόνησος είχε ανοίξει για λάθος ανθρώπους.
        Αλλά αυτό είναι άσχετο με τη Ρωσική τραγωδία, για την οποία υπεύθυνη είναι μάλλον η πλανητική κλιματική καυαστροφή, λόγω φαινομένου θερμοκηπίου, δηλαδή η παγκόσμια "ανάπτυξη".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 10/08/2010 10:24:21

        Οι πιλότοι των πυροσβεστικών, που από κάτω έβλεπα τα πρόσωπά τους στο πιλοτήριο, ναι, είναι πραγματικοί ήρωες.
        Άν πάτε όμως να μας πουλήσετε τους καραγκιόζηδες από το Τέξας (ή από οπουδήποτε αλλού) ως "αντιήρωες", super-villains, ή "υπερανθρώπους. απλοί καραγκιοόζηδες είναι. Και εσείς οι συνωμοσιολόγοι, απλοί θεομπαίχτες.

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/08/2010 21:36:07

    Θα πρεπει εδω να επισημανουμε τη βιβλικη καταστροφη της Καλιφορνιας απο φωτιες πριν δυο χρονια.Ακομη και εκει βρεθηκαν καποιοι που ειπαν οτι οι ιδιοι οι Αμερικανοι τις προκαλεσαν -καποιες υπηρεσιες - γιατι ο Σβαρτσενεγγερ δεν ηταν αρεστος!!
    Επι της ουσιας επιθεση εναντιον χωρας που μπορει να καταστρεψει τον πλανητη 100 φορες (αυτη ειναι η Ρωσια) ειναι πολυ επικινδυνη.
    Το MAD = mutual assured destruction = αμοιβαια εξασφαλισμενη καταστροφη ισχυει ακομη.Επειδη κατεβηκε το σφυροδρεπανο και τωρα παπαδες ευλογουν τους διηπειρωτικους πυραυλους δε μειωθηκε η εμβελεια τους.

    • Misha avatar
      Misha @ ψυχραιμια 09/08/2010 22:32:47

      Θα ρθει η ώρα που θα βλαστημήσουμε την ώρα και τη στιγμή που αυτός ο παπάρας ο Νόμπελ ανακάλυψε το TNT...αν δεν έχει περάσει ήδη αυτή η ώρα.

      Δίνει και «βραβεία ειρήνης» στον Κίσσιντζερ με τα έσοδα από τα εκρηκτικά ...Τρελοκομείο, φαρσοκωμωδία διαρκείας, κλαυσίγελως.

  25. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 09/08/2010 23:21:42

    Ορισμένοι βρίσκουν το αρθρο υπερβολικό, αλλοι συνομωσιολογικό και κάποιοι φροντίζουν να επιδείξουν το πνευμα τους με τα ειρωνικά σχόλιά τους. Ειναι αλλωστε χαρακτηριστικό μας ως Ελληνες. Οτιδήποτε μας φαίνεται εξωπραγματικό ή ειναι αντίθετο στίς πεποιθήσεις μας, διεγείρει αυτόματα τα αντιδραστικά ανακλαστικά μας. Και επειδή δεν περίμενα να ασπαστούν όλοι το περιεχόμενο, παραθέτω αρκετά links για όσους δεν βιάζονται, εχουν ανοικτό μυαλό και θέλουν να ψαχνουν τα πραγματα.
    Πάντως εγω μετα την 9/11 κατα την οποία εντελώς συμπτωματικά δεν πήγαν στην δουλειές τους στους δίδυμους πύργους εκείνη την ημέρα πάνω απο 2.000 εβραίοι αλλά και όσα αποκαλύφτηκαν για το θέμα αυτο αργότερα, τα όσα αποκάλυψε επίσης ο John Perkings στο βιβλίο του Confessions of an Economic Hitman αλλά και οσα με ψύχραιμη διάθεση διαβάζω και παρατηρώ να εξελίσσονται στον κόσμο και στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια, με κάνουν όλο και περισσότερο υποψιασμένο για τα τεκτενόμενα... Και επειδή οτι γράφεται εδω παραμένει, ο χρόνος θα δείξει αν κάτι απ΄οσα αναφέρονται στο αρθρο επιβεβαιωθεί ή οχι.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ DeltaLamda 09/08/2010 23:40:21

      Σωστος.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ DeltaLamda 10/08/2010 00:54:35

      Eustace Mullins interview in 2003:


      "Where do you see it going from here? More of the same?

      More of the same, to a point. The dam's starting to break.

      It's begun, then?

      It's well under way. Within ten years, we'll see a complete revolution in world thinking.

      Do you ascribe part of that to the internet?

      The internet is a sign that the damn is weakening. It's unstoppable, like a natural force. They can wish it'll go away, but it won't.

      Things come along when they're needed enough."


      h**p://www.rense.com/general39/EUSTACE.htm

      Όποιος δεν γνωρίζει τον συγχωρεμένο τον Mullins ας τον ψάξει με προσοχή.

    • michal avatar
      michal @ DeltaLamda 10/08/2010 06:35:44

      Gia na sou apodeiksw oti eisai hli8ios, mporw na sou pw to onoma filikou mou proswpou ebraikou 8rhskeumatos (melos se kentrikh sunagwgh ths NY opote den ginetai na mhn hksere thn sunwmosia) pou apeviwse ekeinh thn mera.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ DeltaLamda 10/08/2010 10:18:03

      Σκείνος ο κύλινδρος που γυρίζουν μέρα νύχτα οι καλογέροι στα βουδιστικά μοναστήρια της Μογγολίας, θυμίζει πολύ την πολυτραγουδισμένη ιστορία με τους Δίδυμους Πύργους και τους κοπανατζήδες Εβραίους.

  26. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 10/08/2010 02:35:46

    Δεν χρειάζεται HAARP βρε παιδιά όταν υπάρχει αυτό:

    The Boeing YAL-1 Airborne Laser Testbed, (formerly Airborne Laser) weapons system is a megawatt-class chemical oxygen iodine laser (COIL) mounted inside a modified Boeing 747-400F. It is primarily designed as a missile defense system to destroy tactical ballistic missiles (TBMs), while in boost phase. The aircraft was designated YAL-1A in 2004 by the U.S. Department of Defense.[1]

    The YAL-1 with a low-power laser was test-fired in flight, at an airborne target in 2007.[2] A high-energy laser was used to intercept a test target in January 2010,[3] and the following month, successfully destroyed two test missiles.[4]

    The Air Force has not requested any further funds for the Airborne Laser and Air Force Chief Schwartz has said that the system "does not reflect something that is operationally viable.”[5]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_YAL-1

    Είναι εν πτήση απο το 2007!!!!!!!!
    Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά ας μας πει κάποιος αν ήταν πριν το καλοκαίρι του 2007 οπότε θα μπορούσε να αποτελέσει η αόρατη δέσμη συμπυκνωμένου φωτός που εκπέμπει πυρκαγιές. Δεν χρειάζεται να βρίσκται πάνω απο την Ελλάδα. θα μπορούσε να βρίσκεται σε διεθνή όρια αλλά το ύψος πτήσης να του επιτρέπει να βλέπει το στόχο του στον ορίζοντα.
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΙΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΡΥΦΕΣ, ΔΥΣΒΑΤΕΣ!!!!
    Σημεία δηλαδή που είναι αρκετά ορατά επειδή βρίσκωνται σε υψόμετρο και η τριγωνομετρία τους είναι εμφανής σε ηλεκτρονικά συστήματα 3σδιάστασης απεικόνισης για στόχευση. Οι ρυπές όντας αόρατες ίσως να ήταν αδύνατον να εντοπιστούν και με έρευνα υπερύθρων διότι απλά χρειάζεται να είναι πολύ μικρής διάρκειας, ίσως εκατοστών του δευτερολέπτου αλλά επαναλαμβανόμενες ώστε να μην θερμαίνονται τα μόρια του αέρα που έρχονται σε επαφή με τη δέσμη αλλά μόνο ο στόχος στο έδαφος.
    Κοντά στο νου κι η γνώση.
    Το άθρο του Ρωσου συγγραφέα για το HAARP είναι προφανώς ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ!!!

    Το USRAEL δεν κατάλαβα πως κολλάει στην συγκεκριμένη ιστορία.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ολντ Τραφορντ 10/08/2010 13:14:31

      http://allenaki.wordpress.com/2010/01/17/laser-attacks/

      έχουν ακόμα θέμα με την ισχύ και την ακρίβεια στόχευσης της ακτίνας όταν έρχεται σε επαφή με την ατμόσφαιρα γιατί εξασθενίζει και εκτρέπεται

  27. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 10/08/2010 02:45:42

    Πόσοι Έλληνες "συμπτωματικά" δε πάνε στις δουλειές τους την 25η Μαρτίου ή τα Χριστούγεννα π.χ.?
    Χμμ.. έπεφτε κάποια αργία κάποιας θρησκείας στις 9/11 το 2001 που πάντα πέφτει μετά Ραμαζάνι για να μην εξάπτονται τα πνεύματα?
    Ποιά άραγε?

  28. blue nile avatar
    blue nile 10/08/2010 03:34:46

    DeltaLamda

    Έχει ακουστεί και άλλες φορές η για κάποιους προσχεδιασμένη απουσία των Εβραίων εργαζομένων τη μέρα της πτώσης των πύργων.
    Θα μ'ενδιέφερε να σχηματίσω γνώμη. Μήπως θα μπορούσες να μου υποδείξεις βιβλιογραφία ή οτιδήποτε σχετικό?

    Ευχαριστώ προκαταβολικά.

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ blue nile 10/08/2010 03:59:30

      Μόνο για το Σεπτέμβρη-Οκτώβρη έχουν 7 γιορτές. Νομίζω είναι οι μέρες με τις πιο πολλές γιορτές για τους Εβραίους.

      Jewish Months:
      Nissan 1 30 days March-April
      Iyar 2 29 days April-May
      Sivan 3 30 days May-June
      Tammuz 4 29 days June-July
      Av 5 30 days July-August
      Elul 6 29 days August-September
      Tishri 7 30 days September-October
      Cheshvan 8 29 or 30 days October-November
      Kislev 9 30 or 29 days November-December
      Tevet 10 29 days December-January
      Shevat 11 30 days January-February
      Adar I 12 30 days February-March (leap years only)
      Adar 12 29 days February-March


      Tishri 30 days September-October
      Jewish Holidays for Tishri:

      Rosh Hashanah
      1-2 Tishri

      Fast of Gedaliah
      3 Tishri

      Yom Kippur
      10 Tishri

      Sukkot
      Feast of Booths
      15-20 Tishri

      Hosha'anah Rabah
      21 Tishri

      Shmini Atzeret
      22 Tishri

      Simchat Torah
      23 Tishri

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ blue nile 10/08/2010 08:58:13

      H ειδηση αυτη διαδοθηκε απο τα αραβικα μεσα ενημερωσης που ειναι πολυαριθμα για ευνοητους λογους.Στην Ελλαδα την εισηγαγε πρωτος ο Καρατζαφερης και εγινε αναρπαστη.Επι της ουσιας μια συνωμοσια μπορει να κρατηθει μυστικο σε 5-10 ή εστω 20-30 ατομα.Σε περισσοτερα ειναι αδυνατον.Οι Εβραιοι στη Νεα Υορκη δεν ειναι περιθωριακο στοιχειο.Ειναι πολυαριθμοι και εχουν κοινωνικες και επαγγελματικες σχεσεις με τον υπολοιπο πληθυσμο,μικτους γαμους,φιλιες,ερωτες κλπ οτι μπορεις να φαντασθεις,ουτε η θρησκεια σε μια κατ εξοχην πολυφυλετικη πολη ειναι κατι αλλο απο μια ακομη ταυτοτητα.
      Η πραγματοποιηση ενος περομοιου σεναριου ειναι ισοδυναμο με το να πιστεψει κανεις οτι στην Αθηνα ειδοποιηθηκαν π.χ. σε επικειμενη καταστροφη για να γλυτωσουν ολοι οι ΑΕΚτζηδες και αυτο εμεινε μυστικο χωρις να διαδοθει σε αλλους συγγενεις και φιλους.Τετοιες ειναι οι αριθμητικες αναλογιες και ο βαθμος ενταξης στην κοινωνια.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 10:29:00

        Άχ ψυχραιμία, στου κουφού την πόρτα...
        Είναι και σαν να ειδοποιήθηκαν όλοι οι ΑΕΚτσήδες ότι στις οχτώ η ώρα θα δείρουν οι "ορίτζιναλ" το Μπάγεβιτς!
        Και θα τον ρίξουν κάτω σαν Δίδυμο Πύργο.
        Είναι τραγική όμως η καταστροφή στη Ρωσία, και έχω ενοχές που παρασύρομαι κι εγώ και κάνω πλάκα. Τι διαβάζουμε όμως !

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 10/08/2010 12:10:34

        Θείο, η πανδημία της γρίππης των γουρουνιών ήταν πραγματικότητα όπως έλεγε ο ΠΟΥ, οι κυβερνήσεις και οι μπιγκ φάρμα ή ανυπαρκτη όπως έδειξε η ζωή;
        30 εκ ευρω μας κόστισαν τα εμβόλια που λήγουν στις αποθήκες μας...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 12:23:51

        Μούφα ήταν Μίσα, πυκνό μούσι σε μάγουλο Κινέζας. Ξεσκίστηκαν στο χρήμα οι φαρμοκοβιομηχανίες και οι μεταπωλητές (όπως ξεσκίστηκαν εδώ με τα "κουβανέζικα" εμφυτεύματα).
        Αλλά ο γουρουνο-ιός δεν φτάχτηκε από συνωμότες σε συμμοριτικό εργαστήριο. Φυσική μετάλλαξη προυπάρχοντος ιού ήταν, έξω στη φύση συμβαίνουν χιλιάδες τέτοιες κάθε μέρα. Άν θυμάσαι, πρώτα μεταδόθηκε από άνθρωπο σε χοίρο, από Καναδό χοιροτρόφο στα γουρούνια του.
        Οι καπιταλίστες ξέρουν καλά να εκμεταλλεύονται τέτοιες φυσικές εξελίξεις, ακόμη και το φυσικξό, φυσικότατο σκαδό μπορούν να το βαφτίσουν παξιμάδι κι εμείς δαν τρελοί θα τρέξουμε να αγοράσουμε τη "λιχουδιά" ως πανάκριβο ντελικατέσσεν.
        Το πρόβλημα μεγάλωσε ακόμα πιό πολύ με τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης. Αυτό που ταιριάζει στην TV είναι σφυρί, πριόνι, προσεκτική διαλογή και ανακύκλωση σε χωριστούς κάδους.

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 10/08/2010 12:49:06

        Ωραία, συνεπώς αυτό ππου παρουσιαζόταν σαν δήθεν συνωμοσιολογία ( δλδ η ανυπαρξία της πανδημίας της γρίππης των χοίρων) ,αποδείχτηκε μια απτη πραγματικότητα.

        Συνεπώς σε αυτή την περίπτωση οι «συνωμοσιολόγοι» είχαν δίκιο.
        Αντιλαμβάνομαι την κριτική σου και την συμμερίζομαι εν πολλοίς, αλλά ο χυδαίος καπιταλισμός έχει πολλά ποδάρια τα οποία δεν πρέπει να αγνοούμε...«αληθείας χάριν».

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 12:56:22

        Αυτό Μίσα δεν λέγεται συνωνοσιολογία, αλλά κοινή, κοινότατη κερδοσκοπία, ακόμη και προ-καπιταλιστική. Εκμεταλλεύονται τους "ιμάντες μεταβίβασης" της "πληροφορίας" ή των ιδεολογημάτων, και την αφέλεια ημών των κοινών θνητών, για να ξεσκιστούν στο χρήμα. Παλιά τέχνη, εξαιρετικά σύγχρονη.
        Θυμάσαι τους Πάπες που πουλούσαν συγχωροχάρτια; TV ήταν τότε ο άμβωνας, "Χατζηπαπάρας" ήταν ο παπάς, ο έμμισθος του Πάπα. Ίσως έοαρνε και μπόνους άν είχε καλές "μετρήσεις 'AGB" στην ενορία του.
        Πολλοί Λούθηροι προαπάθησαν, αλλά εμείς, τα χαïβάνια, μείναμε αιώνες ίδιοι.

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:03:05

        «Συνωμοσιολογία» ονομάστηκε από τα ΜΜΕ και τις Μπιγκ Φάρμα η αντίδραση προς την κήρυξη πανδημίας και την προτροπή για γενικό εμβολιασμό.
        Αποδείχτηκε, όμως, πως ΜΜΕ, Φάρμα τράστ, ΠΟΥ και κυβερνήσεις (με κάποιες επαινετές εξαιρέσεις όπως της πολωνικής)έπαιζαν ένα χοντρό παιχνίδι σε βάρος της υγείας εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων, χορηγώντας μη επαρκώς δοκιμασμένα, αμφιβόλου αποτελεσματικότητας και με πολλές παρενέργειες εμβόλια.
        Θυμίσου τι γινόταν από τετοια εποχή πέρυσι και μέχρι το Γενάρη του 2010 στα κανάλια τους. Όλο το Υπ.Υγειας , το ΚΕΕΛΠΝΟ, το Παστέρ στο γυαλί με ύφος χιλίων λεμουρίων...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:15:09

        Γιατροί, τι περιμένεις.
        Φακελλάκηδες και "κουβανέζοι", πλήν μιας εντίμου μεν, μειοψηφίας δε.
        Άν ξυπνούσε ο Ιπποκράτης, θα έπαιρνε ένα ρόπαλο, μα ένα ρόπαλο...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:17:57

        Τους έχεις μετρήσει τους φακελάκηδες και τους έντιμους και έβγαλες και το πόρισμα για την έντιμη μειοψηφία;

        Η προπαγάνδα καλά κρατεί.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:20:27

        Χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει, αλλενάκι.
        Μόνοι τους (οι της πλειοψηφίας) κάνουν αυτο-υπονομευτική προπαγάνδα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:25:42

        Ξαναρωτώ: έχεις μετρήσει και εβγαλες και πόρισμα?

        Δεν θα πάτε μακριά με την καθολική ενοχοποίηση των πάντων.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:32:21

        Στη χώρα αυτή τίμιοι είναι μόνο ο διαπρύσιος ηθικολόγος κήρυκας της διαφάνειας ΓΠ και οι Τροϊκανοί.

        Η αποθέωση του ιησουϊτισμού και της υποκρισίας.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:33:59

        Να βάλουν λουκέτο και όσα καταστήματα έμειναν γιατί είναι πολλά, να πτωχεύσουν οι αυτοαπασχολούμενοι, να γίνουν όλοι υπάλληλοι των πολυεθνικών με 300 ευρώ, ε;

        Αυτό δεν θέλετε;;;!!!

        Αιδώς Αργείοι!!!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:39:15

        Ήμαρτον, ενώ βλέπω να κυκλοφορούν γύρω μου κυρίως "αγγελούδια", παρασύρθηκα και ενοχοποιώ. Mea culpa!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:43:08

        Εξακολουθείς να ειρωνεύεσαι μια κατάσταση σε μια χώρα όπου έχουν τριπλασιαστεί οι αυτοκτονίες λόγω χρεών από το 2009.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 13:52:54

        Για το στύλ μου (σε τέτοιουε μίζερους καιρούς) έχω ενοχές, το δήλωσα ευθαρσώς, αλλενάκι.
        Από την άλλη, σε τόσο "ομιχλώδη" κατάσταση, δεν βλέπω να τη βγάζει καθαρή ο ορθός λόγος χωρίς ειρωνεία.

        Fog, που 'γραψε άλλοτε και ο σοφός Σεφέρης:
        ......
        Κι είναι η ζωή ψυχρή ψαρίσια
        –Έτσι ζει; –Ναι! Τι θες να κάνω∙
        τόσοι και τόσοι είναι οι πνιγμένοι
        κάτω στης θάλασσας τον πάτο.
        ......
        Α! να 'ταν η ζωή μας ίσια
        πώς θα την παίρναμε κατόπι
        μ' αλλιώς η μοίρα το βουλήθη
        πρέπει να στρίψεις σε μια κόχη.
        ......
        Και ποια είναι η κόχη; Ποιος την ξέρει;
        Τα φώτα φέγγουνε τα φώτα
        άχνα! δε μας μιλούν οι πάχνες
        κι έχουμε την ψυχή στα δόντια.

        Τάχα παρηγοριά θα βρούμε;
        Η μέρα φόρεσε τη νύχτα
        όλα είναι νύχτα, όλα είναι νύχτα
        κάτι θα βρούμε ζήτα - ζήτα...
        .......

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ψυχραιμια 10/08/2010 14:00:33

        Συνήθως την ανθρώπινη υπεροψία την τσακίζει ο θάνατος και έτσι της πρέπει.

        Εσύ όμως είσαι ΑΗΤΤΗΤΟΣ!!!

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 10/08/2010 15:30:59

        Θείε εισαι άδικος.Ο ιατρικός κόσμος οδηγείται, καθοδηγείται και χειραγωγείται από τις φαρμακευτικές εταιρείες οι οποίες ελέγχουν κυβερνήσεις , υπουργούς, ιατρικές σχολές, μετεκπαιδεύσεις, ιατρικές έρευνες,συνέδρια κ.ο.κ.

        Πρέπει να έχεις πολλά κιλα ηθικες αντιστάσεις για να πεις τα «όχι» στους κολοσσούς και η ηθική είναι είδος εν ανεπαρκεία στις μέρες μας.

        Όσοι το κάνουν συνήθως χαρακτηρίζονται σαν γραφικοί ή «συνωμοσιολόγοι». ;)

      • O Θείος avatar
        O Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 15:42:28

        Άν είσαι κάπως ολιγαρκής και ασκητικός (λελογισμένα, δεν ζητώ υπερβολές), έχεις και την "πολυτέλεια" να διατηρείς και κάποιες (λελογισμένες) ηθικές αντιστάσεις.
        Άν όχι, και θέλεις βίλλα σε καλή συνοικία και Λαμποργκίνι (όπως κάποιος που ξέρω), πετάς και κανένα εμφύτευμα στον κουβά και λές μετά "ευχαριστώ, ω εταιρεία". Πληρώνει βλέπεις το Ταμείο. Και ο κοροιδο-φορολογούμενος.
        Μετά έρχεται το ΔΝΤ.

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 10/08/2010 15:50:30

        To ΔΝΤ έρχεται επειδή το φέρνει ο πολιτικός, ο οποίος επέτρεψε ή μάλλον ενεθάρρυνε την εισβολη των Μπιγκ Φάρμα στα ενδότερα της ιατρικής πρακτικής.

        Ούτε το ΔΝΤ, ούτε η Μπιγκ Φάρμα μπαίνουν αν δεν βρουν ανοιχτές πόρτες από Εφιάλτες.Και εφιάλτες είναι πρωτίστως οσοι ασκουν πολιτικη εξουσία

      • O Θείος avatar
        O Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 15:58:21

        Και οι λοιποί κοινοί θνητοί τι είμαστε ρε Μίσα, τσουτσέκια; Καθόμασταν και βλέπαμε, πώς γύρω τρώγανε τον αγλέουρα (και ρίχναν κανένα κοψίδι και προς τους "μακάκες");
        Αμάν πιά αυτή η αποφυγή της προσωπικής ευθύνης! Ρομποτάκια που μόνον καταναλώνουν είναι οι άνθρωποι;

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 10/08/2010 16:18:12

        Θείο, το μοντέλο «άρπαξε να φάς και κλέψε ή παίξε στα ΧΑΑ για να πλουτίσεις» τον προβάλλουν όλα τα καθεστωτικά ΜΜΕ εδώ και μια 20 ετία τουλάχιστον.
        Οι μέθοδοι νευρομάρκετινγκ κάνουν το μυαλό χυλό, τα κοριτσάκια ρουβίτσες, τις νεάνιδες Τζούλιες, και τους άνδρες επίδοξους Τσουκατομαντέληδες και Ζαχοπουλοβουλγαράκηδες.
        Η κλεψιά είναι θεσμικό πρόβλημα του καπιταλισμού (υπεραξία της εργασίας κλπ) και ως εικός, τα εγγενή προβλήματα πολλαπλασιάζονται όταν παρουσιάζεις στους πολίτες την αρπαχτή σαν πρότυπο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 16:31:42

        Πάντως φίλε μου, αποφεύγοντας την απόδοση προσωπικής ευθύνης και ρίχνοντας το φταίξιμο αποκλειστικά και μόνον σε απόμακρους (πολιτικούς, ΜΜΕ, "καθεστώς" - που εμείς ψηφίζουμε κτλ), αθωώνουμε όλους αυτούς τους χλιδάτους τύπους που επωφελούνται.
        Επιμένω, και σταματώ εδώ, οι αγώνες είναι κοινωνικοί, ταξικοί. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, και απέναντι έχουμε μόνον το "καθεστώς", τους πολιτικούς, τράπεζες, ξένους κτλ. Αυτή είναι η δεξιά ανάγνωση τηε ιστορίας και δεν τη συμμερίζομαι καθόλου.
        Οι αγώνες πριν απ' όλα είναι ενδο-κοινωνικοί, ταξικοί άν θέλεις (άν και δεν είμναι καθόλου ορθόδοξος μαρξιστής). Με τον "κουβανέζο" γιατρό, τον φοροφυγά "εισαγωγαί - εξαγωγαί" ή τον οικοπεδοφάγο (και δυνητικό εμπρηστή) εργολάβο, δεν θέλω να έχω τίποτε κοινό, δεν αισθάνομαι ν' ανήκω σε τίποτε μαζί του, ούτε κάν στο ίδιο "έθνος".
        Πρώτα καθαρίζεις το σπίτι σου και μετά συζητάς άν κάνει καλή συλλογή απορριμάτων ο Δήμος, με το απορριματοφόρο.
        Πρέπει κανείς να έχει αντιστάσεις, και οι πιό πολλοί έχουν. Για όσους δεν έχουν, χαμένος κόπος να συζητάμε. Άς μη τους αρέσουμε, δεν θα μπορέσουμε.
        Νομίζω, ότι είχα να πώ, το είπα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ψυχραιμια 10/08/2010 16:40:30

        Κάποτε σχολίαζε εδώ μέσα και ένας "Έρμιππος". Δεξιός, εν τούτοις για το θέμα αυτό, της ευθύνης, άν θυμάμαι καλά, έλεγε περίπου ίδια πράγματα με τα παραπάνω.
        Τελικά, όλο αυτό δεν είναι ούτε κάν ζήτημα όπου διαφέρουν δεξιοί και αριστεροί. Ίσως κρύβεται πίσω του αυτή η διάκριση που είχε κάνει ο Μάξ Βέμπερ, "ηθική της πεποίθησης" εναντίον "ηθικής της υπευθυνότητας". Εννοείται, του λόγου μου προτιμώ ανεπιφύλακτα τη δεύτερη.
        Πού 'ντος ο Έρμιππος, ξέρει κανείς;

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 10/08/2010 17:21:42

        Όταν το κράτος επιτρέπει στον Τραπεζίτη να βγάζει στο σφυρί το σπίτι του φτωχού για χρέος 1000 ευρώ ,και σημερα τον επιδοτεί με 78 δις γιατί έπαιξε στη ρουλέτα τα αποθεματικά του, τότε μεταδίδεται στην κοινωνία το μήνυμα της αρπαχτής και της λαμογιάς.
        Όλα επιτρέπονται αρκεί να έχεις την απαραίτητη ισχύ, πολιτική ή οικονομική, ώστε να μενεις ατιμώρητος.

        Τα πολιτισμικά πρότυπα ακολουθούν αυτή τη θεμελιακή για το σύστημα αρχή.
        Όσο εμείς τρωγόμαστε με τα ρούχα μας, ο Τσουκάτος βολτάρει με κάμπριο στο Κολωνάκικαι ο καταδότης του Οτσαλάν χλαπακιάζει τον άμπακο στις Κυκλάδες.

  29. Enas avatar
    Enas 10/08/2010 03:49:32

    Μια χαρα το αρθρο , νομιζω πως καπως ετσι εχουν τα πραγματα αλλα αυτο με το οτι ο Καραμανλης ηταν εναντια στη νεα ταξη τι το'θελες? Ειναι γνωστο οτι ειναι μασωνος και και ..... καλο το αστειο!!!

    • kapoios avatar
      kapoios @ Enas 11/08/2010 18:21:04

      αν ηταν μασωνος θα εκανε και μια καλη διαιτα.
      ηταν απο τα παιδια που η μασονια τα θελει στο σπιτακι τους.

  30. αντιμπούλης avatar
    αντιμπούλης 10/08/2010 10:11:32

    Το αγαπημένο σενάριο των φιλο-μπουλικών ότι τον έριξαν οι αμερικάνοι επειδή έκανε τα γλυκά μάτια στον πούτιν, είναι γελοιωδέστατο.
    Επίσης, δε μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο μισούμε τους παλιοαμερικάνους που καταστρέφουν τον όμορφο κόσμο μας με τον απαίσιο καπιταλισμό τους, όταν εμείς οι ίδιοι αναδεικνύουμε σε υπέρτατο όνειρό μας τον αμερικάνικο τρόπο ζωής.
    Με άλλα λόγια, αν εμείς είχαμε ένα HAARP, το πρώτο πράμα που θα κάναμε θα ήταν πχ να κάψουμε τη βόρεια κύπρο για να φύγουν οι τουρκοκύπριοι, ή θα κάναμε έναν σεισμό στην Ισταμπούλ αφήνοντας όρθιο μόνο ό,τι ελληνικό έχει απομείνει.
    Γιατί κοπτόμαστε λοιπόν; Αφού εάν είχαμε τέτοιες δυνάμεις, τα ίδια και χειρότερα θα κάναμε.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αντιμπούλης 10/08/2010 11:02:12

      Λάθος, την υπόλοιπη (;) Πάρνηθα θα καίγαμε πρώτη, τα οικόπεδα έχουν αξία! Και το μεταπολεμικό κράτος, δικό τους δεν ήταν, τραπεζών και εργολάβων;
      Η "Ισταμπούλ" μπορεί να είναι ήσυχη και να περιμένει!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ αντιμπούλης 10/08/2010 16:40:55

      Μόνο που λες Ιστανμπούλ καίγεσαι. Στην πρακτόρων τη σχολή είστε άσχετοι πολύ...

  31. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 10/08/2010 10:48:10

    καλα. εκει κολλήσατε εσεις οι τελευταίοι? το εαν ή οχι ειχε ενημερωθεί εκ των προτέρων το εβραϊκό στοιχείο για να απέχει εκεινη την ημερα απο τίς εργασίες τους στους δίδυμους? Ακούστε και δείτε προσεκτικα τα παρακάτω links και ισως αρχίσετε κι εσεις να γίνεστε περισσότερο υποψιασμένοι ή αν για λόγους πεποιθήσεων δεν θέλετε να τα δεχτείτε και να τα συνδέσετε με όσα συμβαίνουν ή πρόκειται να συμβούν στο μέλλον, τουλάχιστον προβληματιστείτε σιωπηλά οσον αφορά το περιεχόμενο της αναρτησης.
    Και για όσους θέλουν να το ψάξουν περισσότερο θα βρούν στο διαδίκτυο δεκάδες σχετικά links. Για την διευκόλυνση όλων παραθέτω μερικά με ελληνικούς υπότιτλους.


    http://video.google.com/videoplay?docid=-3629561105447872613&hl=en#

    http://video.google.com/videoplay?docid=448819483157225334&hl=en
    http://video.google.com/videoplay?docid=-3629561105447872613&hl=en#docid=-7492068823950286254

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ DeltaLamda 10/08/2010 11:49:20

      Eξαιρετικό το άρθρο σου Delta Lamda.
      Μια αποδυναμωμένη Ρωσία σήμερα θα ήταν εκτός των άλλων ένα "θείο δώρο" για τη θρυλούμενη προετοιμασία μιας επίθεσης στο Ιράν από την κοινοπραξία USRAEL [στην υποθετική περίπτωση πάντα...]

      Και είναι τουλάχιστον αφελές και περίεργο... στην εποχή των ιλιγγιωδών τεχνολογικών αλμάτων και της δημιουργίας ανθρώπων από τα εργαστήρια να επιχειρείται η συνομωσιολογική απαξίωση εγκαταστάσεων τύπου ΗΑΑRP για την ανάπτυξη των οποίων οι ΗΠΑ εγγράφουν στους προϋπολογισμούς τους κονδύλια κάθε χρόνο στο ύψος του προϋπολογισμού της Ελλάδας.

      • Misha avatar
        Misha @ αλλενάκι 10/08/2010 12:12:22

        Φευγουν και τέλος του μήνα τα αμερικανά από το Ιράκ για να είναι clear το πεδίο σε τυχόν πυρηνική αναμπουμπούλα με τους Πέρσες.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αλλενάκι 10/08/2010 12:49:24

        Ωχ, το ξέχασα, ίσως μπουκάρουνε οι Τούρκοι κατά Κιρκούκ μεριά.

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ αλλενάκι 11/08/2010 01:38:01

        θα μπουκάρουν.

  32. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 10/08/2010 11:10:12

    Min agxoneste me tin prwti vroxi teleiwsane oi pyrkagies

    • kapoios avatar
      kapoios @ ανώνυμος 10/08/2010 14:57:37

      ton septembrio isos

  33. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 10/08/2010 11:22:00

    @ Enas
    Μην πιάνεσαι απο ορισμένες εκφράσεις. Το νόημα ειναι οτι οι συγκεκριμένες επιλογές του ΚΚ δεν άρεσαν στο USRAEL αφού δεν συμβιβάδιζαν με τα απώτερα σχέδιά τους. Πιστεύω οτι πρόθεσή του δεν ηταν να πάει κόντρα στην ΝΤΠ αλλά να ανοίξει μια επιπλέον πόρτα στους Ρώσους και Κινέζους ωστε και να μην εκβιάζεται και συγχρόνως να αυξήσει κάπως την διαπραγματευτική θέση της χώρας και του ιδίου έναντι του USRAEL. Αλλά δεν του βγήκε αφού τα απώτερα σχέδιά τους ηταν αυτά που αναφέρω στο αρθρο. Και επειδή αυτοί όπως ξέρεις σχεδιάζουν σε βάθος 10ετίας και βάλε, φαντάζεσαι να τους την βγαίνει ενας μπούλης απο το πουθενά και να τους χαλάει την σούπα?

  34. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 10/08/2010 11:29:07

    @ ανωνυμος
    "Min agxoneste me tin prwti vroxi teleiwsane oi pyrkagies" αφου προηγουμένως κατακάψουνε την ευρυτερη περιοχή γυρω απο την Μόσχα, δημιουργήσουνε την απαραίτητη γι' αυτούς εσωτερική αναταραχή και το ανάλογο κλίμα σε βάρος του Πούτιν και αφού οι τιμές των σιτηρών πάνε στον Θεό πρός όφελος των κερδοσκόπων οι οποίοι δεν βρίσκουν πια ομόλογα για να σκυλέψουν και το γύρισαν εδω και λίγους μήνες στα commodities και ιδιαίτερα στα δημητριακά και γενικά τίς πρώτες ύλες τροφίμων...

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ DeltaLamda 11/08/2010 01:44:41

      Τώρα η Ρωσία θα χρειαστεί "αλβανούς" για χτίσιμο, δάνεια κατοικίας και μπόλικες μη κυβερνητικές με τους ...υπαλλήλους τους για να στηρίξουν τα δικαιώματα του λαθρομετανάστη...αυτό το έργο κάπου το έχουμε ξαναδεί...

  35. αντιμπούλης avatar
    αντιμπούλης 10/08/2010 14:21:04

    Ναι, ναι, όλα οι κακοί αμερικάνοι τα κάνουν με το HAARP:
    τον καύσωνα και το τοξικό νέφος στη Μόσχα, τις φωτιές στην Πορτογαλία, τις φονικές πλημμύρες στην κεντρική Ευρώπη, αλλά και στο Πακιστάν και στην Ινδία, τις κατολισθήσεις στην Κίνα...
    Μήπως όλα αποτελούν την πρώτη σαφή ένδειξη ότι οι κλιματικές αλλαγές έχουν αρχίσει να γίνονται πλέον αισθητές;
    Η μέση θερμοκρασία στη Γη κατά το πρώτο επτάμηνο του τρέχοντος έτους είναι υψηλότερη από την αντίστοιχη του 1998, που ήταν το θερμότερο έτος στην ιστορία του πλανήτη τα τελευταία 150 χρόνια.
    Ζεστό το καλοκαίρι και στην Ελλάδα, με υψηλά επίπεδα υγρασίας, πτώση των μελτεμιών στο Αιγαίο και προβλήματα στην αγροτική παραγωγή λόγω των κλιματολογικών συνθηκών.

    Καλά είναι να ρίχουμε το βάρος στους αλλους.
    Α μη ξεχάσω μπορεί όλες οι μετρήσεις να είναι και χειραγωγούμενες, σωστά;

  36. rage@40 avatar
    rage@40 10/08/2010 14:21:20

    Ναι, ναι, όλα οι κακοί αμερικάνοι τα κάνουν με το HAARP:
    τον καύσωνα και το τοξικό νέφος στη Μόσχα, τις φωτιές στην Πορτογαλία, τις φονικές πλημμύρες στην κεντρική Ευρώπη, αλλά και στο Πακιστάν και στην Ινδία, τις κατολισθήσεις στην Κίνα...
    Μήπως όλα αποτελούν την πρώτη σαφή ένδειξη ότι οι κλιματικές αλλαγές έχουν αρχίσει να γίνονται πλέον αισθητές;
    Η μέση θερμοκρασία στη Γη κατά το πρώτο επτάμηνο του τρέχοντος έτους είναι υψηλότερη από την αντίστοιχη του 1998, που ήταν το θερμότερο έτος στην ιστορία του πλανήτη τα τελευταία 150 χρόνια.
    Ζεστό το καλοκαίρι και στην Ελλάδα, με υψηλά επίπεδα υγρασίας, πτώση των μελτεμιών στο Αιγαίο και προβλήματα στην αγροτική παραγωγή λόγω των κλιματολογικών συνθηκών.

    Καλά είναι να ρίχουμε το βάρος στους αλλους.
    Α μη ξεχάσω μπορεί όλες οι μετρήσεις να είναι και χειραγωγούμενες, σωστά;

    • kapoios avatar
      kapoios @ rage@40 10/08/2010 20:39:22

      μην αφισβητης τιποτα
      ετσι ειναι

      • rage avatar
        rage @ kapoios 10/08/2010 21:07:17

        εντάξει, για να το λες εσύ... κάτι δεν θα ξέρεις. Με έπεισες, για να είμαι ειλικρινής. Μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος, άλλοι φταίνε, όχι εσύ.

    • kapoios avatar
      kapoios @ rage@40 11/08/2010 18:09:05

      ο φιλος πουτιν πηρε ενα καλο μαθημα (δυστηχως) απο τα φιλαρακια του Ομπαμα .
      μεσα σε 2 παντως χρονια οι μεγαλυτερες Ορθοδοξες προτευουσες του Πλανητη Γη Αθηνα και Μοσχα δεχτηκαν σοβαροτατο πληγμα απο τα σιωνιστικα κεντρα
      μηπως κανω και εδω λαθος?

    • kapoios2 avatar
      kapoios2 @ rage@40 12/08/2010 14:24:12

      Yparxoun kai kapoioi pou koimounte me ta tsarouxia kai nomizoun oti mporei na vgalei kaneis simperasma koitontas tin poreia tou klimatos gia 2-3 aiones.

      Pliroforiaka i iliaki drastiriotita auxomoionete periodika kathe 4000 xronia. Kai iparxoun aloi apoiroi paragontes pou epireazoun tn poreia tou klimatos.

      Alla den peirazei sinexiste na masate koutoxorto gia klimatiki allagi kai prasina aloga

  37. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 10/08/2010 14:37:19

    ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΑΠΑΕΝΑΝΤΙ.
    Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

    ΑΛΛΙΩΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΣ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΣΤ΄ΑΥΓΑ ΜΑΣ.
    ΚΑΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ,ΜΕΤΑ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΟΛΕΜΟ.
    ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ;
    ΘΕΛΕΙ ...ΚΑΡΥΔΙΑΑΑΑ!!!

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 10/08/2010 14:52:07

      Σοβαρός αντίπαλος, εννοείς το γιωργάκη με τους περιούσιους ? Σε λίγο θα τους ξεβράσει ο πλανήτης, γιατί βάζουν το χέρι στις τσέπες όλων, καταστρέφουν τις πατρίδες και είναι εύκολος στόχος διακριτός παγκοσμίως. Με τα ίδια κουρελογιάπικα σύμβολα και τη λάϊφ στάϊλ αισθητική αποκλειστικά για ολιγοφρενείς, τη λατρεία στο χρήμα και στις αγορές, το μίσος ενίοτε με φθόνο στις ανιδιοτελείς ανθρώπινες και στις κοινωνικές σχέσεις, σε οικογένεια, φιλία, έρωτα-σεξ χωρίς χρήμα και εκμετάλευση, αληθινή και κριτική τέχνη, τιμιότητα αξιοκρατία...

  38. kapoios avatar
    kapoios 10/08/2010 14:42:05

    διαβασε κανενας Παισιο?
    αν ναι μαλλον θα καταλαβε οτι εφτασε ο χρονος για ολα οσα προφυτευτηκαν

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ kapoios 10/08/2010 15:11:22

      Καλός ο Παίσιος, καλύτερος ο Ιωάννης και η Αποκάλυψή του, αλλά ακόμα καλύτερη και χρησιμότερη η Λέσχη της Ρώμης: The Limits to Growth (Τα Όρια της Ανάπτυξης), 1972.

      • kapoios avatar
        kapoios @ Ο Θείος 11/08/2010 18:22:21

        θα το μελετησω και αυτο.
        ευχαριστω

  39. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 10/08/2010 18:57:29

    ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΙ ΠΑΡΩΝ;
    ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΡΙΣΑΡΑ;
    ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΡΙΧΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΘΟΛΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ ΩΣ ΗΓΕΤΕΣ;

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΧΩ.

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΠΤΙΚΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΜΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ Τ΄ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ Σ΄ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
    ΠΟΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ;

    ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΠΙΟ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΩΣ ΑΨΥΧΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ;

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΩ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΙΣΩΣ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ 1-2 %, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΗΤΤΑ.

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ Η ΚΡΙΤΙΚΗ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ), Ή ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ.

    ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ "ΕΓΩ" ΚΑΙ ΤΟ "ΑΗ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΞΩ ΕΓΩ".

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΕΙΣ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΑΣΑΜΕ!!!
    ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΣΠΟΝΔΥΛΟΥΣ.

  40. kapoios avatar
    kapoios 10/08/2010 20:38:22

    ειμαστε τα πιονια του σιωνισμου
    δεν υπαρχει μερα που να μην το επιβεβαιωνω
    ολα αυτα που ακουμε θα ερθουν και στα κεφαλια μας και τοτε θα ειναι αργα.
    ποιος εχει αμφιβολια?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.