Ριζικός ο ανασχηματισμός, άγνωστο το όνομα του υπουργού Οικονομικών
08/06/2014 11:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ριζικός ο ανασχηματισμός, άγνωστο το όνομα του υπουργού Οικονομικών

Ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς έλαβε το μήνυμα της κάλπης και είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές και στην πολιτική και στα πρόσωπα

Μην δίνετε καμιά σημασία σε όσα ακούτε και διαβάζετε για το όνομα του νέου υπουργού Οικονομικών. Επειδή οι πληροφορίες του Antinews αναφέρουν ότι το όνομα του νέου υπουργού Οικονομικών δεν έχει αναφερθεί από κανέναν μέχρι τώρα και ΜΟΝΟΝ ο Πρωθυπουργός το γνωρίζει. Διαγράψτε λοιπόν όλα τα ονόματα που έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα και θυμηθείτε ότι συνήθως δεν πέφτουμε έξω.

Οι ίδιες πληροφορίες, από πολύ καλά ενημερωμένη κυβερνητική πηγή, αναφέρουν ότι ο ανασχηματισμός θα είναι ριζικός και θα βρεθούν εκτός κυβέρνησης πολλά πρόσωπα. Πράγμα που σημαίνει ότι ο Αντ. Σαμαράς έλαβε το μήνυμα της κάλπης και είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές και στην πολιτική και στα πρόσωπα. Άλλωστε η αρχή έγινε με τον Θεοχάρη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. - τυχάρπαστος - avatar
    - τυχάρπαστος - 08/06/2014 12:29:20

    ... μόνο μην ισχύσει το: "όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει"

  2. xn avatar
    xn 08/06/2014 12:55:07

    Δηλαδή θα αλλάξει και το... Βενιζέλο?

    • airman avatar
      airman @ xn 08/06/2014 13:49:04

      Σ' αυτόν κάτι θα μείνει! Άμα καθήσει σε μία καρέκλα, δύσκολα τον μετακινείς!

  3. Vesper avatar
    Vesper 08/06/2014 13:39:51

    Οκ κάτι παραπάνω ξέρεις, όμως όλοι γνωρίζουμε ότι ο ανασχηματισμός δεν είναι μόνον θέμα του πρωθυπουργού αλλά και του Βενιζέλου, ο οποίος -μας αρέσει, δεν μας αρέσει- έχει καθοριστικό ρόλο. Και καθώς είναι ιδιαίτερα αλλαζόνας και αμετροεπής, ίσως έχει και τον τελευταίο λόγο...

  4. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 08/06/2014 13:44:02

    Λουκάς Παπαδήμος ΥΠΟΙΚ;

    • airman avatar
      airman @ ΓΓΣ 08/06/2014 13:51:23

      Παναγία μου!!! Δε λέει που δε λέει να καλοκαιριάσει, στο Δεκέμβρη από τώρα;

      • ΓΓΣ avatar
        ΓΓΣ @ airman 09/06/2014 14:29:45

        Σχεδόν σίγουρο: ΛΟΥΚΑΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ /ΥΠΟΙΚ. Ό,τι καλύτερο για την διαπραγμάτευση του χρέους. Με κύρος και σεβασμό στους Εταίρους μας. Καλή Επιτυχία!

  5. airman avatar
    airman 08/06/2014 13:46:23

    Είναι γεγονός πως σε κάποια υπουργεία πρέπει να αλλάξουν μέχρι και τα ... κουφώματα! Έχουν πιάσει ... σαράκι!

  6. ΑΜ Παπαιωαννου avatar
    ΑΜ Παπαιωαννου 08/06/2014 14:08:56

    Δεν μπορεί να αλλαξει η οικονομική πολιτική.... Αυτή ειναι καθορισμένη και κλειδωμένη στα υπογεια των Βρυξελών.

    • George N avatar
      George N @ ΑΜ Παπαιωαννου 08/06/2014 14:54:08

      Δηλαδή αν κόψουμε 3 δις δαπάνες και ισοδύναμα 3 δις φόρους θα μας κηρύξουν πόλεμο?

      • Newone avatar
        Newone @ George N 08/06/2014 15:46:33

        Οι Βρυξέλλες όχι, θα τον κάνουν οι 'προοδευτικές δυνάμεις' του τόπου!!

  7. Νεύτων avatar
    Νεύτων 08/06/2014 14:29:44

    "...ο Αντ. Σαμαράς έλαβε το μήνυμα της κάλπης και είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές και στην πολιτική και στα πρόσωπα." Αν οι "μεγάλες αλλαγές" θα είναι όπως τις εννοεί ο "απλός πολίτης", ο "μέσος ψηφοφόρος", πραγματικά θα αισθανθούμε όλοι μας δικαιωμένοι που πιστεύουμε στην πορεία που θέλει να ακολουθήσει ο Αντώνης Σαμαράς. Εάν οι "μεγάλες αλλαγές" θα αφορούν αποκλειστικά στην επανεμφάνιση προσώπων από το χθες, ή ακόμη χειρότερα, γυρολόγων που τους θέλει δίπλα του ξανά ο Βοναπάρτης, ειλικρινά δεν ξέρω αν θα βρω το κουράγιο για να ξανασχολιάσω... Αφήστε που μπορεί και αυτό να είναι το ζητούμενο εν τέλει: να το πάρουμε κάποιοι απόφαση ότι Πολιτική δεν είναι η υλοποίηση ενός Οράματος για μία καλύτερη Ελλάδα αλλά η αέναη επιβίωση όλων αυτών που συνεισέφεραν, έστω και με ένα λιθαράκι, στην κατάντια της Πατρίδας μου. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, που μέσα σε αυτές και φυσικά πιστεύω ότι ανήκει ο Αντώνης Σαμαράς.

  8. Νικολας avatar
    Νικολας 08/06/2014 15:19:09

    Ο Θεοχαρης απο την πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του ενεπνεε αλαζονια και ελλειμμα εμπιστοσύνης.

  9. dim avatar
    dim 08/06/2014 15:37:59

    Σταύρος Δήμας

    • airman avatar
      airman @ dim 08/06/2014 16:14:23

      Έχει κοστούμι ή του το έχει φάει ο σκόρος; Αν δεν του το έχει φάει, έκανε δουλειά η πολύ ναφθαλίνη!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ dim 08/06/2014 17:34:26

      Ζωή σε σάς.

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 08/06/2014 15:52:53

    Μας εχουν ζαλισει τα ουμπαλα με ''το μηνυμα της καλπης ''& την παραιτηση Θεοχαρη εδω και 3 ημερες με το ανασχηματισμο της κυβερνησης .Ειδικα με το μηνυμα της καλπης για μενα και πιστευω για πολλους ειναι οτι ο συριζα δεν προκειται να δει κυβερνηση στον αιωνα τονα απαντα με ολες τις παρλαπιπες που εχει προβαλλει 2 χρονια τωρα .Οσον αφορα τον Θεοχαρη και τα παπαγαλακια του ως προς την καταλληλοτητα του και την αλλαγη πορειας της κυβερνησης στα οικονομικα με προεξαρχοντες τους κυβερνησαριους της 'Καθημερινης ''Παπαχελα,Παπαδημητριου,Σταγκο,Μανδραβελη,Κασιματη και δεν συμμαζευεται θα πρεπει να ξερουν οτι δεν αρκει το τι κανει καποιος αλλα και πως το κανει .Δεν μπορει ο Θεοχαρης κυνηγωντας τους στοχους των εσοδων να δημιουργει στρατιες δυσαρεστημενων πολιτων παραμονες εκλογων με τις αλλοπροσαλλες εγκυκλιους που εξεδιδε καθε τοσο .Αν ειναι τοσο καλος ο Θεοχαρης στα οικονομικα ας τον παρουν στο συγκροτημα να διαχειριστει τα χρεη τους οπως εχουν κανει για τοσους αλλους Βουρλουμη ,Αραπογλου κλπ.Αμαν πια !

    • cynthia avatar
      cynthia @ Ραβινος 09/06/2014 09:35:38

      Ωραία τα λέτε αγαπητέ Ραβίνε κ ορθά τα περί "κυβερνησάριων" κατά το ...κομισάριων ( !) .Ομως το ερώτημα είναι , αν δεν ερχόντουσαν οι εκλογές θα το αντιλαμβάνονταν κανείς εκει στο Μαξίμου ?

  11. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 08/06/2014 16:04:45

    υπουργός οικονομικών θα είναι ο ίδιος ο α. σαμαράς.

  12. Ιδιώτης avatar
    Ιδιώτης 08/06/2014 16:16:53

    Χορστ Ράιχενμπαχ

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Ιδιώτης 08/06/2014 17:59:08

      Από πλευράς γνώσεων και κατάρτισης θα ήταν ότι πρέπει αλλά δεν είναι μέσα στα "κυκλώματα"... Πώς να υπουργοποιηθεί;;; :)

      • my way avatar
        my way @ Marcelos 08/06/2014 20:04:32

        Jawohl, Herr Merkelos!

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ my way 08/06/2014 20:16:37

          Γεια χαρά ντάν, my way...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 08/06/2014 21:11:43

            Μια χαρά το δουλεύεις το ολλανδικό...

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 08/06/2014 23:16:51

            Αν ξέρεις το "γεια χαρά νταν", την "αρπαχτή", το "δημοσιοϋπαλληλίκι" κτλ., τι να σου πούνε τώρα οι άλλες γλώσσες...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 08/06/2014 23:28:39

            Jawohl, Herr Merkelos!

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ Marcelos 09/06/2014 00:19:50

        Ίσως και να μη θέλει από προϊστάμενος να γίνει υφιστάμενος. Όσο φιλόπατρης κι αν είναι.

  13. N. Rider avatar
    N. Rider 08/06/2014 16:24:46

    "...ο Αντ. Σαμαράς έλαβε το μήνυμα της κάλπης και είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές και στην πολιτική και στα πρόσωπα." Θα μπουν για να βολευτούν οι Σπηλιωτόπουλος, Κουμουτσάκος που αποδοκιμάστηκαν ξεκάθαρα και ως πρόσωπα; Θα μείνει, έστω και αλλού, ο ανεκδιήγητος Γεωργιάδης που πηδάει από παράθυρο σε παράθυρο και δε χάνει ευκαιρία να εμπαίζει και να ειρωνεύεται τον ελληνικό λαό, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο έργο στο υπουργείο του; Θα μείνει ο 100% αποτυχημένος Χατζιδάκης, έστω και σε άλλο υπουργείο; Θα μπει ο ακροδεξιός Βορίδης, που από όλες τις υποθέσεις που θα μπορούσε να αναλάβει επέλεξε να υπερασπιστεί τους καταχραστές της Energa και της Hellas Power; Ο επόμενος υπ. Οικονομικών που περιβάλλεται κι από ένα μυστήριο ανάλογο του κώδικα Ντα Βίντσι, θα αγνοήσει δικαστική απόφαση ελληνικού δικαστηρίου, άμεσα εκτελεστή, μη επαναπροσλαμβάνοντας τις καθαρίστριες; Θα μπουν κι άλλοι υπουργοί από το ανύπαρκτο ΠΑΣΟΚ που εκφράζει πια λιγότερο από το 8%, του 60% που ψήφισαν, από το 90% του συνόλου των Ελλήνων πολιτών που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους; Θα συνεχίσει ο Βενιζέλος που θα έπρεπε να είναι υπόδικος να κουνάει ως άλλος Ναπολέων, με κάθε ευκαιρία το δάχτυλο στους Έλληνες πολίτες; Από την άλλη, θα υπάρξει κάποια μείωση φόρων άμεσα μήπως και επέλθει κάποιας μορφής ανάπτυξη ή θα επικαλεστεί πάλι το αντίθετο -πρώτα ανάπτυξη μετά μειωμένοι φόροι- (που είναι βέβαια ουτοπία); Θα υπάρξει γενναία ρύθμιση των χρεών; Θα επανέλθει το αφορολόγητο για τα παιδιά που ήταν μεγάλη ξεφτίλα που καταργήθηκε; Θα υπάρξει διαχωρισμός ώστε να μπορούν να έχουν περίθαλψη όσοι χρωστούν στα ασφαλιστικά ταμεία ή είναι ανασφάλιστοι λόγω ανεργίας και να μην πεθαίνουν στο δρόμο, αυτοί και τα παιδιά τους; Θα παρθεί πίσω το απίστευτο μέτρο εξίσωσης των φόρων στα πετρέλαια (που ζημίωσε το δημόσιο); Θα πει την αλήθεια στο λαό για τα μέτρα που θα παρθούν και δεν είναι νέα για την κυβέρνηση (έχουν ψηφιστεί), αλλά είναι ολοκαίνουργια για τους πολίτες (δεν έχουν ακόμα εφαρμοστεί); Θα πει στον μεγάλο όγκο των ψηφοφόρων του (οι άνω των 65) τι σημαίνει ελάχιστη εγγυημένη σύνταξη από το κράτος μόλις 360 ευρώ από το 2015 και ποια και πόσα ασφαλιστικά ταμεία είναι ή θα είναι σε θέση να καλύψουν τη διαφορά με τα ποσά που σήμερα λαμβάνουν; Θα κάνει κάτι ουσιαστικό για την ανεργία, εκτός από το να πανηγυρίζει πως μειώθηκε 0.5%; Και άλλα πολλά. Και σε πρόσωπα και σε πολιτικές. Και τέλος, θα δεσμεύσει τη χώρα του σε επιμήκυνση του χρέους της, για τα επόμενα 50 χρόνια (τρεις γενιές και βάλε) χωρίς συναίνεση, χωρίς νέες εκλογές, χωρίς δημοψηφίσματα, χωρίς τίποτα από όλα αυτά; Για να δούμε. Το έλαβε το μήνυμα ή να στοιχηματίζουμε από τώρα για το ποσοστό που θα πάρει στις επόμενες εκλογές; Κοντός ψαλμός.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ N. Rider 08/06/2014 18:01:51

      Το μήνυμα της κάλπης πρέπει να λάβει ο πρωθυπουργός όχι το μήνυμα των καθαριστριών και της Κούνεβα που είναι μπετόν αρμέ στον ΣΥΡΙΖΑ... Το μήνυμα του ιδιωτικού τομέα πρέπει να λάβει ο πρωθυπουργός όχι της ΑΔΕΔΥ και της ΓΕΝΟΠ....

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ Marcelos 08/06/2014 20:03:07

        Ο ιδιωτικός τομέας που αναφέρεστε δεν συμπεριλαμβάνει, φαντάζομαι, τον εργοδότη της Κούνεβα (εταιρία ΟΙΚΟΜΕΤ, πρώην αφισοκολλητής της ΠΑΣΚΕ) που επειδή "στήριξε" Σημίτη στο συνέδριο του δόθηκε αντίδωρο όλο το έργο καθαρισμού του ελληνικού δημοσίου και μπήκε στη λίστα των untouchables αναφορικά με ασφαλιστικές εισφορές, ένσημα, φόρους και άλλα τέτοια "κουμμουνιστικά"...

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ kapar13 08/06/2014 20:21:53

          Τι θα πει "στήριξε" Σημίτη;;; Φέρνω γύρα όλον τον κόσμο, δεν έχω δει "εταιρίτσες" (πραγματικά ανύπαρκτες) να στηρίζουν κυβερνήσεις... Πώς τις "στηρίζουν" δηλαδή στα συνέδρια;;; Πρόβατα είναι οι εργαζόμενοι της κάθε ΟΙΚΟΜΕΤ και ψηφίζουν ότι πει ο εργοδότης;;; Αυτά δεν γίνονται ούτε στη Γουινέα Μπισσάου...

          • N. Rider avatar
            N. Rider @ Marcelos 08/06/2014 20:52:34

            @Marcelos Από όλα τα παραπάνω, εσείς αρκεστήκατε στο "μήνυμα των καθαριστριών". Εγώ αναφέρομαι μόνο στο γεγονός πως το κράτος αρνείται να εφαρμόσει μία εκτελεστή δικαστική απόφαση, όπως οφείλει.

          • kapar13 avatar
            kapar13 @ Marcelos 08/06/2014 21:56:35

            Καλά, ελάτε κι από εδώ καμιά βόλτα να δείτε πως δουλεύει πραγματικά το σύστημα και μετά τα κουβεντιάζουμε τα πράγματα. Αν νομίζετε ότι ο ικανότερος, επινοητικότερος, εξυπνότερος, καλύτερος μαθητής της τάξης γίνεται επιχειρηματίας και προκόβει εις το Ελλαδιστάν, πλανάσθε πλάνην οικτράν. Ενημερωθείτε για την Κούνεβα και τον πρώην εργοδότη της πρώτα και μετά γράψτε, αλλά με λίγη περισσότερη σεμνότητα για ανθρώπους που έχουν ιδρώσει για να κερδίσουν το ψωμί τους παρακαλώ. Υπάρχει κόσμος που δουλεύει για να ζήσει και οφείλουμε να σεβόμαστε κάποια πράγματα, αλλιώς να τα κάνουμε όλα outsourcing και να κρατήσουμε με μισθούς μόνο όσους πρόλαβαν και βολεύτηκαν στο συμβουλευτιλίκι και στο παραγοντιλίκι.

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ kapar13 08/06/2014 22:18:54

            φίλε μου τι ασχολείσαι με τον Μαρσέλο ? ο άνθρωπος κατά δηλωσή του ΔΕΝ ζει στην Ελλάδα ... κάνει τον κήνσορα μας γράφει κατεβατά και μας εξηγεί πόσο χαζοί είμαστε τόσο καιρό τώρα ... μετά πάει για ύπνο

            (σαν τους παλιούς κομμουνιστές του Κολωνακίου που εξηγούσαν στους Αλβανούς και τους Κουβανούς πόσο καλή είναι η ζωή τους και πόσο αχάριστοι είναι που δεν εκτιμάνε τον Χότζα και τον Κάστρο)

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ kapar13 08/06/2014 23:22:45

            Kapar13, μην ασχολείσαι με εμένα που γράφω κατεβατά με στοιχεία και αριθμούς. Ασχολήσου με τον EVANGELOS που γράφει ανάλατα τσιτάτα και αόριστα κατεβατά περί έλλειψης ηθικής και συναισθηματισμού στην πολιτική ζωή της χώρας κατά το "ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα"... Νομίζει ότι δεν τον έχουν πάρει χαμπάρι στην Ευρώπη και ότι θα συνεχίσει να κοροϊδεύει τους λαζογερμανούς και τους κουτόφραγκους για να παίρνει "δόσεις"...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 08/06/2014 23:28:00

            Jawohl, Herr Merkelos!

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 08/06/2014 23:35:23

            Das "Jawohl" kommt aus dem Deutschen und wird in Holland sehr selten gebraucht... Ή μήπως πρέπει να στο γράψω έτσι για να το καταλάβεις: Немецкий Яволь не Голландский

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Marcelos 08/06/2014 23:39:05

            Υ.Γ.: Το Merkelos ωραίο. Φαντάσου να ήτανε "my (Greek) way" και να είχε σαν αβαταρ τον Τσοχατζόπουλο... Αυτό πού το πας...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 08/06/2014 23:47:14

            Πάλι γελάσαμε, βρε Μέρκελε! Μπράβο σου!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ N. Rider 08/06/2014 22:00:18

      Μαυρη προπαγανδα του χειριστου Γλεζικου -Σταλινικου τυπου .Ο,τι σαβουρα αντικυβερνητικη εχει μαζευτει απο τα ρεταλια του νεοκομμουνιστικου συριζοσυμφερτου παρατιθεται στο σχολιο.Ο,τι ενοχλει την αριστερη κοκκινη σαχλοπροπαγανδα των γκουλαγκ της συριζοσυμμοριας που λεγονται Βοριδης , Γεωργιαδης ,Πλευρης στο πυρ το εξωτερο .Ανηγορευση της Κουνεβα & των τεμπελογαναδικων καθαριστριων σε λαβαρο δικαιοσυνης με βαση μια αποφαση πρωτοβαθμιου δικαστηριου ενω ειναι σε αναμονη της δευτεροβαθμιας δικαστικης κρισης .Οπου μας συμφερει επικαλουμεθα τις κρισεις της δικαιοσυνης οπου δεν μας συμφερει κανουμε τουμπεκι {Σκουριες ,ΕΡΤ,ομολογα ,διαθεσιμοτητες κλπ}.Οσο για το τι ποσοστο θα παρει η ΝΔ και ο Σαμαρας στις επομενες βουλευτικες εκολγες εδω ειμαστε συντροφε της αριστερας του χαβιαριου και της σαμπανιας και θα το δουμε .Ο συριζοσυμφερτος δεν προκειται ποτε να δει κυβερνηση στην Ελλαδα .Η εκδικηση για την Βαρκιζα δεν προκειται να ερθει . Περαστικα !

      • panas avatar
        panas @ Ραβινος 09/06/2014 16:58:48

        Ραβίνε, καλά όλα τα υπόλοιπα, αλλά οι ακροδεξιοί που υποστηρίζεις μπορεί και να σε κάψουν... :)

  14. k_preve avatar
    k_preve 08/06/2014 16:41:29

    Κωστής Μουσουρούλης

  15. NESTORAS avatar
    NESTORAS 08/06/2014 16:56:34

    Ονόματα ναι, πολιτική (;) εγώ δεν γνωρίζω ψηφισθέν εκ του κοινοβουλίου μεσοπρόθεσμο και συμφωνίες για δανεικά κάτι μνημόνια δηλαδή να αλλάζουν ή να τροποποιούνται; Η ανακύκλωση προσώπων και το γάτζωμα του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση τιτλοφορείται "λάβαμε το μήνυμα"... τουλάχιστον εδώ δεν θα έπρεπε να αναπαράγονται τα μυθεύματα της διαπλοκής και να υπάρχει ο ελάχιστος κοινούς νους (όπως υπάρχει συνήθως).

  16. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 08/06/2014 17:37:21

    Ο Προβόπουλος θα είναι στο Υπ. Οικ.

    • my way avatar
      my way @ Κυθήριος 08/06/2014 18:51:28

      Ζωή σε σας! Ο Σταύρος Δήμας θα είναι.

    • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
      ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ @ Κυθήριος 08/06/2014 19:52:21

      Εγώ ψηφίζω ΓΑΠ. Ο δολοφόνος στο τόπο του εγκλήματος.

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 09/06/2014 00:00:10

        Ο Γιάννης Κωστόπουλος της Alpha Bank. Μακάρι νάναι....

        • airman avatar
          airman @ Σωκράτης 09/06/2014 08:50:51

          Επειδή είναι και Καλαματιανός;

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ Κυθήριος 09/06/2014 00:26:57

      Κωνσταντίνος Σημίτης. Ο άνθρωπος που μας έβαλε στην ευρωζώνη και την ξέρει καλά. (Δε μπορεί, θα ξέρει και που είναι η έξοδος).

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Ιδιώτης 09/06/2014 00:50:47

        Εφιάλτης! ΓΑΠ ! Σημίτης !! Απορώ που δεν ακούστηκε και ο ΠΑΠΑΚ για υπουργός ...

        • Ιδιώτης avatar
          Ιδιώτης @ roadrunner 09/06/2014 10:33:21

          Πολλά ονόματα... Σκέφτηκα, τώρα που στα πράματα παίζουν οι Μαρινάκης, Μελισσανίδης, Μπέος κλπ επιχειρηματίες του ποδοσφαιρικού χώρου, να έβαζαν τα ονόματα των υποψήφιων υπουργών στο στοίχημα. Πόσο θα έδινε ο ΠΑΠΑΚ? 200-300? Θα άξιζε κανα-δυο ευρώ να βάλουμε. Κι αν το στήναν, θα κονομούσαν (πάλι) όσοι είχαν πληροφόρηση. Έτσι θα παρακαλούσε ο κόσμος να γίνονται συχνά εκλογές, ανασχηματισμοί, αλλαγές "προσώπων" (γραμματείς - φαρισαίοι, επίτροποι, πρόεδροι, διοικητές κλπ) στα υπουργεία κλπ. Τρελό χρήμα ! θα έρχονταν και διεθνή στοιχηματζήδικα να "επενδύσουν", θα στήναμε τις εκλογές, θα συμμετείχε ενεργά πλέον ο "πολίτης" στην "πολιτική" μέσω των πρακτορείων ΟΠΑΠ, θα ανέκαμπτε η οικονομία της "χώρας", κλπ.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Ιδιώτης 09/06/2014 11:31:38

            Μα στα αλήθεια @Ιδιώτη .. πιστεύετε ότι μπορεί να ανακάμψει η οικονομία της χώρας, αν πρώτα δεν "ανακάμψει το πολιτικό προσωπικό της "; Όσο ανακυκλώνονται σε κυβερνητικές καρέκλες τα φαντάσματα του φθαρμένου (κυρίως Πασοκ) που παρέδωσε τη χώρα στα μνημόνια, όσο δεν προχωράει μια ουσιαστική ανανένωση προσώπων ώστε να ανακτηθεί η αμοιβαία εμπιστοσύνη λαού-κυβερνητικών, τόσο θα μεγαλώνει η απόσταση της κοινωνίας από το πολιτικό προσωπικό που κυβερνά και καμία ανάκαμψη ούτε οικονομική φυσικά, δεν πρόκειται να έρθει.

          • Ιδιώτης avatar
            Ιδιώτης @ roadrunner 09/06/2014 16:35:54

            "Οικονομία", "λαός", "χώρα", "κοινωνία"... Αναφέρεσαι σε έννοιες που δεν έχουν κάποια ζωντάνια ή ζωτικότητα πλέον σε αυτό τον τόπο και έτσι δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω το συλλογισμό σου. Για παράδειγμα, δεν μπορώ να ορίσω "απόσταση της κοινωνίας από το πολιτικό προσωπικό που κυβερνά". Η ελληνική κοινωνία έχει γίνει τόσο αδύναμη - σχεδόν νεκρή, δεν έχει κουράγιο ή διάθεση, να υπερασπιστεί τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα των μελών της ή των απογόνων της, όπως αυτό της αξιοπρεπούς εργασίας πχ ή της αξιοπρέπειας των γερόντων της. Σε αυτή την περίπτωση όπου όλοι βλέπουν ή ακόμα χειρότερα "προσπαθούν να δουν" ατομικές (ιδιωτικές) λύσεις, δεν υφίσταται η έννοια της κοινωνίας. Άρα η "απόσταση της (ανύπαρκτης) κοινωνίας από το πολιτικό προσωπικό που κυβερνά" τείνει στο άπειρο. Συνεπώς κατ' εμέ δεν τίθεται ζήτημα αύξησης ή μείωσης της απόστασης. Το άπειρο είναι... άπειρο. Όσο η κοινωνία (ως ομάδα προσώπων που ζουν μαζί εξαιτίας της ανάγκης καταμερισμού ρόλων-ευθυνών-εργασίας) είναι νεκρή, όσο και να βελτιωθούν τα πρόσωπα στην μικρή κυβερνητική ομάδα, αλλαγή δεν θα προκύψει. Η εικόνα θα αρχίσει να γίνεται όπως στην Αφρική όπου μια διοικητική τάξη με τους πέριξ της κυβερνά απολαμβάνοντας υλικά αγαθά και εξουσία ενώ η μάζα αγωνίζεται να επιβιώσει με πενιχρά ή ανύπαρκτα μέσα τελείως ξεκομένη από αυτή τη διοικητική τάξη. Δεν υφίσταται η έννοια της κοινωνίας όταν έχεις συνειδητά ξεγράψει τη νέα γενιά από την αξιοπρεπή διαβίωση και μάλιστα το έχεις ιδεολογικοποιήσει ως... "σκληρές αλλά αναγκαίες μεταρρυθμίσεις" ή "θυσίες του λαού" κλπ. Και να μην αυταπατάται κανείς. Καμιά κρίση, καμιά "οικονομική στενότης", καμιά "πολιτική", ούτε καν πόλεμος δεν δικαιολογεί αυτή την κατάσταση. Μόνο η απονέκρωση της κοινωνίας μπορεί να τη δικαιολογήσει. Και για να απαντήσω φίλε μου στο αρχικό σου ερώτημα: Το πολιτικό προσωπικό είναι παντού και πάντα δημιούργημα της κοινωνίας. Αποτέλεσμα διαδικασιών, όχι αίτιο.

  17. ΑΙΟΛΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΟΣ 08/06/2014 18:50:18

    Αν θέλει πραγματικά ο Πρωθυπουργός να σώσει την παρτίδα, ας ψάξει μέσα στους υποψήφιους του ευρωψηφοδελτίου, που ο ίδιος κατέβασε στις εκλογές του Απριλίου και σίγουρα εκεί μπορεί να βρει ανθρώπους με σπουδαία βιογραφικά, ευρωπαϊκή πείρα και νοοτροπία, που άνετα θα μπορούσαν να βοηθήσουν την προσπάθεια του για την πρόοδο της πατρίδας. Επιτέλους ας μπουν νέοι και άφθαρτοι στην κυβέρνηση. Έχουμε βαρεθεί εδώ και χρόνια την συνεχή εναλλαγή των ίδιων προσώπων και μάλιστα χωρίς ουσιώδες αποτέλεσμα.

  18. Newone avatar
    Newone 08/06/2014 21:42:01

    Ο ομογενής Καθηγητής Νίκος Οικονομίδης που ακούγεται τις τελευταίες ώρες θα είναι μία άριστη επιλογή και ελπίζω να πραγματοποιηθεί.

    • Jasmine avatar
      Jasmine @ Newone 08/06/2014 22:29:01

      Παρα τη σχετική και πρόσκαιρη ευφορία που προκάλεσε το άρθρο αυτο, δημιουργώντας δυστυχώς ψευδαισθήσεις οτι κάτι καινούριο θα ξημερώσει αύριο, οι φήμες οδηγούν στο αντίθετο! Πάλι ακούμε για Σπηλιωτοπουλους, Λοβερδους, Αβραμοπουλο, Χρυσοχοΐδη, Μανιατη και Γενηματα αμετακινητους, σαν να μην πέρασε μια μέρα, να μην άλλαξε τίποτε. Άραγε ποια θα ειναι η πρώτη εντολή που θα δώσει ο Σπηλιωτοπουλος; Μάλλον να αλλάξει η επίπλωση και η διακόσμηση του γραφείου του. Αυτο ξέρει το παιδι, αυτο θα κάνει. Μήπως ο Λοβερδος δε θα πάρει το σοβαρό του ύφος αποφασισμένος πλέον να σώσει την Ελλάδα; Τώρα γιατι δεν το έκανε οταν ειχε και αυτοδυναμία το κόμμα του, ειναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο. Ο Χρυσοχοΐδης θα μας υποσχεθεί οτι τώρα πλέον θα ειναι πιο προσεκτικός και θα μελετάει τα έγγραφα που του δίνουν. Ο δε Αβραμοπουλος θα συνεχίσει τα ταξίδια του ως ΥΠΕΞ, αλλά απο τη θέση του ΥΕΘΑ, μη δίνοντας δεκάρα για τα σοβαρά προβλήματα των ενστολων. Εκεί ας ειναι καλά οι χρυσαυγιτες στρατηγοί, θα συνεχίσουν να επελαυνουν. Άραγε εμείς δεν έχουμε κανένα στρατηγό να τους αναχαιτισει; (και βέβαια έχουμε, αλλά δεν τον θέλει ο Βερύκιος και ο Καρβουνοπουλος και πού τώρα όρεξη για τσακωμο με αυτούς;)... Για να δούμε τι θα γίνει στο Δημόσιας Τάξης...... Τι να πω; Με ευχολογια δεν επιτυγχάνεται τίποτα. Κυριακή κοντή γιορτή ....

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Jasmine 08/06/2014 23:42:06

        Αρβανιτόπουλος, Δένδιας και Αθανασίου πρέπει να αποπεμφθούν παραδειγματικά λόγω ανικανότητας όχι απλώς να "αλλαχτούν"...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Marcelos 09/06/2014 16:44:22

          Πρόσθεσε και τον Χατζηδάκη. Η παράταση της διάρκειας ζωής του γάλακτος, δυομισυ μήνες μετά, δεν μείωσε ούτε ένα λεπτό την τιμή διάθεσης του γάλακτος. Αντιθέτως συμπίεσε την τιμή παραγωγού κατά 10% από την πρώτη μέρα. Αυτό είναι καταδικό του έγκλημα, κι ας κρυβόταν πίσω από τα φουστάνια της τρόικας.

    • Βασιλική Κ. Σ. avatar
      Βασιλική Κ. Σ. @ Newone 08/06/2014 23:10:53

      Πράγματι! και να έχει λόγο στο ποιός θα αναλάβει Γενικός Γραμματέας Εσόδων στην θέση του Χάρη. Με την επιλογή αυτή ο πρωθυπουργός ξαναπαίρνει τα γκέμια στα χέρια του. Μέχρι στις βουλευτικές εκλογές θα πρέπει να είναι δεδομένη η συμμετοχή όλων των ομογενών που διατηρούν τα εκλογικά τους δικαιώματα, ΌΧΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, αλλά και ως υποψήφιοι! προσφάτως ζήσαμε τον Χατζημαρκάκη χωρίς καμμία προβολή να ξεπερνάει και δημάρ και γέφυρες.... Ο τόπος μόνον ΜΑΖΙ με τους Έλληνες της ομογένειας μπορεί πλέον να σωθεί πολιτικά!

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Βασιλική Κ. Σ. 08/06/2014 23:29:42

        Βασιλική Κ.Σ., συμφωνώ απόλυτα για την ομογένεια! Αν και εάν διαβάσετε πιο πάνω σε ανάρτηση του EVANGELOS, εμείς οι ομογενείς λέει ότι είμαστε εκτός ελληνικής πραγματικότητας και ότι γράφουμε το κάνουμε αφ'υψηλού για να δείξουμε στους υπόλοιπους ότι είναι χαζοί... Έτσι ερμηνεύει εκείνος το ότι εμείς οι ομογενείς έχουμε μέτρο σύγκρισης με πολιτισμένες κι ευημερούσες χώρες... Ήτανε μαθημένος έως τώρα να "κοροϊδεύει" τους Ευρωπαίους (και τους ομογενείς μαζί) και να τους "τρώει τα λεφτά" (ποικιλοτρόπως ερμηνευόμενο), έτσι νόμιζε και νομίζει...

  19. roadrunner avatar
    roadrunner 09/06/2014 01:14:49

    Ο Στουρνάρας έχει δουλέψει στο υπουργείο αρκετά καλά και στάθηκε αξιοπρεπώς απέναντι στους δανειστές, αυτό το αντιληφθήκαμε όλοι. Αυτό που του λείπει του Στουρνάνα είναι οτι , κατά τη διάρκεια της λήψης των πολιτικών αποφάσεων που εισηγείται αγνοεί πλήρως την παράμετρο του πολιτικού κόστους και την παράμετρο των κοινωνικών επιπτώσεων που θα έχουν οι αποφάσεις αυτές. Καλή επιλογή για το υπουργείο οικονομικών θα ήταν ένας τύπος Στουρνάρα βελτιωμένος , ως προς τα κοινωνικά αντανακλαστικά του, τόσο, ώστε να εισηγείται από τις εναλλακτικές επιλογές οικονομικής πολιτικής, εκείνη με τον μικρότερο κοινωνικό και πολιτικό κόστος και το μεγαλύτερο βαθμό κοινωνικής δικαιοσύνης, ακόμη κι αν το δημοσιονομικό όφελος δεν είναι το μέγιστο δυνατό.

  20. Vesper avatar
    Vesper 09/06/2014 01:17:07

    προφανώς και θα συμπεριληφθούν, αυτοί που κατέχουν... "υποσχετική" (Σπηλιωτόπουλος, Κουμουτσάκος, Βορίδης κλπ). Προφανώς θα μπουν πολλοί ΠΑΣΟΚοι διότι δεν αποφασίζουμε μόνοι μας και ούτε ο ανασχηματισμός είναι υπόθεση, μόνον του Πρωθυπουργού. Είναι κυρίως του Βενιζέλου (που τον ανακοίνωσε κι όλας). Και προφανώς θα υπάρξει πληθώρα αχρείαστων αναπληρωτών υπουργών και υφυπουργών, αφού πρέπει να χωρέσουν όλοι. Όλα τα άλλα είναι θεωρίες και να χαμε να λέγαμε. Να έλθει η ώρα να πάμε σε εκλογές και να τελειώνουμε, πρώτα από όλα με τα βαρίδια του ΠΑΣΟΚ. Και μετά, με τα δικά μας...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Vesper 09/06/2014 01:25:16

      Με τέτοιες επιλογές ανασχηματισμού ("υποσχετικές", πιο πολλούς πασόκους, μεγάλο υπουργικό σχήμα) τα βαρίδια απλώς πολλαπλασιάζονται και "βαραίνουν" κι άλλο... ακόμη πιο δύσκολο να απαλλαγεί κανείς από αυτά, όταν έρθει η ώρα των εκλογών ...

  21. Δημοκρατικός πολίτης avatar
    Δημοκρατικός πολίτης 09/06/2014 08:47:40

    το διαδίκτυο έχει δύναμη! Ας τη χρησιμοποιήσουμε για να γλιτώσουμε τα χειρότερα! Διαδώστε το ανέκδοτο... Θέλεις να ριίξεις εύκολα την κυβέρνησης σου; Τι κάνεις; Μα φυσικά, κάνεις υπουργό τον Λοβέρδο! Ελάτε να κάνουμε ανέκδοτο τον απίθανο αυτόν τύπο που έχει το θράσος να διεκδικεί πολιτικό αξίωμα ακόμα!

  22. Νεύτων avatar
    Νεύτων 09/06/2014 09:59:43

    Κάτι δεν πάει καλά εδώ... Και εξηγούμαι: διαβάζω παντού για έναν σαρωτικό ανασχηματισμό. Διαβάζω παντού για νέα πρόσωπα. Παντού η αίσθηση του "νέου" που θα έρθει. Με εξαίρεση το antinews, που δεν μπήκε σε ονοματολογία, όλα τα υπόλοιπα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης (σοβαρά και της πλάκας) αναφέρουν το "νέο". Και μετά, οι αφελείς, δίνουν ονόματα που μόνον νέα δεν είναι! Κάποιοι δουλεύουν τον κόσμο ψιλό γαζί, ή είναι τόσο έρμαια των επιθυμιών των "αγχωμένων υποψηφίων" που περιμένουν στο τηλέφωνο και κλειδώνουν ή ξεκλειδώνουν - τι κατάντια κι αυτή να σκοτώνεσαι να γίνεις Υπουργός, χωρίς να το αξίζεις, με αποτέλεσμα να έχουν μία τσαπατσουλιά στην είδησή τους που φτάνει στα όρια της αστειότητας. Οι μισοί δεν μετακινούνται, οι άλλοι μισοί αντικαθίστανται από άλλους που μόνο νέα πρόσωπα δεν είναι (εκτός και αν ποντάρουν όλοι τους στην εξαιρετικά κοντή μνήμη του Έλληνα και έτσι ένας Λοβέρδος που έρχεται ή ένας Χατζηδάκης που υποτίθεται μένει, αποτελούν άφθαρτες, εξαιρετικές, νέες επιλογές!). Εν πάσει περιπτώσει... Το πιο λυπηρό κατ' εμέ είναι ότι ούτε νέος αέρας διαφαίνεται στο ΥΠΑΝ, το νούμερο 1 υπουργείο για να δούμε αυτή την τιμημένη Ανάπτυξη, πέρα από τα εργαλεία, τις εργαλειοθήκες και τις παπαρολογίες, ούτε προσοχή υπάρχει στο νούμερο 1 υπουργείο που αφορά στην αέναη Ανάπτυξη της Ελλάδος στο διηνεκές, στο Υπουργείο Παιδείας δηλαδή... Δεν ξέρω αν ο Αντώνης Σαμαράς διαβάζει τα σχόλια εδώ μέσα, και τα φιλτράρει, αλλά πρέπει να κάνει την αλλαγή. Και αλλαγή με τα πρόσωπα που ακούγονται έως τώρα, μάλλον δεν παίζει. Σε όλη αυτή την αναμονή που έχουμε όλοι μας, και που πλέον ο ανασχηματισμός έγινε σούπα, κρύα, χωρίς γεύση, ποντάρω στην μία πιθανότητα στις 1000 για να γίνει κάτι το οποίο θα μας κάνει να τρίβουμε τα μάτια μας! Ας το τολμήσει ο Αντώνης Σαμαράς και δε θα χάσει!

    • airman avatar
      airman @ Νεύτων 09/06/2014 10:35:32

      "Ας το τολμήσει ο Αντώνης Σαμαράς και δε θα χάσει!" Το ζητούμενο δεν είναι σήμερα πλέον το έστω ελάχιστο κέρδος, όπως "συμβιβαστικά" εκφράζεται με το "δε θα χάσει". Το μεγάλο στοίχημα είναι το μέγιστο δυνατό κέρδος. Οι επιλογές που πρέπει να γίνουν και οι κινήσεις με τις οποίες πρέπει να συνδυαστούν άμεσα και αναπόσπαστα προϋποθέτουν τόσο υπομονή, όσον αφορά τη σύνθεση, όσο και αποφασιστικότητα. Αυτά πρέπει να αποτυπωθούν από την πρώτη κιόλας εικόνα, όχι για λόγους εντυπωσιασμού αλλά για ουσιαστικό "θετικό" αιφνιδιασμό. Από τη στιγμή που ο ανασχηματισμός προαναγγέλθηκε, το στοιχείο του αιφνιδιασμού ως προς την κίνηση χάθηκε. Αυτό που μένει είναι ο αιφνιδιασμός ως προς την ουσία. Εάν τελικά προκύψει "ηφαιστιακή έκρηξη", "τσουνάμι", "καλοκαιρινή μπόρα" ή "κατά τόπους έντονα καιρικά φαινόμενα", ο καθένας θα το διαπιστώσει ή/και θα το κρίνει με τα δικά του μέτρα και σταθμά.

      • Νεύτων avatar
        Νεύτων @ airman 09/06/2014 10:44:40

        Μα και φυσικά δεν είμαι της λογικής της "πρώτης εικόνας". Όσα για τα υπόλοιπα που γράφεται είναι εκ των ων ουκ άνευ! Δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό! Και φυσικά οι "εντυπωσιασμοί" ξεφουσκώνουν εξαιρετικά γρήγορα. Αλλά σε κάθε περίπτωση, αναμένω ένα "εντυπωσιακό" όνομα, που θα έχει βαρύ βιογραφικό, όχι μόνο στη θεωρία αλλά και στην πράξη, σε ένα από τα "εντυπωσιακά" υπουργεία που αποτελούν το κλειδί για την εκκίνηση της νέας Ελλάδας. Δεν πιστεύετε ότι αυτό θα αποτελέσει και έναν "θετικό αιφνιδιασμό"; Παρ'όλο που το θέμα του ανασχηματισμού κατήντησε σήριαλ του Φώσκολου; Και επίσης, θέλει προσοχή γιατί κάλλιστα θα βγουν οι κακοπροαίρετοι και θα πούνε "πόνεσε το βουνό, γέννησε ποντίκι..." Τέλος, για τα μέτρα και τα σταθμά του καθένα, έχετε απόλυτο δίκιο. Αλλά επιτρέψτε μου, να έχω κάποια μέτρα και σταθμά βασισμένοι στην εμπειρία μου, ως πολίτης, από τους υπάρχοντες Υπουργούς. Τα οποία μάλλον δεν αποτελούν σημεία αναφοράς του βέλτιστου. Θα έλεγα ότι είναι σημεία αναφοράς του "πολύ λίγου"... Διαφωνείτε;

  23. Νεύτων avatar
    Νεύτων 09/06/2014 10:00:36

    Κάτι δεν πάει καλά εδώ... Και εξηγούμαι: διαβάζω παντού για έναν σαρωτικό ανασχηματισμό. Διαβάζω παντού για νέα πρόσωπα. Παντού η αίσθηση του "νέου" που θα έρθει. Με εξαίρεση το antinews, που δεν μπήκε σε ονοματολογία, όλα τα υπόλοιπα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης (σοβαρά και της πλάκας) αναφέρουν το "νέο". Και μετά, οι αφελείς, δίνουν ονόματα που μόνον νέα δεν είναι! Κάποιοι δουλεύουν τον κόσμο ψιλό γαζί, ή είναι τόσο έρμαια των επιθυμιών των "αγχωμένων υποψηφίων" που περιμένουν στο τηλέφωνο και κλειδώνουν ή ξεκλειδώνουν - τι κατάντια κι αυτή να σκοτώνεσαι να γίνεις Υπουργός, χωρίς να το αξίζεις, με αποτέλεσμα να έχουν μία τσαπατσουλιά στην είδησή τους που φτάνει στα όρια της αστειότητας. Οι μισοί δεν μετακινούνται, οι άλλοι μισοί αντικαθίστανται από άλλους που μόνο νέα πρόσωπα δεν είναι (εκτός και αν ποντάρουν όλοι τους στην εξαιρετικά κοντή μνήμη του Έλληνα και έτσι ένας Λοβέρδος που έρχεται ή ένας Χατζηδάκης που υποτίθεται μένει, αποτελούν άφθαρτες, εξαιρετικές, νέες επιλογές!). Εν πάσει περιπτώσει... Το πιο λυπηρό κατ' εμέ είναι ότι ούτε νέος αέρας διαφαίνεται στο ΥΠΑΝ, το νούμερο 1 υπουργείο για να δούμε αυτή την τιμημένη Ανάπτυξη, πέρα από τα εργαλεία, τις εργαλειοθήκες και τις παπαρολογίες, ούτε προσοχή υπάρχει στο νούμερο 1 υπουργείο που αφορά στην αέναη Ανάπτυξη της Ελλάδος στο διηνεκές, στο Υπουργείο Παιδείας δηλαδή... Δεν ξέρω αν ο Αντώνης Σαμαράς διαβάζει τα σχόλια εδώ μέσα, και τα φιλτράρει, αλλά πρέπει να κάνει την αλλαγή. Και αλλαγή με τα πρόσωπα που ακούγονται έως τώρα, μάλλον δεν παίζει. Σε όλη αυτή την αναμονή που έχουμε όλοι μας, και που πλέον ο ανασχηματισμός έγινε σούπα, κρύα, χωρίς γεύση, ποντάρω στην μία πιθανότητα στις 1000 για να γίνει κάτι το οποίο θα μας κάνει να τρίβουμε τα μάτια μας! Ας το τολμήσει ο Αντώνης Σαμαράς και δε θα χάσει!

  24. Wolf avatar
    Wolf 09/06/2014 12:59:06

    Είναι η ώρα να μάθουν όλοι -όλοι όμως- μια και καλή ποιος είναι τ' αφεντικό σ' αυτή την κυβέρνηση και θα το μάθουν επισήμως απ τον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Για να μην υπάρχουν παρερμηνείες και θολά σημεία στο μυαλό τους και τους οδηγούν σε λάθος δρόμους.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Wolf 09/06/2014 21:18:46

      Ο Βενιζέλος???

  25. NESTORAS avatar
    NESTORAS 09/06/2014 13:25:39

    Αναρωτιέται ο Wolf, ποιος είναι το αφεντικό; Είναι η κομματική ισορροπία, τα φέουδα κλπ... Το έχω ξαναγράψει αλλά εδώ πραγματικά ποιος είναι το αφεντικό; Ο Στουρνάρας μας "πέθανε" με την οικονομική του πολιτική; Ο ίδιος προσωπικά; Η ανάπτυξη περνάει προσωπικά από τον κάθε Χατζηδάκη; Άσε που πρέπει να λάβουν θέση και τα πουλέν του Βενιζέλου; Αν είσαι πραγματικά αφεντικό δεν περιμένεις να έχεις χάσει την μπάλλα και μετά να κάνεις αλλαγές αφού το σύστημά σου είναι προδιαγεγραμμένο. Ταμπούρι πίσω μπας και σου τραβήξουν το αυτί. Υ.γ Και όποιος μπορεί λογικά να εξηγήσει τι αλλαγή πολιτικής σηματοδοτεί η πιθανή (όπως ακούγεται) αντικατάσταση του ενός καθηγητή- τεχνοκράτη με κάποιον άλλο αντίστοιχο καθηγητή -τεχνοκράτη, τότε μάλλον πρέπει να μπει στην κυβέρνηση!

  26. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 09/06/2014 13:42:27

    Εν αναμονή, λοιπόν......κι ας ελπίσουμε ότι δεν θα δούμε πρόσωπα, που προκαλούν το κοινό αίσθημα....., φθαρμένα ή όχι , δεν έχει σημασία ........ αφού θα προέρχονται από τους κόλπους της καταστροφικής πολιτικής και αποφάσεων που μας οδήγησαν στα βράχια ..... Ας ελπίσουμε ότι η μειοψηφία της συγκυβέρνησης και τα συμφέροντα .... θα σκεφθούν ώριμα και ψύχραιμα (........) και δεν θα σαρώσουν, διά της επιβολής προσώπων....., ό, τι διατηρήθηκε ζωντανό και την όποια ελπίδα γεννήθηκε.... στην ελληνική κοινωνία που σέρνεται στα ερείπια, που οι ίδιοι τεχνιοτρόπως δημιούργησαν......και θα πράξουν , έστω και για πρώτη φορά, επιδεικνύοντας πολιτική ωριμότητα ...... Ας περιοριστούν στα "όποια κέρδη" έχουν αποκομίσει ...... όσοι σχεδίασαν, στήριξαν κι όσοι εφάρμοσαν υπηρετώντας τους, πρακτικές που οδήγησαν στο "κακό" ......κι ας αρνούνται αλλαζονικά, και διά της στάσης τους, το μέγεθος της ευθύνης τους ......... Η ελληνική κοινωνία , προσπαθεί απεγνωσμένα να σηκωθεί και να σταθεί όρθια...... Μήπως να το σεβαστούν όλοι;...............

  27. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 09/06/2014 14:24:33

    Γιατί όχι και ο Παναγιώτης Γενηματας. Πρώην αντιπρόεδρος ΕΚΤ..

  28. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 09/06/2014 14:24:54

    Γιατί όχι και ο Παναγιώτης Γενηματας. Πρώην αντιπρόεδρος ΕΚΤ..

  29. Γιώργος avatar
    Γιώργος 09/06/2014 15:56:56

    Λοβέρδος στο Παιδείας;;;;;;;;;;;;;;;;;Πείτε ότι είναι τρολιά αυτό!!!!! Αν δεν είναι, δεν υπάρχει πιο σίγουρο μέσο αυτοκτονίας για την κυβέρνηση....

  30. Vesper avatar
    Vesper 09/06/2014 16:35:27

    Aληθεύει για επιλογές Άντζελας Γκερέκου και Γεράσιμου Γιακουμάτου;

  31. Τι να λέμε τώρα avatar
    Τι να λέμε τώρα 09/06/2014 16:37:15

    Γιακουμάτος βρε, ανανέωση

  32. Αγιατολλάχ avatar
    Αγιατολλάχ 09/06/2014 17:04:12

    Με Λοβέρδο, Γκερέκου θα πάει πολύ μπροστά η χώρα. Μπράβο.

  33. NO avatar
    NO 09/06/2014 19:44:26

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΝΕΟΣ ΤΣΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ… Ο Γκίκας Χαρδούβελης, πρώην οικονομικός σύμβουλος του Κ. Σημίτη και στέλεχος της Eurobank, είναι επίσης ένας από τους πιο στενούς του συνεργάτες… Η συμμορία Σημίτη λυμαίνεται την ελληνική οικονομία …

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.