#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/01/2012 22:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ρε, μπας και δεν θέλουν να πληρώσουν;



«Είναι πολλά τα λεφτά Φίλιπ, γιατί να τα δώσουμε;», θα μπορούσε να έχει πει η Μέρκελ στον αντικαγκελάριο Ρέσλερ. Και ο τελευταίος συστηματικά «προβοκάρει» την συζήτηση με παράλογες, προκλητικές και προσβλητικές απαιτήσεις (όπως του επιτρόπου στα οικονομικά). Η Γερμανία κάνει ότι χρειάζεται για να μην πετύχει η διαπραγμάτευση για τα προαπαιτούμενα του PSI, ώστε να μην υπάρξει ποτέ το «κούρεμα» του ελληνικού δημόσιου χρέους. Συμπεριφέρεται ως να θέλει η Ελλάδα να αρνηθεί την συμφωνία (η οποία στο τεχνικό της κομμάτι είναι έτοιμη).

 

Σήμερα ο Βιετναμέζος – Γερμανός υπουργός  Οικονομίας της Γερμανίας, επανήλθε στο θέμα της εκχώρησης του δικαιώματος σύνταξης του προϋπολογισμού. Σε συνέντευξη στη Μπιλντ που θα δημοσιευτεί αύριο Δευτέρα ο Ρέσλερ τονίζει ότι η Ελλάδα πρέπει να παραδώσει τον έλεγχο της δημοσιονομικής πολιτικής της σε εξωτερικούς θεσμούς εφόσον αδυνατεί να εφαρμόσει τις μεταρρυθμίσεις που συνδέονται με τη λήψη μέτρων για τη διάσωσή της. «Χρειαζόμαστε περισσότερη πολιτική καθοδήγηση και έλεγχο όσον αφορά την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων. Εάν οι Έλληνες δεν είναι ικανοί να τα καταφέρουν οι ίδιοι, τότε θα πρέπει να υπάρξει ισχυρότερη πολιτική καθοδήγηση και έλεγχος από το εξωτερικό, για παράδειγμα, μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης", πρόσθεσε.

Να θυμίσουμε ότι ο Ρέσλερ είναι αντιπρόεδρος της γερμανικής κυβέρνησης και αρχηγός των Ελευθέρων Δημοκρατών (FDP), του εταίρου των Χριστιανοδημοκρατών (CDU) της Άγκελα Μέρκελ στον κυβερνητικό συνασπισμό. Το κόμμα του, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις δεν πιάνει ούτε το 2% αυτή τη στιγμή, κι όμως, τον αφήνουν να κάνει τέτοιες απαράδεκτες δηλώσεις. Κι ενώ ήδη στη Γερμανία έχει αρχίσει να εκδηλώνεται έντονη αντίδραση για την πρόταση περί επιτρόπου στην Ελλάδα, η επίσημη κυβέρνηση κάνει ότι δεν ακούει.

Από τη μια η Μέρκελ λέει ότι δε θα επιτρέψει να βγει η Ελλάδα από την Ευρωζώνη κι από την άλλη στρώνει το χαλί για μια Ελλάδα εντός της ΕΕ αλλά με χαμένη την εθνική της ανεξαρτησία. Τελικά μήπως είναι καλύτερα να χρεοκοπήσουμε από το να ακούμε τους απαράδεκτους Γερμανούς που ξέχασαν τη δική τους ιστορία όταν τους επιβάλλονταν επίτροποι μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο;

Οι τροικάνοι συνδέουν άμεσα το κούρεμα με τα σκληρά μέτρα και τη νέα δανειακή σύμβαση ώστε να φέρουν σε δύσκολη θέση τη χώρα και όσους αντιστέκονται.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/01/2012 22:48:38

    Το ρητορικό ερώτημα, Φάκτορα, είναι καλύτερα το εξής: τελικά, θα αποφασίσει ο αποχαυνωμένος νεοέλληνας να απαρνηθεί τον (ολοένα και μειούμενο) καταναλωτισμό που του αφήνουν για να τον κρατάνε στο μαντρί, και να ασχοληθεί επιτέλους με την εθνική υπόσταση της πατρίδας του και, κατ' επέκταση, τη δική του, απέναντι στην ιταμότητα των ευρωναζί;

    Όταν απαντηθεί στα σοβαρά αυτό το ερώτημα από τον καθένα μας, τότε θα ξέρουμε αν θα ορθοποδήσουμε ξανά, έξω από τυραννικά μορφώματα, ή αν θα συνεχίσουμε να εκπορνεύουμε τα κορίτσια μας στους μοντέρνους Ντιτρού της Ευρώπης για μια χούφτα iPhones.

  2. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 29/01/2012 22:51:19

    "Τελικά μήπως είναι καλύτερα να χρεοκοπήσουμε ..."
    Αν δεν έχουμε ήδη χρεοκοπήσει, ποιά είναι η άλλη επιλογή ?
    Λίγο παράξενα το θέτεις το ερώτημα . Γίνε πιό σαφής.

  3. drider avatar
    drider 29/01/2012 22:51:25

    Την τακτική καρότο και μαστίγιο την έχετε ακούσει; Αυτό ακριβώς παίζει από τη γερμανική πλευρά στην απέλπιδα της προσπάθεια να εξασφαλίσει εγγυήσεις για ένα χρέος που ξέρουμε όλοι μας ότι δεν πρόκειται να πληρωθεί (ούτε κουρεμένο).

    Το παιγνίδι που παίζεται - και βάζω μέσα και τους δικούς μας, όχι μόνο τρόικα, Γερμανούς κτλ, είναι η παράταση της κατάστασης και το ό,τι αρπάξει ο ... μας.

  4. xπ avatar
    29/01/2012 22:51:37

    Αν είναι δυνατόν να ξαναχασουμε την Εθνική μας κυριαρχία από τους Γερμανούς!
    Αν οι Αμερικάνοι μετα τον Β΄ ΠΠ ηθελαν να εκμεταλλευτούν την βοήθεια που μας προσέφεραν, θα κυκλοφορούσαμε με λουράκι μέχρι τώρα ...Δεν το έκαναν ,όπως δεν το έκαναν και στα ανθροποειδή που αναφέρατε....Καλύτερα με δραχμή και να φτιάξουμε το μέλλον μονοι μας όπως την περίοδο 1950-1980 παρά να μας τρελλάνουν άλλο!!!!

    • nestor avatar
      nestor @ xπ 30/01/2012 08:40:48

      ΔΕΝ το έκαναν???????

  5. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 29/01/2012 22:51:53

    Philipp Rösler is the errand boy...

  6. Απορία avatar
    Απορία 29/01/2012 22:56:48

    Θεατρινισμοί στο πλαίσιο των "διαπραγματεύσεων" με την τρόικα.
    Κερδίζουν χρόνο και μας ωθούν σε συμφωνία με τους όρους τους.

    Όσο η χρεωκοπία για την Ελλάδα θα σημαίνει πείνα και πιθανή εθνική καταστροφή (λόγω Τουρκίας) τόσο οι δανειστές μας θα μας χορεύουν στο ταψί. Ας το καταλάβουμε καλά αυτό.

    Εαν η χώρα, με κάποιο τρόπο, δεν οργανωθεί για την αντιμετώπιση πιθανούς χρεωκοπίας μέσω δημιουργίας αποθέματος τροφίμων, καυσίμων και πυρομαχικών, για κάποιο λογικό χρονικό διάστημα το οποίο θα χρειαστεί να ομαλόποιηθεί στοιχειωδώς η οικονομία και οι διεθνείς μας σχέσεις μετά την χρεωκοπία, τόσο δεν θα έχουμε καμμία σοβαρή δυνατότητα διαπραγμάτευσης.

    Πάνω σε αυτήν την λογική η προσέγγιση Σαμαρά στην Ρωσία ήταν μια πάρα πολύ καλή κίνηση.

    Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό, χωρίς δυνατότητα στοιχειώδους αντιμετώπισης μιας χρεωκοπίας είναι αδύνατον να διαπραγματευτούμε το οτιδήποτε.

    Σταδιακά θα μας αναγκάσουν και τον 13ο και 14ο μισθό να κόψουμε και τις επικουρικές και να απολύσουμε και εκατοντάδες χιλιάδες υπαλλήλους.

    Τη σημερινή κυβέρνηση δεν την ενδιαφέρει η διαπραγματευτική ισχύ της χώρας. Την ενδιαφέρει μόνον η προστασία των συμφερόντων των δανειστών μας.

    Μόνον μια εθνική κυβέρνηση μπορεί να βάλει στο πρώτο πλάνο την Ελλάδα και σε δεύτερο όλα τα άλλα. Και για να υπάρξει μια τέτοια κυβέρνηση πρεπει να γίνουν άμεσα εκλογές.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Απορία 30/01/2012 01:30:17

      πολύ καλη μεν η κίνηση προσεγγισης αλλά την ίδια στιγμη με γεμιζει ανησυχία, (θα κοιμομουν πιο ήσυχος αν 'οι επαφες' ήταν π.χ. στην Ουασινγκτον για να στο πω απλα ..)
      Οσο για τους Γερμανους - ειλικρινα δεν θα με απασχολουσαν ιδιαιτερα.. αν δεν ήταν το ΔΝΤ (...κατάλαβες) πουσάρρει σκληρά για σταση πληρωμών - με ότι αυτο συνεπαγεται..
      Η σταση της Ρωσσιας στους βομβαρδισμους της Σερβίας..ας εχουμε τουλαχιστον ρεαλιστικες προσδοκίες..μιας και τον οικονομικο βομβαρδισμο (σε πρωτη φαση) τον θεωρώ δεδομενο..

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/01/2012 23:22:44

    ωχ, τα ματάκια μας!...

    h**p://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0Y_Bqn-6uko

    Tucker, The Man And His Dream

  8. drider avatar
    drider 29/01/2012 23:41:59

    Θυμίζω ότι σημαντικό μέρος των δανειστών μας αποτελούν οι ελληνικές τράπεζες. Οπότε μια εθνική πολιτική τί ακριβώς θα πρέπει να προβλέπει για τις ελληνικές τράπεζες;

    Στο κομμάτι της προετοιμασίας συμφωνώ απόλυτα...

    • Απορία avatar
      Απορία @ drider 30/01/2012 01:52:28

      Αυστηρός οικονομικός έλεγχος και κρατικοποίηση για τις περισσότερες. Το πιθανότερο είναι σχεδόν όλες να είναι λογιστικώς σκουπίδια. Επίσης διαγραφή σημαντικού μέρους του ιδιωτικού χρέους.

      Τι να τις κάνουμε δηλαδή; Να τις έχουμε να εκδίδουν καμμιά πιστωτική κάρτα ή κανέναν προθεσμιακό λογαριασμό;

      Μια χωρα υπανάπτυκτη σαν την Ελλάδα δεν νοείται να έχει κερδοσκοπικού αλλά μόνον αναπτυξιακού σκοπού τράπεζες.

      Ας αναπτυχθούμε πρώτα, ας φτιάξουμε παραγωγή και μετά με το καλό θα έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε τους "σούπερ"-τραπεζίτες αμερικάνικου στυλ...

      • Γ. ΣΠΥΡΟΥ avatar
        Γ. ΣΠΥΡΟΥ @ Απορία 30/01/2012 13:02:06

        και βέβαια οχι κερδοσκοπικές τράπεζες.
        Οι "χασοσκοπικές" τράπεζες είναι το νέο μοντέλο τράπεζας που μπορούμε να δημιουργήσουμε ως απάντηση στην κρίση. Να εξαγάγουμε το know how σε όλο τον πλανήτη και να έχουμε επιπλέον έσοδα!
        Ειναι ακατανόητο να σας γοητεύουν τα "επιτυχημένα" μοντέλα του παρελθόντος όπου οι κρατικές τράπεζες δανειοδοτούσαν επιχειρήσεις με πολιτικά (κομματικά) κριτήρια.
        Η αύξηση του κρατικού παρεμβατισμού με την ανάληψη από το κράτος και του τραπεζικού συστήματος θα είναι ολέθριο λάθος. Το διεφαθρμένο, ανικανο, αναξιοπιστο, σπάταλο κράτος γιατί θα είναι καλός τραπεζίτης;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Γ. ΣΠΥΡΟΥ 30/01/2012 13:20:30

          Το διεφθαρμένο, ανίκανο, αναξιόπιστο, μιζαδόρικο, σπάταλο ανώτατο μάνατζμεντ των ιδιωτικών τραπεζών, αποδείχτηκε "καλός τραπεζίτης"; Πώς ακριβώς; Δανείζοντας τους πάντες με μια απλή επίδειξη της ταυτότητας; Ή λανσάροντας τα διακοποδάνεια και τα εορτοδάνεια;

          • Γ. ΣΠΥΡΟΥ avatar
            Γ. ΣΠΥΡΟΥ @ Αυριανιστής 30/01/2012 14:06:28

            Το πρόβλημα επετρεψε να δημιουργηθεί και στη συνέχεια να μεγενθυθεί η ανικανότητα του κράτους να σκήσει τον ελεγκτικό του ρόλο. Ακόμη και σήμερα το εντεταλμενο από το κράτος σύστημα ελέγχου σε προφανεις περίπτωσης κακοδιαχείρισης (proton Bank κλπ) αδυνατεί να ασκήσει αποτελεσματικά τον ρόλο του . Ποιος πηγε φυλακή; ποιοι καταλογισμοί έγιναν; ποιες περιουσίες δημεύτηκαν; Ποιός τραπεζίτης πήγε φυλακη ή απολύθηκε για θαλασσοδάνεια σε εκδότες και άλλους;
            Δεν μιλάμε να ασκησει το κράτος τραπεζική δραστηριότητα που είναι δύσκολη ( και σίγουρα θα αποτύχει) αλλα έλεγχο που, για τους ελάχιστα γνωρίζοντες, ειναι πολυ πιο εύκολο.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Γ. ΣΠΥΡΟΥ 30/01/2012 14:10:46

            Από ποιον περίμενες να έχει τα "άντερα" να χώσει στη φυλακή τον κάθε (...)-όπουλο τραπεζίτη;

            Μήπως ο Σημίτης; Ή ο τότε διοικητής της ΤτΕ που σήμερα κάποιοι μας σερβίρουν ως σωτήρα;

  9. Αλμωπιευς avatar
    Αλμωπιευς 29/01/2012 23:47:42

    Μπορουμε και χωρις την Ευρωζωνη τερμα η Ξεφτιλα . Η χωρα υφιστατο και πριν το 1980 . Χρεωκοπια , επιστροφη στο εθνικο μας νομισμα χθες. Ψηλα το κεφαλι .Ας πανε στο καλο οι ευλογημενοι μαζι με το PSI τους.

  10. vardarskian avatar
    vardarskian 29/01/2012 23:59:52

    "Το κόμμα του, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις δεν πιάνει ούτε το 2% αυτή τη στιγμή, κι όμως, τον αφήνουν να κάνει τέτοιες απαράδεκτες δηλώσεις. "

    και ρωτώ: πόσο πρέπει να πιάνει στις δημοσκοπήσεις για να τον αφήνουν να κάνει τέτοιες απαράδεκτες δηλώσεις...;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ vardarskian 30/01/2012 00:05:43

      Από τη στιγμή που συγκυβερνά, γιατί να μη λέει ό,τι του έρθει; Πληρώνει φόρο;

      Άλλωστε και ο ΛΑ(γ)ΟΣ, δεν αισθάνεται καθόλου καλά στις δημοσκοπήσεις τελευταία. Ο συγκυβερνών αρχηγός του όμως βγαίνειμε ύφος χιλίων καρδιναλίων!

  11. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 30/01/2012 00:08:38

    Όπως τα λέει ο τίτλος είναι. Αυτό είναι το νόημα! Δε θέλουν να πληρώσουν και εκβιάζουν τόσο χυδαία που δε γίνεται να δεχθούμε. Απλά δε θέλουν να δείξουν στον πολύ κόσμο πόσο μας μισούν και πόσο πολύ θέλουν να διαλυθεί η ευρωζώνη για να πάει ο πλανήτης στο χάος λόγω ντόμινο και να διευκολυνθούν να επιβάλλουν την παγκόσμια κυβέρνηση-χούντα ως μόνη λύση στο χάος που δημιούργησαν!

  12. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/01/2012 00:14:01

    Το θέμα δεν είναι αυτοί τί λένε αυτοί, το θέμα είναι ο Α.Σ τί θα πεί και πότε !!!!!

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/01/2012 00:30:59

    Τις δηλώσεις του νεοεκλεγέντος προέδρου της Βουλγαρίας, τις διαβάσατε; Μιλάμε για Αρτέμη Μάτσα, balkan style!

    "Η Γερμανία θα μας οδηγήσει σε μια πολυ πιο ισχυρή Ευρώπη", δήλωσε, και κάλεσε την Ελλάδα να καταργήσει τουλάχιστον 100.000 θέσεις εργασίας!

    Μόνο σε μένα έχει αρχίσει να φαίνεται ότι αναβιώνει ο Άξονας, ακριβώς όπως το 1941;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αυριανιστής 30/01/2012 12:23:29

      Στις θέσεις εργασίας που προτείνει ο Βούλγαρος να καταργηθούν στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται και οι Βουλγάρες π... και οι Βούλγαροι μαφιόζοι; Γιατί αν είναι έτσι, οι 100.000 είναι λίγες...
      Αναμένονται δηλώσεις Κούνεβα που θα καταδικάζει τον συμπατριώτη της, από την οικία που της δώρισε το ελληνικό Δημόσιο...

  14. Θεσσαλονικιά avatar
    Θεσσαλονικιά 30/01/2012 00:47:36

    Βγαίνει ο 2% Γερμανός και κάνει δηλώσεις και μας πειράζει.

    Το ότι διαπραγματεύεται το μέλλον της ζωής μας και των παιδιών μας το 15% (το μέγιστο) χωρίς δικαιοδοσία, πραξικοπηματικά και με υποψίες ποινικών αδικημάτων δεν μας πειράζει;

    Δεν ξεσηκωθήκαμε τότε, τώρα μας έπιασε ο πόνος;

    Όταν έχουμε καταπιεί τον ελέφαντα, θα μας ενοχλήσει ο κόνωπας που μας δανείζει κιόλας;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Θεσσαλονικιά 30/01/2012 01:33:54

      ποιος θα βγει να πει στη Θεσαλονικιά πως έχει άδικο..???

  15. ΧΠ avatar
    ΧΠ 30/01/2012 00:51:51

    Συμφωνώ απολύτως με τα προετοιμασίας.Αν ενθυμούμαι καλά πριν μερικά χρόνια στην Ε.Ε μιλούσαν για σύγκλιση.(Πιστεύω ότι δεν έχω πάθει αλτσχάιμερ )Σήμερα λένε ναι σε μια αδιέξοδη λιτότητα/ύφεση,που μας οδηγεί στην απόκλιση .Ποιος δεν μου λέει ότι αυριο δεν θα μας πουλήσουν στους γείτονες?

  16. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/01/2012 00:54:45

    Από γερμανούς πολιτικούς και μμε, όπως και από δορυφόρους τους στη ΒΔ Ευρώπη ακούγεται τελευταία όλο και πιο συχνά ότι οι Έλληνες πολιτικοί δεν είναι ικανοί να τηρήσουν τις συμφωνίες και να πετύχουν τους στόχους του μνημονίου, εξ ου και η αποτυχία του. Πολύ συχνά μάλιστα αντιπρόβαλλαν σαν παράδειγμα προς μίμηση τη Πορτογαλία που εφαρμόζει πλήρως τις συμφωνίες.
    Όπως ήταν αναμενόμενο βρέθηκαν και πολλά πρόθυμα παπαγαλάκια πατριωτάκια που έσπευσαν να αναπαράγουν τις πα..ριές. To ότι παρόλα αυτά η Πορτογαλία ακολουθεί τη τύχη της Ελλάδας δεν απασχολεί το τσερβέλο.

    Το μνημόνιο και η πολιτική που εφαρμόζει είναι η ίδια και απαράμιλλη πολιτική του ΔΝΤ που αφήνει πίσω του μόνο συντρίμια. Το ερώτημα είναι γιατί οι γερμανοί το έφεραν κατά απαίτησή τους να εγκατασταθεί στην Ευρώπη και σε τι είδους ολοκληρωτικό καθεστώς προετοιμάζουν τους λαούς της Ευρώπης να ζήσουν ; Μόνο οι λαοί που αντιστέκονται έχουν δικαίωμα στην Ελευθερία. Όπως οι παππούδες μας που πολέμησαν τον ναζισμό στα βουνά σαν τα λιοντάρια. Εξ ου και το μίσος των ούννων : πολλοί το είχαν πει μετά το μακελιό που ακολούθησε τον διαμελισμό της Γιουγκοσλαβίας και τη τιμωρία των Σέρβων , ότι δηλαδή εμείς είμαστε ο επόμενος στόχος. Και στο βάθος η Ρωσία : σχεδίασαν την αρπαγή του ορυκτού μας πλούτου για να απεξαρτηθούν από τη Ρωσία στο κομβικό σημείο της ενέργειας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ παρατηρητής 30/01/2012 09:57:33

      Εδώ στους Γερμανούς προστέθηκαν και τα μπάσταρδα της ΝΑ Ασίας...
      Οσο για τα παπαγαλάκια, αυτό που έχει γίνει στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια, με την άκριτη υιοθέτηση κάθε πρότασης που κουνούσε το δάχτυλο προς την Ελλάδα, δείχνει το ότι, σε μεγάλο βαθμό, έχουμε διαποτιστεί από ραγιάδικη νοοτροπία και είμαστε βαθύτατα συμπλεγματικοί. Τα είχε γράψει ο Παπαδιαμάντης εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Το θέμα είναι ότι οι αρχιραγιάδες της σήμερον προβάλλουν ως οι μόνο εχέφρονες και ορθοφρονούντες, ενώ έχουν καταλάβει και όλα τα "έγκυρα" ΜΜΕ.
      Το ότι έχουν διαψευστεί στις απόψεις του (τα περί "έγκυρου Μνημονίου" έγιναν στάχτη, λ.χ.), ουδόλως τους απασχολεί. Εχουν το αλάθητο, ως ιδεολογικοί επίγονοι και θαυμαστές του Ροβεσπιέρρου.

  17. ελβετος,καταθετης,φιλλελην. avatar
    ελβετος,καταθετης,φιλλελην. 30/01/2012 01:09:17

    Aντισταθειτε ωρε Ελληνες, δεν θα κανουν κουμαντο οι ξενοι που βαζουν λεφτα μεσα...
    Αλλα εμεις οι "ελληνες", που βγαζουμε τα λεφτα εξω..
    Τι καναμε τοσα χρονια? περναμε τα λεφτα των ελληνων και των ευρωπαιων και τα συσκευαζαμε παραγωγικα, με φοβερες εξαγωγες στην ελβετια.
    Εμας ξερετε..Εμας συνηθισατε να σας διοικουμε, Εμεις θα μεινουμε εδω για παντα να συνεχισουμε να σας..φροντιζουμε.
    Για την ελλαδα ρε γαμωτο....

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 30/01/2012 01:10:37

    Ο μίζερος τρόπος που φιλάει, αποδεικνύει το πόσο αυγοζύγης μέσα κι έξω είναι αυτός ο αμφιλεγόμενος γερμανο-βιετναμέζος αντικαγκελάριος-γιαλαντζί.

  19. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 30/01/2012 01:28:22

    Είναι αυτό που το λένε: "σκληρό" παζάρι ! Ζήτα τώρα που γυρνάει ο τροχός, έχουμε ρέντα, μας κάθεται παντού η μπήλια! Παίζουμε μόνοι μας, παίζουμε μονότερμα, ο πάγκος πάντα κερδίζει! Ρολάρει η ρουλέτα!

    Γυρνάει όμως το παιχνίδι, στο "σκάκι" ! ;)

  20. Orestios avatar
    Orestios 30/01/2012 02:14:07

    Ζωτικής σημασίας κίνηση για την ΕΕ είναι η αποφυγή της "μόλυνσης" από το Ελληνικό χρέος με την χρήση ενός τείχους προστασίας.
    Πότε είπαμε μας έδωσαν την 6η δόση??????

  21. Διογένης avatar
    Διογένης 30/01/2012 09:01:12

    Το δίλημμα-ερώτημα του αρθρογράφου ισχύει από την αρχή της ελληνικής κρίσης. Η Γερμανία ποτέ δεν ήθελε να πληρώσει. Και είναι μεγάλο λάθος της που σέρνεται να κάνει κάτι που δεν θέλει. Λάθος της πρωτίστως για την ίδια, αλλά και για εμάς.

    Για την ίδια, διότι έχει επιλέξει την τακτική "θα τους πληρώσω, αλλά με όρους που θα τους κάνουν να μετανιώσουν που πληρώνω". Αυτό την καθιστά αντιδημοφιλή και, παρά την προσωρινή αύξηση της εξουσίας της στην Ευρώπη, κλονίζει τη δυνατότητα πολιτικής επιρροής. Οι ίδιοι οι Γερμανοί πολίτες δεν συγκινούνται καθόλου από τις κραυγές του Volker Kauder και δεν ονειρεύονται κανένα περασμένο γερμανικό μεγαλείο. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να μην ξαναδώσουν φράγκο στους "τεμπέληδες και διεφθαρμένους Έλληνες". Όσο συνεχίζει η πολιτική ελίτ τους να δίνει χρήματα, τόσο κλονίζεται η αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος στη Γερμανία. Ήδη είναι σε οριακό σημείο.

    Για εμάς, διότι αν μας είχε αφήσει η Γερμανία να χρεωκοπήσουμε τον Απρίλιο-Μάιο του 2010 (αν υποθέσουμε ότι θα είχαμε χρεωκοπήσει τότε, που δεν νομίζω ότι ήταν τόσο άσχημα τα πράγματα τότε), τότε θα είχαμε χρεωκοπήσει υπό πολύ καλύτερους όρους και η κρίση θα είχε επιλυθεί υπέρ μας, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, χωρίς τη βίαιη φτωχοποίηση της ελληνικής κοινωνίας.

    Αυτό που κάνει η Γερμανία τώρα, με αυξημένη αυτοπεποίθηση σε σχέση με το 2010, είναι να ωθεί την Ελλάδα να πει από μόνη "όχι" στα πακέτα "διάσωσης". Να τα κάνει τόσο ανεπιθύμητα, που να μην τα θέλει η Ελλάδα και να πει ΜΟΝΗ ΤΗΣ (η Ελλάδα, χωρίς να έχει την ευθύνη για αυτό η Γερμανία) "χρεωκοπώ". Τότε θα λυθούν τα χέρια στη Γερμανία να πει στις αγορές "εγώ έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά οι Έλληνες δεν ήθελαν να σωθούν".

    Λογαριάζει όμως χωρίς τον ξενοδόχο, διότι η ελλαδική ελίτ είναι τόσο ξεπουλημένη, που θα δεχτεί τα πάντα προκειμένου να πάρει την επόμενη δόση! Η Γερμανία κάνει το παν για να τους πετάξουμε ένα "όχι" στα μούτρα τους, και η πολιτική, οικονομική, δημοσιογραφική κλπ. ελίτ της Ελλάδας κάνει τα πάντα για να εκμαιεύσει το "ναι" της Ελλάδας και όλων των πολιτών της, αν τους είναι δυνατόν.

    Θα ζήσουμε πολλά φαιδρά σενάρια, διότι η Μέρκελ δυστυχώς θα εξακολουθήσει να πληρώνει το γεγονός ότι καθόλου δεν κατάλαβε πως η Ελλάδα διοικείται από ανθρώπους που καρφί δεν τους καίγεται για τα πραγματικά ελληνικά συμφέροντα. Υπολόγιζε με αντιδράσεις των εγχώριων παικτών που δεν έλαβαν χώρα ποτέ. Κάποια στιγμή της υποσχέθηκε ο ΓΑΠ το ξεπούλημα της Ελλάδας και τότε είδαν "νέα προοπτική", αλλά αυτό είναι ένα όραμα που δεν συγκινεί πολιτικά τον μέσο Γερμανό - που, γεμάτος πράσινη παραπληροφόσηση στον εγκέφαλό του, προτιμάει να δει τα πυρηνικά του εργοστάσια να κλείσουν μια ώρα αρχύτερα, παρά να δει τη γερμανική σημαία στις ακτές του Αιγαίου. Ήταν ένα όραμα για την γερμανική επιχειρηματική τάξη, αλλά ο ΓΑΠ τελικά τους άφησε μπουκάλες και τώρα ούτε αυτό έχουν να περιμένουν.

    Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι είναι περίπου όπως τα λέει το άρθρο, με τη διαφορά ότι η Γερμανία δεν έχει καταλάβει πώς λειτουργεί η Ελλάδα και ίσως να μην της βγει και να αναγκαστεί πάλι να πληρώσει. Για τη δική μας κακή τύχη.

  22. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/01/2012 09:52:59

    Να του στείλουμε ένα σακί χύμα ρύζι (με λίγα μαμούνια μέσα, πολυκαιρισμένο), να λιγδώσει το αντεράκι του το Βιετναμεζάκι, γιατί η λιγούρα γενεών και γενεών είναι στο DNA και δεν φεύγει με μια υιοθεσία από έναν γερμαναρά αξιωματικό...
    (Ας λαϊκίσω και εγώ λιγάκι, εκεί που φτάσαμε μόνο ο χλευασμός μένει).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 30/01/2012 10:30:11

      Προφανώς η λιγούρα ετών και ετών είναι στο DNA. Το επιβεβαιώνει και ο νέος Βούλγαρος πρόεδρος. (Δες παραπάνω σχόλιό μου σχετικά με δαύτον.)

  23. franc avatar
    franc 30/01/2012 11:18:02

    Aγαπητέ Διογένη,
    Εισαι θυμωμένος και αγανακτισμένος όπως όλοι μας . Ομως δεν πιστεύω οτι η Γερμανική οικονομική διοίκηση, ή αν θες η ελίτ που αποφασίζει και όχι η δασκαλα της κομσομόλ Α. Βερολίνου, δεν κατάλαβε ΑΚΟΜΑ πως διοικείται η Ελλάδα. Απλά αντι να λύσει το Ελληνικό πρόβλημα σε 5 λεπτά όπως σίγουρα μπορούσε, προτίμησε να βάλει στην ΕΕ το ΔΝΤ!!! Διότι μη μου πείς οτι το έβαλε ο Γιώργος παρά την αντίθετη βούληση της Γερμανίας. Ο Γιώργος απλά "χρησιμοποιήθηκε" άλλη μια φορά...Το ερώτημα είναι γιατί η Γερμανία στην κρίση αυτή συντάσσεται με την Αυτοκρατορία του χρήματος κατά των "Νοτίων" Ευρωπαίων "εταίρων" της. Η δική μου απάντηση είναι : 1) Eχει λάβει εγγυήσεις για σημαντικό πόστο στην μετα την κρίση παγκόσμια κυβέρνηση και το νέο παγκόσμιο νόμισμα που ετοιμάζονται (Τόχει δηλώσει και ο ΓΑΠ σε ανύποπτο χρόνο πέρυσι.) 2) Κερδίζει χρήμα και ισχύ από την "βοήθεια" που μας παρέχει.
    Οσον αφορά τις δόσεις, δεδομένου οτι εφ εξής ξέρουν οτι δεν θα πιάνουμε τους στόχους των μνημονίων, τα λεφτά θα μας τα δίνουν για “πολιτικούς λόγους”, όπως την προηγούμενη φορά. Φαίνεται οτι έχουν προσαρμοστει στην Ελληνική πραγματικότητα και μάλλον μας αποδέχονται σαν “αιώνιους φοιτητές”. Ετσι η Τρόικα πριν απο καθε δόση θα βάζει όλο και περισσότερους στόχους, εμείς θα συμφωνούμε, θα παίρνουμε τη δόση και θα “προβιβαζόμαστε” στην επόμενη “μεταφέροντας” και τους αποτυχημένους στόχους, μέχρι να αποφασίσει η Αυτοκρατορία ότι δεν μπορεί να "φάει" περισσότερα απ' την Ευρώπη και να στραφεί αλλού. Αυτό θα γίνει όταν "σωθεί" η Ιταλία και επανέλθουν τα spreads στα κανονικά τους επίπεδα. Μέχρι τότε εμείς και ο Σαμαράς έτσι θα "σερνόμαστε".

  24. Νικ avatar
    Νικ 30/01/2012 15:15:18

    "αν θα ορθοποδήσουμε ξανά, έξω από τυραννικά μορφώματα, "

    Τα στοιχεία από όλες τις οικονομίες του κόσμου δείχνουν χωρίς αμφιβολία ότι 97% των θέσεων εργασίας δημιουργούνται από εταιρείες που απασχολούν λιγότερους από 50 εργαζόμενους.

    Οταν κατανοήσουμε την σημασία αυτών των απλών στοιχείων τότε θα πάμε μπροστά. Μας λείπουν αυτοί που καταλαβαίνουν τι είναι και πως δουλεύει μια οικονομία. Αδικα ψάχνουμε για την "μεγάλη" επένδυση. Χρειαζόμαστε πολλές μικρές. Αυτό το έχει τονίσει επανελειμμένα ο οικονομολόγος Δοξιάδης.

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ και θα βγούμε από την κρίση. Φτάνει πια ο ΣΑΔΙΣΜΟΣ της κρατικής "μηχανής"!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.