20/05/2009 19:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ραγδαίες οι εξελίξεις στο θέμα της Siemens.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ALLOS avatar
    ALLOS 20/05/2009 19:38:35

    Πολυ βιαστικο τον βρισκω

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/05/2009 19:41:49

    μέσα.....

  3. theo1611 avatar
    theo1611 20/05/2009 19:44:08

    Διεθνές με κοινοποίηση στην INTERPOL?

    Ή μήπως του απαγόρευσε την είσοδο στη χώρα? (για να μην έχει μπλεξίματα κανένας... και ο ίδιος ο ανακριτής ας πούμε)

  4. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 20/05/2009 19:48:48

    Too good to be true...

  5. theo1611 avatar
    theo1611 20/05/2009 19:54:54

    Η γνώμη μου είναι ότι αν ο οποιοσδήποτε Χριστοφοράκος έχει υποπέσει σε βαρύτατα αδικήματα, ή είσαι ανακριτής με balls για να δέσεις την απαγγελία κατηγοριών και να τον εξαναγκάσεις να αποκαλύψει το κύκλωμα (που μπορεί να είναι και τελείως άλλο από αυτό που φανταζόμαστε!!!), ή άστο καλύτερα.

    ΥΓ: Ποιός είπε ότι η δουλειά του ανακριτή είναι εύκολη? Και δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με τη δημοσιογραφική δουλειά, που συγκρινόμενη με την ανακριτική είναι απείρως ευκολότερη.

  6. Anonymous avatar
    Anonymous 20/05/2009 19:58:22

    Έχουν γούστο οι φαταούλες. Εκβιάζουν και ζητάνε μίζες μετά περιμένουν ότι αυτός που τις έδωσε θα καθίσει να πάει φυλακή. Αυτά τα πράγματα κύριοι δε γίνονται.
    αν ο Χριστοφοράκος έχει στοιχεία και για τον Τσουκάτο έχουμε ομολογία θα τους κάψει όλους. Ούτε μια μέρα δε θα καθίσει μέσα. Το θέμα είναι απλό. Ο χοντρός μάλλον δεν τα χει πάρει. Οι δελφίνοι όμως ναι. Οπότε δεν αποκλείεται να τον αναγκάσει να τους κάψει.

    Υπενθυμίζω μόνο ότι η Μπουρμπούλια έλεγε ότι θα κάψει αλλά δεν κατέθεσε τίποτε.

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/05/2009 20:08:07

    και Ιντερπολ και τα παντα ολα.!!

    το ερωτημα ειναι πως και γιατι εφυγε !! και αν ειναι στη Γερμανια η στην Τασμανια τωρα που μιλαμε !!! ειχε παει και στο Φαιναλ Φορ του μπασκετ !! κυριος !!!

    Εφυγε για να μην μιλησει. Απλο.

    ΟΥΣΤ ρε λαμογια που τον ψαχνετε τωρα και τον καλειται να ερθει να καταθεσει.. ΟΥΣΤ.

    ΟΥΣΤ και ξανα ΟΥΣΤ βρωμοσκυλα. Αλητες

    Δενδρινεεεεε πες αλευρι.



    ΠΠ

  8. λλ avatar
    λλ 20/05/2009 20:08:46

    Η Τσέκου προφυλακίστηκε τόσους μήνες για ποιό λόγο;

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/05/2009 20:14:17

    Μωρε κατι ξερει ο Χριστοφορακος...

    θεμα υγειας ειναι. σου λεει να παω σε Ελληνικο νοσοκομειο με Μηζενς μηχανηματα, να μη βγω ποτε ζωντανος???????

    Μαζι του ειμαι !!! στο ΙΚΑ ?? λεει?

    ΠΠ

  10. theo1611 avatar
    theo1611 20/05/2009 20:16:36

    test

  11. theo1611 avatar
    theo1611 20/05/2009 20:21:43

    OK!!!

    Δεν θα τα χαλάσουμε moderators!!!

    Αλλά γιατί?

    Στοιχεία πλήρους ταυτοποίησης έχετε!!!

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/05/2009 20:28:35

    "Γιωργο γερα να πεσει η Δεξια !"

    -και να ερθει η αριστερά του ΠΑΣΟΚ ???

    Λαιβ συνθημα σε ομιλια του ΓΑΠΠ.


    ΠΠ

  13. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 20/05/2009 20:40:04

    Άντε να δούμε

  14. time killer avatar
    time killer 20/05/2009 20:51:19

    ΚΑΙ η "μεταρρυθμιση" στη Δικαιοσυνη εστεφθη με απολυτη επιτυχια.
    Απλετα φωτα και μαχαιρια στα κοκαλα...
    κερασμενα απο την παρεα του κου Σανιδα....

  15. bill avatar
    bill 20/05/2009 20:52:38

    Σιγά την εξέλιξη. Οταν θα το σκάσει ο κυρ Κώστας στο Παρίσι θα έχει ενδιαφέρον...

  16. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 20/05/2009 20:59:59

    Για τον Μανούση ακόμα τίποτε
    κύριε Εισαγγελεύ;

    ΠΕΛΙΑΣ

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/05/2009 21:04:59

    Από πότε είναι ο κομιστής το πρόβλημα? Το νομικό πρόσωπο Siemens είναι το μισό πρόβλημα, οι αποδέκτες το άλλο μισό. Μόνο η Siemens μπορεί να στραφεί κατά του Χριστοφοράκου.

    Όσο έφταιγε η Τσέκου (η μόνη που μπήκε μέσα) άλλο τόσο φταίει ο Χριστοφοράκος. Η χώρα μας είναι για πέταμα.

  18. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 21:07:37

    Συγνώμη αλλά γιατί βλέπω, υπό προϋποθέσεις, την εξέλιξη θετικότατη για όλους εμάς?
    Ο εν λόγω κύριος δεν έχει και την Γερμανική υπηκοότητα?
    Μπορεί δηλαδή να δικαστεί στην Γερμανία.
    Και να καταδικαστεί ή να αθωωθεί
    Και να πάει μέσα, εκτός αν μιλήσει και τα δώσει όλα με αποδείξεις ή να αφεθεί ελεύθερος.
    Οπότε θα πληρώσει ένα πρόστιμο και ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ θα μπορεί να πάρει τις καταθέσεις του στα Γερμανικά Δικαστήρια και να δημοσιεύσει.
    ή μήπως υπάρχει κανένας στην παρέα που ευελπιστούσε ότι η εν Ελλάδι έρευνα θα είχε αποτέλεσμα?
    Υπάρχουν ορισμένα παπαγαλάκια που μιλάνε για τις εξοντωτικές ποινές που προβλέπουν οι Ελληνικοί Νόμοι, ...αν εφαρμοστούν και αποδειχθούν.
    Τι θέλουμε την αλήθεια ή να μετέχουμε στα παιχνιδάκια τους...

    και σε τελική ανάλυση, αν και ντρέπομαι για την κατάντια της χώρας, καλύτερα κάποιος να είναι σε φυλακή έστω και στο ....Τιμπουκτού, παρά να κόβει βόλτες, να ερευνάται η υπόθεσή του 5 χρόνια, να καταθέτει μηνύσεις ο συνήγορος του εναντίον των δικαστών, να παραιτείται κλπ, αλλά αυτή είναι η λειτουργία της απονομής της Δικαιοσύνης στην Ελλάδα....

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 21:09:27

    Φίλε archaeopteryx, λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω, όταν τσίμπησαν πχ τον κ Σίκατσεκ και άρχισε να μιλάει, φάνηκε φως.
    Αν ήταν μέσα οι μεταφορείς και διακινητές φτάνεις στους αποδέκτες με αποδείξεις, διαφορετικά φιλοσοφούμε...

  20. Jimmy L avatar
    Jimmy L 20/05/2009 21:10:11

    Ti μποχα ειναι αυτη που αναδυεται σε καθε περιπτωση οπου ειναι ευθυνη της δικαιοσυνης??δεν υπαρχουν δικαστες στην Ελλαδα?? Κατ τα αλλα σε ολες τις περιπτωσεις.....χυνεται απλετο φως και τα μαχαιρια φτανουν στα κοκαλα!!!Βρε ΟΥΣΤ....φυγετε μια ωρα αρχυτερα λαμογια του κερατα..Συγνωμη αλλα σε κανουν σε καθε ενεργεια τους να βγαινεις απο τα ρουχα σου...

  21. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 20/05/2009 21:10:12

    Ωχ. Πάλι το Σαλιαρέλη βλέπω να την πληρώνει.

  22. ahab avatar
    ahab 20/05/2009 21:20:08

    Άμεσα να προχωρήσουν δε δήμευση της περιουσίας του.

  23. face avatar
    face 20/05/2009 21:20:23

    κάτι παίζεται εδω σιγουρα!!!!! Οι άλλοι γιατί δεν εφυγαν άραγε????? κάτι πάιζεται σίγουρα

  24. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 21:29:58

    Για μένα τα πράγματα είναι απλά και το έχω ξανά πει: κάτι κύριοι Χριστοφοράτοι, Τσουκάτοι, Μανούσηδες κλπ κατά την προσωπική μου άποψη θα έπρεπε να είναι μέσα και αν βγει η απόφαση του δικαστηρίου αθωωτική όλα καλά.
    Όμως, ακόμα και μίζες να μην έχουν δοθεί, λέμε τώρα ως υπόθεση εργασίας, έχουμε απολογίες, καταδίκες της Γερμανικής Δικαιοσύνης και ομολογίες ότι διακινήθηκε μαύρο χρήμα.
    Δεν έδωσε λοιπόν κανένας και δεν πήρε κανένας μίζες, η γη είναι επίπεδη και όλοι οι υπόλοιποι λαοί μας φθονούν και μας κατατρέχουν.
    Δεν υπάρχει νόμος για το μαύρο χρήμα
    Δεν υπάρχει ποθεν έσχες?
    Δεν υπάρχουν καταθέσεις σε Γερμανία, Ελβετία κλπ για διακίνηση χρημάτων?
    Δυστυχώς όμως για τους άλλους Ελληνες, τους επώνυμους, το γνωστό αγαλματάκι με την ζυγαριά δεν είναι μόνο τυφλό αλλά και κουφό....

  25. daris avatar
    daris 20/05/2009 21:37:31

    Μολις εμαθαν οτι εφυγε εξεδωσαν ενταλμα συληψης...
    Δικαστες με κατι ουμπαλα ναααααα!!!!!

  26. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 21:41:09

    ...κακίες

    :-0

    πότε να το έβγαζαν όταν ήταν εδώ?
    και αν τον έπιαναν?
    και αν μιλούσε?
    δεν πρέπει να αφήνεις τέτοια πράγματα στην τύχη, για αυτό έχουμε
    το μαχαίρι στο κόκαλο
    το άπλετο φως

    Για αυτό και «Όσο γνωρίζω τους ανθρώπους, τόσο εκτιμώ τα γουρούνια»

  27. Ανωνυμη avatar
    Ανωνυμη 20/05/2009 21:41:20

    Κι εγω με τοσα εκατομμυρια, βιλες, ελικοπτερα, σκαφη, σπα και γουελνες θα ειχα σιγουρα
    ΤΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ να, να, να ....ναι εχω τασεις αυτοκτονιας να, να, να,....
    Auror

  28. daris avatar
    daris 20/05/2009 21:42:17

    Μη μιλας για γουρουνια γιατι ο Αβραμοπουλος εχει ενα πονο τελευταια!!!

  29. zaza avatar
    zaza 20/05/2009 21:44:05

    Σωστός ο Ιθαγενής!! και μετά να δεις πως θα θυμιθούν ότι δεν τά εφαγαν όλα αυτοι αλλά τα έδωσαν αλλού και που ακριβώς

  30. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/05/2009 21:45:44

    μακάρι... αλλά ο Σίκατσεκ δεν έιχε τον Λυκουρέζο του...πιστέυω ότι βλέπουμε αυστηρά προεπιλεγμένες σκηνές με προμαγειρεμένο τέλος. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά στην Ελλάδα όλα είναι σικέ.

  31. Hase avatar
    Hase 20/05/2009 21:48:37

    Και ο Μαυριδης μολις κριθηκε προφυλακιστεος. Μολις τωρα ανακοινωθηκε. Αρχισαν τα οργανα. Σε λιγο θα αρχισει το κελαιδιμα;;

  32. potamiotis avatar
    potamiotis 20/05/2009 21:55:11

    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΟ "ΑΦΕΝΤΙΚΟ"ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ,(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ)ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ... ΒΥΘΙΣΤΗΚΑΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ ΣΤΡΟΥΜΦΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΤΩ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ 30% ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ,ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο "ΜΕΓΑΛΟΣ"ΘΑ ΛΑΛΗΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΑΛΜΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΡΑΔΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΑΙ ΣΤΑ ΜΛΟΓΚ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙΡΟ....

  33. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 20/05/2009 21:55:41

    Η Siemens βρίσκεται στην Ελλάδα από το 1900. Εσείς λέτε να ανακάλυψε την πατέντα δωροδοκία πολιτικών το 1995 ή ότι δωροδοκούσε πολιτικούς τύπους σαν Γιακουμάτο, τον Καρχιμάκη και τον Χαλβατζή; Αλλους τάιζε, αυτούς που βρίσκονται στα πράγματα σχεδόν ένα αιώνα. Έτσι και μιλούσε ο Χριστοφοράκος θα τρέχαμε να ξεθάψουμε τον Παπαδόπουλο. Ηρεμίστε πλησιάζουν τα μπάνια του λαού και όλα θα ξεχαστούν.

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 21:56:04

    Ολα είναι σικέ, αλλά αντί να ζητούμε την τήρηση ή και την αλλαγή των κανονισμών, αφήνουμε δικονομικές τρύπες για δικηγορικούς θεσμούς...

  35. Nick avatar
    Nick 20/05/2009 21:57:59

    @potamiotis: Να δεις που θα λαλήσουν άπαντες.

    Λέγεται ότι τα γκαζάκια στο Κολωνάκι έσκασαν σε εταιρεια συμφερόντων Τρεπεκλή.

  36. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 22:04:56

    ωχ τα παπαγαλάκια της ηθικής κομματικής πειθαρχίας, δεν διδάχθηκαν τίποτα 5 χρόνια,
    ή θα περιμένουν το πόρισμα της εσωτερικής Τσουκάτιας έρευνας...

    Όταν είχαμε διακομματικές μίζες υπάρχουν ακόμα παιδάκια που μιλάνε για τον Κωστάκη τον Γιωργάκη και τα άλλα παιδιά.

    Έχει σκεφτεί κανένας από όλους αυτούς ότι τις μίζες εμείς τις πληρώσαμε?
    Εκτός αν πιστεύει κάποιος ότι η εν λόγω εταιρεία χάρη αλτρουισμού έδινε τα χρήματα, δεν υπερ τιμολογούσε δεν ζημίωνε τον Ελληνα φορολογούμενο τα τελευταία χρόνια.
    Ωραία φίλε οι Γαλάζιοι στρουμφ τα έπιαναν
    Τα πράσινα καλικατζαράκια τι έκαναν?
    Οι διακομματικές επιτροπές προμηθειών?
    Ο ΚΚ ο Β έχει αναμφισβήτητα, πολιτικές ευθύνες για τα μέλη της ΝΔ.
    Ο ΓΑΠ φαντάζομαι ως Υπουργός Εξωτερικών και Παιδείας όχι?
    Δεν μετείχε σε κανένα Υπουργικό Συμβούλιο, δεν άκουσε δεν είδε...

  37. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/05/2009 22:07:12

    καλά πρέπει να είναι και πολύ στόκος κάποιος για να βαφτίζει την εταιρεία του kerdos ltd profit (το διάβασα στο τρωκτικό για την εταιρεία του Τρεπεκλή)

    ούτε τοκογλύφος της Ομόνοιας νάταν

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/05/2009 22:09:53

    Τελικά ο Κοσκωτάς φαντάζει παναγίτσα....

  39. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 22:11:38

    @38
    +1
    Ο Γούτος να δεις, οσιομάρτυρας μπροστά στα διακομματικά λαμόγια...

  40. time killer avatar
    time killer 20/05/2009 22:16:34

    @36,
    Ιθαγενη,
    αυτους ολους τους λεγατε(-με) κλεφτες,
    και θελατε να μας σωσετε απο δαυτους σεμνα και ταπεινα.
    Πεντε χρονια μετα, αυτοι ειναι ο πυχης για την επιτυχια σας?
    Ασε που περνατε απο κατω...

  41. λλ avatar
    λλ 20/05/2009 22:21:52

    Εγώ νομίζω ότι ο Χριστοφοράκος είναι αθώος. Άλλωστε είναι φίλος του Κυριάκου Γουρλομάτη.

  42. Ανωνυμη avatar
    Ανωνυμη 20/05/2009 22:23:20

    Στην Ελλαδα αραγε θα ακουσουμε καποτε οτι εξεδοθη ενταλμα συλληψης πρωθυπουργου η προεδρου της δημοκρατιας, οπως συμβαινει στη μη δημοκρατικη γειτονα Τουρκια;;;
    Η αυτα τα δυο ανωτατα ποστα σε μας θεωρουνται υπερανω πασης εξουσιας;
    Εξεταζω τη δημοκρατικη μας επιδοση για να τη βαθμολογησω.
    αουρορα

  43. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/05/2009 22:23:21

    Basta.
    Ο Χριστοφορακος,ειναι ΚΑΙ Γερμανος υπηκοος,οποτε μπορει να ζητησει να δικαστει απο Γερμανικο δικαστηριο,αφου συνεργαστει μαζι τους,οπως εκανε και ο Σικατσεκ, που εφαγε 2 χρονια με αναστολη και καποιο ψιλοπροστιμο,οποτε μη βιαζοσαστε.
    Και τον ανακριτη,τωρα τον επιασε η κωλοπιλαλα,καιεβγαλε το ενταλμα,που πλησιαζουν οι ευρωεκλογες.Τοσο χρονο,τον αφηνε το Χριστοφορακο και εκοβε βολτες.
    Τι να πεις!

  44. Ανωνυμη avatar
    Ανωνυμη 20/05/2009 22:24:57

    41. θες να πεις του Κυριακου του Τσακμακο-ματι

  45. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/05/2009 22:25:14

    Στη Γερμανια,δεν υπαρχουν οι ποινες που προβλεπει ο δικος μας ποινικος κωδικας,οπως εχουν αλλαξει επι το αυστηροτερον,για τους καταχραστες του δημοσιου,οποτε τον συμφερει να δικαστει εκει.

  46. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 22:29:15

    Όχι φίλε μου δεν θέτω πήχη επιτυχίας απλά γιατί είναι ίδιοι στη διακομματική λαμογιά.
    Το έχω ξαναπεί, ας το ξαναγράψω λοιπόν:
    Προσωπικά πιστεύω ότι ο ΚΚ ο Β και Ο ΓΑΠ είναι τίμιοι.
    ΟΜΩΣ:
    Δεν γνωρίζουν τους βρομιάρηδες των κομμάτων τους?
    Δεν ξέρουν που πήγαν 57,000,000 ε από την εν λόγω εταιρεία?
    Είτε λοιπόν συμβιβάζονται στη σκοπιμότητα της εξουσίας
    Είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται
    Είτε κάνουν τα στραβά μάτια

    Εσύ,αν γνώριζες ότι ο συνομιλητής σου είναι λαδιάρης, θα συνομιλούσες μαζί του?
    Αυτοί τον καλύπτουν με τη σιωπή τους ή με την άγνοιά τους.
    Δεν έχουν λοιπόν το δικαίωμα να έχουν την προσδοκία και την αξίωση να διοικήσουν.

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/05/2009 22:31:38

    Την πατήσανε τα συγκεκριμένα λαμόγια λόγω χρονικής συγκυρίας (βλ. Ευρωεκλογές)
    Τα πολιτικά αφεντικά τους όμως; Αν και δωρολήπτες, εντούτοις τhey walk.....

  48. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 22:32:03

    @45 αυτό είπα, ας δικαστεί εκεί και εμείς ας ανεβάσουμε τις απολογίες, (για να φάει 2 χρόνια στη Γερμανία πρέπει να συνεργαστεί και να μιλήσει...)
    Λες για αυτό να βιάστηκαν οι δικοί μας και να εκδίδουν ένταλμα μετά από τόσο καιρό?
    Μπα κακοήθειες, απλά τώρα ολοκληρώθηκε η έρευνα...

  49. Anonymous avatar
    Anonymous 20/05/2009 22:37:12

    Δεν ξέρω αν μπορεί η υπηκοότητα να αποτελέσει εμπόδιο σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη μεταφορά στην Ελλάδα και την εκδίκασή του εδώ. Θα εκδοθεί Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης όπως έγινε και με τη Μπουρμπούλια. Αν έχει κάνει αδίκημα στη Γερμανία και είναι διωκόμενος για το ίδιο αδίκημα κι εκεί ας πούμε ότι μπορεί να δικαστεί εκεί. Αν όχι τότε θα μας το στείλουν πακέτο. Πάντως ο μάγκας έχει χώσει χοντρά λεφτά στους δικηγόρους και κινούνται σε αυτή τη βάση πλέον. Στη διεθνή διάσταση της υπόθεσης.

  50. tiramola avatar
    tiramola 20/05/2009 23:01:14

    Όπως θέτει τις ερωτοαπαντήσεις ο Ιθαγενής δύσκολα μπορείς να διαφωνήσεις.
    Θα μου επιτρέψει ο φίλος όμως να κάνω έναν διαφορετικό επιμερισμό "ευθυνών" στην σύγκριση ΚΚ και ΓΑΠ.
    Στην περίπτωση του ΚΚ είναι γνωστή η στάση του για υπουργούς του που κατηγορήθηκαν και μάλιστα από έναν νέο σεμνό και ταπεινό πρωθυπουργό που υποτίθεται ότι ήρθε για να καθαρίσει το σύστημα ΠΑΣΟΚ.
    Τα περιστατικά παραβατικής συμπεριφοράς υπουργών της κυβέρνησής του και τα φθηνά επιχειρήματα στην προσπαθεια διακαιολόγησής τους δείχνουν την ποιότητα του ανδρός.
    Η άνεση" του κατά την διάρκεια της συνέντευξης στην ΔΕΘ και η όλη παρουσία του μόνο τιμιότητα , που πιστεύει ο Ιθαγενής , δεν δείχνει.

    Στην περίπτωση του ΓΑΠ ουσιαστικά ζητάει ο φίλος Ιθαγενής την ευθύνη για ένα σάπιο πολιτικό σύστημα δεκαετιών.
    Επίσης να ληφθεί υπόψιν ότι μπορεί να μιλά αργά αλλά γρήγορα αντιδρά.
    Στην περίπτωση ΚΚ μπορεί στο μπλα μπλα να μην πιάνεται αλλά από αντίδραση μηδέν.

  51. Ανωνυμη avatar
    Ανωνυμη 20/05/2009 23:10:29

    51... δειχνουν την ποιοτητα του ανδρος.
    Εγω εδω δεν βλεπω ποιοτητα,
    αλλα υπονοια για συμμετοχη στο συνεχες εγκλημα, που διαπρατεται με τη διαρκη σιωπη και συγκαταθεση.
    Αουρορα

  52. zaza avatar
    zaza 20/05/2009 23:11:44

    Tiramola,
    έχεις δίκιο ο ΓΑΠ βλαμένο ξεβλαμένο ξυλώνει τα γαλόνια άμεσα και όπως ακούγετε θα έχει σε λίγο καιρό τα αποτελέσματα του εσωτερικού ελέγχου περι Τσουκάτου και θα πέσει τρελλό κλάδεμα.
    Αντε να δούμε μπας και κάνει την διαφορά εκεί που όλοι έχουμε απελπιστεί πιστεύω θα πάρουμε όλοι πίσω ότι του έχουμε σουρει. Κοντός ψαλμός αλληλλουια

  53. tiramola avatar
    tiramola 20/05/2009 23:12:03

    Για την περίπτωση Χριστοφοράκου , τι να πεις...
    Έχει παράδοση αυτή η χώρα στο να φεύγουν τα λαμόγια σαν κύριοι στο εξωτερικό.

  54. tiramola avatar
    tiramola 20/05/2009 23:14:35

    @51 διορθωμένο "ποιότητα"

  55. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 20/05/2009 23:17:33

    Δηλαδή δεν είναι και οι δύο προϊόντα ενός σάπιου πολιτικού συστήματος δεκαετιών?
    Εκτός αν επιμερίζουμε την σαπίλα.
    Ας δεχτώ λοιπόν ότι είναι 60 (ΚΚ ο β) - 40 (ΓΑΠ)
    Εγώ δεν δέχομαι να με διοικεί η επιλογή του λιγότερου σάπιου...
    Πρέπει σώνει και καλά να επιλέξω ένα από τα δύο?
    άντε και επιλέγω λοιπόν τον εντιμότερο περιστασιακό κλέφτη (κατά Πάγκαλο)?
    Από τα λιγότερα σάπια δεν θα με σερβίρουν?

    ΥΓ

    και σε παρακαλώ φίλε tiramola, μην το εκ λάβεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος ως αποδοχής της σημερινής σαπίλας.
    Απλά δεν βλέπω το λόγο επιλογής της ...χθεσινής...

  56. ammmodytes vipera meridionalis avatar
    ammmodytes vipera meridionalis 20/05/2009 23:25:25

    καλό αυτό... η σημερινή σαπίλα δεν είναι λόγος αποδοχής της χθεσινής.

  57. tiramola avatar
    tiramola 20/05/2009 23:32:45

    zaza...
    Όσα κεφάλια και να κλαδέψει θα φυτρώσουν άλλα...
    Μιλάμε για την λερναία ύδρα της λαμογιάς που την ταίζει ένα άθλιο οικονομικό σύστημα "υγιούς ανταγωνισμού" και "αυτορρύθμισης".
    Ο Παπανδρέου το έχει ονομάσει "πελατιακό καπιταλισμό".
    Και απαντώ και στο Ιθαγενή...
    Είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει συνθήκες διαφάνειας και κοινωνικού ελέγχου με την δυνατότητα που δίνει το διαδύκτιο.
    Η επιτυχία του εγχειρήματος απαιτεί και κοινωνικό ακτιβισμό και εκεί έχουμε μιά δυσκολία σαν χώρα...
    Αν αφήσουμε μόνους τους δημοσιογράφους να το κάνουν για μας την κάτσαμε τη βάρκα άλλη μια φορά...

  58. Orestios avatar
    Orestios 21/05/2009 00:18:55

    tiramola, το σύστημα ΠΑΣΟΚ είναι εγκυστωμένο και όχι απλή βρωμιά που καθαρίζει με ένα πέρασμα. Να υποθέσω πως είσαι της λογικής ότι μόνο με έναν του συστήματος ΠΑΣΟΚ, όπως ο GAP, που ξέρει τα κατατόπια, το σύστημα θα καθαρίσει? Το GAP είναι σάρξ εξ σαρκός αυτού του συστήματος. Τρώει ο λύκος την σάρκα του?

  59. οκτώ avatar
    οκτώ 21/05/2009 00:58:12

    Τι να κάνει άραγε ο τεράστιος εισαγγελέας Ζορμπάς τώρα που – έστω για το Θεαθήναι - κάτι αρχίζει να κινείται για την Siemens ;

  60. Lavazza avatar
    Lavazza 21/05/2009 08:24:10

    Γιατί "λογοκρίθηκε" το σχόλιό μου;;;

  61. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 21/05/2009 09:41:17

    Πολυ υποκρισια,ως συνηθως γυρω μας.
    Οσοι εχουν γνωση του τι γινεται με ολες τις προμηθειες του οποιου φορεα,θα ξερει,οτι αν δεν δωσεις,βγαινεις απο την αγορα.
    Και στο κατω κατω,δεν ειναι ξεφτιλα,να τιμωρηθουν, αυτοι που δωσανε,και οχι αυτοι που πηρανε;
    Και κατι τελευταιο.
    Στην Ελληνικη Ζημενς,εχει πεσει αυστηροτατη διαταγη,οτι δε δινουμε τιποτα,και ας μας ζητανε,και ας βγουμε και απο την αγορα,σε ολους τους σχετικους με τις διαφορες προμηθειες.

  62. ατακτος avatar
    ατακτος 21/05/2009 09:55:33

    Τα εγκλήματα γνωστά εδώ και χρόνια ,τώρα λέτε να θα μάθουμε τους εγκληματίες που ήταν άγνωστοι ....

  63. leon avatar
    leon 21/05/2009 10:09:03

    Κοιτα κατι φατσες ομως ρε παιδακι μου....

  64. ατακτος avatar
    ατακτος 21/05/2009 10:13:12

    Και το όνομα του Ροκο θα μας πουν ποτέ ...

  65. Ανωνυμη avatar
    Ανωνυμη 21/05/2009 11:34:56

    64. γιατι σου θυμιζει μηπως κατι; ειπα απλα.
    Μηπως;;; Αουρορα

  66. Factorx avatar
    Factorx 21/05/2009 11:48:50

    @Lavazza. Ποιο σχόλιο σου λογοκρίθηκε ρε Εσπρέσσο πρωί πρωί

  67. DOCTOR_CHEATER avatar
    DOCTOR_CHEATER 21/05/2009 11:56:58

    ...κρίμα μόνο για όλο αυτό τον κόσμο μέσα στην εταιρεία, που εξαπατήθηκαν και είδαν την θέση τους στην αγορά εργασίας να εξευτελίζεται, είτε συρόμενοι ουραγοί σε “συγχωνεύσεις” ή πιο σωστά επιθετικές εξαγορές από άλλες εταιρείες, είτε παραπαίοντας σε ένα οργανισμό που ακόμα ψάχνει να βρεί προσανατολισμό ζαλισμένο από τα μπουρδολογίες και τα ευφυολογήματα αυτών που έστησαν προσωπικά μαγαζάκια προσποιούμενοι δυνατότητες εργασιακής ανάπτυξης!
    Και είναι κρίμα γιατί όλοι αυτοί δεν θα έχουν από πίσω τους προσωπικές επιχειρήσεις να τους στηρίξουν όπως έστησαν με τα λεφτά από τις μίζες ο Χριστοφοράκος και η κλίκα του με τους υπόλοιπους “γιατρούς”, και ούτε τη δυνατότητα να ψάξουν και βρούν πολιτικό, δικαστικό ή εργασιακό άσυλο στη Γερμανία τρέχοντας σαν τα ποντίκια.

  68. face avatar
    face 21/05/2009 13:12:35

    Εγώ βλέπω μόνο εγκλήματα χωρίς πτώματα!!!!!Την πληρώνουν manager πολυεθνικών εταιρλιων και είναι έξω τα λαμόγια του βατοπαιδίου, Γερμανού κλπ που αφορούσαν πραγματικό δημόσιο χρήμα και όχι ευτελιστικά προσχήματα σαν την Siemens. Ο κύριος ανακριτής κατηγορεί ενα σωρό ανθρώπους χωρίς όμως να έχει ανακαλύψει ποιοί τελικά τα πήραν απο τον ΟΤΕ ή την πολιτική ζωή. Και το αποκορύφωμα είναι ότι προφυλακίζει κιόλας θεωρώντας ότι είναι επικύνδυνοι φυγής απο την χώρα λές και άμα ήθελαν δεν θα είχαν φύγει εδώ και ένα χρόνο από την Ελλάδα. Τώρα που μπήκε μέσα ο Μαυρίδης θα αλλάξει κάτι στην καθημερινή ζωή του έλληνα ή αποδώθηκε δικαιοσύνη???????????
    Απαράδεκτοι οι κύριοι των 2 κομμάτων που έχουν κατακλέψει το δημόσιο πλούτο να μιλάνε για σκάνδαλο της Siemens που αφορά ΞΕΝΟ ΧΡΗΜΑ!!!!!!.................και να το χρησημοποιούν ως άλλοθι για να καλύψουν τα δικά τους τα λαμόγια!!!!!

  69. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/05/2009 14:09:10

    Η μνήμη του ψηφοφόρου είναι πτητική.

  70. Κούνουπας avatar
    Κούνουπας 21/05/2009 14:38:54

    Έπρεπε να γίνει ο Καραμανλής πρωθυπουργός για να ξεκινήσει επιτέλους η κάθαρση, όλα τα σκάνδαλα ήρθαν στο φώς αντιμέτωπα με την δικαιοσύνη. Τα έμαθε ο κόσμος δέν έμεινε τίποτα κρυφό, καιρός οι σοσιαλήσταρχοι με μίζες εκατομμυρίων ευρώ καθημερινά που είχαν καταφέρει με επιστημονικό τρόπο να τις κρατήσουν μυστικές να αρχίσουν να κατηφορίζουν προς τον Κορυδαλλό.

  71. face avatar
    face 21/05/2009 15:17:23

    @ Κούνουπας

    φιλαρακο μας δουλειεις?? αυτοι ολοι τα πιραν για τις τσεπες τους? ειδες εσυ κανεναν που να τα πηρε απο τον ΟΤΕ ή κανπένα πολιτικό πρόσωπο????? ή πιστέυεις ότι όλοι αυτοί τα πήραν για την πάρτη τους? ένας δηλός πολιτικός άντρας είναι και ο καραμανλής του συστήματος που μόλις έμαθε εμπλκές δικών του έκλεισε την βουλή και τίποτα άλλο. Και αυτοί που κατηφορίζουν στον κορθδαλλό όπως λές είναι όλοι ιδιώτες και τίποτα άλλο! Για ιλίθιους μας περνάς? πολιτικούς θέλουμε!!!! όχι ιδιώτες που μπάινουν φυλακή για χάρη πολιτικών!!!!!!

  72. Naruto avatar
    Naruto 22/05/2009 01:25:50

    @ αλλενακι
    Το βασικο προβλημα ειναι στην σκεψη. Τη μνημη την συσκευαζεις αεροστεγος και την διατηρεις.
    Οταν δε προκειται για διορισμο αλλαζει και το ιξωδες