#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/09/2013 21:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ραγδαίες οι εξελίξεις για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής



Ραγδαίες είναι πλέον οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση της Χρυσής Αυγής καθώς η πίεση που ασκείται από αστυνομικές και δικαστικές αρχές αποκαλύπτει σημεία και τέρατα.

Η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του δολοφόνου αποκάλυψε τα 6 πρόσωπα που μίλησαν μαζί του πριν τη δολοφονία, ένας εκ των οποίων είναι ο Γ. Πατέλης, επικεφαλής της Τ.Ο. Νίκαιας. Όλοι τους θα κληθούν σε ανάκριση ενώ αίρεται το απόρρητο των τηλεφώνων και των 6 ώστε να διαπιστωθεί με ποιους μίλησαν, κυρίως αν είχαν επικοινωνία με βουλευτές της Χρυσής Αυγής.

Παράλληλα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει κατάθεση – βόμβα ανθρώπου που ξέρει πρόσωπα και πράγματα.

Στον τομέα της αστυνομικής έρευνας, σάλο προκαλούν τα ευρήματα από γραφεία και σπίτια νεοναζιστών. Ειδικά η υπόθεση του Αγρινίου οδηγεί πλέον στο συμπέρασμα ότι και αστυνομικοί έχουν σχέσεις με την εγκληματική οργάνωση. Στα γραφεία της Τ.Ο. Αγρινίου βρέθηκαν 390 ασπίδες, 2 κράνη, 15 δάδες, 11 κοντάρια με σημαίες, 3 ξύλινοι ράβδοι, 5 στιλιάρια κι ένα τσεκούρι. Επίσης αστυνομικό πηλίκιο, κράνος με 2 καλαμίδες αστυνομικής διμοιρίας και φυσιγγιοθήκη με 17 κυνηγετικά φυσίγγια τα οποία ανήκουν σε αστυνομικό ο οποίος και συνελήφθη. Είναι ο πρώην φρουρός του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Κ. Μπαρμπαρούση και βρίσκεται σε διαθεσιμότητα γιατί είχε πάρει μέρος σε επεισόδια κατά μικροπωλητών στο Μεσολόγγι.

Χθες, στο σπίτι 40χρονου ιδιοκτήτη γυμναστηρίου στο Ρέθυμνο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν: Πολεμικό τουφέκι εκτόξευσης σφαιριδίων, τύπου Μ-16, με κενό γεμιστήρα, εύχρηστο πιστόλι εκτόξευσης σφαιριδίων, χωρητικότητας 30 σφαιριδίων, κενός γεμιστήρας του πιστολιού, ταχυγεμιστήρας χωρητικότητας 90 σφαιριδίων, που περιείχε 33 σφαίρες, εννέα φυσσίγια πυροβόλου όπλου διαμετρήματος 9 mm, πτυσσόμενο μαχαίρι τύπου σουγιάς μήκους 25 εκατοστών, δερμάτινο μαστίγιο, επιχειρησιακή εξάρτηση, τύπου γιλέκου, χρώματος χακί, φέρουσα θήκες γεμιστήρων και πιστολιού, έντυπο υλικό της Χρυσή Αυγής και 18 ξύλινα κοντάρια.

Είναι προφανές ότι δεν πρόκειται για... είδη οικιακής χρήσης αλλά για εξοπλισμό πολέμου.

Έρευνα για διασύνδεση της Χ.Α. με λιμενικούς διεξάγεται εξάλλου τις τελευταίες ημέρες. Αφορμή στάθηκε υπόθεση πριν από ένα χρόνο όπου αφίσες της Χρυσής Αυγής είχαν τυπωθεί πάνω σε υπηρεσιακά έγγραφα του Λιμενικού Σώματος, μη διαβαθμισμένα που αφορούσαν τη διακίνηση αναλώσιμων, έγγραφα στα οποία μπορούσε να έχει πρόσβαση μόνο κάποιος που υπηρετούσε στη συγκεκριμένη υπηρεσία και έφεραν μάλιστα και αριθμό πρωτοκόλλου .Το Λιμενικό πάντως σε ανακοίνωσή του τονίζει πως αναφορικά με καταγγελίες για φερόμενη διασύνδεση στελεχών Λ.Σ. με τη Χρυσή Αυγή, κατόπιν έρευνας που διεξήγαγε η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων του Λιμενικού Σώματος, ξεκαθαρίζεται ότι δεν προέκυψαν στοιχεία που να καθιστούν βάσιμες τις καταγγελίες αυτές.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ζονκ avatar
    ζονκ 24/09/2013 21:20:03

    ποιος εξοπλισμος πολεμου το airsoft ρε μαστορα ? με μπιλλιες θα καταλυθει η δημοκρατια ? και απο ποτε ειναι παρανομα τα κονταρια που εχουν την ελληνικη σημαια επανω ? αμα ειναι και η ΝΔ εχει στα γραφεια τους , αρα ειναι παρανομη οργανωση ... ελεος πια οτι ναναι

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ ζονκ 25/09/2013 08:38:14

      Έψαξα με το google και βρήκα αυτό. Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι από τότε βέβαια.
      Ν 2168/1993 / Α-147 Οπλα-Πυρομαχικά-Εκρηκτικές ύλες-κλπ.θέματα
      ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ.2168.Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν όπλα, πυρομαχικά, εκρηκτικές ύλες, εκρηκτικούς μηχανισμούς και άλλες διατάξεις.
      Άρθρο 7: Κατοχή.

      3. Για την κατοχή αεροβόλων όπλων και τυφεκίων αλιείας δεν απαιτείται άδεια. Απαγορεύεται η κατοχή τους από άτομα που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Γιώργης Α. 25/09/2013 12:07:35

        Άρα απλώς βαβούρα να γίνεται. Να λένε: "Να, τον πιάσαμε να έχει πολεμικό τουφέκι εκτόξευσης σφαιριδίων, τύπου Μ-16", ενώ ο περισσότερος κόσμος δεν θα γνωρίζει ότι αυτό ΔΕΝ είναι παράνομο...

  2. Tommy avatar
    Tommy 24/09/2013 21:25:18

    Μπουχτήσαμε. Στην κυριολεξία μουχτήσαμε με τις "ειδησάρες" για την Χ.Α. Ένας στους δύο είναι άνεργος και απελπισμένος συμπολίτης μας, οι λαθρομετανάστες μας πνίγουν μεταφορικώς και κυριολεκτικώς και νομίζεις ότι θα συγκινηθώ με τα λογίδρια του κάθε πρετεντέρη και σία..? ¨ολα κάτω από το χαλί και το πρώτο θέμα εδώ και μία εβδομάδα η χ.α. Τόσος πανικός πια?

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Tommy 24/09/2013 21:31:41

      Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ε;

      • Tommy avatar
        Tommy @ MAYRO XABIARI 24/09/2013 21:40:45

        Φυσικά. Αν δεν έχεις όλα τα προβλήματά σου λυμένα και δεν είσαι βολεμένος προφανώς και θα μπουχτήσεις με την λαίλαπα του μέγκα.

        • ΓιαταΠανηγύρια avatar
          ΓιαταΠανηγύρια @ Tommy 24/09/2013 21:50:36

          Άσε χρυσαυγουλίνι που σ΄έπιασε ο πόνος τάχα για το δράμα του άνεργου και του δεινοπαθούντα! Αυτό που σε πονάει, είναι που πέφτει ο φερετζές και βλέπουνε όλοι τη φρικτή μούρη του κτήνους. Μην κλαίς, καιρός ήταν.

          • dem avatar
            dem @ ΓιαταΠανηγύρια 24/09/2013 22:41:42

            Πέφτει ο Φερετζές της Χαλιμάς κι' εγώ πίπτω απ' τα σύγνεφα...

          • katohos avatar
            katohos @ dem 25/09/2013 08:50:36

            πολλοί εδώ μέσα (εσκεμμένα προφανώς - δεν βλέπω λογική εξήγηση) δεν βλέπετε την ουσία του θέματος. και η ουσία δεν είναι ο (έστω και καλά με το ζόρι) εγκληματικός χαρακτήρας τις ΧΑ. τέτοια φαινόμενα υπαρχουν σε όλα τα κόμματα με αρχηγό την αριστερά-ακροαριστερά και μάλιστα για δεκαετίες. οποτε όλα έχουν κοινό παρονομαστή. όλα έχουν "παρανομους" μέσα. απλά το σύστημα δεν τους αποκαλύπτει γιατί δεν το βολεύει. κάνει τα στραβά ματια.

            Η ουσία είναι ότι έχει πέσει το σύστημα να φάει τους εθνικιστές. Όλα τα υπόλοιπα είναι αφορμή. Ανέβαιναν επικίνδυνα τα ποσοστά της ΧΑ και ήρθαν οι εντολές να τους βγάλουν εκτος νομου. Το σύστημα έχει τον τρόπο δεν είναι πρόβλημα αυτό. Μιλάμε για απύθμενη υποκρισία και ανηθικότητα. Γιατί αν τα δούμε αντικειμενικά τα πράγματα όλα τα κόμματα εκτος νομου θα πρέπε να βγούν με πρώτη την ανθελληνική αριστερά.
            Σωρεία δημοσιευματων για την ΧΑ για να μας πείσετε για τι?Ματια έχουμε κρίση έχουμε για να καταλάβουμε πως τόσο πολύ τους χαλάει η ΧΑ τα σχέδια που αποφάσισαν να την βγάλουν εκτος νομου.

            Εντάξει είστε σαμαρικοί αλλα έτσι χάνεται και οποιαδήποτε αντικειμενικότητα είχατε ποτε. Κρίμα γιατί σας είχα σε μια κάποια υπόληψη...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Tommy 24/09/2013 22:38:54

      Από εσένα εννοείς ο πανικός; Γιατί όταν μιλάμε για δολοφονία εν ψυχρώ, οι ειδήσεις που αφορούν κόμμα που ψήφισε τόσος κόσμος έχει νόημα να τον φέρει ενώπιον των ευθυνών του. Άλλο αν θέλει να στηρίζει ακόμη εν τέλει. Ας μην έχει δικαιολογίες του τύπου"δε τους ήξερα"...

      • katohos avatar
        katohos @ Γεώργιος Τ. 26/09/2013 08:37:11

        ο ληστής της τράπεζας που δολοφόνησε τον ταξιτζή της πάρου ήταν προσκείμενος στον σύριζα. είδες να γίνει κάτι αντίστοιχο τότε? στοχοποιηθηκε ο σύριζα καθόλου? όχι..το γιατί όλοι το ξέρουμε. άσε που το όλο σκηνικό μοιάζει στημένο για να νιώσουν ενοχες οι ψηφοφόροι της ΧΑ. ξαφνικά βρήκαν τόσα εναντίον της ΧΑ λες και τα είχαν έτοιμα από χτες.to πράγμα βρωμάει άσχημα είναι φτιαχτό. τώρα να σε δω τι σοι απάντηση θα μας δώσεις..μονο να έχει βάση όχι καμια αρλούμπα απλά για να πεις κάτι.

        • gonzilaus avatar
          gonzilaus @ katohos 26/09/2013 15:49:03

          Ο ληστής της τράπεζας που σκότωσε τον ταξιτζή το σκότωσε όταν ΛΗΣΤΕΥΕ την τράπεζα. Ως ληστής τον σκότωσε. Δεν τον σκότωσε λόγω ιδεολογίας. Τα λογικά κενά μάλλον είναι γνώρισμα των Χρυσαύγουλων. Και αυτός που τεμάχισε την Γιαγιά του ήταν Χρυσαυγίτης αλλά δεν είπε κανένας τίποτα. Ούτε αναφέρθηκε η ιδεολογία του. Ο φασίστας σκότωσε τον άνθρωπο λόγω πολιτικών πιστεύω. Τελεία και παύλα

          • katohos avatar
            katohos @ gonzilaus 27/09/2013 21:06:52

            τις ύβρεις στις επιστρέφω και δεν θα ασχοληθώ με αυτές. α μάλιστα και ο τεμαχιστης ήταν και αυτός ΧΑ?μάλιστα...τελικά όλα τα κακά παιδια ρε παιδί μου ΧΑ είναι.τελοσπάντων δεν μπορούμε να ξέρουμε αποδεδειγμένα τι ψηφίζει το κάθε εγκληματικό στοιχειο. αυτό που κάνουμε εδώ πέρα είναι να αναλύουμε τασεις.o διαχωρισμός που κανεις για τον συριζαιο είναι άκυρος και προφανώς σε εξυπηρετει για να μην τον βάλεις στο ίδιο καλάθι με οποιον άλλο. ένα μεγάλο ποσοστό των ληστειών σε τράπεζες γίνεται θεωρώ από άτομα αριστερίστικης ιδεολογίας. μπορεί να μην πήγαν για να δολοφονήσουν άμεσα αλλα όταν πας και μπλέκεις σε τέτοια πράγματα πρέπει να γνωρίζεις ότι ανά πασα στιγμή τα πράγματα μπορεί να σκουρύνουν οποτε θα αναγκαστείς να τραβήξεις όπλο και να φας κανένα αθώο.όπως και έγινε με τον ταξιτζή.έμμεσα λοιπόν τον καθάρισε ο αριστεριστής.και βάζω το άμεσα και το έμμεσα για να σε απεμπλέξω λίγο από τα στερεότυπα που εχεις.αν δεν θες να είσαι δολοφόνος χωρίς σοβαρό λόγο τότε μην εμπλακείς σε ληστεία. η δολοφονία για μένα είναι αποδεκτη μονο σε περίπτωση που βρίσκεσαι σε άμυνα και υπεραντιδρας. οτιδήποτε άλλο είναι προμελετημένο και δείχνει πως είσαι έτοιμος για όλα.είτε αριστερός είτε δεξιός είτε ουδέτερος. από τα όσα έχω ακούσει πάντως για το περιστατικό στο κερατσίνι (και αν απομονώσω το 95% που είναι ασυναρτησίες) δεν μπορώ να πω ότι έχω καταλάβει τι έγινε και πως έγινε. πάντως κάπου δεν στέκει το όλο θέμα με τα δεδομένα που έχουμε ως τώρα.πολλά πράγματα δεν κολλάνε.τώρα εσύ αν θες να βγάλεις εύκολα και γρήγορα συμπεράσματα επειδή σε βολεύει και θέλεις να κλεισεις την υπόθεση όπως σου αρέσει εσένα κάντο. αλλα θα είσαι εκτος θέματος.ούτε τέλεια ούτε παύλα. (αυτό και αν θα μπορούσε να ακουστεί φασιστικό - δηλαδή τερματίζεις την κουβέντα κατά βούληση οποτε θέλεις εσύ?)

  3. Τάσσος Παπαδόπουλος avatar
    Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 21:42:02

    Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες του κόσμου, αν όχι η μοναδική, που δεν έχει Συνταγματικό Δικαστήριο, (ίσως αυτή και κάποιες από τις χώρες της κεντρικής Αφρικής) . Γιατί άραγε, γιατί άραγε.... Αν υπήρχε, ποιά από τα "συνταγματικά" μέτρα του "συνταγματικού τόξου" κατά τα άλλα, θα ψηφίζονταν; Για την ώρα ας κλείσουν, "συνταγματικά" πάντα, τα νοσοκομεία και τα σχολεία, και στο "βάθος" έρχεται και η ώρα της ακίνητης περιουσίας... Καιρός γαρ εγγύς....

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 23:25:43

      3 πουλάκια κάθονταν. Έχει συνταγματικό δικαστήριο και είναι το συμβούλιο επικρατίας. Το ότι είσαι άσχετος με το σύνταγμα και το τόξο του το επιβαιβεώνεις κάθε μέρα.

      • Greg avatar
        Greg @ gonzilaus 25/09/2013 00:22:40

        Μήπως αγνοείς τι σημαίνει Συνταγματικό δικαστήριο;;;;

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Greg 25/09/2013 00:33:49

          Επίσης αγνοεί και τρόπους συμπεριφοράς...

          • gonzilaus avatar
            gonzilaus @ Γιώργος 26/09/2013 15:56:00

            "Κύριο έργο ενός συνταγματικού δικαστηρίου είναι ο έλεγχος της συνταγματικότητας των νόμων, η κρίση δηλαδή περί του αν ένας νόμος εναρμονίζεται ή παραβιάζει το Σύνταγμα. Αποτέλεσμα του ελέγχου της συνταγματικότητας ενός νόμου είναι η κήρυξή του ως άκυρου. Αυτής της μορφής ο έλεγχος της συνταγματικότητας των νόμων που γίνεται αποκλειστικά από ένα δικαστήριο ονομάζεται συγκεντρωτικός, σε αντίθεση με τον διάχυτο έλεγχο, που διενεργείται από όλα τα δικαστήρια." Τι ακριβώς δεν κάνει το ΣτΕ; Για πες μου; Επειδή δεν το λέμε Συνταγματικό Δικαστήριο; Για σ'ένα να το μετονομάσουμε. Βαρέθηκα τους κεκαλυμμένους φασίστες. Προσπαθούν να μας πείσουν ότι αφού οι άλλοι συμπεριφέρονται αντισυνταγματικά (για ένα σύνταγμα που δεν αναγνωρίζουν) τότε καλύτερα να το καταργήσουμε. Ακόμα να αναφέρετε το α.120 του Συντάγματος; Το μόνο άρθρο που αναγνωρίζετε; Εδώ φτάσατε στο σημείο να λέτε ότι το Σύνταγμα ισχύει μόνο για τους Έλληνες πολίτες; (Για το Φύσσα ισχύει;)

    • karasumi avatar
      karasumi @ Τάσσος Παπαδόπουλος 25/09/2013 00:47:53

      Συνταγματικό δικαστήριο δεν έχει ούτε η "Αφρικανική" χώρα που λέγεται ΗΠΑ. Και τι σημαίνει αυτό που λέτε, γιατί θεοποιείτε το Συνταγματικό Δικαστήριο; Συνταγματικό Δικαστήριο στην Ελλάδα θεσπίστηκε από τον δικτάτορα Παπαδόπουλο, και τι έγινε, κατάργησε τη Χούντα; Στην Ελλάδα υπάρχει το σύστημα του διάχυτου κι όχι του συγκεντρωτικού ελέγχου, δηλ. κάθε δικαστήριο έχει δικαίωμα να κρίνει τη συνταγματικότητα ενός νόμου. Το σύστημα αυτό χαρακτηρίζεται από μεγάλη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη και σχετική δυσπιστία στη νομοθετική εξουσία.

  4. Tassos avatar
    Tassos 24/09/2013 21:51:06

    Απ' ότι φαίνεται από τα ευρήματα ετοιμάζονταν για κατάλυση του πολιτεύματος (παλιά τους τέχνη κόσκινο). Η απάντηση της Δημοκρατίας θα είναι τρομερή. Τα μπουντρούμια της είναι βαθιά και όπως μάθαν και οι πρωταίτιοι της 7ετίας είναι και δύσκολο να βγεις.

    • Anonymouse avatar
      Anonymouse @ Tassos 24/09/2013 22:06:06

      Με αεροβολα και ξυλινα κονταρια θα καταλυθει το πολιτευμα;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Anonymouse 24/09/2013 22:39:41

        Όχι βέβαια. Με τους ανώτατους αξιωματικούς όμως;

        • Anonymouse avatar
          Anonymouse @ Γεώργιος Τ. 25/09/2013 08:32:18

          Σου υπενθυμιζω τα "χουντοσταγονιδια" που βρηκε ενας αλλος μεγαλος στοχαστης στην Ευελπιδων , το πραξικοπημα που δεν εγινε ποτε και το κοροϊδεμα που εφαγε και εντος της χωρας και εκτος γι'αυτα.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Anonymouse 25/09/2013 09:22:25

            Εδώ δε μιλάμε για υποψία πραξικοπήματος. Μιλάμε για κάλυψη συμμορίας. Δεν είναι σοβαρό έστω και λιγότερο αυτό για τη μη λειτουργία του κράτους;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Tassos 24/09/2013 22:24:20

      Tassos παιδί μου, κάνε λίγο κράτει! Την άλλη φορά έλεγες ότι θα γυρίσουν όλοι οι χρυσαυγίτες στη ΝΔ με σκυφτά κεφάλια, την άλλη ότι θα πηγαίνουν τοίχο-τοίχο να καλύψουν τα οπίσθια, τώρα ότι θα μπουν σε σκοτεινά μπουντρούμια απ' όπου δεν θα βγουν ποτέ.... Και τιμωρός, και επιβήτορας, και δεσμοφύλακας, μήπως και δήμιος; Θα σκεφτόμουν ότι είσαι τρομακτικός, κάτι μεταξύ του Βλαντ Τέπες του Παλουκωτή και του Εκδικητή...Αλλά από την άλλη λέω ¨της Γαλάζιας Γενιάς είναι το παιδί, αποκλείεται να μπορεί να τα κάνει όλα αυτά τα φοβερά και τρομερά, μάλλον θα τα λέει παίζοντας κανένα ηλεκτρονικό στην ξαπλώστρα του Yabanaki"....

    • Greg avatar
      Greg @ Tassos 24/09/2013 23:04:07

      Εννοείς το μνημονιακό μπλοκ;

  5. el eternauta avatar
    el eternauta 24/09/2013 21:54:54

    Εσυ γιατάπανηγυρια θα ψηφισεις το πολιτικο τζάκι μηλτιαδη β junior που χτυπαγε και το χέρι του επιτακτικά στο τραπέζι και που έλεγε οτι οποίος δεν έχει να πληρώσει τον νέο φόρο ακινήτων να πουλήσει το σπίτι του ;
    Ρε ας περναγαν τα σχόλια μου 10-0 θα σας είχα όλους εδω μεσα αλλα διάλογος δεν γινεται έτσι .

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ el eternauta 24/09/2013 22:41:35

      Δηλαδή εσύ που έχεις μυαλό πιστεύεις ότι η κλοπή διορθώνεται με μεγαλύτερο έγκλημα; Και με το να ψηφίζεις εγκληματίες διορθώνεις το πρόβλημα της διαφθοράς; Λογική νηπιαγωγίου.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ el eternauta 25/09/2013 01:09:23

      Αν και τα υπόλοιπα 9 ήταν τέτοια πάλι διάλογος δε θα γινόταν, μουχαμπέτι της πλάκας ίσως. Αν συγκρίνουμε και τον Μιλτάκο με τους ιμιτασιόν σκίνχεντ θα κάνει χαρακίρι ένα τάγμα κλαρινογαμπρών. Σα να μου λες θα διώξω τις κατσαρίδες με μπαζούκα.

  6. Τάσσος Παπαδόπουλος avatar
    Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 21:58:59

    Πρέπει ΟΛΟΙ να ενημερωνόμαστε από το ΜΕΓΚΑ και το ΣΚΑΙ, τώρα μάλιστα που βγαίνουμε από την κρίση... (321.000.000.000 χρέος, πάνω από 30% ανεργία και στους νέους που αγγίζει το 50%, τεράστια μετανάστευση στη χώρα που έχει τη μεγαλύτερη υπογεννητικότητα στην ΕΕ, την οικονομία να συρικνώνεται, όπερ μεθερμηνευόμενον, αύξηση των ελλειμάτων, με το 30% -ίσως περισσότερο- του πληθυσμού συνταξιούχους, και δεν αναφέρω τα εθνικά θέματα...) Όπου νά 'ναι γινόμαστε η "Ελβετία" του Ευρωπαικού νότου.... Το πρόβλημα λοιπόν του τόπου τούτου είναι η Χ.Α....

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 22:16:21

      Η ιστορία με τη ΧΑ γίνεται κυρίως επειδή θα αναλάβουμε την προεδρία της ΕΕ και ήταν ένα "αδύναμο σημείο¨ της Ελλάδας το ότι είχε ένα ναζιστικό κόμμα να δρα ελεύθερο. Από την άποψη αυτή, η Ελλάδα έπρεπε να απαλλαγεί από τέτοια βαρίδια που της αμαυρώνουν την εικόνα. Αρκετά άλλα προβλήματα έχουμε έξω, ας έλειπε και ο Μιχαλολιάκος με τις περίεργες και εξτρεμιστικές ιδεοληψίες του και τα παραστρατιωτικά του, που ξέφυγαν τελικά από τον έλεγχό του, όπως φαίνεται (αυτό το είχα προβλέψει...). Ο νεοναζισμός είναι κόκκινο πανί για την "πολιτικώς ορθή" ΕΕ και θα έδινε ευκαιρία σε άσπονδους φίλους να μας κάνουν τον βίο αβίωτο.
      Φυσικά, τα αντίστοιχης ποιότητας ακροαριστερά κόμματα δεν ενδιαφέρουν τους "ορθοφρονούντες", ούτε φυσικά το ποιόν ανθρώπων όπως οι "Βούτσης πατήρ και υιός", ούτε καν η έμμισθη και ισλαμολάγνα αλητεία που αποκαλείται ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ούτε οι διάφορες πρακτόρικες Antifa.... Προσωπικά συμφωνώ με την επιχείρηση κατά της ΧΑ, αλλά δεν συμφωνώ με την υστερική της παρουσίαση και τα μονοθεματικά δελτία. Τα έχουμε ξαναδεί αυτά και είδαμε πόσο σοβαρά ήταν. Θυμάσαι το Βατοπέδι, "το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης";
      Το έχω ξαναγράψει στο Αντινεους: Με δεδομένη την ψυχολογία του Έλληνα, την ποιότητα των "καταγγελλόντων" τη ΧΑ (μέχρι και η...Τατιάνα Στεφανίδου), τη μονομέρεια στην καταδίκη του εξτρεμισμού και την απελπιστική κατάσταση πολλών συμπατριωτών μας, μπορεί στο εκλογικό επίπεδο η ¨αντιφασιστική επιχείρηση" να καταλήξει σε φιάσκο...
      Και αν ευσταθούν τα όσα λέγονται για τα 25 ευρώ στους Έλληνες στα νοσοκομεία και τους φόρους στα αγροτεμάχια στις αγριολαγκάδες, που λέμε εμείς στα νησιά, η ΝΔ θα καταβαραθρωθεί. Χωρίς απαραίτητα να εισπράξει η ΧΑ τη δυσαρέσκεια....
      Ας τα προσέξουν οι κομματικοί της Συγγρού, για να έχουν...
      Διαφορετικά, βλέπω να μετακομίζουν για Πλατεία Βάθη, όπου τα ενοίκια είναι φτηνά και το περιβάλλον όμορφο και υγιεινό...

    • Tassos avatar
      Tassos @ Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 22:19:06

      Μην φοβάσαι. Σε λίγο εννοείται ότι το πρόβλημα του τόπου δεν θα είναι η ΧΑ...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 22:42:14

      Και η ΧΑ. Και σοβαρό. Όπως και η ανεργία πιο σοβαρό.

  7. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 24/09/2013 22:34:06

    Κάτι μου λέει ότι πάμε για εκλογές .. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη περίοδος να καρπωθεί η ΝΔ την πτώση της ΧΑ. Σε 8 μήνες από τώρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα οικονομικά, θα έχει καταλαγιάσει και ο κουρνιαχτός από τον φόνο, θα έχει γίνει "παναγία", θέλοντας και μη, η ΧΑ και το σημαντικότερο θα έχουν διαψευστεί και οι τελευταίοι αιθεροβάμονες που προσδοκούν ανάπτυξη δίχως σκληρά μέτρα σε βάρος των σοβιέτ και ρετιρέ του δημοσιοϋπαλληλισμού και συνταξιουχισμού. Καλύτερα τώρα, να γράψει και ο Αλέξης Τσε Γκεβάρα μια ακόμη ήττα και να ενδυναμωθεί η ακροαριστερή πτέρυγα του ΣΥΡΙΖΑ. Για να δούμε τι διαμετρήματος τακτικιστές συμβουλεύουν τον κ. Σαμαρά.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Μανώλης Πετράκης 25/09/2013 01:12:38

      "Σε 8 μήνες από τώρα τα πράγματα θα είναι χειρότερα οικονομικά". Δηλαδή? Έχουμε κάποια οικονομική ανάλυση ή βάλαμε Πυθία mode?

  8. Τάσσος Παπαδόπουλος avatar
    Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 22:35:38

    Με τα καινούρια μέτρα της Τρόικας (μέχρι τα επόμενα...) θα ασχοληθεί κανένας;

    • Greg avatar
      Greg @ Τάσσος Παπαδόπουλος 24/09/2013 23:07:02

      Μη τους χαλάς τη σούπα. Μόλις τελειώσουν με τα Χρυσάυγουλα θα βρεθεί κάτι άλλο πιασάρικο και πάει λέγοντας.

  9. πΔπ avatar
    πΔπ 24/09/2013 23:03:58

    Βρέθηκαν παράνομα όπλα στην Κρήτη!
    Έλα, δεν το πιστεύω!!!

  10. Scarface avatar
    Scarface 24/09/2013 23:08:36

    Οταν κυβερνουσε ο γιωργακης, κινδυνευσαμε απο πραξικοπημα. Ενα χραπ και πανε τα κεφαλια των ανωτατων αξιωματικων. Αντιστοιχα τωρα (και για αλλη μια φορα στα χναρια του γιωργακη οπως και με την οικονομια), κινδυνευουμε απο τη ΧΑ. Χραπ και πανε τα κεφαλια των ανωτατων αξιωματικων της αστυνομιας. Ξεφτιλισαμε τις ενοπλες δυναμεις, να ξεφτυλισουμε και τα σωματα ασφαλειας...

  11. Greg avatar
    Greg 24/09/2013 23:10:33

    Όχι. Εάν δεν υπήρχε ανεργία, Στουρναροφοροεπιδρομή και Βενιζέλος στη κυβέρνηση, η Χ.Α. δεν θα έφθανε ούτε στο 0,28 των εκλογών του 2009. Αλλά κάποιοι νομίζουν ότι καταπολεμώντας, πάση δυνάμει το σύμπτωμα, θεραπέυουν και την ασθένεια! Αυτό είναι μέγα λάθος και ο λογαριασμός θα έρθει στις προσεχείς (συντομότατες) εκλογές.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Greg 25/09/2013 09:20:53

      Μέγα λάθος! Λαυρομετανάστευση κα εγκληματικότητα λέγονται οι αιτίες για την αύξηση εκλογικής δύναμης των ωευτοπατριωτών της ΧΑ. Το μνημόνιο ωφέλησε Σύριζα και Ανελ. Και μην προφητεύεις. Θα πέσεις πολύ έξω. Λίγοι μείνατε μετά το φονικό. Και θα βγουν και ονόματα που εμπλέκονται όπου ναναι...

  12. tk avatar
    tk 24/09/2013 23:19:17

    Καλά ρε παιδιά, ανακάλυψαν τώρα αυτά τα μπουμπούκια με τα ρόπαλα τις δάδες τα μαχαίρια και δεν ξέρω και γω τι άλλο είχαν στα σπίτια τους; Δεν ήξεραν τίποτα δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια; Χαμπάρι;
    Μήπως δεν ήξεραν ότι αρκετοί αστυνομικοί τους προστάτευαν ακόμα και στους τραμπουκισμούς τους σε διάφορες πορείες διαδηλώσεις κλπ; Εδώ βούηζε η κοινωνία όλη, αυτοί τώρα το πήραν χαμπάρι; Έπεσαν απ'τα σύννεφα δηλαδή; Τι ήταν αυτό που τους ώθησε να αλλάξουν ρότα μετά από τόσα χρόνια; Επρεπε να χαθεί ένας άνθρωπος για να κουνηθούν; Πάλι δεν το τρώω ότι τους έπιασε ο πόνος για το αδικοχαμένο παλικάρι. Αν είχαν τέτοιες ευαισθησίες θα είχαν κάνει πολλά περισσότερα και σε άλλα θέματα το ίδιο καυτά. Όσο για τα περί περιφρούρησης της "Δημοκρατίας" έλεος, έλεος, το ποίημα ξέφτισε μάγκες, φινί, τέλος!

  13. old visitor avatar
    old visitor 24/09/2013 23:26:51

    Καλά όσα λέτε για τη χρυσή αυγή.
    Πάντως, επί της ουσίας και επειδή βλέπω τι γίνεται, σε περιοχές όπως Κυψέλη, Πατήσια, Αγ. Κωνσταντίνου, Αρχαιολογικό Μουσείο,Πολυτεχνείο, διαπιστώνει κανείς ευκολότατα, ότι δεν θα είχε διαφορά αν κυβερνούσε ο ανταρσύα...
    Αμετανόητο το πολιτικο σύστημα λοιπόν και αδιαφορο για το τι περνάει ο κόσμος.
    Δεν είναι φασισμός η εφαρμογή του νόμου και τελικά ας τελειώσει η χρυσή αυγή, ειδικά αν είναι εγκληματική οργάνωση.
    Λύσεις στα προβλήματα θα δώσει κανείς ή θα ελεεινολογείται η κοινωνία επειδή αντέδρασε ακραία απέναντι σε ακραίες καταστάσεις;
    Και δεν μιλάω φυσικά για πογκρόμ εναντίον μεταναστών, απώλεια του δικαιώματος στην ζωή και στη αξιοπρεπή διαβίωση, ούτε για αρίους και ...μαύρους.
    Εφαρμογή του νόμου!
    Δύσκολο;
    Προφανώς...

  14. evangelos avatar
    evangelos 24/09/2013 23:40:45

    Tι αστείοι που ειναι που βγαίνουν στις φωτογραφίες με αυστηρό υφακι και σταση με τα πόδια λίγο ανοιχτά.. Και καλά να το παίξουν άγριοι και δυναμικοί χαχα.

    Ο Μπαρμπαρουσης πάντως δείχνει ο πιο cool στη φώτο. Ο πιο συμπαθητικός χρυσαυγιτης!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ evangelos 25/09/2013 01:14:07

      Τι σου κάνει το conditioner από γάλα καρύδας...

  15. Alianthos Varkiza avatar
    Alianthos Varkiza 25/09/2013 01:31:01

    Αυτά τα λέει ο κος Γρηγορης Ψαριανός ο οποιος είναι βουλευτής τις ΔΗΜΑΡ

    http://www.youtube.com/watch?v=aiN7Ug8DCAQ&feature=share

  16. Alianthos Varkiza avatar
    Alianthos Varkiza 25/09/2013 01:40:59

    Θέλετε να πολεμήσετε την χρυσή αυγή? να την νικήσετε καθαρά? να την εξαφανίσετε από τον πολιτικο χαρτί τις Ελλάδας? χωρίς να χυθεί σταγόνα αίματος? ταυτόχρονα να γίνετε το μεγαλύτερο πολιτικο κόμμα τις Ελλάδας? να κυβερνήσετε την πατρίδα μας με πλειοψηφία? να κάνετε τους Έλληνες ευτυχισμένους, μονιάσμενους και φιλήσυχους?
    Υπάρχει τρόπος και δεν είναι καθόλου δύσκολος..

    Η επιτυχία είναι εγγυημένη αν κάνετε τα ακόλουθα :

    1 : Να φύγουν από την Ελλάδα (θέλοντας και μη) όλοι οι λαθρομετανάστες, ακόμα και αυτοί που παράλογα ‘επήραν’ Ελληνικές ταυτότητες τα περασμένα 10 χρονια,,, οι νόμιμοι πλέον "πολιτική προσφυγες" θα πρέπει να σέβονται τους Ελληνικούς νομους, τα ήθη και έθιμα τον Ελλήνων, η μάθηση τις Ελληνικής γλώσσας θα είναι υποχρεωτική, δεν θα έχουν ποτε θρησκευτικές απαίτησης όπως τζαμια, ρουχισμό και σύμβολα...

    2 : Να σταματήσετε να χαϊδεύετε τους κουκουλοφόρους, τους τρομοκράτες, τους γκαζάκηδες, τους ληστές, τους τσαντάκηδες, τους κλεφτες, τους εμπορους ναρκωτικών, τους λωποδύτες και όλους όσους παρανομούν. Τα δικαστήρια θα τους καταδικάζουν λογικά και αμερόληπτα χωρίς πολιτικές παρέμβασις, και την τιμωρία τους θα την περνούν μέσα στις φυλακες χωρίς καμια μείωση η πρόωρη αποφυλάκιση, Η φυλακες δεν είναι ξενοδοχεία για διακοπές και οι κατάδικοι δεν θα πρέπει να τα περνούν καλά στις φυλακες, η διαμονή τους μέσα στις φυλακες πρέπει να τους θυμίζουν οτι έκαναν κακό και να μετανιώνουν καθημερινός για ότι κακό έκαναν...

    3 : Απελευθερώστε τα πανεπιστήμια από τους εργολάβους, τους αριστερούς και δεξιούς τρομοκράτες.
    Η ασυλία όπως είναι τώρα πρέπει να καταργηθεί, μια ειδική αστυνομική δύναμη θα πρέπει να ελέγξει όλους τους χορούς τον πανεπιστημίων.
    Για τους καθηγητές αλλα και για τους φοιτητές θα πρέπει να υπάρχουν μονο στόχοι όπως : παιδιά, μάθηση, επιστήμη...

    4 : Όλοι οι πολιτικοί, (τον τελευταίον 38 χρόνον) τοπική άρχοντες, μεγαλοεργολάβοι, εφοριακοί, δικαστές, πολyοδομια και οποια αλλα ελέγχτηκα όργανα υπάρχουν στην Ελλάδα θα πρέπει να περάσουν από το κόσκινο (και όλοι οι στενοί συγγενής τον), το κράτος θα παίρνει πίσω όλα τα κλεψιμαίικα από τους διεφθαρμένους θα τους αφαιρεί όλα τα πολιτικά δικαιώματα και θα τους επιβάλει μια μεγάλη χρηματική τιμωρία...

    5 : Στα σχολεια θα διδάσκεται την "αληθινή" Ελληνική ιστορία με μεγάλη έμφαση στον πατριωτισμό και όχι την Ελληνική ιστορία που διδάσκεται μέχρι σήμερα, η οποια είναι ψεύτικη και σε πολλά σημεία είναι ανθελληνική.
    Είναι αναγκαίο να την ξαναγράψετε !!!
    Η Ελληνική μυθολογία είναι άκρως αναγκαία να διδάσκεται σε όλα τα σχολεια, είναι η ιστορία μας, είναι μοναδική στον κόσμο, μας εμπνέει περιπέτεια, γνώση, ηρωισμό και μας κάνει πολύ υπερήφανους.
    Οι Αμερικανοι έχουν τον Elvis, τιv Marilyn Monroe και τον mickey mouse από τους οποιους βγάζουν δισεκατομμύρια κέρδη, και μπράβο τους !!!
    Εμείς τι έχουμε? βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει!! είναι τόσο πολλά τα δικά μας αβαντάζ που ούτε καν μετριούνται, εμείς έχουμε ντόρτια, εξάρες και πεντάρες ενώ οι άλλοι έχουν δυάρες και ψιλά...

    6 : Το σύνταγμα και μαζί με αυτό όλο το πολιτικο σύστημα πρέπει να αλλαχτεί, να γίνει πιο δίκαιο, πιο μοντέρνο, πιο κοινωνικό, πιο πατριωτικό και πιο λαϊκό,, όλοι οι δικαστές εισαγγελείς και πρόεδροι που είναι τοποθετημένοι από τα διαφορα πολιτικά κόμματα θα πρέπει να απολυθούν, μόνον όσοι είναι ουδέτεροι, ικανοί, συνεπής επαγγελματίες θα εργάζονται σε αυτές τις θέσεις,,, οι πολιτικοί που λένε επανελημένως ψέματα είτε προεκλογικά, είτε στην πολιτική τους καθημερινότητα θα απολύονται χωρίς καμια αποζημίωση και ταυτόχρονα θα χάνουν όλα τα πολιτικά τους δικαιώματα με απόφασις δικαστηρίων...

    • serpiko avatar
      serpiko @ Alianthos Varkiza 25/09/2013 01:57:52

      7. Η μάθηση της ελληνικής γλώσσας να καταστεί υποχρεωτική, εκτός από τους μετανάστες και για τον χρήστη Alianthos Varkiza καθώς και για όλους τους ανορθόγραφους εθνικιστές. Οι διορθώσεις του word δεν είναι αρκετές και είναι αστείο και συνάμα οξύμωρο να βλέπεις τέτοια εθνικιστικά ξεσπάσματα με τόσο κακή ορθογραφία.

      • Alianthos Varkiza avatar
        Alianthos Varkiza @ serpiko 25/09/2013 02:41:24

        Κατοικώ 40 χρονια στο εξωτερικό και είμαι άνθρωπος του δημοτικού, δικαιολογούμε?

        • Pantso avatar
          Pantso @ Alianthos Varkiza 25/09/2013 03:08:44

          Για την ακροδεξιά σου ρητορική επειδή είσαι άνθρωπος του δημοτικού δικαιολογείσαι. Για την ακροδεξιά σου ρητορική απ την στιγμη που είσαι και μετανάστης δεν δικαιολογείσαι με τίποτα.

          • katohos avatar
            katohos @ Pantso 25/09/2013 10:48:22

            οριστε;;; εσεις οι διεθνιστες δεν εχετε δικαιωμα γνωμης σε αυτα τα θεματα μιας και αλλος ο ρολος σας. ο ελληνικος λαος ομως εχει αλλη γνωμη. και που σου εκανα σχολιο χαρη σου εκανα.

          • katohos avatar
            katohos @ Pantso 25/09/2013 13:16:02

            άλλο μετανάστης με όνομα και διεύθυνση και λόγο ύπαρξης και άλλο λαθρομετανάστης χωρίς στοιχεια ποσο μάλλον λόγο ύπαρξης.

  17. sakis avatar
    sakis 25/09/2013 01:50:34

    Mετά την τραγική δολοφονία του Φύσσα ακούμε ότι ανοησία και παρανοισμό του κατέβει κάποιου στο κεφάλι.Εδώ στο STAR να φανταστείτε έδειχναν σε χωματερή στον Ασπρόπυργο τους δήθεν χώρους εκπάιδευσης Χρυσαυγητών και ως αυτόπτης μάρτυρες για επιβεβαίωση του γεγονότος είχαν οπλοφόρους τσιγγάνους με επαναληπτικές καραμπίνες που πυροβολούσαν ασκόπως στον αέρα.Δηλ είχαμε απο τους τσιγγάνους απο τους οποίους έπαιρνε ο δημοσιογραφος συνέντευξη για την ''παρανομη'' ΄δράση της Χρυσής Αυγής τέλεση 3 ποινικών αδικημάτων.Παράνομης οπλοκατοχής,οπλοφορίας και οπλοχρησίας αφού είχαμε άσκοπους πυροβολισμούς χωρίς να επέμβει εισαγγελέας και αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι φαντάζομαι θα έχουν πλουσιο ποινικό μητρώο απο κλοπές και ληστείες στην περιοχή αυτοί αποτελούν ....ως ''συγκλονιστικές'' μαρτυρίες για τους δημοσιογραφους και φυσικά χωρίς κάποια αποδεικτικά στοιχεία.
    Εδώ εμφανίζονται ''πρώην'' και ''νυν'' Χρυσαυγήτες(χωρίς βέβαια να το επιβεβαιώσει κανείς)και ισχυρίζονται πράγματα που δεν μπορούν να αποδείξουν και όλα αυτές οι καταγγελίες εμφανίστηκαν ''τυχαία'' μετά το φόνο στο Κερατσίνι(να φανταστώ τόσο κρίσιμες καταγγελίες που είχαν οι ''πρώην'' χρυσαυγήτες τις κρατούσαν ...μυστικές τόσο καιρό που είναι η χρυσή αυγή στη βουλή και εντελώς τυχαία μετά το φόνο του Φύσσα τις θυμήθηκαν)
    Εδώ ισχύει το ρητό τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε 5-6.
    ΥΓ:Εδώ ρε παιδιά ο προεδρος των Πακιστανών Ελλάδας(έχοντας καταδικάστικη αποφαση απο την δικαιοσύνη για δουλεμπόριο ανθρωπων) όπου στη χώρα του βάζουν βόμβες σε χριστιανικές εκκλησίες,αποκεφαλίζουν άπιστους,θεωρούν τις γυναίκες ''σκουπίδια'' και τις λιθοβολούν να το παίζει ''τιμητής' 'της Δημοκρατίας

  18. Νίκη avatar
    Νίκη 25/09/2013 08:02:32

    Όταν το καδρόνι δεν έχει Ελληνική σημαία είναι επαναστατικό και όταν την έχει είναι φασιστικό από εγκληματική οργάνωση. Υπάρχουν άκρα καλά και κακά και αυτό το είχα μάθει από το δημοτικό. Τότε που νόμιζα ότι αριστερός είναι αυτός που γράφει και τρώει το φαγητό του με το αριστερό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.