#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2011 14:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Π. Καμμένος: Δεν δίνω ψήφο εμπιστοσύνης



Την απόφασή του να μη δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση του Λουκά Παπαδήμου ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής ο βουλευτής της ΝΔ Πάνος Καμμένος, και ταυτόχρονα εξαπέλυσε σφοδρότατη επίθεση στην προηγούμενη κυβέρνηση, στοχοποιώντας ιδιαίτερα τον πρώην υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, αλλα και το Γιώργο Παπανδρέου.

«Ποιά εμπιστοσύνη μπορούμε να δείξουμε σε έναν πρωθυπουργό για τον οποίο η γαλλική εφημερίδα Le Monde αναφέρει ότι είναι από τους πρωτεργάτες της μεγάλης τράπεζας Goldman Sacks, η οποία ορίζει τη νέα τάξη πραγμάτων και παρεμβαίνει και στην Ιταλία; Σε αυτή δούλευε κι ο κ. Παπακωνσταντίνου παλαιότερα», παρατήρησε με νόημα ο κ. Καμμένος.

«Υπάρχει ή όχι εμπιστοσύνη σε έναν πρωθυπουργό που αν μεν κρατήσει την πατριωτική του στάση έχει καλώς, αν όμως πράξει αυτά που υπόσχεται στην "Τριμερή" -που είναι μέλος- μαζί με τα συμφέροντα εκείνων των ΜΜΕ που τον στήριξαν, οδηγούν σε απαξία των πολιτικών, σε καταρράκωση κάθε θρησκείας και σε παγκοσμιοποίηση με επικράτηση των αγορών και των τραπεζών», συμπλήρωσε ο βουλευτής και κάλεσε όλους να αναλογιστούν ότι αυτή θα είναι η τελευταία Βουλή γιατί όπως υποστήριξε, «η επόμενη είναι συμφωνημένο να γίνει με λίστα και κάποιοι από μας δεν θα είμαστε μέσα γιατί μιλάμε πολύ».

Μεταξύ άλλων ο κ. Καμμένος επικαλέστηκε τις αναφορές για παραποίηση των στοιχείων για το έλλειμμα επί υπουργίας Παπακωνσταντίνου, υπογραμμίζοντας πως παρ’ όλα αυτά «ο κ. Παπακωνσταντίνου είναι σήμερα εδώ ως μέλος της νέας κυβέρνησης», και τον κ. Παπανδρέου για κερδοσκοπικά παιχνίδια με το ζήτημα του δημοψηφίσματος.

Αμεση ήταν η απάντηση του κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος παρατήρησε ότι όσα ανέφερε ο κ. Καμμένος ακούγονται και αναγράφονται μόνο σε περιθωριακά blogs και δεν έχουν θέση στη Βουλή, καλώντας τον αν έχει στοιχεία για όσα λέει, να τα δώσει στη Δικαιοσύνη ή να ζητήσει κοινοβουλευτικό έλεγχο, για να προσθέσει χαρακτηριστικά ότι όλα τα άλλα είναι τζάμπα μαγκιές.

Στην ομιλία του ο υπουργός Περιβάλλοντος χαρακτήρισε το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης υπό το Λουκά Παπαδήμο «πρωτόγνωρη διαδικασία σε μια απολύτως κομβική στιγμή για το μέλλον και τη σωτηρία της χώρας», και ταυτόχρονα επεσήμανε πως πρόκειται για μία «επιλογή που δεν μπορεί να είναι πουκάμισο αδειανό, καθώς διακυβεύεται η θέση και πορεία της Ελλάδος μέσα στην Ευρώπη».

«Η κυβέρνηση αυτή που ζητά ψήφο εμπιστοσύνης», πρόσθεσε, «βασίζεται πάνω σε ένα σχήμα τριών κομμάτων με διαφορετική διαδρομή και ιδεολογία που δήλωσαν όμως ότι προέχει ένας κοινός στόχος: Να σταθεί στα πόδια της η χώρα, να σωθεί και να κάνει τα επόμενα βήματα της. Όλα τα κόμματα προσέρχονται με βάση την ιστορία τους, αλλά μας δεσμεύει όλους η απόφαση των τριών αρχηγών. Να δουλέψει η κυβέρνηση για να υλοποιήσει τις αποφάσεις της 28ης Οκτωβρίου», διεμήνυσε ο κ. Παπακωνσταντίνου.

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2091624

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 15/11/2011 15:12:12

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΜΕΝΟ . ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ._

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ ΣΠΥΡΟΣ 15/11/2011 15:15:57

      i stand by him as well

  2. βασιλης avatar
    βασιλης 15/11/2011 15:13:48

    Μπραβο Πανο. Δειξε ποιοι ειναι οι πραγματικοι αντρες και ποιοι ειναι κοτες.

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ βασιλης 15/11/2011 16:31:52

      Ας μην είμαστε τόσο άδικοι με τον αρχηγό.

      Έχει αποδείξει, κατά το παρελθόν, ότι ξέρει να αντιστέκεται, με το όποιο κόστος. Αυτό που, ίσως, ΔΕΝ έχει καταλάβει είναι πως λόγω του ασυμβίβαστου παρελθόντος του ξαναβγήκε στην επιφάνεια. Ο κόσμος τελικά δεν ξεχνά, κι ας αργεί να καταλάβει. Και βεβαίως, μόνο μια ανάλογη στάση με αυτή του παρελθόντος θα τον κάνει πρωθυπουργό.

      Οι μεγάλες αλλαγές δε γίνονται με μισόλογα.

      Όσον αφορά τον Καμμένο, τι να πω ρε παιδιά... Κάνω διάφορες σκέψεις, αλλά όταν σκέπτομαι τη στάση που επέδειξε σε Siemens, CDS και Μνημόνιο, τότε ένα πράγμα έχω να πω.

      ΚΑΜΜΕΝΕ είσαι ΠΑΛΗΚΑΡΙ.

      Υ.Γ. Καμμένε δεν είσαι μοναχικός καβαλάρης. Κι ας φαίνεσαι έτσι...

  3. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 15/11/2011 15:15:18

    Μήπως οι νεοδημοκράτες - πατριώτες -αντινεοφιλελεύθεροι που αφθονούν εδώ μέσα θα έπρεπε να πάρουν καθαρά θέση για τα τεκταινόμενα στη ΝΔ πριν είναι πολύ αργά; Συγκυβερνάτε με Παπακωνσταντίνου - Βενιζέλο (για να μη πω για τους άλλους) και αποδοκιμάζετε τον Καμμένο. Πού πάτε;

    • Lampros avatar
      Lampros @ τηλέμαχος αναγνώστου 15/11/2011 16:00:26

      Μπράβο ρε Τηλέμαχε.
      Αντε, γιατί μερικές φορές καποια πραγματα ειναι πολύ χοντροκομμενα, όσο καλοπροαίρετος και να εισαι.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Lampros 15/11/2011 17:45:57

        Πανο Καμενε,
        ξερω οτι μας διαβαζεις.
        Δειξε επιτελους οτι καποιος μεσα στην ελληνικη βουλη εχει το θαρρος να λεει ΟΧΙ.
        Μην ψηφισεις την νοθα κυβερνηση και κυριως ΜΗΝ σκεφτεις να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ.
        Χρειαζομαστε τη φωνη σου μεσα στη βουλη!

  4. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 15/11/2011 15:27:09

    Ακουγεται εντονως για διαγραφη του....ελπιζω να μην συμβει....

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αλεξανδρος 15/11/2011 15:59:19

      Εγώ ελπίζω να συμβεί να κάνει κόμμα για να τον ψηφίσω.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ @ anonymous 16/11/2011 10:49:39

        ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙΣ ΕΔΩ ΠΑΛΛΗΚΑΡΗΣΙΑ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ, ΣΩΖΕΤΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΡΙΣΚΟ. ΑΥΤΟ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΕΝΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΝΤΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑ. ΑΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗ Ν.Δ ΣΑΣ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ, ΚΑΚΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΟΧΥΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΔΕΞΙΩΝ, ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ, ΚΕΝΤΡΩΩΝ.... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ Ν.Δ ΤΩΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΣΥΜΒΙΒΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ, ΕΝΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ, ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΤΕ. ΤΟΥΣ ΠΕΦΤΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ.

    • Justice avatar
      Justice @ Αλεξανδρος 15/11/2011 18:14:18

      Να τον διαγράψει άμεσα.
      Γιατί είναι αντιμνημονιακός...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αλεξανδρος 15/11/2011 22:33:46

      Δηλαδη οι διαγραφες ειναι μιας κατευθυνσεως.Ο Χατζηγακης να διαγραφει αλλα ο Καμμενος οχι.
      Κατα βαση ο Σαμαρας δεν θα ηθελε να τον διαγραψει.Ομως το κυρος του αρχηγου διακυβευεται αν δεν το κανει.

      • Αλεξανδρος avatar
        Αλεξανδρος @ ψυχραιμια 15/11/2011 22:45:11

        Το κυρος του αρχηγου αντλειται απο τη βαση .... οταν η βαση ειναι αντιθετη με τη διαγραφη δεν διακυβευεται το κυρος του Αρχηγου???

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Αλεξανδρος 16/11/2011 08:49:51

          Που το ξερεις οτι ειναι αντιθετη;Απο τα σχολια στο antinews;
          Τροπος να μετρηθει η αποψη της "βασης" δεν υπαρχει - και ποια βαση αλλωστε.Το 33% των τελευταιων εκλογων;
          Προκειται για αριστεριστικη νοοτροπια οπου σε μια διαμαχη εκ των προτερων απονεμεται ο τιτλος του "φιλολαικου" σε μια αποψη και επιχειρειται να επιβληθει ανεξαρτητως κανονων και καταστατικων.
          Ο Καμμενος αν αψηφισει την κομματικη πειθαρχια πρεπει να διαγραφει οπως και ο Χατζηγακης.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ @ ψυχραιμια 16/11/2011 10:56:58

        Ο κ. ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΑΡΕΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΜΕΝΗΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΚΟΙΤΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΡΑΧΝΙΑΣΜΕΝΟ ΤΖΑΜΙ... ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΔΙΕΓΡΑΨΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ), ΔΕΚΑΔΕΣ ΟΜΟΙΟΥΣ...ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ.
        Ο ΠΑΝΟΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟ, ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ. ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ 3-4 ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΒΟΥΛΗ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ Η Ν.Δ. ΑΣ ΤΟΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΑΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧ...ΔΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!

  5. Lampros avatar
    Lampros 15/11/2011 15:29:57

    Αυτές ειναι κουβέντες. Ανοικτές, καθαρές, αντρικές. Οχι ναι μεν αλλα και στρογγυλέματα. Και για να προλάβω, ναι, τα κάνει με τις πλατες της περιουσίας του, αλλά καλύτερα έτσι παρα να παρακαλάει τον καθε εργολάβο για... χορηγία!
    Αν μιλουσαν έτσι και στην επισημη ΝΔ, σημερα ο ΓΑΠ θα ηταν στην φυλακή, και οι αγορές θα ειχαν παρει το μύνημα τους πως εδώ κάτι αλλαζει & δεν ειμαστε μπανανία να μας αγορασουν έναντι πινακίου φακής.

  6. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 15/11/2011 15:35:30

    Eίσαι μάγκας Πάνο.
    Μην φοβάσαι τίποτα.Εχεις εμάς στην Β Αθήνα.Εμείς τον βγάλαμε τον Σαμαρά από τα δυτικά προάστια.Εκεί που όλοι οι βουλευτάδες απ τα τζάκια στήριζαν την κόρη και μόνο εσύ και ο Παναγιωτόπουλος αντισταθήκατε.
    Δεν θα τολμήσει κανείς να σε αγγίξει.
    Οσοι ΝΔημοκράτες σε άκουσαν σήμερα στην βουλή κατάλαβαν ότι μόνο εσυ τα λες ευθέως εκεί μέσα.Δεν φοβάσαι τους ανύπαρκτους και τις λέσχες τους.

    • δημητρης μαλαμουλης avatar
      δημητρης μαλαμουλης @ Γιώργος Π 16/11/2011 09:40:58

      e οχι κι αντιστάθηκε στη κόρη μια βδομάδα τατσι μητσι κότσι ήτανε.

  7. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 15:38:55

    Ο Καμμένος λαϊκίζει. Και με τον τρόπο του προσβάλλει τον Πρόεδρο Σαμαρά

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 15:42:37

      Κατά τη γνώμη μου πάντα. Αφού η προώθηση συμφερόντων της τριμερούς ή των ΜΜΕ είναι μόνο εικασίες και από τη στιγμή που ο Σαμαράς μιλάει ξεκάθαρα για εκλογές πριν την άνοιξη, δεν μπορεί ένας βουλευτής να επιμένει να μην βλέπει τον σχεδιασμό του Προέδρου του και το γεγονός ότι δεν γινόταν αλλιώς εκτός και αν ήθελε η ΝΔ να γίνει ένα μπλε ΚΚΕ και να έρθει να κυβερνήσει τα μετά Παπανδρέου ερείπια της Ελλάδος. Να μην διαγραφεί διαπαντός, αλλά να του επιβληθεί μια επίπληξη για τη στάση του. Αν αυτό νιώθει ότι τον προσβάλλει ας παραιτηθεί μόνος του

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 15:49:20

        "Αν αυτό νιώθει ότι τον προσβάλλει ας παραιτηθεί μόνος του'.

        Εδώ βρίσκεται όλη η ουσία, αν διαφωνεί κάποιος τόσο ριζικά με μια κορυφαία επιλογή του κόμματος στο οποίο ανήκει, τότε διαχωρίζει ευθέως τη θέση του και παραιτείται. Αντρίκια πράγματα, που λένε και μερικοί...

        • Heaven avatar
          Heaven @ Τιγράνης 15/11/2011 16:27:19

          Τιγρανη και Μανωλη,
          ο Καμενος βγηκε με την ΝΔ εναντια στο Πασοκ και οχι με το Πασοκ-Λαος-ΝΔ.
          δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να παραιτηθει!
          δεν πραττει τιποτε εναντια στους ψηφοφορους του. το αντιθετο μαλιστα!!!!

          σας παρακαλω πολυ βγαλτε τα κομματικα γυαλια, γιατι διαλυεστε, διαλυομαστε, διαλυονται τα παντα.
          το εθνικο συμφερον προσταζει αλλα αυτη τη στιγμη.

          • Costas avatar
            Costas @ Heaven 15/11/2011 16:56:20

            Swstos/h......+++++++++++++

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Heaven 15/11/2011 17:25:56

            Έχουμε και λέμε… Σε κορυφαίο ζήτημα εθνικής μάλιστα επιλογής που κάνει το κόμμα με ανάληψη μάλιστα τεράστιου ρίσκου από τον ίδιο τον αρχηγό του κόμματος (ας μην κρίνουμε εδώ την επιλογή) ένας βουλευτής διαφοροποιείται καίρια. Σε περίπτωση που, όπως ισχυρίζεστε ότι διαπιστώνετε, η στάση του συμπλέει με τη γνώμη των ψηφοφόρων του, τότε καλώς κάνει και δεν παραιτείται, οφείλει όμως να ανεξαρτητοποιηθεί. Αν πάλι νιώθει ότι δεν έχει τη στήριξη των ψηφοφόρων του, οφείλει να παραιτηθεί. Από τη στιγμή πάντως που η ΝΔ υιοθέτησε τη στάση της μεταβατικής κυβέρνησης σωτηρίας υπό τον Παπαδήμο, ενώ ο Καμμένος εκ των προτέρων, και εντίμως, είχε καταστήσει σαφές ότι μια τέτοια επιλογή τον ξεπερνούσε σε επίπεδο πολιτικό, αξιακό και συνειδησιακό, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να αποχωρήσει, έστω και πρόσκαιρα, από τη ΝΔ βάζοντας την προσωπική του πολιτική αξιοπρέπεια πάνω από όλα.
            Ξέρετε, η συνείδηση, οι ηθικές αξίες, το καθαρό βλέμμα και τα λοιπά καμιά φορά έχουν και προσωπικό κόστος. Ειδάλλως κινδυνεύουν να μείνουν έπεα πτερόεντα, στη θαλπωρή μάλιστα του βουλευτικού θώκου…

          • Heaven avatar
            Heaven @ Τιγράνης 15/11/2011 19:08:22

            συμφωνω απολυτως. να ψηφισει ΟΧΙ, να διαγραφει και θα ανεξαρτητοποιηθει.
            δεν θα πρεπει σε καμια περιπτωση να παραιτηθει.
            Θα μεινει να θυμιζει αυτα που λεγαμε παλια.
            κατι σαν φωνη συνειδησης της ΝΔ!

          • VOLOVOS avatar
            VOLOVOS @ Τιγράνης 15/11/2011 21:27:12

            Η Ν.Δ μάλλον επέλεξε την κυβέρνηση καταδίκης και όχι σωτηρίας.Να είναι καλά το παληκάρι ο Πάνος που είναι σταθερός στις θέσεις του
            χωρίς κωλοτούμπες και εκφράζει αυτό που όλοι θέλαμε πριν είκοσι
            μέρες.Τουλάχιστον όλοι θα τον
            θυμούνται ως αγωνιστή και όχι
            σαν δοσίλογο.

          • lampros avatar
            lampros @ Heaven 15/11/2011 19:02:08

            Πέστα!

      • ant95388 avatar
        ant95388 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 15:50:51

        Συμφωνώ ,αν όμως ο Πρόεδρος τον διαγράψει πρέπει όλοι να αποκλείσουμε τη Συγγρού!Φτάνει πια η υπακοή !(ελπίζω να αναρτηθεί)

        • Απαισιόδοξος avatar
          Απαισιόδοξος @ ant95388 15/11/2011 17:51:00

          Και το σχόλιο αναρτήθηκε ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ 100% ΔΙΚΙΟ!

      • Anatoli avatar
        Anatoli @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 21:07:18

        Αξιότιμε κ. Μανώλη,

        Ο Πάνος δείχνει τον δρόμο σε όλους τους βουλευτές να μη δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης. Πριν να είναι αργά.

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 16:39:03

      Η στάση του Καμμένου (και άλλων), ίσως, και να βοηθάει κάποιες φορές το Σαμαρά να αντισταθεί. Ας μην αποκλείουμε και αυτό το ενδεχόμενο.
      Οψόμεθα..

      • Φίλος avatar
        Φίλος @ Greek Voter 15/11/2011 19:02:28

        Το ελπίζω. Πραγματικά το ελπίζω.

    • Lampros avatar
      Lampros @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/11/2011 18:05:24

      ενώ όσοι γλύφουν τον Σαμαρα τον τιμουν??
      Όχι ρε Μανώλη. Δεν ειναι έτσι. Καλύτερα να εχει δίπλα του ανθρωπους που λενε αλήθεια όχι χειροκροτητές και δημοσιοσχετίστες. Εχουμε χορτάσει Αβραμόπουλους και καρεκλοκενταυρους, ενω οι αγνοι μαχητές ματωνουν.
      Ο μακαρίτης ο Παππους μου, μου ελεγε "οσοι σε αγαπανε σε κανουν να κλαις" Αυτές τις μέρες τον σκέφτομαι συνέχεια!

  8. manos avatar
    manos 15/11/2011 15:42:52

    Εδώ και καιρό τα λέει χωρίς περιστροφές. Τέτοιους ανθρώπους χρειαζόμαστε.

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/11/2011 15:45:19

    Μπράβο στον Καμμένο. Μακάρι να τηρούσε την ίδια στάση και η ΝΔ.
    Οση πίεση και να δεχόταν έξωθεν.

  10. Δεξιός μπακ avatar
    Δεξιός μπακ 15/11/2011 15:45:27

    Να ψηφίσει και ο Καμμένος τη γραμμή Σαμαρά. Κανείς δεν μπορεί να πηγαίνει αντίθετα στη γραμμή του Προέδρου. Δεν μπορεί να φαίνεται ο αυριανός Πρωθυπουργός ότι σύρεται από διάφορους παραγοντίσκους, όπως ορθά παρατηρεί στην ανάρτησή πριν ο Μ.Ο. για το πυροτέχνημα Χατζηγάκη.

    • romios avatar
      romios @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 16:23:04

      Με αυτήν τη λογική δε χρειαζόμαστε 300 εκλεγμένους από το λαό, αλλά πολύ λιγότερους (όσο για τη γραφειοκρατική διεκπεραίωση) διορισμένους από τον αρχηγό...

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ romios 15/11/2011 17:51:31

        Δεν μπορείς να πηγαίνεις σε μια τόσο κρίσιμη μάχη και ο καθένας να λέει τα δικά του... Αυτή είναι η πιο κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα μεταπολιτευτικά. Αν δε συμφωνείς με τη γραμμή του κόμματος αποχωρείς. Αν δεν φύγεις μόνος σου, η λογική λέει ότι πρέπει να σε διαγράψουν...

        • romios avatar
          romios @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 18:53:10

          Δεν απαντάς στο επιχείρημά μου, αλλά μάλλον σε κάποιο άλλο. Ξαναρωτώ: γιατί χρειαζόμαστε 300 βουλευτές, αν στα "σοβαρά ζητήματα" πρέπει να ισχύει αυτό που λέει ο αρχηγός; Αν, με το σκεπτικό σου, η ελευθερία του βουλευτή περιορίζεται μόνο σε ζητήματα ήσσονος σημασίας, τότε απλά ...ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!

          Εκτός εάν δεν έχουμε δημοκρατία αλλά "κομματοκρατία"...

          • Δεξιός μπακ avatar
            Δεξιός μπακ @ romios 15/11/2011 20:02:42

            Δε μιλάμε αυτή τη στιγμή για 300 Βουλευτές, αλλά για έναν. Οι βουλευτές των υπόλοιπων κομμάτων έχουν τη δική τους πορεία, ανάλογα με τη γραμμή του κόμματος και τη δική τους λογική. Αυτή τη στιγμή μιλάμε για έναν Βουλευτή, που σε ένα τόσο κεφαλαιώδους ζήτημα για τη χώρα διαφωνεί με την κεντρική επιλογή του Προέδρου που τον ψήφισαν, για πρώτη φορά, πάνω από 400.000 άνθρωποι. Δε βλέπω κανέναν άλλον να λέει ότι δε θα ψηφίσει. Με την επιλογή του ο Σαμαράς έβαλε την Ελλάδα πάνω από το κόμμα και, επίσης, μας απάλλαξε από τον ΓΑΠ. Δε μπορεί κανείς να τα ακυρώνει όλα αυτά. Όποιος δε συμφωνεί μπορεί να λέει την άποψή του από αλλού, αυτό δεν εκφράζει όμως τον Πρόεδρο της ΝΔ.

          • romios avatar
            romios @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 20:27:30

            Άλλη γλώσσα μιλάμε; Το ότι οι υπόλοιποι βουλευτές συμμορφώνονται προς τας υποδείξεις είναι επιχείρημα; Ή μήπως για να ασκεί ο βουλευτής την ελευθερία του πρέπει να κάνει ...συνεταιρισμό με καναδυό ακόμη, για να μην είναι μόνος; Τα υπόλοιπα που λες είναι, προφανώς, εκτός θέματος, αλλά θα τολμήσω να σε πειράξω λιγάκι: οι 400.000 που ψήφισαν τον αρχηγό (ανάμεσά τους κι ο γράφων και, μάλιστα, από την εποχή της ΠΟΛΑΝ) δεν είναι μόνο το όπλο του απέναντι σε κάθε διαφωνούντα, αλλά και η αλυσίδα που τον δεσμεύει στη γραμμή που θα ήθελε ο λαός. Εκτός αν ο λαός είναι ώριμος μόνο όταν μας δίνει την ψήφο του και "ανώριμος" όταν ο αρχηγός θέλει να κάνει του κεφαλιού του.

        • lampros avatar
          lampros @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 19:05:10

          Δεν μπορείς να πηγαίνεις σε μια τόσο κρίσιμη μάχη και ο καθένας να λέει τα δικά του…

          Δεν είναι μάχη του Σαμαρά, είναι μάχη των Ελλήνων.

          Και ο Καμμένος καλά τα λέει.

          Οι κομματικοί υπολογισμοί σου θα φαίνονται τελείως αστείοι αν μεθαύριο ο λαός στείλει και τους 300 -πλήν μερικών εξαιρέσεων- στο Γουδί.

          Στα τέτοια μας η ΝΔ και το κάθε κόμμα, εδώ καίγεται η πατρίδα. Άντε με το ίδιο μικροκομματικό στόκο από το '74...

          • Δεξιός μπακ avatar
            Δεξιός μπακ @ lampros 15/11/2011 20:10:24

            Φυσικά και δεν κάνω κομματικούς υπολογισμούς. Όπως λέω και παραπάνω, ο Σαμαράς με την απόφαση αυτή έβαλε την πατρίδα πάνω από το κόμμα, με τα δικά του κριτήρια. Άκουσα την ομιλία του χθες και με κάλυψε απόλυτα. Για να μην καεί η πατρίδα, πρέπει να εξυγιάνουμε τα κόμματα. Και αυτό προσπαθεί να κάνει ο Σαμαράς. Ήδη έχει βγάλει αρκετή από τη σαββούρα που υπήρχε... Αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη για το πως θα πάμε μπροστα, ας βγει συγκροτημένα στις εκλογές και ας κριθεί από τον κόσμο.

          • Agni avatar
            Agni @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 21:10:23

            ΔΛΔ τόσο καιρό έσωζε το Πασόκ?και η πολιτική του είναι πορεία διάσωσης?Κανείς δεν το πιστεύει αυτό..Αυτά τa λεέι ο ΓΑΠ και ο φύρερ όχι ο ΑΣ..Ολοι αντιθέτως ελπίζουμε ο ΑΣ να έχει κάτι μεγαλοφυιές στο μυαλό του,ωστε να αποκαταστήσει τη δημοκρατία και να φύγει εντελώς η χουντάρα,απο τον τόπο και γι αυτό έκανε "υποχώρηση",ο ίδιος είπε κανένα συγχωροχάρτι!Και σε τελική ανάλυση Ψηφίζουμε ΝΔ και Σαμαρά και αυτόν και μόνο αυτόν θέλουμε σε αυτή τη φάση για πρωθυπουργό.. Οχι παπαδήμο,γύψο,τραμπουκισμό ακροδεξιά και πασόκ..Δεν τους διαλέξαμε δεν μας εκπροσωπούν!!Είναι ότι πιο φασιστικό αυτό που συμβαίνει!Ζήτω η Δημοκρατία!

    • monroe avatar
      monroe @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 16:30:14

      καλα ρε προβατο ειναι?
      πεταει ο γαιδαρος, πεταει ειναι η βουλη?

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ monroe 15/11/2011 17:53:50

        H Βουλή δεν είναι αυτό που λες, φίλε! Από την άλλη όμως και η ΝΔ δεν είναι σκορποχώρι! Οι στιγμές είναι κρίσιμες, για να χαράσσει ο καθένας τη δική του στρατηγική σε βάρος της γραμμής του Προέδρου!

        • monroe avatar
          monroe @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 19:12:06

          Κανένας δεν μπορεί να χαράζει προσωπικές στρατηγικές. Αρκεί οι αποφάσεις του κόμματος να παίρνονται δημοκρατικά και οχι σε κλειστά γραφεία μη θεσμικών συμβούλων!!!

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 17:52:17

      Δημοκρατία είναι να συμφωνείς ελεύθερα με ότι σου υπαγορεύουν;

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ Απαισιόδοξος 15/11/2011 17:57:49

        Με αυτή τη λογική, η ΝΔ θα εμφανίζεται ότι έχει στους κόλπους της δύο εκ διαμέτρου αντίθετες γραμμές... Πως γίνεται ο Σαμαράς και όλοι οι βουλευτές να ψηφίζουν "Ναι" και ένας βουλευτής μόνο να ψηφίζει "'Όχι"; Αν δε συμφωνείς με τη γραμμή, λες αυτά που πιστεύεις από άλλο στασίδι... Και στις εκλογές, μιας και επικαλείσαι τη δημοκρατία, κρίνεσαι.

        • lampros avatar
          lampros @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 19:06:20

          Και στις εκλογές, μιας και επικαλείσαι τη δημοκρατία, κρίνεσαι.

          Γιατί, αυτή η κυβέρνηση, που στηρίζει και η ΝΔ, με εκλογές βγήκε και κρίθηκε;

          • Δεξιός μπακ avatar
            Δεξιός μπακ @ lampros 15/11/2011 20:14:09

            Αυτή η Κυβέρνηση είναι για 3 μήνες ακόμη. Καλώς ή κακώς η χώρα οδηγήθηκε σε αδυναμία δανεισμού. Αυτό δεν μπορεί να το διακινδυνεύσει κανείς. Η Κυβέρνηση θα κάνει 4 πράγματα και θα σηκωθεί να φύγει. Και ο Σαμαράς, υπεύθυνα σκεπτόμενος, ακολούθησε την υπεύθυνη στάση και μας απάλλαξε και από τον Παπανδρέου.

          • Ανδρεας-Μπαζαιος avatar
            Ανδρεας-Μπαζαιος @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 21:15:27

            Να τελειωνει αυτη η πιπιλα εδιωξε τον Παπανδρεου.
            Κανενα δεν εδιωξε. Θα δειτε που θα ξαναεπιστρεψει!
            Αλλα ουτε και με νοιαζει. Γιατι ακομη και αν εφυγε το Πασοκ ειναι εδω ενωμενο δυνατο!
            και καθεται και διπλα μας ακριβως Cheek to Cheek στα εδρανα της Βουλης!

            Γεια σου ρε λεβεντη Καμενε!!

    • ΘΑΝΟΣ avatar
      ΘΑΝΟΣ @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 17:59:33

      ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗΓΟ.ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.ΑΥΤΗ Η ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΡΧΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΥΠΟΘΑΛΨΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.ΕΙΧΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ.ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΙΖΑΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ.ΤΩΡΑ ΤΙ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ?ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ.ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ?Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΛΛΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ .

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ ΘΑΝΟΣ 15/11/2011 20:17:12

        Ο Σαμαράς ψηφίστηκε από 400.000 ανθρώπους, που τον ψηφισαν γιατί εμπιστεύτηκαν την κρίση του. Δεν μπορεί ο Σαμαράς και οι 400.000 από πίσω του να θεωρείται ότι υποθάλπτουν φασίζουσες νοοτροπίες.

        • noldor avatar
          noldor @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 22:45:47

          Πόσες ψήφους πήρε η ΝΔ στις τελευταίες εκλογές;

    • Igor Rasputin avatar
      Igor Rasputin @ Δεξιός μπακ 15/11/2011 18:05:37

      Συμφωνώ για τον Καμμένο, το ίδιο ισχύει όμως και για τους συμβούλους του Προέδρου, γιατί τελευταία τους βλέπω να έχουν πάρει τον κατήφορο, το μεγάλο.
      Και ποσώς με ενδιαφέρουν, οι σύμβουλοι, όπως κι αν λέγονται, όσο ψηλά και αν στέκονται, όπως δεν ενδιαφέρει και κανέναν άλλο που στηρίζει το Σαμαρά και τη ΝΔ.
      Με ενδιαφέρει ο Σαμαράς και μόνο.
      Για να τελειώνουμε με όλους αυτούς που παίζουν μπιλιάρδο στην πλάτη του Προέδρου και κατ' επέκταση στη δική μας. Αρκετά έχουμε ανεχθεί, διάφορους απίθανους διάττοντες αστέρες.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/11/2011 15:47:08

    Προσωπικά, συμφωνώ με αυτά που λέει, (και δεν νομίζω ότι έχει ...ιδιοτέλεια)

  12. Mara avatar
    Mara 15/11/2011 15:49:18

    O Kαμμένος είναι παλληκάρι!
    Αποκλείεται ο Σαμαράς να τον διαγράψει, γιατί ξέρει ότι λέει αλήθεια.
    Άν συντεταγμένα η Ν.Δ., με όλα αυτά τα απίστευτα στοιχεία, ενεργούσε όπως μόνος του ενεργούσε ο Καμμένος, τώρα μπορεί να μην είμασταν σε αυτή την κατάσταση, διότι αυτά δεν ήταν, ούτε είναι λαϊκισμοί. Είναι η πραγματικότητα!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Mara 15/11/2011 17:07:55

      Μάρα,

      Ὁ Πᾶνος Καμμένος μ᾿ ἔκανε ὑπερήφανη πού εἶμαι ἘΛΛΗΝΙΔΑ καί δεξιά! Ἀρκετά μέ τά σαρκαστικά σχόλια πού δέχομαι ἀπό οὔνους στό Βέλγιο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Φωτεινή 15/11/2011 17:53:52

        Καλά πείτε στους Βέλγους να πάνε να δουν αν ερχόμαστε. Ανεβαίνουν κι αυτών τα spreads. Μαζί με της Γαλλίας της Ισπανίας και μερικών άλλων κρατών. Να δούμε πόσο μακριά θα πάει η βαλίτσα. Εγώ δεν τη βλέπω να πηγαίνει μακριά.

      • Mara avatar
        Mara @ Φωτεινή 15/11/2011 18:45:38

        Φωτεινούλα μου Καλησπέρα.
        Αφιερώνω στους φίλους.... Βέλγους το παρακάτω:

        Αποδεδειγμένα, σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός, προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες.

        «Οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού...»
        Η προσπάθεια αυτή, είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν
        (οι δυτικο ευρωπαίοι) δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή, στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνόταν, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.
        Έτσι ξανά και ξανά, μια οργή ποτισμένη με μίσος, ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά (για κάθε εποχή), ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του.
        Μα ποιοι, επιτέλους, είναι αυτοί των οποίων η ιστορική αίγλη υπήρξε τόσο εφήμερη, οι θεσμοί τους τόσο περιορισμένοι, τα ήθη τους αμφίβολα έως απαράδεκτα, και οι οποίοι απαιτούν μια εξαίρετη θέση ανάμεσα στα έθνη, μια θέση πάνω από το πλήθος.
        Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους, δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα, να απαλλαγούμε απʼ αυτούς.
        Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους, έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή, να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.
        Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες.
        Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι, οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα, όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών, είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους (Έλληνες), οι οποίοι τελικά αθλούνται, οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα»!!!

        (Fr.Nietzsche)

  13. Κοινός Νούς avatar
    Κοινός Νούς 15/11/2011 15:50:36

    Ο Καμένος μιλά αφουγκραζόμενος την παράταξη η οποία ακόμη μουδιασμένα προσπαθεί να καταλάβει τις τελευταίες εξελίξεις.Πρέπει να μείνει...

  14. ΑΙΟΛΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΟΣ 15/11/2011 15:50:45

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ. ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ.

  15. Gas Bailey avatar
    Gas Bailey 15/11/2011 15:56:38

    Ο Καμμένος είναι κομμάτι της καρδιάς του νεοδημοκράτη.
    Κρατάτε τα άρματα για τους λοιπούς χατζηγάκηδες.

  16. Agni avatar
    Agni 15/11/2011 16:02:27

    Χωρίς να είμαστε μεσ' τα πράγματα και εκ του ασφαλούς μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε,σίγουρα ο Πρόεδρος ξέρει καλύτερα απο τον καθέναν μας πως θα κινηθεί..Απο κει και πέρα όμως οτι έχουμε μια αδιαφανή κυβέρνηση χωρίς λαική εντολή ακόμα και αν είχε τις καλύτερες προθέσεις(που προφανώς-εικάζοντας πάντα-δεν έχει)που δεν ξέρουμε αν θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές το συντομότερο,δεδομένου οτι και τα μύντια υπονομεύουν ακατάπαυστα ένα τέτοιο ενδεχόμενο,δεν είναι καθόλου εικασία αλλα ενδεχομένως οι σπόροι(για να μην πω κάτι χειρότερο)ενός πραξικοπήματος..Και θέλω να πιστεύω οτι όλοι είμαστε πάνω απο όλα δημοκράτες,και πιστοί στο σύνταγμα-όσοι τουλάχιστον δεν φλερτάρουμε με το Πασόκ.

  17. ΕΠΝ avatar
    ΕΠΝ 15/11/2011 16:06:07

    Δεν ψήφισα ποτέ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ , πάντα ψηφίζω αριστερά. Θεωρώ ότι η πράξη του Πάνου Καμμένου είναι πατριωτική και αντρίκια. Χρειαζόμαστε τέτοιους πατριώτες σ΄ όλα τα κόμματα. Μπράβο του.

  18. sawas avatar
    sawas 15/11/2011 16:07:35

    Ο Καμμενος κέρδισε παλικαρίσια και με κόστος το δικαίωμα του να κρατεί αυτήν την στάση. Του το αναγνωρίζω!

    Να κοιτάξουν αλλού για "σκουριασμένες πρόκες" που μόνο φθορά στο όχημα της ΝΔ προκαλούν.

  19. σίγουρος avatar
    σίγουρος 15/11/2011 16:08:44

    Αν ο Σαμαράς διαγράψει τον Καμμένο εδραιώνει την υπαναχώρησή του. Δυστυχώς δεν ήταν απλά ένα λάθος...

  20. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 15/11/2011 16:10:07

    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΜΕΝΕ:Υποβάλω τα σέβη στον Παναγιώτη τον Καμμένο και του βγάζω το καπέλο. Ο Καμμένος αν και πλούσιος είναι ένας λαικός αγωνιστής.

  21. A.M. avatar
    A.M. 15/11/2011 16:11:02

    Πάνο μαζί σου!
    Μας εκφράζεις όσο κανένας άλλος πολιτικός.
    Και αν σε διαγράψουν, πάλι μαζί σου.

  22. girogos avatar
    girogos 15/11/2011 16:16:04

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΜΕΝΟ

  23. Kάποιος avatar
    Kάποιος 15/11/2011 16:17:09

    Οι βουλευτές έχουν υποχρέωση πρώτα να ακούν και να εκφράζουν τον λαό που τους εκλέγει και μετά να ακολουθούν την κομματική πειθαρχία.
    Οι βουλευτές έχουν υποχρέωση πρώτα να ακούν και να εκφράζουν τον λαό που τους εκλέγει και μετά να ακολουθούν την κομματική πειθαρχία.
    Το θλιβερό φαινόμενο να βλέπουμε γύρω από πρωθυπουργούς και αρχηγούς κομμάτων έναν συρφετό βουλευτών και πολιτικών που επιδοκιμάζει και ψηφίζει κατ'εντολήν είναι εκφυλισμός της δημοκρατίας και νόθευση της λαϊκής θέλησης.
    Κάτι τέτοιες πρακτικές μας κατάντησαν στα σημερινά κοινοβουλευτικά χάλια και στο να προσλαμβάνουμε πρωθυπουργούς αντί να τους εκλέγουμε.

  24. smash avatar
    smash 15/11/2011 16:17:35

    Σωστός ο Καμένος, μπράβο του.

  25. Penelope avatar
    Penelope 15/11/2011 16:17:47

    '' Τα κόμματα μας- Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, Λ.Α.Ο.Σ. δεν έχουν μεγάλες διαφορές- είμαστε ευρωπαϊστές. Η Ελλάδα χωρίζεται σε ευρωπαϊστές και σε κομμουνιστές''
    -ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ.

    Μήπως όμως ο διαχωρισμός είναι άλλος ?
    Μήπως οι πολιτικοί χωρίζονται σε ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ( Οπως ο Πάνος Καμμένος, και άλλοι αντιμνημονιακοί ) Και σε Προδότες ??

    Γιατί, πως αλλιώς θα χαρακτηριστούν όσοι πολιτικοί υπογράψουν τη δανειακή Σύμβαση ,
    ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΚΑΘΕ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΑΡΑ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ -, ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ?

  26. romios avatar
    romios 15/11/2011 16:19:49

    Τρικυμία εν κρανίω ή απλό, γάργαρο πανικό δείχνουν τα καθεστωτικά επιχειρήματα του τύπου "ας παραιτηθεί αν διαφωνεί". Ο Καμμένος (όπως και κάθε βουλευτής) έχει ένα και μόνο εντολέα, το λαό που τον ψήφισε. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ αποτελεί ευθεία αμφισβήτηση της δημοκρατίας στην ουσία της.

  27. smash avatar
    smash 15/11/2011 16:21:56

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΜΕΝΟ

  28. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 15/11/2011 16:28:22

    Το ότι διαφωνεί με την γραμμή του κόμματος ο Π.Κ. είναι ένα θέμα ίσως μεμπτό για τον πρόεδρο του κόμματος, αλλά δευτερεύον, να μην πω τριτεύον... ως προς την γενική πολιτική.
    Το κύριο θέμα είναι, αν όλα αυτά που είπε είναι αλήθεια η ψέμματα. Και άν μεν είναι αλήθεια, εκεί είναι το ακόμη μεγαλύτερο θέμα που θα πρέπει να αντιμετωπίσει η Ν.Δ. όταν γίνουν εκλογές και σχηματίσει κυβέρνηση, που ελπίζω να γίνει σύντομα.
    Αν είναι ψέμματα, στο πύρ το εξώτερον...

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Χαρίλαος 15/11/2011 16:48:07

      Και... συνεχίζω, Όλοι μας εδώ και καιρό βλέπουμε ότι μας κυβερνάει ένα κόμμα, η ηγεσία του οποίου είναι 1000% διαπλεκόμενη με τους σκοτεινότερους κύκλους της λεγόμενης "παγκοσμιοποίησης".
      Και κάθε μέρα βγαίνουν στην φόρα τα κατορθώματα των διαφόρων εκπροσώπων της.
      Πιστεύετε ότι όλα όσα συμβαίνουν είναι τυχαία? Εγώ όχι!
      Και (πρός τον φίλο Φ.Κ.) δεν είμαι οπαδός νεφελίμ και της τρύπιας γής...
      αλλά είμαι (και εγώ) θύμα της τρύπιας πατρίδας μου, που την έχουν κάνει σουρωτήρι για να είναι ευάλωτη στις ορέξεις της παγκοσμιοποίησης.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Χαρίλαος 15/11/2011 17:56:13

        +1000

  29. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 15/11/2011 16:32:01

    Κομματική πειθαρχία για το νέο μνημόνιο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.
    Εκτός αν ο Σαμαράς μας δουλεύει.
    Συνεπώς δεν παίζει και διαγραφή.
    Διαγραφή Καμμένου = 2η αυτοκτονία εντός εβδομάδας
    Και φυσικά τελείωσε για εμάς η ΝΔ.

  30. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/11/2011 16:36:25

    Οι βουλευτές έχουν υποχρέωση πρώτα να ακούν και να εκφράζουν τον λαό που τους εκλέγει και μετά να ακολουθούν την κομματική πειθαρχία.
    Το θλιβερό φαινόμενο να βλέπουμε γύρω από πρωθυπουργούς και αρχηγούς κομμάτων έναν συρφετό βουλευτών και πολιτικών που επιδοκιμάζει και ψηφίζει κατ'εντολήν είναι εκφυλισμός της δημοκρατίας και νόθευση της λαϊκής θέλησης.
    Κάτι τέτοιες πρακτικές μας κατάντησαν στα σημερινά κοινοβουλευτικά χάλια και στο να προσλαμβάνουμε πρωθυπουργούς αντί να τους εκλέγουμε.

  31. romios avatar
    romios 15/11/2011 16:40:55

    Σε καμιά δημοκρατία δεν μπορεί να διαγράφεται βουλευτής-ελπρόσωπος του λαού, επειδή εξέφρασε με τη στάση του τη θέληση του εντολέα-λαού και όχι του αρχηγού. Ας ελπίσουμε ότι τελικά δε θα διαγραφεί...

  32. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 15/11/2011 16:41:04

    Γιατί να διαγραφεί ο Καμμένος;
    Επειδή υποστηρίζει την αντιμνημονιακή πολιτική που είχε η ΝΔ εδώ και 1,5 χρόνο;
    Επειδή δεν ψηφίζει Παπακωνσταντίνου και Πάγκαλο;
    Επειδή αρνείται να νομιμοποιήσει με την ψήφο του το πρώτο μνημόνιο;

  33. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 15/11/2011 16:41:42

    Ο Καμμένος λέει απλά τα αυτονόητα.

    Ο ΓΑΠ όμως άνοιξε νέους δρόμους.
    Να ζητανε από τους βουλευτές ψήφο εμπιστοσύνης κάποιοι,
    για να παραιτηθούν;;;;...... μετά.

  34. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/11/2011 16:45:09

    Δεν πρέπει να διαγραφεί ο Καμμένος. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Η νδ πρέπει να σιγοντάρει τον Καμμένο και να βγάλει προς τα έξω το μήνυμα οτι ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ.
    Αναμενω σχετικη ανακοινωση του κομματος ή ακόμα και του ιδιου του Σαμαρα.

  35. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 15/11/2011 16:45:46

    Αυθεντικό παλικάρι ο Καμμένος (αν δει κανείς δει το πάθος με το οποίο μιλάει είναι σαν να αδικείται ο ίδιος)...
    Νομίζω όμως ότι ο Σαμαράς θα τον διαγράψει (είναι lose-lose κατάσταση και να μην τον διαγράψει)...τότε όμως δεν θα είναι εύπεπτο κανένα επιχείρημα του Σαμαρά....

  36. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 15/11/2011 16:48:52

    Τι έγινε ρε παιδιά ; Επικαλέστηκα το Φαήλο,το Ροδινό και το Φάκτορα και κατεβάσατε το σχόλιο; Ρε παιδιά,ρε παιδιά....

  37. andreas gr avatar
    andreas gr 15/11/2011 16:52:14

    Στην περιπτωση που κανει το λαθος ο Σαμαρας(που ολο λαθη κανει τωρα τελευταια εσκεμενα η μη) να ξερει οτι αυτοι που θα τον ξαναψηφισουν στις προσεχεις εκλογες οποτε κι αν γινουν θα ειναι αυτοι που τον ακολουθησαν και στην Πολιτικη Ανοιξη δηλαδη τρεις κι ο κουκος.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΜΜΕΝΕ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ.

  38. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 15/11/2011 16:52:39

    Πάνο, όσο η στάση σου είναι σταθερή και τίμια, μαζί σου.

  39. Aggelos avatar
    Aggelos 15/11/2011 16:55:50

    ας τους αφησει ελευθερους..
    να ψηφισει ο καθενας οτι θελει..

    ετσι και αλλιως πλειοψηφια στη βουλη υπαρχει

    αλλα μην φερνει ο Καμμενος και το σαμαρα σε δυσκολη θεση..

    ξερει αλλωστε πως ειπε τι εκβιασμος του εγινε

  40. σίγουρος avatar
    σίγουρος 15/11/2011 16:58:33

    Τελικά σε τι διαφέρουν οι βουλευτές της Ν.Δ. (πλην Καμμένου) απ' αυτούς του ΠΑΣΟΚ;

  41. Akis.M avatar
    Akis.M 15/11/2011 17:02:29

    Μπράβο στον Πάνο Καμμένο ! ! ! ! !
    Γιά μία ακόμη φορά, η ομιλία του στην βουλή ήταν άψογη.
    Μίλησε στίς καρδιές μεγάλου μέρους τών πολιτών της χώρας μας, ανεξάρτητα
    από την πολιτική τους τοποθέτηση.

  42. σίγουρος avatar
    σίγουρος 15/11/2011 17:06:23

    Κάποιοι ζητούν απ' τον Καραμανλή να καταψηφίσει κι αυτός τη νέα κυβέρνηση. Φαντάζεστε να επανέλθει με αυτόν τον τρόπο ενεργά στην πολιτική ο Καραμανλής;

    • andreas gr avatar
      andreas gr @ σίγουρος 15/11/2011 17:32:24

      Μπραβο φιλε μου ΣΙΓΟΥΡΕ εισαι πολυ μπροστα.

  43. Μαρια avatar
    Μαρια 15/11/2011 17:07:10

    Ἄν διαγράφεῖ ὁ Καμμένος ἐπειδή εἶναι συνεπής στίς θέσεις του......θά τίς χαλάσουμε τίς καρδιές μας Πρόεδρε!

  44. Aris avatar
    Aris 15/11/2011 17:07:12

    Μπράβο Πάνο! Έτσι και κάνει το λάθος ο Σαμαράς και διαγράψει τον Καμμένο θα πρέπει να ξεχάσει πολλούς +1. Εμένα!

  45. attractoras avatar
    attractoras 15/11/2011 17:07:42

    Μπράβο Πάνο Καμμένε!! Πολλά μπράβο!

  46. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 15/11/2011 17:08:10

    Συμπληρώστε το ρεπορτάζ και δώστε μας και την απάντηση Καμμένου στον παπακωνσταντίνου για να μην τα λέμε εμείς

  47. Προμηθέας avatar
    Προμηθέας 15/11/2011 17:14:25

    Μπράβο Πάνο!
    ΑΞΙΟΣ

  48. Lewnidas avatar
    Lewnidas 15/11/2011 17:24:03

    εδώ η σημερινή του τοποθέτηση
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4uSc3SdX-vk

  49. Σ.Θ.Κ avatar
    Σ.Θ.Κ 15/11/2011 17:30:41

    Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα Ελληνες... Μπράβο Πάνο!

  50. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 15/11/2011 17:33:05

    Ενας κουκος δεν φερνει την Ανοιξη αλλα ενας κουκος θα φερει κι αλλους κουκους

  51. Kώστας avatar
    Kώστας 15/11/2011 17:33:49

    H κυβέρνηση Παπαδήμου δεν είναι κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας.
    Η επιλογή της στήριξης της κυβέρνησης Παπαδήμου από τη ΝΔ δεν είναι καν επιλογή μακράς πνοής για τη ΝΔ. Είναι μια άκρως βραχυπρόθεσμη πολιτική επιλογή με όριζοντα λίγων εβδομάδων(2/2012).
    Κατά συνέπεια ο Καμμένος δεν έρχεται σε διαφωνία με μια μακράς πνοής επιλογή της ΝΔ ή με κάποια μακροπρόθεσμη και σε βάθος χρόνου εκτεινόμενη επιλογή του κόμματος, γιατί απλούστατα η κυβέρνηση Παπαδήμου( και η από τη ΝΔ στήριξή της) ΔΕΝ είναι τέτοια.
    Άρα ΔΕΝ υπάρχει χτυπητός πολιτικός λόγος διαγραφής του.

    υγ: στο τέλος τέλος ποιός μπορεί να αρνηθεί σε ένα βουλευτή της ΝΔ να μην στηρίξει μια κυβέρνηση όπΟυ αντιπροεδρεύει ο Θόδωρος Πάγκαλος, όπου υπουργεύει ο ένοχος φουσκώματος του ελλείμματος του 2009 Παπακωνσταντίνου και όπου τον κρίσμο τομέα της Ναυτιλίας έχει το υστερικό τηλεοπτικό καρτούν Σπύρος Γεωργιάδης;

  52. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 15/11/2011 17:37:51

    Ο Πρόεδρος να ζητήσει αύριο ψήφο κατά συνείδηση από τους βουλευτές της ΝΔ.
    Αν διαγραφεί ο Καμμένος μπαίνει "σφουγγάρι" στη "σταυροφορία" της ΝΔ από τους ίδιους τους πολίτες.

  53. anideos avatar
    anideos 15/11/2011 17:45:51

    Υπαρχει καποια δηλωση απο τη ΝΔ οτι οποιος δεν δωσει ψηφο εμπιστοσηνης στην μεταβατικη θα διαγραφει;
    Για βοηθατε λιγο να καταλαβω λιγο την φιλολογια με την διαγραφη Καμμενου.
    Πως εφτασε ως εδω να ειναι το δηλημα η ψηφιζει η διαγραφεται;

  54. man8os avatar
    man8os 15/11/2011 17:49:50

    Δεν πρεπει να επιβληθει κομματικη πειθαρχεια για τη ψηφο εμπιστοσυνης σε μια κυβερνηση την οποια πολλοι βουλευτες αλλα και αλοι υγειως σκεπτομενοι ανθρωποι δεν εμπιστευονται. Γιατι να παρασχεθει ψηφος εμπιστοσνης της οποιας μερικα μελη της φερουν ποινικες ευθυνες?
    Δεν πρεπει να δοθει ψηφος με καταναγκασμο ουτε με τη βια. Οσοι βουλευτες θελουν να την ψηφισουν καλα κανουν το ιδιο και οσοι δεν θελουν. Δεν πρεπει αυτη τη στιγμη να υπαρξει ταλαντευση σε οσους στηριζουν τον αρχηγο. Γιατι το ιδιο τον υποστηριζουν και οσοι θα στηριξουν την κυβερνηση αυτη καταλαβαινοντας οτι ηταν το αποτελεσμα της διαπραγματευσης του αρχηγου και δεν μπορουσε να γινει τιποτα καλυτερο και οσοι δεν εμπιστευονται την κυβερνηση αυτη ως κυβερνηση υποπτων προσωπων.
    Για αυτο παρακαλω να μην υπαρξει καταναγκασμος των βουλευτων σε μια επιλογη που ισως καποιοι δεν πιστευουν αλλα να εκφραστουν ελευθερα και ακολουθωντας την συνειδηση τους.

  55. rocco avatar
    rocco 15/11/2011 17:59:26

    ΣΩΣΤΟΣ

  56. Διογένης avatar
    Διογένης 15/11/2011 18:00:47

    Αγαπητοί φίλοι, οφείλω να ομολογήσω ότι κάτι δεν μου αρέσει σε αυτή την ιστορία. Αυτά που λέει ο Π. Καμμένος είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά. Το "λαέ μου ευκολόπιστε και πάντα προδομένε" του εθνικού μας ποιητή δεν με αφήνει να ησυχάσω".

    Δεν ξεχνώ ότι ο Καμμένος από την αρχή υποστήριξε την Ντόρα Μπακογιάννη για την ηγεσία της ΝΔ. Όταν φάνηκε ότι γύριζε το πράγμα υπέρ του Σαμαρά, τότε έβγαλε μια απίθανη δήλωση "ουδετερότητας" και στο τέλος, όταν φάνηκε ότι εκλεγόταν ο Σαμαράς, τότε πήγε στα κρυφά, χωρίς δημόσια δήλωση, να υποστηρίξει Σαμαρά. Πόση εμπιστοσύνη μπορεί να δείξει κανείς σε κάποιον που έσπευσε να ταχθεί στο πλευρό των εκάστοτε ισχυρών, σχεδόν ξεδιάντροπα θα έλεγε κανείς;

    Δεν ξεχνώ ότι όταν κατέθεσε ο Κόκκαλής στην εξεταστική για τη Siemens, ο Καμμένος κατάπιε τη γλώσσα του. Γιατί; Πού πήγε ο ηρωισμός και η μαχητικότητα των προηγούμενων παρουσιών του;

    Κανένας μας δεν θέλει την κυβέρνηση Παπαδήμου. Πιστεύω ότι και πολλοί βουλευτές δεν τη θέλουν. Το γεγονός ότι ΜΟΝΟΝ το "παλικάρι", όπως θέλει να εμφανίζεται", Καμμένος ζητάει να την καταψηφίσει, με βάζει σε υποψίες, οι οποίες, αν ο Καμμένος δεν είναι της "ηρωικής ποιότητας" που θέλει να δείχνει, είναι τουλάχιστον τρομακτικές: Είναι υποψίες που λένε ότι προσπαθεί και αυτός (όπως και τόσοι άλλοι) να πλήξει τον αρχηγό της ΝΔ, όχι από τα αριστερά (όπως π.χ. ο Χατζηγάκης κλπ.), αλλά από τα δεξιά. Προσπαθεί δηλαδή να οικειοποιηθεί την αντιμνημονιακή δυναμική για δικό του λογαριασμό και για να πλήξει το Σαμαρά, και πιθανότατα όχι επειδή έχει το καλό της χώρας στο μυαλό του.

    Ας είμαστε πολύ προσεκτικοί πριν να τον ανακηρύξουμε εθνικό ήρωα! Διότι, αν δεν είναι, είναι κάτι που ούτε τολμούμε καν να σκεφτούμε ως χαρακτηρισμό!

    • Agni avatar
      Agni @ Διογένης 15/11/2011 19:42:52

      Δεν έχουμε δικαίωμα,να στερούμε απο κανέναν άνθρωπο τη δυνατότητα να αλλάξει,ακόμα και αν έχει κάνει λάθη,νεος άνθρωπος είναι,διαμορφώνεται και έχει δυναμική και όρεξη να εξελίχθεί(το ίδιο ακριβώς Ισχύει και για τον ΑΣ φυσικά),σε αντίθεση με πολλούς άλλους που είναι πολιτικά πτώματα που δεν πείθουν κανέναν πλέον..Αυτό που προσάπτουν πολλοί στον Πάνο οτι είναι συνομωσιολόγος κλπ,είναι απόλυτα λανθασμένο ο Πάνος χρησιμοποιεί όλες αυτές τις αναφορές με πολύ έξυπνο τρόπο,σαν ενα είδος πολιτισμικών σπουδών όπως εξάλλου και στίχους τραγουδιών,ποιημάτων και ταινίες,σαν ένα είδος χειραφετητικής μετα-αφήγησης δηλαδή προκειμένου να δώσει και στον τελευταίο Έλληνα,στο τελευταίο χωριό της επικράτειας να καταλάβει οτι κάτι δεν πάει καλά..

  57. STEAM avatar
    STEAM 15/11/2011 18:14:39

    Ο Πάνος Καμμένος είναι μεγάλο κεφάλαιο για τη χώρα!

    Οι ομιλίες του στη βουλή είναι συγκλονιστικές!

    Ένα ΜΠΡΑΒΟ και από μένα!

  58. ΒΠ avatar
    ΒΠ 15/11/2011 18:15:39

    Θερμά συγχαρητήρια κ. Καμμένε!

    Ο Σαμαράς ΔΕΝ πρέπει να τον διαγράψει. Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι Καμμένοι στην ΝΔ και το Ελληνικό κοινοβούλιο.

  59. NONOS avatar
    NONOS 15/11/2011 18:17:26

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΟ ΚΑΜΕΝΕ ΦΟΡΑΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΕΝΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΙΜΑΣ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΝΔ ΚΙ ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΟΧΙ ΨΗΦΟ ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ Η ΣΚΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΙ.................

  60. aurora3363 avatar
    aurora3363 15/11/2011 18:36:31

    κ Καμμένο μπράβο σας!!! Εκφράζεται αυτό που ίσως δεν μπορεί ??να εκφράσει ο Σαμαράς.Δεν συζητώ βέβαια για διαγραφή...γιατι θα φάει Χ

  61. weekend blogger avatar
    weekend blogger 15/11/2011 18:44:06

    Στο πρόσωπο του Π. Καμμένου πολλοί βλέπουν τον πολιτκό που τους αντιπροσωπεύει επάξια. Όχι άδικα. Χιλιοειπώθηκε στα σχόλια: Είναι παλικάρι.

    Πολλές διαμαρτυρίες για σχόλια που διαγράφονται με είχαν κάνει να σταματήσω να διαβάζω antinews. Ας καταλάβουν οι διαχειριστές ότι τα σχόλια είναι αναπόσπαστο κομμάτι του blog και οποιαδήποτε κριτική (χωρίς ύβρεις) πρέπει να γίνεται ανεκτή. Όσο κακοπροαίρετη και ας φαίνεται ή είναι.

    Στα σχόλια κάποιοι προετείνουν ψήφο κατα συνείδηση. Νομίζω ότι είναι ότι πιο κατάλληλο και δημοκρατικό για την συγκεκριμένη ψηφοφορία. Ίσως για όλες, αλλά μεγάλη κουβέντα, ας μείνουμε στη συγκεκριμένη.

  62. Freeman avatar
    Freeman 15/11/2011 19:12:01

    PANO KEEP WALKING ! Σε ψηφίσαμε διότι έχεις θάρος και θα σε στιρίξουμε όπου και να είσαι, να είσαι καλά και να μας εκπροσωπείς ΑΞΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ!

  63. popolaros avatar
    popolaros 15/11/2011 19:27:57

    Μπράβο στο Πάνο!!
    Μόνος του 2 χρόνια τα έχει βάλει με τα θηρία που τον έχουν ταράξει στις αγωγές.
    4 με 5% φέρνει στη ΝΔ, λόγω του αντιμνημονιακού-αντιπαπανδρεικού αγώνα που κάνει.
    Η Συγγρού να το σκεφτεί 2 φορές πριν τον διαγράψει.

  64. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 15/11/2011 19:34:45

    Ο ΠΚ απειλείται με διαγραφή γι αυτά που καταγγέλλει,
    ή γι αυτό που θα πράξει;

    Προφανώς για το δεύτερο ,
    γιατί θα είχε διαγραφεί ήδη...

    Μα αν δεν διαγράφεται γι αυτά που καταγγέλλει,
    -που σημαίνει ότι πιθανολογείται η ορθότητα τους- ,
    πως θα διαγραφεί όταν ευλόγως δεν τα ''εμπιστεύεται''
    και πως υπόλοιπη ΝΔ επέλεξε να τα ''εμπιστευτεί'' δια της ψήφου της;

  65. ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 15/11/2011 19:47:02

    ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ. ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΣΤΟΝ ΠΕΤΑΛΩΤΗ,ΣΤΗΝ ΦΩΦΗ, ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ, ΣΤΟΝ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ. ΔΩΣΤΕ ΨΗΦΟ ΕΣΕΙΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 15/11/2011 21:42:25

      Επιτέλους μια σωστή φωνή.
      Έχω βαρεθεί να ακούω ανθρώπους να μιλάνε σα να μην υπάρχει το κόμμα της ΝΔ.
      Μπράβο κ. Καμένο!!!!
      Έχεις παντελόνια............

  66. marilou avatar
    marilou 15/11/2011 19:50:36

    Bravo!na k kapoios pou foraei pantelonia...

  67. Κωστης avatar
    Κωστης 15/11/2011 19:52:44

    Εγώ και πολλοί άλλοι εξ αιτίας κάποιων τέτοιων καμένων δεν ψήφισαν την ΝΔ
    Οποίος δεν θέλει δρόμο
    Άντε γιατί παράγινε το κακό με τις προσωπικές φιλοδοξίες του κάθε κανενα

    • Κωστης avatar
      Κωστης @ Κωστης 15/11/2011 20:07:48

      Με τα παραζαλισμενα νεφελιμ ήθελα να πω

  68. Κωστης avatar
    Κωστης 15/11/2011 20:02:49

    Ωπα τι έγινε εδώ, σύσσωμοι οι σχολιαστές της ολμπιας πλακωσαν
    Factor αν ήθελα καμενους ήξερα που να πάω να κάνω πλάκα, είπα να σε διαβάζω για σοβαρό αλλά μάλλον με βλέπω για κινηματογράφων απόψε παρά να σε βλέπω να συμβαλεις και συ στη διάλυση του κόμματος με τα οι μετρούν

    • Agni avatar
      Agni @ Κωστης 15/11/2011 20:42:54

      Θα καταχωρούμε την κάθε αδιαφανή και ενδεχομένως εγκληματική δραστηριότητα,σε βάρος της χώρας και των κατοίκων της και θα ξεμπερδεύουμε,πλέον ως Νεφελίμ και θα ξεμπερδεύουμε(να λοιπόν πώς στέκεται ακόμα διψήφιος ο ΣΚΡΑΠ) ?Επίσης τι να κάνουμε,ο κόσμος με κοινή λογική σκέφτεται,αγοράζει,ψωνίζει,δουλεύει,πληρώνει,στέλνει τα παιδία του στρατό και τσαντίζεται όταν τον κοροιδεύουν μες τα μούτρα του,δεν καταλαβαίνει απο Φουκουγιάμα-ο οποίος παρεπιπτόντως,και με δική του παραδοχή,μας τελείωσε τώρα πλέον όλος ο "καλός" κόσμος διαβάζει Ζίζεκ και Μπαντιού..

  69. STEAM avatar
    STEAM 15/11/2011 20:14:00

    Επειδή μόλις άκουσα στις ειδήσεις ότι υπάρχει ενδεχόμενο διαγραφής του!

    Σε ένα περιβάλλον εντελώς αντικομματικό πλέον στη χώρα, τη Νέα Δημοκρατία την κρατάνε ψηλά στη συνείδηση του κόσμου στελέχη όπως ο αρχηγός της αλλά και ο Πάνος Καμμένος. Στελέχη που αναβλίζουν πατριωτισμό και σοβαρότητα! Εγώ προσωπικά θα ψηφίσω Νέα Δημοκρατία για αυτούς τους δύο συν τον Κώστα Καραμανλή που είδα στην ομιλία του Σαμαρά! Δεν μιλάμε για 10 και 20 και 50 στελέχη! Μιλάμε για 2 (!!!) και 3 (!!!). Δεν μας παίρνει λοιπόν να φύγει κάποιος από αυτούς τους λίγους σοβαρούς!

    Αντώνη Σαμαρά μην κάνεις τέτοιο λάθος!

    Πόσο μάλλον όταν ο Καμμένος έχει δίκιο σε αυτό που αντιδρά!

  70. chrisss avatar
    chrisss 15/11/2011 20:14:35

    Πάνο, είμαστε μαζί σου..συνέχισε να λες την αλήθεια και το μόνο που έχεις να φοβάσαι, είναι το να σου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι..

  71. A.M. avatar
    A.M. 15/11/2011 20:27:21

    ΔΕΝ παραιτείται!
    Ο βουλευτής ΔΕΝ εκπροσωπεί το κόμμα του στην βουλή.
    Εκπροσωπεί αυτούς που τον ψήφισαν.

    Αν στην ΝΔ δεν θέλουν νάχουν κάποιον Έλληνα που να εκφράζει κάθε πατριώτη με τις θέσεις του ας τον διαγράψουν.
    Απ την ΝΔ εννοώ.
    Γιατί βουλευτής όχι απλώς πθα μείνει
    αλλά είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΣ και να μείνει!

    Αρχίσαμε τώρα κι εμείς τις πασοκιές...
    Σα δε ντρεπόμαστε λέω 'γώ!!
    Αυτά που κατηγορούσαμε τώρα τα προτείνουμε.
    Γελοιότητες.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ A.M. 15/11/2011 21:28:22

      Αρχίσαμε... Κοιτάξτε λοιπόν τι μπορεί να προκύψει από τη στάση Καμμένου με έναν απλό παραγωγικό συλλογισμό:

      α) Ο Καμμένος είναι "Έλληνας που εκφράζει κάθε πατριώτη με τις θέσεις του".
      β) Ο Καμμένος δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης.
      γ) Ο Σαμαράς θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης.
      Άρα ο Σαμαράς δεν "εκφράζει κάθε πατριώτη με τις θέσεις του".

      Και κάπου εκεί οι παπαγάλοι του συστήματος βρίσκουν πάτημα και αρχίζουν να αποδομούν το πλέον συνεκτικό και ενωτικό στοιχείο που διακρίνει τον αρχηγό της ΝΔ, το πατριωτικό του πρόταγμα δηλαδή. Και αρχίζει ο χορός...

      Για μένα ο Καμμένος έπρεπε ήδη να είχε να ανεξαρτητοποιηθεί. Χθες.

  72. Ευμένης avatar
    Ευμένης 15/11/2011 20:28:15

    Δεν συμφωνώ πάντα με όσα λέει ο κ. Καμμένος.
    Όμως οι διαφωνίες μου είναι σε θέματα που η βαρύτητά τους σε σύγκριση με το νέο Μνημόνιο είναι μηδαμινή.
    Η νέα Μνημονιακή σύμβαση και η νέα κυβέρνηση που θα την υλοποιήσει είναι ότι χειρότερο για την χώρα μετά το 1974 και την εισβολή στην Κύπρο.
    Ευτυχώς υπάρχει τουλάχιστον ένας πολιτικό από τον δεξιό χώρο που το αντιλαβάνεται αυτό.
    Μπράβο στον κ.Καμμένο που σηκώνεται σχεδόν μόνος του μέσα στον ορυμαγδό από τα παπαγαλάκια των Μέσων Μαζικής Προπαγάνδας και τους προσκυνημένους πολιτικούς μας και αντιστέκεται.
    ΥΓ
    Όλα τα κράτη του πλανήτη έχουν τράπεζες.
    Στην περίπτωση της Ελλάδος οι τράπεζες έχουν ένα κράτος.
    (Ίσως και της Ιταλίας όπως φαίνεται..)

  73. k avatar
    k 15/11/2011 20:28:53

    ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΙ. ΕΓΩ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΙ.

  74. snowman avatar
    snowman 15/11/2011 20:44:53

    Πάνο σε ξέρω από κάποια ταξιδια. Δεν θα μας απογοητευσεις.

  75. Φωτης avatar
    Φωτης 15/11/2011 20:56:29

    Κοιταξτε τώρα να δείτε τι μάγκες που είναι κάποιοι βουλευτές , προειδοποιούν ότι δεν ψηφίσουν και συγχρ´ονως παρακαλούν απειλώντας να μη διαγραφουν
    ΑΝ ήταν όντως μάγκας ο Καμμενος ας έκανε ότι πίστευε και να μην το δημοσιοποιουσε τόσες μέρες πριν στοχεύοντας έτσι και στη δημοσιότητα
    Διότι λέγω διότι τι είναι ο κάθε κλαμενος χωρίς την ΝΔ?

  76. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 15/11/2011 21:26:57

    Την συγκυβέρνηση ή όπως αλλιώς θέλετε να την ονομάσουμε την επέβαλε η επιτακτική ανάγκη σωτηρίας της πατρίδας,έτσι δεν λέτε; Την διαγραφή του Πάνου Καμμένου η πατρίδα την ζητάει για να σωθεί; Σαν να μη τα λέτε και τόσο καλά εκεί στη Συγγρού. Τα καταφέρατε να γίνουμε από κατήγοροι του ηλίθιου Παπανδρέου,κατηγορούμενοι. Διαγράψτε και τον Καμμένο για να μείνουν οι φλούφληδες και τζιτζιφιόγκοι.

  77. Γιωργης avatar
    Γιωργης 15/11/2011 21:38:35

    Ο Κλαμμενος θέλει να διασπάσει τη ΝΔ ενώ από πίσω του έχει την παγκόσμια τάξη μόνο που δεν το έχει πάρει χαμπάρι ούτε ο ίδιος
    ψαξτε το

  78. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 15/11/2011 21:53:00

    O Σαμαράς πρέπει να στείλει ένα μήνυμα:
    α)Στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αλλά και σε κάποιους απο ΝΔ, ότι εκλογές θα έχουμε όποτε συμφωνήθηκε, δηλαδή 19/2/12. Το ΠΑΣΟΚ θα κάνει ότι μπορεί να τις πάει πιό κάτω για να προλάβει να ανασυνταχτεί.
    β)Στούς Ευρωπαίους "εταίρους" μας που συνεχίζουν να εκβιάζουν με την 6η δόση και ζητούν γραπτή δέσμευση του Προέδρου της ΝΔ. Ας καταλάβουν επιτέλους ότι είμαστε λαός με αξιοπρέπεια και αν δεν τους αρέσει ας μας δείξουν την πόρτα της εξόδου(αν τολμούν).

    Αν στην αυριανή ομιλία του ο Σαμαράς πεί οτι ο ίδιος, ναί μεν στηρίζει την νέα κυβέρνηση αλλά οι βουλευτές είναι ελέυθεροι να ψηφίσουν κατα συνείδηση, τότε θα έχει στείλει ενα βροντερό μήνυμα στο εσωτερικό ΚΑΙ στο εξωτερικό.

  79. Theo avatar
    Theo 15/11/2011 22:07:41

    Όσοι πανυγηρίσατε για τη διαγραφή Χατζιγάκη , γιατί δεν μαζευεστε έξω απ τα γραφεία στη Συγγρού προς υποστήριξη Καμμενου;

  80. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 15/11/2011 22:26:41

    Θα είναι λάθος να διαγραφεί ο Καμένος. Είτε αρέσει ή όχι η ομιλία του μίλησε στις καρδιές των Νεοδημοκρατών κι όχι μόνο.
    Ο Σαμαράς πιστεύω ότι κατά βάθος συμφωνεί με τον Καμένο. Στόχος είναι η διάλυση του ΠΑΣΟΚ κι όχι ο διχασμός του κόμματος τη στιγμή που το ξαναλέω ο βουλευτής Καμένος σήμερα είπε αλήθειες που τιμούν τη Νέα Δημοκρατία.

  81. katerina konstantinidou avatar
    katerina konstantinidou 15/11/2011 23:39:20

    κε Καμμένε συγχαρητήρια και ευχαριστούμε κι εσάς καθώς και όσους βουλευτές και κόμματα αποκαλύπτουν την αλήθεια, αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και πράττουν με γνώμονα το συμφέρον του ελληνικού λαού και μόνο.

  82. Βαλκάνιος avatar
    Βαλκάνιος 15/11/2011 23:48:56

    Δηλαδή αν βγεί βουλευτης και πει κάτι έστω και να διαφοροποιηθεί πρέπει να διαγραφεί? Κοινοβουλευτικό φασισμό έχουμε???Πέστα ρε Πάνο αφού και ο Αντώνης τα ίδια πιστεύει.Ο νεοδημοκράτης γνωρίζει φίλτατοι ποιός είναι ο κάθένας .Μερικοί από σας είστε με τον αρχηγό και μόνο? ή νεοδημοκράτες????Πρώτα ήταν ο Καραμανλής ,Τώρα ο Αντώνης και αύριο κάποιος άλλος.Ετσι διασπώνται και όχι με ομιλίες τύπου Καμένου ΓΚΕΓΚΕ???

  83. vardarskian avatar
    vardarskian 16/11/2011 00:09:09

    ομολογώ ότι κι εγώ συμφωνώ μ αυτά που λέει
    αλλά πάλι ...αυτό το μάτι που γυαλίζει ενίοτε...

  84. Αεροπόρος avatar
    Αεροπόρος 16/11/2011 00:23:58

    Ο Καμένος να μείνει και φυσικά να ψηφίσει ΟΧΙ. Δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να διαγραφεί απο την ΝΔ. Για να χαρούν εκεί στο Mega και να βρούν θέμα για συζήτηση.....

  85. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 16/11/2011 00:52:19

    ΑΜΕΝ ΤΟ ΤΗΑΤ, ΜΑΡΑ!

  86. tan Pet avatar
    tan Pet 16/11/2011 00:54:17

    Δεν ψηφίζω Ν.Δ. παρακολουθώ όμως το antinews γιατί εκφράζει τον απλό λαϊκό κόσμο και ταυτόχρονα έχει και ένα υψηλό επίπεδο διαλόγου. Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι πιο σύνθετο. Ο Καμένος θα έπρεπε να διαγραφεί αν η απόφαση για στήριξη της κυβέρνησης είχε παρθεί από κάποιο εκλεγμένο όργανο. ( Τη Κ.Ο. ας πούμε, ή κάποιο άλλο αρμόδιο όργανο) Από τη στιγμή όμως που η απόφαση πάρθηκε μόνο από το Πρόεδρο, τότε έχει το δικαίωμα να πει ότι δεν ρωτήθηκε και εκφράζει τη συνείδησή του και αυτούς που τον εξέλεξαν. Η δημοκρατία είναι δύσκολο πράγμα και χρειάζεται χρόνο και κουβέντα. Η ενός ανδρός αρχή σε εγκλωβίζει σε αντιφάσεις όπως τώρα. Γιατί διαγράφεις το Χατζηδάκη και όχι το Καμένο; Έτσι ξεδοντιάζεται από βουλευτές ένα μεγάλο κόμμα, -επειδή η διαφωνία, ανεξάρτητα αν έχει δίκιο ο άλλος ή οχι,- φαίνεται ως αμφισβήτηση στη κεντρική γραμμή του κόμματος. Που δεν είναι όμως του κόμματος, αλλά του αρχηγού.
    εν κατακλείδι αν η αποφάσεις παίρνονται δημοκρατικά τότε μπορείς να κάνεις το διαχωρισμό ανάμεσα στο Χατζηδάκη και στο Καμένο. Ειδάλλως, έχετε καμία αμφιβολία για τη γραμμή των καναλιών αν δε διαγράψει ο Σαμαράς το Καμένο. Εγώ Καμία.

  87. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/11/2011 01:01:43

    Πάνο,σε σταυροφιλώ.
    Είμαι Μαζί σου.
    Τελεία.

    • Τάλως avatar
      Τάλως @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 16/11/2011 02:54:53

      νετα σκετα.

      Πάνο. Είμαι - είμαστε μαζί σου.

  88. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 16/11/2011 01:21:49

    ΜΠΡΑΒΟ στον κ. Καμένο .
    Σώζει την τιμή της παράταξης.

  89. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 16/11/2011 01:47:02

    Εγω αν ημουν προεδρος της Νεας Δημοκρατιας οχι μονο δεν θα διεγραφα τον
    Καμμενο αλλα θα του εστελνα και συχγαρητηρια επιστολη, γιατι ψηφισε με γνωμονα το συμφερον του ΕΘΝΟΥΣ, και οχι του κομματος.Γιατι αψηφισε την
    κομματικη πειθαρχια καταψηφιζοντας κατι που ο ιδιος πιστευει οτι θα βλαψει
    το ΕΘΝΟΣ.
    Τα κινητρα του δεν ειναι ταπεινα,δεν υπηρετει ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, οχι οτι δεν εχουν κι αυτοι το πολιτικο τους προσωπικο,απλα ο Καμμενος ενεργει για το καλο του
    Εθνους οπως αυτος το αντιλαμβανεται…
    Ο Πανος ο Καμμενος ειναι ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ και η παρουσια του κοσμει τις ταξεις
    της αξιωματικης αντιπολιτευσεως και χαιρει ιδιαιτερης εκτιμησης απο τους υποστηρικτες της και ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

  90. Kostaz avatar
    Kostaz 16/11/2011 02:45:24

    Η διαγραφή είναι πλεόν μονόδρομος για τον πρόεδρο.. Δεν μπορεί ο καθένας να σηκώνει το μπαιράκι του προς άγραν ψήψων..
    Εχει δωθεί κομματική γραμμή και πρέπει όλοι να υπακούσουν, τελεία και παύλα!

  91. ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΓΕΛΟΥ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΓΕΛΟΥ 16/11/2011 03:27:53

    Πάνο γερά! Εσένα και 2-3 άλλους έχουμε για να ελπίζουμε!

  92. Kώστας avatar
    Kώστας 16/11/2011 03:51:20

    Aντώνη ΜΑΣ, όχι άλλες αστοχίες.
    "Ψήφο κατά συνείδηση" και καθάρισες. Καθάρισες. Win-win situation είναι το "ψήφος κατά συνείδηση".
    Και πολλαπλά τα οφέλη:
    - η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού, που έχει αγανακτήσει με Μέρκελ και λοιπούς καταστροφείς της ευρωπαικής ιδέας, θα αναθαρρήσει
    - το πάγωμα που ήλθε από τη στήριξη Παπαδήμου θα ξεθωριάσει.
    -ουδείς μπορεί να κατηγορήσει το "κατά συνείδηση".

    Αντώνη ΜΑΣ , οι γνωστοί παπαγάλοι των ΜΜΕ θα σε κατηγορήσουν ό,τι και αν κάνεις, ό,τι και αν πεις. Με σένα προσωπικά έχουν βεντέτα και όχι με τις εκάστοτε πράξεις σου. Αρα περιττό να σκεπτόμαστε τι ΘΑ πούνε. Ας πούνε ό, τι θέλουν.
    Ψήφος κατά συνείδηση, μη διαγραφή Καμμένου και το πρόβλημα λύνεται ως γόρδιος δεσμός.
    ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΓΚΟΛ.

  93. lazaros avatar
    lazaros 16/11/2011 05:49:20

    μπραβο πανο, αυτη ειναι η ΝΔ που ζηταμε, κρατα γερα, ειμαστε μαζι σου.

  94. Κλεομένης avatar
    Κλεομένης 16/11/2011 07:26:59

    Και μόνο η σκέψη για διαγραφή του Καμμένου είναι απαράδεκτη. Ο Καρατζαφέρης (Μητσοτάκης) αυτό επιθυμεί πάντως. Θα τον ακούσει (ξανά) ο Σαμαράς όπως και με τον Παπαδήμο; Αυτά τουλάχιστον ισχυριζόταν ο Καρατζαφέρης στον Παπαχελά. Ελπίζω πως όχι. Αν ναι, η ΝΔ θα διαλυθεί οριστικά και πιθανότατα να έχουμε Αριστερή κυβέρνηση. Καλό θα είναι η ηγετική φυσιογνωμία του Σαμαρά να φανεί έναντι άλλων στελεχών και μάλιστα σύντομα. Τι τους έχει στο κόμμα; Να κόβουν ψήφους;

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Κλεομένης 16/11/2011 11:27:15

      Το ιδανικό σενάριο:

      Ο Σαμαράς δηλώνει ότι δεν θα θέσει ζήτημα κομματικής πειθαρχίας στην ψήφο εμπιστοσύνης. Ο Καμμένος και ακόμα 5-8 βουλευτές ψηφίζουν όχι, ή παρών. Επίσης, ο Σαμαράς δεν υπογράφει!!!

      Ο Σαμαράς δεν διαγράφει τον Καμμένο και ταυτόχρονα δείχνει σε όλους ότι μέσα στο κόμμα του και τη βάση υπάρχει πολύς κόσμος που ΔΕΝ συμφωνεί με την επιλογή Παπαδήμου και ζητά εκλογές στις 19/2/2012.

      Το κλίμα βελτιώνεται όσο οι μέρες περνούν για την ΝΔ, μόνο και μόνο διότι προβάλλει προς τα έξω κυρίως τις πατριωτικές εφεδρείες της, κάτι που κάνει καλό και στο κόμμα και στον Σαμαρά.

      Δημιουργείται σιγά-σιγά "ἱσχυρός" δήθεν, αντιμνημονιακός πόλος, που "πιέζει" τον Σαμαρά να άρει την υποστήριξη του στον κυβέρνηση Παπαδήμου. Στο μεταξύ ο Καμμένος (και άλλοι) πληθαίνουν τις εμφανίσεις τους στα ΜΜΕ, στη Βουλή ή στο διαδίκτυο.

      Οσο περνούν οι εβδομάδες, η πίεση γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη, οπότε ο Σαμαράς "αναγκάζεται" να παρουσιάζει το αίτημα για εκλογές ως επιτακτικό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αντιμετώπιση που θα έχει.

      Κάποια στιγμή (και αν στο μεταξύ έχει ληφθεί κάποιο χοντρό αντιλαϊκό μέτρο) το πράγμα θα σκάσει με πάταγο, ο Σαμαράς θα διατάξει την παραίτηση των υπουργών του και θα αναγκάσει την κυβέρνηση να προκηρύξει εκλογές.

      Το πιο πιθανό είναι να αρνηθεί το ΠΑΣΟΚΟΛΑΟΣ-ΝΤΟΡΑ σύστημα, εφόσον θα έχει στο μεταξύ αποκτήσει πλειοψηφία μαγαλύτερη από 170 βουλευτές.

      Ετσι, ο Σαμαράς με όλους μαζί και απαγκιστρωμένος από την ηλίθια "συνεννόηση" με Παπαδήμο, οργανώνεται και περνάει στην αντεπίθεση με όλες τις δυνάμεις του κόμματος, ώστε στις εκλογές (όποτε και αν γίνουν) να κλειδώσει ταυτόχρονα, ενότητα στο κόμμα και αυτοδυναμία στις εκλογές.

      Μακάρι...

  95. ΜΠ avatar
    ΜΠ 16/11/2011 09:13:28

    Ψήφος κατά συνείδηση Πρόεδρε, όχι πια σαν τα πρόβατα στο μαντρί και γραμμή για το σφαγείο. Δείξε τους ότι είμαστε Δημοκρατικό κόμμα και όχι μαριονέτες των ΜΜΕ που θεωρούν ότι η κομματική πειθαρχία είναι η τυφλή υπακοή δίχως συνείδηση και ήθος πολιτικό. Πρόεδρε αυτή είναι η δική σου στιγμή. Και είναι η τελευταία. Δώσε στους βουλευτές την ευκαιρία να στηρίξουν τη Δημοκρατία και να γίνουν οι Εκλογές πριν από την ώρα τους. Στη σκακιέρα είσαι έτοιμος να κάνεις ματ. Εκλογές εδώ και τώρα μόνο με ελευθερία ψήφου και καμία διαγραφή. Αν θέλεις να έχεις αυτοδύναμη κυβέρνηση αυτή είναι η στιγμή σου, μην τη χάσεις. Μαρία (Μ.Π).

  96. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 16/11/2011 11:13:33

    Το ιδανικό σενάριο:

    Ο Σαμαράς δηλώνει ότι δεν θα θέσει ζήτημα κομματικής πειθαρχίας στην ψήφο εμπιστοσύνης. Ο Καμμένος και ακόμα 5-8 βουλευτές ψηφίζουν όχι, ή παρών.

    Ο Σαμαράς δεν διαγράφει τον Καμμένο και ταυτόχρονα δείχνει σε όλους ότι μέσα στο κόμμα του και τη βάση υπάρχει πολύς κόσμος που ΔΕΝ συμφωνεί με την επιλογή Παπαδήμου και ζητά εκλογές στις 19/2/2012.

    Το κλίμα βελτιώνεται όσο οι μέρες περνούν για την ΝΔ, μόνο και μόνο διότι προβάλλει προς τα έξω κυρίως τις πατριωτικές εφεδρείες της, κάτι που κάνει καλό και στο κόμμα και στον Σαμαρά.

    Δημιουργείται σιγά-σιγά "ἱσχυρός" δήθεν, αντιμνημονιακός πόλος, που "πιέζει" τον Σαμαρά να άρει την υποστήριξη του στον κυβέρνηση Παπαδήμου. Στο μεταξύ ο Καμμένος (και άλλοι) πληθαίνουν τις εμφανίσεις τους στα ΜΜΕ, στη Βουλή ή στο διαδίκτυο.

    Οσο περνούν οι εβδομάδες, η πίεση γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη, οπότε ο Σαμαράς "αναγκάζεται" να παρουσιάζει το αίτημα για εκλογές ως επιτακτικό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αντιμετώπιση που θα έχει.

    Κάποια στιγμή (και αν στο μεταξύ έχει ληφθεί κάποιο χοντρό αντιλαϊκό μέτρο) το πράγμα θα σκάσει με πάταγο, ο Σαμαράς θα διατάξει την παραίτηση των υπουργών του και θα αναγκάσει την κυβέρνηση να προκηρύξει εκλογές.

    Το πιο πιθανό είναι να αρνηθεί το ΠΑΣΟΚΟΛΑΟΣ-ΝΤΟΡΑ σύστημα, εφόσον θα έχει στο μεταξύ αποκτήσει πλειοψηφία μαγαλύτερη από 170 βουλευτές.

    Ετσι, ο Σαμαράς με όλους μαζί και απαγκιστρωμένος από την ηλίθια "συνεννόηση" με Παπαδήμου, οργανώνεται και περνάει στην αντεπίθεση με όλες τις δυνάμεις του κόμματος, ώστε στις εκλογές (όποτε και αν γίνουν) να κλειδώσει ταυτόχρονα, ενότητα στο κόμμα και αυτοδυναμία στις εκλογές.

    Μακάρι....

  97. babinos avatar
    babinos 16/11/2011 11:39:21

    ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ , ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ Η ΝΔ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ !!!

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ babinos 16/11/2011 12:57:43

      "ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ Η ΝΔ"

      Μὲ τέτοια μυαλὰ δὲν πᾶμε ΠΟΥΘΕΝΑ....

  98. Lepo avatar
    Lepo 16/11/2011 16:47:09

    Σαμαρά μη προχωρήσεις σε διαγραφή του Πάνου Καμμένου θα χάσεις πολλούς απο τη Λαική Δεξιά.Πάνω απ' ολα η Πατρίδα μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.