#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/07/2013 20:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πότε o Σαμαράς θα πει "γειά" σας στην Τροϊκα

SÜDDEUTSCHE: ΑΝ Η ΤΡΟΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ, AΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ "ΓΕΙΑ ΣΑΣ" 



«Προσοχή πλεόνασμα», είναι ο τίτλος σχολίου της Süddeutsche Zeitung, που υπογραμμίζει ότι οι μέρες αυτές κρίνουν εάν οι δανειστές είναι ακόμη σε θέση να αναγκάσουν την Ελλάδα να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις, πριν οι ίδιοι αναγκαστούν να διαγράψουν ένα μέρος του χρέους της. «Προς το παρόν οι χώρες της ευρωζώνης και το ΔΝΤ κρατούν έναν αποφασιστικής σημασίας άσσο στο μανίκι. Έχουν τα χρήματα τα οποία χρειάζεται η Αθήνα. (…) Αυτό όμως θα αλλάξει. Ήδη στο τέλος του χρόνου ο άσσος αυτός των δανειστών δεν θα αξίζει τίποτα, όταν η Ελλάδα θα πετύχει και πάλι πρωτογενές πλεόνασμα. Όταν ο ελληνικός προϋπολογισμός θα έχει -χάρη στις δικές του δυνάμεις- θετικό πρόσημο, τότε οι δανειστές θα βρίσκονται σε μειονεκτική θέση. Και μάλιστα εις διπλούν».

Ο Α. Σαμαράς δεν θα εξαρτάται πλέον από τα χρήματα των δανειστών του και θα μπορεί να κυβερνά χωρίς τα δάνεια αυτά, τα οποία λαμβάνει μόνον υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Έτσι οι δανειστές χάνουν το σημαντικότερο μέσο άσκησης πιέσεων για τις μεταρρυθμίσεις. Γι΄ αυτό το λόγο, σύμφωνα με την εφημερίδα, οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις είναι «η τελευταία ευκαιρία για να περάσουν μεταρρυθμίσεις. Ό,τι δεν γίνει τώρα, δεν θα γίνει ούτε αργότερα. Προβληματικές κρατικές επιχειρήσεις που δεν θα πουληθούν τώρα, θα παραμείνουν σε κρατικά χέρια. Δημόσιοι υπάλληλοι που δεν θα απολυθούν τώρα, θα παραμείνουν στα γραφεία τους».

Για τον Σαμαρά το προσδοκώμενο πλεόνασμα προσφέρει την καλύτερη ευκαιρία να γίνει πραγματικά δημοφιλής, συνεχίζει το σχόλιο και επισημαίνει: « Όχι μόνον γιατί δεν θα μπορεί πλέον να τον αναγκάζει κανείς να εφαρμόζει τις μεταρρυθμίσεις, αλλά γιατί μπορεί στον αντίποδα να περάσει στους δανειστές ένα κούρεμα του χρέους. Τη λευκή επιταγή την έλαβε πριν λίγες εβδομάδες από το ΔΝΤ που παραδέχθηκε βαριά λάθη στη διάσωση της Ελλάδας. Ο πρωθυπουργός, εκτιμά η εφημερίδα, θα αξιοποιήσει αυτό το επιχείρημα, καλώντας τους διεθνείς δανειστές να διορθώσουν τα λάθη του παρελθόντος. «Όποιος ακούει προσεκτικά τον γερμανό υπ. Οικονομικών Σόιμπλε, έχει αντιληφθεί ότι η Γερμανία έχει διαγράψει ήδη μερικά δισεκατομμύρια που δόθηκαν στην Ελλάδα. ‘Τέτοιο’ κούρεμα δεν πρόκειται να ξαναγίνει, είπε πρόσφατα. Και θα δικαιωθεί. Όντως, ‘τέτοιο κούρεμα’ δεν πρόκειται να ξαναγίνει. Γιατί στο πρώτο κούρεμα οι ιδιώτες πιστωτές παραιτήθηκαν από 100 δισ. ευρώ. Στο επόμενο κούρεμα θα γίνει διαφορετικά –τότε θα πρέπει να παραιτηθούν από τις αξιώσεις τους οι δημόσιοι πιστωτές. Πρόκειται για τους πολίτες των χωρών της ευρωζώνης και κυρίως τους Γερμανούς».

http://www.dw.de/

https://www.facebook.com/stamatis.assimenios

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 08/07/2013 20:56:57

    " Έτσι οι δανειστές χάνουν το σημαντικότερο μέσο άσκησης πιέσεων για τις μεταρρυθμίσεις".

    Χα, χα, χα! ωραίο. Ω ναι! το πρώτο μέλημα των δανειστών (δλδ των Γερμανών) είναι να μεταρρυθμιστεί η Ελλάδα. Και εγώ που νόμιζα πως ήταν η -πως την λέμε- η "βιωσιμότητα" του χρέους.
    Η βισωισιμότητα του χρεόυς έιναι η ιερή τους αγελάδα.
    Χα, χα, χα! Τελικά αυτό δείχνει γιατί αυτοί οι Γερμανοί έχασαν 2 πολέμους από τους Αγγλοσάξωνες και θα χάσουν άλλους 2 όταν γίνουν.
    Εμπρός Αντώνη, κάντους να χασουν αυτό το έρεισμα. Η Πατρίδα θα σου χρωστά.

  2. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 08/07/2013 21:12:11

    ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ. ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΑΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ , ΑΝ ΔΕΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ....ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚ@@Α ΘΑ ΠΑΜΕ. ΣΕ ΣΟΒΑΡΑ ΚΡΑΤΗ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΕ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕ.......ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ........

    • Εva avatar
      Εva @ Σαρακατσανος 08/07/2013 22:17:34

      Μήπως ήρθε η ώρα γι αυτό που λεμε λίστα?

    • maria MADYTINOU avatar
      maria MADYTINOU @ Σαρακατσανος 09/07/2013 03:29:32

      ΣΥΜΦΩΝΩ!

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ Σαρακατσανος 09/07/2013 04:11:25

      Γιατι Σαρακατσανε γραφεις με κεφαλαια γραμματα και μας ζαλιζεις;

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ Σαρακατσανος 09/07/2013 11:19:47

      Eκείνο που δεν καταλαβαίνεις είναι οτι αν δεν διαγραφεί ΠΡΩΤΑ το χρέος μας εκεί που μας το έχουν φτάσει, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να έχουμε ΔΙΚΟ μας κράτος...

  3. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 08/07/2013 21:30:31

    Κανείς δεν είναι πραγματικά δημοφιλής απο τους πολιτικούς μας και ούτε πρόκειται να γίνει.Βαρεθηκα τους δημοφιλείς γιατί βαρέθηκα τις φάτσες και τις χειραψίες τους.
    Εναν θέλω ''αθόρυβο'' ,τίμιο,πατριώτη και εργατικό.Αυτός είναι ο τρόπος για να τους πούμε ''γεια σας''.Και θα τους το πούμε αργά ή γρήγορα και θα είναι Πρωθυπουργός αυτός ο ''αθόρυβος'' της φωτό

  4. foros1 avatar
    foros1 08/07/2013 22:01:21

    ο πρωθυπουργος μας, οπως και οι περισσότεροι Ελληνες, σιγουρα θελει πολυ να ερθει εκεινη η στιγμη, που θα μπορεσει να "εκφραστει ελευθερα" απεναντι τους.
    το θεμα ειναι, ποση αξια θα εχει αυτο για τον, για παραδειγμα, 50χρονο+ απολυμενο οικογενειαρχη που θα εχει καταστραφει η ζωη του...

  5. Ξένος avatar
    Ξένος 08/07/2013 22:11:31

    Εμένα περισσότερο με τρομάζει η σκέψη σε ποιό σημείο θα φτάσουν και τι είδους παρασκηνιακές διεργασίες και τρικλοποδιές θα σκαρφιστούν έως τότε για να αποστερήσουν την δυνατότητα απόκτησης ενός τέτοιου διαπραγματευτικού χαρτιού. Δεν πιστεύω οτι θα το αφήσουν έτσι ούτε θα κάτσουν να κοιτάνε μοιρολατρικά την Ελλάδα να πετυχαίνει πρωτογενές πλεόνασμα εις βάρος των δικών τους συμφερόντων. Εξ’ άλλου γνωρίζουν πλέον χαρτί και καλαμάρι όλα τα τρωτά και αδύνατα σημεία πάνω στα οποία θα πατήσουν αν χρειαστεί. Θα γίνουν μάλλον λοιπόν κινήσεις τέτοιες που θα διασφαλίζουν οτι δεν θα μπορούμε ή δεν θα τολμούμε να τους βγούμε από πάνω. Μου είναι αδύνατον να πιστέψω οτι η Ελλάδα θα πιάσει κότσο όλο το διεθνές κύκλωμα του χρήματος και την Ε.Ε.

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ Ξένος 09/07/2013 12:15:40

      Σωστα αγαπητέ Ξένε. Αυτοί μελετάνε ,υπολογίζουν και προβλέπουν όλες τις κινήσεις μας που βασίζονται στη λογική. Εκείνο που αδυνατούν να προβλέψουν και να προλάβουν, όπως στην περίπτωση των τραπεζών τους που "σκάνε" είναι η μη λογικές συμπεριφορές. Οταν δηλαδή το θύμα τους "τα παίρνει στο κρανίο" ένα πρωί και τους λέει δεν σου πληρώνω χρέη που άλλωστε είναι παράνομα και κόψε το σβέρκο σου ή βομβάρδισέ με αν τολμάς...Οπως ακριβώς τους είπε η Ισλανδία και μάζεψαν τις απειλές τους και εξαφάνισαν το θέμα της απο τα ΜΜΕ για να μην πάρουμε χαμπάρι οι υπόλοιποι και αρχίσουμε να συμπεριφερόμαστε ομοίως, δηλαδή απρόβλεπτα...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 09/07/2013 17:29:39

        Δεν έχει ευρώ η Ισλανδία. Εσύ για να κάνεις συναλλαγές πρέπει να έρχονται τα φορτία από τα νομισματοκοπεία της ΟΝΕ. Εκείνοι όχι. Αυτό είναι η αδυναμία του κοινού νομίσματος με την οποία μας εκβίασαν και συνεχίζουν. Και δυστυχώς είναι σοβαρότατες οι συνέπειες μιας αποχώρησης. Πέρα από τις προφανείς...

        • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
          ΚΩΣΤΑΣ Π. @ Γεώργιος Τ. 10/07/2013 13:35:21

          Και εμείς μπορούμε να μην έχουμε Ευρώ αν το αποφασίσουμε...

  6. 3-1=0.fe avatar
    3-1=0.fe 08/07/2013 22:21:34

    Ποτε.Ολοι γνωριζουμε οτι αν δεν γινει μια σοβαρη σεισασχθεια θα χρειαστει και αλλο δανειο στο πρωτο τριμηνο του 2014.

  7. Α.Μ avatar
    Α.Μ 08/07/2013 22:30:29

    Μάλλον θα πεί η Τρόϊκα πρώτη γειά και θ΄αναλάβει ο Σόϊμπλε που ξέρει και μπορεί πολύ καλύτερα. Αυτό μάλλον είναι το σχέδιο.... Το αν θα τους βγεί, θα το αποφασίσουμε εμείς όοοοταν και αν ξυπνήσουμε.

  8. Στέργιος avatar
    Στέργιος 08/07/2013 23:16:38

    Πες μου ΜΙΑ χώρα που να μην χρωστάει."Πλεόνασμα" σημαίνει ότι φέτος χρωστάω 525 δις ενώ πέρυσι χρωστούσα 526. Είναι ένας φανταστικός αριθμός που δεν λέει απολύτως τίποτα. Αν οι ΗΠΑ, δηλαδή, περάσουν σε πλεόνασμα, θα μπορέσουν να σβήσουν τα τρισεκατομμύρια τού χρέους τους; Όλες οι χώρες χρωστούν.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Στέργιος 09/07/2013 09:48:32

      Το θέμα δεν είναι να μη χρωστάς, το θέμα είναι να μπορείς να εξυπηρετείς το χρέος, για να συνεχίσεις να μπορείς να δανείζεσαι. Όταν έχεις χρεοκοπήσει ουσιαστικά, μόνο με πλεονάσματα μπορείς να πείσεις ότι έχεις δυνατότητα να εξυπηρετείς χρέη.

      • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
        ΚΩΣΤΑΣ Π. @ karasumi 09/07/2013 11:35:01

        Όταν έχεις χρεοκοπήσει ουσιαστικά, μόνο ηλιθίους μπορείς να πείσης ότι έχεις δυνατότητα να εξυπηρετείς χρέη, όσα "πλεονάσματα" κι αν εμφανίσεις (παύοντας να πληρώνεις αυτά που χρωστάς).
        Εγώ πχ. που χρωστάω 50.000 στεγαστικό στην τράπεζα και είμαι άνεργος, άρα έχω μή βιώσιμο χρέος, τράβηξα 5000 απο την πιστωτική μου, έπαψα να πληρώνω το δάνειο για να μπω του χρόνου σε ρύθμιση και φέτος έχω "πλεόνασμα " 5000 ευρώ. Οπως το κράτος που εμφανίζει "πλεόνασμα" 500 εκατομμύρια και χρωστάει σε ιδιώτες 8 δις!!!

        • karasumi avatar
          karasumi @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 10/07/2013 00:29:21

          Προφανώς δεν κατάλαβες ότι μιλάμε γενικότερα και θεωρητικά, για πραγματικά πλεονάσματα. Διάβασε το σχόλιο στο οποίο απαντώ, να αντιληφθείς τι λέμε.

          • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
            ΚΩΣΤΑΣ Π. @ karasumi 10/07/2013 13:34:08

            Δίκιο έχεις,μιλάτε γενικότερα και θεωρητικά για κάποιες σοβαρές χώρες προφανώς. Εγώ νόμισα οτι μιλάγατε για την Ελλάδα και το πρόσφατο πλεόνασμα-θαύμα που πάει να εμφανίσει...Συγγνώμην.

  9. GN avatar
    GN 08/07/2013 23:58:01

    +++++++++++++++++++

    • billi smart avatar
      billi smart @ GN 09/07/2013 01:51:10

      +++++++++++++

  10. roadrunner avatar
    roadrunner 09/07/2013 00:31:58

    @Ξένε, βλέπεις την απαισιόδοξη προοπτική, λόγω προκατάληψης.
    Επέτρεψέ μου και εμένα, να δω μια πιθανή αισιόδοξη προοπτική,
    λόγω συμπτωματικής (ίσως) συγκυρίας.
    Νομίζω ότι, από όσα ακούσαμε, ένα θετικό ήταν,
    ότι δεν ενεργοποιήθηκε η περιβόητη ρήτρα αυτόματης διόρθωσης εξαιτίας της αποτυχίας αποκρατικοποιήσεων.
    Και ναι μεν, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της ελληνικής πλευράς, αλλά γιατί δεν θα μπορούσε να είχε εκβιαστεί αυτή η σύμφωνη γνώμη ; (Δεν θα ήταν και ο πρώτος εκβιασμός εξάλλου...)
    Διαισθητικά, αυτό δείχνει καλός οιωνός ...

    Και με έναν καλό οιωνό μπορεί κανείς να σκεφτεί και λίγο πιο αισιόδοξα: ας πούμε, ότι η χώρα μας όντως θα πετύχει το πλεόνασμα στα τέλη του χρόνου. Και θα ανεξαρτητοποιηθεί ως προς τη χρηματοδότησή της... Και λίγο μετά θα αναλάβει την Προεδρεία της ΕΕ. Μια Ελληνική προεδρεία που θα μπορούσε να φέρει τη συμβολική σημασία (καλώς ή κακώς, εν είδει παραδείγματος, για τις λοιπές μεσογειακές χώρες κυρίως), εκείνης της τέχνης του εφικτού, που κατορθώνει να εξυγιάνει ακόμη και τα πιο "μπατιρημένα" δημοσιονομικά, ακόμη και τις πιο "θερμοκέφαλες" νοοτροπίες.
    Κάτι τέτοιο δεν θα ήταν επωφελές μόνο για την Ελλάδα,
    αλλά για το μέλλον και τη συνοχή της Ευρώπης.
    Υπάρχει κάποιος που δεν θα ήθελε να συμβούν όλα αυτά τα όμορφα και αισιόδοξα και με ποιον τρόπο θα προκαλούσε "ατύχημα" ;

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ roadrunner 09/07/2013 12:24:34

      Πολύ σωστή άποψη. Μάλιστα εγώ θα έλεγα οτι οι Ευρωπαίοι , αφού απεκλείσθηκαν οι Ρώσοι απο την ΔΕΠΑ και μπήκαν στη θέση τους οι Αζέροι, θα μπορούσαν να επαναφέρουν το success story του Σαμαρά και να αρχίσουν πάλι όλοι οι δείκτες της οικονομίας μας να ευημερούν, να μας αναβαθμίσουν και οι S&P και οι Moody's, να ξαναμπεί μπροστά το χρηματιστήριο και η Ελλάδα να συμπαρασύρει Ισπανία, Ιταλία και όλο το Νότο στην Ανάκαμψη. Δική τους είναι η σκηνή και ο θίασος, δικά τους τα λεφτά,όποιο έργο τους συμφέρει ανεβάζουν...

  11. helios avatar
    helios 09/07/2013 00:34:36

    ΄΄για παραδειγμα, 50χρονο+ απολυμενο οικογενειαρχη που θα εχει καταστραφει η ζωη του…''

    αν υπηρχε σοβαρη πατριωτικη κυβερνηση που θα προστατευε το εγχωριο εργατικο δυναμικο απο ολους αυτους τους εισβολεις ο απολυμενος 50χρονος θα εβρισκε εργασια και δεν θα κινδυνευε να φυτοζωει μεχρι να βγει στη συνταξη

  12. helios avatar
    helios 09/07/2013 01:17:58

    Μια μέρα όπως όλες οι ημέρες, σε μια πολυσύχναστη ελληνική παραλία
    http://taxalia.blogspot.com/2013/07/blog-post_2273.html

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ helios 09/07/2013 15:03:50

      Καί μόνο σέ παραλίες;;; Ποῦ ξέρεις ἴσως ὁ προστάτης μπουτάρης νά τούς ἔχει χορηγήσει ἄδεια μικροπωλητοῦ! ῎Αχ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΛΛΑΣ, πῶς ἔχεις ἁλωθεῖ χωρίς ὁπλα. :sad:

      • Χαιρετώ! avatar
        Χαιρετώ! @ Φωτεινή 10/07/2013 02:14:19

        Μια χαρά είναι ο Μπουτάρης. Δεν νομοθετεί αυτός για την μεταναστευτική πολιτική, ώστε να είναι κόκκινη γραμμή οι ιδέες του.
        Χάρη κάνει στους Σαλονικιούς που είναι δήμαρχος. Δεν τους έχει ανάγκη, τον έχουν.

        Εσύ ποιον θες; Τον Ζορό; Την Αράπογλου; Τον Γκιουλέκα; Ή τον φτερωτό; Ξέχασα τον Βελόπουλο, τον φίλο Καραμπέρη... Α, ναι! Και τον Καράογλου, το ξαδερφάκι τού Κικιρίμπα!!!

        Και αυτά που έχει το φωτορεπορτάζ, συμβαίνουν χρόοονια στην Αττική, που βλέπω εγώ.

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/07/2013 01:22:56

    Η Ελλάδα και η Κύπρος θα αποχωρησουν απο το ευρω το 2014. Προγραμματισμένα.

    Το ΔΝΤ θελει να αποχωρήσει απο την Τρόικα και θα το κάνει πριν το τέλος του χρόνου με το πρόσχημα του "μη βιώσιμου χρέους".
    Με τα ως τώρα δεδομενα.

    Ειμαι περίεργος, ποιος είναι τόσο αφελής να πιστευει οτι θα έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα το 2014...
    Εκτος αν πιστευετε οτι με την επιβολή Εθνικης Συνταξης 360 ευρω προς ολους, με μισθους 560 ευρω θα έχετε "αναπτυξη"...

    Αναπτυξη έχουν χώρες όπως η Κίνα, με 80 ώρες εργασία την εβδομάδα, με την πλειοψηφεία του κόσμου να ζεί σε σπιτια-παράγκες, να αμοιβετε με ψίχουλα, για να είναι τα προιόντα που παράγει ανταγωνιστικα στις τιμες...

    Ονειρευεστε μια Ελλάδα που τα παιδιά σας θα ζουν για να δουλευουν απο το πρωί μεχρι το βράδυ;

    Ονειρευεστε μια Ελλάδα που τα παιδιά σας θα αμοιβονται με ψίχουλα;

    Λυπάμαι αλλά αυτο δεν είναι καπιταλισμος, δεν ειναι κουμουνισμός, είναι σκλαβια!!!

    κάποτε πρέπει να ξεπεράσουμε τα οικονομικο-κεντρικά πολιτικα συστηματα του κουμουνισμου/καπιταλισμου και να περάσουμε σε ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΑ συστήματα, όπου όλα θα γίνονται για τον άνθρωπο, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του, την ανυψωση του πνευματικα και ηθικα...

    έχουμε καταντήσει ειδωλολάτρες ιθαγενείς:

    Έχουμε Θεο μας το χρήμα και ξεπουλαμε τη ζωή μας και το μελλον των παιδιων μας για φιαλιστιρές χάντρες και εντυπωσιακά "καθρευτάκια"...

    Ο Σεπτέμβριος θα είναι καυτος...

  14. Χαιρετώ! avatar
    Χαιρετώ! 09/07/2013 03:08:57

    "Μας είδανε αλευρωμένους και μας περάσανε για μυλωνάδες"...

    Ή,

    νομίζουν πως χαζέψαμε, γιατί χρωστάμε...

  15. ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
    ΚΩΣΤΑΣ Π. 09/07/2013 11:27:47

    Φαίνεται οτι τελικά το σχέδιο του Σαμαρά να πεισει τους Γερμανούς οτι έγινε ξαφνικά μνημονιακός με το "ουδείς αναμάρτητος"και το "θα τηρήσουμε ολα τα συμφωνηθέντα", έγινε αντιληπτό και όπου νάναι
    θα περάσει απέναντι όπως πολύ σωστά προβλέπει η Süddeutsche Zeitung, τώρα που πήρε τη δόση και σε λίγο θα έχει πλεόνασμα και δεν θα χρειάζεται πλέον τα βρώμικα δανεικά τους...
    Τότε σίγουρα θα πάρει και πάνω απο 60% του λαού. Αργά το κατάλαβαν, ως συνήθως οι Γερμανοί, αλλά τώρα δεν μπορούν πλέον να αντιδράσουν διότι έχουν εκλογές και τα νέα για τις εξαγωγές τους είναι άσχημα.
    Η αντίστροφη πορεία άρχισε...

    • Hawk avatar
      Hawk @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 09/07/2013 15:23:07

      Μην κάθεσαι κάτω από τον ήλιο βαράει άσχημα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 09/07/2013 17:31:34

      Ο υπομένων και επιμένων νικά. Πάντα. Αρκεί να μη χάσει την υπομονή του και χύσει την καρδάρα με το γάλα. Και άσε τον προηγούμενο να λέει. Νομίζουν όλοι ότι ο Σαμαράς έκανε κολοτούμπα ή ότι ήταν υποκριτής όταν το έπαιζε αντιμνημονιακός; Δεν έχουν διαβάσει σωστά τα δεδομένα...

      • KΩΣΤΑΣ Π. avatar
        KΩΣΤΑΣ Π. @ Γεώργιος Τ. 09/07/2013 20:52:23

        Εγώ αυτό θέλω να πιστεύω αγαπητέ Γεώργιε Τ. Και γι αυτό γράφω ακόμα εδώ...Αν πάλι κάνω λάθος, υπάρχει και η αντιπολίτευση...Ετσι λειτουργεί η Δημοκρατία.

      • Λ_Μ avatar
        Λ_Μ @ Γεώργιος Τ. 09/07/2013 20:58:46

        Πέστα Γεώργιε Τ. Υπομονή και αυτοσυγκράτηση χρειάζεται τώρα. Φυσικά και είναι αντιμνημονιακός. Όποιος δεν το καταλαβαίνει, είναι κουτός. Πρέπει να ξέρει και να ελίσσεται κανείς. Να πιστέψουν οτι δεν θα αντιδράσεις ακόμη κι αν σου κόψουν το χέρι και στην πιό κρίσιμη στιγμή, να τους τη φέρεις.

  16. Hawk avatar
    Hawk 09/07/2013 11:34:18

    Ολα τα έχουμε ακούσει, όλα, εκείνο για το οποίο δεν ακούμε κουβέντα από το στοματάκι του κυρίου Στουρνάρα είναι τι γίνεται με εκείνα τα ανείσπρακτα 50 δισ που χρωστάνε διάφοροι, μικροί και μεγάλοι οφειλέτες του δημοσίου. Πενήντα δις, μείον στο χρέος της χώρας ή αλλιώς μας έρχεται τζάμπα η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών....Τα σόγια του Παπακωνσταντίνου κατηγορούνται για φοροδιαφυγή, πόσο χρόνο θα πάρει αυτή η υπόθεση με όλα τα νομικά τερτίπια που θα χρησιμοποιήσουν, θα εισπράξει το Ελληνικό δημόσιο έστω κάτι. Γι αυτά δεν ακούμε κουβέντα δυστυχώς..

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ Hawk 09/07/2013 11:36:55

      Και να σκεφτείς οτι στη λίστα Λαγκάρντ περιλαμβάνονται τουλάχιστο 1500 σόγια με περισσότερα λεφτά απο εκείνο του Παπακ.

    • KΩΣΤΑΣ Π. avatar
      KΩΣΤΑΣ Π. @ Hawk 09/07/2013 16:08:46

      Εχεις δίκιο αγαπητέ Hawk. Τό ΄παθες και σύ βλέπω.
      Οντως, βαράει άσχημα ο άτιμος ο ήλιος...

    • Zame avatar
      Zame @ Hawk 10/07/2013 12:32:50

      σωστοοο τα ανισπρακτα & τα ενοχα μπορουσαν να καλυψουν πολλα..
      & οχι να αναγκαζουν τους δανειοληπτες να ψαχνουν ταρατσες..

  17. περιμπανού avatar
    περιμπανού 09/07/2013 12:58:30

    Μέχρι τώρα η έμφαση έχει δοθεί στους αριθμούς.
    Μετά τον Σεπτέμβριο και τις εκλογές στη Γερμανία η έμφαση θα πρέπει να δοθεί στο 'εμψυχο κλίμα. Θα γίνει όμως;
    Δεν μπορεί άλλο, να ευημερούν οι αριθμοί και να δυστυχούν οι άνθρωποι.
    Τα δημοσιονομικά οφέλη , δεν έχουν το περιθώριο άλλο να περιφρονούν τις παράπλευρες κοινωνικές απώλειες.
    Πόσους ακόμα θα δούμε να ρίχνονται στην αρένα προς κατευνασμό των τοκογλυφικών δυνάμεων;...μικρή χώρα είμαστε δα, δεν είμαστε και μιλιούνια!
    Θα το καταλάβουν κάποτε, ότι έχουν παρατραβήξει τα σχοινιά;
    Σημασία, έχει τι έπεται!

    • Οι σπασμένες κλεψύδρες του αγνώστου avatar
      Οι σπασμένες κλεψύδρες του αγνώστου @ περιμπανού 09/07/2013 14:30:19

      ''Θα το καταλάβουν κάποτε, ότι έχουν παρατραβήξει τα σχοινιά;''
      Για τα σχοινιά, το γνωρίζουν. Τόση ανοχή όμως, είναι αλήθεια πως δεν την περίμεναν!

  18. Χ.Α avatar
    Χ.Α 09/07/2013 13:17:11

    Εγώ περιμένω ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα και αποτελεσματική πάταξη της φοροδιαφυγής. Όσο τα έσοδα προέρχονται αποκλειστικά από το ξεπουπούλιασμα των γνωστών θυμάτων, ελπίδα δεν υπάρχει.

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ Χ.Α 09/07/2013 14:26:29

      Θα περιμένει πάρα πολύ...Οπως το λες, ελπίδα δεν υπάρχει.
      Ούτε 1 ευρώ!!!!!! απο ολόκληρη λίστα Λαγκάρντ με πάνω απο 10 δις κλεμμένους φόρους....

    • Ο κύβος ερρίφθη avatar
      Ο κύβος ερρίφθη @ Χ.Α 09/07/2013 14:49:57

      Αυτό είναι το πρώτο που ανυποχώρητα θα έπρεπε να απαιτούσε εξ΄αρχής η Τρόϊκα, αν δεν ενδιαφερόντουσαν μόνο για τοκοείσπραξη. Δυστυχως όμως, καταστρεφόμαστε ενώ μας κοροϊδεύουν.

    • Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ avatar
      Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ @ Χ.Α 09/07/2013 15:30:08

      Αυτό θα έπρεπε να ήτανε το πρώτο που θα απαιτούνταν ανυποχώρητα, αν οι τροϊκανοί δεν ενδιαφέρονταν μόνο για τοκοείσπραξη. Δυστυχώς όμως, καταστρεφόμαστε ενώ μας κοροϊδεύουν.

  19. AGGELOS avatar
    AGGELOS 09/07/2013 13:50:18

    Να τολμήσω μια ερώτηση: πώς ακριβώς ωφέλησε την χώρα και τον καθένα μας χωριστά συνακόλουθα, η μειωση του βασικού μισθού από 700 σε 420 ευρω;;; Πήξαμε, μηπως, στις επενδύσεις;; Τρεχουν οι επενδυτές να μεγαλουργήσουν στην χώρα;; Αντίθετα, αυτη η φοβερά ηλίθια επινόηση, ότι δλδ το κόστος εργασίας είναι βασικό στοιχείο μιας επένδυσης, το μόνο που κατάφερε είναι να προστεθει στα έτερα πανηλίθια μέτρα με συνέπεια την εκτόξευση της ύφεσης και αρα της ανεργίας και άρα στο κλείσιμο επιχειρήσεων και άρα .....ΕΛΕΟΣ!!!!
    Τωρα λεει θα προσπαθήσουν να φεσωσουν τον κοσμακη με τον φορο πολυτελείας!! Τον κοσμάκη, ναι, μην αφηνιάζετε!! Διοτι οι μεγαλοι, που διαβιούν πολυτελώς, δεν έχουν προβλημα, όλα τα χουν σε οφσορ και τετοια! Όμως ο θειος μου;; ααααα ο θειος μου, συνταξιουχος του ΙΚΑ, που τ ονειρό του ηταν (κακώς! αλλά ηταν) ενα αυτοκινητο 2000 κυβικα, που το κανε πραγματικότητα στο 70 του, προς πενταετίας, εεε αυτός, μάλιστα διαβιώνει πολυτελώς στον Περισσό!!!
    Λοιπον αγαπητοί μου: δεν ξερω ποτε θα στειλει στον εξαποδώ την τροικα ο Σαμαράς, αυτό που σιγουρα ξερω όμως είναι ότι, με τα συνεχόμενα πανηλίθια μέτρα που λαμβάνει (και συνεχίζει σε πεισμα των Ζαπείων!!) εντός πολύ ολίγου χρονικου διαστήματος θα υπάρξει θέμα αιγυπτιοποίησησης στην χωρα και μετά, τρεχάτε ποδαράκια μου (κυριολεκτικώς!!).

    • ΚΩΣΤΑΣ Π. avatar
      ΚΩΣΤΑΣ Π. @ AGGELOS 09/07/2013 14:42:53

      Εννοείς οτι οι μισοί Ελληνες θα ταχθούν στό πλευρό του Σαμαρά και οι άλλοι μισοί εναντίον του όπως έγινε στην Αίγυπτο με τον Μοχάμεντ Μόρσι?
      Εγώ δεν ανησυχώ διότι όπως πολύ σωστά το λές με τα συνεχόμενα πανηλίθια μέτρα που λαμβάνει (και συνεχίζει σε πεισμα των Ζαπείων!!) εντός πολύ ολίγου χρονικου διαστήματος δεν θα έχει στο πλευρό του ούτε τον Παπαμιμίκο...Ούτε καν εναν δημοτικό αστυνομικό...

      • Agelos avatar
        Agelos @ ΚΩΣΤΑΣ Π. 09/07/2013 15:18:24

        Κοντά επεσες: εννοώ οι μισοί με τον λαθρολαγνο Αλέξη και οι άλλοι με τον λαθροκτονο Νικόλαο! μαζί του ούτε ο Παπαμιμικος! Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!

    • Hawk avatar
      Hawk @ AGGELOS 09/07/2013 15:19:26

      Γενικώς έχει πείξει όλη η Ευρώπη και ιδιαίτερα οι χώρες του νότου στις επενδύσεις και στα μεγάλα έργα..... αλλά τι να κάνουμε αφού έτσι γουστάρει και αποφάσισε η κυρία Μέρκελ και επέβαλε σε όλους την λιτότητά της, θα πορευτούμε κατ΄αυτόν τον τρόπο απ΄ότι φαίνεται και όπου μας βγάλει .... αφού δεν έχει κανένας τα ούμπαλα να αντιδράσει από τις κυρίως θιγόμενες χώρες και όλοι μούγκα στην στρούγκα τα ισότιμα μέλη...... ούτε άποψη δεν τολμούν να εκφράσουν, ούτε άποψη.

    • Zame avatar
      Zame @ AGGELOS 10/07/2013 13:11:07

      επέτρεψε μου να συνυπογράψω στην ερώτηση σου..
      γιατί αν 'στοχοποιήθηκε' το κόστος εργασίας
      που είναι το εισόδημα & η κατανάλωση του άλλου..
      (γνωστές συνέπειες)
      όπου ναναι έρχεται & η απαξίωση της εργασίας..
      με ότι αυτό συνεπάγετε..
      προς όφελος ..τι ?
      (αναβάθμιση μεθόδων φοροαποφυγης ?)
      η..την ευρύτερη κερδοφόρο αναπτυξη των μεγάλων εταιριων & πολυεθνικών που διογκώνουν την ανεργία..& συρρικνώνουν την φορολογική βάση & συνείδηση & κατεπεκταση την εύρυθμη λειτουργία ενος συνολου..
      (τα χρήματα-η ενα πολυ μεγαλο κομματι αυτων των χρηματων- πού στερούν από την ανταποδοτική ανακύκλωση τους..τα απορροφά ο μεγάλος δανεισμός αυτών των εταιριών & 'αναπτυξιακών επενδύσεων)

  20. Χ.Α avatar
    Χ.Α 09/07/2013 14:40:40

    Όποιος τολμήσει να κηρύξει πόλεμο στους καθεστωτικούς μεγαλονταβατζήδες ολιγάρχες, θα κερδίσει τον Ελληνικό λαό. Εδώ που έχουμε φτάσει, χωρίς βαθιές συγκρούσεις και ρήξεις, δεν κερδίζεται η χαμένη εμπιστοσύνη.

    • KΩΣΤΑΣ Π. avatar
      KΩΣΤΑΣ Π. @ Χ.Α 09/07/2013 16:12:11

      Kαι εγώ υποψιάζομαι οτι άλλος θα πεί "γειά σας" στην τρόικα, αλλά αυτό εμάς δεν μας χαλάει...

  21. alex23 avatar
    alex23 09/07/2013 14:47:12

    η ελληνικη κρατικη διοικηση ειναι ενα τεραστιο μπαχαλο τις τελευταιες δεκαετιες
    αν δεν συνεχιστει η μεταρυθμιση και δεν μπουν τα πραγματα σε μια σειρα, ειναι μαθηματικα βεβαιο οτι θα ειμαστε παντα ευκολα θυματα των βουλησεων ξενων συμφεροντων και οι δανειστες με τα μνημονια θα ειναι παντα μπροστα μας

    απο εκει και περα με ανησυχει οτι για τους δανειστες μας που εχουν στο πισω μερος του μυαλου τους την εξυπηρετηση συμφεροντων τους, αρχιζει να στενευει το χρονικο παραθυρο που μπορουν να πιεζουν για αυτα, χωρις να συναντουν ισχυρη αντισταση που θα εχει οικονομικες 'πλατες' (το πλεονασμα)
    δεν ξερω αν ζουμε μια μεγαλυτερη εικονα, που αρχικα αυτοι οι κυκλοι κοψαν τα φτερα της κυβερνησης κανοντας την δικομματικη και σε επομενη φαση αν δεν παρουν οτι θελουν, να επιχειρησουν να ξαναριξουν στον λακο την ελλαδα μεσα απο μια πολιτικη κριση..

  22. Albert avatar
    Albert 09/07/2013 15:40:29

    Δηλαδή, για να καταλάβω. Αυτό που καίει, φίλοι σχολιαστές είναι το πότε θα "φανεί" ο Σαμαράς βαπτίζοντας τη λήξη του δανειακού προγράμματος ως διώξιμο της τρόϊκας? Μήπως θα μας πείτε κιολας ότι το κούρεμα που ετοιμάζεται θα το έχει επιβάλει ο Σαμαράς? Εδώ μιλάμε για αβυσσαλέα διαφορά αντίληψης.
    Ναί, οι Ευρωπαίοι πράγματι είχαν πρόθεση να μας βοηθήσουν να κάνουμε μεταρρυθμίσεις. Να μαζέψουμε το κράτος και τη διοίκηση για να μη παράγει ελλείματα και να προσφέρει τις στοιχειώδεις υπηρεσίες. Αυτά δε ζητάμε όταν κουβεντίαζουμε μεταξύ μας? Μπορεί να έχουν κι άλλες χώρες προβλήματα διαφθορά. Και τι σημαίνει αυτό, ότι κανείς δε μπορεί να μας συμβουλεύει τι να κάνουμε ή ότι η δική μας διαφθορά είναι άλλο πράγμα?
    Αφού είμαστε ανίκανοι να κάνουμε σοβαρές και συγκροτημένες αλλαγές, δεν αντιλαμβάνεστε ότι άπαξ και πάψει η πίεση το σύστημα θα συνεχίσει όπως παλιά και θα θυμάται την τροϊκανή τετραετία ως εφιάλτη που ευτυχώς τελείωσε?
    Έχει κανείς την εντύπωση ότι ο καλός και άγιος Σαμαράς θα καταφέρει να κουμαντάρει την κατάσταση προωθώντας παραγωγικές μεταρρυθμίσεις, όταν στην πράξη η ίδια του η παράταξη θα είναι ολοένα και περισσότερο επαναπαυμένη με την νέα της αυτοπεποίθηση εναντι της αριστεράς?

  23. fitsoulas avatar
    fitsoulas 09/07/2013 16:36:10

    Ο Σαμαράς θα πει γεια στην τρόικα τον Αύγουστο, αφού πρώτα τους κάνει το τραπέζι και τους τρίψει το μειωμένο ΦΠΑ στη μούρη.

    • Α.Χ avatar
      Α.Χ @ fitsoulas 09/07/2013 17:13:37

      μακάρι

  24. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 09/07/2013 17:29:30

    Ο λαός ξεχνά - ο Σαμαράς ποτέ !!
    Ο Αντώνης δεν αφήνει μηνύματα. Αφήνει προειδοποιήσεις !

  25. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/07/2013 17:32:34

    Ενώ ο Τσίπρας που θέλει αφοπλισμό αστυνομίας και διάλυση στρατού με ή χωρίς μνημόνια λόγω ιδεολογίας θα έχει στήριξη;

    • KΩΣΤΑΣ Π. avatar
      KΩΣΤΑΣ Π. @ Γεώργιος Τ. 09/07/2013 21:26:36

      Ο Τσίπρας για τις ιδέες του δεν παίρνει πλέον ούτε 3% Τα υπόλοιπα 25% τα παίρνει απ τους ανέργους που δεν φοβούνται καθόλου μη χάσουν το Ευρώ.
      Εκεί είναι το πρόβλημα.

  26. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/07/2013 17:33:49

    Οι μισοί των τρελών από τη μία και οι άλλοι μισοί τρελοί από την άλλη εννοείς; Τότε συμφωνώ. Αλλά είναι λίγοι για να καταστρέψουν τον τόπο. Ο Θεός μας φύλαξε ήδη πέρυσι τέτοια εποχή από τον πρώτο, θα μας φυλάξει και από τον τελευταίο...

  27. Dimitris avatar
    Dimitris 09/07/2013 18:43:54

    Όσα τεχνητά και παροδικά πρωτογενή πλεονάσματα και αν πετύχουμε, έχοντας στην ουσία κηρύξει το κράτος μια ιδιότυπη στάση πληρωμών προς όλες τις υποχρεώσεις του (εκτός απο μισθούς των Δ.Υ. και συντάξεις) η ουσία είναι ότι με τέτοια αναποτελεσματική Δημόσια Διοίκηση, μεταρρυθμίσεις για γέλια (βλ. ΕΡΤ που τελικά αφού τους αποζημιώσουν παχυλά θα τους επαναπροσλάβουν όλους στο νέο φορέα-πλην χαριστικά συνταξιοδοτούμενων-), διατήρηση του πελατειακού κράτους και των εκατοντάδων άχρηστων οργανισμών του το μέλλον μόνο δεν προβλέπεται ευοίωνο. Τι να κάνουν τα πρωτογενή επαναλαμβάνω πλεονάσματα αφού και πάλι με τον υπολογισμό των τόκων για την αποπληρωμή του χρέους ο προυπολογισμός του κράτους θα παρουσιάζει έλλειμμα 8% περίπου, η ανεργία προβλέπεται στο τέλος του χρόνου να προσεγγίσει το 29% και η ύφεση υπολογίζεται να κλείσει στο 5%. Ή πιστεύει κανείς ότι με την ανακοίνωση πρωτογενών πλεονασμάτων θα γίνουμε ξαφνικά σοβαρό κράτος και οι επενδυτές θα κάνουν ουρά για να βάλουν τα λεφτά τους στην χώρα?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.