02/08/2008 14:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πότε θα κάνει το ΥΕΝ αυτοψίες; Όταν θα υπάρξουν πάλι θύματα;

Ο λόγος για τον οποίο γίνονται τελευταία συχνά ατυχήματα με πλοία, είναι ότι τα περισσότερα δεν είναι συμμορφωμένα με τους διεθνείς κανονισμούς ασφαλείας. Αυτό έχει καταγγείλει η Ένωση Μηχανικών (ΠΕΜΕΝ) από τις 14-02-08 σε όλους τους αρμόδιους φορείς (ΥΕΝ, εισαγγελία Πειραιά κλπ). Η χθεσινή σύγκρουση στον Πειραιά επιβεβαιώνει τις καταγγελίες της. Το κρουαζιερόπλοιο «Κρυστάλ» έπεσε πάνω στο «Λισσός» και λαχτάρησαν οι 955 επιβάτες του. Ζημιά έπαθε μόνο το πρώτο. Έσπασε μια λέμβος διάσωσης και μια διπλανή μεγάλη σωσίβια λέμβος. Αυτό συνέβη επειδή οι λέμβοι του είναι κρεμασμένες έξω από το πλοίο, κάτι που αποτελεί και παγκόσμια πρωτοτυπία αφού σε κανένα επιβατηγό πλοίο ανά τον κόσμο δεν εξέχουν τα σωστικά του μέσα. Επίσης το συγκεκριμένο πλοίο έχει και άλλα προβλήματα με τα σωστικά του μέσα. Δεν καθαιρούνται σε 30΄ λεπτά που ορίζουν οι κανονισμοί, δεν έχουν γίνει υπολογισμοί για το πόσοι επιβάτες μπορούν να εγκαταλείψουν το πλοίο κλπ. Τα παραπάνω αν και τα γνώριζε ο Κλάδος Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων του ΥΕΝ (ΚΕΕΠ), παρόλα αυτά εξέδωσε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, ενώ μετά την καταγγελία της ΠΕΜΕΝ δεν έκανε τίποτα για να διορθώσει την κατάσταση. Ευλόγως λοιπόν τίθενται τα ερωτήματα:

1. Τι θα γινόταν εάν η σύγκρουση των πλοίων λάμβανε χώρα μακριά από λιμάνι. Απάντηση: Δεν θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν το πλοίο οι επιβάτες που αναλογούσαν να σωθούν με τις κατεστραμμένες λέμβους.
2. Πρέπει να γίνει πραγματικό γεγονός με νεκρούς για να σταματήσει το πλοίο και να αποκατασταθεί το πρόβλημα;
3. Τι γίνονται οι αυτοψίες στα ΕΓ πλοία (μεταξύ αυτών και το «Κρυστάλ») που έχει παραγγείλει Εισαγγελέας του Πειραιά πριν ένα χρόνο σε επιτροπή του ΥΕΝ για να διερευνηθεί σχετική καταγγελία πρώην στελέχους του ΥΕΝ; Απάντηση: ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ (!!!). Έτσι οι έρευνες έχουν πάει στράφι.
4. Ποιοι παίζουν πίσω από τις πλάτες των ανυποψίαστων επιβατών (όλων μας αφού όλοι ταξιδεύουμε με πλοία);

Η εταιρεία του "Κρυστάλ" είναι η Louis Hellenic Cruises, με το Sea Diamond, που βρίσκεται ακόμα στο βυθό της Σαντορίνης.. Μπράβο επιχειρηματίες, μπράβο κρατικοί και δικαστικοί λειτουργοί!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. insider avatar
    insider 02/08/2008 15:47:30

    Ο ΚΕΕΠ του ΥΕΝ κάνει πρωτογενείς και δευτερογενείς ελέγχους στα πλοία, δηλαδή ελέγχει τον εαυτό του σε περίπτωση συμβάντος (θυμηθείτε το Samina)και συγκαλύπτει τις παρατυπίες που τον βαρύνουν με τη βούλα του κράτους.
    Οι συνταξιούχοι του ΚΕΕΠ προσλαμβάνονται από τον Ελληνικό Νηογνόμωνα του Βερνίκου και δίνουν πιστοποιητικά αξιοπλοίας στα υπέργηρα πλοία του Αγούδημου κλπ κατά παράβαση των ευρωπαικών οδηγιών.
    'Ολα γίνονται με τη σύμφωνη γνώμη του ΥΕΝ ( Υφυπουργός Καμμένος, και ΓΓ Τζοάννος) που είναι μέσα στο κόλπο...

    Μας πήραν πρέφα από τις Βρυξέλλες και σκοπεύουν να αναστείλουν τη λειτουργία του Νηογνόμωνα

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100035_01/08/2008_279748

    ο Θεός να βάλλει το χέρι του....

  2. Ανώνυμους avatar
    Ανώνυμους 03/08/2008 01:01:35

    (Η εταιρεία είναι η Louis Hellenic Cruises, με το Sea Diamond, που βρίσκεται ακόμα στο βυθό της Σαντορίνης..)

    Μπράβο επιχειρηματίες, μπράβο κρατικοί και δικαστικοί λειτουργοί!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.