#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/06/2010 09:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πότε θα γίνει η κοινωνική έκρηξη;



Ακούμε συνεχώς ότι έρχεται κοινωνική έκρηξη, λόγω των οικονομικών μέτρων που λαμβάνει η κυβέρνηση, μειώνοντας το πραγματικό εισόδημα του λαού. Επίσης, ακούμε διαρκώς διάφορες εκτιμήσεις για το πότε θα συμβεί η κοινωνική έκρηξη.

Για να εκτιμηθεί ο χρόνος της κοινωνικής έκρηξης θα πρέπει να συνεκτιμήσουμε τα παρακάτω:

Υπάρχουν κάποιες μελέτες, οι οποίες αναφέρουν ότι στην Ελλάδα ο πληθυσμός,
όσον αφορά τα οικονομικά του, είναι κατανεμημένος ως εξής:
α. Ανώτερη τάξη: 10%
β. Μεσαία τάξη: 40%
γ. Κατώτερη τάξη: 50%

Οι ίδιες μελέτες αναφέρουν ότι η κατανομή του πλούτου στη χώρα μας έχει ως εξής:
α. Ανώτερη τάξη: 50%
β. Μεσαία τάξη: 40%
γ. Κατώτερη τάξη: 10%

Από τα παραπάνω προκύπτει το σημαντικό συμπέρασμα ότι η μεσαία τάξη νέμεται από τον παραγόμενο εθνικό πλούτο, ακριβώς το ποσοστό που της αναλογεί, δηλαδή δεν κλέβει
κανέναν αλλά ούτε και την κλέβουν.

Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο. Γιατί;

Γιατί η μεσαία τάξη, πληθυσμού 40% αποτελεί την ασπίδα προστασίας της ανώτερης τάξης. Αυτή η ασπίδα εμποδίζει κάθε εξέγερση της κατώτερης τάξης. Αυτό συμβαίνει γιατί η μεσαία τάξη, μη έχοντας βιοποριστικό πρόβλημα, απολαμβάνει μια σχετικά άνετη ζωή, με διπλά και τριπλά αυτοκίνητα, με καταθέσεις σε τράπεζες, με διπλά και τριπλά σπίτια, με
καλοκαιρινές διακοπές, καλό ντύσιμο κλπ. Έχει την άνεση να στείλει τα παιδιά της για σπουδές και γενικά δεν είναι μεν πλούσια, αλλά δεν στερείται και κάτι.

Όταν λοιπόν η κατώτερη τάξη, απελπισμένη από τη φτώχεια, αποπειράται να εξεγερθεί, με βίαια επεισόδια στους δρόμους, εμπρησμούς κάδων σκουπιδιών, αυτοκινήτων και
καταστημάτων, αμέσως η μεσαία τάξη παίρνει το μέρος της ολιγαρχίας, συμφωνώντας στον χαρακτηρισμό των εξεγερμένων ως αναρχικών, αληταράδων, διασαλευτών της τάξης κλπ, εφόσον η ίδια αισθάνεται μέρος του συστήματος, άρα ευνοημένη από αυτό.

Τι θα συμβεί όμως όταν, κατόπιν της κυβερνητικής πολιτικής, αρχίσει να φτωχοποιείται η μεσαία τάξη; Όταν θα χάσει όλες αυτές τις ανέσεις που σήμερα απολαμβάνει; Όταν
συνειδητοποιήσει ότι αδυνατεί να αποπληρώσει δάνεια και κάρτες και ενδεχομένως χάσει σπίτια, αυτοκίνητα, ταξίδια και αντιμετωπίσει πλέον βιοποριστικό πρόβλημα;

Τότε, σαφέστατα θα επαναπροσδιορίσει τη θέση της και θα βρεθεί να συντάσσεται με την κατώτερη τάξη, παίρνοντας και η ίδια μέρος στις εξεγέρσεις.

Μόνο που τότε, μια ολιγαρχία του 10% θα αδυνατεί πλέον να επιβληθεί με μέσα
καταστολής, όπως αστυνομικές δυνάμεις κλπ.

Ως παράδειγμα θα έπρεπε να ληφθεί η ιστορία της Αργεντινής, όπου πραγματοποιήθηκε λαϊκή εξέγερση, μόνο όταν εθίγησαν τα δικαιώματα της μεσαίας τάξης.

http://www.larisaportal.gr/pages/arthra/pote-tha-gini-i-kinoniki-ekrixi.php

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Pankalos avatar
    Pankalos 29/06/2010 09:22:11

    Δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή η μεσαία τάξη (τουλάχιστον ένα 40% των Ελλήνων) έχει διπλά και τριπλά αυτοκίνητα, καταθέσεις σε τράπεζες, διπλά και τριπλά σπίτια, καλοκαιρινές διακοπές, καλό ντύσιμο και ακριβά ιδιωτικά σχολεία. Μάλλον αυτό το ποσοστό είναι πολύ μικρότερο (θα το προσδιόριζα στο 20%, ένας στους πέντε δηλαδή) και σε μεγάλο ποσοστό είναι δημόσιοι υπάλληλοι και κρατικοδίαιτοι του ιδιωτικού τομέα οι οποίοι θα διαπιστώσουν το Σεπτέμβρη ότι δε βγαίνουν οι δόσεις των στεγαστικών και τα δίδακτρα, οπότε το μπουμ είναι πολύ πιο κοντά απ'ότι περιμένουμε.
    Τώρα, για το αν θα γίνουμε Αργεντινή ή όχι, αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από την κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επερχόμενες εκλογές, και ο νοών νοείτο.

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ Pankalos 29/06/2010 10:32:07

      Και όλα αυτά τα εξοχικά που υπάρχουν (νόμιμα και παράνομα), και όλα τα δεύτερα αυτοκίνητα - που δεν μπορεί κανείς και να πουλήσει γιατί δεν "πιάνουν τιμή" - και ο χαμός που γίνεται καθε ΣΚ οφείλεται στο 20% ??

      Μα ακριβώς αυτοί είναι οι "δημόσιοι υπάλληλοι και κρατικοδίαιτοι του ιδιωτικού τομέα" και αυτοί είναι η μεσαία τάξη, που θα δυνοπαθήσει ....

  2. Σαος avatar
    Σαος 29/06/2010 09:44:21

    Όταν τα παιδιά της μεσαίας τάξης δεν θα μπορούν να βρουν την καλή εργασία με τον καλό μισθό, ούτε να έχουν τις ανέσεις που είχαν οι γονείς, τότε θα δούμε τι θα γίνει. Δεν είναι μακριά αυτή η εποχή.

  3. ssd avatar
    ssd 29/06/2010 10:16:23

    ΤΩΡΑ

  4. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 29/06/2010 10:31:16

    Καλημέρα, μην παραμυθιάζεστε! Η Ελλάδα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Εδώ βγάλανε τον ΓΑΠ μετά από τόσες κοροϊδίες που τους έλεγε και πιστεύετε ότι θα ξεσηκωθούν οι Έλληνες στους δρόμους;

    Μάλλον βλέπω να στέλνουν τίποτα πακιστανούς και λαθρομετανάστες για να διαδηλώσουν......

    Κατρακύλα, κύριοι, κατρακύλα....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΑΡΚΑΣ 29/06/2010 15:35:20

      Κάπου είχα διαβάσει (πριν πολλά χρόνια) μια ρήση, που δυστυχώς ξεχνάω ποιος τη διατύπωσε. Ότι το μεγαλείο της ισονομίας και της ισοπολιτείας σε μια δημοκρατία είναι τέτοιο, που απαγορεύει εξίσου στον πλούσιο και στον άστεγο να κοιμούνται κάτω από γέφυρες και να κλέβουν μια φρατζόλα ψωμί.
      Που κολλάει στα δικά μας; Μα στο μοντέλο της δημοκρατίας που έχουμε, και που όλοι σπεύδουμε να υπερασπιστούμε με ζήλο. Μια δημοκρατία στην οποία όλοι είμαστε ίσοι, εκτός όταν έρθει η ώρα να πάμε φαντάροι.
      Τα τρελόχαρτα και τις απαλλαγές για δήθεν λόγους υγείας κάπου τα καταλαβαίνω. Θεωρητικά συνοδεύονται και από κάποιες συνέπειες, ενώ αφήνουν και ένα στίγμα, όσο νάναι. Βέβαια, το πως η συντριπτική πλειοψηφία των απαλλαγέντων τυχαίνει να είναι τραγουδιστές, καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι, και γενικά σελέμπριτις, αδυνατώ να το αντιληφθώ. Μάλλον η πολλή δημοσιότητα νεκρώνει εγκεφαλικά και άλλα κύτταρα, προκαλώντας κάποια ανήκεστο βλάβη. Ποιος ξέρει;
      Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω και μου κάθεται στραβά, είναι η ευνοϊκή και προνομιακή αντιμετώπιση της οποίας τυγχάνουν οι στρατευμένοι γόνοι πολιτικών και επιχειρηματικών μας παραγόντων. Πως γίνεται η συντριπτική πλειοψηφία των νέων μας να υπηρετούν στα σύνορα, σε απομακρυσμένα φυλάκια και στα νησιά, ενώ οι καλομαθημένοι μπούληδες κάποιων μεγαλόσχημων να «ταλαιπωρούνται» στο κέντρο των Αθηνών, χτυπώντας γερμανικά νούμερα (παρέα με τη Τζούλια) στα πολεμικά μουσεία κλπ; Πως γίνεται;
      Δεν λέω, κάποιες θέσεις είναι λογικό να υπάρχουν και στα μεγάλα αστικά κέντρα. Δεν θα μπορούσαν όμως να καλυφτούν με κάποιο άλλο τρόπο; Κλήρωση; Αρχαιότητα; Οικογενειακή κατάσταση; Κάτι αντικειμενικό τέλος πάντων;
      Αμ το άλλο; Όταν είσαι ένας από τους πλουσιότερους κληρονόμους του πλανήτη, όταν μέχρι πέρσι χαριεντιζόσουν με την Πάρις Χίλτον στο Χόλιγουντ, όταν διαθέτεις άπειρες Bentley, θαλαμηγούς κλπ. ποιος ο λόγος να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και τη κοινωνία, παρουσιαζόμενος στο στρατό; Αφού ρε φίλε το μηνιάτικο χαρτζιλίκι σου είναι μεγαλύτερο από όλη τη μισθοδοσία της στρατιωτικής ιεραρχίας… τι το θέλεις το στρατιωτικό; Για να μας το παίξεις Ξανθόπουλος; Πάρε μια ελβετική ή λιβεριανή ή ότι νάναι υπηκοότητα, και άντε στο καλό. Θα τα καταφέρουμε και χωρίς εσένα. Ο πρώτος θάσαι ή ο τελευταίος; Αλλά όχι. Εκεί. Όπως λένε και οι Αμερικάνοι: Adding insult to injury.
      Δεν ξέρω αν είμαι σκληρός ή παλιομοδίτης ή απλά εκτός τόπου και χρόνου. Αλλιώς όμως αντιλαμβάνομαι την ευνομούμενη πολιτεία. Και ειδικά στο ζήτημα της στράτευσης, με την οποία παρεμπιπτόντως διαφωνώ πιστεύοντας στην ανάγκη επαγγελματικού στρατού, είμαι κάθετος. Ή όλοι και επί ίσοις όροις ή κανείς. Απλά και σταράτα. Αλλά τι λέω τώρα; Θα πάει ο πατρίκιος με τον πληβείο; Ο κληρονόμος με τον πένητα; Είπαμε δημοκρατία και ισότητα… αλλά όλα έχουν και τα όρια τους. Έτσι δεν είναι;

  5. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 29/06/2010 10:34:32

    Ποτέ δεν θα γίνει. Έχουν επιβληθεί οι ΠΑΣΟΚοι στις συνειδήσεις με τα ΜΜΕ. Τέλος.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ etsi_kai_allios 29/06/2010 13:36:29

      +1

  6. lpap avatar
    lpap 29/06/2010 10:35:14

    Η μεσαία τάξη καταργείται σιγά σιγά. Αυτό που διασώζει ακόμα τη νυν κυβέρνηση και δεν υπάρχει εξέγερση είναι το απόθεμα των Ελλήνων. Υπάρχει και παραοικονομία και απόθεμα. Όμως βλέπω να εξαντλούνται και τα δύο περνώντας ο καιρός. Προσδιορίζω την εξέγερση χρονικά τον ερχόμενο χειμώνα. Μετά από δύο μήνες απουσία από τη χώρα εντυπωσιάστηκα στην επιστροφή μου από τις αλλαγές που είδα. Πολλά μαγαζιά να κλείνουν, ο κόσμος να είναι πολύ μαζεμένος και προβληματισμένος. Δεν αργεί η κοινωνική έκρηξη, ετοιμάζεται σιωπηλά και αρκεί μια σπίθα για να ανάψει η φωτιά. Νομίζω τα πράγματα από Σεπτέμβριο θα αλλάξουν. Οι αλλαγές που γίνονται θα έχουν πρακτική εφαρμογή πλέον, θα είναι απτές κι όχι αναμενόμενες. Φτάνει να μην καπηλευτούν πάλι κάποιοι την κοινωνική έκρηξη προς όφελος πάλι όχι των λίγων αλλά των ελαχίστων!!
    Λίγο άσχετο: εντυπωσιακά τα όσα δήλωσε η κα Δραγώνα για την ελληνική γλώσσα σε εκπομπή του ΣΚΑΙ!!! Πολύ εντυπωσικά!!Παραθέτω το link: το πρώτο αφορά όλη την εκπομπή το δεύτερο το επίμαχο σημείο.

    http://www.skai.gr/player/Radio/?MMID=201725

    http://www.esnips.com/doc/bb0d36c8-9f99-4fc3-a7c1-06b756ea0a4e/dragona_ell_glossa2

    • ZARKO avatar
      ZARKO @ lpap 29/06/2010 12:00:47

      lpap καθόλου άσχετο δεν είναι αυτό με τη Δραγώνα. ''Μικρή'' γλώσσα τα αρχαία ελληνικά και τα ελληνικά γενικά; Μικρό είναι το μάτι της. Να διαβάσετε το βιβλίο ''Η εκδίκηση των τόνων''. Είναι αποτέλεσμα έρευνας που έγινε σε 2 ομάδες παιδιών. Η πρώτη διδάχθηκε πολυτονικό και η δεύτερη μονοτονικό/ατονικό. Τα παιδιά μιας από της δυο ομάδες εμφάνισαν συμπτώματα δυσλεξίας και άλλων μαθησιακών δυσκολιών. Μαντέψτε ποια ήταν αυτή η ομάδα. Αυτή η βάρβαρη απλοποίηση της γλώσσας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε απλοποίηση της σκέψης και ακολούθως και της δράσης. Θα καταντήσουν οι επόμενες γενιές να είναι άβολα ρομπότ που θα σκέφτονται και θα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Οπότε για να το συνδέσουμε και με το θέμα του άρθρου δεν θα αντιδρούν σε κοιν, οικον και πολιτική καταπίεση. Κλείνοντας ας μην ξεχνάμε ότι η Αναγέννηση και η φυγή από τον μεσαιωνικό τρόπο σκέψης έγινε με όχημα την κλασσική παιδεία και τις ''μικρές'' γλώσσες
      Υ.Γ. Θεέ μου, θα τρελαθώ αυτή η γυναίκα κατέχει δημόσιο αξίωμα και την πληρώνει ο ελληνικός λαός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • p_K avatar
        p_K @ ZARKO 29/06/2010 13:17:20

        Μπράβο φίλε μου, έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.
        Τα θέτεις στη σωστή βάση, μόνο που για ορισμένους αποτελούν ψιλά γράμματα.
        Και το χείριστο όλων είναι ότι αυτοί αποτελούν μειοψηφία, μια μειοψηφία όμως ηχηρή.
        Τελικά η Ελλάς είναι η μοναδική περίπτωση χώρας στην οποία μειοψηφίες επιβάλλουν τις απόψεις τους!

      • Orestios avatar
        Orestios @ ZARKO 29/06/2010 16:46:13

        Είπε τέτοιο πράγμα ?

      • Κ.Τ. avatar
        Κ.Τ. @ ZARKO 29/06/2010 17:48:18

        +1000

    • Βερενίκη avatar
      Βερενίκη @ lpap 29/06/2010 16:31:34

      Κάποιος θα έπρεπε να πει στην κ. Δραγώνα ότι τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκάλια. Η ελληνική γλώσσα ειναι σήμερα μικρή γι αυτό και είναι προνόμοιο των ολίγων εκείνων οι οποίοι μετέχουν της ελληνικής παιδείας ασχέτως ελληνικού διαβατηρίου. Δεν νομίζω ότι η ίδια ανήκει ΄σ' αυτη την κατηγορία αν κρίνω από τον συχνά ασύντακτο προφορικό της λόγο στη συνέντευξη στο Ρ/Σ του Σκάϊ.
      Οσο για τα αρχαία ελληνικά επί σειρά ετών το κόμμα το οποίο εκπροσωπεί η ίδια και η προϊσταμένη υπουργός της έκανε τα πάντα για να τα αποδιώξει από τα σχολεία. Μια τα καταργούσε στο Γυμνάσιο μια έβαζε τη διδασκαλία από μετάφραση, μια τα επανέφερε. Νεκρή γλώσσα τα αρχαία-δηλώνει η κ.Δραγώνα. Μα και ο Ερμής του Πραξιτέλη ένα άγαλμα είναι. Δεν έχει λαλιά.Το Συμπόσιο του Πλάτωνα δεν "φιλάει υπέροχα" αναστατώνει όμως τη σκέψη τη ροκανίζει.
      Παίδες Ελλήνων, όποιος έχει πρόσβαση σ΄αυτή τη γλώσσα, όποιος διαμορφώνει τη σκέψη του διαβάζοντας τους αρχαίους Έλληνες δεν επιλέγει ηγέτες αντίστοιχους μ΄ εκείνους της Ελλάδας στις δεκαετίες του '80, '90 κλπ κλπ μέχρι σήμερα φυσικά. Μακριά λοιπον τα αρχαία κείμενα, μη ξυπνήσουν και μας πάρουν από πίσω...περιπολικά!

  7. neotera avatar
    neotera 29/06/2010 10:38:30

    Οσο νωρίτερα αλλάξουμε ρότα τόσο μικρότερες οι απώλειες σε οικονομικό, κοινωνικό και διεθνοπολιτικό-αμυντικό επίπεδο. Οσο μεγαλύτερο χάος και αντιπαλότητα ανάμεσα σε τούρκους και ισραηλινούς επικρατεί στη γειτονιά μας όταν ξεκινήσουμε εθνικά ανεξάρτητη πορεία τόσο πιό σίγουρο το στέριωμα του νέου καθεστώτος. Μακάρι να μην έχουν δώσει έδαφος πριν ανατραπούν...

  8. George avatar
    George 29/06/2010 10:47:18

    Κατα την αποψη μου δεν εχουμε πιασει ακομα πατο.Δυστυχως ο λαος μας ετσι λειτουργει.Οταν δεν αντεχεται αλλο τοτε ξυπναει.Δειτε την ιστορια μας.Το προβλημα ειναι καθαρα κοινωνικο κι επειτα Πολιτικο ή οτιδηποτε αλλο.Οταν εχει διαλυθει η οικογενεια και η Παιδεια οπως συμβαινει στις μερες μας ειναι θεμα χρονου η κατασταση να γινει ανεξελεγκτη και να μπουμε στην κατασταση της αναρχιας.Τωρα το θεμα μετα απο ολα αυτα ειναι αν σαν κοινωνια αποκομησουμε κατι θετικο ή οχι.Εδω σας θελω.Και κατι τελευταιο.Οσο οι γονεις μας μπορουν και μας κρατανε τα παιδια και τσονταρουνε και λιγο στον οικογενειακο προυπολογισμο εχει καλως.Αν πιεστουνε αυτοι και αρχιζει και γινετε το αντιστροφο τοτε η θυελλα θα ξεσπασει.Καλημερες..

  9. tony avatar
    tony 29/06/2010 10:51:34

    . Μεσαία τάξη: 40%
    Ακριβώς οι δημόσιοι υπάλληλοι με τις οικογενείες τους.
    Που τον βρήκαν αυτοί όλον αυτόν τον πλούτο που νέμονται?
    Τον παρήγαγαν όλα αυτά τα χρόνια ως Ελληνικό δημόσιο?
    Δεν νομίζω.
    Κάτι άλλο έγινε.

    • tiramola avatar
      tiramola @ tony 29/06/2010 14:29:02

      Αν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι η μεσσαία τάξη τότε το ποσοστό είναι αρκετά μεγαλύτερο αν προσθέσεις τους επιτυχημένους ελεύθερους επαγγελματίες(γιατρούς, δικηγόρους, μηχανικούς, φροντηστηριάδες κλπ) και από μεγαλοστελέχη μέχρι και τμηματάρχες στις βιομηχανίες.
      Το πόσοι από αυτούς θα αντέξουν θα καθορίσει και το μέγεθος της κοινωνικής αναταραχής.

  10. larisaportal avatar
    larisaportal 29/06/2010 10:57:07

    Ακριβώς φίλε μου, όπως τα λες είναι. Τώρα στερεύει το κρυφό απόθεμα. Σε κανένα δίμηνο - τρίμηνο θα τρίβουμε τα μάτια μας.
    Το αρθράκι το έγραψα γιατί έβλεπα μέχρι πριν λίγο κάποιους βολεμένους να αποκαλούν αλήτες τους απεργούς που κλείνουν τα λιμάνια ή τους δρόμους.
    Τώρα όμως που οι πρώην "νομοταγείς" ζορίζονται οικονομικά, ξαφνικά άρχισαν να δείχνουν συμπάθεια προς κάθε είδους απεργό και διαδηλωτή.

    Αλήθεια, δεν έχετε παρατηρήσει γύρω σας να πληθαίνουν τα αυτοκίνητα που έχουν δεχθεί αυτοσχέδιες επισκευές με χαρτόνι και μονωτική ταινία, μετά από κάποιο τρακάρισμα;
    Μήπως ΚΑΙ αυτό κάτι λέει;

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ larisaportal 29/06/2010 12:55:53

      Επειδή κι εγώ ανήρτησα το αρθράκι σου φίλε λάρισα , πρέπει να σου πω ότι εγκαλέστηκα από σεβαστό σχολιαστή ο οποίος υποστήριξε πως τα στοιχεία που παραθέτεις έχουν αλλάξει ριζικά.Συνέστισε για επικαιροποιημένη σύγκριση των στοιχείων το βιβλίο των Πελαγίδη/Μητσόπουλου για τα εισοδήματα των Ελλήνων & φορολογία.

    • tiramola avatar
      tiramola @ larisaportal 29/06/2010 14:21:29

      @undercover gpr
      Τι κατανομή δίνει, αν δίνει, ο Πελαγίδης ξέρεις?

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ larisaportal 29/06/2010 14:28:16

      Όχι , δυστυχώς. Την ανάρτηση την έκανα εχθές που την είδα στα σχόλια του αντί και μετά από λίγο ήρθε ο φοιτητάκος και μου είπε για το βιβλίο. Του ζήτησα ένα ρεζουμέ των στοιχείων όπως τα παραθέτει ο λάρισας αλλά δεν έχει απαντήσει ακόμα.

  11. p_K avatar
    p_K 29/06/2010 11:14:30

    Ώστε κύριε tony, για όλα φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι ε;
    Οι πένητες μισθολογικά της Ευρώπης που κατήντησαν επαίτες και σε 2 μέρες θα πάρουν επίδομα αδείας κάτω από 200 ευρώ. Ούτε δωροεπιταγή από σούπερ μάρκετ να ήταν!
    Την πιπιλίζετε καλά την καραμέλα ότι για όλα τα δεινά της γης φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι. Αλλά δεν φταίτε εσείς, τα μέσα φταίνε που αναπαράγουν την καραμέλα για να στρέφουν τη μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης.
    Ο εκαπιδευτικός φταίει που τρέχει από τη μια άκρη της Ελλάδος στην άλλη για να μάθει γράμματα στα παιδιά σας και για να τα διδάξει κάποιες αξίες που έχετε απεμπολήσεις αποχαυνωμένοι στους καναπέδες και στις τηλεοράσεις.
    Είπα ένα παράδειγμα και μπορώ να πω πολλά, όμως σταματώ εδώ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΑΧΥΛΑ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΟΙ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ. ΒΑΛΤΕ ΜΥΑΛΟ.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ p_K 29/06/2010 12:51:30

      Άστο φίλε ,

      οι Έλληνες πολίτες/νοικοκυριά έχουν το μικρότερο ποσοστό πιστωτικής έκθεσης πανευρωπαικά , η ιδιωτική οικονομία είναι αρκετά εκτεθημένη σε δανεισμό αλλά θα τα έβγαζε πέρα άνετα εάν δεν μπαίναμε σε τέτοιας έντασης ύφεση της πραγματικής οικονομίας λόγω μέτρων λιτότητας.

      Ο άρρωστος στη χώρα είναι κυρίως το Ελληνικό Δημόσιο , περιλαμβάνοντας τα πάντα. Από Δ.Υ μέχρι ΔΕΚΟ , κι από ΟΤΑ μέχρι ασφαλιστικό.

      Αυτή είναι η πληγή της χώρας και δεν στοχοποιείται κανένας Δ.Υ και καμμία κοινωνική ομάδα από όποιον υποστηρίζει τα αυτονόητα.

      • Κώστας, Χανιά avatar
        Κώστας, Χανιά @ undercover gpr 01/07/2010 00:47:26

        "Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".

        Δηλαδή φίλε μου το πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι οι ΔΥ; Και όχι το πολιτικό κατεστημένο που κατέκλεψε το ελληνικό κράτος;
        Στη Ευρώπη φίλε μου οι μισθοί των υπαλλήλων (μεταξύ τους και οι ΔΥ) είναι πολλαπλάσια μεγαλύτεροι από την Ελλάδα. Γιατί δεν πτώχευσαν;

        Όσο συνεχίζεις να τρώς το κουτόχορτο του "δήθεν προβλήματος του Δημοσίου", θα μπορούν οι επιτήδιοι ανθέλληνες -μέσω του "διαίρει και βασίλευε"- να ξεπουλάνε την πατρίδα μας!

  12. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 29/06/2010 11:30:36

    Συμπεριλαμβανομένης και της συμπαθούς τάξης των εκπαιδευτικών,
    που αντί να πρωτοπορούν, μετράνε τα φραγκο-ευρώ και αποφαίνονται:
    "πάλι καλά, δεν μας έκοψαν και πολλά, τελικά".

    • p_K avatar
      p_K @ καθρέφτης 29/06/2010 11:34:53

      Δεν είναι έτσι οι εκπαιδευτικοί, μη γενικεύεις φίλε μου!

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ p_K 29/06/2010 13:25:03

        Όπως είπε κι ο Ανεβλαβής εχθές "το ισοζύγιο της συνισταμένης βγαίνει αρνητικό" αδερφέ. Η γενίκευση γίνεται ακριβώς επειδή το αποτέλεσμα είναι αρνητικό και ο μόνος που ευθύνεται είναι ο κάθε κλάδος ξεχωριστά που δεν επεδίωξε το ισοζύγιο να βγαίνει θετικό.

  13. TORA avatar
    TORA 29/06/2010 11:31:34

    εδώ και καιρό αυτά που λέγονται στις παρέες (όπως και στα blogs), όλων των πολιτικών αποχρώσεων, διαφέρουν σημαντικά από τον επίσημο λόγο, δεν μιλάω για τα ΜΜΕ (αυτά δεν έχουν λόγο είναι άλογα), αλλά για τους επίσημους φορείς κόμματα, συνδικάτα, οργανώσεις. Ένα σημαντικό μέρος του κόσμου παράγει σκέψη, είναι πιο τολμηρό και καθαρό, αλλά χωρίς συνοχή και φορέα έκφρασης. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται ακόμη στο στάδιο αποκωδικοποίησης του τι μας συμβαίνει, όταν περάσει στο: τι να κάνουμε, συλλογικά, γιατί σε επίπεδο παρεών όλοι κάτι κάνουμε, εκεί θα αρχίσει το πραγματικό πανηγύρι, και θα έχει πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά, όπως και η κατάσταση που ζούμε.

    • nassos avatar
      nassos @ TORA 29/06/2010 11:45:26

      Αυτή τη στιγμή βρίσκεται ακόμη στο στάδιο αποκωδικοποίησης του τι μας συμβαίνει,

      Πάρα πολύ σωστό, δεν μπορούμε να καταλάβουμε ακόμη τι μας συμβαίνει ....

  14. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 29/06/2010 11:34:25

    Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε μεσαία τάξη, ούτε καπιταλισμός!
    αυτό που λέμε μεσαία τάξη είναι ένα συνονθύλευμα συμφερόντων που δέχονται ή και αναζητούν στήριξη από εξωθεσμικά κέντρα επιρροή, οι δομές του πελατειακού κράτους εξασφαλίζουν την ύπαρξή τους και τη συνεχεία τους.
    Σήμερα αυτό που λέμε εργατική τάξη ή χαμηλά στρώματα δεν έχει «ταξική συνείδηση» επειδή το μεγαλύτερο τμήμα της είναι αλλοδαποί εργαζόμενοι και λειτουργικά αναλφάβητοι.
    επομένως, η μη ικανοποίηση των βασικών αναγκών της «μεσαίας τάξης» θα έχει επιπτώσεις στην κοινωνική συμπεριφορά τους και θα είναι ένας από τους κύριους λόγους που θα τους οδηγήσει σε «παραβατικές συμπεριφορές» με άμεσο αποτέλεσμα την ενίσχυση του πελατειακού κράτους και της μικρής πλειοψηφείας που λέγεται εξωθεσμικά κέντρα και συνήθως καθοδηγεί, εποπτεύει και ελέγχει τη λειτουργία του πελατειακού συστήματος με εξωθεσμικές πρακτικές και παράγοντες. ...


    με λίγα λόγια η εναλλακτική λύση και η εμπέδωσή της πρέπει να τρέξουν πιο γρήγορα…

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ o βουνίσιος 29/06/2010 13:31:11

      Κι όμως αγαπητέ βουνήσιε, στην Ελλάδα και μεσαία τάξη (για την ακρίβεια: μεσαίες τάξεις) έχομεν και καπιταλισμό. Κι αυτή είναι όντως μια μεγάλη και εξαιρετικά επιβαρυμένη συζήτηση. Δε μένω όμως εκεί.

      Είναι σωστό αυτό που λες ότι η «μεσαία τάξη είναι ένα συνονθύλευμα συμφερόντων» αλλά σε ποιά χώρα δεν είναι; Είτε ορίσουμε τα μεσαία στρώματα εισοδηματικά (όπως κάνει αρκετά απλουστευτικά κι αδιαφοροποίητα η ανάρτηση) είτε με κριτήριο το είδος της απασχόλησης και της εργασιακής σχέσης, αυτό που αποκαλείται «μεσαία τάξη» (στην Ελλάδα) συμπεριλαμβάνει :

      Ένα μεγάλο ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων
      Ένα μάλλον μικρό ποσοστό μισθωτών του ιδιωτικού τομέα και
      Τη μεγάλη πλειοψηφία των αυτοαπασχολούμενων (στους οποίους συμπεριλαμβάνεται κι ένα ποσοστό αγροτών).

      Τόσο από την άποψη της σχέσης με τον εργοδότη, όσο και από την άποψη της λεγόμενης «ταξικής συνείδησης» μιλάμε για ένα πάτσγουορκ που είναι πολύ δύσκολο – αν όχι αδύνατο – να ομογενοποιθεί ιδεολογικοπολιτικά.
      Να περιοριστώ εδώ απλώς σ΄ένα «παράδειγμα» που έχει τη σημασία του προκειμένου να αναδειχτεί ότι ακόμη και σε κοινωνικά συγγενείς περιπτώσεις τίποτε δεν είναι εύκολα αναγώγιμο σε κοινωνιολογικές γενικεύσεις:

      Ένας αυτοαπασχολούμενος μηχανικός είναι στην ουσία ταυτόχρονα ΚΑΙ (μικρο)επιχειρηματίας με στόχο το κέρδος ΚΑΙ «οργανικός» διανοούμενος, με την έννοια ότι θα στηρίξει το σύστημα προκειμένου να εξυπηρετήσει (εκτός από την κερδοφορία του) και τη κοινωνικά ενταγμένη λειτουργία του ακόμη και σε οποιαδήποτε συστημική μεταρρύθμιση που θα τον βγάλει εκτός αγοράς αλλά θα μπορεί να του προσφέρει εξαρτημένη εργασία βάσει προσόντων. Αντίθετα ένας μισθωτός μηχανικός είναι μονοσήμαντα προσανατολισμένος σ΄αυτό που ονομάζεται καριέρα και κοινωνική ανέλιξη.

      Το αν αυτοί οι δύο θα συμμαχήσουν για να υπερασπιστούν το υπάρχον ή την ανάγκη μεταρρύθμισής του θα εξαρτηθεί βεβαίως από μια ιδιότυπη και ad hoc σύγκλιση των συνειδήσεών τους σε περίοδο κρίσης, αλλά πραγματικά δε βλέπω αυτό να συμβαίνει με βάση μιαν εκ των προτέρων διαμόρφωση κοινής «ταξικής συνείδησης».

      Από την άποψη αυτή η μεν διαπίστωση της ανάρτησης περί «ασπίδας των ανώτερων στρωμάτων» εκτός από το ότι γίνεται άρρητα από τη σκοπιά των «κατώτερων στρωμάτων» (κάτι καθ΄όλα «νόμιμο») λησμονεί πράγματι να λάβει υπόψη της τη «μικρή» λεπτομέρεια του «ιδίου» συμφέροντος, ενώ η δική σου αποστροφή περί εξωθεσμικότητας επικεντρώνει μεν (και ορθώς) στην ελληνική ιδιαιτερότητα, μόνο που ξεχνά να συνυπολογήσει ότι αυτό γίνεται και πάλι δι «ίδιον» συμφέρον, αλλά όχι λόγω του ότι η εξυπηρέτησή του γίνεται εξωθεσμικά (κατά τα ελληνικά πελατοκεντρικά ειωθότα). Γιατί μπορεί κάλλιστα να γίνει (και) θεσμικά.

  15. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 29/06/2010 11:37:16

    Και να γίνει η έκρηξη τι θα κερδίσει ο λαός; Θα βουλιάξουμε παρακάτω.

    • socrates avatar
      socrates @ Σοσιαληστής 29/06/2010 11:48:15

      Παρακάτω από την κυβέρνηση παπανδρέου-καρατζαφέρη-θοδώρας δεν γίνεται.
      Default και δραχμούλα για να αρχίζει πάλι να δουλεύει το μαγαζί.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ socrates 29/06/2010 12:59:32

        Με ποιούς στο τιμόνι πιστεύεις ότι θα ξαναρχίσει να δουλεύει το μαγαζί φίλε μου?Με τον καταρρέοντα φαιδρό δικομματισμό που μας έφερε ως εδώ?

        Έ ρε κάτι ονειρώξεις που έχει προκαλέσει ο Αντώνης κι ο Γιωργάκης.

      • man8os avatar
        man8os @ socrates 29/06/2010 13:03:46

        Ο Αντωνης ειναι οκ.Ειναι ο τελευταιος των Μοικανων! Και ο μονος που μπορει να βαλλει ταξη στο μαγαζι! Μετα απο αυτον το χαος!Γιατι κανεις αλλος απο το πολιτικοπ συστημα δεν μπορει να πεισει για τις καλες προθεσεις του.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ socrates 29/06/2010 13:18:18

        Ένα πρόσωπο , έστω και μοϊκάνι , μπορεί να βάλει σε τάξη την Ελλάδα?

        Ο Αντώνης συμφωνώ κι εγώ ότι σε πολλά θέματα είναι οκ , αλλά είναι μόνος του μέσα στη φωλιά του κούκου οπότε μην παίρνεις κι όρκο.

      • man8os avatar
        man8os @ socrates 29/06/2010 13:32:25

        Αν δεν εμπιστευτουμε καποιον τοτε τι να κανουμε? Να φυγουμε απο την χωρα ηη να βγουμε στο δρομο να σφαξουμε τους "κακους"?
        Αυτη τη στιγμη το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να πιστεψουμε και να ελπισουμε.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ socrates 29/06/2010 13:54:50

        Μάνθο , θεωρητικά μπορούμε να μιλάμε επί ώρες , η πρακτικότητα και το κατεπείγον της κατάστασης όμως δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίσει σε αόριστες ελπίδες που το μόνο που προκαλούν είναι στασιμότητα.

        Ο Σαμαράς στο συνέδριο εγγυήθηκε για τις δεσμεύσεις της παρούσας κυβέρνησης , αν συνειδητοποιείς τι σημαίνει αυτό δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο.

        Χρειαζόμαστε πολιτικούς που να μπορέσουν να νομοθετήσουν ξύνπνια με σκοπό την "αποκρατικοποίηση της ανάπτυξης".

        Παλιότερα με μια μόνο νομοθετική πράξη φοροελάφρυνσης ως προς το φόρο μεταβίβασης (στο νόμο περί αντιπαροχής) γέμισαν την Αθήνα με πολυκατοικίες και τη χώρα με "ανάπτυξη" (έστω κι αν στη πράξη εφαρμόστηκε άναρχα και χωρίς σχεδιασμό και έλεγχο).

        Κανείς από το υπάρχον πολιτικό προσωπικό δεν μπορεί να το κάνει αυτό χωρίς συμμαχίες και συναινέσεις για τον απλούστατο λόγο πως το "ισοζύγιο της συνισταμένης" του κάθε κόμματος ξεχωριστά βγαίνει αρνητικό.

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ Σοσιαληστής 29/06/2010 11:48:53

      5/5 ειχαμε την ευκαιρια μας 150.000 λαος να μπουκαρουμε στο κυνο-βουλιο και να τους λιανισουμε. οι χρησιμοι ηλιθιοι ομως του συστηματος (αντιφα-αντιρατσισται-λοιποι αριστερισται-ΠΑΜΕ) κανανε πολυ καλα τη δουλεια τους για αλλη μια φορα. αξιος ο μισθος τους, αφου δεν εγινε τοτε δε προκειτε να γινει ποτε. οσο για εσενα σοσιαλ-ληστη προτιμω να ψωμολυσσαω και να ειμαι λευτερος παρα να τρωω τα κοκκαλακια που μου πετανε και να ειμαι το σκυλακι της νεας ταξης και των σιωνιστων τραπεζητων

  16. ifiklis avatar
    ifiklis 29/06/2010 11:43:14

    Δέν είναι μονον τα δημοσιονομικά που πνίγουν την χώρα. Ειναι και τα εθνικά τα οποία θα ακολουθήσουν.
    Τά πρώτα 'εγιναν γιά να ακολουθήσουν τά δεύτερα... Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα είναι βαθιά προγραμματισμένα από σκοτεινούς εγκέφαλους που εκπμεταλλεύτηκαν την επιπολεότητα και αφέλεια τού λαού ό οποίος ηδονίζεται μπροστά στό ψέμα...
    Γιά σκεφτείτε πώς έθαψαν τήν ΕΑΒ, τα ναυπηγεία καί όλες τίς πολεμικές βιομηχανίες αγοράζοντας τήν ελεεινή δολοφονία με τό ρουσφέτι καί με τήν εεξαγορά τών "εργατοπατεράδων" οι οποίοι καί σήμερα είναι μπροστά γιά να ποδηγετήσουν πρός τον γκρεμό τήν λαϊκή οργή...
    Τύποτα δεν είναι τυχαίο ! Όλα είναι σατανικά κατασκευασμένα... Γι΄αυτό καί όταν ακόμη κατεβαίνουμε στούς δρόμους, να λούζουμε με κλούβια αυγα τούς κάθε "εργατοπατέρες" οί οποίοι κρατούσαν τσίλιες σ΄αυτούς πού διακόρευαν τίς επιχειρήσεις τού δημοσίου με μερίδιο στό φαγοπότι ...

  17. George avatar
    George 29/06/2010 11:49:04

    Οποτε φιλε Σοσιαλιστη ας κατσουμε στα αυγα μας μπας και κλωσησουμε κανενα κοτοπουλο.Πιο κατω δεν παει.Ή τουλαχιστον εχουμε ενα μικρο περιθωριο για πιο κατω.Τωρα ομως που ερχεται και η αρση της μονιμοτητας στο Δημοσιο Τομεα γιατι αυτο ειναι το επομενο βημα της Κατοχης που εχουμε αυτη τη στιγμη τοτε θα τα ξαναπουμε και απο την καλη και απο την αναποδη.

  18. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 29/06/2010 12:09:45

    Σωστά , είναι χειρότερη η κατάσταση , φίλε p_K.

    • p_K avatar
      p_K @ καθρέφτης 29/06/2010 12:17:36

      Όταν έχεις δάνεια, 3 παιδιά σου κόβουν 100 ευρώ το μήνα και σου δίνουν επίδομα αδείας 195 ευρώ, θα υπολογίσεις και το τελευταίο λεπτό.
      Εκτός αν έχεις την κότα που γεννά τα χρυσά ωά, οπότε πάω πάσο.

  19. αφισοκολλητης avatar
    αφισοκολλητης 29/06/2010 12:13:46

    ωραια..οταν μας δινουν αυξησεις και δανεια..τους ψηφιζουμε και ας ξερουμε οτι κλεβουν.....τωρα που μας μειωνουν τους μισθους..εξεγερση

  20. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 29/06/2010 12:26:40

    Σαφώς, αλλά δεν είναι ο υπολογισμός το ζήτημα.
    Είναι πολλά και αδιανόητα.

  21. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 29/06/2010 12:31:45

    Τώρα ακόμη βράζει ο μούστος. Σιγοβράζει δηλαδή.

    Δεν έχουν μπει όμως στο μείγμα όλα τα συστατικά. Σιγά σιγά η κυβέρνηση θα προσθέσει ότι απαιτείται. Και μετά ο χρόνος θα κάνει την δουλειά του. Την ζύμωση. Την τελική.

    Ζυγώνει ο καιρός που θα δούμε τι κρασί θα βγει.
    Και ποιοι θα το γευτούν.

    Θραξ Αναρμόδιος

  22. enianos avatar
    enianos 29/06/2010 12:34:58

    Η επανάσταση ήταν για σήμερα, στο πεδίον του Άρεως αλλά την αναβάλανε .Πήγανε για μπάνιο!!!!!!

    • man8os avatar
      man8os @ enianos 29/06/2010 12:44:37

      Δεν πειραζει. Το ΚΚΕ θα επαναστατησει στις παραλιες.

  23. man8os avatar
    man8os 29/06/2010 12:43:58

    Αυτη η ριζοσπαστικη δεξια θα δωσει την λυση. Η φθαρμενη αριστερα δεν μπορει , το ΠΑΘΟΚ μετα την βδομαδα των παθων θα καταρρευσει, οι νεοφιλελευθεροι ... δεν εγγυομαι οτι θα φυγουν αρτημελεις...
    Μονο ο Σαμαρας με το κοινωνικο προφιλ του μπορει να συγκρατησει- οσο μπορει- απο ανεξελεγκτες συμπεριφορες απελπισιας, γιατι ο λαος δεν εχει να περιμενει απο κανεναν αλλο.

  24. tony avatar
    tony 29/06/2010 12:49:41

    @p_k
    Ξεκίνησες στον ενικό γύρισες σε έναν αόριστο πληθυντικό.
    Δεν μίλησα για λογαριασμό κανενός.
    Την γνωμη μου λεω.
    Αυτά που είδα αυτά που έζησα αυτά που πλήρωσα αυτά που ξέρω.
    Τώρα αν τυχαίνει να συνφωνούν και άλλοι μαζί μου είναι διαφορετικό.
    Βγω εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου.

    • p_K avatar
      p_K @ tony 29/06/2010 13:14:38

      Σαφώς και έχει ο καθένας το δικαίωμα της γνώμης, δεν αντιδικούμε εδώ μέσα. Όλοι δυστυχώς, δημόσιοι και ιδιωτικοί, στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
      Μακάρι να μη γίνουν μειώσεις στον ιδιωτικό τομέα, διότι τότε το καράβι "ΕΛΛΑΣ" θα οδηγηθεί πιο γρήγορα στον πάτο.

  25. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 29/06/2010 13:13:28

    Όταν πάψουμε να ανεχόμαστε τους μούτσους που έγιναν καπετάνιοι. Έστω κι αν μας δίνουν καμπίνα 30ης κατηγορίας στον βυθιζόμενο greek Titanic.

    • p_K avatar
      p_K @ Blut und Tränen 29/06/2010 13:19:05

      Έτσι ακριβώς.
      Από την ποιότητα των πολιτικών μας φαίνεται και το επίπεδο σκέψης αυτών που ψηφίζουν (ανύπαρκτο).

  26. aengus avatar
    aengus 29/06/2010 13:58:11

    Επίθεση εξόντωσης εναντίον του ελληνικού πληθυσμού χωρίς οικονομικό αποτέλεσμα είναι το ασφαλιστικό νομοσχέδιο. Με τις διατάξεις του εξοικονομούνται για την κυβέρνηση 300 εκτ. ευρώ και τα χρέη των επιχειρήσεων προς το ΙΚΑ είναι δεκάδες δις. Το δε χρέος ξεπερνά πλέον τα 300 τόσα δισεκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχης οικονομικής “λογικής” είναι οι διατάξεις για τη δραστική συρρίκνωση του εισοδήματος και γενικά όλη η ελληνική εκδοχή των μέτρων ΔΝΤ.
    Η διεθνής με την ντόπια ΑΛΗΤ και οι πολιτικοί τους εκπρόσωποι αποσκοπούν φανερά δηλαδή στον αφανισμό του ελληνικού έθνους, το οποίο μαστίζεται επί τούτου από υπογεννητικότητα. Οι νέοι παίρνουν το δρόμο της προσφυγιάς και όσοι μεγάλοι μπορούν θα φύγουν αυτοεξόριστοι. Οι υπόλοιποι θα τελειώσουν τις μέρες τους σ’ έναν τόπο που δεν θα είναι πλέον ελληνικός, αφού αυτός είναι ο διακηρυγμένος στόχος της κυβέρνησης και των υπουργείων παιδείας, άμυνας κ.ά.
    Στην ουσία αντιμετωπίζουμε στασιαστές πολιτικούς που εκπροσωπούν τους “νταβάδες” , οι οποίοι ευαγγελίζονται την κατάργηση του ελληνικού κράτους, την εξαθλίωση των ελλήνων και την υποδούλωσή τους απ’ ότι φαίνεται σε τούρκους και αγγλοαμερικανους ταυτογχρόνως . Η ομόθυμη σύμπραξη του δημοσιογραφικού κόσμου, αλλά και των ηγεσιών των εκπαιδευτικών και νομικών ταγων μας δεν έχει παρουσιάσει σοβαρές ρωγμές μέχρι τώρα. Αυτά τα όρνεα νομίζουν πως θα τη βγάλουν καθαρή…
    Με παγιωμένη την ατιμωρησία από την εποχή του Αντρέα οι “κύριοι” αυτοί κινούνται φανερά ως δικτάτορες έχοντας καταργήσει πολλαπλώς το ισχύον Σύνταγμα (….)
    http://neotera.wordpress.com/2010/06/27/

  27. zackii avatar
    zackii 29/06/2010 14:05:15

    Θα γίνει όταν οι ΗΠΑ δεν χρειάζονται πιά τον ΓΑΠ, και η εκδίωξή του θα λειτουργήσει σαν αμορτισέρ που θα αποσβέσει τις αντιδράσεις του ηλίθιου Ελληνικού λαού. Και μην αρχίσετε τώρα να αντιδράτε γιά το ηλίθιος...Εκει βασίζονται όλα τα σχέδια..Αν δεν είναι ηλίθιος ένας λαός δεν υποτάσσεται έτσι σε ΓΑΠ+ΠΑΠ.

  28. πατριωτης avatar
    πατριωτης 29/06/2010 14:08:03

    ποτε! η δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια κυριαρχει!

  29. NTINOS avatar
    NTINOS 29/06/2010 14:35:25

    ΜΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΑΞΗ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ 80% ΙΔΙΟΚΤΗΤΟΣ ΣΠΙΤΙ;;;;

    • tiramola avatar
      tiramola @ NTINOS 29/06/2010 14:52:01

      Η μεγάλη αναδιανομή πού έγινε την 10ετία του 80 όπου απέκτησαν σπίτι (και όχι μόνο) οι περισσότεροι, είναι το μαξιλάρι των ελλήνων στη σημερινή κρίση μέχρι στιγμής.

      • NTINOS avatar
        NTINOS @ tiramola 29/06/2010 15:02:09

        ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΦΑΕΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ....ΚΑΛΟ ΜΑΣ.

      • αφισοκολλητης avatar
        αφισοκολλητης @ tiramola 29/06/2010 19:03:42

        και μη ξεχναμε ....βγαζουμε τα ευρω απο τις τραπεζες που μας δανεισαν για να παρουμε το σπιτι και τα βαζουμε στο μαξιλαρι

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ tiramola 29/06/2010 19:14:23

        χαχαχαχα, εκδηλώθηκες. Η αναδιανομή της δεκαετίας του 80 είναι η αρχή του τέλους, γιατί έγινε χωρίς παιδεία, χωρίς αξκιοκρατία, απλά βρήκαν έτοιμα και τα μοίρασαν, και πίστεψες ότι έχεις και πτυχίο. Μαξιλάρι με δανεικά χαχαχαχα!

      • anonymous avatar
        anonymous @ tiramola 29/06/2010 19:21:39

        Αυτό ήταν κλοπή που τορπίλισε την κοινωνική συνοχή. Κάποια στιγμή οι κλέφτες θα ξεράσουν τα νομιμοφανώς κλεμμένα.

      • donaE avatar
        donaE @ tiramola 29/06/2010 19:24:35

        Οχι και αναδιανομη...Διανομη κανονικη εγινε διορισμων (και οχι μονο).Τωρα που τα ζητα πισω,να δουμε τι θα κανετε μαζι τους...

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 29/06/2010 19:34:41

        Πως να μην εκδηλωθώ?
        Αφού γέμισε η τσέπη μας λεφτά.
        Ποιά αρχή του τέλους και παπαριές?
        Στο εργοστάσιο που επί 30 χρόνια εργάζομαι βρεθήκαμε μιά πρωία με 20% αύξηση στα καταβαλλόμενα.
        Μέχρι και το 1995, όποιος ερχόταν να ζητήσει δουλειά τον προσλάβαναν αμέσως.
        Οι βιομηχανίες το άντεξαν το κοινωνικό κράτος.
        Μετά ανέλαβαν τα golden boys και τα έκαναν μπορδέλο με αποτέλεσμα να μου λένε οι ηθοποιοί που υποστηρίζεις ότι ένα σπίτι, δύο αυτοκίνητα και ένα εισόδημα 3000 ευρώ τον μήνα δεν το άξίζω, ζω πάνω από τις δυνατότητές μου...
        Η πλάκα είναι ότι όλα αυτά τα πιστεύετε κιόλας...

      • Orestios avatar
        Orestios @ tiramola 29/06/2010 19:41:48

        Τιραμόλα είσαι καλά? Αυτά τα λέει το GAP και η παρέα του.
        Ξέρεις πως μπορείς να προσφέρεις στο έργο του GAP? Να μείνεις άνεργος για να υπάρξει ανάπτυξη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ NTINOS 29/06/2010 19:27:48

      Είναι το επόμενο βήμα. Οι τράπεζες θα μαζέψουν τα σπίτια και τότε το GAP θα μιλά για αναδιανομή και κοινωνική δικαιοσύνη. Πόσα χάρισε στις Τράπεζες? Το έχετε μάθει?

    • zackii avatar
      zackii @ NTINOS 29/06/2010 22:54:37

      Με 250000 ευρώ δάνειο

  30. tiramola avatar
    tiramola 29/06/2010 19:50:38

    @donaE
    Πόσο χρονών είσαι?
    Έγινε η μεγαλύτερη αναδιανομή πλούτου στην ιστορία της χώρας!
    Αυτοί που φωνάζουν για δήθεν αμαρτίες που πληρώνουμε σήμερα είναι οι ίδιοι που τότε δεν άντεχαν να βλέπουν εργάτες με αρμάνι(terrible αρχαίε μου).

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 29/06/2010 19:51:51

      Μόνο κάτι ΠΑΣΟΚους ξέρω που μιλούσαν έτσι Τιραμόλα). Με χυδαίο τρόπο μάλιστα, όπως κάνουν και σήμερα.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 29/06/2010 19:58:13

        Παστόκους είναι το ορθόν.Παστόκους.
        Hominus Pastokus.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 29/06/2010 20:11:56

        Πόσο δίκιο έχεις. Είναι θλιβερό να συνεχίζουν τον οπαδισμό στο 2010.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 29/06/2010 20:18:35

        Ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Φροντιστήρια "Δραγώνα".

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 29/06/2010 20:46:29

        Αυτής της κακομούτσουνης? Πού πήρε πτυχίο για να έχει "φροντιστήριο"?

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 29/06/2010 20:59:24

        Αν είχε πάρει πτυχίο, θα ξέραμε τουλάχιστον ποιος πανίβλακας της το έδωσε, να τον πάρουμε στο κυνήγι.
        Απτυχίωτη είναι. Υπάλληλος χωρίς μόρφωση. Τα διαπιστευτήρια της τα έδωσε το Πατριωτικό Πασόκ, τρομάρα να τους έρθει. Δεν είναι κακομούτσουνη, την κολακεύεις.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 29/06/2010 21:57:03

        Αν είσαι ΠΑΣΟΚ δεν χρειάζεσαι γνώσεις. Δες το GAP.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Orestios 29/06/2010 22:06:17

        Το μαξιλάρι ήταν λαστιχένια φούσκα που έσκασε στα μούτρα μας. Και η αναδιανομή του '80 ήταν η διανομή του πλιάτσικου.

    • donaE avatar
      donaE @ tiramola 29/06/2010 21:55:36

      @Τιραμολα
      Αρκετα μεγαλη για να με αναδιανεμει και προσωπικα.Δυο διορισμους μου ακυρωσαν οι κλαδικοι σας.Οποτε κομμενα τα λεφτα με το καλημερα.

  31. ksesikomos avatar
    ksesikomos 29/06/2010 19:52:12

    Εξέγερση τώρα ή ποτέ. Για τα παιδιά μας, για μας.
    Μέχρι πότε θα τρώμε κουτόχωρτο από τους πρώην κομμουνιστές!!! που μας κυβερνούν, και μέχρι πότε θα ακούμε την τηλεόραση και τα ψέματα που μας ταϊζουν?

  32. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 30/06/2010 18:51:49

    Η σημερινή κατάντια της χώρας δεν οφείλεται μόνο στους αναξιόπιστους πολιτικούς. Ας μην ξεχνάμε ποιός τους εξέλεξε και κυρίως γιατί τους εξέλεξε.Ρητορικό το ερώτημα, αλλά ας ακουστεί η προφανής απάντηση : η συντριπτική πλειοψηφία του ΄κυρίαρχου λαού΄ ψηφίζει επί 3 δεκαετίες τα δύο μεγάλα κόμματα για να διοριστεί στο δημόσιο.Εις γνώσιν του ψηφίζει απατεώνες, προδότες και πατριδοκάπηλους για να βολευτεί σ΄αυτό το έρμο το δημόσιο, που, συγχωρέστε με για το αγοραίο της έκφρασης ξεχείλωσε και έγινε σαν της Τζούλιας.Όσοι δεν κατάφεραν να διοριστούν, βγάζουν απίστευτη χολή για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο, ξεχνώντας σκοπίμως ότι, αν μπορούσαν να μπουν θα πούλαγαν και τη μάνα τους και ότι η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων είναι μισθοσυντήρητοι και όχι πλουτοκράτες

  33. alekos avatar
    alekos 17/03/2013 14:32:25

    Εγω βλεπω οτι και οι ιδιοι μας σπρωχνουν στην κοινωνικη εκρηξη- ολα αυτα τα μετρα που συνεχως παιρνουν εκει οδηγοι κυριοι.Το ζητημζ να ημαστε ενωμενοι γιατι ερχονται δυσκολοι καιροι-οσο για αυτα τα καθικια θα λαβουν το τιμημα τους οταν ερθει η ωρα !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.