24/09/2008 19:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσο ισχυρή είναι η Ντόρα;

 

____________________________________________________ 

Καθώς η κατάσταση στη ΝΔ οξύνεται ημέρα με την ημέρα, όλοι διερωτώνται φυσικά «ποιος είναι με ποιόν». Και κυρίως πόσους επηρεάζει η Ντόρα, δεδομένου ότι η κύρια αιτία των όσων γίνονται είναι η σύγκρουση Αγίας Οικογένειας - Καραμανλή.

Να λοιπόν ποιες είναι οι δικές μας εκτιμήσεις για το πως διαμορφώνονται τα δυο μεγάλα στρατόπεδα στη ΝΔ.

Οι «καραμανλικοί»

Είναι λογικό η πιο ισχυρή ομάδα να είναι αυτή που πρόσκεινται στον πρωθυπουργό, οι λεγόμενοι «καραμανλικοί». Εμείς τουλάχιστον τους «μετρήσαμε» στους 110 και μεταξύ τους συμπεριλαμβάνονται οι κ.κ.: Αδρακτάς, Βαρβιτσιώτης, Βλάχος, Γκιουλέκας, Ζώης, Καλαφάτης, Λέγκας, Λυκουρέντζος, Μανώλης, Πλακιωτάκης, Ε. Ράπτη, Τσιαρτσιώνης, Ζαγορίτης, Σταύρου, Έβερτ, Σουφλιάς, Ρουσόπουλος, Χηνοφώτης, Βουλγαράκης, Λιάπης, Κατ. Παπακώστα, Πετραλιά, Π. Παναγιωτόπουλος, Δούκας, Μπασιάκος, Φώλιας, Τζίμας, Καραμάριος, Βαλυνάκης, Γεροντόπουλος, Κεφαλογιάννης Μπέζας, Ορφανός, Σαλαγκούδης, Τασούλας, Καλαντζής, Ταλιαδούρος, Τσαρτσιώνης, Παπαληγούρας, Παπαληγούρας, Σαμαράς, Κοντός. Τραγάκης, Νεράτζης, Κουκοδήμος, Στυλιανίδης, Χατζηγάκης, Αχ. Καραμανλής, Λέγκας, Σταικούρας  κ.α.

Λοχίας» των καραμανλικών είναι φυσικά ο Γιάννης Αγγέλου.

Η τάση της Ντόρας

Η δεύτερη τάση στην Κ.Ο. της ΝΔ εκπροσωπείτε από την κυρία Ντόρα Μπακογιάννη και αποτελείται από τους βουλευτές: Έλσα Παπαδημητρίου, Κιλτίδη, Νικηφοράκη, Γιαννόπουλο, Κυριάκο Μητσοτάκη, Δεικτάκη, Ιωαννίδη, Κελέτση, Κόρκα, Κοντογιάννη, Μπεκίρη, Μιχαλολιάκο, Πατριανάκου, Μπενάκη, Πιπιλή, Γιακουμάτο. Χατζηδάκη, Μαγγίνα, Σταθάκη, Κασσίμη, Δαϊλάκη,  Παυλίδη, Κελέτση, Καλαντζάκου, Φωτιάδη, Αναγνωστόπουλο, Αποστολάκο, Αγοραστό, Γιαννόπουλο, Μαρκογιαννάκη.

Οι ... άλλοι

Ο κ. Τατούλης δεν γνωρίζουμε ποιον ακριβώς εκπροσωπεί.

Ο κ. Πολύδωρας ανήκει στους «καραμανλικούς». Διατηρεί όμως πολύ καλή σχέση και με τον Κώστα Μητσοτάκη, τον οποίο «ακούει».

Στην επιρροή του Γιώργου Σουφλιά εντάσσονται ο Μάξιμος Χαρακόπουλος και ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, ο οποίος διατηρεί τελευταία καλές σχέσεις και με τη Ντόρα.

Αρκετό αριθμό βουλευτών επηρεάζει και ο Βαγγέλης Μειμαράκης, αλλά πιο κοντά του βρίσκεται ο Δάνης Τζαμτζής.

Η ομάδα των «λοχαγών» δεν έχει παραδώσει τα όπλα, αντίθετα συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο στην εσωκομματική σκακιέρα με επικεφαλής της τους κ. Τσιτουρίδης και Ρεγκούζα

Θέλετε τώρα και την μεγάλη είδηση: Κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου ρεπορτάζ ....κατάταξης, μάθαμε ότι κ. Αλογοσκούφης τα πάει κι αυτός πολύ καλά τελευταία με τη Ντόρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 24/09/2008 19:58:35

    Αφήστε τους στα βάσανα τους αφού είδατε όποιος ήταν πάνω από τα 60 έψαχνε για καμία 20-30 Ζαχοπουλος κλπ ,όποιος ήταν κάτω από τα 40 βρήκε τρόπω για πλουτισμό Αρης κλπ .Είναι απλό οι άλλοι οι καημένοι στο καναβάτσο ποιος τους υπολογίζει ,κάπως έτσι και χειρότερα στο ΠΑΣΟΚ φαίνεται και από τα σχόλια εδώ μέσα .

  2. ξενος avatar
    ξενος 24/09/2008 20:11:45

    αφήστε τον Καραμανλή ήσυχο. Είναι ο μοναδικός στη σημερινή συγκυρία να αντιμετωπίσει τα πράγματα. Ο γιωργάκης και οι λοιποί είναι για κλάματα...

  3. κυριάκος avatar
    κυριάκος 24/09/2008 20:28:53

    Θέλω να μου πείτε τι θα συμβεί άμα φύγει ο Καραμανλής; Βαρεθήκαμε διαδόσεις διαδρόμων, καφενείων και παντός είδους κουτσομπολιά. Θέλω από κάποιο να που πει μια εναλλακτική πρόταση. Επαναλαμβάνω πρόταση όχι σκάνδαλα.....

  4. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 24/09/2008 20:36:55

    Αχ Κυριάκο μας (όνομα και πράγμα είσαι?) ψαρεύεις για εναλλακτική λύσει ρώτα κανέναν ανεύθυνο? που μας εξουσιάζει? και έμαθε να παίρνουν ομόφωνες αποφάσεις

  5. κυριάκος avatar
    κυριάκος 24/09/2008 20:43:11

    Αθανάσιε άντε πρώτα πήγαινε στο δημοτικό να μάθεις ορθογραφία και μετά μιλάς για πολιτική. Άντε με κάποιους σαν και σένα θυμάμαι τον βαγγέλη Γιαννόπουλο με τις ατάκες του

  6. swdwudhwudwu avatar
    swdwudhwudwu 24/09/2008 20:47:04

    γραφτε κι αλλους βα ξερει ο κοσμος ποιος ειναι με ποιον!

  7. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/09/2008 21:01:37

    Δεν νομίζω ότι έχει καμία σημασία η συσπείρωσή τους πίσω από σημαίες Καραμανλικών - Μητσοτακικών, καθώς το πρόβλημα δεν είναι πρωταρχικά προσώπων αλλά πολιτικής.
    Ας μην ξεχνάμε ότι ως "σημαία" ο Καταλληλότερος Β δεν έχει πρόβλημα, στην πολιτική και στην εφαρμογή της χωλαίνει.

    ΥΓ

    ...ξέχασες ένα αστάθμητο παράγοντα, τον Α Σαμαρά, που πιστεύω ότι θα ισχυροποιηθεί όποια πλευρά τον προσεταιριστεί, καθώς αυτό που διακυβεύεται είναι η πρωθυπουργική καρέκλα.

  8. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 24/09/2008 21:04:32

    ναι Κυριακο μου αυτο σε εβλαψε και οχι το κεφαλη που κουβαλας

  9. abg avatar
    abg 24/09/2008 21:07:09

    Τι καραμανλικοί, ντορικοί και πάει λέγοντας. οι άνθρωποι την επανεκλογή τους προσπαθούν να διασφαλίσουν.ούτε ιδεολογία ούτε κουραφέξαλα.ίσως προτιμότερο θα ήταν να παντρευόντουσαν καμιά συμβολαιογράφο.

  10. ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ avatar
    ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ 24/09/2008 21:15:48

    Όποιος είναι με τη Νέα Δημοκρατία είναι με τον Καραμανλή.

    Όποιος δεν είναι με τη Νέα Δημοκρατία δεν είναι με τον Καραμανλή.

    Απλά πράγματα.
    Αν είναι έτσι όπως τα γράφεται τότε μιλάμε για "εμφύλιο" εναντίον του Καραμανλή και της ΝΔ

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/09/2008 21:17:23

    Οταν φύγει ο Καραμανλής θα έλθει ο Παπανδρέου.
    Στη ΝΔ ο Σαμαράς δεν μπορεί να γίνει αρχηγός λογω παρελθόντος.Εάν επιλέξουν τη Ντόρα για αρχηγό θα χασουν ψήφους προς Καρατζαφέρη.Μαλλον κανένας Αβραμόπουλος θα βγει με στήριξη Σαμαρά και καραμανλικών.
    Ετσι κι αλλιώς με την άνοδο Παπανδρέου το εκλογικό σώμα θα αλλάξει για πάντα με την απόδοση ιθαγένειας σε 500 - 700 χιλιάδες μετανάστες οποτε οι υπολογισμοί για τη μετακαραμανλική εποχή πρέπει να γίνουν επί νέας βάσεως.

  12. nas avatar
    nas 24/09/2008 21:25:20

    Ο Σουφλιας έχει παραπάνω απο πεντεξι πολυ κολλητούς. παίζει ως ενδιάμεση λύση μετά την αναμενόμενη ήττα της Ν.Δ. όποτε και να γίνουν εκλογές. Ο Σαμαράς την έκανε μία φορά, δύσκολα θα ξαναμπεί επικεφαλής κοματιού της Ν.Δ. Η Ντορα παίζει δυνατά αφού "βλέπει" Ελλάδα κι όχι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη... όμως αν διάβασα καλά, στο μπλοκ της Ντόρας είναι εκείνοι που πρωταγωνίστησαν στην παραποίηση της ψηφοφορίας για το Σύνταγμα; Ωχ!

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/09/2008 21:30:17

    Ο Σαμαράς δεν μπορεί να γίνει αρχηγός, η υποστήριξη ή η ουδετερότητα του όμως θα σύρει την πλάστιγγα ποιο εύκολα.
    Προσωπικά (δυστυχώς κιόλας - και δεν εννοώ ότι η Ντόρα είναι καλύτερη) κανένα Αβραμόπουλο βλέπω.
    Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι:

    1. η "επιβίωση" το δεύτερο κόμμα βγάζει 90 - 100 βουλευτές (πολλοί θα πάνε σπίτι τους)
    2. νομίζεις ότι δεν το ξέρουν ότι θα βγει ο Γιωργάκης? για αυτό έχουν βγει τα μαχαίρια της διαδοχής.
    Πόσο θα μείνει το ΠΑΣΟΚ όταν δεις Υπουργούς: Χριστοδουλάκη, Βερελή, Β Παπανδρέου, Βενιζέλο κλπ.?
    Ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ θα γίνει πρωθυπουργός (δεν κοιτούν το αύριο ... το μεθαύριο ενδιαφέρει) και για αυτό σκοτώνονται.

  14. σύμβουλος (όχι από το Ρέθυμνο) avatar
    σύμβουλος (όχι από το Ρέθυμνο) 24/09/2008 21:37:32

    Τι καραμανλής τσαμπουνάτε ρε παιδιά, πάει αυτός.
    Τον πήρε στο λαιμό του ο αλογοσκούφης με το κούφιο κεφάλι και το αφορολόγητο = 0, αλλά και οι λοιποί χλέμπουρες υπουργοί & βουλευτές με τους ψευτοκαλογέρους και τις αμέτρητες συμβολαιογράφους συζύγους.
    Κι ο ίδιος ο καραμανλής είναι βέβαια πολύ "πολιτικά ανεπαρκής" , που λένε στη γλώσσα των ξύλινων.
    Έχει δίκιο ο ψυχραιμίας, φαίνεται ότι ήδη έρχεται ο παπανδρέας. Δεν υπάρχει άλλος για νάρθει. "Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον", παλιά σοφία, άν βοηθά και παρηγορεί όσους αυτό "τους χαλάει". Άς πάρουν και λίγο ξύδι.
    Κατά τα άλλα συνέλληνες, business as usual. Προπαντός ψυχραιμία - σημαδιακό το nickname του φίλου. Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα.
    Θα έλεγα επίσης, μακριά από ομόλογα, μετοχές και αγορές ΑΚΙΝΗΤΩΝ.

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/09/2008 21:38:14

    Το ΠΑΣΟΚ ίσως μείνει αρκετό καιρό με τις πολιτογραφήσεις μεταναστών που θα ψηφίζουν αυτόν που τους έδωσε υπηκοοτητα.
    Δεν χρειάζεται πια ρουσφέτια για διορισμούς στο Δημόσιο για το οποίο δεν υπαρχουν και λεφτά.
    Η παροχή ιθαγένειας είναι τζάμπα (για την ακρίβεια έχει και κέρδος το κράτος από τα μεγάλα παραβολα).

  16. UDHWUDW avatar
    UDHWUDW 24/09/2008 21:39:45

    Όποτε γίνουν εκλογές, για να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση το Πασοκ δεν υπάρχει περίπτωση, αν βγει πρώτο κόμμα και κάνει κυβέρνηση με το ΣΥΡΙΖΑ, τότε η ΝΔ θα διαλυθεί.

    Επειδή όμως η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω αυτά δεν γίνονται.

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/09/2008 21:49:42

    Αγαπητέ UDHWUDW, λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω, αλλά οι σοβαροί δεξιοί αυτό εύχονται και ευελπιστούν, το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ αν συνεργαστούν θα έχουν την τύχη της ΕΔΑ και της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΟΥ.

    Δεν αναφέρομαι στις προτάσεις ανέκδοτα του κ Αλαβάνου, αλλά μπορεί να απαντήσει κάποιος σοβαρά:

    1. ΠΑΙΔΕΙΑ ναι ή όχι στα ιδιωτικά ΑΕΙ? (μην βιαστείς γιατί λόγω ΕΟΚ η ίδρυση είναι σίγουρη, απλά όπως λειτουργεί η Ελλάδα θα βαφτιστούν ΑΕΙ ...ορισμένα καφενεία)
    2. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ τα Σκόπια?
    3. Οικονομία?
    4. Λαθρομετανάστευση?
    κλπ

    αν δεν κάτσουν να αναπτύξουν ένα κοινό πρόγραμμα διαχείρισης της καθημερινότητας θα εξαφανιστούν από τον πολιτικό χάρτη έτσι και αναλάβουν την εξουσία.
    Δεν εννοώ ότι δεν μπορούν να τα "βρουν", δεν θέλουν για λόγους επιβίωσης, αφού η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ προϋποθέτει την εξασθένιση του ΠΑΣΟΚ και η επιβίωση είναι το σημαντικότερο κίνητρο.

  18. miaouth avatar
    miaouth 24/09/2008 22:00:18

    Για νέο αρχηγό της ΝΔ, οι έξυπνοι στο κόμμα που βλέπουν μακριά, θα έψαχναν σε νέα ονόματα, που δεν έχουν, φθαρεί σε "παράθυρα" και κοκκορομαχίες. Ούτε έχουν υποστηρίξει πράγματα που δεν τα υποστηρίζει λογικός άνθρωπος ούτε με πιστόλι στον κρόταφο. Υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, κάτω των 40, δεν είναι πολύ γνωστοί γιατι δεν τους παίζουν τα κουρ(αδ)οκάναλα και λοιπές "κεντροδεξιές δυνάμεις" των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης.
    Δεν συμφωνώ ιδεολογικά με κόμματα όπως η ΝΔ, αλλά το κόμμα αυτό είναι πολύ χρήσιμο για τη δημοκρατία στη χώρα μας. Δεν πρέπει να διαλυθεί, ούτε να συρρικνωθεί.
    Θα περάσει κρίση αναμφίβολα, αλλά μετά από μία περίοδο αντιπολίτευσης (πιθανότατα περίοδο 4 - 8 χρόνων Παπανδρέου), θα ζητηθεί και πάλι η ουσιαστική συμβολή του.
    Τότε θα πρέπει να είναι καλύτερο κόμμα, ηθικά αποκαθαρμένο, πιό ρεαλιστικό, πιό κοινωνικό, πιό "βορειοερυρωπαικό" άν επιτρέπεται η έκφραση.
    Το εύχομαι.

  19. UDHWUDW avatar
    UDHWUDW 24/09/2008 22:06:31

    Ιθαγενή αυτοί θα τα βρουν είναι χαμαιλέοντες, για αυτό ήταν και 20 χρόνια στην εξουσία.

    Η ΝΔ μέχρι σήμερα την έχει πατήσει επειδή «έστησε» την κυβέρνηση πάνω σε αρκετούς κρατικούς χαμαιλέοντες του ΠΑΣΟΚ και με αρκετούς ξενέρωτους χλεχλεδες που δεν ξέρουν τι σημαίνει πολιτική. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, κτλ το ξεχασες.!

    Σήμερα από την ΝΔ φεύγουν όσοι ήταν τα 20 χρόνια της αντιπολίτευσης με τη ΝΔ (και δεν πάνε στο λαος, θα ψηφίσουν για να τιμωρήσουν ΠΑΣΟΚ). Αν χάσει την κυβέρνηση την επόμενη μέρα όλοι αυτοί του μεσαίου χώρου θα πάνε πάλι με τον επόμενο κυβερνήτη.
    Έτσι η ΝΔ θα αντιμετωπίσει σοβαρές δυσκολίες αν δεν διαλυθεί.

  20. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 24/09/2008 22:14:39

    Ο Ψωμιάδης, τώρα, αμέσως, αρχηγός. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/09/2008 22:16:17

    Λυπάμαι αλλά αυτό που αποκαλείται μεσαίος χώρος στην Ελλάδα ψηφίζει εναλλάξ ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα γιατί θέλει διαχείριση της καθημερινότητας όχι καταγγελτικό λόγο.
    Όπως φεύγουν έτσι θα ξαναγυρίσουν σε όποιον πιστεύει ότι επιλύει και διαχειρίζεται την καθημερινότητα.

    Όσο για κρατικούς χαμαιλέοντες λυπάμαι αλλά οι αργυροαμειβόμαινοι συνδικαλιστές είναι από όλα τα κόμματα και αυτοί ασκούν την εξουσία αφού έχουν ξεπεράσει τα κοινοβουλευτικά κόμματα και τα έχουν βρει μεταξύ τους.

  22. UDHWUDW avatar
    UDHWUDW 24/09/2008 22:20:31

    ...Καλά, είσαι στον κόσμο του ύπνου…

  23. UDHWUDW avatar
    UDHWUDW 24/09/2008 22:24:02

    Τι να τον κάνεις το μεσαίο χώρο χωρίς βάση.

  24. Xase avatar
    Xase 24/09/2008 22:28:42

    Για τον Αλογοσκουφη θαθελα να μαθω περισσοτερα.
    Αλλο ειναι "τα παει πολυ καλα με την Ντορα" και αλλο "ειναι με την Ντορα". Ολοι μπορουν να πουνε οτι τα πανε πολυ καλα με καποιον. Αλλα στο τελος, αν καποτε θα πρεπει να παρουν θεση τοτε θα φανει με ποιον ειναι.
    Και μην ξεχναμε οτι στην πολιτικη δεν πρεπει να εισαι σιγουρος με τιποτα. Καποτε ο Γιωργακης υποστηριζε τον Τζοχατζοπουλο και τον εριξε για τον Σιμητη.
    Υπαρχουν και πολλες λυκοφιλιες, ετσι;

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/09/2008 22:39:22

    "…Καλά, είσαι στον κόσμο του ύπνου…"

    Ορίστε?

    Συγνώμη που δεν συμφωνώ με τις απόψεις σου και για αυτό χαίρομαι που με προσβάλλεις δείχνει την ....δημοκρατία σου

    Πάρε λοιπόν την βάση σου:

    * Δεν μας λένε ...πόσοι από αυτούς, τόσο τώρα όσο και επι ΠΑΣΟΚ, έκαναν και κάνουν τους Golden στα διοικητικά συμβούλια των δημόσιων οργανισμών με κάτι μισθούς που φθάνουν και τα 5.000 ευρώπουλα το μήνα...
    * Ποια ήταν ή περιουσία τους ( και σε τι περιοχές και διαμερίσματα έμεναν) πριν μπουν στο συνδικαλισμό και στη ΓΣΕΕ και ποια είναι τώρα!
    * Ποιοι έμεναν στην Θεσσαλονίκη στο ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΛΑΣ με 350 ευρώ ξενοδοχείο την βραδιά ,και μετά έκαναν τους διαδηλωτές!
    * Πως βρέθηκαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ πλαστά τιμολόγια στη ΓΣΕΕ το 2000 και ΕΦΑΓΑΝ 120.000 πρόστιμο από την Εφορεία ...για να μην δουν τ0ν εισαγγελέα...!
    * Ποια εταιρία ήταν αυτή που πήρε 50.000 ευρώ από το υπουργείο πολιτισμού να κάνει αντισεισμική μελέτη του κηρίου της ΓΣΕΕ ...ΕΙΧΕ άδεια και ποιος ήταν ο Πολιτικός Μηχανικός!
    * Ποιοι ήταν πολιτικοί μηχανικοί και ποιοι εργολάβοι στο κτήριο που στήθηκε δίπλα στα γραφεία της ΓΣΕΕ ...Και μια απορία "Έπεσαν όλα τα μπετά εκεί ...η έπεσαν και σε καμιά άλλη οικοδομή"!
    * Ο Μηχανικός εργατοπετέρας είναι τώρα σύμβουλος στην Οικονομική και Κοινωνική Επιπροπή...( Κάνει και η ΟΚΕ οικοδομικά έργα)!
    * Γιατί παίρνουν τα παιδιά τους και τις γυναίκες τους στη ΓΣΕΕ και τα αλλά παραρτήματα που έχει που χρηματοδοτούνται με πακτωλούς χρημάτων απο τα Ευρωπαϊκά Κοινοτικά ταμεία και το κράτος και δεν κάνουν δημόσιους διαγωνισμούς να πάρουν μέρος άνεργοι που πεινάνε!
    (από http://bollywood-greece.blogspot.com/)

    για τους αργυροαμειβόμενους. (μήπως ξέρεις ποιοι τα έχουν βρει σε ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ - ΔΕΚΟ ή πόσοι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΣΟΚ ΝΔ είναι σε ΔΣ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΟΙ σε ΔΕΚΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΠΔΔ ΝΠΙΔ?)

    Η βάση κάθε κόμματος είναι ο σκληρός χώρος φίλε μου, ο μεσαίος που πάει πέρα δώθε δίνει την νίκη.

  26. tiramola avatar
    tiramola 25/09/2008 00:35:57

    Αυτος που ταιριαζει απολυτα σε αυτο το κομμα που ονομαζεται ΝΔ ειναι ο νομαρχης Ψωμιαδης!
    Αρες μαρες κουκουναρες...
    Και ομως αυτος ο τσαρλατανος , αυτος ο χειροτερος Ελληνας , πηρε 50% στις νομαρχιακες!!!!!!

    Δεν εμφανιζεται και ο Ξενοδακτυλος να μας ελεγε ποσα points νομιζει οτι θα μετραγε η ψηφος του...
    Για οσους δεν το διαβασαν ο Ξενοδακτυλος προτεινε ενα καινουργιο εκλογικο συστημα...
    Αναλογα με το iq του καθε πολιτη η ψηφος του θα πολλαπλασιαζεται με διαφορετικο συντελεστη 1χ 2χ ....μεχρι 6χ ειχε πει...

  27. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 25/09/2008 00:43:51

    Τα μανικετόκουμπα του Παναγόπουλου χρυσά ή επίχρυσα είναι;

  28. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 25/09/2008 00:57:30

    Το ...καλοπαιδο ο Καμμενος σε κανενα ρευμα δεν τον εβαλες? Σαν την καλαμια στον καμπο θα μεινει το παιδι...

  29. Factorx avatar
    Factorx 25/09/2008 01:23:44

    Δεν έβαλα όλους του Καραμανλικούς και τους αμφισβητούμενους . Εβαλα τα σίγουρα μόνο. θα επανέλθουμε. Αλλά δεν βλέπω να βάζετε και καμια είδηση....

  30. UDHWUDW avatar
    UDHWUDW 25/09/2008 08:34:29

    Ιθαγενή, δεν ήθελα να σε προσβάλω ήθελα να σε ξυπνήσω!
    Για τους «Golden» αρκετός κόσμος αναρωτιέται ποιοι τελικά ήταν!!
    Μήπως αρκετοί ήταν «φρούτα» που ευδοκίμησαν επί Σιμητη;

  31. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 25/09/2008 10:22:17

    UDHWUDW- μην ρωτάς για τόσο δύσκολα .Αυτά είναι μυστικά για αυτούς που δεν γνωρίζουν

  32. Δεξιός avatar
    Δεξιός 26/09/2008 10:03:14

    Ντροπή σε όλους αυτούς που ξεφτιλίζουν την παράταξη. Κατάντησαν το κόμμα να πέσει στο 27%. Θα μας φέρουν πάλι το πασοκ στην εξουσία έτσι που πάνε. Ντροπή τους. Να φύγουν και να πάνε να μονάσουν μαζί με τον εφραίμ.

  33. Τίμος Λ avatar
    Τίμος Λ 26/09/2008 16:30:45

    Δυστυχώς όσο δεν υπάρχει φως στον πολιτικό ορίζοντα θα καθόμαστε να μετράμε την δύναμη που έχουν οι άγιες οικογένειες Καραμανλή, Παπανδρέου, Μητσοτάκη…….. που ταλανίζουν την χώρα μας εδώ και 60 χρόνια.

    Ας διαβάσει ο καθένας μας την ιστορία μας - όχι βέβαια αυτή που μας παρουσιάζουν τα φερέφωνα τους στα ΜΜΕ και στα διάφορα ΙΔΡΥΜΑΤΑ (που έχουν συσταθεί για να τους εξυμνούν και να τρώνε κάποιοι περισπούδαστοι καθηγητές και διδάκτορες)- και θα διαπιστώσει το μεγάλο μερίδιο της ευθύνης που έχουν οι πρωταγωνιστές των οικογενειών αυτών στα όσα δεινά και τραγωδίες έχουν συσσωρευτεί στην πατρίδα μας τα 60 αυτά χρόνια.
    Ενδεικτικά αναφέρω
    -Συνθήκη Ζυρίχης και Λονδίνου
    -Διωγμοί Ελλήνων Κωνσταντινούπολης
    -Απριλιανή δικτατορία
    -Εθνική τραγωδία Κύπρου

    Αλήθεια έκανε κανείς από αυτούς την αυτοκριτική του για το μερίδιο της ευθύνης του στα τραγικά αυτά γεγονότα και στο ότι η Ελλάδα βρίσκεται διαρκώς και πάντοτε στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των χωρών της Ευρώπης σε όλους σχεδόν τους τομείς ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.