#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/04/2011 10:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσο εύκολο είναι…



Τις προάλλες έζησα μια μικρή (και ευχάριστη) εμπειρία, την οποία θα ήθελα να μοιραστώ, αλλά και να συστήσω σε όλους τους φίλους του παρόντος σάιτ.

Βρέθηκα λοιπόν με μια συνάδελφο για καφέ. Η συγκεκριμένη είναι φίλα προσκείμενη στο ΠΑΣΟΚ, κυρίως λόγω ηλικίας, αφού όταν ήταν νεότερη, το ατέλειωτο μπλα μπλα και οι κάποιες κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές του Ανδρέα την έπεισαν. Όπως έπεισαν τότε και τη πλειονότητα των Ελλήνων, εμού συμπεριλαμβανομένου.

Έλα όμως που η συνάδελφος παραμένει ΠΑΣΟΚ, ψηφίζοντάς το αδιαλείπτως από τη δεκαετία του 1970.

Χθες πάντως,  την είδα να αμφιταλαντεύεται. Το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ δεν είναι του γούστου της. Άλλα περίμενε,  άλλα είχε προβλέψει, και άλλα βλέπει να γίνονται.

Άρχισε λοιπόν να μου μιλά για το πως σκέφτεται να ψηφίσει τον Τσίπρα, το ΚΚΕ, κλπ.

Μόλις της ανέφερα τη λύση Σαμαρά, την είδα να συνοφρυώνεται. Και εκεί κατάλαβα το μεγάλο επικοινωνιακό έλλειμμα που έχει να αντιπαλέψει ο πρόεδρος της ΝΔ. Υπάρχει μια ολόκληρη δεξαμενή ψηφοφόρων (μη ΝΔ) από την οποία μπορεί να αντλήσει στήριξη, αλλά κανένας δεν κάνει τίποτα. Κανένας δεν κάνει το πιο απλό.

 

Μόλις λοιπόν της πρότεινα να ρίξει το κουκί της στον Σαμαρά, μου απάντησε πως:

-Μα κι αυτός τέτοιος δεν είναι; Μνημονιακός;

-Πας, καλά; Ο μόνος που δεν το θέλει. Τον μπερδεύεις μήπως με τη Ντόρα ή τον κωλοτούμπα;

-Τι ο  μόνος; Εγώ άκουσα χθες τον Μίκη Θεοδωράκη που τα έλεγε πολύ καλά και….

-Συμφωνώ, κι ο Μίκης τα λέει καλά, κι ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης καλύτερα, και ο φίλος μου ο Μήτσος ακόμη πιο καλά. Τι να το κάνεις όμως; Θα γίνουν πρωθυπουργοί; Όχι. Ο Σαμαράς όμως τα λέει, όντας εν δυνάμει πρωθυπουργός. Θες αύριο, θες σε 6 μήνες, θες σε 2 χρόνια, θα γίνει άρα ο λόγος του έχει ειδικό βάρος.

-Μα αυτός δεν πούλησε κάποτε το κόμμα του;

-Πούλησε μάλλον τον Μητσοτάκη. Εσύ τον ήθελες τον δρακουμέλ;

-Χμμμ…. Δίκιο έχεις. Αλλά αυτός δεν είναι που έφερε και τους Αλβανούς στην Ελλάδα;

-Ναι αυτός έφερε και τη περεστρόικα, αυτός έκανε την ΕΣΣΔ να καταρρεύσει, κι αυτός γκρέμισε το Σύμφωνο της Βαρσοβίας… Από μόνος του. Τι μας λες ρε συ;

-Τώρα που το λες…

 

Και έτσι συνέχισα έναν μικρό μονόλογο, όπου της εξήγησα όσο καλύτερα μπορούσα, πως ο Σαμαράς αν μη τι άλλο, όντας Νο2 στη ΝΔ και πανίσχυρος υπουργός Εξωτερικών, ο επικρατέστερος διάδοχος για την αρχηγία του κόμματος, τα βρόντηξε κάποτε όλα για μια ιδέα. Τη Μακεδονία. Και δεν ήταν και Μακεδόνας, όπως δεν ήταν Μακεδόνας κι ο Παύλος Μελάς. Αυτό κάτι λέει για τον άνθρωπο.

-Δεν νομίζεις;

Εκεί την είδα να κλυδωνίζεται, καθότι ντόπια Μακεδονίτισσα, αναμπάμ μπαμπαντάμ, πού`λεγε  κι ο Θρακιώτης παππούς μου.

Και συνέχισα:

«Έκανε ένα αξιοπρεπές κόμμα, δεν τράβηξε, το παράτησε, και έκατσε στην άκρη, χωρίς να προκαλεί και χωρίς να παίζει παιχνίδια επί πολλά χρόνια. Στη πολιτική ερημιά, όπως είπε κάποτε και ο ίδιος.

Έλα όμως που κατά βάθος ο κόσμος έχει σωστή διαίσθηση και ορθό πολιτικό ένστικτο, και όταν χρειάστηκε, 800.000 νεοδημοκράτες, σε μια πάρα πολύ δύσκολη φάση για συσπείρωση στο κόμμα τους, μαζεύτηκαν και τον ψήφισαν αρχηγό.

Και ο Σαμαράς αργά και μεθοδικά, έβαλε στη μπάντα τη Θοδώρα (ευτυχώς), απομόνωσε κάποια λαμόγια, και κατήγγειλε ευθαρσώς το μνημόνιο, προτείνοντας  παράλληλα και διεξόδους ορθολογικότατες!

Και εν πάση περιπτώσει, μόνος του προφανώς, παλεύει με τα διάφορα εσωκομματικά και εξωκομματικά θηρία, έχοντας και  τα διάφορα πουλημένα στα συμφέροντα ΜΜΕ να τον κατακρεουργούν. Εγώ, αν και δεν ήμουν ούτε είμαι νεοδημοκράτης του βγάζω το καπέλο, και μια ψήφο που δικαιούμαι, περιμένω πως κα πώς να του τη δώσω.

Δεν τον άκουσες στο Ζάππειο; Δεν τον άκουσες στην Έκθεση; Δεν τον είδες προχθές στη τηλεόραση να εκλιπαρεί τους νέους και άφθαρτους, χωρίς πολιτικό παρελθόν, να ενταχθούν στη ΝΔ, και γιατί όχι να πρωταγωνιστήσουν; Δεν σου λέει τίποτα αυτό; Και στο κάτω κάτω, ο άνθρωπος είναι χορτασμένος. Δεν είναι κανένας τυχαίος που είδε φως και μπήκε για να φάει. Μη τρελαθούμε.

Δυστυχώς, είναι η μόνη μας ελπίδα. Αν μας πουλήσει, θα μπει κι αυτός στο πάνθεον των μπλαμπλαδόρων. Αλλά ας του τη δώσουμε την ευκαιρία. Δεν υπάρχει άλλος».

 

Να μη τα πολυλογώ, η φίλη μου πείστηκε, και δεν υπερβάλλω καθόλου. Τη ξέρω καλά.

Μάλιστα έφυγε σαφώς πιο ξαλαφρωμένη απ ότι ήταν όταν ήρθε, έχοντας μαυρισμένη τη ψυχή από τον ενδοτισμό και τα ξεπουλήματα του πάλαι ποτέ σοσιαλιστικού ΠΑΣΟΚ., και όπως μου υποσχέθηκε, τέσσερις παραδοσιακά χαμένες ψήφοι για τη ΝΔ, της οικογένειάς της, αυτή τη φορά θα πάνε στον Σαμαρά.

Τι άλλο να πω; Εμείς που λόγω Antinews είμαστε ολίγον τι πιο υποψιασμένοι και σαφώς πιο ενημερωμένοι από τον μέσο Έλληνα, ας κάνουμε κάτι παρόμοιο στον κύκλο μας.

Όλοι μας. Είναι τόσο απλό….

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. siakkas avatar
    siakkas 10/04/2011 10:24:04

    Γέμισες τη μέρα με περηφάνια! Εγραψες
    Το επικοινωνιακό παιχνίδι πρέπει να το πάρουμε ΟΛΟΙ
    Στο χώρο εργασίας, στις κοινωνικές μας συναθροίσεις, στα καφενεία ΠΑΝΤΟΥ.

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 10/04/2011 10:42:11

    Παιδιά, όσο καλή διάθεση κι αν έχω ... τα επιχειρήματα είναι τόσο παιδαριώδη που...άσε..
    ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΝ ΝΔ.ΤΕΛΟΣ. Τον Σαμαρά ναι, αλλά όσο είναι πρόεδρος του σάπιου αυτού κόμματος, όχι. Δε θα τον ακολουθήσει.
    ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ είναι η ΜΟΝΗ λύση.

    • kiki avatar
      kiki @ Ηλίας 10/04/2011 11:13:01

      Θα ελεγα οτι ναι αυτη ειναι μια καλυτερη προταση, Ηλια.
      για να αραιωσουν και οι εκνευριζοντες τα πληθη, νεοδημοκρατων η μη.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ηλίας 10/04/2011 11:43:26

      ...τα επιχειρήματα είναι τόσο παιδαριώδη που…άσε..

      Την επόμενη φορά θα της αναλύσω τις θεωρίες του Άνταμ Σμιθ και του Τζον Λοκ μπας και πεισθεί καλύτερα....

      • ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ avatar
        ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ @ Strange Attractor 10/04/2011 13:28:55

        Άνταμ Σμιθ...;
        Μμμ, λιγακί δύσκολο σε αυτή την περίπτωση για πείσεις υπέρ του Σαμαρά, πιο πολύ προς Πα.Σο.Κ. και Ντόρα θα στείλεις κόσμος ;)

  3. salvator10 avatar
    salvator10 10/04/2011 10:51:31

    Το να τρέφετε αυταπάτες πως ένα από τα κόμματα εξουσίας θα πάει κόντρα στην νέα τάξη πραγμάτων και στα σχέδια της για την χώρα είναι δικαίωμα σας. Δεν σημαίνει όμως πως ο ελληνικός λαός πρέπει να σας ακολουθήσει. Σίγουρα ο σαμαράς θα είναι λιγότερο ενδοτικός από τον αμερικανοτσολια που έχουμε σήμερα αλλά αυτό δεν είναι επίτευγμα καθώς ακόμη κι ο Άρτεμη Ματσας θα έπερνε παράδειγμα τον Γαπ για τις ταινίες του. Η ελλάδα θα βρει τον ηγέτη της εκτός βουλής. Αλλοιώς μια απ τα ίδια.

  4. blue nile avatar
    blue nile 10/04/2011 11:30:32

    Έτσι είναι και μπράβο στον Strange. Αν κάποιος μπορεί να κάνει κάτι για τη χώρα αυτός είναι ο Σαμαράς. Όσοι το έχουμε συνειδητοποιήσει οφείλουμε να κάνουμε και κάτι για να μπορέσει να έχει την ευκαιρία του. Θα είναι τραγικό να μην κυβερνήσει ποτέ, εδώ έχουμε λουστεί Μητσοτάκη και Σημίτη (για τον ΓΑΠ δεν μιλάω αυτός κυριολεκτικά είναι από άλλο ανέκδοτο) .
    Ας κάνει ο καθένας ότι περνάει από το χέρι του χωρίς υπερβολές. Μια κουβέντα σε δυο φίλους, λίγο θάρρος μπροστά σε αγνώστους , τα επιχειρήματα υπέρ είναι τόσα πολλά κάτι μπορεί να ειπωθεί σε κάθε περίπτωση. Ο κόσμος είναι απογοητευμένος, οι επιτήδιοι μηχανισμοί προσπαθούν εδώ και καιρό να απαξιώσουν το σύνολο του πολιτικού κόσμου ώστε να μην κεφαλοποιήσει η αντιπολίτευση την ευρύτερη δυσαρέσκεια. Έτσι πονηρά εξασφαλίζεται ανοχή στα τραγικά αδιέξοδα της κυβερνητικής πολιτικής ενώ σε βάθος χρόνου επιδιώκεται η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αποχή από τις εκλογές για να μετρήσουν οι ψήφοι των οπαδών που ως επί το πολύ πλείστον πρασινοφρουρίζουν. Ακριβώς όμως αυτού του τύπου η προπαγάνδα ενώ σε πρώτο χρόνο δείχνει να κυριαρχεί και να πείθει ότι όλοι ίδιοι είναι και ακολουθούμε μια συγκεκριμένη πορεία η οποία ήταν και είναι προδιεγραμμένη, ταιριάζοντας με μια υπερφίαλη απαισιοδοξία που χαρακτηρίζει τους κάθε λογής εξυπνάκηδες, αφήνει απογοήτευση και απόγνωση. Εκεί πρέπει να διαφανεί η λυτρωτική ελπίδα της συνειδητοποίησης του γεγονότος ότι δεν είναι όλοι οι ίδιοι, κάποιοι πάλαιψαν για τις ιδέες τους αρνήθηκαν αρχηγηλίκια αξιώματα και δόξα ενώ την ίδια στιγμή οι εκλεχτοί των καιρών ήταν έτοιμοι να ξεπουλήσουν ιερά και όσια (και δυστυχώς το διέπραξαν) για να κυβερνήσουν. Ας βοηθήσουμε όλοι για να επιβραβευτεί η φιλοπατρία , η ικανότητα, η αξιοσύνη, για να μη ξανακυβερνήσουν σπιθαμιαία σημίτεια αναστήματα, μειοδοτικά μητσοτάκεια βαμπίρ, βαριεστημένες υπάρξεις, ανελλήνιστες γάπειες καρικατούρες.
    Θα ήθελα να ευχηθώ μόνο καλή μας τύχη αλλά από μόνη της δεν φτάνει...άλλωστε...συν Αθηνά και χείρα κίνει...

  5. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 10/04/2011 11:40:55

    Το ζητημα ειναι ότι πάρα πολλοί συγχέουν τον Σαμαρά με την φαυλη Νεα δημοκρατία. Για αυτό και η συγκεκριμένη ανάρτηση το θέτει το θεμα στην σωστή του βάση. Να μάθει και να πειστεί ο κόσμος ότι ο Σαμαράς δεν είναι αυτό που είναι όλοι οι υπόλοιποι στο κόμμα του. Χρειάζεται μια ευκαιρία. Από όλους τους Έλληνες.

  6. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/04/2011 11:41:32

    SA για τον Κούλη, τον Πάκη, τον Χατζηδάκη,τον Ψωμιάδη, τον Αβραμόπουλο και καμπόσους άλλους της είπες ;
    Είναι πολύ ωραίο ένα μαγαζί να έχει ωραία πρόσοψη και ελκυστικό διευθυντή αλλά αν μέσα τα ράφια είναι μισοάδεια,άστα να πάνε.
    Βγαίνεις τρέχοντας...

    Αλλά να μου πεις, αν η συγκεκριμένη ψήφιζε τόσα χρόνια ΠΑΣΟΚ και μέχρι σήμερα δεν είχε καταλάβει τίποτα, μάλλον δεν θα το ψάξει και πολύ το πράγμα, οπότε ορθώς έπραξες.
    Μάζευε κι ας είναι και ρώγες, φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι καί πάει λέγοντας.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Κάποιος 10/04/2011 13:52:00

      μολις ο ελκυστικος διευθυντης παρει προαγωγη, γεμιζει τα ραφια με νεα προιοντα. τα παλια ρεταλια τα βγαζει οσο-οσο, προσφορες με 70%!
      και αν δεν τα ξεφορτωθει τα δινει σε πλανοδιους για τις λαικες...
      αυτα εκανε ενας γνωστος μου διευθυντης μαγαζιου οταν πηρε προαγωγη και εγινε ιδιοκτητης.
      για τα κομματα δεν ξερω....

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ effie B. 10/04/2011 13:57:30

        Θα δείξει...
        Εδώ αντέξαμε Παπανδρέου,Μητσοτάκηδες,Σημίτηδες,Καραμανλήδες στον Σαμαρά θα κολλήσουμε ;
        Πιο σκ@τ@ δύσκολο να τα κάνει.

        • effie B. avatar
          effie B. @ Κάποιος 10/04/2011 14:04:15

          αρα θα μπεις τελικα στο μαγαζί με την ωραία πρόσοψη και τον ελκυστικό διευθυντή...
          τουλαχιστον να τον γνωρισεις απο κοντα... καθως και τα καινουρια κομματια που εχει στην αποθηκη και δεν προλαβε ακομη να τα βγαλει στη βιτρινα...

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ effie B. 10/04/2011 14:10:41

            Ας ξεφορτωθεί πρώτα την σαβούρα και βλέπουμε...
            Λευκή επιταγή σε κανέναν.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Κάποιος 11/04/2011 11:54:09

      Δεν σε υποχρεώνει κανείς να τους ψηφίσεις. Είναι δικαίωμά σου να "σταυρώσεις" όποιον θέλεις εσύ.

      Οπότε πολλοί "σταυροί" βγαίνει ο ......, λίγοι "σταυροί" δεν βγαίνει ο .........!

      Απλά μαθηματικά και έξυπνες επιλογές την ώρα της κάλπης. Την δική σου ώρα.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΑΡΚΑΣ 11/04/2011 14:19:37

        Ο Πάγκαλος ξέρεις με πόσους σταυρούς έγινε αντιπρόεδρος κυβέρνησης και μας "στολίζει" τώρα με δηλώσεις του ;
        Tρίτος βγήκε στην περιφέρεια του απ'το κόμμα του.
        Οι υπουργοποιήσεις δεν γίνονται με βάση τους σταυρούς.

  7. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 10/04/2011 11:42:12

    Κι εγώ έπιασα συζήτηση χθες στο περίπετρο, με δυο ηλικιωμένους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.
    Από αυτά που τους λες, πλέον δέχονται τα πάντα: για τους συνδικαλιστές που έκλεισαν τις επιχειρήσεις, για τις κοινοτικές επιδοτήσεις που φαγώθηκαν, για τα γεγονότα του πολυτεχνείου που έφεραν τη δικτατορία Ιωαννίδη, για τις 800.000 προσλήψεις του Α.Παπανδρέου την περίοδο 81-85.
    Και οι δύο στο τέλος έφυγαν με το Έθνος στο χέρι, γιατί είχε περιοδικό για πρόγραμμα τηλεόρασης. Το συμπέρασμα το δικό μου είναι ότι οι προσφορές των εφημερίδων συντηρούν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Διότι μαζί με τις προσφορές , διαβάζουν και την προπαγάνδα των εφημερίδων

  8. Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννη Μπη Γκουντ 10/04/2011 11:58:23

    Εγώ τον Σαμαρά τον συμπαθώ από το 1993. Και ψήφιζα Πολιτική Άνοιξη. Το μεγαλύτερο ατού του Σαμαρά, αυτό που τον κάνει να διαφέρει από σχεδόν το σύνολο των υπολοίπων πολιτικών (ναι, υπάρχουν και εξαιρέσεις) είναι ότι το 1992 άφησε κατά μέρους το βέβαιο πολιτικό μέλλον της διαδοχής του Μητσοτάκη στη ΝΔ για λόγους αρχής. Πήρε ένα τεράστιο πολιτικό ρίσκο για κάτι που οι άλλοι πολιτικοί θα έλεγαν «για το τίποτα». Άφησε τη βέβαιη διαδοχή για προσωπικές και εθνικές αρχές. Αυτό είναι που τον κάνει να διαφέρει.

    Αυτό το επιχείρημα δεν περνάει μόνο σε ακραιφνείς Μητσοτακικούς, δηλαδή... στο 2% του εκλογικού σώματος! οι υπόλοιποι είναι εν δυνάμει Σαμαρικοί.

  9. Αρκουδιάρης avatar
    Αρκουδιάρης 10/04/2011 11:58:55

    Αν ολοι βαλουμε πλάτη και κανουμε κατι τοσο απλό όπως αυτό που εκανε ο στρεντζ,ισως κατι γινει. Αλλιως θα λουστουμε στη μαπα και πάλι τους πασόκους.

  10. man8os avatar
    man8os 10/04/2011 12:14:33

    Το διδαγμα λοιπον ειναι, οτι χρειαζεται ανοιγμα σε επιπεδο κοινωνιας με πολιτικες αποφασεις. Μονοι μας δεν επαρκουμε τα 10000 ατομα που διαβαζουν το αντινιουζ. Μπορουμε να φερουμε 50000 ψηφους? Ισως. Αλλα αυτο δεν ειναι αρκετο. Χρειαζεται κεντρικη αποφαση να βγει η ΝΔ στον δρομο. Να βγει η ΟΝΝΕΔ πορτα πορτα να μοιρασει φυλλαδια. Να γινουν εκδηλωσεις κοινωνικου περιεχομενου.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ man8os 10/04/2011 12:23:02

      Να βγει η ΟΝΝΕΔ πορτα πορτα να μοιρασει φυλλαδια.

      Xαχαχαχαχαχαχα! Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις; Εϊπαμε, είπαμε είμαστε αστικό κόμμα.

      • man8os avatar
        man8os @ Ηλίας 10/04/2011 12:25:03

        Αν θελουμε να αυτοκτονησουμε θα συνεχισουμε να πινουμε καφε.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ηλίας 10/04/2011 12:30:38

        μη μ ανακατευεις εμενα με φυλλαδια !!! αρκετη αφισοκολληση εκαν στα νιατα μου !! χαχαχαααα ακομη βρωμαω αλευροκολλα.

        ΠΠ

  11. toumbano avatar
    toumbano 10/04/2011 12:29:37

    Υπάρχει ένα θέμα, Προφανώς χαζούληδες δεν περιλαμβάνονται στους αναγνώστες του αντινιους. Μα αυτό το δεδομένο, το ερώτημα που προκύπτει είναι "σε ποιούς απευθύνεται η ανάρτηση αυτή του strange?". Προσοχή παιδιά αυτά είναι λάθη ουσίας.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ toumbano 10/04/2011 12:34:03

      ;;;;;;;
      Μπορείς να γίνεις πιο σαφής;
      (Είμαστε και κάποιοι χαζούληδες εδώ μέσα).

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ toumbano 10/04/2011 13:57:07

      ο κοσμος τοχει τουμπανο, toumbano, και συ κρυφο καμαρι μας
      δεν το πηρες μυρουδια οτι πλησιαζουν εκλογες και ο κοσμος συζητα και ψαχνεται?

  12. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 10/04/2011 12:38:08

    Αν κατάλαβα καλά, που είμαι και λιγουλάκι χαζός, απευθυνεται σε όλους όσοι πιστευουν στον Σαμαρά και προτείνει μια απλή μέθοδο ενημέρωσης αυτών που δεν τον γνωρίζουν ή που τον έχουν παρεξηγησει.
    Τι άλλο μπορεί να συμβαίνει;
    Τι δεν καταλαβαίνω;

  13. Ηλίας avatar
    Ηλίας 10/04/2011 13:02:04

    Οκ, θα το πω πιο καθαρα τότε.

    "-Μα κι αυτός τέτοιος δεν είναι; Μνημονιακός;

    -Πας, καλά; Ο μόνος που δεν το θέλει. "

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ. Για την ακριβεια, θελει αρκετα απο αυτα που προβλεπει το μνημονιο.

    "-Μα αυτός δεν πούλησε κάποτε το κόμμα του;

    -Πούλησε μάλλον τον Μητσοτάκη. Εσύ τον ήθελες τον δρακουμέλ;"

    Πρέπει να παραδεχτείς ότι το αντεπιχείρημα σου... πάσχει [είμαι ευγενικός εδώ].

    "-Χμμμ…. Δίκιο έχεις. Αλλά αυτός δεν είναι που έφερε και τους Αλβανούς στην Ελλάδα;

    -Ναι αυτός έφερε και τη περεστρόικα, αυτός έκανε την ΕΣΣΔ να καταρρεύσει, κι αυτός γκρέμισε το Σύμφωνο της Βαρσοβίας… Από μόνος του. Τι μας λες ρε συ;"

    Θες να σχολιάσω;

    Κοίτα, κι εγώ μαζί σου είμαι. Πιστεύω στον πατριωτισμό του Σαμαρά. Αλήθεια. Δεν καταλαβαίνω όμως πως ακόμα πιστεύει οτι η σαπια νδ μπορει να έρθει σε επαφή με τον απλο πολίτη μετα απο την προσφατη ιστορια της και χωρις να γινει καμια προσπαθεια εσωτερικης καθαρσης και εξιλεωσης.

  14. man8os avatar
    man8os 10/04/2011 13:06:29

    Μεχρι στιγμης εχω κανει λιγη. Δεν εννοω αφισοκοληση.
    Εννοω σε ενα σημειο που να περναει κοσμος να στεκονται 2-3 νεαρα παιδια που να δινουν με ευγενικο τροπο τα φυλλαδια στους περαστικους.

  15. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 10/04/2011 13:09:25

    S.A..
    Διαφωνώ με τον τίτλο...Δεν ειναι καθόλου εύκολο...
    Οι 800.000 που εχουν διορισθεί στο δημόσιο και έζησαν εντελώς αντιπαραγωγικά και παρασιτικά έχουν φοβερό ένστικτο αυτοσυντήρησης...
    Δεν πρόκειται να αλλάξουν κόμμα..Όπως οι γαύροι θέλουν να παίρνουν πρωταθλήματα και ας είναι μπου...λο η Super League..Πλαγίως και ας μην έχουν την καλύτερη ομάδα..
    Αυτοί είναι εντελώς ανεπίδεκτοι πειθούς..το 20% του πασόκ ειναι μπετόν..
    Με αυτούς δεν αξίζει να ασχολείσαι..
    Ο Σαμαράς πρέπει να καταλάβει ότι απέναντι από τους κρατικοδίαιτους υπάρχουν ικανοί εργατικοί άνθρωποι που το μόνο που θέλουν ειναι ελεύθερο πεδίο δράσης..Αυτούς πρέπει να προσελκύσει η ΝΔ..Είναι και πολύ περισσότεροι..Να δείτε τότε τα ποσοστά της ΝΔ..

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Φακ Κωστας 10/04/2011 13:39:14

      Οι μισοί σχεδόν από τους διορισμένους στο δημόσιο είναι ψηφοφόροι ή οπαδοί της ΝΔ.
      Δεν ξέρω αν η αναλογία είναι 50-50, 60-40 ή 55-45, αν πάντως παρακολουθήσει κάποιος τα αποτέσματα εκλογών σε φορείς του δημοσίου, ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ κονταροχτυπιούνται.

      • juliet avatar
        juliet @ Κάποιος 10/04/2011 13:52:52

        τι εννοείς κοντά 25 χρόνια το Πασοκ και διόριζε δεξιούς;Τα συνδικαλιστικά άστα, εκλογές εντυπώσεων είναι ή επειδή τα αποτελέσματα ήτανε για να βγούνε τα πορίσματα του 50-50 κλπ.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ juliet 10/04/2011 13:54:25

          Δηλαδή πάνε πασοκτζήδες και ψηφίζουν ΔΑΚΕ ;

          • juliet avatar
            juliet @ Κάποιος 10/04/2011 14:08:51

            οχι,δεν πάνε οι Πασόκοι .

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Κάποιος 10/04/2011 14:03:04

        Κάποιε, δίκιο έχεις
        Δεν έχω ταμπού εγώ..Απέναντι στους γαλαζιους και πράσινους χραμοφάηδες...
        Να σταθεί απέναντι και ο Σαμαράς..

      • Εnzo avatar
        Εnzo @ Κάποιος 10/04/2011 14:05:32

        που τα ειδες αυτα τα αποτελεσματα ρε μπαρμπα και δεν τα ειδα εγω?
        ποσοστα τσαουσεσκου πιανει η Πασκε στο Δημοσιο. πας καλα?

  16. xriteo avatar
    xriteo 10/04/2011 13:15:38

    S.A πριν καιρο ειχαμε "τσακωθει"για τον βελουχιωτη.Με την αναρτηση ομως αυτη,με καλυπτεις απολυτα!!!

  17. xriteo avatar
    xriteo 10/04/2011 13:31:42

    Φακ Κωστα φιλε μου.Στο τελευταιο συνεδριο ψυχιατρικης ανακοινωθηκε οτι η κατασταση οσων διαβαζουν πρασινη και ντερμπυ ειναι μη αναστεψιμη.Η ελπιδα βεβαια πεθαινει τελευταια.Εχει ο Θεος!!!!!

  18. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 10/04/2011 13:31:46

    Πολύ καλό Strange.
    Πραγματικά εξαιρετικό και απλό.
    +1.000.000

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ Igor Rasputin 10/04/2011 16:26:45

      +1000

  19. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 10/04/2011 13:33:56

    Επειδη πολλοι ειναι αυτοι που εχουν αχτι πολλα παλια καμμενα στελεχη (ορθως) ηρθε η ωρα μεσω του καλεσματος του προεδρου για νεα ατομα...Αν (μεσω μαυρογυαλουριων τακτικων) επιλεγουν παλι οι ιδιοι, δεν θα φταιει ο Σαμαρας που δεν τα αλλαζει ολα αλλα η βαση...Ηρθε η ωρα νομιζω (που μαλλον αργησε λιγο) για ριζικη αναδιαταξη της δυναμικης.

  20. gynner avatar
    gynner 10/04/2011 13:42:18

    Να πώ και εγώ την γνώμη μου ως "πασόκος"που ψήφιζε ανελλιπώς απο το 1985.Πώς θα πειστώ οτι ο Σαμαράς διαφέρει;Μόνο απο τον τίτλο αντιμνημονιακός;Μα είναι όντως;Οταν λέει η Ελλάδα θα σεβαστεί τις υπογραφές της πού αντιτίθεται;Οταν δεν έχει τολμήσει να ξεστομίσει ούτε λέξη για τον έλεγχο της νομιμότητας του χρέους πως θα πειστώ εγώ οτι διαφέρει;Καλά είναι τα πυροτεχνήματα για ψήφιση νόμου, που να λέει όλοι οι διατελέσαντες υπουργοί και βουλευτές να δώσουν τα περιουσιακά στοιχεία τους στη δημοσιότητα,αλλά ποιός τον εμποδίζει να υποχρεώσει τους δικούς του να τα δώσουν άμεσα;Η λύση λοιπόν όπως είπε και ένας φίλος πιό πάνω βρίσκεται προς το παρών έξω από το υφιστάμενο πολιτικό σύστημα.Ελπίζω πως άνθρωποι νέοι και άφθαρτοι, όπως πχ η Σακοράφα,με διαφορετικές ιδεολογικές απόψεις ίσως,αλλά με κοινό σκοπό τη σωτηρία της πατρίδας θα μπορέσουν να σχηματίσουν το φορέα στον οποίο θα συνταχθεί ένα πλειοψηφικό ρεύμα που θα στείλει όλους τους κληρονομικώ δικαίω σημερινούς πολιτικούς σπίτι τους και γιατί όχι στη φυλακή αρκετούς απο αυτούς.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ gynner 10/04/2011 21:03:11

      Καθόλου δεν αναρωτιέσαι γιατί, αν είναι έτσι όπως τα λες, τον πολεμάει και τον υπονομεύει όσο μπορεί η πρωταρχική υπέρμαχος του Μνημονίου, η Καθημερινή;

      Το μεγάλος σας πρόβλημα, εσάς των Πασόκων, είναι τα αντιδεξιά σύνδρομα που σας έχει βάλει να φάτε το Ανδρέας και το ΠΑΣΟΚ. Άκου "νέα και άφθαρτη" η Σακοράφα...

      • gynner avatar
        gynner @ Επώνυμος 10/04/2011 22:08:48

        Επώνυμε εγώ έχω το θάρρος να κρίνω και να καταψηφίσω.Εσύ έχεις ζητήσει απο την μεριά σου κάθαρση στο κόμμα σου;Γιατί εγώ άλλα βλέπω στίς πολιτικές εκπομπές και στα παράθυρα.Τώρα αν περιμένεις το θαύμα απο το Σαμαρά και απο κάτω έχεις Γιακουμάτους,Παυλόπουλους,Στυλιανίδιδες κλπ.,θα ψωνίσεις και εσύ απο σβέρκο όπως ψωνίσαμε εμείς με το γιωργάκη.Ξυπνήστε,ποτέ δεν είναι αργά.Εξω απο τα κομματικά μαντριά αλλιώς 4 χρόνια μετά καλά να είμαστε πάλι τα ίδια θα συζητάμε.

  21. victoria (true) avatar
    victoria (true) 10/04/2011 13:44:29

    Προσπαθούμε Strange. Προσπαθούμε.
    Για τις ζωές όλων μας!

    • effie B. avatar
      effie B. @ victoria (true) 10/04/2011 13:59:38

      κυριως ομως για την Πατριδα μας...

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ effie B. 11/04/2011 11:25:57

        Εννοείται! Καλημέρα Έφη μας

  22. thanasis avatar
    thanasis 10/04/2011 13:45:06

    καποτε ελεγαν οτι αν ξυπνηση η σιωπηλη πλειοψηφια
    τοτε αυτο το ποταμι αυτο ο πολσεν ουτε ο κρουγκερ
    ουτε η συμμοριατων προθυμων, ουτε τα διαπλεκομενα
    μεσα μαζικης ενημερωσης θα μπορεσουν να συγκρατησουν.
    τωρα λοιπον που ξυπνα η βαση της νεας νεας δημκρατιας
    με πρωτοπορο τον αρχηγο αλλα και το ν ανωνυμο
    μαχητη της βασης στο καφενειο,στην δουλεια
    στην συναναστροφη ας γινουμε σταυροφοροι
    του αγωνα για την νεα μεταπολιτευση που
    θα οδηγηση την ελλαδα εξω απο την απαισιοδοξια του
    μνημονιου

  23. juliet avatar
    juliet 10/04/2011 14:04:51

    @S . A
    όταν ένας δεξιός συνταξιούχος καθηγητής προσπαθούσε να με πείσει για τη προδοσία του Σαμαρά του έκανα την εξής ερώτηση:
    Θα μπορούσε ο Μητσο να ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης ; Μου λέει ναι, τότε του αποκρίθηκα για ποιά προδοσία μιλάς .Εζήτησε και δεν του την έδωσε;Το ξανασκέφτηκε και δε μίλησε.Δηλ. του είπα εμπιστεύεσαι περισσότερο μια νυφίτσα που δεν μπορούμε να ξέρουμε τι σκέφτηκε.Οταν ο Μητσο έριχνε τη κυβέρνηση ,το έκανε γιατί φοβήθηκε τον Σαμαρά,ήτανε ο επόμενος αρχηγός.

  24. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2011 14:56:38

    S.A.
    800.000 χρειάζεται να μιλήσουν στους δίπλα τους για τί τους ώθησε να δημιουργήσουν ένα κίνημα και να αναδείξουν τον Σαμαρά.
    Χωρίς φόβος και με πάθος να θυμηθούν όλα όσα σκέφτηκαν εκείνη την ώρα της εκλογής.
    Αυτό είναι λύτρωση τόσο για τους ίδιους όσο και για αυτούς που τους ακούνε.

  25. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2011 15:08:34

    Strange μισή δουλειά έκανες...
    Κανονικά έπρεπε να της εξηγήσεις τι σημαίνει αντιμνημονιακός.Δεν το έκανες και σε λίγο πάλι απορίες θα έχει.
    Εν πάσει περιπτώσει ο έρωτας είναι τυφλός.Ενώ δεν έχεις καμία εικόνα για ποιά αντιμνημονιακή πολιτική θέλει να εφαρμόσει ο Σαμαράς στην πράξη όταν και αν εκλεγεί, παρόλα αυτά δίνεις αγώνα ακόμα και με ψιλοάσχετους προκειμένου να τους πείσεις ότι είναι η μόνη λύση.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 10/04/2011 15:21:35

      Μου αρκεί η πλήρης εικόνα που έχω καθημερινά απ τον Παπακωνσταντίνου, τον Ρέπα, τον Καστανίδη και γενικά το Πασόκ, σε όλα τα επίπεδα της ζωής μου.
      Σε όλα.
      Και μιλάμε για μαύρη εικόνα.
      Εσύ συνέχισε να πιστεύεις στο Πασόκ του `81.

      • Alena avatar
        Alena @ Strange Attractor 10/04/2011 16:03:46

        like!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 10/04/2011 16:08:06

        Στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα πάλι ωρέ Strange?
        Εκμεταλεύσου την κρίση αγόρι μου να δεις καθαρά την εικόνα.
        Η περίοδος που παραμύθιαζες τις γκομενίτσες πέρασε παιδαρά μου!!!!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ tiramola 10/04/2011 16:21:06

          Τιραμόλα: Εδώ και μερικούς μήνες ή εξαφανισμένος θά είσαι ή ιδιαίτερα επιθετικός.
          Τι έγινε; Χάσαμε τη ψυχραιμία μας;

          ΥΓ-Τα περί "γκομενίτσες" που στο καλό κολλάνε;

          • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
            Ρομπέν το Γκαρσόν @ Strange Attractor 10/04/2011 16:26:05

            Η αγωνία του διορισμένου πασόκου πριν από τα πέναλτυ.
            Τυραμόλα πάρε λεξοτανίλ να χαλαρώσεις.
            Δεν βλέπεις τον Μπένι πως ησύχασε;

          • tiramola avatar
            tiramola @ Strange Attractor 10/04/2011 17:16:38

            Παρά το γεγονός ότι επί 3 δεκαετίες σχεδόν εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα όπου αυτή την περίοδο προσπαθούμε με νυχια και με δόντια να κρατήσουμε την εταιρεία ζωντανή, ομολογώ ότι είμαι αρκετά ψύχραιμος.
            Εγώ πίστευα και πιστεύω στην εργατικότητα και την ειλικρίνεια Παπανδρέου.
            Εσύ πιστεύεις για ενδεχομένως ίδιους λόγους το Σαμαρά.
            Επειδή θεωρώ λίγο κουφό, δύο άνθρωποι ενημερωμένοι πάνω από το μ.ο. αλλά και της εργασίας όπως οι δυό μας να έχουν τόοοοοσο μεγάλες διαφορές, μήπως εν ολίγεις(αν δεν βαριέσαι)να μου εξηγήσεις τι σημαίνει αντιμνημονιακή πολιτική και πως φαντάζεσαι την εφαρμογή της στην πράξη?

            Για το πόσο εύκολο είναι...
            Αλήθεια πιστεύεις ότι είναι εύκολο σε μια κοινωνία με τα δικά μας χαρακτηριστικά να εφαρμοστεί οποιοδήποτε οικονομικό μοντέλο με επιτυχία?
            Σου περιγράφω την επανάσταση του αυτονόητου κατά ΓΑΠ:"Ειδικά για την ελληνική ιδιαιτερότητα, ο τέταρτος δρόμος περνάει μέσα από την συγκρότηση κράτους δικαίου, το ξερίζωμα των πελατειακών δικτύων, την απελευθέρωση από τις εξαρτήσεις που δημιουργούν μικρά και μεγάλα συμφέροντα, την αποκατάσταση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, την διαφάνεια και την λογοδοσία στον δημόσιο βίο."
            Ενημερώνεσαι καθόλου για το έργο της κυβέρνησης σε επίπεδο θεσμών που έχουν την τάση και σε αρκετά σημεία όπως ο Καλλικράτης με τον Συνήγορο του Δημότη, την αποτελεσματικότητα για την επανάσταση του αυτονόητου?
            Τώρα έχει γίνει μαύρη η ζωή σου?
            Τώρα πρέπει όλοι μας να βάλουμε το χεράκι μας από όποιο μετερίζι έχει ταχθεί ο καθένας γιατί καμιά χώρα δεν σώζεται από τον ηγέτη της ή μιά ομάδα του αλλά από συνολική προσπάθεια όλου του πληθυσμού.
            Αν το "αφήσεις για αργότερα" προκειμένου να αρχίσεις την προσπάθεια όταν εκλεγεί ο Σαμαράς πρωθυπουργός, τη κάτσαμε τη βάρκα πατριώτη.
            Άρα βοήθα τώρα και εσύ να πετύχει η επανάσταση του αυτονόητου και μετά ασχολήσου και με τον κοινωνικό φιλελευθερισμό.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ tiramola 10/04/2011 18:03:49

            Έχω γράψει άπειρες φορές για το πως η πράσινη λαίλαπα έχει κατακρεουργήσει κάθε έννοια δικαίου, ειδικά στον δημόσιο τομέα, στον οποίο δεν πα να είσαι κλέφτης, κοπανατζής, άσχετος, κλπ θα προαχθείς σε θέση ευθύνης αρκεί να δηλώσεις κομματικά υποταγμένος και συνεργός στις κλεψιές.
            Τώρα τι μου λες εσύ για "ξερίζωμα των πελατειακών δικτύων, την απελευθέρωση από τις εξαρτήσεις που δημιουργούν μικρά και μεγάλα συμφέροντα, την αποκατάσταση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, την διαφάνεια και την λογοδοσία στον δημόσιο βίο... " και τρίχες κατσαρές.
            Κάθε μέρα βιώνουμε τη πελατειακή δομή της πολιτείας και των θεσμών της, στην οποία οι Πασοκτσήδες είναι επιστήμονες.
            Δεν βλέπεις, δεν ρωτάς;

          • tiramola avatar
            tiramola @ Strange Attractor 10/04/2011 18:13:02

            Είσαι ο μόνος που υποστηρίζεις σήμερα κάτι τέτοιο.
            Πραγματικά εκπλήσομαι...

          • juliet avatar
            juliet @ tiramola 10/04/2011 20:23:38

            Πριν απο πολλά χρόνια συνάντησα έναν επιχειρηματία με τη γυναίκα του ,ο άνθρωπος ήτανε σε άσχημη οικονομική κατάσταση,κάτι πήγε στραβά ,κακή εκτίμηση ,εφ΄οσον είσαι της αγοράς ξέρεις.Κουβέντα τη κουβέντα ,άρχισε να μου λέει τα πολιτικά του πιστεύω.
            Ητανε πρώην κουμουνιστής και γελώντας του είπα ,πρώην λίγο δύσκολο.Σοβαρός μου είπε, πήρα την οικογένεια μου και πήγα να τους δείξω στις ανατολικές χώρες το σύστημα που θεωρούσα ιδανικό.
            Εκεί ο άνθρωπος αντιμετώπισε τα πάνδεινα, απο την διαφθορά και την ασυδοσία και επέστρεψε μη κουμουνιστής.Μιλάμε για έναν έντιμο άνθρωπο ,κύριο με Κ,έκανα λάθος μου είπε και το παραδέχομαι.
            Το να παραδέχεται κάποιος το λάθος του είναι πιο γενναίος απο τον άλλο που αγωνίζεται βλακοειδώς για να κάνει το μαύρο ασπρο.
            Πιστεύεις πραγματικά ότι δεν υπήρχε άλλη λύση;
            Να σου δώσω και εγώ μια ποιο απλή;Μειώνουμε όλοι τις τιμές ,δεν βγάζουμε κέρδη,βγάζουμε παθητικό,τι θα πάρει το κράτος;εμείς, όμως ο λαός, επιβιώνουμε.
            Συσπείρωση χρειάζεται,αγαπητέ,εκτός αν είσαι απο τους εκλεκτούς οπότε πάω πάσο.Αλλο το να δώσουμε και άλλο το εμείς να δίνουμε και το φαγοπότι να συνεχίζεται και να μας λένε και κλέφτες .Το δέχεσαι να σε υποτιμούν ;για όλα αυτά για τα οποία είναι υπεύθυνοι αυτοί που σου το παίζουν σωτήρες και τους πιστεύεις;τότε είσαι αυτοκαταστροφικός.
            Θα σου αναφέρω τέλος τα λόγια του Λεχ Βαλέσα:
            ''Στον 21ο αιώνα,ο φιλελευτερισμός και ο σοσιαλισμός θα τελειώσουν.Ο φιλελευτερισμός επειδή δεν τρέφει κανέναν σεβασμό στο άτομο και ο σοσιαλισμός επειδή είναι πολυ γραφειοκρατικός''.

        • android.K. avatar
          android.K. @ tiramola 10/04/2011 16:21:46

          τι συμβαινει, εχασες τους τροπους σου τιραμολα?
          αρχισες να βγαζεις κοφτερα νυχια και δοντια.
          μου φαινεται οτι διακρινω εναν τρομακτικο ΠΑΝΙΚΟ...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 10/04/2011 16:12:49

        S.A.
        Μόνο σε ότι λέγεται Παπανδρέου πιστεύει.
        Και ένα ξόανο αν του το παρουσίαζες για Παπανδρέου θα το λάτρευε

        • tiramola avatar
          tiramola @ Orestios 10/04/2011 16:13:55

          Ενώ εσύ διαλέγεις προσεχτικά.
          χαχαχαχα

          • Orestios avatar
            Orestios @ tiramola 10/04/2011 18:18:32

            Σε πήρανε χαμπάρι ότι είσαι στενόμυαλος τιραμόλα!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Orestios 10/04/2011 16:34:19

          Αφιερωμένο εξαιρετικά στον αγανακτισμένο Τιραμόλα:

          h__p://www.youtube.com/watch?v=crc4X0P-hbY

  26. σκορπιος avatar
    σκορπιος 10/04/2011 15:47:34

    S.A
    Τη τελευταια φορα σε καποια παρεα νεαρων αισθανθηκες σαν Κινεζος η κατι τετοιο.
    Τωρα βλεπω καταφερες και την επεισες την συμπαθητικη (εικαζω) καποιας ηλικιας γυναικουλα.
    Κατι ειναι και αυτο.

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/04/2011 16:14:57

    Από σχόλιο στην ανάρτηση περί Κινέζου που ταιριάζει και εδώ:

    l' ami du peuple είπε:
    17/03/2011 στις 11:58 pm
    τι ωραια αναρτηση θα ηταν αυτη εδω αν δεν επιχειρουσαν διαφοροι φιλοι ενθεν κακειθεν να δωσουν κομματικο πεντιγκρι στη βλακοκρατια!!!
    κυριοι μπορει κανεις “να τα μαθει ολα” και ‘να μην καταλαβει τιποτε”;
    καποτε μας φαινοταν αυτονοητο οτι συμβαινει κι αυτο.
    σημερα αντικαταστησαμε το συλλογισμο με τη καταρτιση και τη κριτικη σκεψη με τη πληροφορηση.το αποτελεσμα ειναι οτι ο μεσος ανθρωπος “δεν μπορει να συλλαβει σε ποιο κοσμο ζει” οπως το εικονογραφει περιφημα ο στραιητζ.
    αυτο συμβαινει μεσα απο την καλλιεργεια της αμαθειας, στην οποια γινονται τεραστιες επενδυσεις απο τους κατ’ αυτον τον τροπο επωφελουμενους.
    (πολλα σχετικα μπορει κανεις να αναζητησει στον λας και τον μιτσεα)

  28. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 10/04/2011 17:24:56

    Πριν λίγες μέρες-και πριν δημοσιευθεί αυτό το άρθρο- συζητούσα με μια συνάδελφό μου η οποία είναι Νέα Δημοκρατία αλλά ταυτόχρονα είναι εντελώς απογοητευμένη και της άποψης όλοι είναι ίδιοι. Όταν της έκανα αναφορά στο Σαμαρά με ρώτησε αν πιστεύω πως αυτός θα σώσει τη χώρα. Η απάντησή μου ήταν πως στο σημείο που βρίσκεται η χώρα δεν ξέρω αν σώζεται αλλά θα νιώθω πιο ήσυχη αν στο τιμόνι της υπάρχει ένας πατριώτης, ένας Έλληνας που να πονάει αυτόν τον τόπο. Κι αυτός, της είπα είναι ο Αντώνης ο Σαμαράς.

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/04/2011 17:30:27

    Δεν ειναι απαραιτητο να ψηφισει καποιος ΝΔ επειδη ελπιζει.Αυτο ισως ειναι και επικινδυνο για αργοτερα.Αρκει να ψηφισει επειδη ειναι απελπισμενος.

  30. Hellas-Orthodoxy avatar
    Hellas-Orthodoxy 10/04/2011 17:46:38

    Καλα ολα αυτα και μπραβο στον απλο πολιτη που αφυπνιζει τους γυρω του...
    Τα κομματοσκυλα ομως της ΝΔ και της ΟΝΝΕΔ,που τρωγοπινουν ολη μερα στα γραφεια και μπαινουν στο facebook την ωρα της "δουλειας",ποτε θα κουνηθουν απ'τις καρεκλες τους;
    Ξερετε,ειναι αδικο αγνοι ανθρωποι,ιδεολογοι που πιστευουν στον Σαμαρα να κανουν αγωνα υπερ του και να χαρακτηριζονται ως "εμμισθοι",την ωρα που ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΜΜΙΣΘΟΙ τα ξυνουν ολη μερα.
    Κι οποιος καταλαβε,καταλαβε...δεν αναφερομαι μονο σε Βουλευτες και πολιτικους.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Hellas-Orthodoxy 10/04/2011 21:19:30

      !!!

  31. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2011 18:01:37

    @Strange
    Αν διαβάσεις τα σχόλια όσων προσπαθούν να δικαιολογήσουν τον Ψωμιάδη(κλασική περίπτωση πολιτικού που βοήθησε να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε...)μόνο και μόνο επειδή είναι ΝΔ, καταλαβαίνεις που πας να μπλέξεις?

    • juliet avatar
      juliet @ tiramola 10/04/2011 19:21:25

      συσπειρωθήκαμε να σώσουμε τον Ψωμιάδη ;αυτό σημαίνει οτι συσπειρωμένοι πάμε για την σωτηρία της ΠΑΤΡΙΔΑΣ!!!!

    • Pl avatar
      Pl @ tiramola 10/04/2011 19:34:09

      τιραμολα
      ==
      Εσυ ρε φρουτο τι βιολι βαρας??
      Στη αρχη σε νομισα του "σαιτ" οτι δηλαδη "να ειμαστε πλουραλιστες" αλλα βλεπω οτι εισαι .."αυτονομος"..
      Λειπεις καπου καπου καμμια βδομαδα ,υποθετω θα επισκεπτεσαι κανενα ιδρυμα, αλλα ξανα παλι εδω..

      Πασοκοσκυλο εισαι? Ας εισαι δημοκρατια εχουμε ,τι να κανουμε..

  32. maniokos avatar
    maniokos 10/04/2011 18:27:33

    Πολ'ύ καλό για να είναι αληθινό

  33. Κώστας avatar
    Κώστας 10/04/2011 20:35:03

    " τι σημαίνει αντιμνημονιακή πολιτική ", ρωτάει ο Τiramola;

    Καταρχήν να δούμε τι σημαίνει Μνημονιακή Πολιτική. Η Μνημονιακή Πολιτική ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ με όσα λέει ο Τiramola περί ..." την συγκρότηση κράτους δικαίου, το ξερίζωμα των πελατειακών δικτύων, την απελευθέρωση από τις εξαρτήσεις που δημιουργούν μικρά και μεγάλα συμφέροντα, την αποκατάσταση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, την διαφάνεια και την λογοδοσία στον δημόσιο βίο.". Τί σχέση έχουν αυτά με το Μνημόνιο; Αυτά συγκροτούν Μνημονιακή Πολιτική; ;;; Αυτά γράφει το Μνημόνιο, σε αυτά αναφέρεται;
    Τα όσα λέει ο Τiramola είναι θεσμικές και μεταρρυθμιστικές προτάσεις και είναι θέμα συζήτησης αν αυτά υλοποιεί ο ΓΑΠ. ΑΛΛΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΟΜΩΣ. Οχι μιας συζήτησης που λέει τι είναι Μνημονιακή Πολιτική και τι είναι η αντιμνημονιακή στάση του Σαμαρά.

    Η Μνημονιακή Πολιτική του ΓΑΠ είναι λοιπόν τα εξής:
    - Οριζόντιες μισθολογικές περικοπές. Δεν μπορεί να βρει την αληθινή σπατάλη στο Δημόσιο, ή δεν θέλει, και τραβάει την χατζάρα των οριζόντιων περικοπών. Αποτέλεσμα: εμβαθυνση της υφεσης.
    -Στα ύψη οι Φορολογικοί Συντελεστές. Αποτέλεσμα; Μείωση εσόδων και νέα φοροεισπαρκτικά μέτρα που οδηγούν σε ατέρμονη ύφεση + αποτυχία στόχου περιορισμού του ελλείμματος
    -Μείωση συντάξεων όχι μόνο των υψηλών. Μιλάμε για ατόφια κοινωνική αγριότητα συνδυασμένη με κωμική δημοσιονομική αναποτελεσματικότητα. Μόνο ηλίθιοι σαν τον ΓΑΠ μπορούσαν να καταφύγουν σε αυτό το μέτρο.
    -Πλήρης αποδιοργάνωση των εργασιακών σχέσεων. Δεν μιλάμε απλά για "ευέλικτες μορφές εργασίας" και λοιπά νεοφιλελελυθερα κλισέ. Μιλάμε για ζούγκλα και εμμονή στην αρλούμπα πως τάχα το πετσόκομμα των αμοιβών στον Ιδιωτικό Τομέα θα βελτιώσει την παραγωγικότητα. Αμ δε...Η βελτίωση της παραγωγικότητας του Ιδιωτικού Τομέα , αλλά και του Δημόσιου, στην Ελλάδα δεν περνά μέσα από μισθολογικό τσεκούρωμα, ούτε από ελεύθερες απολύσεις. Περνά από άλλες διαδικασίες συνυφασμένες με την δόμηση των ελληνικών παραγωγικών μονάδων.

    Η καταδίκη λοιπόν όλων των παραπάνω και η συνεπακόλουθη αλλαγή προσανατολισμού οικονομικής πολιτικής συνιστά το πρώτο κεφάλαιο της Αντιμνημονιακής Πολιτικής του Αντώνη Σαμαρά. Τό δεύτερο, που περιλαμβάνει μέτρα τόνωσης της Αγοράς, φοροελαφρύνσεων, στήριξης της οικοδομικής δραστηριότητας κλπ δεν έχει νόημα να εξηγηθούν σε ζηλωτές του ΓΑΠ και να μην υποκρινόμαστε. Αφού πυξίδα τους είναι το "ό, τι πει ο ΓΑΠ και η Πασοκάρα μας", τι να τους εξηγήσουμε;

    • Pl avatar
      Pl @ Κώστας 10/04/2011 21:09:37

      Κώστας
      ==
      Αδελφε δινεις "δυσαναλογα μεγαλη αξια" σε αυτο το .."τιραμολα".
      Ασε δηλαδη που μια δυο μερες εχει που βγηκε απο το ασυλο και μπορει να του κανεις ζημια..

      Θα χαλασεις την θεραπεια που του κανουν στο ασυλο..

  34. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 10/04/2011 20:49:46

    Το πνεύμα του Νοέμβρη του 2009 που άλλαξε άρδην τους συσχετισμούς και την πορεία της παράταξης, που σήμαινε την πρώτη αληθινή εκλογή προέδρου της συντηρητικής παράτξης απο την βάση της δίχως μεσολαβητές και πάτρωνες αυτό πρέπει να βρεί ο Σαμαρας να το ξαναζωντανέψει, δίχως συμβιβασμούς όπως ακριβώς άλλαξε την προδιαγεγραμμένη πορεία που θα έφερνε την Ντόρα στη ηγεσία και θα έκανε την ΝΔ ενα αστικό ΠΑΣΟΚ.
    Τους χιλιάδες έλληνες πατριώτες που στράφηκαν κατά των βουλευτών τους και ψήφισαν ένα γνήσιο λαικό αρχηγό αυτόφωτο να κινητοποιηθεί η ελληνική πατριωτική σιωπηρά πλειοψηφεία.

  35. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/04/2011 21:21:44

    Πολύ ενδιαφέρουσα η εμπειρία σου Strange, και δείχνει ότι κάτι αρχίζει να αλλάζει στον κόσμο. Κυρίως, κλονίζεται η θρησκευτικού τύπου πεποίθηση των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ στο κόμμα τους. Τα φαινόμενα αυτά μπορεί να είναι ακόμη μεμονωμένα, αλλά πιστεύω ότι σιγά σιγά θα σχηματίσουν ρυάκια, χειμάρους, ποτάμια, που έλεγε και ο Σαμαράς.

    Μακάρι η καλύτερη Ελλάδα να έρθει μαζί μας και να εγκαταλείψει τη μεγάλη μεταπολιτευτική παγίδα που ακούει στο όνομα ΠΑΣΟΚ.

  36. Pl avatar
    Pl 10/04/2011 21:25:22

    αλλά πιστεύω ότι σιγά σιγά θα σχηματίσουν ρυάκια, χειμάρους, ποτάμια,
    ==
    ΟΧΙΙΙΙΙ ,αλλους ..ποιητες! ΟΧΙΙΙΙΙΙΙιιιιιιιιιιι

  37. N.Mihailidis avatar
    N.Mihailidis 10/04/2011 22:17:45

    Πολυ καλη μνημη εχει ο φιλος.Αποστηθησε ολοκληρο διαλογο.Εκτος αν τον μαγνητοφονησε.Παιδια,παλαιου τυπου προπαγανδα για αφελεις.
    Χαιρετε

    • Orestios avatar
      Orestios @ N.Mihailidis 11/04/2011 02:37:00

      Μην κρίνεις Μιχαηλίδη εξ ιδίων τα αλλότρια.
      Μπορεί να έχει κοντή μνήμη και να ξέχασες ήδη τα ψέματα που σου αραδιασε το GAP, αλλά υπάρχουν άνθρωποι σαν τον S.A., που και μνήμη έχουνε και μπορούν να γράψουν περισσότερες αράδες από τα δικά σου ευφυολογήματα.
      Γι' αυτό διάβασε μήπως μπορείς να ξεστραβωθείς από την πράσινη τύφλα σου

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Orestios 11/04/2011 11:17:11

        Γράψτον....

  38. TopGunZ avatar
    TopGunZ 11/04/2011 00:02:20

    Καλά, εσύ περίμενε την προπαγάνδα νέας τεχνολογίας μέσω του Blackberry που σου χαρίσανε στην Ιπποκράτους.

  39. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/04/2011 00:08:07

    Αλήθεια πιστεύεις ότι είναι εύκολο σε μια κοινωνία με τα δικά μας χαρακτηριστικά να εφαρμοστεί οποιοδήποτε οικονομικό μοντέλο με επιτυχία?

    Ναι γιατι υπαρχει ιστορικο προηγουμενο.Για τριαντα χρονια μετα τον πολεμο η Ελλαδα ηταν απο τις ταχυτερα αναπτυσσομενες χωρες.
    Αυτο τρο μοντελο προσπαθει να επαναφερει ο ΓΑΠ με σοσιαλιζον περιτυλιγμα.
    Δεν το λεει ομως γιατι φοβαται οτι θα παθετε εγκεφαλικο αν πει οτι προτυπο του ειναι η οικονομια του "κρατους της δεξιας".

    • tiramola avatar
      tiramola @ ψυχραιμια 11/04/2011 00:45:26

      Η δεξιά δεν μου είπες όμως, συμφωνεί με τα της "επανάστασης του αυτονόητου" ή δεν τα θεωρεί απαραίτητα?

      Γιατί αν με μπροστάρη τον Σπίθα ας πούμε, γίνουν όλα μπουρδέλο και εξαθλιωθούν οι πολίτες της όπως μετα τον πόλεμο, ε φυσικά θα κυριαρχήσει η οικονομία του κράτους της δεξιάς αφού θα κληθεί εσπευσμένα η Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη και λοιποί ευεργέτες με off shore(που τώρα κάνουν το παγώνι) για "βοηθήσουν".

      Μπορεί στην οικονομική πολιτική η συνταγή να μην αλλάζει, αλλά το δίπολο καλά κρατεί.

      Από την μία η δεξιά της καταστροφολογίας και της διασποράς του φόβου με φερετζέ τον πατριωτισμό με στόχο να ελένξει τα ανθρωπάκια και από την άλλη η αριστερά του Παπανδρέου που προτρέπει στη συλλογική προσπάθεια με τη συμμετοχή του πολίτη στην ενδυνάμωση των θεσμών που του δίνουν δύναμη όχι μόνο για την προστασία του αλλά και για την δημιουργική συμμετοχή του.

  40. an.βορινος avatar
    an.βορινος 11/04/2011 00:19:57

    @N.Mihalidis Αληθως για αυτο το διαβασαμε ολοι εστω και αργα αρα πετυχυμενη. Μεχρι και κατ αλλο συναναγνωστη και ο τιραμολα αποιδρυματισθηκε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.