#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2011 10:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσους βετεράνους της ταξιαρχίας του Ρίμινι θα έχει υποψηφίους η ΝΔ;




Ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ χαρακτήρισε χθες "ανοησίες" τα δημοσιεύματα του τύπου που θέλουν τον Αντώνη Σαμαρά να ετοιμάζεται να υιοθετήσει ηλικιακά κριτήρια για όσους θέλουν να είναι υποψήφιοι με τη ΝΔ στις επόμενες εθνικές εκλογές, προσθέτοντας πως "δεν υπάρχει καμία τέτοια σκέψη από την πλευρά του Προέδρου του κόμματος....Σημειώνεται, ότι η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στις διαβεβαιώσεις του γραμματέα της ΝΔ Ανδρέα Λυκουρέντζου περί εκ νέου συμμετοχής στις λίστες των νυν βουλευτών στις επόμενες εκλογές.

Δηλαδή για να καταλάβουμε κι εμείς οι μικροί και ανόητοι, πόσους βετεράνους της ταξιαρχίας του Ρίμινι θα έχουμε υποψηφίους;

Πόσους σοφούς Νέστορες ύμνησε ο Όμηρος; Έναν. Αν ήταν καμιά τριανταριά, θα υμνούσε τους συμμαθητές του Κρόνου; Και γιατί να είναι πάντα ίδιοι οι «Νέστορες». Άλλοι από την κλάση τους αξιόλογοι δεν υπάρχουν;

Από πόσα Υπουργεία και Οργανισμούς πρέπει να περάσουν ορισμένοι για  να ολοκληρώσουν την προσφορά τους στην παράταξη και την πατρίδα;

Αν δεν μπει ηλικιακό κριτήριο, θα μπει τουλάχιστον πλαφόν ανά οικογένεια; Του στυλ ή ο μπαμπάς, ή ο γιος, να μένει και κάποιος σπίτι να το προσέχει;

Είναι ρατσιστικό το ηλικιακό κριτήριο; Ενδεχομένως. Αλλά μπορεί να μπει τεχνηέντως. Παραδείγματος χάριν αποκλείονται οι γεννηθέντες όταν Υπουργός  Παιδείας ήταν ο παππούς του σημερινού πρωθυπουργού. Αποκλείονται τα φλερτ της Ζωζώς Σαπουντζάκη. Αποκλείονται οι συμφοιτητές του Πάγκαλου. (Αυτός είναι ο Νέστωρ της σημερινής Κυβέρνησης…)

Γιατί σώνει και καλά όλοι οι νυν βουλευτές πρέπει να είναι υποψήφιοι στις επόμενες εκλογές; Αυτό δεν αποτελεί κριτήριο αποκλεισμού των άλλων;

Γιατί να μην αξιολογηθούν όλοι (γέροι , νέοι , γυναίκες, άντρες) με βάση το προφίλ, την προσφορά τους, αλλά  κυρίως τις πολιτικές που θα κληθούν να υπηρετήσουν;

Πολλά τα γιατί…

Μικρός Οδυσσέας

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/03/2011 11:08:57

    Ολοι οσοι κατεβουν στις εκλογες να παραιτηθουν της βουλευτικης ασυλιας και να δωσουν ποθεν και ποτε εσχες για 10 χρονια οι νεοι και απο εισοδου στην πολιτικη οι παλιοι. Μετα υπευθηνη δηλωση ΟΛΟΙ οτι δεν συμμετεχουν σε υπερακτιες εταιριες και δεν διατηρουν λογαρισμους σε Τραπεζες εξωτερικου με χρημα χωρις δικαιολογητικα. Δυσκολο???
    Ετσι θα ξεσκαρταει το συστημα.

    ΠΠ

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/03/2011 14:13:35

      Πολυ σωστος !!!!
      Πανευκολο !!!

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 22/03/2011 11:15:10

    Αντώνη Σαμαρά φαντάσου να γίνεις πρωθυπουργός με 152 έδρες όπως ο Καραμανλής το 2007 και μεταξύ των 152 να είναι ο Χατζηγάκης, η Έλσα, ο Καραγκούνης και άλλοι Ντορικοί. Πάνω στο πρώτο τρίμηνο θα έχει πέσει....Ας σκεφτεί καλά τί κάνει.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 22/03/2011 11:19:24

      Ή ακόμα κι αν δεν τον ρίξουν, θα τον εκβιάζουν όπως ο Παυλίδης με το δάχτυλο που κούναγε μπροστά στον τότε πρωθυπουργό. Χρειάζεται χατζάρα και ελπίζω να το καταλάβει ο Αντώνης.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 22/03/2011 11:47:52

      Το καταστατικό της ΝΔ προβλέπει ότι ΛΟΓΟ για τους υποψήφιους βουλευτές θα έχει η βάση του κόμματος με ψηφοφορία! Το ποιοί θα εκλεγούν ασφαλώς θα το αποφασίσει ο Λαός. Οπότε η ευθύνη και δική του. Τα κριτήρια της ψηφου θα είναι ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ και ΠΟΛΙΤΙΚΑ ή έχοντα πελατειακή και ρουσφετολογική σχέση από τους πολίτες - ψηφοφόρους;

    • ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ avatar
      ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 23/03/2011 07:11:39

      οχι πανω απο μια θητεια βουλευτης ,ετσι ολος ο μεσαιος χωρος θα παει περιπατο

  3. Ηλίας avatar
    Ηλίας 22/03/2011 11:17:15

    Χαχαχα! Τολμά να κουνηθεί ο Σαμαράς στα φέουδα και τις βαρωνίες;
    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Από που κι ως που όσοι είναι βουλευτές τώρα πρέπει να είναι υποψήφιοι; ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ;
    Μηνυμα προς νδ: Βρείτε νέους ανθρώπους ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ και ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ και γεμίστε τις λίστες με αυτούς.
    Αν δούμε ξανα ΓΟΝΟΥΣ, ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟΥΣ, ΚΟΣΜΙΚΟΥΣ, ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ, ΗΛΙΘΙΟΥΣ, ΕΠΑΡΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ στις λίστες δεν το χουμε σε τιποτα να ριξουμε και χρυση αυγη και συριζα.
    Το πιάσατε;;;

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ηλίας 22/03/2011 13:34:11

      Καλό!

    • Isovitis avatar
      Isovitis @ Ηλίας 22/03/2011 14:41:10

      Κακό δικό μας τότε κι όχι δικό τους. Αυτή είναι η δύναμη του σταυρού. Να ψηφίζεις αυτόν που θες. Αν δεν θέλει ο κόσμος, αυτούς που ορίζεις ως ανεπιθύμητους, ας μην τους ψηφίζει.
      Πλέον τα ρουσφέτια, δεν είναι τόσο πολλά, ούτε τόσο ικανά να δεσμεύουν οικογένειες για χρόνια..

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Ηλίας 22/03/2011 15:23:37

      Καλά τα λες. Ο Σαμαράς στηρίζεται σε εμάς και όχι σε διάφορους βαρώνους τύπου Χατζηγάκη. Να ξεριζώσει από τα σπλάχνα της παράταξης όλα τα καρκινώματα που υποτροπιάζουν. Από τη βάση αντλεί δύναμη και σε αυτήν δίνει λόγο.

  4. Ionas avatar
    Ionas 22/03/2011 11:24:17

    Το αν θα μπουν ή όχι ηλικιακά κριτήρια είναι νωρίς να λέγεται από τώρα γιατί θα τότε είναι που θα δημιουργηθεί πρόβλημα εσωστρέφειας.

  5. ΚΩΣΤΑς Β avatar
    ΚΩΣΤΑς Β 22/03/2011 11:32:06

    Όλοι λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο που είναι ο κόσμος.Κανένας δεν χλευάζει αυτούς που υποστήριξαν την Ντόρα.Απλά έκαναν λάθος επιλογή.Λάθος επιλογή όμως όταν κάνεις πρέπει και να περιμένεις τα αποτελέσματα.Ποιός λοιπόν σοβαρός Νεοδημοκράτης μπορεί να εμπιστευθεί την κρίση κάποιων που λυσσαλέα πήγαν κόντρα στις επιλογές του;;;;;Το λιγότερο που μπορεί κάποιος να τους καταλογισει είναι ότι είναι κοντόφθαλμοι,πράγμα σημαντικό για έναν πολιτικό.Το δεύτερο και χειρότερο ότι πιέστηκαν απο την μεγαλοκόρη να βγούν και να κάνουν δηλώσεις υπέρ της ,και υπέκυψαν.Αυτό κι αν είναι στίγμα σε ένα πολιτικό όταν δεν αντιδρά.Τέλος επειδή γνωριζόμαστε αρκετά καλά,όλοι ξέρουν την στάση των βουλευτών των πολιτευτών , και των άλλων αφανών στελεχών που δεν έχουν πρόσβαση στα μμε,τη στάση τους στο μνημόνιο,την αντιπολιτευτική τους στάση,τον ζήλο τους για τις περιφερειακές εκλογές,τις γνώσεις τους περι του νέου κόμματος,την θέση τους όταν δεν είχαν πόστα στο κόμμα,και πολλά 'αλλα που νομίζω θα συζητηθούν αρκετά.Υπάρχει βέβαια απο μέρους τους μια έντονη κινητικότητα εν όψη των εκλογών,σε θέματα όπου βρίσκουν σύμφωνους όλους τους κατοίκους,σε πανηγυρικές εκδηλώσεις,σε χορούς,σε συνεστιάσεις,στην tv,σε εκδηλώσεις πέρα απο την κομματική διαδικασία κ ά.Γράφονται και κάποια ονόματα,είτε απο την πρίν Σαμαρά ΝΔ και μερικά νέα χωρίς να καταλάβουμε το γιατί,και με μόνο κριτήριο τις μπατιρισμένες γνώμες κάποιων ,όπως,αν είναι γυναίκα,άν είναι 'Ντιντής" όπως ανέφερε και ο Φαήλος,άν είναι όμορφος άν είναι γόνος κλπ κλπ κλπ.Όλοι όμως ξεχνάμε κάτι ή έντεχνα δεν το αναφέρουμε.1ον στις 29-11-2009 ό κόσμος κάτι βροντοφώναξε,και 2Ον)και σημαντικότερο ,ότι η κατάσταση είναι "πολεμική"και με παλιομοδίτικα πολιτικάντικα "τερτίπια" δεν αντιμετωπίζεται.
    Κανένας δεν «ποινικοποίησε» την επιλογή σε ένα πολιτικό πρόσωπο, όπου η υποστήριξη είχε να κάνει με καθαρά ιδεολογικά κριτήρια θέλω να πιστεύω, τουλάχιστον από στελέχη ενός κόμματος. Βέβαια με χαροποιεί το γεγονός ότι οι περισσότεροι ,άλλος αμέσως άλλος αργά ,ενστερνίστηκαν την καινούργια ιδεολογική πλατφόρμα του κόμματος, και συντάχτηκαν και «αγωνίζονται» πλέον για την διάδοση της, ώστε αυτή, δηλαδη ο κοινωνικός φιλελευθερισμός να γίνει κυρίαρχος και να επικρατήσει. Όμως για μένα «πολιτική» σημαίνει πρόβλεψη, σημαίνει «δημιουργία ιδεών και εξελίξεων» και όχι ακολουθία ,και τέλος σημαίνει ότι σε κάθε τι που συμβαίνει, με ποιού το μέρος είσαι,με των πολλών και αδύνατων ή με των ΄λιγων και δυνατών. Ρωτώ λοιπόν ,για να εξηγηθώ,τι από τα παραπάνω διέθεταν τα στελέχη (όχι ο απλός κόσμος μην τα μπερδεύουμε) αυτά κατά την επιλογή τους;;;; Ήθελα επίσης μα τονίσω ,και αυτό δεν είναι πανάκεια, ,ότι ,όλοι εμείς στην ζωή μας κάνουμε κάποιες επιλογές, καρπωνόμαστε τις σωστές ,και αντιστοίχως πληρώνουμε τις κακές. Έτσι δεν είναι η ζωή;;; ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΡΠΩΝΟΝΤΑΙ ;;;;;Αυτό δεν βροντοφώναξε ο κόσμος ,ό οποίος ήταν πάντα έξω από τις εξελείξεις;;; Συμφωνώ απόλυτα ότι στην πρό Σαμαρά Ν.Δ υπηρχαν αξιόλογα στελέχη, όπως και τώρα βέβαια ,τα οποία είναι τα ίδια ,δεν άλλαξαν .Αυτό που άλλαξε ήταν η ψυχολογία τους γιατί νόμισαν ότι τώρα μπορούν να πάρουν ευκαιρίες που πρίν δεν τις είχαν. Ο χωρισμός δε της ν.δ σε προ και μετα Σαμαρά βέβαια είναι χρονικός και μόνο και τίποτε άλλο. Τώρα όσον αφορά για τις ομάδες ας μην το αναλύσουμε ποιοι τις δημιούργησαν, και ποιοι τις συντηρούν .Συμφωνώ ότι είναι καφριλίκι να «τιμωρείται» κάποιος για τις επιλογές του ,αλλά πόσα άραγε σπουδαία στελέχη στο παρελθόν «τιμωρήθηκαν» από γόνους ,από δήθεν, από κληρονομικότητα ,από ατομικισμούς, από εξοστρακισμούς, από golden τεμπέληδες διαδρομιστές ,και γενικά από φεουδάρχες και πονηρούς της παράταξης;;;;Όλοι λοιπόν πρέπει να αξιολογηθούν είτε είναι βουλευτές είτε όχι.Ο πρόεδρος ανέφερε κάποια στιγμή ότι τον μισό πολιτικό του χρόνο θα τον αφιερώνει στο κόμμα.Τώρα νομίζω υπάρχει κόμμα ΔΗΜΤΟ-ΝΟΔΕ-ΝΟΣ-σΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΈς-ΚΟΣΜΟΣ.

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/03/2011 11:35:51

    Η πιο πεικινδυνη δηλωση των τελευταιων μηνων ειναι αυτη !..

    “Αυτό το παραμύθι με τους αγανακτισμένους πολίτες, με τις γνωστές ομάδες των αγανακτισμένων πολιτών, το έχουμε βιώσει και το έχουμε πληρώσει, ως ελληνικός λαός, εδώ και δεκαετίες”....

    ξερετε ποσο ευκολα Ο Γυψος του ΓΑΠ και της Τροικας γινεται Πατριοτ Ακτ μειντ ιν Γκρις???????????

    ΠΠ

  7. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 22/03/2011 11:44:26

    ΤΟ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.
    ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ,
    1. ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ,
    2. ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ,
    3. ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟΙ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΔΙΑΚΟΡΕΥΜΕΝΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ...
    4. ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΙ, Η ΗΛΙΚΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ ΄Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ !
    ΤΟ 25 % ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΗΧΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΤΟ ΟΡΙΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ 25 %...
    ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ, ΕΑΥΤΟΥΣ ΑΣ ΑΙΤΙΩΝΤΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ !
    ΜΕ ΔΙΑΒΛΗΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ, ΟΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ "ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΔΕΣ" ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΤΕΪΟΠΟΤΕΙΑ (ΙΝΑ ΜΗ ΕΙΠΩ ΑΛΛΟ ΑΝΑΡΜΟΣΤΟ ΤΙ...)

  8. victoria avatar
    victoria 22/03/2011 11:45:54

    Το πλαφόν ανά οικογένεια κορυφαίο, με έκανες και γέλασα.

    Μπορούμε επίσης να τους περάσουμε από ντιντιδόμετρο! Καταλαβαίνεις
    Αναλαμβάνω μέρος του multiple question test

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ victoria 22/03/2011 13:23:40

      Εϊμεθα κατά του ρατσισμού λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων.

      • victoria avatar
        victoria @ Μικρός Οδυσσέας 22/03/2011 13:48:59

        To ντιντιδόμετρο πιάνει άλλα πράγματα, δεν εννοούμε αυτό.
        Πιάνει τα δήθεν, τη λαμογιά, το μπλαμπλα χωρίς ουσία, τέτοια πράγματα!

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ victoria 22/03/2011 15:50:53

          Έχω μείνει πίσω στην τεχνολογία...

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2011 11:47:18

    Στην Ελλάδα έχουμε κληρονομικούς και ισόβιους βουλευτές. Π.χ. ο Χάρης "δια τούτο λέγω" Καστανίδης της Θεσσαλονίκης είναι 56 χρονώ και βουλευτής απ τα 27 του. Έχει ακόμη πολλά χρόνια για να μας στρώσει.
    Είπατε τίποτα;

    • victoria avatar
      victoria @ Strange Attractor 22/03/2011 11:52:26

      Τραγικό.
      Δύο θητείες μέγιστο σε κάθε δημόσιο αξίωμα.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ victoria 22/03/2011 13:35:31

        Σωστό

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ victoria 22/03/2011 13:46:44

        Η πρότασή σου για μια σοβαρή χώρα θα φαινόταν βλακώδης γιατί αποκλείει τη δημιουργία statesmen.
        Όμως για την Ελλάδα και για ένα μεταβατικό διάστημα, ίσως είναι η λύση.

        • victoria avatar
          victoria @ ΣΟΝ ΠΕΝ 22/03/2011 13:55:52

          Δεν φαντάζομαι να με είπες βλάκα ;-)

          Για την Ελλάδα μιλάμε, καλά κατάλαβες.
          Και δεν είναι μόνο δική μου πρόταση. Λέμε δύο, για να εννοούμε πεπερασμένο και όχι την κατάσταση που ανέφερε ο Strange, το 'ποσό' το συζητάμε, δεν με νοιάζει η κολοκυθιά.

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/03/2011 11:48:54

    Φίλε Οδυσσέα, υπάρχουν και οι βετεράνοι από την εκστρατεία στο Σαγγάριο, μη τους αδικήσουμε. Άλλωστε, οι πάσοκες έχουν έναν Πάγκαλο, να μήν αποκτήσουν και οι νουδούδες έναν Γούναρη, έναν
    Πρωτοπαπαδάκη, έναν Χατζανέστη;
    Ξέρω είναι λίγο μπλάκ έτσι όπως το θέτω, αλλά θύμησέ μου σε παρακαλώ, ο παππούς Πάγκαλος δεν ήταν ο επικεφαλής της ανακριτικής επιτροπής στη "δίκη των 6";
    Αθάνατη Ελλάδα, τελικά είσαι "ανίατα Μεσοπόλεμος" (του ποιητή Β. Λεοντάρη)!

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Ο Θείος 22/03/2011 13:15:36

      Δεν εξαιρώ τους βετεράνους του Σαγγάρου για να μην αποκλείσω εξ αρχής τον Ροδινό...
      Βοηθό είχε ο Πάγκαλος κάποιον ονόματι Λούφα!!!!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Μικρός Οδυσσέας 22/03/2011 13:47:50

        Λούφα και παραλλαγή, αλλά μας βγήκε μούφα.

  11. δημητρης μαλαμουλης avatar
    δημητρης μαλαμουλης 22/03/2011 11:52:16

    Το θέμα έχει καταντήσει γραφικό, είναι πασιφανές ότι ο πυρήνας της παράταξης απαιτεί σαρωτικές αλλαγές.
    Αν αυτό ισχύει για τον πυρήνα είναι βέβαιο ότι η κοινωνία δεν ζητά πλέον σαρωτικές αλλαγές ,ζητά ανθρωποθυσίες.
    Αν αυτό δεν ικανοποιηθεί στις προσεχείς εκλογές θα δούμε πράγματα και θαύματα,που στην ουσία θα αμφισβητούν ξεκάθαρα αυτό το ίδιο το κομματικό σύστημα της μεταπολίτευσης.
    Επειδή πολλοί απο μας πιστευούν ότι ο πρόεδρος είναι η ελπίδα για την ανάταξη της παράταξης (και όσον με αφορά της πατρίδας), τα περιθώρια στένεψαν επικίνδυνα.
    Μανεκέν εκ Πατρών , γόνοι ακόμη και 4ης γενιάς (λέγε με Βαρβιτσιώτη), τσαμπουκαλεμένοι ψευτολαικοί (κ. Γιακουμάτος), απαράδεκτοι τέως υπουργοί (Δεκεμβριανά 2008), πλουτίσαντες πρόεδροι βουλής, και γενικά παλληκάρια του κομματικού σωλήνα και της κομματικής ίντριγκας θα προσυπογράφουν το τέλος ενός πολλά υποσχόμενου αρχηγού.
    Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνον σε αυτόν.
    Τελειώνοντας μια επισήμανση.
    Πιθανή ήττα στις προσεχείς εκλογές χωρίς τα παραπάνω στοιχεία ίσως σημάνει την απαρχή καλύτερης προοπτικής για τον πρόεδρο την παράταξη και την πατρίδα.
    Οριακή νίκη με αυτούς θα σημάνει και το οριστικό τέλος.
    Οποιος εξακολουθεί να αναλύει τα πράγματα με π.π. (πρό πτώχευσης) συνθήκες μάλλον δεν έχει καταλάβει τις επαναστατικές (και αθόρυβες) μεταλλάξεις της σημερινής κοινωνίας.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ δημητρης μαλαμουλης 22/03/2011 13:53:16

      Δημήτρη, συμφωνώ με την προσέγγισή σου.

  12. babis avatar
    babis 22/03/2011 11:54:21

    Κούρεμα η αλλιώς hair cut έτσι για να ταιριάζει με τα των ημερών μας αλλιώς Αντωνάκη κλάφτα και χέστα Χαράλαμπε!!

  13. spiros avatar
    spiros 22/03/2011 11:59:37

    Ασ αφήσουν καταμέρος τις υποψηφιότητες και ασ τρέξουν να δουλέψουν .Αυτό δεν είναι δουλειά είναι αργομισθία. αφήστε να νομίζει ο καθένας ότι θέλει . Επίσης οι διαψεύσεις και δηλώσεις αυτού του τύπου είναι καταστροφικές για τον κόσμο. αντί να συσπειρώσουν την βαση προσπαθούν να μαζέψουν τα βολευτάκια; Δεν βαρεθήκατε; Έλεος.

  14. Misha avatar
    Misha 22/03/2011 12:03:42

    Ο Σαμαράς ίσως και να θέλει, η ΝΔ είναι βέβαιο πως δεν μπορεί...

    Και ο ΚΑΚ είχε καλές προθέσεις αλλά η έλλειψη συνεργατών, ΕΝΤΙΜΩΝ και ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΝ, τον έστειλε στα τάρταρα.

    Τώρα, το εάν και το πώς είναι δυνατόν να προκύψουν έντιμοι και ανιδιοτελείς άνθρωποι σε κόμματα που θαυμάζουν τους «νόμους της ελεύθερης αγοράς», είναι άλλη ιστορία...

    • juliet avatar
      juliet @ Misha 22/03/2011 19:43:29

      @Misha
      μένω στο ο ΚΑΚ είχε καλές προθέσεις,εντάξει καλές προθέσεις ,τη κρίση για την επιλογή των προσώπων την είχε;
      Μίσσα, δε χρειαζόμαστε μόνο έντιμους,έντιμος μπορεί να είναι και ένας ηλίθιος,αυτό θέλουμε;
      Οταν υπάρχουν νόμοι που τιμωρούν ,οχι χαιδεύουν,θα έχουμε έντιμους.Η εποχή μας δεν έχει έντιμους ,έχει κατ΄ανάγκη όμως.
      Δεν ξέρω τη δουλεία κάνεις,αλλά άτομα που δουλεύουν στην ελεύθερη αγορά έχουν άγραφους νόμους,αλλιώς σε πετάνε .Μη που πεις για καπιταλιστικά και σαχλαμάρες ,σήμερα ψάχνε για Ανθρωπο.
      Και θα σου πω τι είπε ο Χρουστσωφ:''Οταν γδέρνεις τους πελάτες σου,θα έπρεπε ν΄αφήνεις λίγο δέρμα να μεγαλώσει,ώστε να μπορείς να τους γδάρεις ξανά''.Κατάλαβες τι εννοώ,ψάχνουμε να βρούμε τους λιγότερο απατεώνες .
      Φίλε,μη γελιόμαστε η πραγματικότητα είναι σκληρή.

  15. Fanis avatar
    Fanis 22/03/2011 12:06:54

    Κατα ενα περιεργο τροπο οι "πολιτικοι" ειναι οι μονοι ανθρωποι που ποτε δεν γηρασκουν..
    Ολοι οι αλλοι δουλευουν 30-35-40 χρονια φτανουν στα 65 και η πολιτεια τους λεει:
    Ευχαριστουμε για την προσφορα σας παρτε τωρα την συνταξη σας και αμετε στο καλο...

    Μονο για τους πολιτικους (και τους παπαδες ) δεν ισχυει αυτο.
    Αυτοι νομιζουν οτι μπορουν να ..πολιτευονται ,μπορουν να ζητανε την ψηφο μας ,ακομα και οταν δεν μπορουν να αρθρωσουν λεξη ,ακομα και οταν εμεις καταβαλλουμε υπερανθρωπη προσπαθεια να καταλαβουμε τι λενε!!
    Δεν ειναι καταπληκτικο?? Ε?

    Εχουν καταφερει να πανε κοντρα στη φυση ! Ουτε και η γεροντικη ανοια τους πιανει!!
    Αρθριτικα και τετοια ταχουν ξεπερασει!

    • Misha avatar
      Misha @ Fanis 22/03/2011 12:40:59

      Όταν ο πρόεδρος της Δημοκρατίας , ψηφισμένος και από τα δύο κόμματα του ευρωμονόδρομου, είναι 82 χρονών και ξαναψηφίστηκε στα 81 του για μια πενταετή θητεία...

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 22/03/2011 13:49:27

        Bλάκες είναι να ψηφίσουν νέο?
        Κι αν τους βγεί καλός και λαοφιλής πώς τον αντιμετωπίζουν μετά?

  16. Νίκος avatar
    Νίκος 22/03/2011 12:27:42

    Το έχω αναφέρει και παλιότερα...

    Η ΝΔ δεν πείθει όταν έχει στο προσκήνιο πρόσωπα που έχουν δοκιμαστεί, έχουν διαβρωθεί και έχουν αποτύχει. Οι πολιτικοί που συμμετείχαν στις κυβερνήσεις Κώστα Καραμανλή πρέπει να φύγουν...

    Η ΝΔ έχει κόσμο ικανό να προσφέρει και να βοηθήσει ώστε το κόμμα να γίνει σύγχρονο και να αποτελέσει τη λύση και την ελπίδα για την Ελλάδα.
    Ο κόσμος αυτός όμως, βρίσκεται στη σκια των ανίκανων βουλευτών...

    Ανίκανοι αλλά πολύ ικανοί στο να εξαφανίζουν τουν νέους και ικανούς...

  17. STAM avatar
    STAM 22/03/2011 12:38:36

    Γιατί τα περιμένουμε όλα από τον Σαμαρά; Δεν μπορεί να επιλέξει ο ψηφοφόρος αυτούς που θέλει; Δηλαδή πρέπει να είναι οι υποψήφιοι ή από το γηροκομείο ή από το νηπαγωγείο. Η καλή ομάδα γίνεται με την σύνθεση και της πείρας και της νεανικής ορμής. Τα Ντοράκια εμείς πρέπει να τα βγάλουμε έξω από τη βουλή. Να μην τα σταυρώσουμε.

  18. Rote Phane avatar
    Rote Phane 22/03/2011 13:03:00

    Πρωτον-πρωτον να βαλει στη λιστα τον Ντιντη που βγηκε χθες στο Μεγκα να μας πουλησει μουρη, κομψευομενος και ξερολας.
    Ποιος τον "σπρωχνει¨;

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Rote Phane 22/03/2011 13:37:25

      Ειδικός μάλιστα στο θέατρο επιχειρήσεων Β.Αφρικής. Τέρας μόρφωσης και αναλυτικής ικανότητας.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Rote Phane 22/03/2011 13:52:51

      Το Σπηλιοτόπουλο τον έψαχναν στη Ν.Δ για να βγάλουν θέση για τις συγχωνεύσεις των σχολείων και 2 ημέρες δεν τον εύρισκαν πουθενά.
      Τα ίχνη του είχαν χαθεί μεταξύ Μυκόνου και Πλατείας.

      • Heaven avatar
        Heaven @ ΣΟΝ ΠΕΝ 22/03/2011 13:56:41

        κάνεις λάθος. Στην Αράχωβα ήταν το χρυσό μου...

    • juliet avatar
      juliet @ Rote Phane 23/03/2011 09:32:20

      το σύστημα...

  19. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 22/03/2011 13:03:17

    178.000.000 ευρώ βρέθηκαν σε τραπεζικό λογαριασμό πρώην υπουργού της ΝΔ που δεν τα είχε δηλώσει στο πόθεν έσχες - το δημοσιεύει για δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή το Παρόν, αλλά άκρα του τάφου σιωπή στο κάμπο ( με τα σκατά του Στρος Καν ) βασιλεύει...Αντώνη, αν ισχύει ζήτα δημόσια τη δήμευση της περιουσίας του και άμεση διαγραφή.

    • Άργος avatar
      Άργος @ παρατηρητής 22/03/2011 16:19:03

      Για ποιον πρόκειται; Ξέρουμε;

  20. Fanis avatar
    Fanis 22/03/2011 13:05:23

    Και μιλαμε ακομα και στο διαβασμα δυσκολευεται!
    Τωρα τελευταια που τον ειδα στα Γιανενα ,αδελφε σαλταρα!!
    Εκεινος ο μητσωτος τι πραμμα και αυτο ρε παιδι μου!!
    Και δεν μιλαω για το κυρκο!΅Εκει πια δινεις ρεστα.
    Παρουσιαζει βιβλιο και δεν μπορει να αρθρωσει ουτε λεξη!!

    Ανεφερα ετσι προχειρα τα ..μπουμπουκια που μου ηρθαν στο μυαλο.
    Δεν ειναι μονον αυτα...

    • juliet avatar
      juliet @ Fanis 22/03/2011 19:55:12

      παιδιά ,ηθικό συμπέρασμα,όποιος ασχολείτε με τη πολιτική ποτέ δε πεθαίνει!!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 22/03/2011 20:05:57

        κάποιος παλιός που είπε για τον Παπασπύρου της Εν.Κέντρου που πήγαινε στη βουλή με το καθετήρα!!!

  21. Αίθρα avatar
    Αίθρα 22/03/2011 13:05:54

    Nαι, αυτός ήταν.

  22. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/03/2011 13:06:17

    Ο Ζάχος Χατζηφωτίου, από τους τελευταίους επιζώντες της ταξιαρχίας Ρίμινι και ως ο τελευταίος εν ζωή πραγματικός Δημότης Αθηναίων, δικαιούται αυτοδικαίως μια θέση στα ανανεωμένα ψηφοδέλτια! Άσε που σχεδόν κανείς από το σημερινό συρφετό των ανεπάγγλετων επαγγελματιών της πολιτικής δεν μπορεί να του τη βγει. Και έχει και λεπτό γούστο σε σχέση με το ωραίο φύλλο.

    Πολύ πρεμούρα πάντως ρε παιδί μου για τη θέση ενός ανθυπονομάρχη ευρωπαϊκής επαρχίας!..

    • NAYTHΣ avatar
      NAYTHΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/03/2011 13:17:12

      Αφού είπαμε ότι αντ΄ αυτού έχουμε τον ΑΡΗ !!!!!!!!!!!!!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ NAYTHΣ 22/03/2011 13:31:23

        Φαντάζεσαι τον ΑΡΗ στη μάχη του Ρίμινι. Με εξοπλισμό σκι και σακίδιο εκστρατείας να φωνάζει Αέρα?

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/03/2011 13:54:17

          Και να ανεμίζει η Φεραγκάμο.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/03/2011 13:20:37

      Ο κάποτε γνωστός ως κύριος Καρέζης !!!
      Ο Ζάχος εξαιρείται του κανόνα είναι αυτονόητο

  23. NAYTHΣ avatar
    NAYTHΣ 22/03/2011 13:15:03

    Καλά, μην μπερδεύεσαι, ΄'εντιμοι και ανιδιοτελείς βγαίνουν μόνο από κόμματα που θαυμάζουν τον σοσιαλισμό ? Θα μας πιάσουν τα κλάμματα...
    Για να μιλήσουμε σοβαρά η ανιδιοτέλεια και η εντιμότητα δεν είναι ιδιότητες της πολιτικής ιδεολογιας, είναι στοιχεία κοινωνικής παιδείας και προσωπικής ηθικής.
    Μην ανακατεύουμε λοιπόν τις έννοιες, γιατί έτσι προκύπτουν οι φασιστικές γενικεύσεις τύπου Πάγκαλου...

    • Misha avatar
      Misha @ NAYTHΣ 22/03/2011 13:41:07

      Όταν η κοινωνία διαμορφωνεται με τα πρότυπα της αγοράς θα παράγει και θα προβάλλει «Τζούλιες» και Ζαχόπουλους με τις «35χρονες» τους.

      Ηomo homini lupus...

      • juliet avatar
        juliet @ Misha 22/03/2011 19:45:34

        Ο οποίος το έπαιζε Ποπωτας ,τάξη και ηθική.....

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Misha 22/03/2011 20:59:47

        Εχουμε κοινωνία που διαμορφώνεται με άλλα πρότυπα για να εκτιμήσουμε τι παράγει ή τι παρήγαγε - άν υποθέσουμε ότι τα΄σοσιαλιστικά καθεστώτα διαμόρφωναν ή ακόμα και σήμερα διαμορφώνουν άλλα πρότυπα...
        ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έχουμε δει κάτι διαφορετικό. Ετσι επιβεβαιώνεται ότι ηθική και πολιτική είναι δύο χώροι που δεν τέμνονται...

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ NAYTHΣ 22/03/2011 14:52:25

      Δεν περικλείεται όλο το σύμπαν στο σοσιαλισμό και το φιλελευθερισμό.

      • juliet avatar
        juliet @ Δημήτρης 23/03/2011 11:10:18

        ''Στον 21ο αι'ωνα ,ο φιλελευθερισμός και ο σοσιαλισμός θα τελειώσουν.Ο φιλελευθερισμός επειδή δεν τρέφει κανέναν σεβασμό στο άτομο και ο σοσιαλισμός επειδή είναι πολύ γραφειοκρατικός''.----Λεχ Βαλέσα

  24. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 22/03/2011 13:39:21

    Χθές ανέλυε στο Mega την κατάσταση στη Β.Αφρική όπου τυχαίως διέπρεψε ο Ιερός Λόχος. Πάει για μεγάλα πράγματα ο Άρης!

    • Misha avatar
      Misha @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/03/2011 13:42:54

      Aυτός κι ο Μοντγκόμερυ...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/03/2011 13:52:32

      Μια και μπλέξαμε πάλι με Βόρεια Αφρική, "ντιντήδες" κτλ, σήμερα ενα γερμανικό σάιτ είχε σε κόμικ τον νέο "στρατάρχη Rommel - Westerwelle" να τον κυνηγά καμηλιέρης με ακόντιο.

      • Misha avatar
        Misha @ Ο Θείος 22/03/2011 15:08:15

        Και φωναζε περιχαρης «σουβλίστε με σουβλίστε με», κατά το «σταυρωστε με σταυρωστε με » της Σαρρή;

  25. ENTROPIA avatar
    ENTROPIA 22/03/2011 13:48:29

    AS KANOYN ENA APOLOGISMO TOY ERGOYS TOY KATA TH DIAREIA THS OPOIAS BOYLEYTIKHS ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ

  26. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 22/03/2011 13:49:24

    Για να υπάρξει όντως δυνατότητα να ασχοληθούν με τα πολιτικά πράγματα κι "άγνωστοι" με όρους τηλεοπτικής δημοκρατίας και πελατειακών σχέσεων πολίτες, θα πρέπει τους υποψηφίους βουλευτές του κόμματος να αναδείξει ανά εκλογική περιφέρεια η βάση του κόμματος. Επειδή οι αρχικοί λόγοι (πελατειακές σχέσεις, τοπικές φεουδαρχίες δεν λείπουν κι απ’ αυτή τη διαδικασία), ο Πρόεδρος, που έχει και τον τελικό λόγο, να αποφασίσει συνδυαστικά εκτιμώντας τις ανάγκες και προτάσεις της κοινωνίας αλλά κυρίως την ανάγκη να περάσει το μήνυμα και η πολιτική του πλατφόρμα. Να έχει βουλευτές αποφασισμένους κι ικανούς να πραγματώσουν τη Νέα Μεταπολίτευση (α, τελευταία δεν ακούμε τίποτα γι’ αυτή). Ο κόσμος που έφερε τον Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία προσδοκά μάλλον το τελευταίο. Αν τον απογοητεύσει ......

  27. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 22/03/2011 13:57:22

    Συμφωνώ με το σχόλιο του Ηλία . Αν δεν μπουν νέοι και άφθαρτοι στις λίστες, δεν κάνει δηλώσεις περί κατάργησης της ασυλίας , ευθύνης των υπουργών, μετανάστευσης και εθνικών θεμάτων ο κυρ Αντώνης το ρίχνω χαλαρά Χρυσή Αυγή.

  28. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 22/03/2011 14:10:30

    Η μόνη σκέψη για τον επαγγελματισμό των πολιτικών που πρέπει να έχουμε είναι η κατάργησή τους. Από τον επαγγελματισμό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Την μονιμότητα δηλαδή ορισμένων σε αξιώματα που οδήγησε στην οικογενειοκρατία και στην κληρονομικότητα στις εξουσίες.

    Δεν είναι δημοκρατία αυτό το πράγμα. Είναι Ολιγαρχία.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Δεν έχουμε έλλειψη από statesmen. Από δημοκρατία έχουμε έλλειψη. Αυτό είναι και το μεγαλύτερό μας έλλειμμα και το μεγαλύτερό μας χρέος.

  29. SOTHROPOULOS avatar
    SOTHROPOULOS 22/03/2011 14:16:08

    178.000.000 εκατομμύρια Ευρώ ή πιο λιανά
    60.653.500.000 δραχμές Αντώνη και τον κρατάς ακόμη?
    Με μια ανακοίνωση οτι δεν θέλουμε τέτοιους είχες ανέβει
    και 5 μονάδες

  30. Wolf avatar
    Wolf 22/03/2011 14:23:13

    Μιας και είμαι απόγονος γνωστής οικογενείας Ναυάρχων, παίζω για τα ψηφοδέλτια ή μπα?
    (αλλά τι λέω, θα με κόψει η νεα φυλή Ινδιάνων, των αριστεροπόδαρων, οπότε...)

  31. Κώστας avatar
    Κώστας 22/03/2011 14:25:51

    Tο λόγο θα έχει ο κόσμος.
    Πάκη("θα αποσυρθώ μόλις αποσυρθεί ο Καραμανλής"), σε περιμένουμε...
    Θα "ανταμαιφθείς" και έσυ και όλοι οι υπουργοί που εξευτέλισαν την παράταξη και πρόδωσαν την εμπιστοσύνη του Καραμανλή. Μην ξεχνάμε πως οι οργισμένοι ΝΔ το 2009 απείχαν. Τώρα θα επιστρέψουν για ένα δωρεάν σολάριουμ στην κουστωδία των αποτυχήμενων υπουργών που προκλητικά επιμένουν να εμφανίζονται στην ΤV, εκπροσωπώντας υποτίθεται τον κόσμο της ΝΔ...

  32. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/03/2011 14:37:42

    o Μακης..ο ζουγλας κατηγορειται για κακουργημα !!! επειδη εβγαλε στη φορα διαλογους σε κασετες που κατεγραψαν αλλοι.. του Μιζοφορακου με τους δικηγορους του !!!
    ο Τσουκρατος και ο Μαντελης ειναι εξω.... ενω πηραν μαυρη σακουλα !!! αμεσα και κατα δηλωση τους !!
    Δεν τον παω μια τον Μακη, αλλα αυτη η Δικαιοσυνη εχει θεμα.....

    Αδιανοητο. τι εχει να πει η ΝΔ γ αυτο το γεγονος?? Γυψος!!........

    ΠΠ

  33. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 22/03/2011 14:43:31

    Το καταστατικό προβλέπει εκλογή από τη βάση ενός μικρού αριθμού υποψηφίων βουλευτών. Οι υπόλοιποι επιλέγονται με το γνωστό παραδοσιακό τρόπο.Άρα η εκλογή από τη βάση δεν είναι πανάκεια για τη μη συμμετοχή κάποιων είτε λόγω ηλικίας, είτε λόγω αποδεδειγμένης ικανότητας. Ωστόσο κάτι σημαντικό είναι η άμεση εκλογή υποψηφίων από τη βάση ώστε να χουν κι αυτοί ικανό χρόνο να αντιμετωπίσουν τους στρατούς που κουβαλάνε τα παραδοσιακά φέουδα ενισχυμένη από τα μίντια. Είναι πρόσχημα να στείλουμε σαν πρόβατα στη σφαγή κάποιους νέους υποψήφιους μόνο και μόνο για να επανεκλεγούν οι φθαρμένοι και μετά να επικαλούνται ότι επιβεβαιώθηκε η στάση και συμπεριφορά τους. Όσο για το πόσο θα χάσει το κόμμα από την απουσία τους θυμίζω ότι τον Νοέμβρη του 2009 πάνω από 70 βουλευτές στήριζαν ανοιχτά την Μπακογιάννη. Είχαμε όμως την ευκαρία και το χρόνο να ανατρέψουμε το σκηνικό.

  34. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 22/03/2011 14:55:04

    ΑΝΤΩΝΗ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΟΥ ΔΩΣΑΜΕ.ΣΤΝ ΞΑΝΘΗ ΑΠΟ ΩΠΟΥ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΕ ΚΥΝΗΓΗΣΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟΥΣ ΣΑΜΑΡΙΚΟΥΣ....Ο ΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ,ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ,ΟΙ ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗ ΝΔ.ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ,Η ΤΟ ΛΑΟΣ ΣΤΕΙΛΤΟΥΣ ΕΣΥ ......ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.....ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟ ΝΟΜΟ.....

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΚΩΣΤΑΣ 22/03/2011 17:21:50

      Έχω γνώση για την Ξάνθη και έχεις δίκιο. Στο νομό αυτόν η κεντροδεξιά παράταξη είχε πάντα πάνω από 40% και ήταν πρώτο κόμμα η ΝΔ ακόμα και το 1981. Στις τελευταίες εκλογές η ΝΔ πήρε μόλις 26%!! Η στάση της μειονότητας δεν ήταν ο μόνος λόγος.

  35. man8os avatar
    man8os 22/03/2011 15:01:51

    Χρειαζετε ανανεωση. Η συγκεκριμενη ομαδα δεν παιζει μπαλα. Εχουμε εναν προπονητη που φωναζει και 2-3 παιχτες που κανουν ατομιστιες.
    Οι υπολοιποι εχουν φερει τα τοστ στο γηπεδο.
    Πρεπει να βγαλουμε νεους παιχτες απο τις ακαδημιες.

  36. Αρβανίτης Δημήτριος avatar
    Αρβανίτης Δημήτριος 22/03/2011 16:18:40

    Περί Νεποτισμού ή αλλιώς ο Χατζηγάκιας, ο Μικές και το δαχτυλίδι
    Σύμφωνα με το ηλεκτρονικό λεξικό –πάει ο Δημητράκος κι ο Μπαμπινιώτης, νεποτισμός είναι η οικογενειοκρατία, η οποία εκδηλώνεται με την παραχώρηση θέσεων και αξιωμάτων σε συγγενείς και φίλους. Είναι η εκμετάλλευση από κάποιον του αξιώματος ή της θέσης που κατέχει, για να προωθήσει συγγενικά ή άλλα πρόσωπα του περιβάλλοντός του σε θέσεις κι αξιώματα χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια.
    Η πρακτική αυτή εμφανίζεται συνήθως στη πολιτική και τη θρησκεία και είναι εξαιρετικά διαδεδομένη στην Ελλάδα . Ο όρος νεποτισμός προέρχεται από τη λατινική λέξη νέπος (nepos, γεν. nepotis) που σημαίνει ανιψιός, στα αγγλικά και γαλλικά nepotisme, στα ισπανικά και πορτογαλικά nepotismo και προσέξτε στα ρωσικά kumostvo από το kum που σημαίνει κουμπάρος
    Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα οι τρεις οικογένειες των Παπανδρέου, Καραμανλή και Μητσοτάκη που κυριαρχούν τα τελευταία 50 χρόνια στην ελληνική πολιτική σκηνή, περίπου εναλλασσόμενοι στην εξουσία αν εξαιρέσουμε την επταετία και τη περίοδο του Σημίτη
    Από κοντά ακολουθούν άλλες πολιτικές οικογένειες, όπως Κεφαλογιάννη, Καλαντζάκου, Γεννηματά, Κατσιφάρα, Αλευρά, Κουτσόγιωργα, θα μπορούσα να γεμίσω δυό σελίδες ονόματα
    Που οφείλεται το φαινόμενο αυτό; Γιατί είναι τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα; Κατά την άποψη μου ή εξήγηση έχει τις ρίζες σε πολλές αιτίες όπως μεταφυσικές –αυτοί οι άνθρωποι θα μας σώσουν, έχουν γεννηθεί γι αυτό, θρησκευτικές - ο θεός τους στηρίζει, ο της Ελλάδος βέβαια, παιδείας –το επίπεδο είναι χαμηλό δεν μπορούν να σκεφτούν και να κρίνουν, κοινωνικές –οι πελατειακές σχέσεις που αναπτύσσονται, πολιτικής παράδοσης –ελιά,ελιά και Κώτσο βασιλιά, παλιότερα
    Το θέμα είναι ιδιαίτερα σοβαρό, έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις και έχει μεταβληθεί σε κύρια αρρώστια –μια απ τις πολλές του πολιτικού μας συστήματος. Αν το περιορίσουμε στα πλαίσια του νομού μας οι τέσσαρες από τους επτά άνδρες υποψηφίους της Ν.Δ. στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές [Σταμάτης, Καραγκούνης, Λιβανός, Φωτόπουλος] ήταν γιοί βουλευτών ή υπουργών και όσο και αν κάποιοι εξ αυτών είναι αρκετά συμπαθείς –άλλωστε οι εκλεγόμενοι ψηφίζονται δεν πάνε με το ζόρι, το γεγονός από μόνο του ενοχλεί και δεν βοηθά στην ανάκαμψη του κόμματος αλλά αντίθετα το καθηλώνει. Θα έλεγα δε ότι κάποια στιγμή λειτουργεί το σύνδρομο του Αριστείδη, αγαπητέ Δημήτρη (Σταμάτη) νομίζω ότι ήταν και αυτός ένας λόγος για την μη εκλογή σου στο δήμο, εκτός από τη μη στήριξή σου από τους λοιπούς βουλευτές του κόμματος . Δηλαδή σε δεδομένη στιγμή ο κόσμος λειτουργεί αρνητικά στη φήμη και στη διάρκεια. Τόσα χρόνια και Αριστείδης και δίκαιος; Βαρεθήκαμε! Από την άλλη πλευρά βέβαια υπάρχει και η απειλή του Γουλιμή...Προσωπικά θα προτιμούσα τον Γουλιμή για να φοβηθούν οι εσαεί ΄΄πρωθυπουργοί΄΄.

    Αφορμή να γράψω τα παραπάνω ήταν η περίπτωση του Χατζηγάκια της Νέας Δημοκρατίας. Ο κύριος αυτός, από τους γνωστούς βαρόνους της Νέας Δημοκρατίας, εκλέγεται συνεχόμενα από το 1974, σε δώδεκα εκλογικές αναμετρήσεις και μπράβο του γι αυτό. Στις κυβερνήσεις της Ν.Δ, ακόμα και της συνεργασίας υπήρξε Υπουργός, βέβαια για το έργο του πιθανόν να ξέρουν άλλοι, εγώ πάντως δε ξέρω. Για να μη τον αδικώ και οι εκλογές του και οι υπουργείες του δείχνουν ότι τύγχανε της αποδοχής των ψηφοφόρων και των αρχηγών της παράταξης . Εν πάσει περιπτώσει όμως το θέμα δεν είναι στη δικιά του πολιτική διαδρομή αλλά στην επιθυμία του να παραδώσει το δαχτυλίδι στον Μικέ. Θα γίνω κακός τώρα, αλλά από τον Σωτήρη των Τρικάλων, μέσω Παρισίων και Λόντον Σχουλ οφ Εκονόμικς (για τους μη Αγγλομαθείς του Ξηρομέρου), Πανεπιστήμιο του Εσσεξ της Αγγλίας και Τάφτς των ΗΠΑ ο γιος Μιχάλης έγινε Μικέλης δηλαδή Μικές. Με γεια του και χαρά του οι σπουδές του, να τον συγχαρούμε τον Μικέ. Ας πάει να δουλέψει τώρα, ας γίνει καθηγητής, διπλωμάτης να αποδείξει ότι μετράει και μετά θα κριθεί για τυχόν υποψηφιότητα του. Γιατί πρέπει να κληρονομήσει την έδρα των Τρικάλων; Κλινική είναι, ιατρείο, δικηγορικό γραφείο, η ιδιωτική επιχείρηση του πατέρα του; Όταν λοιπόν πήρε τα μηνύματα ότι ο νέος αρχηγός της Ν.Δ. δεν είναι σύμφωνος με αυτές τις πρακτικές βγήκε και συνεντευξιάστηκε σε ραδιοφωνικό σταθμό και τι είπε; Ότι το κόμμα της ΄΄μελαγχολικής κυρίας΄΄ (Φ.Κ. μ΄αρέσεις!) θα μπει στη Βουλή και θα παίξει πρωτεύοντα ρόλο στον σχηματισμό της νέας πολυκομματικής κυβέρνησης! . Από πού Χατζηγάκια μ΄βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; Από το ρεύμα που έχει στο λαό ή από τους ανεπιθύμητους που μαζεύει; Όχι βέβαια, για να δώσει το μήνυμα στον Σαμαρά το έκανε : ή το δαχτυλίδι στον Μικέ ή πάω στην ακατονόμαστη....
    Στο καλό Χατζηγάκια μ΄, πάρε τον Μικέ σου και πηγαίνετε στο καλό, κι απ τον κεντρικό ρόλο που θα έχετε στην νέα κυβέρνηση μη ξεχάσετε, να μας γράψετε κιόλας!
    Όσο για τη Νέα Δημοκρατία του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος επιθυμεί να τα αλλάξει όλα , αυτό θα φανεί στα πρόσωπα. Οι εκλογές έρχονται, σε δύο μήνες, σε ένα χρόνο, αν δεν αλλάξει πάνω από τα 50 % σε πρόσωπα, ίσως και παραπάνω, δεν πρόκειται να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού. Αυτό θα πρέπει να γίνει κατανοητό από τη νέα ηγεσία και όσο κι αν εκβιαστεί από τύπου Χατζηγάκια, επαγγελματίες της πολιτικής, να τους στέλνει στον αγύριστο....συγγνώμη στην ακατονόμαστη ήθελα να πω.
    Δώστε ευκαιρίες να αναμιχθούν και αναδειχτούν καινούργιοι με την, δυστυχώς, απαξιωμένη πολιτική. Και να είστε σίγουροι ότι αυτό θετικά θα γράψει και όχι αρνητικά . Για να γίνει πράξη η επανεκκίνηση!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Αρβανίτης Δημήτριος 22/03/2011 17:33:33

      Το φαινόμενο του γόνου και της τοπικής βαρωνίας είναι πολύ παλιό στην Ελλάδα και δυστηχώς στην κεντροδεξιά πολύ έντονο. Από την εποχή του Λαικού κόμματος και μετά στον Συναγερμό του Παπάγου, την ΕΡΕ και τη ΝΔ σχεδόν οι μισοί υποψήφιοι ήταν παιδιά, ανήψια κάποιου παλιότερου στον κάθε νομό της χώρας. Όσο περνάνε τα χρόνια αυτό κάπως μειώνεται αλλά συνεχίζουν που και που να ξεπετάγονται νέοι φέροντες μεγάλα ονόματα που για προσόντα έχουν το όνομά τους και τις καλές τους σπουδές. Είναι γύρω στα 30 και δεν έχουν ακόμα λάμψει για την επαγγελματική τους καταξίωση κλπ. Ή μπορεί να έχουν ήδη καταφέρει κάτι αλλά με γερό βύσμα το όνομα! Στόχος του Αντώνη πρέπει να είναι η ανάδειξη νέων πολιτικών με ήθος, συνέπεια, δυναμισμό, αγωνιστικότητα και ικανότητες. Λιγότεροι γόνοι και περισσότερες γυναίκες επίσης γιατί η ΝΔ έχει ελάχιστες στην ηγετική της ομάδα.

  37. Tonia G avatar
    Tonia G 22/03/2011 16:22:21

    Οσοι είναι άνω των 65, ευχαριστούμε, αλλά ακόμη και ως εργαζόμενοι θα πηγαίνατε για σύνταξη..., συνεπως ευχαριστούμε, αλλά ΕΞΩ.

    Οσοι έχουν ήδη δυο θητείες συνεχόμενες, ευχαριστούμε για τις ιδέες και τη προσπάθεια σας, αλλά ΕΞΩ.

    Γόνοι πολιτικών και πλουσίων οικογενειών, δεν εκπροσωπείτε ΠΟΛΙΤΕΣ αλλά μικρές ομάδες συμφερόντων και τοπικές φατρίες, συνεπώς ΕΞΩ.

    Και απαραίτητο συμπλήρωμα: αν δεν έχεις 5 χρόνια τουλάχιστον ένσημα ΙΚΑ ή 10 χρόνια ασφάλισης ως ελευθερος επαγγελματίας, ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ακόμη κι αν σε θέλει η βάση... Πήξαμε στους μορφωμένους εισοδηματίες που περιμένουν να μπούν...

    Αλλιώς θα βρεθούν εκτός καλπης οι ψηφοφόροι...

  38. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 22/03/2011 17:24:51

    Στη Β Πειραιά αλλάζουν τα πράγματα. Στη δυσκολότερη περιφέρεια της χώρας για τη ΝΔ (μόλις 23% πήρε το 2009) ετοιμάζεται να κατέβει ο Φαήλος Κρανιδιώτης σύμφωνα με πολλά δημοσιεύματα! Ώρα να παίρνουν πόδι και οι Τραγάκης, Νεράντζης που γέρασαν και κούρασαν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.