02/07/2009 13:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόσα πιάνει η «φόρμουλα»….Μήζενς;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. stelios avatar
    stelios 02/07/2009 13:57:13

    Ολα τα κοπροσκυλα παρεα...

  2. Ανανεωτικός avatar
    Ανανεωτικός 02/07/2009 14:09:15

    Και φυσικά μέσ' την αφρόκρεμα, ο πολύ χάι τέως κνίτης Παύλος, νύν στυλοβάτης του καθεστώτος, άμα λάχει και λάτρης της φόρμουλα ένα... Τζαμπατζήδες, αλλά δεν έχουν καταλάβει ότι όλα καταγράφονται και όλα πλωρώνονται... Το τζάμπα προ πολλού πέθανε!

  3. Στελιος avatar
    Στελιος 02/07/2009 15:07:31

    Πεφτουμε απο τα συννεφα.

  4. %&%&%(*&%^ avatar
    %&%&%(*&%^ 02/07/2009 15:10:45

    Το τσάμπα δεν το εμίσησε κανεις

  5. ηρακλης avatar
    ηρακλης 02/07/2009 15:16:31

    Ρε Τσίμα, θα συνεχίσεις να "ασκείς" το "λειτούργημα" της "δημοσιογραφίας" για πολύ ακόμα ρε; Επειδή έχασα λιγο φιλότιμο το πρωί, άμα το βρεις.....

  6. SKAIs avatar
    SKAIs 02/07/2009 16:03:15

    @ΗΡΑΚΛΗΣ
    Ηρακλής ο ΤΣΙΜΑΣ. Για το αντικειμενικό δελτίο του ΜΕΓΚΑ ...ΟΛΑ τα λεφτα!
    ΤΡΕΜΗ/ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ - DVD
    ΤΣΙΜΑΣ - SIEMENS

    Τον ήθελε ο ΓΑΠ για εκπρόσωπο κομματος... το θυμάστε????

  7. Lavazza avatar
    Lavazza 02/07/2009 16:36:19

    Ποιός Τσίμας;;;

    Αυτός ο (ακρο)αριστερός ανθρωπιστής που έχει αυτοανακηρυχθεί ως η "δημοσιογραφομάνα" των πάσα φύσεως χασομέρηδςν (και καλά)κατατρεγμένων κ.λ.;;;

  8. Knjaz Neretve avatar
    Knjaz Neretve 02/07/2009 17:01:30

    Τελικά όλοι αυτοί οι μάγκες πήγαν, κάναν τον δύσκολο αλλά πήγαν, αρνήθηκαν ευγενικά, αρνήθηκαν, ω-τρίφτηκαν για να πάνε, τι έγινε ακριβώς; (Αφορά φυσικά κυρίως τον κ. Τσίμα). Γιατί το "ο κ. Χριστοφοράκος κανόνιζε" (όχι "κανόνισε") σημαίνει "κάτι πήγε να κάνει αλλά δεν του βγήκε" σωστά
    Επίσης προς όσους παρακολουθούν το δελτίο του Mega (δεν τό παρακολουθώ, δε μέ βολεύει η ώρα): Τι στάση τηρεί ο Τσίμας έναντι της Σήμενς: Ξεκαρφωτικά κριτική, κριτική, υπέρ, επιλεκτικά κατά ΝΔ
    Παίζουν ρόλο όλα αυτά

  9. kapsoulis avatar
    kapsoulis 02/07/2009 19:36:03

    Τωρα να περιμενουμε τα σχολια του Τσιμα στις ειδησεις του Mega για το σκανδαλο της Ζημενς.
    Τετοιους σχόλιαστες αμα εχει ο λαος τι να τα κανει τα παπαγαλακια και τα καναρινια.
    Την μασα πολοι την αγαπησαν τον μασατζη κανεις.
    Α ρε καημενε Δ.Σαρλη θα τριζουν τα κοκκαλα σου.

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/07/2009 19:39:18

    πταίσμα είναι αυτό συγκριτικά με τα υπόλοιπα, όλες οι μεγάλες εταιρείες καλούν επιλεκτικά σε διάφορες διοργανώσεις πολιτικά πρόσωπα με επιρροή.

  11. αντί avatar
    αντί 03/07/2009 00:52:32

    Ρε παιδιά ας μην είμαστε υπερβολικοί.

    Δηλαδή αν μια εταιρία προσφέρει ένα ταξίδι, αυτό είναι επιλήψιμο;

    Το πρόβλημα είναι οι μίζες και οι συναλλαγές κάτω από το τραπέζι.

    Σε λίγο όπως πάμε θα θεωρούμε έγκλημα και το να σε κεράσουν ένα τραπέζι.

  12. Ανανεωτικός avatar
    Ανανεωτικός 03/07/2009 11:41:30

    Γιατί να σε κεράσουν ρε φίλε; Σε αγάπησαν ξαφνικά; Και σύ πάλι, δεν έχεις να πληρώσεις το φαγάκι σου;
    H "υποχρέωση" είναι σαν το γκάστρωμα: Δεν υπάρχει το ολίγον έγκυος!
    Παρεμπιπτόντως, τα χαιρετίσματά μου στον ιατρικό γυφτόκοσμο, που χρόνια τώρα τρώει, πίνει, ταξιδεύει, εξοπλίζει σπίτια κλπ, δαπάναις των φαρμακευτικών εταιρειών... Σήμερα άκουγα πως οι φαρμακευτικές δαπάνες ανέβηκαν πέρσι 90%...

  13. paul avatar
    paul 03/07/2009 14:29:23

    Τι γινεται εδω ρε μαγκες.Ολα τα blogs εχουν λυσσαξει με τον Τσιμα. Τιποτα πιο σοβαρο δεν εχετε να μας να πειτε! Και καλα, απο ολους με το Τσιμα βρηκατε να τα βαλετε. Μαλλον ειναι μεταγραφικη περιοδος στα καναλια και καποιοι λιγουρευονται τη θεση του?