18/12/2008 03:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πόλεμος για το γήπεδο του Παναθηναϊκού

Πόλεμος έχει ξεσπάσει ανάμεσα στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού από την μια και την ηγεσία του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. με την δημοτική παράταξη «Ανοιχτή Πόλη» από την άλλη, οι οποίες υποστηρίζουν τον αγώνα  της Επιτροπής Κατοίκων  εναντίον του νέου Μall στον Ελαιώνα. Ο Δήμος Αθηναίων υποστηρίζει ότι χωρίς το εμπορικό κέντρο δεν προχωράει η διπλή ανάπλαση και η κατασκευή του γηπέδου του ΠΑΟ. Η άλλη πλευρά λέει ότι το γήπεδο μπορεί να γίνει χωρίς να καταστραφεί η φυσιογνωμία της περιοχής. Οι εκπρόσωποι του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. διευκρινίζουν ότι επιθυμούν μεν την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού, αλλά όχι και του εμπορικού κέντρου. Η πρότασή τους όμως επικρίνεται ως  ανεφάρμοστη, επειδή οι δύο κατασκευές είναι αλληλένδετες.

Η Επιτροπή Κατοίκων επικρίνει για όλα αυτά την εταιρία του κ. Βωβού, η οποία σύμφωνα με την ίδια κάνει αντιφατικές μεταξύ τους δηλώσεις επειδή μεταξύ των άλλων τις τελευταίες ημέρες δηλωσε:

- Στους Αθηναίους, ότι δεν θα γίνει η διπλή ανάπλαση
- Στους Παναθηναϊκούς ότι δεν θα γίνει το γήπεδο
- Στους εργαζόμενους του ότι θα χάσουν τη δουλειά τους
- Σους αμαρουσιώτες ότι θα κλείσει η ομάδα μπάσκετ της πόλης !!!
- Στο ΣτΕ ότι η εταιρία του θα πάθει ανεπανόρθωτη οικονομική βλάβη

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://elaionas.wordpress.com/2008/12/17/1-13/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θανασης Λ. avatar
    Θανασης Λ. 18/12/2008 04:49:53

    Ακολούθως αυτή την «ωραία» δικαιολογία που περιγράφει προτείνω
    Τώρα που άδειασε η Ακρόπολη ,
    ο Τάκης Α. της ΔΕΗς ,ο Γ.Φωλιας που έχουν ανάγκη από Η/Ε προτείνω εκεί να τοποθετήσει τον Πυρηνικό αντιδραστήρα που μας προτείνει ως εναλλακτική λύση .Θα είναι και αντισεισμικός ,δεν είδατε οι Καρυάτιδες τόσα χρόνια δεν έπεσαν(είναι βάρβαρο επιχείρημα μου ε ) και ο Μπουλης θα μήνη στην Ιστορία της Ελληνικης Δημοκρατιας .Θα έχει και χαμηλό κόστος μεταφοράς στον μεγάλο καταναλωτή .

  2. Yo man! avatar
    Yo man! 18/12/2008 05:33:00

    Αλληλένδετες είναι οι τσέπες όχι οι κατασκευές!

  3. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 18/12/2008 05:50:31

    Παρακαλώ από όλους σας μια καλή μετάφραση

    http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=7141997

    http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=7141964

    αυτοί πάντα και στην ζωή και στο θάνατο πάνε μαζί ,όπως έλεγε ο Αντρέας χέρι-χέρι .

  4. KaryID avatar
    KaryID 18/12/2008 07:25:16

    Όταν μια πεταλούδα του νασντακ ανοιγοκλείνει φτερά φθινοπωριάζει στο βοτανικό και θρηνεί το αμαρούσιο.

  5. Μπένυ avatar
    Μπένυ 18/12/2008 08:06:56

    Μπράβο στο ΣΥΡΙΖΑ. Να γίνει το γήπεδο χωρίς νέο Μολλ. Γιατί πάνε πακέτο δηλαδή; Έχει τσαμπουκά ο ΣΥΡΙΖΑ και ενοχλεί όλα τα λαμόγια

  6. () avatar
    () 18/12/2008 09:30:23

    Γιαυτο πρεπει να γινει ενα εμπορικο κεντρο να γουσταρουμε.

    Ποια παρκα και μαλακιες, αυτα ειναι για αδερφες.

    Αλλα ετσι ειναι το ΤΣΥΡΙΖΑ, παντα με τις αδερφες, τι περιμενες?

  7. k avatar
    k 18/12/2008 09:58:58

    fff

  8. Helmut avatar
    Helmut 18/12/2008 10:46:57

    Και εμείς τι πρέπει να κάνουμε τώρα; Nα πάρουμε το μέρος είτε του ΣΥΡΙΖΑ είτε του μετώπου Βωβός-Κακλαμάνης;

    Δεν μας λυπάστε Χριστουγεννιάτικα;

  9. panilithios avatar
    panilithios 18/12/2008 10:50:54

    Να πάει πρώτα να μείνει μόνιμα ο Τσίπρας στον Ελαιώνα και μετά να σχολιάσει. Μόνο έτσι θα αποκτήσουν αξία τα λεγόμενά του. Σχόλια από τα Β. Προάστεια και τα Κωλωνάκια αλλού. Τέρμα στην Υποκρισία.

  10. Petros avatar
    Petros 18/12/2008 11:11:02

    Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κάνει προσφυγή και εναντίον του γηπέδου παλαιότερα και είναι πάγια η θέση του εναντίον των γηπέδων εντός της πόλης. Άρα τα παραμύθια ότι δήθεν δεν αντιδρούν στην ανέγερση του γηπέδου είναι για τα μικρά παιδιά και η χθεσινή παρέμβαση του Αλαβάνου υποκριτική. Οι παλαιότερες προσφυγές εναντίον του γηπέδου έχουν απορριφθεί και είναι γνωστό ότι ο νόμος μιλάει για διπλή ανάπλαση-γήπεδο-Mall, από το 2006! Τι εξυπηρετεί τώρα η ανακίνηση του θέματος?

  11. panilithios avatar
    panilithios 18/12/2008 11:21:44

    Και κυρίως να προσέχετε τους κορμοράνους. Ιδιαίτερα στην περιοχή του Βοτανικού που, εκτός ότι είναι πολλοί, πλακώνονται με τα γεράκια στο ρέμα του Ελαιώνα και γίνεται της κακομοίρας. Οι κορμοράνοι, που πληθύνονται επικίνδυνα, έχουν γίνει ένα από τα αίσχη της πόλης μας. Αρχικά βρίσκονταν μέσα στο ρέμα Τσίπρα, παραπλεύρως του Mall και του γηπέδου του Παναθηναϊκού. Πληθαίνοντας, όμως, οι κορμοράνοι εξελίχθηκαν σε μάστιγα της περιοχής. Επιτίθενται σε παιδάκια που περνούν από τον Ελαιώνα, ενοχλούν στα φανάρια φτύνοντας τα παρμπρίζ με την πρόφαση ότι τα καθαρίζουν, πειράζουν παντρεμένες γυναίκες και ζητιανεύουν κατοστάρικα στις καφετέριες του Βοτανικού, λέγοντας ότι τα θέλουν για απεξάρτηση. Αν τώρα σε εσάς φάνηκε ότι αυτοί που περιγράφηκαν ήταν λεχρίτες, ζητιάνοι και πρεζόνια που ταλαιπωρούν την περιοχή, λάθος σας. Κορμοράνοι ήταν και το είπε και η παράταξη «Ανοιχτή Πόλη», που να μη σώσει ποτέ και κλείσει.

  12. t avatar
    t 18/12/2008 11:29:29

    Το πρόσφατο κλίμα πολιτικής αναταραχής φέρει στο προσκήνιο τα τρωτά σημεία της ελληνικής οικονομίας, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στη σχετικά χαμηλή πιστοληπτική κατάταξη της Ελλάδας συγκριτικά με τις υπόλοιπες χώρες-μέλη της Ευρωζώνης, επισημαίνεται σε ειδική έκθεση που έδωσε χθες στη δημοσιότητα ο οίκος Moody's.

    Στην έκθεση με τίτλο «Ελλάδα: πολιτική αναταραχή και πιστωτική κρίση πλήττουν τα δημοσιονομικά περιθώρια της κυβέρνησης», ο οίκος εστιάζει την προσοχή του στα γεγονότα των τελευταίων ημερών. Ακόμη περισσότερο, η διεθνής χρηματοοικονομική και οικονομική κρίση δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια δημοσιονομικών ελιγμών για την ελληνική κυβέρνηση, σύμφωνα πάντα με τη σχετική έκθεση της Moody's.

  13. maquis avatar
    maquis 18/12/2008 11:33:21

    Γνωστή και δοκιμασμένη η τακτική του Babis. Εχει δοκιμαστεί πριν απο τον Babis απο Κοσκωτά, Σαλιαρέλη και Rocco (- συγνώμη Κόκαλης)με τον Ολυμπιακό. Αγοράζουμε μια ομάδα (εδω ο Babis δεν πολυξοδεύτηκε, στο Μαρούσι δρα, ε, πηρε την ΚΑΕ), και απο τη μια μεριά έχουμε τον "μικρο στρατό" των "οργισμένων" και απο την άλλη τους 120 οικοδόμους. Τους κατεβάζουμε μπρος απο το ΣτΕ καθημερινά και το έργο αρχίζει. Δηλαδή η "Διεθνής Τεχνική" του, που είναι και εισηγμένη, καταρρέει. Περίεργο, χτές είχε καλή άνοδο στο Χρηματιστήριο. Αγοράζουν κάποιοι, φαίνεται λυπούνται την εταιρεία, (αλλά και τον Αρη, πως θα στησει το καινούργιο αυτοκίνητο για τα ράλλυ της νέας χρονιάς;;).

  14. Vass avatar
    Vass 18/12/2008 11:36:06

    Ο Βωβός απειλεί ότι θα κλείσει την ομάδα μπάσκετ. Και τι έγινε δηλαδή. Δεν βλέπει πως αυτός κι ο συνεργάτης του Δήμαρχος έκαναν το Μαρούσι οχυρωμένη πόλη. Μόνο η τάφρος της λείπει. Αν δεν γίνει το γήπεδο του ΠΑΟ εκεί τι έγινε. Ο Πατέρας και ο άλλοι μέτοχοι έχουν λεφτά να το κάνουν όπου θέλουν. Όμως η μπάλα είναι μπίζνα οπότε ας γίνει ακόμα ένα Mall για τους ιθαγενείς. Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι από τις κατασκευαστικές που θα χάσουν τη δουλειά τους; Περισσότεροι από αυτούς που θα βγουν στο δρόμο όταν κλείσουν τα μικρά καταστήματα. Ας ρωτήσουν τους καταστηματάρχες στο Μαρούσι πόσο ευχαριστημένοι είναι μετά τα εγκαίνια του Mall. Αυτό που λείπει από την Αθήνα είναι πράσινο. Ο ελαιώνας μπορεί να γίνει μητροπολιτικό πάρκο. Ας το καταλάβει καλά ο δήμαρχος με τα κιτσάτα δέντρα.

  15. maquis avatar
    maquis 18/12/2008 11:36:44

    Είναι πολλά τα λεφτά Αρη!!

  16. .ατακτος avatar
    .ατακτος 18/12/2008 11:41:13

    « Για δυο τέτοιους που άρπαξαν (έκλεψαν) το φεγγάρι»
    “”O dwoch takich co ukradli ksiezyc” χα χα χα χα

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/12/2008 11:43:48

    Να κλείσει την ομάδα και να πάει στην ...Υεμένη.

    Καταλήγω, όσο περνάν οι μέρες και τα χρόνια, ότι το προβλημα της Ελλάδας είναι οι Νεοέλληνες.

    Πολλές μπουλντοζες, και χωματουργικά και μπετιονιέρες. Στα κομμάτια ο κάθε Βωβός και Μπιτσιος και όλοι οι πολυκατοικιάδες και developers του λεκανοπεδίου. Το τοπίο στις σαύρες του.

  18. leon avatar
    leon 18/12/2008 11:53:52

    Εκει που θα γινει η αναπλαση και τωρα κατοικουν μονο τα αρουρια και οι σαυριτσες εχει παρει η Ντοριτσα και αλλα καλοπαιδια τεραστιες εκτασεις σε εξευτελιστικες τιμες (ποσο κοστιζουν οι υπονομοι?) και σημερα τα παιρνει ο καθε Βωβος και ανεβαζει 1000000% την αξια τους εν μια νυκτι.
    Ποιος κερδιζει?

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/12/2008 11:59:15

    η Ντορίτσα και τα καλόπαιδα.

    κλασσικό real estate development.

  20. .ατακτος avatar
    .ατακτος 18/12/2008 12:03:28

    οχι και καλοπαιδια φιλε σχετο
    κωλοπαιδια !!!

  21. Petros avatar
    Petros 18/12/2008 12:09:12

    Καλά είπε ο Κακλαμανης, το γήπεδο θα γίνει στον αέρα. Θα γειτνιάζει έτσι με τα σπίτια που ονειρεύονται μερικοί εδώ μέσα και θα είναι από καλαμιές και από ειδικά υλικά που παράγουν ενέργεια από τον ήλιο και ταυτόχρονα διασπούν τους ρύπους! Η φαντασία στην εξουσία και τα σπίτια χωρίς μπετόν. Όλοι εσείς οι δήθεν δέσμιοι σε αυτήν την τσιμεντούπολη, έχετε άπειρες επιλογές να πάτε στην επαρχία να βρείτε την προσδοκούμενη ποιότητα ζωής. Οι κλάψες όμως είναι περιττές.

  22. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/12/2008 12:14:03

    ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΠΕΡΟΣΤΕΡΙ

    Χθες το βράδυ, περίπου στις 11 μμ, στο παρκάκι Δωδεκαννήσου και Εθνικής Αντιστάσεως στο Περιστέρι και 100 μέτρα από το σχολείο του, ΠΥΡΟΒΟΛΗΘΗΚΕ και τραυματίστηκε στην παλάμη ο δεκαεξάχρονος γιος του γνωστού συνδικαλιστή της ΟΛΜΕ και του ΚΚΕ, Κώστα Παπλωματά. Τα παιδιά που ήταν μαζί του ήταν από το 15λές του σχολείου τους και συζητούσαν τα των κινητοποιήσεων των μαθητών.

    Την καταγγελία έκανε στην ΝΕΤ ο κ. Καλομοίρης της ΟΛΜΕ. Μετά, στην εκπομπή της Τσαπανίδου, έκανε παρέμβαση- καταγγελία και το ΚΚΕ, μέσω του κ. Μαΐλη, ο οποίος επιβεβαίωσε, φυσικά, το γεγονός και κατήγγειλε "σαφή επίθεση ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, αλλά και της ΚΝΕ", αφού ο νεαρός τραυματίας, που αυτή τη στιγμή χειρουργείται, είναι μέλος της ΚΝΕ. Αυτό σημαίνει ότι, ευτυχώς για το Κίνημα των μαθητο-φοιτητών, το ΚΚΕ θα αναγκασθεί να μπει πιο ενεργά στα δρώμενα.

    Το σημαντικό είναι ότι, 15΄ μετά τον ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟ και τον τραυματισμό, και ενώ οι αστυνομικοί είχαν πάει να ερευνήσουν το περιστατικό, υπήρξε και άλλος ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΣ.

    Η Αστυνομία δεν έκανε τίποτα χθες για το θέμα, γιατί, λέει, ...δεν ήθελαν να επιβαρύνουν τον μικρό και με καταθέσεις. Ισχυρίζεται ότι, μάλλον, πρόκειται για αεροβόλο. Με άλλα λόγια, ας κοιμόμαστε ήσυχοι, μέχρι οι αντίστοιχοι στο μέλλον δράστες τέτοιων ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ αποκτήσουν ...καραμπίνες και καλάζνικωφ!

    Ρε, πού πάμε, ρεεεεεε! Η Αστυνομία προστατεύει εν ενεργεία τραμπούκους και εν δυνάμει δολο-φόνους ΠΑΙΔΙΩΝ, για ιδεολογικούς λόγους. Και η δράση φαίρνει αντίδραση...

    Όπου να 'ναι θα "αυτοκτονήσει" κι ο Κορκονέας, απ' ό,τι φαίνεται. Οπότε, "ούτε γάτα ούτε ζημιά" για το Σύστημα...

    ΥΓ. 12:10΄: Από 22ρα σφαίρα ο πυροβολισμός (Άλφα ράδιο).

  23. maquis avatar
    maquis 18/12/2008 12:14:12

    Ρε Petros δωσε οικοπεδακι/σπιτακι στην επαρχια στον αττικο λαό !

  24. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 18/12/2008 12:19:09

    Φαίνεται ότι προοριζόταν προς Ρα... και εξοστράκισε .Κρίμα έχασαν την ψυχραιμία!!!!!!!!!!! !!

  25. Petros avatar
    Petros 18/12/2008 12:22:55

    Ο "αττικός λαός" όπως τον λες, είχε την επιλογή με τα χρήματα που επένδυσε εδώ, να αγοράσει σπίτι και να φτιάξει επιχείρηση ιδιωτική στην επαρχία. Επέλεξε το πρώτο, να υποστεί και τις συνέπειες της επιλογής του. Οι κλάψες για τους μεγαλοκαρχαρίες που δήθεν τσιμεντοποιούν την Αθήνα είναι γνωστές και βαρετές. Αφού υπάρχει ανάγκη να χτιστούν σπίτια, χτίζονται σπίτια. Σας υποσχέθηκε κανείς στην Αθήνα ότι θα είναι Αμαζόνιος?

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/12/2008 12:52:14

    Petro
    δεν την ξέρεις την ιστορία 100% σωστά (αλλά 80%)

    Κάποτε όλοι ζούσαμε στην επαρχία. Μετά ανακάλυψε το Βασίλειον της Ελλάδος την οικοδομή σαν μέσο ανάπτυξης, και το ΕΜΠ τις πολυκατοικίες. Επειδή το Βασίλειον της Ελλάδος μάλλον είχε οικόπεδα στο λεκανοπέδιο, κουβάλησε τον κόσμο εδώ για πρόοδο.

    Αυτό είναι το 10% που λείπει από την δικιά σου ερμηνεία. Το υπόλοιπο 10% μου διαφεύγει

  27. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/12/2008 13:07:18

    Τώρα είδα ότι υπάρχει το σχόλιό μου και δείχνει ότι υπάρχει από ώρα πριν. Αυτό που συνέβη είναι ότι όλο το πρωί δεν έπαιρνε σχόλια το μπλογκ, τουλάχιστον σε μένα. Φαινόταν ότι είχαν σταματήσει από 3:43΄. Απ' ότι βλέπω, είχε αποθηκεύσει τα σχόλια. Το τι γίνεται, ο θεός κι η ψυχή τους.

    Έχει καταντήσει ενοχλητικό αυτό που συμβαίνει. Παράνοιες και συνωμοσίες έρχονται στον νου, παρακολουθήσεις κι ένα σωρό άλλες παραισθήσεις, που τις πιο πολλές φορές είναι αβάσιμες και τεχνικοί οι λόγοι. Άλλες φορές, ΟΜΩΣ, όχι.

    Έχει καταντήσει ενοχλητικό αυτό που συμβαίνει. Παράνοιες και συνωμοσίες έρχονται στον νου, παρακολουθήσεις κι ένα σωρό άλλες παραισθήσεις, που τις πιο πολλές φορές είναι αβάσιμες. Άλλες φορές, ΟΜΩΣ, όχι...

  28. Factorx avatar
    Factorx 18/12/2008 13:21:07

    @"νήπιος γέρων". Αφου έχει καταντήσει ενοχλητικό αυτό "που συμβαίνει", γιατι συνεχίζεις και ασχολείσαι μαζί μας; Διαμαρτυρήθηκαν και άλλοι πολλές φορές και μετά ζητησαν συγνώμη. Αν είχες τη στοιχειώδη ευαισθησία να ρωτήσεις θα σου λέγαμε οτι κάναμε συντήρηση στο σύστημα και είχαμε σταματήσει τα σχόλια τα ξημερώματα που μπαίνουν ελάχιστοι. Απόδειξη οτι στη συνέχεια δημοσιεύθηκαν όλα τα σχόλια που κρατησε το συστημα. Και μεγάλε λίγο μέτρο. Ποιος είσαι για να συνωμοτήσουμε εναντίον σου;

  29. ss_sk avatar
    ss_sk 18/12/2008 13:38:32

    Το τραγελαφικό είναι ότι το παιχνίδι που παίζεται στον Ελαιώνα γίνεται με κριτήρια οικονομικής εκμετάλλευσης και ''ανάπτυξης'' της περιοχής. Και αποσιωπάται ή υποβαθμίζεται ο βασικός του ρόλος (που δυστυχώς δεν μπορεί να μετρηθεί με ευρώπουλα και άρα να αξιολογηθεί επαρκώς) που είναι ο καθαρισμός των αερίων μαζών και η διατήρηση της ποιότητας της ατμόσφαιρας του λεκανοπεδίου σε ανεκτά επίπεδα.

    Το οποίο πολύ απλά σημαίνει: όταν ένας χώρος έχει δεντράκια δε σημαίνει ότι είναι και άχρηστος για τους ανθρώπους. Και όταν η θέση του είναι κεντροβαρική τότε και τα μεγέθη και οφέλη εκτινάσσονται.

    Έρευνες έδειξαν ότι η τυχόν μείωση του πρασίνου στον Ελαίωνα και η υποβάθμιση ποιότητας αέρα που θα επιφέρει πρώτα θα επηρεάσει τα...Βόρεια Προάστια. Αυτό και αν είναι ειρωνεία!

    Τώρα για όσους υποστηρίζουν ότι ένα γήπεδο ή ένα...Μαll θα εκτινάξει το βιωτικό επίπεδο των μόνιμων κατοίκων (επειδή είναι σίγουρο ότι θα τους πάρουν εκεί για δουλειά ή επειδή τα κτήρια θα είναι τόσο ωραία ώστε θα τους ευφραίνουν τις αισθήσεις?) ή ανεγκέφαλους τους ονομάζεις ή παραπλανημένους (που και αυτό λειψά κύτταρα υποδηλώνει). Εκτός αν είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία οπότε μάλλον μιλάμε για ηλιθιότητα - σε λάθος μέρος μπήκανε.

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/12/2008 14:34:15

    ΝΑΙ στο γήπεδο (*)

    ΟΧΙ στο MALL

    Κακό Ψόφο σε ποδοσφαιροπατέρες-εργολάβους-τσιμεντωτές-ΣΥΡΙΖΑ

    (*) Αν και η Αττική δεν χρειάζεται άλλα, γιγαντιαίου μεγέθους, γήπεδα και την οικιστική και κυκλοφοριακή ένταση που επιφέρουν, αλλά ήπιες επεμβάσεις.
    Το Ολυμπιακό Στάδιο επαρκούσε για τους διεθνείς αγώνες των 3 μεγάλων ομάδων και τα ντέρμπυ, και από ένα πιο μικρό για το τοπικό πρωτάθλημα.
    Θα γινόταν εκμετάλλευση ενός δημοσίου παγίου που έχουμε πληρώσει πανάκριβα και με τα έσοδα θα συντηρούταν, χωρίς να χρειαστεί να τσιμεντωθούν άλλοι χώροι σε ένα επιβαρυμένο Λεκανοπέδιο.

    Αλλά όλο το "κοκο" είναι τα εμπορικά κέντρα, τα ενοίκια και τα μπιχλιμπίδια που θα πουλάνε.
    Μοντέλο κοινωνίας θεάματος – κατανάλωσης .

    Ο Κόκκαλης έκανε την αρχή, με μια λεόντειο για την τσέπη του σύμβαση, ο Συρίγος μαχαιρώθηκε, και οι άλλοι δύο ακολουθούν στη λογική "γιατί ο Κόκκαλης κι όχι εμείς - μαλάκες είμαστε;".
    Ο Γρανίτσας και ο Βανδής μάλιστα το γκρέμισαν στο άρπα-κόλλα, για να μην υπάρχει επιστροφή.

    Μαζί, συμφέροντα εργολάβων και συναφών, πολιτικοί με ιδιοτελείς βλέψεις, και όλοι για τη τσέπη και τη ψήφο του πόπολου.
    Για το Βοτανικό, ακόμα κι ο Μάνος κατήγγειλε την προηγηθείσα κερδοσκοπία επί της γης, με αγορές "γνωριζόντων" σε χαμηλές τιμές, και την απαράδεκτη έγκριση της επέκτασης των κτιρίων καθ' ύψος.

    Έρμε Πλάτωνα, που δίδασκες παρακάτω, για σένα δεν υπάρχει ούτε ένα μνημείο ενθύμησης.
    Σε ένα λίγο πιο έξυπνο κράτος ένα τμήμα της περιοχής θα ανακηρυσσόταν "Φιλοσοφικό Πάρκο", για να προσελκύσει την παγκόσμια ακαδημαϊκή κοινότητα. Και με εμπορικές χρήσεις, για εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Έτσι κι αλλοιώς για να πουλάμε σουβλάκια είμαστε.
    Θα μου πείτε, ποια είναι η διαφορά του να πουλάς σουβλάκια σε φιλοσόφους από το να τα πουλάς σε χούλιγκανς ; Απλά, δεν δημιουργείς σχολεία υποψηφίων δολοφόνων - βλ. Παιανία.
    Πάντως, μην θεωρούνται απολύτως αγνοί οι αντιδρώντες.

    ΥΓ Ευτυχώς, σταδιακά, αποκαλύπτεται και στους αφελείς καλόπιστους το καθαρό κερδοσκοπικό κίνητρο προέδρων και "σωτήρων" του εμπορευματοποιημένου, χαπακωμένου, αθλητισμού.

  31. κορμοράνος avatar
    κορμοράνος 18/12/2008 14:54:47

    Καταλαβαίνω το δίλημμα

    Έχουμε μια υποβαθμισμένη περιοχή, όπως πχ το Μαρούσι, που χρησιμεύει μόνο για πατάτες και μαρούλια. Αγοράζουμε τα χωράφια, την χαρακτηρίζουμε "οφις μπιλντινγκ", κτίζουμε πύργους, δεν έχει παρκινγκ, χτίζουμε και κατακόρυφο παρκινγκ, κονομάμε, αλλά μετά τα οφις μπιλντιγκ είναι άδεια αλλά δεν πειράζει κονομήσαμε στις υπεραξίες και τις υπερτιμολογήσεις

    Πάμε παρακάτω:

    Έχουμε τον ελαιώνα. Βολεύει να πετάμε σκουπίδια και να το κάνουμε χαβούζα. Ο κόσμος κλαίει. Περνάει ο καιρός. Έρχεται ο Μπάμπης εξ μακινα ντέους, τους βγάζει απο την μιζέρια, μετακομίζουν όλοι εκεί, πάλι ξεχάσαμε το παρκινγκ... γαμώ το πρέπει να βρούμε νέα περιοχή Χμμμ... τι έχει πίσω από την Πάρνηθα..

    Έχει και άλλο μοντέλλο

    Να μία ωραία βουκολική περιοχή. Την χαρακτηρίζουμε βιομηχανική ζώνη ή σκουπιδότοπο. Τρομοκρατείται ο λαός, πουλάει φτηνά, την χαρακτηρίζουμε τουριστική ... μιράκολο

    Πως ξέρουν οι σουπερμαρκετάδες, χρόνια πριν από που θα περάσει ο δρόμος? Πλάνινγκ με το βαθυ κράτος.

    Καλημέρα

  32. oktapus avatar
    oktapus 18/12/2008 15:18:53

    Κορμορανος
    Ειναι ενα χωριο βουτηγμενο μες στα βαθυσκια κι αιωνοβια πλατανια και καστανιες,
    που θα επρεπε συμφωνα με το Ξ Ευρ. πακετο να συνδεθει με το αμεσως επομενο, το οποιο αντε να απειχε και 500 μετρα το πολυ σε ευθεια γραμμη μεσα απο ρεικια.
    Ο δρομος τελειωσε προσφατα ελικοειδης, μεγαλοπρεπης και ξυρισε ολη το φυσικο πλουτο αφου ξεπερασε τα 3000 μετρα,
    διοτι οπως γραφτηκε στον τυπο
    θα επρεπε να περναει απο ολα τα χωραφια κι αμπελια του Τοπικου αρχιτσελιγκα.
    Αυτο ειναι το βαθυ κρατος με το μεγαλο καπανι, που πολλοι κοπτονται μην το χασουν.
    Αλλα που θα τους παει;

  33. ataktos avatar
    ataktos 18/12/2008 15:26:12

    Arxaopteryx – έχω αποκτήσει στην ηλικία μου δίδυμο αδελφό
    http://www.dei.gr/Documents/2008%2012%2018.president.gsee.adedy.pdf .
    Μάνα ΧΡΥΣΟ έχω η αντάρτισσα !!

  34. κορμοράνος avatar
    κορμοράνος 18/12/2008 15:43:03

    αγάπη μου ανώνυμε #39

    Εάν σε νοιάζει είμαι δεξιότερος του Τζεγκις Χαν, και θεωρώ αριστερίζοντα πονόψυχο τον Rumsfeld. Αυτά για τα πολιτικά μου.

    Για την συμβολή των τεχνικών εταιριών στην Ελλάδα... επίτρεψε μου να έχω αμφιβολίες. Χωματουργοί που σπρώχνουν χώμα μπρος πίσω οι περισσότεροι, άσχετα αν δυο τρεις εγιναν σοβαρές εταιρίες.

    Η Αττική Οδός, ας πούμε έχει αξία... Όλες οι Κακιές Σκάλες? Όσο για τον κύριο Βωβό... Όλοι οι Υπουργοί κλαρίνο μπροστά του, διακομματικά.

    Σου αρέσει άνθρωπέ μου η Αθήνα? Μάλλον όχι. Πάμε στο Κεφαλάρι... οροφοδιαμερίσματα πολυτελείας... ωχ χάλασε και το Κεφαλάρι... πάμε Εκάλη. Όλη η Ελλάδα Κυψέλη, και όλες οι εκτάσεις Μωλ και "γραφεία". ΑΔΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. Οι Κινέζοι του λιμανιού θα κάνουν δικό τους γκέττο στα Καμίνια

    Θες ανεμογεννήτριες?! Τι είσαι? Γενικός Γραμματέας στο ΥπΑν? Κούκλα δουλειά! Να έρθω βοηθός να μαζεύω την σκόνη από τα γραφεία?

    Βιομηχανία στην Ελλάδα, την τελευταία φορά που κοίταξα, είναι ο τουρισμός. Η Αθήνα είναι η ακημότερη πόλη από όσες "τουριστικές" ξέρω, βρωμερή αηδία, τριτοκοσμική. Θα έρχονται οι τουρίστες και θα πηγαίνουν στο Μαρούσι για σύσκεψη και μετά στο αιολικό πάρκο της Εύβοιας να απολαύσουν την επιδοτούμενη μη παραγωγή ρεύματος.

    Κάθε ένας μας έχει το δικό του μοντέλο ανάπτυξης, ανάλογα με το τι ξέρει και τι έχει δει ή, τι τον συμφέρει. Το δικό σου, όου, σόου σόρυ, δεν μου αρέσει, αλλά είσαι η πλειοψηφία. Για αυτό η Ελλάδα είναι τόσο ωραία και γίνεται όλο και ομορφότερη.

    Και επειδή κατέλεξες όπως κατέληξες, ΟΥ_Τ σε σένα.

  35. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 18/12/2008 15:50:07

    Αυτή η «διπλή ανάπλαση» μου θυμίζει το «Ολυμπιακό πράσινο», το θυμάστε; Αυτά περί ανάγκης «να βρεθούν λεφτά» είναι κουραφέξαλα. Εκεί που οι μεγαλύτερες πρωτεύουσες του κόσμου έχουν τεράστια πάρκα και πολλαπλάσιο πράσινο από το 2% της Αθήνας, εμείς για να φτιάξουμε πάρκο πρέπει πρώτα να φτιάξουμε... mall... ντροπή μας. Και ντροπή σε όσους δέχονται τα άθλια επιχειρήματα των Βωβών και Κακλαμάνηδων και δε συμπαραστέκονται στην προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ.

  36. leon avatar
    leon 18/12/2008 16:00:33

    Για να γελασουμε και λιγο...ποσο πιο δεξια απο τον Τζενκις Χαν μπορεις να εισαι?
    Ο ανθρωπος αντλουσε "ικανοποιηση απο τα δακρυα των συγγενων των θυματων του"!!

  37. Ηλίας avatar
    Ηλίας 18/12/2008 16:03:08

    Ούτε εμπορικά κέντρα, ούτε γήπεδα χρειάζεται η Αθήνα.Δημόσια Νοσοκομεία χρειάζεται.Αλλά αυτά δεν φέρνουν κέρδος.

  38. κορμοράνος avatar
    κορμοράνος 18/12/2008 16:19:26

    έλα ρε λέων...

    αφού το μούσμουλο θεωρεί ότι πρέπει να είμαι "αριστερός" για να είμαι κατά της καταστροφής, ή όχι λάτρης του κ Βωβού, του το είπα για να τον τσιγκλίσω... Έτσι είμαστε στην Ελλάδα. Λες κάτι, "Πασόκος", λες κάτι άλλο, "κομμούνι", λες τρίτο, "φασίστας"... βαρέθηκα τα στερεότυπα

    Όσο για τον Τζενκις Χαν, είμαι σίγουρος ότι οι δικοί του θα λένε άλλα για αυτόν...

  39. leon avatar
    leon 18/12/2008 16:31:24

    Εμενα παντως με εβγαλαν κουκουλοφορο. Θα πρεπει να λυπαμαι που δεν ανηκω στα στερεοτυπα?

  40. Suhoi avatar
    Suhoi 18/12/2008 17:37:42

    κορμοράνος Says: Όσο για τον Τζενκις Χαν, είμαι σίγουρος ότι οι δικοί του θα λένε άλλα για αυτόν…

    Από Ουζμπεκιστάν και ανατολικότερα, Ταμούρ (Τσέγκις για μας) Χαν και Ισκάνταρ (μέγας Αλέξανδρος), είναι οι δύο μεγάλες προσωπικότητες γι'αυτούς. Περισσότερο βέβαια ο δικός τους (Αχ, αυτή η πανέμορφη Σαμαρκάνδη, αλλά και η Μπουχάρα).

  41. κορμοράνος avatar
    κορμοράνος 18/12/2008 18:03:24

    όλα στον δρόμο του Μεγάλου Παιχνιδιού...

  42. κορμοράνος avatar
    κορμοράνος 18/12/2008 18:05:18

    οι κορμοράνοι, μούσμουλο, δεν βλέπουν τηλεόραση. Φαντασιώνονται ωστόσο μέρη χωρίς ...μούσμουλα. Κράτα το μοντέλο ανάπτυξης που έχεις κατά νου, και όταν θα έχεις πήξει στο σκα_ό, ψάξε για άλη πατρίδα.

  43. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 18/12/2008 19:44:58

    Ανώνυμε 48, η στάση του Συνασπισμού και της Ανοιχτής Πόλης ήταν εξαρχής υπέρ της κατασκευής του γηπέδου στον Ελαιώνα με παράλληλη δημιουργία πάρκου υψηλού πρασίνου. Δες, π.χ., μια παλιά ανακοίνωση που βρήκα: http://www.anoihtipoli.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=524&Itemid=33 .Ο Καρπετόπουλος πιάστηκε από μία φράση ενός βουλευτή που προφανώς είτε δεν είχε ενημερωθεί είτε δεν εκφράστηκε σωστά και το ανήγαγε σε επίσημη θέση του κόμματος. Αν αυτό δε μυρίζει ενταταλμένη παραπληροφόρηση, τότε εγώ είμαι παπάς.

    Το antinews προτίθεται να σηκώσει λίγο παραπάνω το θέμα; Ξέρω, «εδώ ο κόσμος καίγεται», αλλά στην περίπτωση του γηπέδου μιλάμε για χειροπιαστό ζήτημα με μεγάλες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις για την ποιότητα ζωής στην πρωτεύουσα.

  44. ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ avatar
    ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ 18/12/2008 21:35:55

    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΑΜΕΝΟΣ ΚΟΚΙΝΟΣ!!!
    ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ!!!
    (ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ Ή ΟΧΙ Ο ΑΛΗΘΕΙΝΟΣ ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ)

    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ...... ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΣΙΜΠΛΑΣ!!!

    ΤΙ ΝΑ ΠΩ?

    ΟΥΤΕ Ο ΔΟΥΡΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΑΚΑΚΑΣ!!

  45. asxetos avatar
    asxetos 18/12/2008 23:34:29

    Συγγνώμη για την ηλίθια ερώτηση, αλλά επειδή όσο κι αν ψάχνω comments δεν μπορώ να βρω την αρχή: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ρόλο παίζει ο Σόρος στις αναλύσεις; Πού εμπλέκεται; Πώς; Ευχαριστώ.

  46. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 19/12/2008 10:36:21

    Να κοιταξουν οι Βαζελοι να μην απειλούν τον ΣΥΡΙΖΑ για μαυρισμα στις εκλογές γιατί οι γαβροι θα τον βγάλουν δευτερο κόμμα

  47. Γιώργος Β.Λ. avatar
    Γιώργος Β.Λ. 19/12/2008 13:11:20

    Συμφωνώ με το ΣΥΡΙΖΑ για μια πόλη χωρίς γήπεδα, εμπορικά κέντρα, δημόσιες υπηρεσίες, ξενοδοχεία, εταιρείες, δρόμους μια πόλη όλο πάρκα, πεζόδρομους και πράσινο!!!
    και μετά να βγούμε να βοσκήσουμε γιατί σε μια πόλη χωρίς οικονομική δραστηριότητα τι άλλο θα μας μένει να κάνουμε;;;
    Υ.Γ.1 για να μην παιδεύεστε αν το έργο το είχε πάρει εργολαβία ο Αλαβάνος (ο πρόεδρος του ΤΕΕ ντε αδερφός του Αλέκου) θα έκανε προσφυγές ο ΣΥΡΙΖΑΣ;
    Υ.Γ.2 Αφού ο Αλέκος είναι εναντίον του τσιμέντου γιατί έχει 60 σπίτια;;;;
    Υ.Γ.3 Αφού είναι τόσο ωραίος ο βιότοπος του Βοτανικού ο Αλέξης γιατί μένει στην Εκάλη;;;;
    Υ.Γ.4 Αφού στο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλουν γήπεδα στις πόλεις ο Ψαριανός γιατί θέλει της ΑΕΚ στη Φιλαδέλφια;;;;;;;

  48. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/12/2008 16:12:46

    υποκρισία υπάρχει ένθεν και ένθεν

    τα developments στυλ Mall είναι διεθνής πατέντα, με την οποία δεν διαφωνώ. Η ελληνική (γραικύλικη) εκδοχή της πατέντας ωστόσο συνεπάγεται την καταστροφή του τοπίου. Η γραικύλικη εκδοχή λέει αν ο συντελεστής είναι 0,85 κανε το 1,85. Αν η πολεοδομία λέει 30% ελέυθερο με ένα χαμόγελο διυκρινίζει ότι εννοούσε 0,0003% και με τις μεταφορές -30%.

    Οι γραικύλοι πήραν το Αττικό τοπίο και το έκαναν αυτό που βλέπετε (και μην μου πείτε ότι σας αρέσει)

    Οι γραικύλοι ψοφάνε να πάνε στην Ελβετία ή την Αγγλία για Χριστούγεννα, ενώ οι Ελβετοί και οι Άγγλοι θέλουν να μείνουν σπίτι τους

    Οι γραικύλοι καραστρέφουν μια περιοχή με μονοκατοικίες και κήπους και την γεμίζουν πυλωτές, και μετά ψάχνουν για άλλη περιοχή. Γραικυλοπυλωτές.

    Οι γραικύλοι δεν έιναι δεξιοί ή πασόκοι ή αριστερίζοντες, ή ΚΚΕ. Οι γραικύλοι είμαστε εμείς, οι γραικύλοι.

  49. aaaPiperaki avatar
    aaaPiperaki 14/01/2009 23:20:53

    ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ!

  50. Akis avatar
    Akis 16/01/2009 19:46:07

    ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΛΑ!ΜΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΟ "ΟΡΑΜΑ" ΓΙΑ ΓΗΠΕΔΟ,ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΜΟΥΛΟΧΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ MALL ΠΑΚΕΤΟ!ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΑΔΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ.ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΑΠΟ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ..ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!

  51. ΦΙΛΟΣ ΠΑΟ avatar
    ΦΙΛΟΣ ΠΑΟ 10/02/2009 17:27:51

    Μόνο το ΣΥΡΙΖΑ βλέπω να αντιδρά στο Mall του Βωβού. Οι άλλοι κάνουν τις κότες. Από Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ δεν περιμένουμε και τίποατα καλύτερο. Αλλά οι Οικολόγοι πράσινοι που είναι ; Μέ όλους καλά για να μπούμε στη βουλή ; Το θλιβερό ΚΚΕ που μετά από ένα μήνα έβγαλε ανακοίνωση όχι εναντίον του Κακλαμάνη και του Βωβού αλλά επίθεση στο ΣΥΡΙΖΑ για ασυνέπεια. Το ΣΥΡΙΖΑ που τράβηξε όλη τη μπόρα και στο Βοτανικό και στη Πατησίων και αλλού.
    Φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ μην κάνετε πίσω. Η συνεπής στάση τελικά ανταμείβεται. Οι οπαδοί του ΠΑΟ δεν είναι ηλήθιοι βλέπουν το παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες τους για να κερδοσκοπίσουν ορισμένοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.