06/06/2008 14:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως την πάτησαν έτσι;

Οι αγωνιώδεις προσπάθειες της ανεξάρτητης και ηρωικής ελληνικής δικαιοσύνης να «ξεχάσει» ή να παραβλέψει τα αποδεικτικά στοιχεία των μαύρων ταμείων είναι μία πλευρά της υπόθεσης που μπορεί να σημάνει και το τέλος των φιλοδοξιών της γνωστής οικογένειας να ηγηθεί του τόπου. Μια άλλη και εξίσου ενδιαφέρουσα είναι πως την …πάτησαν έτσι και έφτασαν μέχρις εδώ. Όπως μου λένε, λοιπόν, έχει ξεσπάσει καυγάς μεταξύ της οικογένειας και γνωστής μεγάλης γαλάζιας εταιρείας δημοσίων σχέσεων που είχε αναλάβει τους χειρισμούς της υπόθεσης Ζήμενς. Ναι σωστά διαβάσετε. Είχαν αναθέσει το χειρισμό του σκανδάλου σε …δημοσχιοσεσίτες. Οι οποίοι κατηγορούνται τώρα ότι τα έκαναν μαντάρα και εξετέθη ο διάδοχος. Εγώ, όμως ο αφελής διερωτώμαι: Τι δουλειά έχουν οι δημοσιοσχεσίτες με τα τιμολόγια και την δικαιοσύνη; Αυτοί ξέρουν μόνο να στήνουν γκάλοπ και να ανεβάζουν στην πολιτική σκηνή κάτι αποτυχημένους ηθοποιούς, πρώην αθλητές, σοσιαλιτέ» της συμφοράς και καμιά φορά πανέξυπνα παιδιά, ή άλλους συγγενείς, μεγάλων πολιτικών ανδρών. Κάνεις λάθος μου απαντά, συνεργάτης της στήλης που γνωρίζει καλά το πολιτικό παρασκήνιο. Πίσω από τις εταιρείες δημοσκοπήσεων κρύβεται ένα πολύπλοκο σύστημα διαπλοκής που συμπεριλαμβάνει σχέσεις με πολιτικούς, δημοσιογράφους και εταιρείες διαχείρισης κρίσεων. Προσεχώς περισσότερα….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/06/2008 14:19:03

    θα έπρεπε να το είχαν αναθέσει σε αυτόν που χειρίστηκε το θέμα Ζαχόπουλου. Η σεξουαλικά εκμεταλευθείσα αντε και πιθανα εκβιάστρια Τσέκου είναι ακόμα μέσα;

  2. Παραμυθιασμένος avatar
    Παραμυθιασμένος 06/06/2008 14:20:01

    Ολα στο φως. Γιατί βαρεθήκαμε τις παραμυθίες. Περιμένουμε τις αποκαλύψεις για να μη βρεθούμε πάλι όπως με τον "Ταρζάν" που τσέπωσε 7 εκ. ευρώ από τον κ. Μπόμπολα και μας πουλάει αποκαλυπτική δημοσιογραφία!!!!

  3. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/06/2008 14:50:13

    Όλοι αυτοί που αγανακτούν τώρα με την Δικαιοσύνη, πού ήταν το 2002-3; Ήταν ΜΟΝΟ ποινικό αδίκημα η δράση της 17Ν, ή και πολιτικό; Επιτρεπόταν σύμφωνα με τον νόμο η εκδίκαση της υπόθεσης από απλό Εφετείο, ή έπρεπε να είναι μικτό ορκωτό; Στα Εφετεία επιτρέπεται ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ δικαστών, ή η σύσταση της έδρας γίνεται με κλήρωση; Άλλο οι λήσταρχοι, όμως, κι άλλο εμείς, οι ...νυκοκυραίοι συναινέκοι πολίτες.

    -Τι ώρα δείχνει το ωρολόγιό σας, κύριε, μάρτυς;

    -Oh! my dearest dear! I think is too late...

  4. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 06/06/2008 15:04:51

    δημοσιογράφοι των Νέων ψάχνουν τα των εξοχικών σε νησιά με φίδια. Δημαρχεια, πολεοδομεία, νομαρχεία, χωράφια, τίτλοι, εμβαδά, που μενουν, ποτε, που οι άλλοι γνωστοι ομοτραπεζοι (στην αλλη άκρη). Η είδηση για τον αφελή που μαθαίνει κατά λάθος, είναι ότι το σύστημα θελει να φαει το παιδί.

  5. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 06/06/2008 15:07:22

    και δεν μου αρέσει όταν το σύστημα θελει να κάνει κάι συστηματικά. μου βγαίνει το επαναστατικό, το ΑΝΤΙεξουσιαστικό. Δεν είναι φωνή λαού που κυνηγάει τον Κυριάκο. Αλλη φωνη είναι.

  6. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 06/06/2008 15:08:46

    I am for the underdog. Not the executioner.

  7. ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) 06/06/2008 15:10:45

    ανωνιμος -παλι σε υπερωριες !!

  8. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 06/06/2008 15:12:43

    óxi atakte, kata symptwsi perastikos, na taisw ta zwa kai na potisw tis velanidies. weekend

  9. Παραμυθιασμένος avatar
    Παραμυθιασμένος 06/06/2008 15:13:17

    It's never too late to learn!!! My dear. It's late when will close our eyes!!! Κατανοητό; Αφησε τους δολοφόνους και την δήθεν επανάστασή τους, ερήμην του πόπουλου. Τους είδαμε τι ακριβώς ήταν. Κοίταξε τώρα τι κάνει η δικαιοσύνη με τις παρέες που λυμαίνονται τον εθνικό πλούτο και μη αποπροσαντολίζεσαι και αποπροσανατολίζεις.

  10. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/06/2008 17:40:40

    Παραμυθιασμένος,

    μπορεί εσύ να είσαι κουταβάκι που άνοιξες τώρα τα μάτια σου, οπότε είναι νωρίς να διακρίνεις μεταξύ "δολοφόνων" και "εκτελεστών", ή "επανάστασης" και προπαγάνδισή της, υπάρχουν όμως και άλλοι που τα 'χουν ανοικτά καιρό και έκτοτε κοιμούνται με το ένα μόνο κλειστό. Αυτούς τους "από αξιοπρέπεια μοναχικούς", που είπε προχθές κι ο Φάκτορας. Σ' αυτούς κυρίως "κλείνω το μάτι", για αδήριτη, πλέον, ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΝ-ΖΗΤΗΣΗΣ. Και πριν γνωμοδοτήσεις περί αποπροσανατολισμού, εσύ, φίλε, ο κατά αυτοπροσδιοριμό σου "παραμυθιασμένος", για πες μας, πώς "Τους είδαμε τι ακριβώς ήταν", αφού ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΚΗ, -την προϋπόθεση της διαφάνειας.

    Τι ΦΟΒΟΤΑΝ όλο το πολιτικο-οικονομικο-εκδοτικό Σύστημα, το ίδιο ακριβώς που τώρα όλοι βρίζουν, και ΔΕΝ τήρησε την ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ επιταγή για μικτό ορκωτό, κλήρωση και όχι διορισμό Εφετών και, -ίσως το σπουδαιότερο-, ΔΗΜΟΣΙΑ δίκη = ραδιοτηλεοπτική μετάδοση, σαν του Ειδικού Δικαστηρίου;

    Εσύ, τι λες, ΑΝ βγάζαμε τον Κουφοντίνα να δουλεύει οκτάωρο έξω από την φυλακή και του δίναμε την ...διεύθυνση του ΣΔΟΕ, θα έφερνε αποτελέσματα; Τι πες;

    Προς αποφυγή περιττών σχολίων: δεν είμαι μαρξιστής, οπότε ούτε ιδεολογικά σύμμαχος της 17Ν. Μ' αρέσει η Πολιτική, -τι Έλληνας θα ήμουν αλλιώς;-, και η συνακόλουθή της έρευνα της Ιστορίας. Κάθε φορά που "σκάει" ένα καινούργιο σκάνδαλο στην ΝΥΝ πολιτικο-οικονομικο-εκδοτική πιάτσα, ανατρέχω στο ευρετήριο των προκηρύξεων της Οργάνωσης για τα αντίστοιχα ονόματα, όπου ΚΑΤΟΙΚΟΕΔΡΕΥΕΙ όλη η Ιστορία της Μεταπολίτευσης.

    Διαβάζοντας προχθές τα περί Μητσοτάκη- Κόκκαλη- ΣΤΑΖΙ, αναλογίστηκα ότι οι τύποι έκαναν και γαμώ τα ρεπορτάζ! Αυτό που γίνεται τώρα απ' όλους μαζί τους δημοσιογράφους όλων των μέσων, το έκαναν μόνοι τους και το προφέραν έτοιμο και ξεκαθαρισμένο από παρα-(του παρά)- πληροφόρηση.

    Αν διαβάζω πράγματα που επαληθεύονται σήμερα, φυσικό είναι να "δίνω βάση", να προσέχω, να λαμβάνω σοβαρά υπ' όψη μου τα λεγόμενά τους. Δεν έχω προκατάληψη, πια, σε πολιτικό επίπεδο. Όλο το νυν διεθνές πολιτικό φάσμα, του οποίου υποσυνολάκι είναι και το τώρα υπό εξέταση δικό μας, έχει πει και λέει σωστά και λάθος πράγματα.

    Για μένα, πλέον, όσο αιρετικό κι αν ακούγεται αυτό, σήμερα, δεν έχει διαφορά ο Βελουχιώτης από τον Ζέρβα, ο Παπαδόπουλος από τον Λαμπράκη, ο Μεταξάς από τον Παναγούλη, το ΠΑΣΟΚ από την ΝΔ, ο Συριζα από το ΛΑΟΣ, η 17Ν από την Χρυσή Αυγή κ.ο.κ. Τείνω, όμως, να πεισθώ από την επιχειρηματολογία της 17Ν περί ανάγκης Εξέγερσης- Επανάστασης, για να αλλάξει ροή το ποτάμι της εξέλιξης. Το τι μορφή θα έχει αυτή, είναι προς συν-ζήτηση. Νομίζω, δε, ότι ΑΝ βρούμε πού έκανε το λάθος ο Μαρξ και, συνακόλουθα, η 17Ν, θα πλησιάσουμε σε απόσταση ...γραπώματος της λύσης.

    Για να γίνει η Συν-ζήτηση που λέω, θα πρέπει να εμπεδώσουμε το εξής, φίλε "Παραμυθιασμένε", ώστε να ξε-παραμυθιαστούμε από τον ασπρό-μαυρο μανιχαϊσμό:


    "Μια από τις κρίσιμες ανακαλύψεις στην πνευματική μου ζωή, την οποία έκαμα - ευτυχώς όχι πολύ αργά - όταν ακόμα αισθανόμουν και ο ίδιος στρατευμένος, είναι ότι ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ σου, εκείνον που εσύ θεωρείς ΑΝΤΙΠΑΛΟ ή ΕΧΘΡΟ σου, εκείνος που ίσως είναι διώκτης σου, μπορεί να έχει ΕΞ ΙΣΟΥ καθαρή συνείδηση και ΕΞ ΙΣΟΥ αγνά κίνητρα όσο και εσύ, να διαπνέεται από την ίδια ακλόνητη πεποίθηση για το δίκαιό του.

    Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται στα διδακτικά - προπαγανδιστικά έργα του Brecht, που άσκησαν τόση γοητεία ακριβώς επειδή ξεχωρίζουν με το μαχαίρι το άσπρο από το μαύρο.

    Εδώ ο εχθρός, δηλαδή ο «κακός», όχι μόνον είναι εξ αντικειμένου κακός αλλά και το ξέρει επί πλέον ο ίδιος, και μάλιστα το απολαμβάνει• εννοείται, απέναντι σ' ένα τέτοιο υποκείμενο είναι περιττό να έχουμε οιουσδήποτε διανοητικούς ή ψυχικούς ενδοιασμούς.

    Μπορώ να πω, όχι δίχως κάποιαν υπερηφάνεια, ότι αφ' ότου κατανόησα ίσαμε τις έσχατες συνέπειές της τη διάκριση ανάμεσα σε ηθικό ποιόν και σε πολιτικοϊδεολογικές προτιμήσεις, ποτέ δεν αντιπάθησα κάποιον επειδή διαφωνούσε μαζί μου σε πολιτικά ζητήματα ούτε και συμπάθησα κάποιον άλλον μόνο και μόνο επειδή έτυχε να συμφωνεί", (Παναγιώτης Κονδύλης, περιοδικό "Διαβάζω").

  11. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 06/06/2008 17:56:54

    Το σημερινό του Σανιδά και του Αθανασίου το μάθατε ???

    "Τα δώρα σε πολιτικούς δεν είναι ποινικά κολάσιμα"

    Μάλισταααααα

  12. Theodore avatar
    Theodore 06/06/2008 19:02:11

    Με ολη την καλη μου καρδια, αμα βλεπω να γραφουν οι ανθρωποι για θεωριες συνωμοσιας, μου τη διδει.
    Αμαν ρε παιδια, αφηστε και λιγο τη φαντασια σας, να ηρεμησει.

  13. Gianni avatar
    Gianni 06/06/2008 21:09:16

    Αμ το άλλο του Σανιδά που έβγαλε φιρμάνι ότι απαγορεύεται κάθε διαρροή "εγγράφου" (δηλαδή αποδείξεων για μίζες) σχετικά με το σκάνδαλο της Ζημενς! Καλά, τώρα που άνοιξε ο βόθρος, νομίζουν ότι θα ξανακλείσουν το καπάκι με απαγορεύσεις; Ασε που το Μητσοτακέϊκο τα'χει πάρει και λογικά πρέπει να πέριμένουμε αντεπίθεση σε άλλα μέτωπα. Για να μην μιλήσει κανείς συνολικά για το πολιτικό σκηνικό που τρέμει τόσο από τις μέχρι τώρα αποκαλύψεις μήπως προκαλέσουν ενδο-πολιτικές συγκρούσης, όσο και από αυτές που -το πιθανότερο- θα έλθουν.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/06/2008 22:37:47

    γουστάρω, αντεπίθεση σε όλα τα μέτωπα. Αν είναι να έχουμε εμφύλιο, τουλάχιστον να έχει θέαμα.

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/06/2008 00:55:24

    Νήπιε γέροντα
    Ο Πολιτικός Μαρξ έκανε λάθος, όταν προσέδωσε συλλήβδην στην εργατική τάξη αρετές που δεν έχει: ανωτερότητα, μεγαλείο, αποκλειστικό ηθικό πλεονέκτημα κ.α.

    Ο Οικονομικός δεν έσφαλλε στο ελάχιστο.

  16. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/06/2008 01:53:52

    Προφήτη,

    μόλις είδα το σχόλιό σου. Είναι πολύ σοβαρό αυτό που πραγματεύεται, για να απαντήσω τώρα. Θα το κάνω first thing in the morning. Δηλώνω, πάντως, ενθουσιασμένος από την διαπίστωσή σου...

    Ες αύριον τα σποδαία, -λοιπόν!

  17. anonimos avatar
    anonimos 07/06/2008 06:33:28

    Ανάγκη εξέγερσης. Σε μια χωρα (κόσμο) που είναι με το κεφάλι μέσα. Τι μορφη θα πάρει; Θα πεις; ή περιμένεις και εσύ να μάθεις;

  18. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/06/2008 14:06:21

    Φίλε Προφήτη,

    συμφωνώ μαζί σου στο πρώτο. Αυτό είναι και κατά την δική μου γνώμη το λάθος του Μαρξ. Προσδίδει μεταφυσικές διαστάσεις στο προλεταριάτο και την Δικτατορία του. Όταν, μάλιστα, θα καταλάβει την εξουσία, θα γίνει σοσιαλισμός και, μετά, κάπως, αλλά το "πώς" δεν το λέει, θα έρθει και ο κομμουνισμός. Κατά την άποψή μου, πρώτα απαιτείται ΜΟΡΦΩΣΗ (= ΠΑΙΔΕΙΑ και ΑΓΩΓΗ) του λαού, και μετά εξέγερση. Διαφορετικά, έχουμε τα αποτελέσματα που είχαμε στην Σοβιετική Ένωση κλπ.

    Το ίδιο είχε υποστηρίξει κι ο Κοραής, όταν του ανακοινώθηκε η απόφαση για έναρξη της Επανάστασης. Είπε ότι κατά την γνώμη του απαιτούνταν 30 χρόνια εκπαίδευσης του εντελώς αστοιχείωτου ελληνικού λαού, πριν του δοθεί η εξουσία. Διαφορετικά, είπε, θα είναι έρμαιο των πολιτικών αποφάσεων των Μεγάλων Δυνάμεων. Αποδείχτηκε ότι κι αυτός είχε δίκιο.


    Για τον Οικονομικό Μαρξ που λες ότι δεν έσφαλε, πιστεύω ότι έχει κάνει λάθος στην ανάλυση του Αρχαίου Κόσμου, όσον αφορά τουλάχιστον τους Έλληνες. Οι Σπαρτιάτες είχαν διαφορετικό πολιτικό σύστημα διοίκησης απ' ότι οι Αθηναίοι, οι Μακεδόνες άλλο, οι της Μεγάλης Ελλάδος παράλλο και πάει λέγοντας. Επίσης, άλλο πράγμα ο "οπλίτης-πολίτης", (: παρατήρησε την απλή αντιστροφή των δυο πρώτων γραμμάτων!) και άλλο ο σκέτος "πολίτης" ή "οπλίτης".

    Επίσης, οι Έλληνες σαν πολιτικό ζητούμενο είχαν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, όχι την Οικονομία. Η Οικονομία ήταν απότοκος της Πολιτικής και όχι η Πολιτική της Οικονομίας, όπως συμβαίνει σήμερα κι εδώ και 2000 χρόνια. Εμείς, οι μονοθεϊστικά γαλουχημένοι, έχουμε προγραμματιστεί από το ιουδαιοχριστιανικό Δόγμα της "ΑΤΟΜΙΚΗΣ Σωτηρίας", της ατομικής ανέλιξης. Για να το πετύχουμε αυτό, είτε φθάνουμε στο ένα άκρο της παντελούς άρνησης υλικών αγαθών, ως "αναχωρητές"- "ασκητές"- "μάρτυρες", ή φθάνουμε στο άλλο και την συσσώρευση όσο γίνεται περισσότερων υλικών αγαθών, για να μην μας ενοχλεί κανένας και να είμαστε έτσι ...ελεύθεροι.

    Ας σημειωθεί εδώ ότι:

    α) ο Μαρξ ήταν από άκρως μονοθεϊστικά (= αποκαλυπτικά, "μαγικά") θρησκευόμενη οικογένεια, αφού ο πατέρας του ήταν αρχικά ραβίνος και ύστερα έγινε Χριστιανός.

    β) Όλες οι νυν ιδεολογικο-πολιτικές θεωρίες στηρίζονται σε οικονομικά κριτήρια για να δώσουν λύσεις στα προβλήματα της Κοινωνίας και διαφέρουν μόνο στον τρόπο επίτευξης αυτής της λύσης.

    και γ) Οι εφευρέτες και πρώτοι διδάξαντες το μοντέλο Διοίκησης των λαών μέσω του Δόγματος του Μονοθεϊσμού, ή της "ελέω Θεού" ΘΕΟ-ΚΡΑΤΙΑΣ, ήταν οι Ιουδαίοι- Εβραίοι- Ισραηλίτες. Αυτοί οι ίδιοι
    που έχουν και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, σήμερα κι εδώ και αιώνες...

    ***

    @anonimos 6:33: Ρε, φίλε, δεν είμαι ...προφήτης, να ξαπλάρω κάτω από κανά φοίνικα στην έρημο και να "σκάσει μύτη" ο ...ίδιος ο Θεός, ή κανένας άγγελός του, να μου αποκαλύψει την απόκρυφη γνώση, οπότε να στην πω ύστερα! Η εξαγωγή τέτοιων συμπερασμάτων- προτάσεων μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με συν-λογική δουλειά αυτοοργάνωσης.

    Οπότε, δεν περιμένουμε παθητικά το "θαύμα" της εξ ...αποκαλύψεως φώτισής μας, αλλά κινούμαστε αποφασιστικά προς κατάκτηση αυτής της απαραίτητης συλλογικής αυτοοργάνωσης, με σκοπό την ΣΥΝ-ΖΗΤΗΣΗ τού θέματος της Εξέγερσης- Επανάστασης, και ΑΝ είναι απαραίτητη ή μη...

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/06/2008 20:11:40

    Προφήτη, θα τολμησω να διαφωνήσω για αυτό που είπες για τον Μαρξ. Ο Μαρξ είχε δίκιο και η άκρατη δημοκρατία το καλύτερο πολίτευμα (αλλά μετά ήρθαν τα μαζικά μίντια και τα διαπλεκόμενα μίντια

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.