09/03/2009 16:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως ο Ψυχάρης έγινε …Πρετεντέρης


_________________________________________________________________________________________________
Θυμάστε που γράφαμε ότι Θύμωσαν οι εκδότες με τη συνέντευξη Παπανδρέου στην «Καθημερινή», τότε που μεταξύ άλλων η κ. Λώρη Κέζα είχε γράψει στο ΒΗΜΑ ένα άρθρο (κλικ εδώ) για τον Γιώργο Παπανδρέου που τον θύμωσε πολύ;

Η υπόθεση είχε μεγάλη ουρά, αλλά από όσα διαβάσαμε μέχρι στιγμής στον Τύπο και στο Διαδίκτυο κάποιοι την έβαλαν να δείχνει ...αλλού. Και συγκεκριμένα τον κ. Πρετεντέρη, ενώ έπρεπε να δείχνει τον κ. Ψυχάρη.

Να ποια είναι όλη η αλήθεια: Το «Πρώτο Θέμα» τυπώθηκε στην αρχή με το δισέλιδο που βλέπεται στην φωτογραφία όπου μεταξύ των άλλων έγραφε ότι ο Γιώργος συνταξίδευε με τον Πρετεντέρη, χωρίς να ανταλλάξουν κουβέντα. Το θέμα μπήκε στην πρώτη έκδοση. Μόλις το είδε όμως ο κ. Πρετεντέρης πήρε τηλέφωνο τον κ. Μπόμπολα και του είπε ότι το θέμα δεν ευσταθεί, επειδή ουδέποτε συνταξίδεψε με τον κ. Παπανδρέου και πως δεν έχει καμία σχέση. Στη συνέχεια, ο κ. Μπόμπολας έδωσε εντολή και το θέμα βγήκε από τη δεύτερη έκδοση, έτσι κυκλοφόρησε μόνο στην επαρχία.

Η αλήθεια είναι ότι δεν συνταξίδεψε ο κ. Πρετεντέρης με τον κ. Παπανδρέου αλλά ο ...κ. Ψυχάρης. Που όμως; Στο πήγαινε, ή στο έλα; Χα χα χα !!!

(Ενημέρωση 19:30): Επειδή ορισμένοι επιμένουν να παριστάνουν τους «αποκλειστικά» ενημερωμένους ιδού και μια ακόμα είδηση: Δεν ταξίδεψαν ο ένας στην business class και ο άλλος στην «οικονομική». Και οι δυο ταξίδεψαν Α΄ Θέση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 09/03/2009 17:53:34

    Στο χωριο μου λενε οτι ''ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥΡΗ ΕΧΟΥΝ''Τι Πρεντεντερης τι Ψυχαρης!!Ο ενας συμπληρωνει τον αλλον!!Και οι δυο ταγμενοι στον ιδιο σκοπο ''την πολιτικη εξοντωση του Γιωργου Παπανδρεου''Δεν τους βγηκε ομως διοτι ο δημοκρατικος κοσμος καταλαβε εγκαιρα τα πολιτικα παιχνιδια των νταβατζηδων και των οργανων τους και του εχει καταταξει στην συνειδηση του εκει που τους αξιζει!!!Γι αυτο εχουν .....σκυλιασει!!Πολυ σωστη και αξιοπρεπης η σταση του Γιωργου με το να μη συνομιλησει με τον Ψυχαρη κατα την διαρκεια του ταξειδιου!!!

  2. ariel avatar
    ariel 09/03/2009 17:54:56

    Ο κ. Πρετεντέρης διαμαρτύρεται διότι "ουδέποτε συνταξίδεψε με τον κ. Παπανδρέου". Μα δεν το έγραψε το Π.Θ. πρώτο. Η συντάκτις της εφημερίδας που δουλεύει το δημοσίευσε εδώ και αρκετές μέρες. Τότε δεν τον πείραξε? Γιατί δεν διέψευσε την συνάδελφό του, αλλά διαμαρτυρήθηκε μόλις άρχισε να σηκώνεται η σκόνη από την δημοσίευση.

  3. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 09/03/2009 18:03:48

    Μολις διαβασα την λιστα επιβατων που αναφερεται και ο......Πρετεντερης!!!!!Το ψεμα στο απογειο του.Μα λιγη ντροπη δεν υπαρχει σε αυτα τα ...ανθρωπακια???

  4. ΝΑΥΠΛΙΟΣ avatar
    ΝΑΥΠΛΙΟΣ 09/03/2009 18:04:16

    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΑΙ.Η ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΡΑΦΕ ΨΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ.ΑΣΕ ΔΕ ΚΑΙ Η ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟΥ.ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΛΙΓΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΕΓΚΥΡΟΥΣ.ΜΗ ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΛΑΤΕ....

  5. theo1611 avatar
    theo1611 09/03/2009 18:15:47

    Τελικά ποιανού άρθρο υπέγραψε η Λώρη: Του Pretender ή του Soulhearted?

    Γι' αυτήν βέβαια καμμιά δικαιολογία από πλευράς δεοντολογίας!!!

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/03/2009 18:17:37

    Δράμι φαιάς ουσίας δεν πρέπει να αναλώνεται για τα άτιμα φληναφήματά τους.

  7. theo1611 avatar
    theo1611 09/03/2009 18:26:03

    Ψυχάρης 100%!!!

    Ο Πρετεντέρης έχει το θάρρος της γνώμης του!!!

  8. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 09/03/2009 18:33:15

    Αφού άρχισε να κρύβεται ο Ψυχάρης πίσω από τον Πρετεντέρη (ο εργοδότης πίσω από τον υπάλληλο), φαίνεται ότι πλησιάζει το τέλος.
    Του πολιτικού αφεντικού και των δύο, άρα και της "δημοσιογραφικής βασιλείας" των δύο.
    Αυτό το εγχείρημα είχε από την αρχή μεγάλο ρίσκο, αλλά δεν το είχαν καταλάβει. Όπως και οι (λοιποί) Golden Boys.

  9. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 09/03/2009 19:01:20

    Ε όχι ρε παιδιά κι ο Πρετεντέρης υπάλληλος , θα στενοχωρηθεί το παιδί άμα το δει .

  10. bill avatar
    bill 09/03/2009 19:07:40

    Παιδιά στημένο είναι. Ο Ψυχάρης και ο Πρετεντέρης ψηφίζουν δαγκωτό ΓΑΠ. Απλά, έχουν στα χέρια τους μετρήσεις που δείχνουν οτι ο κόσμος τελικά προτιμά όσους στέκονται απέναντι τους. Συνέβη το 2004, συνέβη με Βενιζέλο, συμβαίνει και τώρα...

    Κοινώς χρυσάφι πιάνουν, σκατά γίνεται, τα ζώα...

  11. theo1611 avatar
    theo1611 09/03/2009 19:08:37

    Αν μη τι άλλο, ο Πρετεντέρης είναι δημοσιογράφος καθώς εκτίθεται καθημερινά και εκφράζει τη γνώμη του!!!

    Αν δεν συμφωνούμε μαζί του, αν κάνει κωλοτούμπες, αν αν αν, εν τούτοις τα λέει και τα γράφει φάτσα-κάρτα καθημερινά και επιχειρηματολογεί!!!

  12. αρχαίος avatar
    αρχαίος 09/03/2009 19:18:12

    Γιατί [greekpoliticalreview] θα του πέσει η υπόληψη αν πει κάποιος ότι είναι υπάλληλος του κ. Ψυχάρη, που τυχαίνει να είναι και μέτοχος του ΔΟΛ και εκδότης της εφημερίδας όπου εργάζεται ο αξιότιμος κ. Πρετεντέρης? Απλά όπως κάθε υπάλληλος είναι HIS MASTER'S VOICE...

  13. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 09/03/2009 19:31:34

    @ theo.O Πρετεντερης εχει την γνωμη του και εμεις την δικη μας!!Να τον ακους καθε βραδυ να μορφωνεσαι!!! Εμεις τον εγκαταλειψαμε γιατι μας παραμορφωσε!!Φτανει πια δεν θελουμε αλλο....!!!

  14. Factorx avatar
    Factorx 09/03/2009 19:31:36

    Επειδή ορισμένοι επιμένουν να παριστάνουν τους «αποκλειστικά» ενημερωμένους ιδού και μια ακόμα είδηση: Δεν ταξίδεψαν ο ένας στην business class και ο άλλος στην «οικονομική». Και οι δυο ταξίδεψαν Α΄ Θέση. Δηλαδή και ο κ. Γιώργος Παπανδρέου και ο κ. Στ. Ψυχάρης

  15. theo1611 avatar
    theo1611 09/03/2009 19:35:27

    Ερχόμαστε τώρα στα θεμελιώδη!!!

    Ο δημοσιογράφος, όπως και όλοι οι θεράποντες ελευθερίων επαγγελμάτων (ιατροί, μηχανικοί, δικηγόροι, κλπ κλπ) υπακούουν σε κάποιους κανόνες δεοντολογίας που επιβάλλουν ανεξαρτησία γνώμης άλλά και αμοιβή γι' αυτή την ανάληψη ευθύνης!!!

    Τι σημαίνει αυτό, ο εκδότης, ο καναλάρχης, ο οποιοσδήποτε πελάτης μπορεί να μην χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες που έλαβε και έχει πληρώσει, δεν μπορεί όμως να υποχρεώσει τον ελεύθερο επαγγελματία να αποδεχθεί τη γνώμη του πελάτη του, όταν αυτός κρίνει ότι κατ΄αυτόν τον τρόπο παραβιάζεται η ανεξαρτησία γνώμης και άρα η επαγγελματική δεοντολογία.

    Προφανώς η δεοντολογία δεν είναι κάτι θεωρητικό, αφορά αυτούς και μόνον αυτούς που υπόκεινται σε έλεγχο τήρησής της!!!

    Ο Πρετεντέρης π.χ. υπόκειται ή δεν υπόκειται σε έλεγχο δεοντολογίας? Αν υπόκειται, δεν είναι υπάλληλος και HIS MASTER'S VOICE, οπότε δεν είναι δυνατόν να κρίνεται ως τέτοιος!!!

  16. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 09/03/2009 19:39:47

    @ theo1611
    Έχω την εντύπωση ότι το "Βήμα" δεν είναι ούτε Liberation, ούτε Tageszeitung.
    Μπορεί πάλι να έχασα συνέχειες, δεν αποκλείεται.

  17. Factorx avatar
    Factorx 09/03/2009 19:40:30

    ΝΑΥΠΛΙΟΣ: ασχολήθηκε κανείς με την Κιέζα, ή όπως αλλιώς την λένε; Πλάκα σπάνε και οι άλλοι σχολιαστές και εμείς με το αν ηταν ο Ψυχάρης, η ο Πρετεντέρης. Και σιγά το θέμα, εδω που τα λέμε. Αστους να τσακώνονται. Ο Πρετεντέρης εβγαλε ανακοινώση στον Παπαγιάννη πριν απο λίγο οτι δεν τηλεφώνησε αυτός στον Μπόμπολα. Καλά ρε μεγάλε. Ο Λαμπράκης τηλεφώνησε; Και που να δείτε τι γινόταν σημερα το πρωι στο ΒΗΜΑ

  18. theo1611 avatar
    theo1611 09/03/2009 19:42:31

    @ Skorpios!!!

    Τον Πρετεντέρη δεν τον ακούω ποτέ!!! Μαθαίνω από τα σχόλια που γίνονται γι' αυτόν στο Διαδίκτυο και διαβάζω τα άρθρα του στην ηλεκτρονική έκδοση του Βήματος για να έχω και τη δική του άποψη στα θέματα!!!

    Έτερον, αν συμφωνώ ή δε συμφωνώ μαζί του (που δεν συμφωνώ), εκάτερον αν εκτιμώ ή όχι τη δημοσιογραφική του επάρκεια (που την εκτιμώ, διότι επιχειρηματολογεί, ακόμα κι άν δεν συμφωνώ με τα επιχειρήματά του)

  19. theo1611 avatar
    theo1611 09/03/2009 19:46:37

    Να και μια ερώτηση/απορία από τα προηγούμενα:

    Ποιός είναι πιό δημοσιογράφος, ο Ψυχάρης, η Κέζη ή ο Πρετεντέρης?

  20. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 09/03/2009 19:48:46

    @16Factorx''Eχει καμμια σημασια η θεση που ταξιδευσαν επι τελους η σημασια εχει η σταση του Γιωργου απεναντι στον Ψυχαρη?? Δεν ειναι μια αξιοπρεπης σταση σε εναν ανθρωπο που τον πολεμησε και συνεχιζει να τον πολεμαει??Τι επρεπε να κανει να του προσφερει και μια ανθοδεσμη για τα οσα εχει κανει γι αυτον??Ειμαστε σοβαροι επι τελους??

  21. ariel avatar
    ariel 09/03/2009 19:51:17

    Αγαπητέ Φάκτορα, για το σε ποιά θέση ταξίδεψε ο καθένας, ξέρουμε μόνο όσα διαβάσαμε. Και είναι η πρώτη φορά που άκουσα για την Α θέση και των δύο. Για να το λές εσύ θα ξέρεις καλύτερα. Και κάτι άλλο. Διάβασα στον τρωκτικό πως είναι ελεύθερος ο Vaskο. Αληθεύει? Αν ναι είναι πολύ ευχάριστο.

  22. Factorx avatar
    Factorx 09/03/2009 19:55:34

    Αντε να τελειώνουμε την πλάκα. Στο πήγαινε ηταν ο Ψυχάρης και στο έλα ο Ντερμπεντέρης

  23. Factorx avatar
    Factorx 09/03/2009 19:56:22

    @Skorpios, συμφωνων απολύτως μαζί σου. Εγω θα έλεγα στον κυβερνητη ννα το βγαλει στο μπαλκόνι

  24. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 09/03/2009 20:02:55

    @ 25 Factorx Δεν μου απαντας επι της ουσιας!Δεν πειραζει!!Να βγαλει στο μπαλκονι ποιος ποιον??

  25. Ν avatar
    Ν 09/03/2009 20:19:44

    Κύριε Φάκτορα,

    Με βάση την λίστα της Ολυμπιακής, ο Παπανδρέου ήταν που ταξίδεψε μπίζνες και ο Πρετεντέρης Οικονομική.

    C = Business Class
    Y = Economy

    Αυτό προκύπτει από τους κωδικούς της λίστας.

  26. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 09/03/2009 20:20:55

    Το ζήτημα του αν πράγματι ταξίδεψε ο Γιώργος Παπανδρέου ή κάποιος σωσίας του΄ το αν ήταν Α΄ θέση, οικονομική, σκαμνάκι ή στα γόνατα της συζύγου του΄ το τι ακριβώς έφαγε κατά τη διάρκεια της πτήσης (αν ήταν Σαρακοστή ή Τετάρτη/Παρασκευή, μπορούμε να πληροφορηθούμε το κατά πόσο νηστεύει)΄ το αν παραδίπλα καθόταν ο Ψυχάρης, ο Πρετεντέρης, ο Τερλέγκας, ο Γιάτσεκ Γκμόχ, η Άννα Βερούλη ή ο Αγιοβασίλης΄ το αν συνομίλησε με κάποιον από αυτούς (ελληνικά; αγγλικά; σουηδικά; νοηματική;)΄ το τι ακριβώς είπαν (μίλησαν περί ανέμων και υδάτων; ανάλλαξαν τυπικότητες; είπαν ανέκδοτα; ρεμπέτικα; τα κάλαντα)' το αν κάποια συνεπιβάτις του ζήτησε αυτόγραφο, έφτυσε τον κόρφο της, τον ερωτεύτηκε ή έπαιξε μαζί του ''μπιζ''΄ το αν έπεσαν σε κενά αέρος, κενά μνήμης, κενά ταμεία, καινά δαιμόνια΄ το αν είχε μαζί του το ποδήλατό του' το τι χρώμα είχαν οι αποσκευών του κλπ κλπ κλπ... είναι ζητήματα ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ και, ως εκ τούτου, συμμερίζομαι και προσυπογράφω την αγανάκτηση του Σκόρπιου, που με πενταπλή παρέμβασή του (έπονται κι άλλας) έσπευσε να ξεσκεπάσει τα σχέδια της μαύρης αντίδρασης που ''έχει σκυλιάσει''...

  27. osaperas avatar
    osaperas 09/03/2009 20:23:13

    @28
    Σωστός

  28. Μητσοτάκουλας avatar
    Μητσοτάκουλας 09/03/2009 20:33:05

    Ευτυχώς που ήταν μέσα και ο Ψυχάρης, γιατί άν δεν ήταν, μπορεί ο Εφραίμ θα είχε κάνει καμμιά δέηση να πέσει το αεροπλάνο. Κι αλλοίμονο, ο Χοντρο-Κώστας θα είχε απέναντι αντίπαλο το Χοντρο-Βαγγέλη.

  29. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 09/03/2009 20:41:19

    @ 28 Σπατζιωτη ανησυχησα !!που ησουν κρυμμενος τοση ωρα??Τωρα τι να πω για το κειμενο σου!!Εξακολουθω να πιστευω οτι καθημερινα επιβεβαιωνεις την γελοιοτητα σου,ταχουμε ξαναπει πολλες φορες ,να μην τα επαναλαμβανω!!

  30. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 09/03/2009 21:06:37

    @31. Ιδού η έκτη κατά σειρά αγωνιστική παρέμβαση του επαγρυπνούντος Σκόρπιου στον αγώνα που κάνει (με όπλο τη φοβερή του πέννα) εναντίον τον μίσθαρνων οργάνων του χοντρού, του κοντού, του μπουνταλά, του μπασμένου, του ωραίου, του κακάσχημου, του μελαχρινού, του ψαρομάλλη, περουκάτου, του έτσι κι έτσι, του έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα και όλων όσων επιβουλεύονται την θριαμβευτική πορεία του Γιώργου Παπανδρέου προς την κατάκτηση του ''νταμπλ'' (εκλογές-ευρωεκλογες).
    Λυπήσου μας, Σκόρπιε, όχι άλλα χτυπήματα. Παραδινόμαστε.

  31. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 09/03/2009 23:42:51

    Γιατί τέτοιος σαματάς για το ποιός συνταξίδεψε με τον ΓΑΠ και σε ποιά θέση. Στο τέλος θα τα βρούν.
    Και ειδικά με τους κκ Πρετεντέρη και Ψυχάρη, τους στυλοβάτες της δημοκρατικής παράταξης!!
    Το ΠΑΣΟΚ πάντα τα βρίσκει με τους πάντες και πάντα.
    Όποιοι και αν είναι αυτοί οι πάντες - μα όποιοι κι αν είναι.

  32. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 09/03/2009 23:46:40

    Και συμπληρώνω.
    Και όταν τα βρούν,όλοι μαζι(οι δημοκρατικές δυνάμεις), θα ταξιδεύουν Α θέση, εξόδοις μας.

  33. nio69 avatar
    nio69 10/03/2009 00:35:21

    q

  34. Helmut avatar
    Helmut 10/03/2009 10:23:30

    Η ουσία είναι το κατάπτυστο άρθρο της Λώρης Κέζα το οποίο προφανώς και συνετάχθη κατ'εντολήν και μετ'ευλογίας των εργοδοτών της.

    Τα άλλα είναι πασατέμπο. Κοινώς τροφή για παπαγαλάκια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.