#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/03/2011 22:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως ο Α. Σαμαράς "άδειασε" τον Γ. Παπανδρέου




του Κώστα Ροδινού

Σήμερα, είδαμε ακόμα μια …παράσταση του κ. Παπανδρέου με θεατές το εκλογικό σώμα.  Εκεί απευθύνεται ο πρωθυπουργός. Επιδιώκει να μας  φοβίσει, για να μην αντιδράσουμε  για τα χειρότερα που έρχονται. Με λεονταρισμούς εκ του ασφαλούς!

Χαμηλές προσδοκίες Έτσι, ενώ τον προηγούμενο μήνα ακούσαμε τον κ. Παπακωνσταντίνου να μας διαβεβαιώνει  ότι η ύφεση «ρηχαίνει», τις τελευταίες μέρες   συντηρείται  ένα κλίμα γενικότερης απαισιοδοξίας, εν όψει της Συνόδου.  Χαμηλές οι  προσδοκίες.

Προφανώς η οικονομία μας είναι ένα βήμα πριν την πτώχευση, αλλά   δεν τον ανακαλύψαμε τώρα. Τι συνέβη;

Κατ’ αρχήν το περίγραμμα των αποφάσεων μιας συνόδου κορυφής, είναι γνωστό εκ των προτέρων. Ο Επίτροπος Ρεν, φωνάζει κάθε μέρα για την επιμήκυνση και την μείωση των επιτοκίων. Απομένουν κάποιες τελευταίες πινελιές, αλλά  δεν θα αλλάξει  η φιλοσοφία. Για αυτό ο πρωθυπουργός  δραματοποιεί επικίνδυνα την κατάσταση για να τα παρουσιάσει ως δικά του επιτεύγματα! Υπό δύσκολες συνθήκες μάλιστα!

Moodys για ….συναίνεση;

Γιατί  ο  κ. Παπανδρέου ζήτησε συνάντηση των πολιτικών αρχηγών την  Τρίτη;  Γνώριζε αυτό που θα είχε προηγηθεί τη Δευτέρα;

Πως  και ο πρωθυπουργός θυμήθηκε ξαφνικά τη συναίνεση, αφού μέχρι τώρα τίποτα δεν τήρησε από τα συμφωνηθέντα;

Προφανώς και η  έκθεση της Moody’s αποτελεί μια κακή εξέλιξη για την οικονομία  μας. Όμως, δεν λέει κάτι που δεν γνωρίζαμε ήδη. Απλώς  τα έφερε στην επιφάνεια! Μήπως, όμως, αυτό εξυπηρετεί τους σχεδιασμούς του κ. Παπανδρέου;

Η ……γενναιότητα του θύματος Η αλήθεια είναι ότι η υποβάθμιση της Moody’s, κυρίως η χρονική στιγμή που ανακοινώθηκε,  δίνει   στην απελπισμένη κυβέρνηση Παπανδρέου το δικαίωμα να ισχυρίζεται ότι βρίσκεται αντιμέτωπη με τους κερδοσκόπους!  Ότι είναι …θύμα  ενός ευρύτερου σχεδιασμού που την ξεπερνά.

Για  αυτό και τα ….ηρωικά περί δήθεν ασκήσεως βέτο!

Είναι, όμως, έτσι τα πράγματα;

Ο  κ. Παπανδρέου μπορεί να διακηρύττει δημόσια ότι αναζητεί τη συναίνεση, αλλά μήπως κατά βάθος στόχευε στη πόλωση και στη ρήξη;

Για να βρει το τέλειο άλλοθι ότι τον ….υπονομεύουν όχι μόνο εξωτερικοί, αλλά και εσωτερικοί παράγοντες και να φορτώσει εκεί τις δικές του ευθύνες;

Όπως ο Ολυμπιακός …Βόλου Παρακολουθώ με πολύ σκεπτικισμό αυτό το κλίμα απαισιοδοξίας που καλλιεργείται  ενόψει της Συνόδου Κορυφής της 25ης Μαρτίου!

Μας προετοιμάζουν για την  «ημέρα της κρίσεως»!

Σχεδόν  έχουν καταφέρει να μας πείσουν ότι δίνουν μια άνιση μάχη, χαμένη εκ των προτέρων!

Όπως,  ο Ολυμπιακός Βόλου όταν πήγαινε να παίξει με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ. Αν έχανε, ήταν μες το πρόγραμμα! Αν έφερνε  ισοπαλία, θα ισοδυναμούσε  με νίκη! Η δε νίκη, ήταν θρίαμβος!

Θα μου πείτε ότι  αυτό το κλίμα απαισιοδοξίας παραλύει κάθε οικονομική δραστηριότητα στο εσωτερικό και ενισχύει την αβεβαιότητα και την ανασφάλεια στις αγορές. Σιγά τώρα! Έχουν κάνει πολύ χειρότερα! Τι να πρωτοθυμηθώ;  «τιτανικός», «εντατική», «δεν υπάρχει σάλιο», «είμαστε η πιο διεφθαρμένη χώρα».

Το δόλωμα Γιατί το κάνουν;

Πρώτον, για να εξαναγκάσουν την αντιπολίτευση σε κάποιας μορφής, αν όχι συναίνεση, τουλάχιστον ανοχή! Και συν-ενοχή άμα προκύψει, ακόμα καλύτερα!

Δεύτερον, για να δικαιολογήσουν τα νέα μέτρα που έχουν συμφωνήσει στο παρασκήνιο και τα οποία ενδεχομένως θα μας ανακοινωθούν μετά τη Σύνοδο. Τίποτα δεν παίρνεις, χωρίς αντίτιμο.

Τρίτον, αν κάτι πάει στραβά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις, να υπάρχει έτοιμο  το σενάριο κρίσης που θα δικαιολογήσει, είτε πρόωρη προσφυγή στις κάλπες ή άλλου είδους πρωτοβουλίες.

Η εκτίμηση μου είναι  η εξής:

-Αυξάνουν τον βαθμό δυσκολίας του εγχειρήματος!

-Ακολουθούν τακτική χαμηλών προσδοκιών

-Καλλιεργούν κλίμα απαισιοδοξίας.

-Κρατούν ανοικτό και το σενάριο της ρήξης. Γι αυτό και η κλήση της κας Μπακογιάννη. Μήπως και πατήσει την πεπονόφλουδα ο  κ. Σαμαράς και έλεγε δεν πηγαίνω.

Ελάχιστο αποδεκτό , μέγιστο επιθυμητό Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, ακόμα και ο «ελάχιστος αποδεκτός στόχος», μπορεί να εμφανιστεί ως  «το μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα, υπό τις παρούσες συνθήκες»!

Αυτή η τακτική διευκολύνει ακόμα και τους χειρισμούς της κας Μέρκελ, που  υποτίθεται, ότι είναι η σκληρή της υπόθεσης και θα πρέπει να προβεί σε παραχωρήσεις!  Άλλωστε η Moody’s  στην κα Μέρκελ ….απευθυνόταν, πρωτίστως!!

Ο στόχος είναι διπλός:

Αν ο  κ. Παπανδρέου έχει στη βαλίτσα του, τα ελάχιστα συμφωνηθέντα, (δηλαδή επιμήκυνση και επιτόκια) θα επιστρέψει ως ….νικητής! Και ως νικητής, μπορεί να πάει σ’ εκλογές με το επιχείρημα ότι μας …έσωσε! Έστω να κερδίσει πολιτικό χρόνο!

Αν  η βαλίτσα του είναι, άδεια, τότε όλα είναι ανοιχτά! Αλλά και πάλι μπορεί να πάει σ’ εκλογές! Τον πολεμούν «ξένα συμφέροντα και η αντιπολίτευση δεν  στήριξε  την εθνική προσπάθεια»!

Μήπως τελικά η σημερινή δήλωση του κ.  Σαμαρά,  ακύρωσε τους σχεδιασμούς του πρωθυπουργού;

Επειδή λέγοντάς του ότι αυτά που περιλαμβάνει ως μέγιστους στόχους στην ατζέντα του ο πρωθυπουργός (Ευρωομόλογο, επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του Δανείου των 110 δισ., μείωση του κόστους δανεισμού, επαναγορά των ελληνικών Ομολόγων) έχουν ήδη τεθεί στην ΕΕ και προωθηθεί από τον ίδιο τον Σαμαρά και ότι το βασικό είναι το Μνημόνιο και η δραστική αλλαγή των όρων του, του έβαλε στην πραγματικότητα μεγαλύτερο στόχο, που δεν μπορεί να τον πιάσει.

Με άλλα λόγια, ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έβαλε τον πήχη ψηλότερα από εκεί που επιχειρούσε να τον χαμηλώσει ο Πρωθυπουργός!

Ίσως επειδή γνωρίζει ότι δεν μπορεί να τα καταφέρει…..

Μήπως τελικά ο πρωθυπουργός  την «πάτησε» και έπεσε στη παγίδα  που σχεδίαζε;

Υ.Γ.  Το ό,τι ο κ. Παπανδρέου δεν ήθελε καμιά συναίνεση επιβεβαιώνεται από τις διαρροές του Μαξίμου σε βάρος του  κ. Σαμαρά, καμία από τις οποίες δεν συνέβη. Και από το κλίμα έντονων φραστικών επιθέσεων και ύβρεων που επικράτησε τις προηγούμενες ημέρες.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. skeptomenos avatar
    skeptomenos 08/03/2011 22:52:12

    Την ευφυΐα τους, όση έχουν, καλό είναι οι κυβερνώντες, να την χρησιμοποιούν για να βρουν καμία λύση για την πατρίδα, και όχι για τακτικισμούς, που μόνο καλό δεν κάνουν.
    Δεν πρόκειται να βρουν συνενόχους.
    Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους μνημονικούς.

  2. neotera avatar
    neotera 08/03/2011 22:54:28

    Ο παπάντριου δεν ήθελε καμμία συναίνεση και ο Σαμαράς τον παγίδευσε ... Δεν κατάλαβα καλά. Εχετε παρακαλώ την καλωσύνη να εξηγήσετε το φινάλε ?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ neotera 08/03/2011 23:13:10

      Ο σχεδιασμός του Παπανδρέου έλεγε να δραματοποιήσει τα πράγματα. Οτι περίπου θα γυρίσει άπρακτος από τη Σύνοδο Κορυφής,
      Ουσιαστικά, όμως, έχουν κλείσει δυο πράγματα: επιμήκυνση σίγουρα και κάποια μείωση του επιτοκίου. Ενδεχομένως κατά τα πρότυπα της Ιρλανδίας.
      Αυτά, λοιπόν, ετοιμαζόταν να μας τα παρουσιάσει ως τον ....διαπραγματευτικό του θρίαμβο.
      Ο Σαμαράς σήμερα του έβαλε παραπάνω στόχους, κυρίως, επαναγορά ομολόγων και όχι στα νέα μέτρα.

      • SPYROS T. avatar
        SPYROS T. @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 06:20:22

        Την επαναγορά ομολόγων την λέγαμε "ελεγχόμενη χρεωκοπία" σε παλαιότερη ανάρτηση...

        Τώρα είναι πρόταση του Σαμαρά;;;;;;;;;;;

  3. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/03/2011 23:04:26

    Είχαμε σήμερα και παρέμβαση του Υπουργού Οικονομικών των Η.Π.Α Timothy Geithner οποίος πραγματοποιεί ταξίδι αστραπή στη Γερμανία. Δήλωσε ότι "πρέπει να υπάρξει ισορροπία ανάμεσα στα σκληρά μέτρα λιτότητας που εφαρμόζουν οι περιφερειακές χώρες του Νότου και στη χρηματοδότηση που χρειάζονται για να λειτουργήσουν οι μεταρρυθμίσεις". Οι Αμερικανοί φαίνεται ότι πιέζουν τους Γερμανούς για περαιτέρω ενίσχυση της χρηματοδότησης μέσω του μηχανισμού EFSF προφανώς γιατί φοβούνται τους κλυδωνισμούς που θα προκαλούσε και στο οικονομικό και στο γεωπολιτικό πεδίο η πτώχευση κάποιας χώρας της Ευρωζώνης. (Έτσι τουλάχιστον λέει το ρεπορτάζ του Reuters).

    Πάντως, είναι τουλάχιστον αστείο να πιστεύουμε ότι ο Παπανδρέου θα διαπραγματευτεί το οτιδήποτε με τη Μέρκελ. Αφού του έχει ήδη γίνει γνωστό αρμοδίως το τι μπορεί να περιμένει από τους γερμανούς και έναντι αυτού μάλλον έχει συμφωνήσει πλήρως στα μέτρα του Πακέτου Ανταγωνιστικότητας - άσχετα να θα περάσει αυτό ή όχι. Τα υπόλοιπα είναι επικοινωνιακά παίγνια για τους ιθαγενείς.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/03/2011 23:07:58

      Και το link της είδησης για την Αμερικάνικη παρέμβαση: h--p://www.reuters.com/article/2011/03/08/us-germany-usa-economy-idUSTRE7273RH20110308

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/03/2011 23:17:36

        Γιάννη,
        η αμερικανική οικονομία προσπαθεί να ανακάμψει και θέλουν σχετικά υποτιμημένο δολάριο.
        Αν η κρίση στη ζώνη του ευρώ συνεχιστεί θα ανατιμηθεί το δολάριο, οπότε μπορεί να επιβραδυνθεί η πορεία της οικονομίας τους.
        Εχουν λόγους να παρέμβουν...

        • zackii avatar
          zackii @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 13:45:59

          Μήπως όλα αυτά είναι γιά να περάσουν νέα μέτρα? Αυτές οι δακρύβρεχτες παραστάσεις μας είναι γνωστές πιά. Εδώ και τώρα δέσμευση του Σαμαρά ότι όποια νέα μέτρα ληφθούν κατά μισθωτών και συνταξιούχων από εδώ και πέρα θα τα καταργήσει ως κυβέρνηση. Αλλιώς μετά από λίγο θα νοσταλγεί το 19%. Με πρώτο κατά του εμένα...και όχι μόνο.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/03/2011 23:10:44

    ανοχή... ανοχή... Βρήκα κάτι στα αγγλικά που σε μετάφραση λέει "αν οι ηλίθιοι μπορούσαν να πετάξουν, εδώ θα είμαστε αεροδρόμιο".

    Τον ανέχεσαι το ψέυτη;

    Να ακούσω και για εθνική ομοψυχία...

    • factorx avatar
      factorx @ archaeopteryx 08/03/2011 23:18:34

      Εσυ τι λές; τον ανέχεται; η φωτογραφία μόνο τα λέει όλα. Από την άλλη δεν μπορεί και να τον πάρει στο κυνηγητό. υπομονή

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ factorx 09/03/2011 00:37:46

        Υπομονή... υπομονή...

      • -ΕΛΛΗΝΙΔΑ- avatar
        -ΕΛΛΗΝΙΔΑ- @ factorx 09/03/2011 09:07:46

        ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ...ΛΕΕΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.

  5. Κάποιος avatar
    Κάποιος 08/03/2011 23:15:16

    "...η Νέα Δημοκρατία στηρίζει αποφασιστικά το ευρωομόλογο, το αναπτυξιακό ευρωπαϊκό ομόλογο, την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των δανείων, τη μείωση του κόστους δανεισμού και την επαναγορά ελληνικών ομολόγων...η ικανοποίηση αυτού του πακέτου σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να συνοδευτεί από νεα σκληρά μέτρα...Βασική του λύση είναι η δραστική αλλαγή των όρων του μνημονίου."

    Οι παραπάνω δηλώσεις μπορούν να ερμηνευτούν σαν άδειασμα στον ΓΑΠ, αλλά και σαν γενικότερο άδειασμα από την άλλη, όσων πιστεύουν ότι η λύση στην ελληνική οικονομική κρίση δεν πρόκειται ποτέ να επιτευχθεί χωρίς ριζική και πλήρη ανατροπή του αντισυνταγματικού μνημονίου και της παράνομης δανειακής σύμβασης σύμφωνα με τους νόμους του κράτους.
    Οποιος πιστεύει ότι η λύση είναι τα ημίμετρα και τα διαφορετικά μείγματα πολιτικής μπορεί να επιχαίρει και οι υπόλοιποι να προβληματίζονται.

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 08/03/2011 23:20:40

    Κάποιε,
    ορθά το θέτεις.
    Ομως, τις τελευταίες μέρες έγιναν πολλές τακτικές κινήσεις.
    Τα σπουδαία μετά τις 25 Μαρτίου.

    • basilisarta avatar
      basilisarta @ Κώστας Ροδινός 08/03/2011 23:59:39

      Κύριε Ροδινέ αυτό που κατάλαβα σήμερα είναι οτι Σαμαράς συμφωνεί τελικά με το μνημόνιο οχι ομως αυτό του παπανδρέου αλλά ένα “άλλο” μνημόνιο. Τοχει καταλάβει αυτό ο κόσμος και γι’ αυτό η νδ δεν πάει καλά. Μάλλον πρέπει ν’ αλλάξει αυτό το πολιτικό σκηνικό .

      • factorx avatar
        factorx @ basilisarta 09/03/2011 00:01:25

        Που το είδες το άλλο μνημόνιο;

        • basilisarta avatar
          basilisarta @ factorx 09/03/2011 00:05:36

          Το είπε ο ίδιος

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ basilisarta 09/03/2011 00:26:19

            Δεν είπε αυτό.
            Θα το πώ για πολλοστή φορά με τον κίνδυνο να γίνω μονότονος.
            Αυτά που θέτει ο Σαμαρά στη δήλωσή του, αν γίνουν δεκτά, ουσιαστικά ακυρώνουν το μνημόνιο.
            Πόσο πιο ξεκάθαρα να το θέσει!

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:40:52

            Δεν το ακυρώνουν ουσιαστικά, αλλά το τροποποιούν.
            Η φράση :«Βασική του λύση είναι η δραστική αλλαγή των όρων του μνημονίου» αλλά και όλες οι προηγούμενες στην ανακοίνωση πουθενά δεν μιλούν ή υποννοούν ακύρωση του ιδίου καθώς και της δανειακής σύμβασης.

            Οπως έγραψα και πρωτύτερα η τοποθέτηση είναι σαφής, κι αν αυτή αποτελεί στοχευμένη πολιτική επιλογή, τακτικό ελιγμό, παρελκυστική πολιτική ή υπαναχώρηση, θα το δείξει το άμεσο μέλλον.
            Πάντως έμμεση ή άμεση αναφορά ακύρωσης της δανειακής σύμβασης και των όρων του Μνημονίου δεν έχει εμφανιστεί ή τουλάχιστον υποννοηθεί.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:44:04

            Όταν κάνεις μαζί μου ένα συμβόλαιο, και με έχεις δέσει κόμπο και μετά από κάποιο καιρό το ξαναδιαπραγματευτείς μαζί μου, και το συμβόλαιο αυτό αλλάξει τόσο πολύ ώστε να μην ανταποκρίνεται στοιν αρχικό σου σκοπό (δηλαδή να με δέσεις κόμπο), εσύ μπορεί να το ονομάζεις συνέχιση του συμβολαίου, εγώ όμως θα δικαιούμαι να λέω ότι ουσιαστικά ακύρωσα τον σκοπό για τον οποίο συνετάχθη...

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:55:21

            Συμφωνώ, αλλά εσύ ερμηνεύεις τις δηλώσεις με βάση μελλοντικά δεδομένα, ενώ εγώ με τα δεδομένα του σήμερα.
            Υπάρχει καμιά εγγύηση ότι οι δηλώσεις αυτές είναι στρατηγικός ελιγμός αντί υπαναχώρηση και έμμεση νομιμοποίηση μιας αντισυνταγματικής και παράνομης δανειακής σύμβασης ;

            Είναι μόνο θέμα πίστης και εμπιστοσύνης στις προθέσεις και στις μελλοντικές κινήσεις της ΝΔ, εφόσον γίνει κυβέρνηση.
            Για κάποιους αυτό είναι αρκετό αλλά για κάποιους άλλους όχι και νομίζω όχι αδικαιολόγητα.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 01:03:04

            Εδώ Κάποιε μου, προ διετίας υπήρξαν πολλοί που έδωσαν βάση στο "τα λεφτά υπάρχουν" και δικαιούνται ακόμη να μας ομιλούν επειδή δήθεν έσωσαν την χώρα...

            Και δεν θα δικαιούται και ο Σαμ να πεί την άποψή του;

            Τώρα το τι θα πιστέψει καθένας, είναι ζήτημα μεταφυσικό, το οποίο δεν μπορώ να αντιμετωπίσω.

            Πχ, προσωπικά πιστεύω στο Χριστό, οτι είναι ο Αληθινός εξ Αποκαλύψεως Υιός του Θεού, δεν ήμουν όμως παρών στην Σταύρωση, ούτε μου έστειλε μανιφέστο ο Απόστολος Πέτρος...

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 01:07:40

            Έθεσες δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων!
            Στην Ελλάδα η πολιτική δεν είναι η τέχνη του εφικτού αλλά η τέχνη του μεταφυσικού.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 01:35:08

            ιεροφάντη, έδωσες την καλύτερη ερμηνεία

          • spiros avatar
            spiros @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 07:16:37

            Κώστα Καλημέρα
            Ο κόσμος δεν το αντιλήφθηκε διότι στην μασημένη τροφή που δέχεται καλύπτεται έντεχνα.

  7. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 08/03/2011 23:32:43

    Είμαι ένας πολίτης της χώρας .Παρακολουθώ τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις και τις αντιλαμβάνομαι όσο με κόβει το μυαλό μου.
    Θέτω ως παραδοχή κ.Ροδινέ ότι έχετε δίκιο στο άρθρο σας και ο Σαμαράς κέρδισε με τη στρατηγική του μια μάχη.
    Εγώ τι κέρδισα από αυτό;
    Άκουσε κανένας καμία δέσμευση από τον πρωθυπουργό ότι θα βελτιωθεί η ζωή μας;
    Μπόρεσε να τον στριμώξει ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να δεσμευτεί για κάτι απέναντι στον ελληνικό λαό ;
    Εκεί που θέλω να καταλήξω το συλλογισμό μου είναι ότι το πολιτικό σύστημα αδυνατή να εκπροσωπήσει το λαό και να τον πείσει για το οτιδήποτε.
    Καλή η εφαρμογή τακτικών από τον Σαμαρά ,που φανερώνουν την ανωτερότητα του σε σχέση με τον ΓΑΠ , αλλά στην παρούσα φάση ο τόπος έχει ανάγκη από περισσότερη δράση.
    Δεν μπορεί όλοι να παραδέχονται ότι το πασοκ μας οδηγεί στη χρεωκοπία και ταυτόχρονα να περιμένουμε ήσυχα την κατάρρευση του για να καρπωθούμε τα πολιτικά κέρδοι και να εμφανιστούμε στη συνέχεια ως σωτήρες.Αυτό το αντιλαμβάνεται ο κόσμος και γι 'αυτό η ΝΔ δεν καρπώνεται την φθορά του πασοκ.Ο ψηφοφόρος πλέον στην Ελλάδα έχει γίνει καχύποπτος και άκρως απαιτητικός .Ζητά να ακούσει συγκεκριμμένα πράγματα και όχι έκθεση ιδεών.
    Ο κόσμος έξω φωνάζει ΒΟΗΘΕΙΑ και εμείς του προσφέρουμε πολιτικό πολιτισμό και βαριά κουλτούρα.
    Μπορεί να βγει η ΝΔ και να ζητήσει εκλογές;
    Μπορούν όλα τα στελέχη της ΝΔ να αποκτήσουν τον καταγγελτικό λόγο του Μιχελάκη ;

    • factorx avatar
      factorx @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 09/03/2011 00:00:47

      Αν ίσχυαν όλα αυτά που αναφέρεις για το επίπεδο συνειδητοποίησης του κόσμου, τότε έχεις δίκαιο και ο Σαμαράς ακολουθεί λάθος τακτική. Δεν ισχύουν όμως, ο Παπανδρέου παραμένει ακόμα ισχυρός , όπως και το ΠΑΣΟΚ, και λόγω κυρίως της απαξίωσης της ΝΔ αν πάμε σε εκλογές η ΝΔ θα χάσει. Διότι αν νομίζεις ότι θα καταρρεύσει το ΠΑΣΟΚ λόγω του κινήματος των διοδίων είσαι πολύ γελασμένος. Ο Σαμαράς κάνει αυτό που μπορεί σε αυτήν την φάση: οικοδόμηση της αξιοπιστίας του και ανανέωση της ΝΔ. Και δωράκια αυτουπονομευσης με πρόωρες εκλογές μονο ο Καραμανλής έκανε στον εαυτό του. Και για να σε προλάβω, φυσικα και γινονται λάθη και δεν είναι όλα ρόδινα:
      Μήπως εκεί στη ΝΔ ξέχασαν ότι βρίσκονται στην αντιπολίτευσηhttp://www.antinews.gr/2011/03/07/89618/
      τη γενική πορεία όμως να κοιτάμε και να μην πέφτουμε έυκολα σε παγίδες του τύπου "γιατι δεν ζητάει εκλογές", "γιατί δεν πηρε με τις κλωτσιές τον ΓΑΠ" και άλλα τετοια παρόμοια

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ factorx 09/03/2011 00:16:11

        την οικοδόμηση της αξιοπιστίας τη βλεπουμε.
        την ανανέωση?

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ factorx 09/03/2011 00:34:44

        Δεν είναι θέμα πολιτικής συνειδητοποίησης.
        Είναι θέμα ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ πλέον.
        Οι Έλληνες πολίτες δεν γίνανε σε ένα χρόνο πολιτικοί αναλυτές .
        Αυτό που έγινε είναι 17% ανεργία,μείωση των εισοδημάτων κατα 40% και καμιά προοπτική για το μέλλον.
        Σ'αυτά δεν απαντάει κανείς.Και μη μου πεις για τις οικονομικές προτάσεις του Σαμαρά σχετικά με την ανάπτυξη γιατί με το ζόρι κατάφερε να πείσει τους βουλευτές της ΝΔ να τις εστερνιστούν κι ας ήταν κατ'εμέ σωστές.Ο ΓΑΠ διατηρεί την δυναμική του γιατί η ΝΔ αδυνατεί να παρουσιάσει πειστικά μια εναλλακτική λύση είτε σε πρόσωπα είτε σε πολιτικές θέσεις.
        Δηλαδή ο κόσμος είχε κουραστεί το 2004 από το πασοκ και εξέλεξε τον Καραμανλή ενώ τώρα ,του είναι όλα ρόδινα και προτιμά τον ΓΑΠ από τον Σαμαρά;
        Ξεκάθαρες πολιτικές λύσεις και άμεσως λόγος.ΝΑΙ ή ΟΧΙ.
        Ο κόσμος δεν έχει αντοχές να προσπαθήσει να ερμηνεύσει τις αγνές προθέσεις του Σαμαρά.Πόσοι είναι αυτοί που θα κάτσουν να αναγνώσουν και να αναλύσουν το παραπάνω άρθρο του κ Ροδινού ώστε να διαπιστώσουν έμμεσα την πολιτική αξία του Σαμαρά και να πειστούν να τον ψηφίσουν όταν προκύψουν εκλογές;
        Βλέπεται πως πάει πολύ μακρια η βαλίτσα και δυστυχώς χρόνος δεν υπάρχει.

      • SPYROS T. avatar
        SPYROS T. @ factorx 09/03/2011 06:26:09

        ".....αν πάμε σε εκλογές η ΝΔ θα χάσει"...

        Μπράβο Φάκτορα, τώρα λες τα πράγματα με το όνομά τους!

        Το απότέλεσμα των ενδεχόμενων εκλογών το ξέρει κι ο Σαμαράς για αυτό κάνει την πάπια προς απορίαν όλων μας...

        Πρέπει να "ψαχτεί" καί ο ίδιος και να ψάξει καί στο επιτελείο του να βρει γιατί θα χάσει τις εκλογές...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 09/03/2011 00:21:26

      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ,
      Ο Σαμαράς τοποθετήθηκε εναντίον του μνημονίου, όταν όλοι έλεγαν οτι είναι η σωτηρία μας.
      Είχει τη διορατικότητα να δεί ο,τι το μνημόνιο οχι απλώς δεν αποτελούσε λύση, αλλά μας οδηγούσε σε αδιέξοδο.
      Στις 25 Μαρτίου θα ληφθεί μια απόφαση, στο πλαίσιο του μνημονίου.
      Επ' αυτού όφειλε να τοποθετηθεί.
      Και τοποθετήθηκε εξυπνα κατά τη γνώμη μου και έβαλε δύσκολα στον Παπανδρέου.
      Ουσιαστικά του ζήτησε να διεκδικίσει πράγματα που ακυρώνουν το μνημόνιο.
      Μη μας διαφεύγει οτι ο κ. Σαμαράς έχει δεσμευτεί οτι τέλος Μαρτίου, αρχές Απριλίου θα ανακοινώσει την πρότασή του για την έξοδο από την κρίση.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:25:55

        Αποκλείεις το ενδεχόμενο στη Συνεδρίαση του ΕΛΚ ο Σαμ να έμαθε ή να του είπαν ότι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν μετά τις 25 Μαρτίου;

        Διότι α) για να του βάζει δύσκολα και β) για να ανακοινώνει το πρόγραμμά του μετά την ημερομηνία αυτή, μου φαίνεται ότι ο Στοχαστής θα πάει μεν βόλτα στις Βρυξέλλες έτοιμος για όλα, αλλά λύση δεν θα πάρει...(το ισχυρίζομαι και παρακάτω)

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ierofantis 09/03/2011 00:28:23

          Δεν το αποκλείω.
          Ομως, τα αιτήματα που έθεσε σήμερα ουσιαστικά είναι εκτός μνημονίου

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:37:21

            Είναι εντός όμως αυτού που, όπως και να το βαφτίσει κανείς, τελικά είναι ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΧΡΕΟΥΣ.

            Κατά συνέπεια, εκτιμώ ότι στην πραγματικότητα οι ευρωπαίοι θέλουν λίγο χρόνο ακόμη ώστε να τακτοποιήσουν τα των τραπεζών τους (να τις απαλλάξουν από την πολλή ελληνική ομολογιακή χαρτούρα), εν συνεχεία να επιμηκύνουν την αποπληρωμή του Μνημονίου μειώνοντας το επιτόκιο, να δώσουν στην χώρα ρευστό (μέσω ευρωομολόγου) για την επαναγορά ομολόγων και ίσως και την αποκληρωμή των δανεικών του ΔΝΤ ώστε να βγει ο Αμερικανικός δάκτυλος από την Ευρώπη, και τέλος να οδηγήσουν την χώρα σε γερό κούρεμα του λοιπού (εκτός Μνημονίου) χρέους, χωρίς να κινδυνεύσουν άμεσα οι μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες (κυρίως γαλλικές και γερμανικές).

            Αυτά θα γίνουν όχι γιατί το λέω ή το θέλω εγώ, αλλά γιατί αλλιώς δεν βγαίνει το πράγμα. Εκτός αν νομίζουμε ότι με ζεϊμπεκιές και γιούργια, θα δώσουμε τον υπερ πάντων αγώνα και και δικαιωθούμε...

            Και εννοείται ότι δεν θα είναι Πρωθυπουργός στο σενάριο αυτό, ο Βραβευμένος με Quadriga...

          • Εύμηλος avatar
            Εύμηλος @ ierofantis 09/03/2011 10:49:43

            ierofantis
            είσαι στα πλαίσια του σεναρίου. Το είχε δημοσιεύσει σε όλες του τις εκδοχές η Frankfurter Allgemeine περίπου πριν ένα μήνα.
            Ο ΓΑΠ πήγε για εσωτερική κατανάλωση να δραματοποιήσει τα πράγματα για να μπορεί να δικαιολογήσει την επιστροφή του απ’ τις Βρυξέλλες στις 25 Μαρτίου.
            Σωστά ανέβασε τον πήχυ ο Σαμαράς, συνεπής προς την αρχική του θέση, ότι η χώρα πρέπει να απαλλαγεί απ΄το Μνημόνιο και τους προθύμους του. Αρκεί αυτό να το συνειδητοποιήσει κι ο ελληνικός λαός που θα κληθεί να αποφασίσει επ’ αυτού.

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:34:09

        ελπιζουμε οτι το Ζαπειο ΙΙ οπως αποκαλειται να μην περιλαμβανει εκτιμησεις του τυπου σε εναμιση χρονο διαγραφη του χρεους και να ειναι επαρκως σαφης ως προς τις δρασεις!!!

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ αχ κουλα!! 09/03/2011 00:36:15

          # σαφες

        • Game over avatar
          Game over @ αχ κουλα!! 09/03/2011 01:05:21

          Ποτέ δεν μίλησε ο Σαμαρας για διαγραφή χρέους. Μίλησε για ισοσκελισμενους προϊπολογισμούς, κάτι που σήμερα είναι ζητούμενο απ όλη την Ευρώπη

          • Εύμηλος avatar
            Εύμηλος @ Game over 09/03/2011 10:52:43

            Μέχρι και η Ντόρα προχτές στο Βόλο μίλησε για ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς και μάλιστα κατοχυρωμένους συνταγματικά!!!

  8. Aris. A avatar
    Aris. A 08/03/2011 23:58:53

    Λοιπόν έχουμε και λέμε για τις παραμέτρους του προβλήματος:

    1,5 δισ ευρώ απόκλιση τα έσοδα από τον στόχο του προυπολογισμού το δίμηνο.
    Προφανώς με την κρίση να βαθαίνει και να αγκαλιάζει την αγορά η απόκλιση δεν θα είναι 1,5*6=9 αλλά πολύ παραπάνω 12 με 15 δις.

    Οργάνωση κράτους κλάφτα Χαράλαμπε.
    Ούτε πόσους δημόσιους υπαλλήλους πληρώναμε δεν ξέραμε και χρειάστηκε να κάνουμε απογραφή το 2010 για να το μάθουμε.

    Το πάρτυ της σπατάλης στο δημόσιο συνεχίζεται.

    Σοβαρότητα κράτους άστα να πάνε.

    Για ένα μήνα η κυβέρνηση διαπραγματεύεται με 300 παράνομους νοματαίους και άκρη δεν έχει βγει.

    Εαν υποθέσουμε ότι μας κουρεύουν το χρέος και κάνουν ότι θέλουμε είμαι σίγουρος ότι σε δέκα χρόνια θα είμαστε πάλι στα ίδια.

    Πρώτος ο Παπανδρέου θα πλακώσει τους διορισμούς για να ξαναβγεί.

    Εαν λοιπόν με τις παραπάνω παρατηρήσεις είμαστε εμείς στην θέση των Γερμανών τι θα κάναμε ;;

    Θα χάριζα στην Ελλάδα για να της χρυσώσω το χάπι το 30 με 50% του χρέους και θα την πέταγα από το Ευρώ για να λύσω μια και καλή το πρόβλημα.

    Με δεδομένη και την ηπιότητα Σαμαρά που ήταν σαν να έλεγε Γιώργο φάε το αγγούρι μόνο σου δεν σου δίνω κανένα άλλοθι.

    Ετοιμαστείτε η για ελεγχόμενη χρεωκοπία εντός ευρώ με σκληρή λιτότητα ή για δραχμή.

    Και στις δύο περιπτώσεις θα πούμε τον δεσπότη Παναγιώτη.

    ΟΣΕ, συγκοινωνίες, νοσοκομεία δεν ξέρουμε τι πληρώνουμε.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Aris. A 09/03/2011 00:04:59

      "Με δεδομένη και την ηπιότητα Σαμαρά που ήταν σαν να έλεγε Γιώργο φάε το αγγούρι μόνο σου δεν σου δίνω κανένα άλλοθι"
      Τα είπες όλα με μια φράση.
      Βέβαια το μεγαλύτερο αγγούρι θα το φάμε εμείς.

      • factorx avatar
        factorx @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 09/03/2011 00:14:58

        Ο Σαμαράς λέει να αλαφρύνουν οι όροι του μνημονίου για να υπάρξει ανάπτυξη, ροή εισοδήματος κλπ και να βγούμε μια ώρα αρχύτερα από το Μνημόνιο. Επειδή και με την π0λιτικη του ΓΑΠ θα βγουμε αλλά σε 35 χρόνια όταν θα έχουμε πεθάνει όλοι.

        Ο Σαμαράς δεν λέει για άλλο μνημόνιο, αλλά για γρηγορότερη έξοδο από αυτό. Όσον αφορά το μόνιμο παραμύθι για το "θα ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας" είναι λάθος αν είναι η Αλέκα Ιλιτσοβα Λενινα στην εξουσία με το ένοπλο προλεταριάτο. δεν ειναι όμως και αν είμαστε σοβαροί στην υποχρεωση που ανέλαβε ο ΓΑΠ που δεν τον ψηφίασμε εμεις θα έχουμε και μια ελπίδα να κουρέψουμε το χρεος

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ factorx 09/03/2011 00:32:30

          Η κατάσταση στην πραγματική οικονομία είναι τραγική εξαιτίας της αναδουλειάς.

          Είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει σήμερα όλοι χάνουν στο εσωτερικό κανένας δεν κερδίζει.

          Οι μικρομεσαίοι χάνουν τις αποταμιεύσεις μιας ζωής.

          Οι εργαζόμενοι μένουν άνεργοι ή σε λίγο θα μειωθούν ραγδαία τα εισοδηματά τους.

          Οι καλοστημένες εταιρείες τρώνε από τα έτοιμα και σε λίγο θα είναι προβληματικές.

          Οι υπερδανεισμένες ετοιμάζονται για μπαμ.

          Οι τράπεζες θα χάσουν από τα 1000 ευρώ του Λαλάκη που τα πήρε να πάει στην Μύκονο να κάνει τον γκόμενο μέχρι τα δις ευρώ που έχουν δανείσει μεγάλες επιχειρήσεις.

          Μεγάλος κατασκευαστικός όμιλος ένας από τους τρεις μεγάλους μετέθεσε τις πληρωμές που ήταν να κάνει τέλος Φεβρουαρίου σε απροσδιόριστο χρονικό διάστημα.

          Ακόμα και επιχειρηματίες που πανηγύριζαν επειδή μπήκαμε στο μνημόνιο δεν περίμεναν τέτοιας έκτασης ύφεση και τα έχουν κάνει πάνω τους περιμένοντας το μοιραίο.

          Αν δεν σημειωθεί έστω και μικρή βελτίωση άμεσα το κραχ στον ιδιωτικό τομέα είναι αναπόφευκτο.

          Κανένας δεν θα πληρώνει κανένα.

          • spiros avatar
            spiros @ Aris. A 09/03/2011 07:34:37

            Αυτό είναι το ζητούμενο η μικρή βελτίωση . Αντ αυτού έχουμε βαρυχειμωνιά...

  9. Orestios avatar
    Orestios 09/03/2011 00:12:34

    Ο Σαμαράς ήταν ξεκάθαρος.
    Στηρίζει το σχέδιο του. Και είναι ο μόνος που έχει σχέδιο για την Ελλάδα σε αντίθεση με το GAP που αποδεικνύεται πως έχει σχέδιο για μια άγνωστη πατρίδα, αν μπορεί να πεί κανείς πατρίδα την απάτριδα Παγκοσμιοποίηση.
    Το αστείο είναι πως τα παπαγαλάκια μιλούσαν για συναίνεση σε μια προσπάθεια να διαστρεβλώσουν το νόημα των λέξεων του Σαμαρά αλλά ο κόσμος δεν τσίμπησε.

  10. ierofantis avatar
    ierofantis 09/03/2011 00:16:32

    Εγώ πάντως, αν ήμουν Μέρκελ, μάλλον δεν θα έδινα οριστική λύση στις 25 Μαρτίου. Θα κατέγραφα απλώς τον οδικό χάρτη της λύσης, αλλά κατά τα άλλα, θα τσουρούφλιζα λίγο ακόμα τον Στοχαστή...

    Θα ανέβαλα δε τις οριστικές αλλά ενοχλητικές και λεπτομερείς αποφάσεις για ευθετότερο χρόνο, αφού σταθεροποιούσα το εσωτερικό μου μέτωπο. Οι πληροφορίες από τη Γερμανία είναι ότι στο εσωτερικό μέτωπο πιέζεται πανταχόθεν. Ενέσκηψε και η επίσκεψη Γκάϊντερ, και το πράγμα έδεσε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 09/03/2011 00:23:40

      Ιεροφάντη,
      τα λέγαμε χθές βράδυ για τις νομισματικές ισορροπίες!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:27:01

        Δες παραπάνω και σε σχόλιό σου προς τον φίλο Λογοκρισία...

  11. Wolf avatar
    Wolf 09/03/2011 00:26:32

    Νομίζω ότι ο Σαμαρας βάζοντας στο τραπέζι του πρωθυπουργού την ατζέντα, ανέβασε ταυτόχρονα τον πήχυ με την αλλαγή των όρων του μνημονίου.
    Σ αυτο το σημείο ακυρώθηκαν όλες οι προτοιμασιες της κυβέρνησης για τις συναντήσεις και τον τροπο που τις σχεδίασαν, αλλα ακυρώνει με τον τροπο αυτο και τις κινήσεις που είχαν σχεδιάσει για μετα τις συναντήσεις. Αν και ουσιαστικά τους ενδιέφερε η εξής μια, αυτη με το Σαμαρά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Wolf 09/03/2011 00:31:32

      Wolf,
      χθές ήθελαν να εμφανίσουν τον Σαμαρά λαϊκιστή και απομονωμένο.
      Για αυτό, μεταξύ άλλων, έκλήθη Μπακογιάννη.
      Και ο Σαμαράς έβαλε προωθημένη ατζέντα.
      Τα πράγματα είναι απλά.

      • Wolf avatar
        Wolf @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:48:00

        Αυτο ακριβώς ειπα Κωστα μου. Ότι χρησιμοποίησε την αντίστροφη δυναμικής και κέρδισε ουσία και εντυπώσεις.

  12. factorx avatar
    factorx 09/03/2011 00:42:44

    Εγώ νομίζω ότι ουσιαστικά σήμερα ο Σαμαράς έθεσε θέμα ακυρότητας του Μνημονίου (είπα "νομίζω") και το κάνει βήμα - βήμα. Κάποιος έγραψε προηγουμένως ότι "δεν μπορούσε να πείσει την κοινοβουλευτική του ομάδα για το μνημόνιο". Έτσι είναι. Δεν μπορούσε να την πείσει επειδή δεν τους άφηναν να πεισθούν. Και βλέπουμε ακόμα και σήμερα τις αντιδράσεις στην πολιτική υπέρ του Μνημονίου. Και ζητάμε εκλογές;

  13. ierofantis avatar
    ierofantis 09/03/2011 00:48:59

    Βάλε και το αυτομαστίγωμα...

    Μας μυρίζει ο ένας, μας ξινίζει ο άλλος, δεν μας αρέσει ο δείνα, δεν μας πείθει ο λόγος, δεν μπορούμε να περιμένουμε κλπ...

    Ε, φάτε για άλλα δύο χρονάκια Πάγκαλο, Κουτρουμάνη, Πρωτόπαππα και άλλους λαοφιλείς και ησυχάστε...

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:49:36

    Το κομβικό σημείο των προτάσεών του Σαμαρά είναι "οχι σε νέα μέτρα".
    Μνημόνιο χωρίς νέα μέτρα δεν υπάρχει.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:52:22

      Η αντιστροφη μετρηση αρχισε!
      Διαβαστε πισω απο τα γραμματα, ενδιαμεσα απο τις λεξεις!!!
      Νομιζω οτι καποιος αρχισε να απασφαλιζει!!!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 00:52:55

      Να σε διορθώσω λίγο...

      Τα κομβικά σημεία είναι τρία.

      1) πακέτο πέντε δράσεων, σωρρευτικά και όχι διαζευκτικά επιδιωκόμενων.

      2) Οχι νέα μέτρα

      3) Επαναδιαπραγμάτευση του υφιστάμενο Μνημονίου...

      Είναι πολλά θα καρπούζια που φόρτωσε κάτω από τις μασχάλες του Στοχαστή...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 09/03/2011 00:57:47

        δε θα διαφωνίσω!

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 01:11:05

      Κώστα Ροδινέ, απο την άκρη του μυαλού μου περνάει το ενδεχόμενο και μάλιστα απο τότε που κέρδισε και έγινε αρχηγός της ΝΔ ότι είναι ικανός για όλα. Έχω την αίσθηση πως είναι ικανός αν βγεί να λειτουργήσει τόσο πατριωτικά που ίσως χρησιμοποιήσει πολιτική που μόνο πολιτική της ΝΔ δεν θα χαρακτηρίζεται. Ίσως πολύ έως πολύ αριστερά να κινηθεί αφού θα έχει στόχο μονάχα την πατρίδα και μόνο αυτή, αγνοώντας πια πολιτική θα χρησιμοποιήσει για να τη σώσει. Ωστόσο για να κοντραριστεί μέχρι τέλους μέσα απο το μιντιακό βούρκο που βρισκόμαστε οφείλει να παίζει σωστά το ρόλο του.

      Εδώ όμως έρχεται το όμως.
      Δεν γίνεται να φτάσουμε στις εκλογές, μετά απο τόσες καρπαζιές που έχει φάει ο λαός, τα προηγούμενα χρόνια και να πάει στις κάλπες πάλι με την ελπίδα σε κάτι πατριωτικό και σε κάτι άλλο απο αυτό που ψηφίζει. Οφείλει αυτή τη φορά ο λαός να ψηφίσει αυτό που θέλει κάτι χειροπιαστό που απο νωρίς, δηλαδή τώρα, θα πρέπει να ξετυλίγεται για να γίνει γνωστό, κάτι επαναστατικό.

  15. stroumfaki avatar
    stroumfaki 09/03/2011 00:58:06

    Όσο προσπαθεί να είναι αρρεστός στους ευρωπαίους πολιτικούς του λαϊκού κόμματος τότε θα παραμένει δεύτερος ή συννένοχος.

    Όταν αποφασίσει και αν το θέλει να φανεί μεγάλος ηγέτης θα πρέπει να αποφασίσει να κάνει πράγματα τόσο ριζοσπαστικά που θα φτάνουν στα όρια του κουμουνισμού.

    οφείλει αν θέλει να σώσει τη πατρίδα και όχι το κόμμα του ή τους ευρωπαίους ηγέτες να σκληρήνει τη στάση του απέναντι στους δανειστές μας, να αρχίσει τον ευρωπαίκό αγώνα ενάντια στα τραπεζικά καθάρματα και να δείξει το δρόμο της σωτηρίας. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να ξεφύγεις απο τη σκλαβιά εκτός και αν φύγεις ή κατατροπώσεις τον "αφέντη" σου. Λοιπόν ας σκεφτεί παρ' ότι του έχουν πει και ότι του συστήνουν τα "πασοκοειδή" που βρίσκονται τριγύρω του, ναι "πασοκοειδή" είναι κάτι σαν τους γενίτσαρους, τι είναι το σωστό και αυτό να πράξει.

    Για αρχή ας κρατικοποιήσει τις τράπεζες μετά απο την έξοδο μας απο το ΕΥΡΩ και τη δημιουργία του ΔΙΚΟΥ μας νομίσματος.

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ stroumfaki 09/03/2011 01:16:10

      Και κάτι που δεν ανάλυσα. Αν θέλει να κυβερνήσει δεν φτάνει να βγεί μόνο πρώτος, οφείλει να διαλύσει το κομματικό συνδικαλισμό του ΠΑΣΟ που σαν λύκος περιμένει στη γωνία για να αλλάξει κυβέρνηση και να βγεί στους δρόμους για να ξεπληρώσει τις βρωμιές του. Οφείλει να κερδίσει το λαό στο σύνολο του και κυρίως τους νέους. Αυτοί που φοβούνται και εκβιάζονται απο τη κυβέρνηση είναι οι γέροι και οι μεσήλικες λόγω συντάξεων και εργασίας.

  16. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 09/03/2011 01:24:36

    Kώστα Ροδινέ
    Η απόδειξη μιας ακόμα συνάντησης
    "...3. Το ΠΑΣΟΚ έχει φέρει την χώρα σε τέτοια κατάσταση (θυμηθείτε λιγο το παραμυθάκι με τον Χότζα και το γείτονα του που δεν μπορούσε να κοιμηθεί καλά, επειδή σε μία κάμαρη κοιμόταν αυτός, η γυναίκα του, τα τέσσερα παιδιά τους και η πεθερά του), ώστε ο “πήχυς” της επιτυχίας του και της επιτυχίας της χώρας να είναι παρα πολύ χαμηλά. Οσο λοιπόν η χώρα δεν χρεωκοπεί – ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ, ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΝΑ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ – το ΠΑΣΟΚ το περνάει σαν επιτυχία του. Ε, αυτός ο πήχυς πρέπει να φροντίσει η ΝΔ να ψηλώσει! Σε ύψος ρεαλιστικό μεν, σε ύψος που να απαιτείται προσπάθεια για να τον περάσουμε, αλλά και σε ύψος που να ανταποκρίνεται στις πραγματικές και όχι αμελητέες δυνατότητες της χώρας. Το ότι ο “πήχυς” σέρνεται στο έδαφος δεν είναι απλώς στρατηγικό πλεονέκτημα του ΠΑΣΟΚ, αλλά είναι και ένας από τους λόγους που η χώρα δεν μπορεί να αποκτήσει ένα ρεαλιστικό όραμα και μια αισιοδοξία που είναι απαραίτητη για την έξοδο από την κρίση...." στο "Ο ανασχηματισμός της ΝΔ" 11/1/2011 στοhttp://firiki2010.wordpress.com/

  17. zagor avatar
    zagor 09/03/2011 02:05:04

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ αν θέλει πραγματι να διαφοροποιηθεί να βγει και να πει ξεκάθαρα. Κύριοι πάρτε το μνημονιό σας και δρόμο, Λεφτά θα σας δώσουμε όσα και όταν μπορούμε. Και αν δεν μας ξαναδανείζετε στα παπάρια μας εσείς θα χάσετε αυτά που σας χρωστάμε εμείς πάμε κι'αλλού για δανεικά. Και μην μου πείτε θα μας βγάλουν από την ευρωζώνη και άλλες τέτοιες μαλακίες που έχω βαρεθεί ν'ακούω. Μέχρι και ο κωλοτούμπας Καρατζ. κατάλαβε τη μαλακία του μέχρι τώρα και το παραδέχθηκε απόψε στον Χατζηνικολάου ότι το πράγμα δεν βγαίνει αλλιώς παρά μόνο επιθετικά. 'Ολα τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λέγαμε αγγούρια να κουρεύαμε που λένε και στο χωριό μου. Τότε μ΄πνο ο λαός θα τον αγκαλιάσει άλλως θα συνεχίσει να τον θεωρεί μια από τα ίδια.

  18. km avatar
    km 09/03/2011 03:56:31

    ΠΟΙΟ ΑΔΕΙΑΣΜΑ? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ? ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ? ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ......ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕ ΟΛΟ....ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ......ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ? ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ? ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.....

  19. spiros avatar
    spiros 09/03/2011 07:52:50

    Κώστα
    Όταν άκουσα τις δηλώσεις είπα τι είναι τούτο πάλι. ( Δεν είχε ξετυλιχτεί το κουβάρι ) Μετά τα παπαγαλάκια αντελήφθηκα ότι ο Σαμαράς α΄φησε στα κρύα του λουτρού τον ΓΑΠ. Η ζήτηση συνολικής λύσης με όλα τα βασικά σημεία φανέρωνε ότι του έθετε το περίγραμμα με το κερασάκι της αλλαγής του μνημονίου. Όπως όμως ετέθη το θέμα των εκλογών να αναφερθεί μόνο στο Σαμαρά ( διαρροές ) δείχνει ότι τις επιθυμεί άμεσα . Την ερμηνεία αυτή δεν την επέτρεψαν να γίνει αντιληπτή από τις ευρείες μάζες. Αυτό το παιχνίδι είναι το δύσκολο για την ΝΔ . "Τα ίδια θα έκανε" φράση κλειδί.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 09/03/2011 08:26:20

      Οι διαρροές και μόνο δείχνουν οτι έχουν λόγους να ανησυχούν.
      Θα επαναλάβω το χιλιοειπωμένο. Οταν κινείσαι στο γνωστό επικοινωνιακό περιβάλλον, πολλά γεγονότα προβάλλονται κατά πως επιθυμούν τα ΜΜΕ.
      Η ουσία του πράγματος πάντως είναι οτι οι όροι που έθεσε ο Σαμαράς, ουσιαστικά ακυρώνουν το μνημόνιο.

  20. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 09/03/2011 08:42:01

    Ο Αντώνης Σαμαράς τράβηξε το χαλί που του έστρωσε ο Πρωθυπουργός και αντί να δεί τον Αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας να γλυστράει, έπεσε ο ίδιος με πάταγο.

  21. xbab avatar
    xbab 09/03/2011 12:02:05

    κ.Ροδινέ, συμφωνούμε απόλυτα με τα σχόλιά σας.
    Έτσι είναι, ας αποδεχτούμε και τον...Ολυμπιακό Βόλου!
    Στην κοινή γνώμη όμως τι επικρατεί;
    Πως το χειρίστηκαν οι νταβατζήδες, διαπλεκόμενοι κλπ γιουσουφάκια;
    Τι σενάρια έφτιαχναν για τη ΝΔ και τον πρόεδρό της πριν τη συνάντηση;
    Τι σχολιάστηκε χθες;
    Και ο πολίτης (η κοινωνία, το εκλογικό σώμα) δεν διαβάζει, ούτε ακούει Κώστα Ροδινό.
    Απλούστατα, βγήκε ο κ.πρωθυπουργός και τάχωσε στους πολιτικούς αρχηγούς, πλην εξαπτερύγων...
    Προ ημερών στο Κάραβελ, είχε επιτεθεί ξανά στον κ.Σαμαρά, την παράταξη και τα παλαιότερα στελέχη.
    Αντέδρασε κανείς;
    Νομίζω πως ο κ.Σαμαράς βγήκε ζημιωμένος από τη χθεσινή συνάντηση γιατί δεν μιλάει(όσο πρέπει). Έχει και ένδεια στελεχών. Ο Καρατζαφέρης γαζώνει κάθε ημέρα. ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
    Επικοινωνιακά η ΝΔ και ο Πρόεδρός της βρίσκονται υπό το μηδέν. Σ' αυτή την κρίση δίνουν την εντύπωση πως είναι στριμωγμένοι και...ένοχοι.
    Βγήκε προς τα έξω πως η ΝΔ δεν αντέδρασε και δεν πήρε θέση στη συνεδρίαση του Ευρωπαϊκού λαϊκού κόμματος, πως ρώτησε τον πρωθυπουργό αν θα έχουμε εκλογές ή όχι κλπ φαιδρά. Το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου-Ιπποκράτους λειτουργεί άριστα σε συνεργασία με τα ΜΜΕ και τα εξαπτέρυγα.
    Χθες περιμέναμε ν' ακούσουμε, μεταξύ των άλλων, από τον κ.Σαμαρά πως η αντιμνημονιακή τακτική του κόμματος ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ, όπως αποδεικνύεται στην πράξη και τις προτάσεις που έκανε στον πρωθυπουργό προκειμένου να βγούμε από την κρίση, χωρίς περαιτέρω επώδυνα μέτρα για τον λαό.
    Εντάξει ουσία και σοβαρότητα, χωρίς επικοινωνία όμως....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ xbab 09/03/2011 14:02:13

      Δυστυχώς η Ν.Δ. τη χθεσινή συνάντηση επικοινωνιακά και πολιτικά τη διαχειρίστηκε ανεπιτυχώς.
      Δυστυχώς.

  22. juliet avatar
    juliet 09/03/2011 13:42:13

    Κ. Ροδινέ,το Υ.Γ σας θα πρέπει να γίνει σημαία εκεί στα παιδιά στη Συγγρού ,οτι τα Πασόκια ,φίλοι δε πιάνονται και είναι αδίστακτοι .Ας ξυπνήσουμε επιτέλους ,εδώ δε χρειάζονται ευγένιες,η αλήτεια αρμόζει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ juliet 09/03/2011 14:02:43

      αυτό ξαναπέστο!

  23. ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ avatar
    ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 09/03/2011 14:08:04

    Σας διαβεβαιώ ότι ο πολύς κόσμος δεν είδε στη συνάντηση αυτή τίποτε από τα παραπάνω .... Έχει κουραστεί και σχεδόν απελπιστεί .... Την δυσαρέσκεια από την πολιτική του ΠΑsock δεν την εισπράττει ο Σαμαράς και τις αιτίες ας τις αναζητήσουν οι σύμβουλοί του και βεβαίως και ο ίδιος :
    Δεν είδαμε κάθαρση (ξεκαθάρισμα) στο κόμμα για κάποιους που φέρουν και αυτοί το βάρος της παρούσας κατάστασης από τη θέση που υπηρέτησαν . Κοινώς αν δείξεις σήμερα στον δυστυχούντα έλληνα πολίτη μερικές φάτσες από αυτές που θα ήθελε να ξεχάσει ότι υπάρχουν θα τον οδηγήσεις στην εντατική με νευρικό κλονισμό !!!
    Δεν βλέπουμε στρατηγική και συγκεκριμένες προτάσεις που να μπορούν να υλοποιηθούν υπό τις παρούσες συνθήκες , ακούμε μόνον γενικόλογες και αόριστες δηλώσεις και υπάρχει χάραξη πολιτικής στη ΝΔ μόνον "αντανακλαστικά" στις πατριδοκάπηλες και ύπουλες κινήσεις της κυβερνούσης παρεούλας. Δεν είδαμε να εγείρονται θέματα για "λεφτά κάτω από το τραπέζι" που δόθηκαν (ορα μίζες κλπ) που θα τίναζε το μισό ΠΑsock
    στον αέρα και που επιτέλους , ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ, ΔΕΝ θα πληρώσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες ..... Γενικά πέπλο μυστηρίου καλύπτει και την κατάσταση στη Ν.Δ. Αυτό ο κόσμος το αντιλαμβάνεται και η Ν.Δ. το εισπράττει .Τώρα τι βλέπετε εσείς , δεν ξέρω ..... Μήπως μιλάτε μόνο μεταξύ σας ;;;;;;

  24. Isovitis avatar
    Isovitis 09/03/2011 15:30:35

    Προφανώς το πρόβλημα της χώρας, όπως αυτό δημιουργήθηκε με αποκλειστική ευθύνη του ΠΑΣΟΚ, δεν έχει απλές λύσεις.
    Όλοι θα θέλαμε να ακούσουμε από τον Αντώνη Σαμαρά ότι έχει τη λύση ώστε όλα να γίνουν όπως πριν (και μιλάω κυρίως για τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις), κι αυτή θα έπρεπε να είναι τόσο απλή ώστε να μπορεί να την καταλάβει και να την πιστέψει όλος αυτός ο κόσμος που ακούει spreads και cds και κοιτάζει με αμηχανία τα παπούτσια του, για να μην πω λίγο πιο πάνω..
    Λύση απλή, εδώ που έχουμε φτάσει δεν υπάρχει.
    Το να πει ότι θα καταργήσει το μνημόνιο, μόλις εκλεγεί, σε σοβαρούς ανθρώπους, θα ακούγεται πιο αστείο ψέμμα κι από το "λεφτά υπάρχουν".
    Κατ' εμέ σωστά θέτει εφικτούς, αλλά συνάμα δύσκολους στόχους, ακατανόητους ίσως στους πολλούς, αλλά στόχους που θα μας βγάλουν μια ώρα αρχύτερα από το παρόν αδιέξοδο.
    Ρόλος λοιπόν των υπόλοιπων στελεχών της παράταξης είναι, με αφετηρία τις θέσεις Σαμαρά άρα της Ν.Δ., να απλοποιήσουν αυτό το λόγο και να τον "κοινωνήσουν".
    Σε αυτή τη διαδικασία χρειάζονται όλοι. Οπότε η συζήτηση του στυλ δεν καθάρισε το κόμμα, άρα γκρινιάζω, μόνο κακό κάνει και δεν οδηγεί πουθενά, καθώς η καθαριότητα είναι σχετική ανάλογα το πρίσμα του καθενός. Κανείς δεν περισσεύει, παρά μόνο αυτοί που δεν θα δουλεύουν διαρκώς για την επίτευξη των στόχων που θέτει ο αρχηγός.

  25. gynner avatar
    gynner 09/03/2011 16:03:47

    Δηλαδή έχουμε δεχτεί όλοι οτι το Μνημόνιο δεν είναι αντισυνταγματικό??Από εκεί να ξεκινήσει ο κ. Σαμαράς πρώτα.Να μας πεί την άποψη του και επ αυτού.Γιατί εγώ πιστεύω ακράδαντα οτι και να πάρει τις εκλογές η ΝΔ τίποτα δεν θα αλλάξει;Οπως ο Παπανδρέου τα ρίχνει όλα στον Καραμανλή έτσι και ο Σαμαράς θα τα ρίχνει στον προκάτοχο του.Μήπως θα επανέλθουν οι μισθοί και οι συντάξεις στα πρό ΔΝΤ επίπεδα;Μήπως θα αλλάξουν πάλι τα όρια του Ασφαλιστικού;Μήπως θα σταματήσει το χαράτσι των διοδίων;Μήπως θα πέσει η τιμή της βενζίνης με την κατάργηση των φόρων;Μήπως θα καταργηθούν οι ατομικές συμβάσεις μεταξύ επιχειρήσεων και εργαζομένων;Αφήστε λοιπόν κύριοι τις αναλύσεις υψηλού επιπέδου και εσείς κύριοι διαχειριστές χρησιμοποιήστε το μέσο σας για να τους αποκαθηλώσετε και όχι να τους στηρίζετε.19 έως 21% και πολύ τούς πέφτει για τα δύο κόμματα που οδήγησαν τη χώρα στην καταστροφή.Μακάρι να φτάσουν σε αυτά τα ποσοστά και τα δύο μαζί.

  26. ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ avatar
    ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 09/03/2011 16:11:00

    Κατ΄αρχήν δεν θέλουμε να γίνουν τα πράγματα "όπως ήταν πριν" γιατί αυτό ήταν ένα "ψέμμα", μια εικονική πραγματικότητα ευημερίας και επίπλαστης "ευτυχίας" . Αυτό ο πολύς ο κόσμος το έχει καταλάβει.
    Να τεθούν εκ νέου στόχοι χρειάζεται. Να αποκτήσει η Ελλάδα μία οικονομική ταυτότητα : είναι τουριστική, αγροτική, βιοτεχνική χώρα ;;; Τι είδους χώρα μπορεί να γίνει η Ελλάδα σε ανταγωνιστικά επίπεδα ;;; Τι να παράγει ; Πως θα βοηθήσουμε τις εξαγωγές ; Πως να αξιοποιηθεί η ιδιοκτησία (αγροτικές γαίες) στην περιφέρεια με κίνητρα (πραγματικά κίνητρα και όχι μαιμουδιές) για αγρότες ώστε να παράγουν ανταγωνιστικά προιόντα ;;;
    Όσον αφορά το "ξεκαθάρισμα" στο κόμμα, δεν είναι δυνατό να συμμετέχουν ΟΛΟΙ σε μία διαδικασία εθνικής αναμόρφωσης όταν από την θέση που είχαν όταν είχαν τις ευκαιρίες , δεν ενήργησαν με άξονα τα εθνικά συμφέροντα αλλά τα πολύ προσωπικά τους. Ο κόσμος δεν είναι δυνατό να περιμένετε να συμπορευτεί με ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως του "δείγματος γραφής" που έχουν δώσει , όσο κι αν έχουν προκαλέσει , αν το πιστεύετε αυτό , λανθάνετε οικτρά ...και είναι κρίμα !!!

    • Isovitis avatar
      Isovitis @ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 09/03/2011 16:38:03

      @ ΙΧΝΗΛΑΤΗ
      Ως προς την 1η παράγραφο σου, δεν διαφωνούμε. Το "όπως πριν" το όρισα ως προς τα πραγματικά εισοδήματα του κόσμου, κι όχι πως αυτά αποκτούνται. Ίσως να μην εξέφρασα επαρκώς τη σκέψη μου. Προφανώς κι αυτά που λες είναι σωστά. Αλλά δικαίωμα στην εργασία και στην αμοιβή πρέπει να έχουν όλοι. Εκεί αναφερόμουν. (Όπως δεν θα με χάλαγε αν η βενζίνη γινόταν πάλι φθηνότερη π.χ.).
      Ως προς το δεύτερο σκέλος, να φανταστώ ότι δεν πιστεύεις στην δύναμη του σταυρού στις εκλογές. Κι αυτό θα μπορούσα να το δεχτώ, υπό προϋποθέσεις όμως..

  27. ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ avatar
    ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 09/03/2011 19:29:06

    Φίλε Isoviti
    Ξέρεις πολύ καλά πως εδώ που φθάσαμε πρωτίστως προέχει να αποκατασταθεί στα μάτια του λαού η πολιτική ώστε να ξανανιώσει ασφαλής ή τουλάχιστον να νιώσει ελπίδα και να βρεί κίνητρα να αντιμετωπίζει την ζοφερή καθημερινότητα. Δυστυχώς εδώ και πολλά χρόνια η έννοια της πολιτικής έχει απομακρυνθεί από την έννοια της ηθικής. Εδώ που τα λέμε νόμιμη εφ' όσον προβλέπεται η σύσταση off shore αλλά όταν την κάνει ο Υπουργός Οικονομικών ή κάποιος εκ του κυβερνητικού επιτελείου γεννάται μείζον θέμα. Αν δεν λειτουργήσει παραδειγματικά το κόμμα πως θα αποτελέσει πόλο έλξης ειδικά αυτή τη στιγμή ;;
    Στο θέμα της επιλογής προσώπων έχουμε δει την τελευταία στιγμή προς ικανοποίηση "όλων των τάσεων" να χρήζονται υποψήφιοι επιεικώς κατώτεροι των περιστάσεων (και το θέτω ευγενικά...).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.