#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/03/2013 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως θα αντιδράσουν οι καταθέτες;



Η ευρωπαϊκή αλληλεγγύη  δοκιμάστηκε σκληρά και δυστυχώς, έμεινε ανεξεταστέα. Το τραπεζικό σύστημα, η βαριά βιομηχανία της Κύπρου δέχτηκε ένα πλήγμα που μπορεί να αποβεί μοιραίο. Η ευρωπαϊκή αρχή της εγγύησης των καταθέσεων πάντως, πήγε περίπατο. Από Τρίτη, θα ξέρουμε πως θα αντιδράσουν οι καταθέτες των κυπριακών τραπεζών. Αν μου ζητούσαν μια πρόβλεψη, θα έλεγα πως πιο «επικίνδυνους» θεωρώ τους καταθέτες των ελλαδικών τραπεζών και κυρίως όσους έχουν καταθέσεις στα ελλαδικά υποκαταστήματα κυπριακών τραπεζών που τις βλέπω να «αδειάζουν» από Τρίτη πρωί εν ριπή οφθαλμού.

Τα πράγματα θα σκουρύνουν για τη χώρα μας αν η φυγή κεφαλαίων επεκταθεί και στις ελληνικές τράπεζες. Και αυτό δεν αφορά μονάχα την Ελλάδα. Τα πράγματα θα σκουρύνουν για την ίδια την ευρωζώνη αν η φυγή καταθέσεων επεκταθεί σε ολόκληρο - τον έτσι κι αλλιώς ασταθή - ευρωπαϊκό νότο. Μπορεί στην πράξη να έχουν ανοίξει οι ασκοί του Αιόλου, κανείς δεν ξέρει τις σκέψεις των μικρών και μεσαίων καταθετών αυτό το δύσκολο σαββατοκύριακο. Την Δευτέρα θα πάρουμε μια πρώτη γεύση από τον αντίκτυπο αυτής της απόφασης στις άλλες χώρες του νότου (κυρίως στην Ισπανία).

Υπάρχει μια περίπτωση, έστω και ακραία, το τέλος του ευρώ και κατά συνέπεια της ευρωζώνης, να είναι πολύ πιο κοντά από όσο φανταζόμαστε! Ελπίζω στην κυβέρνηση να έχουν εκπονήσει κάποιο Plan B για μια τέτοια περίπτωση.

Σε κάθε περίπτωση, έφτασε κατά την γνώμη μου η ώρα για την ελληνική κυβέρνηση να πάρει σοβαρές αποφάσεις. Η καθυστέρηση μέχρι το φθινόπωρο, ώστε να γίνουν οι γερμανικές εκλογές και το οικονομικό «σούρσιμο» της χώρας για τους επόμενους οκτώ (και βάλε) μήνες, δεν πιστεύω ότι θα γίνει καλά ανεκτή από την κοινωνία μας. Εκτός από την επανεκκίνηση της κυβέρνησης που είναι εκ των ουκ άνευ, πιστεύω πως πρέπει να παρθούν και σημαντικές πολιτικές πρωτοβουλίες για μια μίνιμουμ συμφωνία όλων των πολιτικών δυνάμεων που την στηρίζουν προς την κατεύθυνση της επανεκκίνησης της ίδιας της χώρας. Η πρώτη και βασική απόφαση που θα πρέπει να πάρουν οι δύο συνέταιροι του Πρωθυπουργού, είναι να υποταχθεί το έλασσον στο μείζον και το επικοινωνιακό στο ουσιαστικό . Αν αυτό δεν γίνει κατορθωτό, τότε είναι εντιμότερο να αποσύρουν την στήριξή τους αντί να φρενάρουν με διάφορα προσχήματα την κοινή πορεία.

Έτσι κι αλλιώς, όλα τα μηνύματα της εποχής δείχνουν πως θα πρέπει επιτέλους να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και την εναλλακτική περίπτωση ενός ελληνικού σχεδίου εξόδου από την κρίση. Είτε εντός της ζώνης του ευρώ είτε με εθνικό νόμισμα. Μπορεί το ευρώ να είναι προς το παρόν «φετίχ» αλλά κανείς και τίποτε δεν αποκλείει πια στο άμεσο μέλλον την μετατροπή του σε «ξορκισμένο δαίμονα». Ήδη έχουν δει τόσα τα μάτια μας, που τίποτε δεν είναι ικανό να μας εκπλήξει. Ελπίζω να είναι το ίδιο (και περισσότερο) υποψιασμένοι πια και στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. Άλλωστε, η εποχή των μνημονίων οδεύει ταχέως προς το τέλος της. Έρχεται ίσως η εποχή του «όλοι μαζί στην ίδια βάρκα» ή του «ο σώζων εαυτόν σωθήτω».

Στην δεύτερη ειδικά περίπτωση, χωρίς δικό μας σχέδιο επιβίωσης θα πάμε κυριολεκτικά χαμένοι.

 Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 17/03/2013 18:15:27

    Εγώ πάλι βλέπω αύριο το βράδυ φιρμάνι από την ΤτΕ για περιορισμό ποσού ανάληψης ανά λογαριασμό. Ηταν τραγική απόφαση να αγγίξουν τους καταθετικούς λογαριασμούς. Ακόμη κι αν αυτή η απόφαση ανατραπεί από την κυπριακή Βουλή έχει ληφθεί κι ως τέτοια δημιουργεί προηγούμενο κι άρα αβεβαιότητα κι άρση εμπιστοσύνης. Οσο για την ελληνική βάρκα έπρεπε να έχει στρίψει προ πολλού, τώρα είναι μάλλον αργά, δυστυχώς.

  2. aris. aold avatar
    aris. aold 17/03/2013 18:20:57

    Η ηρεμία που είχε επιτευχθεί στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο χάνεται οριστικά.

    Την Τρίτη οι πάντες θα ασχολούνται που θα βγάλουν ή τι θα κάνουν με τα λεφτά τους.

    Βλέπω τις Βρετανικές τράπεζες κερδισμένες γιατί ποιος εμπιστεύεται τα λεφτά του σε βορειοευρωπαικές τράπεζες κυβερνήσεων που ελέγχονται από το Βερολίνο.

    Οσες ελληνικές εταιρείες εξάγουν και περίμεναν προκαταβολές ξεχάστε της.

    Οσες εταιρείες του εξωτερικού παρείχαν μικρές πιστώσεις θα της ακυρώσουν.

    Το κυριότερο όμως είναι ότι σε μια υποτονική αγορά θα παγώσουν τα πάντα και η ύφεση θα πάρει χαοτικές διαστάσεις με ότι αυτό σημαίνει για την ανεργία και την πορεία των εσόδων.

    Η ελληνική κυβέρνηση αν δεν είναι απλά όμηρος και εκτελεστής των Γερμανικών εντολών πρέπει να σκεφθεί το μήνυμα της Γερμανικής απόφασης που δείχνει πάρα πολλά και ακουμπάει και εμάς.

    Να πω μόνο ότι στην Γερμανική κατοχή οι κατακτητές δεν άνοιξαν τις λίγες θυρίδες που υπήρχαν τότε σε ελληνικές τράπεζες.

  3. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 17/03/2013 18:24:17

    Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, ΑΣΦΑΛΕΙΣ προορισμοί, "σιγουριά", μόνο στο βορά.
    Μάλιστα, το καταλάβαμε...

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Ρύκιος 17/03/2013 18:47:03

      Το αυτογκολ της Ευρωζωνης στην Κυπρο δεν αφορα μονο το Νοτο. Και οι βορειοι μικρομεσαιοι καταθετες εχουν εκνευρισθει και ανησυχησει (δικαιολογημενα) με αυτη την αποφαση. Η εμπιστοσυνη δεν κτιζεται και δεν βασιζεται μονο στο οικονομικο σθενος.
      Και κατι αλλο. Οι χωρες του Βορρα εχουν και αυτες πολλους σκελετους. Π.χ η υποθεση με το γκρουπ δεν εχει ακομα τελειωσει...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Zugzwang 17/03/2013 19:43:10

        Το αυτογκολ της Ευρωζωνης στην Κυπρο δεν αφορα μονο το Νοτο. Και οι βορειοι μικρομεσαιοι καταθετες εχουν εκνευρισθει και ανησυχησει (δικαιολογημενα) με αυτη την αποφαση. Η εμπιστοσυνη δεν κτιζεται και δεν βασιζεται μονο στο οικονομικο σθενος.
        Και κατι αλλο. Οι χωρες του Βορρα εχουν και αυτες πολλους σκελετους στα ντουλαπια τους. Π.χ η υποθεση με το γκρουπ δεν εχει ακομα τελειωσει

        • akenaton avatar
          akenaton @ Zugzwang 17/03/2013 22:04:42

          Ο νότος θα είναι ο δείκτης. Σε λιγότερο από 12 ώρες θα ξέρουμε.
          Αν αρχίσει να ξηλώνεται το ευρωπαϊκό τραπεζικό πουλόβερ, όχι σκελετοί θα βγούνε από τα ερμάρια αλλά ολάκερα απολιθωμένα Μαμμούθ!

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ akenaton 17/03/2013 22:26:31

            Swsta!
            Sygnwmh.
            "Π.χ η υποθεση με το γκρουπ Dexia δεν εχει δεν εχει ακομα τελειωσει."

          • Easy κι εύκολα avatar
            Easy κι εύκολα @ akenaton 17/03/2013 23:26:07

            Ποιες 12 ώρες; Από την Άπω Ανατολή θα αρχίσουν τα όργανα. Μετά, θα έχει ουρές στα ΑΤΜ των κυπριακών τραπεζών στην Ελλάδα.

          • Easy κι εύκολα avatar
            Easy κι εύκολα @ Easy κι εύκολα 18/03/2013 00:26:31

            BREAKING NEWS!

            Ανοιξε η Ασια κι το ευρω βουτηξε.

            Πριν λιγο στο Bloomberg:

            Anticipating gains in haven markets, Bill Gross, who runs the world’s biggest bond fund at Pacific Investment Management Co. in Newport Beach, California, said on Twitter that the concern in Cyprus “moves risk-on trade to backseat.” He added: “Sell euro as well.”

        • Tasos avatar
          Tasos @ Zugzwang 17/03/2013 23:57:17

          Και πριν ακομα δούμε τί θα ξημερώσει αύριο, σε γερμανικά μέσα ήδη πρόλαβαν να γράψουν τον επόμενο στόχο για προτεινόμενη επιβολή ανάλογου "φόρου", την Ιταλία.
          Είναι να απορείς αν είναι απλά βλαμμένοι ή έχουν ατζέντα που δε τη βλέπουμε γιατί αυτή που βλέπουμε (τη σωτηρία του ευρώ) δε πρόκειται να περπατήσει.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Tasos 18/03/2013 01:31:00

            Μπορεί τελικά η ατζέντα να είναι να μαζέψει η Γερμανία ό,τι μπορεί ακόμα από το Νότο με ένα τελειωτικό χτύπημα και να αποχωρήσει πρώτη από την Ευρωζώνη, ίσως και αιφνιδιαστικά.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Νιόβη 18/03/2013 18:06:55

            Γι αυτο μαζεψε και το χρυσαφι της...

  4. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 17/03/2013 18:36:34

    Ακενατόν πιστεύεις πραγματικά ότι μπορεί να σταθεί τραπεζικό σύστημα και άρα οικονομία στηνχώρα μας αν άυριο πχ ανακοινωθεί ότι φέυγουμε απο το ευρώ και γυρνάμε σε δραχμή?
    Πως θα διασφαλιστούν τα διαθέσιμα ,σε ευρώ των τραπεζών?
    Που θα βρεθούν τα μετρητά για κινηθεί η αγορά και η οικονομία?
    Εδώ με όλο το σύστημα να προσπαθεί να μας κρατήσει ζωντανούς και υπήρχαν μέρες που οι τράπεζες μας δεν είχαν ούτε τρείς χλιάδες να δώσουν σε όσους ζητούσαν τα λεφτά τους...επιταγή για εθνική σου έλεγαν...η περίμενε μέχρι το μεσημέρι...
    Καλες είναι οι ευχές και οι φοβέρες στα καφενεία αλλή η σκληρή πραγματικότητα άλλα μας θυμίζει.
    Αν η κύπρος δεν ψηφίσει, την τρίτη δεν ανοίγουν οι τράπεζες, ούτε για ηλεκτρονικές κινήσεις...Την τετάρτη δεν θα υπάρχει τράπεζα στην κύπρο..
    Δεν υπάρχει δυστυχώς σχέδιο Β..
    Οταν είσαι στην εντατική δεν σε απασχολεί που θα πας για διακοπές..Ούτε μπορείς να συζητάς ,πόσο μάλλον αν απογφασίζεις για το τι σου κάνουν οι γιατροί..Αν δεν θές ,βγαίνεις ,πάς στο σπίτι σου και παραγγέλεις μαζί και το φέρετρο..
    Μάγοι και θαύματα δεν υπάρχουν.
    εμείς στην ελλάδα θα την σκαπουλάρουμε ακόμη και αν η κύπρος βαρέσει κανόνι.
    Η κρίση της κύπρου είναι καθαρά τραπεζική και όχι κρατική ή της οικονομίας.
    Δεν θα επηρεαστεί κανείς στην ευρώπη πλην των καταθετών των κυπριακών τραπεζών.
    Οι περισσότεροι, και των ρώσων συμπεριλαμβανομένων θα χαρούν αν διαλυθούν και χρεοκοπήσουν 2-3 τράπεζες στην κύπρο...
    Ούτε ομόλογα δεν υπάρχουν ούτε δάνεια απο τρίτους..Μικροποσά για το σύστημα, μεγάλα για τις κυπριακές τράπεζες..
    Δυό τρία κουνούπια λιγότερο για τον ελέφαντα..

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ ορεσείβιος 17/03/2013 18:52:56

      Γιατί το περιορίζουμε το θέμα στην Κύπρο.

      Η ουσία είναι γιατί η Γερμανία έσπρωξε τα πράγματα σε μια τέτοια απόφαση και εάν αυτή η απόφαση βοηθάει να ξεπεραστεί ή όχι η κρίση χρέους στην Ευρώπη.

      Οι πάντες συμφωνούν ότι μια τέτοια απόφαση κλονίζει την εμπιστοσύνη των καταθετών σε τράπεζες και προβληματικές χώρες.

      Γιατί λοιπόν κάποιος για την θεραπεία ενός εγκαύματος επιλέγει ως λύση την τοποθέτηση ενός καυτού σίδερου ;;

      τι σημαίνει εμείς στην Ελλάδα θα την σκαπουλάρουμε.

      Πως με τέτοια ύφεση ανεργία και υστέρηση εσόδων που έχουμε.

      Εχεις εικόνα από την πραγματική οικονομία.

      Εχεις καταλάβει τι γίνεται έξω.

      Τέλος Μαρτίου ανακοινώνονται οι ισολογισμοί των εισηγμένων ρίξε μια ματιά για να δεις που βρίσκεται ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα.

      Η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών γιατί πάει συνέχεια πίσω;;

      Εδώ δημιουργούνται συνέχεια κόκκινα δάνεια με αυτήν την ύφεση πως θα αντιστραφεί το κλίμα.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ ορεσείβιος 17/03/2013 18:54:43

      Ποιο ευρω; Αυτο που πνεει τα λοισθια;

    • akenaton avatar
      akenaton @ ορεσείβιος 17/03/2013 22:02:50

      Απάντηση στο ερώτημα: ΟΧΙ φυσικά!
      Τα άλλα όπως τα λέτε, εκτό από το plan B. Αυτό ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει. Ακόμη κι αν είναι το μονοπάτι που οδηγεί στην κόλαση, είναι προτιμότερο από το άγριο κατρακύλισμα προς τα κει!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ορεσείβιος 17/03/2013 22:29:00

      Για ορεισιβειος κατεχεις καλα το τραπεζοοικονομικο matrix !Νομιζω οτι δεν θα διαψευθεις στις εκτιμησεις σου .Υπομονη πολλοι θα διαψευθουν με τις δυσοιωνες πλην ομως ατεκμηριωτες προβλεψεις τους !Οψομεθα !

  5. kouvari avatar
    kouvari 17/03/2013 18:43:02

    Το Λουξεμβουργο και το Λιχτενσταιν ξεχασες.....
    Σε πιανω αδιαβαστο....

  6. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 17/03/2013 18:45:58

    Φίλε Akenaton, μιά απλή λύση, γιατί αυτή η κακοπαιγμένη παράσταση του είμαστε-υπεύθηνοι-όλοι-για-όλα και της συνεχούς κοινωνικοποίησης των ζημιών του κάθε πικραμένου έχει αρχήσει να κουράζει πολύ:

    Κα-μί-α εγγύση καταθέσεων από κα-νέ-να ευρωπαϊκό κράτος! Είμαστε σοβαροί;; Tί είναι οι πολίτες, παιδάκια.. για να τους εγγυάται το γκουβέρνο τα λεφτά τους; Ας είναι οι απολύτως υπεύθηνοι του τι γίνεται με το τραπεζικό ίδρυμα στο οποίο εμπιστευτήκαν τα χρήματά τους και από'κει και πέρα ο καθένας ας πληρώσει τις επιλογές του.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Μαλτέζος 17/03/2013 23:31:53

      Αναρχοκαπιταλισμός δηλαδή!!

    • Paynek avatar
      Paynek @ Μαλτέζος 18/03/2013 15:40:37

      Πρακτικά πράγματα δηλαδή και ξηγημένα, πορεία με τον πιο "δυνατό" ν'αυγατίσουμε το τομάρι μας,συγνώμη,..το βιός μας έστω.
      Εύγε νέε μου, οι μελλοθάνατοι λαοί της Ευρώπης σε χαιρετούν..

  7. kouvari avatar
    kouvari 17/03/2013 18:48:41

    Το εχω ξαναπει,θα το ξαναπω και θα το λεω....
    Στις ευρωπαικες τραπεζες δεν υπαρχει ουτε το 20% των καταθεσεων μας σε πραγματικο ρευστο...
    Η διαλυση της ΟΝΕ ειναι θεμα χρονου....
    Απλα,με αυτα που κανουν το "μπαπ" θα προκαλεσει ανεξελεγκτες καταστασεις....
    Το καλυτερο που εχουν να κανουν οι ηλιθιοι της Ε.Ε (Μπαροζο,Ντραγκι,Ασμουνσεν,Βαν Ρομπαι,Ρεν κτλπ) ειναι να καθισουν κατω και να τελειωσουν το πραγμα ηρεμα και ωραια....
    Η ομαδα δεν τραβαει....

  8. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 17/03/2013 19:08:39

    Plan B εντός ευρωζώνης με σκληρή διαπραγμάτευση, καταργήσεις μνημονίων κλπ είναι καθρεφτάκια για τους Ιθαγενείς. Η Ελλάδα από φέτος θα έχει πρωτογενή πλεονάσματα άρα νέο ασφαλές κούρεμα αρχή 2014 χωρίς το χρέος να αυξάνεται ούτε επί % ούτε σαν συνολική αξία, και για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες οι εξαγωγές θα προσφέρουν θετικό αποτέλεσμα στο ΑΕΠ. Απαιτείται η εκπόνηση ενός Εθνικού Σχεδίου Ανασυγκρότησης, για να αντιμετωπίσουμε το μοναδικό μεγάλο πρόβλημα της χώρας την ανεργία. Αυτό σημαίνει νέος φιλεπενδυτικός αναπτυξιακός νόμος,αξιολόγηση ΔΥ και οργάνωση παραγωγής και εκτέλεσης δημοσίων αποφάσεων με βάσει σχέσεις κόστους/οφέλους, ριζοσπαστική μεταρρύθμιση στο χώρο της Δικαιοσύνης, flat rate tax 10% στις επιχειρήσεις με μηδενική φορολόγηση έως το 2016 για τις εξαγωγικές επιχειρήσεις,υποχρεωτικός ενοικιαστικός αναδασμός μη χρησιμοποιούμενων αγροτεμαχίων με στόχο την οργάνωση αγροτικής παραγωγής κλίμακας,μαζικές αποκατικοποιήσεις κ.α.Κθάρισμα σχέσεων συνεργασίας με ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ είναι μέσα ή είναι έξω,απομάκρυνση Μανιτάκη,Ρουπακιώτη και στη θέση τους υπουργοποίηση μεταρρυθμιστών τεχνοκρατών. Τολμήστε κ. Σαμαρά!

    • kouvari avatar
      kouvari @ Συριζαλβανία του Χότζα 17/03/2013 19:18:40

      Ειναι φιλοι μας οι Γερμανοι.....!!

      • Φοιτητης avatar
        Φοιτητης @ kouvari 17/03/2013 20:46:12

        Φιλε μου, μου το χαλας. Ενω για να μπει 10% επιχειρηματικος φορος θα βρεθουν λεφτα, οι οικονομικες αναλυσεις Λαπαβιτσα και Τραγκα δεν ειναι κοστολογημενες; :Ρ (Πάντα φιλικά)

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Φοιτητης 18/03/2013 14:01:01

          Μείωση φόρων=αύξηση εσόδων, καμπύλη Λαφέρ απλά πράγματα

          • Φοιτητης avatar
            Φοιτητης @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 15:02:31

            Αυτο ισχυει για ιδεατες οικονομιες, οπου υπαρχει εμπιστοσυνη, αισιοδοξια, ησυχια, παγκοσμια αναπτυξη, κτλ. Δεν εχει εφαρμογη στην παρουσα χρονικη φαση σε καμια χωρα του κοσμου.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Φοιτητης 18/03/2013 15:53:29

            Θα σου πω ένα ωραίο παράδειγμα θυμάσαι τους σκαφάτους,πήγαμε να τους φορολογήσουμε και τι έκαναν σηκώθηκαν και έφυγαν και πήγαν τα σκάφη τους Τουρκία,Κροατία κλπ και έσοδα 0 το κράτος. Η δικιά μου λογική λέει: είσαι σε κρίση απλά διαβάζεις τους νόμους των ανταγωνιστών μας στη φορολόγηση σκαφών, αλλάζεις τους δικούς μας νόμους και το διαφημίζεις και έτσι γεμίζουν οι δικές μας μαρίνες από σκάφη ντόπιων και ξένων,περισσότερες θέσεις απασχόλησης,περισσότερα έσοδα για το κράτος εν καιρώ κρίσης!

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 18:06:05

            Χότζα, απορώ: πώς είναι δυνατόν να γράφεις ένα τέτοιο σχόλιο και συγχρόνως να υποστηρίζεις το κούρεμα των καταθέσεων;;

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ Συριζαλβανία του Χότζα 17/03/2013 19:24:20

      Αδερφέ για το πλεόνασμα μην βιάζεσαι.

      Κάτσε έχει δρόμο ακόμη.

      Επειδή μιλάς για εξαγωγές για ρώτα πόσο ΦΠΑ χρωστάει το κράτος σε εξαγωγικές επιχειρήσεις και πως αυτές την βγάζουν.

      Εχουμε ψηφίσει πενήντα μνημόνια και ακόμα το κράτος δεν έχει ξεπληρώσει τις υποχρεώσεις του.

      Οσο για την ανεργία το μπαράζ απολύσεων από εδώ και πέρα θα το δεις.

      Και που είσαι τέλος ΜΑρτίου ρίξε μια στους ισολογιμσούς των εισηγμένων για να καταλάβεις τι γίνεται.

      Θα έχει το άρθρο 99 την τιμητική του για κόσμο και ντουνιά.

      Για τα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ.

      Αλλά δύσκολο να τα κάνει αυτά ο Σαμαράς.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ aris. aold 17/03/2013 20:48:21

        Φυσικά και υπάρχουν προβλήματα, άλλωστε το μνημόνιο 3 έχει λάβει εμπροσθοβαρή μέτρα. Η εξόφληση των χρεών του δημοσίου προς ιδιώτες είναι μέχρι στιγμής 3 δις, άλλα 2 με τη δόση του Μαρτίου και μέχρι τέλος του 2013 πλήρης εξόφληση. Άρα αφαίρεση από την οικονομία 9,5 δις μέτρα το αντισταθμίζεις με την εξοφληση των ιδιωτών πιστωτών, τις αυξημένες εισροές από τον τουρισμό και με ανακεφαλαιοποιημένες τις τράπεζες. Έτσι το τέλος του 2013 είναι το σημείο 0 της κρίσης και αρχίζει από το 2014 η ανάκαμψη, έστω και αναιμική. Γιαυτό λέω η μόνη κουβέντα που πρέπει να γίνεται τώρα είναι η επιτάγχυνση των διαρθρωτικών αλλαγών. Όσο για τα Σαμαρά, από τα 7 κόμματα που υπάρχουν στη Βουλή δε νομίζω ότι κάποιος άλλος αρχηγός έχει να προτείνει κάτι ρεαλιστικό,μακάρι ο Μάνος και ο Τζήμερος να είχαν 60% στις εκλογές και να είχαν 200και βουλευτές.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Συριζαλβανία του Χότζα 17/03/2013 22:00:19

          Καθόλου δεν διαφωνώ με όσα λέτε. Άρα δεν πρέπει να μείνουμε στο "σούρσιμο" αλλά να κουνήσουμε και τον ..... κοκό μας!

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ akenaton 17/03/2013 22:20:39

            Ακριβώς η μπάλα είναι στο γήπεδό μας και πρέπει να παίξουμε φουλ επίθεση!

  9. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 17/03/2013 19:10:42

    Είναι πολύ σωστό το ότι χρειάζεται (και) ένα εθνικό σχέδιο αντιμετώπισης της κρίσης, φοβάμαι όμως ότι είναι πολύ αργά. Αν αύριο - μεθαύριο η κυπριακή βουλή απορρίψει το κούρεμα των καταθέσεων, η συνεπακόλουθη κατάρευση θα έχει σοβαρότατες συνέπειες και στην Ελλάδα. Είτε το θέλουμε είτε όχι είμαστε συγκοινωνούντα δοχεία όχι μόνο στην οικονομία αλλά και στην εθνική άμυνα, ας μη το ξεχνάμε . Η εγκατάλειψη της Κύπρου από την Ελλάδα, ότι κι αν συνεπάγεται αυτό, θα είναι ασυγχώρητο λάθος.

  10. Νιόβη avatar
    Νιόβη 17/03/2013 19:13:20

    Από την στιγμή που η Ευρωπαϊκή Ένωση συμπεριέλαβε στους κόλπους της και τη Γερμανία, και από την στιγμή που το Γερμανικό μάρκο χρησιμοποιήθηκε ως πρότυπο του Ευρώ, τα πάντα ήταν χαμένα για την υπόλοιπη Ευρώπη. Ενωμένη, ειρηνική και κοινωνική Ευρώπη με τον δις αιματοκυλιστή της μέσα, να κάνει κουμάντο και να ορίζει χωρίς ποτέ να αλλάζει μυαλά, δεν υπάρχει και ούτε πρόκειται να υπάρξει ποτέ. Οι Ευρωπαίοι και περισσότερο από όλους οι Έλληνες που πλήρωσαν πολύ ακριβά και τον πόλεμο και την ειρήνη τους με τη Γερμανία θα πρέπει να το χωνέψουν καλά αυτό. Ή θα ανακοπεί ο βηματισμός της Γερμανίας και θα τεθεί από τους υπόλοιπους υπό άτυπο περιορισμό ως μέλος της ΕΕ ή τα Ευρωπαϊκά κράτη θα πρέπει να καταστρώσουν άλλους συνασπισμούς για να συμμετάσχουν - χωρίς αυτήν.

  11. firiki2010 avatar
    firiki2010 17/03/2013 19:57:54

    To κούρεμα στην Κύπρο πλήττει την αξιοπιστία των Τραπεζών σε όλη την Ευρώπη. Κανείς καταθέτης Ευρωπαϊκής Τράπεζας δεν είναι πλέον 100% ήσυχος. Φυσικά αυτό θα φανεί πρώτα και με μεγαλύτερη ένταση στην Ελλάδα και στο Νότο. Στον Βορρά οι κινήσεις μπορούν να είναι πιο διακριτικές.
    Το "σούρσιμο" μέχρι τις γερμανικές εκλογές αναγκαστικό. Αλλά και τότε ένα καινούργιο "κούρεμα" του χρέους μας δεν θα είναι αυτό που θα απογειώσει από μόνο του την οικονομία. Θα είναι επιβράβευση της βελτίωσης που ελπίζουμε να έχει προηγηθεί (έστω και σε επίπεδο αριθμών)
    Σενάριο εξόδου από το ευρώ ούτε θα εξέταζα ούτε θα σκεφτόμουν. Τέτοιες σκέψεις λειτουργούν ως ένα βαθμό σαν αυτοεκπληρούμενη προφητεία κι αν κανένας δεν το συζητάει είναι χαζό να το συζητάμε εμείς. Και στο κάτω-κάτω είτε ευρώ , είτε ρούβλι, είτε γρόσι... το πρόβλημα της οικονομίας παραμένει : Επίπεδο κατανάλωσης στο επίπεδο της παραγωγής Προφανώς είναι προτιμότερο αυτό να γίνει ανεβάζοντας το επίπεδο παραγωγής και σ΄ αυτό τα μεγάλα εμπόδια δεν έχουν σχέση με το νόμισμα.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ firiki2010 17/03/2013 23:26:34

      Plan B γιά τήν χώρα μας από τούς διεθνικούς διαχειριστές υπάρχει ήδη. Είναι ο Τσίπρας. Η μετάλλαξη στίς θέσεις του είναι τόσο μεγάλη, ώστε μού προκαλεί ίλιγγο. «Τό ευρώ είναι τό εθνικό μας νόμισμα».

      Τό Plan B δέ είναι πολύ πιό βολικό γιά τούς αφανείς εξουσιαστές. Υπόσχεται οριζόντια φτωχοποίηση στό όνομα τής ισότητας καί σοσιαλιστικό καπιταλιστικό έλεγχο μέσω τού κρατισμού σέ όλα τά επίπεδα γιά όλα τά ανδράποδα.

      Υπάρχει καί PlAN C γιά κάθε ενδεχόμενο. Παίχθηκε κάποια στιγμή ελλείψει χρονικά εναλλακτικής πρότασης (επί κυβερνήσεως ΓΑΠ) καί πρός συμμόρφωση τού τότε αντιμνημονιακού Σαμαρά. Τό PlAN C είναι τό ακραίο καί εφαρμόζεται μόνον τότε, όταν η κατάσταση ξεφεύγει από τόν γενικό έλεγχο. Είναι τό γνωστό PlAN - ΕΡΠΥΣΤΡΙΕΣ. Τό PlAN - ΕΡΠΥΣΤΡΙΕΣ προϋποθέτει τήν επιστροφή σέ εντόπιο «εθνικό» νόμισμα, «εθνικό» απομονωτισμό, δελτίο τροφίμων, διατίμηση βασικών ειδών επιβίωσης, βίαιη «συμμόρφωση» καί ενδεχομένως εμφύλιο ή πολεμική αναμέτρηση μέ κάποιον γείτονα γιά συνετισμό τής μάζας. Αυτή τήν στιγμή αχρείαστο, αλλά υπάρχει στό τραπέζι καί γιά φόβητρο. Τά Τάγματα Εφόδου τών μελανοχιτόνων τής Χ.Α. θά μάς τό υπενθυμίζουν συνεχώς, ώστε νά αποφασίζουμε «δημοκρατικά» τό «σωστό».

      Η δική μου προσωπική άποψη είναι ότι τό PLAN A, τό «μνημονιακό», είναι τό πιό ελαφρύ καί ελπιδοφόρο γιά τήν χώρα.
      Μακάρι νά βγεί. Μπορεί νά βγεί μόνο μέ ανάπτυξη μέσω παραγωγικών επενδύσεων. Χρειάζεται σταθερότητα, μικρό καί λειτουργικό κράτος. Άν τά καταφέρει ο Σαμαράς θά είμαστε τυχεροί. Άν όχι τό Plan B είναι πρό τών πυλών. Δέν νομίζω ότι είναι τό καλύτερο πού θά συμβεί στήν χώρα καί τούς κατοίκους της. Άσε πού ο κόσμος θά βγάλει τόν σκασμό, γιατί τότε η μόνη εναλλακτική πού θά τού απομείνει θά είναι τό PlAN C.

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 17/03/2013 20:07:27

    Δεν ειναι κεραυνός εν αιθρεία, αγαπητέ akenaton.
    Και είναι κίνηση που σκοπεύει όχι μόνον στο Νότο, αλλά πέραν της Ευρωζώνης
    Θυμίζω, 1/1/2013 είχαν "ανοίξει" τα νησιά Κέιμαν, υπερπόντιο Βρετανικό έδαφος. Ξαναέβαλα σήμερα το link, όλα τα funds είναι πιά εποπτεύσιμα.
    Αρχές Μάρτη κρατικοποίησαν την 4η τράπεζα της Ολλανδίας SNS - τα ομόλογά της deleted.
    Τώρα οι 2 Κυπριακές....

    • akenaton avatar
      akenaton @ Uncle Stgm 17/03/2013 21:57:41

      Μακάρι, μακάρι να είναι έτσι ....

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Uncle Stgm 17/03/2013 23:41:19

      ο καταθετης (ποσο μαλλον ο μικρο-καταθετης ) είναι ταμπού στον πολιτισμενο δυτικό κοσμο
      τωρα all bets are off
      προηγουμενο δεν υπηρχε - οι πρωτοι που την πληρωνουν ειναι οι Κυπριοι
      αν το λες κεραυνο εν αιθρία ή οχι ειναι σχημα λόγου

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Uncle Stgm 18/03/2013 11:12:25

      Να προσθέσω.
      Μήπως ετοιμάζεται ενεργοποίηση του Νόμου Κένεντυ Νο: 11110 που παρέχει στο Κράτος των ΗΠΑ την έκδοση χρήματος χωρίς να το δανείζεται από τη FED;

      • MCA avatar
        MCA @ Μανιάτης 18/03/2013 17:07:22

        Μακάρι, καιρός είναι οι δυτικές κυβερνήσεις να ξυπνήσουν και να πάρουν την εξουσία στα χέρια τους. Αλλιώς δεν θα καταφέρουν να επιβιώσουν, από τον άνισο ανταγωνισμό με τις αναπτυσσόμενες χώρες.

  13. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 17/03/2013 20:48:09

    Αραγε να δουμε μαζικο ξεπουλημα του ευρω σε 8 ωρες που ανοιγουν οι Ασιατικες αγορες; (cross fingers)

  14. cp avatar
    cp 17/03/2013 21:01:37

    Η μοιραία απόφαση των Γερμανών !

    Επειδή με την πρωτοφανή σε διεθνή και ευρωπαική κλίμακα αυτή απόφαση, ουσιαστικά τίθενται σε έμπρακτη αμφισβήτηση όλο το σύστημα της δυτικής δημοκρατίας: συντάγματα, ευρωπαικές συμβάσεις για τα δικαιώματα του ανθρώπου, κοινοτικοί κανόνες για την ιδιοκτησία και την ελεύθερη αγορά, όλα μαζί καταρρέουν από τη στιγμή που παραβιάζονται κατ’ αυτό τον τρόπο τα «άγια των αγίων» της ελεύθερης οικονομίας και της κοινοβουλευτικής αστικής δημοκρατίας, τα ίδια τα θεμέλια του ευρωπαικού και διεθνούς δυτικού τύπου οικοδομήματος.

    Η Αλλαγή του Πολιτικού σκηνικού : O Διωγμός ....των κουρέων !!!!

    Κάθε πολίτης κάθε κράτους που βρίσκεται σε κίνδυνο χρέους στην Ευρώπη, ξέρει ότι δεν υπάρχει πια ασφαλές καταφύγιο,ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ........ΚΟΥΡΕΑ.
    Λ.χ. οι Ιταλοί ψηφοφόροι γνωρίζουν ότι αν στις επόμενες, αν γίνουν, εκλογές, ψηφίσουν τον Μπερσάνι κι ΟΧΙ τον Μπερλουσκόνι ή τον Γκρίλο, η «ευρωπαική» κυβέρνησή του, θα μπορεί άνετα τους πάρει τις καταθέσεις. Ας προσέχουν λοιπόν οι φίλιες των βορείων πολιτικών δυνάμεις.
    Ο Διεθνής Παράγων: Aγνωστος Χ...........

    Το μέλλον της χώρας μας:

    Iσως δεν δούμε δραχμή ,αλλά Φοίνικα ! Αρα και αυτοί που είναι κατά της δραχμής ,δεν θα έχουν λόγο διαφωνίας .Ηταν και το πρώτο μας νόμισμα μετα τα οθωμανικό ζυγό ,ο οποίος διήρκεσε 400 χρόνια και όχι μόνο 3 -4 οπως ο ευρωπαικος !!!!!!

  15. akenaton avatar
    akenaton 17/03/2013 21:56:50

    Να ξεκαθαρίσω μονάχα πως επ' ουδενί προτείνω να βγούμε οικειοθελώς από την ευρωζώνη. Αλλά έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα, ένα ατύχημα πιθανώς με την μορφή της ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας μιας χώρας, μπορεί να την διαλύσει πριν προλάβουμε να πούμε Σο-ι-μπλε.

  16. Allos avatar
    Allos 17/03/2013 22:01:05

    Όταν πωλείς πχ το σπίτι σου και πηγαίνεις την επιταγή στην τράπεζα για κατάθεση δεν κάνεις ταυτοχρόνως και είσπραξη, γιατί εάν αυτό το έκαναν όλοι απλά δεν θα υπήρχε το χρήμα για να εισπραχθεί αφού είναι γνωστές οι μοχλεύσεις.
    Τα αφήνεις όμως στην τράπεζα γιατί σου δίνει πχ 1,5% επιτόκιο δηλ στα 100 χιλ 1270 περίπου ευρώ τον χρόνο, με τον φόρο, που στην ουσία είναι μέρος του τιμαρίθμου που τραγανίζει την κατάθεσή σου.
    Εάν τα κρατήσεις σπίτι σου, τα 1270 ευρώ είναι το αυτοασφαλιστήριο που θα κάνεις για να τα σιγουρέψεις... εσύ αποφασίζεις.
    Επί δραχμής οι υποτιμήσεις και διολισθήσεις έδιναν και έπαιρναν, όμως ο κόσμος είχε δουλειά, τα επιτοκια ήσαν ανταποδοτικά και έτσι δεν ήταν αβάσταχτο.
    Με αυτά και αυτά χρήμα πραγματικό στα χέρια των καταθετών (στην συγκεκριμένη ποσότητα), ως συνολική απαίτηση, ποτέ δεν υπήρχε, απλώς ιδιωτικές τραβηκτικές που ποτέ δεν συνέπιπταν σε μία χρονική στιγμή για να δείξουν την γύμνια τους.
    Όπως αντίστοιχα δεν θα υπήρχαν οι θεωρητικές αξίες των ακινήτων, επιχειρήσεων κλπ εάν έβγαιναν όλες ταυτόχρονα γιά διάθεση... μιά εικονική πραγματικότητα επομένως, για τα πάντα, που λειτουργούν ρεαλιστικά μόνο υπό απολύτως ελεγχόμενες συνθήκες και περιορισμούς που δεν συνέβησαν (κάτι ψέλιζε ο Γκρίνσπαν εδώ και 15 χρόνια...).
    Μόνο σε μιά ανταλλακτική (κατα κάποιο τρόπο) οικονομία θα πήγαινε κάθε "κατεργάρης" στον πάγκο του... και όχι μόνο γιά τα αγαθά αλλά κυρίως για τις υπηρεσίες!
    Άρα το ερώτημα είναι πως επετράπη να φθάσουμε ως εδώ και γιατί.

  17. Γεωργία avatar
    Γεωργία 17/03/2013 23:36:42

    Το plan B , έχει ήδη δρομολογηθεί για την Ελλάδα...
    "
    Στην περίπτωση που η Ελλάδα εκτροχιαστεί, υπάρχει σχέδιο από την Τρόικα να επιβάλλει φόρο επί των κεφαλαίων των καταθέσεων έως 10%.
    Δηλαδή στα 100 χιλιάδες ευρώ τα 10 χιλιάδες θα καταλήξουν στο κράτος.
    Στα 162 δισ ευρώ καταθέσεων τα 16,2 δις ευρώ θα κατέληγαν στο κράτος.
    Ωστόσο το σχέδιο αυτό θεωρείται plan B και θα ενεργοποιηθεί μόνο αν εκτροχιαστεί η Ελλάδα και επιδεινωθούν δραματικά οι οικονομικές συνθήκες.
    Σε αυτή την φάση δεν διαφαίνεται αλλά σίγουρα και δεν αποκλείεται.

    www.bankingnews.gr "

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Γεωργία 17/03/2013 23:54:57

      Παρακαλώ θερμά όσους τάχθηκαν υπέρ του κουρέματος των καταθέσεων στην Κύπρο να δηλώσουν τώρα με το χέρι στην καρδιά, άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, πώς αισθάνονται με το Plan B της Ελλάδας. Είναι αυτή η πληροφορία αρκετή για να φυγαδεύσετε από μεθαύριο ό,τι έχετε και δεν έχετε ή προτίθεστε να δώσετε το 10% με Χριστιανική φιλοτιμία στους δανειστές;

      • Tasos avatar
        Tasos @ Νιόβη 18/03/2013 00:00:12

        Ακόμα κι αν το εφάρμοζαν στην Ελλάδα πάντως σε τέτοια ποσοστά (κοντά στο 10%) δε θα προέκυπτε βιώσιμο χρέος. Ήδη όμως υπάρχουν άλλες προβληματικές χώρες που με ανάλογα ποσοστά "φόρου" στις καταθέσεις ενδεχομένως να πήγαινε το χρέος τους εκεί που το θέλουν (πχ Ιταλία). Οπότε μάλλον δε θα προλάβουν να το εφαρμόσουν εδώ γιατί το μαγαζί γενικά βαράει διάλυση.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Γεωργία 18/03/2013 00:00:47

      Επειδή το λινκ δεν βγήκε σωστά, το άρθρο είναι του Πέτρου Λεωτσάκου και ο τίτλος είναι :

      "Το μοντέλο ισοπέδωσης για τράπεζες και καταθέσεις – Η Εθνική κρατικοποιείται, Alpha και Πειραιώς παραμένουν εν δυνάμει ιδιωτικές και οι μικρές σπάνε σε good και bad – To Plan Β περιλαμβάνει φόρο επί του κεφαλαίου των καταθέσεων έως 10%"

      ..και δημοσιεύτηκε Παρασκευή στις 1 το πρωί.
      Δηλαδή ΠΡΙΝ τα γεγονότα της Κύπρου.

  18. occultist avatar
    occultist 18/03/2013 01:31:23

    Ωραίες οι διαβεβαιώσεις Στουρνάρα, αλλά το ΑΤΜ της Τράπεζας Κύπρου στην οδό Βορείου Ηπείρου στα Σεπόλια δεν παρέχει υπηρεσίες από το Σάββατο "λόγω αναβάθμησης¨

    • Heyden avatar
      Heyden @ occultist 18/03/2013 21:40:00

      Occultist
      2ο Γυμνασιο; Προλαβες τον Πατρα; Egw vai.

      • occultist avatar
        occultist @ Heyden 18/03/2013 22:23:18

        @Heyden
        Εσχατόγερος και σύ όπως κι' εγώ;;; Ναί τον πρόλαβα. Ακόμη πονάνε τα χέρια μου από τις ξυλιές από τον χάρακα με τις μεταλλικές γωνίες όταν βρήκε επάνω μου φωτογραφία-κάρτα με τον τότε ποδοσφαιριστή Παπαεμμανουήλ. Το μόνο που μου έμεινε και θυμάμαι είναι η αποστήθηση της Παλαιάς Διαθήκης .

        • Heyden avatar
          Heyden @ occultist 18/03/2013 23:15:38

          Γινεται χαμος στην Κυπρο. Οποτε το ΑΤΜ της οδου Βορειου Ηπειρου θα συνεχισει επ'ολιγον (ας ελπισουμε) την "αναβαθμιση" του.
          Ειχες τον Μποτετζαγια; Τον Μαυροειδη; Εμενα ο Πατρας με ειχε χαστουκισει γιατι απλα και μονο η μητερα μου ειχε παει να ρωτησει για το πως παω στα μαθηματα!

  19. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 18/03/2013 02:10:42

    Μερικα σχολια και μερικες αποριες
    1) Μεχρι τωρα ο προηγουμενος Προεδρος της Κυπρου δεν εχει κανει κανενα σχολιο?
    2) Η φουσκα της Κυπρου μοιαζει περισσοτερο με Ισλανδια και Ιρλανδια παρα με της Ελλαδας
    3) Μαυροι καπνοι βγηκαν απο τον ελεγχο των τραπεζων που ειναι περισσοτερο Κειμαν παρα Ευρωπαικο τραπεζικο συστημα.
    5) Η απομειωση των καταθεσεων ισως ειναι πιο light version απο την τιμωρια της φορολογησης μεσω χαρατσιων και απο τις εκτακτες εισφορες στην μισθοδοσια.
    6) Ο Δ. Τ στη Κυπρο ειναι πιο παραγωγικος και 100% διαφορετικα δομημενος απο τον Ελληνικο
    7) Τα ομολογα απο το φυσικο αεριο στην Κυπρο δεν ακουγονται ασχημα.
    8) Οι θεωριες κατα Τραγκα περι Γερμανικης κατοχης ειναι της πλακας.
    9) Ο μεγαλος πολεμιος της Ευρωπαικης Ενωσης ειναι η Αγγλια.
    Τωρα βεβαια υπαρχουν και πολλες ομοιοτητες μεταξυ Κυπριων και Ελληνων.
    1) Το παρτυ της καλοπερασης, του καμπαρε κλπ
    2) Η υποστηριξη των Τουρκοκυπριακων Καζινο .
    3) Τα πανακριβα αυτοκινητα σε μια περιοχη που εχει εκταση οσο η Αχαια και η Κορινθια
    4) Η οικοδομη και η φουσκα της
    Λιγο πολυ η Ευρωπη τα βλεπει αυτα και μερικα δεν αρεσουν λογω του υπερσυντηριτικου χαρακτηρα που πολλοι λαοι εχουν. Μπορει να ψηφισουν βοηθεια προς την Ελλαδα, την Πορτογαλλια κλπ αλλα ποτε δεν θα δεχοντουσαν να ψηφισουν βοηθεια σε τραπεζες που καλα καλα δεν μπορεσαν να ελενξουν. Δεν ειναι καθολου ευκολο να πειστει ο Γερμανος , ο Βελγος, ο Αυστριακος πολιτης οταν βλεπει οτι ο αντιστοιχος Ελληνας, Ιταλος η Κυπριος εχει μερικες φορες υπερδιπλασιο μισθο απο αυτον χωρις να προσφερει τις ιδιες η καλλιτερες υπηρεσιες. Δυστυχως η αληθεια ειναι πικρη. Αποψη μου ειναι λοιπον οτι με το μνημονιο οι Ελλημες η θα οργανωθουν και σιγα σιγα θα περασουν την κριση η θα καταστραφουν αν ακουνε ομορφα λογια του τυπου λεφτα υπαρχουν.
    Απο εμας εξαρτωνται ολα.

  20. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 18/03/2013 02:12:00

    Ρε Χοτζα
    Το μυθο του Χοτζα τον ξερεις;
    Εκει που εμαθε το γαιδαρο του να μην τρωει ψωφησε.
    Λες ,λες συνεχεια και αναπαραγεις τις νεοφιλελευθερες μπουρδες του Στουρναρα και της παρεας του.
    Αστα ρε φιλαρακο αυτα τα εχουμε ακουσει στο ΜΕΓΚΑ και στο ΣΚΑΙ.
    Δεν σου εχουν πει οτι το προγραμμα δεν βγαινει ουτε εδω ουτε στην ΚΥΠΡΟ
    ουτε πουθενα.
    Δεν σε εχουνε ενημερωσει για τα νεα μετρα που ετοιμαζονται γιατι καποιοι σαν και σενα πιστεψαν στις π@π@ριες που ελεγε ο Στουρναρας και η ΤΡΟΙΚΑ.
    Μια μικρη γευση ειναι το χαρατσι που θα ισχυσει και για φετος και επονται
    τα επομενα.(Τωρα το τι θα εισπραξουν απο τους μη εχοντες ειναι αλλου Χοτζα Ευαγγελιο...)
    Εχεις ιδεα απο πραγματικη οικονομια και τι παιζεται στην αγορα;
    Σου εχουν πει ποσα κανονια θα βαρεσουν γιατι οι Τραπεζες δεν δινουν μια στις επιχειρησεις(εξαιρουνται τα σαπιοκαναλα της διαπλοκης και της προπαγανδας )
    Τωρα ξερω τι θα πεις .
    Να απολυθουν Δημ Υπαλληλοι.
    Πω, πω τι ιδεα!!!
    Και ολους τους Δημ. Υπαλληλους να απολυσετε το προγραμμα ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ.
    Παραταση λιγων μηνων θα παρετε.
    Παρτο χαμπαρι .
    Χωρις αναπτυξη δεν γινεται τιποτα. Και με τις απολυσεις δεν δημιουργεις αναπτυξη αλλα τροφοδοτεις τον φαυλο κυκλο της υφεσης.
    Τις σαρκες μας τρωμε.
    Και μεσα στο Ευρω της Φραου που εχει καταστρεψει ολες τις οικονομιες της Ευρωπης -πλην Γερμανιας και Ολλανδιας που επωφελουνται απο αυτο- αναπτυξη δεν προκειται να συμβει.
    Καλη ειναι η προπαγανδα οταν το στομαχι ειναι γεματο.
    Τωρα που αρχιζει η μεγαλη πεινα τα ψεμματα εχουν κοντα ποδαρια.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 18/03/2013 11:03:36

      Αγαπητέ Βεληγκέκα, διαβάσατε το άρθρο ή βαράτε στο γάμο του Καραγκιόζη;

  21. Παπαδόπουλος Τάσσος avatar
    Παπαδόπουλος Τάσσος 18/03/2013 08:43:14

    Αυτό που θέλουν να γίνει στην Κύπρο θα έχει ως αποτέλεσμνα να αποτελέσει ιστορικό προηγούμενο, και θα τρέξουν όλοι να σηκώσουν τα λεφτά τους από τις τράπεζες του νότου, φαντάζομαι σε αυτό όλοι συμφωνούν. Αυτόματα θα χρειαστεί ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Ποιοι θα στηρίξουν τις τράπεζες; μα φυσικά κυρίως οι Γερμανικές τράπεζες. Τράπεζες με ξένα χρήματα, δεν είναι εθνικές τράπεζες. Παράλληλα, θα παίρνονται καινούρια μέτρα (μείωση μισθών συντάξεων και αύξηση φόρων…) των οποίων τα έσοδα που θα πηγαίνουν; μα φυσικά στη Γερμανία! Η οικονομία του κράτους θα συρρικνώνεται… Παράλληλα υποθηκεύεται ο φυσικός πλούτος της κάθε χώρας εν προκειμένω, Κύπρος – Ελλάδα. Και μην ξεχνάμε και τα ενεχυροδανηστήρια που έχουν ξεφυτρώσει παντού. Που πάνε τα κοσμήματα και τα χρυσαφικά; άγνωστο….Μήπως τελικά το παιχνίδι είναι στημένο και προγραμματισμένο και μας αγοράζουν οι “εταίροι” μας; (ακούω τον όρο αυτό και μου έρχεται να ξεράσω…). Αδέρφια, κατά την ταπεινή μου άποψη, έρχεται πείνα (κυριολεκτική, όχι μεταφορική…). Κ

  22. Παπαδόπουλος Τάσσος avatar
    Παπαδόπουλος Τάσσος 18/03/2013 09:01:57

    Οι "ενάρετοι" της Ελβετίας, του Λουξεμβούργου, του Λιχτενστάιν, είναι έξω από το κάδρο του μαύρου χρήματος, οι Κύπριοι είναι οι κακοί...Και ποιός μας λέει πως, αφού καταστραφεί Κύπρος-Ελλάδα, θα συνεχίσει να υπάρχει ευρώ και Ευρωπαική Ένωση; Και με τον "κουμπάρο" μας τον Νταβούτογλου δίπλα; Και τότε τι θα γίνει, ποιός θα "σώσει" δύο εντελώς καταστραμένες οικονομικά χώρες; Αυτό δεν είναι ένωση, είναι ένα τερατούργημα.... χωρίς ΚΟΙΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, χωρίς ΚΟΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, μάλλον δεν ήξεραν τι έφτιαχναν... ή μήπως ήξεραν; όταν τη 10ετία του '50 έγινε ΔΙΑΓΡΑΦΗ χρέους στη Γερμανία, οι άλλοι ηταν οι ηλίθίοι και οι Γερμανοί οι έξυπνοι, οι οποίοι συνεχίζουν να είναι ακόμα πιο έξυπνοι και οι άλλοι οι μογγόλοι, αλλά ποιός τα θυμάται αυτά... κυρίως οι "πολιτικοί"....Διάπραγμάτευση δε λέγεται, "θα σε καταστρέψω λίγο, όχι πολύ...το πολύ το αφήνουμε για αργότερα..." Διαπραγμάτευση είναι απειλές, εκβιασμοί και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, και κυρίως ΚΟΙΝΑ συμφέροντα τη δεδομένη στιγμή, όπου κι αν είναι αυτά. Οι Γερμανοί το μόνο που ξέρουν είναι την Αγία Γερμανική Αυτοκρατορία του Γερμανικού έθνους, τίποτα άλλο. Δύο παγκόσμιοι πόλεμοι.... Και μην ξεχνάμε ότι αυτοί λένε ότι είναι οι δουλευταράδες, και οι υπόλοιποι τα "κοπρόσκυλα" του Ευρωπαικού νότου, που κααααααααααααθονται όλοι τη μέρα....

  23. MCA avatar
    MCA 18/03/2013 10:58:23

    .....''Υπάρχει μια περίπτωση, έστω και ακραία, το τέλος του ευρώ και κατά συνέπεια της ευρωζώνης, να είναι πολύ πιο κοντά από όσο φανταζόμαστε! Ελπίζω στην κυβέρνηση να έχουν εκπονήσει κάποιο Plan B για μια τέτοια περίπτωση''......Φοβάμαι ότι δεν έχουν εκπονήσει κανένα Plan B για μια τέτοια περίπτωση,καθώς δεν πιστεύουν ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο.Πολλές φορές οι άσχετοι που είναι έξω από τα πράγματα,μπορούν να δουν με ποιό καθαρό μάτι το προφανές,αυτό που δεν μπορούν να δουν οι ειδικοί,την διάλυση δηλαδή του Ευρώ.

  24. Heaven avatar
    Heaven 18/03/2013 15:58:13

    πρέπει να έχει ΚΥΡΙΩΣ ηρεμία το κράτος!! κανείς δεν έρχεται για τα ωραια μας ματια, φιλε!

  25. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/03/2013 23:21:17

    Μέχρι Πέμπτη κλειστόν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.