#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/01/2012 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως δουλεύει το ΠΑΣΟΚ και πως μας δουλεύουν



Σε μια οικονομικά τραγική για τη χώρα μας και τους κατοίκους της περίοδο, όπου οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν πιάσει πάτο, η εξαθλίωση έχει φθάσει στο απροχώρητο, λεφτά υπάρχουν και κοιτάξτε, για του λόγου το αληθές, πως διπλασίασαν, για ευνόητους λόγους,  τα επιδόματα των στελεχών της εκπαίδευσης την ώρα που οι εκπαιδευτικοί έχουν χάσει αρκετά χρήματα απ’ το μισθό τους.

Αυτό άραγε δεν είναι σκάνδαλο;

Μήπως τα στελέχη δεν είναι δικά τους;

ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ  ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Επιδόματα  Στελεχών της εκπαίδευσης

Διευθυντές  Ενιαίων Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων, ΚΕ.Δ.Δ.Υ,

Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και Προϊστάμενοι Γραφείων Πρωτοβάθμιας και

Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης   300 €

και εφόσον τα σχολεία διαθέτουν τουλάχιστον έξι (6) τμήματα,  350 €

Διευθυντές  Γυμνασίων, Επαγγελματικών Σχολών, Σχολείων Δεύτερης

Ευκαιρίας(ΣΔΕ), Δημοσίων ΙΕΚ, Τετραθέσιων και άνω Δημοτικών

Σχολείων και Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων 250 €

Εφόσον τα σχολεία διαθέτουν τουλάχιστον εννέα (9) τμήματα, 300 €

Υποδιευθυντές  Σχολικών Μονάδων και Σχολικών Εργαστηριακών

Κέντρων, Υπεύθυνοι Τομέων Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων  και

Προϊστάμενοι Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης  και Υπεύθυνοι

Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  150 €

Πού είναι άραγε οι συνδικαλιστές της Ν.Δ.;

Πού είναι ο τομεάρχης;

Δαναός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. cummulus avatar
    cummulus 19/01/2012 09:30:56

    Ἀναρωτιέστε, ποῦ εἶναι οἱ συνδικαλιστές τῆς ΝΔ. Σᾶς πληροφορῶ ὅτι εἶναι ἀνάμεσα στούς παραπάνω ἀφ' ἑνός, καί κατά δεύτερον οϊ συνδικαλιστές ἔχουν "χρῶμα" μόνο ἐπιδερμικά. Πιό κάτω ἀπ΄τό δέρμα, δέν ὑπάρχει "χρῶμα"παρά μόνον συμφέρον.

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ cummulus 19/01/2012 15:17:54

      Πανω απ το "χρωμα" ειναι το χρημα.

  2. kapsiotis avatar
    kapsiotis 19/01/2012 09:33:17

    ΦΙΛΕ ΔΑΝΑΕ,
    ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕ... ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΧΑΝ. Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ "ΠΕΤΣΟΚΟΨΕ" ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΙΔΕΥΣΗΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ... ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ "ΠΡΑΣΙΝΙΣΕ" ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ Δ/ΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Δ/ΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Κ.Λ.Π. ΔΕ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ.

    ΦΙΛΙΚΑ
    (ΕΝΑΣ ΔΑΚΙΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ)

  3. Δαναός avatar
    Δαναός 19/01/2012 09:34:08

    1ο. Τα στοιχεία είναι απ' τη Δ.Ο.Ε. Για λόγους χώρου δεν έβαλα ολόκληρο τον πίνακα.
    2ο. Το νέο μισθολόγιο έχει ήδη ψηφιστεί.
    3ο. Οι σχολικοί σύμβουλοι σύμφωνα με τις διατάξεις του Β' κεφαλαίου του ν.3448 του 2010 αν έχουν το βαθμό Β' αυτομάτως τους απονέμεται ο βαθμός Α'.
    Νομίζω καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό και όλα τα παραπάνω.

    • Έλεος avatar
      Έλεος @ Δαναός 19/01/2012 09:45:50

      Πραγματικά δε καταλαβαίνω τι σημαίνουν τα παραπάνω... Δηλαδή θεωρείς μεγάλο επίδομα τα 300Ε για διευθυντή σχολείου?
      Έλεος

  4. Δαναός avatar
    Δαναός 19/01/2012 10:00:17

    Αν είσαι εκπαιδευτικός γνωρίζεις πόσο ήταν αυτά τα επιδόματα και πως διπλασιάστηκαν σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Θα γνωρίζεις επίσης πώς γίνονται οι κρίσεις των στελεχών της εκπ/σης. Και εν πάση περιπτώσει, ναι είναι πρόκληση όταν καθημερινά γίνονται περικοπές σε μισθούς και συντάξεις!

    • Έλεος avatar
      Έλεος @ Δαναός 19/01/2012 10:28:22

      Δεν είμαι εκπαιδευτικός αλλά γνωρίζω αρκετούς.. Όσο και αν αυξήθηκαν τα επιδόματα για θέσεις ευθύνης, δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο μισθός έχει κατέβει κατακόρυφα.. Συγγενής εκπαιδευτικός από 1500 έχει πέσει στα 990. Αυτό δηλαδή δεν είναι πρόκληση? Δε θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, απλά νομίζω ότι πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα πιο σφαιρικά..

      Φιλικά πάντα :)

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Έλεος 19/01/2012 10:43:44

        ...Όσο και αν αυξήθηκαν τα επιδόματα για θέσεις ευθύνης, δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο μισθός έχει κατέβει κατακόρυφα..
        Αυτό ακριβώς λέω.
        Καλημέρα!

  5. avanti avatar
    avanti 19/01/2012 10:13:36

    Επιδόματα δίνουν.... για τα βιβλία γίνεται καμμία κουβέντα ή τα κορόϊδα οι γονείς τα αγόρασαν και δεν τρέχει κάστανο?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ avanti 19/01/2012 10:49:10

      Έχει έρθει ο λογαριασμός για τις φωτοτυπίες ήδη.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ avanti 19/01/2012 10:56:10

      Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα!

  6. kapsiotis avatar
    kapsiotis 19/01/2012 10:15:41

    Φίλε Δαναέ,
    Έχω την αίσθηση ότι παραπλανήθηκες… Τα συγκεκριμένα επιδόματα προϋπήρχαν χρόνια τώρα και τα έπαιρναν τα στελέχη της Εκπαίδευσης. Προσφάτως όμως τα «πετσόκοψε» η κυβέρνηση των «τσαρλατάνων» σοσιαλιστών. Επομένως, δεν υπάρχει χώρος για κριτική… Δε μπορούμε όμως να αγνοήσουμε το γεγονός ότι «πρασίνισε» η Διοίκηση της εκπαίδευσης μετά τις πρόσφατες κρίσεις Δ/ντών σχολικών μονάδων, Σχολικών Συμβούλων και λοιπών στελεχών. Όσο για τις «τιμές» που αναγράφονται πρέπει να αφαιρεθεί το 35% περίπου γιατί είναι μεικτά.
    Φιλικά
    ( Ένας Δακίτης συνδικαλιστής που δεν είναι στέλεχος της Εκπαίδευσης και χρόνια τώρα αγωνίζεται ο συνδικαλιστικός του λόγος να γίνει προγραμματικός)

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ kapsiotis 19/01/2012 10:47:41

      Τους καλοπιάνουν φίλε kapsioti. Και αφού είσαι συνδικαλιστής γνωρίζεις γιατί. Φίλος Υποδιευθυντής μου το επιβεβαίωσε!

      • kapsiotis avatar
        kapsiotis @ Δαναός 19/01/2012 11:08:57

        Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου γιατί έρχεται οσωνούπω η αξιολόγηση, η οποία δυστυχώς έχει συνδεθεί με τη βαθμολογική κι επομένως με τη μισθολογική εξέλιξη. Για να αλλάξεις βαθμό κι επομένως μισθολογικό κλιμάκιο θα πρέπει πρώτα να αξιολογηθείς (από ποιους ... από τους "πράσινους" αξιολογητές οι οποίοι προέκυψαν μετά από "διαλογή" κι όχι επιλογή, μέσω συνέντευξης...!)
        Ας αφυπνηστούμε γιατί είναι πολύ περισσότερα αυτά που μας ενώνουν από αυτά που μας χωρίζουν.
        Υ.Γ. Πάντως πάντα προβλέπονταν επιδόματα στην εκπαίδευση για θέσεις ευθύνης και στην Πρωτοβάθμια.

        • flou avatar
          flou @ kapsiotis 19/01/2012 15:00:54

          Συγγνώμη κ. kapsioti, αλλά πουθενά δε λέει η ανάρτηση ότι δεν "προβλέπονταν επιδόματα στην εκπαίδευση για θέσεις ευθύνης και στην Πρωτοβάθμια."
          'Ισα ίσα λέει ότι υπήρχαν και πρέπει να υπάρχουν, αλλά σε δύσκολες εποχές διπλασιάστηκαν σε κάποιες περιπτώσεις. Τυχαίο;

  7. Τρικαλα-7 avatar
    Τρικαλα-7 19/01/2012 10:23:32

    Έπαιρναν:Ανεξαρτήτως τμημάτων των σχολείων
    1.Δντες Λυκείων: 300
    2.Δντες Γυμνασίων:240
    3.Δντες ΙΕΚ 440
    Συνεπώς υπάρχει ελαφρά αύξηση αλλά και μεγάλη μείωση (κατά περίπτωση)
    'Ενας εκπαιδευτικός

  8. Δαναός avatar
    Δαναός 19/01/2012 10:27:29

    Οι της Πρωτοβάθμιας;

    • κάποιος avatar
      κάποιος @ Δαναός 19/01/2012 13:04:20

      Αν υπάρχει αλλαγή στους της πρωτοβάθμιας, αυτό γίνεται γιατί οι μισθοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εξισώθηκαν (προς τα κάτω στους μισθούς, και ίσως λίγο προς τα πάνω σε κάποια επιδόματα)

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 19/01/2012 10:52:08

    Πρώτον, μάλλον κάποιοι φίλοι συνσχολιαστές δεν γνωρίζουν πως ο Δαναός είναι εκπαιδευτικός, οπότε δε μιλάει εκ του μακρόθεν. Δεύτερον, ουσιαστικά αυτό που λέει είναι πως έχουνε πετσοκόψει μισθούς και συντάξεις στην εκπαίδευση, αλλά τους ανθρώπους που ορίζουν αυτοί στις θέσεις ευθύνης τους ρίχνουν το "χαρτζηλικάκι" τους. Τα λέω καλά δάσκαλε?

    • κάποιος avatar
      κάποιος @ TopGunZ 19/01/2012 13:02:27

      Και εμείς εκπαιδευτικοί είμαστε.
      Τα επιδόματα θέσης είναι ίδια και απαράλλαχτα με αυτά που υπήρχαν πριν. 300€ έπαιρνε ένας διευθυντής (μικτά) 300 παίρνει και τώρα. Αν υπάρχει κάποια μικρή αύξηση σε κάποια κατηγορία, αυτή σίγουρα δεν είναι διπλασιασμός που γράφει ο Δαναός.
      Για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δεν έχω εικόνα, οπότε μπορεί εκεί να διπλασιάστηκαν όντως, όμως αυτό αν έγινε, έγινε στα πλαίσια της ενοποίησης των μισθολογίων (οι δάσκαλοι έπαιρναν γενικότερα λιγότερα λεφτά από τους καθηγητές, αλλά με το νέο μισθολόγιο παίρνουν ακριβώς τα ίδια και πολύ χαμηλά λεφτά)
      Πάντως, το να παίρνουν οι διευθυντές κάποιο επίδομα δεν είναι σκάνδαλο. Σκάνδαλο είναι οι τοποθετήσεις "γνωστών" σε θέσεις διευθυντών με αδιαφανείς διαδικασίες.
      Γι'αυτό όμως δεν θα φωνάξει κανένας συνδικαλιστής της ΝΔ, μιας και περιμένουν να κάνουν τα ίδια με τη σειρά τους όταν (πιστεύουν) ανέβουν στην εξουσία. Άλλωστε, τα έχουν ξανακάνει.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ κάποιος 19/01/2012 13:18:20

        Κράτα τους πολύ χαμηλούς μισθούς και το "Σκάνδαλο είναι οι τοποθετήσεις “γνωστών” σε θέσεις διευθυντών με αδιαφανείς διαδικασίες." και θα καταλάβεις ποιο είναι το ζουμί της ανάρτησης.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ TopGunZ 19/01/2012 14:38:04

      Άριστα!

  10. AZ avatar
    AZ 19/01/2012 11:33:51

    Κυριοι, σας λέγω οτι προκειται για επιστημονες της εξαπατησης και της ανηθικοτητος. Θα αναφερθω στο προσφατο νομοθετικό εκτρωμα του αρχιλαμογιου ονοματι Λοβερδος: Αποδιδει βαθμους ΕΣΥ σε γιατρους του ΙΚΑ μη-αποκλειστικής και part-time γιατρούς με βαση τα χρονια ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή ήσουν απο δω κι απο κει (μπορει και αεργος ή υποαπασχολουμενος) και να προσεληφθης στο ΙΚΑ προσφατα (με τις γνωστες "αξιοκρατικές" διαδικασίες) και να βρισκεσαι Διευθυντής, μπροστα απο επιμελητές Α. Ημαρτον κυριε!!!! Και ο Ιατρικος συλλογος (αλλα μουτρα) δεν βλεπει....

    ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΗΘΙΚΟΣ ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΠΛΑΣΜΕΝΟΣ

    ΑΖ

  11. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 19/01/2012 13:33:16

    Δαναέ ατυχές το παράδειγμά σου.Έχεις απόλυτο δίκιο πως το ΠΑΣΟΚ βολεύει τους δικούς του που υπηρετούν το σύστημα ΠΑΣΟΚ.Πάρε ένα καλύτερο παράδειγμα: Γιατί πήραν βαθμό Α οι κατέχοντες θέσεις πολιτικές όπως οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και οι Περιφερειακοί διευθυντές όλοι με διαδικασίες "opengov" και όχι τα υπόλοιπα στελέχη εκπαίδευσης πλην τους τελευταίους επιλεγέντες με θητεία σχολικούς συμβούλους; Το ΠΑΣΟΚ ελέγχει πλήρως την εκπαίδευση και θα την ελέγχει για χρόνια.Γιατί δεν είναι αντίπαλος της ΝΔ το ΠΑΣΟΚ αλλά το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" που είναι ανίκητο.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Υψηλάντης 19/01/2012 14:36:40

      Επειδή έλειψα δεν μπόρεσα να απαντήσω σ' όλους. Απάντησε όμως ο Τοp.
      Υψηλάντη, βεβαίως συμφωνώ,Μια απάντηση έδωσα και με το πρώτο σχόλιό μου.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Δαναός 19/01/2012 17:50:57

        Έχω την εντύπωση πως η αύξηση αφορά σε διευθυντές 12/θέσεων σχολείων (νομίζω 50 ευρώ καθαρά..)..ο Υψηλάντης πιο πάνω έχει δίκιο για το σύστημα πασόκ, δεν παλεύεται, κι αυτά να τα βλέπει η ΔΑΚΕ...δίκιο επίσης έχει και ο kapsiotis σε ό,τι αφορά στην αξιολόγηση...όσο για το μισθό των απλών εκπαιδευτικών, πλέον δε φτάνει ούτε για τη βενζίνη....

  12. μετάφραση avatar
    μετάφραση 20/01/2012 14:12:09

    Kαταρχήν, τίθεται το βασικό ερώτημα:
    Ποιός είναι ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ σε σχεση με τους ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ όταν δεν ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ,ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΟ των εκπαιδευτικων και το ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ;
    Δεν καλύπτεται η ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ από το ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ κατά πλειοψηφία ή ΕΛΑΧΙΣΤΟ;;
    Δεν καλύπτονται οι ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ (ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κλπ.) από τα ΓΝΩΣΤΑ ΥΠΟΖΥΓΙΑ ΤΩΝ με τις ΒΑΡΙΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ που και στις τάξεις μπαίνουν και τις αγγαρίες τους ΕΚΤΕΛΟΥΝ;;
    Ποιές είναι οι ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ τους;Ο βαφέας ,ο υδραυλικός,ο ηλεκτρολόγος κλπ.;
    Μήπως μέχρι το 89 (Αχ αυτό το 89...) οι ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ δεν ήταν ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ όταν λειτουργούσαν ως ΙΣΟΙ μεταξύ ΙΣΩΝ με ελάχιστο επίδομα;
    Επί ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ( Σουφλιά )που δόθηκε η πρώτη 'μεγάλη 'διαφορά ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ;;
    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΟΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΙ;ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΙ;ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ;ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ και ΓΟΝΙΩΝ;;;;
    ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ!!!!!
    Τί συνέβη στην ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΟΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ;;;(μεγάλη συζήτηση...)
    Μήπως η ΟΡΓΑΝΩΣΗ έπρεπε να είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ και οι 'ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ 'τους ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ.... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ;;;;;

  13. flou avatar
    flou 20/01/2012 14:45:01

    Πες τα ρε "μετάφραση", γιατί κάποιοι θα μας τρελάνουν! Ο ξάδερφός μου είναι δάσκαλος και μαζί με έναν άλλο συνάδελφό του, βγάζουν όλη τη γραφική δουλειά του διευθυντή τους, που δεν μπαίνει καθόλου στην τάξη και παίρνει και τα 300.
    Και να μην πούμε και πως έγινε διευθυντής!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.