#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/03/2008 04:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως γλιτώνουν από την Κίρκη;

Ο έντονος και ενδιαφέρων διάλογος στο post «Τι λέει ο κ. Τσίπρας γι αυτό;», επιβεβαιώνει ότι «βέτο», «ξεβέτο», έχουμε μεγάλο πρόβλημα με το τι είναι και τι δεν είναι «πατριωτικό» και «εθνικό». Μια σύγχυση επικίνδυνη που οφείλεται στην ιδεολογική και πολιτική κυριαρχία, τόσα χρόνια, των ριψάσπιδων και των νενέκων. Όπως έχω ξαναπεί, ιδιαίτερα από το 1981 και εντεύθεν, όποιος τολμούσε να μιλήσει για «εθνικά δίκαια»  χαρακτηριζόταν αυτόματα «φασίστας» και «προβοκάτορας». Ενώ όσοι καλλιεργούσαν τον ενδοτισμό στο όνομα της «φιλίας των λαών» της «διεθνούς ειρήνης» και του «εξευρωπαϊσμού», ήταν εξ΄ ορισμού «προοδευτικοί», «αριστεροί» και «σωστοί» Έλληνες. Που φτάσαμε το βλέπουμε όλοι. Τι κάνουμε; Δεν ξέρω. Κάτι είχε περι όμως σχετικά , σε ένανπροηγούμενο διάλογο για ίδιο θέμα, αναγνώστης με το ψευδώνυμο «το μώλυ» (για όσους ξεχάσατε τον Όμηρο, έτσι έλεγαν το βότανο, που έδωσε ο θεός Ερμής στον Οδυσσέα, σαν αντίδοτο για να αντιμετωπίσει τα μαγικά φίλτρα της Κίρκης):

Όταν οι Φιλικοί  είπαν στον Κοραή ότι αποφασίστηκε η έναρξη της Επανάστασης, αυτός διαφώνησε έντονα. Πίστευε ότι ο λαός ήταν τόσο αμόρφωτος, που και νικηφόρα να ήταν η έκβαση του Αγώνα, δεν υπήρχαν τα εχέγγυα για να πάρει την τύχη του στα χέρια του. Τους δήλωσε, ξεκάθαρα, ότι απαιτούνται τουλάχιστον άλλα 30 χρόνια διαφωτισμού- εκπαίδευσης του λαού, για να μην γίνει έρμαιο των …ενδιαφερομένων «για το καλό του». Οι Φιλικοί του αντέτειναν ότι οι γεωπολιτικές συνθήκες δεν θα μπορούσαν να είναι καλύτερες και ότι κανένας δεν ήταν δυνατόν να εγγυηθεί πως θα είναι ξανά ίδιες στο αβέβαιο μέλλον. Ο Κοραής πείστηκε από το επιχείρημα και συμμετείχε ένθερμα στον Αγώνα. Αλλά, αποδείχτηκε πως είχε δίκιο. Ο λαός δεν μπορούσε να ασκήσει ΠΟΛΙΤΙΚΗ που να κατοχυρώνει τα συμφέροντά του.

Σήμερα, αυτό το κενό οφείλουμε να το καλύψουμε. Την ευθύνη για την λειτουργία του Πολιτεύματος την έχουν οι Πολίτες, όχι οι πολιτικοί. Διότι δεν υφίστανται πολιτικοί άνευ Πολιτών. Εμείς είμαστε ανίκανοι, γι’ αυτό κάνουν πάρτυ στην πλάτη μας οι …ενδιαφερόμενοι «για το καλό μας», - που ‘λεγε και κείνη η ψυχή ο Μηλιώκας. Εμείς «τα γράψαμε στον «κόκορα», εμείς αναρτήσαμε ταμπελάκι «κλειστόν λόγω διακοπών» και φύγαμε , εμείς, μέγιστε, οι της ημιμάθειας θεράποντες, «δώσαμε θάρρος στον χωριάτη και ανέβηκε στο κρεβάτι» μας. Εμείς αφήσαμε χώρο στα «φαινόμενα Νεοφασισμού», που καταγγέλλει κι ο Ζαχό.

Τι κάνουμε, τώρα; Τα μαζεύουμε και γυρίζουμε σπίτι; Ευτυχώς, έστω κι υποθηκευμένο, είναι ακόμα δικό μας! Θέλει πολλή δουλειά, αλλά μπορεί να γίνει κουκλί. Ξανά! It’s up to US! Είναι κρίμα και crime, το καλλίτερο …οικόπεδο του πλανήτη Γη, να έχει τέτοιο βρώμικο και ξεχαρβαλωμένο σπίτι. Δια ταύτα: «30 χρόνια σκληρής εκπαίδευσης στην ελληνική Γραμματεία και Ιστορία». Κι όλα είναι εφικτά, κατόπιν. Μέχρι τότε, κοινωνική αυτοοργάνωση «των κοινής Πολιτικής Παιδείας μετεχόντων» και απόσυρση από τον τρόπο φέρεσθαι του Homo Teleopticus.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αλέκος Σώντης avatar
    Αλέκος Σώντης 08/03/2008 08:08:32

    Τσίπρα μόνο το antiweblog μπορει να σε πικάρει.
    Έχει ένα πολύ καλό post το
    http://politis-gr.blogspot.com

  2. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 08/03/2008 08:59:43

    ....και εγώ που νόμιζα πως η συγχυση γύρω από το τι ειναι εθνικο και πατριωτικό προερχεται απο την επιβίωση και την αναπαραγωγη των ιδεολογημάτων της φυλετικής ανωτερότητας , της μοναδικότητας και της υπεροχής των Ελλήνων όπως αυτές διδάχθηκαν στα σχολεία της μετεμφυλιακής υστερίας και της εθνοσωτήριου!!! και δυστυχώς ακόμα περνούν και διαμορφώνουν αντιλήψεις, παράγουν εθνικιστικά παραληρηματα σαν αυτό του Θεοδωράκη και καταδικάζουν οτιδήποτε διαφορετικό με το ίδιο ακριβώς μοντέλο της δεκαετίας του 50 Εθνικοφρονες και Μιασματα Πατριωτες και Προδότες- Ριψασπιδες και νενεκους κατ εσε!!! Δυστυχώς η κριτική της επίσημης ιστορίας , της ιστορίας ΄πως τη διαμορφώνει και τη διδάσκει η κάθε κυρίαρχη τάξη στην Ελλάδα ήταν σχεδόν ανύπαρκτη. Το γιατί ειναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα και μισώ τα σεντόνια
    ΔΕΝ ΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕ΅ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!! Μπορούμε να χωριστούμε σε δεξιους και αριστερούς, κοκκινους ή πράσινους παναθηναικούς ή ολυμπιακούς ή οτι σκατα προτιμάς αλλά αυτό το ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΟ ΑΙΣΧΟΣ Πατριώτες -εαμοβούλγαροι ειναι καιρός να το ξεπεράσουμε!!!!
    Ένα σχόλιο για την τελευταία παράγραφο. Γ΄νομαι όλο και πιο καχύποπτος μ αυτούς που ισοπεδώνουν την καθημερινότητα και την πρόοδο οικονομική και κοινωνική της χώρας. Εχουμε ανοικτές πλήγές και τεράστια προβλήματα προς επίλυση. ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΜΕ.!!! Όμως όποιος εκτος από μάτια έχει και μνήμη ξέρει πως ποτέ δεν είχαμε ούτε τη δημοκρατία που έχουμε σήμερα ούτε το οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο.
    Η ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ!!!! δυσκολα με ωδίνες και συγκρούσεις, σαν τον καβουρα καμια φορά, ερήμην ή ενάντια στους πολιτικούς της συχνότατα άλλα προοδεύει. Για μια χώρα στο χείλος της καταστροφής και της καταρευσης -συμφωνα με πολλους και διαφορους- συνεχώς από το 70 που τη θυμάμαι τουλάχιστον, αυτό μπορει να είναι και αθλος που οφειλεται στο Μεγαλείον της Ελληνικής Φυλής και μόνον (ουπς μπερδευτηκα!!!)

  3. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 08/03/2008 12:25:19

    Φίλε Factorx προσοχή! Ο αγγλισμός σου "it's up to US" επιδέχεται διπλής αναγνώσεως, σε αφήνω να το σκεφτείς μόνος σου. Και κάτι για το επικριτικό ύφος που υιοθετούμε πολλοί από μας για τη σημερινή Ελλάδα. Όταν τα παίρνω στο κρανίο για την τριτοκοσμική-ψωροκωστενική εικόνα μας (πολιτική, συνδικαλισμός, ΜΜΕ, εκπαίδευση με έμφαση στην καρικατούρα των πανεπιστημίων μας, κυκλοφοριακή αγωγή, χρηματιστήριο και ότι άλλο) παίρνω βαθιά ανάσα και μου θυμίζω ότι η γιαγιά μου γεννήθηκε στα Τζουμέρκα επί τουρκοκρατίας! Ω ναι, είμαστε παλιό Έθνος και καινούργιο κράτος. Σύντομα (σχετικά) θα έχουμε τους εορτασμούς για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης, των Ιωαννίνων και αν πούμε και για τα Δωδεκάνησα μάλλον δεν θα ζήσουμε να δούμε τα εκατοντάχρονα της ενσωμάτωσής τους. Συνεπώς, κλάψα, κλάψα, ναι συμφωνώ σε αυτό με τον sxolio.gr, η χώρα έχει προοδεύσει! Όσο για τον κ. Τσίπρα μη χαλάτε πολύ μελάνι, ο κύκλος του θα είναι σύντομος, το ξέρω από προχθές που η δεκαεπτάχρονη κόρη μου με ρώτησε "ρε μπαμπά, αλήθεια τι του βρίσκουν;"

  4. Theodore avatar
    Theodore 08/03/2008 12:55:18

    Εσυ αγαπητε ξερολα, φαινεται οτι ξεχασες την 5η ολομελεια και τις αθλιοτητες που εγραφε εκεινο το κωλοχαρτο.Οταν μιλας λοιπον για "εθνικοφρονες και μιασματα", να τα θυμασαι καλα αυτα και να μην ξεχνας, οτι ο Τιτο, δεν ηταν μαλακας να πιστευει και να κανει, ο,τι του ελεγε η κομινφορμ, αλλα και ο Σταλιν. Εξ ου και το γλυτωσε το μαγαζι απο εμφυλιους, οπως εγινε μ εμας.Ασχετα αν μετα το θανατο του, οι επιγονοι, τα κανανε σκατα.
    Επειδη η ηγεσια του ΚΚΕ, ηταν ανεγκεφαλη και πηρε τον κοσμο στο λαιμο της, βαζοντας του διλημματα, και βαζοντας τον να επιμενει σε αποψεις που ηταν δυναμει προδοτικες, αφου ελεγαν να αυτονομηθει ολη η βορεια Ελλαδα, αυτο δε σημαινει οτι και καλα, επειδη ειχε θυματα,(απο τα κατωτερα μελη βεβαια) κατι τρεχει στα γυφτικα.
    Ταθελαν και ταπαθαν. Επαιξαν και εχασαν.Το κακαο ειναι, οτι γυρισαν τη χωρα πισω 50 χρονια.
    Γιατι ηταν τοσο ηλιθιοι και δουλοι στα κελευσματα του Σταλιν, που επετρεψαν στους δεξιους να τους χαρακτηριζουν προδοτες, με την υπαρξη της αποφασης της 5ης ολομελειας.Αλλοιως, δε θα μπορουσαν αυτοι να το κανουν .
    Και μαλιστα εκεινος ο αληστου μνημης Ζαχαριαδης, ενω ειχαν ηδη χασει τον εμφυλιο και ειχαν φυγει για τη Γιουγκοσλαυια, εβγαλε ανακοινωση, οτι "ειμαστε με το οπλο παρα ποδα".Ετσι επετρεψε στους νικητες, με τη συμπαρασταση και των Αμερικανων, να συνεχισουν τα εκτακτα μετρα, για 25 χρονια ακομα και μεχρι που επεσε η χουντα του 67.Παιρνοντας ετσι τοσο κοσμο στο λαιμο τους, διαλυοντας οικογενειες
    και ερημωνοντας την υπαιθρο.
    Μιλαμε για πολυ μαλακες και εχουν πολυ μεγαλο θρασος, να μιλανε ακομα για τα παλια.Ας το βουλωσουν καλυτερα το στομα τους.Αρκετα τραβηξαμε απ αυτους.

  5. "το μώλυ" avatar
    "το μώλυ" 08/03/2008 15:35:19

    Φίλε Λεωνίδα,
    ακριβώς γι' αυτήν την αντιδιαστολή τού "ΕΜΕΙΣ" με το "Ηνωμένες Πολιτείες", μέσω της διπλής σκέψης που προκαλείται, μπήκε εμφατικά το "US". Το παράδειγμα το δικό σου, επιβεβαιώνει το ρίσκο της επιλογής του, -πιστεύω. Φυσικά, σε συγχαίρω για την διεισδυτική προσοχή σου και χαίρομαι κι εγώ, -τ' ομολογώ!-, για την επιβράβευση της τεχνικής του "ρίσκου". Δεν πετυχαίνει, πάντα, ξέρεις, και, τότε, τα αποτελέσματά του είναι καταστροφικά.

    Να 'σαι καλά!

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/03/2008 16:50:09

    Factor, 3πλο encore.


    sxolio, προφανώς φοράς τα ίδια γυαλιά με τον Σημίτη, για να μην πω ότι παίρνεις τα ίδια φάρμακα και γίνω -δίκαια μεν, άκομψα δε- ειρωνικός και "επιθετικός".
    Ή δεν έχεις καμμία σχέση με την πραγματική οικονομία της χώρας.

    Η Ελλάδα δεν παράγει πλέον τίποτε. Το 1975 κάλυπτε όλες τις διατροφικές ανάγκες 8,5 εκ κατοίκων και διενεργούσε και εξαγωγές. Το 2008 καλύπτει, σκάρτα, το 15% 10 εκατ.

    Αψευδής δείκτης : το 95% των αγαθών που βρίσκονται στα ράφια των Super Market είναι εισαγόμενα.

    Η ΕΕ στέγνωσε τη χώρα από κάθε παραγωγική δραστηριότητα, με αντιπαροχή πόρους που φτιάχνουν υποδομές (sic), δρόμους δηλ. για να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα που μας πουλάνε (*) και τα εμπορεύματα που διακινούν και οι οποίοι καταλήγουν σε εργολάβους, «συμβούλους» και κομματικά ταμεία.
    [(*)Η Αθήνα έχει την υψηλότερη αναλογία κατοίκων/ αυτοκίνητα (1,8/1) στην Ευρώπη.]

    Εξ ίσου προφανώς δεν έχεις καμμία σχέση με την Περιφέρεια ή, πιθανόν, δεν έχεις βιώσει άλλη Ελλάδα πλην Αθήνας, και μάλιστα διαχρονικά, από το 1974 ως σήμερα για παράδειγμα, για να κάνεις συγκρίσεις.
    Η Επαρχία φθίνει κοινωνικά, αποτέλεσμα τού οικονομικού μαρασμού, οι δε τουριστικές περιοχές –πλην ελαχίστων προστατευόμενων- γίνονται κακέκτυπα της Αθήνας, με άναρχη δόμηση και παρασιτικές δραστηριότητες, υπακούοντας σε ένα αμερικανικού τύπου χαζοχαρούμενο μοντέλο αναψυχής.

    Η Ελλάδα χτίζει. Δεν κάνει τίποτα άλλο. Τσιμεντώνει για την ακρίβεια. Αλλοιώνοντας ανεπανόρθωτα ένα μοναδικό περιβάλλον. Με ξένα μεροκάματα. Γι΄ αυτό οι ξύπνιοι εργοδότες πληρώνουν «αντι-ρατσιστές» να καταγγέλλουν όσους αντιτίθενται σαν «εθνικιστές» και τον αρχι-δικηγόρο τους "Πάκη" να "ελληνοποιεί" αβέρτα κάθε καρυδιάς καρύδι.

    Αν δεν είσαι τίποτα από τα παραπάνω, αν δεν ανήκεις στην κρατικοδίαιτη ιντελλιγκέντσια που θέριεψε επί ΠΑΣΟΚ με κλεμμένα λεφτά, αν δεν ανήκεις στην νέα τάξη οικονομικών παραγόντων (βλ. λαμόγια) που εξέθρεψε επίσης το φαύλο Καθεστώς ,συμπάθα με, υποκλίνομαι στον αφελή ενθουσιασμό σου.

  7. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 08/03/2008 19:34:46

    Φίλε μου FactorX πραγματικά δεν ξέρω τι επαγγέλεσαι, την ηλικία σου κλπ. Συμφωνώ όμως απόλυτα σε όσα έγραψες. Δεν μπορούμε να χωριζόμαστε μεταξύ μας οι Έλληνες σε φασίστες σε αναρχικούς κλπ τους οποίους χαρακτηρίζουμε μιάσματα. Δηλαδή ότι πουν αποκλείεται να είναι σωστό; Είναι μια τακτική που βολεύει όσους έχουν αντίθετη άποψη με κάποιον να του αποδίδουν έναν χαρακτηρισμό και να τον περιθωριοποιούν. Πχ όποιος είναι πατριώτης είναι φασίστας επειδή εμείς δεν είμαστε πατριώτες. Αυτές οι απόψεις είναι δογματικές και προέρχονται από τη χαμηλή μόρφωση. Πιστεύω σφόδρα ότι έχουμε δίκιο σαν χώρα απέναντι στα Σκόπια. Είμαι έτοιμος όμως να ακούσω και κυρίως να σκεφτώ οποιοδήποτε επιχείρημά τους για το δικό τους δίκιο χωρίς να τρομάζω στην ιδέα ότι κάποια πράγματα που διδάχτηκα σαν ιστορία μπορεί να ήταν ψέματα. Δεν μπορώ να αφορίζω κάθε άποψή τους επειδή είναι "Σκοπιανοί". Και όσο δε φέρνουν επιχειρήματα στο τραπέζι τόσο πείθομαι ότι το δίκιο το έχουμε εμείς. Σημασία έχει να ακούς προσεκτικά την άποψη του καθενός χωρίς να την απορρίπτεις επειδή δε σου αρέσει, επειδή την είπε ο "φασίστας" Καρατζαφέρης, ή η "κομμουνίστρια" Αλέκα.

  8. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 08/03/2008 19:47:17

    "Τσιμεντώνει για την ακρίβεια".

    Οι όχθες του Κηφισού είναι χτισμένες πέτρα πέτρα, από τον Κόκκινο Μύλο ώς το Φάληρο. Το έχτισαν οι πατεράδες κι οι παππούδες μας, στις αρχές της δεκαετίας του '60. Σήμερα, όπου το νερό ξεκολλάει τις πέτρες και καταστρέφει την λιθόστρωση των πλευρών της κοίτης, έρχεται -μετά από κανα χρόνο- ένα βυτίο μπετόν, χύνει τσιμέντο στα υπό επισκευή τετραγωνικά και ...χαίρετε! Όποιος περνάει από τον παράδρομο του Κηφισού μπορεί να διαπιστώσει την Αισθητική των αμόρφωτων παππουδο-πατεράδων μας και την δικιά μας, των ...μορφωμένων! Το ίδιο και με τις πλατείες: Ομόνοια, Κοτζιά, Μοναστηράκι. Το ίδιο και με τους υπέροχους αισθητικά παλιούς σταθμούς του Ηλεκτρικού, που καταστράφηκαν για να εκμοντερνισθούν, και καλά, κι έγιναν μια κακόγουστη και κρύα σιδεροκατασκευή, για να τσεπώσουν τα "μαύρα" οι της υψηλής διανόησης θεράποντες κι οι κολλητοί τους πεδοβούβαλοι εργολάβοι. Μια εικόνα 1000000 λέξεις και "Η Αισθητική είναι Ηθική", αδέρφια...

  9. Γιώργος Κούρβας avatar
    Γιώργος Κούρβας 08/03/2008 20:34:00

    Παίδες,
    "OYX ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ",
    ιδέες- Δόγματα κι ανθρώπους- Δεσπότες, από το 776 π.Χ. έως και σήμερα. As simple, as that! Κι έχουμε και λέμε:

    "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ" - "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ" - "ΟΧΙ! ΑΕΡΑ" (Μεταξάς, στους ομοδόξους του Γερμανούς) + "Άρης" = ΟΧΙ στους ομοδόξους του τού ΚΚΕ, c/o ΚΚΣΕ + Παπαδόπουλος = ΟΧΙ στους ομοδόξους του Αμερικανούς στον αραβοισραηλινό πόλεμο των "7 ημερών" (συν ότι δεν υπέγραψε για να βγει και πέθανε στην φυλακή) + "Πολυτεχνείο" = ΟΧΙ της Νεολαίας σε Ο-Λ-Ε-Σ τις κομματικές παρατάξεις, που εναντιώνονταν φανατικά στην κατάληψη + "Ε.Ο. 17 ΝΟΕΜΒΡΗ"΄(1975-2002) = ΟΧΙ, σε ...όλα και σε όλους!

    Τέρμα οι ιδεοληψίες! Μας τελείωσαν οι Δεξιοί, οι Κεντρώοι, οι Αριστεροί, οι Φασίστες, οι Κομμουνιστές, οι Αναρχικοί, οι Σοσιαλιστές, οι Νεοφιλελεύθεροι και δεν συμμαζεύεται. Όλοι τους έχουν πολιτικά προγράμματα για την Οικονομία και όχι για την Ελευθερία. Η Οικονομία, ΟΜΩΣ, ήταν επακόλουθο της Πολιτικής, στους αρχαίους Έλληνες. Γι' αυτό κι αυτοί που εφεύραν ΟΛΕΣ τις επιστήμες, δεν είχαν καμιά επιστήμη Οικονομολογίας, (: παρεμπιπτόντως, ούτε και Ψυχολογίας), ενώ αυτοί που εφεύραν την "ελέω Θεού" Θεοκρατία, ή Δεσποτισμό, είναι οι πρώτοι στου γλόμπου την Οικονομία. (Γιατί;)
    Γύρισε, ΟΜΩΣ, ο τροχός και "τα πάντα ρει", ξανά! Εποχή του Υδρο-ΧΟΟΥ στους ουρανούς του Σύμπαντος, που του ..."ήρθαν τα νερά του" και όπου να 'ναι γεννιέται το "καινούργιο". Φεύγει ο ά-Λογος "Ι(ησούς) Χ(ριστός) Θ(εού) Υ(ιός) Σ(ωτήρ)", (: χωρίς να μας ...σώσει, επί 2000 χρόνια, -τελικά!), κι έρχεται μέσω της "Θεωρίας του CHAOS" και για τα επόμενα 2000 χρόνια, το ...γνωστό-άγνωστο "ΧΑΟΣ" του Υδρο-ΧΟΟΥ και των Ελλήνων, ...

    WELLCOME!!!

  10. Factorx avatar
    Factorx 09/03/2008 00:33:06

    "ανώνυμος λεχρίτης": Δυστυχώς είμαι δημοσιογράφος. Η ηλικία αρχίζει και ...πονάει

  11. Ο ανώνυμος λεχρίτης avatar
    Ο ανώνυμος λεχρίτης 09/03/2008 03:38:37

    Δυστυχώς δημοσιογράφος; Εγώ λέω ευτυχώς που υπάρχουν δημοσιογράφοι που λένε τα πράγματα με το όνομά τους, και μέσα που τους το επιτρέπουν. Κάνετε πραγματικά πολύ καλή δουλειά. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.

    ΥΓ.: Όποιος δεν έχει δει το zeitgeist πραγματικά αξίζει να το δει. Είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ!!!

  12. exiled avatar
    exiled 09/03/2008 12:06:38

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ, ΟΕΟ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.