#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2012 19:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρώτη με 26% η ΝΔ σε νέα δημοσκόπηση



Η πρώτη μετεκλογική δημοσκόπηση δίνει προβάδισμα στη Νέα Δημοκρατία, με δεύτερο τον ΣΥΡΙΖΑ, τρίτο το ΠΑΣΟΚ και μείωση των ποσοστών ΑΝ.ΕΛ. ΚΚΕ και ΛΑΟΣ.

Η δημοσκόπηση που έγινε  από την Marc και παρουσιάστηκε στις 19.00 το βράδυ, στο κεντρικό δελτίο του Alpha, στο ερώτημα "ποιό κόμμα είναι πιο πιθανό να ψηφίζατε  αν είχαμε σήμερα εκλογές" δίνει:

ΝΔ: 26,1%

ΣΥΡΙΖΑ: 23,7%

ΠΑΣΟΚ: 14,9%

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ:8,1%

ΔΗΜΑΡ: 6,3%

ΚΚΕ: 5,8%

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: 4,8%

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ: 2%

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ-ΠΡΑΣΙΝΟΙ: 1,8%

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ: 1,6%

ΛΑΟΣ: 1,5%

ΔΡΑΣΗ 1,1%

H έρευνα έχει διεξαχθεί μεταξύ 16ης και 17ης Μαίου σε δείγμα από 1027 νοικοκυριά.

Συγκριτικός πίνακας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 17/05/2012 19:19:21

    :)

  2. Taral21 avatar
    Taral21 17/05/2012 19:22:18

    Η σαλάτα του σύριζα και του Καμμενου σύριζα πλέον είναι στη διάθεση μας να την εκμεταλλευτούμε. Χωρίς Ντορες και πισωγυρίσματα..... Ανοίξτε μάτια και αυτιά κι ακούστε τον κόσμο!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Taral21 17/05/2012 20:19:43

      Χρειάζονται και οι ψηφοφόροι της Ντόρας Μπακογιάννη. Με τρόπο πρέπει να τους προσελκύσουμε και εκείνη να βοηθήσει χωρίς να κάνει ζημιά. Υπάρχει τρόπος.

      • GreekinEurope avatar
        GreekinEurope @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 17/05/2012 20:52:36

        Χρειάζεται αμφίπλευρη διεύρυνση με Μπαογιάννη-Καρατζαφέρση να φθάσει η ΝΔ στο 32%. Και καλό θα είναι να συνεργαστούν Τζήμερος+Μάνος για να μπεί στη βουλή η "Δημιουργία Ξανά" και να αποτελεσει σύμμαχο της ΝΔ στη Νέα Κυβέρνηση.

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 17/05/2012 23:30:17

        Πω,πω τούμπα Μανώλη;Τι γύρισμα ήταν αυτό που έκανες στο ύφος σου,ξαφνιάστηκα.

      • ianos avatar
        ianos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/05/2012 02:04:06

        Μι'α ζωή χαμένοι μέσα στα ίδια μας τα σωθηκά δεν βαρεθήκατε. Φτάνει όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι θα είναι επάνω. Διώξαμε τον δρακουλα και τώρα ξανά πίσω ε οχι δεν το αντέχω πια αυτήν την κοροϊδία.

      • http://chomatery.blogspot.com avatar
        http://chomatery.blogspot.com @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/05/2012 11:40:42

        οι ψηφοφόροι της Μπακογιάννη έμεινα στη ΝΔ. Βλέπετε τους πρώτους στη Β' Αθηνών και βγάλτε συμπεράσματα.
        Η ΝΔ απώλεσε τους ψηφοφόρους που έσπευσαν σε κομματική κάλπη κι εξέλεξαν τον Σαμαρά πρόεδρο στη ΝΔ. Αυτούς πρέπει να προσελκύσουν.... κι αυτοί ή έμειναν σπίτι τους (βλ. αποχή μεγαλύτερηα από το 2009) ή ψήφισαν ΑΝΕΛ από αντίδραση στα όσα εσχάτως συμβαίνουν στη ΝΔ....

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Taral21 17/05/2012 21:34:36

      ΞΥΠΝΗΣΤΕ . Η ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΑΡΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ.
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ,ΑΦΗΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 17/05/2012 23:33:27

        Μακάρι,μαζί σου είμαι.Η ένσταση μου είναι γιατί δεν το λέγαμε πριν τις εκλογές;Τώρα ξαφνικά έγιναν απαραίτητοι και άκακοι;

      • eviotis avatar
        eviotis @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 17/05/2012 23:38:51

        ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Ή ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΄Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ. ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΑ ΣΥΝ ΕΝΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΓΙΆΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΔΗΣΥ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!

    • Jim Bim avatar
      Jim Bim @ Taral21 17/05/2012 21:54:25

      Με Ντόρα, ΛΑΟΣ κλπ κεντροδεξιές δυνάμεις είναι σίγουρο ότι θα πλησιάσουμε το 30% ...

  3. android.K. avatar
    android.K. 17/05/2012 19:24:11

    αφου έχει λοιπόν τέτοια φουσκοθαλασσιά η ΝΔ τι το χρειάζεται το πενιχρό 1,6% της ΔΗ.ΣΥ και το μνημονιακό της προφίλ;

    (μήπως και αυτή τη φορά προκειται για μουφα τυπου 28,5%-29,5% παραμονη των εκλογων της 6/5;)
    προσεξτε γιατί το πεσιμο αυτη τη φορά θα είναι θανατερό!

    • andreas avatar
      andreas @ android.K. 18/05/2012 14:32:53

      TA IDIA LENE EDOPERA OPOS KAI ME TIN AUTODINAMIA.... KIRIAKI KONTI GIORTI OPOS LENE KAI THA GELASOUME KAI PALI.....

  4. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 17/05/2012 19:27:22

    Προφανώς είναι δημοσκόπηση προ της ελεύσεως της κας Μπακογιάννη.

    • Απορών avatar
      Απορών @ dikefalosaitos 17/05/2012 19:32:53

      Σωστά, κανονικά θα ήταν 27,7%!
      Ξέρω ότι δεν εννοείτε αυτό, αλλά σταματήστε επιτέλους τις βλακείες! Ζείτε τελείως στον κόσμο σας, εδώ καιγόμαστε και εσείς το βιολί σας!
      Δεν συνειδητοποιείτε ότι πρόκειται για επιλογή του Σαμαρά, ποιον υπονομεύετε με αυτά τα σχόλια, τη Μπακογιάννη ή το Σαμαρά;
      Είστε τελείως μα τελείως στον κόσμο σας...

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Απορών 17/05/2012 20:28:41

        Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο και απορείς.
        Γιατί ζούμε σε διαφορετικούς κόσμους.
        Εγώ λευκή απεργία κατά την διάρκεια των εκλογών δεν έκανα.
        Εγώ τον Σαμαρά φασίστα δεν τον είπα.
        Για μένα ο δράκουλας παραμένει δράκουλας.
        Το μόνο που αλλάζω, παρόλο που ντρέπομαι γι' αυτό, η θυγατέρα (με το τρυφερό κορμί) έγινε, για πόσο θα δούμε, κα Μπακογιάννη.
        Παράκληση, στους χαρακτηρισμούς σου είδες δεν απάντησα, όμως μην με τσιγκλάς.

        • κωλοτουμπες γυριστες avatar
          κωλοτουμπες γυριστες @ dikefalosaitos 17/05/2012 20:58:09

          είδες δικέφαλε, ακόμη δεν ήρθαν και μας πήραν τον αέρα!!
          ίσα το κορμί!!!!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dikefalosaitos 17/05/2012 21:50:46

          Δικέφαλε,εἶσαι ἀητός!

        • Απορών avatar
          Απορών @ dikefalosaitos 17/05/2012 22:46:55

          Το παραδέχομαι, δεν είμαι κομματικός και δεν έτρεξα σχεδόν καθόλου. Σχεδόν σίγουρα αγνοώ και πολλά εσωκομματικά και ενδοπαραταξιακά. Αποσύρω χαρακτηρισμούς τύπου "βλακείες", προέρχονται καθαρά από την αγωνία της επόμενης ημέρας. Δώστε όμως λίγο βάση και στην ουσία όσων λέω... Φοβάμαι πολύ για τον τόπο μας και θεωρώ ότι πέρα από τη νίκη στις επόμενες εκλογές όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε 2η μοίρα, αυτό είναι όλο. Και για να λύσω τις όποιες απορίες: όχι δεν ψήφισα ΔΗΣΥ. Συγγνώμη για το ύφος μου...

      • ΓΠΣΥΡΟΥ avatar
        ΓΠΣΥΡΟΥ @ Απορών 17/05/2012 21:56:08

        @ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. Οι Ευρωπαιστές ψήφισαν τη ΝΔ. Οι άλλοι της ασυναρτησίας, της άναρθρης κραυγής, της τυχοδιωκτικης ιδιοτέλειας εχουν ήδη ενταχθεί στα κομματα των βολέμενων και των λαικιστών δεξιών και αριστερών. Για τους διαφωνούντες με την συγλροτηση κεντροδεξιάς παράταξης δόξα τω θεω υπαρχει το συμπιλημα του Πάνου.

  5. Νικήτας avatar
    Νικήτας 17/05/2012 19:28:01

    Βάλτε την Ντόρα και δείτε που θα πάει. Προς τα κάτω εννοείται. Ακόμα και αντίπαλοι παραδέχονται στον Σαμαρά ότι έβγαλε την λέρα απο την ΝΔ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νικήτας 17/05/2012 20:16:24

      Μπορεί να στηρίξει η Μπακογιάννη χωρίς να κάνει ζημιά. Διάβασε άλλη ανάρτηση που υπογράφω.

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 17/05/2012 21:35:01

        Τη διάβασα πολύ προσεκτικά Μανώλη Μ. και την επικροτώ, αλλά πιστεύεις πως η Ντόρα θα επιστρέψει όπως επέστρεψε ο αξιοπρεπής Αντώνης; Τη Ντόρα, που την επιστροφή της τη ζήταγε στον ουρανό και τώρα θα τη βρει στη γη, την επιστρέφουν οι δούρειοι ίπποι της και το κάνουν αυτό τώρα, για να είναι εντός των τειχών όταν εκείνοι, αργά ή γρήγορα, αμφισβητήσουν τον Αντώνη.

  6. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 17/05/2012 19:32:00

    Ακουω πικροχολα σχολια σε βαρος της ΝΔ, συνεπως παει καλα, ας συνεχισει ετσι!!

    • noldor avatar
      noldor @ ΝΤΙΝΟΣ 18/05/2012 13:02:17

      Ναι , ναι άλλωστε φάνηκε και στην δημοσκόπηση της 6ης του Μάη. Η άνοδος είναι εντυπωσιακή, που θα πάει θα το ξαναπιάσουμε το 33%.

  7. Φρικιό avatar
    Φρικιό 17/05/2012 19:32:13

    Δεν χρειάζεται εφησυχασμός το νέο πλατσοκ είναι προ των πυλών.

  8. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 17/05/2012 19:33:04

    Εκλεισε οριστικα η επιστροφη της κ. Μπακογιαννη ?Δωσανε τα χερια ως τελικη συμφωνια ?Η ειναι σε προχωρημενο επιπεδο οι συζητησεις ?
    Παντως θα ηταν σημαντικο να ξερουμε ποτε ακριβως εγινε η δημοσκοπηση.
    Αν και λογικα πρεπει να εγινε 15-16 του Μαιου.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Μπροστα και Δεξια 17/05/2012 19:38:28

      Ξεκίνησε μόλις ανακοινώθηκε πως πάμε σε εκλογές και ολοκληρώθηκε σήμερα το μεσημέρι. Ο Σύριζα φαίνεται πως πληρώνει το ότι ακολούθησε πολιτική 'πάμε σε εκλογές'.

      Η ΝΔ παίρνει τα μεγαλύτερα ποσοστά της, από επιστροφές δηλαδή, από τα μικρά κόμματα που είναι εκτός βουλής και ακολούθως κάπου 12-15% από ΑΝΕΛ και κοντά στο 8% από χρυσή αυγή.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Μπροστα και Δεξια 17/05/2012 19:58:58

      H έρευνα έχει διεξαχθεί μεταξύ 16ης και 17ης Μαίου σε δείγμα από 1027 νοικοκυριά.

      • pirandello avatar
        pirandello @ Factorx 17/05/2012 20:16:25

        Αμφισβητήσιμη η εγκυρότητα της marc, όπως και κάθε εταιρίας δημοσκοπήσεων..
        Είναι νωρίς ακόμα για χαρές και πανηγύρια,έχουν πολύ δρόμο οι εκλογές ακόμα.
        Χρειάζεται σοβαρή στρατηγική με ξεκάθαρες θέσεις και προτάσεις,όχι απλά παρουσίαση των διλημμάτων.
        Ο κόσμος περιμένει ν` ακούσει για να ελπίσει...

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 19:33:11

    1. Να βγεις ο πρόεδρος έξω στον κόσμο μακριά απ' τα ηλεκτρικά είδη
    2. Να μιλήσει καθαρά στον κόσμο με απλή γλώσσα και να σταθεί δίπλα στον άνεργο, στον χαρατσωμένο, στο δυστυχισμένο. Μόνος του.
    3. Να αναζητήσει συμμάχους που αντιστοιχούν στο "της θαλάττης κράτος"
    4. Να συνεχίσουν να μιλάνε στην τηλεόραση οι Στρατούληδες
    5. Να κρυφτούν για λίγο οι Πάκηδες και οι λοιποί
    6. Να περιμένει, λίγο για τη "διεύρυνση", χωρίς να την αποκλείει
    7. Να προκαλέσει ντιμπέιτ
    8. Να μην αφήνει να πέφτει τίποτα κάτω

    ΣΟΣ: Να ξεκαθαρίσει τι θα γίνει με τη δανειακή και το μνημόνιο. Ας ακολουθήσει το δρόμο του Σόιμπλε αντίστοφα. π.χ. Το μνημόνιο δε βγαίνει και οδηγεί σε έξοδο απ' το ευρώ. Πρέπει να τελειώνουμε με αυτό. (Και δε λες ότι το καταργείς για να ακούνε οι έξω και λες ότι το τελειώνεις για να ακούνε οι μέσα. Μακιαβελλική δημιουργική ασάφεια αφού έτσι παίζεται το παιχνίδι)

    Συμπληρώστε ότι θέλετε

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 19:39:18

      αγαπητέ Γιάννη, συνεχίζει να σε πείθει η ΝΔ;
      ..."και να μου έχετε εμπιστοσύνη"...

      θυμάσαι τις μέρες των ανεξάρτητων;
      για ένα πουκάμισο αδειανό για μια ...Ντόρα

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κατερινα 17/05/2012 19:44:36

        Για τη ΝΔ την έχω γράψει τη γνώμη μου εδώ. Τη θεωρώ "νεκρή" ως κομματικό μηχανισμό. Αλλά αυτή υπάρχει τώρα. Γι΄αυτό προτρέπεω τον πρόεδρο και όσους εκεί μέσα πιστεύουν στην παράταξη και στην πατρίδα να "απαγκιστρωθούν" προσωρινά απ' αυτή ενόψει τον εκλογών. Η παράταξη και η πατρίδα είναι εκεί και περιμένουν.

    • Inno avatar
      Inno @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 19:39:57

      + να μην εμπιστεύεται πλέον ουρανοκατέβατους συμβούλους που ούτε στα παράθυρα μπορούν να μιλήσουν σοβαρά και ούτε μπορούν να μεταφέρουν την πραγματικότητα της κοινωνίας. νισάφι πια με τις συμβουλές τους και τις πρωτοβουλίες τους τόσο καιρό, ακόμα μία φαίνεται ότι θα λουστούμε σήμερα.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 19:42:38

      Φίλε Γιάννη, συμφωνώ σε όλα.
      Μια μόνο ένσταση, όχι σε εσένα, στο Νο2, για να γίνουν αυτά, πρέπει να έχεις ξεκάθαρες θέσεις, κρυστάλλινες.
      π.χ. τα αναφέρω συνέχεια, μια απάντηση δεν έχω πάρει, α) τι θα κάνει με το πετρέλαιο θέρμανσης, που καίει όλο τον κόσμο και β) τι ακριβώς θα κάνει με το χαράτσι, θα το καταργήσει ή θα το ενσωματώσει μαζί με άλλα σε 1 φόρο;
      Ο κόσμος θέλει μασημένη τροφή, ξεκάθαρη, με όσο το δυνατόν λιγότερα λόγια.
      Εάν όμως το ρίχνεις στην αντάρα και τις ζειμπεκές, τότε υπάρχει θέμα.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ dikefalosaitos 17/05/2012 19:44:39

        Γιάννη, το ορθόν είναι να δείχνει τον δρόμο ο αρχηγός στον κόσμο, όταν συμβαίνει το ανάποδο...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 17/05/2012 19:50:37

        Να σου πω δυο-τρία απλά μέτρα που κερδίζεις τον κόσμο.
        1. Επαναφορά τον κλαδικών συμβάσεων
        2. Κατάργηση στα μπλοκάκια
        3. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας για δύο χρόνια

        Η "απορρύθμιση" που ονειρεύονται κάποιοι έχει και όρια
        Το κλίμα στην Ευρώπη αλλάζει και αυτά μπορούν να γίνουν

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 19:59:02

          Γιάννη, εάν μαζέψουμε 4-5 μέτρα, όπως τα ανωτέρω και τα στείλουμε στην Συγγρού, λες να μας απαντήσουν;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 17/05/2012 20:03:53

            Δε χρειάζεται στη Συγγρού. Αυτοί που πρέπει πιστεύω ότι τα διαβάζουν.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:17:49

            Από διάβασμα καλά πάμε, από πράξεις θέλω να δω.
            Εκτός και εάν ... ένδεια.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ dikefalosaitos 17/05/2012 20:31:18

            Μπορούμε να τα στείλουμε στο Δαναό. Αυτός ξέρει τι να τα κάνει και που να τα στείλει.
            Ταχυδρόμε Δαναέ, έλα βγες απ' τη σπηλιά. Έχεις δουλειά

          • tak avatar
            tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:35:27

            Γουβίζει Γιάννη όλη μέρα σήμερα!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:39:38

            Λές να μιλάει με το Όρος; Έλα Δαναέ, δεν ανακοινώθηκε τίποτα ακόμα. Ξανασκέψου ο!
            Πάντως αν πρόκειται να υποκαταστήσουμε εδώ την επιτροπή προγράμματος, πολύ ευχαρίστως. Υπάρχουν πολύ άξιοι άνθρωποι που γράφουν εδώ με καλές ιδέες. Ποιος θα μεταφέρει το μήνυμα εκεί που πρέπει;

          • tak avatar
            tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:44:39

            Γιάννη, το πάει το γράμμα!

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:47:50

            Υπάρχει τέτοια επιτροπή;
            Και τι κάνει, κολλάει τα ρεπό με τα Σαββατοκύριακα;

          • tak avatar
            tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:50:19

            Δικέφαλε, είσαι και μέλος και δεν το ξέρεις;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:52:46

            Είπαμε Δικέφαλε να μην ξύνουμε πληγές!
            Σε τέτοιες περιπτώσεις, όταν υπάρχουν τέτοια σημεία "αντίστασης" σε οτιδήποτε, δε σπαταλάς τις δυνάμεις σου για να τα καταστείλεις. Τα προσπερνάς και αφού καταλάβεις τον ΑΝΣΚ, επιστρέφεις και τα εκκαθαρίζεις.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:53:48

            Τώρα που το λες... μπα δεν μου έρχεται τίποτα.
            Για θύμησέ μου.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 20:55:57

            Γιάννη, οκ, ξαναγυρνάω στην μούγκα.
            ............

          • tak avatar
            tak @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 21:03:38

            Danaos huc ex!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 21:04:03

            Παρών! Τέρμα ο διαλογισμός! Μόνο κομποσκοίνι! Τα διαβάζουν όλα δικέφαλε. Σου το υπογράφω!

          • juliet avatar
            juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 21:49:57

            Φάκτορα ,είπα να πρωτοτυπίσω,αν θες το βγάζει να γράψω ένα παραμύθι ,είναι τέτοια η βρωμιά και η υποκρισία που κάπου -κάπου όταν ονειρευόμαστε νομίζω ομορφαίνει και μερικές φορές προβληματίζει αν αξίζει τέτοια ασχήμια με τόση ομορφία σκορπισμένη απλώχερα από τη φύση γύρω μας.
            Kάποτε ένα παιδί είδε το ουράνιο τόξο και το λάτρεψε .Το ουράνιο τόξο κολακεύτηκε ,και κάθε φορά που έπεφτε βροχή έπαιζε με το παιδί .Το παιδί φοβότανε τη βροχή όταν έπεφτε δυνατά ,όταν κατάστρεφε ,όταν έπαιρνε στο διάβα της τα πάντα ,αλλά περίμενε να βγει το ουράνιο τόξο .Μετά από κάθε καταιγίδα ομόρφαινε τον ουρανό σαν μια τεράστια πλουμιστή σέλα. Λάτρευε τα χρώματα ,λάτρευε την περιπέτεια.Το πλησίαζε αλλά και φοβότανε .Μια μέρα του είπε το ουράνιο τόξο θες να σε πάρω μαζί μου να ταξιδέψεις να δεις ανθρώπους;Και το παιδί γεμάτο χαρά που θα γνώριζε τον κόσμο και θα έβλεπε νέους ανθρώπους είπε ναι και το εκμυστηρεύτηκε και στους φίλους τους ,είχε φίλο το ουράνιο τόξο. Εκείνο γεμάτο έπαρση και τ΄αλλα παιδιά γεμάτα ζήλια.Το ουράνιο τόξο το ήξερε .Ηξερε ότι δεν ήτανε έτοιμο να το πάρει μαζί του,δεν ήτανε ώριμο .Το ταξίδι δεν είχε σκοπό, ήτανε μια καυχησιά ,μιά εξυπνάδα στα μάτια των άλλων παιδιών.Τού είπε έλα προσπάθησε ν΄ανέβεις .Αλλά εκείνο δεν μπόρεσε και έπεσε .Εχεις μόνο φως του είπε και δεν μπορώ να σταθώ.Και το ουράνιο τόξο χάθηκε πικραμένο και δεν ξαναπαρουσιάστηκεΗ βροχή έπεφτε αλλά το χρωματιστό σιρίτι δεν έβγαινε.Τα παιδιά έχασαν το φως και ο μικρός φίλος δεν ήξερε τι να πει.Τώρα πια δεν φοβότανε τη βροχή και όλοι μαζί περιμένανε το ουράνιο τόξο.Και λυπημένο περίμενε να βγει .Να να το ουράνιο τόξο ξαναβγήκε και τα παιδιά αρχισαν όλα μαζί το τρελλό παιγνίδι.Ολα μια παρέα ,μια μεγάλη αγκαλιά.Το ουράνιο τόξο τώρα ήξερε ,ήταν έτοιμο ,να γνωρίσει τον κόσμο .Δεν τον ενδιέφερε το ταξίδι ,τον ενδιέφερε το γέλιο και η χαρά της παρέας του,ήτανε όλοι μιά μεγάλη αγκαλιά.Και το ουράνιο τόξο του είπε είσαι έτοιμος και το πήρε μαζί του στο ταξίδι της αναζήτησης ,της φιλίας ,της εκτίμησης και της συντροφικότητας .
            Εμαθαν ο ένας να σέβεται τον άλλο ,να αφουγκράζεται τους πόνους ,τις χαρές και να προσπαθούν να σκορπίσουν τα χρώματα σε μουντούς και σκοτεινούς τόπους .Το ουράνιο τόξο είχε το φως και το παιδί την ορμή και την πίστη και μαζί έκαναν τον κόσμο όμορφο.Λένε ότι όταν είσαι λυπημένος προσπαθείς να ομορφήνεις τη ζωή σου και εγώ αυτό κάνω αυτές τις μέρες μακρυά από την Ελλάδα μας.Γιάννη ,την εκτίμησή μου .

          • juliet avatar
            juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 21:53:24

            Δαναέ ,τα σέβη μου .
            Δικέφαλε ,την εκτίμησή μου.
            Ταk, μια συμβουλή μην πεθαίνεις για κανέναν.....

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 22:58:01

            Ιουλία, τα χαιρετίσματά μου σε όλους τους γνωστούς μου. :)

          • juliet avatar
            juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 23:01:18

            Δικέφαλε , όταν έλθω και συναντήσω τους γνωστούς μου θα τους τα δίνω 5-5,ευχαριστημένος;;

    • GSV avatar
      GSV @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 19:44:00

      Να μπει στο πεδιο της αντιπαραθεσης με το Συριζα και το φλεγον θεμα της λαθρομεταναστευσης. Να προκαλεσει το Συριζα να παρει θεση ανοιχτα για το θεμα. Η λαθρομεταναστευση ειναι η αχιλλειος πτερνα του Συριζα.

      Τα ποσοστα της Χ.Α. εδειξαν οτι ειναι ενα ζητημα που καιει το κοσμο και ψαχνει για αμεσες λυσεις. Ειναι ενα ζητημα που για ενα μεγαλο ποσοστο κοσμου που το βιωνει αποτελει οδηγο στις εκλογες. Αυτοι που ψηφισαν Χ.Α. δεν ψηφισαν λογω οικονομικης κρισεως αλλα λογω αγανακτησης με τους λαθρομεταναστες.

      Τον αντιπαλο τον χτυπας στο αδυνατο του σημειο !

      • κωλοτουμπες γυριστες avatar
        κωλοτουμπες γυριστες @ GSV 17/05/2012 19:57:03

        επειδή ο αντίπαλος δεν είναι εύκολος και έχει αέρα νικητή, μην εκπλαγείται για τις νέες θέσεις του για τους μετανάστες!
        μας προιδέασε ο κος. Δραγασάκης πριν λίγες μέρες!

        • GSV avatar
          GSV @ κωλοτουμπες γυριστες 17/05/2012 20:05:23

          Αν γυρισει τις θεσεις του για το μεταναστευτικο θα εχει προβλημα ο Τσιπρας. Ο Συριζα ειναι συνεταιρισμος πολιτικων συνιστωσων, ομως με κοινη λιγο πολυ ιδεολογια περι μεταναστων. Αν κανει τουμπα θα αρχισουν να τρωγονται μεταξυ τους.

          Η ΝΔ θα επρεπε να εκμεταλευτει και το φαινομενο Αλαβανος ο οποιος για δικους του αριστερους λογους εχει βαλθει να αποδομησει το Τσιπρα.

          • κωλοτουμπες γυριστες avatar
            κωλοτουμπες γυριστες @ GSV 17/05/2012 21:00:47

            μην ξεχνάμε όμως οτι η εξουσία είναι ισχυρότατο συγκολλητικό (εδω θα κολλήσουμε ψείρες με τη Ντορα!!!)

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 17/05/2012 19:53:37

      ΝΑ στηριξουμε κι εμεις οι υπολοιποι, ανεξαρτητα τι status εχουμε, αυτη τη προσπαθεια του Προεδρου, με ρεαλιστικο, σταθερο, συνεπη τροπο, και να αφησουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τη μουρμουρα και τη κλαψα (σε περιπτωση που πχ δεν μας αρεσει η σειρα στη λιστες).
      Και βαζω και τον εαυτο μου μεσα (ειχα για μια μερα φαει ενα ψιλο-στραβωμα με την ..Αρια, αλλα το ξεπερασα). Αντε ξυπνατε, στο χερι μας ειναι. Ο Προεδρος δεν μπορει να τα κανει ολα μονος του. Σιγουρα υπαρχει ενα ''θεματακι'' με καποια στελεχη, αλλα δεν ειναι ωρα για τετοιες βαθυστοχαστες αναλυσεις.

      ΥΓ..παρακαλουνται οι φιλοι του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ να συνεχισουν να σχολιαζουν εδω μεσα και να το παιζουν ''αγαναχτισμενοι'' Νεο-Δημοκρατες'', για να γελαμε κι εμεις αυτες τις δυσκολες εποχες.

      • Φρικιό avatar
        Φρικιό @ Μικρασιάτης 17/05/2012 21:46:16

        Είναι και κάτι δεξιοί ρε φίλε αστα να πάνε πιο πολύ ασχολούνται με την ΝΔ και το Σαμαρά παρά με ταγάρια του σύριζα. Μιλάμε για κλινικές περιπτώσεις.

  10. theo1611 avatar
    theo1611 17/05/2012 19:33:47

    Λογικό (με βάση την ιστορία, αλλά και τα διλήμματα)

    Αλλά δεν αρκεί!!

    Το πρόγραμμα της ΝΔ για να πείσει, πρέπει να εξηγήσει τις άμεσες επιλογές στις οποίες έχει δεσμευθεί (ΧΛ ακούς? άσε τα δεν τα παρουσιάζουμε επειδή τα ψηφίσαμε μαζί με το ΠΑΣΟΚ!!!!) και τα επόμενα βήματα, το συγκεκριμένο δηλαδή σχέδιο εξόδου δηλαδή από την κρίση της συντηρητικής παράταξης, τις τομές και τον κοινωνικό συμβιβασμό που συνεπάγεται)

    Κοινωνικός φιλελευθερισμός, κλπ φληναφήματα, πρέπει να προκύπτουν από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, απλά και κατανοητά!!!


    ΥΓ: Και μία πρακτική συμβύλή. Να συνεχίσουν οι ¨ελληνες να βγάζουν τα λεφτά τους από την Ελλάδα ή όχι και γιατί!!!


    >

  11. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 17/05/2012 19:39:03

    Ιδεολογικη αντιπαραθεση με την Αριστερα.Ξεκαθαρες κουβεντες , αντε για να δειξουμε επιτελους ποσα απιδια παιρνει ο σακος.Για να τελειωνουμε με τα παιχνιδια των λεξεων.Να δουμε την αληθεια.Ετσι ωστε να υπαρξει η μεγιστη δυνατη συσπειρωση στην Δεξια και συγχρονος να προκληθει ενα σοκ στην Αριστερα διοτι εμαθε μια ζωη να φωναζει και να κουναει το δαχτυλο αλλα ποτε δεν δεχτηκε αυτη την κριτικη και το κουνημα του δαχτυλου.Αφου λοιπον διεκδικουνε την εξουσια , θα ακουσουνε οσα πρεπει να ακουσουνε.

  12. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 17/05/2012 19:43:28

    Δυνατά ολοι μαζί κάθε ημέρα πρέπει ο κάθε ένας μας να γυρίζει ΕΝΑΝ πίσω .

    • οdysseus1 avatar
      οdysseus1 @ Νικόλαος Μπεχράκης 17/05/2012 20:55:58

      Μέχρι τώρα μόνο απο ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ δέχτηκα επισκέψεις για πρόσκληση σε ομιλίες. Περιμένω τους Νεοδημοκράτες που στις εκλογές που πέρασαν δεν φάνηκαν ...Nα δούμε τώρα που γύρισε η Ντόρα και έδωσε στη ΝΔ αμέσως προβάδισμα δύο μονάδων αν ο δικός της μηχανισμός θα εμφανιστεί...

      • κωλοτουμπες γυριστες avatar
        κωλοτουμπες γυριστες @ οdysseus1 17/05/2012 21:02:03

        η δημοσκόπηση δεν περιλαμβάνει τη Ντόρα!
        είναι πριν τη συγκόλληση...

      • Νικόλαος Μπεχράκης avatar
        Νικόλαος Μπεχράκης @ οdysseus1 17/05/2012 21:28:12

        Πάντως εγώ δεν "δέχθηκα" ούτε μία πρόσκληση σε ομιλία από άλλο κόμμα πέραν της Νέας Δημοκρατίας . Οσο για την Ντόρα και τούς μηχανισμούς ( ....πρόκληση ......γιατί εγώ γράφω πάντα επώνυμα......... ) θεωρώ οτι η Νέα Δημοκρατία είναι κάτι σαν το σπίτι μου . Εσύ ;

  13. Inno avatar
    Inno 17/05/2012 19:44:39

    Αυτά τα ποσοστά είναι προ της μικρής εξερευνήτριας ε?
    και πάλι είμαστε πίσω, πολύ πίσω από το επιθυμητό. Ο Τσίπρας άρχισε ήδη να βαράει περί μνημονιακού προφίλ, λόγω της "μεγάλης μεταγραφής".

    Όσο αυτομαστιγωνόμαστε, αυτοεγκλωβιζόμαστε, αυτοτιμωρούμαστε θα βάζουμε μόνοι μας ταβάνι το 25-30%.

    Θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να παίξουμε έξω στο ΔΡΟΜΟ μπάλα, με τον κόσμο, με την κοινωνία και όχι μέσα από τα γραφεία, με τηλέφωνα, με πηγαδάκια, με συννενοήσεις κλπ.
    ΟΛΟΙ ΕΞΩ στο ΔΡΟΜΟ γιατί αλλιώς μας πήρε και μας σήκωσε!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Inno 17/05/2012 23:02:58

      Μήπως ν' απαντούσε κάποιος στον Τσίπρα θυμίζοντάς του ότι κάνει αγαπούλες με την κυρία Λούκα, την εκ των υπευθύνων της οικονομικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ την εποχή του "Λεφτά υπάρχουν" και υπερπροβεβλημένο στέλεχος κατά τον εκλογικό θρίαμβο του 2009; Μήπως επίσης να του θύμιζε κάποιος και το "κάτσε καλά Γεράσιμε"; Μετά να δούμε αν θα συνεχίσει τα ίδια.

  14. Απορών avatar
    Απορών 17/05/2012 20:05:55

    1. Πληρώσαμε ομόλογο 435εκ. (και μάλιστα σε vulture fund) λόγω του χάους και της ασυνενοησίας που δημιουργήσατε (ο κ. Τσίπρας μάλιστα πρότεινε να πληρωθεί) ενώ είχαμε όλη την ευρωζώνη στο πλευρό μας και επιλογή μας ήταν να ΜΗΝ πληρωθεί!
    2. Καταγγελία του μνημονίου; Δηλαδή να φορτωθούμε 106 δις χρέους που διαγράψαμε με το PSI; -Όχι, δεν λέμε θα δεχθούμε το hairhut. -Δηλαδή τώρα μας λέτε ότι είστε ΥΠΕΡ του PSI που είναι ο πυρήνας του μνημονίου!
    3. Τί θέση έχετε για την ονομασία των Σκοπίων; -Την ίδια με όλα τα κόμματα, γεωγραφικός προσδιορισμός έναντι όλων. -Τότε γιατί η νεολαία σας λέει ότι θα πρέπει να ονομάζεται Μακεδονία;
    4. Ο κ. Αλαβάνος λέει ότι πρέπει επιστρέψουμε στη δραχμή και πως έξοδος από το μνημόνιο σημαίνει έξοδος απο το ευρώ συμφωνείτε; -Ο κ. Αλαβάνος είναι υπέρ της δραχμής αλλά δεν είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. -Μήπως για αυτό δεν φοβάται να πει την αλήθεια ότι δηλαδή καταγγελία του μνημονίου σημαίνει έξοδος από το ευρώ;
    5. Τί πιστεύετε για το πρόβλημα των λαθρομεταναστών;
    6. Τί πιστεύετε για τις 100.000 προσλήψεις;
    7. Ποια ήταν η στάση σας στο νόμο Γιαννίτση; -Είμασταν εναντίον! -Ξέρετε ότι αν είχε περάσει ο νόμος θα είχαμε γλιτώσει 50 δις χρέος και δεν θα είχαμε ανάγκη μνημονίου; Η αριστερά δεν έχει ευθύνες λοιπόν απλά επειδή δεν κυβέρνησε;
    8. Θα φέρετε μισθούς συντάξεις στα επίπεδα του 2009; 1ο: -Οχι! -Άρα σωστά έγιναν οι μειώσεις! 2ο: -Ναι! -Σε ευρώ η σε δραχμές; Αυτό σημαίνει Χδις επιπλέον πρωτογενές έλλειμα!
    9. Φορολογία 1% επί του τζίρου: ΧΧΧ επιχειρήσεις που έχουν ζημίες σίγουρα θα κλείσουν, αυτό σημαίνει αύξηση της ανεργίας κατά Χ μονάδες. Επιμένετε στην πρόταση σας;
    κτλ κτλ.
    Το να τους ξετινάξουν είναι piece of cake. Αρκεί να μιλάνε πλέον με νούμερα. Ό,τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ να βγαίνουν και να το αντικρούουν την επομένη με νούμερα! Για να δει ο κόσμος τι σημαίνουν οι προτάσεις του! Επίσης, να μπούνε σύμβουλοι στα sites των διάφορων συνιστωσών και να αναδείξουν τις μεταξύ τους αντιφάσεις!
    Τέλος, δεν υπάρχουν αναρχικοί στον ΣΥΡΙΖΑ είναι λάθος η θέση του Σαμαρά, όλοι τους μαρξιστές είναι του χειρίστου είδους, του ελληνικού "μαρξισμού" που δεν καταλαβαίνει τη βασική θέση του διαλεκτικού υλισμού ότι δηλαδή για να γίνει επανάσταση χρειάζεται η ανάπτυξη των παραγωγικών δυνάμεων που μόνο ο καπιταλισμός μπορεί να καταφέρει και βάσει του διαλεκτικού υλισμού το '80 είμασταν πολύ πιο κοντά στο κομμουνισμό από ότι σήμερα όπου από 18% βιομηχανική παραγωγή πέσαμε στο 2-3%;
    Η "μαρξιστική" αριστερά στην Ελλάδα είναι συν τοις άλλοις και αντεπαναστατική!

    • Αριστερός Πατριώτης avatar
      Αριστερός Πατριώτης @ Απορών 17/05/2012 21:56:51

      Απολύτως ορθή και σωστή λογική για νίκη σε εκλογική μάχη.

  15. stanley@gr avatar
    stanley@gr 17/05/2012 20:06:18

    Μην τσιμπάτε η δημοσκόπηση είναι δουλειά του Κοντομηνά για ανύψωση ηθικού. Που ακούστηκε το πασοκ 15,6%? Δεν γίνεται αυτό με τίποτα για να μην πάω παρακάτω. Αν μάλιστα γυρίσει και η Ντορίτα βλέπω την MARC να δίνει μέχρι και αυτοδυναμία! Αλλά προσοχή γιατί το ξύπνημα θα είναι χειρότερο από την 6η Μαίου. Η ίδια εταιρεία έδινε σε μεγαλοστελέχη της Συγγρού 28% 2 ημέρες πριν τις εκλογές.

  16. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 17/05/2012 20:09:30

    Ανοιγμα στη κοινωνία - όργωμα της χώρας - περιοδείες και ανοιχτές πολιτικές ομιλίες (όχι απλά συγκεντρώσεις) σε όλες τις πρωτεύουσες νομών - πολιτική καταγγελία του μνημονίου - στεντόρειος και όχι υδραρής πολιτικός λόγος. Μέχρι την Παρασκευή 15.6. από έναν εξώστη ενός κτιρίου (χωρίς μεταπολιτευτικές εξέδρες που στήνονται και ξεστήνονται κατά το λέμε και ξελέμε) στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, όπου εξηγήθηκε με τον ελληνικό λαό όποιος σ΄ αυτόν τον τόπο θέλησε να γίνει ποτέ πρωθυπουργός.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 17/05/2012 20:20:26

      Πω πω βρε Δημήτρη, μην λες τέτοια, χαλάς και την πιάτσα, είναι και άστατος ο καιρός, που να τρέχουν τώρα, όποιος θέλει να μάθει να στείλει mail, και εάν του απάντήσουν ... γράψε μου (mail).

  17. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 17/05/2012 20:09:58

    Χμ.. ναι.. τι να πω τωρα...Αποψη σου με την οποια διαφωνω καθετα.

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/05/2012 20:10:03

    Το βλέπω το Πασόκ να μετατρέπεται σε λίγο σε μια ακόμη συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ!!! Χα χα χα...

  19. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 17/05/2012 20:13:55

    Άρη, το δίκιο είναι με το μέρος σου, πρέπει να το παραδεχθώ.
    Η κα Μπακογιάννη δίδαξε πως ΔΕΝ βάζεις ένα κόμμα στην βουλή, όταν μπαίνει μέχρι και η κουτσή Μαρία.
    Η αρχηγεία πότε της αφαιρέθηκε;
    Μην με παρεξηγείς, κάποια πράγματα δεν τα θυμάμαι λόγω αλτσχάϊμερ.
    Παρ' όλο που κι αυτό έχει τα καλά του π.χ. κάθε μέρα γνωρίζεις καινούργιους ανθρώπους, εντούτοις κάποια πολύ σημαντικά γεγονόντα χάνονται στην λήθη.

    • tak avatar
      tak @ dikefalosaitos 17/05/2012 20:42:58

      Λήθη: αδελφή του Θανάτου και του Ύπνου!

      ΛΗΘΗ
      Καλότυχοι οι νεκροί που λησμονάνε
      την πίκρια της ζωής. 'Οντας βυθίσει
      ο ήλιος και το σούρουππο ακλουθήσει,
      μην τους κλαις, ο καημός σου όσος και νά ’ναι

      Τέτοιαν ώρα οι ψυχές διψούν και πάνε
      στης λησμονιάς την κρουσταλλένια βρύση~
      μα βούρκος το νεράκι θα μαυρίσει,
      ά στάξει γι' αυτές δάκρυ όθε αγαπάνε.

      Κι αν πιούν θολό νερό ξαναθυμούνται,
      διαβαίνοντας λιβάδια από ασφοδίλι,
      πόνους παλιούς, που μέσα τους κοιμούνται.

      'Α δε μπορείς παρά να κλαις το δείλι,
      τους ζωντανούς τα μάτια σου ας θρηνήσουν:
      θέλουν, μα δε βολεί να λησμονήσουν.

      ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ ΜΑΒΙΛΗΣ

  20. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 17/05/2012 20:20:16

    τα ποσοστα πασοκ/ δημαρ εμενα με ενοχλουν. για πολυ πειραγμενα τα βλεπω.
    θα δουμε. θα ανοιξει το πορτοφολι ο καθε ψηφοφορος και θα δουμε και αναλογως τι βλεπει μεσα θα ψηφησει. μαλλον ακομα λιγοτερα θα βλεπει. οποτε περιμενουμε!!!

  21. οdysseus1 avatar
    οdysseus1 17/05/2012 20:34:52

    Mε το που μπήκε η Ντόρα περάσαμε 2 μονάδες μπροστά. Αν μπεί ο Καρατζαφέρης θα περάσουμε 4 μονάδες, μέσα κι ο Μάνος πάμε +6 μονάδες, αν καταφέρουμε και τον Τζήμερο κι ένα κομμάτι απ τη Χρυσή Αυγή πιάνουμε αυτοδυναμία!
    To πρόβλημα βέβαια μετά θα είναι οτι η Ντόρα θα διεκδικήσει πάλι την αρχηγία αν χάσουμε απο τον ΣΥΡΙΖΑ...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ οdysseus1 17/05/2012 20:45:08

      Ο Καρατζαφέρης δήλωσε ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει στη μιζέρια. Προφανώς προτιμά τη δική του.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ οdysseus1 17/05/2012 21:56:28

      Τά πιστεύεις αὐτά;

      • kas avatar
        kas @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/05/2012 00:37:28

        λογικά θα γυρίσει...

  22. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 17/05/2012 20:50:42

    Τούλάχιστον δέκα μέλη-αφελείς-τής οικογενείας μου,ακραιφνείς ΔΕΞΙΟΙ/ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΙ πού είχαν ξεστρατίσει στίς 6 Μαίου κι είχαν ψηφίσει μικρά κόμματα-λόγω οργής,-ακόμη καί ΣΤΑΛΙΝΟΣΦΥΡΙΖΑ ή ΚΑΥΜΕΝΟΥΣ,επιστρέφουν στό μαντρί τής Ν.Δ.
    Καί συνεχίζουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Yπάρχει ΕΛΠΙΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. mike avatar
    mike 17/05/2012 21:17:40

    Ολοι μαζι ενωμενοι....Ουτε μια ψηφος χαμενη!!!
    Να μη βγει η καμαρυλα του ΠΑΣΟΚ των τεμπεληδων κ των απλητων αναρχοαριστερων...Αυτοι ειναι ο εχθρος...
    Σπαγανε κ καιγανε τοσα χρονια οι μεν, τρωγανε απο παντου οι δε κτωρα ο ΣΥΡΙΖΑ απο τη μια θελει να διαλυσει την αστυνομια κ να νομιμοποιησει 2,000,000 μεταναστες για να ευχαριστησει τους μεν κ ταζει τα παντα για το κρατικοδιαιτο πρωην ΠΑΣΟΚ του Αντρεα για τους δε...!!!
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

  24. Αξεστος avatar
    Αξεστος 17/05/2012 21:29:28

    οι εκλογές ,ξυπνήστε. εχουν το διλλημα δεξια η αριστερα ,προοδος η μετακομμουνισμός, με χιλιαδες διορισμους, Φωτόπουλους πρωτη μουρη ,πανεπιστήμια τεμπελχανεία και τίποτα να μην αλλάξει, δεν ειναι μνημόνιο αντιμνημόνιο , αυτό ειναι το πανι που σου κουνανε μπροστά σου και σε θολώνουν κατι σαν τους δεινόσαυρους της 10 ετίας του 1990 οπου ντεμέκ Μητσοτάκης Παπανδρεου ηταν πολυ γέροι μόλις εχασε ομως ο ψηλός και εμεινε ο παμπερς δεν ειχαμε πια δεινοσαυρους ολα ωραία τότε, με την Μπακογιαννη δεν εχω ΚΑΘΟΛΟΥ προβλημα οπως μετα απο καποιο καιρο δεν ειχα προβλημα ουτε με τον Σαμαρα και τα πεπραγμενα του σαν πολαν ψηφισα απροθυμα Ν Δ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ θα ΞΑΝΑΨΗΦΗΣΩ ΜΕ ΛΥΣΣΑ γιατι το πιστεύω οτι ειναι η μόνη λύση κατι να αλλαξει προς τι καλυτερο . τους αριστεροκομμουνιστες τους εχω αξιους μονο για ρουφιανιές

  25. Karl avatar
    Karl 17/05/2012 21:35:25

    Της MARC είπαμε είναι η έρευνα;

  26. xenios avatar
    xenios 17/05/2012 21:43:05

    Την περίοδο 1974-1977 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, έκανε ένα από τα λίγα λάθη του. Στην βουλή με αξιωματική αντιπολίτευση της ΕΔΗΚ του Γεωργίου Μαύρου, την αγνόησε και στόχευε πάντα το τρίτο νεοσύστατο κόμμα του ΠΑΣΟΚ και τον Ανδρέα Παπανδρέου, με πιο εξτρεμιστικές θέσεις, απ' αυτές που έχει σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ (Θυμάστε το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο και Να φύγουν οι βάσεις του Θανάτου).

    Αυτό έφερε στις εκλογές του 1977, το ΠΑΣΟΚ από 10% σε αξιωματική αντιπολίτευση και εξαφάνισε τον Μαύρο και την ΕΔΗΚ.

    Η εκνευριστική συνεχής επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ, θα οδηγήσει όλους τους αμφίβολους «αντιμνημονιακούς», να τον ψηφίσουν.

    Στον κ. Τσίπρα αξίζει μία ερώτηση, που κανείς δεν την κάνει. Αν οι ευρωπαίοι δεν δεχτούν τις προτάσεις του, για μονομερή καταγγελία του μνημονίου, τι ακριβώς θα κάνει; Θα μας γυρίσει στην δραχμή;
    Επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι ένα συνωθύλευμα απόψεων και ιδεών, από ακροαριστερούς Τροτσκιστές, μέχρι μετανοούντες Πασόκους θα πρέπει αυτό να παιχτεί πολύ συγκεκριμένα.

    Στόχος της ΝΔ, θα πρέπει να είναι η συνεχής καταγγελία του ΠΑΣΟΚ και της προδοσίας Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, που μας έφεραν στο μνημόνιο.

    Εγώ είμαι ένας παραδοσιακός Νεο Δημοκράτης, στις εκλογές της 6ης Μαΐου, ψήφισα όμως αντιδραστικά. Τώρα θα ψηφίσω για μια σταθερή κυβέρνηση της πατρίδας μου. Πάνω από κόμματα, πικρίες και προσωπικά, είναι η Ελλάδα και μ' αυτή την λογική θα ψηφίσει, ένα μεγάλο μέρος, απογοητευμένων Ελλήνων της 6ης Μαΐου.

    Σταματήστε την φαγωμάρα. Προέχει η πατρίδα.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ xenios 17/05/2012 22:03:07

      Δεν έχετε καταλάβει, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι βεντάλια.
      Τα πετάει όλα στο τραπέζι,
      καταγγελία-επαναδιαπραγμάτευση, πρόσληψη 100.000 στο δημόσιο-όχι είναι στο παλιό πρόγραμμα, όλοι οι λαθρομετανάστες νόμιμοι-μεγάλο πρόβλημα η λαθρομετανάστευση πρέπει να βρεθεί μια λύση,
      και ο κάθε πικραμένος παίρνει ότι του αρέσει.
      Απ' όλα έχει ο μπαξές.
      Δεν πας κόντρα, λες το δικό σου πρόγραμμα πρώτα και μετά κάνεις την αντιδιαστολή με τις μπαρούφες του Τσίπρα.

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ dikefalosaitos 17/05/2012 23:31:37

        Μην λέμε μπαρούφες περί ευρώ και δραχμής.
        Βασική αρχή της ΕΕ είναι η ΕΚΤ (Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα) που τυπώνει το ευρώ. Η διαδικασία προσφοράς του συμπεριλαμβάνει τις αγορές κ.α. μέσω των ομολόγων που εκδίδει το ελληνικό κράτος.
        Αν αρνηθούμε να είμαστε στο ευρώ (ένα νόμισμα είναι τίποτε περισσότερο), τότε η δικλείδα των τοκογλύφων είναι η Τράπεζα της Ελλάδος. Θα είναι η μόνη αρμόδια για την τύπωση της δραχμής (ή όπως ονομαστεί το εθνικό νόμισμα) και θα καθορίσει παράλληλα την ισοτιμία της στο διεθνές οικονομικό σύστημα. Το καταστατικό της ανώνυμης αυτής εταιρείας δεσμεύει το ελληνικό κράτος μέχρι το 2020.
        Αρα το βασικό πρόβλημα που δυστυχώς δεν τίθεται ποτέ στο τραπέζι είναι ο ρόλος των τραπεζικών ιδρυμάτων στα εθνικά ή πολυεθνικά νομίσματα.
        Όλα τ'άλλα είναι καυγάδες για ένα μεγαλύτερο κομμάτι στην πολιτική πίτα, να λέει ο καθένας "θα βγουν οι δικοί μου, να με βάλουν σε καμιά θεσούλα τζάμι".
        Τέλος, για να απαντήσω και πιο σχετικά στο σχόλιο του αετού μας... Οι κωλοτούμπες τείνουν να γίνουν εθνικό σπορ.

  27. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 17/05/2012 21:46:33

    ΠΟΛΥ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΟ ANTINEWS .
    ME ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ NICKNAMES. MHΠΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ
    ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΑ ΚΑΜΜΕΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑΚΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ?

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 17/05/2012 23:08:29

      μπαίνω στον πειρασμό να αρχίσω να τα μετράω κάνοντας απάντηση του τύπου "'ένα", "ακόμα ένα" σε κάθε ένα από αυτά... :)

  28. anonymous avatar
    anonymous 17/05/2012 21:57:01

    22 Μαϊου αρχίζει η περικοπή των συντάξεων (είχε ανασταλεί για μετα τις 6/5), όποιος πάει για κατάθεση φορολογικής δήλωσης στους λογιστές φεύγει φτωχότερος κατά κάποιες εκατοντάδες ευρώ, ακόμα και οι μέχρι χτές αφορολόγητοι μισθωτοί και συνταξιούχοι.Το ΥΠ.ΟΙΚ. έδωσε , λέει , πράσινο φως για αποστολή ΕΤΑΚ 09 και ΦΑΠ.
    Και στις 17/07 θα ψάχνουμε πάλι τι έφταιξε...

  29. rasputin avatar
    rasputin 17/05/2012 22:39:11

    Η δημοσκόπηση αποτυπώνει αυτό που φωνάζω μέρες τώρα , επειδή το βιώνω από καθημερινές συνομιλίες με πολύ κόσμο .
    Ο Σύριζα ενισχύεται σημαντικά , παίρνοντας κι αυτούς οι οποίοι σκέφτονταν να τον ψηφίσουν στις 6/5 , αλλά προτίμησαν άλλο κόμμα .
    Η ΝΔ όμως ξεκόλλησε και θα ανέβει ακόμα περισσότερο . Ο κεντροδεξιός ψηφοφόρος που έχει ακόμα κάτι να χάσει , πλέον φοβάται πραγματικά . Και δεν φοβάται τη Λαγκάρντ και την Μέρκελ , αλλά τα μαργαριτάρια που πετούν οι συριζαίοι , οι οποίοι δείχνουν πλήρη άγνοια των πραγματικών δεδομένων .
    Απορώ και πάλι γιατί σας κάνει εντύπωση το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ . Βρείτε μου έναν καλό λόγο για να πάρει λιγότερο από το 13% . Ποιος από αυτούς που το ψήφισε στις 5/6 (αγνοώντας ή συγχωρώντας του τα πάντα) θα αποφασίσει τώρα να το εγκαταλείψει;

    • Μοναχικός Λύκος avatar
      Μοναχικός Λύκος @ rasputin 18/05/2012 01:58:15

      Ο καθένας τα παρουσιάζει όπως θέλει, δεν το λέω επικριτικά ρασπούτιν.
      Λες όμως και μια μεγάλη αλήθεια, το ΠΑΣΟΚ εκεί είναι στο 13%, δύσκολα θα πάει χαμηλότερα. Δυστυχώς βλέπω το σύνδρομο της Στοκχόλμης, το δέσιμο των πράσινων ψηφοφόρων με τους βιαστές των ζωών τους. Αλλά αυτό που δεν ακούγεται συχνά, είναι πως το σύνδρομο αυτό το έχουμε όλοι οι Έλληνες.
      Οι συριζαίοι τρέφουν την αυταπάτη και ευρώ και no μνημόνιο. Η ΕΕ στο καταστατικό της ορίζει πως σέβεται και εξυπηρετεί τις απαιτήσεις τρίτων προς τα κράτη μέλη της. Στην προκειμένη περίπτωση τάσσεται υπέρ των τοκογλύφων ή δανειστών αν προτιμάτε. Αντε βγάλε άκρη τώρα... We love Alexis.
      Οι πασόκοι δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα αλλά αδυνατούν να καταλάβουν πως τελείωσε το φαγοπότι. Τους έφαγαν λέει τα συμφέροντα. Τελικά τίποτα δεν είναι σαν τον gaius pasokus. Η Ρώμη να καίγεται αυτός τον χαβά του... Pax Augustus. Παραδέχομαι πάντως τους πρασινοφρουρούς. Έχουν βρει το κόλπο να δουλεύει η κοινωνία γι'αυτούς, να εύχονται μόνο μην έρθει η σειρά τους γιατί το ξύλο δεν βγήκε από τον παράδεισο.
      Οι δεξιοί θεωρούν πως δεν φταίει το γαϊδούρι. Φταίει ο σανός. Γιατί πιστεύουν πως με σωστή πολιτική και με ανάπτυξη το γαϊδούρι θα "πετάει". Θα το πεθάνουμε στο τέλος... Οι δεξιοί αδυνατούν να κάνουν τον συσχετισμό της φτώχειας με την τοκογλυφία, την ανθρώπινη εκμετάλλευση και την αντιδημοκρατική φύση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Ιδρυμάτων που έχουν καταλύσει κάθε έννοια ελευθερίας προωθώντας όλο και περισσότερο το ασύδοτο χρήμα μέσω των κεντρικών τραπεζών που έχουν εγκαθιδρύσει σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Μια παγκόσμια οικονομική λαίλαπα που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμα της. Μια καλά οργανωμένη απάτη εις βάρος των λαών. Και όπως οι Γερμανοί φταίνε για τον Β' ΠΠ, έτσι και οι δεξιοί φταίνε για την κατάσταση στη χώρα μας, δεν φταίνε μονίμως οι άλλοι. Στο ίδιο καζάνι βράζουμε και ας μην το πήραμε ακόμα χαμπάρι.
      Οι κκεδες το έχουν ρίξει εδώ και χρόνια στο "εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι" και από την άλλη έχουν λοβοτομήσει τον κόσμο τους. Θεωρούν πως ο Λαβρέντι Μπέρια ήταν άγιος και ο Ιωσήφ Στάλιν μεσσίας. Πως ο κομμουνισμός θα εφαρμοστεί μέσω μοναρχίας είναι μια ιστορία για άλλη μέρα. Μιλάνε βέβαια για λαϊκή εξουσία για να κρύψουν τα αίσχη που επιθυμούν να κάνουν όταν η κοινή λογική του λαού θα επιτάσσει "ένα είναι το κόμμα". Κολοκύθια παπαρίγανη...
      Οι χρυσαυγίτες γουστάρουν να ξαναδούν τα ψηλά, χρυσόμαλλα παιδιά με την στολή των SS, να τροφοδοτούν ασταμάτητα με "υλικό" τα 500 στρατόπεδα συγκέντρωσης ανά την επικράτεια. Επίσης θα λύσουν το πρόβλημα της παχυσαρκίας, καθώς φαγητά όπως καρμπονάρα, σνίτσελ, ροστ μπιφ θα θεωρούνται επικίνδυνα για την καθαρότητα της Αρειας φυλής. Όποιος διαφωνεί θα εκτελείται και όποιος συμφωνεί θα ανακρίνεται μέχρι να αλλάξει γνώμη και να διαφωνήσει.
      Οι καμμένοι δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι ψήφισαν. Συμφωνούν μεταξύ τους πως το μνημόνιο δεν είναι ευλογία για τον τόπο και πως οι Γερμανοί φταίνε για το σύστημα. Από την άλλη συμφωνούν πως και οι αριστεροί φταίνε αλλά και οι δεξιοί. Οι πασόκοι, φταίνε και αυτοί. Τώρα ποιους έλεγε αδέρφια του ο Πάνος όταν τους έχει βλαστημήσει όλους... Πάντως χτύπησε φλέβα χρυσού. Σε μια κοινωνία που την έχουν ζαλίσει οι "ιδεολόγοι" με "αλήθειες", πουλάει αφάνταστα να πεις για πρώτη φορά αυτό που ψιθύριζαν οι άνθρωποι στις γειτονιές, ότι η χώρα πουλήθηκε. Και άσε αυτούς να καλύψουν τα κενά, έτσι θα ψωνίσεις απ'όλα τα μαγαζιά. Φυσικά πίσω από το ωραίο προσωπείο κρύβεται ένας τζάμπα μάγκας, καιροσκόπος και ταχυδακτυλουργός δηλώσεων. Λίγο από 'δω, λίγο από 'κει, λίγη θάλασσα και το αγόρι μου.
      Οι ξεχασμένοι των εκλογών, οι Έλληνες που απείχαν, μόλις το 1/3 του εκλογικού σώματος, "αμελητέα ποσότητα". Αλλά με την αδράνεια και την σιωπή ο κόσμος δεν αλλάζει. Απλά σε προσπερνάει και άντε μετά να τον προλάβεις. Εντάξει, συμφωνώ, οι κοστουμάτοι μας έχουν κλέψει μέχρι και την ελπίδα. Αλλά η αποδοχή της ήττας δεν φέρνει νίκη. Φέρνει αναισθησία και πριν το καταλάβεις σ'έχουν αφήσει στη γωνία να ικετεύεις για ένα κομμάτι ψωμί. Όλοι αυτοί που σιχαίνεσαι, αποφασίζουν ερήμην σου. Απλά τους δίνεις άφεση αμαρτιών και το δικαίωμα να μην σε υπολογίζουν.
      Ξέχασα και τους εξωκοινοβουλευτικούς θίασους. Ο ένας χειρότερος από τον άλλον. Δανειστές ελπίδας και "κλέφτες" ιδεών από τους "μεγάλους". Σου λέει, αν μου κάτσει είναι πολλά τα λεφτά στα έδρανα. Και άσε μετά τους πολίτες να μουντζώνονται, είναι μαθημένα τα βουνά στα χιόνια.
      Ξεχνάω και ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων που πιστεύουν στους ειρηνικούς κοινωνικούς αγώνες και μετέχουν χωρίς κομματική ταυτότητα ή αυταπάτες. Εκείνοι που μια ζωή φταίνε για τα επιτόκια, τους χαμηλούς μισθούς, το φαγοπότι του δημόσιου χρήματος, τους Ταλιμπάν, για την λασποβροχή από την Σαχάρα. Εκείνοι που δεν ζήτησαν ποτέ και δεν έλαβαν ποτέ. Που μια ζωή βγάζουν τα κάστανα από την φωτιά για να τα φάνε οι συνάνθρωποι τους. Και ας είναι "αόρατοι" όταν η ευημερία διαδέχεται την πείνα. Οι αφανείς ήρωες των αμαρτωλών μας χρόνων. Και οι αυριανοί αγωνιστές των δικαιωμάτων μας. "Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες" λέει ένα σύνθημα σε τοίχο. Κανείς δεν δίνει σημασία, τα όνειρα έδωσαν τη θέση τους στον εφησυχασμό.
      Στα θεοσκότεινα νερά της ελληνικής πολιτικής αβύσσου οι ψηφοφόροι δεν βλέπουν την τύφλα τους όσο δυνατό φακό και αν κουβαλάνε.
      Και άντε τώρα από το πουθενά να βγει σχέδιο εξόδου για την κρίση όταν οι κομματικοί συσχετισμοί τα έχουν καλύψει όλα... αυτό το άτιμο το σύνδρομο της Στοκχόλμης μας κατέστρεψε.

  30. κωστας avatar
    κωστας 17/05/2012 22:50:43

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ MARC ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΕΞΩ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ? ΝΟΜΙΖΩ .

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ κωστας 18/05/2012 00:02:40

      'Επεσε δεν έπεσε έξω αυτό δεν αφορά. Εσύ θα διαλαλείς οτι είμασυε πρώτο κόμμα! Κι ο αγώνας συνεχίζεται! Παρακινείστε όσους μπορείτε. Πρέπει να ξεμπροστιαστεί οπωσδήποτε ο ανθελληνισμός του Τσίπρα και ιδιαιτέρως του Καμμένου!

  31. Aggelos avatar
    Aggelos 17/05/2012 23:04:46

    παιδια πολλοι παοσκες θα ψηφισουν νδ τωρα για σιγουρια κυβερνησης

    μονο οι τυφλωμενοι απο θυμο νεοι θα ψηφισουν τον μπουρδολογο τσιπρα,,οσο βλεπω το συριζα τοσο θολωνουν οι θεσεις

    απο κκε μεχρι πασοκ αποψεις

    απο όλα εχει ο μπαξες..

  32. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 17/05/2012 23:46:04

    Αν το αποτέλεσμα των εκλογών είναι όπως και στη δημοσκόπηση (που εγώ έτσι πιστέυω) αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι

    1)πως ΠΑΛΙ δε θα κάνει κυβέρνηση ο Σαμαράς όντας 1ο κόμμα και άρα πως ΠΑΛΙ δε θα συγκυβερνησει με το (μέχρι χθες αλλά από σήμερα όχι και τόσο) επάρατο πασόκ ??? ... στα σοβαρά το παραμύθι "δεν κάνω κυβέρνηση χωρίς το Σύριζα" μετά την ολομέτωπη επίθεση εναντίον του θα είναι ανέκδοτο πια ...

    2)πως θα δικαιολογήσει την αναγκαστική συμπόρευση με τα ΙΔΙΑ στελέχη (του πασόκ) που μέχρι χθες ήταν οι "καταστροφείς" της χώρας ???

    3)πως θα απαντήσει στην αυξανόμενη λαική αντίδραση με τη συνέχηση του μνημονίου όταν πλεόν η αντιπολίτευση θα προέρχεται ΟΧΙ από το φθαρμένο κυβερνητικά πασόκ αλλά από το νεό και ανερχόμενο και χωρίς φθορά εξουσίας Συριζα του 20% !!! ... δεδομένου και ότι στα μάτια του κόσμου η ΠΛΗΡΗΣ συστράτευση του "συστήματος Πασόκ" (λέγε με μέγκα , σκαι , δολ , μπόμπολα κλπ) στην προσπάθεια υπονόμευσης του Συν το καθιστά ιδιαίτερα πειστικό ως αντιπολίτευση !!!

    μήπως ΠΑΛΙ η στρατηγική της ΝΔ , είναι αδιέξοδη ??? μήπως με το να "κλείνει το μάτι" στο μέγκα και κατ επέκταση στο πασόκ ... ΝΑΙ μεν θα κερδίσει τις εκλογές ... αλλά τελικά θα ΧΑΣΕΙ την ευκαιρία να κυβερνήσει ???

    p.s. κατ εμέ ο Συν δεν παίζει για αυτές τις εκλογές ... αλλά για τη με βεβαιότητα ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ στις επομενες ... και όπως το πάει το "σύστημα" μάλλον του την εξασφαλίζει !!!

    • kas avatar
      kas @ EVANGELOS 18/05/2012 00:44:03

      Για αυτό φωνάζουμε

      να προβάλλει την ΑΤΖΕΝΤΑ του και αν χρειαστεί αν την θέσει σε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

      ουδείς θα κουνιέται εντός κόμματος και εκτός στους δρόμους...όταν θα έχει αποφανθεί ο κόσμος

      ουδείς

      και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αν πάνε τα πράματα καλά, περάσει η ατζέντα και το πασοκ δίνει ψήφο εμπιστοσύνης

      καρφάκι δεν μου καίγεται

      το θέμα είναι να πάει μπροστά η χώρα, κατανικώντας όλα τα αριστερά και εθνομηδενιστικά φληναφήματα
      και όχι το ποιοί θα συνεργαστούν για αυτό
      δεν είναι θέμα κόμματος
      ούτε καν προσώπων

      ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΤΖΕΝΤΑΣ
      είναι ΑΟΖ
      ιδεολογική κυριαρχία αριστεράς
      ασφάλεια
      λαθομετανάστες
      προσαρμογή....και πάνω από όλα μεταρρυθμίσεις

      ας το καταλάβουμε όλοι και χέστηκα για ντόρες και καρατζαφέρηδες

      η ατζέντα ΣΑΜΑΡΑ πρέπει να περάσει ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ
      είναι πάνω και από εθνικοί οι λόγοι

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ kas 18/05/2012 00:47:47

        δεν κατάλαβες ... εγώ Συν ψήφισα και Συν θα ψηφίσω ... απλά διαπιστώνω την πολιτική πραγματικότητα όπως την "διαβάζω" ...

        κατ εμέ η επόμενη μέρα μετά τους χειρισμούς που έχουν γίνει ή θα είναι ΒΡΑΧΥΒΙΑ συγκυβέρνηση και μετά αυτοδυναμία Συν ... ή (πιο απίθανο) 1ο κόμμα Συν ... και στις 2 περιπτώσεις η πολιτική που μέχρι τον Οκτώβρη ΟΛΟΙ κατηγορούσαμε ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ

        • Μπροστα και Δεξια avatar
          Μπροστα και Δεξια @ EVANGELOS 18/05/2012 13:58:29

          Φανταζεσαι και εσυ εναν σοσιαλιστικο παραδεισο ετσι οπου θα βρεχει χρηματα απο τον ουρανο ετσι ? :)

  33. anonymous avatar
    anonymous 18/05/2012 00:43:25

    Έχω εδώ και μέρες αναφέρει στα σχόλια ότι στο Σύριζα μετακομίζει το σύστημα ΠΑΣΟΚ, όλος ο μηχανισμός που προερχόταν από το Ρήγα-ΚΚΕ εσ.-ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα έκανε δήλωση ο Φλωρίδης

    Φλωρίδης: Όλο το παρασιτικό ΠΑΣΟΚ μετακόμισε στον ΣΥΡΙΖΑ...

    Έστειλα τη δήλωση σε φιλικό πρόσωπο που το επάγγελμά του τον φέρνει σε επαφή με κόσμο κι έλαβα την εξής απάντηση:
    σε κομματάρχες της περιοχής διαπιστώθηκαν κινήσεις περίεργες για φαγοπότι από τώρα

    Άρα αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου. Αλλάζουν όνομα, ακολουθούν την ίδια πολιτική και είναι μέσα στα πράγματα όλοι οι διεφθαρμένοι που μας οδήγησαν εδώ.

    Για τη ΝΔ το διακύβευμα είναι άλλο. Στις εκλογές έχει αποδοκιμαστεί ο παλαιοκομματισμός. Η ΝΔ έχει κυβερνήσει συνολικά μόνο 8,5 έτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει μεγάλες ευθύνες, χρεώθηκε όμως πάρα πολλά πράγματα. Η ΝΔ λοιπόν πρέπει να προσπαθήσει να ανατρέψει την εικόνα του παλαιοκομματικού. Πως θα το κάνει σε ένα μήνα είναι ένα ερώτημα για το οποίο δεν έχω απάντηση.

    • Μοναχικός Λύκος avatar
      Μοναχικός Λύκος @ anonymous 18/05/2012 02:17:08

      Τι λες; 8.5 χρόνια είναι πάρα πολλά. Αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, υπόθεση κάνω, κυβερνήσει για 8.5 χρόνια, θα δείξεις τόση επιείκεια;
      Παρ'όλα αυτά μιλάς σωστά σε γενικές γραμμές. Ο ΣΥΡΙΖΑ είτε τον κρίνεις εκ του δεξιόθεν είτε του αριστερόθεν μπάζει από παντού νερά. Δέχεται βέβαια πρωτοφανή πόλεμο από τα τηλεοπτικά κανάλια, που υπενθυμίζω ότι αρκετοί ψηφοφόροι της ΝΔ τα κατηγορούσαν για πασοκισμό μέχρι πρότινος.
      Συνεπώς, αντί να κάνω την εύκολη πολιτική κριτική, μάλλον καταλήγω στο συμπέρασμα πως η χώρα έχει παραδώσει ψυχή και σώματι. Η δημοκρατία του διαλόγου έχει δώσει τη θέση της στην κομματοκρατία του παραλόγου. Αυτό το διχαστικό εμείς και οι άλλοι... όσο να 'ναι γεννάει μούντζες.
      Το ΠΑΣΟΚ του χθες, μπορεί να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ του σήμερα, μπορεί να είναι η ΝΔ του αύριο...

  34. Factorx avatar
    Factorx 18/05/2012 02:10:24

    με συγχωρείς, εσύ νεοδημοκράτης δεν το έπαιζες τόσον καιρό και μας έκανες και μαθήματα;

  35. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/05/2012 07:45:03

    Στον πόλεμο κοιτάμε πως θα κερδίσουμε. Από τη στιγμή που κάποιο μεγάλο ποσοστό κεντροδεξιών ψηφοφόρων έχει ψηφίσει άλλα κόμματα που δεν κατάφεραν να μπουν στη βουλή είναι λογικό να ψάχνουμε πώς θα τους προσελκύσουμε. Τί οφελεί αυτή την ώρα η πολεμική κατά της Μπακογιάννη ή του Κατατζαφέρη για παράδειγμα; Για να διώξουμε ακόμα μακρύτερα από τον Σαμαρά και το Ευρωπαικό Μέτωπο που συστείνευται υπό την ηγεσία του όσους τους ψήφισαν;

  36. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 18/05/2012 07:55:10

    Κι εσύ πού το ξέρεις; Σε πληροφορώ ότι πολλά συριζάκια δημοσιογράφοι βρίσκονται στον Άλφα και αβαντάρουν. Επίσης ο Άλφα έχει τον Λαζόπουλο τον βασικό αβανταδόρο του ΣΥΡΙΖΑ. Για ποιά εύνοια μας λές;

  37. yianna avatar
    yianna 18/05/2012 08:03:51

    Ένας μήνας είναι μεγάλο χρονικό διάστημα εάν το χειριστούμε σωστά.
    Άκουσα προχτές τον Βορίδη, μπήκε στην ουσία. Έτσι πρέπει. Άρθρο - άρθρο το μνημόνιο, συζητήσεις στην τηλεόραση, σε 5 μεγάλα συγκεκριμένα θέματα.
    Η Αριστερά έχει ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο. Αυτό είναι που πρέπει να προτάξουμε. Θέλουμε κρατικοποιήσεις ? Θέλουμε κρατικές τις Τράπεζες? Θέλουμε να μας "κατσικωθούν" εδώ 2,000,000 λάθρο και να έρθουν και άλλοι τόσοι και να ψηφίζουν Τσίπρα?
    Θέλουμε την δραχμή? Θέλουμε να φύγουν και οι τελευταίες πολυεθνικές?
    Τι σημαίνει δεν πληρώνω τους δανειστές? Μετά από αυτό θα έρθουν Ρώσοι και Κινέζοι που είναι στο ΔΝΤ να επενδύσουν έστω και μια δεκάρα?
    Ο Ολάντ μείωσε το μισθό των υπουργών και το δικό του. Να ανακοινώσει ο Σαμαράς το ίδιο, να προλάβει τους άλλους.
    Με αυτά να ασχοληθούμε και όχι με τη Ντόρα ή τον Καρατζαφέρη και να πλακωνόμαστε μεταξύ μας.

  38. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 18/05/2012 08:55:30

    Εύστοχος.

  39. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 18/05/2012 12:25:23

    Μόνο στο άκουσμα της είδησης επιστροφής της Ντόρας
    η ΝΔ πήρε κεφάλι. Αν ο Σαμαράς καταφέρει να επιστρέψει
    Καρατζαφέρης και Μάνος, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει να καμία ελπίδα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δημήτρης 19/05/2012 10:03:10

      Μάλλον έχεις δίκιο ασχέτως αν δεν μου αρέσει η Ντόρα για τους γνωστούς λόγους που έχουν εξαντλητικά αναλυθεί στον ιστότοπο αυτό. Είναι τέτοια η κρισιμότητα της εποχής που θα πρέπει να φύγουμε από το εγώ και να πάμε στο εμείς όπως είπε στην ομιλία του στη Κ.Ο. ο Α. Σαμαράς.

  40. Έλληνας Χριστανός Ορθόδοξος Παοκτσής avatar
    Έλληνας Χριστανός Ορθόδοξος Παοκτσής 18/05/2012 23:44:57

    Καλησπέρα στους απανταχού Έλληνες .
    Ζήτω η Βόρεια Ήπειρος . Ζήτω η Μακεδονία . Ζήτω η Κωνσταντινούπολη . Ζήτω το Έθνος . Ζήτω η Πατρίδα . Ζήτω η Ορθοδοξία . Ζήτω το 1821 . Ζήτω το ΟΧΙ του 1940 . Ζήτω η Ελλάδα .
    Καλή Λευτεριά στις 17 Ιουνίου 2012 .
    Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος
    Παοκτσής

  41. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 19/05/2012 09:49:41

    Η εταιρεία Marc στην δημοσκόπηση της 18-4-2012 έδινε τα εξής ποσοστά για τα κύρια κόμματα των εκλογών: ΝΔ:22,3%, ΠΑΣΟΚ:17,8%, ΣΥΡΙΖΑ:9,8%, ΑΝΕΛ:9,9%. Δηλ. η διαφορά του πρώτου και δεύτερου κόμματος έφτανε το13%, ενώ ήταν μόνο 2%. Τα συμπεράσματα δικά σας.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γεώργιος 19/05/2012 09:59:31

      Το αποτέλεσμα των εκλογών διαμορφώθηκε τις δύο τελευταίες εβδομάδες όπως δείχνουν οι μετρήσεις. Ασε λοιπόν τα ψόφια για βγάλεις αναξιόπιστη τη δημοσκόπηση. Δεν περνάει αυτό

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.