#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2009 21:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρώτη εβδομάδα Παπανδρέου: Ε, δεν είμαστε και αμερικανάκια!

 

Έκλεισε μια εβδομάδα, και η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει δώσει το στίγμα των προθέσεών της στα σημαντικότερα ζητήματα που θέλει να προωθήσει. Ως γνωστόν, βεβαίως, ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις. Μένει να αποδειχθεί εάν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, θα οδεύσουν, λίαν συντόμως για την πολιτική τους «κόλαση», βάζοντας και αυτοί το αποτύπωμα του ερασιτεχνισμού στη διαχείριση των μεγάλων προβλημάτων της χώρας ή θα μείνουν στην ιστορία της Ελλάδας για τις επαναστατικές τομές τους. Σημειώνουμε προς το παρόν ότι, όπως ο Καραμανλής δεν ήταν φτιαγμένος για να προχωρήσει σε ρίξεις, έστω και στο πλαίσιο αυτού του ξεπερασμένου ελληνικού αστικού συστήματος, το ίδιο και ο Παπανδρέου δεν φημίζεται για επαναστατικό ριζοσπαστισμό.

 Ο Γ. Παπανδρέου λοιπόν, θέλησε από την πρώτη στιγμή να στείλει το μήνυμα των αλλαγών στους εξής τομείς:

 Δημόσιο, Δημόσια Διοίκηση κλπ

 Σε μια καθαρά συμβολική και άκρως επικοινωνιακή κίνηση, κάλεσε στην πρώτη συνεδρίαση του υπουργικού Συμβουλίου τον Συνήγορο του Πολίτη, ο οποίος προέβη σε μια μίνι διάλεξη για τα πασίγνωστα σε όλους προβλήματα της Δημόσιας Διοίκησης. Υπουργοί και υφυπουργοί, μεταξύ αυτών και παλιές πολιτικές καραβάνες του ΠΑΣΟΚ, ως καλοί μαθητές, μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες κρατούσαν σημειώσεις την ώρα που ομιλούσε ο πρωθυπουργός και ο Συνήγορος του Πολίτη. Εικόνα, η οποία ερμηνεύθηκε ως κανονικό καψόνι, ειδικά προς ορισμένα κυβερνητικά στελέχη που μέχρι πρότινος ανήκαν σε αντι-Παπανδρεϊκές «φράξιες».

Η πρώτη τομή που εξήγγειλε η νέα κυβέρνηση ήταν η ανοικτή, μέσω του Ιντερνετ, υποβολή βιογραφικών για την πλήρωση των θέσεων γενικών και ειδικών γραμματέων της κυβέρνησης και γενικών γραμματέων των Περιφερειών. Θέλησε έτσι ο κ. Παπανδρέου  να στείλει το μήνυμα ότι βάζει τέλος στο –γαλάζιο ή πράσινο- κομματικό κράτος, στο ρουσφέτι και στη διαφθορά. Η πρώτη έκπληξη στο μέγαρο Μαξίμου ήλθε, όταν έγινε γνωστό ότι σε λιγότερες από 24 ώρες, από το βράδυ της Πέμπτης ως αργά το απόγευμα της Παρασκευής, είχαν υποβληθεί στον δικτυακό τόπο opengov.gr που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Γραφείου του Πρωθυπουργού, περίπου 3.000 βιογραφικά.

Το πιθανότερο είναι ότι θα ακολουθήσουν και πολλές άλλες εκπλήξεις. Μια από αυτές, όπως λέγουν πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, αλλά και του κρατικού μηχανισμού, θα είναι οι ενστάσεις και, πάρα πολύ πιθανώς, οι προσφυγές ακόμα και στο Συμβούλιο της Επικρατείας, εάν απορριφθούν οι αιτήσεις ενδιαφερομένων για τις θέσεις αυτές. Πόσο μάλλον, αφού ουδείς έχει πεισθεί ότι το σύστημα αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων θα είναι διαφανές.

Σαφώς θα προσληφθούν κάποιοι με βάση τα κριτήρια των διακηρύξεων, αλλά το πιθανότερο είναι ότι η πλειοψηφία θα περάσει από ΠΑΣΟΚικό κόσκινο. Τα κριτήρια γίνονται ακόμη πιο διαβλητά, εάν ληφθεί υπόψιν ότι μεταξύ των άλλων περιλαμβάνονται και δείκτες όπως οι «αριστείες» που μπορεί να έχει κάποιος υποψήφιος και οι οποίες θα δώσουν σε κάποιον παραπάνω μόρια απ΄ ότι σε έναν συνυποψήφιό του. Ήδη, πολλοί μειδιούν, μόνο και μόνο στη σκέψη ενός πιθανού τσουνάμι προσφυγών κατά των προσώπων που θα επιλεγούν.

 «Καποδίστριας Νο2» και εκλογικός νόμος

 

 Διοικητική αναδιοργάνωση της χώρας και αλλαγή του εκλογικού νόμου, με υιοθέτηση του γερμανικού μοντέλου. Ηταν από τα πρώτα που προπαγάνδισε η νέα κυβέρνηση, αν και σε πολύ χαμηλότερους τόνους από το μέτρο για τους γενικούς γραμματείς. Εύλογο βέβαια, διότι η κυβέρνηση δεν σχεδιάζει να προχωρήσει σε κανέναν «Καποδίστρια Νο2», σε αναδιοργάνωση και μείωση των 13 περιφερειών της χώρας, και, πολύ περισσότερο, σε αλλαγή του εκλογικού νόμου πριν από τις Δημοτικές εκλογές του επομένου έτους. Άλλωστε, άπαντες τρέμουν στη σκέψη να πάνε σε εκλογές με τις τοπικές αντιδράσεις να δίνουν και να παίρνουν απέναντι σε έναν «Καποδίστρια Νο2». Το ίδιο είχε επιχειρήσει και η …. «τολμηρή» ΝΔ, αλλά εγκατέλειψε αμέσως κάθε σχέδιο. Άρα, λοιπόν, έως τον Οκτώβριο του 2010, είναι σχεδόν βέβαιον ότι τίποτε τέτοιο δεν θα προωθηθεί.

Προκύπτει όμως, και ένα ακόμα σοβαρό ερώτημα. Πως θα προχωρήσει το ΠΑΣΟΚ σε αλλαγή του εκλογικού νόμου προς την κατεύθυνση του γερμανικού μοντέλου, όταν απαραίτητη προϋπόθεση για το συγκεκριμένο σύστημα είναι αλλαγές σε επίπεδο πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Αυτοδιοίκησης, άρα αλλαγή των διοικητικών ορίων των ΟΤΑ;

Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα με τις περιφέρειες. Πως θα τις αλλάξει το ΠΑΣΟΚ, όταν όλα τα περιφερειακά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι χρηματοδοτήσεις των Βρυξελλών προς τη χώρα μας «τρέχουν» με βάση τις υπάρχουσες περιφέρειες; ‘Η η κυβέρνηση θα καταφέρει το ακατόρθωτο, δηλαδή να πείσει τη γραφειοκρατία των Βρυξελλών να αλλάξει τα πάντα, ή απλά, ο κ. Παπανδρέου δεν θα μπορέσει να αλλάξει τις Περιφέρειες της χώρας μας έως το 2014 που τρέχουν τα προγράμματα. Γιατί λοιπόν, το ΠΑΣΟΚ, ακόμα δεν κάθισε καλά-καλά στην κυβέρνηση, προβαίνει σε τέτοιους φτηνούς, ερασιτεχνικούς εντυπωσιασμούς, που σύντομα θα αποδειχθούν, το πιθανότερο, φούσκες; Εμείς τους ευχόμαστε να τα καταφέρουν τελικά, και να μην αποδειχθούν μαθητευόμενοι μάγοι, όπως, σε πολλές περιπτώσεις, οι Νεοδημοκράτες.

Λιγότερα υπουργεία.

 Το μέτρο της μείωσης του αριθμού των υπουργείων είναι απολύτως αναγκαίο. Βέβαια, για πολλούς τομείς που συγχωνεύθηκαν μπορούν να εκφραστούν επιφυλάξεις και διαφωνίες και για άλλους να υπάρξει η σύμφωνη γνώμη. Καλό θα ήταν το υπουργικό «σχήμα Παπανδρέου» να περάσει κατ’ αρχήν από κράς τέστ και κατόπιν, ύστερα από διαβούλευση με όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης και –εάν είναι δυνατόν- με διακομματική συναίνεση να συμφωνηθεί το μειωμένο σχήμα των υπουργείων της Ελλάδας που δεν θα ισχύσει απλά όσο θα είναι κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ, αλλά και στις μετέπειτα κυβερνήσεις. Δηλαδή, μια δημόσια, διακομματική δέσμευση για συνέχεια του κράτους.

Τα προβλήματα που αναμένεται να δημιουργηθούν από αυτή την βιαστική, όπως πολλοί χαρακτηρίζουν, κίνηση της μείωσης των υπουργείων, είναι:

 Πρώτον, να μην δουλέψει το σχήμα και να υπάρξει σύγχυση αρμοδιοτήτων γύρω από νευραλγικούς τομείς.

 Δεύτερο και σημαντικότερο. Οι δημόσιες, κρατικές υπηρεσίες, σε πάρα πολλές περιπτώσεις να με’ίνουν ξεκρέμαστες. Για να λειτουργήσει ο κρατικός μηχανισμός, ο υφιστάμενος (κρατική υπηρεσία) πρέπει να γνωρίζει ποιος είναι ο προϊστάμενός της και που πρέπει να λογοδοτεί. Ήδη, θα έπρεπε να έχουν αρχίσει οι υπουργοί να στέλνουν τις σχετικές αποφάσεις τους για να γίνουν Προεδρικά Διατάγματα, κ.ο.κ. Πόσο καιρό θα πάρει κάτι τέτοιο; Είναι βέβαιον ότι θα λειτουργήσει το σχήμα ή θα υπάρξει μπάχαλο στις αρμοδιότητες και στα επιβλέποντα –τις υπηρεσίες- υπουργεία;

Σοσιαλιστική «ασφάλεια»

 

 Στο πλαίσιο της εικόνας που θέλει να περάσει ο κ. Παπανδρέου ότι η κυβέρνηση θα υπηρετεί τον πολίτη, μετονόμασε το υπουργείο Δημόσιας Τάξης σε υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Για να τονίσει αυτή την εικόνα, ελέχθη ότι πρότεινε για τη θέση του υφυπουργού, την «φωνή του Πολυτεχνείου», Μαρία Δαμανάκη. Αυτή όμως, υποστήριξε ότι δεν δέχτηκε, επειδή το υπουργείο δεν ήταν συμβατό με το ιστορικό της προφίλ. Δεν ερωτήθη ωστόσο, από κανέναν, εάν θα δεχόταν να πάει στο υπουργείο, στην περίπτωση που της έδιδε ο Παπανδρέου τη θέση της υπουργού.

 Ο κ. Χρυσοχοΐδης, από την πρώτη εβδομάδα που ανέλαβε το υπουργείο, προέβη σε επίδειξη πυγμής. Και δεν θα μπορούσε παρά να ξεκινήσει από τα Εξάρχεια. Τον χώρο, στον οποίο, όχι μόνο δίσταζε να στείλει την Αστυνομία η ΝΔ, ειδικά μετά το Δεκέμβρη του 2008, αλλά έτρεμε και μόνο στην ιδέα των επεισοδίων και, πολύ περισσότερο, ενός ακόμα νεκρού. Το ΠΑΣΟΚ τώρα το κάνει με τον πιο ωμό τρόπο, επιβεβαιώνοντας έτσι την πεποίθηση, ιδιαίτερα των Αριστερών, ότι οι σοσιαλδημοκράτες είναι εκείνοι που συνήθως περνούν τα πιο σκληρά μέτρα στην κοινωνία με τον μανδύα του «αποτελεσματικού προοδευτικού».

 Την ώρα που εκατοντάδες αστυνομικοί έκαναν εισβολή στα Εξάρχεια, έστηναν στα γόνατα –άκουσον, άκουσον- για εξακρίβωση στοιχείων νέους που συχνάζουν στα μπαράκια και έκαναν για τον ίδιο λόγο «ντου» ακόμα και σε μπαρ, μιλώντας κάποιοι από αυτούς για «σοσιαλιστική επέλαση» (!), ο κ. Χρυσοχοΐδης αυτοπροβαλλόταν ως αντιεξουσιαστής, λέγοντας ότι ο ίδιος έχει «φίλους αντιεξουσιαστές με τους οποίους μιλά και συχνά έχει και κοινές απόψεις» και ότι ο στόχος του στα Εξάρχεια, και γενικότερα, είναι «οι βάνδαλοι και οι χούλιγκανς (βλ. και το «»Όταν οι αντιεξουσιαστές διακινούν ιδέες με τον υπουργό Δημόσιας Τάξης» http://www.antinews.gr/?p=17896).

Σημαντικές μερίδες των αντιεξουσιαστών των Εξαρχείων πάντως, με τις οποίες ήλθε σε επαφή το Antinews, δεν φαίνονται να συμμερίζονται και τόσο τις ιδεολογικές ανησυχίες του κ. Χρυσοχοΐδη, ούτε και τις πολιτικές φιλίες του, για τις οποίες λέγουν, χαριτολογώντας, ότι μάλλον έχουν να κάνουν με διάφορα … Δίκτυα που λειτουργούν στην περιοχή. Ο κ. Χρυσοχοΐδης, ως γνωστόν, απεκόμισε δάφνες εξαρθρώνοντας ένα κομμάτι της τρομοκρατίας στην Ελλάδα, και ειδικότερα ορισμένους επιχειρησιακούς πυρήνες της 17Ν, η οποία, αστειευόμενη με τις θρυλούμενες σχέσεις του με τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον ονόμαζε «mister Golden».

 Οι συνεχιζόμενες αστυνομικές επιχειρήσεις στα Εξάρχεια, έχουν ως αποτέλεσμα να ερημώσει κυριολεκτικά η νυκτερινή ζωή της περιοχής. Της μοναδικής περιοχής του κέντρου της Αθήνας, της οποίας τα μπαράκια, δεν ελέγχονται από την οργανωμένη «νύκτα» και τις μαφίες. Αναμφισβήτητα, στα Εξάρχεια εδώ και χρόνια παίζεται το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι. Τα ΜΑΤ, με κάθε μπουκάλι που πέφτει εναντίον τους, «παρελαύνουν» από την Χαριλάου Τρικούπη προς τους πεζόδρομους με τα μπαράκια, σφαλιαρίζουν τους νεαρούς θαμώνες τους και κατόπιν διμοιρίες στέκονται μπροστά στο σημείο που δολοφονήθηκε ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος. Αυτή η πρόκληση, με τη σειρά της έχει ως συνέπεια να συγκεντρώνονται κυρίως νεαροί και να ανταλλάσουν με τους αστυνομικούς ύβρεις και πέτρες.

 Ποια τάξη λοιπόν, θέλει να βάλει ο κ. Χρυσοχοΐδης; Και γιατί προηγουμένως δεν ήλθε σε επαφή με την τοπική κοινωνία της περιοχής; Μιας περιοχής, η οποία είναι αμιγής τόπος κατοικίας, με κατοίκους που ανησυχούν για το παρόν και το μέλλον της περιοχής. Που δεν θέλουν να είναι η πλατεία Εξαρχείων μια μεγάλη πιάτσα ναρκωτικών, αλλά δεν επιθυμούν και μια αστυνομοκρατούμενη περιοχή. Ναι μεν, στην περιοχή έχουν βρει καταφύγιο πολλά εξτρεμιστικά στοιχεία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα Εξάρχεια είναι «στρατόπεδο τρομοκρατών». Άραγε, με στρατιωτικό νόμο, και δίχως την παραμικρή συνεννόηση με τους πολίτες της περιοχής, σκοπεύει ο κ. Χρυσοχοΐδης να διώξει την πιάτσα των ναρκωτικών από εκεί, και να καθαρίσει τους «χουλιγκάνους»;  Όσο  κι αν είναι ο «εκλεκτός» των ηγεσιών της ΕΛΑΣ, ο κ. Χρυσοχοΐδης θα δεχθεί πολλά και βαριά βέλη κυρίως από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ.

 Οικονομία-Εξωτερική Πολιτική-Παιδεία.

 Μηνύματα έστειλε ο Γ. Παπανδρέου από τις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησής τους και για όλους τους υπόλοιπους νευραλγικούς τομείς (Το κράτος ….επανιδρύεται). Το Antinews έχει φωτίσει επαρκώες τα ζητήματα. Εν συντομία, λοιπόν, τα πράγματα έχουν ως εξής:

 - Οικονομία. Η προσπάθεια του υπουργού Οικονομικών, κ. Παπακωνσταντίνου επικεντρώνεται στο να πεισθεί ο Έλληνας πολίτης ότι το ΠΑΣΟΚ παραλαμβάνει καμένη γη από τη ΝΔ. Τα περί δημοσίου χρέους «μέχρι 12%» και τα ανοίγματα προς τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, κ. Προβόπουλο, αυτόν ακριβώς το στόχο αντιπροσωπεύουν (Ο κ. Προβόπουλος ξανάγινε «έγκριτος». Προεκλογικά ήταν «βατοπεδινός»).

 -Εξωτερική πολιτική. Ο Γ. Παπανδρέου, κατά την παραμονή του στην Κωνσταντινούπολη ως υπουργός Εξωτερικών στη Βαλκανική Διάσκεψη, συναντήθηκε με τον Νταγίπ Ερντογκάν. Προηγουμένως, όχι μόνον είχε ταχθεί ανοικτά υπερ της ευρωπαϊκής προοπτικής της Τουρκίας, αλλά κάλεσε τους ευρωπαίους εταιρους να αλλάξουν στάση για να ενθαρρυνθεί (!) η Τουρκία προς αυτή την κατεύθυνση. Κι’όλα αυτά, τη στιγμή που βασικοί πυλώνες της ΕΕ, όπως η Γερμανία και η Γαλλία, δηλώνουν ότι είναι υπέρ μιας ειδικής σχέσης της Τουρκίας με την ΕΕ (Έγινε και η παραλαβή στα Ελληνοτουρκικά).

 -Παιδεία. Η πρώτη κίνηση έγινε και από την κ. Διαμαντοπούλου στο υπουργείο Παιδείας (Θέμα με την δωρεάν στήριξη των μαθητών στα σχολεία).

ΣΧΟΛΙΑ

  1. osaperas avatar
    osaperas 11/10/2009 21:34:32

    "Της μοναδικής περιοχής του κέντρου της Αθήνας, της οποίας τα μπαράκια, δεν ελέγχονται από την οργανωμένη «νύκτα» και τις μαφίες".

    ϊσως να είναι αυτός ο λόγος.

    • babis3565 avatar
      babis3565 @ osaperas 12/10/2009 09:38:58

      Και απο ποιούς ελέγχονται είπαμε?...

  2. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 11/10/2009 22:00:41

    Πολύ καλή η αυτοψία των πρώτων επιλογών της κυβέρνησης.
    Ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι το ίδιο επιτυχής και η νεκροψία των τελευταίων.

  3. ti le re file avatar
    ti le re file 11/10/2009 22:09:16

    Πεντεμισι μερες απο την ορκομωσια και ο απολογισμος ειναι εφαμιλλος πεντεμισι ετων Νεας Διακυβερνησης.
    (Υπερβολες στο ποστ .... υπερβολες και στα σχολια...)

    ΥΓ. Επιτελους, αλλαξε η οπτικη του σαϊτ σε σχεση με τα Εξαρχεια και την Αστυνομοκρατια. Ελπιζω να μην ειναι ...αντιπολιτευτικο.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ti le re file 11/10/2009 22:46:46

      Συγνώμη, αλλά χρειάζεσαι γυαλιά

  4. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 11/10/2009 22:10:56

    Εδώ δεν αποφάσισαν ακόμα τι θα κάνουν με τα stage, για τα άλλα έχουμε καιρό να τα λέμε.

    Έχουν περάσει 5 μέρες νέας διακυβέρνησης άλλες 95 για να δούμε τις πρώτες αλλαγές, Γιωργάκη μετράω, αμ πως.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/10/2009 22:16:19

    Να προσφέρω μία συμβουλή στον ΓΑΠ; Nα κόψει κάθε χρηματοδότηση στις Τοπικές Αυτοδιοικήσεις, και να τις αφήσει να προχωρήσουν μόνες τους σε όποιες συγχωνεύσεις χρειάζονται. Ένα σωρό μαφίες είναι, καταστρέφουν τον τόπο, εν τάξει διορίζουν παιδάκια και φίλους δικών τους, αλλά φτάνει.

  6. ORGANOMENO avatar
    ORGANOMENO 11/10/2009 22:23:42

    Συγκροτημένο στην Ελλάδα δεν υπήρχε ως 1985-87.
    Ορισμένοι αρχηγοί διδάχτηκαν το 1985-87 το συγκροτημένο κ αυτοί πήγαν παραλία κ ΒΠ. Εκεί είναι το χρήμα. Εκεί έγιναν τα μεγάλα Χ-καθαρίσματα.

    H περιοχή ελέγχεται από νύχτα β’ διαλογής. Τα μισά μαγαζιά τα τρέχουν άτομα με δοσοληψίες που πρέπει να ξεχρεώνουν συγκεκριμένα γραμμάτια (λέγε με παρα-). Τα άλλα μισά ποιοι τα ελέγχουν;

    Οι αντι-Χ είναι η τελευταία τρύπα του ζουρνά – χρησιμοι ηλίθιοι.

    • Edo avatar
      Edo @ ORGANOMENO 12/10/2009 14:23:58

      @ORGANOMENO

      Η πρέζα εμφανίστηκε στα Εξάρχεια οργανωμένα επί Δροσογιάννη. Για να μην ξεχνιόμαστε, ε;

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/10/2009 22:23:47

    Ο Γιώργος καλά τα λέει, αλλά ήδη κυκλοφορούν λίστες και μπιλιετάκια για προγραφές στο δημόσιο από τα πράσινα κομματόσκυλα που περίμεναν πως και πως. Και να πεις ότι έχουν άδικο; Αφού έτσι κάνανε και πριν αλλά έτσι έκανε και η ΝΔ. Οπότε;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Strange Attractor 11/10/2009 22:27:23

      έχει ευκαιρία! Θα πει ότι δεν υπάρχει μία (ένα) και εξυπηρετήσεις αυτού του είδους μετά το 2012...

      • Σαος avatar
        Σαος @ archaeopteryx 12/10/2009 11:36:57

        Αφού δεν θα υπάρχουμε μετά το 2012! LOL :D

        Το λέει και το ημερολόγιο των Μάγιας! :P

  8. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 11/10/2009 22:30:30

    Θα αρχισει σιγα σιγα να φαινεται ,οταν θα περασουν οι τυμπανοκρουσιες, η ελλειψη σχεδιου.Φοβαμαι οτι ο ΓΑΠ ηθελε εκλογες μονο και μονο για εσωκομματικους λογους.Αυτο το κομφουζιο με τα υπουργεια θα φανει αμεσα.Κυριε Παπανδρεου σε περιοδο κρισης δεν κανεις τετοιες αλλαγες.Προχωρας με την υπαρχουσα δομη και οταν ηρεμησουν τα πραγματα τοτε κανεις τις αλλαγες.Για την οικονομικοκοινωνικη κριση δεν φταινε τα 5 υπουργεια παραπανω αλλα η αδυναμια των πολιτικων να ακουσουν την κοινωνια.Παντως ακουγεται οτι σκοπιμα υπαρχουν 2 υπουργεια επι των οικονομικων ωστε να μην ξερει κανεις που να στρεψει τα πυρα του οταν θα αγανακτει!!!

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/10/2009 22:33:07

    Κακως επικρινεται ο Χρυσοχοιδης.Οι αναρχικοι πρεπει να κτυπηθουν χωρις αναστολες.Εκεινο που δεν εχουν καταλαβει πολλοι ειναι οτι εχει διαμορφωθει ενας χωρος πολλων χιλιδων ατομων αποφασισμενων να καταφευγουν στη βια και οι οποιοι δεν εχουν αιτηματα με τα οποια μπορει να γινει καποια διαπραγματευση.
    Η συγκρουση ειναι αναποφευκτη.

    • ti le re file avatar
      ti le re file @ ψυχραιμια 11/10/2009 22:59:26

      Kαλως επικρινεται ο Χρυσοχοϊδης.
      Κανεις δεν πρεπει να χτυπηθει χωρις αναστολες.
      Εκεινο που δεν εχεις καταλαβει ειναι οτι εχει διαμορφωθει ενας χωρος πολλων χιλιδων ατομων που δεν συμμετεχουν -απο επιλογη-στο πολιτικο μας συστημα και οι οποιοι δεν εχουν αιτηματα με τα οποια μπορει να γινει καποια διαπραγματευση.
      Η συγκρουση ΔΕΝ ειναι αναποφευκτη.
      Ξερεις... εκτος απο τις ...κατσαρολες, υπαρχουν και τα πραγματικα οπλα.

      Και κανεις εχεφρων δε θελει να δωσει το αλλοθι για να τα δει να χρισημοποιουνται, εκτος και αν ειναι κι αυτα "σημαδεμενα" οπως ... εκεινο το καλοκαιρι...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ti le re file 12/10/2009 00:08:20

        Γνωμη σου.Αλλα η δικη μου γνωμη δεν προερχεται μονο απο τις ειδησεις αλλα και απο τις αφισες των αναρχικων τις οποιες διαβαζω και δεν βλεπω το λογο να μην τις παρω στα σοβαρα.
        Ο λογος τους ειναι λογος εμφυλιου πολεμου ξεκαθαρα.Φυσικα θα πει κανεις δεν μπορουν να το κανουν μερικες χιλιαδες στομα.
        Μπορουν ομως να κρατανε ολο τον υπολοιπο κοσμο σε νευρικη κατασταση με τις επιθεσεις τους.
        Η αποψη μου ειναι οτι οταν καποιος κηρυσσει πολεμο δεν μπορεις να παριστανεις οτι δεν τον εχει κηρυξει.
        Και εαν περασουν στα πραγματικα οπλα,σε αυτα μπορει να περασει και η αστυνομια.
        Υπαρχει φυσικα και η πιθανοτητα ολα αυτα που γραφουν και κανουν να ειναι προπετασμα καπνου και τωρα που υπαρχει "προοδευτικη¨" κυβερνηση να σταματησουν.Θα δομε.

    • BLACK avatar
      BLACK @ ψυχραιμια 11/10/2009 23:32:55

      εξορία πρέπει να μας πάτε, εξορία...

    • george avatar
      george @ ψυχραιμια 12/10/2009 00:03:41

      Ο Χρυσοχοϊδης επικρίνεται για δύο λόγους
      α) Για την βιασύνη του να θέσει το πλαίσιο λειτουργίας της αστυνομίας με υπερβολικές αναφορές και απειλές σε δημόσιους υπαλλήλους ("θα απολύσω όποιον πειράξει κάποιον πολίτη χωρίς λόγο").
      β) Για τις πολλαπλές επιχειρήσεις για έλεγχο ατόμων και περιοχών (Εξάρχεια), χωρίς συγκεκριμένους στόχους (άτομα) και χωρίς να τηρούνται συγκεκριμένες αρχές κράτους δικαίου, απλά εκφοβίζοντας, ακυρώνοντας έτσι στην ουσία το περιεχόμενο των λόγων του.

  10. donaE avatar
    donaE 11/10/2009 22:35:52

    Ερχεται το Ταμείο Αναχρηματοδότησης.

  11. NYXTA avatar
    NYXTA 11/10/2009 22:37:50

    Πλατεία: νύχτα β' διαλογής (τα μισά μαγαζιά ελέγχονται από άτομα με δοσοληψίες).

  12. Factorx avatar
    Factorx 11/10/2009 22:49:01

    "Και να πεις ότι έχουν άδικο;' ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  13. Δημήτρης Μαγκούτης avatar
    Δημήτρης Μαγκούτης 11/10/2009 23:39:21

    @ factorx
    Είσαι απίθανος!!!
    1.Ηδη οι περιφέρειες στο ΕΣΠΑ είναι αναδιοργανωμένες και είναι 5!!! (www.espa.gr). Κακή πληροφόρηση ή κακή πρόθεση;
    2. Ο εκλογικός νόμος (όπως γράφουν ...άλλοι) είναι ήδη έτοιμος. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα κατατεθεί και δεν θα εφαρμοστεί; Μήπως είσαι κρυφός συνεργάτης του Γ.Α.Π.;
    3. Το έλλειμα δεν είναι 12%; Και πόσο είναι,10%; Το ότι μιλάμε γιά το έλλειμα σαν την κολοκυθιά σου περνάει απ'το μυαλό ότι είχαμε Υπουργείο Οικονομικών παιδική χαρά και κάνεις κριτική στον καινούργιο που έχει 3μέρες;
    4. Ο Χρυσοχοίδης εξάρθρωσε "μερικούς επιχειρησιακούς πυρήνες" της 17Ν. Εδώ έχεις δίκιο. Ξέχασε να πιάσει τις ...κατσαρόλες των "Πυρήνων".
    5. Είπε ο Γ.Α.Π. ότι θέλει την ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε.. Ξέρεις εσύ καμμία άλλη επίσημη γραμμή τα τελευταία χρόνια; Ξέρω, το ότι σε 3 μέρες δεν έκανε ότι δεν έκανε ο "καταλληλότερος" σε 6 χρόνια, είναι απίστευτη ανεπάρκεια. Το ότι επανέφερε το "βέτο" είναι μιά ασήμαντη λεπτομέρεια!!!

    Ας σοβαρευτούμε...
    Ας δούμε τις πράξεις(ακόμα δεν συγκλήθηκε η βουλή) και θα έχεις χρόνο να κάνεις κριτική. Αλλωστε με τέτοια αντιπολιτευτικά επιχειρήματα θα μείνει γιά πολύ καιρό Πρωθυπουργός.

  14. tiramola avatar
    tiramola 11/10/2009 23:43:17

    Η κακομοίρα η ΝΔ και το κακό ΠΑΣΟΚ...

    • mpaxalo avatar
      mpaxalo @ tiramola 11/10/2009 23:49:46

      Για μια φορά ακόμα επιβεβαιώνεις πόσο λίγος είσαι. Είδες το κομμάτι να χαρίζεεται πουθενά στη ΝΔ. Απάντησε σε όσα γράφει, έστω σε ένα αν μπορεις

      • tiramola avatar
        tiramola @ mpaxalo 12/10/2009 00:04:06

        @Μπάχαλο
        Από που προκύπτει ότι γίνεται προσπάθεια να πεισθούν οι Έλληνες ότι παρέλαβε καμμένη γη το ΠΑΣΟΚ?
        Λέτε να μην τον γνωρίζουν οι πολίτες?
        Εσύ ας πούμε πιστεύεις ότι αυτό είναι ένα ψέμα για αθέτηση υποσχέσεων?

        • mpaxalo avatar
          mpaxalo @ tiramola 12/10/2009 00:10:56

          "μια μαχαιριά του δώσανε τον πάτησε το τραίνο", απαντάς. Απο σχεδον 2.000 λέξεις ρεπορτάζ αυτο βρήκες να πεις; Για την μαυρη γη διάβασε ΕΘΝΟΣ, ΒΗΜΑ, ΝΕΑ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ και τις αυριανές μπας και καταλάβεις. δες και τις δηλώσεις του δικού σας του προβόπουλου που ο πανεξυπνος ο Κωστάκης τον ειχε στην ΤτΕ για να τον αδειαζει. Την μια το έλλειμα 10, την αλλη 12, την επομενη 11. Θα πληρώσετε συντάξεις;

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 12/10/2009 00:15:46

          Συνέχεια στο μπάχαλο...
          Έγινε ναι ή όχι όλη την προεκλογική περίοδο συζήτηση για την οικονομία?
          Ήταν ναι η όχι το μοτο του Καραμανλή η υπευθυνότητα λόγω της δραματικής κατάστασης των οκονομικών λόγω ΚΑΙ της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης?
          Και θα διαβάζω τώρα ότι γίνεται προσπάθεια να πεισθούν οι Έλληνες περί καμμένης γης και θα το αφήσω ασχολίαστο?

  15. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 12/10/2009 00:01:47

    Οι θέσεις των Γ. Γραμματέων είναι κατεξοχήν πολιτικές θέσεις και πληρώνονται απο το εκάστοτε κόμμα ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

    Η κίνηση του ΓΑΠ να προκηρύξει έναν πρόχειρότατο διαγωνισμό, δείχνει δύο πράγματα.

    1) ότι δεν έχει ικανά ή αξιόπιστα στελέχη

    2) Μας δουλέυει όλους. (Προφανώς η δεύτερη αλλά είναι τόσο "ελαφρυς" που θάβει και το ΠΑΣΟΚ με αυτή του τη κίνηση.


    Η κατάργηση του ΥΠ. Ναυτιλίας και ο διασκορπισμός πολυποίκιλων αρμοδιοτήτων σε 3-4 υπουργεία έχει προκαλέση οργή στο ναυτιλιακό κόσμο ο οποίος τροφοδοτεί μόλις το...15% του ΑΕΠ αυτής της χώρας.

    Το τρέξιμο προς τη Τουρκία και οι διθύραμβοι Άγκυρας υπέρ Παπανδρέου, η επιλογή Δρούτσα, οι ευχαριστίες των Σκοπιανών, η Μπιρμπιλή στο Ενέργειας -και κλιματικής αλλαγής παρακαλώ- (Αχαχούχαα!) και όσα λοιπά αναφέρθηκαν σε αυτήν την ανάρτηση προσομοιάζουν σε κυβέρνηση οπερέτα με το ΓΚΑΠ πρίμο σεγκόντο με κόντρα μπάσο τον Πάγκαλο.

    Πέρα απο τη πλάκα που προσωπικά μου προσφέρει αυτή η κυβέρνηση, εάς γνωρίζει ότι η λαική ετυμηγορία δεν του δίνει το δικαίωμα για εθνικό ξεπούλημα.

    Ευχή όλων είναι ότι οι κινήσεις κατάργησης εθνικής ονοματοδοσίας από υπουργεία και τα χαριεντίσματα με τους Τούρκους Πασάδες αποσκοπούν σε προάσπιση των εθνικων συμφερόντων.

    Διαφορετικά ......

    Και μην μου πει κανένας τι έκανε η ΝΔ, ΚΚΕ ΣΥΡ. κτλ κτλ.

    Ο ΓΑΠ έχει πολύ νωρίς δωσει περίεργα μηνύματα και θα επαναλάβω, ότι ευχή όλων είναι ότι έχει πλάνο για την προβολη της ΄χωρας και όχι την καταστροφή της.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Dubai Expatriate 12/10/2009 00:17:28

      Το ξαναλέω για τελευταία φορά πριν ενεργοποιήσω τη γνωστή κυρία. Εδω δεν θα επαναληφθούν με την αντίθετη φορά όσα έκαναν στον Καραμανλή. Κόσμια λοιπόν. Δεν υπάρχουν γκαπ και γκουπ μέχρι τις ....επόμενες εκλογές. Συγρατηθείτε παρακαλώ

  16. anagnostis avatar
    anagnostis 12/10/2009 00:13:14

    Φυσικά είναι νωρίς για να κρίνουμε και κατά την γνώμη μου το antinews καλά το πάει επιφυλακτικά. Αλλά η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται. Και να δούμε τι θα γίνει όταν το Λαμπρακιστάν και το Μπομπολιστάν αρχίσουν να ζητάνε τα χρωστικά πίσω

  17. mpaxalo avatar
    mpaxalo 12/10/2009 00:46:17

    @Tiramola. Απορώ αν σου επιτρέπουν αλλού να σχολιάζεις τόσο πανέξυπνος που είσαι. Τον ρώτησε ή οχι ο Παπανδρέου τον Καραμανλή στο πρώτο debate αν είναι σωστοί οι αριθμου που λέε; Αρχισαν 'η δεν άρχισαν μετά όλες οι φυλλάδες σας να γράφουν οτι δεν ειναι σωστα τα στοιχεια; Αυτες οι γελοιότητες με τα άδεια γραφεια τι ήταν;

  18. giankoulas avatar
    giankoulas 12/10/2009 02:10:42

    O genikos grammateas einai to prosopo pou perna tis politikes tou upourgou ston mixanismo tou kratous. Gi auto kai einai POLITIKO prosopo. O kathe upourgos prepei fusika na logodotei stin koini gnomi gia to prosopo pou epilegei alla auto einai alli istoria. Stin psorokostaina isxuei i diktatoria ton biografikon (xoris kritiria malista). Proteino na prokurisontai kai oi theseis ton upourgon sto diadiktuo, na katargithoun oi ekloges kai na dosoume ta kleidia ston Psomiadi na teleionoume.

  19. panais avatar
    panais 12/10/2009 09:28:26

    Φαγωθήκατε για το opengov. Κανένας όμως δε διάβασε το ΠΔ 63/2005 που είναι παραδίπλα και αναφέρει τα προαπαιτούμενα προσόντα για τις θέσεις . Έσπευσαν λοιπόν 4000 ελληνάρες να υποβάλουν αίτηση θεωρώντας είναι κατάλληλοι να διοικήσουν τη χώρα. Ε και λοιπόν; Φταίει γι αυτό η διαδικασία; Ή μήπως η χοντροκεφαλιά ορισμένων που έχουν την πρόθεση να γελοιοποιήσουν τον εαυτό τους.
    Η διαδικασία μέχρι στιγμής είναι μια χαρά. Θα υπάρξουν και επόμενα στάδια όπου θα ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι. Σίγουρα πάντως είναι καλύτερη από εκείνη που διόρισε Γ.Γ. τον Ζαχόπουλο

  20. conservative avatar
    conservative 12/10/2009 09:36:02

    "Ποια τάξη λοιπόν, θέλει να βάλει ο κ. Χρυσοχοΐδης; Και γιατί προηγουμένως δεν ήλθε σε επαφή με την τοπική κοινωνία της περιοχής; Μιας περιοχής, η οποία είναι αμιγής τόπος κατοικίας, με κατοίκους που ανησυχούν για το παρόν και το μέλλον της περιοχής. Που δεν θέλουν να είναι η πλατεία Εξαρχείων μια μεγάλη πιάτσα ναρκωτικών, αλλά δεν επιθυμούν και μια αστυνομοκρατούμενη περιοχή. Ναι μεν, στην περιοχή έχουν βρει καταφύγιο πολλά εξτρεμιστικά στοιχεία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα Εξάρχεια είναι «στρατόπεδο τρομοκρατών». Άραγε, με στρατιωτικό νόμο, και δίχως την παραμικρή συνεννόηση με τους πολίτες της περιοχής, σκοπεύει ο κ. Χρυσοχοΐδης να διώξει την πιάτσα των ναρκωτικών από εκεί, και να καθαρίσει τους «χουλιγκάνους»; Όσο κι αν είναι ο «εκλεκτός» των ηγεσιών της ΕΛΑΣ, ο κ. Χρυσοχοΐδης θα δεχθεί πολλά και βαριά βέλη κυρίως από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ."

    Εδώ βλέπουμε γιατί η συγκεκριμένη τάση της αριστεράς που εκφράζει και το antinews στήριζε τόσο πολύ Καραμανλή, καθώς και γιατί δεν θέλει να έρθει η Ντόρα.
    Να διακινδυνέψουμε να φτιαχτεί κανονικό δεξιό κόμμα; Άσε τώρα, πού να τρέχουμε. Καλά είμαστε εδώ με τους μεσοχωρίτες, που σέβονται και τους αγώνες μας και είναι και πιο κοντά στη Ρωσία που αγαπάμε.

    Έτσι (ανώμαλα) που πάει το πράγμα στην Ελλάδα, στο τέλος οι συντηρητικοί θα ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ για να επιβάλει τάξη και ασφάλεια στην χώρα.

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 12/10/2009 10:07:00

    Κανείς δεν μπορεί να ασκήσει ένσταση, πολλώ δε μάλλον να... προσφύγει στο ΣτΕ, εναντίον της "προκήρυξης". Ένσταση ασκείται μόνον σε (πραγματικές) προκηρύξεις του ΑΣΕΠ, και εδώ προφανώς δεν έχουμε κάτι τέτοιο. Αφού μάλιστα η ιστοσελίδα δεν είναι καν κατοχυρωμένη από κάποιον επίσημο κρατικό φορέα, αλλά από κάποιον "αόρατο" ιδιοκτήτη, όπως προκύπτει από την ηλεκτρονική αναζήτηση της "πατρότητάς" της, ποια "αρχή" να εγκαλέσει κάποιος; Και όταν, τέλος, τέτοιες θέσεις είναι εκ του νόμου πολιτικές και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει λογαριασμό σε καμία ελεγκτική αρχή ως προς το ποιον θα διορίσει σ' αυτές, είναι μάλλον απίθανο να δούμε πολίτες να στρέφονται εναντίον του κράτους με αφορμή την άσκηση νομίμων δικαιωμάτων του (για τα οποία ουδέποτε στο παρελθόν έχει εγερθεί αντίρρηση).

    Από νομική άποψη λοιπόν, ούτε ρουθούνι δε θ' ανοίξει. Οι γενικοί γραμματείς θα επιλεγούν με το συνήθη τρόπο και τίποτα δεν πρόκειται να αμφισβητηθεί απί της ουσίας. Αυτό όμως που σίγουρα θα δούμε, και μάλιστα σύντομα, είναι η ταφόπλακα στις μεγαλοστομίες περί "ηλεκτρονικής διαφάνειας". Όταν το ίδιο το ΠΑΣΟΚ εισήγαγε και ψήφισε τον περιβόητο "νόμο περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", πώς θα τολμήσει τώρα θα βγάλει στη (διαδικτυακή) φόρα τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του κάθε υποψηφίου; Και αν (όπως είναι εύλογο) δεν μπορέσει να τα βγάλει, πού είναι η "διαφάνεια" την οποία ευαγγελίζεται;

    Για μια ακόμα φορά στην Ελλάδα, κάποιοι πηγαίνουν ξεβράκωτοι στα (ηλεκτρονικά) αγγούρια. Και το... διατυμπανίζουν κιόλας!

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/10/2009 10:37:32

    “Υπό κατάρρευση βασίλειο, απελπισμένοι υπήκοοι αφασικός διάδοχος…”

    Ευχαριστίες στον bigfatopinion που το θύμισε

  23. Κρης avatar
    Κρης 12/10/2009 11:40:22

    ασχετο , το βαζω εδω μπας και γινει θεμα.

    Τον Ελληνα dr Γ.Αποστολάκη προτεινε ο Obama
    για τον ελεγχο των Πυρηνικων‏ .

    Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου ότι ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα θα προτείνει τον ομογενή καθηγητή Δρα Γιώργο Αποστολάκη για τη θέση του επικεφαλής της Επιτροπής Ελέγχου Πυρηνικής Ενέργειας


    THE WHITE HOUSE
    Office of the Press Secretary
    ___________________________________________________________________________
    For Immediate Release October 9, 2009
    President Obama Announces More Key Administration Posts

    WASHINGTON - Today, President Barack Obama announced his intent to nominate the following individuals to key administration posts:

    Elizabeth M. Harman, Assistant Administrator of the Federal Emergency Management Agency (Grant Programs), Department of Homeland Security

    George Apostolakis, Commissioner, Nuclear Regulatory Commission

    William D. Magwood, IV, Commissioner, Nuclear Regulatory Commission
    Peter A. Prahar, Ambassador to the Federated States of Micronesia

    Eleni Tsakopoulos-Kounalakis, Ambassador to the Republic of Hungary

    http://www.whitehouse.gov/the_press_office/President-Obama-Announces-More-Key-Administration-Posts-10/9/09/

    Το Βιογραφικο του

    http://web.mit.edu/nse/people/faculty/apostolakis.html

    ( αν ηταν στην ελλαδα την αντιμετωπιση του Καραθεοδωρη ή του Νανοπουλου

    θα ειχε απο το Καθηγητικο Κατεστημενο )

    αντε να ηταν πουθενα Ωρομισθιος !!

    • ανώνυμος avatar
      ανώνυμος @ Κρης 12/10/2009 22:09:35

      Commissioner της NRC σημαίνει προϊστάμενος της εποπτικής και ρυθμιστικής αρχής πυρηνικής ενέργειας: άδειες, ασφάλεια, ξεκίνημα σταμάτημα και τέτοια. Εξαιρετικά σοβαρή θέση. Να ήταν και ο μόνος έλληνας εκεί...

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/10/2009 12:23:02

    Aυτο ακριβως γραφω και εγω εδω σε αρκετα ποστ.Και αυτος ειναι ο λογος που ο Καραμανλης ποτε δεν ειπε ΠΟΙΟΙ ησαν αυτοι που εκαναν τις καταστροφες του Δεκεμβρη.Μονο η Ντορα τολμησε να ψελλισει κατι περι "ακρας αριστερας" και μετα το βουλωσε για να μη την κυνηγησουν.
    Ο Καραμανλης μιλησε για "ομαδες συστηματικων καταστροφεων" χωρις να πει τι χρωματος ησαν αυτες οι ομαδες ενω υπογειως διερρεε περι στρατων του Σορος και αορατων ξενων δακτυλων.Και μετα ερχονται οι ευρωεκλογες και βλεπεις ολα τα κομματα της αριστερας να περηφανευονται για τη συμμετοχη τους στην "εξεγερση".Αλλα για να διατηρηθει η αριστεροδεξια καραμανλικη σουπα πρεπει οι μεν οπαδοι της ΝΔ να πιστευουν οτι αυτοι που εξευτελισαν τη κυβερνηση τους και την κατεδειξαν ανικανη να επιβαλει την ταξη στην πρωτευουσα ηταν καποιοι πανισχυροι μηχανισμοι σκοτεινων δυναμεων ενω οι ακροαριστεροι να εκστασιαζονται για την μεγαλη εξεγερση που εγινε.
    Ενας δε απο τους λογους των προωρων εκλογων μαλλον ηταν οτι θα ειχαμε ¨επετειο" και καταπληκτη η βαση της ΝΔ θα εβλεπε οτι αυτοι που εκαψαν την Αθηνα ησαν οι ιδιοι για τους οποιους ο Καραμανλης ειχε πει μεσα στη Βουλη οτι ο Παπανδρεου θελει να τους αφανισει (η αριστερα).
    Παντως εγω δεν μπορω να ψηφισω ΠΑΣΟΚ παρα το καταντημα αυτο.

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/10/2009 13:53:35

    Δεν ειναι απολυτο αυτο.Μεγαλο μερος οπαδων της ΝΔ απειχαν ή ψηφισαν αλλου αηδιασμενοι απο το χαος των μπαχαλων που κρατησε σχεδον ενα χρονο.
    Η αισθηση της αχρηστης κυβερνησης που αυτη τη στιγμη υπαρχει σε ολη την Ευρωπη -γιατι αντικειμενικα καμμια κυβερνηση δεν μπορει να υπερβει την οικονομικη κριση-εδω επιταθηκε απο τις συνεχεις επιθεσεις των αναρχικων και την αδρανεια της αστυνομιας.Βαλε και την εχθροτητα του τυπου και ο κοσμος ζαλιστηκε.

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/10/2009 13:55:22

    Eξαρταται τι εννοεις δεξιο.Ειναι η ΝΔ του Καραμανλη πιο δεξια και για ποιο λογο;Στα λογια;

  27. conservative avatar
    conservative 12/10/2009 14:04:36

    "Παραβλέπεις όμως ότι οι μπαχαλάκηδες δικαιώθηκαν εκλογικά.
    Ο κόσμος γουστάρει το μπάχαλο. Γι αυτό το εκλογικό αποτέλεσμα είναι το χειρότερο μεταπολεμικά."

    Κάνεις λάθος. Αυτό που γουστάρει ο κόσμος, ο περισσοτερος τουλάχιστον, είναι ασφάλεια και να μην καίγεται η Αθήνα κάθε εβδομάδα. Ε, αυτό σήμερα αποδεικνύεται ότι το Πασόκ είναι σε θέση να του το παρέχει, ενώ η ΝΔ όχι.
    Οι μετακινήσεις από ΝΔ προς ΠΑΣΟΚ δεν εγιναν επειδή αυτοί πήγαν αριστερότερα, αλλά επειδή το ΠΑΣΟΚ πήγε δεξιότερα. Δηλαδή μπροστά στον Πάκη, ακόμα και το Πασόκ φαινόταν πιο υπεύθυνο το Δεκέμβρη κρατώντας σαφείς αποστάσεις από τους βανδαλισμούς και ζητώντας επιβολή της τάξης (χαρακτηριστική η στάση των "εκσυγχρονιστών"). Στο τέλος χαλάρωσε λίγο και την πολυπολιτισμική προπαγάνδα -βγήκε ο ΓΑΠ και ζητούσε "μηδενική ανοχή" στους λαθρομετανάστες μετά τις ευρωεκλογές- κι αυτό ήταν, η ιδεολογική ένδεια της ΝΔ φάνηκε στον απόλυτο βαθμό. Ήρθε και η απόφαση-παραίτηση για εκλογές 2 χρόνια μετά τις προηγούμενες και έκλεισε το θέμα.
    Το ερώτημα γιατί ένας δεξιός ψηφοφόρος να (ξανα)ψήφιζε Κώστα Καραμανλή, πέρα από την επιθυμία να μη βγει ο Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ, κανείς δεν το έχει θέσει σοβαρά μέχρι τώρα.

    Ψυχραιμία, όπως τα λες είναι.

  28. γνωμη avatar
    γνωμη 12/10/2009 14:29:30

    ....οπως λεγεται καποιες φορες..¨¨¨...εχω παρουσιαστει στην εκπομπη τπυ πρωινου καφ娨....σε λιγο καιρο θα αναφερουν στο βιογραφικο τους ¨¨υπηρξα υποψηφιος για γενικος γραμματεας του υπουργειου...¨¨

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ γνωμη 12/10/2009 22:01:44

      Το σχόλιο της ημέρας!

  29. conservative avatar
    conservative 12/10/2009 17:43:34

    Μα αυτό το ποσοστό πάντα παίρνουν, δεν πήραν το 18% που ονειρεύονταν. Κι όταν έχεις τον "αντίπαλο" που όχι μόνο δεν ξεσκεπάζει το ρόλο σου, αλλά υπογείως σε στηρίζει κιόλας, λογικό είναι να μην έχεις ακόμη μεγαλύτερες επιπτώσεις.

  30. conservative avatar
    conservative 12/10/2009 22:30:13

    "με τρόπο"? Ωραίο αυτό. Κουβέντα δεν είπε.
    Η ΝΔ έχασε γιατί πριν απ'όλους την απέρριψαν οι ίδιοι οι οπαδοί της.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.