06/09/2009 01:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρώιμο τέλος του ονείρου για τον Ομπάμα



Όπως γίνεται όλο και πιο φανερό πλέον, η  χαρακτηριστική «μαγεία» του Ομπάμα ξέφτισε για τα καλά. Οι κατηγορίες εναντίον του είναι πια πολλές και από παντού. Η κυριότερη όμως είναι αυτή που θέλει τη κυβέρνησή του να έχει χάσει  την επαφή με τον μέσο Αμερικανό πολίτη. Προσπαθώντας, ο πρόεδρος, να συνδυάσει τη διαχείριση δυο πολέμων, την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, και την αναμόρφωση του δημόσιου συστήματος υγείας ταυτόχρονα, έχει αποδειχθεί δύσκολο έργο, ειδικά όταν οι σύμβουλοί του είναι νέοι, άπειροι και δείχνουν,  όπως φαίνεται, υπέρμετρη εμπιστοσύνη στον εαυτό στους. Όλα αυτά παραείναι πολλά για το μέσο ψηφοφόρο που ακόμα δεν έχει πειστεί για τις δυνατότητες ηγεσίας του προέδρου.

Όπως γράφει η Washington Post, τα όνειρα του προέδρου για μια μεγάλη κυβέρνηση τον έχουν μετατρέψει σε «έναν σύγχρονο Ίκαρο που τα φτερά του έλιωσαν και τώρα πέφτει στη γη». Η γοητεία διαλύθηκε και ο πρόεδρος είναι πλέον «κοινός». Την «κοινοτυπία» αυτή την αποδεικνύουν και οι τελευταίες δημοσκοπήσεις. Όλα αυτά έγιναν, διότι φαντάστηκε πως «βγήκε νικητής σε κάποιο δημοψήφισμα του στυλ μπανανίας, και ότι θα μπορούσε να κυβερνήσει συγκεντρωτικά και να εφαρμόσει αμέσως όλα όσα αυτός ήθελε». Οι ψηφοφόροι όμως αρχίζουν να πιστεύουν πως  «ο πρόεδρος δεν είναι ένας απ΄αυτούς».

Με τα ποσοστά αποδοχής του να μειώνονται καθημερινά, οι ρεπουμπλικανοί αρχίζουν και πλάθουν όνειρα για τις εκλογές του 2012. Αρχίζουν μάλιστα να παίζουν και με ονόματα υποψηφίων για το προεδρικό χρίσμα. Μεταξύ των ονομάτων αυτών, κυρίαρχο είναι το όνομα του στρατηγού David Petraeus, επικεφαλή της αμερικανικής κεντρικής  στρατιωτικής διοίκησης. Όπως λέει ο πρώην γερουσιαστής Bob Dole: «Είναι πλέον καιρός για έναν νέο Eisenhower». Ακόμη και το όνομα του γερακιού Dick Cheney ακούγεται, αλλά όπως ανέφερε η κόρη του : «αν και θα το ήθελα να είναι αλήθεια,  δυστυχώς δεν πρόκειται να είναι υποψήφιος…».

 Πηγές:Washington Post, Politico, Wall Street Journal.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AZ avatar
    AZ 06/09/2009 02:18:10

    Washington Post ... Χα χα. Σα να λέμε να κάνει αντικειμενικό σχόλιο για το ΠΑΣΟΚ η Καθημερινή... Ξυπνηστε...

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/09/2009 03:03:21

    Το Αμερικανικό Σύνταγμα γράφτηκε από πλούσιους άνδρες.
    Το γεγονός αυτό αποτυπώνεται στην αυξημένη δυνατότητα παρέμβασης στα δημόσια πράγματα που διαθέτουν οι ισχυροί.
    Αντίθετα, τα ευρωπαϊκά συντάγματα υπήρξαν, συνήθως, προϊόντα κινημάτων και εξεγέρσεων και διέπονται από το πνεύμα της υποστήριξης του μέσου ανθρώπου.

    Όταν ασφαλιστικές, φαρμακευτικές, κλινικές και λοιπο επιχειρηματικό πλεγμα του κυκλώματος υγείας μπορούν να ασκούν πανίσχυρο, αμειβόμενο lobbying και να ελέγχουν την εικόνα που δημιουργούν τα ΜΜΕ, κανένας Ομπάμα δεν έχει τύχη.
    Αυτόν δεν τον σκοτώνουν, απλά τον πριονίζουν. Δεν είναι κάνας επαναστάτης. Απλά εισηγείται "ριζοσπαστικές" για τα δεδομένα των ΗΠΑ τομές.
    Να έχουν όλοι δωρεάν πρωτοβάθμια υγεία.
    Σαν να λέμε να στραμπουλήξεις το πόδι και να σε φροντίσουν χωρίς να πληρώσεις.
    Σοβαρό θέμα. Ε, αυτό, το κύκλωμα θέλει να είναι αμειβόμενο.
    Γιατί αλλοιώς δημιουργείται συνείδηση δημόσιας λειτουργίας. Και οι ΗΠΑ είναι ένα αχανές άθροισμα ατομικοτήτων, εύκολα ελεγχόμενων.
    Τι περιμένεις από μια χώρα όπου χρίσθηκε υποψήφιος αντιπροεδρος, εν δυνάμει πρόεδρος, ένα βούρλο. Σαρα Παλιν.
    Κι εδώ, με τους Ψινάκηδες, καλά πάμε.

    • alexandros avatar
      alexandros @ Προφήτης 06/09/2009 09:58:38

      pleon oi eyropaikoi nomoi grafontai me amerikanikes prodiagrafes opote sthn idia moira briskomaste...sta bhmata toys perpatame dystyxws...kai o opoios "ompama" estw ki an exei kales pro8eseis poy amfibalw...den 8a allaksoyn kai polla mias kai to systhma -eite amerikaniko eite eyropaiko- exei tis rizes toy ba8eia rizomenes sthn diathrhsh toy ypshloy kefaleoy...dioti sta yparxonta systhmata kanenas "ompama" den 8a htan sth 8esh poy einai xwris to ypshlo kefalaio...

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ alexandros 06/09/2009 10:54:08

        Έχει απόλυτο δίκιο, Αλέξανδρε... Εξαιτίας τής αβλεψίας της, η Ευρώπη θα διαχειρίζεται τα προβλήματα από την ασυδοσία τού καπιταλισμού για δεκαετίες αφότου οι ΗΠΑ επιστρέψουν σε νέα σοσιαλιστόμορφα New Deal.

    • nik avatar
      nik @ Προφήτης 06/09/2009 11:27:15

      Θα σε φροντίσουν, μετά από τις στάνταρ 5-6 ώρες, αν είσαι τυχερός.
      Διότι το στραμπούληγμα σου δεν είναι κάτι επείγον και προέχουν τα επείγοντα. Και από τα μη επείγοντα, πάλι θα πρέπει να περιμένεις τη σειρά σου.
      Ο γιατρός που θα σε δει, θα έχει δει άλλους 25 (την ίδια μέρα) πριν από εσένα και θα είναι πιο κοντά στο να σκοτώσει άνθρωπο παρά να τον γιατρέψει.
      Είναι κάποιοι που το να ταλαιπωρηθούν αφάνταστα για να λάβουν την δωρεάν πρωτοβάθμια υγεία το θεωρούν υποβιβασμό της προσωπικότητάς τους κι όχι "συνείδηση δημόσιας λειτουργίας".
      Γι'αυτό προτιμούν να πληρώσουν και να έχουν μια αξιοπρεπή μεταχείριση.
      Οι ασφαλιστικές εταιρίες που λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό ολιγοπωλιακά/μονοπωλιακά, λόγω των ήδη υπαρχόντων κρατικών ρυθμίσεων, πλέον στηρίζουν τις μεταρρυθμίσεις του Ομπάμα. Δεν το κάνουν από ενδιαφέρον για το μέσο πολίτη, αλλά γιατί έχουν έρθει σε συμφωνία μαζί του ώστε να συνεχίσουν το έργο τους -με έξοδα του δημοσίου.

      Τέλος, τι ελέγχει κανείς πιο εύκολα, ένα αχανές άθροισμα ατομικοτήτων, ή τις συντεταγμένες συλλογικότητες?

      • mesaios daktylos avatar
        mesaios daktylos @ nik 06/09/2009 12:37:57

        nik says:
        ""Ο γιατρός που θα σε δει, θα έχει δει άλλους 25 (την ίδια μέρα) πριν από εσένα και θα είναι πιο κοντά στο να σκοτώσει άνθρωπο παρά να τον γιατρέψει""

        Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στα εφημερεύοντα Ελληνικά νοσοκομεία. Οπότε τίθεται το ερώτημα: Εμείς είμαστε προηγμένοι, ή αυτοί υποανάπτυκτοι;;;;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Προφήτης 06/09/2009 15:04:27

      χμμ... εγώ θα έλεγα ότι γράφτηκε από σοφούς άνδρες εξ ου και δεν χρειάζεται αναθεώρηση κάθε δεύτερη Παρασκευή. Γράφτηκε και έχει σαν αποτέλεσμα την αυτοδιόρθωση. Θεωρεί εκτ ων προτέρων ότι εμείς οι άνθρωποι έχουμε ελαττώματα και μόνο με checks and balances υπάρχει ελπίς.

      Ο Μακκέην έιχε 5-6 μονάδες προβάδισμα παρ' όλο ότι η συντηρητική του πτέρυγα τον θεωρούσε ..."αριστερίζοντα". Ο Ομπάμα βγήκε λόγω κρίσης και δυνατότητα συσπείρωσης (και προσέλευσης στην κάλπη ορισμένων που κάτω από άλλες συνθήκες θα ήταν αδιάφοροι.

      Δεν θέλουν δωρεάν τίποτα γιατί ξέρουν ότι "δωρεάν" σημαίνει πληρώνω 100 εγώ σε φόρους κρατάει η γραφειοκρατεία τα 20, και η ποιότητα που παίρνω έναντι των 80 που περισσεύουν αξίζει 50-60. Τόσο απλά. Υπάρχουν μερικοί μειονετκικοί που χάνουν; Προφανώς, αλλά όλοι όσοι μπορούν πάνε στο Sloan κλπ, αχρείαστο να'ναι. Όταν πληρώνεις παίρνεις ποιότητα και excellence. Όταν είναι τσάμπα παίρνεις ...soviet. Καλό είναι το ΕΣΥ της Αγγλίας ή της Γερμανίας, αλλά για τους Άγγλους και τους Γερμανούς.

      Τα ΜΜΕ λάτρεψαν τον Ομπάμα. Ιδίως τα παραδοσιακά δημοκρατικά. Το αχανές άθροισμα ατομικοτήτων έχει άποψη. Εύκολα ελεγχόμενο; δεν νομίζω...

      Βούρλο η Σάρα Πάλιν; Δεν την ξέρω, αλλά και τον Ρήγκαν βούρλο τον έλεγαν όταν ήταν υποψήφιος. Και τον Κάρτερ τον εξεθείαζαν στον καιρό του όταν ο Νίξον είχε εκτραπεί. Και τον Dewey τον είχαν για δεδομένο και δεν τους βγήκε. Δημοκρατία.

      Καλή η δώρεάν υγεία και η δωρεάν παιδεία και η δωρεάν άμυνα. Απλά o κόσμος ξέρει ότι there is no free lunch. Ας μεταθέσουμε λοιπόν το ερώτημα: is there frεe lunch?

  3. sawas avatar
    sawas 06/09/2009 03:30:03

    Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς να κρίνει κάποιος την επίδοση του Obama στην Αμερική.

    Σαφώς τα προβλήματα και τα μέτωπα που ανέλαβε είναι μεγάλα και η λύση τους είναι δύσκολη και πολύ επώδυνη.

    Απ ότι θυμάμαι, οι Αμερικανοί ψηφίζουν έχοντας γνώμονα την τσέπη τους η οποία είναι σήμερα σε χειρότερη κατάσταση από το 2008 που ανέλαβε την προεδρία. Αυτό έχει αποτελέσματα στην κοινή γνώμη που ασφαλώς αποτυπώνονται στις δημοσκοπήσεις.

    Θέλει όμως χρόνο να κρίνεις κάποιον και αυτό θα γίνει με καλύτερες προϋποθέσεις μετά το τέλος τις θητείας του.

    Το μόνο που μπορούμε να κρίνουμε είναι οι προθέσεις και όχι τα βραχύβια αποτελέσματα.

    Όσο αναφορά το θέμα υγείας: Το γιατί θα προχωρήσει εξηγεί καλύτερα ο Noam Chomsky

    http://www.youtube.com/watch?v=nvo9O4A18d0

  4. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 06/09/2009 05:53:13

    Επιτέλους. Καταρρέει το "είδωλο Ομπάμα", ο "Σούπερμαν Ομπάμα", ο "Γοητευτικός Ομπάμα". Αυτό είναι καλό. Τώρα θα ξεκινήσει ο κόσμος να τον κρίνει σωστά και γήινα, ως προεδρο υπερδύναμης. Τι προτάσεις έχει και πόσες από αυτές θα μπορέσει να πραγματοποιήσει, καθώς και τι ποιότητας και βαρύτητας λάνθασμένους χειρισμούς σε παγκόσμια εμβέλεια θα κάνει.

  5. Areopoulos avatar
    Areopoulos 06/09/2009 07:58:00

    H επιλογή του να μιλήσει στο Τουρκικό Κοινοβούλιο ήταν ατυχής και δείχνει έλλειψη καταννόησης της διεθνούς κατάστασης.
    Η Τουρκία είναι ο σαματατζής της περιοχής, που δημιουργεί μπελάδες σε όλους τους γείτονές της.
    Το επιτελείο του Ομπάμα ελέγχεται από εβραιοαμερικανούς που έχουν τη δική τους ατζέντα. Μπράβο τους και καλά κάνουν.
    Οι έλληνες τι κάνουν? Τίποτα, Manatos & Manatos και Ντόρα Μπακογιάννη είναι μεγάλα μηδενικά, που ξεπουλάνε το οικόπεδο Ελλάς...

  6. Swell avatar
    Swell 06/09/2009 09:43:58

    Ο Obama συνάντησε τη μεγαλύτερη, λυσσαλέα αντίδραση, στο θέμα της αναμόρφωσης του τομέα της Υγείας. Οσοι (γνωστοί και μη εξαιρετέοι) αντιδρούν, έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν εκατομμύρια δολάρια για να χρηματοδοτήσουν την anti Obamacare καμπάνια.


    Our great president Ronald Reagan passed away in 2004, but he said something that still resonates today.

    Reagan said: "One of the traditional methods of imposing statism or socialism on a people has been by way of medicine. It’s very easy to disguise a medical program as a humanitarian project. Most people are a little reluctant to oppose anything that suggests medical care for people who possibly can’t afford it.”

    Boy does that resonate!

    It sounds like President Reagan had the foresight to see the dangers of Obamacare.

    Even more amazing is that Ronald Reagan spoke those words in 1961, before he ever ran for office.

    But Reagan's comments are not surprising if you understand liberalism.

    Creating a national health care system has been a major priority for the left wing for over 50 years!

    Time and again the Congress and the American people have rejected socialized medicine.

    Now Obama is pushing for a radical takeover of one-sixth of the U.S. economy.

    But Obama is perhaps the most clever liberal ever.

    He knows the American people would never go for a national system like they have in Britain or Canada.

    So his plan calls for several steps for Obamacare to become a reality.

    Help us stop his plan — Go Here Now.

    First, he lies and tells people "you keep your doctor, you keep your insurer."

    At the same time he creates a "public option" -- allowing any business to move its employees into the public system.

    He knows what you know — this will create a mass exodus from private insurers to the cheaper, taxpayer subsidized public system.

    Meanwhile, he plans to add 50 million new patients -— including illegal aliens — to the system.

    Reagan understood that schemes like Obama's are not about providing quality health care.

    It is about statism. It is about government control and dependence. It is a threat to your freedom.

    As I write this, millions of Americans are going on vacation.

    But Obama and his allies are preparing for a major assault on Congress next week.

    He has also called for a dramatic full session of Congress next week.

    He is not calling this session to offer compromise.

    He plans on using his national address to Congress as a giant pep rally to ram his radical program through Congress.

    He wants the hoopla of a Congressional speech to overshadow his plummeting poll numbers, the mass protests we saw this summer at town halls across the nation and the growing anger toward his plan by Seniors.

    We here at the League of American Voters can't go on vacation.


    We can't compromise with Obama and the radical Democrats.

    We need to fight back.

    Right now, we are laying out our plans to continue rolling out our national TV campaign across the nation.

    Our ad was created by Dick Morris, the Fox News analyst.

    Dick says we are the number one group in the nation fighting Obamacare.

    So, we know many of our supporters are taking off this holiday — and we wish you a relaxing and fun time.

    But we are asking that you strike a blow for freedom, to stand with the principles of Ronald Reagan -- and join and donate to League of American Voters.

    As Reagan said: "If not us, who? If not now, when?"

    Thank you.

    Sincerely,

    Bob Adams
    Executive Director

    P.S. Just this week Nancy Pelosi stated unequivocally Congress will pass the Obamacare plan with the "public option." I warned you that these reports of a compromise was just a stall maneuver by the Democrats. We must hit the ground running after Labor Day. Please donate today -- Go Here Now.

    Paid for by the League of American Voters. Contributions to the League of American Voters are not tax deductible as charitable contributions for federal income tax purposes. Contributions from individuals and corporations are permitted by law and welcome.




    League of American Voters | 722 12th Street N.W. | Fourth Floor | Washington, D.C. 20005

    • alexandros avatar
      alexandros @ Swell 06/09/2009 11:20:24

      leei pws to ar8ro toys dhmioyrgh8hke apo ton Dick (onoma kai pramma) Morris analyth sto FOX news...repoublikaniko kanali...ara ti 8a grafane? tetoia ar8ra diabazw kai anabw!!!

  7. donaE avatar
    donaE 06/09/2009 10:06:37

    Ετσι και αλλιως οι σταρς στις μερες μας ειναι πολυ αναλωσιμοι.
    Μαυροι Πανθηρες που τους χρειαζονται...

  8. anonyma avatar
    anonyma 06/09/2009 10:14:29

    Δώστε προσοχή στο όνομα Πετρέους, είχε γράψει το anti εκτενώς.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/09/2009 10:29:18

    @Προφητης
    Το αμερικανικο Συνταγμα ειναι το μονο που γραφθηκε απο καποιους που ηθελαν να δωσουν εξουσια στο μεσο ανθρωπο.Γιαυτο ειναι το μονο που θεωρει φυσικο δικαιωμα το δικαιωμα της οπλοφοριας και δηλωνει οτι μονον αν ο λαος εχει οπλα αποκλειεται η επανεγκαθιδρυση του δεσποτισμου.
    Τα ευρωπαικα συνταγματα γραφτηκαν απο τους ηγετες των κινηματων ή εξεγερσεων που ηθελαν να αντικαταστησουν τη βασιλικη εξουσια απο την εξουσια των "επαναστατικων επιτροπων" ή του "κομματος" και γιαυτο ΔΕΝ εχουν το δικαιωμα της οπλοφοριας γιατι ειναι ανθυγιεινο για την επαναστατικη εξουσια.
    Την ιδια αποψη εχει και το ευρωπαιζον Δημοκρατικο Κομμα των ΗΠΑ.Οσο ομως εχει δυναμη η "βαθια" Αμερικη και η οπλοφορια επιτρεπεται θα υπαρχει δημοκρατια εστω και κουτσουρεμενη στον κοσμο.

    • alexandros avatar
      alexandros @ ψυχραιμια 06/09/2009 10:55:40

      Xwris parekshghsh file psyxraimia,
      sygnwmh alla dhmokratia 8ewreis thn oploforia? pws akribws yparxei dhmokratia otan oloi oploforoyn? sth monh politia ths amerikhs -an den kanw la8os- poy epitrepete h oploforia einai sto texas poy bgazei ta kalytera paidia...lol...to oplo einai ena kataskeyasma to opoio exei enan kai mono skopo...oyte thn asfaleia oyte thn prostasia oyte thn apofygei ths "epanegka8idryshs toy despotisoy"...mono th dolofonia...to mono poy den ekfrazei to oplo einai th dhmokratia...ton fobo isws nai...to fasismo sigoyra...oso gia th "ba8ia amerikh" poy ontws yparxei ayth einai poy ane8repse ta paidia ths me ta ais8hmata ratsismoy kata twn mayrwn synan8rwpwn mas -poy den payoyn na yparxoyn mexri shmera-...na mas lypei...protimw alla montela dhmokratiwn kai oxi to sygkekrimeno poy aneferes...kai to allo se morfh asteioy an kai h syzhthsh einai sobarh...den yparxoyn eyropaizonta kommata sthn amerikh...mono amerikanizonta kommata sthn eyroph...dystyxws

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ alexandros 06/09/2009 10:58:27

        Οχι δεν αρκει.Οσο ομως υπαρχει δεν μπορει να επιβληθει δικτατορια.Το αν στα πλαισια της δημοκρατιας αυτοι ο πληθυσμος αδιαφορει ή ακποιοι εξυπνοι τον χειραγωγουν ειναι αλλο πραγμα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ alexandros 06/09/2009 15:18:59

        Ναι, εγώ θεωρώ δημοκρατία και την οπλοφορία. Αλλά δεν έιναι τι θεωρώ εγώ, προβλέπεται από το σύνταγμα. Αλλοι καιροί; Δεν είμαι σίγουρος. Υπάρχει τρόπος, αν το θέλει ο λαός, να αλλάξει το σύνταγμα. Δεν το θέλει ο λαός. Αυτό σημαίνει, νομίζω, δημοκρατία. Ατελές το πολίτευμα, αλλά αυτό είναι. Και, δεν σε υποχρέωνει κανείς να οπλοφορείς. Άσε που σε μερικές στριμωγμένες πόλεις που απαγορεύεται, μόνο οι παράνομοι οπλοφορούν. Ευρωπαϊζοντα κόμματα στην Αμερική; Όσοι θέλουν να ευρωπαϊσουν, πάνε πίσω στο σπίτι των παππούδων τους. (Αλλά και ο Καναδάς προσφέρεται για demi καταστάσεις...)

      • Δημήτριος (Γηραιά Αλβιώνα - εν Ιωαννίνοις μέχρι πρότινος) avatar
        Δημήτριος (Γηραιά Αλβιώνα - εν Ιωαννίνοις μέχρι πρότινος) @ alexandros 06/09/2009 17:28:53

        Δεν έχεις δίκιο: το Τexas δεν είναι η μόνη πολιτεία
        όπου επιτρέπεται η οπλοφορία. Απ' όσο ξέρω το
        Αμ. Σύνταγμα ισχύει σε όλες τις πολιτείες. Τι τοπικοί
        νόμοι υπάρχουν οι οποίοι βάζουν δικλείδες ασφαλείας και
        προϋποθέσεις για να πάρεις όπλο, είναι άλλο πράγμα.
        Π.χ. στην Καλιφόρνια σε ελέγχουν περισσότερο πριν αγοράσεις
        όπλο.
        Και γενικά μιλάς για την αμερική μέσα από στερεότυπα:
        ("..sto texas poy bgazei ta kalytera paidia…
        ..ba8ia amerikh” ..ane8repse ta paidia ths me ta ais8hmata ratsismoy kata twn mayrwn synan8rwpwn mas...")

        Δεν έχω καμιά ανάγκη να υπερασπιστώ καμιά Αμερική, απλά
        το να γενικεύεις και να μιλάς με στερεότυπα...Απλά δεν
        πιάνει.

      • Δημήτριος (Γηραιά Αλβιώνα - εν Ιωαννίνοις μέχρι πρότινος) avatar
        Δημήτριος (Γηραιά Αλβιώνα - εν Ιωαννίνοις μέχρι πρότινος) @ alexandros 06/09/2009 21:23:04

        ΥΓ:
        Στο σχόλιο μου στις 5:28pm, αναφερόμουν στο σχόλιο του
        alexandros @10:55am

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 06/09/2009 13:42:59

      ψυχραιμία, σού αξίζει να γίνεις θύμα ενός επεισοδίου τύπου Columbine, από οπλοφορούντα τσοπανόβλαχο ή σαλεμένο. Όχι θανατηφόρου (μη λες ότι εύχομαι το θάνατό σου), μικρός τραυματισμός φθάνει. Τότε έλα να ξαναπεις για "υπεράσπιση της δημοκρατίας".

      [Αν μού έλεγες οπλοφορία για αντιμετώπιση αυτών που περνάνε 4 τα χαράματα με μηχανή, γκαζώνοντας με κομμένη εξάτμιση, θα συμφωνούσα ασμένως]

      • nik avatar
        nik @ Προφήτης 06/09/2009 16:34:23

        Η καλύτερη άμυνα απέναντι σε έναν σαλεμένο με όπλο, είναι να έχεις κι εσύ όπλο. Η απαγόρευση της οπλοφορίας δεν έχει πάνω του καμία επίπτωση, γιατί αποφασισμένος και σαλεμένος ων θα το βρει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Προφήτης 06/09/2009 16:37:11

        Και σε εμάς εδώ επιτρέπεται η οπλοφορία... στους παράνομους. Απαγορεύεται μόνο στους νομοταγείς. Υπάρχει κακοποιός ή εγκληματίας χωρίς σιδερικό;

  10. anetos avatar
    anetos 06/09/2009 10:42:47

    "Τι περιμένεις από μια χώρα όπου χρίσθηκε υποψήφιος αντιπροεδρος, εν δυνάμει πρόεδρος, ένα βούρλο. Σαρα Παλιν."

    ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!

  11. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/09/2009 10:55:48

    Στην Αμερική κάνουν κουμάντο συγκεκριμένα λόμπι: Εβραίοι, έμποροι όπλων, πετρελαιάδες, φαρμακάδες και τραπεζίτες. Αν ο Ομπάμα δεν συγκρουστεί μαζί τους, τότε ούτε change, ούτε hope, ούτε τίποτα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Στέργιος 06/09/2009 16:35:22

      Να προσθέσεις, για πληρότητα, τους αυτοκινητάδες, αεροπλανάδες, γεωργούς, κτηνοτρόφους, τις αδερφές, το Χόλυγουντ, σοφτουεράδες, σεμικοντακτοράδες, την ΙΒΜ, το National Geographic τους σιδεράδες, τους αλουμινάδες τα μονοπώλια χαλκού... χμμμ ξεχνώ τους τρελλούς και τους άνεργους (αλλά έχουν μερικές αδερφές αυτοί και κάπως εκπροσωπούνται. Είπες για Εβραίους... Μην ξεχνάς τους Ιρλανδούς, την Μαφία, τους συλλόγους οδοντιάτρων (δεν έχεις ιδέα τι καθίκια είναι...), τους Κορεάτες μπακάληδες και τους Κινέζους.

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/09/2009 10:55:56

    Πιστευετες οτι η Σαρα Παλιν ειναι πιο χαζη απο καποιους Ελληνες πολιτικους;
    Δε λεω ονοματα για να μη παρεξηγηθουν οι οπαδοι τους.

    • Χι avatar
      Χι @ ψυχραιμια 06/09/2009 15:01:14

      Ναι. Απείρως ποιο χαζή. Έλεγε πως βλέπει τη Ρωσία από το σπίτι της.

      Το ανάλογο εν Ελλάδι είναι η Παπακώστα, που μπροστά στην Πέηλιν μοιάζει πρύτανης του MIT.

      • Χι avatar
        Χι @ Χι 06/09/2009 15:01:40

        Π_ι_ο. Μας ξέφυγε.

      • nik avatar
        nik @ Χι 06/09/2009 16:54:43

        Αυτό το είπε μια κωμικός που τη διακωμωδούσε, η Πάλιν είπε ότι μπορείς να δεις τη Ρωσία από μια περιοχή στην Αλάσκα, όπου είναι κυβερνήτης.
        Μια προοδευτικιά καθηγήτρια την κατηγόρησε ότι "η μεγαλύτερη υποκρισία της είναι που προσποιείται ότι είναι γυναίκα" (Her greatest hypocrisy is in her pretense that she is a woman). Το σουρρεαλιστικό του πράγματος κορυφώνεται αν δει κανείς τη φάτσα< της εν λόγω καθηγήτριας.

        Συγκρίνετε το πλήθος και την ποιότητα των επιθέσεων στην Πάλιν με το χάιδεμα (για μην πω τίποτε άλλο) του Ομπάμα από τα mainstream media.
        Και μετά ας δούμε ποιος είναι ο υποψήφιος του κατεστημένου και ποιος ο μεσσίας-επαναστάτης που θα τα αλλάξει όλα.

  13. alexandros avatar
    alexandros 06/09/2009 11:06:46

    swstos...kai mhn ksexname toys emporoys narkotikwn etsi??? o megalhteros tziros apo kei bgainei...alla ante na bre8ei kanenas me ar____ia na toys allaksei ta fwta...den paizei...akoma ki an yphrxe den 8a eftane pote h hmera poy 8a ylopoiontoysan ta sxedia toy...8a ton trwgane se xrono TT...

  14. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 06/09/2009 13:05:17

    η Αμερικη φαίνεται χρειαζεται προσωρινά ενα Ομπάμα και μετα θα γυρίσει σε ενα γεράκι

  15. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 06/09/2009 15:12:14

    "Τίποτε ακριβότερο από το δωρεάν".

  16. babis3565 avatar
    babis3565 07/09/2009 10:47:43

    ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΤΣΙΠΡΑΣ.
    ΣΕΙΡΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΙΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ, ΜΕΤΑ ΕΝΑΣ ΙΑΠΩΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΤΗΛΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.