02/05/2012 14:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρόταση του Καμμένου στον Καζάκη να του δώσει όσα λεφτά θέλει !!!



(Δείτε απο το 2:21 και μετά)

Ο κ. Δημήτρης Καζάκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Κρήτη TV» στις 29 Απριλίου, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι ο κ. Καμμένος προσέφερε χρήματα (!!!), προκειμένου να τον πείσει να ενταχθεί στους Ανεξάρτητους Έλληνες.

Καζάκης: Η αντιπρόταση που έγινε σε αυτή την απάντηση, ήταν η εξής: Ωραία, εφόσον πιστεύετε ότι χάνεστε σε αυτή την ιστορία δέχομαι να μπει ο Δ. Καζάκης επικεφαλής του ψηφοδελτίου των Ανεξάρτητων Ελλήνων…

Δημοσιογράφος: Σας είπε ο κ. Καμμένος;

Καζάκης: Ναι, ήταν η αντιπρόταση. Και να πάρει το ΕΠ.ΑΜ. όσα λεφτά θέλετε για να μπορέσει να έχει τη δυνατότητα εκλογικής καθόδου ή στήριξης.

Δημοσιογράφος: Λεφτά;

Καζάκης: Χρήματα.

Δημοσιογράφος: Από πού; Αφού δεν δικαιούστε με βάση…

Καζάκης: Όχι, ιδιωτική χορηγία.

Δημοσιογράφος: Από τον κ. Καμμένο;

Καζάκης: Ναι. Βεβαίως η απάντηση ήταν ξεκάθαρη από την αρχή. Από θέση αρχής δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμφωνήσουμε εδώ πέρα. Δεν είναι το θέμα του Δημήτρη Καζάκη αν θα εκλεγεί με οποιοδήποτε ψηφοδέλτιο. Αν ήταν αυτό η ιστορία υπήρχαν κι άλλες λύσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 02/05/2012 14:34:37

    Συκοφαντίες του καζακη παει να κόψει την αυτοδυναμια του τρομερού Πάνου βλέπω δάχτυλο τις κακιάς ΝΔ απο πίσω,νομίζω γιαυτο δεν έδωσε στην δημοσιότητα το πρόγραμμα υγείας κ´ παιδιας

    • αννα avatar
      αννα @ Διηνεκης 02/05/2012 14:45:33

      ναι φοβάται να μην του το ματιάσουνε το πρόγραμμα για αυτό δεν το εδωσε.μην του το κλέψει ο κακός Σαμαράς

  2. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 02/05/2012 14:38:39

    Το ριμαδι το iPhone δεν με αφήνει να ολοκληρώσω έλεγα δεν έδωσε ακόμα ο Πανος το προγραμμα παιδιας κ´ υγείας στη δημοσιότητα γιατί απαντάει στις Συκοφαντίες κ´ δεν προλαβαίνει

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 02/05/2012 14:45:49

    Πέστο βρε Διηνεκή και δε μπορώ να εξηγήσω τέτοια που συμβαίνουν με τη λογική...

  4. TopGunZ avatar
    TopGunZ 02/05/2012 14:49:33

    Το παρακάτω σχόλιο είναι αυτολογοκριμένο από τον συγγραφέα του: Δηλαδή ο ....................................................................................οπότε................................................................................................................άρα.......................................................................................................................................................... (τέλος σχολίου). Όχι τίποτε άλλο δεν έχω και για τα έξοδα παραστάσεως για καμιά μήνυση.

  5. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/05/2012 15:25:43

    ΩΧΟΥΟΥΟΥ..... ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ Ο ΤΥΠΟΣ ?
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ?
    Α,ΡΕ ΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ...(η ΚΛΑΜΜΑ ? )

  6. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/05/2012 15:27:07

    γιατι αν δουμε το βιντεο απ την αρχη θα μας πεσει πλακωμα;

  7. axis avatar
    axis 02/05/2012 15:50:04

    Γιατί δεν έχει παρέμβει ακόμα η Δικαιοσύνη; Ο Καζάκης δεν έχει κανένα προφανή λόγο να λέει ψέμματα. Εδώ υπάρχει σαφής κατηγορία ότι γίνεται προσπάθεια επηρεασμού της λαϊκής βούλησης με χρηματισμό. Και μάλιστα σε εκλογική περίοδο που κρίνεται το μέλλον του τόπου. Να τους καλέσει σήμερα κιόλας ο εισαγγελέας.

  8. Mara avatar
    Mara 02/05/2012 16:04:21

    Kύριε Καζάκη, αποκαλυφθήκατε.... Είστε πράκτορας.... των διεθνών τοκογλύφων, της Μέρκελ, του Σόϊμπλε, των δύο συμμαθητών Παπανδρέου-Σαμαρά, των δύο συγκυβερνητών Βενιζέλου-Σαμαρά, της Αμερικανικής πρεσβείας, των Τούρκων (ξέχασα... κανέναν?) και είστε "στημένος", αποκλειστικά και μόνο για να χτυπήσετε.... τον μεγάλο σωτήρα.... του έθνους, το νέο Κολοκοτρώνη, την ελπίδα της Ελλάδας, τον μεγάλο μαχητή... που θα εξοντώσει την τρόικα, την Μέρκελ, τον Σόϊμπλε, τον εθνικό... ηγέτη που θα μεταμορφώσει τους απανταχού Ανεξάρτητους Έλληνες, σε βετεράνους... του τάγματος των Αθανάτων του Αλεξάνδρου...!!!!!!!!! Γιατί το κάνετε αυτό κ. Καζάκη? Γιατί χτυπάτε τον παράκλητο του γένους? Άν τον εξοντώσετε.... τί θα γίνει μετά??? Εμείς.... τί θα απογίνουμε .... χωρίς "ανεξάρτητους"?????

  9. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 02/05/2012 16:04:58

    βασικα factora ο Καζακης εχει πει και αλλα

    οτι ο μιχελακης με 2 φουσκωτους τον επειλησαν και μετα πηρε τηλ τον Κυριακου του εκοψαν την τηλεοραση για 6 μηνες

    αυτο δεν εχει διαψευτει ποτε απο τον Μιχελακη

  10. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 02/05/2012 16:34:55

    Ο Πάνος Καμμένος απάντησε πάλι από το twitter για όσα καταγγέλει ο Καζάκης:
    "Ο βίος του στην Goldman Sachs, οι ύβρεις του κατά του Μίκη Θοδωράκη είναι η απάντηση.."
    Για την ταμπακιέρα τίποτα φυσικά

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Αυτόνομος 02/05/2012 21:20:30

      Μα είναι φοβερός ο άνθρωπος... Δεν ξέρω αν έχει ξαναϋπάρξει πολιτικός που να έχει αυτοπυροβοληθεί από μόνος του τόσες φορές. Κατηγορεί τον Καζάκη για την Goldman Sachs και θα τον έβαζε επικεφαλής του ψηφοδελτίου των ΑΝΕΛ? Θέλει να μας τρελάνει δεν υπάρχει άλλη εξήγηση!

  11. alex23 avatar
    alex23 02/05/2012 17:12:03

    μηπως αντι ανεξαρτητους ελληνες να πρεπει να τους λεμε ανεξαρτητες χορηγιες ;

  12. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 02/05/2012 17:40:06

    Αφού το i-phone έχει γίνει Εθνικό Τηλέφωνο, θα πρέπει να ενταχθεί η χρήση του στην ύλη για τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Να μην αφήνουμε και εντυπώσεις επιδειξεομανίας...

  13. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 02/05/2012 19:07:34

    http://dexiextrem.blogspot.com/2012/05/2009-290.html

  14. Ακαυτος avatar
    Ακαυτος 03/05/2012 00:24:07

    Κρίμα χάσαμε το ντουέτο που θα έκανε θραύση... :lol:

  15. Heron of Alexandria avatar
    Heron of Alexandria 03/05/2012 00:55:35

    Πρέπει να ομολογήσω ότι ο κύριος Καζάκης έχει ζωηρή φαντασία! Σε αυτό το βίντεο αυτό που βλέπουμε είναι:

    α. Λογικά άλματα
    β. Αντιφάσεις
    γ. Εικασίες

    Λογικό άλμα 1: 0:18 -0:23 Λέτε "Συνεργαζόμενος σημαίνει μπαίνω στη στρούγκα του αλλουνού"

    Συνεργασία κύριε Καζάκη σημαίνει το απλό αλλά και πολύ δύσκολο, να γεφυρώνονται οι διαφορές ή να παραμερίζονται και ταυτοχρόνως να αναδεικνύονται τα σημεία συμφωνίας μπροστά στο κοινό στόχο. Με το που λέτε τη συγκεκριμένη φράση, ουσιαστικά απορρίπτετε συνεργασίες οι οποίες δεν είναι κάτω από τη σκέπη σας... Προφανώς κατέχετε την απόλυτη αλήθεια και δεν μπορείτε να συμβιβαστείτε...

    Λογικό άλμα 2: 1:22 - 1:53 Λέτε "Εάν ήθελε μια τίμια και ισότιμη συνεργασία , όπου εξασφάλιζε και τον ίδιο και την πιθανότητα να φύγουν κάποιοι βουλευτές, και να χαθεί αυτή η συνεργασία, γιατί σε μία τέτοια συνεργασία και να φύγουν κάποιοι βουλευτές δεν διαλύεται (...) αν όμως ενταχθείς εσύ στο δικό του ψηφοδέλτιο και την κοπανήσουν οι βουλευτές η κοινοβουλευτική ομάδα που θα απομείνει τι ακριβώς θα πρεσβεύει, τους Ανεξάρτητους Έλληνες που οι μισοί θα έχουν φύγει και θα έχουν πάει στο Σαμαρά; Τι ακριβώς θα πρεσβεύει;"

    Συγγνώμη αλλά αδυνατώ να καταλάβω τι εννοείτε. Είστε λίγο ασύντακτος και ασύνδετος. Αλλά ας κάνω μια προσπάθεια. Ποιά είναι για εσάς η ισότιμη συνεργασία; Πως θα διασφαλίζατε εσείς τον εαυτό σας αλλά και το συνασπισμό δυνάμεων ότι οι δικοί ΣΑΣ βουλευτές δεν θα έφευγαν; Το τι πρεσβεύει μία συνεργασία κύριε Καζάκη εξαρτάται από το πόσοι βουλευτές έχουν μείνει; Νόμιζα ότι οι ιδέες είναι υπεράνω αριθμών. Ευχαριστώ που μου υποδείξατε ότι μια ιδέα για να υπάρξει απαιτεί έναν ελάχιστο αριθμό βουλευτών! Αν δεν ενταχθεί δηλαδή κάποιος σε ένα σχηματισμό οι ιδέες που έφεραν κοντά τα δύο μέρη εξακολουθούν και υπάρχουν ακόμα κι αν το ένα διαλυθεί ή υποχωρήσει; Δεν μας τα λέτε καλά κύριε Καζάκη...

    Παρακάτω πέφτετε σε αντιφάσεις, αντιφάσεις που έχουν να κάνουν με την πραγματικότητα. Με άλλα λόγια κύριε Καζάκη διαστρεβλώνετε τα πεπραγμένα και παρουσιάζετε μία εικονική πραγματικότητα! Αναφέρετε επί λέξη στο: 3:30 - 3:40 ότι "Ό,τι αρνηθήκαμε εμείς (Σ.Σ. Καζάκης), τα πήρε ο κύριος Μαριάς". Κύριε Καζάκη στο βίντεο αναφέρετε ότι σας προτάθηκε θέση στο επικρατείας! Ενώ λοιπόν γνωρίζετε την πραγματικότητα αποκρύπτετε ότι ο κ. Μαριάς αυτή τη στιγμή αγωνίζεται με ίδιες δυνάμεις για μια θέση στην βουλή των ελλήνων. Πρώτος μεταξύ ίσων στον κοινό αγώνα. Δεν τον ενδιέφερε η ασφάλεια του επικρατείας... Λίγο μετά λέτε ότι ο κ. Καμμένος πρότεινε και τη χρηματοδότηση του κόμματός σας ώστε να κατέβει αυτόνομο στις εκλογές. Ο κος Μαριάς συντάχθηκε υπό τη σκέπη των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" και μάλιστα με μια προεκλογική εκστρατεία η οποία έχει ελάχιστο κόστος.... Που βλέπετε την ομοιότητα κύριε Καζάκη;

    Σε αρχικό σημείο κινδυνολογείτε και αποσκοπείτε στη δημιουργία κλίματος με σκοπούς τουλάχιστον αδιαφανείς! Συγκεκριμένα στο κομμάτι από 0:31 - 1:08. Ποιός μας εγγυάται κύριε Καζάκη ότι και οι δικοί σας βουλευτές δεν θα λειτουργήσουν με τον ίδιο τρόπο; Για να μην ξεχνιόμαστε, κι εσείς ο ίδιος "την κάνατε με ελαφρά" από το ΚΚΕ... Όλα κύριε Καζάκη είναι ρευστά αν το θέλετε, αλλά να κουνάτε το δάχτυλο στους άλλους όταν ο ίδιος κάνατε αυτά που μας λέτε να προσέχουμε, αγγίζει τα όρια της υποκρισίας!

    Κύριε Καζάκη, μετά από όλα αυτά μου γεννήθηκαν ερωτήσεις για εσάς. Θα είμαι ειλικρινής. Έψαξα να μάθω. Υπήρξε όμως ένα μικρό πρόβλημα. ΔΕΝ βρήκα το παραμικρό για εσάς. Ποιός είστε; Που σπουδάσατε; Τι πτυχίο έχετε και πότε το αποκτήσατε; Σε ποιές εταιρείες εργαστήκατε; Βρήκα μόνο κάτι συγκεχυμένες πληροφορίες, τίποτα συγκεκριμένο. Θα ήμουν υπόχρεος αν μας διαφωτίζατε.

    Κάτι άλλο. Υπαινιχθήκατε στο βίντεο ότι ο κ. Μαριάς πήρε κάποια χρηματοδότηση ώστε να συμπορευτεί με τον κ. Καμμένο. Όμως, η εκστρατεία του κου Μαριά έχει ελάχιστο κόστος σε σχέση με τη δική σας! Πως κύριε Καζάκη χρηματοδοτείτε όλες αυτές τις συγκεντρώσεις - ομιλίες που δίνετε; Με τι χρήματα εξοπλίσατε το αυτοκίνητο με το οποίο περιοδεύετε; Όλα αυτά από τον Απρίλιο του 2011... Μια που σας ρωτάω όλα αυτά, με τι χρήματα δημιουργήσατε και συντηρείτε την εφημερίδα σας "Το Χωνί"; Και το ρωτάω γιατί μπορεί να στηρίζεστε στην εθελοντική συμβολή των συντελεστών αλλά δεν παύει να υπάρχουν έξοδα... Απλές ερωτήσεις που χρήζουν όμως συγκεκριμένων, κι αυτές, απαντήσεων...

    Ψάχνοντας για σας έπεσα πάνω σε δημοσιεύματα για έριδες με διάφορους φορείς που συνεργαζόσασταν. Σε κάποιες περιπτώσεις αυτές οι έριδες έφτασαν και μέχρι τα δικαστήρια! Βασικά πολλοί, βλ. Πατριωτικό Μέτωπο, σας κατηγορούν, μένει να αποδειχτεί, ως λασπολόγο. Γιατί τελικά όλες σας οι συνεργασίες, με εξαίρεση προς το παρόν την τελευταία με τον κ. Παπαθεμελή, απέτυχαν; Τι φταίει ή καλύτερα τις πταίει; Μήπως, λέω μήπως, φταίνε οι πιθανές αρχηγικές σας τάσεις; Μήπως δεν δέχεστε να είστε σε δεύτερο πλάνο ούτε όταν η πατρίδα το απαιτεί;

    Φαίνεται ότι με τις κινήσεις σας διαιρείται το αντιμνημονιακό μέτωπο, ειδικά αυτών που θα μπορούσαν δυνητικά να συνεργαστούν. Αποσπάτε ποσοστά και απομακρύνετε τη δυνατότητα της δημιουργίας μίας κυβέρνησης συνασπισμού αντιμνημονιακών δυνάμεων ώστε να βγει η χώρα από το τέλμα και να αποκτήσει και πάλι αξιοπρέπεια, αυτή και ο λαός μαζί της. Επιπροσθέτως υποστηρίζετε την επιστροφή στη δραχμή! Σε αυτό τι να πρωτοπεί κανείς... Μόνο το χάος που θα προκληθεί νομίζω αρκεί! Μου δημιουργείτε την εντύπωση ότι λειτουργείτε ως δούρειος ίππος, σας παρακαλώ διαψεύστε με!

    Τέλος, θα σας παρακαλούσα να μου εξηγήσετε πως είναι δυνατόν μία μορφή του βεληνεκούς του κου Θεοδωράκη να λειτουργεί, από τη στιγμή που ακόμα συμπορεύεται με τη Σπίθα, με ως μέσο μηχανισμού παρακράτους εκπορευόμενο από συγκεκριμένο "ίδρυμα" πέραν του Ατλαντικού! Επιστολή εδώ (http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/epistoli-paretisis-dimitri-kazaki-apo-ti-spitha.html). Μήπως κε Καζάκη όλα αυτά είναι λίγο συνωμοσιολογικά; Μήπως σας βόλευε η έστω κει με μια τέτοια δικαιολογία αποχώρησή σας από ένα χώρο που στο κάδρο ήσασταν εκ των πραγμάτων σε δεύτερο πλάνο;

    Απλές απορίες, απλού ανθρώπου...

    • pavlos avatar
      pavlos @ Heron of Alexandria 03/05/2012 11:34:54

      προσυπογραφοντας τον προβληματισμο σας για το προφιλ του κυριου καζακη, θα ηθελα να αναφερω πως και εμενα με απασχολει το γεγονος πως δε βρισκω τιποτε που να αναφερεται στην εως τωρα σταδιοδρομια του, ειτε επαγγελματικη αλλα κυριως ακαδημαικη. αναρωτιεμαι τι εχει σπουδασει ωστε να αποκαλειται οικονομολογος αναλυτης και να χαιρει τετοιας εκτιμησεως. οι πληροφοριες μου αναφερουν πως μπηκε στην ΑΣΟΕΕ το 1981 και δεν ολοκληρωσε ποτε τις σπουδες του, μεχρι πριν 2 χρονια πτυχιο δεν ειχε παρει. αν ισχυει κατι τετοιο ποια βαρυτητα μπορουν να εχουν οι αποψεις του; μηπως προκειται για εναν μεγαλομανη που βρισκει, εν ωρα κρισεως, την ευκαιρια να επωφεληθει; θεωρω απαραιτητη μια διευκρυνιση στα παραπανω θεματα ωστε η αντιμετωπιση των θεσεων του να τεθει στις σωστες βασεις, εφοσον η πολιτικη του σταδιοδρομια πηγαζει απο τις "εγκυρες" οικονομικες του αναλυσεις καιι ειναι κριμα να πλαναται η υποψια πως προκειται για "κομπογιαννιτη".

      • factorx avatar
        factorx @ pavlos 03/05/2012 12:10:06

        Αφησα όλα τα σχετικά σχόλια των ΑΝΕΛ για να αποδειχθεί για μια ακόμα φορά ότι νομίζουν οτι απευθύνονται σε κοινό ηλιθίων. Εγω συμφωνώ με όαλ όσα λέτε. Συμφωνώ ακόμα και με τις ανακοινώσεις του κομματός σας που λένε οτι ήταν υπα΄λληλος της Goldman Sachs. Τότε γιατί πήγε να τον βρεί ο πρόεδρός σας; Συζητάει με την ... Goldman sachs; και γιατί τα μπλογκς σας τον επαινούσαν τόσα χρόνια, ενω μόνο εμείς ασκούσαμε κριτική εναντίον του;

  16. franc avatar
    franc 03/05/2012 09:12:39

    Eγώ δεν έχω καταλάβει τι το ιδιαίτερο διαθέτει ο κ. Καζάκης απο οιονδήποτε Ελληνα οικονομολόγο Αριστερών πεποιθήσεων ώστε να αξίζει τόσα χρήματα η παρουσία του. Αν ο Καμμένος ήθελε αριστερό οικονομολόγο με πολύ περισσότερες γνώσεις και πολύ καλύτερη δημόσια παρουσία θα μπορούσε απλά να με πάρει τηλέφωνο να του στείλω καμμιά δεκαριά. Αλλωστε όλοι οι οικονομολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ έχουν κάνει πολύ πιο έγκυρες αναλύσεις και πολύ πιό ενδιαφέρουσες προτάσεις για την έξοδο απο την κρίση απο τον Καζάκη...

  17. elpasa avatar
    elpasa 03/05/2012 10:37:52

    Δηλαδή κ Καζάκη έφθασε ο Καμμένος στο σημείο να θέλει ακόμη και να σας δωροδοκήσει προκειμένου να σας πείσει να γίνεται αρχηγός στο …κόμμα του!!!
    Πολύ πρωτότυπο…

  18. nikos avatar
    nikos 03/05/2012 11:43:14

    ο Καζακης δεν μιλησε για δωροδοκια αυτα ειναι ψεματα και παραπληροφορηση απλα για δημιουργεια εντυπωσεων μιλησε για χορηγια προς το ΕΠΑΜ και προς τον ιδιο

    • factorx avatar
      factorx @ nikos 03/05/2012 12:05:42

      χα χα χααααα

    • nikos avatar
      nikos @ nikos 03/05/2012 12:09:43

      προς το ΕΠΑΜ και οχι προς τον ιδιο

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ nikos 03/05/2012 12:22:19

        http://www.dailymotion.com/video/xqjzrd_y-yyyyyyyy-yyyyyyy-yyyyyyyyyyy-yyyyyyyy-yyyyyyyyy-yyy-yyy-yyyy-yyyyyyy_news

        δες το βίντεο ... οκ μιλάει για λεφτά προς το ΕΠΑΜ ... αλλά το να το διαχωρίζεις είναι σα να λες ότι είναι οκ που πήρε 1εκ μάρκα ο Τσοτκάτος από τη στιγμή που δεν τα έδωσε στο Σημίτη αλλά τα έδωσε στο κόμμα !!!

        δεν έχει διαφορά και το καταλαβαίνεις ... το αν ισχύει είναι άλλο θέμα ... αν όμως ισχύει είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ ... βέβαια είναι ερώτημα γιατί περίμενε τόσο καιρό να μας το καταγγείλει ο Καζάκης

        • nikos avatar
          nikos @ EVANGELOS 03/05/2012 12:45:12

          δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει δωροδοκια ο Καμμενος εχει καποια χρηματα για την προεκλογικη περιοδο που τα βρηκε δεν ξερω μπορει να ειναι απο την επιχορηγηση η απο αλλου και απο αυτα μπορει να δωσει οπου θελει

  19. roadrunner avatar
    roadrunner 03/05/2012 12:40:49

    Καμιά μηνυσούλα δε θα κάνει ο Πανούλης στον κ. Καζάκη ;;;
    Που του αποδίδει τις χειρότερες κατηγορίες για έναν πολιτικό αστέρα του βεληνεκούς του ;
    Μήπως φοβάται ότι ο Καζάκης μπορεί και να αποδείξει τα όσα λέει ;

    Και αν δεν φοβάται γιατί δεν κάνει ;
    (Τόσες μέρες πέρασαν από τη σύλληψη Λιάτσου, από τις μηνύσεις κατά των στελεχών της ΝΔ , κτλ.....)

  20. franc avatar
    franc 03/05/2012 19:13:54

    To ερώτημα πάντως παραμένει. Ποιός είναι ο Καζάκης και τι παραπάνω εκπροσωπεί από κάθε Ελληνα πολίτη. Και εγώ έχω δικό μου κόμμα, όπως και όλοι οι φίλοι μου. Ολα αυτά τα κόμματα έχουν ιδεολογία και πρόγραμμα για το μέλλον και δεν συμπίπτουν μεταξύ τους. Μερικά μάλιστα, όπως το δικό μου, αν δεν πιστεύαμε οτι οι εκλογές κάθε 4 χρόνια δεν μας εκφράζουν και κατεβαίναμε, σίγουρα θα ξεπερνούσαμε άνετα το κόμμα του Καζάκη. Αλήθεια εδώ που το σκέπτομαι, μήπως να το κάνουμε και ν΄αρχίσουν να πέφτουν οι προσφορές απο Καμμένους και άλλους και να βγούμε έτσι απο την κρίση? Τι λέτε και σείς συνταξιδιώτες του Αντινιούς? Να συνδυάσουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου πηγαίνοντας με όποιον μας προσφέρει τα περισσότερα? Ετσι κι αλλοιώς το πρόγραμμα το έχουμε έτοιμο, με απαντήσεις επι παντός του επιστητού...Μάλιστα μπορούμε να βάλουμε και τον Καζάκη σαν υποψήφιο στη Β' Αθηνών.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.