#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/04/2013 20:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρόταση για «κούρεμα» των τραπεζικών καταθέσεων στο Eurogroup



Αυτό που όλοι έλεγαν πίσω από τις πόρτες, τώρα θα γίνει πραγματικότητα. Στο Eurogroup της Παρασκευής θα γίνει συζήτηση για «κούρεμα» των τραπεζικών καταθέσεων άνω των 100.000 ευρώ σε όσες τράπεζες είναι προβληματικές. Το προσχέδιο νόμου που διέρρευσε προέρχεται από την Κομισιόν και το είχαν προαναγγείλει τόσο ο Μπαρόζο όσο και ο Ολι Ρεν. Απλά τώρα θα το δούμε και σε χαρτί και όσοι έχουν την... ατυχία να διαθέτουν καταθέσεις πάνω από το όριο εγγύησης θα πρέπει να βρουν από τώρα τι θα κάνουν.

Η Κύπρος ήταν το πείραμα και αφού οι εκβιασμοί πέρασαν τώρα το μέτρο θα ισχύσει πιθανότατα από το 2015 σε όλη την Ευρώπη. Και τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια για το ποιες χώρες έχουν προβληματικές τράπεζες; Φυσικά οι χώρες του νότου. Ίσως έτσι δένει και το σενάριο για τη διάλυση των ελληνικών και των κυπριακών τραπεζών. Ποιος έχει άραγε συνέχεια;

Η ουσία είναι ότι είναι δεδομένο πως το επόμενο διάστημα θα υπάρξει bank run από τράπεζες που έχουν πρόβλημα. Το χρήμα είτε θα επενδυθεί αλλού είτε θα συγκεντρωθεί στις «καλές» τράπεζες, δηλαδή στις γερμανικές. Τώρα πόσο καλές είναι όταν η Deutsche Bank έχει μαύρη τρύπα 12 δισ. ευρώ και τα έκρυψε.

Επίσης, για να δούμε τι θα γίνει στο Eurogroup από τις χώρες του νότου. Στην προηγούμενη συνεδρίαση αποφάσισαν ομόφωνα κούρεμα λέγοντας ότι είναι μοναδική περίπτωση η Κύπρος. Τώρα τι θα κάνουν;

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fe avatar
    fe 10/04/2013 21:24:35

    και μεις ναι ψηφισαμε..τωρα ερχεται στον σβερκο μας.

  2. Σουβλίτσα avatar
    Σουβλίτσα 10/04/2013 22:11:47

    Σε λίγο δεν θα υπάρχουν καταθέσεις. Τις μαζευόυν ήδη με τρόπο....

    Κι όσοι έχουν δάνεια σηκώνουν τις καταθέσεις και τα προεξοφλούν και κανείς δεν μπορει να τους πει τίποτα.
    Αυτές ήταν οι καταθέσεις που δεν επέστρεψαν ποτέ κι οι μεγάλοι το ξέρουν.

    Κάπως έτσι θα μείνουν ρέστες οι τράπεζες κι ας πάνε να κουρεύονται, μόνες τους.

  3. Η Αλίκη στα θαύματα avatar
    Η Αλίκη στα θαύματα 10/04/2013 22:48:36

    ''Στην προηγούμενη συνεδρίαση αποφάσισαν ομόφωνα κούρεμα λέγοντας ότι είναι μοναδική περίπτωση η Κύπρος. Τώρα τι θα κάνουν;''
    Άμα δεν κάνουν και τώρα τίποτε, ας πάνε να.....κουρεύονται! :-)

  4. Zugzwang avatar
    Zugzwang 10/04/2013 23:31:33

    O Μπαροζο εχει κανει νυξη και για τις καταθεσεις κατω των 100 χιλιαδων ευρω.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Zugzwang 10/04/2013 23:59:59

      Ευσεβείς πόθοι από τον Μπαρ-ο-ζώο.
      Έχει να πέσει τέτοιο bank run που θα τρίβει τα μάτια του.

  5. χαρης avatar
    χαρης 11/04/2013 00:12:48

    ας κανουν κουρεμα το 81% του πληθυσμου εχει καταθεσεις κατω απο 2.000 ευρω

  6. blue nile avatar