#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/02/2010 21:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρόσκληση Ομπάμα στον Γιώργο (κι από πίσω το ΔΝΤ)

 

Η απόφαση του Μπάρακ Ομπάμα να προσφέρει στήριξη την χρονική αυτή στιγμή στον Γ. Παπανδρέου δεν είναι μια απλή υπόθεση. Δεν πρόκειται απλά για στήριξη ενός... Δημοκρατικού σε έναν... Σοσιαλιστή, ούτε η πρόσκληση προήλθε έπειτα πιέσεις ομογενών ή άλλων παραγόντων κοντά στον Λευκό Οίκο. Έχει πολύ παρασκήνιο, κι ας μην επιχαίρουν κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ και την κυβέρνηση που θα δουν τον πρωθυπουργό να ανταλλάσσει χειραψία με τον πρόεδρο των ΗΠΑ.

 Ακόμη και η ημερομηνία, δηλαδή η 9η Μαρτίου δεν είναι καθόλου τυχαία. Και εξηγούμαστε:

1. Μέχρι τις 16 Μαρτίου η Ελλάδα πρέπει να έχει βρει χρήματα για να πληρώσει μεγάλο μέρος από τα χρέη της καθώς και μισθούς συντάξεις κ.λπ. Επομένως, ότι αποφάσεις είναι να παρθούν αυτό θα γίνει τις επόμενες δύο εβδομάδες. Και όταν μιλάμε για αποφάσεις εννοούμε από που θα πάρουμε τη βοήθεια και με ποιους όρους. Άρα η συνάντηση γίνεται τόσο γρήγορα διότι συνδυάζεται με τις παραπάνω κρίσιμες αποφάσεις.

2. Η επιλογή του Ομπάμα να διαθέσει χρόνο για τον Έλληνα πρωθυπουργό κρύβει από πίσω της το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, το οποίο παραδοσιακά ελέγχεται από τον αμερικανικό παράγοντα κι ας έχει Γάλλο επικεφαλής (Στρος Καν). Άρα, το περιεχόμενο των συνομιλιών θα έχει ακριβώς το αν η Ελλάδα θα ζητήσει βοήθεια από το ΔΝΤ κι αν θα αφήσει την Ευρωπαϊκή Ένωση στα κρύα του λουτρού. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τις τελευταίες ώρες η κυβέρνηση διέρρεε ότι ξαναζεστάθηκε το “φλερτ” με το ΔΝΤ, παρ' ότι τις προηγούμενες ημέρες ανώτερα κυβερνητικά στελέχη απέκλειαν τέτοιο ενδεχόμενο. Μάλιστα, έλεγαν την Πέμπτη κάποιοι ότι το ΔΝΤ δεν είναι τόσο σκληρό όσο στο παρελθόν και πιθανότατα να ζητήσει λιγότερα απ' ότι ζητά η Κομισιόν. Τώρα πόσο σωστή είναι αυτή η επιλογή αυτό είναι άλλο θέμα.

3. Ο Ομπάμα, όπως κάθε σοβαρός Αμερικανός πρόεδρος, βλέπει ότι η ΕΕ είναι ένα διαλυμένο κλαμπ που δεν μπορεί να πάρει απόφαση ούτε για να σώσει ένα μέλος του και βάζει και πάλι πόδι στην Ευρώπη. Θα επιχειρήσει να πείσει τον Παπανδρέου (αν δεν το έχει κάνει ήδη) να επιλέξει το ΔΝΤ ρίχνοντας μια ακόμη μαχαιριά στην παραπαίουσα Ευρωπαϊκή Ένωση.

4. Υπάρχει βεβαίως και το θέμα των εξοπλισμών. Σιγά μην αφήσει ο Ομπάμα να χαθεί ένας παραδοσιακά καλός πελάτης των εμπόρων όπλων. Γιατί να έχει η Ελλάδα υποχρέωση σε Γαλλία, Γερμανία και να αγοράσει από εκεί φρεγάτες και αεροπλάνα, κι όχι από τους Αμερικανούς. Απλό το σκεπτικό.

5. Ασφαλώς πρόκειται για θετική εξέλιξη για την κυβέρνηση η πρόσκληση Ομπάμα σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή. Άλλωστε ο Γ. Παπανδρέου είναι γνωστό ότι έχει καλές σχέσεις με την Ουάσιγκτον και τώρα εξαργυρώνει την αμερικανική πολιτική του. Πιστεύουμε όμως ότι είναι επικοινωνιακή επιτυχία κι όχι ουσιαστική. Διότι κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει αν επιλεγεί η σωτηρία από το ΔΝΤ. Τα παραδείγματα άλλων χωρών στις οποίες πάτησε πόδι το Ταμείο είναι μάλλον “τρομακτικά”. Ελπίζουμε η κυβέρνηση να ξέρει τι κάνει.

Σε κάθε περίπτωση είναι πολλά τα λεφτά Γιώργο. Ας ξυπνήσουν στην κυβέρνηση μην πέσουν στο δόκανο που τους στήνουν οι Αμερικανοί “φίλοι” μας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 25/02/2010 22:09:27

    Έλπίζω, τώρα, να αντιλαμβάνεσθε ορισμένοι προς τί η κατευθυνόμενη αντιγερμανική (και εμτιευρωπαϊκή) υστερία του τελευταίου 48ώρου, στην οποία υποπέσαμε όχι λίγοι και εδώ μέσα. Βοήθειά μας, λοιπόν!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Διοτίμα 25/02/2010 23:03:48

      Γερμανικά μέσα έγραφαν ότι έγραφαν τον τελευταίο χρόνο. Μιλάμε για έναν ολόκληρο χρόνο. Το τονίζω αυτό. Τώρα ο καθένας θα πληρώσει το μερίδιο του λογαριασμού που του αναλογεί.
      Προσωπικά εγώ είμαι υπέρ του ΔΝΤ. Στο ΔΝΤ το κάθε κράτος πληρώνει ένα ποσό την περίοδο των παχέων αγελάδων. Αυτό το ποσό μπορεί να το αναζητήσει σε περίοδο κρίσης. Το επιτόκιο θα είναι ευνοϊκό, κάποια μέτρα θα θίξουν κυρίως την Πασοκική νομενκλατούρα άρα γιατί όχι στο ΔΝΤ;
      Μήπως για να μας βρίζουν οι Γερμανοί επειδή μας δάνεισαν;

  2. Orestios avatar
    Orestios 25/02/2010 22:19:35

    Αφού χτυπήθηκε το νόμισμα της χώρας και δημιούργησε ρήγμα στην ΕΕ, μπορεί να πάρει τα συγχαρίκια. Άξιος

  3. neotera avatar
    neotera 25/02/2010 22:21:13

    Βεβαίως γνωρίζει η κυβέρνηση τι κάνει. Προσπαθεί να μας εθνοεκμηδενίσει με τον καλύτερο τρόπο. Το δόκανο του ΔΝΤ είναι για τα κορόϊδα όχι για τους αρχοντάδες. Οι γυφτοπασόκοι έχουν αλάνθαστο κριτήριο. Πάνε όπου φυσά ο άνεμος της κονόμας σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Οχι με τους γερμανούς που θέλουν μέτρα και τάξη. Αυτά τα παίζουν ενα μήνα τώρα για να χέζεται ο κοσμάκης, όπως με τις αποδείξεις. Οι πληροφορίες λένε πως ο αμερικάνος θα μας βγάλει σύντομα από την ΕΕ για να μας κόψουν φέτες με την ησυχία τους. Απόψε τους είπε η Πρεσβεία (στον Πάγκαλο, γι αυτό μόνο που δεν άνοιξε το βοϊδοσκεμπέ να ξερνά χολή...) να πουν στα κανάλια να γιομήσουμε εθνική οργή για τις ...γερμανικές αποζημειώσεις ξαφνικα !

  4. Orestios avatar
    Orestios 25/02/2010 22:21:59

    Κι επειδή είναι εξαιρετικά υπάκουο το GAP, ήρθε ο καιρός για την πραγματική υποχώρηση στα εθνικά θέματα. Παράδοση ονόματος στα Σκόπια και τα λοιπά.

  5. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 25/02/2010 22:34:14

    Στέλνω ένα μήνυμα σ'ένα μπουκάλι...

    Ελλάδα-2010- 51η Πολιτεία των ΗΠΑ- SOS- ΔΝΤ- ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ- ΧΟΥΝΤΑ- ΜΜΕ-
    ΚΑΠΟΥΤ...

  6. nasos avatar
    nasos 25/02/2010 22:56:39

    Κάτω η Ευρώπη των Μονοπωλίων
    χο χο χο χο χο

  7. t avatar
    t 25/02/2010 22:59:54

    Τον Νοέμβριο του 2008, και με δική μας υποστήριξη, είχαμε την εκλογή του Μπάρακ Ομπάμα.
    Την επομένη της εκλογής του η πρώτη χώρα που επισκέφθηκε ήταν η Τουρκία. Έως το 2010 ούτε να μας φτύσει.
    Σήμερα ξαφνικά μας αγάπησε.

    • Επίκουρος avatar
      Επίκουρος @ t 25/02/2010 23:37:12

      Και με ποιον να συναντιόταν πριν δηλαδή; Με τον Καραμανλή το Ραφινάτο; Ή με το Λούλη;

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ t 26/02/2010 09:16:17

      t, τί εννοείς "σήμερα ξαφνικά μας αγάπησε";
      Η συνάντηση στο λευκό οίκο δεν έχει σχέση με τα οικονομικά μας.
      Τη δουλειά του θέλει να κάνει ο Μπάμα στο κυπριακό και το σκοπιανό.
      Το αεροπλανοφόρο της Μεσογείου είναι δίπλα στο Ισραήλ και τα σκόπια είναι απαραίτητα για τη βάση Bondsteel.
      δεν υπάρχυν πουθενά αγάπες φίλε μου, υπάρχουν μόνο τα συμφέροντα της υπερδύναμης και ο Έλληνας πρωθυπουργός/μαριονέτα.

  8. TASSOS avatar
    TASSOS 25/02/2010 23:05:52

    Η κυβέρνηση του ΓΑΠ και ο ίδιος προσωπικά έχουν από τώρα κερδίσει την θέση τους στην Ιστορία. Και δεν θα χρειαστεί και πολύ μαύρο μελάνι για τα πεπραγμένα τους.

    • HOOLIGAN avatar
      HOOLIGAN @ TASSOS 25/02/2010 23:24:55

      δηλαδη?

  9. optimist avatar
    optimist 25/02/2010 23:06:16

    Πω πω πό Τι φοβερούς πολιτικούς αναλυτες διαθέτει αυτή η χώρα. Οτι και να γίνει έτοιμοι είσαστε να πείτε "τάλεγα εγώ".

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/02/2010 23:07:55

    Παντως δεν ειναι δυνατον ο προεδρος των ΗΠΑ να δεχθει στο Λευκο Οικο καποιον που θα χρεωκοπησει την επομενη μερα.Με αυτη την εννοια τα χειροτερα μαλλον αποφευγονται.Φυσικα ΔΝΤ ή ΕΕ λιτοτητα και κοψιμο θα πεσει.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 25/02/2010 23:11:47

      Αντιθετα. Αν καποιος χρεοκοπησει την επομενη μερα και ο λευκος οικος αναλαβει την διασωση?

    • Διοτίμα avatar
      Διοτίμα @ ψυχραιμια 25/02/2010 23:16:25

      Αφού τον άφησε να χρεωκοπήσει, τον δέχεται! Τα χειρότερα (Σκοπιανό, Κύπρος, Αιγαίο) δεν ήρθαν ακόμα.

  11. gap-goup avatar
    gap-goup 25/02/2010 23:11:48

    Μεγαλε γιωργο..
    Σε λιγο θα τους φερεις το ΔΝΤ και θα νομιζουν οτι ειναι.. Ο ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ.
    Μας πηρες τα σωβρακα..

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ gap-goup 26/02/2010 09:26:23

      Το αμερικάνικο σχέδιο δουλεύει ρολόϊ (με εξαίρεση την αποπομπή της Θοδώρας).
      Πρώτα βάζουμε το ομογενή πρωθυπουργό / μαριονέτα (που κάνει αυτο-καταστροφικές δημόσιες για την οικονομία), μετά το ευρώ παραπαίει (προς όφελος του δολαρίου), στη συνέχεια οι γερμανοί τρίβουν τα χέρια τους (γιατί αυξάνονται οι εξαγωγές τους), οι Έλληνες πληρώνουν τα πανωτόκια (σπρέντς των δανείων) στους αμερικάνους σπεκουλαδόρους, η χώρα χάνει τη διαπραγματευτική της ισχύ (στο κυπριακό και το σκοπιανό) και οι δύστυχοι Έλληνες κλαίνε τη μοίρα τους που βγάλανε μόνοι τα ματάκια τους.
      Ας είναι.
      Η καμπύλη της μάθησης έχει κόστος, μόνο που μερικοί αγαθιάρηδες μαθητές έχουν την κακή συνήθεια να ΜΗΝ μαθαίνουν από τα λάθη τους.

  12. adistaktos avatar
    adistaktos 25/02/2010 23:17:49

    Τα neotera του Orestiou καταγράφουν την πραγματικότητα...
    αφού η γερμανική μπότα είναι βαριά και η Ευρώπη μας πιέζει, το ελληνόπουλο ξέρει κι άλλο μονοπάτι... Η αμερικάνικη βοήθεια!
    Για φαντάσου! Στην πιο αντιαμερικανική και φιλοευρωπαϊκή κοινή γνώμη προσφέρεται αμερικάνικη βοήθεια... colpo grosso!
    Ο Ελληνικός ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ με καβαλάρη το δοσίλογο-πρακτοράκι gap εγκαθίσταται σαν μαλακό υπογάστριο της Ευρώπης υπό τον έλεγχο του Ομπάμα, μετά την αποτυχία της κλασσικής αμερικάνικης μεθόδου υπό την Goldman Sacks!
    Φαίνεται ότι η υπόθεση των ομολόγων με την ανάμιξη της JP Morgan δίδαξε πολλά στους Ευρωπαίους...

  13. maria irene avatar
    maria irene 25/02/2010 23:23:19

    Μα τόσο μίσος πια? Τόσος παραλογισμός? Πρώτα ξεσκίζετε την ελληνική οικονομία και πριν περάσουν 3 μήνες από τη λήξη της λεηλασίας σας το παίζετε τιμητές ενός ανθρώπου που στο κάτω-κάτω ανέλαβε να προσπαθήσει?
    Ε ρε Ρουσσόπουλος που σας χρειάζεται!
    Τελικά είστε άλλη φυλή...

    • Chris avatar
      Chris @ maria irene 25/02/2010 23:44:52

      o karamanlhs kseskise thn ellhnikh oikonomia: 12% elleimma. o karamanlhs kai thn amerikanikh: 11% elleimma. o karamanlhs kai thn ispanikh 20% anergia, 10% elleimma. o karamanlhs xreokophse thn islandia prin 10 mhnes. o karamanlhs xreokophse kai thn irlandia. o karamanlhs kai oxi h katarreush ton subprime daneion ths amerikhs. an auto pisteuei o laos tote lupamai pou to leo eimaste aksioi tis moiras mas. o ka8e tuxodiokths politikos (GAP) 8a mas kanei o,ti 8elei kai odhgoumaste me ma8hmatikh akriveia sthn parakmh. kai h parakmh einai xeiroterh apo thn xreokopia.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ maria irene 26/02/2010 09:52:27

      maria irene, σίγουρα είμαστε άλλοι φυλή όσοι λέγαμε προεκλογικά ότι αυτά που λέει ο ΓΑΠ είναι παραμύθια.
      Όταν πχ. το Σεπτέμβριο του 2008 το έλλειμμα είναι σκάρτα 3% και μετά από ένα χρόνο έχει σκαρφαλώσει το 6% εμείς λέγαμε ότι η μεγάλη άνοδος οφείλεται στην παγκόσμια κρίση ενώ εσείς λέγατε ότι φταίει η διαχείριση του Κ.Κ.
      Όταν εμείς λέγαμε ότι θα παγώσουμε τους μισθούς στο δημόσιο εσείς χαϊδεύατε αυτιά λέγοντας ότι "τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα".
      Όταν εμείς λέγαμε ότι χρειάζεται αναμόρφωση το ασφαλιστικό γιατί τα ταμεία δεν βγαίνουν εσείς λέγατε ότι δεν χρειάζεται, απλά θα ειπράξετε τα 31 δισ. ανείσπρακτων οφειλών (που βέβαια δεν υπήρχαν).
      Η λίστα της υποκρισίας είναι τόσο μεγάλη που βαριέμαι ακόμη και να στη θυμίσω.
      Θα συμφωνήσω μαζί σου σε ένα πράγμα, πάντως.
      Πράγματι, είμαστε άλλη φυλή, καμμία σχέση με ανεύθυνους ανθρώπους που αλλάζουν γνώμη και στρατηγική κάθε τρίμηνο, μόνο και μόνο για να υποκλέψουν την ψήφο των αγαθών.

    • tomcat00 avatar
      tomcat00 @ maria irene 26/02/2010 10:27:42

      μονο αλλη φυλη;

      οι περισσοτεροι, με μηδαμιενς γνωσεις οικονομικων, ροπη στην 'ξερολιαση' και τις 8εωριες συνομωσιας, εκφραζουν αποψη επι παντος επιστητου

      'δοσίλογο-πρακτοράκι gap' αποκαλει τον εκλεγμενο Πρω8υπουργο της Χωρας ο...adistaktos - αυτη ειναι η ποιοτητα μερους των Ελληνων..τσαμπα μαγκες

      Τελευταιοι παντου, παρτακηδες, λαμογια της διπλανης πορτας, χωρα παραγωγης μηδενικου εργου και υπεραξιας, ζουμε με δανεικα στο Κωσταλεξι των Βαλκανιων

      Ουστ!

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/02/2010 23:24:00

    Δεν αντεχω τον αντιαμερικανισμο στη ΝΔ.Μην το βλεπετε κομματικα,ειναι καλη εξελιξη για τη χρεη.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ψυχραιμια 25/02/2010 23:29:38

      γιατί... σου είπε κανεί ότι δεν είναι γεμάτη γερμανόφιλους δοσίλογους και η ΝΔ; Απλά με το Πασόκ ελέγχουν πιο εύκολα τους χαχόλους.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 25/02/2010 23:41:23

      Γιατι τους βλεπετε ως δοσιλογους δεν καταλαβαινω.Η Αμερικη δεν μπορει να βοηθα επ απειρον.Ειμαστε στη ευρωπαικη ηπειρο και η ατμομηχανη της ειναι η Γερμανια.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 25/02/2010 23:59:04

      Ψυχραιμία το βλέπεις λάθος. Στην παρούσα συγκυρία είμαστε, όπως λένε στο εξωτερικό, GREEKED. Είτε μας αρέσει είτε όχι είμαστε καταχρεωμένοι μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο.
      Κανείς δεν κατηγορεί την Αμερική, που κάνει τη δουλειά της. Και την κάνει πάρα πολύ καλά. Κατηγορούμε όσους προκειμένου να φτιάξουν ένα καλό cv δεν διστάζουν να κάνουν την κρίση ευκαιρία για προσωπικό όφελος. Αυταπατάσθε αν πιστεύεις ότι στην συνάντηση θα υποστηριχθεί η Ελλάδα, όπως την ήξερες. Αυτή τελείωσε, όπως πολύ καλά μας διαβεβαιώνει το GAP με κάθε ευκαιρία. Το παιχνίδι είναι καθαρά πολιτικό και τα συμφέροντα της χώρας μας είναι ανάξια προσοχής. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι το GAP θα καταφέρει κάτι πέραν από το να παρατείνει το χρόνο εξουσίας του. Άλλωστε αυτό που τον ενδιαφέρει είναι η παγκόσμια διακυβέρνηση και όχι το συμφέρον κάποιων Ελλήνων.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ψυχραιμια 26/02/2010 00:06:52

      Δοσίλογους λέω αυτούς που είναι στο πέηρολ των Γερμανών. Αυτοί συνεργάστηκαν στην Κατοχή. Ο Τέλογλου ας πούμε, μοιάζει με πουλημένο δοσίλογο (άσχετα τι κόμμα δηλώνει)

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 26/02/2010 00:07:34

      Ορέστιε, ο Παπανδρέου "δούλεψε" για την μάχη του δολλάριου με το ευρώ -για χάρη των κερδοσκόπων. Αυτό δεν σημαίνει πως η Αμερική τα πάει καλά. Ήδη ο Ομπάμα κατρακυλάει στην Γερουσία. Και επανέρχομαι στην αρχική του άρνηση να "στηρίξει" τον Παπανδρέου, ίδε λεφτά υπάρχουν -πούντα λεφτά; ή όπως λέει και η Ντόνα, έρχονται μαρσαλικά...

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 26/02/2010 01:33:42

      Β.Κ.Σ. το γνωρίζω ότι η Αμερική δεν τα πάει καλά. Θα πρόσθετα ότι πάει από το κακό στο χειρότερο. Τα περίφημα μέτρα Ομπάμα όχι μόνο δεν έχουν αποδώσει αλλά η περιδύνηση θα ενταθεί.
      Όμως η προπαγάνδα καλά κρατά στην χώρα, όπου μας παρουσιάζεται ως αιτία των προβλημάτων η ΕΕ, ενώ η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. 5 μήνες απραξίας, υπεκφυγών, καθυστέρησης, κινδυνολογίας προκαλούν αλλά και προσκαλούν την κερδοσκοπία.
      Τα δεδομένα σε αυτή τη στιγμή είναι πως σε μια φάση έντονης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από την ΕΕ για την πορεία του ευρώ, που κατρακυλά από τις τακτικές του GAP, και την συνεχή προτροπή στην κυβέρνηση να πάρει μέτρα ανακούφισης της άσχημης κατάστασης, παρουσιάζει η κυβέρνηση εικόνα μακάριας αδιαφορίας για να μην πω παθητικοεπιθετική συμπεριφορά προς το νόμισμά μας αλλά και προς τον ελληνικό λαό, αφού η καθυστέρηση επιβαρύνει την ζωή μας εν γένει.
      Στην διαμάχη ευρώ-δολλαρίου πήρε το GAP μια θέση, που δεν αποτελεί μέρος του προγράμματός του ούτε προήλθε μετά από λαϊκή εντολή. Ούτε μπορούμε να μην λάβουμε σαν δεδομένο την τοποθέτηση αμερικανών εντός της κυβέρνησης ως στενών συμβούλων του πρωθυπουργού ή ως μιας μικρής κυβέρνησης.
      Ασφαλώς και δεν είναι υπέρ της Ελλάδος στην παρούσα φάση το άνοιγμα των εθνικών θεμάτων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος της επίσκεψης. Όχι η χρηματοδότηση. Και γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά τί συμβαίνει στον φτωχό. Δεν λέω πως είμαστε ποτέ πλούσιοι. Όμως η ηθελημένη, έως ύποπτη, κινδυνολογία έδωσε τροφή στους καταστροφολάγνους και έδωσε την χαριστική βολή σε μια δύσκολη κατάσταση. Οι μόνοι που θα πληρώσουν τα τερτίπια ενός οπορτουνιστή είναι οι Έλληνες και κανείς άλλος. Και η συνάντηση αμφιβάλλω πως θα είναι ευοίωνη για τα εθνικά θέματα.

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/02/2010 23:25:19

    Άλλη φυλή... μπορεί. Και ίσως ο εμφύλιος να μην έχει τελειώσει.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ archaeopteryx 26/02/2010 09:57:24

      Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ είχε μία σύντομη αλλά κοφτερή ανάλυση για τα 5-6 προσωπικά χαρακτηριστικά όσων ψηφίζουν πασόκ, αλλά τί να λέμε τώρα;
      Πράγματι, ίσως ο εμφύλιος να μην τελείωσε ακόμη.

  16. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 25/02/2010 23:36:39

    Η σύνδεση της επίσκεψης με το ΔΝΤ δεν είναι άμεση. Στο ΔΝΤ μπορούμε να πάμε μόνοι μας για τους γνωστούς λόγους.

    Ο ΓΑΠ μπορεί να παίξει με τους Ευρωπαίους βασιζόμενος στην επίσκεψη. Δαρμένοι από τους Γερμανούς τρέχουμε στους παλιούς μας προστάτες μετά από πολύ καιρό (Σημίτης γερμανόφιλος, ΚΚ ένας θεός ξέρει τι, ούτε ο ίδιος). Μπορεί. Αλλά μπορεί και να τσατίσει τους Γερμανούς και να κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα. Κατά την άποψή μου και ο Σαμαράς ως αμερικανοτραφής προς τα εκεί ρέπει παρ' όλες τις τελευταίες φιλοευρωπαϊκές του δηλώσεις. Μπορεί να αλλάζει συνολικά το κέντρο βάρους του προσανατολισμού μας. Αλλά με τι τίμημα;

  17. κώστας avatar
    κώστας 26/02/2010 00:28:57

    Ρε παιδιά τι λέτε. Ο Γιώργος έχει βγεί στη γύρα και ότι του κάτσει. Στην αρχή προσπάθησε μέσω Ε.Ε. αλλά του έβαλαν δύσκολα. Άρχισε δειλά το φλερτ με τους Κινέζους και μας πιάσανε τον ποπό οι δανειστές μας μολις είδαν ότι θα έχαναν τους πελάτες. Πήγε Ρωσία και ο Πούτιν ούτε να τον φτύσει. Στην ουσία του έιπε πήγαινε σ'αυτούς που δημιούργησαν την κρίση να σου βρουν λύση. Και αυτό κάνει.Αυτό είναι το σχέδιο για την έξοδο από την κρίση που δήλωνε πριν τις εκλογές το περίφημο "όπου κάτσει, ότι κάτσει".

    • Green St avatar
      Green St @ κώστας 26/02/2010 02:14:41

      Συμφωνω Κωστα, καμία στρατηγική κανένα σχέδιο. Ή είναι απελπισμένος και ψάχνει από παντού λεφτά, ή είναι τόσο αλλαζονας που νομίζει ότι θα παίξει σε διπλό ταμπλό και θα βγει νικητής από τις συμπλιγάδες. Διότι όλοι ξέρουν τι σημαίνει το ΔΝΤ και υπάρχει ο κίνδυνος να στραβώσει τόσο πολύ η ΕΕ που να σε οδηγήσει έως και σε έξοδο από το ΕΥΡΩ.

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 26/02/2010 00:56:54

    Προσωπικά, δεν ξέρω αν έχει πλάνο, ή πράγματι έχει βγεί στην γύρα και ότι του κάτσει...

    Σοσιαληστές και Δημοκρατικοί έχουν ένα κοινό: Μεγάλες Ιδέες με ξένα λεφτά. Τώρα να πρέπει να διαλέξω μεταξύ Αμερικάνων Σοσιαληστών και Γερμανών Ευρωπέων (αυτό το «πε» όλο βγαίνει σήμερα), θα πάρω τα βουνά να βρώ τα αιολικά της Τίνας.

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ archaeopteryx 26/02/2010 02:19:36

      Τα αιολικά είναι ευρωπεϊκά όμως ε;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 26/02/2010 07:50:26

      επυρωπεηκά, αλλά και αυτά με ξένα λεφτά. Τα δικά μας. 120 με 140 ευρώ την μεγαβατώρα θα αγοράζει ο ΔΕΣΜΗΕ το αιολικό ρεύμα. Εσύ και εγώ θα πληρώνουμε την διαφορά. Πακιστανοί στην πόλη, αιολικά στα βουνά. Τι ομορφιά, θα αρχίσω να γράφω ποιήματα

  19. Dimitra sotiriadou avatar
    Dimitra sotiriadou 26/02/2010 01:04:55

    Ομπαμα,Παπανδρεου,φοβερή συνάντηση και συνεντευξη στην ΕΤ1 με συντονιστρια την Αννα Παναγιωταρέα.Νομιζω αυτό θα γίνει,και αυτό θα δουν τα ματάκια μας.Το θεμα είναι η δημιουργία εντυπώσεων,που ποντάρουμε,και τι θα πιάσουμε.Αννα Παναγιωταρέα ψηφίζω,έμαθα ότι το Ερρίκος Ντυνάν και ο ερυθρός Σταυρός,νοσοκομεία και τα δύο το δεύτερο έχει ειδικευτεί στους τραυματίες αστυνομικούς,έχει στις δημόσιες σχέσεις του την Αννα Παναγιωταρέα,από αυτήν μαθαίνουν τις εξελίξεις οι ιατρικοί συντάκτες,ότι πει είναι ιερό,είναι η αλήθεια.Είδα και την Μπιρμπίλη που μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας να τα λέει στην Αννα Παναγιωταρέα.Παναγιωταρέα,Παπανδρέου,Ομπάμπα αυτή είναι η εικόνα του 2010.

  20. Dimitra sotiriadou avatar
    Dimitra sotiriadou 26/02/2010 01:32:23

    Αποφασισα και γω να γραψω και επεσε σιωπή.Προς τι η ανταλλαγη αποψεων;

  21. Dimitra sotiriadou avatar
    Dimitra sotiriadou 26/02/2010 01:52:14

    Γραφω με ονομα και επίθετο.Δεν το θέλετε;Να σταματησω;

  22. Dimitra sotiriadou avatar
    Dimitra sotiriadou 26/02/2010 02:38:41

    Φιλιά σε όλους.Μετά από χρόνια θα τα πούμε.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Dimitra sotiriadou 26/02/2010 05:47:33

      Αμφιβαλλω, καλη μου! Μηπως εννοουσες μηνες;

      Το US Mega Channel, that is CNN, aired Obama's approval rating:

      Disapprove 59%
      Approve 49%

      Και συνεχιζει η κατρακυλα! Καποιον μου θυμιζει οταν ακουω τον Obama...ποιον μου θυμιζει , ποιον, ποιον. . .α θυμηθηκα--ΓΑΠ!

  23. ιδιοκρατορας avatar
    ιδιοκρατορας 26/02/2010 04:53:05

    και που λες, το χεις σκεφτεί οτι αυτός
    (που χόρεψε ο γαπ στο ρυθμό των νορδικών)
    ήταν ο μόνος σκοπός για να κατεβασει η γερμανία
    το ευρώ στην σωστή αναλογία με το δολλάριο,
    χωρίς να πέσει μες στα αίματα (η γερμανία)
    (που πέφτει όποιος λέει ψέματα, και το να κόβεις ψεύτικο χρήμα είναι μια μορφή ψέματος)
    όπως την είχε πάθει παλιά?

    Και τι μας λέει το ποίημα αποπάνω:
    Πόσο κάνει "αμερικανικη ενισχυση υπερ των τραπεζων(a.k.a πληθωριστικο χρημα)" προς ΑΕΠ.ΗΠΑ?
    Βάλε και δυο-τρεις τζουρες στερλινα (με την ιδια αναλογία με πριν) στο ζώμο...
    Και τώρα προσπάθησε να εξουδετερωσεις το όξινο διάλλυμμα με λίγη βάση από γερμανία μεριά βάζωντας μόνο "ευρωπαϊκη ενισχυση υπερ των τραπεζων(a.k.a πληθωριστικο χρημα)" προς ΑΕΠ.EU".
    Δε βγαίνει , ε?
    Κι εκει τι κάνεις, αμά δε μπορείς να υποτιμήσεις το νομισμα γιατι θα σε δαγκάσει ο τύπος που σε έδειρε καμια 6οαρια χρονια πριν?
    Λές: συγγνωμη δε φταίω εγώ ! μόνο του πέφτει!
    Οι απατεώνες οι έλληνες τα σκατώσαν και πέφτει!
    Και οι έλληνες λένε
    "Ναι εμείς τα σκατώσαμε!
    Πώπωπω!
    Τι θα κάνουμε τωρα που πέφτει το ευρώ,
    ενώ εμείς αυτό πού θέλαμε ήταν δραχμή για να τη ρίξουμε"?

    Μήπως να μας επιστρέφαν κάτι ξεχασμένα δανεικά οι γερμανοί,
    γιατι δεν βρίσκουμε άλλο τρόπο να πούμε στους αμερικάνους ότι
    "Τελικά, τώρα που έπεσε το ευρώ εκεί ακριβώς που θα έπρεπε να έιναι πριν κόψετε ένα τρισεκατομυριο (χοντρικά) πλαστά δολλάρια(χαλάλι σας, έτσι όπως ήρθαν τα πράματα...), διαπίστωσαμε ότι τα πράματα δεν ήταν τόσο τραγικά, γιατί ο χοντρός γερμανός φίλος μας, που μας τον γνωρίσατε εσέις απο τότε που ψόφησε εκείνος ο κοκκινομούρης, μας χρώσταγε κάτι ψηλά, που δεν τα ξέρετε εσείς , γιατί είχαμε τσακωθεί παλιά, αλλά τώρα είπε πως άμα τα χρειαστούμε και δεν τη βγάζουμε θα μας τα δώσει"

  24. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 26/02/2010 07:53:34

    ΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΟΣ..ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΚΑΛΟ ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥ..Ε ΤΑ'ΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ!..ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ...ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΡΙΝΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΓΕΡΑ ΤΟΝ ΚΟ.Ο!!

  25. neotera avatar
    neotera 26/02/2010 08:03:12

    Μην απογοητεύεσαι κυρία Σωτηριάδου, πήγαν για ύπνο νωρίς απ' το φόβο τους. Οι εξελίξεις τρομάζουν. Η κυρία Γαλάνη ελεγε ψες στην τηλεόραση πως οι άνδρες είναι φοβιτσιάρηδες τη σημερον ημέρα. Γι αυτό δεν παίρνουν αποφάσεις που οφείλουν να πάρουν και φτάσαμε εκεί που φτάσαμε. Εγώ ξυπνάω νωρις, από κουσούρι. ! ))

  26. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/02/2010 08:05:32

    Θα σπρωξει Νιμιτς, καμια τραπεζα για δανεια, θα παρει σκοπιά στη Μεσογειων..,θα ενημερωθει για τον Πουτιν..

    Ο Βεγγος και οι πελατες του.

    ΠΠ

  27. M.Marianou avatar
    M.Marianou 26/02/2010 08:08:55

    Socialism is not working in 2010.
    Are Greeks aware of this???

    PAPANDREOU MUST MAKE A DEAL WITH USA.Greece needs USA.
    Greeks are finacially in trouble ,can not see straight.

    If all people in this nice country are so smart why are they not rich?
    Talk is cheap,money talks.

  28. t avatar
    t 26/02/2010 08:31:15

    Κάποιες από τις τράπεζες που βοήθησαν την Ελλάδα να κουκουλώσει τα συσσωρευμένα χρέη της, καταβάλλουν επί του παρόντος κάθε δυνατή προσπάθεια να ωθήσουν τη χώρα πιο κοντά στο χείλος της οικονομικής καταστροφής, σύμφωνα με ρεπορτάζ των NYT

  29. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 26/02/2010 08:48:09

    Η στιγμή έφτασε να μας δείξει το αφεντικό που υπηρετεί ....εδώ και δύο χρόνια μας έπνιξε σε κινδυνολογίες....που κανονικά έπρεπε να τις σταματήσει όταν εκλέγχτηκε πρωθυπουργός....αυτός όμως όχι μόνο συνέχισε να καταστοφολογεί..αλλά έβαλε σε πράξη άνετα πια το σχέδιο του boss του...το euro χάνει σε σχέση με το USD ,η ευρώπη μπήκε σε φάση ενδοσκόπησης και άρχισε να μιλά για διώξιμο κράτους απ'το "σύλλογο"...τα εθνικά θέματα σε "κρίσιμες καμπές"....και το ραντεβού με τον boss "σαν έτοιμο από καιρό".....

    Άντε με τις υγείες μας...να το χαιρόματε το σύστημα GAP....

    Υ.Γ.:Δεν πρέπει να ανησηχεί ο ελληνικός λαός, η εποπτεία του ΔΝΤ προστατεύει την χώρα από την αστάθεια και ομαλοποιεί το χρέος, έτσι ώστε η χώρα να ορθοποδήσει και μέσα σε μιά 20ετία να εκπληρώσει και τις υποσρεώσεις της προς το ΔΝΤ....(μου διαφεύγει που ακριβώς το άκουσα...νομίζω ΝΕΤ;)

  30. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 26/02/2010 09:30:28

    Μήπως οί Αμερικανοί καί οί Ευρωπαίοι ανταγωνίζοντε γιά τό ποιός θά "φάει"τίς πιό πολλές σάρκες από τό πτώμα ενός λαού διεφθαρμένου,παρηκμασμένου,πού έχει χάσει κάθε επαφή μέ τόν βιότοπο του {Ελλάδα]?

  31. Σαος avatar
    Σαος 26/02/2010 10:49:10

    Ρε παιδιά μη το κάνετε τόσο θέμα! Απλά ο Ομπάμα ήθελε διακαώς να γνωρίσει το λευκό alter ego του!!!!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Σαος 26/02/2010 11:34:08

      Όχι! Ο original Obama ήθελε να γνωρίσει τον wannabe Ομπάμα.

  32. tiramola avatar
    tiramola 26/02/2010 10:55:10

    Η τυχόν αποτυχία της κυβέρνησης και του Έλληνα πρωθυπουργού σε αυτή τη δύσκολη συγκηρία είναι το ζητούμενο προκειμένου να πανηγυρίσουν οι οπαδοί της άλλης πλευράς χωρίς να ενδιαφέρονται για το μέλλον της χώρας παρά μόνο για το μέλλον της δικής τους πολιτικής παράταξης.
    Τόσο πικρόχολα σχόλια πραγματικά δεν περίμενα να διαβάσω...
    Και μάλιστα από ποιούς , από αυτούς που αποθέωναν πριν λίγους μήνες το "δυνατό χαρτί" της παράταξης που κυβερνώντας επί 5,5 χρόνια τη χώρα στην κυριολεξία την διέλυσε παραδίδοντάς την βορά στους κερδοσκόπους.
    Γερμανοί , Αμερικανοί και όποιος μπορείς να φανταστείς συνομοτούν απέναντι στη χώρα της οποίας ο πρόσφατα εκλεγμένος με συντριπτική πλειοψηφία πρωθυπουργός της έχει αποστολή να την ξεπουλήσει...
    Βέβαια όλα αυτά έχουν απάντηση.
    Η καλλιέργια της συνομωσιολογίας , οι ξένοι που χρόνια τώρα επιβουλεύονται το μέλλον της χώρας και ο "προδότης" πρωθυπουργός εξυπηρετούν στο να ρίξουν στάχτη στα μάτια των πολιτών για την ανεπάρκεια και την καταστροφική πολιτική που ακολούθησαν οι εκλεκτοί τους τα τελευταία χρόνια.
    Ευτυχώς οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν.

    • Σαος avatar
      Σαος @ tiramola 26/02/2010 11:09:10

      Tiramola, μιλάς εκ μέρους όλων των πολιτών ή εκ μέρους όλων των "πράσινων" πολιτών;

    • anonymous avatar
      anonymous @ tiramola 26/02/2010 13:00:26

      Ένας πρωθυπουργός που στόχο έχει να καταντήσει την Ελλάδα Πακιστάν και που μας λοιδορούσε διαρκώς επί μήνες σε όλο τον κόσμο πρέπει να παραπεμφθεί για το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας και να εκτελεστεί το Γουδί εκεί που εκτελέστηκαν οι έξι.

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ tiramola 26/02/2010 14:47:57

      Πάει ο τιραμόλα, έχει ξεφύγει εντελώς.
      Σε ποιά βάση μπορεί να γίνει σοβαρή κουβέντα όταν λές τέτοιες &^$^(#@, φίλε τιραμόλα;
      Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα αλλά εσύ δεν μπορείς να δείς τίποτε.

  33. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 26/02/2010 11:04:41

    Το Ελληνοαμερικανικό lobby πρέπει να βοήθησε πάντως. Ομογενείς είναι, το αίμα νερό δεν γίνεται. Πάντα το έκαναν, πάντα το κάνουν: Όποιος και να είναι ο πρωθυπουργός της χώρας μας.
    Η εθνική πολιτική πρέπει να ασκείται με συνέχεια και σε κάθε πεδίο, ειδικά στους δύσκολους καιρούς. Και μη τους αντιμετωπίζουμε όλους σαν "εχθρούς" μας, Αμερικανούς, Γερμανούς, Κινέζους ή Τζαμαικανούς!

  34. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 26/02/2010 11:13:17

    Ισως τιραμόλα μου η δική σου σκέψη σε περιορίζει σε μια "μάχη" με μόνους αντιπάλους τους "άλλους" απ'το "άλλο" κόμα το "αντίπαλο"....(σε φαντ'αζομαι και αιώνιο φίλαθλο σε κάποιο "μεγάλο μαντρί")

    Η διαμάχη φίλε μου είναι μεταξύ ολοκλήρωσης της Ε.Ε. και μη ολολήρωσής της...απλώς η ελλαδίστα είναι ο πιο αδύναμος κρίκος...και έχει και την τύχη της "ηγείται" ένας μεγάλος "ηγέτης"...που είναι εχθρός στην ολοκλήρωση της ένωσης...(οι ενέργειές του όλες)

    Λοιπόν πάρε χαμπάρι ότι δεν παίζουν εδώ οι "αιώνιοι"....κάτι άλλο παίζει....

    • tiramola avatar
      tiramola @ xrhxa65 26/02/2010 11:32:10

      Μήπως να μας το διευκρίνιζες το "κάτι άλλλο παίζει", όχι τίποτε άλλο αλλά για να καταλάβουμε και μείς οι αδαείς φίλαθλοι...

      Από που προκύπτει ότι ο Παπανδρέου είναι εχθρός της Ευρωπαικής ενοποίησης?
      Επειδή καταγγέλει το άθλιο οικονομικό μοντέλο πάνω στο οποίο έχει κτιστεί αυτή η ένωση?
      Ενώ εμφανίζεσαι να βλέπεις πίσω από το παραβάν φαίνεται να αγνοείς την κατάσταση στην οποία βρίσκεται συνολικά η κοινωνική Ευρώπη.
      Ενώ όχι μόνο την Ελλάδα αλλά στο σύνολο της ευρωζώνης συμπιέζονται τα εργασιακά δικαιώματα , οι μισθοί και το κοινωνικό κράτος προς όφελος μιάς υπερεθνικής οικονομικής ελίτ για να μαζεύουν το χρήμα όχι αυτοί που παράγουν αλλά αυτοί που το πουλουν και το αγοράζουν δεν χρειάζεται κανένας Παπανδρέου για να τιναχτούν όλα στον αέρα.
      Αν θέλετε να ασκήσετε κριτική στον Παπανδρέου μέσα στα στενά όρια όπως αυτά καθορίζονται από τον "πολιτισμό" της αγοράς είναι δικαίωμά σας.
      Θα μου επιτρέψεις όμως και εμένα να την αμφισβητήσω από τη στιγμή που αυτοί που "κριτικάρουν" έχουν μείνει ξεβράκωτοι και κάνουν ότι δεν το βλέπουν...

  35. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 26/02/2010 11:15:43

    Όχι βεβαίως Χάι αλλά ... Χάιλ Ομπάμα

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ mavro kounavi 26/02/2010 11:23:49

      Μαύρο Κουνάβι, μαύρος Γερμανός, χα χα χα!
      Με κανελλί βούλες!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ mavro kounavi 26/02/2010 11:32:32

      Εμένα δεν μου θυμίζει μαύρο στο χρώμα ο Ομπάμα. Κάτι προς Μάικλ Τζάκσον - στα τελευταία χρόνια - φέρνει.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ mavro kounavi 26/02/2010 11:40:03

      Υιοθετείς χρωματολόγιο Μπερλουσκόνι;...

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ mavro kounavi 26/02/2010 11:42:54

      Όχι, το χρωματολόγιο Μπερλουσκόνι προϋποθέτει το σολάριουμ.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ mavro kounavi 26/02/2010 11:58:54

      Ακριβώς! Αλλά και reverse engineering ... όπως στην περίπτωση του Μιχαλάκη.

  36. remali avatar
    remali 26/02/2010 11:22:08

    να που ειναι τα λεφτα τα εκατοσταδολαρα
    με C130 στο Iρακ εστελνε η FED λεφτα
    απο το μαιο 2003 ως τον ιουνιο 2004 η Fed εστειλε 12 δισ. δολ.
    μετρητα συσκευασμενα σε ξυλινες παλετες βαρους 363 τονων σε C-13Ο cargο

    Yesterday, an economist with the Ηοuse of Representatives Financia1 Services Committee for eleven years who assisted with oversight of the Federa1 Reserνe to show that there might be some basis for Rοn Ρau1's questions to Βen Βernanke about the Federa1 Reserνe 's alleged shipment of money to Ιraq.

    Here is some more information.

    In July 2009, Cοngressman ΗenryWaxman stated:

    In a 13 month period from May 2003 to June 2004, the Federa1 Reserνe sent nearly $12 billion in cash, mainly in $100 bills from the U States to 1raq. To do that, the Federa1 Reserνe Βank in New York had to pack 281 million individual bills ... onto wooden pallets to be shipped to 1raq. The cash weighed more than 363 tons and was loaded onto C-130 cargo planes to be flown into Baghdad...
    The Fed starting shipping the money a month after Saddham went into hiding (but long before he was captured), so the money likely did not go to Saddham.

    However, it shows how well the Fed can move money around the world

  37. remali avatar
    remali 26/02/2010 11:26:35

    να που ειναι τα λεφτα τα εκατοσταδολαρα
    με C130 στο ιΡακ εστελνε η FED λεφτα
    απο το μαιο 2003 ως τον ιουνιο 2004 η Fed εστειλε 12 δισ. δολ.
    μετρητα συσκευασμενα σε ξυλινες παλετες βαρους 363 τονων σε C-13Ο cargο

    από την ερευνα που ζητησε ο Rοn Ρau1 το 2009 για τις καραβιες λεφτα που εστελνε η FΕD στο ιρακ

  38. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 26/02/2010 11:40:35

    Αφού ρε συντρόφια,δεν αντέχετε το χαμηλό κι εμπαθές επίπεδο του χώρου,τον αντιπαπανδρεισμό, τον αντιπασοκισμό,τις σαχλαμάρες και τους ακραίους εθνικισμούς,γιατί επιμένετε τόσο φανατικά να μας επισκέπτεσθε και να μας ψυχαναλύετε;Προσωπικά,την κάνω μ'ελαφρά, απ'όπου δεν μ'αρέσει.Μέλι έχουμε και δεν ξεκολλάτε;Τέτοιος πιά μαζοχισμός;Είναι δυνατόν να μου στενοχωριέστε και να μου χολοσκάτε;;Δεν θέλω όμως να μου παρεξηγηθείτε:Εμείς απολαμβάνουμε τις 'σοφίες'και τα άψογα Ελληνικά σας,το εκλεπτυσμένο σας χιούμορ και την υψηλή στάθμη του επιπέδου σας.Πολιτιστικού και νοητικού.Ξέρω,ξέρω:προφανώς,αντιλαμβάνεσθε πλέον,ότι μόνο με την ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ προπαγάνδα,η 'δουλίτσα' δεν φτουράει.Κατά τα λοιπά,αναμένεται αναμνηστική φωτογραφία στα σκαλοπάτια του λευκού οίκου,με τους....δύο Παπανδρέου,αγραβάτωτους και με τα μανίκια σηκωμένα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Σπάρτακος 26/02/2010 11:45:16

      To τι κανουν οι αλλοι δεν με ενδιαφερει.Με ενοχλει ομως να βλεπω τη ΝΔ να το παιζει εγκατελελειμμενη ζηλοφθονουσα συζυγος οταν οι Αμερικανοι κανουν συμφωνιες με κυβερνησεις του ΠΑΣΟΚ.Φυσικα δεν εννοω την επισημη ΝΔ αλλα αρκετους ψηφοφορους.
      Η ΝΔ εχει ιστορικους δεσμους με τις ΗΠΑ και με τους ομογενεις και δεν πρεπει να καταφευγει σε φθηνο αντιαμερικανισμο που ειναι εφευρημα αλλων.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Σπάρτακος 26/02/2010 11:53:17

      Σπάρτακε διαρκώς ζητάς από κάποιους σχολιστές που διαφωνούν με την δική σου πολιτική κρίση να αποχωρήσουν από την ιστοσελίδα.
      Τι συμβαίνει?
      Δεν αντέχεις το διάλογο και τα εκατέρωθεν επιχειρήματα?
      Γουστάρεις στάνες και μαντριά όπου όλοι θα βελάζουν στο ίδιο τόνο?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Σπάρτακος 26/02/2010 13:56:05

      Ελλας - Γαλλια συμμαχια φιλε μου με το γαλλικο ονομα.Εκει ειναι το αποκουμπι μας οταν δεν τα παμε καλα με την Αμερικη απο την εποχη του Ζισκαρ.

  39. stelios avatar
    stelios 26/02/2010 11:48:56

    H προσκληση του ΓΑΠ εγινε κατ'εξαιρεσιν λογω της ανακηρυξης του ως ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΝΤΑΒΟΣ....

  40. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/02/2010 11:50:14

    Oχι,ειχε ηδη αργησει.Αν θυμαστε Σημιτης και Καραμανλης κληθηκαν μεσα στους πρωτους 2-3 μηνες.

  41. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 26/02/2010 11:54:46

    Αγαπητέ μου ψυχραιμία, δε μ ΄αρέσουν οι «τραγωδίες» - όπως με ευκολία ονομάζουμε πλέον ο,τιδήποτε αντιφατικό ή δυσάρεστο – αλλά εδώ πρόκειται πραγματικά για μια τέτοια. Υποψιάζομαι μάλιστα ότι πολλοί απ΄αυτούς τους «ψηφοφόρους» είναι έτοιμοι να ψηφίσουν ΛΑΟΣ (αν ο Σαμαράς δε το παίξει αρκούντως εθνικόφρων) ή ΚΚΕ (αν η Παπαρήγα καταλάβει ότι με ολίγην αντιμεταναστευτική ρητορεία μπορεί να κερδίσει πόντους). Αυτά παθαίνει όμως ένα κόμμα που έχει ξεχάσει εδώ και δεκαετίες να ξεσκονίσει τους βασικούς ιδεολογικούς του άξονες ... Πού είναι η "ΔΥΣΗ" οέο;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 26/02/2010 12:03:37

      Αυτη θαφτηκε μαζι με τα ερειπια της σερβικης τηλεορασης του ορθοδοξου αδελφου Μιλοσεβιτς.Το γιουγκοσλαβικο ηταν η αφορμη της εναρξης του δεξιου αντιαμερικανισμου-ειχα τσακωθει τοτε με ολο τον κοσμο.
      Υστερα ηλθε ο Καραμανλης και η πουτινολατρεια και εδεσε το γλυκο.
      Οποιος τολμαει ομως ας παει στο συνεδριο του Ιουνιου να αλλαξει τη ρηση του Καραμανλη "η Ελλας ανηκει στη Δυση".Δεν τολμα κανεις.

    • anonymous avatar
      anonymous @ antiathlitikos 26/02/2010 12:44:21

      @ ψυχραιμια

      Για τον αντιαμερικανισμό στην Ελλάδα δε φταίνε οι Έλληνες αλλά οι Αμερικανοί. Όπως και για τον πρόσφατο αντιγερμανισμό δε φταίνε οι Έλληνες αλλά οι Γερμανοί.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 26/02/2010 13:42:45

      Οι μονοι που ειναι δικαιολογημενοι να ειναι αντιαμερικανοι στην Ελλαδα ειναι οι κομμουνιστες επειδη στον εμφυλιο οι Αμερικανοι εδωσαν οπλα στους αντιπαλους τους.Ολοι οι υπολοιποι δεν εχουν καμμια δικαιολογια εκτος αν ως δικαιολογια ειναι η απαιτηση να καθοριζουν αυτοι την εξωτερικη πολιτικη της Αμερικης προς τριτες χωρες οπως η Γιουγκοσλαβια.Απεναντι στην Ελλαδα δεν εχουν κανει τιποτα και βασικα το παραπονο ειναι οτι δεν τοη βοηθουν αρκετα.Φυσικα το ιδιο παραπονο ακουγεται τωρα κατα των Γερμανων,φταινε γιατι δε δινουν δανειο.

  42. Βασίλης avatar
    Βασίλης 26/02/2010 11:57:34

    Από τη στιγμή που έχει αρχίσει σαφώς και πολιτισμική επίθεση εναντίον μας, παίζεται πάρα πολύ χοντρό παιχνίδι.. Θα δούμε που το πάνε

    Αφιερωμένο στους ομοεθνείς Ομπάμα και GAP

    http://www.youtube.com/watch?v=LnRgFqk-J8Y

    Να είστε καλά,

    Βασίλης

  43. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 26/02/2010 13:10:34

    Τιραμόλα,διάλογος γίνεται και τον επιζητούμε ,γιατί όλους μας ωφελεί.Διάλογο σοβαρό και με επιχειρήματα, ασφαλώς και θέλουμε. Η Φαιά, πρωτόγονη κι αδέξια προπαγάνδα τύπου 'αμπέχωνο, μούσι κι απλυσιά' των early 70's,είναι που μας χαλάει.Τ'όπιασες;Αυτά που βλάπτουν,είναι τα 'κολλήματα',οι εμμονές,η κακόπιστη κριτική,ο σκοταδισμός ,η εμπάθεια,η μισαλλοδοξία και η στρεψοδικία. 'Αρετές',που χαρακτηρίζουν αποκλειστικά(copyright),άτομα πολύ συγκεκριμένου χώρου.Επειδή όμως,δεν αναφέρθηκα προσωπικά, αλλά γενικά,είναι προφανές ότι αναγνώρισες και την αφεντιά σου σ'αυτήν την 'συνομοταξία' και γι αυτό έσπευσες να 'τσιμπήσεις'.Λυπάμαι γιά την αυτογνωσία,αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω σ'αυτό. Lost case!!!Ούτε κανείς σε έδιωξε από κάποιο τόπο που δεν του ανήκει.Το αντίθετο μάλιστα.Εχω κατ'επανάληψιν γράψει, ότι μας διασκεδάζετε και γι αυτό καλώς να έρχεσθε.Αυτά και τέλος μαζύ σου.Δεν θα ξανασχοληθώ.Εσύ όμως, μπορείς να κοπανιέσαι όσο θέλεις,απλά από μένα,απαντήσεις δεν θα παίρνεις.Το πολύ -πολύ ένα χαμόγελο κατανόησης....

  44. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 26/02/2010 13:16:42

    Μια μετριοπαθής και ψύχραιμη ανάρτηση με ολίγην υπέρ του δέοντος ίσως εικοτολογία, γιατί να οδηγεί άραγε σε παρακρούσεις περί αμερικανικών κομμάτων και σε βεβαιότητες για ΔΝΤ και φιλοαμερικανική στροφή;

    Η απάντηση μπορεί να σχετίζεται με την τάση για υπεραπλουστεύσεις, ώστε να καταλήξουμε εύκολα σε συμπεράσματα και προφητικά σενάρια: τάχουμε ανάγκη για την αναγκαία προσωπική δικαίωση – εγώ τάλεγα – άμα ... κάτσει κάποιο απ΄αυτά, αλλά και για τις φαντασιώσεις πολιτικών παρακαταθηκών (άνευ δανείων). Μπορεί να σχετίζεται με τις προκαταλήψεις του καθένα, από τις οποίες είναι δύσκολο ν΄απαλλαγούμε και τις αφήνουμε να ... «εκτοξευθούν» με την πρώτη ευκαιρία. Μπορεί ακόμη να σχετίζεται και με τα «στρατόπεδα» που έχουμε επιλέξει, χωρίς να υποψιαζόμαστε τη ρευστότητά τους και το ρόλο της τυχαιότητας σε τούτη την ελάχιστη ζωή μας. Μπορεί όλα αυτά κι ακόμη τόσα.

    Αλλά επειδή δε λειτουργούμε και γράφουμε εν κενώ ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο για όλες αυτές τις ... ασύμμετρες «συνέπειες» να είναι για μια ακόμη φορά το ίδιο το μέσο στο οποίο όλα αυτά εκφέρονται. Μιλάμε για ένα υπό συνεχή διαμόρφωση σύμπαν ανταλλαγής απόψεων που ταυτόχρονα απελευθερώνει και ασφυκτιά, αλλά σε κάθε περίπτωση διαμορφώνει αποφασιστικά το ύφος και το περιεχόμενο των λεγομένων.

    Απελευθερώνει: προσφέρει από τη «φύση» του την ευκαιρία εκτόνωσης, επίδειξης, χλευαστικής αντιπαράθεσης, χαώδους διασταύρωσης επιχειρημάτων, άσκησης εξουσίας – ακόμη και τρομοκρατίας – σε φαντασιακό επίπεδο, άντλησης απόλαυσης και ηδονής από περιφανείς νίκες και ταπεινώσεις του αντιπάλου χωρίς όμως κανένα κόστος, αναζήτησης συμμαχιών και προσεταιρισμού νέων συμφωνούντων.

    Ασφυκτιά όμως την ίδια στιγμή αυτό το μέσο, «συνειδητοποιώντας» τη μικρή του ακόμη επίδραση στα πολιτικά τεκταινόμενα και τις αποφάσεις ενός «συστήματος» πολύ πιο ισχυρού και στέρεου, του οποίου την διεμβόληση αγωνιωδώς επιδιώκει. Αλλά νομίζω ότι δε «συνειδητοποιεί» ακόμη την απόλυτη εξάρτησή του από αυτό το σύστημα που προφανώς συμπεριλαμβάνει και τα Μαζικά ΜΕ: και σε επίπεδο πρωτογενών πηγών πληροφόρησης και σε επίπεδο τυπολογίας του «διαλόγου». Γιατί μπορεί το διαδίκτυο να προσφέρει και άλλες πηγές ενημέρωσης και γνώσης, αλλά η αντιφατικότητα αυτών των πηγών αναιρεί a priori την αναντήρητη αξίωση εγκυρότητας. Μπορεί το διαδίκτυο να καλλιεργεί την ενεργητικότητα του γράφοντος για τα «κοινά», αλλά αυτή η ενεργητικότητα εξαντλείται εντός του – όσο παρακινητικό κι αν είναι το περιεχόμενο της γραφής. Το σχόλιο σε ένα site εκπέμπεται προς κατανάλωση και αυτοϊκανοποίηση, αλλά εξαερώνεται την ίδια στιγμή και παραιτείται από την επιδίωξη να επηρεάσει.

    Απέναντι σ΄αυτή του τη «μοίρα» η υπερβολή και το ακραίο φαίνεται πως (ακόμη) είναι τα μόνα γιατρικά. Μέχρι νεοτέρας (;)

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 26/02/2010 13:31:50

      Ο Φρόυντ έχει γράψει πολλά γι αυτά τα πράγματα. Ισχύουν και σε συλλογικό επίπεδο:
      Το γνωστό σχήμα:
      1. Απώθηση (των λαθών της κοινωνίας μας).
      2. Επιστροφή των απωθημένων και τραύμα (μας λένε, ότι δεν προσέχαμε και μόνοι μας κάναμε το μαγαζί μας θερινό, έτσι γινόμαστε λιώμα).
      3. Ψευδής αναπλήρωση (εμείς είμαστε σωστοί, φταίνε οι άλλοι που μας την φέρανε).
      Παραμονεύει όμως και το Double bid (νεότερο ψυχαναλυτικό σχήμα, του Gregory Bateson): Όταν είσαι απολύτως εξαρτημένος από 2 ερμηνευτικές εκδοχές εντελώς αντεστραμμένες (ή που ΕΣΥ τις προσλαμβάνεις - κακώς - ως εντελώς αντεσταμμένες και αλληλοαποκλειόμενες), τότε παραμονεύει ο κίνδυνος σχίσματος.
      Ποιός είναι ο "πιό κακός", οι "Γερμαναράδες" ή οι "φονιάδες των Λαών"; Ποιός είναι ο "πιό καλός" από τους δύο;
      Πίσω από τις σπασμωδικές κινήσεις στην κοινωνία μας όμως, σ' αυτή τη δύσκολη ώρα, οι εγχώριοι καραγκοζοπαίχτες μας προσπαθούν να συνεχίσουν να μας "παίζουν", ώστε το παιχνίδι τους καλά να κρατεί.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ antiathlitikos 26/02/2010 13:56:47

      Αποκλείεις όμως φίλε μου stgm, το ίδιο "σχήμα" να ισχύει ΚΑΙ για τους καραγκιοζοπαίχτες; Αυτοί θα μου πεις τη δουλειά τους κάνουν, αναπαράγοντας το εξουσιαστικό τους παίγνιο, αλλά αυτό δεν αναιρεί και τη δική τους σύγχυση - ανεξάρτητα από το ότι η τυχόν "λύση" του δικού τους "σχίσματος" μας παίρνει κι εμάς στο λαιμό της.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 26/02/2010 14:01:58

      Ο πιο καλος ειναι παντα αυτος που διαλεγε η παλια δεξια.
      Ουδετεροτητα στο Α΄παγκοσμιο πολεμο,με τους Αγγλοαμερικανους στο δευτερο και στην ΕΟΚ με τη δημοκρατικη Γερμανια το 1980 μαζι με το ΝΑΤΟ.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ antiathlitikos 26/02/2010 14:28:09

      Από χαμπέρια πτωχικά, φίλε μου του πόπολου. Από καφενεία ξεμείναμε και λέω να την κάνω σήμερα νωρίτερα για καμμιά επαναστατημένη μπάρα, μιας και όπως σωστά επισημαίνεις μας έχουνε προλάβει. Νάσαι καλά!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 26/02/2010 14:38:07

      Έτσι είναι Φίλε του Λαού, αβουλία, απραξία και απάθεια...Συνοδευόμενη από παροδικές εκρήξεις όμως, εναντίον τού "απειλούντος περίγυρου". Έχεις δίκιο ίσως, το double bid ως ερμηνεία σχιζογένεσης, προτάθηκε μάλλον από επιγόνους και όχι τον ίδιο τον Μπάιητσον, δεν είμαι βέβαιος όμως.
      Ψυχραιμία, έχεις ένα ορισμένο δίκιο για το ποιός ήταν συγκριτικά, κάθε φορά, ο ορθότερος (ή ο λιγότερο κακός) δρόμος. Αλλά υπάρχει το Μικρασιατικό culpa: Στο λάθος του Βενιζέλου, οι Λαικοί απάντησαν επαυξάνοντας. Το λάθος.
      Αντιαθλητικέ, οι καραγκιοζοπαίχτες έχουν κι αυτοί τα σχίσματά τους. Αλλά συνήθως δεν τα εσωτερικεύουν στο ίδιο "άτομο" ή όμιλο. Οι πιό πονηροί είναι και με τον Βεζύρη και με το Μπαρμπαγιώργο. Πάντως οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και γι αυτούς.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 26/02/2010 15:38:20

      @ l' ami...
      Οι καραγκιοζοπαίχτες φάγανε, ήπιανε, γίνανε στουπί και στο τέλος πίσω από το μπερντέ έγινε της... Λίμαν Μπράδερς. Χάσαν τον έλεγχο, οι "αντίπαλοι ήρωες" μάλλον ζωντάνεψαν και ελέγχουν αυτοί τα δρώμενα. Τα βρίσκουν προσωρινά, το Φίδι κι ο Αλέξανδρος τα κάνανε πλακάκια. Κι εμείς οι φιγούρες, ανύποπτοι, ακόμα σκοτωνόμαστε μεταξύ μας, άν θα πάμε με το φίδι ή με τον Αλέξανδρο.
      Βέβαια, έχεις δίκιο, με τόσο φαγοπότι και μπάχαλο κινδυνεύει να γίνει μη κατοικήσιμο ερείπιο και η παράγκα και το Σεράι, αλλά αυτό είναι μιά άλλη, πολύ θλιβερότερη ιστορία.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 26/02/2010 15:45:50

      Οι λοιπές φιγούρες, ήθελα να πώ. Ξέρεις ποιές, από Μορφονιό μέχρι Σιόρ Διονύσιο, βάλε μέσα και τα Κολλητήρια.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ antiathlitikos 26/02/2010 16:03:47

      Η φιγούρα του Σολωμού (Σολομώντα), με πόσες ψήφους θα τιμηθεί;
      (Ακολουθεί γκαπ γκούπ - καλά μη βαράτε)!

  45. ΙΔ avatar
    ΙΔ 26/02/2010 13:43:49

    Πρέπει να αναγνωρίσω factorx οτι οι φωτο που ανήρτησεs είναι όλα τα λευτά.Στην ωs άνω φωτό έχουμε έναν Πρόεδρο μουσουλμάνο μαχαβίτη υπηκοότηταs Κενυατικήs και ο έτεροs χαρούμενοs o κατέχων την Αμερικανική υπηκοότητα πρωθυπουργόs του Μπανανιστάν .Νομίζω οτι θα ήταν καλύτερα αν ήταν το αντίστροφο μιαs και η Μπανανία πρώην ΕΛΛΆS είναι πλεον μουσουλμανικόs χώροs.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ΙΔ 26/02/2010 13:48:01

      Και πέσαν μερικοί - μερικοί εξυπνάκηδες πάνω στον Χρυσοχοïδη να τον ρημάξουν!

    • zonitis avatar
      zonitis @ ΙΔ 26/02/2010 14:10:09

      Αμ κι ο αλλος στη μεση? Που κοιταζει τον δικο μας σαν ξερολουκουμο? Θα ψαξω να βρω μια φωτογραφια του με ενα δαχτυλιδι που φορουσε σε μια συνεδριαση στο ελβετικο κοινοβουλιο και ειχε γινει ο χαμος την αλλη μερα στις εφημεριδες

    • zonitis avatar
      zonitis @ ΙΔ 26/02/2010 14:12:15

      http://images.google.ch/imgres?imgurl=http://www.20min.ch/images/content/3/1/8/31845312/3/1.jpg&imgrefurl=http://www.20min.ch/news/kreuz_und_quer/story/31845312&usg=__aDd60E9lhGpogv6QZbfdyBgZ9Qs=&h=166&w=249&sz=12&hl=de&start=4&tbnid=1i8gUrYqporn3M:&tbnh=74&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dmoritz%2Bleuenberger%2Bring%26um%3D1%26hl%3Dde%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1

  46. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 26/02/2010 13:57:32

    l'ami mdu peuple,Ναι,αλλά μοσχοβολούσε Λ Ε Β Ε Ν Τ Ι Α !

  47. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 26/02/2010 16:24:15

    L'ami du peuple,δεν αντελήφθην ποιό είναι το πρόβλημά σου.Γιατί σ'ότι με αφορά,δεν σε κατέταξα σα καμιά τέτοιου είδους 'συνομοταξία'.Τώρα,αν του λόγου σου θέλεις ντέ και καλά να καταταγείς,...c'est a vous la decision!!!Πάντως,ιδιαιτέρως σ'ευχαριστώ γιά τις ΩΡΛ διαγνώσεις σου,όσον αφορά στις οσφρητικές μου ικανότητες.Πολύ περισσότερο βέβαια,όταν προέρχονται κι από έναν φίλο του Λαού.

  48. nasos avatar
    nasos 26/02/2010 17:16:06

    Μήπως ο Μπαράκ μας θέλει για μοχλό πίεσης απέναντι στην Τουρκία,τώρα που οι γείτονες έχουν αρχίσει και εξελίσσονται σε περιφεριακή υπερδύναμη που αψηφά ΗΠΑ και Ισραήλ;
    Πάντως από μια τέτοια εξέλιξη δεν έχουμε να κερδίσουμε και πολλά,με την ίδια ευκολία που η Χίλαρη άδειασε τον Αμερικανό Πρέσβυ στην Τουρκία για τις περιβόητες δηλώσεις του,θα μπορούσε να μας αφήσει ξεκρέμαστους εάν τα βρουν με τους Τούρκους.

  49. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 26/02/2010 17:38:50

    L'ami du peuple,καθόλου,μα καθόλου δεν χολώθηκα μαζύ σου.Εξάλλου,το ραφινάτο πνεύμα,είναι της αρεσκείας μου.So,there's no problem.Αν όμως διαβάζεις κάπου-κάπου τα γραφόμενά μου,θα παρετήρησες ότι πολύ συχνά κάνω λόγο γιά το πόσο μας χρειάζεται το χιούμορ,σ'αυτούς τους χαλεπούς καιρούς.Οσο γιά τα μούσια και τ'αμπέχωνα,ούτε και μ'αυτά έχω πρόβλημα.Απλά σημειολογικά,'ζωγραφίζουν' μιά περασμένη εποχή , της οποίας οι συνειρμοί,παραπέμπουν σε μαραμένα όνειρα ,ουτοπικές κουβέντες και παταγώδεις διαψεύσεις.Η διαδρομή αμπέχωνο,μαλλί αφάνα,μετέπειτα κούρεμα,γραβατόνι και κυριλίκι,πίστεψέ με,είναι θλιβερή.Miserabile visu.Προσωπικά,παρέμεινα στο τζίν και στο καθαρό πουκάμισο,στην καθαρή(βαυκαλίζομαι να πιστεύω) σκέψη και ματιά,αν και μετράω αρκετές δεκαετίες σ'αυτόν τον πλανήτη και οσονούπω θ'αποκτήσω κι εγγόνι. Καλό ΠΣΚ(που λένε και οι εικοσάρηδες).Et a bientot.

    • Quicky avatar
      Quicky @ Σπάρτακος 27/02/2010 07:07:11

      Και το ζιβάγκο Σπάρτακε,και το ζιβάγκο..

  50. nama avatar
    nama 26/02/2010 18:12:53

    Είναι αρκετά βολική για τους Έλληνες η ξενοκρατία ως παραδοχή.

    Ο Έλληνας πολίτης ωστόσο, είτε από ανάγκη, είτε από συνήθεια, είτε από θέση αρχής, φέρεται στην πατρίδα ως ξένος παράγων.

    Όταν πετάς το σκουπίδι στο δρόμο, δείχνεις ότι ο δρόμος είναι κάτι ξένο, όχι κάτι δικό σου. Όταν κλέβεις την εφορία, δείχνεις ότι το δημόσιο χρήμα είναι κάτι ξένο, όχι κάτι δικό σου. Όταν έχεις τους νόμους για κουρελόχαρτο, δείχνεις ότι ο Νόμος είναι για σένα κάτι ξένο, όχι κάτι δικό σου.

    Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών δεν ενδιαφέρεται παρά μόνο για τον εαυτό και την φαμίλια, και δεν αισθάνεται την ανάγκη να συμμετέχει στην δημιουργεία και την απόλαυση οποιασδήποτε συλλογικής κατάκτησης. Σαν σικελικές μαφίες πίσω από νεοπλουτίστικες βίλες, η πατρίδα ως πίτα που θα κόψουμε σε κομμάτια, ας αναρωτηθούμε κάποια στιγμή ποιος είναι Γερμανός και ποιος Αμερικάνος σε αυτή τη χώρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.