08/02/2009 15:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρόεδρος του Ταλαιπωριακού


__________________________________________________________________________________________
Με άρθρο του στην «Ημερησία του Σαββάτου» ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Σημίτης, εκπέμπει για μια ακόμα φορά σήμα κινδύνου για την κατάσταση της οικονομίας, υπογραμμίζοντας ότι ποτέ στο παρελθόν η Ελλάδα δεν είχε βρεθεί αντιμέτωπη με τέτοιο βαθμό δυσπιστίας.

Είναι γεγονός ότι από τότε που απολύθηκε από τη διαπλοκή, ο κ. Σημίτης πασχίζει να «δικαιώσει» τον ρόλο του στην Ιστορία.

Όντας «δοτός», χωρίς το χάρισμα του ηγέτη που βρίσκεται σε αλληλεπίδραση με τη μάζα, χωρίς να προσφέρει στη χώρα άλλο από δεινά, άφιλος και εχθρός του λαού που κυβέρνησε κατ' εξουσιοδότηση των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, ξεχάστηκε εν μια νυκτί.

Θέλει λοιπόν να αναιρέσει τη λήθη και να γίνει λήμμα στην Ιστορία.

Στην αρχή διέδιδε, και μερικά παπαγαλάκια του αναμετέδιδαν, ότι εξετάζει προτάσεις για θέσεις στην Ευρώπη. Ότι και καλά, οι Ευρωπαίοι σφάζονταν στα πόδια του, μία να δεχθεί να αναλάβει Πρόεδρος της ΕΕ, την άλλη Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου, μετά Πρόεδρος του ΝΑΤΟ. Πάντως Πρόεδρος, σε κάθε περίπτωση.

Όταν όμως αποκαλύφθηκε σιγά σιγά η αλήθεια, όπως συμβαίνει πάντοτε, ο κ. Σημίτης μετάνιωσε γιατί δεν δέχθηκε τη μόνη θέση που πράγματι του πρόσφεραν :
Πρόεδρος του Ταλαιπωριακού.

Να δίνει τα μετάλλια κάθε Μεγάλη Παρασκευή.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 15:39:49

    By Factorx
    "...Όντας «δοτός», χωρίς το χάρισμα του ηγέτη που βρίσκεται σε αλληλεπίδραση με τη μάζα, χωρίς να προσφέρει στη χώρα άλλο από δεινά, άφιλος και εχθρός του λαού που κυβέρνησε κατ’ εξουσιοδότηση των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων..."

    -Δεν μου ήταν ποτέ συμπαθής ως άνθρωπος ο Σημίτης αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου εξελέγη από τον λαό, αφού πρώτα εξελέγη από το συνεδριο του ΠΑΣΟΚ. τον ψήφισαν οι νταβατζήδες? γιατί δεμ ψήφισαν και τον άλλο εκλεκτό τους,τον Βενιζέλο?
    - Στις κάλπες πηγαν ο Λαμπράκης, ο Μπόμπολας, Ο Κόκαλης και καμιά 50ριά μπιστικοί τους , ή το σώμα των ψηφοφόρων?
    - Λίγο καφενόβια η οπτική σου φακτορα, δεν νομίζεις? σε εχω συνηθισει σε καλύτερα..

  2. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 15:42:52

    ΥΓ
    εκτός αν σου δείνει..γραμμή ο φίλος σου ο Γιαννης απο την ..ελευθερότυπη και φαρμακόγλωσσα για τον Σημίτη στήλη του ( σε πειραζω)

  3. fanis avatar
    fanis 08/02/2009 15:44:35

    eisai empathns factora entlws empathhs , egw lew estw diaplekomenos , alla polu pio exupnos apo kostakh , giorgakh, k telika auto exei shmasia

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/02/2009 15:51:15

    Πάντως προτιμάω τον λογιστάκο Σημίτη από τον "διανοητή".... Άκη που ήταν τότε συνυποψήφιος για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. (Και παρά λίγο να κερδίσει!)

  5. Factorx avatar
    Factorx 08/02/2009 15:51:58

    Προφήτη για καθάρισε. Εμένα βρίζουν

  6. donaE avatar
    donaE 08/02/2009 15:53:53

    Επρεπε να διαλεξει,λογιστης ή ηγετης και το εκανε.Και μαζι του το κανανε και οσοι τον ψηφισανε.Τωρα τι στραβωνουν?

  7. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2009 15:55:14

    Απλά πείτε τον Τάπερμαν και είστε μέσα!!!!

  8. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 15:55:48

    ΩΧ. δε ειχα δει την υπογραφη!!!!!
    και κάτι αλλο: .."χωρίς να προσφέρει στη χώρα άλλο από δεινά".
    - Εννοείς προφήτη την ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, την ένταξή μας στην ΟΝΕ, το νέο αεροδρόμιο, την Αττική Οδό, το Μετρό, τη γέφυρα Ρίου Αντιρίου?
    -Πολλά δεινά βρε παιδι μου...

  9. tony avatar
    tony 08/02/2009 15:56:57

    Λίγος πολύς,τουλάχιστον στην εποχή του ζήσαμε.Διαχειριστής άλλα τουλάχιστον διαχειριστής,
    λογιστής έστω αλλά λογιστής,ήταν λίγος αλλά κάτι ήταν.
    Αυτοί εδώ δεν είναι τίποτα.Έφυγε ο λίγος και ήρθε ο τίποτα.Και στό φινάλε δεν ήταν και γονική παροχή.
    Και εμένα δεν μου ήταν συμπαθείς,και εγώ τον μέμφομαι για πολλά άλλα όταν είδα τους επόμενους που ακολούθησαν.

  10. Xase avatar
    Xase 08/02/2009 16:00:46

    Μπραβο προφητη ωραιο κειμενο
    Για το μονο που κανει ο Σημιτης ειναι ο ρολος του κακου, του δολοπλοκου σε καποια ταινια, κατι σαν τους ρολους του συχωρεμενου του Ματσα. Θα του πηγαιναν γαντι και στην φατσα και στον χαρακτηρα.

  11. Λεον avatar
    Λεον 08/02/2009 16:06:15

    Εντελώς κακομοίρικη και εμπαθής επίθεση στον πολιτικό που σήμερα - ναι σήμερα - είναι ο μόνος που έχει άποψη για το πως θα πρέπει να ξεπεράσουμε την κρίση και μάλιστα την κατέθεσε πρόσφατα σε βιβλίο.
    Κατά τα άλλα, ζήστε (δυστυχώς κι εμείς που δε φταίμε σε τίποτε) παρεούλα με τον ανίκανο μπούλη και τα κουλουβάχατα της ιστορίας και εξακολουθείστε να περιγελάτε τον Παπανδρέου, παριστάνοντας τα βαριά πεπόνια της ελληνικής ιντελιγκέντσιας (τρομαρα σας)...

  12. Αλήθειες avatar
    Αλήθειες 08/02/2009 16:40:10

    Να μερικά από τα έργα της κυριαρχίας του λογιστή

    1)Σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου
    2)Δηλωθέν Έλλειμμα 2002: 99.7%, πραγματικό δηλωθέν: 107,3
    3)Δανεισμός 400 δις σε 5 μέρες
    5)Πραγματικό χρέος το 2003 130%
    6)Ίμια
    7)Νόμος για !!!! μη !!! εκμεταλλευση των Ελληνικών πετρελαίων από Έλληνες
    8)Η Ελλάδα κατατάσσεται με την Αφρική
    9)δυόμισι εκατομμύρια Έλληνες κάτω από τα όρια της φτώχειας
    10)δικαιώματα «συνιδιοκτησίας» της Άγκυρας στην περιοχή των Ιμίων
    11)(Δεν το γράφω τελικά!)
    12)Εθνικό Κτηματολόγιο...! Τα χρήματα φαγώθηκαν, δεν έγινε ποτέ επί ημερών του.
    13)Ο προϋπολογισμός του 2003 προέβλεπε έλλειμμα 0.9% του ΑΕΠ και τελικά έφτασε το 5.7%.
    14)παράνομες ελληνοποιήσεις...Αρε και μετά μας λένε μούλους..αν τους γράφεις όλους Έλληνες τί θα σου πούν μετά!
    15)Υπόθεση Στέγκου
    16)Αγροτικό Ζήτημα:Οι επιδοτήσεις έγιναν φαιγ βολάν και θέσεις δημοσίου...τώρα ξανά φωνάζουν οι αγρότες επειδή δε κατάφεραν να αλλάξουν τη παραγωγή τους...Κανένας δεν εξήγησε στους αγρότες πως και γιατί να ανανεώσουν και αναδιαρθρώσουν τις καλλιέργειές τους, πώς να βελτιώσουν την παραγωγή τους και πώς να εκσυγχρονίσουν τεχνολογικά τις γεωργικές εκμεταλλεύσεις τους.
    17)Προμήθειες στα νοσοκομεία
    18)Αρχίζουν οι καταγγελίες για την Ολυμπιακή
    19)ΑΣΕΠ και αποκαταστατικές διατάξεις...αλλά τα ΜΜΕ φωνάζουν για τη συνέντευξη : Νόμος αποκαταστατικών : άρθρο 25 και του Ν. 2190
    20)Εξπρές Σάμινα
    21) Φοβάμαι να γράψω τί άλλα θυμάμαι

  13. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 17:09:11

    @ 12
    1) δεν τον είπε κανείς εδώ μέσα καλό πρωθυπουργό. Καλύτερο από τους τωρινούς τον είπαν

    1)Πολύ σπέκουλα για το χρηματιστήριο. Εχω βαρεθεί. να υποθέσω και το ότι στο τελευταίο πανευρωπαϊκό που δεν έπαιζε η Ελλάδα, σε απόλυτους αριθμούς στοιχηματίσαμε περισσότερα από κάθε άλλο λαό της ΕΕ , έφταιγε ο Σημίτης? (Η αριστερή ανάλυση λέει ότι παίζουμε επειδή είμαστε φτωχοί. Η δική μου –και διεθνούς έρευνας του ΟΗΕ λέει ότι η αλογομουριά του έλληνα δεν έχει προηγούμενο-προηγούνται παγκοσμίως μόνο οι κινέζοι.)
    3) στα Ιμια ήταν 6 μέρες πρωθυπουργός. Είχε καναν λαό να θέλει να πολεμήσει? (και για τους αντρεικούς που τον βρίζουν: επί Αντρέα δεν ανακηρύχτηκαν τα κατεχόμενα κράτος? Και ο ..τσδαμπουκας έμεινε απλα, να το λεμε ψευδοκρατους)
    4) Υπόθεση Στεγγου? Δεν παρακολουθείς.: η ΝΔ υλοποίησε όλα όσα κατήγγειλε για το ΠΑΣΟΚ!!! (κουκιά σπέρνω)
    6) Δανεισμός. ευτυχώ που τα 150 δις χρέος- χρέος τόοοοσων χρόνων ετούτοι μεσα σε μονο 5χρόνια το ανεβασαν κατα 90 δις και χωρίς να κάνουν τίποτε άλλο από μερεμέτια στο πεταλο μαλιακού!!!
    7) Εγω δεν φοβαμαι αλλά βαριέμαι να γράφω άλλα. Αναφέρεις διαχρονικές παθογένειες του ελληνικού κράτους ως δημιουργήματα Σημίτη
    Όχι εκεί που μας χρωστούν να μας παίρνουν και το βόδι

  14. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 17:10:40

    σαρδαμ: ο μόνος τσαμπουκας που δείξαμε είναι να το λεμε ψευδοκράτος

  15. osaperas avatar
    osaperas 08/02/2009 17:16:48

    @12
    Δεν το΄πάμε τον Σημίτη και είναι καλοδεχούμενα τα αρνητικά σχόλια. Επί εποχής του έγιναν πολλά αρνητικά , σημαντικά ή λιγότερο σημαντικά. Αυτός για παράδειγμα ο πλουτισμός κάποιων στελεχών της κυβέρνησης του ακόμη στο στομάχι μου κάθεται.

    αλλά αυτά τα περί σάμινα που γράφεις και κάποια άλλα ειναι τόσο υπερβολικά που χάνουν την αξια τους και τα πραγματικά γεγονότα.

    Και για να είμαστε αντικειμενικοί με τον εαυτό μας και όχι με τον σημιτη (που δεν μας ενδιαφέρει) δεν γράφεισ και ΄μερικές αλήθειες για αυτό το συνοθύλευμα που μας κυβερνά;

  16. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/02/2009 17:27:40

    Ο Σημίτης ήταν ο αγαπημένος τών Δεξιών ,τών Βιομηχάνων και τών Μπίστηδων...
    Ολίγιστος,δημιούργησε γύρο του μιά ομάδα Αγιογράφων (εκείνος ο δόλιoς ο Βέλτσος τον ονόμασε Οπερα Γκαρνιέ!!!!!!!!!!!)μέ πρώτον απόλους τον Πρετεντέρη πού έπινε μαζί του τον πρωινό καφέ.Απο δίπλα οι Νεονάκηδες ,οι Τσουκάτοι και διάφοροι άλλοι σφουγκοκωλάριοι πού τον θεωρούσαν Καθηγητή...
    Αποτέλεσε τήν πιό μικροαστική εκδοχή ηγέτη ,πού οι διαπλεκόμενοι τον αναγόρευσαν σέ μορφή λές και βρισκόμαστε στην περίοδο τού 60 και οι προξενήτρες έδιναν τον σπουδασμένο δάσκαλο στο φτωχό κορίτσι....Με άλλα λόγια προσπάθησαν να ΄ψαρώσουν΄τον Πολίτη,προβάλλοντας Τίτλους που απέκτησε με την βοήθεια τού αδελφού του..
    Την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια όταν οι δημοσκοπήσεις τόν έφερναν 8 μονάδες πίσω και πρόλαβε και έβγαλε και αυτοβιογραφία μέ το πού την κοπάνησε...
    Κράτησε ως μικρόψυχος τήν βουλευτική έδρα τού Πειραιά μέχρις και σήμερα.
    Στά Εθνικά θέματα καλλιέργησε την πλήρη υποταγή μαζί μέ νεοφιλελεύθερους και ΄αριστερούς΄κύκλους...
    Μίσησε πιό πολύ απ΄όλους τήν λαϊκότητα τού Ανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ γι΄αυτό άλλως τε τον στήριξαν μέ ΄τρέλλα΄Δεξιοί,Δαμανάκηδες,Κουναλάκηδες και λοιπές ΄προοδευτκές δυνάμεις΄.
    Στό πόστ 12 γράφονται πολλές αλήθειες.
    Και φυσικά μόλις την κοπάνησε οι Αγιογράφοι του μάς τάπρηξαν γράφοντας πώς η Ευρώπη τον περιμένει σέ διάφορες Επιτροπές Σοφών...
    Γι΄αυτό μέχρι σήμερα κρατάει ΄σφιχτά΄τήν εδρούλα τού Πειραιά....
    Επειδή έμεινε στά αζήτητα...
    Σέ λίγο δεν θα τον θυμάται κανείς...

  17. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 17:34:54

    Μην ξεχνάτε, το βαθύτατα εκδικητικό του χαρακτήρα του.....

  18. Xase avatar
    Xase 08/02/2009 17:34:58

    @14
    Δεν βγηκε ο Σημιτης να πει σε καποιον ποιο ματς να παιξει στο πανευρωπαικο, αλλα ειπε στον κοσμο για το που θα φτασει το χρηματιστηριο.
    Οσο για τα Ιμια, δηλαδη αν ηταν 1 χρονο πρωθυπουργος πιστευεις πως θα εκανε κατι αλλο;;
    Φιλε μου ο Σημιτης ηταν ο πλεον διαπλεκομενος πρωθυπουργος.
    Δεν αναφερομαι στο Σαμινα η στον Στεγγο ουτε περιμενω απο ενα πρωθυπουργο να λογοδοτησει για τετοια πραγματα, αυτα μπορουν να συμβουν στον καθε πρωθυπουργο.
    Οταν ομως ενας πολιτικος σαν αυτον ελεγε " ειμαστε αριστερα" και εκανε δεξια πολιτικη, τοτε κοροιδευε τον ελλ. λαο.
    Οσο για τα αλλα "επιτευγματα" που γραφονται και του χρεωνονται, την εισοδο στην ΟΝΕ με 340,75 το Ε αυτη ειχε δρομολογηθει απο αλλους, για το αεροδρομιο και τις χοντρες κονομες, για το κτηματολογιο που δεν εγινε γιατι φαγωθηκαν οι οβολοι (απο ημετερους Φωφακους) για τις ελληνοποιησεις και πολλα αλλα που δεν θυμαμαι τωρα.
    Για το αν τον ειπαν οπως λες καλυτερο απο τους τωρινους, ε αυτο δεν τον κανει και καλο. Σιγουρα και ο Κωστακης ενα ματσο χαλια ειναι.
    Η μαλλον ο Σημιτης και ο ΚΚ ειναι δυο ματσα χαλια.

    Να δουμε ποτε θα βρουμε καποιον να μας βγαλει απο το τελμα. Εμεις μαλλον δεν θα το δουμε, αλλα για τα παιδια μας "ρε γαμωτο".

  19. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2009 17:40:59

    @ Xase
    O Τάπερμαν είναι ΠΑΣΟΚ. ΠΑΣΟΚ. Για όσους ξεχνούν. Ο ΚΚ είναι ΝΔ. Τάπερμαν=ΠΑΣΟΚ=GAP.
    Μα τι παίρνετε και τα μπερδεύετε εκεί στο ΠΑΣΟΚ?

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/02/2009 17:54:55

    Σίγουρα τα βλέπουμε όλα από το σημερινό μας πρίσμα.

    Τέλειος ο Σημίτης; όχι
    Εξελέγη με νοθεία ή βία; όχι
    Καλύτερος από τον Άκη; Γούστα
    Καλύτερος από τον Μητσοτάκη; Επίσης γούστα.
    Τον ήθελαν οι βιομήχανοι; στην αρχή όχι, μετά ναι
    Μοίρασε πίττα; ναι (μόνο η Μηχανική γκρίνιαζε)
    Δημιουργήθηκε πίττα επί των ημερών του; ναι
    Λαδώθηκε το αντεράκι ΣΑΣ; άντε μην λέτε ψέματα
    Έγιναν έκτροπα επί των ημερών του; ναι, στην δεύερη τετραετία
    Δούλευε ή α-νανιζόταν και κοιμόταν; δούλευε
    Τον στήριζε το Πασόκ; παίζεται, μπορεί και όχι
    Τον στήριξαν οι Μητσοτακικοί; λίγο
    Μας παρέδωσε στους Γερμανούς; εεε... λιγάκι
    Μας αρέσουν οι Γερμανοί; εμένα μάγκες, ΟΧΙ
    μπορούμε να κάνουμε πίσω; πείτε μου εσείς
    Μας έκανε επιχειρηματικά εξωστρεφείς; ναι, νάναι καλά
    Γίναν σκάνδαλα από πασόκους και όχι μόνο; ούουου
    Ήταν στην εξουσία για να φάει αυτός και η παρέα του; μάλλον όχι
    Έφαγε η παρέα του; μερικοί, ναι αλλά έπεσαν σε δυσμένεια
    Γαιτί παραιτήθηκε; πήπως τον εκβίαζαν;
    Ήταν καλός πρωθυπουργός; Θα μάθουμε σε 150 χρόνια

    Προφήτη σε εκτιμώ, αλλά είναι πολύ νωρίς για κρίσεις.

    ΥΓ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ Πασόκ (ουτε Σημίτη), αν έχει σημασία.

  21. donaE avatar
    donaE 08/02/2009 18:01:03

    Αληθεια το 85 στο υπουργειο οικονομικων εκανε κατι ή οχι?.

  22. YiannisM avatar
    YiannisM 08/02/2009 18:08:34

    Δοτός ή όχι είναι πολύ μεγάλη κουβέντα για να διατυπώνεται αβασάνιστα.
    Τα μεγαλύτερα λάθη του οι Ολυμπιακοί του 2004 και η ασυδοσία των αγορών (Χρηματιστήριο).
    Μετά από 5 χρόνια διακυβέρνησης από τον καταλληλότερο έχω πεισθεί ότι ο Σημίτης υπήρξε σίγουρα ένας καλύτερος πρωθυπουργός.

  23. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 18:18:19

    @21 archaeopteryx

    "Γαιτί παραιτήθηκε; πήπως τον εκβίαζαν;"
    ========

    Αν θέλεις, εξήγησε μας, τι εννοείς.

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/02/2009 18:44:00

    προσπάθησα να απαντήσω, αλλά δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο, κάτι έχει...

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/02/2009 18:45:11

    α.. δουλέυει, συγγνώμη.

    Δεν είναι ρητορικό το ερώτημα, πργματικό είναι. Θεωρώ ότι έγινα πράγματα την δεύτερη τετραετία που δεν γούσταρε... αλλά μόνο ο ίδιος ξέρει

  26. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 18:45:59

    Προσπάθησε αν είναι εύκολο πάλι...

  27. osaperas avatar
    osaperas 08/02/2009 18:46:34

    archaeopteryx
    συγχαρητηρια

  28. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 18:46:58

    Σίγουρα...αλλά ποιοί εκβιάζαν;

  29. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/02/2009 19:05:11

    Στην Πάντειο, ξέρετε πώς τον έλεγαν (οι συνάδελφοί του) τον αχαμνό λογιστάκο; "Ο Καθηγητής του Ενός Συγγράμματος"...

  30. Xase avatar
    Xase 08/02/2009 19:11:44

    @20

    Ορεστιε την γνωμη μου για τον ΓΑΠ θα την εχεις διαβασει σε αλλα σχολια μου. Αν δεν ειχε το ονομα ουτε ο Κατσιφαρας δεν θα τον ηξερε. (Ο Κατσιφαρας ηταν αυτος που ειπε πως αν δεν ηταν ο Αντρεας δεν θα τον ηξερε ο θυρωρος του).

  31. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2009 19:16:34

    @ Xase
    ;)

  32. doperman avatar
    doperman 08/02/2009 19:38:19

    Δεν ήταν λίγα τα λάθη του Σημίτη.
    Αλλά αφου οι δεξιοί τον μισούν ακόμα τόσο πολύ, μάλλον αυτό και μόνον τον καθιστά αυτομάτως συμπαθή για κάθε λογικό Έλληνα.
    Ακάμα πονάει ο χυλός πού τάισε Έβερτ και τον katallilotero, έ!

  33. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 19:45:53

    Ε όχι, και τον μισούν οι δέξιοί και μάλιστα οι Μητσοτακικοί! Τόσες ψήφους του δώσανε! Αρα τους χρωστάει, δεν του χρωστάνε!

  34. doperman avatar
    doperman 08/02/2009 19:57:32

    Οι Μητσοτακικοί δεν είναι δεξιοί. Αδέξιοι είναι.

  35. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 20:03:21

    Δεκτό κι αυτό. Να μην ξεχάσεις, να το ξαναπείς στις εκλογές!

  36. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/02/2009 20:05:59

    E φυσικά ολος ο Σ.Ε.Β στην Δεξιά ανήκει...Μισούσε τον μεγάλο αντικαπιταλιστή πού είχε την Γ.Σ.Ε.Ε ακούνητη μέ δυό ΄απεργίες΄σέ 8 χρόνια....
    Ο Σημίτης-Τσέ τρομοκρατούσε τούς Αστούς..
    Αμα ο άλλος είναι Οπαδός παντού θα βλέπει ποδόσφαιρο...
    Ο λογιστάκος προσέφερε μέγιστο έργο στην ανακατανομή τού Πλούτου στην Ελλάδα.
    Οι Βιομήχανοι θα τού στήσουν αδριάντα...
    Μητσοτάκης-Σημίτης-Αλογοσκούφης...
    Οι Τρείς Καμπαλέρος πού έκαναν τούς φτωχούς-φτωχότερους.

  37. doperman avatar
    doperman 08/02/2009 20:12:48

    @ 36
    Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει!
    Το πρόβλημα είναι ότι οι άλλοι, οι "πραγματικοί" δεξιοί, έχουν αποκτήσει σύμπλεγμα κατωτερότητας με την ευφυία και πονηρία του "επίτιμου":
    Αυτή τη φορά δεν έρριξε την κυβέρνηση ο Σαμαράς, αλλά μάλλον θα τη ρίξει ο ίδιος ο Καραμανλής για να μη προλάβει να τον "ρίξει" η Ντόρα.

  38. donaE avatar
    donaE 08/02/2009 20:20:22

    ο Σαμαρας θα την πιασει...

  39. dimitris avatar
    dimitris 08/02/2009 20:23:44

    αν ο σημιτης ηταν λογιστης,εσυ εισαι μεγαλο νουμερο

  40. dimitris avatar
    dimitris 08/02/2009 20:25:05

    ποσο νουμερο μπορει να εισαι ρε αυριανιστη.για λυπηση στην κυριολεξια

  41. Xase avatar
    Xase 08/02/2009 20:28:36

    @37 Σπυρο

    Συμφωνω και επαυξανω.

  42. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/02/2009 20:31:37

    Mπήκε ο Βιογράφος τού Σημίτη............
    Πρέπει να τούγραψε τήν ΄αυτοβιογραφία΄για να σκούζει σαν κλαμένη χήρα.

  43. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 20:39:18

    Οταν λέμε "σύγγραμα", εννοούμε την διατριβή του ή της σημειώσεις για τους φοιτητές του εμπορικού δικαίου;...ή κάτι άλλο;

  44. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/02/2009 20:45:15

    Αλήθεια, αυτό το τελευταίο ...πόνημα του αχαμνού λογιστάκου, με τίτλο "Η Κρίση", το ξεφυλλίσατε σε κανένα βιβλιοπωλείο; Ούτε καν για διπλωματική εργασία μεταπτυχιακού φοιτητή -όχι υποψήφιου διδάκτορα, όλα κι όλα!- δεν είναι κατάλληλο. Κι όμως, η διαπλοκή τού το εξέδωσε στο πιτς-φιτίλι, και του το υποστηρίζει με στημένες μαζώξεις-παρουσιάσεις. Και τρέχουν τα απανταχού εκσυγχρονιστικά εξαπτέρυγα να υποβάλουν τα Σέβη τους.

    Πληροφορίες ότι αυτές τις μαζώξεις τις διοργανώνουν οι Τσουκατοπανταγιάδες ελέγχονται ως ανακριβείς...

  45. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/02/2009 20:48:42

    Αληθεια εκείνος ο Πανταγιάς πού υπήρξε ο πρώτος ξεφτυλισμένος Ελληνας πολιτικός πού κατονόμασε την Κατεχόμενη Κύπρο ως Βόρεια Κύπρο πού βρίσκεται??

  46. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/02/2009 21:35:17

    Οι ηγέτες δεν κρίνονται αποσπασματικά, από επιμέρους πράξεις , έργα και ενέργειες.

    Κρίνονται από το πού οδήγησαν τις κοινωνίες οι κατευθύνσεις που έδωσαν και οι πολιτικές που ακολούθησαν.

    Κάποιοι το λένε «βλέπουμε το δάσος - όχι το δένδρο».

    Συνοπτικά η πολιτεία και η παρακαταθήκη του Σημίτη στους τρεις βασικούς τομείς, Εξωτερική Πολιτική, Οικονομία, Κοινωνία :

    1. Στα εθνικά θέματα, επέβαλε στάση διαρκούς υποχωρητικότητας απέναντι στην Τουρκία, αναβλητικότητας σε άλλες «διεκδικήσεις» ομόρων και διαδήλωσε στον διεθνή περίγυρο ότι η Ελλάδα δεν θα υπερασπισθεί ποτέ έμπρακτα τα συμφέροντα και τα δίκαιά της, αναιρώντας την πολιτική του Ανδρέα.

    Σαν συνέπεια η Ελλάδα μεταβλήθηκε στο «κλωτσοσκούφι» της περιοχής.

    Οι Τούρκοι, έχοντας αποθρασυνθεί πλήρως, για κάθε τακτικό στόχο τους επισείουν την απειλή πολέμου, και ολοκληρώνουν τη διχοτόμηση –για αρχή- του Αιγαίου.
    Σκοπιανοί και Αλβανοί, που ζουν σε μεγάλο ποσοστό από την Ελλάδα, προβάλλουν με ιταμό τρόπο ανιστόρητα αιτήματα.

    2. Στην Οικονομία,

    2.1 Παρέλαβε χρέος 114 δις € και σε 8 χρόνια το έφθασε στα 198 δις €, αύξηση 75%.

    2.2 Εισήγαγε ένα αδιαπραγμάτευτα ακριβό € σε μια αφημένη «ανοχύρωτη» κοινωνία και οικονομία, στο έλεος κερδοσκοπικών συμπεριφορών.
    Συνέπεια, η αύξηση των τιμών στα ευρείας κατανάλωσης αγαθά και υπηρεσίες από 100-500%, σε διάστημα 6 χρόνων.

    2.3 Η εξ αμελείας ή εκ προμελέτης δολοφονία στην υπόθεση του Χρηματιστηρίου εξανέμισε (μαζί με την απληστία, σαφώς) τις καταθέσεις των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, τους έστειλε όλους ομήρους στο τραπεζικό σύστημα και δημιούργησε την επόμενη «φούσκα», αυτή των ακινήτων.

    2.4 Μια άχρηστη Ολυμπιάδα, μια φιέστα για εργολάβους και μεσάζοντες.
    Ο λογαριασμός στον ελληνικό λαό : 12 δις €.

    2.5 Η συγκέντρωση του Κεφαλαίου σε πρωτοφανή επίπεδα, με 5 μεγαλοεπιχειρηματίες (νταβατζήδες) και 10 επιχειρηματικούς ομίλους να συγκεντρώνουν το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας στα χέρια τους.
    Καρτέλς και ανεξέλεγκτοι ξένοι συμπληρώνουν το οικονομικό τοπίο, με τους ιθαγενείς αμήχανους στην αρχή και αλαλιασμένους στη συνέχεια να προσπαθούν να εξασφαλίσουν τα στοιχειώδη.


    3. Στην Κοινωνία
    Βίαιη επιβολή «δυτικόφρονου» πολιτισμικού προτύπου και συντριβή της κοινοτικής πολιτικής παράδοσης του Ελληνισμού.
    Από-εθνικοποίηση, από-θρησκειοποίηση (χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των θρησκευομένων), λατρεία του αλλοδαπού στοιχείου= φθηνή εργασία, ΜΚΟ σε θεσμικό ρόλο, έξαλλοι ακαδημαϊκοί-, γενίτσαροι της ελληνικότητας.
    Απογείωση της φαυλοκρατίας και του lifestyle, ως πρότυπου για τις νέες γενιές.
    Αδήλωτη μετάβαση σε Οικονομία των Υπηρεσιών, «υπαλληλοποίηση» των Ελλήνων (από το 1994-2004 το ποσοστό των υπαλλήλων από 23% ανήλθε στο 42%).
    Ανεξέλεγκτη τηλεοπτική δικτατορία.

    4. Στην Πολιτική.
    Στημένο debate, με ένα βλάκα Έβερτ είναι η Αλήθεια.
    ΝΟΘΕΙΑ στις εκλογές του 2000.

    ***

    Υπήρξε σίγουρα πιστός τοποτηρητής και εφαρμοστής των ευρωπαϊκών επιδιώξεων στον ελληνικό οικονομικό και κοινωνικό χώρο.
    Σας αρκεί αυτό από έναν «Έλληνα» πρωθυπουργό ;

  47. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/02/2009 21:38:44

    Για το προσωπικό του ήθος, μια μόνο λέξη :
    Λουράκιας.

  48. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/02/2009 21:51:05

    Αρχαιοπτέρυγα, σε εκτιμώ ωσαύτως και το γνωρίζεις, δεν ανταλλάσσουμε φιλοφρονήσεις.
    Αλλά στο συγκεκριμένο : αδικεί το κριτήριό σου η αποσπασματική αποτίμηση.

    Τα αποτελέσματα της "Εποχής Σημίτη" είναι ήδη ορατά.
    Και το συλλογικό ένστικτο που τον έστειλε στη λήθη είναι αλάνθαστο.

  49. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 22:03:59

    "Λουράκιας" ; ; ;

  50. neos agrotis avatar
    neos agrotis 08/02/2009 22:05:01

    Ρε πουλησε την ελλαδα στους εβραίους με αντάλλαγμα την ενταξη στην ΟΝΕ. Βασική προυπόθεση το Κλέψιμο των χρημάτων του Ελληνικού λαου μέσω χρηματηστηρίου. Και τώρα δάνειο ακόμη και για να γ......... Αυτός είναι ο Σημίτης.

  51. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2009 22:11:41

    @46 Σπύρος
    Τουλάχιστον αυτός , ο Πανταγιάς , χάθηκε στο διάστημα...
    Ο Βουλγαράκης που επανεμφανίζεται σήμερα με άρθρο στην "Ε" που θα έπρεπε να βρίσκεται??

  52. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/02/2009 22:15:03

    52@Τiramola..

    Προφανής η απάντηση:Eκεί πού χάθηκε και ο Πανταγιάς...
    Υ.Γ.
    Καλά οι Πελέκηδες διώκονται...
    Αυτός ως σώγαμπρος έχει ΄ασυλία΄??

  53. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2009 22:23:31

    Η απάντηση είναι προφανής Σπύρο έλα όμως που δεν είναι έτσι...
    Περιμένετε σε κανα μήνα όλη η οικογένεια θα φωτογραφηθεί χαμογελαστή σε κάποιο ένθετο όπου φυσικά θα έχουν ξεπεράσει η θα το παλεύουν ακόμα να ξεπεράσουν την "περιπέτεια" που πέρασαν...

  54. Xase avatar
    Xase 08/02/2009 22:27:24

    50@ kanis

    Μαλλον δεν ξερεις την ιστορια και γιαυτο τα ερωτηματικα.
    Λοιπον ο Σημιτης ειχε ενα μαγαζι σε μια στοα στην Αθηνα. Το νοικιαζε σε ενα ρολογα ο οποιος δεν πηγαινε καλα. Ο Σημιτης του εκανε εξωση και επειδη ο ρολογας του χρωσταγε κατι νοικια ο Σημιτης του κατασχεσε καμια 500σαρια λουρακια ρολογιων. Το λουρακιας απο κει βγηκε. Αν δεν με απατα η μνημη μου ο πρωτος που το ειπε ηταν ο Σταθης της ελευθεροτυπιας.

  55. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2009 22:34:36

    Πάντως για τους νεότερους , για να έχουν όλη την εικόνα στην ιστορία του θα πρέπει να καταγραφεί και το γεγονός ότι επί δικτατορίας ήταν βαποράκι βομβών.
    Η αντιδικτατορική δράση ήταν έντονη.

  56. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2009 22:36:59

    Μαζί με τον Κακλαμάνη μέσα σε εκκλησία αντάλλασαν ίδιες τσάντες με διαφορετικό περιεχόμενο...

  57. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 22:57:15

    Αν και πέρασε το ποστ ας λαλήσω και εγώ γιατί η συνθηματολογική εμπάθεια εκλαμβάνεται ως τεκμηρίωση:
    Δεν τον ψήφισα ποτέ αλλά δεν έχει σημασία. Απλά τα πράγματα πάντα έχουν και την άλλη –κατά προφήτη-όψη τους:

    1)Στα εθνικά θέματα:
    «αναιρώντας την πολιτική του Αντρέα» ! ! Ο οποίος Αντρέας πριν «μεα κουλπα» είχε αναιρέσει την δική του πολιτική-
    «Η Ελλάδα μεταβλήθηκε σε κλοτσοσκούφι της περιοχής». Ως γνωστόν ο Μπερίσα δεν έθετε θέμα τσαμουριάς επι Αντρεα και οι σκοπιανοί δεν ονόμαζαν εαυτούς Μακεδόνες
    «Οι τουρκοι έχουν αποθρασυνθεί με την απειλή πολέμου»..ενώ ο Αντρεας ατρόμητος ψήφισε …υπερηφάνως και ελληνοπρεπώς στη Βουλή τα 12 μίλια…. (τα χάπια μου)

    2) στην οικονομία:
    «παρέλαβε χρέος 114 και έφτασε 198.» και τότε πώς ο Καραμανλής το άυξησε 90 και βρίσκεται στα 260? (ίσως ο νηπιος η ο αρχαιοπτέρυξ θα μπορούσαν να βρουν διαγραμματική απεικόνιση πότε υψώθηκε αποτίμα το δημόσιο χρέος-η θα το αφανίσουμε η θα μας αφανίσει έλεγε ο Αντρέας. πάντως δεν το αφανησε..)
    Εισήγαγε το ακριβό εβρό . ως γνωστόν το πανευρωπαϊκής αξία ς νόμισμα της δραχμής έπρεπε να έχει ισοτιμία 1/1 με το ευρώ (δεν αντέχει σε σχολιασμό αυτό)
    Χρηματιστήριο: Οντως ως άσχετος βαλκάνιος πολιτευτής του ξέφυγε και δεν ήξερε τι να κάνει. Ηταν προ ΟΝΕ και υπό την προοπτική της. Αλλά και η Πορτογαλία προ ΟΝΕ ήταν στις 3000 και πήγε στις 8.000 για να ξαναπέσει στα ίδια).Πάντως δεν είπε και ποτέ αγοράστε.
    «Άχρηστη Ολυμπιάδα»: η Βαρκελώνη γνώρισε μια πρωτοφάν άνθηση λόγω ολυμπιάδας. Οι πόλεις του κόσμου σκίζονται να τις φιλοξενήσουν . Στην Ελλαδα αποτέλεσε τουλάχιστον αφορμή για τα μεγάλα έργα. Αν βαλτώνουν φταίει ο επόμενος
    Η συγκέντρωση κεφαλαίου σε 5-10 είχε γίνει επί Αντρέα (Κοκκαλης., Λαμπράκης που ήθελε να κλείσει το μαγαζί και να πάει διευθυντής στη Μετροπολιταν οπερα., αλλά τον ξελάσπωσε ο Αντρέας με τους φόρους μας- οικοπεδακι Βήματος, αγορα 800 εκατομμύρια από Εθνική-τότε….) και επι Σημίτη είχαν πλέον το συγκριτικό πλεονέκτημα μεγέθους και τεχνογνωσία ςώστε να παιρνουν έργα
    3) Κοινωνία

    «βίαιη επιδρομή δυτικόφερνο πρότυπο». Ναι.Δεν πήγαινε στη Ριτάρα ούτε έκανε δηλώσεις «η συννεφιασμένη Κυριακή είναι ο Παρθενώνας του νέου ελληνισμού»- Αντρέας.
    Και τον δυτικότροπο τρόπο δεν τον έφερε η τεχνολογία της τιβι , MTV, μουσική κλπ

    Αυτοκριτική: είναι δυνατό να κάθομαι να επιχειρηματολογώ σε τέτοια

  58. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/02/2009 22:59:58

    @Ανώνυμος 13

    Η σχέση μάζας-ηγεσίας είναι διαλεκτική : ο ηγέτης αναδεικνύεται από τη μάζα και όταν παύει να την εκπροσωπεί απομακρύνεται.
    Ο Σημίτης ούτε αναδείχθηκε ούτε απομακρύνθηκε από τη μάζα. Εξ ου "δοτός".

    Θα σού δώσουν κάνα γραφειάκι στη Ναυαρίνου ή ως σημιτικός είσαι «στην απέξω» και πνίγεις τον πόνο σου στα blogs ;

  59. Σπύρος avatar
    Σπύρος 08/02/2009 23:04:56

    Επί Σημίτη υπολογίζεται ότι επιβλήθηκαν γύρο στούς 300 τόσους έμμεσους φόρους...Μιά απο τά ιδια δηλαδή ...
    Και παρέλαβε μιά Εξουσία απο τίς αεροσυνοδούς-ο Ανδρέας γάρ στο Ωνάσειο και βαρειά άρρωστος-έχοντας μεγάλη Κοινωνική Αποδοχή.
    Η Αποτυχία του προσμετράται ως ακόμα μεγαλύτερη γιατί οι προσδοκίες ήταν αυξημένες.

  60. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 23:05:02

    πρφοφητη το σχολιο του 13 ηταν πολιτικο
    το δικο σου προσωπικη επιθεση

  61. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/02/2009 23:05:48

    Ο Σημιτης ήταν λόγω νοοτροπιας και γνωριμιων στη Γερμανία ο άνθρωπος που ηταν ο καταλληλοτερος για την εισοδο της Ελλάδος στην ΟΝΕ.
    Φυσικά πολλοί ήταν και είναι αντιθετοι.Θα πρέπει όμως να ξέρουν ότι τα νομισματα όλων των γειτονικών χωρων έχουν υποτιμηθει τωρα 30-40%,οτι το ΔΝΤ είναι ο μπαμπούλας και σημερα υπάρχει συζητηση για είσοδο στην ΟΝΕ ισχυρων οικονομιών όπως της Δανίας και της Σουηδίας ακόμη και της Αγγλίας.
    Από εκει και πέρα οι αβαριες που έκανε σε άλλα θέματα ήταν αναγκαστικές.
    Βέβαια δεν τα έκανε όλα καλά.Το λάθος ήταν στη μετάβαση από το ευρω στη δραχμή-έπρεπε να υπαρξει υποχρεωτική αναγραφη των τιμων και σε δραχμες για πέντε χρόνια.

  62. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 23:06:11

    @55 Xase

    Ευχαριστώ, δεν την είχα ακούσει την ιστορία. Σκέτη μιζέρια για "σοσιαλιστή" ηγέτη!

  63. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 23:09:41

    @63!δεν είναι ετσι. επί τρία χρόνια δεν του πλήρωνε ενοικιο εκβιαστικά με την λογική ότι δεν θα τολμίσει να με διωξει γιατι θα εξευτελιστει. εσύ θα τον άφηνες?
    δεν με νοιάζει τι νομίζετε αλλα δεν τον ψηφισα ποτε. η παραχαραξη πραγματων και καταστασεων με πειράζει γιατί γίνονται τα εθνικά μα ςάλλοθι

  64. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2009 23:24:42

    Τέτοια κριτική δεν έχει δεχτεί ούτε ο Μητσοτάκης ούτε ο Καραμανλης ο Β΄...
    Δεν πάω να αθωώσω τον Σημίτη λόγω αθλιότητας και ανικανότητας αντιστοίχως αλλά αγαπητοί συνομιλητές...έλεος...

  65. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/02/2009 23:38:17

    @ tiramola
    Η κριτική που δεχεται ο Σημιτης είναι κυριως εξ αριστερών.Το μίσος εναντίον του, μου θυμιζει το μισος των ακροδεξιών κατα του Καραμανλή του Α΄επειδη φυλάκισε τους χουντικους και νομιμοποιησε το ΚΚΕ.
    Σε αυτον βλέπουν το τέλος του αρχικου ΠΑΣΟΚ και τη δημιουργια του σημερινού.Κατα τη γνωμη μου ομως αυτά ήταν αναπόφευκτα.Το 1989 και η καταρρευση του ανατολικού μπλοκ άλλαξαν τη διεθνη κατασταση.
    Οσοι διαμαρτυρονται για το Σημιτη θα πρέπει να τον συγκρινουν όχι με τον Ανδρέα της δεκαετιας του 80 αλλά τον Ανδρέα του 93-96.
    Υπενθυμιζω ότι το ΠΑΣΟΚ ψηφισε στη Βουλή επί Ανδρέα τη Συνθηκη του Μααστριχτ και ο Ανδρέας τοποθετησε υπουργο οικονομικών τον Αλέκο Παπαδόπουλο για να αρχισει το φοροκυνηγητο ώστε να εκλπηρωθουν οι οροι της,πραγμα που συνεχισε ο Σημιτης ενω δεν υπάρχει ιχνος αντιαμερικανισμού στον Ανδρέα της εποχής 93-96.

  66. Factorx avatar
    Factorx 08/02/2009 23:39:54

    1. Το όνομα του Σημιτη επανέρχεται στην επικαιρότητα απο τους φίλους του της διαπλοκής και ως μεταβατικός πρωθυπουργός σε κυβέρνηση ενότητας και για την προεδρία

    2. Το κοκκαλισταν το ξεχνάμε;

    3. Γίνεται ο Τσουκάτος, ο Μαντελης κλπ που ειναι πρωτοπαλίκαρά του να πρωταγωνιστούν στην Ζήμενς κι αυτός να μην ήξερε τίποτα;

  67. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2009 23:43:02

    Κατά την άποψη μου στο ερώτημα επιτυχημένος ή αποτυχημένος η απάντηση κρίνεται ανάλογα με το πως αντιμετωπίζει κανείς το ερώτημα.
    Πρωθυπουργος ή πρωθυπουργος σοσιαλιστικού κόμματος?
    Ως προς το σκέτο πρωθυπουργός θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πετυχημένος , ένας ανθρωπος του μέτρου που έβαλε προταιρεότητες που θεωρούσε σημαντικές και τις πέτυχε αφού είναι δεδομένο ότι "δούλευε".
    Ένας πρωθυπουργός του αυτονόητου αστικού μέτρου...
    Ως πρωθυπουργός σοσιαλιστικού κόμματος...
    είναι γνωστό ότι ανθρωποι του μέτρου δεν μπορούν να εκφρασουν πρωτοπόρες πολιτικές αναζητήσεις σοσιαλιστικού περιεχομένου...

  68. kanis avatar
    kanis 08/02/2009 23:50:48

    @63 Τρία πουλάκια

    Αλλο η λύση του μισθωτηρίου, άλλο τα λουράκια!
    Είναι θέμα αξιοπρέπειας!

  69. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 23:54:26

    ΦΑκτορ.
    1)Αλλο ο Μαντέλης-γιαυτό να κριθεί
    2) το κοκαλισταν ανδρωθηκε επι Ανδρεα
    3) Το θέμα Τσουκάτου , νομίζω ότι εσυ το ξέρεις, διαπερνάει όλα τα κόμματα. Δυστυχώς σίγησε για πάντα στα σκαλοπάτια της ερωμένης του ο νεοδημοκράτης πρωην διοικητής ταμείου. Αν ζουσε θα μαθαίναμε..ομορφάδες...

  70. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 08/02/2009 23:57:04

    @ 69 Συμφωνώ. εχει και άλλες αδιανόητες μικροπρέπειες. δημοσιογράφος ετοιμάζει βιβλίο με τις αδιανόητες μικροπρέπειες του σε προσωπικό επίπεδο. θα γελασει και το παρδαλό κατσίκι-αλλά είναι άλλα αυτα και άλλα οι πολιτικές που του καταλογίζουν

  71. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2009 23:57:12

    Τις πρωτοπόρες πολιτικές αναζητήσεις σοσιαλιστικού περιεχομένου θα τις εκφράσει όπου νάναι ο άνθρωπος με το μουστάκι!!!!!!!

  72. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2009 23:59:21

    @ tiramola

    "πρωτοπόρες πολιτικές αναζητήσεις σοσιαλιστικού περιεχομένου"
    Η σοσιαλιστική σου αμβλυωπία σε κάνει να βλέπεις ό,τι θατσερικό ως πρωτοπόρο? Πρωτοπορία ήταν οι απασχολήσιμοι? Πρωτοπορία στην πχιότητα?

  73. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 00:00:08

    @ Τιραμόλα
    κόψε κατι. σε βλεπω να αυτοκτονείς απο απογοητευση. πρωτοπορες αναζητήσεις διεθνοποιημένων ΜΚΟ θα κανει το μουστακι

  74. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/02/2009 00:00:28

    Ο Ροζάκης πού ήταν υφυπουργός τού Σημίτη και τώρα προϊσταται κάποιου Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ήταν ολόϊδιος με την σημερινή Ντόρα...

    Απο την άλλη τον Σημίτη τον αγαπάει και ο Ψυχραιμία...
    Λογικό και καθόλου μεμπτό αλλά απολύτως ενδεικτικό...
    Ηταν ο απόλυτος ηγέτης τής Δεξιάς...
    Θάθελαν να έχουν έναν Σημίτη στην Ν.Δ.
    Οσο για τον Ανδρέα του 93-96 επί τής ουσίας δέν υπήρξε Ανδρέας αλλά τό φάντασμά του...
    Αλλοι κυβερνούσαν...
    Δεν ειμασταν μικρά παιδιά τότε και καλο θάταν να μην γράφονται ανακρίβειες...

  75. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/02/2009 00:09:07

    @ Σπυρος
    Οχι και μεγάλη αγάπη.Πάντως παραδεχομαι οτι η μονη φορα στη ζωη μου που ψηφισα ΠΑΣΟΚ ήταν το 1996.
    Τωρα το θέμα είναι αν υπηρχε αλλη δυνατη πολιτικη στη δεκαετια του 90.
    Οι αποψεις του ΓΑΠ κατα τη γνωμη μου δεν διαφερουν από του Σημιτη,απλώς η εποχή τωρα προσφερεται για περσσοτερο κρατικο παρεμβατισμό παγκοσμιως αλλά οσοι νομιζουν ότι θα επαναληφθει η εποχή Ανδρέα πεφτουν εξω.
    Εγραψα και σε άλλο ποστ ότι η ΝΔ του 74-81 έκανε κρατικοποιησεις (ΗΣΑΠ,Ολυμπιακή,λεωφορεια,Εμπορική-ΙΟνική κλπ) ενω το ΠΑΣΟΚ της δεκαετιας του 90 ιδιωτικοποιησεις.
    Ενας τραπεζικος της Ιονικής που κρατικοποιηθηκε επι Καραμανλή του Α' και ιδιωτικοποιηθηκε επί Σημιτη τι θα πρέπει να πιστευει;Οι εποχες αλλάζουν.

  76. tiramola avatar
    tiramola 09/02/2009 00:10:11

    "Η ενδυνάμωση της Δημοκρατίας μέσω της Διαβούλευσης"

    Άρθρο του Γιώργου Α. Παπανδρέου στην 'International Herald Tribune' με θέμα: "Η ενδυνάμωση της Δημοκρατίας μέσω της Διαβούλευσης"

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    Factorx: άσχετο με το post και φοβάμαι οτι το κάνεις για να αποπροσαντολίσεις τη συζήτηση. Να μην επαναληφθεί παρκαλω. Γραψε άρθρο αν θες και αν μας αρέσει θα το ανεβάσουμε

  77. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 00:13:07

    @: τιραμολα σε συμπονω. αλλά ειναι κοπυ πειστ όπως αυτο που έκανες εσυ...ψηφισε τον αλλα συνελθε λιγο..

  78. tiramola avatar
    tiramola 09/02/2009 00:14:10

    Κάτι τέτοιο εννοούσα τρια πουλακια στον συλλογισμό μου στο 68...

  79. Factorx avatar
    Factorx 09/02/2009 00:17:48

    @τρια πουλακια καθονταν: Να μην λέμε ο,τι θέλουμε και να μην γράφουμε άμα δεν ξέρουμε. Ο Ανδρέας ήταν μέχρι το τέλος του φίλος των Βραδινογιάννηδων - δες ποιος στήριξε μετά την Μιμή για να μαθαίνεις. Ο Κόκκαλης κυριάρχησε στον ΟΤΕ επι Οικουμενικής χάρις στον Μητσοτάσκη και τον Φλωράκη. Στη συνέχεια και η ΝΔ επι Μητστοτάκη - Έβερτ και το ΠΑΣΟΚ επι Σημίτη ήταν Κοκκαλιδστάν. Αυτό δεν αμφισβητείται και θεώρησέ το δεδομένο. Η άνοδος του Καραμανλή προς την εξουσία είναι απόλυτα διασυνδεμένη (διαπλεγμένη αν θες) με την κόντρα εξουσίας Βραδινογιάννη - Κόκκαλη

  80. Σπύρος avatar
    Σπύρος 09/02/2009 00:18:37

    Ψυχραιμία@
    Στην Ελλάδα δεν έχει σημασία τί λές αλλά ποιού Κόμματος προϊστασαι..
    Βρέθηκε ο Σημίτης στο ΠΑΣΟΚ και όσοι υμνούσαν τον Ανδρέα και έβριζαν τον Σημίτη την δεκαετία τού 80 έγιναν οπαδοί του ,αρκεί πού κέρδιζε...
    Κέρδισε ο Μητσοτάκης τίς εκλογές μέ την Ν.Δ.και οι ίδιοι πού τον αποκαλούσαν ΄Ξένο Σώμα΄ξαφνικά τον ηράσθησαν.
    Το 1996 ο Σημίτης είχε μεγάλη υποστήριξη γιατί ο προηγούμενος χρόνος παρέπεμπε στον Μεσαίωνα...
    Κυβερνούσαν οι Μιμές και οι Αστρολόγοι..Πλήρης Παρακμή.
    Λογικό λοιπόν οι περισσότεροι Ελληνες να προσδοκούν απο έναν ΄νορμάλ΄Ανθρωπο σε σχέση μέ τις αεροσυνοδούς και τούς αστρολόγους,μερικές τουλάχιστον διαρθρωτικές αλλαγές...
    Ομως ακολούθησε την Ευρωπαϊκή Σοσιαλδημοκρατία στήν ΄συντηρητική της στροφή΄ και δέν δημιούργησε δομές Κράτους Δικαίου...
    Επίσης μερίδα τής ΄Αριστεράς΄τον ηράσθη σφόδρα...
    Βλέπε τίς ΄μεταγραφές΄πού έγιναν επι ημερών του αλλά και την πλήρη ταύτιση ΄αριστερών΄σέ ολα τά Εθνικά Θέματα...
    Ο δικός του άνθρωπος Ροζάκης συνεχίζει το ΄έργο΄στά Ευρωπαϊκά Δικαστήρια...

  81. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 00:26:57

    ναι ρε φακτορα. αλλα για να φτασει ο κοκκαλης από το μπακάλικο που είχε με τον Βουδουρη, να γίνει σουπερμαρκετ ωστε να τον κανει μετά η οικουμενική πολυεθνικη, βρηκε έδαφος στο ΠΑΣΟΚ του ΑΝδρέα( στη φαση που γίνεται από μπακαλικο σουπερ μαρκετ)

  82. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 00:28:19

    τα υπολοιπα τα ξερω ολα

  83. Orestios avatar
    Orestios 09/02/2009 00:28:23

    @ tiramola
    Καλοί κομπογιαννήτες είναι του λόγου τους.
    Πειράματα στην πλάτη του λαού. Και για αυτό κοκορεύεται το GAP?

  84. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2009 00:41:23

    @ 61 3πκ

    "Ο Προφήτης της Υπανάπτυξης νοσταλγεί τον πατέρα-αφέντη του."
    Πολιτικότατο σχόλιο.

  85. "Κόκκινος Πάνος", πίτσες μπλέ avatar
    "Κόκκινος Πάνος", πίτσες μπλέ 09/02/2009 01:35:22

    Τι καλά που θα ήταν όλα (και θα είμασταν κι εμείς καλύτερα), άν δεν υπήρχε Σημίτης πρωθυπουργός! Άν από τον άρρωστο Ανδρέα Παπανδρέου είχε παραλάβει φυσιολογικά ο ...Τσοχατζόπουλος και μετά (κατευθείαν, στις πρώτες εκλογές) ερχόταν γρήγορα ο Καραμανλής ο Β' ο Ραφήνειος; Ή, για φαντάσου, ...ο Έβερτ;
    Μπρρρ....
    Εντάξει, μη χτυπάτε, μια υπόθεση εργασίας έκανα!

    Έχουμε χάσει νομίζω, ως σχολιαστές και ως μπλόγκ (πλειοψηφικά εννοείται) οποιαδήποτε επαφή με την πραγματικότητα! Ζούμε στην καρακοσμάρα μας, και το περριρέον χάλι είναι εξηγήσιμο και μας αξίζει.

  86. kanis avatar
    kanis 09/02/2009 01:40:22

    Πρόεδρος Δημοκρατίας : Σημίτης Κ.
    Αρχηγός ΝΔ : Μπακογιάννη Ντ.
    Αρχηγός ΠΑΣΟΚ: Παπανδρέου/Βενιζέλος/Διαμαντοπούλου

    Πρωθυπουργός : Τι σημασία έχει;


    Η δουλειά να γίνεται....

  87. "Κόκκινος Πάνος", πίτσες μπλέ avatar
    "Κόκκινος Πάνος", πίτσες μπλέ 09/02/2009 01:50:24

    @ 87
    Τώρα γίνεται ακόμα πιό καλά...
    Εκλογές το 2011. Μη χάσουμε πριν την ώρα του το κελεπούρι, τους φίλους του, και τους κουμπάρους του.
    Και που ξέρεις; Μέχρι τότε μπορεί να τα έχει βρεί και ο Καρατζαφέρης με τους καλόγερους (και να τον θέλει ο Ψυχάρης για συγκυβερνήτη στο "αεροπλανάκι").

  88. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2009 01:56:51

    @58 3πκ

    Ή δεν θέλεις ή δεν έχεις συμφέρον να δεις την ποιοτική χειροτέρευση της ελληνικής κρατικής υπόστασης και κοινωνίας κατά την περίοδο διακυβέρνησης Σημίτη, σύνθετο αποτέλεσμα των πολιτικών και οικονομικών επιλογών του.

    Η ευημερία ορισμένων στενών "καστών", σύμβουλοι γενικώς, χρηματοπιστωτικά, κατασκευαστές, δημοσιοϋπαλληλική νομενκλατούρα, ακαδημαϊκή ιντελλιγκέντσια, ΜΜΕ κλπ και η μερική διάχυση της ρευστότητας αυτών σε παρασιτικές υπερκαταναλωτικές δραστηριότητες δεν συνιστά "Πρόοδο".
    Ανήκεις σ’ αυτούς ; Σε καταλαβαίνω. Δεν ανήκεις; Είσαι κορόιδο.
    Και δεν είναι επίθεση.


    1. Η αναίρεση της πολιτικής Ανδρέα δεν είναι μόνο δικό μου συμπέρασμα αλλά και του πτεράρχου ε.α τέως ΥΠΕΘΑ Ν. Κουρή.
    Τώρα, αν χώλαινε μία (και δύο..) η πολιτική Ανδρέα, υπολόγισε πόσο χώλαινε η πολιτική Σημίτη !!

    2. Καμμία χώρα με το μέγεθος και το χρέος της Ελλάδας δεν ανέλαβε Ολυμπιάδα.

    Η Ισπανία είναι 4πλασιο μέγεθος, αποικιοκρατική δύναμη και αυτοκρατορία μέχρι πρόσφατα ιστορικά, με την μισή Υφήλιο στην οικονομική, γλωσσική και πολιτισμική επιρροή της.
    Και αυτοί, πάλι, πήγαν φαλιμέντο.
    Μην μπερδεύεις την ελληνική αρπακτικότητα και έλλειψη μακρόπνοου σχεδιασμού με το ότι έπασχε καθαυτή η ανάληψη. Αλλά και αυτά (η αρπακτικότητα και έλλειψη μακρόπνοου σχεδιασμού) αποτελούν μόνα τους το κατεξοχήν αντεπιχείρημα.

    Η Ολυμπιάδα της Ατλάντα κόστισε 1,7 δις $.
    Σε μια αυτοκρατορία με ΑΕΠ 12 τρις $.
    Δηλ. το 0,00014 του ΑΕΠ.
    Η Ολυμπιάδα της Αθήνας κόστισε 15 δις $.
    Σε μια χώρα με ΑΕΠ, τότε, περ. 180 δις $.
    Δηλ. το 9% του ΑΕΠ.
    (Στοιχεία εφημ. ΕΞΠΡΕΣ)

  89. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2009 02:09:15

    @89 Ανώνυμε, σε πόνεσε πολύ ;

  90. tony avatar
    tony 09/02/2009 02:14:04

    Εζησα δύσκολα στις μέρες του άλλα τον εκτιμώ.
    Εταξε πολλά έκανε λίγα,άλλα τουλάχιστον έκανε.
    Ηταν λίγος.Ναι ήταν λίγος αλλά ήταν.
    Μετά πέσαμε στο απόλυτο κενό
    με τον Χατζηγάκη υπουργό.
    Είχε τον λαό με τό μέρος του,είχε την δύναμη και έκανε πίσω.Ηταν λίγος τον ψήφησα και το μετάνιωσα.
    Περίμενα περισσότερα από αυτόν.Μπορούσε.Ειχε μια μοναδική ευκαιρία που την σπατάλησε με μια λογιστική λογική.Δεν ήταν λίγος απέναντί μου.
    Ήταν λίγος απέναντι του.
    Εγώ τον ψήφησα για πολύ.
    Και αυτός βγήκε λίγος.
    Και αυτό θα τό κουβαλάει όσο ζει.Μετά ο λαός προτίμησε τον κανένα,αυτή είναι η τιμωρία του.
    Βέβαια εμείς πληρώσαμε πολύ ποιο ακριβά τον λίγο που συστήθηκε για πολύς άλλα τί να κάνεις αυτή είναι η ζωή.
    Αγαπητέ κ.Σημήτη αν τυχόν και το διαβάσετε. Αυτο μου έμεινε από εσάς,και είναι κρίμα γιατί σας πίστεψα,σας ψήφησα,και παρ όλα αυτά για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να τον εξηγήσω συνεχίζω να σας εκτιμώ.

  91. kanis avatar
    kanis 09/02/2009 02:28:58

    Οπως λένε και για τα δελτία ειδήσεων στην ΤΒ, σημασία έχει να έχεις καλό lead-in, για να κάνεις καλά ποσοστά. Ο Σημίτης είχε. Ο ΓΑΠ όχι.

  92. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 09/02/2009 09:47:04

    Προφητη παντα ποσωποποιείς τις πολιτικές αντιθεσεις?

  93. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2009 10:18:22

    @95 3πκ

    "Ποιος μιλάει;.
    Και από ποια θέση;"
    Νίτσε

    Διευκρινίζω, μην τυχόν έγινε παρανόηση, ότι το "είσαι κορόϊδο" σημαίνει "αν δεν ανήκεις στις στενές κάστες που ωφελήθηκαν από το καθεστώς Σημίτη είσαι κορόϊδο που τον υποστηρίζεις".

    Αυτή είναι η πολιτική άποψή μου για οποιονδήποτε εμπίπτει στην κατηγορία "υποστηρίζω ένα φαύλο καθεστώς από το οποίο δεν ωφελήθηκα ".

    Αν εσύ βλέπεις σε αυτό προσωπική αντιπαράθεση θυμίζω ότι δεν ακολούθησα στα "απαξιωτικά" υπονοούμενα : "αυτοκριτική : είναι δυνατό να κάθομαι να επιχειρηματολογώ σε τέτοια".

  94. koinos_nous avatar
    koinos_nous 09/02/2009 11:53:23

    Να θυμίσω ένα δημοσίευμα από το ΦΕΚ του 2001 ή του 2002 (δεν θυμάμαι ακριβώς) επί πρωθυπουργίας Σημίτη.
    Ρεπορτάζ της ΝΔ έγραφε ότι ο τότε αρχηγός της ΝΔ ΚΚ έλεγε στα στελέχη της ΝΔ εκτός απο τον Σημίτη να χτυπούν και το giorgo επειδή αυτός θα ήταν ο επόμενος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ.

  95. Froiksos avatar
    Froiksos 09/02/2009 11:55:58

    Πολλά σχόλια...Μπράβο !
    Πολύ καλές αναλύσεις από ΠΡΟΦΗΤΗ!
    Καλές αναλύσεις από τρία πουλάκια.
    Καλές αναλύσεις και από άλλους. Ο καθένας προσέφερε με τον τρόπο του.

    Αν ενώσουμε τα σχόλια ΠΡΟΦΗΤΗ και Τριών πουλακίων :) θα δούμε αρκετά καθαρά.

    Ο Σιμήτης ήταν δοτός δότης....
    Αλλά παρόλ'αυτά για τα μεγάλα κακά δε φταίει τόσο αυτός όσο οι προηγούμενοι...Συχωρεμένοι να ναι, αλλά εμάς μας έκαψαν!

    Όμως ποιος δε μπορεί να καταλογίσει σε αυτόν το νόμο για το Πετρέλαιο, τις Ελληνοποιήσεις και τις δηλώσεις για την υποτιθέμενη άνοδο του χρημα(τοστ)ηρίου! Δύσκολα θέματα

    Οι αλήθειες όπως λέει και ο αλήθειας δεν είναι αυτές που γράφει..Όχι είναι ότι όλοι προσπαθείτε να δείτε από άλλη οπτική και να δικαιολογήσετε ή όχι τα αδικαιολόγητα. Ψήφοι Ψήφοι, ο καθένας υποστηρίζει τη πολιτική που ψηφίζει και τη θεωρεί λίγο πιο σωστή... Για να μην αγχώνεστε αν ψηφίζετε σωστά σας λέω ψηφίζετε όλοι λάθος. ΟΛΟΙ.

    Μετά και από τον κ. Κ.Κ. θα αρχίσουμε να λέμε τί λάθη και τί σκάνδαλα έγιναν και ποιός φταίει....

    Αν δε θέλουμε να μιλήσουμε για υπόγειες καταστάσεις,δολοπλοκίες, προδοσίες κτλ..Αυτό που φταίει είναι το βαθύ, απαίδευτο κράτος δημοσίων κατά βάση υπαλλήλων και ανθρώπων με διοικητική εξουσία, που δημιούργησε ο Αντρέας.

  96. Helmut avatar
    Helmut 09/02/2009 12:01:58

    Η (πικρή) αλήθεια είναι ότι μπορεί ο Σημίτης να είχε πολλά στραβά, αλλά ήταν ο καλύτερος (ή λιγότερο χειρότερος) πρωθυπουργός που είχε η Ελλάδα μετά τον Ράλλη.

    Όσοι "θυμούνται" τον Ανδρέα ως μέγα ηγέτη πραγματικά αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να πάνε για εξετάσεις για Αλτσχάϊμερ...

  97. koinos_nous avatar
    koinos_nous 09/02/2009 12:16:41

    Το Ααρών Αβουρής ισχύει;

  98. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/02/2009 12:49:46

    Εάν μου επιτρέπετε, λίγη προοπτική.
    Αν συζητούσαμε για το αν ο Ρωμανός ο Δ' ήταν καλός ή κακός αυτοκράτωρ, δεν θα υπήρχε ούτε πάθος, ούτε υποκειμενικότητα. Ο Ρωμανός ο Δ' έχασε την μάχη του Ματζικέρτ, και θεωρείται το μέγα ιστορικό γεγονός στην Βυζαντινή αυτοκρατορία.

    Ο Σημίτης είναι πρόσφατος και ζει. Δεν έχασε το Ματζικέρτ, αλλά διαβάζοντας εδώ έχασε πολλά ή/και κέρδισε πολλά. Είναι υποψήφιος; Δεν αρέσει; Δεν τον ψηφίζουμε.

    Έτσι το βλέπω εγώ απλοϊκά, και αναρωτιέμαι... τι μπορεί να κάνει για μένα ο οποιοσδήποτε, είτε είναι ο Προβόπουλος είτε ο Σημίτης, είτε υπουργός είτε εστιάτορας, στους μήνες που έρχονται. E pluribus unum! (και μην αρπαχτείτε, δεν είναι αμερικανιά, σημαίνει είμαστε όλοι μαζί στον λάκκο με τα σκα_ά.)

  99. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/02/2009 14:07:12

    Αρχ-ρυξ, επιμένω γιατί είναι γνωστό ότι κατα βάθος ομονοούμε.

    Ο Σημίτης, παρόμοια με τον Ρωμανό, έχασε καθοριστικές μάχες.
    Δεν θέλω να παραστήσω τον ιστορικό του μέλλοντος, αλλά τουλάχιστον τα Ίμια και η Μαδρίτη θα αναδειχθούν η κρίσιμη καμπή στις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

    Το δε Χρηματιστήριο σε συνδυασμό με τον χειρισμό του Ευρώ υπήρξε η κρίσιμη καμπή στην ελληνική οικονομία. Το ζούμε.

    Όταν, όπως γνωρίζεις, οι άνθρωποι θυμούνται την υπόθεση της ολλανδικής τουλίπας, της πρώτης χρηματιστηριακής «φούσκας», από τον 17ο Αιώνα, θα ξεχαστεί ο Σημίτης;

    Το ότι η Ιστορία αύριο θα "αδρανοποιήσει" τις σημερινές πολιτικές απόψεις και θα τις μεταβάλει σε ψυχρές ιστορικές διατυπώσεις δεν σημαίνει ότι τώρα, που έχουμε τον κερατά ζωντανό μπροστά μας, δεν πρέπει να οργιζόμαστε.

    Αυτό ακριβώς είναι, κατά τη γνώμη μου, η "αμερικανιά" : η διάχυτη βλακώδης ευγένεια που δεν αποδίδει ευθύνες στους ενόχους, γιατί οι πολίτες έχουν αποβλακωθεί από την τηλεόραση και την έλλειψη διεκδικητικού πνεύματος.
    Στην Enron τους έφαγαν τις συντάξεις κι αντί να τους φάνε το συκώτι έγιναν κουνελάκια στο Playboy.

    Τι μπορεί να γίνει...
    Omnia sunt communia
    Μπορεί η κοινωνία να το εφαρμόσει, περιορισμένα, σε απλά πράγματα ;

    Έκανα ένα πείραμα. Βγήκα ένα Σάββατο πρωί να πάω για καφέ σε ένα μέρος 3 χλμ από το σπίτι μου. Μια ευθεία διαδρομή είναι.
    Έκανα ωτο-στοπ. Με αξιοπρεπή εμφάνιση, καμμία αφορμή να φοβούνται οι άνθρωποι.
    Σε μοναχικούς σταματημένους στο φανάρι χτυπούσα το τζάμι του συνοδηγού και ρωτούσα ευγενικά αν μπορούσαν να με πάνε λίγο παρακάτω. Όλοι είχαν κάποια δικαιολογία να μην ...
    Γύρισα και πήρα το αυτοκίνητο.

  100. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/02/2009 14:30:29

    και εγώ, αφού έστειλα το σχόλιο, σκεφτόμουν τα Ίμια... αλλά δεν έιμαι "αρχιστράτηγος"...

  101. "Κόκκινος Πάνος", πίτσες μπλέ avatar
    "Κόκκινος Πάνος", πίτσες μπλέ 09/02/2009 14:50:05

    Πάλι θα γίνω "κακός" για θυμίσω του "στραβού" το δίκιο (θυμηθήτε τα γυαλιά του Σημίτη, κάτω-κάτω πεσμένα στη μύτη, σχεδόν εκεί που θα ήταν κανονικά το μουστάκι):
    Παρ' όλα τα λεγόμενα, τα Ίμια είναι ακόμα Ελληνικό έδαφος.
    Το Βατοπέδι είναι;
    Ceyman Inselν laßen Grüßen, που θάλεγε και η Αλογοσκουφίτσα!

  102. KaryID avatar
    KaryID 09/02/2009 17:22:52

    Υπάρχει η διαπλοκή υπάρχει και η απροκάλυπτη λαφυραγωγία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.