#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/11/2012 21:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρόεδρος και πάλι στη ΓΕΝΟΠ ο Φωτόπουλος, με τις ψήφους και της ΔΑΚΕ!



Ο Νίκος Φωτόπουλος επανεξελέγη απόψε πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, με την υποστήριξη του ψηφοδελτίου υπό τον Κ. Κατσαρό (ως τώρα γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας) που προέρχεται από τη ΔΑΚΕ, αλλά με αποχή της επίσημης ΔΑΚΕ από την ψηφοφορία.

Τα επίσημα αποτελέσματα δεν έχουν εκδοθεί ακόμη, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Νίκος Φωτόπουλος, που ήταν ο πλειοψηφών σύμβουλος κατά τις αρχαιρεσίες που έγιναν στο πρόσφατο συνέδριο, στηρίχθηκε από τις λοιπές παρατάξεις πλην της επίσημης ΔΑΚΕ υπό τον Α. Καρρά και της παράταξης ΠΑΣΚΕ συνεργαζόμενοι υπό τον Γ. Αδαμίδη, που προέρχεται από το Σωματείο Σπάρτακος της Πτολεμαΐδας το οποίο έχει διαχωρίσει τη θέση του από τον Νίκο Φωτόπουλο.

Συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ανέφεραν στο ΑΜΠΕ ότι με τις έδρες της επίσημης ΔΑΚΕ, της ΔΑΚΕ του Κ. Κατσαρού και της ΠΑΣΚΕ-συνεργαζόμενοι (συνολικά 16) υπήρχε η απαιτούμενη πλειοψηφία για να σχηματισθεί προεδρείο, ωστόσο υπερψηφίστηκε το σχήμα υπό τον Νίκο Φωτόπουλο.

Στο θέμα παρενέβη απόψε ο γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Μανώλης Κεφαλογιάννης, επισημαίνοντας σε δήλωσή του μεταξύ άλλων: «Ουδείς και για κανένα λόγο δικαιούται να διαπραγματεύεται και να εκχωρεί αρχές, αξίες και ιδεολογικές αναφορές στη βάση προσωπικών μικροπαραταξιακών ή ακόμα και ιδιοτελών συμφερόντων, γιατί τότε διαπράττει σοβαρότατο πολιτικό και συνδικαλιστικό ολίσθημα. Λυπούμαι για τα στελέχη εκείνα του φιλελεύθερου χώρου, στα οποία οι εργαζόμενοι της βάσης, στις πρόσφατες αρχαιρεσίες της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ, έδωσαν τη δύναμη για να βρεθούν στο τιμόνι μιας οργάνωσης και μάλιστα ως πρώτη δύναμη, αυτά να διαπραγματεύονται, να παραχωρούν και να εκχωρούν στη βάση τιμαρίων και ιδιοτελών συμφερόντων».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ 02/11/2012 21:49:12

    ενας μοντερνος αρης βελουχιωτης με μισθο και συνταξη..

    επανασταση με ξενα λεφτα ξερω να κανω κ εγω ρε μαγκες

  2. Padron avatar
    Padron 02/11/2012 21:54:04

    Για κλέφτες να ψάξεις αλλού... Κρατάει γερά ο Παναγόπουλος ακόμα

  3. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/11/2012 21:54:59

    ''....της ΔΑΚΕ του Κ. Κατσαρού'' !Kαι διηγωντας τα να κλαις !Ουνα ρατσα ουνα φαρα ολοι οι συνδικαλησταδες !

  4. armageddon avatar
    armageddon 02/11/2012 22:08:03

    Ζήτω η ENERGA και η HELLAS POWER...

  5. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 02/11/2012 22:11:46

    Αυτός ο άνθρωπος σίγουρα γεννήθηκε με το χέρι υψωμένο και κραυγάζοντας...Θα τρελάθηκε η μητέρα του και οι γιατροί μόλις το είδαν.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Γιώργος Αχαιός 03/11/2012 02:36:42

      Αγκύλωση έχει πάθει...

  6. Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ avatar
    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 02/11/2012 22:15:04

    Ποιά ΔΑΚΕ και ποιά ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Η ιστορία έχει ήδη προχωρήσει μπροστά
    απ' όλους μας. Δεν χρειάζεται να το βασανίζουμε. Τα πράγματα έρχονται μόνα τους.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 03/11/2012 00:19:03

      Όποιος δεν το βλέπει

      Ή είναι τυφλός ή κάνει τον τυφλό...................

  7. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 02/11/2012 22:15:47

    Mετά γιατί κλαίνε σαν τις μωρές παρθένες για τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής που συνεχώς ανεβαίνουν ; Ε ; Γιατί ; Κρατικοδίαιτος ο Σύριζα και το Πασόκ, σε κρατικοδίαιτο μονοπάτι και η Ν.Δ. ; Να τα ξεχάσουνε αυτά γιατί θα τους τα ξεριζώσει τα αυτιά η κυρία από το Βερολίνο.

    • Lamproukos avatar
      Lamproukos @ ΛΥΚΟΡΝΙΟ 03/11/2012 00:28:58

      Να τα ξεχάσουνε αυτά γιατί θα τους τα ξεριζώσει τα αυτιά η κυρία από το Βερολίνο.

      Η «κυρία απ' το Βερολίνο» να κάνει κουμάντο σπίτι της. Και να επιστρέψει και όσα πήρανε ΠΡΩΤΟΙ ΑΥΤΟΙ δανεικά και αγύριστα.

      Και όχι μόνο στο Β' Παγκόσμιο ―από την αρχή του κράτους μας, όταν τρώγανε και πείνανε επί βαυαροκρατίας με τα πρώτα πρώτα δάνεια του Ελληνικού κράτους, και οι βασιλιάδες και συμβουλοί τους μας σκάσανε 2-3 χρεωκοπίες από τότε ήδη.

      Και όποιος δέχεται η κάθε «κυρία από το Βερολίνο» να κάνει κουμάντο, να πάει στο Βερολίνο.

      • monson avatar
        monson @ Lamproukos 03/11/2012 01:52:45

        και μετα ξυπνησε ο πανος...

  8. Enzo avatar
    Enzo 02/11/2012 22:19:41

    Σωστός ο παρατηρητής .
    Εδω εγκαινιάζει γραφεία σε όλη την χωρα η ΧΑ κάθε μέρα και αυτοι ειναι στο κόσμο τους .
    Ποια ΝΔ ; Οι φλωροι ; Οι ψεύτες ;

  9. alex23 avatar
    alex23 02/11/2012 22:38:38

    χασανε την δευτερη συνταξη, να μην χασουν και τα αλλα..ολοι μαζι να σωσουμε την μασα..

  10. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 02/11/2012 22:39:25

    Δημοσιουπάλληλοι των ΔΕΚΟ ψηφίζουν τον πρόεδρο τους που θα παλέψει για τα κεκτημένα τους, για την μονιμότητα τους και για την ατιμωρησία κάποιων παραπτωματιών συναδέλφων τους. Τι θέλατε να ψηφίσουν; Ποιος άλλος είναι καταλληλότερος; Οι αξίες της δικής τους ζωής να είναι εξασφαλισμένες και όσο για την Ελλάδα και τους έλληνες ποιός από αυτούς νοιάζεται; Να σας θυμίσω ότι όταν η Ολυμπιακή είχε καταρρεύσει και για 5 έτη έμπαινε μέσα επιβαρύνοντας το Δημόσιο κάθε καλοκαίρι το φροντιστές συνοδοί και πιλότοι έκαναν στάσεις εργασίας διεκδικώντας όλο και περισσότερα. Τον χειμώνα που τα αεροπλάνα πετούσαν με μόνο το 30% της πληρότητας τους έπαιρναν σειρά οι αχθοφόροι και οι καθαρίστριες. Όταν ξεπουλήθηκε η Ο.Α. στην MIG σαν σαράβαλο στον παλιατζή, ακόμη και η πιο νεότερη σερβιτόρα καμπίνας απαιτούσε αποζημιώσεις ίσες με ένα τεσσάρι διαμέρισμα στην Γλυφάδα.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 02/11/2012 23:53:17

      Κυριε Πολλατο,

      να συμπληρωσω οτι όταν η MIG αγόρασε την Ολυμπιακή βρήκε στο μισθολόγιο του αεροδρομίου των Ιωαννίνων πάνω από 1.000 άτομα!!!

      Χίλια άτομα για να διεκπαιρεώνουνε δύο πτήσεις ημερισίως (συγχωνεύονταν με τις άλλες δύο) με 70-80 επιβάτες η κάθε μία...!!!!!!

      Εβδομηνταεφτά (77) καθαρίστριες για ένα κτίριο 650 τ.μ.!!!
      Εξήντα (60) οδηγοί πούλμαν τη στιγμή που το αεροδρόμιο διέθετε όλα κι όλα τρία πουλμανάκια να παίρνουνε τον κόσμο από τα αεροπλάνα να τον πάνε στην υποδοχή!!!
      Εάν αναλογιστείτε οτι υπάρχει μόνο μία βάρδια ημερισίως και δουλεύουνε τρεις οδηγοί (από ένας σε κάθε πουλμαν), σημαίνει οτι οι 60 δουλεύανε από 2 ημέρες μηνιαίως έκαστος!!!

      Μιλάμε για το φαγοπότι του αιώνα...

      Κάθε βουλευτής που έβγαινε, έβαζε και καμιά 50αριά από το χωριό του στην Ολυμπιακή...
      Είχε γίνει σλογκαν: "δουλειά στο αεροδρόμιο"...

      Έχω ξαναπει οτι εάν δεν μείνουμε με 250.000 δημοσίους υπαλλήλους όλο κι όλο (δεν χρειαζόμαστε περισσότερο) δεν πρόκειται να ορθοποδήσουμε σαν χώρα.
      Θα εξαρτιόμαστε από τα δανεικά της Ε.Ε, του ΔΝΤ, των "αγορών" κτλ. για να έχουμε να τους πληρώνουμε...

    • trifon avatar
      trifon @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 03/11/2012 00:19:45

      ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ (Με ορισμενα συμφωνω) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΥΨΑΞΕΙΣ ,ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΑ 35 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΤΗ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ, ΕΣΥ ??

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 03/11/2012 06:36:22

      Και της το έδωσε το τεσσάρι στη Γλυφάδα ο Χατζηδάκης που βάζει τώρα τους συμβούλους του να γράφουν στα site ότι είναι ο μόνος που έκανε ιδιωτικοποιήσεις...

  11. Tassos avatar
    Tassos 02/11/2012 22:50:49

    Χρέος του Σαμαρά είναι να σπάσει την ραχοκοκκαλιά του παρασιτικού δημοσιουπαλληλικού παρακράτους. Γι' αυτό τον ψηφίσαμε. 8 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ!

    • ERASMUS avatar
      ERASMUS @ Tassos 03/11/2012 10:25:09

      Tassos .... ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΕΛΕΑ ...ΤΩΡΑ...
      ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΑΦΟΝ .... ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ......................... ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΟΒΑΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ............................................ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΟΒΑΡΟ ..................................

      • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
        ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ ERASMUS 03/11/2012 13:05:41

        Εντάξει μπορεί να μην είναι καθαρά και μπορεί να είναι πιο λίγα αλλά ας στείλει την μισθοδοτική κατάσταση για να μπει επιτέλους μια τάξη.

  12. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 02/11/2012 22:53:09

    Να ποιοί κάνουνε κουμάντο την Ελλάδα τα τελευταία 38 χρόνια (ιδιαίτερα τα τελευταία 31)...

    Συνδικάτα, συντεχνίες, δημόσιοι υπάλληλοι, κλειστά επαγγέλματα, εργολάβοι...

    Εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να εργαζόμαστε για αυτούς και να υπογράφουμε και μνημόνια για να διασφαλιστούνε οι μισθοί και οι συντάξεις τους...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Βασίλης Γκιώνης 02/11/2012 23:40:19

      Νε όλοι αυτοί, τα παιδιά της Αλλαγής!!!

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ Βασίλης Γκιώνης 03/11/2012 14:24:22

      Δακρύσαμε .

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Βασίλης Γκιώνης 04/11/2012 00:49:43

      Η βελόνα έχει κολλήσει επικίνδυνα.Τι δουλειά κάνεις που εργάζεσαι και πληρώνεις συνδικάτα, συντεχνίες ,δημόσιους υπαλλήλους, μηχανικούς, γιατρούς, δικηγόρους και εργολάβους μεγάλε ευεργέτη.

  13. ΞΕΝΑΧΟΣ avatar
    ΞΕΝΑΧΟΣ 02/11/2012 23:20:57

    Αν κάποιοι πιστεύουν πως αυτή η ΝΔ διαφέρει από το ΠΑΣΟΚ είναι αφελείς.

  14. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/11/2012 23:30:15

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥΡΗ ΕΧΟΥΝ

  15. CHRIS avatar
    CHRIS 02/11/2012 23:36:53

    Ποιος σας εμποδίζει να κόψετε τα 8,000 του Φωτόπουλου; Αλλά εδώ δεν αγγίζετε τους υπαλλήλους της βουλής. Γατάκια, ε γατάκια.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ CHRIS 03/11/2012 02:37:03

      Οι υπάλληλοι της βουλής δεν εξαιρέθηκαν. Ήταν μια ανακρίβεια του Ευαγγελάτου την οποίος ξεκαθάρισε ο Γραμματέας της Βουλής χθες.

      • CHRIS avatar
        CHRIS @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 03/11/2012 13:15:40

        Το σκεπτικο του ελεγχτικου συνεδριου που βγαζει αντισυνταγματικα καποια μετρα αλλα λεει ομως...

  16. arcane avatar
    arcane 02/11/2012 23:57:57

    Αυτόν ψήφισαν, αυτός βγήκε. Δικαίωμά τους δεν είναι να ψηφίζουν όποιον θέλουν;

    • monson avatar
      monson @ arcane 03/11/2012 01:54:44

      και δικο μας δικαιωμα ειναι να αηδιαζουμε με την υποκρισια του και τον τραμπουκισμο του.

      επιτελους κε σαμαρα βαλτε ενα τελος σαυτους τους αλητηριου που πανε την χωρα 100 χρονια πισω!!

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ arcane 03/11/2012 02:41:37

      Δικαίωμά τους είναι βέβαια, ας όψετε ο ψευτοΑνδρέας της Αλλαγής. Ωστόσο δεν είναι δικαίωμά τους να κατεβάζουν τον διακόπτη του ρεύματος όποτε γουστάρουν για να εξασφαλίσουν τα προνόμιά τους έναντι του άνευ προνομίων εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα που κοιμάται και ξυπνάει με την απόλυση πάνω από το κεφάλι του από την 1η ημέρα της πρόσληψής του!

  17. Karenin avatar
    Karenin 03/11/2012 00:17:12

    Οι εργαζόμενοι που τον εμπιστευονται σίγουρα γνωρίζουν καλύτερα απο εσας. Και δεν καταλαβαίνω απο που πέφτει λόγω σε μερικούς πως θα εκπροσωπηθουν οι εργαζόμενοι. Και όσοι σκούζουν για τους συνδικαλιστές δεν βλέπω δάκρυα για τα 300 εκτ. που εξαφάνισαν τα σικάγο μποις της ΕΝΕΡΓΟ.

    • monson avatar
      monson @ Karenin 03/11/2012 01:56:18

      γιαυτο θα παμε αλλα 200 χρονια πισω..

  18. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 03/11/2012 00:43:32

    Αν διαφωνούν κάποιοι με τις επιλογές των εργαζομένων τότε με την βοήθεια της τροϊκας να καταργηθούν με νόμο (εντελώς δημοκρατικά όπως και τα υπόλοιπα μέτρα των μνημονίων) οι εκλογές.ΖΗΤΩ Η ENERGA ΚΑΙ Η HELLAS POWER που ήταν μόνο η αρχή τους υπόλοιπους που θα ξεφυτρώσουν δεν θα μπορέσει να τους σταματήσει κανείς.Καληνύχτα και χαιρετίσματα.

  19. noldor avatar
    noldor 03/11/2012 00:57:43

    Έχω μία απορία όποιος από τους υβριστές των συνδικαλιστών επιθυμεί ας μου απαντήσει (δεν τους υπερασπίζομαι, απλά ρωτάω) ειλικρινά πιστεύετε ότι οι διοικητικοί και πολιτικοί τους προϊστάμενοι έτρωγαν λιγότερα από ότι οι ίδιοι παραχωρούσαν στους συνδικαλιστές, ή απλά τους τάιζαν για να κλείνουν τα μάτια στις μεγάλες ρεμούλες;

    • Tassos avatar
      Tassos @ noldor 03/11/2012 02:36:51

      Ολοι μέσα. Από κάπου πρέπει να αρχίσεις. Ας βγουν οι Φωτόπουλοι να πουν ποιοί τους ταϊζουν

      • noldor avatar
        noldor @ Tassos 04/11/2012 01:15:59

        Από τα ψηλά.

  20. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 03/11/2012 01:20:32

    Ας καταργηθούν με νόμο οι εκλογές για να μην βγαίνει ο Φωτόπουλος.Οι ιδιώτες που θα ασχοληθούν θα είναι το ίδιο αξιόποιστοι όπως αυτοί της ENERGA και της HELLAS POWER;ποιός έτσι όπως έχει διαλυθεί το κράτος θα δώσει τα εχέγγυα ότι οι ιδιώτες θα είναι αξιόπιστοι;

  21. Καλλιπολίτης avatar
    Καλλιπολίτης 03/11/2012 01:54:51

    Φωτοπουλε έρχεται η Χρυσή Αυγή και θα σε βάλει φυλακη...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Καλλιπολίτης 03/11/2012 02:38:34

      Μη σχίσετε κανένα καλσόν

    • Εν ενεργεία avatar
      Εν ενεργεία @ Καλλιπολίτης 03/11/2012 12:04:56

      Εννοείς τα αυγουλάκια που, όπως σε κάθε απεργία, θα είναι πάλι εξαφανισμένοι Τρίτη - Τετάρτη; Γιατί, καλές οι μαγκιές σε κανέναν πακιστανό, αλλά αυτοί οι εργάτες έχουν βαρύ χέρι.

  22. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 03/11/2012 08:52:13

    Γουστάρω ευθυγράμμιση νδούλας και τσύριζα. Έτσι ξεδιάντροπα, όπως κάνει το σύστημα εδώ και 38 χρόνια.

  23. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 03/11/2012 10:02:55

    Μερικοί δεν εννοείτε να καταλάβετε ότι η κυρία από το Βερολίνο μας δανείζει. Επίσης δεν καταλάβατε ότι μόλις σταματήσει να το κάνει αυτό θα αρχίσουμε να βαράμε ο ένας τον άλλο. Μήπως τελικά η ΑΠΟ-ΠΑΣΟΚΟ-ΠΟΙΗΣΗ αυτής της χώρας πρέπει να έρθει με μια άτακτη χρεωκοπία και να ολοκληρωθεί η άγρια προσαρμογή (αφού η ήπια επί Καραμανλή και η πρόταση για πάγωμα μισθών το 2007 δεν άρεσε στο πόπολο) ;

  24. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 03/11/2012 10:36:37

    Τελικά η λύση βρέθηκε να φύγει ο Φωτόπουλος, να μην μείνει ρουθούνι από συνδικαλιστή, να μην γίνονται εκλογές γιατί αυτοί οι παλιοεργαζόμενοι βγάζουν αυτούς που δεν θέλουμε, να πουληθούν τα πάντα σε ξένους επενδυτές (χάρη θα μας κάνουν) για να βρούμε την υγειά μας, να απολυθούν και καμιά 500.000 δημόσιοι υπάλληλοι (βάλε 800.000 να είμαστε μέσα).ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΧΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΙΚΡΑ ΛΑΘΑΚΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.Όταν γίνουν θα γίνουν όλα αυτά θα πέσει το μάννα εξ ουρανού ο καλός θεούλης δεν θα μας αφήσει αφού πλ΄΄εον θα είμαστε καλά παιδιά.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 03/11/2012 14:12:54

      Στο πνεύμα των σχολίων σας (και συμφωνώντας μαζί σας), το μόνο που έχω να πω είναι ότι ο νεοφιλελευθερισμός έχει κάνει τόσο καλά τη δουλειά του όσο καλά την έκανε η νεοταξίτικη, διεθνιστική προπαγάνδα. Το ότι το ένα αποτελεί οργανικό κομμάτι του άλλου (νεοφιλελευθερισμός και διεθνισμός και τα εργαλεία τους) και ότι και τα δυο μαζί εργάζονται για την οπισθοδρόμηση των λαών σε συνθήκες προ Β᾽ Παγκόσμιου Πολέμου (κατάλυση κοινωνικού κράτους, κατάργηση βασικών δικαιωμάτων, εκ νέου σκλαβοποίηση του εργατικού δυναμικού) δεν έχει γίνει αντιληπτό διότι μεταξύ άλλων έχουμε ξεχάσει ότι το κοινωνικό κράτος και οι σοσιαλιστικές οικονομίες αποτελούν ήδη ήπια καπιταλιστικά μορφώματα που δημιουργήθηκαν μετά το Β᾽ Παγκόσμιο Πόλεμο προκειμένου μεταξύ άλλων να μην διολισθήσει ολόκληρη η μαραζωμένη Ευρώπη σε οικονομίες τύπου σοβιετίας. Το κεφάλαιο λοιπόν έκλεισε μια συμφωνία με τα κράτη: ελεύθερη αγορά για το κεφάλαιο, διασφάλιση ορισμένων βασικών δικαιωμάτων για το εργατικό δυναμικό (υγεία, παιδεία, βελτίωση συνθηκών διαβίωσης, κλπ.). Τα κράτη θα ήταν οι θεματοφύλακες αυτής της συμφωνίας που σκοπό είχε να προστατέψει τα συμφέροντα του κεφαλαίου μέσω της επίτευξης ενός μίνιμουμ επιπέδου κοινωνικής ειρήνης (π.χ., απεμπόληση του κινδύνου κοινωνικών αναταραχών ή επαναστάσεων σαν αυτήν του 1917) και την ομαλή λειτουργία της οικονομίας.

      Αλλά τώρα ο κομμουνισμός δεν αποτελεί κίνδυνο πια. Οι σοβιετικές οικονομίες κατέρρευσαν και η κατάρρευση αυτή σε συνδυασμό με τα τεράστια λάθη που έπραξαν τα σοβιετικά καθεστώτα εις βάρος των λαών τους επέδρασαν αρνητικά στις συνειδήσεις των λαών. Κανείς ή σχεδόν κανείς πια δεν βλέπει θελκτικά το ενδεχόμενο της επανάληψης του πειράματος. Όχι ακόμη, τουλάχιστον. Τι συμβαίνει λοιπόν τώρα; Το κεφάλαιο δεν έχει εχθρό και του ξανάνοιξε η όρεξη. Η συμφωνία για την εγκαθίδρυση κοινωνικών κρατών, αυτή που έκλεισε μετά τον Β᾽ Παγκόσμιο Πόλεμο, του ξίνισε. Γιατί να κάνει παραχωρήσεις τώρα πια; Γιατί να αρκείται σε λιγότερα όταν μπορεί να τα έχει όλα; Και βάζει μπρος τα μεγάλα μέσα: μαζική μετανάστευση, αλλοίωση συνειδήσεων, απάλειψη ιστορικής μνήμης και εθνικών ταυτοτήτων και όλα τα συναφή. Μέσα σ᾽ όλα, επιμένει να πείσει τις κοινωνίες ότι το κοινωνικό κράτος και ο σοσιαλισμός (ο ήπιος καπιταλισμός, δηλαδή) επιβαρύνουν τις οικονομίες και διευκολύνουν τη διαφθορά των πολιτών (διάβαζε «εργατών») σε βάρος των αθώων και των άξιων και ότι η διαφθορά (ακόμη κι αν είναι διαφθορά των ολίγων) θα παταχθεί μόνο αν καταλυθεί η δομή που επιτρέπει στους ολίγους να διαφθείρονται και όχι με την εκκαθάριση (αλληγορικά μιλώντας) των ολίγων από τη δομή και την εξυγίανσή της προς όφελος των πολλών. Δηλαδή, σαν να λέμε «κάτω ο συνδικαλισμός επειδή ορισμένοι συνδικαλιστές είναι ή νομίζουμε ότι είναι κακά παιδιά», κι όχι «έξω τα κακά παιδιά από τον συνδικαλισμό». Και το πράγμα όπως βλέπετε δουλεύει άριστα. Φτάσαμε στο σημείο να γινόμαστε οι ίδιοι οι πιο φανατικοί επικριτές των δικαιωμάτων μας, όπως ακριβώς φτάσαμε στο σημείο να φωνάζουμε οι ίδιοι κατά της εθνικής μας ταυτότητας και ανεξαρτησίας για χάρη της ελίτ, η οποία αναζητά ακόμα πιο πρόθυμους σκλάβους, ακόμα φθηνότερα χέρια, ακόμα πιο ομογενοποιημένους πληθυσμούς. Κοπάδια, δηλαδή, να τα σέρνει με το καλάμι.

      Προπαγάνδα. Μεγάλη επιστήμη.

  25. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 03/11/2012 11:48:36

    Tη Μέρκελ πολλοί εμίσησαν, την κρατικοδίαιτη υπόσταση του νεοέλληνα ουδείς ! Αυτή η περιβόητη Ανάπτυξη όμως χρειάζεται και αλλαγή νοοτροπίας η ρημάδα, δεν θα έρθει με όρους δημοσίου - εκτός αν θέλουμε να είναι γιαλαντζί κι αυτή και να χάσουμε άλλα 40 χρόνια. Για τις ευθύνες πολιτικών προσώπων θα συμφωνήσω. Αλλά επειδή την τέχνη του να ρίχνουν σε άλλους τις ευθύνες τη γνωρίζουν πολύ καλά γι' αυτό τώρα που ήρθε η Μέρκελ κατέβηκε ο λαός στο δρόμο. Αυτοί που κατέβηκαν όμωσ δεν αναρωτήθηκαν να πουν : πότε και για πόσο καιρό η Μέρκελ κυβέρνησε την Ελλάδα ; Η Μέρκελ εμπόδιζε τα τελευταία 40 χρόνια τις επενδύσεις στη χώρα ; Αυτά και άλλα πολλά.

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ ΛΥΚΟΡΝΙΟ 04/11/2012 02:16:12

      Η ανάπτυξη θα γίνει με έλεγχο από το δημόσιο αλλιώς δεν θα λέγεται ανάπτυξη αλλά μπάχαλο κοινώς θα κάνει ο καθένας ότι του γουστάρει για να μην γράψω καμιά άλλη λέξη.Τώρα ποιο δημόσιο θα είναι αυτό που θα ασκεί τον έλεγχο είναι άλλο θέμα.Προφανώς ένα σύγχρονο δημόσιο ανεξάρτητο από πολιτικούς.Η κρατικοδίαιτη υπόσταση του Έλληνα θα σταματήσει μόνο όταν η χώρα αρχίσει να ΠΑΡΑΓΕΙ.

  26. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 03/11/2012 21:09:14

    Που το παράξενο;
    Η "αποσυμπίεση" στα 2 κόμματα έχει περάσει και στους συνδικαλιστικούς τους βραχίονες από την εποχή πού ο κ. Μανώλης έγινε "ηγέτης στο κόμμα" (μιλάμε για 2007...).
    Μετά τον κ. Νικολόπουλο, η "αποσυμπίεση" μετέτρεψε το ένα Boeing σε "στούκας".
    Το άλλο έχει ήδη προσθαλασσωθεί.

  27. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 03/11/2012 21:26:08

    Νομίζω όμως ότι ο καθένας μας ανεξάρτητα από το τι ψήφιζε ή ψηφίζει πρέπει να αναρωτιέται και το γιατί. Η εποχή που τρέχαμε σα ζαγάρια πίσω από σημαίες πέρασε ανεπιστρεπτί. Οι συνδικαλιστές πρέπει να βρούνε άλλη δουλειά να κάνουν αντί να πουλάνε εκδούλευση στους εργαζόμενους στηριζόμενοι σε ελεεινές εγκυκλίους που στόχο είχαν την κομματική πελατεία. Το κράτος με τη σειρά του να επιβάλλει διαφάνεια και αξιοκρατία πριν το κλείσουμε οριστικά το μαγαζί.

  28. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 03/11/2012 22:21:10

    Ότι και να έγινε, μπορεί να έχει τα ..cojones.. η ΝΔ να δηλώσει επισήμως, μέσω του συνδικαλιστικού της φορέα, ότι όσοι ψήφισαν Φωτόπουλο (ή άλλο σάπιο φρούτο), δεν έχουν θέση στο κόμμα, ή μήπως θα τους ανταμείψει εκ των υστέρων με θέσεις σε Δ.Σ. φορέων;
    Τι θα γίνει επιτέλους. Δε διανοούμαι ότι μπορεί να ανήκω σε κόμμα που αποτελεί και την επιλογή των συνδικαλιστών των ΔΕΚΟ ή του Δημοσίου, εκτός αν εγώ κάνω λάθος και πρέπει να ανήκω αλλού.

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ Κώστας Χ. 04/11/2012 02:09:19

      Προφανώς και ανήκεις αλλού, ολα τα κόμματα (και αυτά που θα δημιουργηθούν) απαρτίζονται από διάφορες κοινωνικές ομάδες που ιδεολογικά πιστεύουν στις αρχές του κόμματος.Στις ΔΕΚΟ και στο δημόσιο και στους ελεύθερους επαγγελματίες και αλλού υπάρχουν άνθρωποι που στηρίζουν την Ν.Δ.. Εάν η Ν.Δ. και κάθε άλλο κόμμα πιστεύει ότι μπορεί να απαιτήσει να την στηρίζεις μόνο εσύ ή π.χ. μόνο οι μανάβηδες ή οι χασάπηδες ας το κάνει.Πέφτεις όμως και σε μια αντίφαση, αρχικά γράφεις να ζητήσει η Ν.Δ. μέσω του συνδικαλιστικού της φορέα (που σημαίνει ότι τον αποδέχεσαι) και εν συνεχεία λες ότι δεν μπορείς να ανήκεις σε κόμμα που αποτελεί επιλογή των συνδικαλιστών των ΔΕΚΟ και του Δημοσίου.Τέλος δεν μπορείς να αφαιρείς από τον άλλο να ψηφίζει αυτό που γουστάρει, δημοκρατία έχουμε και γίνονται και εκλογές.

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 04/11/2012 08:56:01

        Δεν είναι αντίφαση το να αποδέχεσαι μία υπαρκτή δομή (ο συνδικαλιστικός αυτός φορέας αφορά και εμένα, στο τμήμα του που ασχολείται με το δικό μου -ιδιωτικό- επάγγελμα).
        Ο συνδικαλισμός από μόνος του δεν είναι κακός. Οι συγκεκριμένες συνδικαλιστικές τακτικές είναι λάθος, γιατί κατά βάση είναι απλά τακτικές πατρωνείας.
        Όσον αφορά το ποιός στηρίζει ένα κόμα, αυτό έχει να κάνει και με το ιδεολογικό υπόβαθρό του (γιατί σε αυτό αναφέρομαι κατά βάθος). Αν αυτό το υπόβαθρο είναι ασαφές ή έχει καταντήσει "λάστιχο", τότε έχουμε τα φαινόμενα αυτά.
        Φυσικά για το λόγο αυτό θέλω αλλά και απαιτώ (γιατί ο ίδιος ο Α.Σ. το έχει τάξει προ πολλού), ιδεολογική ασπίδα και καθορισμό του ποιοί είμαστε και τι θέλουμε.
        Οι φλου εποχές τελειώσανε και το να προσπαθείς να τους έχεις όλους ικανοποιημένους, μόνο σε αποτυχία μπορεί να οδηγήσει.

  29. Αρτινός avatar
    Αρτινός 04/11/2012 22:57:38

    Διάβασα όλα το άρθρο κι όλα τα σχόλια....

    Φαντάζομαι ότι κάποιοι από σας θα ήταν ευχαριστημένοι αν γινόταν αυτό.... ".....Συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ανέφεραν στο ΑΜΠΕ ότι με τις έδρες της επίσημης ΔΑΚΕ, της ΔΑΚΕ του Κ. Κατσαρού και της ΠΑΣΚΕ-συνεργαζόμενοι (συνολικά 16) υπήρχε η απαιτούμενη πλειοψηφία για να σχηματισθεί προεδρείο..... ".
    Τότε τα σχόλια θα ήταν διαφορετικά.....
    Θα διακωμωδούσαν το Φωτόπουλο και θα μιλούσαν για νίκη του "ευρωπαϊκού τόξου", για νίκη των μνημονιακών.
    Για όσους βαρυστομάχιασαν μ΄ αυτή την εξέλιξη τους εύχομαι καλή χώνεψη.
    Και τ΄ αφεντικά τους στεναχωρήθηκαν γιατί δε βλέπω να παίρνουν τα φιλέτα της ΔΕΗ εύκολα....
    Παρόλη την πίκρα λοιπόν όλων αυτών .... ας υποδεχτούμε το γεγονός ως μία νίκη του κόσμου της μισθωτής εργασίας που αντιστέκεται ακόμα....
    Όλα τ΄ άλλα θα έρθουν σε πολύ λίγο καιρό όταν οι εθνοπροδοτικές πολιτικές που οδήγησαν τον τόπο μας να είναι προτεκτοράτο θα μοιάζουν με εφιάλτες που πέρασαν.....
    Α και κάτι άλλο....
    Αύριο είναι οι υπηρεσιακές εκλογές των εκπαιδευτικών....
    Εκεί θα δείτε το μεγάλο χαστούκι που θα ρίξουν οι δάσκαλοι και καθηγητές σ΄ όσους δολοφόνησαν το όνειρο και την ελπίδα σ΄ αυτόν τον τόπο.....
    καληνύχτα σας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.