#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/10/2011 13:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρόβες με το ελικόπτερο κάνει ο Γ. Παπανδρέου

[caption id="attachment_126528" align="alignnone" width="595" caption="Το ε/π με τον πρωθυπουργό ετοιμάζεται να προσγειωθεί"][/caption]




Φωτογραφίες από την χθεσινή επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Άγιο Όρος

Φωτογραφίες από το www.amen.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εnzo avatar
    Εnzo 10/10/2011 13:41:16

    πηγε να παρει τις ευλογιες για να φυγει.

  2. ataktos avatar
    ataktos 10/10/2011 13:58:13

    πάντως τον δρόμο Στανος-Μελλισουργος την απέφυγε.. επιλεκτικά ..χιχχι

  3. manos avatar
    manos 10/10/2011 13:59:54

    Ελεος πιά με αυτή τη μωβ γραβάτα.
    Είπαμε ότι ζούμε το "σοκ και δέος", αλλά αυτός κάνει ανορθόδοξο πόλεμο.''

  4. man8os avatar
    man8os 10/10/2011 14:27:58

    Δεν ξερετε ποσο μου τη δινουν τα απροσαρμοστα μεσα στην εκκλησσια!!!
    Αφου δεν πιστευεις ρε απιστε γιατι πας στην εκκλησσια και κανεις τον Κινεζο??
    Ουστ απο δω! Πηγαινε καλυτερα σε καμια γειτονια η σε κατι που να μπορεις να συμπεριφερθεις φυσιολογικα. Μην προσβαλεις και την πιστη μας και τα ιερα μας με τις πραξεις σου!

  5. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 10/10/2011 14:28:57

    Από τη στάση του σώματος στη δεύτερη φωτογραφία, η λεζάντα πρέπει να είναι:
    Μάρτυρας Γεώργιος ο Αναχωρητής

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Balafara Hunter 10/10/2011 15:21:33

      Πολύ καλό,αλλά και το παραχωρητής δεν θα του ταίριαζε?

  6. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 10/10/2011 14:36:11

    υποκρινεται και φαινεται. αν εχετε διαβασει εστω και αποσπασματα απο το βιβλιο της πρωην γυναικας του ο οποιος δηλωνει ρητα και κατηγορηματικα σε αυτην οτι ειναι αθεος εκ πεποιθησεως. ουτε στην εκκλησια δεν ηθελε να παει να παντρευτει. με το ζορι τον εσουραν για να μη χαλασει το προφιλ του.

  7. Vassilis avatar
    Vassilis 10/10/2011 14:45:05

    Είναι αφέλεια να πιστεύει κάποιος ότι όσο καιρό είναι η Μέρκελ κι ο Σαρκοζί στην εξουσία, θα αφήσουν να φύγει το σφουγγοκολάριο τους από την κατοχική κυβέρνηση!!! Αλλά κι αυτοί που θα τους διαδεχτούν θα το σκεφτούν ΠΟΛΥ!!!

  8. aristeidis avatar
    aristeidis 10/10/2011 15:23:24

    Πρωθυπουργέ...Ζέστανε πύραυλο...Τα ελικόπτερα δε θα σε πάνε αρκετά μακρυά..
    http://logia-starata.blogspot.com/2011/10/blog-post_721.html

  9. Λεφτά υπάρχουν! avatar
    Λεφτά υπάρχουν! 10/10/2011 17:34:58

    Μάλλον για να μοιράσει δραχμές με το ελικόπτερο προπονείται...

  10. Eυαγγελία avatar
    Eυαγγελία 10/10/2011 19:50:14

    Πάντως έκανε μπαμ ότι το Πιστεύω το έλεγε πρώτη φορά στη ζωή του...

  11. georgep avatar
    georgep 11/10/2011 02:10:42

    Μπορει αραγε καποιος να μας πει τι στο καλο κανουν οι πολιτικοι στο αγιο ορος;
    Απ οσο καταλαβαινω δεν παει κανεις για θρησκευτικους λογους.