#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρόβα τζενεράλε τα επεισόδια στο ΟΑΚΑ;



Τα σοβαρά επεισόδια που έγιναν στο ΟΑΚΑ ήταν το χρονικό μιας προαναγγελθείσας εικόνας διάλυσης και καταστροφής. Μόνο αφελείς θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ότι ξαφνιάστηκαν από τη διάλυση του Ολυμπιακού Σταδίου, τους δεκάδες τραυματίες και τις ανυπολόγιστες ζημιές στο γήπεδο – κόσμημα για τη χώρα.

Σε ζωντανή μετάδοση ζήσαμε κάτι που εδώ και ημέρες ορισμένοι ψιθύριζαν. Ντέρμπι υψηλού κινδύνου το χαρακτήριζαν, έκαναν συσκέψεις για αυστηρά μέτρα ασφαλείας, υποτίθεται ότι οι έλεγχοι ήταν πολλοί και δε θα περνούσε τίποτε στο γήπεδο.

Φανταστείτε, σε έναν αγώνα που δεν υπήρχε κόκκινη φανέλα παρά μόνο αυτών που έπαιζαν στο γήπεδο, συνέβησαν τόσο σοβαρά επεισόδια.

Θεωρούμε δεδομένο ότι δεν έκαναν τα επεισόδια θερμοί υποστηρικτές του Βενιζέλου που πήγαν να πανηγυρίσουν το 98% του… δικτάτορα του ΠΑΣΟΚ.

Ούτε ήταν Ολυμπιακοί που ντύθηκαν με πράσινες φανέλες και είπαν να τα κάνουν γης μαδιάμ για να τιμωρηθεί ο αντίπαλος.

Σίγουρα οι μερικές εκατοντάδες μπαχαλάκηδες που έκαναν γυαλιά καρφιά το Μαρούσι δεν έχουν και τόσο άμεση σχέση με τον Παναθηναϊκό και την κατάντια του, οικονομική και διοικητική.

Μπορεί να υπάρχει απογοήτευση για τη μεγάλη πράσινη ΠΑΕ, αλλά αυτό πάει πολύ. Δύσκολα κάποιοι Παναθηναϊκάρες θα διέλυαν τα πάντα ώστε να τιμωρηθεί η ομάδα με -3 βαθμούς φέτος, -2 βαθμούς του χρόνου, τιμωρία της έδρας και απίστευτη οικονομική αιμορραγία σε μια ομάδα που έχει ανάγκη και το τελευταίο ευρώ.

Ούτε βεβαίως και οι 55.000 που πήγαν στο ΟΑΚΑ έβαλαν φωτιές. Το ερώτημα είναι λοιπόν, ποιοι είναι εκείνοι που δημιούργησαν επεισόδια τα οποία είχαν προαναγγελθεί και κανείς δεν έκανε τίποτε για να τα αποτρέψει παρά τις περί του αντιθέτου υποσχέσεις.

Όλο αυτό το σκηνικό που στήθηκε θυμίζει τους μπαχαλάκηδες του κέντρου της Αθήνας, που διαλύουν στο διάβα τους ό,τι βρουν. Και το κάνουν  με σχέδιο και με στόχο. Οι μπαχαλάκηδες λοιπόν, περιφερόμενοι όπου τους χρειάζεται το σύστημα που υπηρετούν, πήγαν και μια βόλτα από το ΟΑΚΑ.

Διότι αυτά που συνέβησαν την Κυριακή το βράδυ δεν είναι μόνο αθλητικό φαινόμενο. Δεν είναι απλά κάποιοι χούλιγκανς που έκαναν απλά τη δουλειά που ξέρουν καλά. Μοιάζει πολύ περίεργο π.χ. πώς πέρασαν τόσες δεκάδες φωτοβολίδες, καπνογόνα και άλλα εμπρηστικά αντικείμενα μέσα στο γήπεδο σε έναν αγώνα υψηλής επικινδυνότητας.

Φαίνεται, λοιπόν πολύ «επαγγελματική» δουλειά που δεν είναι στόχο μόνο τον Παναθηναϊκό. Έχει πολιτικά και κοινωνικά στοιχεία η «εξέγερση» στο ΟΑΚΑ και είναι ίσως πρόβα τζενεράλε για την 25η Μαρτίου και ...αργότερα. Δυστυχώς, ίσως κάποιοι θέλουν να  δημιουργήσουν εκ νέου ένα σκηνικό ακυβερνησίας. Ίσως κάποιοι θέλουν να επιβάλουν τα δικά τους μοντέλα διακυβέρνησης της χώρας που περιλαμβάνουν ακόμη και περίεργες προτάσεις ανωμαλίας. Και θέλουν να αποτρέψουν από μια ομαλή διαδικασία εκλογής μιας ισχυρής κυβέρνησης.

Από την άλλη, δε μπορούμε παρά να πούμε ότι μεγάλο μέρος από τα επεισόδια οφείλονται σε μια συσσωρευμένη αγανάκτηση του κόσμου. Δε θέλει και πολύ για να πάρει φωτιά μια κατάσταση. Πετάει ένας προβοκάτορας μια μολότοφ και ακολουθούν οι αγανακτισμένοι αυτής της χώρας.

Ίσως, η Κυριακή αυτή να μην είναι μοναδική και να ακολουθήσουν κι άλλες τέτοιες εικόνες. Κάποιοι θα το ήθελαν πολύ, ίσως και να το επιδιώξουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. hagan avatar
    hagan 19/03/2012 10:23:34

    Μόνο μην το φορτώσουμε κι αυτό στην Παπαρήγα και στον Τσίπρα.Θα γυρίσει μπούμερανγκ.Αυτά τα πράγματα λίγο θέλουν να γίνουν γραφικά.

    • factorx avatar
      factorx @ hagan 19/03/2012 11:04:03

      Μην ανησυχείς, η Αλέκα θα προστατέψει πάλι το σύστημα

      • S.P. avatar
        S.P. @ factorx 19/03/2012 13:22:25

        Συμφωνώ απολύτως!!!

        • Λ.Υ. avatar
          Λ.Υ. @ S.P. 20/03/2012 10:28:13

          ΚΑΙ ΕΓΩ

      • NM avatar
        NM @ factorx 19/03/2012 15:03:52

        +10000

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ hagan 19/03/2012 12:40:48

      Μη ζητήσουμε και KNAT στη θέση των "ανεπαρκών" ΜΑΤ στα γήπεδα!!!!
      Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων με τους φίλους του ΚΚΕ, διευκρινίζω το εξής: Απο θέση αρχής υποστηρίζω ότι η φύλαξη των αγώνων μεταξύ ιδιωτικών - κερδοσκοπικού χαρακτήρα ΑΕ θα έπρεπε να γίνεται με δική τους δαπάνη. Δηλ. είτε με ιδιωτικές τους δυνάμεις φύλαξης, είτε εισφέροντας δια νόμου το σχετικό κόστος φύλαξης της ΕΛ.ΑΣ. (υλικά +μετακινήσεις + "εργατικά").

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 19/03/2012 12:52:44

        Θείο, νομίζω ότι πλέον οι ΠΑΕ υποχρεούνται να πληρώνουν μέρος των εισπράξεών τους (εισιτήρια) στην ΕΛ.ΑΣ. Τα ζητήματα είναι τα εξής:
        -Ανταποκρίνεται το ποσό/ποσοστό επί των εισπράξεων που πληρώνεται στην ΕΛ.ΑΣ, στο πραγματικό κόστος εργατοωρών που διατίθενται, δεδομένης και της κυριακάτικης έξτρα αμοιβής ενός εκάστου αστυνομικού;
        -Από τη μια οι ΠΑΕ πληρώνουν την αστυνομία, από την άλλη τις... πληρώνει με κρατικές επιχορηγήσεις ο φορολογούμενος πολίτης. Ό,τι βγαίνει από τη μία τσέπη, δηλαδή, μπαίνει στην άλλη (και μάλλον επηυξημένο). Ως πότε;
        -Με το "κόστος ευκαιρίας" της ΕΛ.ΑΣ, δηλαδή με τη μειωμένη διαθεσιμότητα δυνάμεων για την πρόληψη και την καταστολή του κοινού εγκλήματος κατά τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής ποδοσφαιρικών αγώνων, τι γίνεται;

        Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να δούμε λίγο πιο ριζοσπαστικά το θέμα αυτό. Δηλαδή, με τη συνταγματική αναθεώρηση, να επιτραπεί η συγκρότηση, αποκλειστικά για τις ανάγκες των αγώνων επαγγελματικού αθλητισμού, ιδιωτικών αστυνομιών με πλήρη δικαιώματα καταστολής, τις οποίες θα πληρώνουν εξ ολοκλήρου οι ΠΑΕ.

  2. εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
    εξωκοινοβουλευτική αριστερά 19/03/2012 10:46:42

    για τα "εκτροπα" ειναι υπευθυνοι , οι ψηφοφοροι του μεγιστοτεραστιου βενιζελου ... αυτοι που , μαζι με τα λαμογια της πρωην νουδουλας και νυν "λαϊκης" δεξιας, εχτισαν μια κοινωνια που συνεθλιψε την παιδεια( μια παιδεια και κουλτουρα, που ναι, εβγαλε καταξιωμενους επιστημονες , ειτε "δεξιους" ειτε "αριστερους" ) και δημιουργησε την πολιτισμικη και κοινωνικη χρεωκοπια . γιατι η χρεωκοπια που ζουμε ειναι βαθια πολιτισμικη...

    υ.γ. δε θεωρω οτι ο Σαμαρας ανηκει στη "λαϊκη" δεξια. αλλα στην αστικη , παλαιομοναρχικη δεξια. κατι που δεν ειναι απαραιτητα αρνητικο..

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ εξωκοινοβουλευτική αριστερά 19/03/2012 10:56:35

      Μήπως ευθύνεται για τα επεισόδια που προκάλεσαν τα πρεζόνια-μπαχαλάκηδες (αυτούς που περιθάλπετε εσείς της εξωκοινοβουλευτικής και εξαποδώ Αριστεράς) ο μηδενισμός που ποτίσατε όλη την ελληνική κοινωνία από το 1974 και μετά; Ποιος γκρέμισε κάθε αξία αν όχι εσείς και οι ποικιλώνυμοι κήνσορες της Αριστεράς; Ποιος πότισε γέρους και νέους με τη λατρεία της καταστροφής, με το μίσος, με τον φθόνο γιατί δεν καταφέραμε να γίνουμε Ρουμανία του Τσαουσέσκου;
      Θα έπρεπε να είχατε ντραπεί και να κρύβεστε, αντί να βγάζετε και γλώσσα. Είστε ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ του εγκλήματος.

      • Ίων και Ελευθέριος avatar
        Ίων και Ελευθέριος @ ΒΙΣ 19/03/2012 15:33:52

        Ο κύριος ΗΘΙΚΟΣ και ΦΥΣΙΚΟΣ αυτουργός της σημερινής χαοτικής κατάστασης είναι η αριστερά, η πολιτική και πνευματική νομενκλατούρα της οποίας διέλυσε με τρόπο συστηματικό θεσμούς και αξίες. Δε θέλω να αυθαιρετήσω λέγοντας ότι πιθανότατα το σχέδιο διάλυσης της κοινωνίας ήταν και προμελετημένο με σχέδιο βάθους δεκαετιών. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η πολιτική και πνευματική ηγεσία της αριστεράς παίζει το ρόλο του δούρειου ίππου σε αυτή την κακόμοιρη χώρα. Θες παράδειγμα; Πάρε το ΚΚΕ και τις ενέργειές του κατά την κατοχή και τα δεκεμβριανά του 44. Πρώτα διέλυσε το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ και έφτιαξε τα δεκεμβριανά, μετά έσυρε την Ελλάδα στον εμφύλιο με τον ΔΣΕ.
        Και τι να πει κανείς για τα πεπραγμένα της καθεστωτικής αριστεράς στο χώρο της παιδείας. Της αλλάξατε κυριολεκτικά τα φώτα. Ξεκινώντας από την παροιμιώδη ξύλινη γλώσσα (για πιθήκους) του ''Ριζοσπάστη'', περνώντας από τη σπίλωση, ως εθνικιστικής γραφικότητας, και του παραμικρού ψήγματος πατριωτισμού (από τις αναφορές στον Παύλο Μελά και τον Μακεδονικό αγώνα μέχρι το έντυπο του Μικρού Ήρωα, όλα χαρακτηριζόταν δεκαετίες τώρα...φασιστικά) και φτάνοντας στους ''συνωστισμένους'' της Σμύρνης και τις ''σπρωγμένες'' του Ζαλόγγου.
        Λίγη ντροπή τουλάχιστον δε βλάπτει

      • Ter(r)a Aris avatar
        Ter(r)a Aris @ ΒΙΣ 19/03/2012 16:43:02

        Για άλλη μια φορά σας φταίει η αριστερά. Για μια ακόμη φορά γελοιοποιείται η δεξιά.Για μια επιπλέον φορά αντιλαμβάνομαι με τι ψηφοφόρους πηγαίνει ο Αντώνάκης να διεκδικήσει το 20% του ελληνικού λαού (για παραπάνω δε σας το έχω). Οι μπαχαλάκηδες είναι κομμάτι του συστήματος που χρόνια τώρα τρέφετε (ρωτήστε σχετικά και τον Βορίδη).Είχατε όλη την ευκαιρία να διεκδικήσετε δικαιώματα στους δρόμους μαζί με όλους τους εργαζομένους. Είχατε την ευκαιρία να κατεβάσετε τον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας και να απαιτήσετε την αλλαγή. Μπλεχτήκατε στα δίχτυα σαν ψαράκια και σπαρταράτε γιατί δεν ξέρετε τι άλλο να κάνετε. Περιμένετε από τους άλλους (ναι, ντε, τους αριστερούς) να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, γιατί μια ζωή τούτο πράττατε. Ποιούσατε την νύσσαν! Βαφτίζετε χωρίς ντροπή όλους μπαχαλάκηδες τους οποίους πάντοτε (θεωρείται δεδομένο) κρύβουν οι αριστεροί. Οι πραγματικοί μπαχαλάκηδες δε βρίσκονται στα γήπεδα. Εκεί πηγαίνουν άλλοι. Πήγατε να κουνηθείτε (διαπραγμάτευση το ονομάσατε) και υπογράψατε το 2ο μνημόνιο. Μη διαπραγματευτείτε πάλι, άστο, δε σας πάει. Ούτε το αφτί τους δεν ίδρωσε και μας φόρεσαν τα νέα κουστουμάκια. Τους μπαχαλάκηδες λοιπόν να τους αναζητήσετε ανάμεσά σας. Καιρός να κάνετε και καμιά αυτοκριτική, αν ξέρετε και να την κάνετε (εδώ καλέσατε τους αντιρρησίες πίσω γιατί τα κουκιά δε βγαίνουν). Α και μια συμβουλή: σηκωθείτε από τον καναπέ σας. Καλό θα σας κάνει! Ξεκαβαλήστε κι ακούστε τη διαφορετικότητα. Σας έχει ήδη ξεπεράσει!

        • Ίων και Ελευθέριος avatar
          Ίων και Ελευθέριος @ Ter(r)a Aris 19/03/2012 22:17:58

          Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή καν' έλα

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Ter(r)a Aris 20/03/2012 18:26:17

          πραγματικοί μπαχαλάκηδες δε βρίσκονται στα γήπεδα.

          Εδώ γελάνε. Οι ίδιοι ήρωες σε διαφορετικό έργο είναι.

      • Ίων και Ελευθέριος avatar
        Ίων και Ελευθέριος @ ΒΙΣ 19/03/2012 22:06:42

        Βλέπω ότι συνεχίζουμε τους πιασάρικους χαρακτηρισμούς με τους οποίους πολιτεύεστε και οδηγείτε τη χώρα αδιαλείπτως τα τελευταία 40 χρόνια από πρόοδο εις πρόοδον (εμφυλιοπολεμικός, ακροδεξιός, γκοτζαμανίδικος δεξιός, δεξία της κλάψας, δεξιά του Τράγκα κλπ).
        Κάνε τον κόπο να μετρήσεις πόσες λέξεις έγραψες και πόσες από αυτές ανήκουν στους ως άνω κενούς νοήματος και ουσιαστικής επιχηρηματολογίας χαρακτηρισμούς. Ίσως (λέω ίσως, αν και πολύ αμφιβάλλω) να συνειδητοποιήσεις ότι ομιλείς υπό το κράτος μη αναστρέψιμης πλύσης εγκεφάλου. Αυτά μάθατε τόσα χρόνια, αυτά λέτε, και αυτά θα συνεχίσετε να λέτε ες αεί.
        Εγώ χαρακτηρισμούς δεν χρησιμοποίησα, μίλησα με ιστορικά γεγονότα.
        Ο σταλινισμός δεν αφορά μόνο το παλαιοημερολογίτικο απολίθωμα του ΚΚΕ. Αφορά όποιον μιλά με στείρους αφορισμούς αντί για επιχειρήματα και κοσμητικά επίθετα αντί για ουσιαστικά. Αφορά και 'απλούς εξωκοινοβουλευτικούς αριστερούς' όπως εσύ για παράδειγμα.
        Έπεσες έξω φυσικά. Οι περισσότεροι φίλοι μου είναι αριστεροί και συνηθίζω να παρακολουθώ κινήσεις πολιτών που προέρχονται από τον αριστερό χώρο. Δεν έχω πρόβλημα με τους αριστερούς. Με τη Φασιστική Αριστερά που κατέστρεψε τη χώρα έχω πρόβλημα, όπως αυτή εκφράζεται από την κενολογία των αφοριστικών κοσμητικών επιθέτων που στόχο έχουν την σταλινική επιβολή δια του αποκλεισμού κάθε προοπτικής διαλόγου με συγκεκριμένα επιχειρήματα.
        Νισάφι. Δεν ξαναασχολούμαι μαζί σου, τρέχα να ψηφίσεις Τσίπρα.

      • felix74 avatar
        felix74 @ ΒΙΣ 19/03/2012 23:41:39

        @εξωκοινοβουλευτικη αριστερα
        "Η εμφυλιοπολεμικη σκέψη σου, είναι ένα καλο παράδειγμα της κοντοφθαλμης νοοτροπίας που διέπει την πλειονότητα της σημερινής λαϊκής δεξιάς...."

        Μεχρι εκει διαβασα.

        Φανταζομαι πως οταν οι συνοδοιποροι σου της εξωτετοιας αριστερας φωναζουν εαμ-ελας-μελιγαλας,εσυ κοκκινιζεις απο ντροπη ε?

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/03/2012 10:52:57

    " Από την άλλη, δε μπορούμε παρά να πούμε ότι μεγάλο μέρος από τα επεισόδια οφείλονται σε μια συσσωρευμένη αγανάκτηση του κόσμου."
    Aυτή η φρασούλα αναιρεί όλο το προηγούμενο περιεχόμενο της ανάρτησης.
    Μερικά ερωτήματα που μου δημιουργήθηκαν:
    1. Τα επεισόδια έγιναν τώρα με την κρίση ή γινόντουσαν και πρωτύτερα, όταν περνούσαμε καλά (παρά τα λεγόμενα του ΚΚΕ); Διότι τείνω να πιστέψω ότι όλα τα κακά στην Ελλάδα δημιουργήθηκαν από το 2010 και ότι προ του Ράιχενμπαχ ήμασταν (σχεδόν) ένας μικρός παράδεισος.
    2. Τα πρεζόνια και οι μπαχαλάκηδες που τα έσπασαν επλήγησαν από την κρίση και τα έσπασαν; Μήπως μειώθηκε το επίδομα που παίρνουν από τις ομάδες; Αν ναι, να κάνουμε έναν έρανο...
    3. Αν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση, χωρίς παραπάνω μέτρα καταστολής, η βία στα γήπεδα θα εκλείψει, διότι φυσικά θα έχει εξανεμιστεί η "συσσωρευμένη αγανάκτηση". Αυτό το συμπέρασμα συνάγω. Σωστά;
    Εν ολίγοις, εκεί που πάω να καταλάβω ότι αρχίζουμε και συνειδητοποιούμε το πρόβλημα της βίας στα γήπεδα ότι είναι έργο αποπροσανατολισμένων και άρρωστων ψυχικά παιδιών, άρα από τη μια χρειάζεται καταστολή (εκ μέρους του κράτους) και από την άλλη προσπάθεια για ΕΝΤΑΞΗ αυτών των ατόμων στην κοινωνία (το ένα δεν αποκλείει το άλλο), εκεί πετάμε μία παλαιομαρξιστική κορώνα περί "οικονομικών αιτίων", για να μην μας φύγει το μεταπολιτευτικό αριστερό χούι.
    Μου θυμίζει όταν ήμουν μαθητής, δεκαετία 80, που ήρθε κάποιος ειδικός από το Υπουργείο να μας μιλήσει στο σχολείο για τα ναρκωτικά και οι λοβοτομημένοι Κνίτες επέμεναν ότι μόνο οικονομικά αίτια (ανέχεια) σπρώχνουν τα παιδιά στα ναρκωτικά!

  4. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 19/03/2012 11:04:53

    Ήδη σκέφτονται για αναβολή της επόμενης αγωνιστικής, με την δικαιολογία να μην γίνουν χειρότερα επεισόδια. Ο σκοπός τους όμως είναι ότι με την αναβολή περισσεύουν αστυνομικές δυνάμεις για να διατεθούν στις παρελάσεις της επετείου της 25ης Μαρτίου.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2012 11:13:02

    Όλα τα "πολιτικοποιούν" μερικοί...
    Η ιδεολογία, του ιδεολογήματος, την ιδεοληψία, ώ διαστροφή !
    Τους ανεγκέφαλους αυτούς στα γήπεδα τους βλέπαμε συχνότατα εδώ και δεκαετίες, να κάνουν τα ίδια, με ήλιο και βροχή, με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, τους βλέπουμε τώρα και (φοβάμαι) θα συνεχίσουμε να τους βλέπουμε και στο μέλλον: ¨Οσο δεν εφαρμόζεται ο νόμος. Όσο μένουν εκτός ισχύος οι Ελληνικοί νόμοι για ότι αφορά Συνδέσμους, ΠΑΕ και προπαντός τους ιδιοκτήτες και μετόχους τους.
    Το τελευταί0-τελευταίο μοιάζει πολιτικό αλλά δεν είναι, γι αυτό και δουλεύει υπεροκομματικά και διακομματικά: Οικονομική και (και συχνά μιντιακή) αλληλοεξάρτηση είναι, μεταξύ πολιτικών και επιχειρηματιών που δρούν στις ΠΑΕ. ¨Οποιος γνωρίζει πρόσωπα, καταλαβαίνει εύκολα.

  6. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 19/03/2012 11:18:00

    Οταν είχε σκοτωθεί εκείνο το παιδί ,ξεχνάω το ονομά του ,που έγιναν τα "Δεκεμβριανα" , είχε βγεί στη φόρα πως αυτός και πολλοί αλλοι έπαιρναν σβάρνα όλες τις αθλητικές εκδηλώσεις ,μόνο γιά να βρούν ευκαιρία να τα σπάσουν. Αν δε βγάλουμε τις "Συριζέικες" παρωπίδες , μην περιμένετε σωτηρία.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/03/2012 11:27:48

      Το παιδί ήταν πιστός οπαδος του "Παναθηναικού".
      Με το να διαδίδετε όποια σαχλαμάρα κυκλοφορεί γύρω, σπιλώνοντας μνήμες, απλώς επιβεβεβαιώνετε ότι στους χώρους των "υπερπολιτικοποιημένων" και "ιδεολόγων" ανεξαρτήτως χρώματος, κυκλοφορεί πολλή κακότητα ψυχής (και στην καλύτερη περίπτωση) επιπολαιότητα.
      Οι "Συριζέικες” παρωπίδες, εκτός των άλλων, είναι ένα από τα προβλήματα των "δεξιών αντιμνημονιακών". Ας το λύσουν αυτοί που έχουν το πρόβλημα.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Ο Θείος 19/03/2012 11:54:39

        Υπήρχαν συγκεκριμένα στοιχεία Θείε ,αν θυμάμαι καλά μάλιστα απο επεισόδια σε αγώνα πόλο και δεν νομίζω να ήταν ο Παναθηναικός!

        Αλλα που να τολμήσει ο Πάκης τότε να πάρει θέση μπρόστα στη καταιγίδα που είχαν στήσει τα Media της διαπλοκής για να χτυπήσουν τη ΝΔ (μέχρι πως ήταν..13χρονο παιδι που γύριζε απο παιδικό πάρτυ είχαν γράψει)

        Αυτό προς Θεού δεν δικαιολογεί τη δολοφονία του , να μήν παρεξηγιόμαστε.

        Α ,και εγώ ,επειδη δε συνηθίζω να φοράω παρωπίδες , ουτε πάω με τη μόδα, είμαι δεξιός Μνημονιακός...

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2012 11:21:47

    Η ανομία σε ότι αφορά τις ΠΑΕ και τον περίγυρο είναι όντως διαχρονική και έχει λόγους και αιτίες - το εξηγώ παρακάτω.
    Οι μπαχαλάκηδες (η ηγεσία εννοείται) και επίδομα παίρνουν από τις "Ανώνυμες" και καρριέρα έχουν εξασφαλισμένη στις επιχειρήσεις των μετόχων. Τα "πρεζόνια" κτλ είναι βέβαια αναλώσιμα.
    Είναι ανώφελο να κόβεις τα πλοκάμια της λερναίας ύδρας. Ξαναφυτρώνουν δέκα, όσο το κεφάλι στις ΠΑΕ μένει αλώβητο...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο Θείος 19/03/2012 11:52:54

      Το γνωρίζω (ξέρω και συγκεκριμένο γεγονός με αεροπλάνο των βουλγαρικών αερογραμμών μισθωμένο, με οπαδούς-πρεζόνια του Πανθηναϊκού μέσα σε ταξίδι προς Ιταλία, και ελεύθερη κατανάλωση...ψυχαγωγικών ουσιών εν πτήσει). Να κοπεί το κεφάλι στις ΠΑΕ, συμφωνώ απολύτως και υπερθεματίζω.
      Το θέμα είναι πώς τα άτομα αυτά θα ενταχθούν στην κοινωνία, εννοώ τους μπαχαλάκηδες. Η αντίληψη της αστυνομίας είναι "τους αφήνουμε να τα σπάνε στο γήπεδο, για να μην τα σπάνε στους δρόμους". Είναι πασίγνωστο αυτό. Οπως το "τους αφήνουμε να βαράνε ενέσεις στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων και την Τοσίτσα, για να μην το κάνουν στο Σύνταγμα ή σε πλατείες με παιδιά". Ελληνική νοοτροπία της τσαπατσοδουλειάς, όταν το κράτος έχει αποφασίσει να μην υπάρχει.

  8. hagan avatar
    hagan 19/03/2012 11:29:52

    Αγαπητέ Φάκτορα,δεν ανησυχώ για την Αλέκα,κάνεις λάθος.Δίνω αγώνα,με τις ελάχιστες προσωπικές μου δυνάμεις,στον εργασιακό μου χώρο για την αυτοδυναμία της παράταξης.Και βλέπω ότι η επίθεση στην Αριστερά θα θεωρηθεί ως υποκρύπτουσα 'βρώμικα ' κίνητρα αν δεν περιοριστεί στα όρια του ορθού λόγου.Αν θέλεις κράτησε το,αν θέλεις πέτα το αυτό που λέω.

  9. factorx avatar
    factorx 19/03/2012 11:32:25

    Αν πέσεις στην παγίδα ότι η επίθεση στην Αριστερά είναι επιθεση σε προσωπα (όπως μονίμως κάνει η Αριστερά) και οχι σε ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ καθεστωτικές, τότε καλά κάνεις και ανησυχείς

  10. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 19/03/2012 11:38:04

    Ελεος πια με αυτά τα γήπεδα.Τα βαρεθήκαμε...1.500 αστυνομικοί δεν πήγαν να πιάσουν κανένα κλέφτη αλλά προστάτευαν 22 ιδιωτικούς υπάλληλους ΑΕ. που ήθελαν να παίξουν μπάλα.
    Αν δεν μπορούν να γίνουν τα αυτονόητα σε αυτήν την χώρα,ας καταργηθεί το επαγγελματικό ποδόσφαιρο να ησυχάσουμε

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Ιωάννης33 20/03/2012 18:29:10

      Άντε μπράβο. Να και μια φωνή λογικής.
      Το πρόβλημα όμως δε θα τελειώσει, θα πάει αλλού. Αλλά και εκεί θα φανεί το πρόβλημα που κρύβαμε κάτω από το χαλί τόσο καιρό.

  11. hagan avatar
    hagan 19/03/2012 11:51:53

    Τέλοσπαντων,για να μη σε κουράζω άλλο.Είδα σήμερα τη θυμηδία και τον γέλωτα που προκάλεσε συνάδελφος,πιστός και αξιοπρεπής Νεοδημοκράτης,όταν ισχυρίστηκε πως οι αλήτες που τα έσπαγαν χθες ήταν αριστεροί επιθυμούντες σκόπιμα την κοινωνική ένταση.Το καλύτερο σχόλιο που ακούστηκε ήταν κάτι περί 'μονομανίας',από ανθρώπους,το τονίζω,μάλλον συντηρητικούς.Ελπίζω τουλάχιστον να αντιλαμβάνεσαι το αγαθόν των προθέσεων μου.Φιλικά,εκ Βεροίας.

  12. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 19/03/2012 12:01:20

    Γιά να μην παρεξηγούμαι σε σχέση με το ότι έγραψα παραπάνω , δεν θέλω να πώ πως για τα επεισόδια την κύρια ευθύνη έχουν κάποιοι χομπίστες μπαχαλάκηδες.

    Σαφώς κύριοι υπεύθυνοι είναι κάποιοι μαφιόζοι (δυστυχώς , οχι μόνο με τη μεταφορική σημασία της λέξης) που κάνουν κουμάντο στο ποδόσφαιρο ,και κάποιοι (νύν και τέως) πρόεδροι ΠΑΕ που έφτιαξαν ιδιωτικούς οπαδικούς στρατούς για προσωπική και κομματική χρήση.

  13. sotpap avatar
    sotpap 19/03/2012 12:09:20

    αν φρόντιζε ο εισαγγελέας να συλλάβει προληπτικά τον κο Κωνσταντίνου που όλη την προηγούμενη βδομάδα έκανε προκλητικές και εμπρηστικές δηλώσεις που δυναμίτιζαν το κλίμα, αν είχε τιμωρηθεί παραδειγματικά ο Ολυμπιακός για τα περσινά αίσχη στο Καραισκάκη ( ξεκαθαρίζω είμαι φανατικός Ολυμπιακός), αν η αστυνομία έκανε ουσιαστικούς ελέγχους κι όχι πλάκα σε αυτούς που έβαζαν χθες τις μολότωφ από τη θύρα των επισήμων και τις περνούσαν στη συνέχεια στις πλαινές, σήμερα δεν θα μιλάγαμε για επεισόδια.
    Να δω την Κυριακή τι δικαιολογία θα βρούν για το μπάχαλο που θα γίνει στις παρελάσεις.
    Ας το άρουμε απόφαση, δεν έχουμε κράτος, δεν είμαστε πλέον πολίτες με όλη τη σημασία της λέξης, απλά οι νεοέλληνες είμαστε τυχεροί που είμαστε απόγονοι του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα, του Σωκράτη. Με τη δική τους μαγκιά επιβιώνουμε.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ sotpap 19/03/2012 14:01:51

      Πώς γίνεται νά ἒκαναν ἓναν,ἐστω καί ὑποτυπώδη ἒλεγχο τά ΜΑΤ χωρίς νά βροῦν τίς μολότοφ; Ἂρα δέν ἒγιναν ἒλεγχοι,ἢ ἒγιναν ἐπιλεκτικά,αὐτό σημαίνει ἢ ὃτι τούς ἒβαλαν μέσα,ἢ ὃτι ἡ ἀστυνομία δέν μπόρεσε νά τούς ἐλέγξει...ΓΙΑΤΙ;

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ sotpap 19/03/2012 14:56:35

      Αγαπητέ sotpap μιλάς για σύλληψη του κου Κωνσταντίνου και δεν μιλάς για σύλληψη του κου Μαρινάκη, του κου Θεοδωρίδη και τόσων άλλων για τις εκάστοτε δηλώσεις τους. Θυμίζω:
      - Επεισόδια στη μετάβαση του Λεωφορείου των πρασίνων στο Καραϊσκάκη επί Τεν - Κάτε.
      - Γήπεδο Καραισκάκη το 2011, όταν κυνηγούσαν τους παίκτες του Παναθηναϊκού στο γήπεδο και στα αποδυτήρια και οι ύβρεις και προσβολές του ιδίου του προέδρου προς τους παίκτες.
      - Ο ίδιος αγώνας το πόσο στημένος ήταν.
      - Πράξεις και απειλές κατά του διαιτητή Δαλούκα.
      - Βόμβα στο μαγαζί του διαιτητή Κωνσταντινέα
      - Ξυλοδαρμοί Διαιτητών
      _ Εμπρησμός Θεάτρου που αναίβαζε το θεατρικό "Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ"
      - Στο ίδιο θέατρο ξυλοδαρμός θεατών.
      - Να απαριθμίσω και άλλα?
      Δεν αξίζει. Σημειωτέον αν δεν το κατάλαβες είμαι "Ολυμπιακός".
      Το ελληνικό ποδόσφαιρο αποτελεί πεδίο συναλλαγής............. άστα να πάνε, άστα να πάνε .. ΑΑΑ!!!! και κάτι ακόμα στα επεισόδια στο Καραϊσκάκη δεν ήταν και πρόεδρος της ΝΔ? Τα καταδίκασε?

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ sotpap 20/03/2012 18:33:44

      Οι σεκιουριτάδες τα βάζουν μέσα (κάποιοι από αυτούς φυσικά). Ξυπνάτε. Η βία στα γήπεδα είναι ένα μέρος που το οργανωμένο κράτος πρέπει να δείξει υπερβάλλοντα ζήλο και να την πατήσει κάτω όσο και αν σας παραξενεύει.

  14. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 19/03/2012 12:43:12

    Παρ' όλο που κάποτε με καθύβρισες χωρίς λόγο (θέλω να πιστεύω ότι με παρεξήγησες), συμφωνώ μαζί σου απολύτως.

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2012 12:56:43

    Δεν διαφωνώ με την πρόταση. Αρκεί οι ιδιώτες να εποπτεύονται ακριβοδίκαια από τις δημόσιες αρχές, για την πιστή εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας.

  16. silence.t avatar
    silence.t 19/03/2012 13:05:42

    Το να είναι απλός νέα παιδιά τα οποία :

    1. Έχουν τρομερή οργή μέσα τους απο το μαύρο μέλλον που τους προδιαγράφεται να ζήσουν

    2. Τρομερή οργή απο την αδικία , ατιμωρησία και ανομία που υπάρχει στον τόπο

    3.Δεν έχουν να χάσουν και πολλά πράγματα

    4.Δεν βρίσκουν άλλο πεδίο να εκφράσουν τα συναισθήματα τους

    Και όχι μπαχαλάδηκες , ΠΑΜΙΤΕΣ , η παρακράτος .

    Σας πέρασε καθόλου απο το μυαλό .

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ silence.t 20/03/2012 18:36:29

      Σου έχει περάσει από το μυαλό ότι άλλα παιδιά δε διαλέγουν αυτό τον δρόμο; Ότι άλλοι αγωνίζονται. Η καταστολή είναι απαραίτητη για να φυλάει ο φόβος τα έρμα. Έπειτα χτίζονται και οι συνειδήσεις.

      Θα πρόσθετα: 5. ξέρουν ότι θα τη βγάλουν καθαρή ότι και αν σπάσουν.

  17. factorx avatar
    factorx 19/03/2012 13:10:54

    Εσένα σου πέρασε απο το μυαλό οτι όλη η κοινωνία είναι έτσι; Αμαν πια με την κοινωνιολογία του συρμού και του καναπέ

    • silence.t avatar
      silence.t @ factorx 19/03/2012 13:26:49

      Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση !
      Ότι ενω θεωρητικά είσαι απέναντι απο τις θέσεις που εκφράζει η Τρέμη και ο Πρετεντέρης , πρακτικά αυτό δεν ισχύει .
      Γιατί ενώ ο κάθε αντι Πασοκσής θα περίμενε κάποια στιγμή (συνέχεια την απάθεια μας δεν βρίζουμε εδω μέσα) απο την κοινωνία να ξεσηκωθεί και να αντιδράσει στα αίσχη της κυβέρνησης .
      Ωστόσο όποτε αυτό εκφράζεται με κάποιο τρόπο (φυσικά βίαιο , ακραίο και άνομο) βγαίνουν όλες οι μωρές παρθένες και το φορτώνουν σε προβοκάτσια .
      Δηλαδή για να καταλάβουμε , όταν αυτός ο απελπισμένος κόσμος αντιδράσει πραγματικά , πως ακριβώς θα το κάνει , θα πετάει ροδοπέταλα και κομφετί στους υπουργούς !

  18. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 19/03/2012 13:18:41

    Τα επεισόδια αυτά ήταν η αρχή κοινωνικής εξέγερσης που έρχεται συντομότατα. Όποιος δεν το βλέπει εθελοτυφλεί.

  19. S.P. avatar
    S.P. 19/03/2012 13:25:55

    Η ηγέτιδα πολιτική και κοινωνική τάξη στην μεταπολιτευτική Ελλάδα όχι μόνο έρριξε τις αξίες για να θριαμβεύσει, αλλά πρόσφερε ασυδοσία και διάλυση, για να είναι ανενόχλητη και ατιμώρητη η λεηλασία της Ελλάδος.
    Ο λαός συνένεσε γιατί του έδιναν ελπίδες συμμετοχής στην παρανομία. Ψήφιζε με βάση τα δανεικά και το ρουσφέτι.
    Ας δρέψει τώρα τους καρπούς των ενεργειών του.

  20. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 19/03/2012 13:50:48

    Ρε τα βρωμοβαζελια ούτε να πανηγυρίσουμε δεν μας αφήνουν

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ Διηνεκης 19/03/2012 14:59:27

      Ρε κάτι Ταμτάκοι που υπάρχουν

  21. Mάνος στο Βουνό avatar
    Mάνος στο Βουνό 19/03/2012 14:36:45

    Μήπως θυμάται κανείς πως έλυσε η Αγγλία το πρόβλημα των hooligans μέσα σε μιά νύχτα ?

  22. οδυσσεας avatar
    οδυσσεας 19/03/2012 15:49:23

    H βία στα γήπεδα είναι ένα φαινόμενο που έρχεται από την 10ετία του 80. Μην ξεχνάμε ΠΑΕ οι οποίες όφειλαν χρέη προς το δημόσιο και χαρίστηκαν. Ας μην ξεχνάμε την ανάμειξη Κοσκωτά στην πολιτική ζωή . Η βία στα γήπεδα είναι το δένδρο ενώ όλοι μας χάνουμε το δάσος. Η διαπλοκή των μμε , παε ,πολιτικών, δημιούργησαν ιδιωτικούς στρατούς. Ας μην ξεχνάμε πως σπονσονάρανε η Παε ολυμπιακός την υποψηφιότητα του πρώην Δημάρχου Πειραιά κ. Φασούλα. Μέχρι σήμερα πρόεδροι Παε έχουν συνοδεία Αστυνομικούς γιατί? δεν 'εχουν να πληρώσουν ιδιωτικές εταιρίες? Ας μην ξεχνάμε απόστρατους Αξ)κους της ΕΛ.ΑΣ η οποίοι τόσο κατά την διάρκεια της υπηρεσίας τους αλλά και μετέπειτα εντάχθηκαν στούς μισθοφορικούς στρατούς των Παε, ΑΙΣΧΟΣ. Η διαπλοκή στο μεγαλείο της . Α!! ξέχασα τον αγαπούλα , τι κωμωδία επιστρατεύσανε τον κοριό της Ευπ την Αντιτρομοκρατική για ποιόν? Για τον αγαπούλα!!!!! Για τον Ελληνα πολίτη που καθημερινά βιώνει την εγκατάλειψη τι κάνετε ?

  23. ryakiotis avatar
    ryakiotis 19/03/2012 16:31:53

    Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΣΤΗΝ Β' ΕΘΝΙΚΗ.

    • ryakiotis avatar
      ryakiotis @ ryakiotis 19/03/2012 17:02:30

      Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΣΤΗΝ Β’ ΕΘΝΙΚΗ.

  24. factorx avatar
    factorx 19/03/2012 16:47:00

    χαλάρωσε τρισμέγιστε!!! εμεις το παρακράτος κατηγορούμε. εσύ γιατί το υπερασπίζεσαι;

  25. dem avatar
    dem 20/03/2012 21:30:01

    Eπι Χρυσοχοιδη κάηκαν 3 άνθρωποι στην Μαρφιν και δεν έχει συλληφθεί κανείς. Πόσες φορές πρέπει να καεί η Αθήνα για να μην υπουργοποιούνται αυτοί οι διαπλεκόμενοι ανίκανοι τύπου Παπουτσή και Χρυσοχοίδη;

  26. Καλλίξενος avatar
    Καλλίξενος 21/03/2012 17:40:45

    «Φαίνεται, λοιπόν πολύ «επαγγελματική» δουλειά που δεν είναι στόχο μόνο τον Παναθηναϊκό. Έχει πολιτικά και κοινωνικά στοιχεία η «εξέγερση» στο ΟΑΚΑ και είναι ίσως πρόβα τζενεράλε για την 25η Μαρτίου και …αργότερα. Δυστυχώς, ίσως κάποιοι θέλουν να δημιουργήσουν εκ νέου ένα σκηνικό ακυβερνησίας. . . . Και θέλουν να αποτρέψουν από μια ομαλή διαδικασία εκλογής μιας ισχυρής κυβέρνησης.»
    Οπότε με αφορμή την «εξέγερση» της 25ης Μαρτίου μήπως το «σύστημα» αναβάλει τις εκλογές για την άνοιξη του 2013, όπως προτείνει ο κ. Χρυσοχοϊδης να ηρεμήσουν τα πνεύματα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.