#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/11/2011 16:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρωθυπουργός της εξόδου από το Ευρώ;




Έχουμε επανειλημμένως τονίσει ότι τους ... εκπαιδευμένους αναγνώστες του antinews, άτομα ως επί το πλείστον ελεύθερης συνειδήσεως και εναλλακτικής φιλοσοφίας, είναι περιττό να τους ταΐζεις κουτόχορτο, κονσερβοποιημένη κομματική γραμμή ή φημολογία επιστημονικής φαντασίας.  Αντιπαρερχόμαστε λοιπόν τη μόδα των ημερών, ξεπερνάμε την ελκυστική και εύκολη λάσπη που θα μπορούσαμε δικαιολογημένα να σκορπίσουμε δεξιά, αριστερά και κεντροδεξιά και στοχεύουμε για ακόμα μια φορά στην ουσία και στην εναλλακτική πληροφόρηση.

Η επιλογή Παπαδήμου προξένησε σε άλλους ανακούφιση  και σε άλλους ανησυχία.  Το γεγονός ότι ένας τραπεζίτης με έρεισμα στα κανάλια της διαπλοκής αναλαμβάνει πρωθυπουργός, είναι από μόνο του αρκούντως  ανησυχητικό.  Το γεγονός ότι τυγχάνει της στήριξης των προθύμων και της ανοχής της Ν.Δ. είναι τουλάχιστον παράξενο.

Αν και ο κ. Παπαδήμος έλαβε άνετα ψήφο εμπιστοσύνης, τόσο από την εγχώρια ελίτ όσο και από τους Ευρωπαίους ηγέτες, τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα, ούτε γι αυτόν, ούτε για αυτούς που τον επέλεξαν.  Είναι άλλωστε γνωστό τοις πάσι ότι ο σημιτικός τραπεζίτης υπήρξε κάθετα αντίθετος με οποιαδήποτε μορφή αναδιάρθρωσης του χρέους, από κάποιους θεωρείται insider των Αμερικανών, ενώ οι εμμονές του στις λάθος συνταγές της ΕΚΤ αναφορικά με την παγκόσμια τραπεζική κρίση, δεν προμηνύουν καμία αισιοδοξία στους διαδρομιστές των Βρυξελλών.

Η Ιταλική επιπλοκή και η επαπειλούμενη μετάσταση του πιστωτικού καρκίνου στη Γαλλία, περιπλέκουν την κατάσταση ακόμα περισσότερο.  Και ενώ όλοι οι κορυφαίοι οικονομολόγοι το έχουν τούμπανο και η Ε.Ε. κρυφό καμάρι, ότι οι μέρες του κοινού νομίσματος, όπως το γνωρίσαμε την τελευταία δεκαετία, είναι μετρημένες, ο κ. Παπαδήμος καλείται να διαχειριστεί τα αδιαχείριστα.

Το διεθνές οικονομικό περιβάλλον έχει μεταβληθεί ραγδαία τις τελευταίες εβδομάδες και πλέον θέματα ταμπού με τα οποία καταπιάνονταν μόνο αμετανόητοι συνομωσιολόγοι, συζητιούνται σήμερα ανοικτά σε επίσημες συνόδους.  Θέματα όπως:

1.Η διάσπαση του ευρώ

2.Η συμφωνία – χίμαιρα για την ελληνική ‘’διάσωση’’

Ενώ δηλαδή το μονίμως οπισθοδρομικό ελληνικό πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης έδωσε εντολή, αποδεχόμενο την πλήρη ανυπαρξία του,  σε έναν τεχνοκράτη πρωθυπουργό να κρατήσει την Ελλάδα στην ευρωζώνη και να εφαρμόσει τη συμφωνία του Οκτωβρίου, και τα δύο θέματα είναι εντελώς ξεπερασμένα στα διεθνή φόρα.

1. Η ελληνική αποχώρηση από την ευρωζώνη, όχι μόνο θεωρείται παραπάνω από πιθανή, αλλά σχεδόν προεξοφλείται από τις αγορές και η μόνη δυνατότητα που έχει απομείνει προς διερεύνηση είναι αν η έξοδος θα συντελεστεί άτακτα και χαοτικά ή αν θα συντελεστεί συντεταγμένα σε συνδυασμό με τις εξόδους και άλλων χρεοκοπημένων χωρών

2. Η συμφωνία του Οκτωβρίου θεωρείται αναμφισβήτητα ξεπερασμένη μετά την κατάρρευση της Ιταλικής οικονομίας.  Θεωρείται σίγουρη η αναθεώρησή της, η οποία θα διαφέρει σε δύο σημεία:

 

- Θα επιχειρηθεί ρεαλιστικό κούρεμα στο 80 – 85% του χρέους

- Θα πάψει να προσποιείται τον εθελοντικό χαρακτήρα που της έχουν προσδώσει οι αιθεροβάμονες των Βρυξελλών

Δεδομένων όλων των παραπάνω, ο κ. Λουκάς Παπαδήμος είναι ο ιδανικότερος άνθρωπος για να διαχειριστεί τη μετάβαση της Ελλάδας στο νέο της νόμισμα, όποιο και αν είναι αυτό:

Διαθέτει όλη την απαιτούμενη εμπειρία, καθώς υπήρξε ο άνθρωπος κλειδί κατά τη μετάβαση της οικονομίας από τη δραχμή στο ευρώ, συνεπώς θα μπορούσε να σχεδιάσει και να ελέγξει και την αμφίδρομη διαδικασία

Γνωρίζει ξεκάθαρα όλα τα τερτίπια που πρέπει να εφαρμόσει για να αποφύγει τα μαζικά ψυχολογικά φαινόμενα που θα απειλούσαν με κατάρρευση την πραγματική αγορά κατά τη διαδικασία της μετάβασης

Ως μη πολιτικό πρόσωπο θα χρεωθεί αυτός την οδυνηρή, για τη συντηρητική κοινή γνώμη, έξοδο από την ευρωζώνη, αφήνοντας έξω από το κάδρο τους παραδοσιακούς πολιτικούς που δεν θα μπορούσαν να διαχειριστούν πολιτικά ένα τόσο σοβαρό θέμα

Υπήρξε ο τελευταίος κεντρικός τραπεζίτης ο οποίος γνώριζε άπταιστα τα συναλλαγματικά παιχνίδια με τις αγορές και τις κινήσεις υψηλής τακτικής που απαιτούνται για την προστασία ενός ασθενούς εθνικού νομίσματος

Σε όσους παραμένουν ρομαντικοί και πιστεύουν ακόμα στο ιδανικό μιας ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, προτρέπουμε να αναλύσουν με ψυχραιμία τα διεθνή οικονομικά δεδομένα και να αρχίσουν να προετοιμάζονται για το μοιραίο γεγονός.  Κάθε μέρα που περνάει, το ευρωπαϊκό όνειρο απομακρύνεται όλο και περισσότερο.  Το αργότερο σε δύο χρόνια η διάσπαση θα έχει αποφασιστεί σε όλες της τις λεπτομέρειες.  Αλλά ο χρόνος τρέχει σατανικά γρήγορα…  Σε όσους έχουν ακόμα αμφιβολίες, προτρέπουμε επίσης να αναζητήσουν το άρθρο μας με τίτλο «Γιατί δεν θα γίνει δημοψήφισμα», που δημοσιεύσαμε όταν όλοι, μα όλοι, κράυγαζαν υπέρ ή εναντίον του δημοψηφίσματος.  Τότε αναλύοντας τα διεθνή οικονομικά δεδομένα καταλήξαμε στο συμπέρασμα - τίτλο.  Την ίδια μέθοδο ακολουθήσαμε και σήμερα.

Κακοφωνίξ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/11/2011 16:06:10

    Το λέω ότι είναι μία από τις τρεις ελπίδες. ΠΡΙΝ την υπογραφή, όχι μετά.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 11/11/2011 16:12:07

      Άστο φίλε μου εδώ θα βάλουμε και καμιά υπογραφή παραπάνω για να είμαστε σίγουροι.

      ΥΓ

      ο Παπαδήμος τώρα είναι υπέρ ή κατά του κουρέματος; γιατί τώρα η καρέκλα του έχει άλλη θέα...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Ο Ιθαγενής 11/11/2011 16:18:28

        αυτό που νομίζω λέει ο Κακοφωνίξ, και συμφωνώ μαζί του, (άσε που είναι και αυτός "ιξ", τι "ιξ", τι "υξ") είναι ότι τα εξωτερικά δεδομένα είναι χιονοστιβάδα, και εκτός εάν έχουν 350 για χάρισμα, θα τα φάνε είτε έτσι, είτε αλλιώς. Και εάν κάποιος μπορεί να τους πει δις ιζ Πάρτα κομψα, είναι ο Παπαδήμος. Το εάν θα το κάνει ή όχι, θα ...μάθουμε.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 11/11/2011 16:26:00

          Πάρτα τζάμπα θα πει....(αποκρατικοποιήσεις)
          μόνο που δεν μιλάμε για το ...Jumbo αλλά για τη χώρα.

          ΥΓ

          μια απλή ερώτηση πέρα από τις απόψεις του κουρέματος του χθες:

          κοινές ή προνομιούχες; Για να δω τι θα πει.

    • madprof avatar
      madprof @ archaeopteryx 11/11/2011 16:38:34

      Άρχισε ο επικήδειος της χώρας! Οι νεκροθάφτες με τα νεκρικά προσωπεία τους, ακούνε το "Κύριε ελέησον" και το "Κυρίου δεηθώμεν"!
      Ομνύουν να τηρούν το σύνταγμα και τους νόμους (sic!).

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ madprof 11/11/2011 18:13:55

        Άγιος ο Θεός , Άγιος Ισχυρός , Άγιος Αθάνατος , Ελέησον ευρώ !

  2. koinos_nous avatar
    koinos_nous 11/11/2011 16:11:49

    Και εγω νομιζα οτι θα βγει ο Σαμαρας θα επανεκκινησει την οικονομια το χρεος θα γινει βιωσιμο θα υπαρξει αναπτυξη κλπ.
    Πλανηθηκα μαλλον.

  3. Tonia G. avatar
    Tonia G. 11/11/2011 16:13:22

    Κυβέρνηση ΑΙΣΧΟΥΣ.
    Η ΝΔ συγκυβερνά με τον Γ. Παπακωνσταντινού (ΔΝΤ), το Ραγκούση (Υπατία, νόμος ιθαγένειας), το Πάγκαλο (μαζί τα φάγαμε), τον Αδωνι (ασχολίαστος), το Βενιζέλο (κλάμα και παράπονο), το Χρυσοχόϊδη (150.000 λουκέτα) κτλ .κτλ. κτλ.
    ΕΥΓΕ και kalo kouragio όπως είχε πει και ο Ολυ Ρεν!

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ Tonia G. 11/11/2011 16:36:17

      Ξέχασες τον Παπουτσή ως Υπουργό "προστασίας του πολίτη"!
      Άλλωστε το ξύλο βγήκε απ' τον παράδεισο...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Tonia G. 11/11/2011 16:37:42

      χαχαχα

      "μικρό και ευέλικτο σχήμα τεχνοκρατών"

      Επιτέλους μια αστική εθνο-σοσιαλιστική κυβέρνηση

      "Σωθήκαμε"

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ Tonia G. 11/11/2011 18:15:11

      Λείπει ο λεφτά υπάρχουνε .

  4. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 11/11/2011 16:15:55

    Να ρωτήσω παρακαλώ γιατί ένα haircut της τάξης του 85% και μαλιστα ασφυκτικα υποχρεωτικό, φέρνει την Ελλάδα σε δραχμικό περιβάλλον? Με οικονομικούς όρους παρακαλώ και όχι με πολιτικούς (οι οποίοι πολιτικοί όροι το θεωρούν αδιανόητο).

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Παυλος Βαφειάδης 11/11/2011 16:22:27

      Ποια η διαφορά ενός κουρέματος 85% από μια χρεοκοπία;
      Γιατί στο κούρεμα δεν είναι ούτε το μνημόνιο ούτε η ΕΚΤ ούτε ...το αύριο.

      ...όσο πιο απλά μπορώ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Παυλος Βαφειάδης 11/11/2011 16:22:58

      Γιατί χανεις την εξωτερική χρηματοδότηση των τραπεζών, και την υποκαθιστάς με εσωτερική, και παραλληλη quasi-κρατικοποίηση (αλλά όχι υποχρεωτικά). Δες, αν αντέχεις (αξίζει τον κόπο) το κείμενο του Σκαπέρδα http://www.antinews.gr/2011/11/09/132509/
      ή στο http://www.socsci.uci.edu/~sskaperd/SkaperdasMythoiEllhvika1111.pdf

      δεν νομίζω ότι πολιτικολογεί. Ίσως Ελληνολογεί, αλλά αυτά είναι και το ζητούμενο

      • μχ avatar
        μχ @ archaeopteryx 11/11/2011 21:04:04

        Ελλάδα .........έλεος ...........έλαιο .........πετρέλαιο.... ελεεινός

        ελεήμων.... ελάσσων..... ελλείπον.......το λοιπόν.......το λίπος...


        καθημαγμένες οιμωγές..... πλανώνται ..... πλάνην.

    • evro-skeptikos avatar
      evro-skeptikos @ Παυλος Βαφειάδης 11/11/2011 17:26:41

      Γιατί η ΕΚΤ δεν θα δέχεται χρεοκοπημένα ομόλογα του ελληνικού δημοσιου για προεξοφληση και χρηματοδότηση τών ελληνικών τραπεζών (που θα χάνουν όλο και πιο πολύ καταθέσεις μετά μια επίσημη χρεοκοπία με κούρεμα πάνω από το 50% που έχουν δεχθεί οι πιστωτές). Βεβαια αυτά είναι θέματα που μια εθνική κυβέρνηση (όχι κυβέρνηση τοποτηρητής πιστωτών) μπορούσε να είχε διαπραγματευθεί αφού η ελληνική χρεοκοπία θα τίναζε στον αέρα την ευρωζώνη...

  5. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 11/11/2011 16:19:59

    Ἀμάν, μ' αὐτὴν τὴν γλῶσσα...

    Τὶ θὰ πεῖ "ἀφήνοντας ἔξω ἀπὸ τὸ κάδρο τοὺς παραδοσιακοὺς πολιτικούς"; Ἔχετε ἀκούσει κανέναν νὰ μιλάει ἔτσι;

    Ἀφήνοντας ἐκτὸς τοὺς πολιτικούς.... Ἁπλό καὶ κατανοητό.

  6. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 11/11/2011 16:20:39

    Πρόβλεψη.
    Ο Λουκάς Παπαδήμος θα γίνει μετα το τέλος της θητείας του ο επίσημα διορισμένος τοποτηρητής της γερμανικής επικυριαρχίας ( που θα προβλέπει η δανειακή) και αυτό δυστυχώς θα αρέσει η θα θεωρείται αυτονοητο και από πολλούς συμπατριώτες μας

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 11/11/2011 16:32:13

    Ήθελα να ξερα με τι μουτρα η ΝΔ θα αποκαλεί ΛΑΓΟ του κόμμα του Καρατζαφέρη και τί επιχειρήματα θα έχει προεκλογικά για να πείσει τους δεξιούς να μην πάνε στον Καρατζαφέρη...Πρωτοφανές το στρατηγικό αδιέξοδο του Σαμαρά.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/11/2011 16:52:11

      ....ενώ οι δεξιοί θα πάνε τρέχοντας στον Καρατζαφέρη...τώρα αποκαλύφθηκε πανηγυρικά και ο δικός του ρόλος...

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 11/11/2011 17:21:27

      Καλα περιμενε να φεξει μηπως το ΛΑγΟΣ μεταμορφωθει σε νεραιδα σειρηνα της δεξιας παραταξης ιδιως τωρα που ανελαβε και τυπικα το εξαπτερυγο 4 υπουργειων !

  8. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 11/11/2011 16:44:35

    Αυτη δεν εινα κυβερνηση. Ειναι ολος ο θιασος του παρακρατους επι σκηνης.

    Θα ήταν και άλλοι στη συγκεκριμενη παρσταση αλλα ειναι δεσμευμενοι με άλλους ρόλους...

  9. ότι να ναι avatar
    ότι να ναι 11/11/2011 16:52:09

    Προφητείας Κακοφωνίξ το ανάγνωσμα...
    the gift...

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 11/11/2011 16:56:32

    Τουτο τι ειναι παλι !Πες πες στο τελος θα μας βγαλουμε απο το ευρω εις δοξα του ΓΑΠ που το εβαλε στην ροτα!Απο την αλλη μερια λες και η ΝΔ ηταν στην Κυβερνηση η οτι ειχε στο τσεπακι την αυτοδυναμη εκλογη της στις προσεχεις εκλογες τωρα μεμψοιχωρουμε γιατι συγχνωτιζομαστε με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ υπουργους του ΓΑΠ οι οποιοι για να μην ξεχνιωμαστε Κυβερνουν εχοντας κερδισει τις εκλογες του 2009 με 10 μοναδες διαφορα απο την ΝΔ και παρολα τα οσα μυρια κακα εχουν κανει διατηρουν με το ΠΑΣΟΚ μια διαφορα των 8 μοναδων μειον απο την ΝΔ!Αποψη μου ειναι οτι τα καστρα γκρεμιζονται καλυτερα απο μεσα παρα πετροβολωντας τα απ'εξω και πολυ καλα εκανε ο Σαμαρας να ελεγξει το Υπουργειο Αμυνας ,Εξωτερικων,Παιδειας,υγειας και Οικονομιας τα αλλα ειναι φιλιππικοι κομματικου πατριωτισμου χωρις αντικρισμα !

  11. στεφανοσ γραγας avatar
    στεφανοσ γραγας 11/11/2011 16:58:25

    αυτο το εμετικο θεαμα της δηθεν σωτηριου κυβερνησης σου προκαλει μελαγχολια....και αναρωτιεμαι, ποιος ψυχικα υγιης ανθρωπος θα ηθελε να υπαρχει κυβερνηση με Παγκαλο, Βενιζελο, Διαμαντοπουλου, Παπουτση, Βοριδη, Γεωργιαδη, Αβραμοπουλο, ΓΕρουλανο, και αρχηγο τους τον αρχιδιαπλοκεα Παπαδημο.....απιστευτο θεαμα...Δυστυχως σημερα ειναι ακομη μια μαυρη μερα στην ιστορια μας.....αραγε εκει στην Αθηνα θαχει κοσμος να τους ριξει κανενα γιαουρτι αφου θα πανε με τα ποδια στη Βουλη.

  12. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 11/11/2011 17:03:25

    Συλληπητήρια στην ΝΔ.
    Κατά Σύριζα μεριά και ΚΚΕ τρίβουν τα χέρια τους και μην βιαστείτε να γελάσετε...

    • Bohemian avatar
      Bohemian @ Θοδωρής 11/11/2011 17:17:30

      Aς μην εκπλαγούμε αν δούμε και την χρυσή αυγή στη Βουλή (ότ)αν γίνουν οι εκλογές, η ενσωμάτωση στο μνημονιακό έκτρωμα της ακροδεξιάς του Λαγού δίνει χώρο για άνοδο στον ακόμα πιο δεξιό χώρο να αποκτήσει φωνή.

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/11/2011 17:06:32

    Μετά την ορκωμοσία, ο Βενιζέλος ετοιμάζει στο υπουργείο έκτακτη συνέντευξη Τύπου. Και είναι και Παρασκευή... Λέτε;...

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/11/2011 17:09:27

    μην υποτιμάμε πόση διαπραγματευτική ικανότητα έχουμε χάσει, και πώς σε τελυταία ανάλυση, ισχυρίζομαι εδω και καιρό ότι το Γερμανικό πλάνο ήταν και είναι Ευρώπη 2 ή 3 ταχυτήτων: Η "Ευρώπη", οι περοίοικοι και οι είλωτες.

    Προτελευταίος χάρτης στο http://www.antinews.gr/2010/01/06/30114/

  15. giorgos avatar
    giorgos 11/11/2011 17:11:24

    η νδ εμεινε εξω απο το καδρο των υπουργειων που προκαλουν φθορα.η κυβερνηση αυτη το πολυ πολυ να πετυχει την μη ανεξελεγκτη χρεοκοπεια της χωρας.θα φανει γρηγορα η φαινακη των κυβερνησεων συνεργασιας.αρα η αυτοδυναμια σαμαρα θα ειναι μονοδρομος στο τερμα του δρομου.το θεμα ειναι να προετοιμαστει καταλληλα και να επιτυχει.

  16. Vass avatar
    Vass 11/11/2011 17:19:59

    Τρεις μέρες σπάγαν τα καρφιά
    και τρεις που σε κάρφωναν
    και συ με τις παλάμες σου πεισματικὰ κλειστὲς...
    Η εμπειρία του Παπαδήμου θα μας σώσει. Αντώνη, καλυνύχτα και καλή πατρίδα.

  17. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 11/11/2011 17:20:52

    Πάντως η Alpha Bank τον έβγαλε από τον κόπο να κάνει προγραματικές δηλώσεις,αφού στο εβδομαδιαίο δελτίο οικονομικών εξελίξεων, περιλαμβάνονται οδηγίες με τις κατευθυντήριες γραμμές που πρέπει να έχει η νέα κυβέρνηση, τις πρώτες 100 ημέρες!
    http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=429523

  18. Αντώνης avatar
    Αντώνης 11/11/2011 17:22:45

    Αυτό το "πράγμα" (κυβέρνηση) δεν τσουλάει με τίποτα.
    Δεν βγάζει την χρονιά (2011).
    Θα μιλήσει πάλι ο λαός (όπως στις 28 Οκτωβρίου) αλλά ετούτη την φορά πολύ πιο βίαια...

  19. Δήμος avatar
    Δήμος 11/11/2011 17:33:58

    Δεν πρόκειται να βγούμε ΕΜΕΙΣ από την Ευρωζώνη ή/και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Άσπροι, μαύροι, κίτρινοι, μπλε, πράσινοι, κόκκινοι, ας το αντιληφθούν. Το πολύ να φύγει η Γερμανία.

  20. κώστας avatar
    κώστας 11/11/2011 18:08:03

    Στο μεταξύ, χάνουμε το θεμελιώδες ζήτημα: ό,τι φέρνει αυτή η κυβέρνηση προς ψήφιση θα περνάει με 180+ θετικές ψήφους. Ή μήπως κάνω λάθος;

    • Silence t. avatar
      Silence t. @ κώστας 11/11/2011 18:17:51

      Καμιά 200αριά μέτρησα να είναι μόνο τα νέα υπουργεία !

  21. popolaros avatar
    popolaros 11/11/2011 18:14:15

    Μόλις διάβασα το τίτλο είπα Ωχ.
    Του Κακοφωνίξ είναι και πρέπει να το διαβάσω.
    Ο τίτλος τα λέει όλα και συμφωνώ μαζί σου.
    Οι mixed-grill κυβερνήσεις έχουν θαυμάσιες πλυντηριακές ικανότητες.
    Προτιμούνται από τους 'επαγγελματίες' πολιτικούς μας, για αποστολές υψηλού πολιτικού ρίσκου.

    Την δραχμούλα την βλέπω από την εποχή του Καστελόριζου.
    Μια καλή ευκαιρία είναι τώρα με το Παπαδήμο.
    Δεν ξέρω εάν του το έχουν πει κιόλας ή θα του το πουν αργότερα.
    Παπα-νδρέου, Παπα-κωνσταντίνου, Παπα-δήμος.

    υ.γ.
    Η νέα πράσινη κυβέρνηση έχει 49 άτομα.
    Τα 39 από Πασόκ.
    Τα 6 από ΝΔ.
    Τα 4 από Λαος.
    Ποιά είναι σήμερα τα εξαπτέρυγα-δεκανίκια του Πασόκ ;;

  22. gio23 avatar
    gio23 11/11/2011 18:15:36

    H πρώτη σύγκρουση εχει οριστεί για τις 17 Νοεμβρίου.Να δούμε τι θα πεί ο ΛΑΟΣ (οχι η παράταξη).Μήπως θα αρχίσει νωρίς η φθορά και για Ν.Δ.-ΛΑΟΣ?

  23. DrNo avatar
    DrNo 11/11/2011 18:18:06

    Καμία χώρα δεν βγαίνει από το ευρώ!!!

    Είτε το θέλει η ντόπια διαπλοκή που χρωστάει σε ευρώ, είτε το θέλει το ΚΚΕ, είτε το θέλουν μερικοί Γερμαναράδες που βλέπουν το επερχόμενο ευρωομόλογο, η πορεία δεν αλλάζει: ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ

    (Η λιτότητα όμως θα μας πονέσει πολύ)

  24. Γιάννης avatar
    Γιάννης 11/11/2011 18:20:34

    Κούρεμα του χρέους σε επίπεδο 85% σημαίνει ότι σημαντικές απώλειες για ευρωπαίους φορολογούμενους, όχι απλώς τους ιδιώτες επενδυτές. Καλώς ήρθατε στην Ρουμανία του Τσαουσέσκου.

    Ή νομίζει κανείς ότι θα ξεκινήσουμε τα πλεονάσματα? Αν δεν φτάσουμε ελλείματα στο 3% για συναπτά έτη δεν μας χαρίζει κανείς κανένα χρέος.

  25. Christos Apostolidis avatar
    Christos Apostolidis 11/11/2011 18:20:54

    Αν ειναι να γινει μεταβαση σε αλλο νομισμα δραχμή μνές ή σεστέρσια όπως έγινε και η μετάβαση στο ευρώ βράστε όρυζα.....

  26. popolaros avatar
    popolaros 11/11/2011 18:31:48

    Αναμένω 'δημοσκοπήσεις' που θα μου λένε πόσο χαρούμενος είμαι με την συγκυβέρνηση και πως δεν θέλω καθόλου εκλογές.

  27. Νικόλαος avatar
    Νικόλαος 11/11/2011 18:34:11

    Καλή επιτυχία στη νέα κυβέρνηση. Η εποχή μετεξελίχθηκε επιτέλους. Τέρμα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που ξέραμε. Ίσως και τέρμα γενικώς τα δύο αυτά κόμματα.
    Μία πετυχημένη θητεία στον κ. Παπαδήμο θα κάνει τους πολιτικούς να φαντάζουν σαν παιδάκια που γράφουν στον πίνακα πριν μπει ο καθηγητής στην τάξη.
    Το επόμενο "διακύβευμα" δε θα είναι "σοσιαλισμός" ή "ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός" και αόριστα κουραφέξαλα που ΠΟΤΕ δεν εφαρμόστηκαν άλλωστε στον τόπο. Θα είναι ΕΥΡΩΠΗ ή ΤΡΙΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.
    Τα φιλοευρωπαϊκά κόμματα , (νέο ΠΑΣΟΚ, νέα ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΔΥ.ΣΗ. , ίσως ΔΗΜ.ΑΡ.) και τα ΑΝΤΙ-ευρωπαϊκά (παλαιό-ΠΑΣΟΚ, παλαιά ΝΔ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, χρυσή αυγή, ανταρ-σύα κλπ).
    Το πολιτικό σύστημα ξανα-έκανε ΜΑΤ στο "λαό".
    Η δοκιμή έγινε με το "δημοψήφισμα", είδατε και τα ποσοστά που θα παίξουν στις επόμενες εκλογές 75%-ναι στην Ευρώπη και .........αντίο παλιά Ελλάδα.
    Παπαδήμο , κλείσε στο λάκο το παρελθόν.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Νικόλαος 11/11/2011 18:53:35

      Σλουρπ, σλουρπ...

      Εγω παλι (και δεκαδες χιλιαδες άλλοι) που ειμαι μεν ευρωπαϊστης αλλα δεν θα με χαλαγε να δω και τα κεφαλια μερικων φιλελευθερων vampir παρα πόδα μηπως και ξεβρωμισει η Ευρωπη και γλυτωσει η ανθρωποτητα από την αδηφαγία τους σε ποια κατηγορια εντασσομαι;

      • Νικόλαος avatar
        Νικόλαος @ Theoprovlitos 11/11/2011 19:45:23

        Στην κατηγορία αυτών που πίστευαν ότι ο Κωστάκης θα επανιδρύσει το κράτος και ο Γιωργάκης θα δώσει τα λεφτά που υπήρχαν. Τα σλουρπ επιστρέφονται.

        • Theoprovlitos avatar
          Theoprovlitos @ Νικόλαος 11/11/2011 21:57:17

          Δεν το νομιζω. Αν τους ειχα ψηφισει θα τόξερα...

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Theoprovlitos 11/11/2011 20:26:47

        Στην κατηγορία των αμετανόητων που δεν κατάλαβαν ότι την Ελλάδα δεν την χρεοκόπησε ο φιλελευθερισμός αλλά ο κρατικισμός. Καληνύχτα...

    • evro-skeptikos avatar
      evro-skeptikos @ Νικόλαος 11/11/2011 19:21:40

      Το θέμα είναι σε ποια κατηγορια της Ευρώπης μας πάνε ολοταχώς οι "σωτήρες" του μνημονίου. Ξέρεις και η Βουλγαρία και η Ρουμανια και η Λετονία στην Ευρώπη είναι... Θα βλέπουμε και τις χώρες του Τρίτου Κόσμου (Τουρκια, Ρωσία, Ουκρανία) από την "Ευρώπη μας" και θα ψάχνουμε για καμια δουλειά σαν μετανάστες...

      • Νικόλαος avatar
        Νικόλαος @ evro-skeptikos 11/11/2011 19:49:36

        Ακριβώς το ίδιο έλεγε και ο Αντρέας το '81! Καλύτερα με τον Μουαμάρ, τον Χόσνι και τον Χαφέζ, παρά με τη Θάτσερ, τον Κολ και τον Ζισκάρ ντ' Εστέν! Δύσκολα έρχονται και αυτό είναι σίγουρο, δεν πας να ρωτήσεις όμως και τους Ρουμάνους, Βούλγαρους και Λετονούς αν αναπολούν τον κομμουνισμό!?!!!

  28. akisenv avatar
    akisenv 11/11/2011 18:39:23

    Μονο η Φρειδερικη λειπει....

  29. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 11/11/2011 18:43:44

    Ενας πρωθυπουργός που μυρίζει Ελλάδα και αγωνιά για το μέλλον της, Διαμαρτυρόμενος στο θρήσκευμα και με Ινδονησιακής καταγωγή σύζυγο.

  30. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 11/11/2011 18:48:42


    Ο Σταυρος Θοδωρακης σημερα εξαφανισε παλιοτερη συνενετευξη του Παπαδημα όπου τον αποκαλουσε "υπευθυνο για το οικονομικο θαυμα της Ελλαδας.

    Μερικοι προλαβαν να το δουν πριν κατεβει...

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.prwtagwnistes&id=1132

  31. salmonellas avatar
    salmonellas 11/11/2011 18:53:19

    Η ευρωζωνη μετρα μηνες, αν οχι εβδομαδες με 7.5% επιτοκιο στα Ιταλικα ομολογα η κατασταση δεν ανατρεπεται και αν καταρρευσει η Ιταλια ουδεμια δυναμη στον πλανητη μπορει να την συγκρατησει. Τα ζητηματα ειναι δυο:
    - Ποτε πηδαμε απο το πλοιο για να μη μας παρει μαζυ του? και
    - Αν πηδαμε μονοι, η με συντροφια.
    Αν θελετε τη γνωμη μου, καλλιτερα να την κανουμε πρωτοι τωρα που μας παρακαλανε, και αν ερθουν - που σιγουρα θαρθουν αλλοι πεντεξι - περισσοτεροι, καλως να ορισουν. Η Ελλαδα εζησε 180 χρονια με δραχμη και μια χαρα πορευτηκε, χρειαστηκαν δεκα χρονια ευρω για ναρθει τουμπα.

    Θα τριζουν τα κοκκαλα του Ζαν Μονε και του Ρομπερ Σουμαν, αλλα δεν φταινε εκεινοι για την στραβη κατασκευη του ευρω.

  32. JOHN avatar
    JOHN 11/11/2011 18:59:00

    Συμφωνω με το αρθρο,ειναι κι αυτο ενα σεναριο που παιζει. Γιατι εδω που φτασαμε εαν δεν το κανει ο Παπαδημος καποιος αλλος καποια στιγμη θ αναλαβει την εργολαβια.Καλυτερα λοιπον εαν αυτο το σεναριο ευοδοσει να διαχειριστει τη κατασταση ενας εμπειρος τεχνοκρατης παρα ενας αναξιοπιστος πολιτικος.Η μεταβαση απο το ευρω σε εθνικο νομισμα εαν γινει ατακτα και ασυντονιστα θα ειναι καταστροφικη,αντιθετα εαν γινει συντεταγμενα και οργανωμενα θα ειναι μεν εποδυνη,αλλα θα μπορεσει να βαλει τη χωρα σε μια τροχια αναπτυξης που ειναι και το ζητουμενο.Παντως παιζονται πολλα παιγνιδια και κανεις δεν μπορει να κανει προβλαιψεις με σιγουρια,απλως υποθεσεις αναλυονται.

  33. Νίκος avatar
    Νίκος 11/11/2011 19:14:07

    Λουκάς Παπαδήμος: μέλος της τριμερούς επιτροπής (Τrilatelar commission), που ιδρύθηκε από τον μεγαλοτραπεζίτη David Rockefeller.

  34. Αφώτιστος Φιλέλλην avatar
    Αφώτιστος Φιλέλλην 11/11/2011 19:16:12

    Λοιπον να διαγραψουμε το απεχθες/ανηθικο χρεος και να συμψηφισουμε τις ελληνικες απαιτησεις απο την Γερμανια με μερος του εναπομειναντος ηθικου/μη επαχθους χρεους (απο το οποιο μισθοδοτηθηκαν τριτεκνες μητερες που διορισθηκαν με "κοινωνικα κριτηρια" απο τον μακαριτη Μενιο Κουτσογιωργα και επλεκαν πουλοβερ η καθαριζαν φασολακια,και συνταξοδοτηθηκαν στα 40 λογω ανηλικων τεκνων, τεμπεληδες κομματικοι και αλλες δημοκρατικες δυναμεις, υπερκοστολογημενα εργα και προμηθειες, ... ) το κατοχικο δανειο και τις αποζημιωσεις και αφου συμπτυχθει Αντιμνημονιακο Μετωπο να επιλεχθει καταλληλη αγωνιστικη πρωθυπουργος η Σ. Σακοραφα (σ' αυτο δεν επιμενω, αλλα καιρος ειναι επιτελους να εχουμε γυναικα πρωθυπουργο).
    Να γινει το επισημο νομισμα η δραχμη η η μνα για ολη την Ε.Ε.,διοτι το ευρω ειναι πολυ σκληρο και εχει τραυματισει την πλειονοτητα του ευρωπαικου λαου. Ενω η δραχμη (η η μνα)ειναι απο τα αρχαιοτερα νομισματα στον κοσμο και εαν δοθει η εξουσια στην χωρα μας να εκδιδει το νεο νομισμα που μπορει να ειναι και πληθωριστικο (οπως ΗΠΑ), θα επεκταθουν σχεδον 20 φορες οι εγκαταστασεις του Νομισματοκοπείου Χολαργου και θα υπάρξει ανάπτυξη, ενω θα διασωθει η ευρωπαικη οικονομια.
    Επομενως δεν θα γινουμε η Κουβα της Ευρωπης, αντιθετα θα γινουμε το Μαϊαμι της, δηλ. θα ενοικιαζουμε επι 6μηνο τα ακατοικητα πατρικα η εξοχικα σπιτια μας στους βορειους συναξιουχους -και μη- ευρωπαιους(αξιοποιηση ακατοικητης ιδιωτικης ακινητης περιουσιας) που συνεπαγεται 4+9=13 δις/ετος σε πληρη αναπτυξη του προγραμματος (2017).
    Οποτε με τον καλπαζοντα πληθωρισμο στην Γερμανια η Merkel, βουλευτης πλεον στην αντιπολίτευση, θα βλεπει τους χειροτερους φοβους της Γερμανιας να γινονται πραγματικοτητα (πολλες Γερμανιδες να γινονται π....για 3η φορα τα τελευταια 100 ετη).

    Προσεξτε το, ειναι σατανικο σχεδιο και εξυπηρετει τα συμφεροντα της χωρας και των λαων της Ε.Ε.

  35. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 11/11/2011 19:17:10

    Το φαρμακο για τον ιατρικο καρκινο μετα απο πολυχρονες εργασιες -παρατηρησεις-πειραματα δεν εχει βρεθει,αν αυτοι στις Βρυξελλες βρηκαν το φαρμακο για τον οικονομικο καρκινο να μας το πουν προτου μας τρελανουν στα πειραματα πανω στου κασιδι το κεφαλι.
    Επειδη ομως πιστευω οτι εχουν κανει μια τρυπα στο νερο και η αρρωστια μεταφερεται με τα 1000 απο κρατος σε κρατος,ισως αποφασησαν πραγματι να μας απομονωσουν συντεταγμενα εξω απο την ζωνη του ευρω,οποτε η λυση Παπαδημου ειναι η πλεον καταλληλη.

  36. Θύμιος avatar
    Θύμιος 11/11/2011 19:22:42

    Τον καημένο τον Ψαριανό, να μην ορκιστεί υπουργός, μαζί με τον Άδωνη!

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Θύμιος 11/11/2011 21:59:36

      Τον ξεφώνησε και ο Real FM: Απλα αναμετάδωσε τις δηλώσεις του...
      Τετοιο γλυψιμο, θα κανει μεχρι και την Μπακογιαννη να νομιζει οτι απειλειται...

  37. Θύμιος avatar
    Θύμιος 11/11/2011 19:35:32

    Επιτέλους μια αστική εθνο-σοσιαλιστική κυβέρνηση !
    Ενας πρωθυπουργός που μυρίζει Ελλάδα και αγωνιά για το μέλλον της, Διαμαρτυρόμενος στο θρήσκευμα και με Ινδονησιακής καταγωγή σύζυγο.
    Καλή επιτυχία στη νέα κυβέρνηση. Η εποχή μετεξελίχθηκε επιτέλους. Τέρμα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που ξέραμε. Ίσως και τέρμα γενικώς τα δύο αυτά κόμματα.
    Μία πετυχημένη θητεία στον κ. Παπαδήμο θα κάνει τους πολιτικούς να φαντάζουν σαν παιδάκια που γράφουν στον πίνακα πριν μπει ο καθηγητής στην τάξη.
    H πρώτη σύγκρουση εχει οριστεί για τις 17 Νοεμβρίου.Να δούμε τι θα πεί ο ΛΑΟΣ (οχι η παράταξη).Μήπως θα αρχίσει νωρίς η φθορά και για Ν.Δ.-ΛΑΟΣ?
    Αυτη δεν εινα κυβερνηση. Ειναι ολος ο θιασος του παρακρατους επι σκηνης.
    Θα ήταν και άλλοι στη συγκεκριμενη παρσταση αλλα ειναι δεσμευμενοι με άλλους ρόλους…
    Τον καημένο τον Ψαριανό, να μην ορκιστεί υπουργός, μαζί με τον Άδωνη!
    Η ευρωζωνη μετρα μηνες, αν οχι εβδομαδες με 7.5% επιτοκιο στα Ιταλικα ομολογα η κατασταση δεν ανατρεπεται και αν καταρρευσει η Ιταλια ουδεμια δυναμη στον πλανητη μπορει να την συγκρατησει. Τα ζητηματα ειναι δυο:
    - Ποτε πηδαμε απο το πλοιο για να μη μας παρει μαζυ του? και
    - Αν πηδαμε μονοι, η με συντροφια.
    Αν θελετε τη γνωμη μου, καλλιτερα να την κανουμε πρωτοι τωρα που μας παρακαλανε, και αν ερθουν – που σιγουρα θαρθουν αλλοι πεντεξι – περισσοτεροι, καλως να ορισουν.
    Επειδη ομως πιστευω οτι εχουν κανει μια τρυπα στο νερο και η αρρωστια μεταφερεται με τα 1000 απο κρατος σε κρατος,ισως αποφασησαν πραγματι να μας απομονωσουν συντεταγμενα εξω απο την ζωνη του ευρω,οποτε η λυση Παπαδημου ειναι η πλεον καταλληλη.

  38. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 11/11/2011 19:38:50

    Θεωρώ ότι αδικούμε ΠΟΛΥ τον Σαμαρά! Όλοι περιμέναμε το μεγάλο ΟΧΙ από τον Αντώνη επειδή κατά βάθος όλοι είμαστε τού συνθήματος "Ελλάς ή Τέφρα".

    Όμως ένα ΟΧΙ αυτή τη στιγμή από τον Σαμαρά θεωρώ ότι θα μας οδηγούσε μετά βεβαιότητος στην τέφρα! ( Το καλοκαίρι του 2007 στην Πελοπόννησο είναι πολύ πρόσφατο...)
    Και ο λόγος είναι ότι ο Σαμαράς δεν ήταν στην εξουσία ώστε να προετοιμάσει τον Τόπο για ένα μεγάλο ΟΧΙ.

    Ο Μεταξάς είπε το ΟΧΙ, είχε όμως την εξουσία και είχε προηγουμένως φροντίσει να κατασκευάσει τη Γραμμή Μεταξά, και ασφαλώς είχε επαρκώς αναδιοργανώσει τον Στρατό ακι την Ελληνική Διοίκηση...

    Ο Σαμαράς την ανάγκη φιλοτιμία ποιούμενος αποφάσισε να "πάει προς το παρόν πάσο" ελπίζοντας σε μια καλύτερη συγκυρία στο μέλλον...

    Και να θυμάστε: Τη μάχη ΔΕΝ τη δίνουμε όταν είμαστε σε ξένο γήπεδο, τη δίνουμε όταν ΕΜΕΙΣ έχουμε επιλέξει το γήπεδο και τη στιγμή...

    Αλλιώς ,κινούμενοι μόνο από ρομαντισμό, και όχι από ψυχρή συνεκτίμηση των δεδομένων εκκινούμε από μειονεκτική θέση.

  39. Νίκος avatar
    Νίκος 11/11/2011 20:23:37

    Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω, ότι ο σημερινός προσωρινός πρωθυπουργός, θα είναι ο πρωθυπουργός της δραχμής.
    Ο αμέσως επόμενος όμως πρωθυπουργός, είναι πολύ πιθανό ότι θα είναι πραγματικά ο πρωθυπουργός της δραχμής.

    Καλή λευτεριά, από τις ξένες κατοχικές δυνάμεις!

  40. mx avatar
    mx 11/11/2011 21:25:33

    .......τα σχόλια στον ιστοτοπο ακολουθούν την κατανομή του Gaus......?

    • NIK THE GR avatar
      NIK THE GR @ mx 12/11/2011 00:52:18

      Πωπω ρε αρχηγε τι μου θυμησες,45 χρονια ειχα να τ ακουσω,συναρτησεις τι μπελας και τι συμμετρια στην απεικονηση,πιστευω να μην ενοεις το βρισιμο της απεικονησης γιατι δεν ταιριαζει σ ολους εδω μεσα που σχολιαζουν και που δεν εχουν καμια αναλογια με την κατανομη.

  41. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 12/11/2011 13:37:37

    Επρεπε να ειχαμε φυγει εχθες απο το ευρω.!!!!
    Αλλα ποτε δεν ειναι αργα να το πραξουμε.
    Για οσους τρομαζουν μπορουν να διαβασουν το αρθρο στην N.Y TIMES, οπου οικονομολογος απο το χαρβατ μας λεει τα υπερ και τα κατα.

  42. marilou avatar
    marilou 12/11/2011 13:42:58

    Περιμενω δημοσκοπηση που θα λεει οτι το 95% των ερωτηθεντων ειναι ευχαριστημενοι απ την διακυβερνηση Παπαδημου...κ επομενως δεν θελουμε εκλογες!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.