#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2011 14:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρωθυπουργός ο Λουκάς Παπαδήμος



(Ανανεωμένο) Εντολή για το σχηματισμό κυβέρνησης δόθηκε στον κ. Λουκά Παπαδήμο από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης των κ.κ. Παπανδρέου, Σαμαρά και Καρατζαφέρη. Αύριο στις 2 το μεσημέρι η ορκωμοσία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας, στη διάρκεια της σύσκεψης συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές.

Αυτό το τελευταίο είναι εξαιρετικά ασαφές και πρέπει να διευκρινιστεί σύντομα. Τι σημαίνει "εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με την υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου; Νέα μέτρα;
 Προηγουμένως συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά έλεγαν ότι ο κ. Παπαδήμος δεν θέτει πλέον όρους για να αναλάβει την πρωθυπουργία.
Στη συζήτηση που βρίσκεται σε εξέλιξη, διευθετούνται οι τελευταίες λεπτομέρειες για τις ανακοινώσεις, ενώ συζητώνται και τα ονόματα των μελών του νέου σχήματος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George avatar
    George 10/11/2011 12:11:42

    Ζωή σε λόγου μας.. Όσο δηλαδή μας απομένει...

    Τώρα μένει να ακούσουμε ότι δεχτήκαν και όλους τους όρους, να πάμε να αυτοκτονήσουμε..

    • Δικηγόρος avatar
      Δικηγόρος @ George 10/11/2011 12:23:21

      Προτιμούσες κάτι άλλο?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Δικηγόρος 10/11/2011 12:26:15

        Πάντως όχι το νεοφιλελεύθερο γκαουλάιτερ των ευρωναζί.

      • piter avatar
        piter @ Δικηγόρος 10/11/2011 12:27:21

        ΝΑΙ ! ΕΚΛΟΓΕΣ !

      • gynner avatar
        gynner @ Δικηγόρος 10/11/2011 12:29:53

        Εκλογές!!!Εσύ δηλαδή θες τον τραπεζίτη?Θα είμαστε η πρώτη χώρα με χορηγό.Κατά το SKONDA ΞΑΝΘΗ θα γίνουμε ΕΛΛΑΣ GOLDMAN SACHS.Αντε βρείτε ένα λαγούμι τα συμφοιτητάκια αν και δεν βλέπω να σας γλυτώνει τίποτα!

      • manos avatar
        manos @ Δικηγόρος 10/11/2011 12:33:11

        Εκλογές φιλαράκο, ώστε να αποφασίσει ο λαός.
        Μην ανησυχείς για τον λαό. Η κρίση του είναι πολύ καλύτερη από κάποιων.

      • Balafara Hunter avatar
        Balafara Hunter @ Δικηγόρος 10/11/2011 12:39:04

        Προφανώς εκλογές.
        Δεν θυμάμαι να εξουσιοδότησα κανέναν στις προηγούμενες εκλογές να κάνει παζάρια για συγκυβέρνηση. Και δεν νομίζω αυτό το φιάσκο που παρακολουθούμε να καλύπτεται από το Σύνταγμα.

        • Jean avatar
          Jean @ Balafara Hunter 10/11/2011 15:00:16

          Είναι καθαρή κοινοβουλευτική εκτροπή.

        • Δικηγόρος avatar
          Δικηγόρος @ Balafara Hunter 10/11/2011 15:40:30

          Οϋτε εγώ εξουσιοδότησα τον Καραμανλή να παραιτηθεί και να έχω τον Σαμαρά να βγαίνει στον ΣΥΡΙΖΑ από τα αριστερά. Έτσι είναι όμως. Κάποια πράγματα πρέπει να τα δεχόμαστε. Και με τον Παπαδήμο πάλι καλά να λέμε.

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ George 10/11/2011 12:27:59

      Με τη δεδομένη συγκυρία, χρονική στιγμή κλπ. ήταν η μόνη ενδεδειγμένη λύση.
      Εφόσον οι πολιτικοί απεδείχθησαν εντελώς ανίκανοι και νάνοι, ας έλθει ένας μη πολιτικός για να δούμε τι θα κάνει και αυτός.
      Χειρότερα δεν μπορεί να τα κάνει πάντως. Δυστυχώς έχουμε πιάσει πάτο, μόνο επάνω μπορούμε να πάμε.

      • markos avatar
        markos @ Αληκτώ 10/11/2011 12:51:15

        Σωστα δεν εχουμε πιασει πατο τωρα ειναι σιγουρο οτι θα πιασουμε...

  2. panpan1890 avatar
    panpan1890 10/11/2011 12:16:14

    Αυτους που θα τους πηγαιναμε σε ειδικο δικαστηριο για το χρηματηστιριο τωρα τους φαιρνουμε στα χερια σαν σωτηρες . Μπραβο μας .

  3. ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 10/11/2011 12:16:42

    Α ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΚΡΙΜΑ

  4. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 10/11/2011 12:19:49

    αχ ρε Προεδρε....

  5. κωστής avatar
    κωστής 10/11/2011 12:20:00

    ρε παιδιά, μην έχετε αυτή την απαισιοδοξία και τη μιζέρια. ασχέτως εάν είναι άνθρωπος των αγορών κ.λπ. νομίζω είναι ο κατάλληλος αυτή τη στιγμή, ούτως ώστε να "ηρεμήσει" και τις αγορές και να προσπαθήσει (πιστεύω πως θα το κάνει) να περάσει και μερικές ελληνικές θέσεις.

  6. δημητρης avatar
    δημητρης 10/11/2011 12:20:58

    ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΒΙΩΣΕ ΜΙΑ ΠΤΩΧΗ ΠΛΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΧΩΡΑ.
    Στους ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ τα συγχαρητηρια μας.!!

  7. stathis avatar
    stathis 10/11/2011 12:21:58

    ΤΗ Ν.Δ. ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΤΥΧΗ.
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ.

  8. piter avatar
    piter 10/11/2011 12:26:21

    Τους δέχτηκαν αλλά δεν θα το λένε και ο Παπαδήμος δεν θα λέει τίποτα, μόνο γενικότητες. Εκλογές στο τέλος της τετραετίας...... Ξεχάστε την Ελλάδα, θα τη πουλήσει όλη.....Τώρα θα κυβερνούν και επισήμως οι τραπεζίτες. Κοψοχρονιά θα τα πάρουν όλα

  9. George avatar
    George 10/11/2011 12:26:28

    Εκλογές ίσως;

  10. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 12:27:09

    Το κίνημα της 29ης Νοεμβρίου 2009 ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ στη διαπλοκή..Λυπάμαι μόνο για τους αγνούς ιδεολόγους μέσα στο antinews που πίστεψαν πως υπήρχε ελπίδα για την πατρίδα μας..Κρίμα Αντώνη

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 12:30:44

      Μήπως βιάζεσαι πολύ? Εμείς συνεχίζουμε να έχουμε εμπιστοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά. Εσύ προβοκάρωντας, δείχνεις ότι δεν τον πίστεψες ποτέ!

      • gynner avatar
        gynner @ Ίωνας 10/11/2011 12:33:45

        Ιωνα τίποτα δεν διδάχθηκες μου φαίνεται τα τελευταία 2 χρόνια.Θυμίζεις Πασόκο ταλιμπάν που ακόμα και τώρα φωνάζει οτι ο ΓΑΠ σώζει τη χώρα.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Ίωνας 10/11/2011 12:35:00

        Θα δειτε τα ποσοστα στις δημοσκοπησεις και θα τριβετε τα ματια σας!
        καληνυχτα Προεδρε!

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ Ίωνας 10/11/2011 12:36:25

        Να ξερες τί αγώνες έκανα φίλε Ιωνα το Νοέμβρη του 2009 για την εκλογή Σαμαρά. Μέχρι και την οικογένεια και τη δουλειά μου είχα παραμελήσει. Και το αποτέλεσμα είναι η αποδοχή του τραπεζίτη του Σημίτη, του εκλεκτού της συμμορίας Ψυχάρη ,Μπόμπολα, Αλαφούζου, Μητσοτακαίων , Καρατζαφέρη.. Πώς γίνεται να μην έχουμε ένα κόμπο στο λαιμό όλοι εμείς σήμερα?Και επιτέλους ας αφήσουμε την καραμέλα της υπονόμευσης.

    • Δικηγόρος avatar
      Δικηγόρος @ ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 15:42:30

      Άντε πάλι η διαπλοκή. Μου ξεφεύγει κάτι? Ο Παπαδήμος ειναι διαπλεκόμενος?

      • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
        Δ.Φ. (ανιδεος) @ Δικηγόρος 10/11/2011 17:07:04

        Και διαπλεκομενος να μην ειναι τωρα θα μπλεξει...

  11. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 10/11/2011 12:27:59

    Εγώ πάντως ησύχασα.Νιώθω μια σιγουριά που τα δύο τελευταία χρόνια δεν είχα.Παπαδήμος και Σημίτης . Η ΣΥΝΤΑΓΉ ΤΗΣ ΑΠΌΛΥΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ , με όλη την διαπλοκή μαζί και όλους μέσα να παρακαλάνε για ρόλους στην μοιρασιά των αποκρατικοποιήσεων. Συγχαρητήρια από βάθους καρδίας. Το μέλλον για τα παιδιά μας ζοφερό όσο ποτέ.

  12. Nemesis avatar
    Nemesis 10/11/2011 12:28:51

    Επιτέλους ένας κατα γενική ομολογία άξιος και σοβάρος άνθρωπος αναλαμβάνει. Σκεφτήτε το Πετσάλνικο πρωθυπουργό...
    Οι επιθέσεις που ήδη δέχεται από εδώ μέσα ο Παπαδήμος είναι κατά τη γνώμη μου και άδικες αλλά και επιζήμιες, τη στιγμή μάλιστα που θα παραμείνει κάποιους μήνες. Ν' ακούσουμε και μια μέρα τη φωνή της λογικής!!

  13. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 10/11/2011 12:32:05

    Εάν αποδέστηκαν και τους όρους του , είναι ώρα σε όσους πατριώτες απομείναμε να τραβήξουμε τον δικό μας δρόμο. Προσωπικά δεν ξαναψηφίζω . Αισθάνομαι ότι σήμερα ήταν μια μεγάλη ήττα για την δημοκρατία και την ελευθερία.
    Η ΝΔ για μένα είναι οριστικά παρελθόν

    ΝΤΡΟΠΗ για την ΕΛΛΑΔΑ

  14. hagan avatar
    hagan 10/11/2011 12:33:36

    Μην απογοητεύεσθε τόσο εύκολα.Ο κ.Σαμαράς κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί,στο μέτρο του δυνατού.Παραμένει κινούμενος από ένα και μόνο πράγμα,τη αγάπη του για την Ελλάδα.Μην το αμφισβητείτε αυτό.

  15. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 10/11/2011 12:34:17

    Δυσκολεύομαι να ευχηθώ καλή αρχή στο νέο πρωθυπουργό, γιατί δεν τον εμπιστεύομαι....
    Δυσκολεύομαι να εκφραστώ για τους πολιτικούς αρχηγούς...
    Δυσκολεύομαι να κατανοήσω πως η κωμωδία των τελευταίων ημερών τελειώνει με μια πίκρα...
    Δυσκολεύομαι να δω το δρόμο της ομαλότητας.
    Ανοχή και υπομονή τέλος.
    Φοβάμαι ότι τα χειρότερα μόλις ξεκινάνε και θα έχουμε μεγάλες ανωμαλίες.

  16. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 10/11/2011 12:34:37

    Ο Σαμαράς δεν δέχεται όρους όπως μερικοί νομίζουν. Ο Σαμαράς πράττει στρατηγικά με βάση το συμφέρον της Ελλάδας πάνω απ' όλα. Ξέρω ότι αυτό ενοχλεί τους κομματικούς φενταγίν αλλά ούτε το Σαμαράς είναι ΓΑΠ ούτε η ΝΔ είναι ΠΑΣΟΚ για να παίξουν το μέλλον της Ελλάδας σε μια ζαριά. Υπενθυμίζω σε όλους ότι ο Σαμαράς είναι ένας ικανότατος οικονομολόγος και όχι ένας φανατικός κωπηλάτης.

    Όσοι λοιπόν δεν μπορούν να αντιληφθούν τώρα στις κρίσιμες στιγμές το διακύβευμα και την πρόθεση του Σαμαρά, νομίζω ότι αργά ή γρήγορα πάλι θα έβρισκαν μια πρόφαση καφενειακού τύπου για να πουν ότι "ο Σαμαράς τους πρόδωσε". Αν δεν μπορείτε να τον στηρίξετε τουλάχιστον μην θορυβείτε τόσο κακόηχα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Αστραπόγιαννος 10/11/2011 12:47:51

      Ε βέβαια. Εμείς που πικραθήκαμε γιατί ο Αντώνης δέχθηκε τον εκλεκτό της διαπλοκής είμαστε 'κομματικοί φενταγίν'! Τα ίδια λένε στον ΣΚΑΙ ο Μπάμπης και ο Alexis!

  17. Eleni avatar
    Eleni 10/11/2011 12:34:55

    Aκόμα και το newsit γράφει ότι ο Παπαδημος ΔΕΝ έβαλε κανέναν όρο για να αναλάβει.

  18. ganasta avatar
    ganasta 10/11/2011 12:37:01

    Η διαπλοκή κέρδισε μια μάχη.
    Ελπίζω να απέρριψε ο Αντώνης τους όρους που έβαλαν.
    Ας έχουμε εμπιστοσύνη στο Πρόεδρο.

  19. QQ avatar
    QQ 10/11/2011 12:38:04

    Ποιά είναι τελικά τα μέτρα ?
    Τι πρέπει να εφαρμοστεί για να πάρουμε το μαρούλι ? (Αντιγραφή από )

    Υπουργικές αποφάσεις για το κλείσιμο, τη συγχώνευση ή την ουσιαστική μείωση του μεγέθους σε ΚΕΔ, ΕΤΑ, ΟΔΔΥ, Εθνικό Ιδρυμα Νεότητας, ΕΟΜΜΕΧ, ΙΓΜΕ, ΟΣΚ, ΔΕΠΑΝΟΜ, ΘΕΜΙΣ, ΕΘΙΑΓΕ, ΕΡΤ και 35 άλλες μικρότερες μονάδες.

    * Υπουργική απόφαση για τα νέα κριτήρια χορήγησης αναπηρικών συντάξεων.

    * Μεταφορά από το ελληνικό Δημόσιο στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου των Alpha Bank (0,619% των μετοχών), Εθνική (1,234% των μετοχών), Πειραιώς (1,308% των μετοχών), ΟΛΠ (23,1%), ΟΛΘ (23,3%). Επίσης, περιφερειακά λιμάνια (το 100% των λιμένων Ελευσίνας, Λαυρίου, Ηγουμενίτσας, Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Καβάλας, Κέρκυρας, Πάτρας, Ραφήνας, Ηρακλείου), ΕΥΔΑΠ (27,3%), ΕΥΑΘ (40%), περιφερειακοί αερολιμένες (εκχώρηση δικαιωμάτων παραχώρησης), χώροι αποθήκευσης για φυσικό αέριο της νότιας Καβάλας (μεταβίβαση των δικαιωμάτων των σημερινών και των μελλοντικών συμβάσεων παραχώρησης), ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι (μεταβίβαση οικονομικών δικαιωμάτων των σημερινών και μελλοντικών συμβάσεων παραχώρησης), Εγνατία οδός, (100%), Ελληνικά Ταχυδρομεία (90%), ΟΠΑΠ Α.Ε. (29%), 4 κρατικά κτίρια.

    * Διορισμός των νομικών, τεχνικών και οικονομικών συμβούλων για τουλάχιστον δεκατέσσερις από τις παραπάνω αποκρατικοποιήσεις, οι οποίες έχουν προγραμματιστεί να γίνουν μέχρι το τέλος του 2012.

    Εως το τέλος Δεκεμβρίου πρέπει, επιπλέον των δεκάδων δεσμεύσεων που έχουν ήδη αναληφθεί, να:

    * Ψηφιστεί ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2012.

    * Να επικαιροποιηθούν και να δημοσιοποιηθούν όλα τα μέτρα του μεσοπρόθεσμου έως το 2014.

    * Να θεσπιστούν όλες οι φορολογικές διατάξεις που είναι αναγκαίες για την εκτέλεση του προϋπολογισμού παράλληλα με την ανακοίνωση του προϋπολογισμού.

    * Να ανακοινωθεί παράλληλα με το σχέδιο αναθεώρησης της δημόσιας διοίκησης και ένα σχέδιο δράσης για την εφαρμογή του με προτάσεις παρεμβάσεων. Αυτές θα καθορίζουν σαφείς αρμοδιότητες ανά υπουργείο και τομείς αρμοδιότητας, θα καταργούν επικαλύψεις και θα βελτιώνουν την κινητικότητα.

    * Ορισμός συμβούλων για όλες τις υπόλοιπες αποκρατικοποιήσεις του 2012, ενεργοποίηση της ειδικής γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας που θα διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία του Δημοσίου που δεν θα πωληθεί και θα συνεργάζεται με τις υπό συγχώνευση ΚΕΔ και ΕΤΑ που θα προετοιμάζουν τα προς πώληση ακίνητα.

    * Δημιουργία έξι καλαθιών ακινήτων από το Ταμείο Αξιοποίησης.

    * Νομική πράξη για μεταβίβαση στο κράτος της κινητής και ακίνητης περιουσίας των ΔΕΚΟ και φορέων που θα κλείσουν.

    * Ενεργοποίηση της μονάδας μεγάλων φορολογουμένων.

    * Αντικατάσταση των εφόρων οι οποίοι δεν επιτυγχάνουν τους στόχους απόδοσης.

    * Επανεκτίμηση προσόντων των φορολογικών ελεγκτών.

    * Λειτουργία του οργάνου επίλυσης διαφορών για να αντιμετωπίσουν εντός 90 ημερών μεγάλες υποθέσεις.

    * Συγχώνευση 31 ΔΟΥ.

    * Ενίσχυση του ελέγχου των δαπανών με το διορισμό των μόνιμων επιτηρητών σε όλα τα υπουργεία.

    * Σύσταση μητρώων δεσμεύσεων για το σύνολο των υπηρεσιών και φορέων της γενικής κυβέρνησης.

    * Δημοσίευση του σχεδίου προσλήψεων μέχρι το 2015 σύμφωνα με τον κανόνα της 1 πρόσληψης για 5 αποχωρήσεις χωρίς τομεακές εξαιρέσεις (π.χ. υγεία).

    * Μεταφορά σε καθεστώς εφεδρείας περίπου 15.000 προσωπικού φορέων και άλλων 15.000 σε καθεστώς πρόωρης συνταξιοδότησης. Η 12μηνη εφεδρεία μπορεί να γίνει 24μηνη για το προσωπικό κοντά στη συνταξιοδότηση.

    * Αναθεώρηση του καταλόγου των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων με στόχο να καλύπτει λιγότερο από το 10% του εργατικού δυναμικού.

    * Σε βάθος αναθεώρηση της λειτουργίας των επικουρικών συντάξεων, των προνοιακών και των εφάπαξ. Θα περιλαμβάνει πρόσθετη μείωση του αριθμού των ταμείων και εξάλλειψη ελλειμμάτων με ρυθμίσεις που θα ισχύσουν από 1ης Ιανουαρίου 2012.

    Εως τον Μάρτιο του 2012:

    * Να ολοκληρωθεί οι δεύτερος γύρος αναθεώρησης των κοινωνικών επιδομάτων και προγραμμάτων.

    * Να καλυφθούν όλες οι ιατρικές πράξεις από ηλεκτρονική συνταγογράφηση (φάρμακα, παραπεμπτικά, διάγνωση, χειρουργεία), να δίδονται αναλυτικές μηνιαίες εκθέσεις ελέγχου από το ΕΣΥ και να επεκταθούν τα γενόσημα ώστε να καλύπτουν πάνω από το 60% των φαρμάκων.

    * Να γίνεται κεντρικά η προμήθεια των φαρμακευτικών και ιατρικών προϊόντων για το ΕΣΥ.

    * Να ενισχυθεί ο ελέγχος των δαπανών, με νόμο που θα καθιστά αυστηρότερη τη διαδικασία υποβολής και έγκρισης των συμπληρωματικών προϋπολογισμών

    Εγώ με τα περισσότερα συμφωνώ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ !

    • manos avatar
      manos @ QQ 10/11/2011 12:55:50

      Δεν βλέπω φίλε στην λίστα που παραθέτεις, τίποτα που να φορά σε παραγωγή και επανεκκίνηση της αγοράς, του ιδιωτικού τομέα.
      Οι επιχειρήσεις έχουν καταρεύσει, το εμπόριο είναι τελειωμένο, ακόμα και φακές εισάγουμε από Τουρκία.
      Μπορεί να συμφωνείς με τα παραπάνω, αλλά δες την λίστα. Τα μισά τουλάχιστον έχουν να κάνουν με φορολογικούς ελέγχους, περαιώσεις, εφορίες, εφόρους, κλπ.
      Ας ταίσουμε λίγο την αγελάδα, και μετά την αρμέγουμε ξανά.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ QQ 10/11/2011 15:24:25

      Αφου συμφωνεις και με το ξεπουλημα του 100% των αυτοκινητοδρομων στους καρχαριες της διαπλοκης ε, τι να πω... Τα λογια περιττευουν. Δεν νομιζω ο κοσμος να ειναι αναστατος επειδη θα συγχωνευθουν 31 εφοριες...

  20. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/11/2011 12:41:30

    Τα υπεραπλουστευτικά σχόλια αντιπροσωπεύουν όσους τα κάνουν. Την 29η Σεπτεμβρίου εκλέξαμε Αρχηγό για να γίνει ΗΓΕΤΗΣ. Πράγμα που σημαίνει ότι έχει ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ και ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. Έτσι ώστε να συνοδεύει την Ιδεολογική Αναφορά από αντίστοιχη πολιτική Πρακτική. Ώστε να εξάγεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
    ΕΛΠΙΔΑ υπάρχει για την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ όταν βλέπουμε την πραγματικότητα και δρούμε υπεύθυνα. Όταν βάζουμε την ΠΑΤΡΙΔΑ πάνω από την ιδιοτέλειά μας. Ο Αντώνης ΣΑΜΑΡΑΣ το έκανε. Όχι γενικά, αόριστα κι αφοριστικά. Αλλά συγκεκριμένα. Και μάλιστα θεσμικά. ΠΑΡΑΙΤΗΣΕ τον ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    Οι μόνιμες κι επαΐουσες μοιρολογίστρες μπορούν να αναζητήσουν αλλού το κουφάρι για να επιδοθούν στο προσφιλές τους σπορ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Εύμηλος 10/11/2011 12:57:00

      Καλή τύχη λοιπόν και ελπίζω να μην πικραθείτε όπως εμείς σήμερα.Μπορείτε και χωρίς εμάς άλλωστε...

      • agitatoras avatar
        agitatoras @ ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2011 15:11:18

        ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΥΛΗ ΤΟΝ ΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ...ΜΠΟΥΛΗ . ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ

  21. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/11/2011 12:42:30

    Τα υπεραπλουστευτικά σχόλια αντιπροσωπεύουν όσους τα κάνουν. Την 29η Νοεμβρίου εκλέξαμε Αρχηγό για να γίνει ΗΓΕΤΗΣ. Πράγμα που σημαίνει ότι έχει ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ και ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. Έτσι ώστε να συνοδεύει την Ιδεολογική Αναφορά από αντίστοιχη πολιτική Πρακτική. Ώστε να εξάγεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
    ΕΛΠΙΔΑ υπάρχει για την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ όταν βλέπουμε την πραγματικότητα και δρούμε υπεύθυνα. Όταν βάζουμε την ΠΑΤΡΙΔΑ πάνω από την ιδιοτέλειά μας. Ο Αντώνης ΣΑΜΑΡΑΣ το έκανε. Όχι γενικά, αόριστα κι αφοριστικά. Αλλά συγκεκριμένα. Και μάλιστα θεσμικά. ΠΑΡΑΙΤΗΣΕ τον ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    Οι μόνιμες κι επαΐουσες μοιρολογίστρες μπορούν να αναζητήσουν αλλού το κουφάρι για να επιδοθούν στο προσφιλές τους σπορ.

  22. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2011 12:43:59

    Tόσο λίγο λοιπόν διαρκεί η εμπιστοσύνη ορισμένων στον Σαμαρά;
    Όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Δε θα πρέπει να δούμε πρώτα τι θα κάνει αυτή η κυβέρνηση, αν θα εξομαλυνθεί η κατάσταση με τους ξένους, πότε θα γίνουν οι εκλογές και τι αποτέλεσμα θα έχουν, πριν καταδικάσουμε τον Αντώνη για την επιλογή του;
    Και ποιά ήταν η άλλη λύση; Μπουρλότο και ότι θέλει ας γίνει; Ο Παπαδήμος και ο Σαμαράς έχουν να ζήσουν. Ο κόσμος;

    • George avatar
      George @ Kώστας Θ. 10/11/2011 12:49:23

      Ο κόσμος δεν έχει να ζήσει ούτως ή άλλως, και με τον παπαδήμο πρωθυπουργό δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.

      Να δούμε τον Φεβρουάριο που θα βρίσκουν χίλιες δικαιολογίες για να μην γίνουν εκλογές.. Και να ακούσουμε τις άπειρες δικαιολογίες υπέρ του Σαμαρά τότε..

      • ANGRY MAN avatar
        ANGRY MAN @ George 10/11/2011 16:58:41

        Ναι αλλά όταν δεν θα γίνουν εκλογές τον Φλεβάρη θέλω να δω και τις δικαιολογίες του Αντωνάκη για το δούλεμα που θα έχει φάει ή για το δούλεμα και τις μυστικές του συμφωνίες σε βάρος των νεοδημοκρατών.

  23. παυλος avatar
    παυλος 10/11/2011 12:44:11

    Προς τους λογικα απογοητευμενους Νεοδημοκρατες

    Η αναθεση και η πιστη σε οποιονδηποτε Αρχηγο οδηγει παντα σε απογοητευση και στεναχωρια.Η λυση ειναι επιτελους να σταματησουμε να περιμενουμε απο αλλους και να αρχισουμε να οργανωνομαστε απο μονοι μας.Δεν ειναι ευκολο αλλα πρεπει επιτελους να παρουμε τη ζωη μας στα χερια μας........

  24. mastihas avatar
    mastihas 10/11/2011 12:51:00

    επεσαν οι μασκες και στη ΝΔ. τι εχετε να πειτε τωρα οπαδοι του Σαμαρα; ολη μια γροθια για την καρεκλα ε; βαλατε πρωθυπουργο του ΔΝΤ και της Ε.Κ.Τ. βαλτε και τον Αδωνι και το Βοριδη υπουργους και ειμαστε πιο ανεκδοτο και απο το ανεκδοτο. το ελεγαν οι Γερμανοι. να βαλουν εναν Ελληνα να κυβερνα ο οποιος θα ειναι με τα συμφεροντα των Γερμανων. ερχονται νεα μετρα τα οποια τα παλια θα μας φαινονται τιποτα.

  25. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 10/11/2011 12:52:47

    Προτείνω οι πολιτικοί άνδρες να συγκροτήσουν την εθνική ομάδα ενόργανης και ρυθμικής γυμναστικής που θα κατέβει στους Ολυμιακούς του Λονδίνου. Με τέτοιες κωλοτούμπες το χρυσό δεν το χάνουμε με τίποτα!
    (Τιμή και δόξα στον Καρατζατούμπα που τους προπόνησε άψογα...)

  26. taxidriver avatar
    taxidriver 10/11/2011 12:53:01

    Περιμένετε όρε αδέρφια να δούμε τι έγινε και μετά βρίζουμε όλοι μαζί

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ taxidriver 10/11/2011 14:59:20

      Το προλαμβάνειν κάλλιον του θεραπεύειν εστί...

  27. markos avatar
    markos 10/11/2011 12:57:12

    Για οσους δεν εχουν ψηφισει ποτε ο Παπαδημος ειναι οτι πρεπει η λαικη επανασταση ειναι σιγουρη πλεον τα λεμε στους δρομους!!

  28. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 10/11/2011 13:00:19

    Ναι, σιγα μην "ηρεμησουν" οι αγορες. Εχετε δει ποτε φιλησυχους γκανκστερς, ηρεμες υαινες, φιλικους κροκοδειλους, αγαπησιαρικα πιρανχας ; Πεταει-πεταει ο γαϊδαρος ;

  29. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 10/11/2011 13:04:30

    Νομίζω πως τον ήπιαμε χοντρά με Παπαδήμο, θα μας ξεσκίσει κάνοντας τα χατήρια των ξένων, ελπίζω να σφάλλω. Το αν πράγματι υπάρχουν όροι και ποιοί θα το δούμε λίαν συντόμως.

  30. gynner avatar
    gynner 10/11/2011 13:04:37

    Εγώ τώρα που συγκυβερνά η ΝΔ να το πληρώσω το χαράτσι της ΔΕΗ η όχι;Επειδή θα συγκυβερνά και ο κ.Μαργαρίτης Τζίμας δεν θα κοπεί η σύνταξη μου κατά 40% ως στρατιωτικού κάτω των 55; ΑΟΖ θα κατοχυρώσω;Τι λέω τώρα ε;Σημασία έχει η σωτηρία της χώρας.Τώρα πως σώζεται μια χώρα με κατεστραμμένη την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της είναι άλλο ζήτημα.Ανθρωποι αυτοκτονούν,χάνουν σπίτια απο τράπεζες,μεταναστεύουν,1 εκατομμύριο+ άνεργοι,όλη η δημόσια περιουσία στο σφυρί,σύνταγμα κουρελόχαρτο,θεσμοί στα τάρταρα κλπ κλπ,αλλά σωζόμαστε....

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ gynner 10/11/2011 13:17:13

      Η κυβέρνηση, που θα προκύψει, αν προκύψει τελικά, υπό τον Παπαδήμο, θα έχει σαν μόνη αρμοδιότητα την επικύρωση της νέας δανειακής σύμβασης, ώστε να αποδεσμευτεί η 6η δόση και να οδηγήσει την Χώρα σε εκλογές τον Φεβρουάριο. Δεν θα έχει καμμιά άλλη αρμοδιότητα. Άλλαξε κάτι και δεν το μάθαμε? Αν ναι, να μας το πείτε.

      • Στεργιος avatar
        Στεργιος @ Ίωνας 10/11/2011 13:22:09

        ρε Ιωνα, αν δεν γινουν οι εκλογες στις 19 Φεβρουαριου τι θα πεις?
        θα αλλαξεις ψευδωνυμο το ξερω...

        • Ίωνας avatar
          Ίωνας @ Στεργιος 10/11/2011 13:43:45

          Φίλε Στέργιο, και τον Φεβρουάριο, και τον Μάρτιο θα είμαι εδώ, αν το θέλει φυσικά ο Μεγαλοδύναμος Θεός, και χωρίς να αλλάξω προσωνύμιο. Έχω εμπιστοσύνη στον Πατριώτη Αντώνη Σαμαρά. Αν όμως δικαιωθώ εγώ, και πολλοί άλλοι συνσχολιαστές εδώ μέσα, με τις ίδιες απόψεις με μένα, πόσο ήσυχοι θα νιώθετε μέσα σας? Βιάζεστε πολύ... Ψυχραιμία! Εδώ θάμαστε όλοι...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ίωνας 10/11/2011 13:23:21

        Λες και είναι δύσκολο να αλλάξει στην πορεία, αν έτσι δώσουν εντολή οι ευρωναζί...

    • mastihas avatar
      mastihas @ gynner 10/11/2011 13:18:51

      σκοπος μας ειναι να σωσουμε τη χωρα. προτυπο μας η Νιγηρια. χρωσταει λιγα και ειναι μια χαρα. ο λαος δεν μας νοιαζει

    • anideos avatar
      anideos @ gynner 10/11/2011 15:41:53

      Ο Σαμαρας ετσι κι αλλιως για χαμηλοσυνταξιουχους και για πολλυτεκνους θα παρει λεει, πισω τις περικοπες.
      Οσοι ειναι κατω των 55 γιατι να παιρνουν συνταξη εστω και κομμενη κατα 40%;

  31. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 10/11/2011 13:05:20

    Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν
    πως σε πιστεύουν σ' αγαπούν, και πως σε θένε
    Έχε το νου σου στο παιδί
    κλείσε την πόρτα με κλειδί, ψέματα λένε.

    Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί
    λογάδες και γραμματικοί, για να σε πείσουν
    Έχε το νου σου στο παιδί
    κλείσε την πόρτα με κλειδί, θα σε πουλήσουν.

    Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί
    που θα 'χει σβήσει το κερί στην καταιγίδα,
    υπερασπίσου το παιδί
    γιατί αν γλιτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα.

    Κάποτε θα 'ρθουν (Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος, Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης, Ερμηνευτής: Παύλος Σιδηρόπουλος)
    http://www.youtube.com/watch?v=iwwLYJK8eDw&feature=related

  32. Κατερινα avatar
    Κατερινα 10/11/2011 13:07:11

    λεμε και καμμια μ@@λ@@κια για να περναει η ωρα!!!

  33. Avanti avatar
    Avanti 10/11/2011 13:08:31

    Ψυχραιμία , τίποτα δεν χάθηκε, Παπαδήμος, Παπαδήμος επί του παρόντος & μέχρι τις εκλογές. Εξάλλου είναι τόσο μεγάλη η χιονοστιβάδα που απειλεί την ΕΕ - που όλοι πιστέψαμε - και οι εξελίξεις τόσο ραγδαίες που οι χθεσινές αποφάσεις δεν ισχύουν σήμερα. Η διάλυση της ΕΕ & του Ευρώ είναι ante portas.........

  34. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/11/2011 13:08:55

    Άγνωστα nicks εδωμέσα, προσπαθούν απ’ ότι βλέπω να σπείρουν απαισιοδοξία.
    Τσου ρε ξεπουπουλιάρικα παπαγαλάκια!
    Άντε από εκεί που θέλετε να ορίσετε και “γραμμές”!
    Την μόνη γραμμή που μπορείτε να θέσετε είναι το, “γραμμή για το σπίτι σας, μην πάει κανένας άλλος”!

    • mastihas avatar
      mastihas @ Σταύρος 10/11/2011 13:14:58

      διολου φασιστικη η αποψη σου. πρεπει μεσα δω να μπαινουν μονο νεοδημοκρατες τωρα και μονο σαμαρικοι. πριν γινει καθαρα σελιδα του Σαμαρα διαβαζα και εγραφα καθημερινα εδω μεσα. αλλα τοτε ως πιο αντικειμενικη δεν θα σε ενδιεφερε να μπαινεις εδω

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ mastihas 10/11/2011 13:26:20

        Αφ' ενός δεν είμαι "δημοκράτης" πολλώ δε μάλλον ΝέοΔημοκράτης, αφ' εταίρου ξέρω να τιμώ τους αντιπάλους μου.
        Ο Σαμαράς είναι ιδεολογικός μου αντίπαλος αλλά είναι ο μόνος που έχει σταθεί με αξιοπρέπεια και σαν ΕΛΛΗΝΑΣ.
        Δεν είδα κανέναν ξεπουπουλιάρη εδώ μέσα να παίρνει θέσει για τις κρυφές και φανερές συνομιλίες της Προδοσίας του ΓΑΠ.
        Δεν είδα κανέναν ξεπουπουλιάρη να παίρνει θέση για την Ψιφηση του Μνημονίου από τους Νεοταξίτες Ντόρα και Καρατζαφέρη.
        Τώρα σας έπιασε η "αγωνία".
        τσού ρε!

  35. Heaven avatar
    Heaven 10/11/2011 13:09:54

    μερικοι ειμαστε και αφελεις!
    ειναι νομιζεις τοσο χαζοι να που οτι εβαλαν ορους? για να βγουμε στα καγκελα!
    εδω θα ειμαστε και θα δεις ποτε θα γινουν οι εκλογες!

  36. Gas Bailey avatar
    Gas Bailey 10/11/2011 13:10:35

    Είσαι long στο ΧΑ μου φαίνεται αλλιώς χα-χα.

  37. Ίωνας avatar
    Ίωνας 10/11/2011 13:10:37

    Φίλε Γιάννη, όταν στο τέλος της φουρτούνας, σταθμίσεις τα αποτελέσματα της πολιτικής πρακτικής του Αντώνη Σαμαρά, νάσαι σίγουρος ότι θάμαστε πάλι μαζί.
    Ψυχραιμία!

  38. ΧΡ avatar
    ΧΡ 10/11/2011 13:11:54

    το γελειο σλογκαν των ντορικων , θα δειτε που θα φθασει η ΝΔ. με ΣΑΜΑΡΑ κατω απο 20 % .....
    Ας κοιταξετε τα χαλια σας εσεις στη Δημοκρατικη Συμμαχια ,ουτε 1,5 % ΔΕΝ ΘΑ
    ΠΑΡΕΤΕ και αφηστε τη ΝΔ.. επιτελους μας
    χρωστατε σας συμαζεψαμε στο κομμα σας καναμε αρχηγο,πρωθυπουργο, (μητσοτακη )
    η μοναδικη σαςΠΟΛΙΤΙΚΗ φιλοδοξια ειναι ναι κανετε κακο
    στη ΝΔ και στο ΣΑΜΑΡΑ αλλα δεν θα περασει.

    • Heaven avatar
      Heaven @ ΧΡ 10/11/2011 14:36:15

      αν ηξερες ποση πικρα νοιωθω και ποιος κρυβεται πισω απο το ψευδωνυμο....

  39. Ηλίας avatar
    Ηλίας 10/11/2011 13:11:59

    Για το μεγάλο σκάνδαλο του χρηματηστιρίου μίλαγας όλα τα στελέχη της ΝΔ απο το 2000. Οι ίδιοι άνθρωποι ήταν στην κυβάρνηση από το 2004 μέχρι το 2009. Τι τους εμπόδισε τότε ??
    Παραμυθιών της Χαλιμάς συνέχεια !!!

  40. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2011 13:12:26

    Χειρότερα από ΓΑΠ δε γίνεται.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Kώστας Θ. 10/11/2011 13:19:21

      Όταν οι ευρωναζί επιβάλουν, μέσω του εκλεκτού πρωθυπουργού τους, μονιμοποίηση και επαύξηση του χαρατσιού μέσω ΔΕΗ στα ακίνητα, τότε να μου πεις αν γίνεται χειρότερα ή όχι.

      • Lampros avatar
        Lampros @ Αυριανιστής 10/11/2011 13:36:04

        Μια αυξησουλα στις αντικειμενικές αξίες θα χρειαστεί μονο. Μην στεναχωρισεαι, ουτε καν θα το παρουμε χαμπαρι.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Kώστας Θ. 10/11/2011 15:06:45

      Γίνεται, πάμε στοίχημα?
      ΕΚΛΟΓΕΣ=ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    • Δικηγόρος avatar
      Δικηγόρος @ Kώστας Θ. 10/11/2011 15:41:14

      Πέστα, γιατί ο καθένας λέει ότι του κατέβει.

  41. Κατερινα avatar
    Κατερινα 10/11/2011 13:12:41

    ΚΡΙΜΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΥΜΗΛΕ, ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΛΟ!
    Η ΝΔ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗ!

  42. amt avatar
    amt 10/11/2011 13:14:36

    Για να συνεισφέρω στο διάλογο.
    Αυτός είναι ο Παπαδήμος :
    http://e-parembasis.blogspot.com/2011/11/blog-post_1323.html. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

    • mastihas avatar
      mastihas @ amt 10/11/2011 13:28:35

      σσσσσσσσσσσσς!!! θα τους χαλασεις την ενοτητα εδω μεσα και πανε για εκλογες. δεν πρεπει.

  43. Στεργιος avatar
    Στεργιος 10/11/2011 13:15:13

    ΕΚΛΟΓΕς ΦΙΛΑΡΑΚΟ, ΕΚΛΟΓΕς ΗΤΑΝ Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ!!!

  44. κατερίνα avatar
    κατερίνα 10/11/2011 13:16:42

    Γειά σου συνονόματη..

  45. ΚΔ avatar
    ΚΔ 10/11/2011 13:19:17

    Οι καναλάρχες διόρισαν πρωθυπουργό. Πιθανότατα λέει αλήθεια η Ν.Δ. ότι μέχρι εχθές δεν είχε προταθεί το όνομά του. Τα κανάλια τον έβαλαν στο παιχνίδι με τη συνεχή αναφορά σε αυτόν, εκβιάζοντας έτσι τους αρχηγούς μέχρι να υποκύψουν. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, αλλά με αυτούς που τον υποστηρίζουν .....

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ ΚΔ 10/11/2011 13:26:29

      Πιθανότατα λέει αλήθεια η Ν.Δ. ότι μέχρι εχθές δεν είχε προταθεί το όνομά του. ΚΔ μην είσαι δογματιστής. Στο θέατρο του παραλόγου που είμαστε θεατές δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα.

      • ΚΔ avatar
        ΚΔ @ Q-Nihilism 10/11/2011 13:38:26

        Γι αυτό έγραψα "πιθανότατα". Είναι μια σκέψη μου για την οποία δεν είμαι εντελώς σίγουρος. Οι τακτικές, όμως και η εμβέλεια εξουσίας της καναλαρχίας σε αυτό το συμπέρασμα με οδηγούν ....

  46. KLM7 avatar
    KLM7 10/11/2011 13:21:13

    Ο Σαμαράς είναι ότι καλύτερο για την παράταξη!
    Ορθολογιστής μα και πατριώτης,έσωσε την χώρα από άναρχη χρεωκοπεία!
    Είναι σαφές ότι όταν αναλάβουμε την διακυβέρνηση του τόπου όλα θα πάνε καλύτερα και επιτέλους θα επανέλθει η ομαλότητα στον τόπο.

    • ANGRY MAN avatar
      ANGRY MAN @ KLM7 10/11/2011 17:10:11

      Όχι δεν έσωσε τη χώρα. Χώρα είναι ο λαός της και όχι τα εδάφη. Το της θαλάσσης κράτος του Θεμιστοκλή. Δεν έσωσε λοιπόν τους Έλληνες. Οι Έλληνες "για να σωθούν" δεν θα έχουν μία για είκοσι και βάλε χρόνια. Έσωσε την ΕΕ και τις ευρωπαϊκές και ντόπιες (;) τράπεζες. Ακόμα δεν μας εξήγησε ο αρχηγός πώς ζούσε τα πέτρινα όπως ο ίδιος τα είπε χρόνια εκτός πολιτικής. Τότε είχαν ακουστεί πολλά για την πτώση Μητσοτάκη. Τότε ήταν πατριώτης. Τώρα που αντί να ρίξει μια κυβέρνηση και να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές, όπως τότε, συναινεί σε μια προβληματική κυβέρνηση τί είναι; Τί έκανε ο Μητσοτάκης τότε; Προσπάθησε εν πολλοίς να εφαρμόσει τη σημερινή πολιτική. 0 + 0 =14 θυμάστε; Τί άλλαξε στο μεταξύ αρχηγάρα;

  47. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 10/11/2011 13:22:32

    Εσύ πικράθηκες γιατί κάποιοι εθνοαρσιστεροί φενταγίν σε είχαν πείσει ότι ο Σαμαράς είχε πρόθεση και δυνατότητα να συντρίψει οικονομικά, πολιτικά και στρατιωτικά τους κάτωθι: ΗΠΑ, ΕΕ, τράπεζες, διεθνές κεφάλαιο, καπιταλισμό. Στη συνέχεια κρατώντας στο δεξί χέρι τον κεραυνό του Δία θα ανέβαινε στο Μαξίμου απ' όπου θα υπαγόρευε στα υπόλοιπα 7 δισεκατομμύρια ανθρώπων με ποιο τρόπο θα επέλθει η παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη και η επί Γης ειρήνη. Συνεπώς εσύ σωστά απογοητέυτηκες. Ο Σαμαράς-αλλά και κανείς άνθρωπος στον κόσμο-δεν μπορεί να κάνει τα παραπάνω.

    Για την ακρίβεια ο Σαμαράς ουδέποτε τα υποσχέθηκε. Ο Σαμαράς υποσχέθηκε να βγάλει τη χώρα από τον κάβο στον οποίο την έριξε ο ΓΑΠ. Μέχρι εκεί. Εγώ πιστεύω ότι θα το κάνει και συνεχίζω να τον στηρίζω.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Αστραπόγιαννος 10/11/2011 13:35:33

      Έτσι είναι Αστραπόγιαννε.

  48. ό παγωτατζής avatar
    ό παγωτατζής 10/11/2011 13:24:45

    Θα τόν είχε παραιτήσει ή κοινοβουλευτική του ομάδα αγαπητέ..........
    .......ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ εκείνη ην δήλωση τό Σάββατο ό Σαμαράς...

    Ηπλειοψηφία τού κόσμου αυτό ΠΙΣΤΕΥΕΙ...

    Και αυτό είναι πού ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ στίς επόμενες εκλογές.....

    • Theo avatar
      Theo @ ό παγωτατζής 10/11/2011 14:41:34

      πόσο δίκαιο έχεις παγωτατζή!!!!!!!!

  49. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 13:27:27

    Αυτή την στιγμή το αρχικό και βασικό ¨πουλέν ¨ των μ.μ.ε, και όχι μόνο , της Γερμανίας , ο " Experd " , Λουκάς Παπαδήμος , στο ¨Προεδρικό Μέγαρο" .

    Στις 28 Απριλίου 1941 ο " Λαϊκός Παρατηρητής " ( όργανο του Ναζιστικού Κόμματος , "Voelkischer Beobachter " ) , είχε τίτλο : " Η ΑΘΗΝΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ " ( " ATHEN IN DEUTSCHER HAND " ). Τέλος , όχι πάντων .

    http://fih.gr/images/58volkischerbeobachter_A.jpg

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 14:00:46

      Την ίδια ώρα , μόλις υψώθηκε η Γερμανική σημαία στην Ακρόπολη και ο λοχαγός Jacοby έστελνε για το γεγονός ¨περήφανο χαιρετισμό ¨ στον Χίτλερ , αυτοκτόνησε η Πηνελόπη Δέλτα ..., προ- γιαγιά του Αντώνη Σαμαρά.

      • Περιπτερας avatar
        Περιπτερας @ ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 14:11:58

        Τρίζουν τα κόκκαλα της Πηνελόπη Δέλτα....

  50. jk avatar
    jk 10/11/2011 13:31:29

    Πολλοί δυσκολευόμαστε να το πιστέψουμε...Βλέπω εκλογές να γίνονται το 2013 και αν...Και μην πει κανείς για Συντάγματα και άλλους νόμους. Το έχουν κουρελιάσει το Σύνταγμα τα τελευταία 2 χρόνια...

  51. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 10/11/2011 13:31:55

    Θέματα προς συζήτηση:

    1. Το πρόβλημα ήταν και είναι να φύγει ο ΓΑΠ ή ασφυκτική πολιτική που πρεσβεύει το σύστημα ΠΑΣΟΚ?
    2. Ο Παπαδήμιος θα ακολουθήσει διαφορετική πολιτική? Θα λάβει περισσότερο υπόψη του τον Λαό που βασανίζεται 2 χρόνια τώρα?
    3. Ο πρωθυπουργός είθισται να εκλέγεται από τον Λαό? Κάνω λάθος? Από πότε ο πρωθυπουργός επιλέγεται από τα κόμματα, ΤΑ ΜΜΕ και την διαπλοκή?
    4. Είναι ο Παπαδήμιος βασικό γρανάζι του σκανδάλου του χρηματιστήριου? Είναι δημιουργός της Σημιτικής λογιστικής για την είσοδο της χώρας στο ευρώ?
    5. Είναι ο Παπανδρέου εν τέλη επικίνδυνος? Είναι αφερέγγυος? Εάν είναι, πως κάθεσαι στο ίδιο τραπέζι μαζί του για να διαπραγματευτείς?
    6. Υπάρχει ρητή δέσμευση ότι εκλογές θα γίνουν στις 19 Φεβρουαρίου? Γιατί τελικά υπήρξε υποχώρηση για άμεσες εκλογές?
    7. Ποια είναι τα σχέδια του Σαμαρά για να επαναφέρει το κόμμα σε τροχιά νίκης και να ξανακερδίσει την χαμένη του αξιοπρέπεια του? Πως σκέπτεται να φέρει πίσω τους δυσαρεστημένους από την στάση του ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ψηφοφόρους του?
    8. Τελικά έχασε ο Σαμαράς την μάχη? Έχασε όμως και την εμπιστοσύνη χιλιάδων υποστηρικτών του…

  52. mastihas avatar
    mastihas 10/11/2011 13:32:55

    ουτε εγω νεοδημοκρατης ειμαι και γενικα δεν υποστηριζω λυση απο αυτους που αυτη τη στιγμη βρισκεται στη βουλη. δεν περιμενω λυση απο αυτους που δημιουργησαν το προβλημα. τωρα ομως ξεσκεπαστηκε και ο Σαμαρας που για την καρεκλα ξεπουλαει και ιδεολογιες και τα παντα. τωρα βγηκα να αποδοκιμασω.

  53. George avatar
    George 10/11/2011 13:34:30

    Αυτούς τους ξέραμε.. Εδώ και καιρό έχουμε αναφερθεί στις προδοσίες τους.

    Αλλά τώρα σχολιάζουμε την μοναδική ελπίδα που υπήρχε...Και έγινε τριπλή πιρουέτα.

  54. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 10/11/2011 13:36:59

    ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ...
    ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟΣΑ ΔΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ "ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ" ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ ΓΙΑΤΙ... ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ;;;;
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!

    • άγρυπνος Έλληνας avatar
      άγρυπνος Έλληνας @ ΜΑΝΙΑ 10/11/2011 13:57:52

      Είπε κανείς πως η πολιορκία λύθηκε;
      Αποκρούστηκε όμως η πρώτη φάση και εισερχόμεθα στη δεύτερη.
      Βαστάτε αδέρφια.

      • Katerina avatar
        Katerina @ άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 14:47:46

        απο την πολλή αγρυπνία έχασες την λογική!

  55. kapoios avatar
    kapoios 10/11/2011 13:38:25

    Ψυχραιμία
    Αυτή τη στιγμή υπάρχει τρομερή παραπληροφόρηση με σκοπο να πληγεί ο Σαμαρας.
    Αρα τον φοβούνται πολύ.
    Περιμένετε να κατσει ο κουρνιαχτός , να μιλήσει ο πρόεδρος και μετά παίρνετε θέση.

  56. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 10/11/2011 13:42:19

    Δόξα στο ΥΨΙΣΤΟ που δεν είμαστε σαν τα πρόβατα του συστήματος ΠΑΣΟΚ. Πολλοί εδώ μέσα όμως μέμφονται τον προβληματισμό μας θυμίζοντας τους συστημικούς του ΠΑΣΟΚ. Έχουμε κρίση και όλοι είναι υπό κρίση πόσο δε ο Σαμαράς που έχει υπαναχωρήσει από τις θέσεις του…οι προβληματισμοί μας είναι καίριοι και προς την σωστή κατεύθυνση …πιστεύω ότι είναι ελάχιστοι αυτοί που ποστάρουν την αγωνιά τους για να βλάψουν ….αφήστε λοιπόν να ακουστεί αυτή η αγωνιά γιατί μόνο καλό μπορεί να κάνει….

  57. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 10/11/2011 13:42:44

    Κόψε τον καφέ ή τουλάχιστον γύρνα το στο ντεκαφεϊνέ. Τα νεύρα σου είναι τσατάλια.

  58. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/11/2011 13:42:52

    Συναγωνιστή Γιάννη,
    αυτή την ώρα ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ δεν έχουμε την πολυτέλεια να ασχολούμαστε με πικρές ή όποιες άλλες γεύσεις.
    Ο Νους και η Καρδιά συντονισμένα για την ΠΑΤΡΙΔΑ.
    Με σταθερή περπατησιά και προσήλωση στο στόχο.
    Η αυτοσυγκράτηση μόνο θετικά μπορεί να δώσει.

    • ANGRY MAN avatar
      ANGRY MAN @ Εύμηλος 10/11/2011 16:56:16

      Δεν είδα όμως τον Σαμαρά να παραοτείται για να πάμε σε διαδικασίες εκλογής αρχηγού. Από τη στιγμή που εγκατέλειψε τις θέσεις του και δεν άκουσε τη βάση, η οποία στήριζε τις θέσεις του, οφείλει να παραιτηθεί. Και το λέω, γιατί κάθε φορά τα χρηματικά αποθέματα του κράτους έφταναν για έρνα μήνα μετά. Ξεκινήσαμε για Οκτώβριο, έγινε Νοέμβριος και τώρα έγιναν αρχές Γενάρη για τις βασικές υποχρεώσεις (μισθοί κλπ). Επομένως, μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Όλα αυτά χωρίς να υπολογίσουν εισπράξεις από ΦΠΑ που πληρωνόταν τον Οκτώβριο ή τέλη κυκλοφορίας που καταβάλλονται ως Δεκέμβρη. Αυτό σημαίνει ότι ο Αντωνάκης (κατά το Γιωργάκης), αφού πλεόν μίκρυνε και δεν ήθελε να είναι Αντώνης πρέπει να παραιτηθεί και να μετακομίσει στην Πανδρόσου αν και τα γραφεία αυτά ήταν πολύ μεγάλα για το σημερινό του βεληνεκές. Λυπάμαι. Μόνο αυτό. Τίποτε άλλο. Δεν τους ξαναψηφίζω.

      • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
        Δ.Φ. (ανιδεος) @ ANGRY MAN 10/11/2011 17:19:36

        Η βαση δλδ εμεις ψηφισαμε το 2009.29.11 τον Σαμαρα για να μην γινει ο Παπαδημος πρωθυπουργος;
        Ψηφισαμε Σαμαρα για να αναδιαπραγματευτει με την Τρο΄ι΄κα;
        Ψηφισαμε Σαμαρα γιατι τον Νοεμβριοτου 2011 θα γινοταν κουρεμα;
        Αγαπητοι συνδεξιοι δεν παμε καλα καθολου καλα.
        Η ΝΔ εχει 80 + βουλευτες ο ΓΑΠ την αυτοδυναμια. Ο Σαμαρας τον χτυπα συνεχεια και τον αναγκαζει σε παραιτηση. Σοβαρα τωρα το πρωτο βημα εγινε, ας αφησουμε να δουμε τι θα φερουν οι επομενες 2 βδομαδες και μετα βλεπουμε.
        Δεν χαθηκε τιποτα η ΝΔ ειναι αυτη τη στιγμη πιο κοντα στο στοχο της απο καθε αλλη στιγμη τα τελευταια 2 χρονια.
        Ας αναλογιστουμε και λιγο που ειμασταν σαν κομμα πριν απο 2 χρονια.
        Ας αναλογιστουμε ακομα περισοτερο που βρησκομαστε σαν παραταξη.

  59. SOT avatar
    SOT 10/11/2011 13:44:39

    Καλησπέρα σε όλους. Και εγώ απογοητεύτηκα που δεν έγιναν εκλογές και ακόμα βλέπω την φάτσα του ΓΑΠ να με αντιπροσωπεύει αλλά τουλάχιστον αυτό το μαρτύριο τελειώνει. Επίσης θεωρώ ότι η δραχμή είναι αναπόφευκτη καθώς και η μερική/ολική διάλυση της ευρωζώνης. Αλλά ακόμα δεν είμαι έτοιμος. Πιστεύω ότι ο Σαμαράς μπορεί να μην είναι Ο πολιτικός αλλά είναι καλύτερος σαφώς απότον ΓΑΠ και το συνάφι του. Αν τα καταφέρει και εννοώ να κάνει ένα δύο πράγματα όπως ακύρωση του νόμου περί ιθαγένειας ή άλλες ενέργειες που θα κάνουν την κατρακύλα πιο αργή θα το εκτιμήσω και όταν γίνουν εκλογές θα τον ψηφίσω. Αν όχι τότε κάποιος άλλος θα βρεθεί που δεν είναι τώρα στα πράγματα. Ανεξάρτητοι δεν είμασταν ποτέ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα δώσουμε όλα όπως έκανε ο ΓΑΠ. Ας προετοιμαζόμαστε λοιπόν πρώτα εμείς και ας ελπίζουμε ότι ο Σαμαράς θα κάνει το καλύτερο δυνατό.

  60. kp8 avatar
    kp8 10/11/2011 13:45:06

    Τι να το κάνουμε από τους συνεργάτες του Σαμαρά ότι ο Παπαδήμος δεν θέτει όρους. Μπορεί να μας το πει κάποιος επισήμως ? Και να υπάρξει μία ξεκάθαρη δήλωση ότι ο Παπαδήμος ανέλαβε με τους όρους που είχαν συμφωνηθεί την Κυριακή ?

  61. Joao avatar
    Joao 10/11/2011 13:46:21

    Τραπεζίτης πρωθυπουργός σε χρεοκοπημένη χώρα, είναι σαν έμπορος ναρκωτικών - διευθυντής σε κέντρο απεξάρτησης...

  62. taxidriver avatar
    taxidriver 10/11/2011 13:47:11

    Ο Σαμάρας έβαλε την Κυριακή 3 ορούς.
    Είναι γνωστοί και δεν του ξαναγράφω.
    Δεν ξέρουμε ακόμη τι συμφωνήθηκε εκεί μέσα.
    Αν τηρήθηκαν οι οροί και ο Σαμάρας δεν έκανε πίσω σε τίποτα,τότε θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι ανεξάρτητα από πιο λαμογιο θα είναι πρωθυπουργός για 3 μήνες
    1ο γιατί έπεσε ο ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ θα μπει σε παρατεταμένη περίοδο εσωστρέφειας
    2ο γιατί ο κολωτουμπας θα αναλάβει κυβερνητικό πόστο με αποτέλεσμα να φθαρεί
    3ο γιατί έτσι θα δημιουργηθεί ένα μαξιλάρι ανάμεσα στη καταστροφική διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και στην,λάου θέλοντος,ανάληψη της εξουσίας από την ΝΔ και το Σαμαρά.
    Θυμηθείτε μόνο την περίπτωση της Αργεντινής,που ο πρόεδρος που έφυγε με ελικόπτερο δεν ήταν αυτός που έβαλε τη χώρα στο ΔΝΤ άλλα ο επόμενος που ανέλαβε
    Ας περιμένουμε λοιπόν λίγο ακόμη και βλέπουμε.

    • taxidriver avatar
      taxidriver @ taxidriver 10/11/2011 14:50:39

      Tετέλεσται

      • taxidriver avatar
        taxidriver @ taxidriver 10/11/2011 15:13:50

        Όσο περνά η ώρα φαίνεται ότι ο Σαμάρας δεν έκανε πίσω.
        Οψόμεθα.

  63. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 10/11/2011 13:48:52

    Και εγώ μέσα φίλε Γιάννη,τη σημερινή κοροϊδία δύσκολα θα την καταπιω

  64. vel avatar
    vel 10/11/2011 13:49:54

    εκλογές τον 11 /2013!

    κρίμα.........

  65. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 10/11/2011 13:50:08

    Πολλοί σχολιαστές εδώ έχουν πάρει διαζύγιο από την πολιτική πραγματικότητα.
    Ξεχνούν συστηματικά ότι στην παρούσα Βουλή το ΠΑΣΟΚ έχει 153 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ. Δηλαδή την απόλυτη πλειοψηφία.
    Το ότι δέχονται να γίνουν οι ΕΚΛΟΓΕΣ πρόωρα το Φεβρουάριο δεν ήταν κι αυτονόητο. Κάποιος το επέβαλε. Κι αυτός είναι ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.

    • noldor avatar
      noldor @ Εύμηλος 10/11/2011 14:07:35

      Αν η Κυβέρνηση δεν έπαιρνε ψήφο εμπιστοσύνης θα έπεφτε από μόνη της και εκλογές θα είχε το Δεκέμβρη. Τώρα...

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ noldor 10/11/2011 14:13:29

        noldor,
        ξεχνάς μια λεπτομέρεια στο σενάριό σου. Τις διερευνητικές εντολές που μεσολαβούν. Μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία και δη ΠΑΣΟΚ δεν αυτοχειριάζεται.

        • ANGRY MAN avatar
          ANGRY MAN @ Εύμηλος 10/11/2011 17:02:42

          Ενώ η ΝΔ αυτοχειριάζεται, ξέρεις εσύ, Αντωνάκη, εεε;

  66. Ίωνας avatar
    Ίωνας 10/11/2011 13:52:35

    13.45 μμ και ο ...σίγουρος Παπαδήμος δεν ανακοινώθηκε ακόμα σαν ο νέος πρωθυπουργός! Μα πώς συνέβη αυτό το πράγμα? Αφού όλα ήταν ήδη συμφωνημένα, ...κάτω από το τραπέζι! Άσε που ο Σαμαράς, είχε ...ήδη αποδεχτεί τους όρους του και υπέγραφε με ...χέρια και πόδια?
    Τέτοια σιγουριά πια!!!!!!!
    Πού είναι οι Κασσάνδρες, να εκφράσουν τον αποτροπιασμό τους?
    Αν ήταν τόσο σίγουρος ο Παπαδήμος, δεν θα τον είχαν ήδη ανακοινώσει από το πρωί?
    Στην χειρότερη των περιπτώσεων, γίνονται ακόμα διαπραγματεύσεις.
    Πού είναι λοιπόν τα προσυμφωνημένα?

    • George avatar
      George @ Ίωνας 10/11/2011 13:56:52

      Έχεις την ελπίδα ότι δεν θα είναι; Προφανώς συντάσσουν τις ανακοινώσεις, κλείνουν τα τυπικά και ίσως να συζητούν και για τους υπουργούς.

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ George 10/11/2011 14:07:07

        Ναι, δεν λέω, αλλά θα μπορούσαν, αν υπήρχε όντως συμφωνία, να το ανακοινώσουν τα κανάλια, από πολύ πιο νωρίς! Όχι να ...προσεύχονται γι' αυτό! Ας περιμένουμε εξάλλου να δούμε τί είδους συμφωνία θα υπάρξει και με τί όρους.(Το κυριότερο).

        • George avatar
          George @ Ίωνας 10/11/2011 14:10:44

          Σε αυτό έχεις δίκιο. Προσωπικά εκεί εναποθέτω την ύστατη μικρή ελπίδα μου... Να κατάφερε ο ΑΣ, κάποιες συμφωνίες προς το συμφέρον του λαού..

  67. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 10/11/2011 13:52:53

    Θα είμαστε η πρώτη χώρα με χορηγό;;;;; Μα που ζεις φιλε μου;; περι τις 200 χωρες στο πλανητη εχουν "Χορηγια" Δημοκρατιες αρχιζοντας απο τις ΗΠΑ που αυτη εφευρε το αυτο συστημα Η μονη πραγαματικη Δημοκρατια ειναι πια μεσα στις ψυχες κι καρδιες των Ανθρωπων με Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ανωνημος Ελληνας 10/11/2011 15:18:27

      και στην Ισλανδία

  68. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 10/11/2011 13:54:13

    Καμαριλα μια σταλια 1αςχ3 …..

  69. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 10/11/2011 13:57:56

    ΝΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ τωρα ομως ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

  70. Coyote avatar
    Coyote 10/11/2011 13:59:39

    Εύγε φίλε μου!Εξεφρασες οτι ακριβως αισθάνομαι αυτη τη στιγμη και οχι μονο εγώ...Κρίμα...τίποτα τελικά δεν είναι όπως φαίνεται...

    • Αρης avatar
      Αρης @ Coyote 10/11/2011 15:00:24

      ετσι αισθανομαστε ολοι οσοι πιστέψαμε στον Αντώνη αλλα περιμεναμε αλλα μας ήρθαν, ειδατε να λεει πουθενα στην ανακοινωση για εκλογές ; στην ανακοινωση λεει οτι αυτο θέλαμε ;
      αντε καληνυχτα Ελλαδα και Νεα Δημοκρατια.

  71. anonymous avatar
    anonymous 10/11/2011 14:00:28

    Όταν μάθεις να πληρώνεις για τις υπηρεσίες που ζητάς να έρθεις να ξαναμιλήσουμε. Δημιουργείς θέμα για ποσό προείσπραξης από 300 Ευρώ στα κατώτερα δικαστήρια μέχρι 1500 στα ανώτερα και μέσα σε αυτό το ποσό είναι όλα τα έξοδα τα οποία είναι το 50% της αξίας της προείσπραξης.
    Μακάρι να ήταν μισθωτοί οι δικηγόροι να τους πλήρωνες ως εργοδότης το ΙΚΑ.

  72. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 10/11/2011 14:01:17

    ΔΕΝ Καλυπτεται με τιποτα ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ σου λεω...

  73. noldor avatar
    noldor 10/11/2011 14:17:33

    Όλα αυτά θα γίνουν μέχρι τις 19/2;

  74. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ 10/11/2011 14:17:42

    ...ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ. ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΕΛΠΙΔΕΣ, ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ !!!!

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΕΤΕ ΝΟΜΙΜΟΦΑΝΗ ΧΟΥΝΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΠΝΟΗΣ......

  75. athina avatar
    athina 10/11/2011 14:18:36

    Το πρόβλημα είναι ότι ο Σαμαράς αποδέχτηκε ένα πρωθυπουργό που υπέδειξε η Γερμανία και η διαπλοκή. Αν τώρα συμφώνησε μαζί τους ή εκβιάστηκε από αυτούς, λίγο ενδιαφέρει την πλειοψηφία των πολιτών που σκληρά δοκιμάζεται από την αδιέξοδη πολιτική των μνημονίων. Άλλωστε στην πολιτική μετράει πάντα το αποτέλεσμα και όχι οι προθέσεις. Ποιος μας εξασφαλίζει ότι δε θα υποκύψει ξανά σε εκβιασμούς και στο μέλλον, στην περίπτωση που η ΝΔ βγει αυτοδύναμη από εκλογές;
    Επίσης, λίγη σημασία έχει και το παζάρι που έγινε για τους όρους. Η συμμετοχή στη νέα κυβέρνηση με πολιτικά ή μη πολιτικά πρόσωπα αποτελούσε ούτως ή άλλως τακτικισμό. Και αυτό γιατί ζητούμενο για τους πολίτες παραμένει κυρίως η ασκούμενη πολιτική και το τι ψηφίζει η Βουλή και όχι τα πρόσωπα, όταν μάλιστα αυτά αδυνατούν να την αλλάξουν.
    Πομφόλυγα αποτελεί, κατά τη γνώμη μου, και η άρνηση να υπογράψει τη "δήλωση μνημονιακής νομιμοφροσύνης'' που του ζητήθηκε από το ευρωπαϊκό ιερατείο. Δείγματα νομιμοφροσύνης έδωσε με την αποδοχή του Παπαδήμου, η υπογραφή μας πειράζει τώρα.
    Τέλος, ελάχιστη σημασία έχει πια και η ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών. Οι εκλογές είχαν νόημα για τη ΝΔ αν κατάφερνε να αρθρώσει ένα σχέδιο για την έξοδο της χώρας από την κρίση και το γενικευμένο αδιέξοδο. Διέκρινε κανείς κάτι τέτοιο στην επιλογή Παπαδήμου;
    auf Wiedersehen!

  76. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 14:21:26

    τι Ρεντίνα; τι Δεσφήνα;
    τι Τσολάκογλου; τι Παπαδήμος;

  77. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 14:22:52

    Καμαριλα μια σταλια

  78. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 14:24:40

    Τραπεζίτης πρωθυπουργός σε χρεοκοπημένη χώρα, είναι σαν έμπορος ναρκωτικών – διευθυντής σε κέντρο απεξάρτησης

  79. Greek Voter avatar
    Greek Voter 10/11/2011 14:25:23

    Η διαπλοκή κερδίζει με 1-0 στο ημίχρονο...

  80. TopGunZ avatar
    TopGunZ 10/11/2011 14:25:36

    Μυρίζει σαπίλα από τα τρολλς όλο το δίκτυο. Πρώτο και κύριο, δεν θα είναι πρωθυπουργός όποιος επιλεχθεί, θα είναι υπηρεσιακός πρωθυπουργός. Όποιος μπορεί να βγάλει το κεφάλι του από τον πρωκτό του και να κατανοήσει αυτό το βασικό στοιχείο, συνεχίζουμε την συζήτηση. Αυτά τα δακρύβρεχτα περί "μη δημοκρατικής του εκλογής" και "κυβερνητικού του προγράμματος" (Του υπηρεσιακού πρωθυπουργού?????????? Πάμε καλά??????????) καταδεικνύουν είτε ύπαρξη κακόβουλης πρόθεσης είτε έλλειψη φαιάς ουσίας. Ο ΓΑΠ είχε 6 μήνες μπροστά του χωρίς πρόβλημα, λόγω ψήφου εμπιστοσύνης, να τα κάνει ακόμα πιο π****να και αντιθέτως τον κόψαμε και σε 3 μήνες θα έχουμε εκλογές. Όλα τα άλλα είναι Ιούλιος Βερν και Αδερφοί Γκριμ.

  81. noldor avatar
    noldor 10/11/2011 14:26:26

    Αν ήμουν ο Σαμαράς θα έβαζα έναν και μόνο όρο για να αναλάβει ο Παπαδήμος. Σε ένα 24ωρο να συντάξει και παραδώσει επιστολή απευθυνόμενη στην Μέρκελ και τον Σαρκοζύ ότι καλώς μπήκαμε στην ΟΝΕ και τα στοιχεία δεν ήταν πλασματικά. αλλιώς αναλαμβάνωντας την ευθύνη που του αναλογεί να εξαφανιστεί από τα πόδια μας.

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ noldor 10/11/2011 14:54:55

      Σωστός

  82. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 10/11/2011 14:28:10

    "Τσεκούρι και φωτιά στους προσκυνημένους"
    Αρχιστράτηγος Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

    Υγ. Μπράβο στον Βελόπουλο του ΛΑ(Γ)ΟΣ για την δήλωση που έκανε και για το φτύσιμο που τους έριξε (υπουργείο)

  83. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2011 14:30:25

    +1000

    • Theo avatar
      Theo @ Kώστας Θ. 10/11/2011 14:39:26

      Εχετε απολυτο δίκαιο.
      Με Παπαδήμο Πρωθυπουργο θα γίνουν ολα όσα λες Αστραπόγιαννε.

      • agitatoras avatar
        agitatoras @ Theo 10/11/2011 15:09:40

        AN ! (ΑΝ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΡΗΣΕΙΣ : ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙΣ)

  84. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 10/11/2011 14:34:13

    σε παλιότερες εποχές γιά όλο αυτό το πανηγύρι θα έλεγαν:
    «έτεκεν όρος και εγέννησε μυν». Κι αυτό ανταποκρίνεται απόλυτα αφού νέος πρωθυπουργός θα είναι ο λαδοπόντικας της Τράπεζα; της Ελλάδος Λουκάς Παπαδήμος.

    • k. avatar
      k. @ http://chomatery.blogspot.com 10/11/2011 15:22:57

      Ώδινεν όρος και έτεκε μυν είναι..

  85. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 10/11/2011 14:37:44

    συγχαρητηρια στον Αντωνη Σαμαρα Τωρα εδειξε με καταλυτικο τροπο την αγαπη του για την πατριδα
    Και παλι συγχαρητηρια!!!!!

  86. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 10/11/2011 14:38:02

    Το έχω ξαναγράψει σήμερα αλλά ταιριάζει και στην παρούσα.

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Πασοκ διαθέτει την πλειοψηφία στην βουλή και έχει νωπή ψήφο εμπιστοσύνης. Η ΝΔ δεν έχει τρόπο να επιβάλλει εκλογές, ούτε να εμποδίσει την ψήφιση της Δανειακής, αλλά και των ΜΕΤΡΩΝ που θα την συνοδεύουν, αν το Πασοκ αποφασίσει να την ψηφίσει ΜΟΝΟ του.
    Το Πασοκ προσπαθεί με όλη αυτή την διαδικασία, να δώσει διέξοδο και δικαιολογία στους βουλευτές του που πιέζουν, με την δημιουργία της μεταβατικής κυβέρνησης, για μπορούν να λένε ότι δεν την ψήφισαν μόνοι τους, αλλά και να αποφύγουν αν είναι δυνατόν και την ψήφιση των νεών μέτρων (μόνο απο το Πασοκ).
    Η ΝΔ έχει την ευκαιρία να δεσμεύσει την ημερομηνία εκλογών και δυστυχώς τίποτα άλλο. Ας προσέχαμε για το τι ψηφίσαμε ή δεν ψηφίσαμε το 2009.
    Αυτό πρέπει να διαχειριστεί και να πετύχει, την τελική ημερομηνία εκλογών.
    Το αν θα είναι πρωθυπουργός για 3 μήνες ο Παπαδήμος ή ο Χ, δεν είναι το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι να ΜΗΝ είναι πρωθυπουργός ο Παπανδρέου και να εξασφαλιστεί η ημερομηνία διεξαγωγής εκλογών.
    Είναι η μόνη ελπίδα και διέξοδος, αν και φοβάμαι ότι μόνοι μας πάλι, βγάζουμε τα μάτια μας με κουβέντες περί “κολοτούμπας” υπαναχώρησης κλπ.

  87. Τσάρλς Ντέξτερ avatar
    Τσάρλς Ντέξτερ 10/11/2011 14:40:27

    Δεν ανησυχώ πια. Όλο αυτό το σύστημα το καουμπόικο είναι τόσο σάπιο που καταρρέει ήδη. Σε λίγο καιρό δεν θα πιστεύουνε ούτε οι ίδιοι αυτό που θα τους συμβαίνει, έκπληκτοι και έντρομοι θα ψάχνουν τρόπο διαφυγής. Ας πρόσεχαν.

  88. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 10/11/2011 14:41:52

    Ανακοίνωση Προεδρίας ΔΕΝ επαναλαμβάνω ΔΕΝ περιέχει ημερομηνία εκλογών.

  89. katerina konstantinidou avatar
    katerina konstantinidou 10/11/2011 14:42:39

    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ: ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 'Η ΟΧΙ; ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ; ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ; ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΛΟΣ...

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ katerina konstantinidou 10/11/2011 14:46:18

      Η γνωστη Κατερινα? Εχεις περασει απο FD?

  90. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 14:43:39

    Ρε παιδιά , αύριο η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης , σύμφωνα με τρέιλερ του ¨Σκάι¨ , δεν το πιστεύω , λέτε να επιβεβαιωθεί το σενάριο , ότι οι κοιλόπονοι τις μιας εβδομάδας και τρεναρίσματα Παπανδρέου , είχαν να κάνουν με την 11 Νοεμβρίου , σύμφωνα με την οποία η θητεία σαν προέδρου του ΠΑΣΟΚ λήγει , εκτός εάν συμβαίνει να είναι ¨πρωθυπουργός ¨, όπου ανανεώνεται αυτόματα ;

    Λέτε όλο το πολιτικό σύστημα + οι ¨Λέσχες ¨ του εξωτερικού που έλεγαν πως εάν δεν είχαμε κυβέρνηση μέχρι την Τρίτη θα μας καταδίκαζαν στην ¨Κόλαση του Δάντη ¨ , να έπαιξαν εκούσια και ακούσια το παιχνίδι του , για να μην χάσει η Βενετιά βελόνι και ο ¨παγκόσμιος σοσιαλισμός τον νέο Κ. Μαρξ ¨ ; Διότι εννοείται πως η έκπτωση του από το ΠΑΣΟΚ θα σημάνει και την έκπτωση του από τη ¨Σοσιαλιστική Διεθνή του Παγκόσμιου Χρηματοπιστωτικού Κεφαλαίου¨και ο ίδιος θα πρέπει να αναλάβει στο μέλλον ¨Το Παγκόσμιο Ταμείο για την διάσωση των γαλάζιων δελφινιών και της καφέ αρκούδας ¨

    Λέτε ( ; ) , απίστευτο ...

    • dim avatar
      dim @ ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 15:09:22

      φιλε ΝΤΑΝΤΟΝ μην με παρεξηγησης για αυτο που θα σου πω αλλα πιστευω οτι οταν το Πασοκ εκανε τακτικισμους η ΝΔ ηταν ακομα πανω στα δεντρα .
      φιλικα

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ dim 10/11/2011 16:13:17

        Δεν μπορώ να το αμφισβητήσω ...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 16:19:07

      απίστευτη θα ήταν μάλλον η εντυπωσιακότατη σύμπτωση ... αν κάτι τέτοιο δεν ισχύει

  91. Αιθεροβάμων avatar
    Αιθεροβάμων 10/11/2011 14:43:39

    ωρες ωρες νοιωθω οτι η παλαιοκομματικη νοοτροπια ζει και βασιλευει...σαν να ζουμε στη δεκατια 80 και 90...αν ειναι κατι που πρεπει να αλλαξει ο Σαμαρας ειναι αυτη η σαπια νοοτροπια!

  92. fir avatar
    fir 10/11/2011 14:44:25

    Συμφωνήθηκε το έργο της νέας κυβέρνησης να είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης 26ης Οκτωβρίου και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές.
    Tετέλεσται.
    Εφαρμογή οικονομικής πολιτικής.Φορολογικά, εφεδρείες, κτλ.
    Καληνύχτα.

  93. pk avatar
    pk 10/11/2011 14:49:04

    Δεν είναι δυνατό ο παλαιοκομματικός Σαμαράς να αλλάξει νοοτροπία.
    Είναι κολλημένος στην καρέκλα, και επί μία βδομάδα προσπαθεί να παραμυθιάσει τον κόσμο με το απίστευτο: Στηρίζω κυβέρνηση στην οποία δεν θέλω να συμμετέχω, δεν θέλω να έχω άποψη για το ποιοί θα είναι προθυπουργός και υπουργοί.
    Τότε γιατί δεν στήριξε την κυβέρνηση Παπανδρέου αφού δεν είχε πρόβλημα στα πρόσωπα;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ pk 10/11/2011 16:22:40

      γιατί δεν ήταν μεταβατική προς εκλογές

      • kp8 avatar
        kp8 @ δρόμος 10/11/2011 16:51:41

        Και είναι μεταβατική αυτή του Παπαδήμου ? Διότι ο ίδιος δήλωσε ότι ο χρόνος ημερομηνίας των εκλογών δεν είναι σίγουρος !

  94. panpan1890 avatar
    panpan1890 10/11/2011 14:49:21

    Οχι μονο εφαρμογη των αποφασεων της 26 οκτωμβριου αλλα και εφαρμογη της οικονομικης πολιτικης που πρεπει να εφαρμοστει . Καμια αναφορα σε εκλογες . Αλλη μια προδοσια προς τη βαση .

  95. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 10/11/2011 14:50:38

    Γιατί νιώθω ένα φόβο? Είναι η συγκεκριμένη πρόταση μια ακόμη χαμένη μάχη του Σαμαρά? ... η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές....

  96. jk avatar
    jk 10/11/2011 14:51:36

    Παιδιά, το newsit γράφει ότι ο Παπαδήμος ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ αν χρειαστεί να πάρει και [b]πρόσθετα μέτρα[b]!!! ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ!!! Μας πέρασαν τη θηλιά στο λαιμό! Ο εκλεκτός των τραπεζιτών θα μας τσακίσει ολοκληρωτικά! Δε μας βλέπω να πηγαίνουμε για εκλογές στις 19 Φλεβάρη...Απομένει στο λαό μας πλέον να υπερασπιστεί την αξιοπρέπειά του και την πατρίδα του...

  97. George avatar
    George 10/11/2011 14:51:49

    Τί έγινε;;; Και τα μέτρα θα ψηφιστούν.. και ημερομηνία εκλογών δεν βλέπω... Μπα, όχι ρε, είμαστε απλά παπαγαλάκια που λέμε για πιρουέτες εκ δεξιών..

  98. dracon avatar
    dracon 10/11/2011 14:52:37

    Πρωθυπουργός ο σύμβουλος του Παπανδρέου και αντιπρόεδρος της μίας εκ των τριών συνιστωσών της τρόικα.
    Η αμεροληψία του και η μαχητικότητά του για τα συμφέροντα του ελληνικού λαού ,πρεπει να θεωρείται δεδομένη.
    Ο κύριος 290.000 ευρώ ετησίως (τοσα κέρδιζε σαν τακτικές αποδοχές από την ευρωπαική κεντρική τραπεζα) θα μας υποχρεώνει να ζούμε με 3000 ευρώ ετησίως
    Ισως γιατί όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίσοι.Υπάρχουν ανώτερα και κατώτερα όντα.Στα κατώτερα όντα εντάσσεται ο ελληνικός λαός .Οσοι αισθάνονται κατώτεροι ας πάνε να προσφέρουν τον πενιχρό μισθό τους στο ανώτερο ον κ.Παπαδήμα ,΄'οπως έκανε ο συνταξιούχος στη περίπτωση του ΓΑΠ.

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ dracon 10/11/2011 15:13:44

      Το έθεσες πολύ ωραία.

      Τρόικα σημαίνει:

      1. Ευρωπαϊκή Ένωση
      2. Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
      3. Διεθνές Νομισματικό Ταμείο

      Αυτοί είναι οι δανειστές μας, δηλαδή αντισυμβαλλόμενοί μας.

      Έρχεται, λοιπόν, ένας εξ αυτών και γίνεται Πρωθυπουργός μας.

      Μην το ψάχνεις… αυτό λέγεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

  99. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/11/2011 14:54:53

    αν μοιάζει με πάπια, αν ακούγεται σαν πάπια, δεν παύει να είναι διορισμένος από μάλλον αντισυνταγματικές και σίγουρα μη δημοκρατικές διαδικασίες. Πείτε το με το όνομά του, Χούντα. Όχι συνταγματαρχών, αλλά της 5ης φάλαγγας.

    Και τα δύο κόμματα θα παλεύουν να συσπειρώνουν οπαδούς. Τέλος. Ο καυγάς δεν είναι πια αριστερά δεξιά και τρίχες τέτοιες. Ο καυγάς θα είναι με τους γερμανοκοτζαμπάσηδες ή όχι.

    Να δούμε ποιος θα μας οργανώσει... και να θυμίσω στον Σαμαρά τον διάλογο στον Μάγκα περι "σωβινισμού και ξενομανίας". Εγώ έγινα σωβινιστής, από όταν μου το πρωτοδιαβάσανε. Μάγκας. Της Πηνελόπης Δέλτα.

    • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
      ΑποΜηχανηςΦτωχος @ archaeopteryx 10/11/2011 15:21:54

      Ιδρυτικό μέλος θέλω να μαι στο κομμα σου αρχαίε.

  100. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 10/11/2011 14:59:45

    ΡΕ ΦΙΛΟΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ....δεν αναφερει η ανακοινωση για εκλογες τιποτα...και εχει σαν σημαντικη διαφορα τη φραση "εφαρμογη της οικονομικης πολιτικης που συνδεεται με τις αποφασεις".....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ....ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ???ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ??? ειμαι οργισμενος...αν δεν ανακοινωθει επισημα κατι τοτε βλεπω το κοσμο στα καγκελα...θα ειναι το μεγαλυτερο πραξικοπημα της νεοτερης ιστοριας μας....και εσχατη λυση θα ειναι ο λαος να δημιουργησει τετοιες καταστασεις που ο Παπαδημος και οι προθυμοι να ψαχνουν τροπο να διαφυγουν απο κατακομβες....αθλιοι..

  101. APOTHIMOS avatar
    APOTHIMOS 10/11/2011 15:00:28

    It is so sad that few incompedent and crooked politicians drag this beautiful country so low. However, it appears that Greeks don't learn from history and now they are bringing in - what an irony - a BANKER to "solve" their financial problems. Thus, we hope to address the problem with a problem. Good luck!!

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ APOTHIMOS 10/11/2011 15:32:32

      Μεταφράζω και ερυθριώ από ντροπή:

      “Είναι τόσο λυπηρό το γεγονός ότι λίγοι ανίκανοι και ανέντιμοι πολιτικοί σύρουν αυτή την όμορφη χώρα τόσο χαμηλά. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι Έλληνες δεν μαθαίνουν από την ιστορία και τώρα φέρνουν - τι ειρωνεία - έναν ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ να «λύσει» τα οικονομικά προβλήματά τους. Έτσι, ελπίζουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα με ένα πρόβλημα. Καλή τύχη!! ”

      Πόσο δίκιο έχει…

      Thank you for your comment.

  102. χόμπιτ avatar
    χόμπιτ 10/11/2011 15:04:47

    η απόφαση της Συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου 2011 αποτελεί την βάση και το γενικό περίγραμμα για την νέα δανειακή σύμβαση…….στην δεύτερη πρόταση της παράγραφου 9 αυτής της απόφασης, τίθεται σαφώς χρονικό περιθώριο (τέλος 2011) για την ολοκλήρωση του νέου (βιώσιμου και αξιόπιστου) πρόγραμματος της Ε.Ε και του ΔΝΤ για την Ελλάδα..........οπότε αναρωτιέμαι, ΑΝ ζητηθεί από την Ελλάδα να πάρει νέα μέτρα, μήπως πρέπει αυτά να αποφασιστούν-εγκριθούν, βάση αυτής της απόφασης, από την νέα μεταβατική κυβέρνηση μέχρι την ολοκλήρωση του προαναφερόμενου νέου προγράμματος, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2011;....................το επίσημο κείμενο της συγκεκριμένης απόφασης........http://www.consilium.europa.eu/uedocs/cms_data/docs/pressdata/el/ec/125666.pdf …….πάντως, προσωπική μου άποψη είναι ότι μάλλον η απόφαση της Συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου 2011, υπερισχύει σαφώς έναντι όποιου φυλλάδιου ή έκθεσης αναγράφει ότι τα τυχόν νέα μέτρα μπορούν να αποφασιστούν το καλοκαίρι του 2012.....Υ.Γ : αν τελικά η συγκεκριμένη πρόταση της Συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου 2011, τροποποιηθεί ή δεν εφαρμοστεί απαρέγκλιτα, αυτό είναι άλλο θέμα............

  103. στεφανοσ γραγας avatar
    στεφανοσ γραγας 10/11/2011 15:04:55

    ακουστε τις δηλωσεις Παπαδημου...........!!!!!!!!εγιναν μεγαλες προσπαθειες για βελτιωση των δημοσιονομικων !!!!!!!!!!!!!!! ο δρομος ειναι δυσκολος !!!!!!!!!!πρεπει στο αμεσο μελλον να αντιμετωπισουμε προβληματα, ειμαστε μεταβατικη κυβερνηση...το κυριο εργο ειναι η υλοποιηση τως συμφωνιας και η εφαρμογη της οπικνομικης πολιτικης που συνδεεται....η συμμετοχη στο ευρω ειναι οικονομικη ευημερια, θα διευκολυνει την αναπτυξη της οικονομιας, να ειμαστε αισιοδοξοι και να ειμαστε ενωμενοι....τελος δεν τεθηκαν οροι...δεν εχει προσδιοριστει ακριβης χρονος εκλογων, υπαρχει ομως η πρωτη ανακοινωση...

  104. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 10/11/2011 15:08:00

    Πως το λένε αυτό , ¨ Η Δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα ¨ ;

    ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ !

  105. Τασος avatar
    Τασος 10/11/2011 15:16:51

    19/9/1999 Στην Κυριακάτικη Καθημερινή οι δηλώσεις του (ο όμιλός της στήριξε μέχρις εσχάτων την... απονομή της πρωθυπουργίας στο πρόσωπό του). Ο δείκτης την Παρασκευή είχε κλείσει στις 6.355,04 μονάδες. Από την στιγμή που τυπώθηκαν οι λέξεις του άρχισε το ράλι προς τα κάτω. Αυτός είναι ο νέος -μη εκλεγμένος- πρωθυπουργός. Να τον χαιρόμαστε...

  106. gia.pa avatar
    gia.pa 10/11/2011 15:19:35

    Και τι έπρεπε να γίνει τελικά;; Εσείς όλοι που τάχα κόπτεστε για το καλό της πατρίδας και της παράταξης για πείτε μας;; Υπήρχε η δυνατότητα να προκαλέσει ο Αντώνης Σαμαράς εκλογές με 80 βουλευτές;;Παραίτησε ναι ή όχι τον Παπανδρέου;; Ζήτησε ναι ή όχι εκλογές;;; Κινήθηκε συνταγματικά ναι ή όχι;;(αυτό είναι το σύνταγμά μας είτε μας αρέσει είτε όχι). Συμβάλλει σε μια πρόσκαιρη έστω σταθερότητα με την εκταμίευση της έκτης δόσης;;; Που είδατε να ξεπουλάει την πατρίδα και τις ιδέες του;; Θα μας τρελάνετε όλους; Περιμένετε τις δηλώσεις του και την πρακτική του και μετά με το καλό στις εκλογές τον κρίνετε!!! Προτιμούσατε να είχε απέναντί του όλα τα ΜΜΕ και την Ευρώπη και φυσικά και το Λαϊκό κόμμα;; Υπήρχε ποτέ δυνατότητα να κερδίσει έτσι εκλογές;; Εγώ προσωπικά στις εσωκομματικές εκλογές δεν ψήφισα Σαμαρά. Με την πορεία του όμως αυτά τα 2 χρόνια κατάλαβα πόσο μεγάλο λάθος έκανα. Και με τη στάση του ειδικά αυτές τις κρίσιμες στιγμές για το έθνος θα τον υπερασπιστώ και θα αγωνιστώ για πρώτη φορά,με πάθος να κερδίσει τις
    εκλογές. Γιατί οι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ στις δύσκολες στιγμές καλούνται να πάρουν δύσκολες αποφάσεις μακριά από συναισθηματισμούς και ιδεοληψίες, κρίνοντας κάθε στιγμή την κατάσταση και κάνοντας κάθε φορά τους ελιγμούς που πρέπει. Αυτό έκανε και ο Αντώνης Σαμαράς δεν κρύφτηκε δεν στύλωσε τα πόδια πίσω από ένα ανέξοδο ΟΧΙ ξερό και χωρίς προοπτική και για αυτό σε λίγο καιρό όλοι θα δείτε πόσο δίκιο είχε. Όλες οι θέσεις του μέχρι στιγμής δικαιώθηκαν και εκλογές θα γίνουν το Φλεβάρη!!!! Όποιος τον πιστεύει ακολουθεί, όποιος όχι υπάρχουν και άλλα κόμματα να ψηφίσει!!!! Εγώ του έχω ΠΛΕΟΝ απόλυτη εμπιστοσύνη και συντάσσομαι ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί του!!!!

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ gia.pa 10/11/2011 15:26:10

      Εσύ και δυο τρεις ακόμα...

      • Alex avatar
        Alex @ Περιπτερας 10/11/2011 15:47:30

        Και η Ντοριτσα καλή ειναι, ε? Have fun!

        • Περιπτερας avatar
          Περιπτερας @ Alex 10/11/2011 16:28:56

          Εάν ήταν καλή θα την ψήφιζα... μακριά από εμένα... εσύ ετοίμασε καλού κάκου την διαφυγή σου στο εξωτερικό... πολύ εύκολα βάζετε ταμπέλες...αλλά όπως και να το κάνουμε η πλειοψηφία των σχολίων μάλλον κάτι άλλο καταδεικνύει. Στην παρούσα φάση νιώθω προδομένος … μακάρι να διαψευστώ ….και να ξαναστήθω 3 ώρες για να ψηφίσω Σαμαρά. Καλά να είμαστε και θα τα λέμε , δεν θα χαθούμε….

          • Alex avatar
            Alex @ Περιπτερας 10/11/2011 18:10:58

            Η διαφορα μας φιλε μου ειναι οτι εγω δεν αμφιταλαντευομαι ετσι ευκολα οπως εσυ. Εχω πιστη εως οτου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ διαψευθει. Και αυτο δεν εχει συμβει ακομη. Επειδη ακριβώς φυσικα και θα τα λεμε, περιμενε να ακουσεις ενα "εγω στα'λεγα" απο μενα σε καποιο κοντινο μελλοντικο σου σχολιο..

    • Alex avatar
      Alex @ gia.pa 10/11/2011 15:44:29

      Συμφωνω απολύτως μαζί σου. Δικαιολογώ όλα τα σχολια μετα απ'αυτο το θεατρο που ολοι ζήσαμε και που μας εχει εντελώς ξενερώσει, αλλά δε χάνω την εμπιστοσύνη μου στη τελευταία ελπίδα της Χώρας. Και αυτή είναι μία. Και αν και αυτή διαψευθει, ειλικρινα θα σκεφτώ σοβαρά το πως θα παρω τα παιδακια μου και να φυγω...

  107. Μανούσος avatar
    Μανούσος 10/11/2011 15:22:33

    Τα πήρε όλα ο Παπαδήμος. Πέρασαν και οι τρεις όροι του και όπως μας ενημέρωσε η προεδρία της Δημοκρατίας, το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές!!!
    Η ΝΔ δεν έλεγε πως δεν συναινεί σε νέα μέτρα; Διότι “εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με την υλοποίηση των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου;» σημαίνει νέα μέτρα.
    Επίσης εντύπωση προκαλεί η απουσία οποιασδήποτε αναφοράς για το χρόνο των εκλογών. Αν αυτό δεν διευκρινιστεί άμεσα τότε θα έχουμε πολιτική και δημοκρατική εκτροπή. Ο λαός δεν ψήφισε κανένα Παπαδήμο να τον κυβερνήσει!

  108. Chris avatar
    Chris 10/11/2011 15:22:59

    Τουλάχιστον έφυγε ο ΓΑΠ...

    Κάτι είναι και αυτό. Και όχι μόνο για την Ν.Δ. αλλά και για την Ελλάδα μας.

    Τώρα ας ελπίσουμε οτι ο Παπαδήμος θα είναι απλά μεταβατικός.

  109. stelios avatar
    stelios 10/11/2011 15:25:36

    Προτιμούσατε να είχε απέναντί του όλα τα ΜΜΕ και την Ευρώπη και φυσικά και το Λαϊκό κόμμα;;

    Προτιμουσα να εχει απεναντι του τους προδοτες και μαζι του ολο το ΛΑΟ!!

  110. Aggelos avatar
    Aggelos 10/11/2011 15:45:27

    μην βιαζομαστε..

    θα δουμε..

  111. gia.pa avatar
    gia.pa 10/11/2011 15:48:56

    Περιπτερά, ας είναι από εμάς τους 2-3 ακόμη θα ξεκινήσει η αλλαγή του κλίματος. Εσύ όπως ήσουν έτσι θα μείνεις και πάλι απών!!!
    Στέλιο, ποιον λαό εννοείς αυτόν του 20%;;;;;; Με τις υπεύθυνες κινήσεις του προσπαθεί να τον ξανακερδίσει!!!!!

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ gia.pa 10/11/2011 15:55:45

      Αγαπητέ άγνωστε... απών δεν ήμουν ποτέ ...απλά έχω διαφορετική άποψη και κρίση και αυτή λέει ότι ο ΑΣ έπαιξε άσχημο παιχνίδι στους χιλιάδες υποστηρικτές του.... έτσι απλά.... όταν μετρήσεις τα κουκιά δεν θα σου βγαίνουν…

  112. Factorx avatar
    Factorx 10/11/2011 16:05:32

    Η δηλωση της ημέρας: Γρ. Ψαριανός: Ο κ. Παπαδήμος δεν θα είναι μαριονέτα

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ Factorx 10/11/2011 17:12:17

      Πάντως είναι ο μόνος αρμόδιος που μπορεί να μιλήσει υπεύθυνα για μαριονέτες , διότι όπως φαίνεται είναι φιγούρα ¨θεάτρου σκιών¨ ( μέσα στις οποίες ανήκει και ο Καραγκιόζης ).

      Ο γνωστός , από τις αντιπαραθέσεις του στη Βουλή με τον αντίποδα του , τον Γ. Καρατζαφέρη , νταβραντισμένος ¨αντιφασίστας¨ είχε προτείνει από τις 3/11 όχι μόνο Παπαδήμο και κυβέρνηση ¨εθνικής¨ σωτηρίας , αλλά και ΤΕΤΡΑΜΗΝΗΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΜΕΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ..., με το ¨σκεπτικό¨ να ... σωθεί το λεγόμενο ¨Ευρωπαϊκό Κεκτημένο¨ ( της Γερμανίας και της Γαλλίας , αλλά και της ¨Ευρώπης των Λαών¨ ) ΚΑΙ , όπως δήλωσε η φιγούρα , Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !

      Για του λόγου το αληθές διαβάστε μια , ¨ελεύθερη δημοκρατική άποψη στα πλαίσια του δικαιώματος της ελεύθερης γνώμης ¨ , αλλά για σιγουριά βάλτε και ορισμένα γραμματόσημα δίπλα σας , για να μην φτύνεται άσκοπα :
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Την ανάγκη συγκυβέρνησης από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, τονίζει ο Γρ. Ψαριανός...
      [Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2011]
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Τα δύο μεγάλα κόμματα που κυβέρνησαν αυτόν τον τόπο τα τελευταία 37 χρόνια πρέπει να συμφωνήσουν σε συγκυβέρνηση, δήλωσε ο βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς Γρηγόρης Ψαριανός. !!!!

      Ο κ. Ψαριανός τόνισε ότι είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και η δημοκρατική ομαλότητα. !!!!!

      Ο βουλευτής ανέφερε ότι μια τέτοια συγκυβέρνηση θα μπορούσε να έχει χρονικό ορίζοντα κάποιων μηνών, 4 έως 5 μήνες, προκειμένου να υπάρξει σταθερότητα και ομαλότητα. !!!!

      http://www.e-typos.com/content/psarianos.jpg

  113. nikos avatar
    nikos 10/11/2011 17:58:46

    εγω πιστευω οτι το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει αυτος ο τυπος ειναι να αδειασει ολη την χολερα απ την βουλη.μετα να αναλαβει τα ηνια και να οδηγησει τη χωρα σ εναν αλλον καλυτερο δρομο επιτελους να φυγει αυτη η μιζερια και η διαπλοκη που διακατεχει λους τους πολιτικους. ποιος σαμαρα και ποιος γαπ τωρα ολοι αυτοι ειναι ανυπαρκτοι μπροστα στον ανθρωπο αυτο. καλως ηρθες παπαδημο

  114. Bohemian avatar
    Bohemian 10/11/2011 18:03:37

    Βάσει ποιου άρθρου του Συντάματος έλαβε εντολή σχηματισμού ο Παπαδήμος από τον Παπούλια; ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ

  115. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 10/11/2011 18:12:27

    Και ο Αλεξανδρος Κορυζης ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ηταν αλλα ειπε για το Εθνος ΔΥΟ
    ΟΧΙ το 1941. Ενα στις 6 του Απριλη οταν τα κτηνη του Βορρα του ζητησαν
    ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ και ενα στις 18 με ΔΥΟ ΣΦΑΙΡΕΣ στην καρδια...

  116. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 10/11/2011 20:53:53

    salus populi suprema lex esto. Η σωτηρία της πατρίδας ας είναι ο υπέρτατος νόμος. Αφήστε κατά μέρος τις γκρίνιες. Την περασμένη εβδομάδα η χώρα έφτασε στο χείλος του γκρεμού προς μεγάλη αγαλίαση των κερδοσκόπων, Ελλήνων και ξένων.

  117. Θ avatar
    Θ 10/11/2011 22:12:08

    Στην Δεσφίνα έμαθε τοκογλύφος κι ο Μακρυγιάννης.

  118. λαλακης avatar
    λαλακης 11/11/2011 00:11:35

    Ευχομαι με την πρωθυπουργια Παπαδημου η χωρα να στραφει προς τη Δυση
    και να τελειωνουμε με το καλαμπουρι του δημοσιου τομεα ,να γινουν μεταρρυθμισεις και απολυσεις στο δημοσιο.

    Ελπιζω να μη διαψευστουν οι προσδοκιες

    • Ελευθερία avatar
      Ελευθερία @ λαλακης 11/11/2011 04:16:38

      Ωχ! Η Μιράντα Ξαφά σχολιάζει στο Αντινιούζ!!

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ λαλακης 11/11/2011 09:46:05

      Η σοβαρότητά σου είναι ανάλογη με το προσωνύμιό σου.
      Λαλάκης ήσουνα και ...Λαλάκης παραμένεις.
      Εμείς, στην ...άλλη στάση κατεβαίνουμε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.