27/03/2009 16:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προτάσεις του κ. Παπανδρέου για τους τοξικομανείς

Κατ΄ οίκον χορήγηση υποκατάστατων, όπως μεθαδόνη, στους τοξικομανείς, προκειμένου να περιοριστεί η λίστα, και εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής εργασίας αντί της φυλάκισης, πρότεινε χθες ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Γ. Παπανδρέου. Μιλώντας σε εκδήλωση του Κινήματος με θέμα «Ψυχική υγεία και εξαρτήσεις», ο κ. Παπανδρέου κατήγγειλε ότι 5.000 τοξικομανείς βρίσκονται σε λίστα αναμονής για την ένταξή τους σε προγράμματα χορήγησης υποκατάστατων, ενώ το 40% των τοξικομανών που βρίσκονται στις φυλακές είναι λόγω μικροπαραβάσεων.«Αν είχαμε κοινωνικά προγράμματα για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα αυτών των παιδιών και άλλες συνθήκες στις φυλακές, δεν θα στέλναμε εκεί αυτά τα παιδιά, για να γίνουν τελικά μέρος εγκληματικών, παράνομων κύκλων διακίνησης ναρκωτικών» τόνισε ακόμα και πρότεινε την εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής εργασίας. Όπως είπε, η πρόνοια δεν είναι ζήτημα φιλανθρωπίας, αλλά απαιτεί σχεδιασμό, χρηματοδότηση και προσλήψεις προσωπικού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. theo1611 avatar
    theo1611 27/03/2009 16:30:45

    Καλά, οι επικοινωνιακοί σύμβουλοι του "αναπόφευκτου" δεν μπορούν να του προτείνουν μία ιεράρχηση των θεμάτων?

    Σε περιόδους μεγάλης κρίσης δεν μπορείς να ασχολείσαι επί παντός του επιστητού!!!

  2. Aurora avatar
    Aurora 27/03/2009 16:55:12

    Αυτο κι αν ειναι μειζον προβλημα με το οποιον κανεις πολιτικος ως τωρα δεν καταδεχτηκε να καταπιαστει.
    Υπαρχουν χωρια στην επαρχια με μαυροφορεμενες μανες της τυχης φαντασματα , που κατακλυζουν τα νεκροταφεια, αναζητωντας παρηγορια στα κολλυβα για το χαμο των αδικοχαμενων παιδιων τους.

  3. Κανείς avatar
    Κανείς 27/03/2009 17:09:56

    Το κυριοτερο ερωτημα ειναι ποιος θα πληρωσει γι'αυτο;
    Α ναι, οπως για ολα, ο μεσος Ελληνας βλαξ μισθωτος, που επισης ... πληρωνει τον κ. Παπανδρεου να λεει αρλουμπες κατα καιρους. Με την ευκαιρια, να τους πηγαινουν και μεσημεριανο για να μην κουραζονται οι ανθρωποι,, να τους βρισκουμε και δουλεια, οποτε και οταν θελουν, να διαδηλωνουν οποτε και οταν και οπου θελουν, να πηγαινουν πανεπιστημιο για οσο θελουν... ρε δεν ειστε καλα εκει χαμω.

  4. theo1611 avatar
    theo1611 27/03/2009 17:13:31

    @2 Aurora

    Όπως το θέτεις συμφωνώ.

    Η ένστασή μου αφορά την αδυναμία διατύπωσης συγκεκριμένων πρακτικών μέτρων και για τα λοιπά μείζονα, κατά τεκμήριο, θέματα ενός εν αναμονή πρωθυπουργού.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/03/2009 17:18:52

    Όσο το αντιμετωπίζουν ως ένα ποινικό στίγμα και όχι ως ασθένεια που είναι στην πραγματικότητα, λύση δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα.

  6. Lavazza avatar
    Lavazza 27/03/2009 17:34:18

    @Αλλενακι

    τί εννοείς "ασθένεια";

    Εννοείς όπως π.χ. το ξαδερφάκι μου, 27 ετών δίμετρο παλληκάρι, εργατικός σε 3 δουλιές, που στα καλά καθούμενα τον χτύπησε σκλήρυνση κατά πλάκας;

    Γιατί εγώ αυτό καταλαβαίνω ως ασθένεια (συν καρκίνος κτλ.).

    Τα "άλλα" μου φαίνονται ολίγον σαν "in", "μόδα", "μαγκιά" κτλ.

  7. tony avatar
    tony 27/03/2009 17:48:02

    Και μετά τι θα πουλάνε οι μπάτσοι?
    Πως θα ζουν με το μισθό?
    Εχεται πάει ποτέ στο super market ξέρετε τι ακρίβεια υπάρχει σήμερα?
    Πως καταδικάζει στην φτώχεια,αστυνομικούς,δικηγόρους δικαστές γιατρούς και φαρμακοποιούς?
    Βρίσκω εντελώς παράλογα τα λεγόμενα του.Πρέπει να αυξήσουν τις ποινές να ανέβουν οι τιμές να μπει νέος κόσμος στην πρέζα να ανασάνει το σύστημα.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/03/2009 17:56:12

    @Lavazza: ασθένεια είναι ο εθισμός στα ναρκωτικά, και πρέπει να αντιμετωπίζεται πρώτα ως ασθένεια, με διαδικασίες αποτοξίνωσης και όχι ως ένα ποινικό στίγμα και μόνο.

  9. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 18:01:56

    Πολλες βλακειες βλεπω εδω!
    Τα γαλαζια παιδακια εχουν "κουραστει" να βλεπουν του εμπνευσμενου ηγετη τους και το εριξαν στην κριτικη του Γιωργακη.
    Γιατι ρε κοριτσια? Οταν ελεγε ΤΑ ΙΔΙΑ ο ΚΑΚ το 2004 ηταν καλα?
    Τωρα σας τσουζει ο "αναποφευκτος". Προτειματε τον "καταλληλοτερο" εε??

    Για εμενα η λυση ειναι απλη.
    1) Ποινικοποιηση ολων των μορφων χρησης και διακινησης.
    2) Δημιουργια ειδικων κεντρων αποτοξινωσης στο προτυπο της Ιταλιας (κτιρια πανω στις βουνοκορφες, αποκλεισμενα απο τον εξω κοσμο) οπου θα εκτιουν την ποινη τους οι χρηστες.

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/03/2009 18:02:35

    @9: και ελπίζω να μπορέσει ο ξάδερφός σου να επανέλθει κάπως στη φυσιολογική ζωή. Καλό κουράγιο στην οικογένειά του.

  11. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2009 18:11:35

    Για πρόληψη κουβέντα. Ακόμα και για αυτούς που το θεωρούν ασθένεια, η μοντέρνα κατεύθυνση στην ιατρική είναι να δίνεται προτεραιότητα στην πρόληψη των ασθενειών κυρίως και όχι να επικεντρώνουμε μόνο στην αποκατάσταση.
    Μόνο ημίμετρα αφού γίνει το κακό στους νέους. Τζάμπα πεταμένα λεφτά.

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/03/2009 18:16:49

    Πως μπορείς να ελέγξεις ένα παιδί 16 χρονών που βγαίνει με την παρέα του και βρίσκεται να δοκιμάζει από περιέργεια; Κρίσιμος είναι ο ρόλος των γονιών, που πρέπει να είναι ενημερωμένοι για να παρατηρούν τυχόν αλλαγές στη συμπεριφορά του παιδιού.

  13. Lavazza avatar
    Lavazza 27/03/2009 18:24:59

    @allenaki

    σε ευχαριστω για τις ευχες...

  14. Κανείς avatar
    Κανείς 27/03/2009 18:49:08

    Τετοιες αναρτησεις ΦΑκτορες μας κανουν να αντιλαμβανομαστε ποσο δικιο εχει ο Μητσοτακης (τι να κανουμε;ωρες-ωρες εχει δικιο) οταν λεει οτι ο ΓΑΠ ειναι ολιγιστος και, θα προσθετα, επικινδυνος για τη χωρα (χωρο διεθνοφασιστικης δρασης για την αφεντια του).

    Αυτή η αναταραχή που επικρατεί τους τελευταίους μήνες στην χώρα μας , «κοπής και ραφής» ξένων σκοτεινών και υπόγειων κύκλων, είναι βέβαιο ότι θα την πληρώσουμε τόσο στον κοινωνικό ιστό, (ήδη τα ρήγματα είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού) όσο και στα εθνικά μας θέματα. Αυτά αποτελούν άλλωστε τον τελικό στόχο !

    Μόνον τυφλοί στα πνευματικά όμματα και οι κωφοί στην πολιτική ακοή δεν μπορούν να συλλάβουν τα όσα συμβαίνουν στο πολιτικό επίπεδο με την συνεχή «δημοσκοπηλαγνεία», εκλογολογία και συνεχή προσπάθεια υπονόμευσης της σταθερότητας του πολιτικού μας βίου.

    Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο κ. Γ. Παπανδρέου ενώ διακηρύσσει σε όλους τους τόνους ότι η ... δημοσκοπική θέληση του λαού δείχνει... ΠαΣοΚ,ζητά επιτακτικά και σε καθημερινή βάση εκλογές, αγνοώντας (με τρόπο και ύφος που παραπέμπει σε μη δημοκρατικές ιδεολογίες) την άλλη παράμετρο των ... δημοσκοπήσεων , όπου η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν εκλογές.

    Τον λαό τον ακούμε στο σύνολο των απαιτήσεων του και δεν λαμβάνουμε υπόψη μόνο αυτό που ευκαιριακά μας συμφέρει την δεδομένη χρονική στιγμή, αγνοώντας , επαναλαμβάνω ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ , όλες τις υπόλοιπες απαιτήσεις του.

    Και οι καθολικές απαιτήσεις του λαού καταγράφονται σε τρεις παραμέτρους των δημοσκοπήσεων. Ο λαός α) δεν επιθυμεί εκλογές, β) απαιτεί συναίνεση προκειμένου να βγούμε με όσο το δυνατόν λιγότερες πληγές από την διεθνή οικονομική κρίση και γ) επιθυμεί να διωχθούν οι λαθρομετανάστες από την χώρα μας.
    Και στις τρεις αυτές απαιτήσεις του ελληνικού λαού ο κ. Γ. Παπανδρέου είναι κάθετα αντίθετος.

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/03/2009 19:20:26

    Υπάρχει άλλη μια πρόταση :

    Να πάρουμε όλοι ναρκωτικά για να αντέξουμε τις προτάσεις του Γιώργου.

  16. theo1611 avatar
    theo1611 27/03/2009 19:21:36

    @16 Κανεις

    Δεν γνωρίζω αν ο ΓΑΠ είναι κάθετα αντίθετος στις τρεις απαιτήσεις του ελληνικού λαού που μνημονεύεις, αισθάνομαι όμως ότι αποφεύγει να τοποθετηθεί και περί άλλα τυρβάζει.

    Και αυτό με ενοχλεί αφάνταστα, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης.

    Αν θέλετε όχι για τον ίδιο προσωπικά, αλλά γι' αυτούς τους πουλημένους, άχρηστους και ανίκανους που τον επηρεάζουν και προσδοκούν μάλιστα να μας κυβερνήσουν από το παρασκήνιο με τις συμβουλές τους!!!

  17. ariel avatar
    ariel 27/03/2009 19:22:41

    Μακάρι να μην αντιμετωπίσετε ποτέ τέτοιο πρόβλημα με τα παιδιά σας. Δεν είναι όλοι αλήτες πρεζάκηδες. Είναι παιδιά που παρασύρθηκαν, χωρίς να το καταλάβει η οικογένειά τους. Συνέβη σε συγγενική μου οικογένεια, καλούς ανθρώπους, δουλευτήδες και όχι διαλυμένους. Οσοι παριστάνουν τους τιμητές, είναι μακριά νυχτωμένοι. Είναι ΔΡΑΜΑ που δεν περιγράφεται. Γι'αυτό μην λέτε για πράγματα που δεν έχετε ζήσει και εύχομαι να μην ζήσετε ποτέ, κυρίως όσοι έχετε παιδιά.

  18. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 27/03/2009 19:39:06

    Τώρα το έμαθε ο κος Παπανδρέου ότι υπάρχουν 5000 τοξικομανείς που δεν μπορουν να ενταχθούν σε προγράμματα αποτοξίνωσης και το καταγγέλει κιόλας?!!
    Είναι σημερινή η νομοθεσία που αντιμετωπίζει τους χρήστες τοξικομανείς σαν εγκληματίες και τους φυλακίζει?
    Δηλαδή επι ΠΑΣΟΚ πώς ήταν τα πράγματα ?
    Η υποκρισία αυτού του ανθρώπου δεν έχει όρια.
    Σε ποιούς νομίζει ότι απευθύνεται?
    Σε λίγο θα προτείνει και delivery χασισάκι με κρατική επιχορήγηση.

  19. babis lazarou avatar
    babis lazarou 27/03/2009 20:28:47

    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΥ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΑ. ΕΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΝΑΒΟΥΡΙΑΣ.ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΡΕΨΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ.ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΓΙΑ ΝΟΜΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΜΠΟΡΩΝ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΟΥΝ.ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΘΑ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ - ΜΕ ΠΟΙΝΕΣ ΧΑΔΙΑ,ΜΕ ΑΔΕΙΕΣ κλπ. ΚΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΕΖΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΜΠΡΑΒΟ GIORGOS ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΟΛΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΙΣΑΙ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ .ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΓΩΒΙΟ.ΜΟΥΓΓΑ.ΑΠΛΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΦΕΣ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΤΩΡΑ ΛΑΛΑΣ.

  20. Mποτίλια στο πέλαγος avatar
    Mποτίλια στο πέλαγος 27/03/2009 20:29:00

    Οι προτάσεις είναι πολύ σωστές. Ο ΓΑΠ διαθέτει σε αυτά τα ζητήματα και οξύνοια και πρωτοτυπία. Ας ελπίσουμε ότι δεν πρόκειται για ένα ακόμη δημαγωγικό πυροτέχνημα. Το χειρότερο όλων είναι να καλύπτεται πίσω από αυτές τις προτάσεις η πρόθεση νομιμοποίησης ναρκωτικών ουσιών.
    Οι φίλοι που θέτουν το ζήτημα του κόστους στην εφαρμογή των προτάσεων, πρέπει να αναλογιστούν ότι και η σωφρονιστική έχει κόστος και η ανθρώπινη χωματερή δρα επιβαρυντικά στα ισοζύγια.
    Το πρόβλημα είναι όμως πρόβλημα συνολικής πολιτικής. Δεν είναι σωστό να αντιμετωπίζουμε τα κοστολόγια παθητικά, αλλά ενεργά. Σε άλλο σχόλιο έχω αναφέρει ότι η ευρωπαϊκές αγορές είναι σε θέση να απορροφήσουν μεγάλο ποσοστό οικολογικών αγροτικών προϊόντων, με ταυτόχρονη αξιοποίηση των ανέργων Ελλήνων της διασποράς. Οι γιες μεν των Βρυξελών δρομολογούν όμως την παθητικότητα, τη διάλυση και το ξεπούλημα.
    Το καλύτερο γι αυτά τα παιδιά θα ήταν να τα στείλουν σε αγροκτήματα έξω από την πόλη. Εκεί θα μπορούσαν να ενσωματωθούν και κοοπερατίβες για κατασκευή χειροποίητων επίπλων και μουσικών οργάνων ποιότητος, που απαιτούν πολλή προσωπική εργασία, τέχνη και μεράκι. Αυτοί οι δημιουργικοί τομείς μπορούν να μεταλλάξουν τα σύνδρομα ανίας και αυτοκαταστροφής, που αναπτύσει η πολεοδομική και η κοινωνική ζούγκλα.
    Η ζωή χρειάζεται οράματα. Συνθηκολογόντας με τα προβλήματα κατεβαίνουμε στο μοιρολατρικό επίπεδο των ναρκομανών. Και η χειρότερη πρέζα είναι η συθηκολόγηση μπροστά στην απανθρωπιά του συστήματος.

  21. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 27/03/2009 20:32:53

    Γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι υπάρχουν ουρές για τα προγράμματα με υποκατάστατα (π.χ. μεθαδόνη).Γνωρίζω επίσης ότι δεν υπάρχουν ουρές στα "στεγνά" προγράμματα (π.χ. Ιθάκη).Ίσως πρέπει να αναρωτηθείτε γιατί...μάλλον γιατί κάποιοι θέλουν να "γίνουν" και όχι να απεξαρτηθούν.
    Σε γενικές γραμμές όμως συμφωνώ με Γ.Α.Π. Σε όσους επιθυμούν απεξάρτηση να χορηγούνται οι δόσεις (ή ότι άλλο) σε νοσοκομείο.Σε όσους δεν επιθυμούν όμως δε θα αναγνωρίζεται ως ελαφρυντικό η τοξικομανία (γιατί απλά πρεζόνια φυλακή δεν πάνε στη χώρα μας-αφήνονται ελεύθερα να κλέψουν όσες τσάντες χρειάζονται).

  22. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 21:38:31

    Αυτες οι ηλιθιοτητες του τυπου "επι ΠΑΣΟΚ πως ηταν? δεν υπηρχαν ναρκομανεις?" πρεπει να σταματησουν!
    Φτανει πια με τη γελοιοτητα σας γαλαζοπαιδια!

    Ολοι εχουν ευθυνες. Μονο το ΠΑΣΟΚ υπηρξε κυβερνηση πριν την τωρινη κυβερνηση της ΝΔ?

    Τουλαχιστον αυτος βγαινει και λεει την αποψη του.
    Θα κριθει αργοτερα απο τις πραξεις του.
    Εσεις ομως γιατι βιαζεστε τοσο να κρινετε τις προθεσεις του?
    Κανατε το ιδιο με τον ΚΑΚ το 2004 και το 2007?
    Φυσικα οχι. Τοτε ελπιζατε σε διορισμο!

  23. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 27/03/2009 21:48:55

    Υπάρχουν Αγροτικές φυλακές? Φυσικά υπάρχουν. Κατ΄το πρότυπο αυτό ας δημιουργηθεί μια μεγ΄λη μονάδα σε απομεμακρισμένη περιοχή -να μη έχουμε και τις αντιδράσεις των περιοίκων- στην οποία θα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ελεγχόμενη η πρόσβαση τρίτων, μη τροφίμων. Οι υπό εξάρτηση τρόφιμοι θα απασχολούνται εντός της ελεγχόμενης περιοχής σε γεωργικές εργασίες οικολογικών προιόντων του ιδρύματος, τα έσοδα των οποίων θα διατίθενται αποκλστικά για τις ανάγκες του ιδρύματος, προστιθέμενα`στο κρατικό κονδύλι. ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΛΑΜΟΓΙΕΣ.
    Αυτά όμως μπορούν να γίνουν μόνο σε σοβαρή χώρα που έχει οικονομική άνεση. Βέβαια ο GAP εχει πει ότι τα χρήματα για τις προτάσεις του δεν είναι πρόβλημα. ΘΑ βρεθούν. ΠΩΣ? θα το μάθουμε μετά τις εκλογές.

  24. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 21:52:42

    @ 25
    Παντως ενα ειναι σιγουρο... τα λεφτα δε θα ειναι απο τη φορολογηση των νεκρων οπως κανει τωρα ο πανικοβλητος ΚΑΚ.

  25. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2009 22:48:06

    Θλιβερά πρασινάκια. Είστε λαλίστατοι όταν πρόκειται να πείτε ότι σας κατεβάσει ο λοβοτομημένος εγκέφαλος σας. Όταν είναι να καταθέσετε άποψη για τον GAPούλη τότε ως δια μεγείας μεταμορφώνεστε σε μαριονέτες φθηνής παράστασης. Μα δεν καταλαβαίνετε ότι γίνεστε ακόμη πιο γελίοι?
    Είναι και ο διορισμός στον οποίο ευελπιστείτε!

  26. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 22:55:13

    @ 27
    Τι χαπια παιρνεις??

  27. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2009 23:09:13

    Τα δικά σου εξυπνάκια.

  28. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 23:11:11

    Προσεξε τι παιρνεις γιατι μαλλον εληξε!

  29. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 23:14:42

    Κι οταν μιλας για διορισμους... παλι να προσεχεις!
    ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ
    ΕΑΒ
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΣΕΠ
    κλπ

    Το ρεζιλικι της χουντο-παραταξης δεν εχει οριο!
    Ουτε η τσιπα που φωναζε ο ΚΑΚουλης σου.
    Τωρα υπαρχει τσιπα??

  30. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 27/03/2009 23:16:48

    Λαβατζα,δε θα τσακωθουμε.Και ιν και μοδα και μαγκια,και τεραστιες τρυπες στην ψυχη τους,που δεν πρεπει να τις ξεχναμε,γιατι δεν ειναι ευκολα κατανοησιμο,να τρυπιεται ενας ανθρωπος,δυο αι τρεις φορες την ημερα.
    Εδω μια φορα το μηνα τρυπιεται η υπεργηρη μανα μου,για τη μετρηση του INR,και βογγαει απ τον πονο.
    Πως μπορει λοιπον, ενας λογικος ανθρωπος,να τρυπιεται καθε μερα,ανευ λογου και αιτιας;
    Αρα,ειναι και κρυφοι λογοι,που εχουν να κανουν με τη βαθυτερη προσωπικοτητα του.
    Ομως,το να θελουμε με το ζορι,να τους σωσουμε,ενω δεν θελουν να σωθουνε,και να τους κυνηγαμε συνεχεια,με ποινες και φυλακες,δε λυνει το προβλημα,και αυτο,δεν το λεω εγω,αλλα η σκληρη πραγματικοτητα.
    Το μονο που κανει η καταστολη,ειναι να ανεβασει τις τιμες,οποτε πιο πολυ χρημα πεφτει στο καζανι αυτο.
    Και επειδη αυτοι,ειναι εθισμενοι στο φουλ,δεν τους νοιαζει ποσο κανει το πραμα,απλως,κλεβουν η ληστευουν,η σκοτωνουν,για να το βρουν.
    Εμεις,για μια αλλ φορα,δειλοι και μοιραιοι,και φοβουμενοι την κατακραυγη τηε υπαρτατης εξουσιας στο ιδεολογικο επιπεδο,που ειναι οι αριστεροι και αριστεροτεροι,ζηταμε ολο και περισσοοτερους χωροφυλακες,ενω χρειαζομαστε ολο και περισσοτερους,γιατρους,νοσοκομες και δασκαλους.
    Αλλ αυτο μπορει να γινει,μονον εαν νομμιμοποιησουμε τη χρηση,οπως στην Ελβετια,οπυ με δημοψηφισμα,επεραπη η δωρεαν χορηγηση της ηρωινης σε ελεγχομενους χωρους,οπτοε ο χρηστης,μη εχοντας τη λυσσα να βρει τη δοση του,ηρεμει,και πολλες φορες,βρισκει και μια δουλεια,για να βγαζει και το ψωμι του,οπότε ηρεμει και η ολη κατασταση.
    Δυστυχως,η πλυση εγκεφαλου,απο τα παπαγαλακια αυτα,ειναι πααα πολυ ισχυρη,και τρομαζει τον κοσμο,που νομιζει οτι τα παιδια του,θα αγοραζουν την πρεζα απο το περιπτερο,ξεχνωντας οτι σημερα,μπορει να βρουνε ανετα στην Ομονοια,
    at a price βεβαια.
    Αλλα πισω απο τα παπαγαλακια,ειναι τα μεγαλα συμφεροντα,που δε θελουν με τιποτα να σταματησει η μπιζνα.
    Δικηγοροι,φυλακες,δικαστικοι,τελωνες,και ενα σωρο αλλοι,που περνανε καλα σημερα.(εννοειται οτι δεν ειναι ολοι,αλλα τι σημασια εχει αυτο;)

  31. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/03/2009 23:19:05

    Σωστότατη η τοποθέτηση τού Γ.Α.Π. στό συγκεκριμένο θέμα..
    Δέν κατανοώ γιατί λοιδωρείται γιά κάτι πολύ σωστό σάν άποψη .
    Βέβαια θα βρεί απέναντί του τούς επαγγελματίες τής Απεξαρτήσεως στά Δημόσια Ιδρύματα πού αντιτίθενται στά Υποκατάστατα (όντες φανατικοί τής πλήρους απεξαρτήσεως,ενώ η αποτελεσματικότης τών προγραμμάτων τους δεν υπερβαίνει το 10-12%)αρκετούς ιδιοκτήτες Ιδιωτικών Κλινικών και τούς Μαυραγορίτες.
    Eπίσης θά σπάσει η μαύρη αγορά Μεθαδόνης και ταυτόχρονα όσοι καταφέρουν να ζούν μέ υποκατάστατα θα είναι περισσότερο λειτουργικοί,καί δέν θα κινδυνεύουν απο A.I.D.S.καί Ηπατίτιδα..
    Καλά ο ΟΚΑΝΑ ακόμα κοιμάται τον ύπνο τού δικαίου..........

    Υ.Γ.
    Αμα ήξεραν μερικοί την στάση τού Αβραμόπουλου στά θέματα Ψυχικής Υγείας γενικώς ,όπως και το ότι έδοσε ελάχιστα χρήματα κατόπιν ισχυρών πιέσεων απο Επιτροπές τής Ευρωπαϊκής Ενωσης πού ήρθαν στό Υπουργείο Υγείας μετά απο μαζικές καταγγελίες Φορέων Ψυχικής Υγείας και διαπίστωσαν την απολυτη ξεφτίλα (η είδηση αποσιωπήθηκε πάντως απο τά Μ.Μ.Ε.),ισως επανεκτιμήσουν τήν πρόταση Γ.Α.Π.

  32. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2009 23:21:03

    @ 30
    Γι'αυτό λες αρλούμπες?
    Τις απειλές σου στην κλαδική στους ομοίους σου. Ποιοί μιλάνε για τσίπα!

  33. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 27/03/2009 23:22:51

    Τωρα διαβασα και τα αλλα σχολια και εκπλησσομαι για το ποσο βρισκονται σε αλλο κοσμο οι ανθρωποι.
    Μα βρε κακομοιρηδες,αν ηταν να καταστειλουμε την πρεζα,δεν θα το ειχαμε κανει τοσα χρονια;
    Τι θελετε δηλαδη,να δινουμε ολα τα λεφτα μας για χωροφυλακες,και οχι για εκει που χρειαζονται;
    Εκτος και εισαστε ετοιμοι να διοριστειτε χωροφυλακες,και κανετε ετσι,μην τυχον και σας χαλασουν τη φτιαξη.

  34. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2009 23:23:46

    @ 33
    Το πιο σωστό που είπες είναι η αποτυχία των προγραμμάτων απεξάρτησης όπου το ποσοστό των απεξαρτημένων είναι απελπιστικά χαμηλό σε σχέση με τον αρχικό αριθμό εξαρτημένων που εντάσσονται σε αυτά.

  35. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 23:27:02

    @34
    Καλα .. εισαι βλακας?
    Εγω σου μιλαω γενικα. Τι δεν καταλαβες?

    Δε σε απειλησα. Αυτα τα εκανε η ΕΡΕ πριν πολλα χρονια. Θυμασαι??

    Δεν εχω χρειαστει ποτε μου βο(υ)λευτη ... αλλα δυσκολευεσαι να το αντιληφθεις μαλλον γιατι αλλιως εχεις μαθει ... σωστα?

  36. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 23:29:31

    Προφανως οτι και να πει ο ΓΑΠ (που σιγα μην το σκεφτηκε ο ιδιος) τα γαλαζοπαιδια εχουν ετοιμη την κριτικη!
    Βλεπεις ... η ΝΔ εχει ετοιμες τις λυσεις για ολα!
    Θα το ενταξει στα πλαισια της επανιδρυσης!
    Συνεχιστε ετσι ... ο κοσμος χρειαζεται το γελιο!

  37. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/03/2009 23:30:42

    36@
    Αυτό οφείλεται γιατί μερικοί φανατικοί ονειρεύονται Κοινωνίες χωρίς Εξαρτήσεις,γεγονός πού δέν πρόκειται να επιτευχθεί ποτέ...
    Πώς κάποιοι άλλοι τοποθετούν την λύση ολων τών προβλημάτων τής Κοινωνίας όταν ΄καταληφθούν τά Χειμερινά Ανάκτορα΄??Mιά απο τά ίδια.
    Γι΄υατό και ένας παραπάνω να σωθεί μέσω τών υποκαταστάτων είναι ένα θετικό βήμα...
    Αλλά το χαπάκι τής μεθαδόνης (πού κάποιοι χρήστες χρειάζονται και τρία την μέρα)λόγω τών μεγαων Λιστών Αναμονής τιμάται στην Μαύρη Αγορά πάνω απο 10-15 ευράκια..

  38. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2009 23:31:33

    Ούτε κι εγώ χρειάστηκα. Τι να σε κάνω που τόσο εσύ όσο και άλλοι δυσφορείτε από την κριτική προς τον GAP? Μα΄λιστα θεωρείτε πως προέρχεται από βαλτούς ή κι εγώ δεν ξέρω τι. Χαλαρώστε. Και όσο πιο πολλούς χαρακτηρισμούς χρησιμοποιείς άλλους τόσους θα δεις.

  39. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 23:34:34

    Αληθεια??
    Να σε δω να κριτικαρεις τον ΚΑΚ και ας μου φυγει η μασελα!

  40. Orestios avatar
    Orestios 27/03/2009 23:40:04

    Πράγματι Σπύρο. Είναι ουτοπικό. Η εξάρτηση θα υπάρχει σε ένα ποσοστό ακόμα κι αν δεν υπάρχει τίποτα από όλα αυτά.
    Η διαχείρηση του πληθυσμού των υπαρχόντων χρηστών είναι το κυριότερο θέμα. Ακόμα και η μεθαδόνη ως υποκατάστατο, με την νομιμοποίηση της οδηγεί, υπό το παρόν καθεστώς, σε νέους πληθυσμούς χρηστών. Απομακρυσμένους από ηρωίνη εξαρτημένους από μεθαδόνη. Ακόμα και η γκετοποίησή τους φαντάζει τρομακτική. Κάποιους τους βοήθησε η ένταξή τους σε παρόμοιες δομές από άλλους φορείς.
    Επειδή η χρήση όμως συνδέεται με το κέρδος σήμερα και η διάχυσή της στον γενικό πληθυσμό αυξάνει, ουσιαστική παρέμβαση θα αποτελούσε η πρόληψη. Με περισσότερους τρόπους και τακτικές.

  41. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 27/03/2009 23:45:25

    ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ
    Πως μπορει να γινει η "προληψη"?
    Ποια αλλη χωρα το εχει κανει?

    Η μονη λυση ειναι η αυστηροτερη τιμωρια ναρκομανων-εμπορων, φυλακες ειδικα για αυτους (απροσπελαστες και απομακρυσμενες) και αυστηροτερος ελεγχος των συνορων.
    Αυτα κανουν στις ΗΠΑ, Ιταλια κλπ. Παλι θα ανακαλυψουμε τον τροχο?

  42. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 28/03/2009 00:12:09

    Καλα,εκει στα αγραφα,που φτασανε τα νεα φιλε μου;
    Ωστε ετσι,ε; Να γεμισουμε φυλακές.
    Και γιατι παρακαλω; Για να μην παιρνει πρεζα ο αλλος;
    Και ποιος σου δινει εσενα το δικαιωμα να τον σωσεις,αμα δεν θελει αυτος;
    Και να βαλουμε και τειχη στα συνορα; Και να δινουμε ολα μας τα λεφτα γι αυτη τη δουλεια;
    Και για ποιο λογο παρακαλώ;
    Για να μην παερεις εσυ,η το παιδι σου;
    Μα αν το παιδι σου,το εχεις μεγαλωσει σωστα,δεν εχιε αναγκη απο παραδεισους,η αν δεις οτι κατι δεν παει καλα,το στελνεις στον ειδικο,και κανει μια ψυχαναλυση,και φευγει το πολυ αγχος.
    Ολα τα αλλα,ειναι παραμυθια,και τον τροχο,τον εχουν ανακαλυψει οι ιδιοι οι Αμερικανοι στη 10ετια του30,οταν σταματησαν τον αθλιο εκεινο νομο της ποτοαπαγορευσης,που κατεστρεψε την Αμερικη,και ακομα την καταστρεφει,απο την εξαπλωση της Μαφιας.

  43. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 28/03/2009 07:47:00

    Το ονομα δεν αφορα την περιοχη εξυπνακια (που ειναι πανεμορφη) αλλα οτι αναφερομαι σε πραγματα που δεν τα γραφει κανεις ... νομιζω τουλαχιστον.
    Ωραια αυτα που λες ...δηλ. οι ναρκομανεις δεν μεγαλωσαν σε καλες οικογενειες! σοβαρα? μαλλον δεν τα ξερεις καλα.
    Εγω ειπα αυτο που συμβαινει παντου.
    Επισης, με τις φυλακες (αγροτικες ομως) απαλλασω την κοινωνια απο αυτον επειδη ειναι επικινδυνος για την υγιεινη και λογω εγκληματικοτητας. Ειναι λαθος?
    Τον σωζω με το ζορι?? Αν ειναι ετσι να νομιμοποιησουμε και την ευθανασια!
    Η νομιμοποιηση της μεθαδονης ειναι σωστο μετρο αλλα ειναι ημιμετρο (κατ' εμε).

  44. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 28/03/2009 10:43:25

    Θα πω δυο λογια μονο,και τιποτ αλλο,και οποιος καταλαβε,καταλαβε.
    Αμα νομιζεις,οτι καλη οικογενεια,ειναι εκεινη,που αποτελειται απο "μορφωμενους" ανθρωπους,που βγαζουν και καποια λεφτα,εισαι πολυ,μα παρα πολυ γελασμενος.
    Επειδη υπηρξα καθηγητης για 35 χρονια,και επειδη ετυχε,με αξιωσε ο Θεος,να μεγαλωσω ενα κοριτσακι,που δεν ηταν παιδι μου,απο 7 μηνων,και να το φτασω αρκετα ψηλα,εχω μια ευαισθησια και καταλαβαινω πραγματα,που δεν τα καταλαβαινει πολυς κοσμος.
    Η ατμοσφαιρα στα σπιτια,γινεται αντιληπτη απο ενα ευαισθητο ατομο,στα 2 λεπτα που θα βρεθει στο σπιτι.Και αυτη δεν εχει καμια σχεση με την όποια επιτυχια των μελων της, στον οικονομικο τομεα.
    Αυτη την ατμοσφαιρα,εισπραττουν και τα παιδια,και αυτη ειναι που θα καθορισει και την ψυχολογικη τους κατασταση.
    Αυτο ομως,και δυστυχως,δεν το καταλαβαινουν οι περισσοτεροι ενηλικοι,και γι αυτο,βρισκονται προ εκπληξεων,οταν το παιδι,φτασει στην εφηβεία.
    Γι αυτο,τα περι καλων οικογενειων,αστα καλυτερα.
    Βεβαια,στατιστικα,ειναι πιο ευκολο να ξεφυγει ενα παιδι,απο μια διαλυμενη οικογενεια,αλλά στατιστικά.Μπορει και να βγει διαμαντι,αν ο ενας γονεας που θα το μεγαλωσει, το φροντισει και δεν του περασει το μισος του,προς τον αλλο γονεα που εφυγε.
    Και την ευθανασια;Βεβαιως και να τη νομιμοποιησουμε.
    Οταν εχεις καρκινο τελευταιου σταδιου,και υποφερεις,γιατι ο γιατρος,ως συνηθως γινεται στην Ελλαδα,δε σου χορηγει και πολυ μορφινη για τους πονους,ποιος ειναι εκεινος που θα σε υποχρεωσει να περιμενεις το σιγουρο και επερχομενο μοιραιο,για λογους,που φαινεται οτι εχουν καλη προθεση,αλλα οπως ξερουμε,ο δρομος για την κολαση,εχει τις καλυτερες προθεσεις.
    Αρα,αν το πιστευεις αυτο,εισαι ενας απλος σαδιστης,που σου αρεσει να βλεπεις τον αλλο,να χτυπιεται.

  45. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/03/2009 11:07:56

    Γειάσου ρε ΓΑΠ. Ξέρετε πόσα ψηφαλάκια είναι οι τοξικομανείς και τα τζάνκια; Πιο πολλά και από τους τσετσένους. Και δεν χρειάζονται και τσάρτερ...

  46. mesaios daktylos¨¨ avatar
    mesaios daktylos¨¨ 28/03/2009 11:33:44

    @32 Προβοκατωρ. Says:
    ¨¨Και την ευθανασια;Βεβαιως και να τη νομιμοποιησουμε.
    Οταν εχεις καρκινο τελευταιου σταδιου,και υποφερεις,γιατι ο γιατρος,ως συνηθως γινεται στην Ελλαδα,δε σου χορηγει και πολυ μορφινη για τους πονους,ποιος ειναι εκεινος που θα σε υποχρεωσει να περιμενεις το σιγουρο και επερχομενο μοιραιο,για λογους,που φαινεται οτι εχουν καλη προθεση,αλλα οπως ξερουμε,ο δρομος για την κολαση,εχει τις καλυτερες προθεσεις.
    Αρα,αν το πιστευεις αυτο,εισαι ενας απλος σαδιστης,που σου αρεσει να βλεπεις τον αλλο,να χτυπιεται.¨¨
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΕΔΩ ΕΝΑ ΖΩΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ, ΤΟ ΛΥΤΡΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ. ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΖΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΚΑΙ ΑΝΑΛΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΕΣ ΑΗΔΙΕΣ.

  47. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 28/03/2009 13:00:44

    Τα μεγαλα πνευματα συναντωνται!
    Δηλ. για εσας ενας ναρκομανης και ενας καρκινοπαθης τελευταιου σταδιου ειναι παρομοιες καταστασεις??
    Προτεινεται να τους αντιμετωπισουμε με ιδιο πρισμα?

    Τετοια τσουβαλοποιηση ειναι πρωτακουστη!
    Τι να πω ... αφηνω να σας κρινουν οι υπολοιποι!

  48. kwstas avatar
    kwstas 28/03/2009 13:43:26

    vre ta deksia pnewmata akoma kai afth h aplh kai anthrwpinh prosegish toys enoxlhse toys fariseoys poy kanoyn oti den blepoyn to problhma poy exei parei diastaseis efialtikes.enoxloynte pou o papandreoy exei gnwsh gia to ti symbenei sthn ellhnikh koinwnia kai xalioynte alla etsi einai afta ean eisai empathis e.aaa programma apeksarthshs apo play station kai dvd yparxei?to xreiazete o koyrasmenosssssss

  49. Aurora avatar
    Aurora 28/03/2009 17:21:19

    4. Να ναυλωσουν μερικα κρουαζιεροπλοια, που στεκονται δεμενα στις προκυμαιες, να φορτωσουν τα παιδια πανω και εν πλω μεσα η και εξω απο τη Μεσογειο να τους αποτοξινωσουν παντι τροπω με θεραπευτικες μοντερνες μεθοδους, εκμαθηνσης επαγγελματος κυριως στον κλαδο Πληροφορικης, ξενων γλωσσων και οπου αλλου εχουν κλιση η διαπρεπουν για την εξασφαλιση ενταξης στην Ευρωπαικη κοινωνια και αναζητησης εργασιας.
    Ειναι το μουστερ που ακολουθησαν πριν 20 χρονια πολλοι Ευρωπαιοι πολιτικοι και σημερα αυτα τα παιδια διαπρεπουν σε υψηλα αξιωματα στην κοινωνια.

  50. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 28/03/2009 19:39:25

    Παιδια,το οτι εχετε ενα πληκτρολογιο και το κοπανατε,δε λεει τιποτα για το επιπεδο γνωσεων,αλλα και ευαισθησιας που εχετε.
    Ωστε να τους αποτοξινωσουμε,ε;Στα καραβια,ε;
    Ωραιος.
    Πας για Νομπελ φιλε μου.Πως και δεν το ανακαλυψαν ολοι αυτοι που το ψαχνουν τοσα χρονια τωρα;
    Ουτε καν οι Αμερικανοι,που φημιζονται για την πρακτικοτητα τους.
    Η εμμονη και η εξαρτηση,ειναι πλεον ψυχικες νοσοι,που δεν ρυθμιζονται ουτε με νομους,ουτε και με καταναγκασμους,και αν δεν το καταλαβαινετε αυτο,δεν υπαρχει λογος να συνεχιζετε πανω σ αυτο το θεμα.
    Οσον αφορα στο φιλο,που συνδεει την πρεζα με κομματα,τι να πω,απλως γελαω,για να μην κλαψω.
    Τοσο πολυ ασχετος και κολλημενος με την προπαγανδα της γαλαζιας γενιας;

  51. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 28/03/2009 20:40:39

    @ 53 Προβοκατωρ

    Να σε ρωτησω κατι? Αν υποθεσουμε οτι το παιδι σου βαδιζει στο δρομο ή σε ενα παρκο και βρει μπροστα του μια γοπα ή συριγγα που εχει χρησιμοποιηθει απο ναρκομανη, με οτι κινδυνο υγειας αυτο συνεπαγεται, και απο αυτο κολλησει κατι τοτε ποιον θα κατηγορησεις?

  52. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 28/03/2009 23:52:50

    Τωρα δε θα επρεπε σου απαντησω φιλε μου,και να με συγχωρεις,αλλα δε νομιζω οτι μιλαμε την ιδια γλωσσα.
    Αν καταλαβες τι εχω γραψει καιρο τωρα,θα εβλεπες οτι πιστευω οτι οι αμετανοητοι πρεζακηδες,πρεπει να παιρνουν δωρεαν τη δοση τους σε ωρισμενους χωρους,οπως γινεται στην Ελβετια.Period.
    Οσοι θελουν, πρεπει να τους βοηθουμε να αποτοξινωθουν,σα να εχουν μια αλλη ασθενεια ,αφου η εξαρτηση,ασθενεια ειναι.
    Τοτε βεβαια,δε θα εβρισκε και ο γιος σου τη περιφημη συριγγα στο δρομο.
    (Λες και δε μπορει να βρει συριγγα απο ηπατίτιδα Β η C,ή αλλες μεταδοτικες νοσους).

  53. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 29/03/2009 12:12:11

    @ 56
    Απο το γεγονος και μονο οτι γραφεις σε γρεεκλισ διακρινω οτι μονο στα ΑΓΡΑΦΑ ΜΟΥ πρεπει να σε στειλω!

  54. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 29/03/2009 12:13:28

    @ 55
    Ειναι προφανες οτι δε μιλαμε την ιδια γλωσσα!
    Καταλαβαινεις και μονος σου οτι αυτα που λες ειναι ανεφαρμοστα και ανεφικτα.

  55. Aurora avatar
    Aurora 29/03/2009 15:06:06

    53. Εσυ νομιζω οτι εισαι ασχετος με την ολη Ευρωπαικη πραγματικοτητα.
    Αμαν πια ποση Αφικη εχετε μεσα σας και δε σας φαινεται;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.