10/12/2008 23:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προσωπική μαρτυρία

Κλείδωσα το γραφείο μου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και κατέβηκα για να αναμειχθώ με την πιτσιρικάδα. ...Περπατούσα σε ένα από τα γκρούπ των 1500 πιτσιρικάδων κουκουλοφόρων και μη, που έβαζαν φωτιά σε κάθε κάδο του Δήμου και στις τράπεζες, που βρίσκονταν στην διαδρομή της πορείας. Τα γκρούπ πρέπει να ήταν περισσότερα από πέντε. Κουκουλοφόροι λίγοι, αλλά πολλοί που είχαν μεγάλα κασκόλ και με ένα τύλιγμα περισσότερο γίνονταν και αυτοί κουκουλοφόροι. Νεαροί. Πολλοί ανήλικοι αλλά στην κορυφή μπροστά και σε κάθε γκρούπ μόνο μαθητές των 45 ετών και άνω. Αυτοί διέταζαν, που να σπάσουν και να ρημάξουν και που να πυρπολήσουν. Αυτοί διέταξαν και μέσα από τα άνδρα των πανεπιστημιακών ασύλων τις γενικές καταστροφές πολλών ορόφων, γραφείων, εργαστηρίων και αιθουσών διδασκαλίας αξίας περισσοτέρων εκατομμυρίων από την ζημιά στους δρόμους της πορείας διαμαρτυρίας.

Αστυνομία δεν υπήρχε ούτε για δείγμα. Και έτσι ολοκληρώθηκε παντελώς ατιμωρητί ένα έργο καταστροφής. Πώς έγιναν όλα αυτά; Γιατί έγιναν; Γιατί σκοτώθηκε ο Αλέξης;

Δεν πιστεύω ότι ο Καραμανλής δεν ήξερε και ξέχασε να ακινητοποιήσει την ΕΛΑΣ. Αντίθετα πιστεύω ότι, πρόκειται για ένα καταραμένο σχέδιο αποσταθεροποιήσεως, από το οποίο εμείς θα βγούμε τελείως χαμένοι.... Όπως πιστεύω ότι, την χρηματοδότηση για την πανελλήνια κινητοποίηση μαθητών υλοποίησαν οι εμπνευστές αυτού του σχεδίου.

Αν κάποιος ύστερα από αυτά τα ελάχιστα είναι πεπεισμένος ότι, μπορεί να δικαιολογήσει τα παιδάκια της καταστροφής, άς δει προηγουμένως την πραγματικότητα κατάματα. Σήμερα στους 15 που συνέλαβαν στην Λάρισα για τον Εισαγγελέα οι 10 είναι ανήλικα. Και αν αυτή η αναλογία είναι παντού, και είναι μετα βεβαιότητος, γιατί κανένας ηλικιωμένος δεν καταστρέφει το σπίτι του για χάρη της αντίστασης, τότε έχουμε τους εγκληματίες και το έγκλημα στο πιάτο. Το έγκλημα με τα δύο σκέλη. Άγρα κορόιδων για δημιουργία στρατιών πολιτικών αφισοκολλητών, χειροκροτητών και καταστροφέων και αυτοκαταστροφέων ή αυτοκαταστρεφομένων ναρκομανών.

Με αυτό το επί τόπου δημιουργημένο σκεπτικό αηδιάζω πλέον, όταν ακούω την υποκρισία που διακατέχει κατ' αρχήν τους άλλους ινστρούχτορες, επίσης πληρωμένους από τα ΜΜΕ μέχρι και τους απλούς πολίτες, που δεν είναι σε θέση να χωρίσουν ούτε δύο γαϊδάρων άχυρα.

Και όσον αφορά στην γενιά των 700 Ευρώ, αυτή να είναι καλά, γιατί μετά τις καταστροφές που έχει προκαλέσει θα αργήσει και άλλο να ανεβάσει αυτό το εισόδημα. Ίσως ακόμα και να το δει μειωμένο και να μην μπορεί να πιστέψει ότι, τόσος αγώνας πήγε μόνο για να του κοπή ο επιούσιος. Η χώρα είναι ήδη υπερχρεωμένη και η σημερινή καταστροφή αποτελεί ασυγχώρητη πολυτέλεια, όπως σε μερικές εβδομάδες θα μας πει - με όσες συνέπειες θα έχει αυτό - το ΔΝΤ.

Και για να κλείσω θέλω πρώτα να πω ότι δεν είμαι πολιτικοποιημένος, ακριβώς γιατί θέλω να εκφράζομαι παντελώς αδέσμευτα.

ΠΕΛΙΑΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ph.D Alexandrou Dimitris avatar
    Ph.D Alexandrou Dimitris 10/12/2008 23:35:26

    Tliwi me pianei vlepontas pos katentisan ta panepistimia.kathikia

  2. t avatar
    t 10/12/2008 23:36:27

    Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
    και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
    στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;


    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
    Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
    τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
    για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
    τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/12/2008 23:37:52

    μα η πραγματικότητα δεν χρειάζεται δικαιολογία...

  4. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/12/2008 23:38:50

    Καλησπερα σε ολους,

    ΠΕΛΙΑ, καλο αρθρο.

    τελευταια νεα: Η βαλλιστική έδειξε ότι ήταν εξοστρακισμός
    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2008 14:04
    Τελευταία Ενημέρωση : 10/12/2008 14:58

  5. t avatar
    t 10/12/2008 23:39:42

    Γιατί οι δυο μας ύπατοι κ' οι πραίτορες εβγήκαν
    σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
    γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
    και δαχτυλίδια με λαμπρά, γυαλιστερά σμαράγδια·
    γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
    μ' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλιγμένα;


    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
    και τέτοια πράγματα θαμπώνουν τους βαρβάρους.

  6. t avatar
    t 10/12/2008 23:45:01

    Γιατί κ' οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
    να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;


    Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
    κι αυτοί βαρυούντ' ευφράδειες και δημηγορίες.

  7. t avatar
    t 10/12/2008 23:50:08

    Γιατί ν' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
    κ' η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που εγίναν).
    Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ' η πλατέες,
    κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;


    Γιατί ενύχτωσε κ' οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
    Και μερικοί έφθασαν απ' τα σύνορα,
    και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

  8. kapoios avatar
    kapoios 10/12/2008 23:52:26

    @t

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ "ΞΑΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ" ?

  9. t avatar
    t 10/12/2008 23:53:11

    Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
    Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.

  10. Le canard avatar
    Le canard 10/12/2008 23:54:48

    Οι δύο τυπάδες πλάϊ στην ΜΑΤατζή, ο ένας με την κουκούλα και ο άλλος με το καδρόνι, είναι προφανώς κι'αυτοί αγανακτισμένοι "κουκουλοφόροι" για τον θάνατο του Αλέξανδρου, ε; Και συμπαραστέκονται στον ΜΑΤατζή τη στιγμή που ο τελευταίος σε μια κρίση ειλικρίνειας αναγνωρίζει το φταίξιμο του συναδέλφου του, ειδικού φρουρού στα Εξάρχεια.

  11. nio avatar
    nio 10/12/2008 23:55:24

    Ισως να μη ξερεις οτι μετα απο αρκετο χρονο στο pc πιανεσαι,τα παιδια ειχαν λογω να ξεμουδιασουν και καλα κανουν,οσο για της παραπλευρες απωλειες...
    Αυτα εχει η ζωη μπαρμπα...

  12. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/12/2008 23:55:41

    Οι μάσκες έπεσαν. Όλοι πλέον αναγνωρίζουν το αυτονόητο: Τα επεισόδια είναι άριστα οργανωμένα και υπάρχει κεντρική στρατηγική, διαχείριση και σχεδιασμός.

    Και ο κύριος τοποτηρητής του σχεδίου, που μαλλον δεν υποψιαζεται ή θελει να αγνοει, στην Ελλάδα είναι ο Αλαβάνος και τα συγκεκριμένα συμφέροντα και σχέδια που το κόμμα του εξυπηρετεί εδώ και χρόνια. Μαζί του μερικοί καναλάρχες, καμμιά 50αριά πουλημένοι “δημοσιογράφοι” και μερικά τηλεπροβεβλημένα καθάρματα που επενδύουν στο χάος, την αναρχία και την διάλυση της κοινωνίας. Στην ανυπαρξία της παιδείας και το μανιπουλάρισμα εφηβικών αναζητήσεων.
    Τους γνωρίζουμε. Ξέρουμε ποιοί είναι και αυτοί και οι πάτρωνές τους. Ξέρουμε και ποια σχέδια εξυπηρετούν. Η Ελλάδα ζει ένα οργανωμένο σχέδιο χάους και συνολικής κοινωνικής απαξίωσης, πολύ χειρότερο του 67.
    Με στρατηγούς, λοχαγούς, και μεταφερόμενο “στρατό” από πόλη σε πόλη. Ενορχηστρωτές είναι οι ίδιοι όπως και τότε. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι το “όχημα”.

    Ο έμπορος νεκρών, και σπεκουλαδόρος παιδικών ονείρων 15χρονων παιδιών, Καπετάν Αλαβάνος, και τα παπαγαλάκια του ας γνωρίζουν πλέον ότι “συσσωρευμένη” και “δικαιολογημένη” οργή υπάρχει και αλλού.

    Και αυτή η οργή είναι πολύ μεγαλύτερη από την προκατ που ο ίδιος επικαλείται.

    Και για να μην ξεχναμε αρκετους βαλτους, με κεφαλαια ομως.

    ΑΥΤΙΑΣ...ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ...ΒΕΡΙΚΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ ΤΡΕΛΟ ΔΙΔΥΜΟ...ΧΑΤΖΙΝΙΚΟΛΑΟΥ..ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΑΓΚΑΣ..ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ..ΤΡΕΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ.. ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ.. ΤΖΙΜΑΣ.. ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΕΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ...ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΑΔΙΚΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.. ΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟ ΤΙ @@ΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝΕ ΠΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΑΜΟΡΦΟΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ...ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΤΗΣ AGB..THΣ ΚΟΝΟΜΑΣ ΤΗΣ ΡΟΥΦΙΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΠΟΙΚΙΛΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ....
    ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΡΩΣΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ...

    ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ...
    ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΦΡΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ..
    ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ...
    ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΦΑΤΟ..
    ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΟΙ ΑΣΤΕΙΟΙ ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ..

  13. Le canard avatar
    Le canard 10/12/2008 23:57:10

    Οι ΜΑΤαδες σήμερα (αλλά και χτές) όπου πετύχαιναν μικρά, είτε ξεσπούσαν πάνω τους, δέρνοντάς τα, είτε, με πρόσχημα την απουσία ταυτότητας, τα πήγαιναν στο τμήμα για εξακρίβωση. Δηλαδή τα ρπομοκρατούσαν. Παλιό κόλπο απο εποχής μεταπολίτευσης. Τα ίδια πήγαιναν να κάνουν και σε μας, οι ασφαλίτες με πολιτικά τότε, αλλά επειδή εμείς πηγαίναμε μπούγιο, δεν τολμούσαν.

  14. Νἰκος avatar
    Νἰκος 10/12/2008 23:58:13

    ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΑΤΙΜΑΣΑΝ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ


    Αγαπητοί συμπολίτες/συμπολίτισσες,

    το Σάββατο το βράδυ ο Αλέξανδρος-Ανδρέας Γρηγορόπουλος βρήκε άδικο θάνατο σε ηλικία μόλις 16 ετών από σφαίρα ειδικού φρουρού στα Εξάρχεια. Αυτό το απάνθρωπο, καταδικαστέο και μη αναστρέψιμο γεγονός στάθηκε η αφορμή γιά να εκδηλωθούν τα αντιδημοκρατικά και βάρβαρα ένστικτα μιάς ομάδας νεαρών που συχνάζουν διαδικτυακά στο Ελληνικό Ιντυμίντια. Μόλις μαθεύτηκε το γεγονός της δολοφονίας του νεαρού, η ιστιοσελίδα του Ιντιμίντια (Athens & Patras Indymedia) φιλοξενούσε κάλεσμα γιά εκδίκηση, με συνθήματα μίσους που προκαλούσαν γιά εξέγερση. Αυτό δεν είναι τίποτε άλλο παρά σαφή υποδαύλιση επεισοδίων και βανδαλισμών που είχαν ως αποτέλεσμα την καταστροφή περιουσιών συμπολιτών μας. Ως διαδικτυακό κοινωνικό μέσο, το ελληνικό ιντυμίντια όχι μόνο απέτυχε να εκφράσει ειρηνικά την διαμαρτυρία του γιά το θάνατο του Γρηγορόπουλου αλλά αντιθέτως έφτασε στο σημείο να προκαλέσει μίσος μεταξύ των πολιτών, προτρέποντας χιλιάδες νεαρούς να πάρουν εκδίκηση από την Ελληνική Αστυνομία. Αυτή η πράξη συνιστά παραβίαση τόσο του Ελληνικού Συντάγματος όσο και του Ευρωπαϊκού δικαίου καθώς αποτελεί νομική (αλλά και ηθική) παρέκλιση από τις δημοκρατικές αντιλήψεις.

    Η υποδαύλιση του μίσους, των βιαιοτήτων και των βανδαλισμών κατά ξένων περιουσιών αποτελεί νομικό αδίκημα και τιμωρείται αυστηρά σε όλες τις ευνομούμενες χώρες της Ε.Ε. και του κόσμου. Εκατοντάδες συμπολίτες μας σε όλες τις μεγάλες ελληνικές πόλεις έχουν υποστεί ανεπανόρθωτη οικονομική ζημιά, χάνοντας τους κόπους μιάς ζωής. Σε αυτό το αίσχος των τελευταίων ημερών έχουν ευθύνες όσοι υποκινούσαν τη βία και αυτοί βρίσκονται στο ελληνικό τμήμα του Ιντυμίντια, που κατέληξε από ανεξάρτητο μέρος διαδικτυακής ενημέρωσης να είναι διαδικτυακή γιάφκα συνάντησης βανδάλων. Μόλις κοπάσει η καταιγίδα της βίας, η ελληνική δικαιοσύνη καλείται να λάβει τα μέτρα της προστατεύοντας τον πολίτη από τέτοιου είδους συμπεριφορές που μόνο καταστροφή φέρνουν. Εϊναι αναγκαία η παρέμβαση εισαγγελέα ώστε να ερευνηθεί ο ρόλος της συγκεκριμένης ιστιοσελίδας (και ορισμένων ιστολόγων-μπλόγκερς) στην εγκληματική υποδαύλιση της βίας και του χάους κατά της νομιμότητας και των πολιτών της χώρας.

    Αυτό δε μπορεί και δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητο. Οι βάνδαλοι, οι κουκουλοφόροι και οι φορείς της τυφλής βίας ατίμασαν το νεκρό Αλέξη, δολοφονώντας τον γιά δεύτερη φορά. Ατίμασαν με το χειρότερο τρόπο το δικαίωμα στην ειρηνική διαδήλωση. Θεωρούμε πως πρέπει να στηρίξετε την απομόνωση τους και την παραδειγματική τιμωρία τους. Οι διαχειριστές της ιστιοσελίδας Athens Indymedia δεν έχουν πλέον το δικαίωμα να παραμένουν ατιμώρητοι.

    Οι Σοροπληρωμενοι αλητες πρεπει να φιμωθουν και εξοντωθουν πολιτικα. Συγκεκριμενα μετρα και πρακτικα.

    ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΩΝ "STOP INDYMEDIA",
    http://stop-indymedia.blogspot.com

    10 Δεκ 2008 8:14:00 μμ

  15. Le canard avatar
    Le canard 10/12/2008 23:59:27

    Νίκος Says:"Οι μάσκες έπεσαν. Όλοι πλέον αναγνωρίζουν το αυτονόητο: Τα επεισόδια είναι άριστα οργανωμένα και υπάρχει κεντρική στρατηγική, διαχείριση και σχεδιασμός".

    Πάρα πολύ πιθανόν. Το ενδιαφέρον είναι όμως, από ποιούς; Δεν φαντάζομαι από κυβέρνηση Καραμανλή, η οποία δνε ελέγχει τίποτε. Από την άλλη μην ξεχνάμε το αυθόρμητο ρεύμα που εκφράστηκε. Αυτό υπάρχει θέλουμε δεν θέλουμε. Αν δεν το δούμε, απλά θα το ξαναβρούμε μπροστά μας, πιθανώς σε χειρότερο βαθμό.

  16. Νἰκος avatar
    Νἰκος 11/12/2008 00:04:34

    ΠΟσοι εξ'ημων θυμουνται το παρακατω;

    Η Φινλανδική πρεσβεία ήξερε για τα επεισόδια εδώ και μήνες και είχε εκδώσει σχέδιο διαφυγής απ΄την Ελλάδα!!!

    Στις 14/3/08 η Φινλανδική Πρεσβεία είχε εκδώσει και αποστείλειστους Φινλανδούς κατοίκους της Ελλάδος (για 1η Φορά) "πλήρεςσχέδιο διαφυγής σε περίπτωση κρίσης" ("CRISIS EVACUATION PLAN"),κάτι που δεν έγινε ούτε κατά την περίοδο του πολέμου στην Γιουγκοσλαβία.

    Το "σχέδιο" αυτό εστάλη στους 1.600 Φιλανδούς πολίτες που ζουν στην Ελλάδα και τους 25 Φινλανδούς που κατοικούν στα Τίρανα και περιλαμβάνει χάρτες διαφυγής, φόρμα με στοιχεία για κάθε πολίτη, όπως ομάδα αίματος κλπ.Εχει αρχίσει κάτι να μου βρωμάει στην όλη υπόθεση τις εξέγερσης των ψευτοαναρχικών σε ολόκληρη την χώρα αφού μέσα σε μία περίπου ώρα είχαν οργανωθεί επεισόδια σε όλη την χώρα!!!! κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό μα ούτε και συνηθισμένο!!! Μπας και βρήκαν ευκαιρία την υπόθεση του Αλέξανδρου προκειμένου να κάνουν πράξη το σχέδιο τους δηλαδή μπάχαλο σε ολόκληρη την Χώρα;;;

    Το βρηκα στο ιστολογιο: macedonia.blogspot.com

  17. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 11/12/2008 00:06:18

    Απορία!
    -Από όλους εσάς που γράφεται εδώ, έχει έρθει κάποιος αντιμέτωπος με τη σκληρή πραγματικότητα της μερικής απασχόλησης των 300 ή των 500 ευρώ το μήνα;
    -Είναι κάποιος, άνεργος - ανασφάλιστος που χρειάζεται να πάει στο γιατρό και δεν έχει ούτε ασφάλεια, ούτε χρήματα.
    -Είναι κάποιος μαθητής κλεισμένος ανάμεσα στους 4 τοίχους του σχολείου μέρα και νύχτα.
    -Είναι κάποιος φοιτητής, χωρίς χρήματα, απένταρος επειδή οι γονείς του δεν έχουν να του στείλουν και για ένα μήνα να αναγκάζεται να τη βγάζει με σκέτο ψωμί και νερό, κτλ

  18. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 11/12/2008 00:07:49

    @ ΠΕΛΙΑΣ: Συγχαρητήρια για την ρεαλιστική, μη κοντόφθαλμη και μη συναισθηματικά φορτισμένη ανάλυση. Πρέπει να γίνει από όλους κατανοητό ότι αυτά τα ακραία στοιχεία, όποια και αν είναι, που ενορχηστρώνουν τους "εξεγερμένους νεαρούς" είχαν σχεδιάσει το καταστροφικό έργο από καιρό.
    Είτε περίμεναν ένα γεγονός όπως ο άδικος χαμός του 15χρονου που να προκαλεί αγανάκτηση στο πανελλήνιο για να θέσουν σε εφαρμογή τους σχέδιασμούς τους, είτε κάτι άλλο, πάντως κουτί τους ήρθε.
    Το επόμενο ερώτημα είναι η αστυνομία δεν τους γνωρίζει? Τους επιτρέπει να συνεχίζουν να δηλητηριάζουν ψυχές και συνειδήσεις ανηλίκων? Για μενα διαφέρουν όχι πολύ από τους αφρικανούς που στρατολογούν παιδάκια δια της σωματικής βιας για τους δικούς τους σκοπούς. θα θελά πολύ να τους δω να δικάζονται για σύσταση συμμορίας κλπ κλπ.

  19. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 11/12/2008 00:08:46

    -Είναι κάποιος μαθητής κλεισμένος ανάμεσα στους 4 τοίχους του σχολείου KAI TOY ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΊΟΥ μέρα και νύχτα.

  20. ANTIo1 avatar
    ANTIo1 11/12/2008 00:12:42

    Αμάν πια με τη γενια των 700 Ευρώ. Πόσοι μετανάστες είναι στην Ελλάδα και δουλεύουν και κερδίζουν πάνω από 700 Ευρώ???
    Γιατί τόση υποκρισία... ΄Ελληνες είμαστε όλοι...Δεν είμαστε πια υπηρέτες των Αμερικανών.....
    Μήπως θα γίνουμε???? Η Αμερική μοίρασε λεφτά στο Ιράκ αλλάξέχασε να τα δώσει στον εαυτό της!!

  21. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 11/12/2008 00:14:59

    Και δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι το πανεπιστημικό άσυλο ζεί κατ΄ απαίτηση του Πολιτικού κατεστημένου ώς χώρος προφύλαξης και σταυλισμού των πάσης φύσεως συμμοριών, ώστε τα μέλη - κουκουλοφόροι να διαφεύγουν την σύλληψη.
    Δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος ή ο πρώτος που λέει να γίνει μουσείο το Πολυτεχνείο και να μεταφερθούν όλες οι σχολές στου Ζωγράφου, ώστε να καταργηθεί το πανεπιστημιακό άσυλο των Εξαρχείων.
    Υπάρχουν λύσεις και μάλιστα εφαρμόσιμες, απλά δεν θέλουν οι "ταγοί της δημοκρατίας".

  22. Nick avatar
    Nick 11/12/2008 00:15:16

    -Είναι κάποιος μαθητής κλεισμένος ανάμεσα στους 4 τοίχους του σχολείου KAI TOY ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΊΟΥ μέρα και νύχτα.
    -------------------------

    Ήμουν εγώ. Και ένας από τους λόγους που σιχάθηκα το Λύκειο είναι αυτός. Παπαγαλία, άγχος, πονοκέφαλοι για τις Πανελλήνιες. Και 2 φορές πανελλήνιες παρακαλω (Β' Λυκείου και Γ'Λυκείου). Που να είχαμε και χειμερινές εξετάσεις (καταργήθηκαν το 1994)

  23. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 11/12/2008 00:19:44

    Το βελγιο είναι μια από τις πιο χρεωμένες χώρες του κόσμου, τον τελευταίο καιρό βουλιάζει επικίνδυνα σε θεσμική κρίση, πολιτιστική και κοινωνικοοικονομική κρίση.
    Σύμφωνα με μμε το Βελγίου μεγάλη ευθύνη φέρουν οι αλαζόνες οικονομικοί & πολιτικοί παράγοντες.
    Η κρίση έχει σε μεγάλο βαθμό αδυνατίσει τους θεσμούς, όσο αυξάνεται η φτώχεια μειώνεται η δημοκρατία γράφουν οι βελγικές εφημερίδες.
    Η κρίση είναι τόσο βαθιά που αρκετοί λένε ότι η διάλυση της χώρας δεν είναι απίθανο σενάριο

  24. aris avatar
    aris 11/12/2008 00:20:35

    ο ΠΕΛΙΑΣ που αποκαλούσε τον νεκρό μπάσταρδο πήγε στη πορεία από περιέργεια
    α ρε φάκτορες πόσο χαμηλά πέσατε
    ωραία φωτογραφία ταιριάσατε όμως με τα γουρουνάκια και τους χρυσαυγίτες
    ΠΕΛΙΑ αυτός μπροστά με το μαύρο σκούφο είσαι ή ο άλλος με το παλούκι?
    Α να χαθείτε ξεφτίλες

  25. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 11/12/2008 00:20:54

    μακάρι να ήταν η γενιά των 700 των 300 είναι!

  26. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 11/12/2008 00:21:13

    Βουνίσιε:
    Ναι δουλεύω 8ωρο για 500 ευρώ, αναγκάζομαι και ζω με τους γονείς μου ενώ θα θελα να χω δικό μου σπίτι.
    Από σχολείο (+ πανεπιστήμιο) δόξα τω θεό πέρασα και είχα την τύχη να μάθω 5 πράγματα. Έστω και κλεισμένος σε 4 τοίχους για ένα διάστημα.

    ΔΕ ΒΛΈΠΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΜΕ ΩΦΕΛΕΙ Η ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΜΑΝΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ! ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!

    Ξέρεις προφανώς την κατάσταση στα πανεπιστήμια. Στο Χημικό Θεσσαλονίκης πχ καταστράφηκαν ολοσχερώς τα εργαστήρια. Ξέρω παιδιά (φοιτητές) που περνούσαν 6-8 καθημερινά εκεί μέσα. Και ξέρεις κάτι ? Είναι πολύ θλιμμένα από το γεγονός ότι σήμερα δεν υπάρχει τίποτε από εκεί μέσα - όλα κλεμμένα - σπασμένα. Ένα παράδειγμα μόνο. Σκέψου τους άλλους με τις περιουσίες τους.

  27. Νἰκος avatar
    Νἰκος 11/12/2008 00:23:06

    Φιλε Βουνισιε, κυττας το δακτυλο που δειχνει το φεγγαρι, και οχι το φεγγαρι. Αυτα.

  28. osaperas avatar
    osaperas 11/12/2008 00:23:47

    Η συζήτηση έχει ενδιαφέρον.
    Από τη μία πλευρά έχουμε δημιουργήσει νέα επιστημονικά δεδομένα. Εγκληματίες κάτω των 15 χρονών. Ψυχολόγοι ψυχίατροι, κοινωνιολόγοι και λοιποί πρέπει να μας ρωτήσουν για περισσότερες λεπτομέρειες προκειμένου να εκδώσουν νέα βιβλία.

    Επίσης έχουμε δημιουργήσει νέα ιστορικά δεδομένα.
    Σε αυτόν εδώ τον τόπο, δεν υπήρχε ποτέ και η πιο μικρή κοινωνική εκδήλωση που να μην είχε φροντίσει η Αστυνομία και το σύστημα γενικότερα να την προβοκάρει.
    Τούτες τις ημέρες ομως και ειδικά στη Θεσσαλονίκη που την παρακολουθεί καλύτερα ο Πελίας οι προβοκάτορες είχαν εξαφανισθεί. Προφανώς αλλαζουν οι καιροί.
    Χρειάζεται πάντως να αλλάξουμε μία παράγραφο. Εκεί που λέμε ότι σε κάθε γκρουπ ήταν επικεφαλής ένας 45άρης πρέπει να το τροποποιήσουμε. Ούτε στο σινεμά δεν μπορούμε να τα δούμε αυτά τα πράγματα τόσο καλά οργανωμένα. Πολύ περισσότερο σε αυτήν την χωρα που δεν φημίζεται και για την οργάνωση της.
    Ασ βάλουμε κάτι άλλο. Πχ 45άρηδες που μιλούσαν ελληνικά με σκοπιανή προφορά. Η κοντοκουρεμένοι ξανθοί που μιλούσαν ελληνικά με αμερικανική προφορά. Ακούγεται καλύτερα έτσι.

  29. t avatar
    t 11/12/2008 00:24:02

    @ 29
    Και ο Αλαβάνος, αρχηγός κόμματος, επί 10 λεπτά μίλαγε στο Mega για τον Βίκτωρα Ουγκώ, για τους Άθλιους (Les Misérables) και τον Θερσανέμη, δυο αιώνες πίσω.
    Και ότι ο Βίκτωρ Ουγκώ ήταν φιλέλληνας!!!

  30. Orestios avatar
    Orestios 11/12/2008 00:25:31

    @ Βουνίσιος
    Διάβασε λίγη ιστορία για το Βέλγιο να δεις τι κατασκευή είναι.

  31. Nick avatar
    Nick 11/12/2008 00:27:54

    Και όσοι έχουν πάει έστω και μια φορά στο Βέλγιο είδαν και την απέχθεια μεταξύ "φτώχών" Βαλλόνων και "πλουσίων" Φλαμανδών.

  32. Νἰκος avatar
    Νἰκος 11/12/2008 00:28:14

    Καταργηστε το γα....μενο το ψευτοασυλο ποινικων πραξεων. Τοσο βλακες ειστε στην Ελλαδα; Που ειναι οι Πρυτανικες αρχες; Ολοι ανθρωπακια γινανε;
    Τι ασυλο και τριχες κατσαρες; ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΔΙΑΠΡΑΧΘΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΣΥΛΟ. ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΖΟΥΜΕ; ΤΙς ΙΔΕΕΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΙ;

  33. Orestios avatar
    Orestios 11/12/2008 00:28:15

    @ t
    Kι εκεί υπάρχει ο δόλος στην υπόθεση του Αγιάννη. Δόλος στην κλοπή του ψωμιού η πρόθεση να ταϊσει την οικογένειά του. άκαιρο όμως αυτό του Αλαβάνου και άσχετο με τα επεισόδια, καθόσον υποστηρίζει χούλιγκαν

  34. Factorx avatar
    Factorx 11/12/2008 00:30:16

    @Aris: Βλέπεις πουθενα τη λέξη μπασταρδο στο κείμενο που ανεβάσαμε; Και ρε φιλάρα, άμα δεν μας γουστάρεις γιατι επιμένεις; Σε έβαλε κανεις να διαβάζεις αντινέα με το ζόρι; Ζήγω η επανάσταση

    οσο για τη φωτογραφία, αν δεν κατάλαβες δείχνει αστυνομικούς λίγο πριν βάλουν την κουκούλα. Πάλι ζητω η επανάσταση

  35. aris avatar
    aris 11/12/2008 00:34:56

    χα περνάω να βλέπω τα ρεζίλια σας
    έτσι τον έλεγε πριν δυο μέρες
    τον καταδίκαζε γιατί πέρασε απο τα εξάρχεια
    και τον αποκαλούσε μπάσταρδο
    και τώρα μοστράρετε την μαρτυρία του
    ο ΠΕΛΙΑΣ για να ακολουθήσει την πορεία η χρυσαυγίτης ή μπάτσος είναι
    η φωτογραφία το ξέρετε ότι δείχνει μπάτσους με πολιτικά ή τυχάια την βάλατε? πάντως έδεσε!

  36. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/12/2008 00:35:11

    Πρόταση:Aποσύνδεση τών εισαγωγικών εξετάσεων απο το Λύκειο και ανάληψη τής ευθύνης εισαγωγής τών παιδιών στίς Σχολές απο τά Πανεπιστήμια.
    Αφοσίωση τών εκπαιδευτικών στο έργο τους ούτως ώστε το Λυκειο να εκπαιδεύει Πολίτες, μέ απώτερο σκοπό την κατάργηση τών Φροντιστηρίων.
    Ενίσχυση τής Δημόσιας Παιδείας.
    Πόσοι ΄προοδευτικοί΄ή ΄συντηρητικοί΄τής μεγάλης συντεχνίας θα αντιδράσουν εάν καταργηθούν τά φροντιστήρια??
    Τά παιδιά είναι οι πιό σκληρά εργαζόμενοι από τά 6 τους...
    Μαλακισμένες πολυ-δραστηριότητες,φροντιστήριο απο το Δημοτικό ,ημιμάθεια στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο με μονον σκοπό τόν προσανατολισμό στην εισαγωγή σε μιά σχολή.
    Τα λυπάται κανείς??
    Τά σκέπτεται κανείς??
    Kαίγονται απο τά 20 .Γερνάνε πρίν τής ώρας τους...
    25-30 ετών έχοντας κονομήσει και κανα δυό μαστερ-η νεα μόδα-στίς σχολές τής σύγχρονης ΄οικονομίας΄που ακομα και τον Ταμία τής Τράπεζας τον ονομάζουν Teller γίνονται σφάγια στίς κρεατομηχανές και τίς υποσχέσεις τών product managers....
    Και τά παιδιά των Δυτικών Συνοικιών πήζουν στην ανεργία...
    Θα ασχοληθεί κανείς μέ την Παιδεία??
    Τοσες μερες εδώ μεσα πηξαμε σε ΄επαναστάτες΄ ΄αντεξουσιαστές΄,χρυσαυγίτες και ΄αγανακτισμένους πολίτες΄,που ο καθένας έλεγε το μακρύ του και τό κοντό του... Ακόμα και δωδεκαθεϊστές-Λιακοπουλικοί εμφανίστηκαν πού θεώρησαν τον αδικοχαμένο Αλέξη ΄Ψυχή τού Εθνους΄..
    Υ.Γ.
    Φακτορες παρά τίς προσπάθειές σας το blog κινδυνεύει να γίνει κάτι σάν το παλιό press.gr παρότι δεν το θέλετε κάτι τέτοιο...
    Εύχομαι να βγάλατε κάποια συμπεράσματα απο τίς τελευταίες μέρες,για το πού θέλετε να πάει το blog .Και δεν εννοώ ιδεολογικά ,αλλά σε επίπεδο moderation,όπου απέτυχε παταγωδώς...
    Σάς εύχομαι ολόψυχα να βρείτε άλλους τρόπους διεύθυνσης τού blog γιατί περάσατε απο τη παιδκή στην εφηβική ηλικία πιά.
    Και υποθέτω πώς ο βασικός στόχος δεν είναι μονον η επισκεψιμότητα..
    Θά τά πούμε μετά από κάποιο καιρό γιατί οι μέρες αυτές ήταν πολύ διδακτικές...
    Ειδικά χαιρετίσματα στον Ξένο Δάκτυλο...
    Απεδείχθη πολύ πιό ευθύς απο πολλούς....

  37. tiramola avatar
    tiramola 11/12/2008 00:42:42

    Πριν απο λιγο τα ισοπεδοτικα και χιλιοειπωμενα "συμπερασαμτα" του Ιθαγενη....
    Εγραψα σχετικα...
    Τωρα ο κυριος Πελιας το τριτο ματι...
    Και ο κυριος Νικος που χαιρεται λογω εξοστρακισμου...
    Εχετε τον Καραμανλη που σας αξιζει...

  38. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 11/12/2008 00:43:41

    Κατσε ρε Πελια. Απο που συμπεραινεις οτι καποιος πολτικοποιημενος δεν μπορει να σκεφτεται και να δρα αυτοβουλα?

    Αν ειναι στουρνος,πιονι η σπιουνος κακο του κεφαλιου του...

  39. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 11/12/2008 00:54:45

    Νίκο, η μεταφορά της είδησης της Ν όπως την έκανες είναι εξόφθαλμη παραπληροφόρηση. Τι προσπαθείς να πετύχεις? Πως περιμένεις μετά να σε πάρουμε στα σοβαρά?

  40. Πάνος avatar
    Πάνος 11/12/2008 01:01:03

    Είμαι εντελώς αντίθετος με αυτά που λες. Καλά έκαναν και κατέβηκαν τα παιδιά και πρέπει να κατεβαίνουν κάθε μέρα μέχρι να καταλάβουν κάτι οι διοικούντες.

    Δηλαδή τι προτείνεις να κάθονται όλοι αμέτοχοι και να βλέπουν το θέατρο του παραλόγου με το Βατοπέδι και τους Υπουργούς να πλουτίζουν, με τους πολίτες να παλεύουν με πενταροδεκάρες από την άλλη μεριά;

    Ήρεμα δε γίνεται αλλαγή πια, παρά μόνο με αγώνα!

  41. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 11/12/2008 01:06:53

    Σπύρο σε ευχαριστώ και ανταποδίδω.

  42. Factorx avatar
    Factorx 11/12/2008 01:07:06

    @Σπύρος: κάνεις λάθος στο υστερόγραφο

  43. Nick avatar
    Nick 11/12/2008 01:09:26

    Άπαξ και δεν υπάρχει ο "babis" ή ο "PASOK Poisonous", press-gr δεν πρόκειται να γίνει.

  44. amerikanaki avatar
    amerikanaki 11/12/2008 01:17:15

    Σπύρο: "κολυμπάμε στις μάζες", τα ξέχασες;

  45. μπουγατσα με κρεμα avatar
    μπουγατσα με κρεμα 11/12/2008 01:46:23

    Φακτορα,
    Η λεξη ''μπασταρδο'' του Aris σε πειραξε ?
    Οι μπουρδες του Πελια δεν σε ενοχλησαν ?
    Η με τοση ευκολια παραθεση χαρακτηρισμων για τον δολοφονημενο Αλεξανδρο δεν σε πειραξαν?
    Λυπαμαι,αλλα αλλη ιδεα ειχα για την αισθητικη σου.

  46. αντινταβατζης avatar
    αντινταβατζης 11/12/2008 03:02:02

    @σοβιετ

    μεγαλυτερες μπουρδες δεν εχω ξανακουσει. ο καραμανλης εδωσε περισσοτερα ακομη και απο τον σημιτη. δεν ειχαν ποτε τοσα πολλα μεσα οσο σημερα. ο ρουσοπουλος τους επετρεψε να εχουν απο 2-4 εφημεριδες, καναλι, 2 ραδιοφωνα, οσα περιοδικα θελουν. σχεδον πληρης ελεγχος της ενημερωσης. αναλογισου ποσες εκπομπες λογου των πολιτων υπαρχουν πλεον στα ΜΜΕ, εκτος αυτων που υπαρχουν στα αθλητικα ραδιοφωνα. που μπορουν οι πολιτες να πουν αμονταριστα τη γνωμη τους;

    δε βλεπεις οτι η οικονομια ελεγχεται απο 5 - 10 ατομα;

    ο βαρδινογιαννης που ανεδειξε τον καραμανλη δεν προμηθευε τον αμερικανικο στολο πλουτιζοντας;

    δεν ειδες το αμαυρωμα των διαμαρτυριων απο τα ΜΜΕ εστιαζοντας στις ξκαταστροφες αγνοωντας τα στοιχει για κουκουλοφπορους αστυνομικους και χρυσαυγιτες που συμμετιχαν στις πορειες;

    αυριο το πρωι ξημερωνει η μερα οπου θα ακουσεις οτι η 'εθνικη σταρ' αγγελοπουλου απελυσε το φωτογραφο που αποθανατισε 2 ΜΑΤ να προεκτεινουν οπλο προς τους ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ

    αν δεν τα ξερεις, διαβασε η ρωτα.αν τα ξερεις και τα λες, εισαι εγκαθετος. και αν το λεει η καρδια σου, θα ηθελα να επικοινωνησουμε η μεσω μειλ η μεσω τηλεφωνου. ειμαι ετοιμος να δωσω εδω το ιμειλ μου

    ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΓΚΑ. ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙ.

  47. Νίκος avatar
    Νίκος 11/12/2008 06:17:56

    αγαπητε τιραμολα,

    "Και ο κυριος Νικος που χαιρεται λογω εξοστρακισμου…"

    παραξηγηθηκα. Δεν χαιρομαι. Καθε αλλο, εχω πει πολλες φορες πως ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΔΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΦΡΟΥΡΟΥ. Ακομα και αν ο νεαρος εβριζε, φωναζε κλπ, ηταν υποχρεωση του φρουρου να ειναι ψυχραιμος.
    Απλα λεω αυτα που λεω διοτι η τελικη τεκμηριωση για το τι εγινε ή οχι δεν εχει λεχθει ακομα. Εως οτου εξακριβωθει η αληθεια πρεπει να λαμβανουμε υπ'οψην ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ακομα και αν προκαλουν το δημοσιο αιθημα δικαιου.

  48. Naruto avatar
    Naruto 11/12/2008 08:55:23

    "# ΠΕΛΙΑΣ Says:
    December 10th, 2008 at 9:47 pm

    Πόσα λεφτά έχουν δοθεί για να γίνει αυτή η πανελλήνια κινητοποίηση; Λέγεται ότι, το ποσό ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια Ευρώ. Τα λεφτά αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ γιατί κανένα κομματικό ταμείο δέν τα έχει για να τα δώσει.

    Απο πού λοιπόν;

    Πρέπει απο κάπου να ξεκινήσω γιατί δέν μπορώ να υπεισέλθω στις άπειρες απόψεις που ακούγονται απο τα στόματα πολιτών και απο τα ΜΜΕ κάθε είδους. Και άς αφήσουμε τα παντελώς ανεξέλεγκτα bloggs. Ξεκινώ λοιπόν απο τις προσωπικές μου εμπειρίες που απέκτησα επι τόπου την ώρα που η μία φωτιά στην Θεσσαλονίκη διαδέχονταν την άλλη και καμία βιτρίνα δέν έμενε όρθια. Τήν ώρα που μόνο μπροστά μου μπήκε φωτιά σε 8 αυτοκίνητα που βρέθηκαν παρκαρισμένα στον δρόμο της πορείας και της καταστροφής.

    Κλείδωσα λοιπόν το γραφείο μου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και κατέβηκα για να αναμειχθώ με την πιτσιρικάδα. Την στιγμή εκείνη κατέβαινε η βιτρίνα του Γερμανού. Ρώτησα λοιπόν γιατί τον Γερμανό. Και η απάντηση. Είναι πολυεθνική! Μα είναι στο ΚΚΕ. Θα θυμώσει η Παπαρρήγα. Και πάλι η απάντηση. Είναι πολυεθνική.

    Τότε τους λέω ότι δίπλα και πίσω απο τον Γερμανό είναι το εβραίϊκο μουσείο. Απέναντι είναι η συναγωγή και πιο πίσω το πιο άχαρο και άγαρμπο δημιούργημα που συμβολίζει την θυσία tου ολοκαυτώματος. Δέν έχουν όλα αυτά κμία σχέση με τις πολυεθνικές; Έμεινα και εγώ με την σειρά μου άγαλμα όταν έλαβα την απάντηση ότι, αυτά δέν κάνει τα πειράξουμε! Και έμεινα άγαλμα επειδή - άν το προσέξατε - το μόνο παγκοσμίως ΜΜΕ, το αμερικανικό CNN έλεγε ότι, ο ελληνικός λαός αγωνίζεται σήμερα για να ρίξει την κυβέρνηση Καραμανλή. Κανένα άλλο ΜΜΕ στον κόσμο - επίσης άν το προσέξατε - δέν εκφράσθηκε με αυτόν τον τρόπο.

    Βρισκόμουν λοιπόν και περπατούσα σε ένα απο τα γκρούπ των 1500 πιτσιρικάδων κουκουλοφόρων και μή, που έβαζαν φωτιά σε κάθε κάδο του Δήμου και στις τράπεζες, που βρίσκονταν στην διαδρομή της πορείας. Τα γκρούπ πρέπει να ήταν περισσότερα απο 5. Κουκουλοφόροι λίγοι, αλλά πολλοί που είχαν μεγάλα κασκόλ και με ένα τύλιγμα περισσότερο γίνονταν και αυτοί κουκουλοφόροι. Νεαροί. Πολλοί ανήλικοι αλλά στην κορυφή μπροστά και σε κάθε γκρούπ μόνο μαθητές των 45 ετών και άνω. Αυτοί διέταζαν, που να σπάσουν και να ρημάξουν και που να πυρπολήσουν. Αυτοί διέταξαν και μέσα απο τα άνδρα των πανεπιστημιακών ασύλων τις γενικές καταστροφές πολλών ορόφων, γραφείων, εργαστηρίων και αιθουσών διδασκαλίας αξίας περισσοτέρων εκατομμυρίων απο την ζημιά στους δρόμους της πορείας διαμαρτυρίας. Με τους ευνουχισθέντες πιτσιρικάδες, που σε λίγον καιρό δέν θα βρίσκουν στην χώρα μας Πανεπιστήμιο για να σπουδάσουν. Αλλά και δέν θα υπάρξουν στο άμεσο μέλλον κονδύλια για την αποκατάσταση των ζημιών αυτών.
    Θα μου πείτε ότι, θα πάνε στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Θα μάθουν να μιλούν και μία ξένη γλώσσα.

    Αστυνομία δέν υπήρχε ούτε για δείγμα. Και έτσι ολοκληρώθηκε παντελώς ατιμωρητί ένα έργο καταστροφής. Πώς έγιναν όλα αυτά; Γιατί έγιναν; Γιατί σκοτώθηκε ο Αλέξης;

    Δέν πιστεύω ότι ο Καραμανλής δέν ήξερε και ξέχασε να ακινητοποιήσει την ΕΛΑΣ. Αντίθετα πιστεύω ότι, πρόκειται για ένα καταραμένο σχέδιο αποσταθεροποιήσεως, απο το οποίο θα βγούμε τελείως χαμένοι, άν όχι και χωρισμένοι σε ομοσπονδιακά κράτη. ‘Οπως πιστεύω ότι, την χρηματοδότηση για την πανελλήνια κινητοποίηση μαθητών υλοποίησαν οι εμπνευσταί αυτού του σχεδίου.

    ‘Αν κάποιος μετά απο αυτά τα ελάχιστα είναι πεπεισμένος ότι, μπορεί να δικαιολογήσει τα παιδάκια της καταστροφής, άς δεί προηγουμένως την πραγματικότητα κατάματα. Σημερα στους 15 που συνέλαβαν στην Λάρισα για τον Εισαγγελέα οι 10 είναι ανήλικα. Και άν αυτή η αναλογία είναι παντού, και είναι μετα βεβαιότητος, γιατί κανένας ηλικιωμένος δέν καταστρέφει το σπίτι του για χάρη της αντίστασης, τότε έχουμε τους εγκληματίες και το έγκλημα στο πιάτο. Το έγκλημα με τα δύο σκέλη. Άγρα κορόϊδων για δημιουργία στρατιών πολιτικών αφισσοκολλητών, χειροκροτητών και καταστροφέων και αυτοκαταστροφέων ή αυτοκαταστρεφομένων ναρκομανών. Γιατί και στα δύο αυτά είδη αναζητούνται απο τους αμειβόμενους εντεταλμένους ισνστρουχτορες οι εύκολοι και εύπιστοι και χωρίς καμία οικογενειακή προστασία ή προστατευτισμό νεαροί μικρής ηλικίας πλέον για να γίνουν οπαδοί με κάθε σημασία, που μπορεί να έχει αυτή η λέξη, πειθήνια όργανα μέχρι και καμικάζι.

    Εκεί κάπου βρίσκεται και η ιστορία του Αλέξη μας. Ένα αμούστακο 15-άρι απο διαλυμένη οικογένεια με αλλοδαπή μάνα - αρμένισα - και πατέρα μηχανικό, χωρισμένους και για το παιδί αδιάφορους γονείς όπως έλεγε στους συμμαθητές του στο πρώτο σχολείο το θύμα. Το έδιωξαν όμως απο το πρώτο σχολείο, γιατί δέν μπορούσε να κρατήσει τον βηματισμό. Στο δεύτερο σχολείο τον ψάρεψαν οι ινστρούχτορες των Εξαρχείων και εκεί τον βοήθησαν να τελειώσει αμέσως τα … μεταπτυχιακά. Κανόνι ο πιτσιρικάς να πέσει εν ονόματι της πολιτικής κατά του κατεστημένου χωρίς να ξέρει ούτε και να μπορεί να φαντασθεί πώς βγαίνει ο άρτος ο επιούσιος.

    Με αυτό το επι τόπου δημιουργημένο σκεπτικό αηδιάζω πλέον, όταν ακούω την υποκρισία που διακατέχει κατ’αρχήν τους άλλους ινστρούχτορες, επίσης πληρωμένους απο τα ΜΜΕ μέχρι και τους απλούς πολίτες, που δέν είναι σε θέση να χωρίσουν ούτε δύο γαϊδάρων άχυρα.

    Και για να κλείσω θέλω πρώτσ να πώ ότι, δέν είμαι πολιτικοποιημένος, ακριβώς γιατί θέλω να εκφράζομαι παντελώς αδέσμευτα.’Ετσι λοιπόν σκέπτομαι ότι, άν ακολουθήσει αποσταθεροποίηση, που φαίνεται να είναι και αναπόφευκτη, αυτό που θα επικρατήσει θα είναι το χάος όπως πριν απο την δημιουργία του σύμπαντος.

    Ας σκεφθεί ο καθένας τα επακόλουθα για να μήν θεωρηθώ μεροληπτικός για κάτι και για κάποιον που θα ακολουθήσει ή και όχι. Και όσον αφορά στην γενιά των 700 Ευρώ, αυτή να είναι καλά, γιατί μετά απο τις καταστροφές που έχει προκαλέσει θα αργήσει και άλλο να ανεβάσει αυτό το εισόδημα. Ίσως ακόμα και να το δεί μειωμένο και να μήν μπορεί να πιστέψει ότι, τόσος αγώνας πήγε μόνο για να του κοπή ο επιούσιος. Η χώρα είναι ήδη υπέρχρεωμένη και η σημερινή καταστροφή αποτελεί ασυγχώρητη πολυτέλεια, όπως σε μερικές εβδομάδες θα μας πεί - με όσες συνέπειες θα έχει αυτό - το ΔΝΤ.

    ΠΕΛΙΑΣ"

    FactorX γιατι η αποσπασματικη δημοσιευση?

  49. popolaros avatar
    popolaros 11/12/2008 09:37:53

    "Πόσα λεφτά έχουν δοθεί για να γίνει αυτή η πανελλήνια κινητοποίηση; Λέγεται ότι, το ποσό ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια Ευρώ. Τα λεφτά αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ γιατί κανένα κομματικό ταμείο δέν τα έχει για να τα δώσει."

    Μήπως τα έδωσε ο 'φιλάνθρωπος soros', ο χρηματοδότης του indymedia.
    Τα τελευταία χρόνια τα ιδρύματα και οι Μ.Κ.Ο του, έχουν ένα νέο χόμπι.
    ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ.
    Με τις ευλογίες του state department, βέβαια.

    Τόσα μεγάλα κανάλια του εξωτερικού είχαν απευθείας μετάδοση της κηδείας του 16χρονου.
    Από πότε τους έπιασε ο πόνος.

    Σας πήραμε χαμπάρι soroτσολιάδες των συνιστώσων και του sorosmedia.

  50. popolaros avatar
    popolaros 11/12/2008 09:44:13

    Επίσης, εάν όντως η βαλλίστικη έρευνα δείχνει εξοστρακισμό και όχι εν-ψυχρώ δολοφονία, τότε αποδεικνύεται και το μέγεθος της σκηνοθεσίας της 'εξέγερσης'.

    Δεκάρα δεν έδωσαν για τη μνήμη του άτυχου νεαρού.
    Απλά τον χρησιμοποίησαν για τα ύπουλα και καλά οργανωμένα σχέδια αποσταθεροποίησης της χώρας.
    Ουστ 5φαλλαγίτες.

    Να κλείσει το sorosmedia τώρα.
    http://stop-indymedia.blogspot.com/

  51. Helmut avatar
    Helmut 11/12/2008 10:54:48

    factorx είναι μέγα λάθος να προβάλλεται αποσπασματικά από το antinews η ανάρτηση του ΠΕΛΙΑ. Έχει γίνει εκτεταμένη εκκαθάριση απαράδεκτων εδάφιων του για να βγει "εξευγενιμένο" ένα κατ'ουσία φρικτό κείμενο.

    Ούτε λίγο ούτε πολύ, αν πιστέψουμε ότι βγήκε στους δρόμους να συναντήσει τους ταραξίες (πολύ αμφβιβάλλω γι'αυτό), ο ΠΕΛΙΑΣ πήγε και τους είπε "ρε παιδιά μην καίτε το Γερμανό, πηγαίνετε να κάψετε την συναγωγή και το μνημείο του Ολοκαυτώματος γιατί για όλα φταίνε οι Εβραίοι".

    Το κείμενο του ΠΕΛΙΑ είναι ένα συνοθύλευμα ανακριβειών, ψεμάτων και μπαρουφολογιών. Πιστεύετε πραγματικά τα περί

    "στην κορυφή μπροστά και σε κάθε γκρούπ μόνο μαθητές των 45 ετών και άνω. Αυτοί διέταζαν, που να σπάσουν και να ρημάξουν και που να πυρπολήσουν"

    ή τα

    "Ένα αμούστακο 15-άρι απο διαλυμένη οικογένεια με αλλοδαπή μάνα - αρμένισα - και πατέρα μηχανικό, χωρισμένους και για το παιδί αδιάφορους γονείς όπως έλεγε στους συμμαθητές του στο πρώτο σχολείο το θύμα. Το έδιωξαν όμως απο το πρώτο σχολείο,
    γιατί δέν μπορούσε να κρατήσει τον βηματισμό. "

    Έλεος!!!!

    Το μίσος όταν ανακατεύεται με την ηλιθιότητα είναι πολύ επικίνδυνο. Γιατί λοιπόν τα προβάλετε;

  52. Γιώργος avatar
    Γιώργος 11/12/2008 11:10:26

    @FactorX

    Η υπερβολική έκθεση στα δακρυγόνα των τελευταίων ημερών σας έχει προκαλέσει σημαντικά προβλήματα κατανόησης του ακραίου και του σημαντικού, κυρίως όταν επιλέγεται κείμενα τέτοια για θέματα και σχολιασμούς αισχίστου περιεχομένου από ακραίες πλευρές.

    Πραγματικά θλίβομαι που διαβάζω τέτοια άρθρα και σχόλια, η επιλεκτικότητα είναι αρετή.

  53. antonis avatar
    antonis 11/12/2008 12:56:10

    PELIA, eisai apla anoitos kai fasistas! Ta idia den legate kai gia Polutexneio???
    OUST RE!!

  54. KaryID avatar
    KaryID 11/12/2008 13:19:49

    @FactorX: το παρατήρησα και εγώ αυτό για το "συμμάζεμα" του συγκεκριμένου κειμένου. Θυμάμαι πολύ καλά τις συγκεκριμένες παραγράφους που κόψατε και έψαξα να το βρω στην αρχική ανάρτηση.

    Το ελάχιστο αναγκαίο ζητούμενο σήμερα είναι η ΣΥΓΚΛΙΣΗ, γιατί οι δυνάμεις που διαλύουν την Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι σε ΣΥΓΚΛΙΣΗ, νομίζεις ότι δεν το καταλαβαίνουμε αυτό;
    Πως θα τις αντιμετωπίσουμε όταν εμείς κινούμαστε σε ΑΠΟΚΛΙΣΗ;
    Με έχεις αντιμετωπίσει με σεβασμό και δεν έχεις κόψει ούτε κόψει-ράψει κανένα σχόλιό μου.
    Βρισκόμαστε μισό βήμα πριν από το γκρεμό, δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα; Με μισές αλήθειες και μισά ψέμματα δεν θα τη βγάλουμε καθαρή αυτή τη φορά. Αν δεν θέλουμε να μετρηθούμε μετά από αυτή τη σύγκρουση και να βρεθούμε οι μισοί.

  55. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 11/12/2008 16:37:36

    Ο ΠΕΛΙΑΣ έχει γράψει ότι ΕΙΔΕ "Δωδεκαθεϊστές" στον Όλυμπο να κλέβουν σκύλο από στάνη, να τον γδέρνουν, να τον βάζουν στον φούρνο με πατάτες και να τον τρώνε μπεκρουλιάζοντας! Σε σχόλιό μου να μου πεί αν όντως τα είδε αυτά, είπε ότι δεν τα είδε, ΑΛΛΑ είναι ...σίγουρος ότι έγιναν, γιατί είναι γνωστό σε όλο το Λιτόχωρο και τις στάνες του Ολύμπου.

    Ο κυρ- Νίκος, ο καθηγητής του ΑΠΘ, κατά δήλωσή του, κλείθηκε να απαντήσει σε συγκεκριμένη ερώτηση για κατηγόριες κατά του ΓΑΠ που ανέφερε ως επιβεβαιωμένες από υπουργούς, συνθήκες, ΟΗΕ, ΝΑΤΟ ή δεν θυμάμαι τώρα, και έκανε το "παγώνι".

    Του την ξανακαταχώρησα αυτούσια με κόπυ-πέιστ σε άλλο ποστ, μετά από μέρες, και έκανε την "πάπια", πάλι. (Υπάρχουν αυτά, τώρα δεν έχω ώρα, αλλά ΑΝ προκληθώ, θα ψάξω, -τι να κάνω;).

  56. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 11/12/2008 16:43:40

    Σπύρος Says:
    December 11th, 2008 at 12:35 am

    ... ...

    Υ.Γ.
    Φακτορες παρά τίς προσπάθειές σας το blog κινδυνεύει να γίνει κάτι σάν το παλιό press.gr παρότι δεν το θέλετε κάτι τέτοιο…

    Εύχομαι να βγάλατε κάποια συμπεράσματα απο τίς τελευταίες μέρες,για το πού θέλετε να πάει το blog. Και δεν εννοώ ιδεολογικά ,αλλά σε επίπεδο moderation, όπου απέτυχε παταγωδώς…

    Σάς εύχομαι ολόψυχα να βρείτε άλλους τρόπους διεύθυνσης τού blog γιατί περάσατε απο τη παιδκή στην εφηβική ηλικία πιά.

    Και υποθέτω πώς ο βασικός στόχος δεν είναι μονον η επισκεψιμότητα..

    Θά τά πούμε μετά από κάποιο καιρό γιατί οι μέρες αυτές ήταν πολύ διδακτικές…

    Ειδικά χαιρετίσματα στον Ξένο Δάκτυλο…
    Απεδείχθη πολύ πιό ευθύς απο πολλούς….

    Factorx Says:
    December 11th, 2008 at 1:07 am
    @Σπύρος: κάνεις λάθος στο υστερόγραφο
    =====================

    ΔΕΝ κάνει λάθος!

  57. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 11/12/2008 19:47:23

    Τουμπεκί ψιλοκομμένο...

  58. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 11/12/2008 19:48:32

    Για τους Πελία και Νίκο το παραπάνω

  59. Factorx avatar
    Factorx 11/12/2008 19:51:31

    @Νήπιε:

    1. οι πόρτες είναι ανοικτές και τα σκυλιά δεμένα. Ούτε χάβρα των ιουδαίων, ούτε ελευθέρας βοσκής,άλλά ούτε και πριβέ κλαμπ κάποιων που νομίζουν οτι ειναι η ελίτ

    2. Ακόμα να μου απαντήσεις που σε έκοψα

  60. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 11/12/2008 20:45:00

    @Φάκτορ Χ:

    1. Σε τι, πού, απαντάς εδώ, ρε, φίλε; Τι σκυλιά και χάβρες και ελίτ; Με ποιον νομίζεις ότι μιλάς; Με άλλον;

    2. Πού σου είπα ότι με έκοψες;


    Είμαι ξεκάθαρος σ' αυτό το ποστ: α) ο ΠΕΛΙΑΣ και ο "Νίκος" είναι αναξιόπιστοι και β) συμφωνώ με τον Σπύρο.

    Πάνω σ΄αυτά έχεις να μου πεις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κάτι;

  61. Factorx avatar
    Factorx 11/12/2008 20:53:05

    @νήπιος γέρων": Σου απάντησα ήδη και πολύ συγκεκριμένα: Το σαιτ δεν ειναι "Ούτε χάβρα των ιουδαίων, ούτε ελευθέρας βοσκής,άλλά ούτε και πριβέ κλαμπ κάποιων που νομίζουν οτι ειναι η ελίτ". Και αφορά τη θέση τη δική σου και του Σπύρου να μπει moderation στα σχόλια.

    Όσο για τον ΠΕΛΙΑ: Ειναι τόσο παλιός αναγνώστης και φίλος του μπλογκ όσο κι εσύ. Δικαιούται συνεπως κι αυτός βήμα για την άποψή σου όπως κάναμε παρα πολλές φορές και με θέματα δικά σου. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ του.

    Ενοχλούμε λοιπόν παρα πολύ όταν όλοι εκείνοι που κόπτονται αυτες τις ημέρες για τα δικαιώματα της μιας πλευερας δεν αφήνουν κανένα περιθωριο στην άλλη να πει την άποψή της

  62. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 11/12/2008 22:04:43

    Για όσους αντιδρουν δημοκρατικά στις κατηγορίες που αναφέρονται στο

    ΣΥ ΡΙΖΑ ΕΙΠΑΣ ...
    +++++++++++++++++++++
    Oπως υποσχέθηκα σε άλλο ποστ, φέρνω ύστερα απο σκανάρισμα στον φωτοτύπη μου το περιεχόμενο της προκηρύξεως του ΣΥΡΙΖΑ όπως mου το έδωσαν στο χέρι περι τα 7-8 πιτσιρίκια στις 23.30 το βράδυ την Δευτέρα καθώς άνοιγα την πόρτα στην πολυκατοικία όπου διαμένω. Παιδιά ανάμεσα στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Παιδιά που ακόμα δέν διδάχθηκαν ούτε την αγωγή του πολίτη. Που δέν πρόλαβαν να μελετήσουν ούτε τον βασικό ιστορικό της χώρας μας τον Θουκιδίδη. Που είναι ξαμολημένα μεσάνυχτα στους δρόμους και κανένας γονιός δέν νοιάζεται άν ζούν ή πέθαναν. Παιδιά που είναι διανοητικά αφιονισμένα και δεν ξέρουν και δέν καταλαβαίνουν, τί τους γίνεται. Τα παιδιά μας. Τα παιδιά της Ελλάδος.

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
    ********************
    Αν δεν κάνουμε ένα βήμα εμπρός, θα είναι σαν να μας σκότωσε όλους η σφαίρα του μπάτσου

    Το Σάββατο το βράδυ ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος ,15χρονος μαθητής έπεσε νεκρός από σφαίρα αστυνομικού. Αυτή η εν ψυχρώ δολοφονία δείχνει με τον πιο τραγικό και ακραίο τρόπο το πραγματικό πρόσωπο του κατασταλτικού μηχανισμού και της κυβέρνησης.

    Η δολοφονία του Αλέξη κάθε άλλο παρά μεμονωμένο περιστατικό είναι. Επί χρόνια η ελληνική αστυνομία αφήνεται ασύδοτη και ανεξέλεγκτη να συλλαμβάνει και να Βασανίζει μαθητές, φοιτητές, εργαζόμενους και μετανάστες. Σε κάθε όιαδήλωαη βρισκόμαστε αντιμέτωποι/ες με την τπο ωμή βία και τον κρατικό αυταρχισμό, ενώ οι ένοχοι επιθέσεων τύπου "ζαρντινιέρας" παραμένουν ατιμώρητοι. Η σημερινή δολοφονία μπορεί να ιδωθεί μόνο ως προμελετημένο έγκλημα,.με ενόχους το ελληνικό κράτος και τις κυβερνήσεις της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ.

    Αυτή η δολοφονία δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη. Αυτές οι μέρες αποτελούν τομή για τη δημοκρατία. Η κυβέρνηση έχει κηρύξει πόλεμο στο νεολαία. Όταν η αστυνομία δολοφονεί εν ψυχρώ καί κυλάει το αίμα αθώου παιδιού στο πεζοδρόμιο, ο πόλεμος αρχίζει. Είναι μια μάχη για τη ζωή, την αξιοπρέπεια, την ελευθερία. Στο δρόμο θα σπάσουμε την κρατική τρομοκρατία. Η απάντηση θα είναι συλλογική, με μαζικούς αγώνες του λαού και της νεολαίας, μαθητών και φοιτητών, για τη διεύρυνση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών. Απέναντι μας έχουμε την αστυνομία που μας δολοφονεί και μια κυβέρνηση "°υ δολοφονεί τα οράματα μας για μια ζωή με αξιοπρέπεια . .
    Αυτές τις ώρες όλοι οι εκπρόσωποι του παλιού κόσμου μας καλούν να κάτσουμε σπίτια μας, να αφήσουμε αυτή την «ανισορροπία* να περάσει και να φύγει ώστε να μελετηθεί από τους κοινωνιολόγους και να γραφτεί στα αρχεία. Ο πρωθυπουργός «συμβουλεύει» την ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ να μην προχωρήσει ούτε καν σε συγκέντρωση ώστε να μην δοθεί αφορμή για επεισόδια. Σήμερα όμως είδαμε τους τραμπούκους εν υπηρεσία να διαλύουν την πορεία μαθητών-φοιτητών, χωρίς να πέσει ούτε μια πέτρα. Σήμερα ο φόβος των «γνωστών-αγνώστων» δεν υπήρχε. Υπήρχε μονό μια στυγνή και κυνική προσπάθεια, να τρομοκρατήσουν την νεολαία, από γνωστούς, την κυβέρνηση της σύνεσης και την ΕΛΑΣ του τσαμπουκά.

    Απέναντι σε ένα τέτοιο σκηνικό η νεολαία δεν παραμένει αμέτοχη! Μέσα από μαζικές διαδηλώσεις και πορείες μετατρέπουμε την οργή μας σε κύμα που θα ανατρέψει όχι μόνο τις πολιτικές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αλλά και την κυβέρνηση την ίδια!

    Οποίος/α Βρήκε τον εαυτό του σε οποιαδήποτε διαδήλωση, σε οποιοδήποτε κίνημα, για τα δημοκρατικά δικαιώματα, για ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς, για τη δημοσιά εκπαίδευση, για την νομιμοποίηση των μεταναστών/τριών, εν τέλει για μια ζωή με αξιοπρέπεια και αλληλεγγύη, να είναι αύριο στο δρόμο. Η αυριανή μέρα ας πάρει τη θέση της σε όλες τις μεγάλες κινητοποιήσεις του λαού και της νεολαίας, η αυριανή μέρα ας γράψει ιστορία . .

    ΟΛΟ! ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!

    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ!

    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ, ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ!

    ΤΕΤΑΡΤΗ 10/12/2008 10 π.μ. Εργατικό Κέντρο

    **************************************************
    Και ας μήν μου πεί κανείς ότι, ο Αλαβάνος με τα εκατομμύρια και ο Τσούπρας με την τεχνική εταιρεία δέν είναι πρακτοράκια. Άς μου πεί ακόμα ότι, η Παπαρήγα έχει άδικο για τα χάδια στα αυτάκια των παιδιών που παρασέρνει δίκην εκμαυλιστού και παιδεραστού. Και δέν τον έχει ακόμα κανένας γονιός αρπάξει απο το σβέρκο και το μούσι να του σπάσει το κεφάλι.

    Άν αποφασίσει κανείς να σχολιάσει με σοβαρότητα το παρόν, ευχαρίστως να συνεχίσουμε. Διαφορετικά δέν έχει νόημα.

    Δεν θα απαντήσω και στον Ν.Γ. γιατί, η ιστορία των αρχαιολατρών στον Όλυμπο έχει περισσότερες πτυχές, που δέν φρόντισε να μάθει. Άς κάνει καμιά βόλτα στο Λιτόχωρο, να μάθει για όσα έχουν συμβεί εκεί τα τρία τελευταία χρόνια με τους ανεκδιήγητους 12-θεϊστές. Και άν ανήκει σ'αυτούς, άς τους πεί επι τέλους, να κατέβουν στις εκλογές για να πληροφορηθεί ο λαός μας για πόσους πρόκειται, αντί να μπαίνουν με ΕΘΝΙΚΟΥΣ και άλλους bloggers σαν τους Ιεχωβάδες και τους Μορμόνους, προσηλυτίζοντας μερικούς αμόρφωτους και αστοιχείωτους. Και ο κόσμος δέν γελάει μαζί τους μόνο στο Λιτόχωρο κάθε Ιούνιο, αλλά σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος και όπου έχουν κάποια στέκια της πλάκας. Όχι εγκαταστάσεις, αλλά θαμώνες της πλάκας, αυτής που σπάζουν οι γείτονες. Και άν δεν πιστεύει, τον προσκαλώ στην Θεσσαλονίκη για να λάβει απο κοντά παραστάσεις και απο μόνος του. Τότε θα καταλάβει.

    Το ίδιο "τότε θα καταλάβει" ισχύει και για μερικούς που αμφισβητούν το ρεπορτάζ της κταστροφής που έκανα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με τον εύκολο αφορισμό της αναξιοπιστίας. Άς το είχαν κάνει και οι ίδιοι. Βέβαιο πάντως είναι ότι, ανάμεσα στα γκεσέμια των γκρούπ που ρήμαζαν και έκαιγαν, δέν συνάντησα ούτε σκοπιανό όύτε κανένα αμερικανάκι. Ήταν δυστυχώς αυτοί που συνάντησα βέροι δικοί μας και με ηγετικές ικανότητες "ικανοποιητικές" θα έλεγα, αφού ότι έλεγαν στους υποτακτικούς κουκουλοφόρους, εξετελείτο κατα γράμμα και μέχρι τελευταίας κεραίας.

    Τέλος θεωρώ απαράδεκτους τους χαρακτηρισμούς της πιτσιρικάδας - άλλο ένα δείγμα πλήρους ανωριμότητας και επικινδυνότητας φυσικά - για εμένα σαν χρυσαυγίτη και δέν συμμαζεύεται. Όταν ήμουν στην ηλικία τους, χαμογελούσα στις παρατάξεις που με εκπροσωπούσαν μέχρι την στιγμή που κατάλαβα, όσα ήδη έγραψα επανειλημμένα. ΚΑΜΙΑ πολιτική παράταξη δέν προάγει τους πιστούς της πέρα απο την βαθμονόμηση του χειροκροτητού του συνοδοιπόρου του αφισσοκολλητού και του κράχτη. Τα υπόλοιπα είναι όνειρα θερινής νυκτός και ανύπαρκτου εγκεφάλου. Εκτός άν έχεις "μπάρμπα" στην Κορώνη.

    Τέλος και για τις περικοπές και διασκευές του factorX έχω να πώ μόνο ένα ευχαριστώ. Γιατί φίλοι μου συμφορουμίτες έγινα και εγώ αθυρόστομος μέσα στο πνεύμα της εποχής. Υπόσχομαι όμως, στις επόμενες φορές για τις συζητήσεις μας, να διαβάζω περισσότερες απο μία φορά όσα γράφω και να τα διορθώνω comme il faut για να μήν εκθέτω ούτε εσάς, που σέβομαι βαθύτατα, ούτε και τον εαυτό μου

    Ευχαριστώ

    ΠΕΛΙΑΣ

  63. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 11/12/2008 23:06:21

    Εδώ θα κάνω μία προσθήκη, που την άφησα έξω απο το παραπάνω θέμα. Έγραψα για τα εβραίϊκα μουσείο, την συναγωγή και το άγαλμα-μνημείο του ολοκαυτώματος.

    Θεωρώ υποχρέωσή μου να αναφερθώ αναλυτικά στο θέμα αυτό, ξεκινώντας με την δήλωση ότι, δέν είμαι εχθρός του λαού αυτού καθώς στην παλιά μου γειτονιά μεγάλωσα με πολλούς εβραίους, μερικοί των οποίων σήμερα δέν ζούν και μερικοί έχουν γίνει οι καλύτεροί μου φίλοι.

    Άλλο πραγμα είναι όμως οι προσωπικές φιλίες και άλλο η πολιτική.

    'Ετσι, και αρχίζοντας απο το μνημείο του ολοκαυτώματος, δείγμα της πλέον άσχημης αρχιτεκτονικής μνημείων, οι εν Θεσσαλονίκη εβραίοι είχαν ζητήσει απο τον νύν δήμαρχο να απομακρύνει απο την πλατεία Αριστοτέλους το άγαλμα του ομώνυμου αρχαίου δασκάλου του μεγάλου Στρατηλάτη και δικού μας για να στήσει εκεί, στην ίδια θέση το ολοκαύτωμα ! Η διένεξη κράτησε περισσότερα χρόνια, μέχρις ότου έγινε απο την εβραϊκή κοινότητα αποδεκτή μία θέση στην πλατεία Ελευθερίας, όπου ο τότε Μέρτεν μαζεύε τους Εβραίους πριν να τους αποστείλει στο Αουσβιτς.

    Το μνημείο, για να μήν προκαλεί τους περίεργους Έλληνες που το πλησιάζουν, γράφει επάνω του ΜΟΝΟ στα αγγλικά ότι, είναι το μνημείο στην πόλη των Εβραίων στην Ελλάδα ή κάτι ανάλογο. Τα εγκαίνιά του έγιναν παρουσία του Προέδρου του Ισραήλ χωρίς τυμπανοκρουσίες, επειδή πριν απο μερικά χρόνια ακόμα είχαν γίνει με τον Αριέλ Σαρόν τα εγκαίνια του εβραίϊκου μουσείου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου ο κύριος αυτός τότε επι Σημίτη - εβραίος και αυτός;;; - μας έλεγε και τον ακούγαμε απο το μεγάφωνο ότι, η Θεσσαλονίκη είναι η μάνα του Ισραήλ και των εβραίων ! Την ίδια μέρα που στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δημοσιεύονταν συνέντευξη του Πρέσβεως του Ισραήλ, που έλεγε ότι, θα πεί στον κύριο Σημίτη - άκουσον, άκουσον - να διατάξει τους Έλληνες να παύσουν να είναι αντισημίτες ! Όλα αυτά σχολιάσθηκαν τότε δυσμενέστατα.

    Στο ίδιο μήκος κύματος σχετικά πρόσφατα είχαμε και μία ακόμα εμπειρία των βουλών και βολών του Ισραήλ με την διάλεξη του Mosauer, περιπλανωμένου πανεπιστημιακού καθηγητού της ιστορίας, για το βιβλίο του, που φέρει τον τίτλο "Θεσσαλονίκη, η πόλη των φαντασμάτων".

    Άφησε εποχή διάλεξη αυτή για περισσότερους λόγους. Δεδομένης της παρουσίας όλων των εν Θεσσαλονίκη και πέριξ Αμερικανών, επισήμων και κοινών θνητών, και των περίπου 1000 Εβραίων της Θεσσαλονίκης, για λόγους προληπτικούς (sic) θεωρήθηκε σκόπιμο εκείνο το βράδυ να φυλάνε τους ακροατές αυτούς περι τις δύο διμοιρίες ΜΑΤ. Η είσοδος μόνο με το δελτίο ταυτότητος που το κρατούσαν μέχρι την έξοδο. Πήγα και εγώ για να ακούσω όσα θα έλεγε ο καθηγητής αυτός για την ιστορία της γενέτειράς μου. Πρόκειται για γόνο θεσσαλονικιό και το πρώτο που με δυσαρέστησε ήταν ότι, δέν χρησιμοποίησε στην παρουσίαση του βιβλίου του την μητρική του γλώσσα.

    Ξεκίνησε με την άφιξη των εβραίων απο την Ισπανία, καθώς η μέν Ισαβέλλα της Ισπανίας τους εξωπέταξε και καθώς οι Τούρκοι τους αγκάλιασαν, όπως μας είπε επανειλημμένως. Είπε πολλά ακόμα για να εδραιώσει το ιστορικό δικαίωμα των εβραίων στην πόλη μας και στην συνύπαρξή τους με εμάς τους Έλληνες.

    Καθόμουν συμπτωματικώς δίπλα στον γνωστό μας Ζουρράρι, ο οποίος κάποια στιγμή ζητώντας τον λόγο, διακόπτει τον ομιλητή με την βασική ερώτηση

    - για ποιό λόγο η Ισβέλλα έδιωξε απο την χώρα της τους εβραίους; Γιατί ο ιστορικός αυτός δέν αναφέρεται στα αίτια της μετανάστευσης απο την ιβηρική χερσόνησο στα βαλκάνια;

    ... άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε

    και ο Ζουρράρις συνεχίζει απαντώντας απο μόνος του

    - διότι οι Ισπανοί κύριε ιστορικέ δέν άντεχαν την μοχθηρία των εβραίων

    συγκίνηση στο ακροατήριο

    - και απο πού κι'ως πού οι τούρκοι αγκάλιασαν τους εβραίους κύριε ιστορικέ, που αγνοείτε σκοπίμως - νά και τα ταπιά και οι εικόνες απο τότε, που τις πάει στο βήμα και τις ανοίγει - που μαρτυρούν ακριβώς το αντίθετο. Γιατί, όπως δείχνουν οι ζωγραφιές αυτές, οι τούρκοι, άν τυχόν κάποιος εβραίος παντρεύονταν τουρκάλα, τον κρεμούσαν μαζί με δύο ψόφια σκυλιά κρεμασμένα δίπλα του.

    Το ακρατήριο ξεσηκώνεται και σε λίγο ο Mosauer φυγαδεύεται απο την πίσω πόρτα. Την επόμενη μέρα στην συνέντευξή του στην ΕΤ3 είχε την εικόνα ενός ανθρώπου, που αλλιώς τα περίμενε και αλλιώς του ήλθαν και θύμιζε εκείνον, που νόμιζε ότι, επρόκειτο για αέριο προς έξοδον, αλλά τελικά του προέκυψε κάτι πιο .... στερεό.

    Αυτά τα ολίγα για να γίνει αντιληπτό ότι, στην Αθήνα δέν υπάρχουν ανάλογα προβλήματα. Εκεί υπάρχουν μόνο λίγοι εβραίοι αλλά τόσο εκλεκτοί, που σήμερα και σύμφωνα με διάφορες κατα καιρούς ανταποκρίσεις, επενδύουν καίρια πόστα στον κρατικό μας μηχανισμό. Πώς και δέν υπάρχουν Έλληνες για τις επενδύσεις αυτές, δύσκολα μπορεί να μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος και υπεύθυνος.

    Και ώς εδώ μόνο αυτά τα λίγα για τους εν Ελλάδι φίλους μας. Θα ήταν όμως μεγάλη παράληψη, άν ανάλογα ιστορικά προβλήματα και εκτός Ελλάδος δέν γραφούν, έστω και εδώ, για να μας κάνουν να σκεφτόμαστε ελληνικά.

    Ελπίζω να έχω σύντομα την ευκαιρία, να συνεχίσω με άλλα περισσότερο συνταρακτικά στο θέμα "εβραίοι ανα τον κόσμο"

    ΠΕΛΙΑΣ

  64. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/12/2008 00:44:44

    @Factorx:

    @νήπιος γέρων”: "Σου απάντησα ήδη και πολύ συγκεκριμένα: Το σαιτ δεν ειναι “Ούτε χάβρα των ιουδαίων, ούτε ελευθέρας βοσκής,άλλά ούτε και πριβέ κλαμπ κάποιων που νομίζουν οτι ειναι η ελίτ“. Και αφορά τη θέση τη δική σου και του Σπύρου να μπει moderation στα σχόλια".

    ΔΕΝ απάντησες ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού, αλλά μόλις τώρα. Ο Σπύρος κι εγώ πού ανήκουμε; στην "χάβρα", στους "ελευθέρας βοσκής" ή στην "ελίτ";

    "Όσο για τον ΠΕΛΙΑ: Ειναι τόσο παλιός αναγνώστης και φίλος του μπλογκ όσο κι εσύ. Δικαιούται συνεπως κι αυτός βήμα για την άποψή σου όπως κάναμε παρα πολλές φορές και με θέματα δικά σου. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ του.

    Ενοχλούμε λοιπόν παρα πολύ όταν όλοι εκείνοι που κόπτονται αυτες τις ημέρες για τα δικαιώματα της μιας πλευερας δεν αφήνουν κανένα περιθωριο στην άλλη να πει την άποψή της".

    Είπα εγώ να μην βάλεις κείμενο του ΠΕΛΙΑ; Μίλησα σε σένα για τον άνθρωπο; Τι είσαι εσύ; μπαμπάς του; Καταχώρησα ένα ΓΕΓΟΝΟΣ το οποίο είναι crucial data- "κρίσιμη πληροφορία" για όποιον διαβάζει τα κείμενά του. Ιδεο-λογικοί αντίπαλοι είμαστε. Προσπαθώ να καταρίψω αυτά που λέει. Και δεν το κάνω με υπονοούμενα ή υποθέσεις και κάλπικα νομίσματα, αλλά με ΓΡΑΠΤΑ δεδομένα. Πού είναι το κακό;

    Και τα άλλα που λες, ("ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ του"), γιατί με εμφανίζουν σαν αντίθετό τους; Έχεις κανένα στοιχείο ότι είμαι αντιδημοκράτης; Πού και πότε εγώ μίλησα για το δικαίωμα της μιας μόνο πλευράς να μιλάει; Γιατί ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ;;; Εμένα; Εσύ; Ρε, τι πάθαμε! Σε έχω προσβάλλει ποτέ, ρε, φιλαράκι; Σε είπα ποτέ ΦΑΣΙΣΤΑ, όπως εσύ μόλις τώρα; Ή δεν αντιλαμβάνεσαι τι λες;

    Και τώρα το ανακάλυψες; Τόοοοσους μήνες δεν με είχες καταλάβει; ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ να βρεις έστω και μια σειρά από τα 10 μηνών σχόλιά μου που να το πιστοποιούν.

    Με τσιγκλάει και η άλλη λεπτομέρεια, -γιατί μόνο στις λεπτομέρεις και στις συμπτώσεις πιστεύω: "αυτες τις ημέρες". Τι έχουν οι ημέρες; Μια χαρά είναι! Μήπως θες να σου βάλω το "Ανταπόκριση από το άδηλον μέλλον"; Για να το ανεβάσεις, τότε, τον Φλεβάρη, πρέπει να σου άρεσε. Θα το ξαναέβαζα, αλλά φοβάμαι μη μου την πέσουν οι Φρίξοι κι οι Σλόμπονταν, ότι βάζω τα ίδια και τα ίδια και δεν γράφω τίποτα.

    Μήπως να πω πως από την πρώτη στιγμή γράφω με το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ;;;

    ΦΑΚΤΟΡΑ,
    φίλε,

    ξέρεις γιατί έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου; Δεν είναι δύσκολο. Απλούστατο είναι. ΔΕΝ ΛΕΩ ΨΕΜΑΤΑ και ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ, -πλην της Αγάπης του γιου μου ΚΑΙ των Φίλων μου, (οι συγγενείς εξ αίματος εξαιρούνται της Ανάγκης, ως δεδομένοι).

    Λοιπόν, για να τελειώνουμε: "Φίλος Φάκτωρ, φιλτάτη Αλήθεια"...

    ΥΓ. (Συγνώμη για τα ορθογραφικά κλπ λάθη. Βαριέμαι να ξαναδιαβάσω...)

    Άρχισε να βρέχει. Μελαγχόλησα...

    ΓΕΙΑ + ΧΑΡΑ σε όλους

  65. 01.12.08 Τουρκικά ινστιτούτα δεν αποκλείουν θερμό επεισόδιο avatar
    01.12.08 Τουρκικά ινστιτούτα δεν αποκλείουν θερμό επεισόδιο 13/12/2008 00:42:41

    Τουρκικά ινστιτούτα για τις προκλήσεις στο Αιγαίο Δεν αποκλείουν θερμό επεισόδιο

    Η Κύπρος προσδιόρισε τη δική της ΑΟΖ, αλλά η Ελλάδα επειδή, όπως υποστηρίζει, δεν θέλει να ανοίξει κι άλλα μέτωπα, έχει αποφύγει να θέσει θέμα ΑΟΖ στο Αιγαίο.
    Μπορεί η Ελλάδα να "χορεύει" στους ρυθμούς του σκανδάλου του Βατοπεδίου, αλλά την ίδια στιγμή έχουν επισυμβεί δύο σημαντικά γεγονότα στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής, τα οποία παραμένει άγνωστο πού θα οδηγήσουν.
    Και τα δύο αυτά γεγονότα είναι αφενός οι τουρκικές προκλήσεις στο Αιγαίο, εντός των ορίων της ελληνικής υφαλοκρηπίδας στο Καστελόριζο και η προσπάθειά της να ανακόψει έρευνες της Κύπρου εντός της δικής της υφαλοκρηπίδας, αφετέρου δε η προσφυγή της ΠΓΔΜ κατά της Ελλάδος στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για δήθεν παραβίαση της "Ενδιάμεσης Συμφωνίας", λόγω του βέτο που ασκήθηκε στην ένταξη της γείτονος στο ΝΑΤΟ.
    Τα σημαντικά αυτά γεγονότα "κρατήθηκαν χαμηλά" στην επικαιρότητα τόσο από τα ΜΜΕ, όσο και από την ίδια την κυβέρνηση, η οποία μεσούσης της οικονομικής κρίσεως "δεν γνωρίζει πού πατά και πού βρίσκεται".
    Οι δύο κινήσεις των γειτόνων, εκ Βορρά και εξ Ανατολών, σημειώνονται όταν ουσιαστικά έχει κλείσει (ή το άνοιγμά του έχει μετατεθεί για το μακρινό μέλλον) ο ευρωπαϊκός δρόμος της Άγκυρας και των Σκοπίων, η δε οικονομική κρίση έχει χτυπήσει τις πόρτες όλων και ως εκ τούτου η, εκ μέρους τους, εξαγωγή των δικών τους εσωτερικών κρίσεων είναι μια παλαιά και δοκιμασμένη συνταγή, ασχέτως της αποδοτικότητάς της τουλάχιστον κατά το παρελθόν.
    Ο Κώστας Καραμανλής περιορίσθηκε να δηλώσει στη Βουλή, ότι "δεν είμαστε ικανοποιημένοι από το βαθμό της έως τώρα ανταπόκρισης της Τουρκίας στην ειλικρινή βούληση της Ελλάδας για διαρκή βελτίωση των σχέσεών μας" και να προσθέσει πως η Ελλάδα "δεν θέλει ένταση, αλλά βελτίωση και πλήρη αποκατάσταση των διμερών σχέσεων και δεν πρόκειται, όμως, να δεχτεί τετελεσμένα γεγονότα".
    Μπορεί ο πρωθυπουργός να προσεγγίζει την τουρκική προκλητικότητα με τον φραστικό αυτό τρόπο, πλην, όμως, παραμένει άγνωστο αν έχει "μετρήσει" ότι:

    Πρώτον: Ινστιτούτα στρατηγικών μελετών της Τουρκίας (ΑSAM:Avrasya Stratejik Araştırmalar Merkezi) http://www.asam.org.tr προβλέπουν ακόμα και θερμό επεισόδιο στην Ανατολική Μεσόγειο, που ενδεχομένως θα επεκταθεί και στο Αιγαίο και Δεύτερον: στις 19 Οκτωβρίου ο Τούρκος αρχηγός ΓΕΝ Μετίν Ατάτς είχε εκτιμήσει ότι "η Ανατολική Μεσόγειος θα καταστεί εστία προστριβών και συγκρούσεων λόγω της πετρελαϊκής σπουδαιότητας που θα αποκτήσει προσεχώς. Εξ αιτίας των πετρελαίων που διαθέτει, θα μετατραπεί σ' έναν δεύτερο Αραβικό Κόλπο. Η Τουρκία πρέπει να επαγρυπνεί και να αντιδράσει".


    Και διστάζει...

    Βεβαίως ο πρωθυπουργός σημείωσε πως η Ελλάδα "έχει και διατηρεί ακέραιη τη δυνατότητα να ασκήσει όλα τα δικαιώματά της στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, όπως προκύπτουν από τις Διεθνείς Συνθήκες, το Διεθνές Δίκαιο και, βεβαία, το Δίκαιο της Θάλασσας".
    Τι σημαίνει αυτό που ανέφερε ο Κώστας Καραμανλής, αλλά που η Ελλάδα διστάζει να πράξει;
    Σύμφωνα με τη σύμβαση του Μοντέγο Μπέϊ για το Δίκαιο της Θάλασσας του 1982, την οποία δεν έχει συνυπογράψει η Τουρκία, κάθε παράκτιο κράτος έχει δικαίωμα να ορίζει Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) εύρους μέχρι και 200 μιλίων, η οποία υπερκαλύπτει την υφαλοκρηπίδα, δηλαδή έχει και δικαίωμα αλιείας, αλλά και εξορύξεως υδρογονανθράκων από τον βυθό. Η Τουρκία έχει οριοθετήσει τη δική της ΑΟΖ στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας με βάση την προβλεπόμενη αρχή της μέσης γραμμής και συνεπώς έχει αποδεχθεί στην πράξη τα οριζόμενα από τη Σύμβαση, αλλά την ίδια στιγμή η Ελλάδα επειδή, όπως υποστηρίζει, δεν θέλει να ανοίξει κι άλλα μέτωπα, έχει αποφύγει να θέσει θέμα ΑΟΖ στο Αιγαίο.


    Η Κύπρος προχώρησε...

    Όμως, την ίδια στιγμή η Κύπρος προσδιόρισε τη δική της ΑΟΖ, με συμφωνίες με την Αίγυπτο και το Λίβανο και έκανε έρευνες για πετρέλαιο στις νότιες ακτές της, προκαλώντας τη αντίδραση της Τουρκίας μέχρι και λίαν προσφάτως, αλλά η Άγκυρα γνωρίζει ότι "δεν μπορεί να το παρατραβήξει" καθώς δύσκολα θα πιάσουν οι όποιες πιέσεις της σε κράτη όπως η Αίγυπτος και ο Λίβανος... Η Κυπριακή Δημοκρατία προχώρησε στη διεθνοποίηση του ζητήματός της, με διαβήματα και στον ΟΗΕ, ο δε Κώστας Καραμανλής συζήτησε την τουρκική προκλητικότητα κατά της Ελλάδος και της Κύπρου στις συνομιλίες που είχε στην Αθήνα με τον Πρόεδρο Δημήτρη Χριστόφια.


    Οικονομικό ζήτημα

    Το ζήτημα, όπως είναι ευκόλως αντιληπτό, δεν είναι μόνο νομικό ή πολιτικό, αλλά βαθύτατα οικονομικό και δη μεσούσης της οικονομικής κρίσεως - και αυτό δεν πρέπει να διαλάθει της προσοχής μας.

    Εν πάση, όμως, περιπτώσει η Τουρκία -επαναφέροντας στη νου την τριήμερη κρίση του Μαρτίου του 1987, όταν οι δύο χώρες βρέθηκαν στα πρόθυρα θερμής αναμετρήσεως στο Αιγαίο- επέλεξε αυτήν περίοδο να κάνει έρευνες, με το νορβηγικό σκάφος M/V Malene Ostervold, εντός των ορίων της ελληνικής υφαλοκρηπίδας στο Καστελόριζο και έτσι να αμφισβητήσει de facto και εκ νέου τα ελληνικά δικαιώματα στην περιοχή και να επαναφέρει τις τουρκικές απαιτήσεις και τις πάγιες διεκδικήσεις της.
    Έμπειροι διπλωμάτες λένε πως το Καστελόριζο έχει κρίσιμη θέση στη ρύθμιση των ορίων της υφαλοκρηπίδας και στην οριοθέτηση της ΑΟΖ. Με βάση δε την αρχή της μέσης γραμμής η ύπαρξη του Καστελόριζου εξασφαλίζει την επαφή της ελληνικής (αν και όταν οριοθετηθεί) με την κυπριακή ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα και οι δύο αυτές παρεμβάλλονται μεταξύ της τουρκικής και της αιγυπτιακής, γεγονός που περιορίζει σημαντικά την τουρκική ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα στην Ανατολική Μεσόγειο.

    ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ Ι. ΜΕΓΑΔΟΥΚΑ

    http://1453-2009.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.