#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/07/2010 17:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς συνέχιση των κινητοποιήσεων οι ιδιοκτήτες φορτηγών - παρέμβαση εισαγγελέα



Προς συνέχιση των απεργιακών τους κινητοποιήσεων φαίνεται ότι οδεύουν οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημόσιας Χρήσης, οι οποίοι δείχνουν να επιμένουν στη σκληρή στάση που ακολουθούν, αντιδρώντας στις ρυθμίσεις του προωθούμενου νομοσχεδίου για τις εμπορευματικές μεταφορές. Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του Σωματείου των Βυτιοφορέων, κ. Άγγελου Φάλαρη, το μεσημέρι αναμένεται να γίνει τηλεδιάσκεψη μεταξύ των προέδρων όλων των Σωματείων του κλάδου, ενώ από τις τηλεφωνικές επαφές που έγιναν μέχρι τώρα, η τάση είναι κατηγορηματικά υπέρ της συνέχισης της απεργίας. Ο κ. Φάλαρης χαρακτήρισε το νομοσχέδιο απαράδεκτο, καθώς όπως τόνισε απαξιώνει τα περιουσιακά στοιχεία των ιδιοκτητών. Οριστική απόφαση για την πορεία των κινητοποιήσεων αναμένεται να ληφθεί αργά το απόγευμα.

Στο μεταξύ, εντολή για σχηματισμό δικογραφιών σε βάρος ατόμων που παρεμποδίζουν τη διέλευση φορτηγών και βυτιοφόρων ιδιωτών και εταιριών καυσίμων από και προς τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης έδωσε στις αστυνομικές αρχές ο Εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης, Ευάγγελος Μαδεμλής.

Την ίδια ώρα, η εισαγγελία της Αθήνας βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τις αστυνομικές αρχές για να παρέμβει – εάν χρειαστεί – στην περίπτωση παρακώλυσης συγκοινωνιών ή παρεμπόδισης της τροφοδοσίας της αγοράς.

Στη Ρόδο, 59 φορτηγά αποκλείστηκαν το πρωί της Τρίτης στο λιμάνι από μέλη τοπικού σωματείου ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης, τα οποία μετέφεραν οικοδομικά υλικά και ευπαθή προϊόντα.

Το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη των προέδρων όλων των Σωματείων του κλάδου, όπου θα συζητηθεί το μέλλον των κινητοποιήσεων. Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Χάρης Τσιόκας, εξέφρασε την πρόθεση της κυβέρνησης να εξαντλήσει όλα περιθώρια διαλόγου. Κατέστησε ωστόσο σαφές ότι σε αντίθετη περίπτωση, το κράτος πρέπει να λειτουργήσει συντεταγμένα, επισημαίνοντας ότι "δεν είναι δυνατόν η οικονομία και ο τουρισμός να πλήττονται σε μία τόσο κρίσιμη για τον τόπο περίοδο".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 27/07/2010 13:59:56

    Κατα το "δογμα"-αποψη των συμπαθων ιδιοκτητων φορτηγων ΙΧ, ουδεις αλλος δικαιουται να γινει κατα το κοινως λεγομενο φορτηγατζης.Πρεπει το επαγγελμα τους να εχει τα χαρακτηριστικα του κληρονομικου δικαιου, ομοιο με εκεινο των Βασιλεων.Απο χθες δε, ομιλουν περι Κρατικης αποζημιωσης, καθοσον το αυτο κληρονομικο δικαιωμα "τεινει" να καταπατηθει διδοντας την δυνατοτητα να προκυψουν και Νεοι "Βασιλεις".Οι αντιδρασεις (οχι μονο των φορτηγατζηδων), αλλα και των οσων θα ακολουθησουν (βλ., Δικηγοροι, Συμβολαιογραφοι,Ταξιτζηδες κοκ.,), θα "επιδοκιμασουν-βεβαιωσουν" το γνωστο Ελληνικο ανεκδοτο περι της "κατσικας του γειτονα"...
    Αντι ως γνωστες της αυτης δουλειας-μονοπωλιου επι σειρα ετων, να δουν ποια θα ειναι τα πολλαπλα πλεονοκτηματα τους σε εναν ανταγωνιστικο χωρο που οι ιδιοι γνωριζουν τα "μυστικα του" εκ των εσω-καλυτερα ΟΛΩΝ-,και το πως θα επεκταθουν στο αμεσο μελλον, αντ'αυτου, δρουν με "δημοσιουπαλληλικα" κριτηρια..ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ, και αν ναι, να πληρωσει πολλαπλα ως εμεις σε παρελθοντα (προ περιπου 40 ετων), χρονο!!!
    Τιποτα να μην αλλαξει στον τοπο.Περι του "ανοιγματος" των κλειστων επαγγελματων, το Κρατος πληρωνει εδω και πολλα χρονια προστιμα στην Ε.Ε.Οι συμπαθεις Φορτηγατζηδες, ζητουν ολοι μας ανεξαιρετως, να συμβαλλουμε στα αυτα προστιμα και η δουλεια τους να παραμεινει "club".
    Οφειλουμε ολοι μας να συνετιστουμε στις "ορεξεις" των συντεχνιων, ολα να συνεχισουν βαινοντας ως ειχαν, και δια της συνεχους και ελλειμματικης ενημερωσεως μας να λεμε οτι και αυτο ειναι απαιτηση του ΔΝΤ, παροτι αποτελει χρονια απαιτηση των Ευρωπαιων εταιρων μας.

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 27/07/2010 17:53:07

      Αμάρτημα πρώτο κ. Χρήστο: μη βάζετε στην ίδια κατηγορία φαρμακοποιούς, συμβολαιογράφους και φορτηγατζήδες. Η ετικέτα "απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων" είναι αποπροσανατολιστική ως προς το είδος τους κλειστού χαρακτήρα τους.

      Αμάρτημα δεύτερο: οι φορτηγατζήδες δεν αντιτίθενται στην απελευθέρωση, ήτοι στον ανταγωνισμό. Ζητούν αποζημίωση για τα όσα έχουν ήδη πληρώσει για να γίνει η απελευθέρωση. Έπειτα το κράτος διαθέτει ενότητα και συνέχεια. Δηλαδή το κράτος έχει επιλέξει συνειδητά να διατηρεί περιορισμένο αριθμό αδειών εδώ και δεκαετίες.

      Και μάλιστα ακριβώς επειδή διατηρεί περιορισμένο αριθμό αδειών μέχρι σήμερα οι φορτηγατζήδες έχουν πληρώσει τις άδειες τους. Μάλιστα οι νεότεροι εξ αυτών δεν έχουν κάνει απόσβεση. Κι όχι μόνον δεν έχουν κάνει απόσβεση αλλά χάνουν και την αξία της άδειας η οποία ήταν ένα περιουσιακό στοιχείο στα χέρια τους. Η τριετής μεταβατική περίοδος χρησιμοποιείται παραπλανητικά. Απαξιώνει τις άδειες τους από σήμερα.

      Ο λεγόμενος "ανταγωνισμός" ήδη έχει επιτευχθεί αφού, αφ' ενός, κυκλοφορεί ήδη μεγάλος, υπερεπαρκής για τις ανάγκες της αγοράς, αριθμός φορτηγών, κι, αφ' ετέρου, οι τιμές καθορίζονται στην αγορά και δεν επιβάλλονται από το κράτος (εδώ δεν αναφέρομαι στα βυτιοφόρα επειδή έχουν διαφορετικό καθεστώς).


      Ο ανταγωνισμός δεν συνιστά στόχο λοιπόν. Η παρέμβαση της κυβέρνησης δείχνει να έχει έναν άλλο στόχο. Με την νομοθετική της παρέμβαση η δυνατότητα που δίνεται από το νομοσχέδιο για τη σύσταση εταιρειών είναι στην ουσία της ανενεργή αφού απαιτείται η συνεννόηση τόσο πολλών ιδιοκτητών που είναι σχεδόν αδύνατη. Αντιθέτως πριμοδοτούνται μόνον, οι ελάχιστοι, εκείνοι που έχουν ήδη μεγάλο κύκλο εργασιών και κατέχουν ήδη μεγάλο αριθμό φορτηγών.

      Στόχος λοιπόν της κυβέρνησης δεν είναι πτώση των τιμών για τον πελάτη (αυτό ήδη συμβαίνει) αλλά η συγκέντρωση δύναμης σε λιγοστές μεταφορικές εταιρείες.

      Μάλιστα φέρνει το νομοσχέδιο αυτή την περίοδο (αν και είχε ανακοινώσει ότι θα το πράξει τέλη Αυγούστου- αρχές Σεπτεμβρίου) επειδή επιθυμεί, για άλλη μια φορά, να στρέψει την μία κοινωνική μερίδα έναντι της άλλης. Ο τουρισμός χρησιμοποιείται για να κάμψει τις απεργιακές κινητοποιήσεις για άλλη μια φορά. Μόνη διαφορά σε σχέση με την απεργία των ναυτεργατών (τα αιτήματα της οποίας δεν συμμερίζομαι) είναι ότι στην περίπτωση των φορτηγατζήδων δεν υπάρχει κομματικός φορέας δίπλα τους. Ούτε το ΚΚΕ δεν τους συμπαραστέκεται μάλλον επειδή γνωρίζει ότι δεν υπάρχει αριστερός φορτηγατζής ούτε για δείγμα (φυσικά αδιαφορώ για τη στήριξη του ΚΚΕ - απλώς μιαν αναφορά κάνω).

      Κανένα πρόβλημα! Τις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης και όσων την υπηρετούν τις γνωρίζουμε. Εκείνο που μένει να δειχθεί αν οι αυτοκινητιστές θα έχουν το σθένος να προασπίσουν την ίδια τους την ύπαρξη. Οι ίδιοι, και πολύ ορθά, δεν διαμαρτυρήθηκαν με τις αλλαγές στο φορολογικό, δεν διαμαρτυρήθηκαν για τις αλλαγές στο ασφαλιστικό (ίσως εδώ εσφαλμένα), υπήρξαν συναινετικοί κατά την πρώτη μορφή του νομοσχεδίου και κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης. Τι άλλο πρέπει να κάνουν όταν τους υπονομεύουν με τόσο δόλιο τρόπο;

      Ως προς τα πρόστιμα που πληρώνει το ελλαδικό κράτος (και κατά συνέπεια ο έλληνας φορολογούμενος) δύο ερωτήματα. Πρώτον: θα ήθελα, αν μπορείτε, να με παραπέμψετε σε μία καταδίκη και το αιτιολογικό της. Δεν εξυπνακίζω, απλώς είμαι δύσπιστος σε διαπιστώσεις που κυκλοφορούν με ευκολία (και δεν αναφέρομαι σε εσάς αλλά στο γενικότερο περιρρέον κλίμα). Δεύτερον: θα ήθελα να μάθω αν ποτέ το ελλαδικό κράτος έκανε ποτέ μία διαπραγμάτευση στο πλαίσιο της Ε.Ε. προβάλλοντας τις (καλώς νοούμενες) ιδιαιτερότητες, αν υπάρχουν, της ελλαδικής περίπτωσης.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Λεωνίδας 27/07/2010 18:11:41

        ...και για να υπερθεματίσω από τον Απρίλιο θα έπρεπε να είχε σταλεί η εγκύκλιος και να είχε κατατεθεί το νομοσχέδιο, μετά από τις αντίστοιχες αποφάσεις του ΣτΕ που είχε κρίνει τους περιορισμούς αντισυνταγματικούς.
        Απλά μεσούσης της τουριστικής περιόδου έχουμε την μία ομάδα απέναντι στην κοινωνία ως αποδοπομπιαίο τράγο.
        Καταραμένο κόστος ...πολιτικό βεβαίως βεβαίως ή ο ύμνος της κουτοπονηριάς στην Ελληνική πολιτική ζωή.

  2. Θέμης Διαμαντίδης avatar
    Θέμης Διαμαντίδης 27/07/2010 14:12:07

    ΟΚ, απ'ότι βλέπω συνεχίζεται αυτό το βιολί... Εγώ ζω στο Μαρούσι και εργάζομαι στη Βούλα. Κύριοι με τα βυτιοφόρα, θέλω ένα δικό μου για να πηγαίνω στην εργασία μου. Να σας τα νοικιάσω εγώ όλα να ρεφάρετε για τα χαμένα χρήματα των αδειών σας. Ρε δε ντρέπεστε λέω γω που μου την είδατε και φαρμακοποιοί... Που σπουδάζουν τόσα παιδιά και ζουν την ανεργία στο πετσί τους κι εσείς μου θέλετε και προστατευτισμό...Ρεζίλια....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Θέμης Διαμαντίδης 27/07/2010 14:25:01

      Στη μπανανία που ζούμε, το ίδιο το κράτος εφαρμόζει την τακτική του "ντου" που εφαρμόζεται και στις συναυλίες.

      Τα κορόιδα που έχουν πληρώσει εξ ολοκλήρου το εισιτήριο βλέπουν ξαφνικά τα στίφη των τζαμπατζήδων, στους οποίους άνοιξε τις πόρτες η διοργανώτρια εταιρεία επειδή "δέχεται πιέσεις", να μπαίνουν μπροστά τους και να απολαμβάνουν τη συναυλία ενώ οι ίδιοι, μολονότι πλήρωσαν αδρά, δε βλέπουν τίποτα.

      Όταν, βέβαια, βλέπουμε τέτοια φαινόμενα στις συναυλίες, όλοι λέμε "αυτή είναι η Ελλάδα, τίποτα δεν τηρείται, όλα μπάχαλο" και αγανακτούμε. Τώρα, που το ίδιο "ντου" κάποιοι το βαφτίζουν "αναγκαία απελευθέρωση" όχι μόνο κάνουμε μόκο, αλλά ζητάμε να... γενικευτεί κιόλας το "ντου".

      Επιτέλους λοιπόν, ας ξεκαθαρίσει μέσα του ο σχιζοειδής Ελληναράς τι είναι δίκαιο και τι όχι, και τότε τα ξαναλέμε...

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Αυριανιστής 27/07/2010 17:54:45

        Γουστόζικο και καλό το παράδειγμά σου!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Αυριανιστής 27/07/2010 18:08:57

        Βασικά, σκέψου να έχει μαζευτεί το φαν κλαμπ των καλλιτεχνών της συναυλίας και να απαγορεύουν σε οποιονδήποτε άλλο να πάρει εισητήριο, μόνο και μόνο επειδή αυτοί πληρώσανε εγγραφή στο φαν κλαμπ...

      • Λεωνίδας avatar
        Λεωνίδας @ Αυριανιστής 27/07/2010 18:14:30

        Κι αυτό καλό, αλλά αναντίστοιχο στην αναλογία του. Το ορθότερο θα ήταν να πούν όσοι πλήρωσαν για να δούν τη συναυλία κι αφού θα είχαν ανοίξει οι πόρτες για τους τζαμπατζήδες με τις ευλογίες της οργανώτριας εταιρείας, "τα λεφτά μας πίσω".

  3. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 27/07/2010 14:17:39

    Πριν αλλάξει το καθεστώς κλειστού επαγγέλματος των φορτηγατζήδων υπάρχουν πολλά άλλα που πρέπει να αλλάξουν, επειδή κανείς δεν εμπιστεύεται το κατοχικό κράτος ότι θα τηρήσει ποτέ το λόγο του. Πχ Να ανέβει καθεστώς Κάθαρσης και να εγγυηθεί τους δημόσιους πόρους, ότι δεν θα γίνεται αρπαγή τους από την ΑΛΗΤ και το πολιτικοδημοσιογραφικό της προσωπικό. Δεν μας καίνε αυτή την εποχή οι άμυνες και τα πρωτόγονα συντεχνιακά τείχοι, αλλά η Νέα Τάξη Καθαρμάτων που επέβαλε κατοχή ΔΝΤ και θέλει να εξαφανίσει τους έλληνες από την Ελλάδα. Μακάρι να μπορούσαμε να συντονιστούμε να τους γκρεμίσουμε με μιά απεργία διαρκείας, να τιμωρηθούν μια ώρα αρχύτερα, αλλά δυστυχώς έχουν εξαγοράσει τους συνδικαΛΗΣΤΕΣ και την "αριστερά" σε τέτοιο βαθμό που θα πρέπει να πεινάσουμε για να γίνει κάτι...

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/07/2010 14:24:29

    Να σας πώ εγώ, σε ποιού Αγίου ανήμερα τη γιορτή, θ' ανοίξουν τα λεγόμενα κλειστά επαγγέλματα, όπως των ΔΧ, άν δεν ανοίξουν, τώρα, σήμερα, χθές;
    Όταν επί 30 - 40 χρόνια ρωτούσαν κάποιοι πότε θ 'ανοίξουν, σ' αυτό τον Άγιο παρέπεμπαν οι πράσινες και μπλέ κυβερνήσεις!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ο Θείος 27/07/2010 14:45:24

      Επαγγέλματα επιμελητηριακής οργάνωσης υπάρχουν σε όλες τις χώρες του κόσμου.

      Όσο για τους φορτηγατζήδες έχουν δίκιο. Τις άδειες τις έχουν πληρώσει και πρέπει το κράτος να τους δώσει τα λεφτά τους πίσω. Μετά ας ανοίξει το επάγγελμα δηλ. να πει ότι δίνει άδειες σε όλους όσους πληρώνουν, βασικά σε μεγάλες εταιρίες.

  5. Θέμης Διαμαντίδης avatar
    Θέμης Διαμαντίδης 27/07/2010 14:34:52

    Δεν έχει πια καμία αξία το "πότε". Ο ευτελισμός της πολιτικής ζωής είναι απόλυτα συνυφασμένος με τον ευτελισμό ημών των ιδίων. Και πάνω σε αυτή τη βάση χτίζεται η ανωμαλία.

  6. ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ COMES BACK 27/07/2010 14:40:46

    To "ανοιγμα" των επαγγελματων θα λειτουργησει ως μειωτικη της ανεργιας παραμετρος, τα δε κερδη που θα προκυψουν, θα μοιραστουν προς πασα κατευθυνση.Το οτι το Κρατος δεν διεθετε επι σειρα ετων την "σφριγηλοτητα" της συγκρουσης με τα συντεχνιακα κυριαρχικα δεδομενα-ελεω ψηφων-, δεν συνεπαγεται οτι η αυτη παρελθουσα τακτικη, επρεπε να συνεχιστει.Το "ακαιρον" της χρονικης επιλογης, δεν δικαολογει για τους οποιους Κυβερνωντες τα αδικαιολογητα, αλλα αυτοι "πανε και ερχονται", αναντιστοιχα με την ορθοτητα μιας πολιτικης πραξης.Σημερα ειναι υπερ του δεοντως αναγκαια η ανοιχτη αγορα καθε επαγγελματος, περισσοτερο αναγκαια απο την μελλοντικη πολιτικη "υπαρξη" του καθε Ρεππα η του καθε Σηφουνακη.Ολοι αυτοι μπορουν και πρεπει να αποδοκιμαστουν μεσω της καλπης, επειδη επι σειρα ετων δεν εφαρμοσαν τα οσα υποσχεθησαν στην Ε.Ε.
    Ομως το Κρατος--ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ--πρεπει να συνεχισει να υπαρχει και να λειτουργει.Και να λειτουργει φιλελευθερα και δημοκρατικα, με μεθοδους που δεν θα "υποσκαπτουν" τον Καπιταλιστικο χαρακτηρα του για καποιες χιλιαδες ψηφους, και εν κατακλειδι θα δυνανται να "αποκρουουν" αρρωστημενες καταστασεις που μας οδηγησαν ως εδω. Στην ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΔΗΛΑΔΗ.

  7. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 27/07/2010 14:48:59

    ΖΗΛΕΨΑΝ ΤΟ ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟ ΟΙ ΙΔΟΙΚΤΗΤΕΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ...ΒΑΚΟΥΦΙΑ.
    ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ...ΑΥΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ,ΕΤΣΙ ΒΟΥΤΑΓΑΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ, ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ...ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΥΛΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΠΙΑ ΦΙΡΜΑΝΙΑ.
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ, ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΡΗΧΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΌΛΩΝ ΜΑΣ.
    ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΡΤΕΛ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕ ΘΡΑΣΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ....ΜΑΣ ΞΑΝΑΚΑΒΑΛΛΗΣΟΥΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ...ΝΕΟΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

  8. ataktos avatar
    ataktos 27/07/2010 15:03:08

    Και τώρα που στέγνωσαν τα πρατήρια της Β .Χαλκιδικής ..αναρωτιέμαι ..ποιος νταβατζης ..έχει το δικαίωμα να αφήσει την περιοχή στα σκουπίδια ..και τους τουρίστες (έσοδα) ..σε αδιέξοδα ..ΓΑΠ ..ακούς ..χιχχι

  9. nov11 avatar
    nov11 27/07/2010 15:07:19

    Αυτοί δεν πήραν τις άδειες επί ΧΟΥΝΤΑΣ με ένα χαρτόσημο και στη συνέχεια τις μεταβίβαζαν εντος της οικογένειας ή τις πουλούσαν με αδρή αμοιβή;
    Ζητάνε και τα ρέστα τώρα;
    Άντε μας τα @@@@@.....
    Το ζήτημα είναι η ΑΝΕΡΓΙΑ,ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΝΤΑΙ,ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ nov11 28/07/2010 14:40:35

      Γιατί γράφετε τη λέξη "χούντα" με κεφαλαία; μάλλον για να την προσέξουμε. Το ίδιο έκανε (μετά από εσάς είναι η αλήθεια) και δημοσιογράφος του MEGA στο χθεσινό απογευματινό δελτίο.

      Ξέρετε πρέπει να σας πώ ότι κατά την διάρκεια της δικτατορίας η κοινωνία συνέχιζε να ζεί και να πράττει (καλώς ή κακώς, το θέλετε ή δεν το θέλετε). Σημαίνει ότι οι φορτηγατζήδες ήσαν "χουντικοί"; Εγώ δεν το πιστεύω. Μπορεί να μην ήσαν αριστεροί ή ακόμη να ήσαν απολιτικοί για παράδειγμα. Πως είστε τόσο βέβαιος; Μην ξεχνάτε ότι δεν μεγάλωσαν όλοι οι Έλληνες στην περίοδο της μεταπολιτευτικής υπερπολιτικοποίησης ή ακόμη ότι πολλοί προέρχονταν από χωριά που ούτε τη λέξη πολιτική δεν γνώριζαν (κι εδώ δεν υπερβάλλω).

      Πάντως ό,τι και να ήσαν εκείνοι οι φορτηγατζήδες το μόνον βέβαιο είναι ότι σήμερα ελάχιστοι από εκείνους συνεχίζουν να εργάζονται. Οι συντριπτική τους πλειοψηφία έχει πάρει σύνταξη και οι άδειες τους βρίσκονται στα χέρια άλλων. Αυτοί, οι τελευταίοι, ζητάνε τα ρέστα.

      Σε κάθε περίπτωση δεν πιστεύω ότι η εμπαθή σας στάση προκύπτει από μία ιδιαίτερη αντιπάθεια προς τους ιδιοκτήτες φορτηγών.

      Πιστεύω μάλλον ότι άγεστε από ιδεολογήματα-τυφλοσούρτες ("οι συντεχνίες ευθύνονται για την κατάντια της Χώρας"). Νομίζω όμως ότι θα πρέπει να εξειδικεύετε για την κάθε περίπτωση γιατί μόνον έτσι αποκτά βάρος μιαν ορισμένη κρίση.

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ nov11 28/07/2010 14:43:22

      Κι ένα δεύτερο σχόλιο το ζήτημα δεν είναι μόνον οι μισθωτοί και οι πτυχιούχοι αλλά και οι αυτοαπασχολούμενοι μικροαστοί των οποίων η ύπαρξη εκφράζει, σε μεγάλο βαθμό, τη νεοελληνική ιδιαιτερότητα, είτε σας αρέσει είτε δεν σας αρέσει.

  10. ataktos avatar
    ataktos 27/07/2010 15:07:23

    ΓΑΠ -...ο "παπούς σου " .."πατέρουλης της δημοκρατίας " ..εσύ τεκνό .."άγιος της αριστοκρατικής οικογενειακής δημοκρατίας " ..χιχχι

  11. ataktos avatar
    ataktos 27/07/2010 15:34:33

    και για τους πληβείους ..ρομ ,αγρότες κλπ υπάρχουν οι επιχορηγήσεις απο Ε.Ε. 65,5, εκ ..για εισαγωγές και πάχυνση ..μουλαριών,γαϊδουριών ,αλόγων χιχχι

  12. mojo62 avatar
    mojo62 27/07/2010 17:27:56

    Και οι δημόσιοι υπάλληλοι κλειστό επάγγελμα δεν είναι;Να απελευθερωθούν πάραυτα.

  13. co avatar
    co 27/07/2010 18:28:56

    Προσεξτε οτι μιλαμε για 1.500 ΤΟ ΠΟΛΥ ατομα ("""εργαζομενους""") που δημιουργουν το μεγαλύτερο πρόβλημα.
    Αντε να εχουν και οι μισοι συνεταιρο. Αντε να εχει και το ενα τριτο οχι ενα η δυο αλλα τρια βυτια, μιλαμε κανονικα για 500 με 1000 ατομα!
    ΞΕΦΤΙΛΑ. Αυτοι δεν ειναι εργαζόμενοι αλλα πραγμαατική συντεχνία.

  14. Roulis avatar
    Roulis 27/07/2010 20:26:50

    http://www.youtube.com/watch?v=M40e_oGf7ys
    Yorgo,παρε το scania και τραβα στο καλο!

  15. DIANE avatar
    DIANE 27/07/2010 20:43:13

    Προσέξτε. Με τον δούρειο ιππο της απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων σε λίγο δεν θα υπάρχει ελληνικό μαγαζάκι, τα φάρμακα θα τα πουλάνε αλβανέζες στα σουπερμάρχετ, που το καθένα τους θάχει και μια αντλία βενζίνης στο δωρεάν πάρκιγκ και τότε είναι που θα συμφωνούνε τα καρτέλ για ενιαίες τιμές. Τις μεταφορές θέλουν οι πουλημένοι της κυβέρνησης να τις δωρίσουν στις πολυεθνικές. Πάρτε το χαμπάρι ότι μας πετάνε μια λαικίστικη δικαιολογία και χρυσώνουν το χάπι του πλήρους αφελληνισμού της οικονομίας μας.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ DIANE 27/07/2010 20:49:05

      Ενώ τώρα που τρέχουμε σαν τρελοί να βρούμε φαρμακείο ανοιχτό τα βράδια ή τα απογεύματα, σε καλύπτει ως πολίτη της ΕΕ εν έτει 2010; Πουθενά αλλού δεν το έχω δει αυτό το χάλι. Απ τη μια θέλουμε να είμαστε σύγχρονοι και διαδικτυακοί και δεν ξέρω τι άλλο, απ την άλλη όμως θέλουμε κλειστά επαγγέλματα για να κονομάνε κάποιες κάστες. Συντεχνιασμός εστί φασισμός . Έτσι απλά.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Strange Attractor 27/07/2010 20:58:11

        Για πες μου εσύ μια χώρα όπου τα φαρμακεία, όταν πρέπει να λειτουργήσουν εκτός ωρών καταστημάτων, δεν ακολουθούν το σύστημα των διημερεύσεων/διανυκτερεύσεων. Γιατί εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω χώρα όπου τα φαρμακεία να λειτουργούν με όρους... ντελιβεράδικου.

      • sotos avatar
        sotos @ Strange Attractor 27/07/2010 21:04:54

        Παραξενε, μην παιζεις το παιχνιδι των αλητ!
        Ειδικα για τα φαρμακεια σε προκαλω να πα με παρεα σε μια μεγαλη γερμανικη πολη, Στουτγκαρδη για παραδειγμα και να ψαξουμε φαρμακειο στις μια το βραδυ!
        Σε τεραστια περιοχη θα βρουμε δυο και τα φαρμακα σε ειδικες, αυξημενες τιμες, οπως και πρεπει.
        Οταν τα φαρμακα θα τα αγοραζεις απο βουλγαρα στο σουπερ μαρκετ θα καταλαβεις, θα ειναι ομως πολυ αργα!

      • ataktos avatar
        ataktos @ Strange Attractor 27/07/2010 21:10:08

        DIANE - δλδ.τώρα έχουμε πολλούς φαρμακοποιούς ..οι σούπερ μάρκετ ..καλλυντικών ..ποιος από αυτούς τους "πωλητές" ..με πτυχίο .. ξέρει να παρασκευάζει ένα απλό φάρμακο ...στην Πτολεμαΐδα σε σύνολο 38 ..κανένας..θα είναι εξαίρεση ..

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Strange Attractor 28/07/2010 21:37:29

        Μόνον στην Αμερική ξέρω να ισχύει αυτό που λες, όπου φάρμακα μπορούν να πουλάνε και τα σούπερ μάρκετ. Όμως η Αμερική έχει τελείως διαφορετική διάρθρωση στην οικονομία της, δεν έχει καμία σχέση με αυτήν την ηπειρωτικής Ευρώπης. Παντού όπου ξέρω στην ηπειρωτική Ευρώπη (δεν ξέρω για Αγγλία) τα φαρμακεία κλείνουν και μετά έχει διανυκτερεύσεις κλπ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ DIANE 27/07/2010 20:51:20

      Θέλουν με το ζόρι να μειώσουν το κόστος. Αυτό σημαίνει ότι αν δίνουν άδειες αφειδώς η κάθε μεγάλη εταιρία θα αγοράζει άδειες για τα φορτηγά της, θα προσλαμβάνει οδηγούς των 700 Ευρώ και οι άλλοι θα ψοφήσουν της πείνας.

      • ataktos avatar
        ataktos @ anonymous 27/07/2010 21:01:34

        anonymous - πες τα ..και αυτοί οι αόρατοι πάλι κερδισμένοι θα είναι

  16. vel avatar
    vel 27/07/2010 20:43:40

    ΛΕΩΝΙΔΑΣ άψογος!! πολύ καιρό είχα να διαβάσω τόσο απλό , σαφές και ενημερωτικό κείμενο!
    τον σεβασμό μου!

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ vel 27/07/2010 23:20:25

      Σ' ευχαριστώ Vel για τον καλό σου λόγο

  17. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 27/07/2010 22:38:55

    προς DIANE.

    ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ. ΕΠΙΑΣΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ.

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ.

  18. FORTHGATZHS avatar
    FORTHGATZHS 28/07/2010 00:44:06

    Τα ειπε ολα ο φιλος Λεωνιδας πιο πανω???δεν κκαταλαβαινεται τι πανε να μας κανουνε???πληρωσα ενα καρο λεφτα για να πρω μια αδεια και να βγαζω το ψωμι μου...και τωρα λετε σου την παιρνω πισω και την δινω στην μεγαλη εταιρεια για να εργαστω σαα υπαλληλος???και σας πιπιλιζουν τα αυτια τα μμε για να εναντιωθειτε ολοι εναντιον μας...αλλα δε σας νοιαζει γιατι καιγεται το σπιτι του γειτονα....αλλα η φωτια θα ερθει και στα δικα σας σπιτια!!!ξυπνατε μας κανουνε σκλαβους,μας κανουνε ειλωτες στο ονομα του υγειους ανταγωνισμου!!!δεν υπαρχει αυτο!!!καρτελ θα γινουνε και θα μας κανουν ρομποτ!!!ξυπνατεεεε

  19. έτσιπρέπει avatar
    έτσιπρέπει 28/07/2010 00:47:52

    @ Θέμης Διαμαντίδης: Δηλαδή πρέπει να σπουδάσει κάποιος για να δικαιούται εργασία και προστασία σε αυτή τη χώρα; Θεωρείς οτι η δουλειά είναι ντροπή;

    Όταν κάποιοι μ*μ*κιζονταν κάποιοι άλλοι δουλεύανε...

  20. ioannis avatar
    ioannis 28/07/2010 21:25:10

    Έχω πρόβλημα με τον κομπιούτερ μου. Γράφω στο Google Search τη λέξη "τσαμπουκάδες" και μου βγάζει αποτελέσματα μόνο ότι έχει γραφτεί για την απεργία των φορτηγατζήδων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.