#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/02/2010 21:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς ρήξη με τη Ντόρα

 

Στην 21 μελή Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου της ΝΔ που ανακοινώθηκε σήμερα απουσιάζει η Ντόρα Μπακογιάννη. Πρώτος στον κατάλογο μετά τον κ. Αβραμόπουλο είναι ο Πέτρος Μολυβιάτης, ο κατεξοχήν θεματοφύλακας του καραμανλισμού. Η αντίδραση  της κ. Μπακογιάννη ήταν έντονη και  διέρρευσε μέσω κύκλων οι οποίοι έλεγαν :  «Η συγκρότηση της επιτροπής αποτέλεσε δυσάρεστη έκπληξη. Η σύνθεσή της συνιστά το ίδιο δείγμα γραφής των επιλογών προσώπων που έχει κάνει ο Αντώνης Σαμαράς από τον περιορισμένο κύκλο υποστηρικτών του. Μία τέτοια επιτροπή δεν μπορεί να εκφράσει την σύνθεση η οποία είναι απαραίτητη για να προχωρήσει η ΝΔ και δεν μπορεί να εγγυηθεί ένα κόμμα του μέλλοντος».

Με απόφαση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά ορίζεται η τελική σύνθεση της Οργανωτικής Επιτροπής του 8ου Τακτικού Συνεδρίου του κόμματος.  Η σύνθεση αυτή έχει ως εξής:

 -    Δημήτρης Αβραμόπουλος, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής

-        Πέτρος Μολυβιάτης, πρώην Υπουργός 

-        Λευτέρης Ζαγορίτης, Γραμματέας Κεντρικής Επιτροπής

-        Πάνος Παναγιωτόπουλος, Εκπρόσωπος Νέας Δημοκρατίας

-        Αθανάσιος Νάκος, Bουλευτής

-        Μαριέττα Γιαννάκου, Ευρωβουλευτής,

επικεφαλής της Ομάδας Ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας

-        Μάξιμος Χαρακόπουλος, Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού

-        Κώστας Γκιουλέκας, Γραμματέας Προγράμματος

-        Βασίλης Μιχαλολιάκος, Γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

-        Μενέλαος Δασκαλάκης, Γενικός Διευθυντής του Κόμματος

-        Μανώλης Αγγελάκας, Γραμματέας Οργανωτικού

-        Γιάννης Μανώλης, Γραμματέας Συνδικαλισμού

-        Κατερίνα Παπακώστα, Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων

-        Γεώργιος Καλαντζής, Γραμματέας τέως βουλευτών – πολιτευτών

-        Επαμεινώνδας Λεκέας, Γραμματέας Εκλογών

-        Δημήτρης Σταμάτης, Σύμβουλος του Προέδρου

για θέματα Πολιτικής Οργάνωσης

-        Δημήτρης Πανοζάχος, μέλος Πολιτικού Συμβουλίου

-        Διονύσης Σταμενίτης, Τεχνικός Σύμβουλος Συνεδρίου

-        Κωνσταντίνος Μπούρας, Υπεύθυνος Οικονομικών Συνεδρίου

-        Κωνσταντίνος Ζωντανός, Διευθυντής Οργανωτικής Επιτροπής

-        Στην Επιτροπή θα συμμετάσχει και ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ,που θα εκλεγεί με ανοιχτή διαδικασία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΔ avatar
    ΙΔ 03/02/2010 22:06:07

    Ά γι' αυτό έκλεγε σήμερα ο Πάκηs .Δεν ειδα το ονομα του στην κατάσταση.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ ΙΔ 03/02/2010 22:27:30

      ..."έκλαιγε"...

  2. Factorx avatar
    Factorx 03/02/2010 22:08:59

    Υπάρχει βεβαια η Γιαννάκου, αλλά δίαρει και βασίλευε κλπ κλπ

    • loretta avatar
      loretta @ Factorx 03/02/2010 22:58:49

      Ε βρε ΦΑΚΤΟΡΑ μια γιαννακου τι να κανει απο μονη της?? αν δεν θελει να πεσει στην απομονωση θα ακολουθησει το ρευμα του ποταμου.!!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Factorx 04/02/2010 17:40:30

      Τη Γιαννάκου μπορεί να την κουλαντρίσει ο Πολυντορ.

  3. ΙΔ avatar
    ΙΔ 03/02/2010 22:12:23

    Είχαμε παλαιότερα ότι όλα αυτά τα βαρίδια μπορεί και πρέπει να τα σφάξει με το βαμβάκι

  4. Aris. A avatar
    Aris. A 03/02/2010 22:21:35

    Σημείωση. Ακόμα και τα αγαπημένα μέσα ενημέρωσης αρχίζουν και ξεχνούν την Ντόρα. Την έχουν εξφανίσει τελευταία. Οσο ο Σαμαράς επιμένει στην παραγωγή πραγματικής πολιτικής με προτάσεις και σοβαρότητα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Ηδη και η πλέον κακόπιστη που τον κατηγορούσαν για δήθεν ακραίες θέσεις και περιχαράκωση του κόμματος τα έχουν μαζέψει. Αφού η Ντόρα με τέτοια προετοιμασία δεν κέρδισε στις προηγούμενες εκλογές δεν πρόκειται να κερδίσει ποτέ και είναι τελειωμένο χαρτί.΄
    Αποτελεί κατάντια η υποψήφια αρχηγός καισίγουρη πρωθυπουργός να διαφυλάσει για τον εαυτό της τον ρόλο του Κρητικάρχη.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/02/2010 22:25:02

    Να έβαζε το ΓΙΑΝΝΗ Αγγελάκα...

  6. trochalos avatar
    trochalos 03/02/2010 22:41:37

    Ο Μορκόπουλος γιατί δεν είναι στην Επιτροπή Φάκτορα,ξέρεις τίποτα;

  7. loretta avatar
    loretta 03/02/2010 22:56:56

    .....Nα δουμε ποτε θα το χωνεψει η θεοδωρα οι παρατρεχαμενοι της και τα φερεφωνα της οτι ΤΕΛΕΙΩΣΕ.!!!

    ...ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ!!

  8. Old Men avatar
    Old Men 03/02/2010 23:38:21

    Το Ζαγορίτη και το Νακο, για ποιο λόγο τους εβαλε στην Οργανωτική Επιτροπή?
    Εχουν κάτι να προσφέρουν?
    Εκτος απο μιζερια και αρνητική εικόνα!!!
    Ο Νακος θέλει, λέει, να του προτείνουν θέση Περιφερειάρχη. Μιας και τα καταφερε τόσο καλά στο ΥΠΕΣ, να την πάρει το παληκάρι!
    Που πας ρε Καραμήτρο, που πας?

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Old Men 04/02/2010 12:14:32

      Ο Ζαγορίτης δοκιμάστηκε και απέτυχε οικτρά. Δεν κάνει.

  9. Factorx avatar
    Factorx 04/02/2010 00:03:28

    Ενόχληση Ντόρας για την Οργανωτική Επιτροπή του συνεδρίου στη Ν.Δ.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=128313

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 04/02/2010 00:07:20

      Ξύδι!

    • loretta avatar
      loretta @ Factorx 04/02/2010 00:41:50

      Φακτορα

      οπως λενε και στο χωριο του ΓΑΠ ...who gives a shit!!

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ Factorx 04/02/2010 15:25:33

      Πρώτον το γράφει η ελευθεροτυπία και δεύτερον μακάρι να είναι αλήθεια και να σιγοψήνεται η Ντοράκλα.

  10. Γ.Μ.Π. avatar
    Γ.Μ.Π. 04/02/2010 00:32:33

    ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΣΟΙ ΝΔΚΡΑΤΕΣ ΕΙΣΤΕ? ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ......

    • loretta avatar
      loretta @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 00:40:32

      Γ.Μ.Π

      ειμαστε αυτοι οι νεοδημοκρατες που ξερουν τι βρωμα και την δυσοσμεια...μερικων οικογενειων που καιρος ειναι να πηγαινουν σπιτια τους.!!

      merci

      α και πουσαι πατριωτη.....ο μητσοτακης δεν ηταν νεα δημοκρατια ηρθε στο κομμα επι Κωνσταντινου Καραμανλη του πρωτου!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 01:24:33

      Μα η Ντόρα δεν είναι ΝΔ. Δεν την ενδιαφέρει η παράταξη αλλά η καρέκλα που θα κάτσει.

    • salonica_4_ever avatar
      salonica_4_ever @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 02:54:12

      Είστε όλοι νοσταλγοί της ΠΟΛΛΑΝ και θέλετε να κάνετε την ΝΔ μια μεγάλη ΠΟΛΛΑΝ... Η Ντόρα δε νοιάζεται για τη ΝΔ και νοιάζεστε όλοι εσείς και όλα αυτά τα ... να μην χαρακτηρίσω που πέρνουν θέσεις επιτελικές... Ντροπή σας.... Έτσι θα ενώσετε την παράταξη; Τον κόσμο μας;

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 07:33:35

      Ένας αρχηγός, μία ιδεολογία, μία φωνή.
      Τα παλιά τελείωσαν.
      Η Ν.Δ. δεν θα ξαναγίνει συνοθύλευμα τζακιών στο όνομα της κακώς εννοούμενης "δημοκρατικότητας".
      Όποιου δεν του αρέσει, φεύγει.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 10:24:07

      Εγώ που δεν είχα σχέση με την ΠΟΛΑΝ έχω δικαίωμα να "κακολογώ" την Ντόρα?

      Αλήθεια, δεν αρνήθηκε δυο διαφορετικές γραμματείες? Τώρα τι κλαίγεται?

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 10:24:59

      είναι Ανοιξιατικοι ΝΔκράτες, σαν τον Τεχνικό Σύμβουολο Συνεδρίου...

      τι θα κάνει ρε παιδιά αυτός; θα στήσει τις εξέδρες και τα μικρόφωνα; ακου Τεχνικός Σύμβουλος Συνεδρίου...

      ε ρε Έβερτ που θα γίνεις Σαμαρά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 10:53:19

      ΝΜ και οι λοιποί, με αυτά που λέτε δυναμιτίζετε την ενότητα. Δεν μπορείτε να αμφισβητείτε τις επιλογές του Προέδρου. Επιτέλους, πείτε μας τι θέλετε. Να κανόνιζε οι Ντόρα ποιοι θα μπουν και ποιοι όχι στην οργανωτική επιτροπή; Αν ήταν η ίδια Πρέδρος, θα ρωτούσε το Σαμαρά;

      Ας το καταλάβει ότι έχασε την εκλογή ακριβώς λόγω αυτής της νοοτροπίας: επειδή θεωρούσε το κόμμα (και τη χώρα) τσιφλίκι της. Δεν είναι και ποτέ δεν ήταν. Σταματήστε τον υπονομευτικό λόγο.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 12:15:44

      @ επώνυμος

      δε μπορώ να έχω διαφορετική άποψη; τι λες καλέ μου φίλε. που το είδες αυτό γραμμένο; αυτά συμβάινουν σε προσωποπαγή κόμματα του 3-4% (το πιασες το υπονούμενο).

      μα εγώ κάνω ότι έκανε ο Σαμαράς το 93. έχω διαφορετική άποψη και την εκφράζω. σκέφτηκε εκείνος αν μας στενοχώρησε (τους ΝΔκράτες εννοώ και δεν είμαι οπαδός του δρακουμέλ) τιμωρόντας μας σε 10 χρόνια αντιπολίτευση; πλάκα κάνεις;

      είναι σαφές ότι ο σαμαράς δε νομιμοποιείται να κάνει διαγραφές για αντίθετη άποψη. απλά και μόνο επειδή αυτός την είχε κάνει σημαία του.

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 12:15:54

      Μην τσιμπάτε παιδιά. Ο ΝΜ είναι βαλτός πασόκος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 12:25:12

      Δηλαδή συμφωνείς με αυτό που έκανε ο Σαμαράς το 1993. Άρα, τι πρόβλημα έχεις τότε με το Σαμαρά;

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:17:13

      @ μας δουλεύουν

      μήπως είσαι εσυ πασοκος;

      εγω είμαι μέλος απο την εποχή ράλλη. χωρις διαλέιμματα.

      αμα δε σου αρε΄σουν αυτά που λεω απλά διαφώνησε. και τα χέρια πάνω στο τραπέζι.

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:40:41

      @ΝΜ,
      Η απάντησή σπυ επιβεβαιώνει ακριβώς αυτό που έλεγα νωρίτερα.
      Έλα, βρε μεγάλε, σας είχα για πιό πονηρούς εκεί στην Ιπποκράτους.
      Όσο για αυτό με το τραπέζι τό έχεις ξαναπεί, προφανώς το θέμα το έχεις ψηλά στην agenda των χόμπυ σου !
      Χαιρετσιμούς και στην κολλητή σας τη Θοδωρούλα, έμαθα το ξανάρχισε το τσιγάρο.
      Όχι κορίτσι μου, μην το κάνεις αυτό, έτσι όπως πάς θα σταφιδιάσεις εντελώς!

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:55:53

      του λόγου είσαι σπίρτο που λέει και ταινία...

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 14:44:17

      ΝΜ, μαζοχιστής είσαι ή σου αρέσει να σε κράζουν, γενικώς;
      Δεν βλέπεις ότι είσαι μία μικρή μειοψηφία στη Ν.Δ., σαν τη Ντόρα-μας έπιασε-μια-μπόρα-μια-καταιγίδα;
      Άντε παιδάκι μου στο Ντεφριτέζους να κλαίτε μαζί τη δυστυχία σας.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 14:46:55

      @ κοψοχέρης

      να υποθέσω το χέρι το έκοψες απο την πολλή χρήση;

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 15:27:10

      @ NM,
      Ότι και να υποθέσεις, δεν αφορά τους νοήμονες ανθρώπους.
      Έχεις χάσει επεισόδια κούκλα μου!

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 15:38:12

      Όταν ο ΚΚ έτρεχε προεκλογικά τον Σεπτέμβριο αυτή μάζευε υπογραφές για την εκλογή της ως αρχηγός.
      Αυτό θα πει εντιμότητα και αγάπη για το κόμμα!!

    • Quicky avatar
      Quicky @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 19:48:28

      Δεν είμαστε,κανείς δεν είναι.Μόνο ΕΣΥ είσαι.!Εμείς είμαστε κρυφοπασόκοι.Φανταστικέ μου Νεοδημοκράτη!

  11. Γ.Μ.Π. avatar
    Γ.Μ.Π. 04/02/2010 00:57:34

    ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΡΕΤΤΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΗΤΣΟΤΑΚΙΣΜΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ....
    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΝΗΣΙΑ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΣΑ ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΣ ΟΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ?

    • Διοκλητιανός avatar
      Διοκλητιανός @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 01:23:16

      Καλλίτερα παπάκι...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 01:25:40

      Ο αντιμητσοτακισμός ειναι ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ..Απόβλητη οικογένεια..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 10:25:29

      Αν και δεν ψήφιζα τότε, σίγουρα κι εγώ ΝΔ θα ψήφιζα, γιατί σε αντίθεση με κάποιους ντορολάγνους στασιαστές είμαι πάνω από όλα ΝΔίτης...

    • loretta avatar
      loretta @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 16:55:21

      Γ.Μ.Π

      Εγω στην θεση σου δεν θα με προκαλουσα...διοτι στομα εχω και μιλια δεν εχω για τον ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ.

      Λοιπον ο ΔΡΑΚΟΣ και η ΝΤΟΡΑ δεν ειναι του γουστου μου και ποτε δεν ηταν και εχω πολυ προσωπικη αποψη επαυτου οκ??

      εσυ τωρα εχεις το δικαιωμα να τους επιλεγεις εγω ουτε να τους βλεπω ζωγραφιστους δεν θελω...!!

      και σε πληροφορω οτι ειμαι ΝΔ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΟΝΝΕΔΙΤΙΣΑ !!


      Γιαυτο οπως θα ελεγε και η ΘΕΟΔΩΡΑ σε αψογα γαλλικα FAITE MOI la ΧΑΡ κοινως κανε μας την χαρη!!!

  12. artemis avatar
    artemis 04/02/2010 01:19:59

    Καποιοι προσπαθουν να κανουν το μαυρο ασπρο. Ηρθε ο μητσοτακης στη ΝΔ αλλα δεν εφυγε ποτε ουτε εριξε την ΝΔ. Αλλοι φευγουν την ανοιξη και γυριζουν το φθινοπωρο

    • man8os avatar
      man8os @ artemis 04/02/2010 01:26:59

      Αυτο ειναι το καλιτερο.Αυτοι μπορουν να φερουν την ανοιξη. Ο Μητσοτακης μονο τον χειμωνα.

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ artemis 04/02/2010 02:09:18

      κοίτα ρε που θα μας βγεί και ο αρχιαποστάτης τιμητής..

      αδελφέ καλύτερα να αλλάξεις άλογο,αυτό μάλλον ψόφησε.

    • salonica_4_ever avatar
      salonica_4_ever @ artemis 04/02/2010 03:03:45

      Σε σχέση με τη ΝΔ, τι είδους αποστάτης είναι ο Μητσοτάκης;;; Ποιός τόλμησε και τα έβαλε με τον Ανδρέα;;; Ποιός πήρε 47% για τη ΝΔ το '90;;; Αυτά για τον Μητσοτάκη... Η δε Ντόρα, καλή ήταν μόνο όταν "έσκιζε" τους Πασόκους στα τηλεοπτικά παράθυρα, όταν έκανε ρεκόρ στον Δήμο Αθηναίων με 61%, ΧΩΡΙΣ να "παραδώσει" κομματική ταυτότητα που ήταν και της μόδας τότε, διατυμπανίζοντας ότι ειναι περήφανη ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΣΑ... Δεν αμφισβήτησε ούτε μια στιγμή την "ιερή αγελάδα" Κώστα Καραμανλή και τον στήριξε υπέρ το δέον μέχρι τέλους... Άντε τραβάτε να απλώσετε κανένα τραχανά ρε που θα μιλήσετε έτσι για Μητσοτάκη και Ντόρα... Προσπαθώ να βρώ πολιτικά επιχειρήματα σ' όλα αυτά που λέτε και είναι ΟΛΑ μπούρδες που δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική...

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ artemis 04/02/2010 07:37:22

      salonica_4_ever,
      ωραίο nick βρήκες βρε κούλη, αλλά λίγο μακρύ.
      ΥΓ. Όταν αντιγράφεις τα δελτία τύπου της Θοδώρας άλλαξε και καμμιά φράση γιατί καρφώνεσαι.

  13. Γ.Μ.Π. avatar
    Γ.Μ.Π. 04/02/2010 01:38:39

    ΟΨΙΜΟΙ ΝΕΟΚΟΠΟΙ ΛΑΙΚΟΔΕΞΙΟΙ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ! Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΝΔ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ (Η ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΗΓΕΣΙΑ, ΘΥΜΑΣΤΕ??), Ο ΕΒΕΡΤ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΕ ΟΤΑΝ ΟΙ ΝΕΟΦΕΡΤΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΑΝ (ΤΟ 1993, ΤΟ 1995, ΤΟ 2000 ΚΛΠ ΚΛΠ).

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 12:21:57

      Εάν μας λές ότι η ψυχή της Ν.Δ. είναι ο ¨Εβερτ δεν είναι τυχαίο που με τα παλιά στελέχη καταντήσαμε εδώ που καταντήσαμε.
      Άσε λοιπόν τις ψυχές ήσυχες, είναι υποκειμενικά αυτά τα πράγματα, αφορούν το μακρινί παρελθόν.
      Και σε τελική ανάλυση και έτσι να είναι (που δεν είναι) μπορεί η ψυχή του Παναθηναϊκού να είναι ο Δομάζος και ο Αντωνιάδης αλλά βάλτους σήμερα να παίξουν εναντίον του Ολυμπιακού και δεν θα προλαβαίνουμε να μετράμε τα γκολάκια που θα τρώμε.
      grow up.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 12:28:39

      Μπορεί ο Έβερτ να μην είναι η ψυχή της ΝΔ, είναι όμως σίγουρα η ψυχή της Καρδίτσας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:40:08

      Ποιος "Εθνάρχης"; Ακόμη τρως το κουτόχορτο ότι ήταν "Εθνάρχης"; Ο άνθρωπος που πούλησε τρεις φορές την ελληνική Κύπρο, δεν μπορεί να ονομάζεται "Εθνάρχης". Μία το 1959, μία το 1974 και μία το 1977, με την αποδοχή της διζωνικής.

      Ένας άνθρωπος του παλατιού και των ξένων ήταν κι αυτός. Μην υπερβάλλουμε. Καλύτερος από άλλους, αλλά υποχείριο των ξένων κι αυτός.

    • man8os avatar
      man8os @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:43:57

      Ηταν ο καλυτερος που υπηρχε. Εχει κερδισει τον τιτλο του με το δακρυ του για την Μακεδονια.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:49:02

      Και επειτα αμφισβητειται το ποιος ειναι Νεα Δημοκρατια και ποιος οχι.
      Λοιπον το μαγαζι αυτο που λεγεται Νεα Δημοκρατια εχει ιδρυθει απο το συγκεκριμενο που ηταν μεγαλος πολιτικος -το εθναρχης δεν με ενδιαφερει- επειδη ειχε σλογκαν Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΣΗ.
      Αν δε σας γουσταρει το δογμα Καραμναλη Α΄να πατε στο ΚΚΕ ή οπου αλλου θελετε.
      Η αν τολματε αλλαξτε το στο συνεδριο του Ιουνιου -για να δουμε.

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:55:23

      @ Γ.Μ.Π.,
      Μην λές ακακίες στην ηλικία σου.
      Δεν έχασε ο Σαμράς το 2009, η παρέα της Ντορούλας, που είχε περικυκώσει την ψυχούλα τον Κ.Κ. έχασε.
      Να σου θυμίσω ποιοί τάχθηκαν (άμεσα ή έμμεσα) με την ξεπεσμένη αυτοκράτειρα Θοδώρα;
      Μεϊμαράκης, Πάκης-Παπάκης, Παπαθανασίου, Μεϊμαράκης, Μαριέτα, Μαγγίνας, Δούκας, Βουλγαράκης, Σουφλιάς, Βαληνάκης, Κασσίμης, Ντινόπουλος, Γιακουμάτος, Έβερτ, Κοντός, Κιλτίδης, Ο.Κεφαλογιάννη, Καλατζάκου, Φάνη-Πάλλη, Αρούλης και ένα σωρό άλλα μέλη των τζακιών που μας κατάντησαν από λαϊκό κόμμα να γίνουμε κόμμα της αριστοκρατίας και του Κολονακίου.
      Με τον Πρόεδρο πήγαν μόνο ο Παναγιωτόπουλος και ο Μαρκόπουλος, α ναί και κάποιος άλλος, που είναι όμως και ο ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ.
      Ο λαός.
      Μαθήματα λαικής δημοκρατίας έδωσαων οι νεοδημοκράτες και κέρδισαν την ολιγαρχία κατά κράτος.
      Ποιός έχασε λοιπόν της εκλογές, ο Αντώνης ή η Θοδώρα;
      Καλό είναι να σκεπτόμαστε πρώτα πριν πετάξουμε ΤΕΤΟΙΕΣ μπαρούφες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 13:59:26

      Καλά, μην κάνεις έτσι. Θα σου κόψει δηλαδή το μισθό η πρεσβεία αν το αλλάξει το συνέδριο του Ιουνίου; Αν το αποφασίσει η πλειοψηφία και δεν σου αρέσει, σήκω και φύγε. Η Ελλάδα πάντως ανήκει στους Έλληνες. Και είναι να της παίρνει τη μισή Κύπρο, να αμφισβητεί το Αιγαίο, τη Θράκη, τη Μακεδονία, ίσως την Ήπειρο, αν αρχίζει η Αγγλία, εκτός από την Κρήτη, μέχρι και στην Κέρκυρα να φτιάχνει αυτονομισμό και αν κάνουν "εξέγερση" κατά του πεδίου βολής στη Φλώρινα οι Σκοπιανοί πράκτορες αμέσως μετά από επίσκεψη "αξιωματούχου του ΟΗΕ για τις μειονότητες", τότε, αν μας τα κάνει όλα αυτά η Δύση, ποιος ο λόγος να επιμένουμε ότι "ανήκομεν εις την Δύσιν";

      Μη χαλιέσαι λοιπόν.

      Και όσο για το δάκρυ, Μάνθο, ίσως τότε δεν είχες γεννηθεί σχεδόν, αλλά η αποπομπή Σαμαρά ξέρεις έγινε με προτροπή του Καραμανλή, ακριβώς όταν στις 13 Απριλίου 1992 είπε ο Σαμαράς στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, μεταξύ άλλων, και στον Καραμανλή, να κάνει δήλωση για τη Μακεδονία. Ο "Εθνάρχης" θίχτηκε που του είπε ο "μικρός" τι να κάνει του είπε "πέρασε έξω που θα μου πεις εσύ τι θα κάνω" και μόλις βγήκε είπε στο Μητσοτάκη "διώξτον". 28 Απριλίου 1992, 15 μέρες μετά την αποπομπή, έγινε η γνωστή δήλωση με το "δάκρυ". Ακριβώς όπως το είχει ζητήσει ο Σαμαράς. Μα τότε Εθνάρχα μου, γιατί είπατε εκείνο το "διώξτον";

    • man8os avatar
      man8os @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 14:02:25

      Αυτα εγω δεν τα γνωριζω. Ειδα στο γιουτουμπ το βιντεο με το δακρυ, και εχω δει και την συνεντευξη του Σαμαρα για το Σκοπιανο στον Παπαχελα. Τα υπολοιπα δεν μπορω να τα ερμηνευσω.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 14:05:25

      Ελπιζω να μην το ειπε γιατι εμαθε για καποιο σχεδιο "λαβιδα" που κυκλοφορουσε για διαμελισμο των Σκοπιων μαζι με το Μιλοσεβιτς πραγμα που αν επιχειρειτο θα οδηγουσε σε επεμβαση της Τουρκιας με προσχημα την εδαφικη ακεραιοτητα της "Μακεδονιας" και θα μεναμε με 2-3 νησια λιγοτερα,πραγμα ομως που θα αποδιδονταν παλι σε σατανικο σχεδιο των ξενων και οχι σε μαλακια δικη μας οπως το κυπριακο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 14:10:22

      Τι σχέση έχει αυτό;

      Πονηρούλη, πας σιγά σιγά πάλι να την περάσεις την προπαγάνδα σου για την Κύπρο ότι τάχατες φταίμε μόνον εμείς. Φταίμε και εμείς, αλλά κυρίως επειδή ακούσαμε τους Αμερικανούς και συνάψαμε την προδοτική εκεχειρία της 22ας Ιουλίου. Φταίμε γιατί δεν κάναμε ελληνοτουρκικό πόλεμο. Φταίμε γιατί φωνάξαμε τα υποβρύχια πίσω. Και φταίμε γιατί αφήνουμε το συλλογικό μας υποσυνείδητο να ανέχεται την κατοχή ελληνικού εδάφους.

      Μα πιο πολύ φταίμει γιατί έχουμε αφήσει να κυριαρχούν απόψεις σαν τις δικές σου χωρίς στοιχειώδη νοητική αντίσταση.

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 14:22:27

      ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΨΔΝ "ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ" ΒΛΕΠΩ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΒΡΕΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΙ. ΟΥΣΤ..........

    • socrates avatar
      socrates @ Γ.Μ.Π. 04/02/2010 14:52:49

      Ευτυχώς που υπάρχουν τυπάκια σαν τον Γ.Μ.Π. για να επιβεβαιώνουμε πόσο δίκιο είχαμε που ξαποστείλαμε την Αγία Οικογένεια για πάντα από τη Νέα Δημοκρατία.

  14. Άφατος avatar
    Άφατος 04/02/2010 02:27:17

    Μπούρας θεός.

  15. hrisos avatar
    hrisos 04/02/2010 02:27:27

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΟΚΟΠΟΙ ΣΤΗΝ ΝΔ .ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΔΩΣΕ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟΥΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ .ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ .ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ Η ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ;ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΝΤΟΡΑ .ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣΗΜΟ ΤΟΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ .ΕΓΩ ΕΙΜΟΥΝ ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ ΕΠΙ ΑΒΕΡΩΦ ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΕΟΚΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ .

    • Farmakis avatar
      Farmakis @ hrisos 04/02/2010 04:15:11

      Απιστευτο μπαχαλο στην ΝουΔου διαπιστωνω, ο ενας δεν χωνευει τον αλλο. Μητσοτακικοι (μπρρρρ) εναντιον σαμαρικων (μπρρραβο). Αυτη η παραταξη εχει καταρα ρε παιδι μου να χωριζει την χωρα στα δυο. Τωρα χωρισε και τον ...εαυτο της στα δυο ή μηπως στα τρια; (βλεπε Καρατζαφερης). Αντε παιδια με το καλο και σε περισσοτερα κοματια ή άει στα κοματια. Να ψηφιζουν ρε μεγαλε, αφου τους κουβαλησε ο νυν αρχηγος σας το '90 και ζουν εδω να ψηφιζουν.
      Σταυρους εχει στα νεκροταφεια μεγαλε, πηγαινε και απολαυσε τους.

      ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ επι Αβερωφ ε; Κι ακομα δεν εβαλες μυαλο;
      Κατι τετοια εβλεπε ο Εβερτ και επαθε εγκεφαλικο, τον πηρατε στο λαιμο σας.

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ hrisos 04/02/2010 07:45:20

      Φαρμάκη, τί έγινε;
      Γιορτάζεις αυτό τον καιρό από τα φαρμάκια που ποτίζει τον ελληνικό λαό ο γιός της κυρίας τσάντ;
      Στα πάνω σου είσαι μεγάλε.
      Φαρμάκι, υποκρισία και ψέμματα, διαχρονικό σήμα κατατεθέν μίας παράταξης που κατάφερε μέσα σε 20 χρόνια να διαβρώσει και να καταχρεώσει την Ελληνική κοινωνία.
      Φέτος ήλθε η ώρα να βάλτε και την τελευταία πινελιά.
      Μπράβο, είστε καλοί.
      Είστε πολύ καλοί.

  16. Farmakis avatar
    Farmakis 04/02/2010 04:35:23

    Να σας θυμισω και ενα καλο που εκανε ο Μητσοτακης (μπρρρρρ) οταν ηταν υπουργος συντονισμου επι κυβερνησεως Γ.Ραλλη το 1978. Το νομο περι εξοικονομησης ενεργειας, με αποτελεσμα τα παντα να κλεινουν στις 2:00.
    Εξ αυτου του γεγονοτος γεμιζαν ολα τα ταβερνακια και τα ρεμπεταδικα με οικογενειες καθημερινα και οχι οπως τωρα Παρασκευη και Σαββατο. Χιλιαδες νεοι ειχαν βρει εργασια σαν μουσικοι, σερβιτοροι, μπαρμαν, λουλουδουδες κ.λ.π. Αλλά τετοιος σκατοψυχος που ειναι ο Μητσοτακης (ξανα μπρρρρ) οταν εγινε κατα λαθος πρωθυπουργος το '90 και ειδε οτι ο λαος περναγε καλα αναιρεσε τον νομο αυτο. Κατι πηγε να κανει ο Παπαθεμελης μετα, αλλά στην δινη του εκσυγχρονιστικου νεοφιλελευθερου Πασοκ που να αντεξει ο κακομοιρης. Η αποφαση του Μητσοτακαρου εχει τα σημερινα αθλια αποτελεσματα
    στην νυχτερινη εργασια, με μουσικους να κανουν μονο 30-40 νυχτοκαματα τον χρονο, με σερβιτορους και λουλουδουδες να δουλευουν για 50€, ασε ποσοι απο αυτους εγκατελειψαν το επαγγελμα.

    • salonica_4_ever avatar
      salonica_4_ever @ Farmakis 04/02/2010 05:16:00

      ΤΟ 1978 ήμασταν ακόμα επι κυβερνήσεως Κ. Καραμανλή. ο Ράλλης ανέλαβε το 1980. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...

    • Farmakis avatar
      Farmakis @ Farmakis 04/02/2010 05:43:09

      Δικηο εχεις, μου διεφυγε.

  17. xaroylhs avatar
    xaroylhs 04/02/2010 07:50:38

    ΓΜΠ ποιούς εννοείς ξενόφερτους; γιατί εγώ ξέρω ξενόφερτους που ήλθαν το 79 και σιγά σιγά θέλησαν να διώξουν εμάς τους παληούς.Μήπως εννοείς ξενόφερτο τον Σαμαρά ! Γιατί Μεγάλε Παίζεις με την αλήθεια;

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ xaroylhs 04/02/2010 11:02:02

      ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΥΣ ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑΝ ΤΗ ΝΔ ΑΠΟ ΤΟ 1993 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΛΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΗΚΕ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ Ο ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ ΣΥΧΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ (ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΦΕΡΕΛΠΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΗΓΑΙΝΟΗΡΘΕ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 11:11:42

      Ξενόφερτοι είναι αυτό που λέει η λέξη: οι ξενόφερτοι. Αυτοί που ήρθαν από αλλού. Όχι αυτοί που ήταν από τα σπλάχνα της παράταξης, που υποδέχθηκαν μετά βαϊων και κλάδων του ξενόφερτους το 1984, τους έκαναν αρχηγούς, για να αντιμετωπίσουν μετά την αχαριστία και την εκδίωξη και να ευνοηθούν τελικά αναστήματα τύπου Έβερτ.

      Τέλος πάντων, αν δεν σας αρέσει παιδιά φτιάξτε άλλο κόμμα. Να πείθατε τα πλήθη να σας ψηφίσουν. Δεν σας ψήφισαν και τώρα μην ζητάτε τα ρέστα. Οι 306.000 σας, το μάξιμουμ που έπεισε ποτέ ΑΤΟΜΙΚΑ κάποιος από το Μητσοτακέικο χωρίς την κληρονομιά της σφραγίδας ΝΔ και με υπερπροβολή από όλα τα μέσα, με δαπάνη τεράστιων κεφαλαίων, είναι ήδη παρελθόν για εσάς. Όσοι σας ενδιαφέρει η πολιτική μετανοήστε νωρίς και ελάτε να προσπέσετε στα πόδια του νέου αρχηγού, όπως τόσοι και τόσοι πρώην συναγωνιστές σας. Είναι μεγαλόψυχος και τους δέχεται όλους. Δεν βλέπεις το Μεϊμαράκη που τον δέχτηκε; Κάνε κι εσύ το ίδιο και θα σταματήσεις τη γκρίνια. Μην τους πιστεύεις πια, η δύναμή τους και η αξιοπιστία τους μηδενίστηκε.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ xaroylhs 04/02/2010 11:16:49

      ΓΜΠ μάλλον δεν εχεις ιδέα από την ιστορία της ΝΔ. Ο Σαμαράς είναι σαρξ εκ της σαρκός της παράταξης. Οι Μητσοτάκηδες πάντα θεωρούνταν -και ορθώς- σόγαμπροι μέσα στην παράταξη. Ο Μητσοτα΄κης ήταν μέχρι το 1978 ο μεγαλύτερος υβριστής του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ιδιαίτερα κατά την περίοδο 1955-1963 που κυβέρνησε η ΕΡΕ και άλλαξε όλη η Ελλάδα από τα δημόσια έργα, την εκβιομηχάνιση του τόπου και την ετήσια οικονομική ανάπτυξη του 7%! Ο Μητσοτάκης ακόμη και σήμερα στα 92 του έχει συμπλέγματα κατωτερότητας απέναντι στον Εθνάρχη. Μιλάει για εκείνον και στραβ΄΄ωνει η μούρη του. Όσο για την κοράκλα του, την επόμενη της ήττας ο Σαμαράς της πρότεινε τον τομέα της Παιδείας και πολιτισμού. Η κυρία αρνήθηκε, θεωρώντας πως ήταν λίγο για τα τεράστια (!!) προσόντα της. Η γεροντομπεμπέκα γέρασε και ακόμα δεν έμαθε αυτό που λέει ο σοφός λαός μας: 'Το γινάτι βγάζει μάτι'! Στο καλό κοπελάρα μου (λέμε τώρα)!

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ xaroylhs 04/02/2010 11:43:17

      ΤΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΑΡΧΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΛΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΗ, ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΑΝΤΙΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ (Π.Χ. ΠΟΛΑ, ΚΕΠ). ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ: ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 11:45:29

      Τώρα που θα φύγετε εσείς μόλις κάνει το νέο κόμμα η Ντορούλα, τι θα είστε, δεν θα είστε προδότες; Και τώρα που υπονομεύετε το νέο αρχηγό, που καλός-κακός, αυτόν ψηφίσαμε, τι να κάνουμε, δεν είστε πάλι υπονομευτές και προδότες της παράταξης;

      Και κόψε τα κεφαλαία, αν γίνεται, δεν διαβάζονται.

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ xaroylhs 04/02/2010 12:06:06

      ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΠΩΝΥΜΕ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Η ΝΤΟΡΟΥΛΑ. ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΔ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΞΕΦΤΥΛΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΛΙΓΩΝ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 12:14:35

      Σε παραπέμπω σε αυτά που λέω στον Wolf παρακάτω.

      Δηλαδή εσύ μας λες ότι δεν θα φύγεις από τη ΝΔ αν φύγει η Ντόρα. Εντάξει.

      Πες μου τώρα, συμφωνείς με το "δεν σχολιάζω δηλώσεις άλλων"; Τι θα έπρεπε να κάνει μετά από αυτό ο Σαμαράς, όταν αυτό ήταν η απάντησή της στο "την θέλω στην πρώτη γραμμή";

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ xaroylhs 04/02/2010 12:23:16

      ΓΜΠ ασφαλώς και θα σου κάνω μαθήματα. Τόσο σε σενα όσο και σε όσους μιλάνε ακόμη για προδότες κοιτώντας προς τον Σαμαρά. Οι πραγματικοί προδότες τόσο της παράταξης όσο και της πατρίδας είναι σε συγκεκριμένη πολιτική οικογένεια. Να διαβάσεις ξανα τη σύγχρονη πολιτική ιστορία. Έχεις πάρα πολλά κενά..

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ xaroylhs 04/02/2010 12:25:53

      Το κορίτσι αυτό πρέπει να απομακρυνθεί όσο πιό γρήγορα και άκομψα γίνεται, όχι μόνο γιατί προσπαθεί να φθείρει την ενότητα της παράταξης αλλά ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ για παραδειγματισμό.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 12:30:26

      Καλό θα ήταν κι αυτό που προτείνεις, αλλά νομίζω ότι ο τρόπος που ακολουθεί ο Αντώνης θα τον κάνει τελικά να κερδίσει ακόμη και τους πλέον δύσπιστους.

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ xaroylhs 04/02/2010 12:55:54

      ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΟΣΟ ΛΙΓΟΙ, ΚΑΚΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΗΛΩΣΗ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ ΤΟ 1993? ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗ ΝΔ ΟΥΤΕ ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΟΤΑΝ ΜΑΥΡΙΣΕ Ο ΛΑΟΣ?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 13:28:12

      Το 1993 ψήφισα Νέα Δημοκρατία. Από τις λίγες φορές στη ζωή μου που ψήφισα ΝΔ. Με είχε πείσει βλέπεις ο Μητσοτάκης κι εμένα τότε. Κατά τα άλλα, ξεκολλήστε από το τι έγινε τότε. Τα λέγατε πριν τις 29 Νοεμβρίου και σας γύρισαν μπούμεραγκ, ακόμη να το καταλάβετε;

      Ο Σαμαράς είχε θανάσιμο εχθρό στη ΝΔ τον Έβερτ, που αν έμενε ο Σαμαράς στη ΝΔ δεν έβλεπε αρχηγία με τίποτα. Αντιθέτως, αμέσως μετά την εκλογή Καραμανλή, ο Σαμαράς άρχισε να είναι θετικός στην επιστροφή του στη ΝΔ, πράγμα όμως που εμπόδιζαν οι Μητσοτάκηδες.

      Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το θέμα μπορείς να βρεις σε αυτήν εδώ την πολύ ενημερωμένη σελίδα, την οποία σου έδειξαν οι εργοδότες σου κάπως αργά, οπότε λογικό είναι να έχεις όψιμες απορίες:

      http://www.antinews.gr/?p=21134

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ xaroylhs 04/02/2010 13:36:30

      ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ???

    • man8os avatar
      man8os @ xaroylhs 04/02/2010 13:40:01

      ΓΜΠ,
      ΠΗΓΑΙΝΕ ΡΩΤΑ ΤΟΝ! ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 13:42:20

      Ποιο είναι το "δεύτερο" ερώτημα. Σου απάντησα και στα δύο. Επέστρεψε όταν ήρθε ο Καραμανλής και όταν το "επέτρεψαν" οι Μητσοτάκηδες. Έτσι κι αλλιώς, όποιος φεύγει από το μαντρί τον τρώει ο λύκος, αυτό ίσχυσε και για το Σαμαρά. Ήταν εξαρχής λάθος η ίδρυση της ΠολΑν. Αυτό δεν μεταβάλλει την αξία του ανδρός και την απαξία των Μητσοτάκηδων.

      Ακόμη να σας περάσει το κάζο της 29ης Νοεμβρίου. Και πού είστε ακόμα.

      Και σταμάτα να γράφεις με κεφαλαία. Είναι πολύ ενοχλητικό.

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ xaroylhs 04/02/2010 13:51:09

      ΤΟ ΚΑΖΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΘΕΙ Η ΝΔ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ - ΜΟΥΤΖΧΕΝΤΙΝ ΤΗΣ ΠΟΛΑΝ-ΚΕΠ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΗΣΑΝ ΘΕΟΡΑΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΤΕ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ ΤΗ ΝΔ, ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΔΙΑ ΠΟΛΑΝ-ΚΕΠ.... ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΧΤΙΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ Η .... ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΕΧΝΗ ΚΟΣΚΙΝΟ?????

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 13:53:37

      Για πες μας τώρα εσύ τι ψήφισες στις 4 Οκτωβρίου του 2009.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ xaroylhs 04/02/2010 14:02:11

      Η Ντόρα ήταν η πιο αποτυχημένη επιλογή Καραμανλή για το ΥΠΕΞ. Έφυγε ο σοβαρός και έμπειρος Πέτρος Μολυβιάτης και ήρθε αυτή να διορίσει στο Υπουργείο το γιόκα της, να δημιουργήσει τριβές στους έμπειρους διπλωμάτες, να τρέχει πίσω από την Κοντολίζα και τη Χίλαρυ για να προσπαθεί να δικαιολογήσει στα αφεντικά των ΗΠΑ τα ανοίγματα Καραμανλή στη Ρωσία, κλπ. Δεν ήταν απλώς κακή υπουργος (ούτε η πρώτη θα ήταν, ούτε η τελευταία). Η Μητσοτάκαινα υπήρξε επικύνδινη για τα εθνικά συμφέροντα. ήταν λάθος επιλογή του Καραμανλή (βέβαια δεν ξέρω αν εκπλήρωνε γραμμάτια). Η Ντόρα θα ήταν καλή για υπουργός τουρισμού. Με τα αληθινά και γλυκά της χαμόγελα (μπρρρ) θα δελέαζε τους τουρίστες να επισκεφθούν την ωραία χώρα μας.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ xaroylhs 04/02/2010 14:09:48

      Ναι,ολες τις επιτυχιες την ειχε μονος του ο Καραμανλης και ολες τις αποτυχιες (ποιες αραγε)η Ντορα.Και τη συμφωνια για την υφαλοκρηπιδα με την Αλβανια που θελουν να ακυρωσουν τωρα μονος του ο Καραμανλης την πετυχε και η Ντορα κατα βαθος ηθελε να μην υπογραφει.

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ xaroylhs 04/02/2010 14:13:21

      Για να φύγει κάποιος από τη Ν.Δ. πρέπει πρώτα να είναι Ν.Δ.
      Εσύ είσαι πασόκος-προβοκάτορας, μπάμ κάνεις αδελφάκι μου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 14:15:36

      Όπως ακριβώς το λες, Ψυχραιμιάκο. Όλες τις επιτυχίες ο Καραμανλής και τις αποτυχίες αυτή. Ας πούμε την προσγείωση του αεροσκάφους της "Δημοκρατίας της Μακεδονίας" στην Κέρκυρα, τη δήλωση υπέρ της αντιπυραυλικής ασπίδας, τις συνομιλίες για το Σκοπιανό και τις υποχωρήσεις από την "κόκκινη γραμμή" του Βουκουρεστίου που αποκάλυψε το Έθνος (ξέρεις, εκείνο του εκδότη της μεγάλης σοβιετικής εγκυκλοπαίδιας) την επομένη Κυριακή μετά τις εσωκομματικές, και άλλα πολλά, ως ουκ έστιν αριθμός.

      Καλά που φρέναρε ο Καραμανλής στα πιο σημαντικά.

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ xaroylhs 04/02/2010 14:25:09

      ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΩΝΥΜΕ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xaroylhs 04/02/2010 14:26:53

      Πάλι καλά που δεν ψήφισες ότι και η αφεντικίνα σου.

      Και άσε βρε αδερφέ αυτά τα κεφαλαία. Πραγματικά σου λέω, διαβάζεται καλύτερα το κείμενο χωρίς κεφαλαία.

  18. Eleutheros avatar
    Eleutheros 04/02/2010 09:47:36

    Το πολιτικο συστημα της Ελλαδος, απο τη Μεταπολιτευση στο 1960

    "Νεα ΕΡΕ"-Σαμαρας Α.(σε λιγο)

    "Νεα Ενωση Κεντρου"- Μπακογιαννη Ν. (Μετα απο 4-8 το πολυ χρονια)

    "Νεα ΕΔΑ"- Τσιπρας Α.(αγνωστο ακομα το ποτε)

    Για τον τεως Βασιλεα των Ελληνων, Κωνσταντινο δεν ξερουμε ακομα τι θα γινει...

    • Kώστας avatar
      Kώστας @ Eleutheros 04/02/2010 12:50:43

      Oχι και Νεα Ενωση Κεντρου, η κα.Μπακογιάννη-Μητσοτάκη.
      Νέο ΦΙΔΗΚ(=το κόμμα που ιδρυσαν οι αποστάτες το 1965)ναι, αλλά όχι και Ενωση Κέντρου, οι ολετήρες του Κέντρου...
      Νέο ΦΙΔΗΚ να κάνει η κα. Μπακογιάννη με Μάνο, Ανδριανόπουλο,Κασσίμη και λοιπούς. Να πάρουνε ένα 2%, όσο και το Κόμμα Νεοφιλελευθέρων του Μητσοτάκη το 1977 και μετά να δούμε ποιός θα γελάσει καλύτερα. Αλλά η κυρία είναι αρκετά έξυπνη για να κάνει τετοιο σάλτο μορτάλε. Θα προτιμήσει το ροκάνισμα. Μέχρι να καταλάβει πως δεν την παίρνει ούτε αυτό. Γιατί κανείς δεν ασχολείται πλέον μαζί της, ούτε και της δίενι κανείς σημασία.

  19. alejandro avatar
    alejandro 04/02/2010 10:45:27

    ΒΡΕ βρε βρε...Μετα τους γραφικους τυπου τιραμολα, που μετα το ξεβρακωμα του φακτορα, εφυγαν για αλλες πολιτειες (στο καλο και προσοχη στις ip) εχουμε τωρα τους υποστηρικτες του Μητσοτακεικου.
    Προφανως δεν εμαθαν τιποτα απο το καζο του Νοεμβριου. Μητσοτακης? Γελαει ο κοσμος. Τι δουλεια ειχε και εχει ο βρυκολακας με τη ΝΔ? Καμμια.
    Νομιζει οτι το κομμα ειναι τσιφλικι του αλλα κουνια που τον κουναγε. Το ιδιο και η Ντορουλα. Μολις εφαγε τα μουτρα της την εκανε με ελαφρα πηδηματακια. Η ιδια δεν ελεγε οτι ειναι στρατιωτης της ΝΔ? Αληθεια?Ποτε ακριβως εγινε αυτο?
    Οταν μετα την εκλογη του Σαμαρα, σνομπαρε ΟΛΕΣ του τις προτασεις και τωρα επειδη δεν θα εχει δικους της στο συνεδριο ζηταει τα ρεστα?
    Στο καλο....

  20. Wolf avatar
    Wolf 04/02/2010 11:59:07

    Η κα Μπακογιάννη -αν δεν κανω λάθος- έχει κληθεί από τον Πρόεδρο της ΝΔ, δυο φορές και έχει αποφυγει επιμελώς να συνδράμει στην "αναστήλωση" του κόμματος και στο νεο ξεκινημα της παράταξης.
    Ερώτηση: τώρα τι ακριβώς μας λέει, ότι δεν ειναι στη σωστή κατεύθυνση ο ορισμός της οργανωτικής επιτροπής του συνεδρίου?
    Τι στιγμή που η ίδια έθεσε τον εαυτό της εκτός, ζητά να μπουν οι απο κάτω της? Ο παραλογισμός στο μεγαλείο του.
    Τα έχουμε χάσει, τελειώς σ αυτή τη χώρα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Wolf 04/02/2010 12:02:07

      Σωστά. Και να σκεφτούμε και το άλλο. Όταν ο Σαμαράς είπε "τη θέλω στην πρώτη γραμμή" και τη ρώτησαν "πώς σχολιάζετε", η απάντησή της ήταν "δεν σχολιάζω δηλώσεις άλλων". "Άλλων"!

      Τώρα τι θες κυρα-Ντόρα; Δεν μπορούσες να πεις "τον ευχαριστώ και θέλω να τον διαβεβαιώσω για μια ακόμη φορά ότι θα είμαι παρούσα στην πρώτη γραμμή του αγώνα, όπως ήμουν πάντοτε" κλπ. κλπ.;

      Αποδεικνύεις, κυρα-Ντόρα, ότι σε νοιάζει μόνον η καρέκλα και η κουτάλα, τίποτε άλλο. Δεν θα σου περάσει. Άντε να μαγειρέψεις τίποτα στον Ισίδωρο που θα έχει να δει σπιτικό φαγητό ο άνθρωπος από τότε που ζούσε με τη μάνα του.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Wolf 04/02/2010 12:26:45

      Θα δεί τώρα τί θα της κάνουν οι 'άλλοι'. Ο Σαμαράς πρέπει άμεσα να ξεριζώσει από τη ΝΔ την Αγία Οικογένεια Μητσοτάκη και τις παραφυάδες της. Μέχρι τώρα καλά το πάει αλλά πρέπει να προχωρήσει πιο γρήγορα. Κυρά μου δε σε θέλει ο λαός, τί να κάνουμε τώρα? (που είπε και ο Λαζόπουλος!)

    • Γ.Μ.Π. avatar
      Γ.Μ.Π. @ Wolf 04/02/2010 13:01:08

      Η ΕΠΙ 5 ΦΟΡΕΣ ΠΡΩΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α ΑΘΗΝΩΝ, ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΜΕ 61% ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ? ΚΑΛΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Wolf 04/02/2010 13:32:06

      Η υποστήριξή της στο Σχέδιο Ανάν (έγινε μετά την εκλογή της) και, κυρίως, η τοποθέτησή της στο ΥΠΕΞ το 2006, απέδειξαν στη μεγάλη μάζα των Νεοδημοκρατών τι πραγματικά είναι το Μητσοτακέικο. Πλάκα πλάκα, ο Καραμανλής καθαρίζει ακόμη, με τις πανέξυπνες "αδρανείς" επιλογές του, ένα κομμάτι της σαπίλας που κατατρύχει τη χώρα. Με την ικανοποίηση του διακαούς της πόθου να αναλάβει το ΥΠΕΞ (δικού της και των Αμερικανών) σταμπαρίστηκε με την πολιτική της ως προδότρα παντού. Με το που έκαψαν οι αναρχικοί την Αθήνα το 2008 τελείωσε η πολιτική νομιμοποίηση των αντιεξουσιαστών και με το που παρέδωσε την εξουσία στο Γιωργάκη το 2009, που τόσο την ηθέλε, τελειώνει πολιτικά και το ΠΑΣΟΚ.

      Κωστάκη μας, μπορεί να μην κυβέρνησες πολύ, να βαριόσουν λίγο τη διακυβέρνηση, αλλά για αυτά τα καλά που έκανες στη χώρα, άξιζε να φάμε στη μάπα την υπόλοιπη αδράνειά σου. Άξια τα σουβλάκια σου. Θα σου είμαστε αιωνίως ευγνώμονες ως χώρα.

    • man8os avatar
      man8os @ Wolf 04/02/2010 13:36:33

      Ηταν καλος. Ελπιζω αν βρει τη ψυχικη δυναμη να επιστρεψει για εναν ακομη γυρο καποια στιγμη στο μελλον.

  21. pikos avatar
    pikos 04/02/2010 12:36:57

    Βρε Αντωνάκη..Καλό μου παιδί...Την Μαριεττα και την Παπακώστα τι τις ήθελες;
    Ευτυχώς είδα Μανώλη,μολυβιατη μεσα.Αλήθεια εκείνος ο Ζαγοριτης θα απολυθεί επιτέλους;

  22. amnimon avatar
    amnimon 04/02/2010 13:10:46

    Ξεκινώ με την παρατήρηση ότι η συγκρότηση Οργανωτικής Επιτροπής Συνεδρίου ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του Προέδρου της ΝΔ και μόνο. Πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι σε αυτόν τον κομματικό χώρο.Ως τέτοια πρέπει να κρίνεται.
    Πολιτικός στόχος του Συνεδρίου, όπως τουλάχιστον διακηρύσσεται, είναι το Άνοιγμα στην Κοινωνία, η Νέα Μεταπολίτευση, η αυτοκριτική για το τι έφταιξε, η ιδεολογική ανασυγκρότηση, η απομάκρυνση όσων μας πλήγωσαν και η ανανέωση του στελεχιακού δυναμικού με βασικό γνώμονα και οδηγό τα μηνύματα και τις εντολές που έδωσε η βάση της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου και της 29ης Νοεμβρίου.
    Ας δούμε, λοιπόν, με ψυχραιμία ορισμένα πρόσωπα της Οργανωτικής Επιτροπής που θα πρωταγωνιστήσουν στην επίτευξη των στόχων αυτών.
    - Λευτέρης Ζαγορίτης, Γραμματέας Κεντρικής Επιτροπής: Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου κατέλαβε στην 14η θέση στη Β΄ Αθήνας, χάνοντας 10 ολόκληρες θέσεις σε σχέση με το 2007. Με δημόσια δήλωσή του μία εβδομάδα πριν τις εκλογές είχε καλέσει τους ψηφοφόρους να μαυρίσουν ό,τι τους πληγώνει.Εκείνοι φαίνεται το πήραν τοις μετρητοίς.
    - Μαριέττα Γιαννάκου, Ευρωβουλευτής,
    επικεφαλής της Ομάδας Ευρωβουλευτών της Νέας Δημοκρατίας. Ως εν ενεργεία Υπουργός Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων απέτυχε να εκλεγεί στην Α΄ Αθήνας στις νικηφόρες για τη ΝΔ εκλογές του 2007. Αντικειμενικοί παρατηρητές εκτίμησαν ότι καθοριστικός λόγος στην άδικη αυτή επιλογή των ψηφοφόρων ήταν κάποιος ¨συνωστισμός" που επί θητείας της αναφέρθηκε εκ παραδρομής σε βιβλίο Ιστορίας που μοιραζόταν δωρεάν σε μικρά παιδιά, ώστε αυτά να μάθουν ακριβώς τι συνέβη στα παράλια της Σμύρνης το 1922.
    - Γιάννης Μανώλης, Γραμματέας Συνδικαλισμού. Απείλησε αρκετές φορές να καταψηφίσει νομοσχέδια της Κυβέρνησης της ΝΔ και ήρθε επανειλημμένως σε ρήξη με αρκετούς Υπουργούς της. Παραιτήθηκε από το βουλευτικό αξίωμα 2-3 μέρες πριν προκηρυχθούν οι εκλογές και δεν πολιτεύθηκε σε αυτές.
    - Κατερίνα Παπακώστα, Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων. Δεν εξελέγη στις εκλογές του 2009, καθώς οι ψηφοφόροι της Β΄Αθήνας την έστειλαν στην 13η θέση: το Κόμμα περιορίστηκε στην εκλογή μόνο 11.
    - Γεώργιος Καλαντζής, Γραμματέας τέως βουλευτών – πολιτευτών. Απέτυχε να επανεκλεγεί στο Νομό Καβάλας.

    - Διονύσης Σταμενίτης, Τεχνικός Σύμβουλος Συνεδρίου. Διετέλεσε πρόεδρος της ΝΕ.ΑΝ (Νεολαία της Άνοιξης), όταν κυριάρχησε σε εκλογική διαδικασία ανοιχτής εκλογής από τη βάση με γενικό σύνθημα ΝΕΟΛΑΙΑ ΓΡΑΝΙΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΤΑΜΕΝΙΤΗΣ. Προφανώς θα μεταφέρει την εμπειρία εκείνης της εποχής στο σήμερα.

    Φαίνεται, λοιπόν, ότι οι στόχοι του Συνεδρίου θα επιτευχθούν καλύτερα μέσω της συμμετοχής κάποιων που καταψήφισε ο Ελληνικός Λαός. Τα συμπεράσματα ανήκουν σε όλους μας.

    • πρασινάλογα avatar
      πρασινάλογα @ amnimon 04/02/2010 16:05:25

      Όλοι αυτοί θα είχαν εκλεγεί εάν δεν μας είχε σαμποτάρει η Ντόρα με την υπόθεση Καραβέλα.
      Τουλάχιστον 2-3% μας κόστισε αυτή η προσπάθεια να φυγαδευτεί ο αρχι-μιζαδόρος της Μίζενς και κολλητός του Μητσοτακέϊκου.
      Γιατί;

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ amnimon 04/02/2010 16:25:48

      Ένα συνέδριο έχει στόχους να θέσει τις βάσεις για το άνοιγμα στην κοινωνία κι όχι να συμβολίσει το άνοιγμα. Ο Πρόεδρος ορίζει τους ικανούς να φτιάξουν και να οργανώσουν το συνέδριο και όχι να κάνει ανοίγματα στους συνεργάτες των εσωκομματικών του αντιπάλων.
      Το πρόβλημα ενός κόμματος που έχασε τις εκλογές γιατί οι ψηφοφόροι του δεν ψήφισαν κανέναν δεν επιστρέφουν όταν βλέπουν το κόμμα ενωμένο.. αλλά έτοιμο να κυβερνήσει...
      Όσον αφορά στους ανθρώπους που ανέφερες ως κακή επιλογή του Προέδρου με αιτία την αποτυχία της εκλογής των, θα σου αναφέρω μόνο αυτό: Τί αποτέλεσμα έλαβε Ο Σαμαράς στη Β Αθηνών; Ποσοι νεοεκλεγέντες της ίδιας περιφέρειας, δύο μήνες μετα, κατάφεραν να εκφράσουν τους εκλογείς τους; Σκέψου πριν μιλήσεις γιατί ο Σαμαράς δεν επελέγη τυχαία από τον Ελληνικό Λαό...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ amnimon 04/02/2010 16:38:35

      Μάλιστα όταν η βάση επιλέγει τον κ Σαμαρά είναι σοφή
      Οταν όμως κριτικάρει που επιλέγει ο Πρόεδρος άτομα που η βάση μαύρισε, πρέπει να σκεφτόμαστε.
      Αρα κ Ιωάννη Ένατε θα επιστρέψουν οι ψηφοφόροι γιατί θα δουν:

      -Ζαγορίτη
      -Παπακώστα
      -Μανώλη
      -Καλαντζή
      -Σταμενίτη

      επειδή θα είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε; με αυτούς; αν αύριο δηλαδή θα είμαστε έτοιμοι να κυβερνήσουμε θα πρέπει να δούμε τους μαυρισμένους;
      Αν ήθελε ας έβαζε Βουλευτές και όχι όσους η βάση έστειλε για αγρανάπαυση
      Μα δεν καταλαβαίνει ο κ Σαμαράς ότι έτσι δεν ακυρώνει τους μαυρισμένους αλλά τον εαυτό του;

  23. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/02/2010 13:31:33

    Γ.Μ.Π.
    Όταν εκλέγεται βουλευτής ο Ανατολάκης, και παρά λίγο η Έφη Σαρρή, η Μητσοτακοπούλα, κόρη πρωθυπουργού και εξ απονομής "πολιτικός", με τους ισχυρής επιρροής φίλους του πατέρα της από πίσω, κυρίως όμως με τη στήριξη του ενός από τα δύο κόμματα εξουσίας σε μια σχεδόν αμιγώς νεοδημοκρατική εκλογική περιφέρεια, ε, δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη ικανότητα.
    Εδώ βγήκε ο Νικήτας...

    Τώρα αρχίζουν τα ζόρια για τη "δική σου".

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Προφήτης 04/02/2010 13:33:41

      Ανατολάκης, ο επονομαζόμενος και ρήτορας! Απ τα πιο ακονισμένα πολιτικά μυαλά της γενιάς μας. (Μαζί με τη Καϊλή βεβαίως βεβαίως).

    • man8os avatar
      man8os @ Προφήτης 04/02/2010 13:34:27

      Ερωτηση: Θα την φαει η μαρμαγκα η θα επιβιωσει(πολιτικα)?

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Προφήτης 04/02/2010 14:08:25

      Γ.Μ.Π. σε έπιασα μπαγάσα.
      Ο γραφικός ο δεφριτέζας είσαι, που πήγαινε παλιά ο κόσμος να σπάει πλάκα.
      Άντε βρε, σήμερα καλά το πήγαινες μέχρι κάποια στιγμή αλλά, από ένα σημείο και πέρα άρχισαν να σου ξεφεύγουν οι κορώνες και ξεσκεπάστηκες.
      Χαράς το κουράγιο σου παλληκάρι μου, έχεις δεχθεί τόση καζούρα και εσύ συνεχίζεις ακάθεκτος.
      Σπάνιο κομμάτι.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Προφήτης 04/02/2010 14:41:54

      @ μας δουλέυουν

      έχεις τρίχες στην παλάμη;

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Προφήτης 04/02/2010 14:58:05

      Τυχαίνει να μην είμαι μαϊμού οπότε όχι.
      Εσύ;

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Προφήτης 04/02/2010 14:59:17

      XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA!!

      Δεφριτέζας (siemens είναι?καλή πατάτα!)

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

  24. isnogood avatar
    isnogood 04/02/2010 13:46:00

    Αυτή τη Γιαννάκου τι την ήθελε;
    Πρώτα θα πάρουμε το Μανχάταν και μετά το Βερολίνο...για να παραφράσω τον ύμνο!
    Μύρισε συνέδριο...και πολιτικό αίμα!
    Χα!
    @ΝΜ
    Εκείνο το 'τεχνικός υπεύθυνος συνεδρίου' θα κάνει όλη την 'καλή' δουλειά.

    ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ ΜΑΓΚΕΣ...

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ isnogood 04/02/2010 14:42:39

      έχει και ειδικότητα ο εν λόγω. στελέχατο...

  25. περαστικός avatar
    περαστικός 04/02/2010 14:31:43

    Ερώτηση. Ο Δημήτρης Σταμάτης είναι ο εκ Αιτωλοακαρνανίας ή ο εκ Θεσσαλονίκης;

  26. fitsulas avatar
    fitsulas 04/02/2010 14:54:33

    Μα καλά, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που υπερασπίζονται το μητσοτακέικο; Όπως όλες οι πτνς, αν δεν φαν τις μάπες τους από τον νταβατζή, τις πιάνει κατάθλιψη.

  27. Ρ.Τ.Λ avatar
    Ρ.Τ.Λ 04/02/2010 14:55:50

    Σωστή επιλογή του Θανάση Νάκου, αξιόπιστος και δουλευταράς!
    Ακόμη μιλούν οι δήμαρχοι όλων των παρατάξεων για το έργο
    του στο Υπουργείο Εσωτερικων.

  28. ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ avatar
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 15:55:32

    NM, ΓΠΜ...Αδίκως πονοκεφαλιάζετε να εκφράσετε τις απόψεις σας. Η άλλη πλευρά είναι αποφασισμένη να ξεκαθαρίσει το κόμμα. Θα έχει πλάκα η όλη υπόθεση. ΥΓ Ένας ακόμη υπάλληλος της Ντόρας.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 16:31:22

      φίλτατε απο το πολύ ξεκαθάρισμα δε θα μείνει και τίποτα. όντως θα έχει πλάκα πάντως. περιμένω τη στιγμή να δω απο την αρένα τον αβραμό να ανοίγει τις εργασίες του συνεδρίου...

      όνειρο ζωής θα εκπληρώσει ο μήτσος.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 17:34:08

      Βρε Μητσοτακοπαίδια, είναι τόσο δύσκολο να το πιάσετε το νόημα;
      ΦΥ-ΓΕ-ΤΕ.
      ΔΕΝ-ΣΑΣ-ΘΕ-ΛΟΥ-ΜΕ.
      ΚΑ-ΝΤΕ-ΤΗΝ-ΜΕ-ΕΛΑ-ΦΡΑ-ΠΗ-ΔΗ-ΜΑ-ΤΑ-ΚΙΑ.
      BYE BYE.
      Κάντε δικό σας μαντρί, δεν μας ενδιαφέρετε.
      Γαμώτο μου τί καψούρα είναι αυτή με τη Νέα Δημοκρατία;

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 17:48:58

      ρε συ άστεγε, χωρίς να είμαι δρακουμελικός (επαναλαμβάνω) και με φιλικά συναισθήματα θέλω να σου δώσω μια συμβουλή: κόψε την απογευματινή.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 18:33:58

      ΝΜ ή ΝίΜου ή ανάποδα,
      Το εάν είσαι δρακουμελικός ή όχι φαίνεται από τα γραφόμενά σου, απότε αλλού τα ομοφυλοφιλικά.
      Μία και είχες την καλωσύνη να συμβουλεύεις τους συνανθρώπους σου, να σου δώσω και εγώ επίσης μία (καλοπροαίρετη και σοφή) συμβουλή:
      Μην ζητάς από άλλους να μην κάνουν κάτι που κάνεις και εσύ (και μάλιστα κατά κόρον από ότι φαίνεται.
      Νάσαι καλά και όπως είπαμε.
      ΔΕΝ-ΣΑΣ-ΘΕΛΟΥΜΕ-ΣΤΗ-ΝΕΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
      .-

  29. ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ avatar
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 16:35:41

    ΝΜ κάνεις λάθος, θα μείνει ένα ιδεολογικά καθαρό κόμμα, απαλλαγμένο από μιάσματα, νεοφιλελεύθερους, ντοράκια, εθνοπροδότες και λοιπά και λοιπά.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 17:51:56

      θα μείνει; τι θα μείνει απο το έρμο αυτό το κόμμα. η πλάκα είναι ότι όταν οι σημερινοί ηρακληδείς αγρόν ηγόραζαν, εμείς τραβάγαμε το λούκι. και επειδή πολύ φοβάμαι ότι πάμε για άλλα 10 χρόνια αντιπολίτευση για αυτό ακριβώς λεω, δεν είναι καιρός για διαγραφές.

      ιδεολογικά καθαρό κόμμα είναι η αλέκα και ο βαψομαλλιάς καρατζαφερης. αυτό θέλεις;

    • ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ avatar
      ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 19:47:41

      NM εννοείται ότι συμφωνώ μαζί σου..το σχόλιο μου ήταν ειρωνικό καθαρά.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 04/02/2010 21:38:26

      ΝΜ,
      Πλάκα έχεις.
      Μόλις λίγες γραμμές παραπάνω μας έλεγες ότι δεν είσαι δρακουμελικός.
      Παιδιά, σοβαρευτείτε λιγάκι. Δεν μπορούμε να σας παίρνουμε στα σοβαρά εάν δεν το θέλετε και οι ίδιοι.

  30. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 04/02/2010 17:56:02

    Η Ντόρα εάν δεν δολοφονείτο ο Μπακογιάννης, ακόμη θα ασχολείτο με τα οικιακά, γιατί επιτήδευμα δεν είχε. Μετά την δολοφονία του Μπακογιάννη και έντεχνα τα διάφορα ΜΜΕ υπό την πίεση του πατέρα της μας πλασάραν την άποψη ότι είναι κορυφαία πολιτικός και της είπαν να βάλει αυτοκόλητο χαμόγελο και η ΝΔ θα γίνει δικιά της. Ομως η κενότητα στο περιεχόμενό της ως προσωπικότητα, η υπερφίαλη και αρριβίστικη στάση της στα εσωτερικά θέματα του κόμματος και η ενασχόλησή της με το αγαπημένο σπορ των Μητσοτάκηδων, ήγουν το πριονισμα αρχηγών, την πέταξαν στα αζήτητα.

    Βλέπετε να μας λείπει τίποτα τώρα που έχει αποφασίσει να μη συμμετέχει στην προσπάθεια Σαμαρά; Εγώ λέω Οχι. Και μας έφυγε και το άγχος να κρατάμε κάθε φορά την αναπνοή μας όταν ήταν να τοποθετηθεί σε καίρια πολιτικά ζητήματα, που τις περισσότερες φορές εξέφραζε δική της στρατηγική , αντίθετη με αυτή του επίσημου κόμματος (βλ.Σχέδιο Ανάν.)

    Γι΄αυτό :Αντε κορίτσι μου, πάρε το άλεσμά σου και άειντε στο καλό.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 04/02/2010 18:37:35

      Μη φοβάσαι Γιαδικιάρογλου, δεν θα μείνει άνεργη.
      Έχει ήδη κάνει κάτι ωραίες μπίζνες / καβάντζες με κάτι συγγενικά πρόσωπα από ότι μαθαίνω.
      Γίνεται Αγία Οικογένεια χωρίς καβάντζες;

    • salonica_4_ever avatar
      salonica_4_ever @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 05/02/2010 04:54:23

      Γιαδικιαρογλου, ειλικρινα αναρωτιεμαι αν ολα αυτα που γραφεις τα σκεφτεσαι πολυ για να τα γραψεις... Εισαι ασχετη καταρχας και δεν εχεις ιδεα ποιες ειναι η αποψεις της Ντορας και ποιες του κομματος. Σχεδιο Αναν: σου ειπε κανεις οτι ο Καραμανλής ειχε αντιθετη αποψη με αυτην της Ντορας;; Ηταν μηπως κατα του σχεδιου ο Καραμανλης και δεν το γνωριζουμε;; Αν λειπει κατι απο την απουσια της Ντορας στην προσπαθεια Σαμαρα, είναι κατι λιγες μωρε ομως, μοναδες στις δημοσκοπησεις. Ποσο εχει η ΝΔ με τον Σαμαρα;; Α ναι 30% ...με το ζορι! Ευτυχως ολα αυτα περικενοτητας στην προσωπικοτητα της (!!) τα λες εσυ γιατι πολλοι αλλοι εχουν αλλη αποψη... Οπως οι 500 και πλεον Δημαρχοι που την εξελεξανν παγκοσμια Δημαρχο το 2005. Μαλλον οι περισσοτεροι κενοι περιοχεμου. Η οπως ο Ζαν Πιερ Ζουγιε, πρωην υπουργος της Γαλλιας, που προτεινε δημοσια να γινει η πρωτη προεδρος της ΕΕ. Η ακομα και η Γαλλική ακαδημία που την παρασυμοφορησε. Ολοι εκει ειναι κενου περιοχεμου το ξερουμε...

  31. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 04/02/2010 17:57:40

    @Farmakis,

    είσαι Β5 Νομαρχιακή;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.