08/12/2008 20:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς πολιτικές εξελίξεις

Η δολοφονία του 15χρονου μαθητή πυροδότησε σήμερα ένα πρωτόγνωρο κύμα αντιδράσεων σε όλη τη χώρα, με χιλιάδες μαθητές αλλά και πολίτες να εκδηλώνουν την αγανάκτησή τους. Από το απόγευμα όμως η εικόνα άρχισε να αλλάζει με τους κουκουλοφόρους να μπαίνουν στο προσκήνιο καίγοντας πάλι το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Αυτή την ώρα το κέντρο της Αθήνας δίνει την εικόνα πυρπολημένης πόλης. Στην Ομόνοια, τα Προπύλαια, στην Κάνιγγος, στη Νομική και το Σύνταγμα καίγονται καταστήματα, αυτοκίνητα, τράπεζες, κάδοι και δέντρα. Κουκουλοφόροι έχουν λεηλατήσει καταστήματα με ρούχα, ρολόγια και οπτικά και ενδεχομένως ένα οπλοπωλείο επί της οδού Πανεπιστημίου, ενώ έβαλαν φωτιά και στο χριστουγεννιάτικο δέντρο που βρίσκεται στην πλατεία Συντάγματος.

Ανάλογη εικόνα και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Όπως όμως θα έχετε δει κι εσείς στην τηλεόραση οι φωτιές δείχνουν να έχουν ανάψει σε στρατηγικά σημεία και την κατάλληλη ώρα. Δημιουργείται έτσι η εντύπωση ότι μετά τις δηλώσεις για τα δελτία των οκτώ έχουμε τώρα και τις φωτιές για τα δελτία των οκτώ.

Είναι νωρίς για συμπεράσματα. Έμπειροι όμως συνεργάτες μας με μια δεκαετία στο ελεύθερο ρεπορτάζ μας μεταδίδουν ότι τέτοια εικόνα δεν έχουν ξαναδεί στην Αθήνα. «Είναι πρωτόγνωρα αυτά που συμβαίνουν». Εκτίμησή τους είναι ότι τα επεισόδια μεθοδεύτηκαν για να μην κατέβει ο κόσμος στις διαδηλώσεις.

Ερωτηματικά για τη στάση της αστυνομίας η οποία απουσιάζει επιδεικτικά αυτή την ώρα.

Στο μεταξύ σενάρια εξελίξεων πυροδοτεί η αναγγελθείσα γι αύριο το πρωί στις 9:30 συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια. Στη συνέχεια διαδοχικές συναντήσεις με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς.

Θυμάται κανείς το Βατοπέδι;

Ενημέρωση: Έκτακτη κυβερνητική επιτροπή αυτή την ώρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. t avatar
    t 08/12/2008 20:42:52

    Άυριο στις 9.30 έκτακτη συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια.

  2. άνω σχώμεν avatar
    άνω σχώμεν 08/12/2008 20:43:51

    Το λέω για όσους επιμένουν στην αυτοικανοποιητική εθελοτυφλία τους και την νερώνεια μηδενιστική καταστροφολαγνεία.

    Βιώνουμε τις ώρες της ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ.

    Με πρόσχημα το θλιβερό ατύχημα της δολοφονίας ενός πιτσιρικά, ξεχύθηκαν όλα τα μαζοειδή τσιράκια, οι μανιακοί της εθελοδουλείας, οι αυτοθυματοποιημένοι μαζάνθρωποι, κάθε λογής παρασυρμένο πιτσιρίκι με μηδενική κρίση και υπανάπτυκτο(λόγω ηλικίας τουλάχιστον…) εγκέφαλο και μπροστά στα μάτια μας ξεσκίζουν τον κοινωνικό ιστό της Ελλάδος.
    Επίσης ξεσκίζουν το άταφο ακόμη πτώμα του άτυχου πιτσιρικά, τραβώντας το προς όλες τις κατευθύνσεις του ιδεολογικοπολιτικού ορίζοντα και αποκαλώντας το ”σύντροφο”, ενώ είναι διαπιστωμένο οτι ο μικρός Αλέξανδρος δεν είχε καμία σχέση με τα αηδιαστικά απορρίματα της ανθρώπινης φύσης που αυτοαποκαλούνται αναρχικοί.
    Ήταν απλώς ένα παιδί που ήθελε να παίξει, να περάσει καλά, και βρέθηκε στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή.
    Η απόλυτη καπηλεία…

    Δυστυχώς τελικά συνέβη αυτό που ήταν αναμενόμενο αργά ή γρήγορα να γίνει.
    Βγήκε δηλαδή στην επιφάνεια σε όλο το μεγαλείο(ή σε όλη την μικρότητα) η έλλειψη κρίσης, η έλλειψη ατομικότητας και προσωπικότητας και προ παντός η τεράστια ανικανότητα του νεοέλληνα να σκεφτεί ΛΟΓΙΚΑ.
    Έγινε επίσης φανερό πόσο βαθιά έχει απλώσει τα πλοκάμια της στην νεολαία η δηλητηριώδης, ψευδολόγα, θολοβλέπουσα, εθνοκτόνα, προπαγάνδα της καταραμένης ελληνικής αριστεράς, που όμοιά της δεν υπάρχει στον κόσμο για τη διαστρέβλωση, την καπηλεία και την ηλιθιότητα.
    Χαιδεύει τα αυτιά του κάθε ανεύθυνου ανερμάτιστου πιτσιρικά δίνοντάς του πάντα δίκαιο για όλα, τον εκπαιδεύει στην τακτική της ήσσονος προσπάθειας και όταν έρχεται η κατάλληλη στιγμή (που κρίνουν οι δηλητηριώδεις ινστρούχτορες) τους αφιονίζουν και τους αμολάνε στην πρώτη γραμμή της μάχης εναντίον ουσιαστικά του ίδιου τους του εαυτού.

    Καμαρώστε το εμφυλοπολεμιακό κλίμα που ζούμε αυτές τις μέρες.

    Το κρίμα ας βαρύνει τον σβέρκο αυτών που προλείαναν το έδαφος για τα σημερινά γεγονότα, έχοντας διαλύσει εδώ και καιρό κάθε ιερό και όσιο, κάθε έννοια κοινωνικής συνοχής, αυτών που έτρεφαν τεχνηέντως τον διχασμό στις ψυχές.

    Κάποιοι έστησαν ψεύτικους εχθρούς μπροστά στα μάτια της αφελούς και αμόρφωτης νεοελληνικής νεολαίας ώστε να κατευθύνουν σε λάθος δρόμους τον δυναμισμό της.
    Ας ελπίσουμε για αυτούς τους κυρίους να υπάρχει Θεία Δίκη.

    Δυστυχώς τα άθλια υποκείμενα που θα έπρεπε να κρύβονται από ντροπή για όσα κατά καιρούς έχουν πει και πράξει, καπηλεύονται το όνομα ενός σκοτωμένου παιδιού, το αποκαλούν σύντροφο(πραγματικά δεν έχουν το Θεό τους…) και (εφευ)βρίσκουν άλλοθι να φωνάξουν ως κλέφτες για να φοβηθεί ο νοικοκύρης.

    Η Ελλάς βρίσκεται σε βαθύ τέλμα.
    Την ασφάλειά μας την έχουν αναλάβει ατσούμπαλοι ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ.
    Την μόρφωση μας την έχουν αναλάβει οι ΘΟΛΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
    Τον επαναστατικό ρόλο οι ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
    Τον ρόλο της διανόησης οι ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ.
    Την κυβέρνηση την έχουν αναλάβει εδώ και δεκαετίες οι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΗΛΙΘΙΟΙ.
    Τελικά η Ελλάς πάσχει λόγω σκάρτου έμψυχου δυναμικού.

    Μετά λύπης και θλίψης για μια ακόμη φορά….
    ….άνω σχώμεν

  3. άνω σχώμεν avatar
    άνω σχώμεν 08/12/2008 20:44:11

    *εξαιρώ από το μένος της κριτικής μου τους συνεπείς κομμουνιστές.
    διαφωνώ σε πολλά μαζί τους και έχουν κάνει τεράστια λάθη αλλά δεν είναι τσογλάνια.
    και αυτό στους άχαρους καιρούς που ζούμε, μετράει πολύ.

  4. t avatar
    t 08/12/2008 20:45:32

    Ποια είναι τα σενάρια εξελίξεων??

  5. άνω σχώμεν avatar
    άνω σχώμεν 08/12/2008 20:45:54

    Έκρινα οτι το σχόλιο που έγραψα ταιριάζει καλύτερα σε αυτήν την ανάρτηση και γι'αυτό το μετέφερα κι εδώ.

    Αν ενοχλεί η επανάληψη, δεν πειράζει, ας σβηστεί.

  6. 3@(παπάκια) avatar
    3@(παπάκια) 08/12/2008 20:49:26

    αυτα τα οποια εγιναν και γινονται δεν εχουν καμια σχεση με τη δολοφονια του 15χρονου.

  7. flik-flak avatar
    flik-flak 08/12/2008 20:50:16

    Έλεος! Αν αυτό είναι αναρχική συνείδηση εγώ είμαι αστροναύτης. Το να κάνεις ζημιά σε μια δημόσια υπηρεσία, σε μια πολυεθνική, σε μια τράπεζα, ναι υπάρχει ιδεολογικό υπόβαθρο. Το να κάνεις πλιάτσικο σε μαγαζιά απλών πολιτών είναι κάτι άλλο. Αυτοί οι τύποι είναι προφανές ότι είναι πράκτορες του ίδιου του κράτους! Γι αυτό τον λόγο και τους αφήνουν οι μπάτσοι να κάνουν την δουλειά τους. Είναι οι ιδίοι που ρουφανεύουν στην αστυνομία μικροπρεζόνια και δίνουν στο κράτος κόσμο. Σιγουρα όμως δεν είναι Α Ν Α Ρ Χ Ι Κ Ο Ι. Είναι Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Ε Σ!!!!!

  8. Factorx avatar
    Factorx 08/12/2008 20:50:19

    Ποια μπορεί να είναι t; Εκ των πραγμάτων: Σύγκλιση συμβουλίου πολιτικών αρχηγών. Παραίτηση και πρόωρες εκλογές

  9. Factorx avatar
    Factorx 08/12/2008 20:53:56

    Ανωνυμος9. Και Βουκουρέστι

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/12/2008 20:58:09

    ανταπόκριση από το καφενείο του χωριού. Αγρότες και συνταξιούχοι, μάλλον φτωχοί, εργατικοί άνθρωποι, η ενημέρωση είναι από το βραδινό δελτίο (όπως το σκέφτονται την ώρα που σκάβουν πατάτες). Είναι 51% Πασόκ ή ΝΔ και 49% ΝΔ ή Πασόκ.

    «Οι περισσότεροι πιστέυουν ότι έγιναν τα έκτροπα του Σαββάτου για να ξεχαστεί το Βατοπέδι.»

    Το δείγμα είναι μικρό, 8-9 άνθρωποι, ο μαγαζάτορας, ο Αλβανός βοηθός, ο τρελλός του χωριού και ο αλκοολικός του χωριού. Οι 4 τελευταίοι δεν είχαν άποψη.

  11. Factorx avatar
    Factorx 08/12/2008 20:59:37

    παρακολουθείσετε το ΣΚΑΙ. "Πλήρης εκτροπή" κλπ. Το κλίμα φτιαχνεται. Που είναι εκείνοι που διαφωνούσαν μερ όσα γραάφαμε χθες;

  12. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/12/2008 21:03:57

    Στα πλάνα των ειδήσεων, φαίνεται ξεκάθαρα οτι τουλάχιστον οι μισοί από όσους τα σπάνε, δεν φορούν κουκούλες. Για τους υπόλοιπους, ας δεχθώ οτι οι μισοί από τους κουκουλοφόρους είναι εντεταλμένοι πράκτορες για να κυλήσει η κουβέντα. Γιατί εστιάζουμε εκεί όμως? Τα υπόλοιπα δεν τα βλέπουμε?
    Τι παει να πει «κινδυνεύουν οι πολίτες», όταν οι ίδιοι οι πολίτες –έστω και συγκεκριμένης ηλικιακής γκάμας- είναι αυτοί που τα σπάνε? Αυτοί που τα σπάνε δεν είναι πολίτες? Τι είναι, τραπεζαρίες? Ή μήπως τρομοκράτες? Και αυτό το «κουκουλοφόροι» τι ακριβώς εξυπηρετεί ως επίθετο? Αν κάποιος θέλει να σπάσει και ξέρει οτι υπάρχουν κάμερες ή κίνδυνος να καταγραφεί στη μνήμη κάποιου η φυσιογνωμία του και να διωχθεί μετά, φυσικά και θα φορέσει κουκούλα για να το κάνει. Αν κάποιος έχει μεγαλύτερα φρύδια και το κάνει χωρίς κουκούλα (πάμπολλους τέτοιους δείχνουν τα πλάνα), ακόμα ειλικρινέστερη και τιμιότερη στάση εξεγερμένου ανθρώπου. Μέχρι εκεί, το δέχομαι.

    Αν εννοούν οτι ο λαός κινδυνεύει από τον ίδιο του τον εαυτό και οτι στο μένος του απάνω να εκτονωθεί, αυτοκαταστρέφεται, το προσωπικά να το δεχτώ. Κάθε άλλη εξήγηση ή πιθανολογία, προς το παρόν τουλάχιστον, φαντάζει πολύ περίεργη.

  13. Nick avatar
    Nick 08/12/2008 21:05:17

    Διαψεύεται (;) ότι ο Καραμαλής θα κηρύξει τη χώρα σε κατάσταση εκτάκου ανάγκης. Από το ΣΚΑΪ.

  14. t avatar
    t 08/12/2008 21:05:46

    @ 12. Anonymous Θα δειτε και την συνεχεια.
    Να μας το κάνεις λιανά

  15. Factorx avatar
    Factorx 08/12/2008 21:08:51

    να φιλτραρουμε και λίγο τι περνάνε. δεν υπάρχει θεμα εκτάκτου ανάγκης. Επιφυλάσσομαι και το βάζω μόνο στα σχόλια αλλά αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου περνάνε μόνο συγκυβερνήσεις

  16. flik-flak avatar
    flik-flak 08/12/2008 21:09:13

    Δάκτυλε σίγουρα να ξέρεις ότι δεν φοράνε κουκούλες γιατί είναι οι ίδιοι που συνεργάζοντε με τους μπάτσους. Είτε φορέσουν είτε όχι οι μπάτσοι τους ξέρουν καλά! Έχουν άσυλο. Δεν σου μιλάω βγάζοντας τα από το μυαλό μου. Πίστεψε με έζησα καταλήψεις (Μαύρο Γάτο στην Θεσ/νίκη) και ξέρω πράγματα. Οι περισότερες κεφαλές τους είναι τσιράκια του κράτους. Έτσι δουλεύει το σύστημα. Άντε να μην λέω πολλά καταλάβετε κι εσείς κάποια πράγματα.

  17. Xase avatar
    Xase 08/12/2008 21:10:43

    @8
    Δηλαδη δεν μπορει να ζητησει απο τους πολιτικους αρχηγους καλυψη πχ να κατευασει ειδικες δυναμεις για καταστολη;; Και τοτε τι θα κανουν οι αλλοι αρχηγοι;; Θα του δωσουν εγκριση;;
    Στην Γαλλια τι εγινε;;ς
    Εδω εχουμε δυο ειδων πραγματα. Αφενος εχουμε την πανελλαδικη διαμαρτυρια του κοσμου για την δολοφονια του 15χρονου και απο την αλλη την ευκαιρια που βρηκαν οι αναρχικοι να κανουν αυτα που συνηθως κανουν σε αλλες περιπτωσεις (πορειες,διαδηλωσεις κλπ)
    Ο λυκος στην αναμπουμπουλα χαιρετε.
    Φυσικα δεν μπορουμε να αφησουμε και απεξω το οτι ο κοσμος βρισκεται σε απελπιστικη οικ. κατασταση και η διαμαρτυρια παιρνει την μορφη γενικης αποδοκιμασιας του ΚΚ και της διεφθαρμενης κυβερνησης του.

  18. Xase avatar
    Xase 08/12/2008 21:11:35

    κατβασει ορθ. λαθος

  19. patos avatar
    patos 08/12/2008 21:14:37

    @7
    κι εγώ έτσι νομίζω. "πλιάτσικο σε μαγαζιά απλών πολιτών είναι είναι προφανές ότι είναι πράκτορες του ίδιου του κράτους! Γι αυτό να κάνουν την δουλειά τους..."
    το οποίο σημαίνει οτι προκάλεσαν τη πρόκλησ για να να κατεβάσουν στρατό αλά σαρκό. Το είπε ο τράγκας απόψε όπως και ο παπαχελάς "αναφέρεται" στην αμηχανία στη σχιζοφρένεια στη σαπίλα και στην ανοχή εδώ και καιρό. Να μπεί τάξη και τέλος στην ακυβερνησησία στο τόπο".
    Η συμπτωματική δολοφονία ήταν μέρός πολιτικών τακτικών και λειτούργησε ως το συμπτωματικό κλειδί απασφάλισης.
    Αν ισχύουν αυτά, τότε η δεξιά προηγείται της καταστάσης.
    ΑΝ ισχύουν αυτά, στις ειδήσεις του σκάϊ για παράδειγμα, θα δείτε το σενάριο σε εξέλιξη ζωντανά

  20. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2008 21:18:19

    "Ήταν απλώς ένα παιδί που ήθελε να παίξει, να περάσει καλά, και βρέθηκε στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή." και λάθος χώρα.

    "Έγινε επίσης φανερό πόσο βαθιά έχει απλώσει τα πλοκάμια της στην νεολαία η δηλητηριώδης, ψευδολόγα, θολοβλέπουσα, εθνοκτόνα, προπαγάνδα της καταραμένης ελληνικής αριστεράς," Χωρίς να είμαι αριστερός, κάθε άλλο μάλιστα, θα έλεγα οτι είσαι λίγο προκατηλειμένος. Γιατί αρεσκόμαστε να κατηγοροποιούμε τους ευατούς μας σε μπλε-πρασινο, κοκκινο-πρασινο, δεξι-αριστερο σε αυτή την χώρα, οταν πρόκειται για καταλλογισμό ευθυνών δεν θα το καταλλάβω ποτέ. Το άλλο παράδοξο είναι οτι η ευθύνη δεν προσωποποιήται ποτέ στην Ελλάδα.

    "Κάποιοι έστησαν ψεύτικους εχθρούς μπροστά στα μάτια της αφελούς και αμόρφωτης νεοελληνικής νεολαίας ώστε να κατευθύνουν σε λάθος δρόμους τον δυναμισμό της." Μπορεί ναι, μπορεί όχι, μονο ο ιστορικός του μέλλοντος μπορεί να το κρίνει αυτο.
    Εκτός και αν έχει προσβαση σε πληροφορίες μη γνωστες στους υπόλοιπους.
    Το οτι οι πολιτικοί αυτής της χώρας κοροιδεύουν τον "πολίτη" καθημερινά με προκλητικό τρόπο, πιστεύεις οτι δεν έχει σχέση με τα επισόδια. Δεν λέω ίσως να έπρεπε να εκτονωθούν στα σπίτια γνωστών οικογενειών που καταδυναστεύουν την χώρα πολλά χρόνια.

    Θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω,
    Η Ελλάς βρίσκεται σε βαθύ τέλμα.
    Την ασφάλειά μας την έχουν αναλάβει ατσούμπαλοι ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ
    Την μόρφωση μας την έχουν αναλάβει οι ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΜΕΝΟΙ ΘΟΛΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
    Τον επαναστατικό ρόλο οι ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
    Τον ρόλο της διανόησης οι ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ.
    Την κυβέρνηση την έχουν αναλάβει εδώ και δεκαετίες+ οι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΗΛΙΘΙΟΙ.
    Τελικά η Ελλάς πάσχει λόγω σκάρτου έμψυχου δυναμικού.

  21. Νἰκος avatar
    Νἰκος 08/12/2008 21:18:28

    Αυτα εγραφε ο πολυς Ψυχαρης περυσι στην Αμερικανοθρεφτη εφημεριδα του:

    ΠΡΟΣΟΧΗ!
    TΟ ΒΗΜΑ | Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007
    Το παιχνίδι είναι μεγάλο και η χώρα μας μικρή. Η βιασύνη του Πούτιν και οι αντιδράσεις των Αμερικανών δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει εμπλακεί σε μια σκληρή αναμέτρηση. Αυτονόητο είναι ότι χρειάζονται προσεκτικές αποφάσεις και ευέλικτες κινήσεις. Η Ελλάδα πρέπει να βγει κερδισμένη και να μη γίνει στόχος εκδικητικής μανίας, διότι όλοι γνωρίζουμε πλέον πώς αντιδρούν οι μεγάλες δυνάμεις...

    "Θυμάται κανείς το Βατοπέδι";

    Ναι, εμεις και σεις εκει, εκτος βεβαιως και αν θελετε να το ξεχασουμε.

  22. t avatar
    t 08/12/2008 21:20:25

    6/12 έγραψα. antinews.gr/?p=4521#comments
    26. t Says:
    December 6th, 2008 at 12:53 am
    Λέτε ο ΚΚ να αντιγράψει τον καναδό πρωθυπουργό???
    Canadian PM suspends Parliament ….until the end of January…
    ….to avoid defeat.

  23. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2008 21:22:57

    "Πορτοκαλι επανασταση αλα ελληνικα.
    Αυτα παθαινουν οσοι υπογραφουν αγωγους"

    Τις φωτιές το καλοκαίρι τις έβαλαν οι αντιεξουσιαστες κατα δήλωση της Ντόρας Μπακογίαννη.

    H CIA κανόνισε τον θάνατο του πιτσιρικά για να ρίξει τον Καραχαλή.

    Ημμμ Conspiracy Theory Fan, no wonder Liakopoylos books are the Best Sellers in this country.

    Agent Orange out.

  24. λαπ avatar
    λαπ 08/12/2008 21:23:36

    Παιδια μου μυρισε Αυγουστος 07. Αρχισαν οι αποζημιώσεις. Εκλογες ερχονται.

  25. Nick avatar
    Nick 08/12/2008 21:26:39

    Ελληνο-τουρκικός πόλεμος έρχεται.

    Πότε ειπαμε τελειώνει η Εγνατία Οδός;

  26. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2008 21:29:08

    The sky is falling OMG.
    15. Σωστός.

  27. Spiros avatar
    Spiros 08/12/2008 21:31:58

    Ολα τα περι προβοκατορων κτλ ειναι μαλακιες. Αν οι μπατσοι ειχαν εκπαιδευσει τοσους προβοκατορες θα ηταν επιτυχημενοι. Αλλα το ξερετε και οι ιδιοι οτι τιποτα δεν ειναι οπως παλια. Ειναι ο θυμος που βγαινει αυθορμητα και τα μικροαστικα μυαλα σας δεν μπορουν να το πιασουν. Να τα καψουν ολα, γιατι να στεναχωρηθω για τον καταστηματαρχη του κεντρου της Αθηνας, ειναι φτωχαδακι? Φωτια στις κωλοπεριουσιες τους γιατι τις βγαλανε οπως οι λαδαδες στη κατοχη. Οι παπαχελαδες και τα τσιρακια τους να μας πουν απο που παιρνουν τις πληροφοριες τους πρωτα γιατι το τμημα της πρεσβειας αυτη την ωρα ειναι κληστο

  28. somis avatar
    somis 08/12/2008 21:32:20

    Φάκτορα, για καν'το λιανά : αυτό περί συγκυβερνήσεων.
    Οχι απ'εξω απ'εξω, τη ρίχνουμε τη ρουκέτα και ...

  29. Τρελό πλιάτσικο! avatar
    Τρελό πλιάτσικο! 08/12/2008 21:34:34

    Δεκάδες άνθρωποι φεύγουν από το κέντρο της Αθήνας περπατόντας και κρατόντας σακούλες!
    Εγώ είδα κυρίως αλλοδαπύς.

  30. Nick avatar
    Nick 08/12/2008 21:36:23

    Εικόνες Νέας Ορλεάνης δηλαδή...

  31. miaouth avatar
    miaouth 08/12/2008 21:37:08

    Άραγε η μεγάλη κομπίνα; Παραγραφή; Για τους πολιτικούς. Και ατιμωρησία για "καλογέρους" και υπηρεσιακούς παράγοντες;
    Πάση θυσία: Θυσία ο μικρός Αλέξανδρος, θυσία όλη η χώρα;

  32. aris avatar
    aris 08/12/2008 21:37:51

    τι ρόλο βαράτε ρε ρεσάλτοι μαζί με τους φάκτορες?
    ακόμη κι ο τράγκας απόψε είναι πιο έγκυρος από αυτά που λέτε για πορτοκαλιές επαναστάσεις και πράσινα άλογα
    είπε το προφανές πως η έκρηξη υπέβοσκε και έχει κοινωνικό υπόβαθρο
    εσείς ρε Λιακόπουλοι της αριστεράς τόσο δύσκολο είναι να το δείτε?
    τι ρόλο βαράτε επιτέλους?
    ε φάκτορα? χτές μου έσβηνες σχόλια που έβριζα
    σήμερα όταν κάποιος έλεγε το νεκρο παιδί μπάσταρδο δεν σε ενοχλούσε καθόλου
    όλα τα φασισταριά εδώ βρίσκουν άσυλο ή εδώ είναι η φωλιά τους?

  33. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2008 21:39:44

    "Ερωτηση κρισεως.
    -Ρε μπαμιες, εαν ο μπατσος ειχε απεναντι του τον κυριο Πάσσαρη, θα κατεβαινε απο το περιπολικο ?

    Εδω σας θελω."

    Όχι, διότι το ρίσκο δεν δικαιολογείται από τον μισθό του, όπως οι ίδιοι έχουν δηλώσει δημοσίως και στην τηλεόραση αλλά και σε προσωπικές συζητήσεις.

    Στο Risk Management πρώτη η ΕΑΣ όμως. Τύφλα στους μανατζαρέους του υπόλοιπου κόσμου.

  34. TOX avatar
    TOX 08/12/2008 21:41:26

    Η πολιτικά παραπαίουσα κυβέρνηση της νεοδεξιάς, έμενε κι από μηχανισμό καταστολής... Αδύνατη η συγκέντρωση δυνάμεων στο κέντο της Αθήνας, καθ΄ ότι επεισόδια ΄γίνονται παντού, όχι μόνο στην επαρχία, αλλά και στις συνοικίες. Ο κίνδυνος πρωτοφανών "γεγονότων" επί θύραις...
    Επείγον σήμα για ενίσχυση των δυνάμεων της Αθήνας με "πυρομαχικά", (καπνογόνα, χειροβομβίδες κρότου-λάμψης κ.α.).
    Επίκεινται εξελίξεις στο εσωτερικό της Αστυνομίας και αλλαγές στα ηγετικά κλιμάκια...
    Χαιρετίσματα στην (κυβερνητική) εξουσία !...

  35. Poly Anonymos avatar
    Poly Anonymos 08/12/2008 21:43:10

    Η ιδιότυπη ασυλία της ροζ αριστεράς και των αριστερούληδων.

    Η ιδιότυπη ασυλία του "πανεπιστημιακού ασύλου".

    Η ιδιότυπη ασυλία των "παιδιών" / κουκουλοφόρων / αντεξουσιαστών/ αναρχικών.

    Κάπου εδώ, ίσως άπόψε, ίσως αυριο, τελειώνει.

    Απόψε, παρά όλη αυτή τη δυναμική που δημιουργήθηκε από τον φόνο ενός αθώου παιδιού, έδειξαν τα όρια τους, έδειξαν πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν.

    Και απέδειξαν ότι ο μόνος ρόλος που μπορούν διαδραματίσουν είναι αυτός του εχθρού της ίδιας της κοινωνίας.

  36. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 08/12/2008 21:45:26

    Παραληρήματα. Η κατάσταση έχει ξεφύγει από τα όρια κατανόησής. Ό,τι συνωμοσιολογία να εφαρμόσουν δε βγαίνει άκρη. Τους διαφεύγει η απλή αλήθεια.

  37. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/12/2008 21:46:39

    Κατά τη γνώμη μου τα επεισόδια προκλήθηκαν όπως προκλήθηκαν κατά κύριο λογο επειδή η «κοινωνία» έψαχνε αφορμή για να ξεσπάσει, η εξέλιξη των γεγονότων έχει ξεπεράσει τα πρόσωπα.

    Εδώ και χρόνια οι χαμηλοί μισθοί η ακρίβεια και όλα τα άλλα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα και αδιέξοδα που οδήγησαν στην οικονομική κρίση είναι γεγονός ότι ψάχνουν διέξοδο και διέξοδο δεν βρίσκουν.

    Η έκταση που πήραν τα γεγονότα τις τελευταίες 2 μέρες και η προβολή τους σε ολόκληρο τον κόσμο θα μπορούσαμε να πούμε ότι σηματοδοτούν το τέλος του ισχύοντος οικονομικού συστήματος.

  38. Poly-ligo-ANONYMOS (nai+oxi) avatar
    Poly-ligo-ANONYMOS (nai+oxi) 08/12/2008 21:47:09

    Η βιτρινα της "κοινωνιας" εσπασε.
    Ας προσπαθησουμε για καποια αλλου ειδους κοινωνια

  39. t avatar
    t 08/12/2008 21:47:35

    Στο Crisis Management παίρνουμε μηδέν.

  40. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/12/2008 21:54:44

    δηλαδή t κατά τη γνώμη σου τι έπρεπε να κάνουν; καταστολή;

    μάλλον δεν γνωρίζεις ότι η βια γεννά βια!

  41. t avatar
    t 08/12/2008 21:57:11

    @ o βουνισιος
    δεν αντιλέγω

  42. λαπ avatar
    λαπ 08/12/2008 22:04:14

    Αστυνομια δεν σημαίνει βία. Οταν βλέπουν κάποιον να σπάει τζαμαρία ή να πετάει μολότοφ μπορουν καλλιστα να τον συλλάβουν, χωρίς όμως να τον χτυπανε, 5-6 κανίβαλοι με τα γκλόμπ ενώ του έχουν βάλει χειροπέδες. Αυτό εξαγριώνει τον κόσμο. Αλλά και πάλι αυτό είναι το λιγότερο. Η εξέγερση γενικεύτηκε. Οικονομική κρίση, απαξίωση των ΑΕΙ-ΤΕΙ και διαφθορά των πολιτικών είναι λίγα απο αυτά που οι Έλληνες - κυρίως η νεολαία - δεν αντέχουν πλέον.

  43. 3@(παπάκια) avatar
    3@(παπάκια) 08/12/2008 22:04:33

    να τους φοβαστε τους τρομαγμενους μικροαστους γιατι ειναι πιο επικινδυνοι απο τους αλητες που τα καινε ολα τωρα.

  44. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:06:15

    Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή θέλει πολύ θάρρος για να μιλήσεις όπως μιλάει ο FactorX και το Ρεσάλτο. Εμένα την ψυχή μου την πλακώνει ο φόβος.

    Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι αυτό που βλέπω είναι κατευθυνόμενο. Όχι ότι ο καουμπόυς μπάτσος ήταν όργανο των Αμερικανών. Αλλά το τυχαίο αυτό περιστατικό γίνεται αφορμή για να ζήσουμε ένα νέο Βατοπαίδι. Το Βατοπαίδι τους τελείωσε, αδικήματα δεν βγήκαν. Ήρθε η ώρα για τη νέα προσπάθεια αποσταθεροποίησης. Βατοπαίδι, Βατοπαίδι, Βατοπαίδι. Δολοφονία, δολοφονία, δολοφονία. Αύριο θα βρούμε κάτι άλλο. Καλά να είμαστε, στο Ελλαδιστάν αφορμές θα έχουμε πάντοτε.

    Είναι ολοφάνερο ότι ο ΚΚ δεν ελέγχει το κράτος. Γίνεται πολύ φανερό το κενό εξουσίας για ο οποίο έγινε λόγος χθες. Αυτό που ζούμε κατευθύνεται από πρακτορίσκους που δεν έχουν ιδέα για ποιον πραγματικά δουλεύουν. Το μόνο που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή είναι: ο Θεός βοηθός!

  45. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 08/12/2008 22:06:30

    Βλέπω να κατεβαίνει ο στρατός...με δικαιολογία ότι η χώρα έχει περιέλθει σε κατάσταση εκτακτης ανάγκης..Γρηγορείτε...

  46. τιμωρός avatar
    τιμωρός 08/12/2008 22:08:07

    Ενα αδρό περίγραμμα που ερμηνεύει την πορεία της χώρας από το 1950 και που προσδιορίζει την περαιτέρω πολιτική αντιμετώπιση της εκρυθμης κατάστασης έχει ως εξής.

    Τις δεκαετίες 50, 60, και 70 που η αριστερά στην Ελλαδα τέθηκε στο περιθώριο η χώρα σημείωσε απίστευτη οικονομική και κοινωνική πρόοδο, μοναδική σε παγκόσμιο επίπεδο.

    Στα 80, 90 κα 00 που η αριστερά έχει τα κλειδιά της εξουσίας η Ελλάδα υπερχρεώθηκε, καταστράφηκε οικολογικά, διαλύθηκε κοινωνικά, εξευτελίστηκε εκπαιδευτικά, πολιτικά και εθνικά.

    Οι λύσεις που έχουν οι σοβαρές πολιτικές δυνάμεις προκύπτουν εύκολα. Δεν χρειάζεται να επεκταθώ.

  47. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/12/2008 22:08:23

    Αν ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά διαπιστώνουμε ότι η καταστροφή αγγίζει κύρια τα σήματα κατατεθέν του ισχύοντος οικονομικού συστήματος. Μεγάλο μέρος του κέντρου της Αθήνας που έχει παραδοθεί στις φλόγες είναι πολυκαταστήματα, τράπεζες, ξενοδοχεία κτλ
    Ο τίτλος του άρθρου "προς πολιτικές εξελίξεις" νομίζω ότι δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα.

  48. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/12/2008 22:08:49

    Ο Μάρξ ονόμασε τη βία "μαμή της ιστορίας". Εγώ ονομάζω μαμή της ιστορίας την προβοκάτσια.
    Δεν ήταν αιτία ούτε οι αγωγοί, ούτε το Βουκουρέστι.
    Απλά έφτασε η ώρα που έχει προγραμματιστεί η άνοδος των βρικολακόπαιδων ή το μεγάλο χάος. Ο Καραμανλισμός υπήρξε μια χαριτωμένη οπερέτα με προκαθορισμένο ρέκβιεμ. Μετά την γέννηση του δεν τον έβαλαν σε κούνια, αλλά σε φερετράκι. Το μωρό της ελληνίδας Ροζ Μαρίτσας, ως προανάκρουσμα του μεγάλου μακελιού στα Βαλκάνια.
    Σπάσιμο των κεφαλών του Ερμών επί Αλκιβιάδου, Κερκόπορτες, δολοφονία του Γιώργου Καραϊσκάκη, νύχτα των μεγάλων μαχαιριών, 11/9 και πάει λέγοντας.
    Το έγραψαν πάνω στο μονοδόλαρο: ORDO NOVO SECLORUM.
    NEA TAΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ.
    ΠΑΡ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΕΦΑΝΘΗΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ.
    ΚΡΑΥΓΑΖΕΤΕ ΣΚΥΛΙΑ. Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΟΜΩΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΝΙΟΡΤΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ.

  49. κραδασμοί συστήματος avatar
    κραδασμοί συστήματος 08/12/2008 22:10:31

    Οι κυβερνόντες προσπαθόντας να μαζέψουν τα κομμάτια του σπασμένου ποτηριού, τους αφήνουν να εκτονωθούν και από αύριο ανάλογα με την εξέλιξη, αν κρατήσουν και συνεχίσουν υπάρχουν δύο δρόμοι......τα νταβαδοκάναλα ζητούν άμεση καταστολή...μπορούν!!

  50. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/12/2008 22:12:51

    Δεν με ενδιαφέρει η συνωμοσιολογία.Θα μιλήσω βάσει γεγονότων όπως και σε άλλο ποστ.
    H κυβέρνηση ψηφίσθηκε πριν ένα χρόνο.Βάσει του Συντάγματος μπορεί να κυβερνήσει τρία χρόνια ακόμη.
    Mετά ο λαός μπορεί να ψηφίσει άλλη.
    Η απαίτηση να φύγει πριν την κανονισμένη ημερομηνία στρέφεται εναντίον εκείνων που την ψήφισαν.
    Επειδή παρόμοια γεγονότα έγιναν και το 1990-93 το πολιτικό συμπέρασμα είναι ότι ακόμη και όταν κερδίζει τις εκλογές η ΝΔ δεν επιτρέπεται να κυβερνήσει διότι οι αντίπαλοι που τις έχασαν προκαλούν επεισόδια για να την ανατρέψουν δια της βίας.
    Αλλά αυτό σημαίνει ότι οι ψηφοφοροι του κόμματος αυτού δεν έχουν κάποιο λόγο να συνεχίσουν να υποστηρίζουν τη δημοκρατία.Εάν ακόμη και όταν κερδίζουν τις εκλογές δεν επιτρέπεται να κυβερνήσουν τι νόημα έχουν οι εκλογές;
    To τι μπορούν να κάνουν βέβαια είναι άλλης τάξεως ερώτημα.Προς το παρόν να συνειδητοποιήσουν την πραγματικότητα αυτή και μετά βλέπουμε.

  51. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:12:56

    Η Εθνική Βιβλιοθήκη στις φλόγες.

  52. t avatar
    t 08/12/2008 22:14:49

    Καίγεται η εθνική βιβλιοθήκη
    Σκοταδισμός

  53. aris avatar
    aris 08/12/2008 22:15:09

    όταν λέω εγώ για Λιακόπουλους της "αριστεράς"
    κι εσύ μποτίλια?
    και σε είχα για συνομιλητή επιπεδου

  54. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/12/2008 22:17:49

    76@ Γνωρίζεις τι σημαίνει ο όρος πολιτικές εξελίξεις;

  55. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 08/12/2008 22:18:03

    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι γίνεται.
    Όχι λόγω της κατάστασης και των γεγονότων που διαδραματίζονται, αλλά εξαιτίας της μη ύπαρξης λύσης και εξηγώ:

    -ΕΚΛΟΓΕΣ? πως μπορούν να γίνουν εκλογές σε αυτές τις συνθήκες?
    -ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ? ωραία από ανίκανους αστυνόμους θα κατέβει στη θέση τους οπλισμένος στρατός στους δρόμους?
    -ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗς ΕΝΟΤΗΤΑΣ? ποιος θα εφαρμόσει νόμους και μέτρα? οι 300 βολευτές μας?

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ και το μόνο που θα επιτευχθεί είναι να είμαστε ο ένας απέναντι από τον άλλον.

    Τι θα γίνει όταν οι "μικροαστοί" συγκρουστούν με τους "αντιεξουσιαστές"?

  56. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:18:59

    Ναι, την καίνε ξανά την πατρίδα μας. Είναι οι ίδιοι που την κάψανε και πέρυσι.

  57. λαπ avatar
    λαπ 08/12/2008 22:19:37

    Αν δεν νιώσει ο κόσμος οτι έχει κάποιον για πρωθυπουργό δεν θα σταματήσουν αυτά. Οποιος κι αν ειναι αυτός. Αργεί πολυ ο Καραμανλης. Πάρα πολυ.

  58. apos avatar
    apos 08/12/2008 22:19:55

    O Τειρεσίας (Σόλωνος και Μασσαλίας) κάηκε;

  59. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/12/2008 22:20:46

    80@ ποιοι την έκαψαν πέρυσι;

  60. τιμωρός avatar
    τιμωρός 08/12/2008 22:22:07

    @ψυχραμία
    σωστά. Είναι σπουδαία και η παρατήρηση και το συμπέρασμα. Εξίσου σημαντική είναι και η καθαρή ματιά και η βαθιά επεξεργασμένη γνώση με την οποία ερμηνεύεις τα θλιβερά φαινόμενα.

    Επεκτείνω και λέω ότι η ώθηση της δεξιάς σε εξωκοινοβουλευτικές λύσεις εξυπηρετεί όλους τους εχθρούς της Ελλάδας. Υπάρχει λοιπόν συμφέρον. Μένει να δούμε αν υπάρχουν και εγκάθετοι.

  61. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 08/12/2008 22:22:19

    νομίζω ότι μετά από το κάψιμο του δέντρου των Χριστουγέννων με φόντο τα τούβλα του κτιρίου της Βουλής (με ότι σημειολογικά αυτό σημαίνει) το κάψιμο της Εθνικής Βιβλιοθήκης μας αντιπροσωπεύει πλήρως ως έθνος και χώρα

  62. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/12/2008 22:22:36

    @ψυχραιμία
    Τα έκτροπα δεν τα οργανώνει η αντιπολίτευση, όπως υπαινίσσεσαι, αλλά το παρακράτος, μέσα και έξω από τους κρατικούς μηχανισμούς, που υποθάλπτει το χαφιεδαριό, στο οποίο κάποιοι δεξιοί παίζουν τον πρωτεύοντα ρόλο, σε όλους τους χώρους. Όσο αφορά τις ονειρώξεις για στρατιωτικού τύπου εκτροπές, αλλού πάει το πράγμα. Αυτή τη φορά οι "προστάτες" σας μεθοδεύουν εθνικές συμφορές.

  63. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:22:57

    Αυτοί που δεν θέλουν τους αγωγούς και το Βουκουρέστι. Ζούμε το νέο 1965. Ευτυχώς δεν υπάρχει παλάτι και επίσημο παρακράτος.

  64. t avatar
    t 08/12/2008 22:27:03

    Ανεπίσημο παρακράτος???

  65. λαπ avatar
    λαπ 08/12/2008 22:29:11

    Μέχρι αύριο το μεσημέρι πρέπει να βρεθεί λύση. Και όχι προσωρινή, ουσιαστική.

    Δεν υπάρχουν σχέδια για τα επεισόδια που γίνονται. Υπάρχει μόνο πολιτική ΕΚΜΕΤΆΛΛΕΥΣΗ. Τα υπόλοιπα δεινά(ληστείες κλπ) είναι παράπλευρες απώλειες.

  66. Poly Anonymos avatar
    Poly Anonymos 08/12/2008 22:30:25

    Η "αλλη" αριστερά τόσα χρόνια λυμαίνοταν την Ελλάδα. Μέσα από τα ΜΜΕ, μέσα από όλες τις σημαντικές θέσεις εξουσίας έτρωγε τον κοινωνικό ιστό και παρείχε πλήρη προστασία στα "παιδιά". Ας ήταν και εγκληματίες.

    Τώρα ανέλαβε να αποτελειώσει την Ελλάδα καίγοντας τα πάντα και ασκώντας απίστευτη τρομοκρατία.

    Αυτό το αίσχος θα το πληρώσει άραγε ποτέ;

  67. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 08/12/2008 22:31:02

    Ως συμπέρασμα σε όλα αυτά θα μπορούσαμε να πούμε ότι η φυγή προς τα εμπρός με επιτάχυνση των πολιτικών εξελίξεων πριν τη συζήτηση στη βουλή για τον προϋπολογισμό ίσως είναι λύση! Εκτός … και υπάρχει ενδεχόμενο να καταψηφιστεί ο προϋπολογισμός!

  68. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/12/2008 22:33:14

    Να το ξεκαθαρίσουμε:
    1ον. Δεν φέρουμε καμία πολιτική ευθύνη.
    Γι' αυτό δεν αποδέχθηκα τις παραιτήσεις ευθιξίας των υπουργών μου.
    2ον. Απέναντι στο οργανωμένο σχέδιο να καεί όλη η Ελλάδα
    από τα ακραία στοιχεία, αντιτάσσουμε ένα καλά οργανωμένο
    σχέδιο να αφήσουμε να καεί όλη η Ελλάδα.
    Είδατε πουθενά να αντιδρούν οι αστυνομικές μας δυνάμεις
    στους εμπρησμούς των καταστημάτων και των δημόσιων κτιρίων;
    Εμείς απέναντι στην ωμή βία των αναρχικών απαντούμε
    με την υπεύθυνη παθητική αναισθησία των αστυνομικών.


    για την αντιγραφή από gerontakos.blogspot.


    Υγ

    φανταστείτε να είχαμε εμπλακεί σε καμία πολιτική σύρραξη και την διαχείριση να την είχαν τα 300 καλόπαιδα, που αφήνουν να καίγεται η Αθήνα.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ?
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ?
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΣ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ?
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 149 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ?
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ?


    ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΗΝΥΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟ.

  69. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:35:19

    Ανεπίσημο παρακράτος υπάρχει, αλλά δεν φαίνεται για παρακράτος. Τότε υπήρχαν εγκεκριμένα σχέδια από παλάτι και κόμματα ότι σε περίπτωση εκτροπής και "κομμουνιστικού κινδύνου" θα αναλάβει ο στρατός. Έχει αποδειχθεί ιστορικά ότι οι συνταγματάρχες το 1967 πρόλαβαν πραξικόπημα των στρατηγών που σχεδίαζε το παλάτι - με όργανα τους συνταγματάρχες. Οπότε είπαν εκείνοι, αφού εμείς θα το κάνουμε, γιατί να μην αναλάβουμε μόνοι μας. Σήμερα αυτό το παρακράτος που ζούμε από το Σάββατο το βράδυ δεν έχεις τις ιδιότητες εκείνου του παρακράτους. Δεν εμφανίζεται για παρακράτος. Δεν είναι Εργκενεκόν, είναι άλλου τύπου.

  70. finaflis avatar
    finaflis 08/12/2008 22:35:52

    η Θεσσαλονίκη καίγεται, που χάθηκαν ο λαλίστατος ψωμιάδης και ο Αχαιός Παπαγεωργόπουλος;

  71. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/12/2008 22:36:35

    @ Tιμωρός
    Το ξέρω.Δεν μίλησα για εξωκοινοβουλευτικές λύσεις.
    Ομίλησα για συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι δεν επιτρέπεται στη ΝΔ να κυβερνήσει εστω και αν ψηφίζεται.Το τι θα κάνουμε μετά από αυτό θα το δούμε αλλά προς το παρόν πρέπει να το καταλάβουμε.

    @ Μποτίλια
    Τα έκτροπα τα οργανώνει ένας συγκεκριμένος πολιτικός χώρος ονομαζόμενος αναρχικοί.Δε γνωρίζω αν παίζουν δεξιοι ρόλο και στο χώρο αυτό.
    Ξέρω ότι συντονίζεται από το indymedia και αυτό έχει επικοινωνία με την Ελευθεροτυπία και διάφορους περίεργους τύπους της μη-παραδοσιακης αριστεράς.

  72. t avatar
    t 08/12/2008 22:37:08

    Ποιος άνοιξε τον δρόμο στην δικτατορία???

  73. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/12/2008 22:37:42

    2007 ΚΑΗΚΕ Η ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ

    2008 ΚΑΗΚΕ Η ΕΘΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ


    ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ 2009 ΝΑ ΚΑΕΙ Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ

  74. A-nomimous avatar
    A-nomimous 08/12/2008 22:40:21

    ΕΛΕΟΣ με το κόλλημα με τις θεωρίες συνωμοσίας.

    Αν σαν χώρα είμαστε μπουρδέλο και ο πρωθυπουργός προτιμά να παίζει playstation στη Ραφήνα, δεν φταίνε οι Αμερικανοί, η Μπίλντεμπεργκ, ο Σορος και οι άλλες παπαριές που γράφουν κάποιοι.

    Το κεφάλι μας φταίει και έχουμε τους ηγέτες που μας αξίζουν.

  75. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/12/2008 22:41:48

    Κατά πάσα πιθανότητα είναι Έλληνες αυτοί που καινε την βιβλιοθήκη* ανώνυμε #76.
    Έλληνες, στους οποίους κάποιοι επιχείρησαν να τους μάθουν «να αγαπούν τον τόπο τους» με τόσο λανθασμένο, στρεβλό και υποκριτικό τρόπο, που κατέληξαν να τον αντιπαθούν με τέτοιο μένος, που προκειμένου να εκφράσουν την συσσωρευμένη οργή τους λόγω πραγμάτων και παραγόντων που έδρασαν αθροιστικά ως επιστέγασμα τα τελευταία χρόνια, είναι ικανοί τώρα να γκρεμίσουν και τον Παρθενώνα τον ίδιο αυτή τη στιγμή. Εκεί μας φτάσανε.

    Όσο για το οτι αυτοί που λεηλατούν είναι στην πλειοψηφία τους μετανάστες, δεν καταλαβαίνω το υπονοούμενο. Μήπως αυτοί τα σπάσανε φορώντας κουκούλες με σκοπό να λεηλατήσουν? Αυτοί κρύβονται κάτω από τις κουκούλες?
    Εγώ λέω οτι είδαν φως και μπήκανε, μετανάστες και Έλληνες μαζί. Ευκαιρία είναι, ανοιχτά καταστήματα σαν παπαρούνες την άνοιξη, γεμάτα εμπόρευμα. Το..τερπνόν μετά του ωφελίμου. Εκφράζουμε την οργή αλλά βουτάμε και το ρόλεξ από την βιτρίνα. Φυσικά κατακριτέο, αλλά έτσι γίνεται στα σπασίματα. Γι αυτό ως κοινωνία φροντίζεις να μη φτάνεις σε τέτοια σημεία. Όλα τα άλλα είναι βεβιασμένες ad-hoc ερμηνείες του ποδαριού.

    *Τελικά η βιβλιοθήκη είναι μέχρι στιγμής σώα, επρόκειτο περί κακής πληροφόρησης

  76. Poly Anonymos avatar
    Poly Anonymos 08/12/2008 22:42:24

    Απορία:

    Όλοι αυτοί που έβριζαν σήμερα από νωρίς τον ΠΕΛΙΑ, τώρα τι έχουν να πουν;

    Tην Εθνική Βιβλιοθήκη την έκαψαν οι μπάτσοι; Η τα δεκαπεντάχρονα;

  77. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:45:02

    Η κάθε συνωμοσία έχει δύο άμυνες: η πρώτη είναι να πείσει ότι δεν υπάρχει. Η δεύτερη, να πείσει ότι είναι πανίσχυρη. Και τα δύο είναι ψέμματα. Και συνωμοσίες υπάρχουν κάθε ώρα και κάθε στιμγή, και πανίσχυρες δεν είναι. Μέσα από το μυθιστορηματικό μαξιμαλισμό που περιέχει το Εκκρεμές του Φουκώ, του Έκο, μπορούμε να δούμε πώς λειτουργούν οι συνωμοσίες.

  78. MIG avatar
    MIG 08/12/2008 22:45:18

    "Fire Water Burn"

    The roof, the roof, the roof is on fire,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    We don't need no water let the motherfucker burn,
    Burn motherfucker burn.

    Hello my name is Jimmy Pop and I'm a dumb white guy,
    I'm not old or new but middle school fifth grade like junior high,
    I don't know mofo if y'all peeps be buggin' give props to my ho cause she all fly,
    But I can take the heat cause I'm the other white meat known as 'Kid Funky Fried',
    Yeah I'm hung like planet Pluto hard to see with the naked eye,
    But if I crashed into Uranus I would stick it where the sun don't shine,
    Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie,
    I'm the root of all that's evil yeah but you can call me cookie,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    We don't need no water let the motherfucker burn,
    Burn motherfucker burn.

    Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice,
    I'm not black like Barry White no I am white like Frank Black is,
    So if man is five and the devil is six than that must make me seven,
    This honkey's gone to heaven,
    But if I go to hell then I hope I burn well,
    I'll spend my days with J.F.K., Marvin Gaye, Martha Raye, and Lawrence Welk,
    And Kurt Cobain, Kojak, Mark Twain and Jimi Hendrix's poltergeist,
    And Webster yeah Emmanuel Lewis cause he's the anti-christ,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    The roof, the roof, the roof is on fire,
    We don't need no water let the motherfucker burn,
    Burn motherfucker burn.

    Everybody here we go,
    Ohh Ohh,
    C'mon party people,
    Ohh Ohh,
    Throw your hands in the air,
    Ohh Ohh,
    C'mon party people,
    Ohh Ohh,
    Wave 'em like you don't care,
    Ohh Ohh,
    C'mon party people,
    Ohh Ohh,
    Everbody say ho,
    Ohh Ohh,
    C'mon party people,
    Ohh Ohh,
    Everybody here we go.

  79. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:45:45

    Και η συνωμοσία δεν αναιρεί ότι ο ΚΚ είναι πράγματι ανίκανος. Δεν αναιρεί το ένα το άλλο.

  80. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/12/2008 22:47:59

    @ Ξένος δάκτυλος
    Προπαγάνδα για να αγαπούν τη χώρα τους γινόταν μέχρι το 1996.Δεν έπιανε πάντα και υπήρχαν και παλιά φοβερά επεισόδια αλλά υπήρχε ένα κοινο πλαίσιο ,ότι όλοι νοιάζονταν για τη χώρα και απλώς συγκρούονταν για τον τρόπο διοικησης και το κοινωνικό σύστημα.
    Από το 1996 υπάρχει ανοιχτή ανθελληνική προπαγάνδα από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της χώρας.
    Αυθτή η γενιά που τα καίει είναι η γενιά που μεγάλωσε με τα αντιεθνικά κηρύγματα.

  81. κραδασμοί συστήματος avatar
    κραδασμοί συστήματος 08/12/2008 22:48:03

    @88 Επώνυμε, σκέφθηκες ότι εκτός από τους αγωγούς,υπάρχει σωρευτικά μεγάλη μάζα περιθωριοποιημένη που δεν μετέχει των βιώσιμων,ανθρώπινα απολαβών του συστήματος, σε όλα τα επίπεδα;Οι έλληνες δεν τα σηκώνουν αυτά.....το έχουν αποδείξει και το βιώνουμε τώρα... χωρίς να είμαστε στην καρδιά της κρίσης!!

  82. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:50:25

    @κραδασμοί 108. Ναι, με μια διαφορά. Αυτοί που τα καίνε δεν είναι οι περιθωριοποιημένοι. Αν ήταν περιθωριοποιημένοι θα έκαιγαν και το Κολωνάκι. Οι περισσότεροι από αυτούς που τα καίνει είναι ΒΠ-ΝΠ.

  83. MIG avatar
    MIG 08/12/2008 22:52:19

    (!)...."Επεσε" το Indymedia....(!)

  84. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2008 22:52:36

    Στο Προεδρικό Μέγαρο μεταβαίνει αυτή τη στιγμή ο Παπούλιας - Ο Αντώναρος διαψεύδει την επιβολή στρατιωτικού νόμου.

  85. t avatar
    t 08/12/2008 22:53:23

    Η αδυναμία του πολιτικού συστήματος να διαχειριστεί την κρίση οδηγεί σε εκτροπή.

  86. piropliktos ilios avatar
    piropliktos ilios 08/12/2008 22:57:33

    Αν χθες το πρωί ζήταγε καιέκανε δεκτή την παραίτηση του παυλόπουλου του δημοσχάκη και του αρχηγού της αστυνομίας και στην συνέχεια έβγαινε στην τηλεόραση και ζήταγε συγνώμη από την οικογένεια του παιδιού, θα ήταν έτσι σήμερα τα πράγματα;θα έβρισκαν άραγε τον θάνατο του παιδιού σαν αφορμή και θα γινόντουσαν αυτά τα επεισόδεια; θα μείνω με την απορία αν είναι τόσο ανίκανοι ή τόσο εξαρτημένοι

  87. t avatar
    t 08/12/2008 22:58:23

    Στο Burn baby burn λέμε.
    Learn baby learn.

  88. τιποτα avatar
    τιποτα 08/12/2008 22:59:18

    ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ Κ ΤΩΝ ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ?

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΣΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΥΧΤΑ ΧΟΥΝΤΙΚΩΝ ΒΑΡΩΝΩΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ?

    ΕΤΣΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΜΕΡΙΚΑΟΙ ΚΑΙ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ?

    ΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ?

  89. λαπ avatar
    λαπ 08/12/2008 22:59:34

    Έλληνες είναι και θέλουν να μας αποδείξουν οτι είναι μεμονωμένο περιστατικό. Όπως όλα!

  90. tony avatar
    tony 08/12/2008 23:01:59

    Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει πως έγινε σήμερα και το χρηματιστήριο ειχε άνοδο.Τελικά τά πράγματα ίσως να έχουν άλλες πολύ ποιο απλές εξηγήσεις.Συνωμοσία με αρχηγούς τον ΚΚ και τον ΓΑ αυτοί μια λίμνη δεν δεν μπόρεσαν νά φάνε.Φοβάμαι ότι τά πράγματα είναι ακόμη χειρότερα.Δεν υπάρχει μιά συνωμοσία που ελέγχει τα πράγματα απλά οι συμμορίες μοιράζουν την πίτα μεταξύ τους.Τό πρωί ο βουλευτής έκανε κανονικά τά ρουσφέτια του.ήταν μάλιστα και κεφάτος.Κοινωνικότατος.
    Δε βαριεσε το λέει και η παριμοια.
    Ο βουλευτής στην αντάρα χαίρεται.

  91. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/12/2008 23:04:16

    "Δεν έχουν υποστεί ζημιές τα τρία ιστορικά κτίρια στην οδό Πανεπιστημίου. Η Πυροσβεστική δέχτηκε κλήση για φωτιά στην Εθνική Βιβλιοθήκη, ωστόσο η πυρκαγιά αυτή είναι εκτός κτιρίου."

    Μια καλή είδηση μέσα στο χάος, ευτυχώς που ήταν λάθος πληροφόρηση

  92. Νἰκος avatar
    Νἰκος 08/12/2008 23:05:26

    O Μποτιλιας (#68) " Απλά έφτασε η ώρα που έχει προγραμματιστεί η άνοδος των βρικολακόπαιδων ή το μεγάλο χάος" .
    Και, θα προσθετα, που συμφερει στους Αγγλοαμερικανους, φυσικα. Διοτι το ενα γεγονος δεν συνδεεται παθητικα σε γραμμικη σχεση αιτιου-αιτιατου αγαπητε Μποτιλια. Απλα το εκμεταλλευονται οι κειθεν του αντλαντικου και μαλλον οι Τουρκοι σε ευκταιο χρονο. Τιποτα δεν αποκειλεται.

  93. κραδασμοί συστήματος avatar
    κραδασμοί συστήματος 08/12/2008 23:06:16

    @88 Ανέχθηκαν στο σβέρκο, μία καθεστηκυία οικονομική τάξη, μαζί με το κακέκτυπο των λεγόμενων ΜΜΕ που ήταν η εμπροσθοφυλακή τους,ώστε να προλειαίνει το έδαφος ...και είπαν ως εδώ και μη παρέκει...τους περίμεναν στην γωνία και..βλέπουμε!!!

  94. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/12/2008 23:10:15

    @Ψυχραιμία
    Όσοι Σόροι, όσοι Αλαβάνοι και όσες Ρεπούσηδες προσπαθήσουν να εδραιώσουν «αντεθνική προπαγάνδα» σε μια χώρα, δεν πρόκειται ποτέ να καταφέρουν κάτι αν πρωτύτερα η «εθνική συνείδηση» που θα έχει επιχειρηθεί να εδραιωθεί δεν είναι προχειροφτιαγμένη, έως υποκριτική. Ώστε σε κάποιο σημείο και μετά, να καταλήγει ανύπαρκτη.
    Όταν ψάχνεις να βρεις από που ξεκίνησε να κυλάει η πέτρα, δεν λέμε να το φτάνεις και μέχρι τη Μεγάλη Έκρηξη. Αλλά τουλάχιστον κοιτάς λίιιιγο πιο πίσω από το πρόσφατο παρελθόν.

  95. τιποτα avatar
    τιποτα 08/12/2008 23:12:43

    ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΕΙΔΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 4-5 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.

    ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΔΙΚΟ.

    ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ

  96. Νἰκος avatar
    Νἰκος 08/12/2008 23:13:49

    Το κειμενο του Π. Ηφαιστου ειναι περιεκτικο:

    1. Είχαμε ένα φόνο για το οποίο σε κάθε ευνομούμενο κοινωνικοπολιτικό σύστημα αρμόδια είναι η δικαιοσύνη για να αποφανθεί κατά πόσο οφείλεται σε εγκληματική πρόθεση, αμέλεια, αδεξιότητα ή όπως άλλοι συνάδελφοι υπαινίχθηκαν σε έλλειμμα επαγγελματισμού που σε κάθε περίπτωση στο επίπεδο της πολιτείας στην Ελλάδα είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.
    2. Ο φόνος αυτός γίνεται αιτία μιας ανεύθυνης αντιπολιτευτικής δημαγωγίας που γενικεύει ασύστολα με άλματα ντροπιαστικά για την ανθρώπινη νοημοσύνη και την στοιχειώδη ανθρώπινη λογική, αλλά και μιας εξίσου ανεύθυνης κυβερνητικής εξουσίας που αντί να βάλει τα πράγματα στην θέση της αντιδιαστέλλοντας τον φόνο από την ανάγκη ευνομίας έντρομη αφήνει τους βαρβάρους να καταστρέψουν την οικονομική ζωή των πόλεων, να καταστρέψουν την περιουσία βιοπαλαιστών της ζωής που στήνουν μια οικογενειακή επιχείρηση και να απειλούν τους φιλειρηνικούς πολίτες των πόλεών μας. Όλοι μαζί ντροπιαστικά και προσβλητικά για την μνήμη του φονευμένου νέου μας ρίχνουν ένα δρακρύβρεχτο πέπλο για να επισκιάσουν τα ιδεολογικοπολιτικά βέλη που όλοι ρίχνουν εναντίον όλων. Για να επισκιάσουν έτσι την πραγματική τους έγνοια: Ποιος θα συνεχίσει να λυμαίνεται τον πολιτειακό πλούτο, δηλαδή τον κόπο μας.
    3. Για να σταθώ στο τελευταίο, προσβάλλεται η αισθητική μας όταν παρακολουθούμε διαλόγους πολιτικών, ύπουλες πολιτικές στοχεύσεις σχολιαστών κατά τα άλλα ταγμένων και ορκισμένων σε άρθρα δεοντολογικής πίστης για την δημόσια πληροφόρηση και ακόμη πιο ύπουλες ιδεολογικοποιήσεις του φόνου για να περάσουν δήθεν «προοδευτικά» μηνύματα τα οποία θρέφουν τους βάρβαρους που ισοπεδώνουν την πόλη μας.
    4. Την ίδια στιγμή η δημόσια σφαίρα αποστειρώθηκε από μεγάλα ζητήματα της εθνικής μας ζωής: Το μακεδονικό, τις τουρκικές προκλήσεις στην Θράκη, το ρεζίλι στο Καστελλόριζο που παρουσιάστηκε ως περίπου εθνικός θρίαμβος και τον πολύ τωρινό!! ναυτικό αποκλεισμό της Κυπριακής Δημοκρατίας που προδικάζει την μελλοντική ιδιοκτησία ενός τεράστιου όπως γράφτηκε υποθαλάσσιου πλούτου που βρίσκεται στον βυθό της περιοχής που εκτείνεται από την νότια Κύπρο μέχρι το Αιγαίο. Ποιος δίνει στους σημερινούς κατόχους της εξουσίας να αφήνουν να χάνεται αυτό που το διεθνές δίκαιο και οι διεθνείς συνθήκες δίνει στην Ελλάδα και στην Κυπριακή Δημοκρατία!
    5. Τέλος αλλά όχι το τελευταίο που θα μπορούσε να αναφερθεί, ευαγή ιδρύματα που χρηματοδοτούν κερδοσκόποι και έξωθεν «υπηρεσίες» συνεχίζουν τις επιστημονικά μακάβριες προπαγανδιστικές δραστηριότητες που αποπροσανατολίζουν την Ελλάδα από μια ορθολογιστική διπλωματία και την σέρνουν από τον ένα καταστροφικό κατευνασμό στον άλλο. Αυτό δεν είναι τωρινό φαινόμενο αλλά δύο τουλάχιστον δεκαετιών και τώρα πληρώνουμε το τίμημα. Πολλά επέρχονται. Εμείς θα τα αποτυπώσουμε σε επερχόμενες δημοσιεύσεις. Τι σημασία έχει όμως όταν οι ενδιαφερόμενοι δεν τα βλέπουν την στιγμή που πρέπει!


    Δεν θα επεκταθώ εδώ για τα αίτια. Λέω μόνο ότι ευθύνονται οι ξενόφερτες ιδεολογίες που από καιρό ροκανίζουν τον ελληνικό κατ’ αλήθειαν συλλογικό βίο και των οποίων η λογική κατάληξη είναι ο μεταμοντέρνος κατήφορος προς το απόλυτο μηδέν, την αναρχία και το χάος. Μεταξύ άλλων είναι:

    1. Τα αδιέξοδα φιλελεύθερα και μαρξιστικά υλιστικά θεωρήματα και ιδεολογήματα. Στις μέρες μας συγκλίνουν για φτιάχνουν ένα ελάχιστα θρεπτικό μεταμοντέρνο χυλό που απονευρώνει την ελληνική κοινωνία. Όλα αυτά συσκοτίζουν την αλήθεια, ότι δηλαδή η δική μας κοινωνική δικαιοσύνη είναι ζήτημα των δικών μας κοσμοθεωριών, των δικών μας ηθικοκανονιστικών επιταγών και των δικών μας ιστορικών συνθηκών (και κανενός άλλου στην υπόλοιπη οικουμένη ή στο σύμπαν)
    2. Τα εν γένει αντιπνευματικά ιδεολογήματα που θρέφουν μια αντίληψη της δημόσιας σφαίρας που ροκανίζει τον συλλογικό μας ορθολογισμό και που επηρεάζει δραστικά τις έσχατες αλήθειες κάθε βιώσιμης κοινωνίας για το πώς διαμορφώνονται το Πολιτικό, οι ιεραρχίες, τα συλλογικά νοήματα, η δικαιοσύνη και οι ηθικοκανονιστικές δομές.
    3. Η ιδεολογική χρήση της ιστορίας που αφού έκτισε επίπλαστες «κρατικές-εθνικές» κατασκευές στην Δύση αντεστραμμένη τώρα αποδομεί όχι μόνο τα δικά της τέρατα αλλά και όποια πολιτεία δεν τις έχει ανάγκη, για παράδειγμα, ιστορικά έθνη όπως τα δικά μας. Μια τηλεσκοπική επισήμανση: η ιστορική ατυχία της Δύσης εξερχόμενη της φεουδαρχίας να μην διαθέτει έθνος και αυτή η ανορθολογική αντίληψη αναζήτηση τεχνητής εθνικής κατασκευής είναι που οδήγησε στις εθνοκαθάρσεις, στις γενοκτονίες και στους παγκόσμιους πολέμους. Πολλές κοινωνίες δεν είχαν και δεν έχουν ανάγκη τέτοιων στρεβλώσεων. Η ξενοκρατία εδώ όμως συσκοτίζει αυτό το γεγονός με ύστερο παράδειγμα την ανεκδοτολογική ιστοριογραφία που ειδικεύεται στους «συνοστισμούς» και στις αποδομήσεις.
    4. Οι συμπαρομαρτούντες «κριτικές» κονστρουκτιβιστικές ασυναρτησίες περί «πατριωτισμού του συντάγματος» που υπονομεύουν την πραγματική κοινωνικοπολιτική συνοχή και δημιουργούν ψευδείς ή επίπλαστες συνειδήσεις.
    5. Το ροκάνισμα της κοινωνικοπολιτικά προσδιορισμένης τάξης και δικαιοσύνης στο όνομα της μιας ή της άλλης οικουμενικής δήθεν δικαιοσύνης ως και να υπάρχει παγκόσμια κοινωνία και παγκόσμιο κοινωνικοπολιτικό σύστημα που την προσδιορίζει.
    6. Η υπονόμευση των θεμελιωδών αρχών του διεθνούς δικαίου και των κρατοκεντρικών θεμελίων της διεθνούς οργάνωσης με προπαγανδισμό των ηγεμονικών αξιώσεων που τις δύο τελευταίες δεκαετίες αιτιολογούσαν το γεωπολιτικό πλιάτσικο. Καλά θα κάνουμε να θυμηθούμε τους ημέτερους κράχτες των επεμβάσεων για τα «ανθρώπινα δικαιώματα» και τις συμπαρομαρτούντες επεμβάσεις. Ο Παναγιώτης Κονδύλης εύστοχα έγραψε «όσα ωφελούν τους ιδιοτελείς προπαγανδίζουν οι αφελείς». Δεν είναι τυχαίο ότι αυτές τις επεμβάσεις και την ιστοριογραφική/κοσμοθεωρητική αποδόμηση καθώς και φασιστοειδή σχέδια όπως αυτό του Αναν για το κυπριακό τα έθρεψαν όπως ήδη γράψαμε ένας μεταψυχροπολεμικός αριστερο-δεξιο-αναρχο-σοσιαλο-κεντρωο-μεταμοντέρνος ιδεολογικός χυλός που διόλου τυχαία χρηματοδοτούσε ένα ευρύ φάσμα διεθνικών και αδιαφανών δρώντων που εκτεινόταν από τον κερδοσκόπο μεγαλοαπατεώνα Σόρος μέχρι τις αμερικανικές «υπηρεσίες» και τα διάσπαρτα «ινστιτούτα» τους.

    Όλα τα πιο πάνω ανορθολογικά και παράλογα είναι που εισρέουν στα μυαλά των παιδιών τα οποία δεν αντιλαμβάνονται πως ένας φόνος δεν δικαιολογεί να κάψουν την Πόλη μας!

    Γιατί όμως να το καταλάβουν οι έφηβοι όταν δεν το κατάλαβαν όλοι αυτοί που αυτές τις μέρες παρελαύνουν στις τηλεοράσεις κάνοντας ιδεολογικά κηρύγματα αντί να καλέσουν να διασφαλιστεί η κοινωνικοπολιτικά προσδιορισμένη ελληνική τάξη και δικαιοσύνη. Ποιος να δείξει πραγματική πίστη και νομιμοφροσύνη σε αυτό τον τόπο, όμως, όταν τα πνευματικά σωθικά πολλών έχουν μακρόχρονα διαβρωθεί από αδιέξοδες ιδεολογίες κάθε είδους και κάθε απόχρωσης και από εγκάθετα ιδρύματα των ηγεμονικών αξιώσεων!

    Για να παραφράσω και να αντιστρέψω τον Αριστοτέλη, «ένας αναληθής κατ’ αλήθειαν βίος που αναζητεί μια φανταστική παγκόσμια κατασκευή, οδηγείται σ’ ένα ψευδή και στρεβλό τρόπο ζωής ο οποίος ούτε την εσωτερική τάξη-δικαιοσύνη διασφαλίζει ούτε για την εθνική ανεξαρτησία νοιάζεται». Τα παιδιά έτσι δασκάλους έχουν έτσι, αναμενόμενα, πράττουν.

  97. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/12/2008 23:15:15

    @Nίκος
    Αμήν. Και κάποιος που μπορεί να βλέπει να τα γεγονότα πάνω από το οδόστρωμα.
    Στη σχέση αιτίου - αιτιατού αποφασιστικό ρόλο παίζει η αλληλουχία. Εγώ τα γράφω αυτά εδώ και μήνες. και έχω μιλήσει συγκεκριμένα για τη δεύτερη εβδομάδα του Δεκεμβρίου. Φυσικά η περαιτέρω εξέλιξη θα πιστοποιήσει ή θα αναιρέσει την αλληλουχία, που από καιρό εντοπίζω.
    Κατά τα άλλα οι παρατηρήσεις σου είναι περισσότερο από εύστοχες. Είσαι όμως δυστυχώς ο πρώτος, που συνδέει τα γεγονότα που συμβαίνουν στο εσωτερικό, και με την εξωτερική πολιτική.

  98. Κάλος avatar
    Κάλος 08/12/2008 23:18:38

    Μία απορία.Γιατί όταν ήρθε ο Πούτιν δεν άνοιξε ρουθούνι; Οι κουκουλοφόροι ήσαν οπαδοί του και τον σεβάστηκαν; Επίσης - Φοβερό - κάποιος giannotis, λέει έκλεισε το μπλόγκ του ως καθολικώς διαμαρτυρόμενος, ονομάζοντας τη δολοφονία του νεαρού: "Ατυχές συμβάν".Και το χειρότερο, ακόμα και ο Άρης Σπίνος βάλλει εναντίον, όχι του Καραμανλή, αλλά της κυβέρνησης. Λες και η περι ής ο λόγος, είναι δικιά μου...

  99. τσούχτρα avatar
    τσούχτρα 08/12/2008 23:19:05

    Βλέπουμε την υλοποίηση ενός οργανωμένου σχεδίου που προετοιμάζεται εδώ και καιρό. Οι χρηματοδότες αυτού του σχεδίου έχουν στρατολογήσει από αλβανούς και τούρκους πράκτορες μέχρι εθελοντές θύματα διαλυμένων ελληνικών οικογενειών. Τους έχουν αφιονίσει και περιμέναν ένας αδύναμος να προκαλέσει το μπαμ. Δυστυχώς έγινε με τον τραγικότερο τρόπο, μ΄ ένα δεκαπεντάχρονο παιδί.
    Αυτή τη στιγμή καίγονται όλα τα αστικά κέντρα του τόπου. Ως πολίτης καταλαβαίνω πως έρχονται τα χειρότερα.
    Γιατί δεν γίνεται έκτακτη συνάντηση και των πολιτικών αρχηγών τώρα; πώς θα κοιμηθούν απόψε;
    Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών παραιτήθηκε.
    Έχουμε συνειδητοποιήσει τί ζούμε;
    Ο νεοέλληνας πορεύεται ως εχθρός του κράτους του -Αυτό εκμεταλλεύονται αυτοί που τον στρατολογούνε-. Ξέρει πως δεν το οργάνωσε αυτός, πως του το επιβάλανε ξένο σώμα στην ψυχή του, περάσαν όμως εκατόν εβδομήντα οκτώ χρόνια. ή θα το αγαπήσει ή θα χαθεί μαζί του.

  100. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/12/2008 23:20:21

    @Νίκος
    Μπράβο για την παράθεση στο 128.

  101. Nick avatar
    Nick 08/12/2008 23:20:39

    defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=5862&Itemid=85

  102. neoinileias avatar
    neoinileias 08/12/2008 23:21:38

    Κοινωνικές μεταβολές & πολιτική πραγματικότητα

    Αν προσπαθήσουμε να κάνουμε κάποιες κριτικές παρατηρήσεις και προσεγγίσεις, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα απ όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας είναι ο κόσμος στον οποίο ζούμε όλοι, ένας κόσμος που κρύβει μεγάλες αντιφάσεις και αντιθετικές τάσεις.
    Μέσα σε αυτό το κατά γενική ομολογία ρευστό περιβάλλον σημαντική μερίδα του πληθυσμού αντιλαμβάνονται την τρέχουσα οικονομική και πολιτική κατάσταση ως σοβαρό πρόβλημα, θεωρούν ότι ελάχιστοι ασχολούνται με θέματα που τους αφορούν. Το νέο πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό είναι σημείο αναφοράς για το σχεδιασμό του συνόλου των κοινωνικών δραστηριοτήτων, μετά και τα τελευταία εκτεταμένα επεισόδια και την κατάσταση που δημιουργήθηκε για ορισμένες οικονομικές και κοινωνικές ομάδες η δημοκρατία εκλαμβάνεται ως απειλή.
    Από την άλλη πλευρά το πολιτικό σύστημα ως σύνολο δείχνει σημάδια κόπωσης, οι γενικότερες πολιτικές κτλ εξελίξεις έχουν μετατρέψει τα πολιτικά δεδομένα και εκ των πραγμάτων υποχρεώνουν τόσο την κυβέρνηση όσο και τα κόμματα της αντιπολίτευσης να αναπροσαρμόσουν την πολιτική τακτική τους.
    Η εικόνα του πολιτικού σκηνικού με τα πολλά πεδία έντασης, θυμίζει παλιότερες εποχές. Μέσα σε αυτό το ανισόρροπο πολιτικό κλίμα και με την κοινωνική δυσπιστία δεδομένη η ανησυχία στην κυβέρνηση για τις επιπτώσεις από τα γενικότερα γεγονότα και τα δυσάρεστα ευρήματα των δημοσκοπήσεων είναι έκδηλη. Στην απέναντι όχθη η αντιπολίτευση φαίνεται να μην μπορεί να οικοδομήσει προοπτικές που να ανταποκρίνονται στις προτεραιότητες του κοινωνικού συνόλου, σε μεγάλο βαθμό φαίνεται να βασίζεται στην ισορροπία των συμφερόντων. Γενικότερα όμως, το πολιτικό σύστημα ως σύνολο δείχνει ότι, δυσκολεύονται να ερμηνεύσουν τις τάσεις και τα «θέλω» της καθημερινής ζωής των ατόμων ως κοινωνικού συνόλου.
    Στο παραπάνω συντελεί και το γεγονός ότι εδώ και κάποια χρόνια οι κοινωνικές δομές έχουν αλλάξει, η μεσαία τάξη που ήταν αφετηρία κοινωνικών εξελίξεων έχει πάψει να υπάρχει με τη μορφή που τη γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα. Το φαινόμενο ενισχύει τις κοινωνικές μεταβολές και την ανακατανομή του εισοδήματος. Όσο οι πολίτες θα δυσανασχετούν η σύγκρουση θα κλιμακώνεται κόβοντας και τις όποιες γέφυρες συμβιβασμού.
    Συνεπώς, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ο νέος πολιτικός χάρτης ακόμη δεν έχει διαμορφωθεί. Η παραπάνω ερμηνεία αποκαλύπτει ότι το άμεσο μέλλον θα δείξει αν η χώρα μας θα μπορέσει να ξεφύγει από το μίζερο πολιτικό παρελθόν της χρόνιας αναποτελεσματικότητας και να αναπτύξει μια νέα διαφορετική πολιτική κουλτούρα, για να γίνει όμως αυτό συνεπάγεται εγκατάλειψη της μέχρι σήμερα πολιτικής πράξης και όχι μόνο, το σημείο είναι αφετηριακό, προς το παρόν, επιτρέπεται να αμφιβάλλουμε…

  103. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2008 23:23:56

    "Αστυνομια δεν σημαίνει βία. Οταν βλέπουν κάποιον να σπάει τζαμαρία ή να πετάει μολότοφ μπορουν καλλιστα να τον συλλάβουν, χωρίς όμως να τον χτυπανε, 5-6 κανίβαλοι με τα γκλόμπ ενώ του έχουν βάλει χειροπέδες."

    Για να δούμε πόσα χρόνια θα τους πάρει να το καταλλάβουν?

  104. t avatar
    t 08/12/2008 23:28:08

    Παραίτηση Παυλόπουλου???

  105. vaggelas avatar
    vaggelas 08/12/2008 23:28:35

    Από το site του Π. Ηφαιστου, Στρατηγική "Μαλακής ισχύος" και διεθνικοί δρώντες.

    http://www.ifestos.edu.gr/

    A Civilian Revolution in Military Affairs

    The emphasis on the use of new communication technologies to rapidly deploy small groups, suggests what we are seeing is civilian application of Secretary Donald Rumsfeld's "Revolution in Military Affairs" doctrine, which depends on highly mobile small group deployments "enabled" by "real time" intelligence and communications. Squads of soldiers taking over city blocks with the aid of "intelligence helmet" video screens that give them an instantaneous overview of their environment, constitute the military side. Bands of youth converging on targeted intersections in constant dialogue on cell phones constitute the doctrine's civilian application.

    This parallel should not be surprising since the US military and National Security Agency subsidized the development of the Internet, cellular phones, and software platforms. From their inception, these technologies were studied and experimented with in order to find the optimal use in a new kind of warfare. The "revolution" in warfare that such new instruments permit has been pushed to the extreme by several specialists in psychological warfare. Although these military utopians have been working in high places (for example the RAND Corporation) for a very long time, to a large extent they only took over some of the most important command structures of the US military apparatus with the victory of the neoconservatives in the Pentagon of Donald Rumsfeld.

    The new techniques of warfare include the use of both lethal (violent) and nonlethal (nonviolent) tactics. Both ways are conducted using the same philosophy, infrastructure, and modus operandi. It is what is known as Cyberwar. For example, the tactic of swarming is a fundamental element in both violent and nonviolent forms of warfare. This new philosophy of war, which is supposed to replicate the strategy of Genghis Khan as enhanced by modern technologies, is intended to aid both military and non-military assaults against targeted states through what are, in effect, "high tech" hordes. In that sense there is no difference, from the standpoint of the plotters, between Iraq or Ukraine, if only that many think the Ukraine-like coup is more effective and easier.

    Indicative of the common objective are the comments of the theoreticians of the post modern coup, for example, Dr. Peter Ackerman, the author of "Strategic Nonviolent Conflict" (Praeger 1994). Writing in the "National Catholic Reporter" on April 26, 2002, Dr. Ackerman offered the following corrective to Bush's Axis of Evil speech targeting Iraq, Iran, and North Korea, which he otherwise approved: "It is not true that the only way to 'take out' such regimes is through U.S. military action."

    Χαιρετίσματα στην εξουσία...

  106. donaE avatar
    donaE 08/12/2008 23:29:06

    Τα γεγονοτα εχουν υπερβει τις συζητησεις .Δεν υπαρχει ουτε φωνη ουτε ακροαση,απο την κυβερνηση τοσες ωρες.Καπου σκοπευουν η απλως ειναι ανικανοι.Μπορει το δικο σας μυαλο να μου πει τι γινεται?

  107. Spiros avatar
    Spiros 08/12/2008 23:32:20

    Ρε τι μαλακιες λετε ρε, αυτο εναι εξεγερση, Να ζησουν τα παλληκαρια τα 15χρονα γιατι οι υπολοιποι αποδειχτηκαν βολεμενες αδερφες

    VIVA LA MUERTE

  108. Νἰκος avatar
    Νἰκος 08/12/2008 23:32:47

    Μποτιλια, σ'ευχαριστω, μαθαινω και γω κατι απο εσας εδω, ακομα και απο αυτους με τους οποιους διαφωνω. Θελω ομως να θεσω το πλαισιο που εκμεταλλευονται οι περαν του ατλαντικου "φιλοι", ρωτωντας τους τους συνιστολογουντες φιλους,

    Τί θα συνέβαινε σε ΟΠΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (καπιταλιστική, κομμουνιστική, χριστιανική, μουσουλμανική, κλπ), αν 20-30 άτομα, οπλισμένα με λοστούς, πέτρες και ξύλα έκαναν επίθεση σε αυτοκίνητο αστυνομίας με δύο αστυνομικούς;

    Θα ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΑΝ οι αστυνομικοί, ναί ή όχι;

    Γιατί στην Ελλάδα οι αστυνομικοί είναι οι ΜΟΝΟΙ που ΔΕΝ έχουν δικαίωμα να αμύνονται; Τι ειδους δημοκρατια του κωλου (με συγχωρειτε, αλλα δεν υπαρχει καταλληλοτερη λεξη) ειναι αυτη;

    Γιατί ΠΑΝΤΑ ηρωοποιούμε (ως κοινωνία, μέσω των ΜΜΕ) τους ενόχους;

    Ποιός θα καταδικάσει τους ηθικούς αυτουργούς που έχουν δηλητηριάσει ολόκληρες ομάδες νέων να πιστέυουν ότι για τα προσωπικά τους προβλήματα φταίει η αστυνομία, η Ελλαδα, ο γειτονας και ο υπόλοιπος κόσμος και τέλος πάντων φταίνε όλοι εκτός από τους ίδιους;

    Πόσοι βλέπουν τα αυτοκίνητα τους και τις περιουσίες τους να καταστρέφονται συνέχεια στην Αθηνα, κάθε φορά που κάποιοι αποφασίζουν να κάνουν ..."αγώνες" ενάντια στο κράτος;

    Αυτο ειναι το πλαισιο των γεγονοτων που δημιουργει τις προυποθεσεις για "ὁλικη επαναφορα"
    ανθρωπων στην εξουσια που θα εξυπηρετησουν πρωτιστα τα ξενα συμφεροντα στο γεωστρατηγικο χωρο που περιλαμβανει και την Ελλαδα.

    Μποτιλια, δυστυχως δεν μπορω να παρακολουθησω ολα τα γραπτα, ενεκα επαγγελματικων υποχρωσεων (επιτηρηση φοιτητων, μεταπτυχιακων, ερευνα, ταξιδια). Αλλα η σχεση εσωτερικης με την εξωτερικη δυναμικη ειναι παντα παρουσα, αλλο αν η πλειονοτητα των πολιτων δεν το βλεπει. Η ιστορικη εμπειρια μας αυτο λεει, κραυγαζοντας μαλιστα. τα τελευταια 40-50 χρονια βριθουν παραδειγματων.

  109. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/12/2008 23:35:13

    @ Νίκος
    Αυτό συμβαίνει στην Ελλάδα γιατί αυτη είναι η προπαγάνδα για τρεις δεκαετίες.

  110. CD avatar
    CD 08/12/2008 23:40:07

    Αλλο η χθεσινή νύκτα και άλλο η σημερινή. Ελπίζω να κλιμακωθεί.

    Κανονικά θα έπρεπε να γίνει πολιτική κίνηση εδώ και μια δεκαετία.

    Τέλος εποχής για την πολιτική σκηνή. Ο πολίτης έχει τον πρώτο λόγο.

  111. Basil avatar
    Basil 08/12/2008 23:41:40

    Βλέπω Nick πάλι θέτεις ως όριο το τέλος της Εγνατίας. Είδωμεν.

  112. manos avatar
    manos 08/12/2008 23:42:12

    Να παραιτηθεί η κυβέρνηση.
    Δεν υπάρχει άλλη λύση. Αυτός ο βανδαλισμός δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας δεν μπορεί να γίνει ανεκτός. Ας πάρουν τις ευθύνες τους οι κυβερνώντες, αν δεν μπορούν ή δεν θέλουν να επιβάλουν την τάξη.
    Σεβαστείτε την περιουσία του ελληνικού λαού...

  113. Factorx avatar
    Factorx 08/12/2008 23:47:02

    ανωνυμους 140 δες το νεό δημοσιευμα

  114. t avatar
    t 08/12/2008 23:48:00

    Το κλίμα της ανωμαλίας είναι εδώ ενωμένο δυνατό.

  115. Nick avatar
    Nick 08/12/2008 23:49:08

    Ανώνυμε 140, η Ηλεία πέρυσι ήταν υπό στρατιωτικό νόμο.

  116. KaryID avatar
    KaryID 08/12/2008 23:50:24

    μην πιστεύετε αυτά που βλέπετε, είναι μαγική εικόνα,
    απίστευτος

  117. bgt avatar
    bgt 08/12/2008 23:50:30

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    (αντιδραση στις δηλωσεις Παυλοπουλου)

    (οκ εσπασα και ενα τασακι στον τοιχο)

  118. Νικόλας avatar
    Νικόλας 08/12/2008 23:53:39

    Άνοιξε καινούργιο πόστ και μπορούμε να μεταφερθούμε εκεί.

  119. Κάλος avatar
    Κάλος 08/12/2008 23:55:11

    Αγαπητέ @ 11.43, εν μέρει στρατιωτικός νόμος μου θυμίζει το, ολίγον έγκυος. Μή ζητάς να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου. Το σύνθημα της ημέρας: "Άρης Σπίνος φορέβερ!".

  120. Naruto avatar
    Naruto 08/12/2008 23:57:47

    "Τί θα συνέβαινε σε ΟΠΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (καπιταλιστική, κομμουνιστική, χριστιανική, μουσουλμανική, κλπ), αν 20-30 άτομα, οπλισμένα με λοστούς, πέτρες και ξύλα έκαναν επίθεση σε αυτοκίνητο αστυνομίας με δύο αστυνομικούς;"

    Θα φωναζαν ενισχύσεις, σιγουρα πάντος δεν θα γυριζαν πεζοι να τους πυροβολίσουν εκτος αν είχαν περικυκλωθει. Και δεν ηταν 20-30 με λοσταρια, ηταν 3 πιτσιρικάδες με κινητα Νοκια.


    "Αυτο ειναι το πλαισιο των γεγονοτων που δημιουργει τις προυποθεσεις για “ὁλικη επαναφορα”
    ανθρωπων στην εξουσια που θα εξυπηρετησουν πρωτιστα τα ξενα συμφεροντα στο γεωστρατηγικο χωρο που περιλαμβανει και την Ελλαδα."

    Λες και τα ξενα συμφεροντα δεν τα εξυπυρετουν οι υπαρχοντες διαπλεκομενοι (υποκλοπες Vodafone anyone). Τωρα περιμενε η ΗΠΑ και CIA και οι ΕΛ να ακησουν επιρροη στην ελλαδα και να βαλλουν τους ανθρωπους τους η να εξαγορασουν αλλους. Το αν θα τα εκμεταλλευτει και πως ο καθενας ειναι μια αλλη συζητηση την οποια δεν νομιζω να εχει κανενας εδω, εκτώς αν διαβαζει Αnti o Soros kai o Bloom-Rosen....berg.

  121. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 09/12/2008 00:09:14

    @Nίκος
    Στο θέμα που θέτεις έχει ήδη διεξαχθεί αρκετή συζήτηση σε άλλο (προηγούμενο) ποστ.
    Κατ΄ αρχήν σέβομαι, εκτιμώ και αγαπώ την αστυνομία. Όλους τους ανθρώπους, που με κίνδυνο της σωματικής τους ακεραιότητας αναλαμβάνουν επαγγελματικά να προστατεύσουν μια κοινωνία από το έγκλημα. Αυτό όμως ισχύει για μια αστυνομία που λειτουργεί στοιχειωδώς, σε μια ευνομούμενη πολιτεία.
    Στην Ελλάδα (και όχι μόνο) δυστυχώς η αστυνομία είναι μέρος του εγκλήματος. Πήγαινε στα Εξάρχεια, που υπηρετούσε ο εν λόγω στυγνός δολοφόνος, να δείς πως οι έμποροι ναρκωτικών πουλάνε ανενόχλητοι την ηρωίνη, υπό την προστασία των αστυνομικών, που βρίσκονται σε απόσταση είκοσι μέτρων. Πήγα εφέτος στον εορτασμό του Πολυτεχνείου και έπαθα σοκ με αυτά που είδα. Δεν είναι όμως μόνο ότι στην Ελλάδα έχει πλήρως διαστραφεί ο ρόλος της Αστυνομίας. Ακόμη χειρότερη ζημιά έχει γίνει με τη δικαιοσύνη. Το Μαξίμου πρωταγωνίστησε στον εξανδραποδισμό της, για να τη βγάλη καθαρή με το καθεστώς κλεπτοκρατίας, που συνέχισε μετά το Πασόκ.
    Οι αστυνομία όχι μόνο δεν προστατεύει από το έγγλημα, π.χ. καταβολή εκβιαστικής προστασίας, αλλά ακολουθεί ακριβώς την ίδια μέθοδο με τους εκβιαστές, παίρνοντας υπό απειλή χρηματισμό. Πήγαινε αν θέλεις στο κέντρο και ρώτα τους ιδιοκτήτες καταστημάτων.
    Όσο αφορά τον απειλούμενο από τους πιστιρικάδες αστυνομικό, μάλλον αγνοείς πώς έλαβαν χώρα τα γεγονότα της δολοφονίας. Όπως μεταδίδουν επώνυμα οι αυτόπτες μάρτυρες, ο αστυνόμος πυροβόλησε το νεολαίο από απόσταση 40 μέτρων, χωρίς να απειληθεί σωματικά. Αυτό που είχε προηγηθεί, ήταν μόνο λεκτικό υβρεολόγιο. Η σφαίρα τον πέτυχε στο κεφάλι. Άρα ο δολοφόνος σημάδεψε στόχο. Άρα δεν πρόκειται για δολοφονία εν ψυχρώ, αλλά για εκτέλεση εν ψυχρώ. Άρα υπάρχει εντολή, δηλαδή ηθικοί αυτουργοί, που μεθοδεύουν μέσω της εκτέλεσης συγκεκριμένα την πτώση της κυβέρνησης. Αυτό δείχνουν τα γεγονότα. Τα υπόλοιπα είναι είτε προπαγάνδα, είτε εγκεφαλικά κυοφορήματα, πέρα από όσα έλαβαν χώρα.
    Απαιτώ εισαγγελέα. Δυστυχώς κάτι παλληκάρια, που κάνουνε μανάδες δίχως γιούς και πίνουν το καφεδάκι τους αυτή τη στιγμή στην Πλατεία Κολωνακίου, γελώντας με την αφέλεια μας, τους κάνουν να τρέμουν (πέρα από το διαλυτικό ρόλο του κράτους).

  122. pk avatar
    pk 09/12/2008 00:22:45

    Μέχρι τώρα σας είχα γιά πιό έξυπνους.
    Αλλά :
    -Τρώτε την φόλα των καναλιών την στιγμή που είναι φανερό ότι η φωτιά είναι πίσω από την εθνική βιβλιοθήκη. Τουλάχιστον οι καναλάδες σεμνύνονται και δεν αναφέρουν ότι καίγεται η βιβλιοθήκη, ενώ ....
    -Παρατηρώ έναν εσμό πρώην κνιτών, νυν εθνικοοφρόνων να συναγελάζεται με μπαρουφολόγους ηφαίστειους αναλυτές, οι οποίοι :
    α) βλέπουν τον δολοφόνο, να αντιδρά σε επίθεση κι όχι να σκοτώνει εν ψυχρώ (134)
    β) ο ίδιος μπούφος έχει προβλήματα να παρακολουθήσει τα τεκαταινόμενα γιατί όπως αναφέρει
    "Μποτιλια, δυστυχως δεν μπορω να παρακολουθησω ολα τα γραπτα, ενεκα επαγγελματικων υποχρωσεων (επιτηρηση φοιτητων, μεταπτυχιακων, ερευνα, ταξιδια). Αλλα η σχεση εσωτερικης με την εξωτερικη δυναμικη ειναι παντα παρουσα, αλλο αν η πλειονοτητα των πολιτων δεν το βλεπει. Η ιστορικη εμπειρια μας αυτο λεει, κραυγαζοντας μαλιστα. τα τελευταια 40-50 χρονια βριθουν παραδειγματων."
    Ελπίζω το 'πράγμα΄αυτό να μη ν επιτηρεί και τα παιδιά μου στο πανεπιστήμιο και μπορώ να του ευχηθώ καλό κατευώδιο στην αλλοδαπή ή όπου αλλού θέλει.
    -λυπάμαι γιατί μέχρι τώρα ήσασταν -μαζί με τα σχόλια του πιτσιρίκου- η σχεδόν μοναδική μου πηγή ενημερώσεως.

    Τι να γίνει αυτά έχει η ζωή.
    Ποτέ μην εμπιστεύεσαι έναν κνίτη, έστω και πρώην. Ο προηγούμενος ήταν αυτός που νμα κάρφωσε στην ασφάλεια τέλη του 73. Κι ήταν και το κεφάλι της τριάδας μας, νυν πασοκόβιος.

    Άντε γειά, αν και θα σας διαβάζω............

  123. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 00:26:24

    Uzumaki Naruto, τα σέβη μου. Γενικά.

  124. Naruto avatar
    Naruto 09/12/2008 00:30:51

    Μα για σενα δουλευω Ξένε Δάκτυλε :) για να μην πιστεψει κανεις την συνομοσια μας

  125. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 00:44:16

    Έτσι φίλε. :p

    Αλλά για να τα λέμε και όλα, από τις 9 και μετά απόψε το βράδυ, ότι γίνεται, γίνεται από αναρχικούς. Συγκεκριμένα από αυτούς και μόνο. Οι υπόλοιποι, οι «εξεγερμένοι πολίτες», που έκαψαν και έσπασαν μέχρι ενός σημείου νωρίτερα, έχουν πάει σπίτια τους. Τώρα έχουν αναλάβει αυτοί που κλασσικά και διαχρονικά, δίνουν νόημα και λόγο ύπαρξης, στους Καρατζαφέρηδες. Στη Θεσσαλονίκη κάψανε τη σημαία πάλι. Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω οτι αδυνατούν να καταλάβουν πως με τις ενέργειες τους σαμποτάρουν την αξία αυτού που συνέβη στη χώρα τα τελευταία εικοσιτετράωρα από την οργή του κόσμου.
    Οι ενέργειές των συγκεκριμένων από τις 9 και μετά, δεν εκφράζουν την συσσωρευμένη λαϊκή αγανάκτηση.
    Είναι απέναντί μου λοιπόν, γιατί σκέφτονται «μικρο-παραταξιακά» ετούτες τις ώρες και ενεργούν αποκλειστικά για την πάρτη της ιδεολογίας τους.

  126. aris avatar
    aris 09/12/2008 00:50:27

    pk ίδιες σκέψεις ακριβώς κάνω κι εγώ

  127. mak avatar
    mak 09/12/2008 01:49:07

    eksegersi einai eite mas aresei eite oxi. otan ta pragmata fthanoun se auto to simeio den iparxeoun oria. otan ksekinaei i katastrofi den stamataei an den tin stamatisoun. psakste ta aitia p o astunomia de enirgise k min katigoreite tous anarxikous. ta midenistika stoixeia stis takseis twn anarxikwn den ginetai na elegxthoun opote de boroume na leme as ginoun epeisodia alla me oria

  128. Χ man avatar
    Χ man 09/12/2008 03:46:38

    Τα ufo της ΝΔ παριστανουν οτι δεν
    καταλαβαινουν τι συμβαινει?Που ζουνε?
    Μας φλομωσαν με απατες,σκανδαλα,κλεψιες...Ως ποτε θα τους ανεχομασταν?Δομημενα,
    Κουμπαροι,Πυρκαγιες,Υπουργοι με
    off shore ,Βατοπεδια...και τα
    καταπιναμε ολα!Αλλα οχι και να
    μας σκοτωνουν εν ψυχρω!Ως εδω και μη παρεκει!Κουφαλες να η εκδικηση μας:Θα σας εγγραψουμε στα κιταπια της Ιστοριας ως Μεγιστανες της Ξεφτιλας,Υπουργους με ξηλωμενα παρασημα, μια Ντροπη που η ιδια η κοινωνια που την ψηφισε δις την ξερασε με σπασμους απο μεσα της...Ιδου η φοβερη στιγμη που η συσσωρευμενη
    λαικη οργη απονεμει την δικη της τυφλη δικαιοσυνη με τον δικο της τροπο,η στιγμη που
    γινεται το μπαμ -το οποιο κανεις δεν πιστευε αν και ολοι μεσα μας το ευχομασταν-κι επιτελους οι
    παντες βγαινουν στον δρομο και το
    Συμπαν αναποδογυριζει.Κι η αλαζονεια χανεται απο
    τα αυταρεσκα προσωπα των κυβερνητων κι οι
    συνεδριασεις τους γεμιζουν με φοβο.Και οταν αυτοι
    φοβουνται υπαρχουν πιθανοτητες η δικη μας ζωη να
    γινει καλυτερη.

  129. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 04:05:10

    mak από την πλευρά μου να ξεκαθαρίσω ότι τους θεωρώ απέναντί μου, όχι επειδή είναι αναρχικοί. Αλλά γιατί δρουν κοντόφθαλμα σε στιγμές που θα έπρεπε να σταθούν εξυπνότερα και να κάψουν μόνο κυβερνητικά κτήρια ή τη βουλή. Δεν θα ήμουν εναντίον τους. Ούτε με χάλασε αισθητικά όταν είδα τράπεζες κατεστραμμένες.

    Όμως ξέσπασαν κυρίως σε περιουσίες άλλων, οπότε δεν με εκπροσωπεί ο τρόπος που εξεγείρονται. Αντί να τα βάλουν με τους θεσμούς, στράφηκαν στους συνανθρώπους τους. Κι ακόμα χειρότερα, επεχείρησαν να κάψουν μέχρι και μουσεία πάνω στον παροξυσμό τους, την άγνοια και την έλλειψη στοιχειώδους καλλιέργειας που βαράει αρκετούς στις τάξεις τους. Αν θέλουν να διαφέρουν από το αντίστοιχο «αντίπαλο δέος» του άλλου άκρου, τους χρυσαυγίτες, θα έπρεπε η οργανωμένη τους ακραία αντίδραση μετά τις 9, να μην ήταν τόσο ανόητη. Στις εντυπώσεις απέναντι στον νεο-ελληνικό μεσαίο χώρο ως ακραία στοιχεία, οι ακροδεξιοί μέχρι στιγμής τους κερδίζουν κατά κράτος. Δεν ξέρω που βρίσκουν το μυαλό, αλλά τέτοια δεν κάνουν.

    Αλλά πως να γίνει, όταν προκειμένου να εδραιώσεις την κοσμοαντίληψή σου, ξεκοκαλίζεις αρχαιοελληνική γραμματεία έστω και με σκοπό να την χρησιμοποιήσεις διαστρεβλώνοντάς την για να εδραιώσεις τα συντηρητικό-φασιστικά σου ιδεώδη, όλο και κάτι εποικοδομητικό μένει μέσα σου ίσως και σε κάνει εξυπνότερο από τον μέσο αναρχικό στον τρόπο που κινείσαι ως ακραίο στοιχείο.
    Άλλη εξήγηση, δεν μπορώ να δώσω.

  130. Νίκος avatar
    Νίκος 09/12/2008 04:10:58

    #152 και Αρη,

    Αν σας αποκαλεσω βλακες, θα επεφτα στο επιπεδο σας.

    Αλλα η παντελης ελλειψη τεκμηριωμενης αντι-γνωμης ἠ εστω καποιας λογικης αποψης δειχνει και τον ελεεινο ρολο σας. Τουλαχιστον πληρωνεστε για τη βλακεια σας;

  131. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 04:23:52

    Κείμενο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "Το Βήμα" προ εικοσαετίας για ανάλογο περιστατικό, από κάποιον αντιπαθέστατο κατά αρκετούς, του οποίου το όνομα βάζω στο τέλος και όχι στην αρχή, μήπως και αξιωθούν ποτέ να διαβάσουν έστω και ένα κείμενό του με αντικειμενικό και ψύχραιμο τρόπο:

    ΠΟΥ ΜΕ ΒΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΗ ΓΗ...

    Όλοι είχαμε ακούσει, πως η βία φέρνει, βία — αλλά αυτές τις μέρες το ζήσαμε. Καταλάβαμε πως μπορεί ένας πυροβολισμός να φέρει μιαν εξέγερση.
    Παράξενοι οι δρόμοι, της βίας. Από τους αλλοτριωμένους στους ελεύθερους. Από την εξουσία προς την αντιεξουσία. Γι' αυτό μια επανάσταση δεν είναι δράση. Είναι αντίδραση.
    Και οι εφημερίδες — σκέτη ναυτία: "ΣΚΟΤΩΣΑΝ 15ΑΧΡΟΝΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟ". Τι πλεονασμός! Κάθε δεκαπεντάχρονος είναι αναρχικός (αλίμονο αν δεν είναι!). Αυθόρμητη, καθαρή φύση.

    Αλλά και κανένας δεκαπεντάχρονος δεν είναι συνειδητός και υπεύθυνος οπαδός του Μπλανκί η του Μπακούνιν. Ένα παιδί! Καθαρή φύση...
    "Όμως η βία δεν ξεχωρίζει ποιότητες. Σκοτώνει. Έρχεται από το μηδέν και θέλει να μηδενίσει. Η βία μισεί το Είναι. Ο “νόμος και η τάξη” οδηγούν τελικά στους πιο εύτακτους, ασφαλείς και ήσυχους χώρους: τα κοιμητήρια.
    Προσέξτε, προσέξτε καλά τους αναρχικούς. Είναι, το θερμόμετρο της κοινωνίας. Όταν αγανακτούν, σημαίνει πως η “νόμιμη” βία έχει ξεπεράσει τα όρια επιφυλακής.
    Βέβαια οι περισσότεροι, αναγνώστες μου, άνθρωποι σοβαροί και ευπρεπείς, δεν θα δέχονταν υποδείξεις από έναν αναρχικό. "Όμως, στο βάθος, ο αναρχικός έχει, πιο πολλά να πει από τον μικροαστό. Όσο κι αν δεν σας είναι, συμπαθής, αξίζει να τον ακούτε από καιρό σε καιρό. Γιατί δείχνει προς τη σωστή κατεύθυνση.
    Κάθε οργανωμένη κοινωνία προϋποθέτει —δυστυχώς— ένα ποσοστό ανελευθερίας. "Όσο μικρότερο αυτό το ποσοστό, τόσο υψηλότερο το επίπεδο της οργάνωσης. (Ως εδώ συμφωνούμε όλοι: Προτιμότερη η πιο ελεύθερη Αγγλία, από την καταπιεστική π.χ. Ουγκάντα).
    Έ, λοιπόν, ο αναρχικός είναι αυτός που ζητάει να ελαχιστοποιήσει το ποσοστό ανελευθερίας. (Περισσότερο: να το μηδενίσει — ο ουτοπικός αναρχισμός!). Στην επιδίωξη του αυτή συμπίπτει και με τα πιο σοβαρά κόμματα. (Μόνον που αυτός το εννοεί). Και βλέπει την ανελευθερία, την κατάχρηση εξουσίας, εκεί που ελάχιστοι τις αντιλαμβάνονται.

    Οι αναρχικοί είναι τα πιο ευαίσθητα μέλη της κοινωνίας μας. Όταν αντιδρούν έχουν πάντα κάποιο δίκιο. "Όπως οι καλλιτέχνες σηματοδοτούν το αόρατο, έτσι και οι αναρχικοί διαμαρτύρονται για μορφές βίας που εμείς (στην αλλοτρίωση μας) δεν τις βλέπουμε. Τις έχουμε συνηθίσει. Αλλά δεν παύουν να είναι αυθαίρετες και ίσως περιττές.
    Π. χ., σίγουρα θεωρείτε αυτονόητη την ύπαρξη της αστυνομικής ταυτότητας. Ξέρετε πως σε άλλα κράτη είναι άγνωστη; Και πως θα το θεωρούσαν προσβολή της προσωπικότητας αν έπρεπε να αποδείξουν το ποιοι είναι; Και ξέρετε ακόμα πως, όταν πριν μερικά χρόνια η κυβέρνηση της Δυτικής Γερμανίας θέλησε να εφοδιάσει όλους τους πολίτες με αριθμημένες ηλεκτρονικές ταυτότητες, ξεσηκώθηκε τέτοιος σάλος για το “φακέλωμα” που τελικά αποσύρθηκε το νομοσχέδιο;
    Εμείς όμως αποκαλούμε τη Δυτική Γερμανία “αστυνομικό κράτος” (το έχω διαβάσει συχνά!), ενώ υποδεχόμαστε με αδιαφορία ένα παρόμοιο νομοσχέδιο, που θα μας φακελώσει, όλους ενάριθμα.
    Να σε τι χρειάζονται οι αναρχικοί. Αποτελούν τη ζωντανή συνείδηση της κοινωνίας μας. Υπενθυμίζουν συνεχώς, με την παρουσία και τη δράση τους, ότι ο δρόμος οφείλει να οδηγεί προς την περισσότερη ελευθερία!

    —Μα προκαλούν! (Είναι μέσα στο ρόλο τους).
    —Μα υπερβάλλουν ! (Μήπως η άλλη πλευρά;).
    —Μα επιτίθενται! (Σχεδόν ποτέ. Είναι μόνιμα σε άμυνα. Αλλά δεν μαθαίνουμε τη δική τους άποψη !).
    —Μα βάζουν βόμβες!

    Προσοχή: Μίλησα για αναρχικούς — όχι για τρομοκράτες (η προβοκάτορες !). "Όποιος τους συγχέει πάσχει από νοητική μυωπία. Διότι είναι πόλοι αντίθετοι. Αυτός που ζητάει ελευθερία δεν μπορεί να χρησιμοποιεί βία — έστω και σαν μέσο. Η βία φέρνει μόνο καταπίεση — ποτέ αυτονομία.
    Οι αναρχικοί βλέπουν μακριά. Το ζητούμενο είναι μια κοινωνία ελευθερίας — από την αλλοτρίωση , την ανάγκη, την καταπίεση κάθε μορφής. Η εξουσία όποια κι αν είναι, πρέπει να συρρικνωθεί στο ελάχιστο. Γιατί από τη φύση της είναι απάνθρωπη. Εξουσιάζω σημαίνει δυναστεύω. Καλή εξουσία δεν υπάρχει. Είναι ένα αναγκαίο κακό, που θα εξαφανισθεί όταν περάσουμε σε άλλες, ανώτερες μορφές οργάνωσης. (Σε χίλια χρόνια; Έστω. Αλλά αρχίζουν σήμερα!).
    Προσέξτε λοιπόν καλά τους αναρχικούς. Είναι οι αλαφροίσκιωτοι, οι ποιητές της κοινωνικής δράσης. Είναι οι άνθρωποι του μέλλοντος. (Αλίμονο μας και αν δεν είναι!).

    Δείχνουν το δρόμο. Άτσαλα, βάρβαρα, φανατικά. Είναι νέοι, δεν έχουν καλούς τρόπους (ευτυχώς!). Κάποια μέρα όμως, γι' αυτούς θα μιλάνε τα βιβλία μας — κι όχι για τους διάφορους μεγαλοσχήμονες, κυβερνήτες, κατακτητές, εξουσιαστές
    Αν συμφωνούμε για την ελευθερία — πρέπει να συμφωνήσουμε και για τους αναρχικούς. Πώς είναι όχι μόνο χρήσιμοι αλλά αναγκαίοι. Ακουστέ το μήνυμα τους: έρχεται από το μέλλον. Που το θυσιάζουν καμιά φορά, στα δεκαπέντε τους χρόνια...

    Νίκος Δήμου

  132. Νίκος avatar
    Νίκος 09/12/2008 05:42:41

    Ξενε Δ.,

    καποιοι εξ ημων εχουν ασθενη στομαχια.

    Ο γιγας της νεοταξικης σκεψης πιστευει ακομα στη θεωρια του...Φαλμεραιερ. Αυτος ο γιγας της ορθολογικης σκεψης.

    Να η μαμμη των ηλιθιων που που καταστρεφοντας περιουσιες απλων ανθρωπων, πιστευουν οτι κανουν διεθνιστικο αγωνα.

    Λοιπον, συμφωνα με πληροφοριες 500-600 συναθρωποι μας, των 700 Στενω θα χαοσυν τις δουλεις τους στο κεντρο της Αθηνας.
    Ελπιζω να ειναι ευχαριστημενοι για το αριστερο εργο τους.

  133. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 06:16:42

    Για τα αρνητικά του Δήμου έχω αναφερθεί και προσωπικά, σε ανάρτηση στην οποία ήσουν παρόν. Για να μη μιλήσω για email που έχω ανταλλάξει μαζί του διαφωνώντας σε πολλά. Δεν τον έχω και για ίνδαλμα, αλλά στα σκουπίδια αυτόν και τον Μανδραβέλη, εγώ δεν τους πετάω. Λένε πολύ σωστά κι ενδιαφέροντα πράγματα. Το αν λένε μεταξύ άλλων και μαλακίες, είναι στην κρίση μου να τις εντοπίσω και να τις κοσκινήσω.
    Αλλά δεν υπάρχει «θεωρία Φαλμεραιερ». Το ότι όταν αμέσως μετά την εθνική μας παλιγγενεσία, αυτό που αναδύθηκε πλασαρόμενο ως «Έλληνες», προβλημάτιζε αισθητικά και λογικά οποιονδήποτε ξένο ερχόταν στη χώρα και κοιτούσε γύρω-γύρω περιμένοντας να εισπράξει κάτι σχετικό με Πλάτωνα και Αριστοτέλη, δεν είναι θεωρία. Το αν ο Φαλμεραιερ το προχώρησε λίγο παραπέρα και είπε οτι «ρε ποιοί Έλληνες, τούτοι εδώ ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχουν με Έλληνες όπως περιγράφονται στα συγγράμματα», ήταν απλά μια υπερβολική δήλωση. Όχι και «καμία» σχέση. Όλο και κάποια ψήγματα υπήρχαν, μέχρι και στη γλώσσα που μιλούσαμε. Το αναγνωρίζει ο Δήμου αυτό.

    Στο προκείμενο τώρα. Μέσα στο άρθρο του, τότε στο Βήμα, υπάρχει μεταξύ άλλων μια φράση που πιθανώς διέφυγε της ανάγνωσής σου:

    «Προσοχή: Μίλησα για αναρχικούς — όχι για τρομοκράτες (η προβοκάτορες !). “Όποιος τους συγχέει πάσχει από νοητική μυωπία. Διότι είναι πόλοι αντίθετοι. Αυτός που ζητάει ελευθερία δεν μπορεί να χρησιμοποιεί βία — έστω και σαν μέσο. Η βία φέρνει μόνο καταπίεση — ποτέ αυτονομία.»

    Κάποτε μου είχες πει, να μην αναφέρομαι σε ιστορικές αλήθειες, οι οποίες ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν επιβλαβώς από εξωτερικούς εχθρούς που κάνοντας την τρίχα-τριχιά θα ενδεχομένως να τις χρησιμοποιήσουν εναντίων μας. Να θαφτούν δηλαδή για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και να μη τα πολυσυζητάμε.
    Πάνω σε αυτόν το συλλογισμό, καταλαβαίνω τι εννοείς όταν μιλάς περί «μαμής ηλιθίων». Απλά δεν συμφωνώ.

    Όσο για τους ανθρώπους που δεν θα έχουν από αύριο δουλειές λόγω των επεισοδίων, μούτζωσε αυτούς που νομίζεις εσύ κι άσε με εμένα να μουτζώσω αυτούς που κρίνω εγώ ως κύριους ηθικούς αυτουργούς και ουσιαστικούς υπεύθυνους.

  134. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 06:19:24

    Επίσης, αδυνατούμε να συνεννοηθούμε στο ζήτημα γιατί μάλλον όταν εσύ λες "αναρχικός" εννοείς το μαλακισμένο με την κουκούλα που καιει περίπτερο, ενώ εγώ κάτι σε Νίκο Άσημο.

  135. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 06:31:49

    Και κάτι άλλο. Το κείμενό του αυτό, το έγραψε υπό άλλες συνθήκες, σε παλαιότερες εποχές και σε διαφορετική περιρρέουσα ατμόσφαιρα από τη σημερινή. Μιλάμε για το 1985. Αν έγραφε κάτι αντίστοιχο σήμερα, το κείμενο αυτό ίσως να ήταν διαφορετικό σε κάποια σημεία ή και διευκρινιστικά επαυξημένο. Σε καμία περίπτωση δεν νομίζω να συμφωνούσες και πάλι, αλλά αξίζει να το λάβεις κι αυτό υπόψη σου.

  136. pk avatar
    pk 09/12/2008 08:36:35

    Κε Νίκο σας ευχαριστώ γιά την ιδέα :

    "# Νίκος Says:
    December 9th, 2008 at 4:10 am
    #152 και Αρη,
    Αν σας αποκαλεσω βλακες, θα επεφτα στο επιπεδο σας.
    Αλλα η παντελης ελλειψη τεκμηριωμενης αντι-γνωμης ἠ εστω καποιας λογικης αποψης δειχνει και τον ελεεινο ρολο σας.
    Τουλαχιστον πληρωνεστε για τη βλακεια σας;"

    Αν θέλετε, προσωπικά μπορώ να σας εκδόσω μιά απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Να ξέρετε μόνον ότι εξωφλείται μετρητοίς.... ένεκα προσωπικών αναγκών (sic) που λέτε κι εσείς. Ελπίζω ότι δεν 'ασχολείσθε' και 'διδάσκετε' ελληνικά.
    Μέχρι εδώ και τέλος.

  137. mak avatar
    mak 09/12/2008 11:29:16

    ma den einai dinaton se tetoies stigmes na elekseis tis adidraseis tou kosmou k eidika twn akaliergitwn k astoixeiwtwn. to apogeuma kaike to astinomiko tmima peiraia k tipota allo. auti itan sidonismeni energeia omadas pou uiksere ti ekane. otan omws se mia poreia arxizoun oi vandalismoi den ginetai na elegxthei kaneis kai i eikona tis opia perifrourisis mias poreias erxetai se adithesi me tis anarxikes idees. kai emena me lupei to anekselegto pliatsiko pou egine xthes, alla dustixws oi poleis xthes itan mia disneyland gia xouliganous. kai i euthini den varenei tous anarxikous gia auto.

  138. θοδωρής avatar
    θοδωρής 09/12/2008 12:37:08

    1. οι χθεσινοβραδινές εικόνες μου προκάλεσαν οργή και ντροπή. Δεν μπορώ να φανταστώ οτι ήταν χειρότερα τα πράγματα την ημέρα που μπήκαν οι γερμανοί στην αθήνα.
    2. η κυβέρνηση είναι τόσο ανίκανη όσο φαίνεται και μην ψάχνουμε να βρούμε άλλους λόγους για τη δεδομένη αδράνεια της αστυνομίας.
    3. αυτοί που εξεγέρθηκαν δεν είναι ο λαός αλλά χούλιγκαν των πόλεων,βαριεστημένοι γόνοι διαλυμένων μεσοαστικών οικογενειών, που νομίζουν οτι υποστηρίζουν μια σπουδαία ιδεολογία.
    4. Η μόνη λύση είναι απλά και μόνο η εφαρμογή από την πολιτεία των νόμων και η επαναλειτουργία των θεσμών, δηλαδή το αυτονόητο.
    5.Ο ρόλος των ΜΜΕ είναι καθοριστικός για τη δημιουργία κλίματος και το κλίμα είναι τελικά εκείνο που διαμορφώνει τις εξελίξεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.