#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/05/2013 21:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς μπλακ άουτ στις εξετάσεις



(Ανανεωμένο) Οι καθηγητές δήλωσαν… αισιόδοξοι ότι αύριο Παρασκευή θα αποφασίσουν τελικά για απεργία μέσα στις Πανελλαδικές εξετάσεις, επιτείνοντας την αγωνία 110.000 οικογενειών. Η σημερινή συνεδρίαση της ΟΛΜΕ δεν κατέληξε σε τελική απόφαση, αλλά όπως όλα δείχνουν είναι σίγουρο το μπλακ άουτ στις εξετάσεις, παρά τις διαφωνίες που υπάρχουν ακόμη και μέσα στο συνδικαλιστικό τους όργανο.

Να δείτε που θα πούμε ότι το ΠΑΜΕ είναι το πιο σοβαρό διότι προτείνει σύνεση και όχι αιχμαλωσία των χιλιάδων υποψηφίων.

Όπως όλα δείχνουν θα επικρατήσουν οι συντεχνιακές νοοτροπίες οι οποίες επί χρόνια διέλυσαν τη χώρα. Διότι πράγματι υπάρχουν πολλά προβλήματα στην παιδεία. Πράγματι και οι καθηγητές έχουν αποδεχθεί θυσίες και κάνουν υπομονή. Όχι όμως να το παίζουν οι συνδικαλιστές τιμητές των πάντων όταν όλη η κοινωνία έχει βάλει πλάτη για να ξεπεραστεί η κρίση. Αντί να μπουν μπροστάρηδες στη μάχη για τον εξορθολογισμό στο χώρο της παιδείας, ανησυχούν μήπως αυξηθούν οι ώρες εργασίας ή μήπως μειωθεί ο αριθμός των αναπληρωτών.

Μήπως να έβγαιναν όλοι αυτοί οι συνδικαλιστές από τα γραφεία τους και να μπουν στην τάξη; Μήπως περισσότεροι από 3.500 καθηγητές που εργάζονται σε θέσεις άσχετες με το επάγγελμά τους, να αποδεχθούν την επιστροφή στα θρανία; Γιατί οι συνδικαλιστές δεν κάνουν αγώνα για να αυξηθούν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία χωρίς να αυξηθούν οι δαπάνες για μισθοδοσία;

Ή μήπως δεν καταλαβαίνουν ότι η χώρα βρίσκεται σε πόλεμο; Σε κάθε περίπτωση, οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι και μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών είναι από τους τυχερούς αυτής της χώρας διότι αν συγκριθούν με τα όσα συμβαίνουν στον ιδιωτικό τομέα τότε θα… πέσουν τα τσιμέντα.

Όσο για το τι συμβαίνει στο εξωτερικό, ας ρίξουν μια ματιά πηγαίνοντας μια βόλτα στα ξένα σχολεία. Καλύτερες μεν οι αμοιβές αλλά εκεί γίνεται πραγματική δουλειά κι όχι δήθεν μάθημα προκειμένου οι μαθητές να πηγαίνουν στα φροντιστήρια.

Όσο για τα επιχειρήματα που βάζουν στο τραπέζι, με non paper το υπουργείο Παιδείας απαντά:

1. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οδηγεί σε απολύσεις

Ψέμα. Στις σχετικές διατάξεις της αξιολόγησης ΠΟΥΘΕΝΑ δεν τεκμηριώνεται, άμεσα ή έμμεσα, διαδικασία απόλυσης ή διαθεσιμότητας εκπαιδευτικού. Αυτό που διασφαλίζεται είναι ΜΗ εξέλιξη στις διευθυντικές θέσεις ή στις θέσεις  στελεχών εκπαίδευσης των «αδιάβαστων» ή των «αμελών» δασκάλων & καθηγητών. Η ΟΛΜΕ αρνείται την αξιολόγηση ΓΙΑΤΙ θέλει:

1ον, να διασφαλίσει την ανεμπόδιστη υπηρεσιακή και κατά συνέπεια μισθολογική εξέλιξη ΟΛΩΝ, συμπεριλαμβανομένων όσων δεν μπαίνουν στις τάξεις ή ασκούν πλημμελώς τα καθήκοντά τους

2ον, να μην επιτρέψει στους «ικανούς» και «επιμελείς» που  έχουν μεταπτυχιακές σπουδές, που έχουν επιτεύγματα αριστείας, που διακρίνονται στο εκπαιδευτικό τους έργο να εξελίσσονται σε μια «ισοπεδωτική λογική». Αντίθετα, το ΥΠΑΙΘΠΑ μετά από 30 χρόνια εφαρμόζει ένα σύστημα για την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

2. Το ΥΠΑΙΘΠΑ καταργεί διαμέσου συγχωνεύσεων Σχολεία διαλύοντας την δημόσια εκπαίδευση

Ψέμα. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι το 2011 καταργήθηκαν δια των συγχωνεύσεων περίπου 800 σχολικές μονάδες. Το 2012 περίπου 120 και το 2013 το ΥΠΑΙΘΠΑ προχωρά στην κατάργηση περίπου 60 σχολικών μονάδων μετά από εισήγηση των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθυντών και στις περισσότερες περιπτώσεις με σύμφωνη γνώμη των ΟΤΑ που εδρεύουν.

Συγχωνεύσεις δηλαδή που κρίνονται από την υπηρεσία απαραίτητες για λόγους μη βιωσιμότητας των σχολικών μονάδων ( δηλαδή που δεν συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό μαθητών την ώρα που λειτουργούν όμορες σχολικές μονάδες που μπορούν να φιλοξενήσουν τον μαθητικό πληθυσμό).

3. Το ΥΠΑΙΘΠΑ διαμορφώνει» τάξεις με 30 και πλέον μαθητές

Ψέμα. Είναι επισήμως γνωστό στην διοίκηση της ΟΛΜΕ ότι έχει υπογραφεί ΚΥΑ που ορίζει την δυναμικότητα των τάξεων σε 27 μαθητές.  Άλλωστε η καταστρατήγηση έως σήμερα στην πλειονότητα των περιπτώσεων ήταν να υπάρχουν τάξεις με 18 ή 20 μαθητές, ώστε να διασφαλίζουν οι Διευθυντές περισσότερο διδακτικό προσωπικό το οποίο χρησιμοποιούσαν εκ των υστέρων ως διοικητικό προσωπικό. Γι' αυτό και προκύπτει ένας αριθμός περίπου 1500 εκπαιδευτικών την τρέχουσα σχολική χρονιά που δεν έχουν ούτε μία ώρα διδακτικού έργου .

4. Η κυβέρνηση «απολύει» 10.000 Αναπληρωτές Καθηγητές

Ψέμα. Κατ' αρχάς οι Αναπληρωτές Καθηγητές είναι συμβασιούχοι και η μη πρόσληψή τους δεν σημαίνει «απόλυση». Η μόνιμη χρησιμοποίηση συμβασιούχων αναπληρωτών αλλά και η παράλληλη διαπίστωση κενών είναι μοναδικό φαινόμενο και αποδεικνύει την παθογένεια του συστήματος διαχείρισης προσωπικού που ακολουθήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εργάζονται περίπου 83.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί και αντιστοιχούν σε  640.000 μαθητές, δηλαδή η αναλογία είναι ένας καθηγητής για οκτώ μαθητές. Ακόμη και αν συνυπολογίσει κανείς την ιδιαιτερότητα της Νησιωτικότητας και της Ορεινότητας που συναντάμε στη χώρα μας, ο λόγος αυτός  είναι πολύ χαμηλότερος σε σχέση από τον αντίστοιχο μέσο όρο των χωρών του ΟΑΣΑ.

Έχουμε λοιπόν πολύ περισσότερους μονίμους εκπαιδευτικούς ανά μαθητή και αυτό, σε συνδυασμό με την προβληματική κατανομή τους ανά Περιφέρεια και Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Γιατί οι αναπληρωτές  προσλαμβάνονται για να καλύψουν κενά που δημιουργεί η προβληματική κατανομή μονίμων καθηγητών ανά Περιφέρεια. Αλλού υπάρχει έλλειψη, άλλου υπεράριθμοι.

Πέραν αυτού το κόστος των Αναπληρωτών Καθηγητών ξεπερνά ετησίως τα 300 εκ. ευρώ, ενώ για την σχολική χρονιά 2012-2013 προσελήφθησαν 8500 αναπληρωτές για 10μηνη απασχόληση.

Φυσικά και το Υπουργείο έχει ήδη εξασφαλίσει την απασχόληση 8500  αναπληρωτών στην νέα σχολική χρονιά σε καινοτόμες και χρηματοδοτούμενες δράσεις από το ΕΣΠΑ (όπως η εφαρμογή του θεσμού του Μέντορα, της ενισχυτικής διδασκαλίας κλπ).

Με δράσεις καινοτομίας είναι εφικτό να δημιουργηθεί ένα εργασιακό περιβάλλον και στη νέα προγραμματική περίοδο 2015-2022 που θα μειώνει στο ελάχιστο το κοινωνικό αποτύπωμα του νοικοκυρέματος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

5. ΟΧΙ  στην Αύξηση των Διδακτικών Ωρών κατά 2 ώρες εβδομαδιαία

Από τον Ιούλιο του 2012 διαπιστώσαμε ότι ουσιαστικά το Υπουργείο δεν γνώριζε ούτε πόσους ακριβώς εκπαιδευτικούς διέθετε, ούτε που βρίσκονταν όλοι, ούτε πόσες ώρες δίδασκε ο καθένας.

Γι' αυτό προχωρήσαμε σε πλήρη χαρτογράφηση της εκπαίδευσης: σχολεία, τμήματα, εκπαιδευτικοί εντός και εκτός σχολείου, ώρες απασχόλησης. Αυτό και μόνον αυτό θα επέτρεπε έναν ουσιαστικό προγραμματισμό. Αλλά και λήψη των αναγκαίων μέτρων που έπρεπε να ληφθούν για σωστές τοποθετήσεις, μεταθέσεις, αποσπάσεις αλλά και διορισμούς - έστω και αυτούς τους περιορισμένους που πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια - και εν τέλει για την αξιοποίηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού κατά τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.

Με την ολοκλήρωση της παραπάνω χαρτογράφησης διαπιστώσαμε στρεβλώσεις δεκαετιών που οδήγησαν στη δημιουργία πλεονασμάτων σε κάποιες ειδικότητες με ταυτόχρονη έλλειψη σε άλλες.  Και φυσικά το μοναδικό φαινόμενο των «κενών» και η πρόσληψη κατά μέσο όρο 10000 συμβασιούχων αναπληρωτών. Και κενά και 300 εκ ευρώ σπατάλη.

Στόχος μας, μετά την έγκαιρη διανομή των βιβλίων τον Σεπτέμβριο του 2012, δηλαδή του αυτονόητου, η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, των εκπαιδευτικών μας, ώστε πριν από την έναρξη των μαθημάτων της επόμενης σχολικής χρονιάς όλα τα σχολεία να έχουν όλους τους αναγκαίους δασκάλους και καθηγητές.

Με βάση, λοιπόν, πλήρως ελεγμένα και επιβεβαιωμένα στοιχεία, αποφύγαμε την αύξηση των ωρών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου το ωράριο του πρωτοδιόριστου δασκάλου είναι 24 ώρες.

Από την άλλη πλευρά προχωρούμε στην οριζόντια αύξηση του ωραρίου όλων των καθηγητών κατά δύο ώρες, ώστε ο πρωτοδιόριστος από την επόμενη χρονιά να διδάσκει 23 ώρες την εβδομάδα, από 21 που δίδασκε μέχρι και φέτος, και βεβαίως, ανάλογα με τα χρόνια, οι ώρες αυτές μειώνονται μέχρι και τις 18 από 16 που ήταν μέχρι σήμερα για όσους είχαν 20 και πάνω χρόνια υπηρεσίας.

Και μετά την αύξηση αυτή η Ελλάδα θα βρίσκεται ως προς τις ώρες που διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου στο μέσο όρο των χωρών της Ε.Ε. που είναι 19,1  (γυμνάσιο) και 18,4 (λύκειο), όταν ο Μ.Ο. όρος (γυμνάσιο-λύκειο) στην Ελλάδα είναι 18,5 (σύμφωνα με τα στοιχεία και της ΟΛΜΕ), ενώ εξακολουθεί η αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών στη χώρα μας να παραμένει η μικρότερη στις χώρες του ΟΟΣΑ  αλλά και στην Ευρώπη.

Με την αύξηση αυτή των ωρών, και σε συνδυασμό με τον αυστηρό περιορισμό των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς εντός και εκτός του Υπουργείου Παιδείας, την εξάντληση του υπάρχοντος ωραρίου, την αξιοποίηση των δεύτερων πτυχίων των εκπαιδευτικών, την επέκταση πρώτης και δεύτερης ανάθεσης διδασκαλίας και την πρόσληψη 2500 συμβασιούχων αναπληρωτών για την νησιωτική και ορεινή χώρα.  Εξασφαλίζονται οι αναγκαίες διδακτικές ώρες, κατά ειδικότητα, που θα επιτρέψουν, όλα τα παιδιά σε όλα τα σχολεία να έχουν - και μάλιστα έγκαιρα – τον καθηγητή τους τον Σεπτέμβριο του 2013.

6. Το ΥΠΑΙΘΠΑ μετατρέπει του καθηγητές σε περιφερόμενο θίασο με τις Υποχρεωτικές Μεταθέσεις

Αρχικά η «διαφωνία»  της ΟΛΜΕ είναι όψιμη, εφόσον η νομοθετική  ρύθμιση για τις αναγκαστικές μετακινήσεις των εκπαιδευτικών είναι νομοθετημένες από τον περασμένο Νοέμβριο.

Το Προεδρικό Διάταγμα ορίζει μόνον την διαδικασία και τα κριτήρια υποχρεωτικής μετάθεσης και εφόσον ένας καθηγητής είναι υπεράριθμος δηλαδή διδάσκει λιγότερο από 12 ώρες και δεν έχει συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας.

Πέραν αυτού εκτός των υποχρεωτικών μεταθέσεων από το 2010 έχει ψηφιστεί – από την τότε μονοκομματική κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - στο ν3848/2010 η δυνατότητα υποχρεωτικής απόσπασης των εκπαιδευτικών και μάλιστα χωρίς κριτήρια.

Όμως είναι τόσο εύλογη και δίκαιη η απόφαση της πολιτείας να μεταθέσει υπεράριθμους εκπαιδευτικούς σε κενές θέσεις αρκεί να αναλογιστούμε ότι  την σχολική χρονιά 2012-2013 5.500 εκπαιδευτικοί διδάσκουν λιγότερο από 12 ώρες την εβδομάδα, ενώ τα προηγούμενα χρόνια ήταν ακόμα περισσότεροι οι υποαπασχολούμενοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 09/05/2013 17:43:36

    Όντως δεν έχουν την ΟΛΜΕ που τους αξίζει, αλλά δεν έχουν και το υπουργείο που τους αξίζει. Και για την ΟΛΜΕ μπορούν να κάνουν κάτι, αν η απόφαση για απεργία δεν επικυρωθεί από τα τοπικά όργανα απλά δεν θα γίνει απεργία, αλλά για τον κουφό υπουργό τι μπορούν να κάνουν; Παραθέτω σημερινό σχετικό σχόλιό μου:

    "Το πρόβλημα δεν είναι οι δύο επιπλέον διδακτικές ώρες. Το πρόβλημα είναι οι διατάξεις του ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις που είναι φαύλες. Με ποια λογική π.χ. κάθε καθηγητής δηλώνει προτίμηση μόνο για τρία σχολεία και δύο ομάδες σχολείων, όταν μέχρι τώρα, σε πολύ μικρότερες περιοχές μετάθεσης, δηλώνονταν είκοσι σχολεία; Δίνονται με αυτές τις μεθοδεύσεις τα μέσα στους περιφερειακούς κομματικούς εγκάθετους να “κάνουν παιχνίδι”, διότι είναι πολύ εύκολο οι θέσεις στην οικεία περιφέρεια να καταλήξουν σε άτομα με λιγότερα μόρια, αλλά μεγαλύτερους δεσμούς και “εσωτερική πληροφόρηση” από το κομματικό κατεστημένο, ενώ άλλοι με περισσότερα μόρια και χρόνια προϋπηρεσίας (και μετά από πολύχρονες μετακινήσεις σε βουνά και λαγκάδια) που βρέθηκαν σε αυτή τη συγκυρία χωρίς οργανική (μετά από πρόσφατη μετάθεση ή υπεραριθμία), να καταλήξουν στις εσχατιές της Ελλάδας διότι δεν επέλεξαν “σωστά” τα τρία σχολεία.
    Δεν πιστεύω ότι οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ έχουν στο μυαλό τους τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των εκπαιδευτικών, διότι αν τα είχαν θα εστίαζαν τις αντιρρήσεις τους στα πραγματικά προβληματικά σημεία του αναδυόμενου φαύλου συστήματος. Δεν πιστεύω ότι το υπουργείο έχει στο μυαλό του μόνο την εξοικονόμηση χρημάτων, θέλει να την κάνει παράλληλα με την εξοικονόμηση κομματικών πελατών και πολιτικά ομήρων. Και δεν πιστεύω ότι καίγονται για τα προβλήματα που αναίτια θα δημιουργηθούν στους φετινούς υποψήφιους και στις οικογένειες τους, αν ήταν έτσι θα καίγονταν και για τα πολύ μεγαλύτερα προβλήματα που θα δημιουργηθούν όταν θα διαλυθούν οι οικογένειες των υποχρεωτικά πανελληνίως μετατεθέντων εκπαιδευτικών, για να πάρουν τις θέσεις της περιφέρειας οι νεώτεροι αλλά ημέτεροι “πελάτες” των κομματικών γραφείων."

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ MAYRO XABIARI 09/05/2013 18:05:26

      Και οι εσχατιές της Ελλάδας εχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση και μάλιστα απο ισάξιους και ικανούς δασκάλους,όχι ότι ξεμενει απο τα δηλωθέντα και πλήρη σχολεία.
      Με αυτό το απαραδεκτο επιχείρημα να αρχίσουν και οι γιατροί,στρατιωτικοι,αστυνομικοί να αρνιούνται να φύγουν μακρυά.
      Τί γλύψιμο πια είναι αυτό με τους εκπαιδευτικούς;

      • Μ.Γ avatar
        Μ.Γ @ Μεγάλες στιγμές 09/05/2013 19:46:41

        Ναι, εχουν δικαιωμα στην εκπαιδευση και οι εσχατιες της Ελλαδας, οχι ομως με νεοδιοριζομενους που θα ειναι υποχρεωμενοι να ζουν μακρια απο την οικογενεια τους, εκτος εδρας με 70ο ευρω το μηνα κι οχι με "δημοσιονομικο οφελος" που μεταφραζεται σε χιλιαδες απολυσεις. Κι ακομα, το δικαιωμα στην εκπαιδευση δεν συνεπαγεται συγχωνευσεις σχολειων κατ΄εντολην της τροϊκας, οπου για να πανε τα παιδια δυσβατων περιοχων χρειαζονται ωρες, με αποτελεσμα να μετακινουνται οι γονεις και να ερημωνουν χωρια. Και το "δικαιωμα στην εκπαιδευση" δεν συναδει με τους 120000 χιλιαδες μορφωμενους νεους που εχουν ηδη μεταναστευσει στο εξωτερικο, ουτε με τις 300000 ακομα αιτησεις μεταναστευσης που εχουν υποβληθει. Ας αφησουμε λοιπον τις γλυκαναλατες εκκλησεις του υπουργειου περι του "να βαλουμε ολοι πλατη για την σωτηρια της χωρας". Η ΟΛΜΕ μπορει να αποτελειται απο φθαρμενους συνδικαλιστες, το παιγνιδι ομως που κανει η κυβερνηση εγκειται σε ενα ωμο εκβιασμο. Ανακοινωνει τωρα, πριν απο τις εξετασεις τα μετρα, ετσι ωστε να κριθει αρνητικα η πιθανη απεργια των εκπαιδευτικων. Προκειται για τα κλασσικα κολπα του κοινωνικου αυτοματισμου που στρεφουν την μια κοινωνικη ομαδα εναντιον της αλλης και εναντιον ολων βρισκονται οι επιταγες των τοκογλυφων τις οποιες εφαρμοζει πειθηνια η κυβερνηση.

      • Τρίκαλα 07 avatar
        Τρίκαλα 07 @ Μεγάλες στιγμές 09/05/2013 20:20:01

        Αυτό φίλε μου μπορεί να γίνει με το νομικό καθεστώς που ήδη ισχύει. Δηλαδή τις ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ αποσπάσεις.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Μεγάλες στιγμές 09/05/2013 20:21:16

        Με συγχωρείτε, όση σχέση έχουν οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών με των στρατιωτικών, άλλη τόση έχει και το σχόλιό σας με το δικό μου. Καμία. Αναφέρθηκα στις ύποπτες για κομματισμό διαδικασίες της αναγκαστικής (και εφόρου ζωής μάλλον, όχι προσωρινής όπως με τους στρατιωτικούς π.χ.) μετάθεσης. Εσείς τι ζόρι τραβάτε, έχετε μαλώσει με την αξιοκρατία; Σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας, αν οι ενδιαφερόμενοι είναι λιγότεροι από τις θέσεις, θα γίνει αναγκαστική τοποθέτηση. Συνήθως αυτό γίνεται με νεώτερους, λόγω λιγότερων μορίων, οικογενειακών υποχρεώσεων κλπ. Εσείς προφανώς είστε υπέρ των βυσματικών τοποθετήσεων.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ MAYRO XABIARI 10/05/2013 12:33:37

          http://taxalia.blogspot.com/2013/05/blog-post_9.html
          Μαθηματικός απο την Καλαμαριά,εξηγεί πωςνα απεργησουν,πως να χαλάσουν τις εξετάσεις χωρίς να χασουν λεφτά!!
          Να τους χαίρεστε..

          • Νίκος Δραγασιώτης avatar
            Νίκος Δραγασιώτης @ Μεγάλες στιγμές 10/05/2013 13:20:53

            Τί νὰ πεῖ κανείς...
            Ἂν τὶς πνευματικὲς δυνάμεις ποὺ ξοδεύουν γιὰ νὰ ἐξυφάνουν τέτοιες π@@στιὲς (συγγνώμη γιὰ τὴν ἔκφραση) τὶς ξόδευαν στὴ διδασκαλία, δὲν θὰ φτάναμε ἐδῶ ποὺ φτάσαμε. Πεσκέσι γιὰ τὸν διάβολο εἴμαστε.

      • maverick avatar
        maverick @ Μεγάλες στιγμές 10/05/2013 10:00:55

        "γιατροί,στρατιωτικοι,αστυνομικοί"
        Για να μην τρελαθούμε, εννοείτε ότι ο γιατρός που κάνει το αγροτικό του, ή ο στρατιωτικός που προέρχεται από παραγωγική σχολή, έχει τις ίδιες απολαβές (μισθούς και λοιπές παροχές), με τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους Π.Ε.. Για να τελειώσει αυτή η υποκρισία, καλό θα ήταν στο Γ.Λ.Κ., κάποιος δημοσιογράφος να κάνει μία έρευνα αναφορικά με την επιβάρυνση των δημοσίων δαπανών – Κ.Α.Ε., για συγκεκριμένες επαγγελματικές τάξεις του δημοσίου, λόγω ειδικών προνομίων, που οι υπόλοιποι Δ.Υ. ούτε στον ύπνο τους δεν τα έχουν δει. Και επειδή όταν λέμε μισθό, εννοούμε τα 680 ευρώ συνολικά, πρωτοδιόριστου Δ.Υ., Π.Ε. και όχι το βασικό μισθό, χωρίς τα επιδόματα, που επικαλούνται κάποιοι άλλοι. Ενδεικτικά, κάποια από τα προνόμια, τα οποία ενισχύουν, επί της ουσίας το επίπεδο διαβίωσης και όχι μόνο, των συγκεκριμένων επαγγελματικών τάξεων, είναι τα ακόλουθα: «πέτσινα» οδοιπορικά, μισθολογικές προαγωγές, εφάπαξ, συντάξεις, ειδικό συνταξιοδοτικό καθεστώς, έξοδα εγκατάστασης - οικοσκευής, θέρετρα αναψυχής, προμηθευτικοί - οικοδομικοί συνεταιρισμοί, επιδοτούμενοι και από τον κρατικό προϋπολογισμό, ευνοϊκοί όροι αποπληρωμής δανείων, λέσχες για σίτιση του προσωπικού με εξευτελιστικές τιμές, κλπ. Ως εκ τούτου, όταν εξομοιωθούν οι ανωτέρω απολαβές (δλδ ποτέ), τότε θα ήταν ακριβοδίκαιη, η όποια σύγκριση.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ maverick 10/05/2013 11:35:27

          Θα σου απαντήσω με μια υποθετική διάταξη...
          <>
          Λοιπόν,ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ...δώσε μου τα νούμερα που εσύ υπολογίζεις οτι θα μεταταχθούν απο κάθε πλευρά!!!

          • maverick avatar
            maverick @ Μεγάλες στιγμές 10/05/2013 14:22:10

            Προφανώς εννοείς, πόσοι Δημόσιοι υπάλληλοι, θα ήθελαν να μεταταχθούν σε Υπηρεσίες (Ένοπλες Δυνάμεις, Σώματα Ασφαλείας κλπ), που ανήκουν στα ειδικά μισθολόγια. Δεν θα σου απαντήσω υποθετικά. Για αυτό, Θα σε ενημερώσω, ότι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτικού Προσωπικού του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως, είχε ζητήσει με επίσημο αίτημά της προς τον αρμόδιο Υπουργό, την μετάταξη των πολιτικών υπαλλήλων του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως στο ένστολο προσωπικό του ίδιου Υπουργείου.
            Η ερώτησή σου, προφανώς συνίσταται στο μύθο που κάποιοι σκόπιμα καλλιεργούν, ότι οι λοιποί Δ.Υ. δεν μπορούν να αντέξουν τις "ειδικές συνθήκες" που επικρατούν για παράδειγμα στους εν στόλους. Λοιπόν, αρκετοί Δ.Υ. έχουν υπηρετήσει σε παραμεθόριες περιοχές, μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (8-10 χρόνια) από πολλούς (όχι όλους) για παράδειγμα Αστυνομικούς, οι οποίοι δεν έχουν βγει από το γραφείο τους για 20 χρόνια. Επίσης, θα ήθελα να μου απαντήσεις, εάν μόνο οι ένστολοι εργάζονται νυκτερινά, εξαιρέσιμες (αργίες) και χωρίς συγκεκριμένο ωράριο (8ωρου), με υπηρεσίες 8/24 ή 1,5 ημέρα συνεχόμενα, λόγω της φύσης της εργασίας τους; Ως προς την επικινδυνότητα της εργασίας, που σίγουρα κάποιος θα επικαλεσθεί, θα αναφέρω και πάλι ενδεικτικά (κατάσχεση 500 κιλών κοκαΐνης σε ένα χρόνο, σε τρεις διαφορετικές υποθέσεις, με 21 ~ άτομα συλλήψεις ημεδαπών - αλλοδαπών, κλπ). Επειδή δλδ, κάποιοι επαγγελματικοί κλάδοι δεν προμοτάρονται από το σύστημα των «έγκριτων» ΜΜΕ, αυτό σημαίνει ότι δεν εργάζονται κάτω από ειδικότατες συνθήκες; Να μιλήσουμε τότε, για τους τεμπέληδες Δ.Υ. τους οποίους η Υπηρεσία οφείλει 50 ημέρες Κ.Α. 2012-13, 40 Η.Α. (ρεπό) και τους έχει διαγράψει και 18 ρεπό με το έτσι θέλω. Και μετά από 28 χρόνια υπηρεσίας Δ.Υ., Π.Ε. (δύο βασικά πτυχία ΑΕΙ, κλπ), ο τεμπέλης και αναποτελεσματικός Δ.Υ., ο οποίος ευθύνεται για το χάλι της χώρας, έχει κάνει χρήση 8 ημερών ασθένειας (ευτυχώς αντέχουμε ακόμα). Θα ήταν ενδιαφέρον για να βγάλουμε αρκετά ποιοτικά συμπεράσματα, ως προς τις αναρρωτικές και ποιοί επαγγελματικοί κλάδοι του δημοσίου, κάνουν τη μεγαλύτερη χρήση (αλλά αυτό ή δεν θα το δείτε ποτέ, ή ο έλεγχος θα αφορά μόνο τη “χλέμπα” των Δ.Υ.). Και για το τέλος, οι Δ.Υ. εδώ και τρία χρόνια, στερούνται των βαθμολογικών τους προαγωγών, ως να είμαστε επιλήσμονες των καθηκόντων μας και γι’ αυτό μας έχει επιβληθεί στερητική ποινή. Κατά τα άλλα, κάποιοι επικαλούνται τη ιεραρχία (επετηρίδα) των εν στόλων, για να αιτιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των συγκεκριμένων Υπηρεσιών, ενώ στον αντίποδα, για το υπόλοιπο δημόσιο θέλουν να λειτουργεί προφανώς με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια (κατάργηση επετηρίδας κλπ), για το βόλεμα εξω-υπηρεσιακών «στελεχών» (κάτι σαν outsourcing) με τα γνωστά αποτελέσματα της μπαχαλοποίησης της Δημόσιας Διοίκησης.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ maverick 10/05/2013 11:57:50

          Θα σου απαντήσω με μια υποθετική διάταξη...
          Αύριο δίνει το Κράτος την δυνατότητα για μετατάξεις στρατιωτικών-εκπαιδευτικών.
          Οποιος Στρατιωτικός επιθυμεί θα γίνει εκπαιδευτικός,χάνοντας φυσικά τα προνόμια που ανεφερες (Λέσχες,συνεταιρισμοί,θέρετρα) κερδίζοντας όμως τα ωράρια,τις άδειες κτλ των εκπαιδευτικών.
          Αντίστροφα,όποιος εκπαιδευτικός το επιθυμεί αμέσως ντύνεται στο χακί κερδίζοντας τα προνόμια του Στρατού και χανοντας φυσικά την ''ηρεμία'' του εκπαιδευτικού.
          Λοιπόν, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, δωσε μου εσύ τα νούμερα που υπολογίζεις για τους επιθυμούντες απο κάθε πλευρά

  2. roadrunner avatar
    roadrunner 09/05/2013 17:53:25

    Συνήθως ο σταθερός προσανατολισμός θεωρείται προσόν. Εκτός από τις περιπτώσεις, που οφείλεται στη χρήση παρωπίδων.
    Σου «παράπεσε» αρθρογράφε το θέμα των υποχρεωτικών μεταθέσεων πολυάριθμων υπηρετούντων καθηγητών ;
    Επίσης, σου παράπεσε το θέμα των απολύσεων 10.000 καθηγητών των δημόσιων και 1.000 καθηγητών των ιδιωτικών σχολείων ;

  3. roadrunner avatar
    roadrunner 09/05/2013 17:55:55

    Έγραψες :
    "Σε μία περίοδο που οι άνεργοι στη χώρα μας προσεγγίζουν το 1,5 εκατομμύριο, οι απολύσεις αποτελούν καθημερινό φαινόμενο στον ιδιωτικό τομέα ..."
    Η ανεργία των 10.000 αναπληρωτών καθηγητών δεν σε ενοχλεί ;
    Οι επικείμενες απολύσεις των 1.000 καθηγητών των ιδιωτικών σχολείων ούτε ;

  4. iraklis avatar
    iraklis 09/05/2013 18:02:04

    Η αύξηση ωραρίου οι υποχρεωτικές μεταθέσεις οι απολύσεις των εκπαιδευτικών και η καθιέρωση μισθών των 300 ευρώ για τους αναπληρωτές και των 600 ευρώ για τους νεοδιόριστους θα φέρουν τη μείωση της ανεργίας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Κάποιοι θέλουν να θέσουν σε ομηρία των μέλλον των παιδιών μας και να τους στερήσουν τις τεράστιες προοπτικές που ανοίγονται μπροστά τους με τις πανελλαδικές εξετάσεις. Έχοντας εξασφαλίσει το μέλλων των δικών τους παιδιών οι εκπαιδευτικοί τώρα παίζουν με το μέλλον της χώρας. Δεν θα τους αφήσουμε ΜΜΕ δημοσιογράφοι και πολιτικοί θα τους σταματήσουμε.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ iraklis 09/05/2013 18:06:14

      Είσαι Ημίθεος !

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ iraklis 09/05/2013 18:37:16

      Προς το παρόν, η αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας, θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας αναπληρωτών καθηγητών. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο που θα επιφέρει. Ό,σο για τη μείωση των μισθών σε επίπεδα Βουλγαρίας, ως συνταγή για αύξηση των επενδύσεων και μείωση της ανεργίας, μπορείς να απευθυνθείς στους καθ΄ύλην αρμόδιους δηλ. τους Βούλγαρους. Με 250 ευρώ αμείβονται,αλλά ανάπτυξη δεν...

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 09/05/2013 19:40:27

        Ο αναπληρωτής δεν εχει διοριστεί μόνιμος.Το ότι αυτό γινοταν τοσα χρονια απο το παραθυρο δεν σημαινει οτι είναι το σωστό.Και η αύξηση,η τεράστια αύξηση των 2 ωρών εβδομαδιαίως,εχει σκοπό να μην γίνουν προσλήψεις.

  5. nancy avatar
    nancy 09/05/2013 18:36:56

    Η ζημιά έγινε. Τι ψυχολογία να έχουν οι μαθητές με τόση αβεβαιότητα ;
    Μακάρι να είχαν κάνει αμοιβαίες υποχωρήσεις, να τελιωνε το μαρτυριο τοσων παιδιων.

  6. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/05/2013 18:47:00

    Καλά όλα αυτά αλλά επί τους Ο υ σ ί α ς; Εννοώ της Παιδευτικής -που σημαίνει παίδευση που να πάρει. Θυμάμαι εκείνο το ανατριχιαστικό: Όχι στην ενατικοποίηση της Παιδείας, της ψευτοαριοστεράς μας. Τι λέτε ρε αγράμματοι που πλάθετε λέξεις άνευρες. Συνθήματα κενά καθώς και οι ψυχές σας. (Και η αποστειρωμένη Δεξιά μας βέβαια δεν πήγαινε πίσω σε ανοησία.)
    Ως πότε θα επαφιόμαστε στο φιλότιμο των καλών και στο μεράκι και θα ανεχόμαστε τους βαρυεστημένους αγράμματους που παριστάνουν τους δασκάλους;
    Ο εκπαιδευτικός σχολάει στις 2! είπε ένα τέτοιο μοσχάρι προ καιρού σε σχολειό γιατί μια μαμά άργησε να πάει να πάρει το παιδί της. Έγκλημα δηλαδή. Παραβίαση του ωραρίου η ρουφιάνα. Σώπα ρε λεβέντη! Μα φυσικά σχολάει στις 2. Τελειώνει η φύλαξη στις 2. Γι αυτό κι έχουμε στρατιές αγραμμάτων, τάχα, αριστούχων που τους κλέβουν το μέλλον, τάχα, οι πολιτικοί. Γι αυτούς που τους κλέβουν το μέλλον κάθε μέρα κάνωντας απλώς παιδοφύλαξη ή προπαγάνδα για το κόμμα (το όποιο κόμμα) κουβέντα.
    Αλλά όταν θα τελειώσει η οικονομική κρίση και θα φτηνύνει το σουβλάκι (αφού θα πέσει ο ΦΠΑ στην εστίαση! Μείζων βέβαια θέμα! Τον άρτον ημών των επιούσιον πάντοτε και πάντα!) να δω τι θα γίνει μετά. Για το Μετά ποτέ καμια κουβέντα. Λέξη! Ή μήπως τη λύση θα τη δώσει ο κάθε Ισμός που φυλακίζει το πνεύμα και καθιστά τους ανθρώπους δούλους της κάθε εξουσίας, υποσχόμενος τη Σωτηρία που ποτέ δεν έρχεται;.
    Τιμή σ' εκείνους τους άξιους δασκάλους που κοπιάζουν κάθε μέρα με νύχτα και με δόντια να μορφώσουν - να δώσουν δηλαδή Μορφή σε νέους ανθρώπους που τότε πλάθονται. Μέχρι τα 15-16. Και τυχεροί όσοι βρεθούν κοντά σ΄έναν τέτοιο δάσκαλο. Αλλά είναι λίγοι και σκόρπιοι. Και οι γονείς απόντες.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/05/2013 18:59:36

      Φίλτατε ο εκπαιδευτικός που χαρακτήρισες ως "μοσχάρι"
      στο περιστατικό,
      δεν έχει το δικαίωμα να είναι και ο ίδιος γονιός;
      Ο εκπαιδευτικός δεν έχει το δικαίωμα και αυτός ως επίσης γονιός, να τρέξει να προλάβει και το δικό του παιδί από το νηπιαγωγείο-παιδικό σταθμό κτλ. ;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ roadrunner 09/05/2013 19:22:11

        Αυτός δεν ήτανε γονιός. Λέφτερος ήτανε. Απλά "έχωσε" τις ωρωμίσθιες του ολοήμερου για παιδί δικό του, της τάξης του, για την "κάνει". Έτσι απλά. Μοσχάρι με Μ κεφαλαίο.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/05/2013 19:33:02

          Να το δεχτώ, πως ο δικός σου έτυχε να είναι "Μ"οσχάρι. Ότι κι αν κάνεις, και την πιο συστηματική αξιολόγηση, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι επιτήδειοι και σκάρτοι που θα ξεγλιστράνε. Σε όλους τους κλάδους.
          Αλλά το άλλο που έγραψες,
          το "βαρυεστημένοι αγράμματοι" !!!
          Αγράμματοι οι εκπαιδευτικοί ;
          Αυτό δεν το δέχομαι !

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ roadrunner 09/05/2013 22:37:26

            Τι λέτε τώρα; Ο καθένας σας ξέρει μόνο το αντικείμενο που διδάσκει, λίγοι έχουν άλλες γνώσεις. Έτσι είναι οι γραμματιζούμενοι;

      • camel avatar
        camel @ roadrunner 09/05/2013 19:25:40

        Σε ποιο σχολειο να καθισεις μετα τις δυο. Σε εκεινο που υπαρχουν σε 25 τετραγωνικα 5 γραφεια για 20 καθηγητες με εναν υπολογιστη για ολους. Εχουμε μισο συρταρι ο καθενας για τα βιβλια μας τις σημειωσεις τα τεστ των παιδιων. Καταντησε αηδια το πραγμα .Ο καθε ενας που ειτε στελνει τα παιδια του στο ιδιωτικο ή παει στο σχολειο των παιδιων του αν ειναι δημοσιο μια φορα το χρονο εχει γινει ειδικος σε θεματα εκπαιδευσης . Οπως και οι εκαστοτε συμβουλοι των υπουργων που χαρασουν εκπαιδευτικη πολιτικη μεσα απο τα δερματινα γραφεια και τις πολυθροναρες τους οταν η τελευταια φορα που μπηκαν σε ταξη ηταν οταν πηγαιναν οι ιδιοι σχολειο. Νισαφι ξερολες

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ camel 09/05/2013 19:35:33

          Το επίπεδο των μαθητών είναι ανάλογο με το επίπεδο των διδασκόντων και τω με το επίπεδο των γονιών τους. Και τα περί ξερολισμού αλλού.Το σχόλιο είναι πλήρες. Και στο τέλος αποτείει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Τιμή στους άξιους και ανελέητη κριτκή στους αγράμματους.

          • camel avatar
            camel @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2013 12:12:35

            Αν το επιπεδο των μαθητων ηταν αναλογο με το επιπεδο των γονιων τους τοτε το παιδι του αγραμματου θα επρεπε να βγει ηλιθιο. Ωραιες αποψεις κυριαρχουν στο μυαλο σας σαφως επηρεασμενες απο Μενγκελε και Χιτλερ νομιζω. Ευτυχως εμεις οι αγραμματοι καθηγητες δεν τις συμμεριζομαστε και ετσι απο τα παιδια των αγραμματων βγαζουμε γιατρους δικηγορους και στρατιωτικους.Απο οτι βλεπω και πιο κατω πιστευετε οτι και απο τα πανεπιστημια βγαινουν αγραμματοι και τουβλα κυριως.Αληθεια ολα αυτα τα παιδια που διωχνει η Ελλαδα και βρισκουν καλες δουλειες στο εξωτερικο ή κανουν σπουδαιες πανεπιστημιακες καριερες ελληνικα πανεπιστημια εχουν τελειωσει.Να προσεξετε τον ξερολισμο σας σας οδηγει σε αστεια επιχειρηματα. Αν ενα σχολιο ειναι πληρες αφηστε να το κρινουν οσοι το διαβαζουν εκτος αν νιωθετε θεος ή ειστε ο Θεος

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ camel 09/05/2013 22:44:49

          Πέστε το και αυτό τώρα. Οι καρέκλες και τα γραφεία σας φταίνε που οι περισσότεροι κάνετε μάθημα μόνο στον.... πίνακα.Μου θυμίζει τις καταλήψεις με αίτημα οι τυρόπιτες να έχουν γωνίες.

    • ΕΥΡΙΔΙΚΗ avatar
      ΕΥΡΙΔΙΚΗ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2013 10:37:22

      Φαιλτωρ πολύ σωστό το σχόλιο σου όσον αφορά τον ανεγκέφαλο ηλίθιο δάσκαλο , καθηγητή που ξεστόμισε αυτή την βλακεία σε ανθρώπους που ματώνουν για να ζήσουν τα παιδιά τους.
      Πίστεψε με όμως ότι υπα΄ρχουν χιλιάδες δάσκαλοι καθηγητές , ειδικά στην επαρχία μακριά απο τα κέντρα και τις κάμερες που μόνοι τους ( με τη συμπαράσταση γονέων και τοπικής κοινωνίας) έχουν δημιουργήσει σχολεία πρότυπα.
      Αυτοί με το νέο νόμο, όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω, πιθανότατα θα βρεθούν είτε εκτός είτε στα τσακίδια, ενώ το μοσχάρι του "το σχολείο κλείνει 2 η ώρα" θα παραμείνει δίπλα στο σπίτι του.
      Αυτοί είναι οι σκατονόμοι που ψηφίζουν .
      Ολοι θέλουμε αναδιάταξη του κράτους , όλοι θέλουμε αξιολόγηση,όλοι θέλουμε σωστούς θεσμούς.
      ΌΛΟΙ εκτός απο την κυβέρνηση , τα κόμματα, την ΟΛΜΕ,ΓΣΕΕ,ΑΔΕΔΥ.
      Αυτοί θέλουν αυτό το σύστημα γιατί χάρις σε αυτό υπάρχουν.
      Και εμείς σαν τα πρόβατα μαλώνουμε ο ένας με τον άλλο.

  7. theo1611 avatar
    theo1611 09/05/2013 18:59:30

    Θα γίνω ο "Σάκκο" του αρθρογράφου και θα πω ότι δεν πρέπει απλά να τους επιστρατεύσει "τους συνδικαλισταράδες της ΟΛΜΕ", πρέπει και να τους "απολύσει"!!!

    Να γίνουν ήρωες (?), αλλά με θυσίες δικές τους και όχι των υπολοίπων!

    ΥΓ: Ομολογώ ότι είμαι biased, καθότι δίνει και η κόρη μου φέτος, και για να μην τα πολυλογώ μου περνάει από το μυαλό αν φτάσουμε την παραμονή των εξετάσεων να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις (από όλους όσους εμπλέκονται, Κυβέρνηση, καθηγητές), όποιες κι αν είναι αυτές, να βρώ τρόπο να τις υποστούν οι εμπλεκόμενοι (πλην μαθητών και των οικογενειών τους)..... Γαλλικά....

    ΥΓ: Παρακμή!

  8. Ρηνα avatar
    Ρηνα 09/05/2013 19:17:33

    Ας ηταν μονο αυτη η ζημια που εχουν να παθουν τα παιδια αυτης της γενιας....
    Τα κατανοω απολυτα, ολοι περασαμε αυτες τις αγωνιες αλλα αυτο που πρεπει τωρα να μαθουν ειναι η ευελιξια στα επερχομενα και η αντοχη στις νεες συνθηκες.
    Τι θα εκαναν αν ειχαν μπει πχ στο Πανεπιστημιο Αιγαιου και το νησι δεχοταν επιθεση; θα εκαναν καταληψη; η απεργια οι μαμαδες τους στην Αθηνα; και περιεγραψα ενα φανταστικο σεναριο......ας πουμε. Πολλα αλλα μπορω να υποθεσω αλλα η εκπαιδευση μας ειναι ακομα στην αρχη.

  9. kosvag avatar
    kosvag 09/05/2013 19:22:18

    προφανώς όλοι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί και όλη η ΟΛΜΕ θέλουν να αυξάνονται μελλοντικά κάτιτοις οι ώρες διδασκαλίας, ΑΛΛΑ ίσα ίσα που οι κενές θέσεις συνταξιούχων θα καλύπτονται από την αύξηση ωρών, δηλαδή ίσα ίσα να μην γίνουν απολύσεις και ίσα ίσα να μην προσληφθούν νέοι. Εύλογο, άλλωστε αυτό θέλει και η κυβέρνηση, οι ''διαμαρτυρίες'' είναι νεοελληνικό θέατρο.

  10. δημης avatar
    δημης 09/05/2013 19:44:42

    Ζήτω οι ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ...
    Ζήτω οι ψευδόμενοι ...
    Ζήτω σ' αυτούς που πασχιζουν για οικονομίες και ΟΛΟΙ τους ΑΘΩΩΝΟΥΝ τους ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ για τα δάνεια που έπαιρναν ...ΣΤΗ Βουλή των Ελλήνων...
    Ζήτω στα σαλλιγκάρια της Δημοκρατίας...
    Ζήτω σε αυτούς που διαδάζουν μία ιστοσελίδα και που παίζουν το Φιλανδικό Εκπ/κο Σύστημα στα δάχτυλα ενώ ταυτόχρονα ,παραδόξως , δεν διαβάζουν τι λένε οι Φιλανδοί στον Πρωθυπουργό για τα προϊόντα -Επιστήμονες των "κακών Εκπ/κών.
    Ζήτω στους στημένους -αγανακτισμένους "πολίτες " που αντιλήφθηκαν ότι μπαίνοντας ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ κάποιοι στην Εκπ/ση υπέστησαν ΣΤΕΙΡΩΣΗ και έτσι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ( και ευαισθησίες) , που να δίνουν εξετάσεις...
    Ζήτω ΤΕΛΟΣ στο google όπου για λόγους εθνικής ευθύνης μπορούμε και κάνουμε εισαγωγή Κινέζων -Ινδών δημοσιο0γράφων (από αυτό το γεγονός δεν υπάρχει στο χώρο της δημοσιογραφίας καταγγελία για Νεπότισμό) και που εργολαβικά υπερασπίζονται τις απόψεις αυτων που τους πληρώνουν .

  11. nancy avatar
    nancy 09/05/2013 20:34:10

    Να πάνε στις θεσεις τους οι αποσπασμενοi που δεν κανουν μαθηματα .Ετσι θα γεμισουν τα κενα στις εσχατιές

  12. πολίτης avatar
    πολίτης 09/05/2013 21:03:42

    Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί κάνουν και διανομή κατ΄οίκον παιδιών που οι μητέρες αργούν συστηματικά να τα πάρουν και δεν είναι όλες εργαζόμενες.
    Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί βάζουν από την τσέπη τους για επιπλέον διδακτικά μέσα και ύλη που δεν προμηθεύει το σχολείο.
    Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί πληρώνουν την τυρόπιτα ή το τοστ του παιδιού που βλέπουν ότι στέκεται πεινασμένο και κοιτά τα άλλα στο διάλειμμα. Πληρώνουν ακόμα και τα τετράδια ή τα μολύβια που δεν μπορεί να αγοράσει. Πληρώνουν για να κάνουν ένα συμβολικό δωράκι στα παιδιά της τάξης τους στη αρχή ή στο τέλος της χρονιάς και τα Χριστούγεννα.
    Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί βάζουν τη βενζίνη, τη φθορά του αυτοκινήτου και της μέσης τους μεταφέροντας οι ίδιοι κάθε Σεπτέμβρη τόνους βιβλίων από τα κέντρα διανομής στα σχολεία τους.
    Αυτά είναι ελάχιστα από τα πολλά που κάνουν χωρίς να τα διατυμπανίζουν οι κατασυκοφαντημένοι εκπαιδευτικοί.
    Θα περιγράψω σύντομα εμπειρία συγγενούς που εργάστηκε χρόνια στη Γερμανία.
    Έγραψε το παιδί σε παιδικό σταθμό και ΜΙΑ φορά καθυστέρησε τρία λεπτά να το παραλάβει. Πριν δώσουν το παιδί της είπαν να περάσει από το γραφείο της υπεύθυνης. Εκεί της επισημάνθηκε ότι έχει σημειωθεί η καθυστέρηση για πρώτη φορά και σε περίπτωση που επαναληφθεί, το παιδί δε θα μπορεί να έρχεται πλέον στον σταθμό.
    Δεν έβγαλε άχνα. Αν ήταν στην Ελλάδα θα είχε κάνει τον σταθμό βούκινο, σχολιάζοντας πιθανόν για τα μοσχάρια που όχι τρία λεπτά αλλά μέχρι και ώρα θεωρούνται υποχρεωμένα να περιμένουν.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ πολίτης 09/05/2013 23:36:15

      Ας υποθέσουμε ότι οι μισθοί των εκπαιδευτικών είναι ισάξιοι των ευρωπαϊκών
      Ας υποθέσουμε ότι έχουν όλα τα εποπτικά μέσα και τα βοηθήματα
      Ας υποθέσουμε ότι σε κάθε τάξη υπάρχοιυν δεκαπέντε μαθητές
      Ας υποθέσουμε ότι η πολιτεία τους εξασφαλίζει τα μέσα για να κάνουν απερίσπαστοι τη δουλειά τους.
      Ας υποθέσουμε ότι είχναι λυμένα όλα τα προβλήματα τα οργανωτικά.
      Είναι αυτά αποκλειστικές προϋποθέσεις καλής εκπαιδεύσεως;
      Από ποιά πανεπιστήμια βγαίνουν οι κατασυκοφαντημένοι μας δάσκαλοι;
      Από αυτά που είναι κλειστά το μισό χρόνο λόγω καταλήψεων;
      Από αυτά που οι έδρες μοιράζονται με κριτήριο το κόμμα;
      Άρα τι ποιότητες να έχουν οι πτυχιούχοι;
      Πέραν της εξειδίκευσης στον τομέα τους, τη σφαιρικότερη παιδεία έχουν; Μήπως αρκεί να ξέρεις σχετικά καλά Μαθηματικά ή Χημεία για να είσαι καλός δάσκαλος; Για να μη μιλήσουμε για την Νεοελληνική και την Αρχαία Γραμματεία όπου μπορεί να γελάσει και ο κάθε πικραμένος από το τι διδάσκεται. Φτάνουν μόνο οι σύγχρονες τεχνικές παιδαγωγικής; Ή χρειάζεται κάτι σφαιρικότερο για να θεωρείται κανείς εκπαιδευτικός ώστε να πλάθει χαρακτήρες; Και ως πότε οι εξαιρέσεις θα επιβεβαιώνουν τον κανόνα;
      Ξέρουν πολλοί να διδάξουν στα σοβαρά τώρα Καβάφη ή Σεφέρη χωρίς το μάθημα να γίνεται πληχτικό για τα παιδιά τα οποία φυσικά το αποστρέφονται; Μπορείς να μιλήσεις για Συναρτήσεις ή Παραγώγους αν δεν έχεις κατανοήσει ετυμολογικά τους όρους ώστε να τους καταστήσεις αντιληπτούς; Το επίπεδο του μέσου όρου είναι μετριότατο έως κακό. Τα αποτελέσματα αυτό λένε. Αυτό δεν είναι συκοφαντία αλλά πραγματικότητα.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2013 00:33:40

        Δεν διαφωνώ στα όσα έγραψες Γιάννη Φαίλτωρ. Θα επισημάνω απλά, πως υπάρχει και κάτι άλλο, κατά τη γνώμη μου. Που μάλλον δύσκολα ελέγχεται, δεν κατασκευάζεται και δεν υποκαθίσταται πλήρως, όταν λείπει από κάποιον. Μιλάω για το έμφυτο «τάλαντο» του δασκάλου-καθηγητή. Αυτό που κάποιοι ονομάζουν «μεταδοτικότητα», άλλοι αγάπη για τη δουλειά τους, ή αγάπη για τα παιδιά ή αλλιώς. Αλλά που πάντως, όταν υπάρχει, σε συνδυασμό με άριστη επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση, δίνει σαν αποτέλεσμα αυτούς τους «φωτισμένους» δασκάλους-καθηγητές (σε όλες τις εποχές υπήρχαν και υπάρχουν), που όλοι θυμόμαστε σαν οάσεις, στη σχολική ζωή μας.

        Έχεις δίκαιο, στα υπόλοιπα, που γράφεις. Το συνολικό εκπαιδευτικό σύστημα χρειάζεται αναθεώρηση, ως προς τους σκοπούς του πρώτα (δεν μπορεί ο αποκλειστικός στόχος να είναι η επιτυχία στις Πανελλαδικές), και μετά ως προς την οργάνωσή του.

        Μην υποτιμούμε όμως και το «φιλότιμο» (σε αυτό αναφέρθηκε ο «πολίτης»), που χαρακτηρίζει τη μεγαλύτερη μερίδα των δασκάλων-καθηγητών. Οι οποίοι, να μην ξεχνάμε, πως ήταν και παραμένουν, οι χαμηλότερα αμειβόμενοι του Δημοσίου, παρόλο που είναι σχεδόν όλοι πτυχιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (αυτό σημαίνει πως εδώ και χρόνια βάζουν πλάτη για να στηρίξουν το Δημόσιο Σχολείο).

      • ΕΥΡΙΔΙΚΗ avatar
        ΕΥΡΙΔΙΚΗ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2013 10:43:55

        Τα ίδια πανεπιστήμια φαίλτωρ βγάζουν τους γιατρούς, τους δημοσιογράφους και τους δικηγόρους τους οποίους χρησιμοποιείς και καλά κάνεις.
        Επίσης αφου τα πανεπιστήμια είναι τόσο άχρηστα( λάθος κάνεις το υπουργείο είναι άχρηστο που αφήνει τους αριστεροαναρχικούς να κάνουν ότι γουστάρουν) γιατί οι υπουργοί δεν διορθώνουν όλο αυτό το φαύλο σύστημα?
        Γιατί όπως έγραψα σε παραπάνω σχόλιο , τους βολεύει και τους ζει.

      • Νίκος Δραγασιώτης avatar
        Νίκος Δραγασιώτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2013 12:16:40

        Ἀγαπητὲ φίλε, οἱ πρῶτες σειρὲς τοῦ σχολίου σου μοῦ θύμισαν τὸ παρακάτω ποίημα. Σοῦ τὸ ἀφιερώνω ἐξαιρετικά:

        Κ. Καρυωτάκης, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
        Ἂς ὑποθέσουμε πὼς δὲν ἔχουμε φτάσει
        στὸ μαῦρο ἀδιέξοδο, στὴν ἄβυσσο τοῦ νοῦ.
        Ἂς ὑποθέσουμε πὼς ἤρθανε τὰ δάση
        μ᾿ αὐτοκρατορικὴν ἐξάρτηση πρωινοῦ
        θριάμβου, μὲ πουλιά, μὲ τὸ φῶς τ᾿ οὐρανοῦ,
        καὶ μὲ τὸν ἥλιο ὅπου θὰ τὰ διαπεράσῃ.

        Ἂς ὑποθέσουμε πὼς εἴμαστε κεῖ πέρα,
        σὲ χῶρες ἄγνωστες, τῆς δύσης, τοῦ βορρᾶ,
        ἐνῷ πετοῦμε τὸ παλτό μας στὸν ἀέρα,
        οἱ ξένοι βλέπουνε περίεργα, σοβαρά.
        Γιὰ νὰ μᾶς δεχθῆ κάποια λαίδη τρυφερά,
        ἔδιωξε τοὺς ὑπηρέτες της ὁλημέρα.

        Ἂς ὑποθέσουμε πὼς τοῦ καπέλου ὁ γῦρος
        ἄξαφνα ἐφάρδυνε, μὰ ἐστένεψαν, κολλοῦν,
        τὰ παντελόνια μας καί, μὲ τοῦ πτερνιστῆρος
        τὸ πρόσταγμα, χιλιάδες ἄλογα κινοῦν.
        Πηγαίνουμε — σημαῖες στὸν ἄνεμο χτυποῦν –
        ἥρωες σταυροφόροι, σωτῆρες τοῦ Σωτῆρος.

        Ἂς ὑποθέσουμε πὼς δὲν ἔχουμε φτάσει
        ἀπὸ ἑκατὸ δρόμους, στὰ ὅρια τῆς σιγῆς,
        κι ἂς τραγουδήσουμε, — τὸ τραγούδι νὰ μοιάσῃ
        νικητήριο σάλπισμα, ξέσπασμα κραυγῆς –
        τοὺς πυρροὺς δαίμονες, στὰ ἔγκατα τῆς γῆς,
        καί, ψηλά, τοὺς ἀνθρώπους νὰ διασκεδάσῃ.

  13. m.s avatar
    m.s 09/05/2013 21:17:13

    !!!

  14. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 09/05/2013 21:31:37

    Και το παιχνίδι της ΟΛΜΕ είναι φθηνό γιατί εχει σε λίγο καιρό εκλογές και γι'αυτό προσπαθεί να ρίξει το γάντι στην κυβερνηση και να σωσει τα δικά της συνδικαλιστικά θέματα.
    Οσο για το θέμα των αποσπάσεων,αποζημιώσεων φοβαμαι οτι θα επιμείνω.

    • ApoTel avatar
      ApoTel @ Μεγάλες στιγμές 10/05/2013 00:09:25

      Οι εκλογές για την ΟΛΜΕ σε τοπικό επίπεδο έχουν ήδη ολοκληρωθεί και μάλιστα πριν ανακοινώσει το Υπουργείο τις αλλαγές στο ωράριο και το ΠΔ για την διαδικασία των μεταθέσεων.
      Και αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δεν πρέπει να μην καταλογίζουμε και στο Υπουργείο τις ευθύνες του.
      Πχ οι συνεχείς αλλαγές στα προγράμματα σπουδών δεν φταίνε σε τίποτα; Αφού φέρνουμε σαν παράδειγμα την Αμερική και την Ευρώπη κάθε πότε αλλάζει το σύστημα εκεί; Εδώ μήπως αλλάζει με κάθε Υπουργό;
      Ποιος είναι αυτός που έχει θεσμοθετήσει το δημοκρατικό 9.5 μέσο όρο για την προαγωγή των μαθητών στο Λύκειο με όλα τα μαθήματα ισοδύναμα;
      Ποιος στέλνει εγκύκλιο που να λέει στους συλλόγους των καθηγητών να είναι ελαστικοί στην δικαιολόγηση των απουσιών στο να δέχονται εκπρόθεσμες δικαιολογήσεις, παραβιάζοντας τους ίδιους τους νόμους που έχει φτιάξει;
      Οι 3500, 4500, 5500 και ποιος ξέρει πόσοι άλλοι είναι αποσπασμένοι, ανάλογα με το ποιος μιλάει μόνοι τους παίρνουν τις αποσπάσεις; Ο Υπουργός δεν τις υπογράφει;
      Και για να κλείσω για ποιο λόγο αύξησε το Υπουργείο το ποσοστό για να χαρακτηριστείς υπεράριθμος από 50% των ωρών σε 75%; Μήπως για να αυξήσει τεχνητά τον αριθμό τους;

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ ApoTel 10/05/2013 11:09:14

        Δεν θυμαμαι καμια κινητοποίηση των καθηγητών με αίτημα να σταματήσουν οι αλλαγες στην Παιδεία.Δεν θυμαμαι η ΟΛΜΕ να εχει ζητησει ενιαία πολιτική για την Παιδεία,όποιος και αν κυβερνησει.Αντιθετα θυμαμαι να γινεται χαμός για επιμερους νομους και διατάγματα που αναστατωνουν την ''ησυχια'' των εκπαιδευτικών.Οταν ηταν Υπουργός Παιδείας ο ΓΑΠ όλα ήταν τελεια στην Παιδεία;

  15. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 09/05/2013 21:38:34

    Το ανέφερα ως παράδειγμα για την γκρίνια όσων λένε οτι πώς θα υπηρετώ μακρυά απο το σπίτι μου με το μισθό μου μόνο και χωρίς τη μαμα και το μπαμπα.
    Επίσης μόνος σας δίνεται την απάντηση για τα κενά που θα προκύψουν.ΦΥΣΙΚΑ και θα γίνει αναγκαστική τοποθέτηση.Δεν θα νταντεύει το κράτος κανεναν υπάλληλο που αρνείται να πάει όπου διαταχθεί.Και τέλος δεν γνωρίζω κανεναν εκπαιδευτικό που τελικά δεν πήγε εκεί όπου επιθυμούσε.Μάλιστα αρκετές περιπτώσεις γυναικών έκαναν το ''αγροτικό'' τους στο σπίτι τους αφού έμειναν έγκυες και τελικά τοποθετήθηκαν αμέσως εκεί όπου ήθελαν οταν εληξε η μητρότητα.Καλό σας βράδυ

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Μεγάλες στιγμές 09/05/2013 22:12:39

      Αν ξαναδιαβάσετε το σχόλιο μου, θα δείτε ότι με το σύστημα που δημιουργείται υπάρχει πιθανότητα εκπαιδευτικοί με προυπηρεσία πολύ άνω της δεκαετίας, με πεθαμένους το "μπαμπά και τη μαμά" τους, με παιδιά που δίνουν πανελλήνιες και αφού έχουν κάνει ήδη καμιά δεκαριά χρονάκια σε απομακρυσμένες περιοχές, να ξαναφύγουν, ισοβίως αυτή τη φορά, σε απομακρυσμένες περιοχές διότι οι μανδαρίνοι του υπουργείου δεν εννοούν να φτιάξουν ένα σύστημα μεταθέσεων δίκαιο και αδιάβλητο από κομματικές λαμογιές.
      Καληνύχτα σας.

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ MAYRO XABIARI 10/05/2013 11:04:00

        Εντάξει αυτά τα καταλαβαίνω.Ομως κανενας σας δεν μου απαντάει...ποιος θα διδάξει στις απομακρυσμενες περιοχές;Και με πόσα θα είναι ικανοποιημενος;Και δεν εννοώ σύνορα ή βραχονησίδες.Ολοι όμως δεν γίνεται να βρίσκονται Αθηνα,Θεσ/Νικη,Πάτρα

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ Μεγάλες στιγμές 10/05/2013 11:59:31

          Οι έχοντες πανελλαδικά τα λιγότερα μόρια και οικογενειακές υποχρεώσεις και βέβαια με επαρκή μοριοδότηση για να μην είναι ισόβια εκεί αν δεν το θελήσουν. Αν θέλουμε βέβαια να είμαστε σοβαροί, θα έπρεπε να υπάρχουν και κίνητρα για περιοχές για τις οποίες δεν δηλώνονται αρκετές προτιμήσεις.

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ MAYRO XABIARI 10/05/2013 12:17:55

            Σωστά,πάμε όμως 2 σχόλια πίσω...στο δικό σου το χωριό,στο δικό σου το σχολείο,για το δικό σου παιδί δεν θέλει να ερθει κανενας.Δεν επιθυμεί ουδείς.Είναι λάθος η υποχρεωτική μετακίνηση του δασκάλου;

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ MAYRO XABIARI 10/05/2013 14:01:13

            Όχι βέβαια αλλά με τις προϋποθέσεις που ανέφερα, όχι με τη διάλυση οικογενειών 50άρηδων για να βολευτούν "δικά μας παιδιά" (κομματικά).

  16. ΑΖ avatar
    ΑΖ 09/05/2013 22:36:32

    Συνοψιζω:
    α) οι πανελλαδικες εξετασεις δεν εξασφαλιζουν κανενα μελλον
    β) δεν τρεχει και τιποτα εαν πανε μια εβδομαδα αργοτερα, ποσο μπορουν να αντεξουν οι χαμηλομισθοι καθηγητες; Θα κανουν λιγη επαναληψη ακομα οι μαθητες
    γ) το προβλημα ειναι η επιβιωση των νεων μονιμων καθηγητων που θα μετατεθουν. Ουτε οι αξιολογηση, ουτε οι αναπληρωτες. Οι περισσοτεροι μενουν με τους γονεις τους ή με την συζηγό τους και πλεον δεν θα μπορουν να αντεξουν οικονομικα

  17. mara M. avatar
    mara M. 09/05/2013 23:43:11

    Θα καταλάβαινα την ευαισθησία σας αν επιδεικνύατε την ίδια ακριβώς ευαισθησία στα παιδιά που περνούν σε σχολές άλλης πόλης και δεν μπορούν να πάνε λόγω οικονομικής αδυναμίας των γονιών τους και στα παιδιά που αναγκάζονται να διακόψουν τις σπουδές τους για τον ίδιο λόγο. Γι αυτά ούτε λόγος λες και δεν μόχθησαν δεν αγωνίστηκαν ,δεν ξενύχτησαν για το όνειρό τους που δεν θα γίνει ποτέ πραγματικότητα στην Ελλάδα της κρίσης. Κι αυτό αγαπητοί είναι ευθύνη του Ελληνικού κράτους και μόνο που τώρα κόπτεται για την ψυχολογία και μέλλον των παιδιών που έτσι κι αλλιώς οι πανελλήνιες δεν τους εξασφαλίζουν.

  18. kosvag avatar
    kosvag 10/05/2013 00:44:16

    συγκινήθηκα όπως όλοι.

  19. Tasos avatar
    Tasos 10/05/2013 00:49:15

    Αυτή η πατέντα με τα non paper πρέπει να σταματήσει. Τί πάει να πεί non paper; θέλουμε να πούμε κάτι ως οργανισμός και ντρεπόμαστε; κυκλοφορούμε "απόψεις" έτσι γενικά κι αόριστα χωρίς ονοματεπώνυμο για να μη χρεωθούμε τυχόν αστοχίες;
    Να γίνεται χρήση τέτοιων μέσων σε κάποιες αντιπροσωπίες διαφορετικών χωρών σε ένα διεθνή οργανισμό το καταλαβαίνω, αλλά το ότι σχεδόν όλες οι μορφές πολιτικού διαλόγου γίνονται πλέον έτσι, δείχνει και το επίπεδο των ανθρώπων και των επιχειρημάτων τους.
    Μου θυμίζει τους "κύκλους" σε διάφορες ΠΑΕ που διαρρέουν μια άποψη σα να θέλουν να πούν κάτι ως "απλοί" άνθρωποι, χωρίς τον μανδύα του επίσημου φορέα. Εδώ όμως οι φορείς είναι επίσημοι και γνωστοί.

  20. kosvag avatar
    kosvag 10/05/2013 00:56:59

    τα παιδιά δεν είναι χάνοι και ξέρουν οτι οι δάσκαλοι/καθηγητές τους εργάζονται 18 ωρες την εβδομάδα ενώ αυτά 5*7=35 ώρες + φροντιστήριο + ξένη γλώσσα + μελέτη + άθληση. Όταν πάνε 30% ΧΑ +10% ΑΝΤΑΡΣΥΑ ψάχνουμε γιατί? Γιατί υπάρχει internet και δεν τρώνε το παπατσιλίκι.

  21. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2013 02:20:11

    Έχω εκπαιδευτικό στην οικογένεια και ξέρω τον αγώνα που γίνεται. Και τις ανοησίες με τους πίνακδες διορισμών (πόσοι είναι τελικά...), με τη σκλαβιά των ωρωμισθίων, με την ευθυνοφοβία των διευθυντών και πάνω απ' όλα με το χαμηλό επίπεδο των γονιών. Βλέπω τους άξιους δασκάλους στα μάτια των παιδιών. Αλλά, του κερατά, βλέπω και τους ανάξιους που δεν είναι λίγοι. Το δυστύχημα είναι ότι στη ν πρωτοβάθμια εκπαίδευση τα πράγματα είναι χειρότερα απ'τη δευτεροβάθμια. Με τι υλικό να δουλέψει ο δύσμοιρος φιλόλογος στην Α Γυμνασίου όταν τα πρωτάκια είναι απρετοίμαστα; Πως να διδάξει Όμηρο απ΄την τρισάθλια μετάφραση του Καζαντζάκη (στο θεό σας 17σύλλαβο στίχο που δεν προφέρεται χώρια τους ψευτοδημοτικισμούς του). Μήπως αξιώθηκε η Ακαδημία μας να κάνει άξιες μεταφράσεις σχολιασμένες των κλασικών μας;
    Πώς να διδάξει ο μαθηματικός όταν τού 'ρχονται με τρομερές ελείψεις σε βασικές γνώσεις; και πρέπει να ξεκινήσει πάλι από το 1+1; Και αλυσίδα πάει μέχρι το τέλος.
    Όσοι έχετε μεράκι φαίνεται και μπράβο σας. Θα σας θυμούνται για πάντα οι μαθητές σας. Και τα παιδιά ψυχανεμίζονται τις αξίες και μόλις τους πεις κάτι ενδιαφέρον παρατάνε την πλάκα και γουρλώνουν τα μάτια σαν διψασμένα πουλιά που ψάχνουν το νερό της γνώσης. Καλή δουλειά. Έστω κι έναν να σώσετε, αξίζει το έργο σας. Έναν.

  22. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 10/05/2013 10:01:25

    Για τα χάλια στην εκπαίδευση μας, φταίει το..σύστημα και όχι οι εκπαιδευτικοί.
    Για τα χάλια στην υγεία ,φταίει το σύστημα και όχι οι ..γιατροί
    Για τα χάλια της γεωργίας μας πάλι το σύστημα και όχι οι αγρότες
    Για τα χάλια στα έργα στις κατασκευές το άτιμο το σύστημα και όχι οι..μηχανικοί.
    Να μην συνεχίσω..
    Ακούγοντας πάντα τους εμπλεκόμενους σε μια διαδικασία να φωνάζουν για το δίκιο τους στην τάλαινα χώρα μας, νομίζεις ότι όλοι είναι ανεύθυνοι άνακτες που οφείλουν μόνο να εισπράτουν και να μην αποδίδουν.
    Αν θέλουμε να αντικρύσουμε την πραγματικότητα, ολοι οι παραπάνω έχουν πρωτίστως τη ευθύνη για το κατάντημα μας, ο καθένας στο τομέα του.
    Με τις πράξεις τους , την ανοχή ή την απραξία τους.
    Οσο κρυβόμαστε πίσω απο βολικούς μύθους και ακόμη βολικότερους αποδιοπομπαίους πολιτικούς, που εμείς με δόξες και τιμές εκλέγουμε δεν πρόκειται να διορθωθούν εύκολα τα πράγματα.
    Τελικά, οι ολμετζίδες θα καταφέρουν να αποδείξουν πόσο αποξενωμένοι είναι απο τους μαθητές τους και θα χαρίσουν στην κυβέρνηση μια μεγάλη νίκη του αυτονοητου...

    • ΕΥΡΙΔΙΚΗ avatar
      ΕΥΡΙΔΙΚΗ @ ορεσείβιος 10/05/2013 10:52:00

      Ορεσείβιε όσο να θές να ειρωνευτείς, δυστυχώς έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.
      Μέσα στο ψυγείο σου το ένα χαλασμένο μήλο χαλάει τα υπόλοιπα, δε φταίνε τα μήλα εσύ φταίς.
      Μαζ'ι με τους χιλιάδες αριστους γιατρούς δασκάλους,μηχανικούς, υπάρχουν κάποιες εκατοντάδες λαμόγια που επειδή δεν είχαν προσόντα, γνώρισαν τον ντόπιο πολιτικό και έγιναν προιστάμενοι. Αυτοί έθρεψαν και τρέφουν έναν σύστημα που ενταφιάζει τους άξιους και ανασταίνει τους άχρηστους γυμνοσάλιαγκες με την μηδενική αξιολόγηση που εφαρμόζει.
      Πίστεψε με όλοι θέλουν την αξιολόγηση , όχι όμως απο τα κομματικά σκουπίδια που ανέφερα .
      Δε βλέπεις οτι η ΟΛΜΕ η ΑΔΕΔΥ δεν αντιδρούν σε άλλα πολυ σοβαρότερα εργασιακά θέματα αλλά αντιδρούν στην αξιολόγηση?
      Μα φοβούνται οτι θα χαθεί η ράτσα τους.

  23. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 10/05/2013 12:38:05

    Και φοβερή δήλωση Κουράκη-Σύριζα...Πρώτος είναι ο καθηγητης και μετά ο μαθητής,πρώτα ερχεται ο γιατρός και μετά ο άρρωστος

  24. Νεστωρίδης avatar
    Νεστωρίδης 10/05/2013 12:57:23

    To σύστημα που κατηγορείς Ορεσείβιε μάλλον το υποστηρίζεις επειδή:
    α) όταν γενικεύουμε και γίνεται διασπορά της ευθύνης, κρύβονται οι ένοχοι
    β) Τόσα χρόνια ΔΕΝ έχεις καταλάβει ότι η εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει διαλυθεί
    γ) Παράμετροι που επηρεάζουν την εκπαίδευση είναι ο κομματικός συνδικαλισμός των λεγόμενων εκπαιδευτικών, η ανηθικότητά τους, η διαφθορά τους (ιδιαίτερα), η οκνηρία τους (18 ώρες εργασία), η άρνηση εργασίας (δεν θέλουν μεταθέσεις), η διαστρέβλωση των αξιών (με τις κατευθυνόμενες καταλήψεις)
    δ) τα χρήματα που παίρνουν είναι πολλά για την εργασία που προσφέρουν (Στην ουσία έχουμε ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τα φροντιστήρια)
    ε) Για το χάλι της εκπαίδευσης φταίνε βεβαίως και οι εκάστοτε κυβερνήσεις με τους ηλίθιους λαϊκίστικους νόμους περί συμμετοχής των φοιτητών στην διοίκηση των ΑΕΙ.
    στ) Η συμμορία ΟΛΜΕ πόσες φορές έχει εμποδίσει την αξιολόγηση και την καλύτερη αξιοποίηση των καθηγητών;

    Τώρα που έχουν ΟΛΗ την κοινωνία απέναντί τους είναι ευκαιρία μεγάλη να γίνει το ξεκαθάρισμα των αχρήστων απο τους εργατικούς με παράλληλη πρόσληψη στην θέση τους ικανών πτυχιούχων ανέργων με όρεξη για εργασία. Αυτό απαιτεί το δημόσιο συμφέρον, απολύσεις εδώ και τώρα των εκβιαστών τεμπέληδων

  25. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 10/05/2013 13:30:28

    Προσπαθώντας νὰ συνοψίσω, ἔχω τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ ΟΛΜΕ θὰ πληρώσει ἁμαρτίες δεκαετιῶν.

  26. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ avatar
    ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΚΗΦΗΝΑΣ 10/05/2013 14:43:16

    Ο "ΚΥΡΙΟΣ" Νεστωρίδης!!! ΠΡΟΣΕΞΤΕ:
    1ον. "Τόσα χρόνια ΔΕΝ έχεις καταλάβει ότι η εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει διαλυθεί" ΚΑΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ!!
    2ον. Παράμετροι που επηρεάζουν την εκπαίδευση είναι ο κομματικός συνδικαλισμός των λεγόμενων εκπαιδευτικών (ΕΝΟΧΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΩΡΑ!), η ανηθικότητά τους (ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ 100.000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ!!!) , η διαφθορά τους (ιδιαίτερα) (ΣΑΝ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΙΣΘΟ ΤΩΝ 800 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ! ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΘΗΡΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!) , η οκνηρία τους (18 ώρες εργασία) (ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΠΟΤΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ; KAI ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑΞΗ 28 ΜΑΘΗΤΩΝ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ; Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ;), η άρνηση εργασίας (δεν θέλουν μεταθέσεις) (ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ TOY ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ!!!! ΩΡΑΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!!!!), η διαστρέβλωση των αξιών (με τις κατευθυνόμενες καταλήψεις) (ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ!!!).
    3ον τα χρήματα που παίρνουν είναι πολλά για την εργασία που προσφέρουν (ΝΑΙ ΤΑ 630 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΣΧΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ!!!!)

    "ΚΥΡΙΕ" Νεστωρίδη ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!!!!

  27. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 10/05/2013 20:45:46

    “ Μήπως περισσότεροι από 3.500 καθηγητές που εργάζονται σε θέσεις άσχετες με το επάγγελμά τους, να αποδεχθούν την επιστροφή στα θρανία;»

    Μόνοι τους πήγαν εκεί αυτοί οι καθηγητές, κατά παράβαση των επιθυμιών των τιμίων και αθώων μανδαρίνων του υπουργείου που τώρα κυκλοφορούν αυτά τα non paper, των κομματικών στελεχών και των βουλευτών; Και πρέπει να «αποδεχτούν την επιστροφή τους»;;;!!!

    «Καλύτερες μεν οι αμοιβές αλλά εκεί γίνεται πραγματική δουλειά κι όχι δήθεν μάθημα προκειμένου οι μαθητές να πηγαίνουν στα φροντιστήρια.»

    Δεν είναι ψέματα γενικά, αλλά πάρα πολλές φορές συμβαίνει και το αντίθετο, δηλ. δεν γίνεται σωστό μάθημα ΔΙΟΤΙ οι μαθητές πηγαίνουν στα φροντιστήρια και σνομπάρουν το δημόσιο σχολείο, άσε που δεν πατάνε στη Γ Λυκείου.

    «Στις σχετικές διατάξεις της αξιολόγησης ΠΟΥΘΕΝΑ δεν τεκμηριώνεται, άμεσα ή έμμεσα, διαδικασία απόλυσης ή διαθεσιμότητας εκπαιδευτικού»

    Κι αυτό το λένε για καλό; Δηλ. ο παντελώς άχρηστος εκπαιδευτικός απλά δεν γίνεται διευθυντής; Μήπως όμως η ουσία είναι στο πως θα γίνεται πραγματική και αδιάβλητη αξιολόγηση κι όχι κομμένη και ραμμένη για τους ημετέρους;

    «Συγχωνεύσεις δηλαδή που κρίνονται από την υπηρεσία απαραίτητες για λόγους μη βιωσιμότητας των σχολικών μονάδων ( δηλαδή που δεν συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό μαθητών την ώρα που λειτουργούν όμορες σχολικές μονάδες που μπορούν να φιλοξενήσουν τον μαθητικό πληθυσμό).»

    Δηλαδή κρίνονται από τους περιφερειάρχες ότι είναι οι πιο «μπόσικες» για να κλείσουν, αφού είχαν πάρει προηγουμένως εντολή από τα κεντρικά «κλείστε 20 (π.χ.) μονάδες»

    «Και μετά την αύξηση αυτή η Ελλάδα θα βρίσκεται ως προς τις ώρες που διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου στο μέσο όρο των χωρών της Ε.Ε. που είναι 19,1 (γυμνάσιο) και 18,4 (λύκειο), όταν ο Μ.Ο. όρος (γυμνάσιο-λύκειο) στην Ελλάδα είναι 18,5 (σύμφωνα με τα στοιχεία και της ΟΛΜΕ)»

    Οι ΟΛΜΕδες βέβαια λένε ότι τα νούμερα αυτά ήταν ΠΡΙΝ την αύξηση του ωραρίου. Η κυβέρνηση από την άλλη, στέλνει στους διεθνείς οργανισμούς (βλ. έκθεση Eurydice) στοιχεία μόνο για το καταληκτικό ωράριο των 16 ωρών που έχουν μόνο οι άνω της 20ετίας. Άντε βρες άκρη ποιος είναι ο λιγότερο ψεύτης.

    «Το Προεδρικό Διάταγμα ορίζει μόνον την διαδικασία και τα κριτήρια υποχρεωτικής μετάθεσης και εφόσον ένας καθηγητής είναι υπεράριθμος δηλαδή διδάσκει λιγότερο από 12 ώρες και δεν έχει συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας.»

    Αυτό το «μόνο» είναι το κλου. Διαδικασία, κριτήρια, … ασημαντότητες. Τι θέλετε να το διαβάστε το ΠΔ, τόχουμε κρυμμένο καλά, δε διαβάζετε κάνα Άρλεκιν; Τι κι αν παίζουν ρουλέτα οι μελλοθάνατοι διαλέγοντας τρία σχολεία από τα 100; Κι αν χάσουν αυτοί, δεν πειράζει, τα «δικά μας παιδιά» νάναι καλά, μπορεί να ποντάρουν αφού κάτσει η μπίλια, στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας όλα γίνονται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.