#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/04/2013 18:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς «μπαχαλοποίηση» των Πανελλαδικών



Σε μια – δύο εβδομάδες 110.000 νέοι γνωρίζουν ότι θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις διεκδικώντας μια θέση στα πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Προετοιμάζονται πυρετωδώς, ξενυχτάνε, πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά για φροντιστήρια, αγωνιούν μαζί με τις οικογένειές τους.

Από σήμερα έχουν κι ένα λόγο παραπάνω να το κάνουν. Τα συνδικαλιστικά όργανα των καθηγητών πρότειναν απεργία μέσα στις Πανελλαδικές. Μάλιστα, η ΔΑΚΕ καθηγητών (ΝΔ) ανακοίνωσε ότι στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ  της ΟΛΜΕ, θα προτείνει:

- Εικοσιτετράωρη απεργιακή κινητοποίηση την πρώτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων (17 Μαΐου), με τη μορφή 3ωρης Πανελλαδικής στάσης εργασίας (8 – 11 πμ) και 3ωρης στάσης εργασίας από τις ΕΛΜΕ (11 πμ – 2 μμ).

- Πενθήμερη απεργιακή κινητοποίηση από Δευτέρα 20 Μαΐου έως Παρασκευή 24 Μαΐου.

Οι ΔΑΚΙΤΕΣ λοιπόν, μαζί με τους υπόλοιπους, προτείνουν «μπαχαλοποίηση» των Πανελλαδικών με βασικό τους αίτημα την… υποβάθμιση της Παιδείας. Βεβαίως, όλη την προηγούμενη χρονιά αλλά και από το 2009 γενικότερα δεν υπήρχε υποβάθμιση. Δεν είχαν προβλήματα τα σχολεία και δεν υπήρχαν ελλείψεις παντού.

Οι καθηγητές θυμήθηκαν να κάνουν πόλεμο μόλις ανακοινώθηκε η αύξηση των ωρών εργασίας. Τότε κατάλαβαν ότι υποβαθμίστηκαν τα σχολεία της χώρας.

Σε κάποιο κανάλι σήμερα μιλούσε ο γραμματέας της ΟΛΜΕ, Θέμης Κοτσιφάκης. Παλιά στο ΚΚΕ και στον Συνασπισμό, γενικά κινούμενος στο χώρο της Αριστεράς ο κ. Κοτσιφάκης είπε με βεβαιότητα ότι θα γίνουν απεργίες και ότι δε θα περάσει το γενικότερο σχέδιο της κυβέρνησης για την αξιολόγηση. Όταν τον ρώτησε κάποιος αν θα πρέπει το αποτέλεσμα της αξιολόγησης να λαμβάνεται υπ’ όψη στην ανέλιξη του καθηγητή σε θέσεις προϊσταμένων εκπαίδευσης ή καθηγητών είπε ρητά και κατηγορηματικά ΟΧΙ, επειδή, υποστήριξε, ότι δε συμβαίνει αλλού.

Δε συμβαίνει δηλαδή η αξιολόγηση, αν είναι καλός ένας καθηγητής ή κακός να μετρά στο πώς θα εξελιχθεί αργότερα.

Σας αρέσει η αξιολόγηση όπως γίνεται σήμερα, με κομματικά κριτήρια, ρώτησε άλλος; Μούγκα ο συνδικαλιστής ή πέταξε κάτι του τύπου ότι με τη συνέντευξη θα μπαίνουν κομματικά κριτήρια.

Τον ξαναρώτησαν: Συμφωνείτε με το γεγονός ότι 4.500 εκπαιδευτικοί είναι αποσπασμένοι σε κομματικά και υπουργικά γραφεία, σε γενικές γραμματείες και βιβλιοθήκες και κάνουν δουλειά γραφείου αντί να είναι στις τάξεις;

Καμιά απάντηση. Αν κάποιος μέσα σε μια νύχτα έπαιρνε όλους αυτούς τους αποσπασμένους και τους ξεβόλευε, βάζοντάς τους στην τάξη για να γεμίσουν τα πράγματι μεγάλα κενά, τι θα απαντούσε άραγε η ΟΛΜΕ;

Αν υπήρχε κάποιος  να ελέγξει πώς το 10% των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με μερικούς  γύρω στις 15.000 άτομα, δεν εργάζονται στα σχολεία που έχουν διοριστεί επειδή επικαλούνται ψυχολογικά προβλήματα, οι συνδικαλιστές τι θα έκαναν; Γιατί τόσα χρόνια δεν κάνουν απεργίες για τους συναδέλφους τους που τους κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα;

Γιατί ο έντιμος, δουλευταράς καθηγητής να είναι υποχρεωμένος να δουλέψει περισσότερο επειδή κάποιοι «συνάδελφοι» περνάνε ζωή και κότα στα γραφεία ή στο σπίτι αλλά πληρώνονται κανονικά;  Γιατί ποτέ δεν έγινε απεργία γι’ αυτό το φαινόμενο;

Είναι πολλά τα θέματα που μπορεί κανείς να θίξει για τους εκπαιδευτικούς. Όμως, είναι μεγαλύτερο το πρόβλημα των συνδικαλιστών – εκπαιδευτικών που υπερασπίζονται μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος, ακόμη και κρατώντας σε ομηρεία 110.000 οικογένειες, τα κεκτημένα τους. Κεκτημένα που σε άλλες εποχές μπορεί να ήταν αποδεκτά, αλλά όταν η Ελλάδα είναι σε πόλεμο δεν μπορούν να υπάρχουν. Φτάνει πια όλη αυτή η υποκρισία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 30/04/2013 17:44:21

    Oι "πανελλαδικές" (πρώην πανελλήνιες που θα καταργούσε ο Αντρέας και απλά τους άλλαξε το όνομα, αλλά τα κορόιδα συνέχισαν να του δίνουν 45%....) είναι από τις πιο δύσκολες εξετάσεις στον κόσμο.
    Μαθητές και οικογένειες ματώνουν κυριολεκτικά.
    Με το που θα επιχειρήσουν να τις σαμποτάρουν επιστράτευση αμέσως. Η πλάκα τελείωσε. Να παίξουν με την ψυχική ηρεμία των δικών τους παιδιών.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Κώστας ΜΠ 30/04/2013 18:48:08

      Αν αποκλείσουμε το ενδεχόμενο, να είναι επιθυμητές ανατρεπτικές πολιτικές εξελίξεις, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
      Προκειμένου να προϋπολογίσει κάποιος τις αντιδράσεις της κοινωνίας, (και δεχόμενοι ότι μετά από τρία χρόνια αιματηρής λιτότητας στην καθημερινότητα του λαού, η κυβερνητική επικοινωνιακή στρατηγική δεν αποτελεί μοναδικό παράγοντα διαμόρφωσης τους),
      θα ήταν ίσως φρόνιμο να λάβει κανείς υπόψη ότι,
      υπάρχουν αρκετοί τρόποι κατηγοριοποίησης της κοινωνίας,
      επιπλέον του σκέτου κριτηρίου: «γονέας υποψηφίου πανελληνίων».
      Για παράδειγμα, μια άλλη κατηγοριοποίηση θα ήταν με βάση το κριτήριο:
      «γονέας υποψηφίου πανελληνίων που επιθυμεί ανατροπή της κυβέρνησης».
      Στην περίπτωση αυτή, και σου μιλώ έχοντας ήδη τις γνώμες αρκετών τέτοιων γονιών, που ανήκουν στο χώρο του syriza,
      θα υποστηριχτεί η κινητοποίηση των καθηγητών, ακόμη και από τους γονείς.

  2. Το κέντρο του κόσμου. avatar
    Το κέντρο του κόσμου. 30/04/2013 17:48:53

    Έχω πρόταση επαγγελματικής αποκατάστασής τους. Να ανταλλάξουν το εργασιακό περιβάλλον που βρίσκονται με αυτό της 29χονης φίλης που προσλήφθηκε με 270 ευρώ το μήνα συν ασφάλεια για 4ωρη απασχόληση και δουλεύει 8-10 ώρες. Πτυχιούχος έργων υποδομής και κάνει την πωλήτρια επειδή η δουλειά δεν είναι ντροπή. Ένας ένας στη σειρά παρακαλώ.

    • euagelos avatar
      euagelos @ Το κέντρο του κόσμου. 30/04/2013 18:09:02

      Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Η δουλεία όμως είναι. Όχι τόσο γι'αυτόν που τη θεσμοθετεί, αλλά κυρίως γι'αυτόν που την αποδέχεται.

    • johnie xl avatar
      johnie xl @ Το κέντρο του κόσμου. 30/04/2013 18:30:53

      Και επειδή η φίλη σου είναι θύμα εκμετάλλευσης ,προτείνεις να ισχύσει αυτό σε όλους για λόγους ισονομίας?Έλεος πια με την εξίσωση προς τα κάτω!

    • Kokovios avatar
      Kokovios @ Το κέντρο του κόσμου. 01/05/2013 05:31:42

      Αγαπητε φιλε αυτα τα χρηματα της προσφερει καποιος ''Έλληνας" εργοδότης.Κάποιο λαμόγιο δηλαδή που την εκμεταλλέυεται...Στη Μανωλάδα επίσης οι Πακιστανοί μπορεί να παίρνουν και λιγότερα. Άλλα πετυχημένα λαμόγια εκείνοι οι εργοδότες... Να ειναι καλα ο Σαμαράς που ΔΕΝ πολεμα τη μαυρη εργασια και την εισ-φοροδιαφυγη! Αν θέλεις πάρε για τα παιδιά σου την πτυχιούχο πωλήτρια ή τους Πακιστανούς της Μανωλάδας να τα διδάξουν.Τι; Για τα παιδιά σου θες το καλύτερο; Θες να τα μορφώσεις; Τα πας σε καλά σχολεία όπου δεν σε νοιάζει πόσα πληρώνεις και τους κάνεις και ιδιαίτερα; Ααα...αφού είσαι εσύ βολεμένος στάχτη να γίνουν τα σχολεία των άλλων παιδιών...Και κάτι άλλο.Πολλοί από εμάς, αν χρειαστεί να φύγουν, θα φύγουν και θα βρουν και καλύτερη δουλειά...Τις συγκρισεις με Πακιστανοκαταστασεις κρατα τες για τιποτα κακομοιρηδες...

  3. roadrunner avatar
    roadrunner 30/04/2013 18:25:47

    Χαρές και πανηγύρια στην αντιπολίτευση ...

  4. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 30/04/2013 18:42:33

    Από τους συνδικαλιστές δεν περιμέναμε και τίποτε καλύτερο. Τόσα χρόνια δεν είναι δίπλα στον καθηγητή που γυρίζει σε απομακρυσμένες περιοχές, που ματώνει και κρατάει την τάξη με την αξία του. Είναι δίπλα στον μέτριο ψηφοφόρο, τον ημέτερο πολιτικά, τη μεγάλη μάζα των βολεμένων ακόμη και σε βάρος των συναδέλφων τους. Έχουν ακέραια την ευθύνη για την απαξίωση του λειτουργήματος στην κοινωνία, για την πολιτικάντικη αντιμετώπιση όλων των προβλήματων των καθηγητών, όπου το δίκιο είναι ότι αποφέρει τα πιο πολλά κουκιά. Ολμέδες, ελμέδες κλπ είναι η πραγματική μάστιγα των καθηγητών.

  5. ΝΠ avatar
    ΝΠ 30/04/2013 18:58:58

    Και ποιος είναι επικεφαλής της Ο.Λ.Μ.Ε;

  6. ΣΤΑΦ avatar
    ΣΤΑΦ 30/04/2013 23:01:00

    Το 1988 η ΟΛΜΕ έκανε απεργία κατά τη διάρκεια των γενικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και κατά τη διάρκεια των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων. Αποτέλεσμα ήταν η διαδικασία να ολοκληρωθεί στις 20 Ιουλίου. Όλοι οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ στις επόμενες βουλευτικές εκλογές ήταν υποψήφιοι και κάποιοι απ' αυτούς εκλέχτηκαν.Όλοι οι συνδικαλιστές φέρουν ακέραιη την ευθύνη για το μπάχαλο που κυριαρχεί στη δημόσια εκπαίδευση.Είναι δυνατόν να δεχτούν αύξηση των ωρών διδασκαλίας, όταν αρκετοί εκπαιδευτικοί έμαθαν να εργάζονται με μειωμένο ωράριο; Δυστυχώς υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους και κάνουν εργασία γραφείου ή κάθονται στο σπίτι τους και ασχολούνται με τα ιδιαίτερα.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΣΤΑΦ 30/04/2013 23:07:17

      To 1990 έγινε σίγουρα απεργία έγινε στις πανελλήνιες.
      Για το 1988 δεν θυμάμαι...

    • euagelos avatar
      euagelos @ ΣΤΑΦ 30/04/2013 23:42:08

      Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στις υπόχρεώσεις τους (φως, νερό, τηλέφωνο, νοίκι κλπ)

  7. tpe avatar
    tpe 01/05/2013 09:00:44

    Δεν περιμένω κάτι καλύτερο από αυτούς που καλύπτουν τις "δασκάλες" που στα παιδάκια της 1ης δημοτικού μοίρασαν ποιήματα για την 25η Μαρτίου εναντίων των Γερμανών και του μνημονίου.

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ tpe 07/05/2013 14:18:26

      πω πω εκαναν κατι τετοιο για τους Γερμανους τους φιλους μας;
      ΥΓ Για τους Τουρκους δεν θα τολμουσαν να πουν κατι. Ελληνο τουρκικη φιλια γαρ

  8. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 01/05/2013 09:39:47

    Και 110.000 οικογένειες (επι πόσα άτομα η κάθε μία?) θα βρίζουν την Κυβέρνηση!

    Ο Σαμαράς πρέπει να καταλάβει επιτέλους πως αν δεν εξοντώσει μιά για πάντα τη Λερναία Υδρα του Συνδικαλισμού στο Δημόσιο, θα του τραβάνε μόνιμα το χαλί κάτω απο τα πόδια.

    Χρειάζεται αποφασιστική σύγκρουση , με περιορισμό των προνομοίων των συνδικαλιστών και νομοθετικές ρυθμίσεις που να περιορίζουν το δικαίωμα της απεργίας ,οταν αυτή πρακτικά στρέφεται κατά του λαού.

    Αλλά σαφώς δέν είναι τώρα η ώρα αυτής της σύγκρουσης , πάνω στις πλάτες 110.000 παιδιών. Η κυβέρνηση πρέπει να βρεί συμβιβασμό.

    'Η μόνο μπροστά στις κινητοποιήσεις των προνομιούχων υπαλλήλων της Βουλής ξέρει να κάνει πίσω?

    • mara M. avatar
      mara M. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 01/05/2013 23:23:50

      Εγώ θα έλεγα ποινικοποίηση ψευδών προεκλογικών δεσμεύσεων και επίσης άμεση πτώση της κυβέρνησης όταν αυτή πρακτικά στρέφεται κατά του λαού.
      Στο τελευταίο σχολιό σας πάντως συμφωνώ απολύτως.

  9. roadrunner avatar
    roadrunner 01/05/2013 13:49:34

    Καθώς είναι πανθομολογούμενο, ότι βρισκόμαστε στη μέση (ή λιγότερο πιθανά οδεύουμε προς το τέλος), μιας βαθιάς οικονομικής, κοινωνικής και ηθικής κρίσης, μια ματιά στην ταραχώδη ιστορία της πατρίδας μας, μπορεί να συνδράμει, (τους έχοντες τη βούληση), σε διαυγείς και δίκαιες κρίσεις, γύρω από τα επίκαιρα ζητήματα που έχουν ανακύψει στο χώρο της εκπαίδευσης και την αντιμετώπισή τους. Για όσους λοιπόν, έχετε τη βούληση και δεν τρέφεστε, από την εξυπηρέτηση αλλότριων ή στενά ιδιωτικών ή κερδοσκοπικών συμφερόντων, αρκεί να κοντοσταθείτε και να στρέψετε το βλέμμα σας προς το ιστορικό παρελθόν μας. Στρέψτε το βλέμμα σας, προς τον τρόπο, που ελληνική κοινωνία και το (όχι απαραίτητα υπαρκτό ) κράτος, αντιμετώπιζε τους εκπαιδευτικούς.

    Η ιστορία της πατρίδας, μας διδάσκει ότι, σε όλες τις κρίσιμες ιστορικές καμπές της προσδοκώμενης ανάκαμψής της, σε όλες τις περιόδους που η πατρίδα ανασκουμπωνόταν, για να υψώσει το ανάστημά της , ελεύθερη και ανεξάρτητη από ξένες επιρροές, εξύψωνε και στήριζε με κάθε μέσον, το ρόλο και τη θέση των εκπαιδευτικών. Ούτε στα χρόνια της τουρκοκρατίας ακόμη, ούτε και στα χρόνια προετοιμασίας του Μακεδονικού Αγώνα, δεν έχουν καταγραφεί παρόμοιες με τις τωρινές νεοφιλελεύθερες, εμφύλιες κοινωνικές επιθέσεις, εναντίον των εκπαιδευτικών. Παρά το γεγονός, ότι το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, χαρακτηριζόταν και κατά τα μακρινά εκείνα χρόνια, από ευκολότερες συνθήκες «εργασίας», σε σύγκριση (και μάλιστα, τότε πολύ περισσότερο), με τον υπόλοιπο χειμαζόμενο λαό, που είχε ως κύρια απασχόληση, τις επίπονες αγροτικές/κτηνοτροφικές εργασίες (στις καλύτερες των περιπτώσεων).

    Δεν αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας, το γεγονός ότι, σε πλήρη αντίθεση με την ιστορία μας, από την εποχή της ένταξης της Ελλάδας στο μηχανισμό στήριξης (2010), η πολιτεία απαξιώνει, με πολλούς τρόπους το ρόλο, την αξιοπρέπεια, το έργο των εκπαιδευτικών και τις δυνατότητες επιβίωσης τους. Και είναι απορίας άξιο γιατί συμβαίνει αυτό. Την ίδια στιγμή, που ο ίδιος ο πολιτικός κόσμος, έχει την πλήρη ευθύνη, σχεδόν, για κάθε τι στρεβλό, στο χώρο της παιδείας:
    --- Με πολιτικές αποφάσεις, διορίζανε, συχνά δυσανάλογα, σε σχέση με τις ανάγκες.
    --- Με πολιτικές αποφάσεις, φτιάχνανε ή γκρεμίζανε σχολεία,
    --- Με πολιτικές αποφάσεις, βελτίωναν ή καταστρέφανε αναλυτικά προγράμματα και βιβλία,
    --- Με υπουργικές αποφάσεις, χρησιμοποιούσαν και χρησιμοποιούν, τους εκπαιδευτικούς, σε άλλες θέσεις, έξω από τα σχολεία, όπως, βουλευτικά γραφεία, υπουργεία, φορείς κτλ. (Ειδικά, το τελευταίο εξακολουθεί να αφορά εκτός από εκπαιδευτικούς και άντρες των σωμάτων ασφαλείας, που ακόμη και σήμερα χρησιμοποιούνται ως σοφέρ και θυρωροί των εθνοπατέρων μας και των συζύγων τους.)

    Πώς λοιπόν εξηγείται, το ότι, ενώ για όλα τα παραπάνω νομοθετούσαν και λάμβαναν πολιτικές αποφάσεις, οι εθνοπατέρες μας, το ανάθεμα πέφτει συστηματικά και επίμονα, μόνο στους εκπαιδευτικούς ;

    Όλοι συνομολογούμε, ότι υπάρχουν πολλά και ποικίλα προβλήματα στον εκπαιδευτικό χώρο.
    Ποιος πατριώτης όμως, στ’ αλήθεια πιστεύει, πως η λύση των προβλημάτων αυτών, θα προκύψει, μέσω της διαπόμπευσης και του εξευτελισμού, όλων των εκπαιδευτικών ;
    Ποιος στ’ αλήθεια πιστεύει, ότι μπορεί τα παιδιά του Ελληνικού λαού, να μορφωθούν και να διαπαιδαγωγηθούν, ανέξοδα, χωρίς σημαντικές δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού;
    Ή εν προκειμένω, ποιος πιστεύει, ότι μπορεί η νέα γενιά να μορφωθεί, με τη σχεδιαζόμενη μείωση ως το 2016, κατά 47% των συνολικών δαπανών για την παιδεία, σε σχέση με τις δαπάνες του 2009 ;

    Επίσης, είναι αυτονόητο, ότι στα θέματα που αφορούν την Παιδεία και το πιο ευαίσθητο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, δηλαδή τα παιδιά, δεν χωρούν, καμιάς μορφής εκβιασμοί. Δεν υπάρχουν επιμέρους «δίκαια και δικαιώσεις». Δεν υπάρχει αυτόνομο, το «δίκαιο του Υπουργείου». Δεν υπάρχει αυτόνομο, «το δίκαιο του Καθηγητή». Ένα, κοινό και αδιαίρετο είναι το δίκαιο, για όλους τους εμπλεκόμενους, στην υπόθεση της Παιδείας, τόσο την πολιτική ηγεσία, όσο και τους εκπαιδευτικούς, αλλά και τους μαθητές και τους γονείς τους. Το κοινό και αδιαίρετο δίκαιο στην υπόθεση της Παιδείας είναι η αποτελμάτωση, η ενίσχυση, η αναβάθμιση, η βελτίωσή της.

    Είναι στην ευχέρεια της πολιτείας, η ανάδειξη της Παιδείας σε εθνική υπόθεση πρώτης προτεραιότητας. Ταυτόχρονα, όμως το χρέος της πολιτείας είναι ιστορικό στην παρούσα συγκυρία.

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ roadrunner 01/05/2013 16:07:09

      Επιτέλους και μια λογική άποψη.
      Η πολιτεία κατά καιρούς έχει λάβει μοιραίες αποφάσεις και πάντα δείχνει με το δάχτυλο τους εκπαιδευτικους ως τον μοναδικό υπεύθυνο παράγοντα των προβλημάτων της παιδείας. Αγαπητέ roadrunner άριστο και εμπεριστατωμένο το σχόλιο σου. Όσο για το θέμα της απεργίας πιστεύω ότι όποτε και αν γίνει αυτή, θα βρεθούν πρόθυμοι να κατηγορήσουν τους εκπαιδευτικούς. Διαβάζοντας σχόλια σε διάφορες σοβαρές - υποτίθεται - ιστοσελίδες έχω φρίξει από τους διάφορους χαρακτηρισμούς σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μην έχω διάθεση να αναρτήσω ένα σχόλιο που έχω ετοιμάσει παρόμοιο με το δικό σου. Εδώ προς το παρόν επικρατεί μετριοπάθεια. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με ΥΓΕΙΑ.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Αλέξανδρος 01/05/2013 23:39:42

        Καλό Πάσχα με υγεία, εύχομαι επίσης !

    • tasos avatar
      tasos @ roadrunner 01/05/2013 18:09:35

      Μα αγαπητέ μου, οταν οι κάτοικοι μιας χώρας έχουν αληθινή παιδεία, δεν μπορείς να φέρεις εύκολα το ΔΝΤ σε αυτές και να τις ξεπουλήσεις απειλώντας με... "έξοδο από την ευρωζώνη"! Είναι πολύ απλό.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ tasos 01/05/2013 23:46:50

        H Kύπρος όμως αν και είχε σαφώς καλύτερα οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα, δεν κατάφερε να γλιτώσει από τις δαγκάνες του ΔΝΤ ! Μήπως, τελικά ένα καλοκουρδισμένο, -σαν εργοτάξιο ας πούμε-, σύστημα οργάνωσης της εκπαίδευσης, δεν αποτελεί εγγύηση αληθινής (και εθνικής) παιδείας ;

  10. NK avatar
    NK 02/05/2013 00:58:23

    Verba, verba, verba.

    ΟΟΣΑ, με βάση ελληνικά στοιχεία: Λιγότερες ώρες από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ διδάσκει ο καθηγητής δευτεροβάθμιας, μικρότερο μέγεθος τάξης από τον μέσο όρο του ΟΟΣΑ η ελληνική, ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ αποτελέσματα από τον μέσο όρο οι μαθητές, σε συγκρίσιμα τεστ. Αρχικός μισθός πάνω από του Γάλλου συναδέλφου, μετά από 15 χρόνια μέσος μισθός ίδιος με Γαλλία και Σλοβενία.

    Είναι η περίφημη έρευνα PISA, αντικείμενο προβληματισμού σε άλλες χώρες. Τα στοιχεία είναι του 2009, τα πιο πρόσφατα.

    Ευτυχώς, εδώ μπορεί να νικήσαμε την αξιολόγηση, αλλά υπάρχουν και οι διεθνείς συγκρίσεις.

    Τα της τριτοβάθμιας τα ξέρετε.


    http://www.oecd.org/edu/school/programmeforinternationalstudentassessmentpisa/48407731.pdf

  11. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 02/05/2013 02:02:27

    "Teachers’ salaries, which usually form the largest part of education budgets, are comparatively low in Greece. They are lower at all
    points of comparison (starting; after 15 years; and at the top of scale) than the OECD average (Figure 1.1)"

    Θέλετε να συνεχίσω να παραθέτω τμήματα της έκθεσης του πολυαγαπημένου σας ΟΟΣΑ; Γιατί η ημιμάθεια . . . .

    • NK avatar
      NK @ KOSTAS70 02/05/2013 15:24:15

      Καμία αγάπη στον ΟΟΣΑ, αν είναι δυνατόν.

      Δεν βλέπω τα πράγματα άσπρα-μαύρα. Διαβάστε την όλη, είναι όντως ενδιαφέρουσα.

      Τίποτα παραπάνω. Ούτε είναι το μόνο εργαλείο εκπαιδευτικής πολιτικής. Απλά μια σύγκριση μέσων και αποτελεσμάτων, που είναι πάντα χρήσιμη.

      Αποτέλεσμα, επαναλαμβάνω, είναι οι επιδόσεις των μαθητών, όπου μας ξεπερνούν φτωχότερες χώρες.


      Για εμένα τώρα:
      Δεν είμαι αγνώμων προς την κυρία Χαριτούλα, την δασκάλα μου του δημοτικού, που με έμαθε να γράφω και να διαβάζω και έκλαιγε όταν με ξανασυναντούσε στον δρόμο, μεγάλο πια. Αλλά είμαι πια πατέρας και φορολογούμενος και καλό είναι να μετράει κάποιος που πάνε τα χρήματα που δίνω.

      Αυτό λέω μόνο. Τα υπόλοιπα, μεταξύ αγνώστων, στο διαδίκτυο, δεν έχουν αξία.

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ NK 02/05/2013 19:51:47

        Αυτό που ήθελα να δείξω είναι ότι, από ανάλογες εκθέσεις, ο καθένας μπορεί να υπερτονίσει αποσπασματικά ό,τι θέλει.
        Σα βάση προβληματισμού έχει αξία, αν και περιέχει και "λάθη" στα συμπεράσματα.
        Π.χ. στην αναλογία μαθητών ανά καθηγητή, που είναι η μικρότερη μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, λαμβάνει υπόψη το ανάγλυφο της χώρας, όπου σε μικρά νησιά ή ορεινές περιοχές (με κακή συγκοινωνία) απαιτείται δυσανάλογα μεγάλος αριθμός διδασκόντων σε σχέση με τον αριθμό των μαθητών, ενώ στα αστικά κέντρα τα 25-30αρια τμήματα είναι ο κανόνας;

  12. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 02/05/2013 02:11:52

    "The school year in Greece is shorter than in many other EU and OECD countries, partly because high temperatures make extending the school year impractical".

  13. euagelos avatar
    euagelos 02/05/2013 09:30:04

    Μα φυσικά! Το εκπαιδευτικό σύστημα ενδέχεται να είναι άριστα οργανωμένο αλλά να παρέχει συνειδητά κακή παιδεία ή παιδεία προσανατολισμένη σε συγκεκριμένους σκοπούς-όχι απαραίτητα προς το μακροπρόθεσμο συμφέρον του συνόλου. Μπορεί πχ να έχει στόχο να δημιουργήσει καταναλωτές, ή απάτριδες , ή ανταγωνιστές, ή μεγαλομανείς, ή προσκολλημένους στο μεγαλείο του παρελθόντος , ή ανίκανους να σκεφτούν δημιουργικά κλπ και να το πετυχαίνει άριστα. Όπως μια καλοκουρδισμένη πολεμική μηχανή μπορεί να πετυχαίνει άριστα το στόχο της- την εξόντωση των αντιπάλων. Το να έχει κάθε κυβέρνηση τη δυνατότητα να υποχρεώνει όλους τους πολίτες του να δέχονται υποχρεωτικά την συγκεκριμένη πνευματική παρέμβαση που αυτό αποφασίζει από την ηλικία των 5 έως τα 18 (τουλάχιστον), είναι τεράστια δύναμη (καταστροφής ή δημιουργίας) στα χέρια της.
    Ρίξτε μια ματιά εδώ αν έχετε χρόνο:
    http://www.doctv.gr/page.aspx?itemID=SPG1289#.Tvsn7FF5b6Q

  14. euagelos avatar
    euagelos 02/05/2013 09:40:15

    Ευτυχώς από το 2009, ως σήμερα, μπαίνουν τα πράματα στη θέση τους... Το χειμωνιάτικο κρύο ας πούμε στις σχολικές αίθουσες, δρα ευεργετικά κατά της υπνηλίας.

  15. euagelos avatar
    euagelos 02/05/2013 09:45:11

    Μην λες λαμόγιο τον εργοδότη. Αθωώνεις τα πραγματικά λαμόγια έτσι! Υπάρχει το ενδεχόμενο να πληρώνει τη "νόμιμη αμοιβή". Τη νόμιμη πείνα δηλαδή που θα φέρει την "ανάπτυξη" (την ανάπτυξη τίνος άραγε)...

  16. Άσχετος avatar
    Άσχετος 02/05/2013 14:29:32

    Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι αυτής της χώρας αμοίβονται με ιδιαίτερα υψηλούς μισθούς σε σχέση με αυτά που αποδίδουν και σε σχέση με τις γνώσεις που παίρνουν από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Οι μισθοί έπρεπε να είναι στα επίπεδα Βουλγαρίας. Σε τέτοια σχολεία που πηγαίνουν πως να ανταγωνισθούν τους ευρωπαίους.
    Για τους ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρηματίες τι να πω; Χωρίς προοπτική, χωρίς καινοτομία με μόνο στόχο το εύκολο κέρδος και την φοροδιαφυγή. Εξαφανίστε τους και στην θέση τους φέρτε τους ξένες επιχειρήσεις και μετατρέψτε τους σε εργάτες των 300 ευρώ επιπέδου Βουλγαρίας.
    Να συνεχίσω τον κοινωνικό κανιβαλισμό ή θα σκεφτούμε σοβαρά επιτέλους σε αυτή την χώρα.

  17. foros1 avatar
    foros1 02/05/2013 14:49:24

    κυριοι/ες της συγκυβερνησης, η υπογραφη του ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθεσεις εκπαιδευτικων θα ειναι το μεγαλύτερο πογκρομ εναντιον τους!
    ειναι απολύτως παραλογο και ελπιζω να πρυτανευσει η λογική στο ΥΠΕΠΘ και να αφησουν τον υπαρχοντα νομο που ρυθμίζει τα θεματα υπεραριθμίας με προαιρετικές μεταθεσεις ή υποχρεωτικές διαθεσεις.

  18. giannis avatar
    giannis 02/05/2013 19:05:53

    ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΓΚΡΟΜ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΙ ΛΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ? ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΕΔ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΔΥΟ Ή ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Β΄ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ? ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ?

  19. πρώην καθηγητής avatar
    πρώην καθηγητής 03/05/2013 00:40:50

    Πριν 2 μήνες παραιτήθηκα από τη θέση μου ως καθηγήτης λυκείου και εργάζομαι πλέον στη Γερμανία σε φαρμακευτική βιομηχανία (βιολόγος γαρ). Βλέποντας τον κοινωνικό αυτοματισμό να θεριεύει και να εξαπολύονται μύδροι επί δικαίων και αδίκων, σας αναφέρω το εξής χαρακτηριστικό παράδειγμα από το Mannheim:
    2 εβδομάδες τώρα, τα τραμ και τα λεωφορεία της μητροπολιτικής περιοχής Rhein-Neckar έχουν κάνει 5 (ναι, 5!!!) ημέρες απεργία, στη Γερμανία το ξανατονίζω, με αμιγώς μισθολογικά αιτήματα. Αποτέλεσμα απίστευτη κίνηση και ταλαιπωρία στους δρόμους. Όμως, δεν άκουσα ούτε μια κόρνα, δεν είδα καμιά μάγκικη προσπέραση και κυρίως, δεν άκουσα το παραμικρό σχόλιο από τους Γερμανούς συναδέρφους μου. Όταν, λοιπόν, μάθουμε ως λαός να σεβόμαστε τον αγώνα του άλλου και, αντιστρόφως, να παρέχουμε τίμια τις υπηρεσίες μας στον άλλον, τότε ΜΟΝΟ θα δούμε άσπρη μέρα. Καλή δύναμη συμπατριώτες!

  20. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 03/05/2013 19:05:40

    Κανείς δεν διαφωνεί να επιστρέψουν όλοι στην τάξη. Γιατί δεν το κάνουν;
    Η ένσατση αφορά τις υποχρεωτικές μετακινήσεις αν δεν συμπληρώνεις 75@ του ωραρίου. Άρα θα πάρουν κάποιον που έκανε 15 χρόνια να πάει στον τόπο του και θα τον πάνε στην Ρόδο με 900 ευρώ και την επόμενη χρονιά θα μεταθέσουν κάπιο βύσμα στο τόπο του πρωτου. Μην παρεξηγηθώ, υπήρξα επίσ σειρά ετών βύσμα σε γραφείο και ΝΔ και τα ξέρω από έξω και ανακατωτά. Κύριοι δεν θέλουνε!!! Απλά εκβιαζουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.