#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/09/2010 11:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προς μετωπική σύγκρουση


Στους δρόμους οι οδηγοί φορτηγών

Χάος στις εθνικές οδούς από τις παρατεταγμένες νταλίκες στις εισόδους της πρωτεύουσας.

Προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας στο ύψος του Χαϊδαρίου

Σήμερα η μηχανοκίνητη πορεία προς τη Βουλή.

Η κυβέρνηση λέει πως δεν υποχωρεί, διαμηνύοντας ότι πολιτική επιλογή της είναι να εφαρμοστεί η κοινοτική νομοθεσία και να ανοίξει το κλειστό επάγγελμα του μεταφορέα.  Παράλληλα, καλεί τους εκπροσώπους των μεταφορέων σε ύστατη συνάντηση, σήμερα, που ξεκινάει η συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής του νομοσχεδίου για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.

Όμως η απάντηση των μεταφορέων ότι «διάλογος υπό το καθεστώς της επίταξης δεν γίνεται», οδηγεί τις δύο πλευρές σε νέα ρήξη.

Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλων ζητεί άρση του πλαφόν και να επιβληθεί σε όλα τα στάδια της διακίνησης και της εμπορίας υγρών καυσίμων.

”Δεν υπάρχει η δύναμη, η θέληση και η τόλμη να επιβληθεί το πλαφόν και στα άλλα στάδια της διακίνησης και της εμπορίας υγρών καυσίμων, ενώ σήμερα υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που αγοράζουν πάνω από την τιμή του πλαφόν”, ανέφερε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο γενικός γραμματέας της ΟΒΕ, Αγγ. Τούντας.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Μ. Κιούσης ανέφερε ότι οι πρατηριούχοι έχουν γίνει αποδέκτες εισαγγελικών δηλώσεων, για ενδεχόμενες κυρώσεις περί άρνησης πώλησης εμπορεύματος, καθώς ορισμένοι πρατηριούχοι δηλώνουν ότι προτιμούν να μην ανοίξουν τα καταστήματά τους από το να πουλήσουν με ζημία.

Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών βυτιοφόρων δηλώνουν ότι δεν θα εμποδίσουν τον ανεφοδιασμό της αγοράς με καύσιμα, υπονοώντας ότι αυτό θα γίνει με τα ιδιωτικής χρήσεως βυτιοφόρα που διαθέτουν οι εταιρείες πετρελαιοειδών κι όχι με τα δικά τους, που παραμένουν ακινητοποιημένα, αν και τελούν υπό καθεστώς επίταξης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 14/09/2010 12:03:36

    Δεν πρέπει να δειλιάσουν. Να εισβάλουν από παντού στην Αθήνα και να κάνουν πορεία με ΟΛΑ τα φορτηγά της χώρας εμπρός απο το Μέγαρο Μαξίμου και τη Βουλή. Να σπάσουν όσους κλοιούς χρειαστεί. Οι εθνικές οδοί είναι το σπίτι τους, οι δρόμοι είναι το χωράφι τους.

    Η κυβέρνηση αυτή είναι η πιο αδίστακτη που έχει περάσει ποτέ από την Ελλάδα.

    Άνθρωπος πολύ κοντά στους φορτηγατζήδες μου έλεγε ότι αυτό που παίζεται με τη δήθεν "απελευθέρωση" είναι να παγιωθεί το δυοπώλειο Βαρδινογιάννη-Λάτση: Τώρα που ο πρώτος εξαγόρασε τα πρατήρια της Shell και ο δεύτερος της BP, και ελέγχουν πλέον δύο εταιρίες την παραγωγή, τη χονδρική και τη λιανική (!), ο στόχος είναι να ελέγξουν ΚΑΙ το τελευταίο οχυρό που δεν ήλεγχαν, τις μεταφορές!

    Τρομακτικό; Ναι! Κατά τα άλλα, "απελευθέρωση" ενός "κλειστού" επαγγέλματος!

    Ε ρε παπούτσια που χρειάζονται! Γιατρέ γιατί δεν σε ακολουθήσαμε όλοι;;;

    • stelakis avatar
      stelakis @ Επώνυμος 14/09/2010 13:29:39

      Ο Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ.), λίγο πριν από την κατάρρευση της Αθήνας που δεν άντεξε τις καινούργιες προκλήσεις της τότε εποχής, είχε σημειώσει:

      "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."

      Ταιριάζει κουτι στους φορτηγατζήδες και τους υποστηρικτές τους.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ stelakis 14/09/2010 16:08:51

        look who is talking

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ stelakis 14/09/2010 16:23:51

        "Η αυθάδεια ως δικαίωμα". Μήπως να το απευθύνεις στην κυβέρνησή σου;

        "Η παρανομία ως ελευθερία". Μήπως να το απευθύνεις στο κόμμα σου που έμαθε τους Έλληνες να φέρονται έτσι; Και εξάλλου, τι το παράνομο κάνουν εδώ οι φορτηγατζήδες;

        "Η αναίδεια του λόγου ως ισότητα". Μήπως να το απευθύνεις στους δημοσιογραφίσκους των ΜΜΕ;

        "Η αναρχία ως ευδαιμονία". Μήπως να το απευθύνεις στην ιδεολογία του σοσιαλισμού γενικότερα και στους πολιτικούς της επιγόνους; Και τι σχέση έχουν οι φορτηγατζήδες με αυτό;

        Το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να περάσετε με κάθε τρόπο ένα νομοσχέδιο που σκοτώνει τη συγκεκριμένη επαγγελματική τάξη.

        Θα τη συκοφαντήσετε όσο δεν πάει.

        Να θυμάστε όμως: Ακόνη και ΑΝ το περάσετε (ΑΝ), η ζωή κάνει κύκλους. Ούτε φαντάζεστε τι κύκλους κάνει. Τώρα νιώθετε πανίσχυρη για να κλέψετε τη ΖΩΗ αυτών των ανθρώπων και των οικογενειών τους, αλλά δεν θα κρατήσει και τόσο πολύ!

      • michal avatar
        michal @ stelakis 15/09/2010 00:33:37

        Epwnume forthgatzhs 8a eisai kai 8a se tsouzei. Kouragio oloi 8a ma8oun/ete na douleuoun/ete ston eleu8ero antagwnismo opws to magazaki, to mpakaliko, to psaradiko kai oi alloi "parakatianoi". Terma sthn aristokratia twn kleistwn epaggelmatwn, isothta kai antagwnismo gia olous.

      • michal avatar
        michal @ stelakis 15/09/2010 00:34:57

        Pantws o Goebelismos tou aunarthtou Epwnumou exei plaka. Na apokalei sosialismo thn apeleu8ewrsh twn epaggelmatwn kai fileleu8erismo ta monopwlia. NEWSPEAK apo tous prwhn Pasokous pou to gurisan sto galazio.

      • michal avatar
        michal @ stelakis 15/09/2010 00:35:18

        lapsus asunarthtou oxi aunarthtou.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ stelakis 15/09/2010 00:37:54

        Για δείτε κάτι ανελλήνιστους γκεσταπίτες που πλειοδοτούν σε συμπόνια για τους "παρακατιανούς" εμποράκους (τους οποίους κλείνει με απίστευτους ρυθμούς η χούντα ΓΑΠ-ΔΝΤ-ΕΕ) από την άνεση του καναπέως της Kommandatur...

      • michal avatar
        michal @ stelakis 15/09/2010 03:04:01

        Opws kapote kapoioi tsirizan gia thn agora ths kinhths thlefwnias, o Maroudas pou 8a erixne tous doruforous, tous loudites pou ekaigan tis mhxanes ton 19o aiwna etsi kai me ton Klogopoulo. Meta thn apeleu8erwsh pou 8a plhrwnoume eurwpaikes times (xamhles) metakomishs kaneis den 8a tous 8umatai pia. Bebaia egw eimai gestapiths , anellhnistos kai maswnos mporw na pw alla oxi apologhths autwn pou konomane apo monopwlia, xountika rousfetia kai koinwniko ekviasmo.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 14/09/2010 13:55:43

      Δυστυχώς αυτό θα συμβεί με όλα τα επαγγέλματα. Στην Ευρώπη π.χ. πλέον δεν υπάρχει κανείς ανεξάρτητος. Σχεδόν όλοι είναι μισθωτοί. Οι μισθοί τους είναι καλοί αλλά στην Ελλάδα θα τους εκμεταλλεύονται για 1000 Ευρώ το μήνα.
      Θα φτάσουμε σε σημείο να παρακαλάμε να γίνουμε συνταξιούχοι γιατί δε θα μπορούμε να επιβιώσουμε από τη δουλειά μας.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Επώνυμος 15/09/2010 00:07:01

      Καραγκιόζη πήγαινε εσύ να σπάσεις τους κλοιούς αντί να δίνεις οδηγίες σε ανεγκέφαλους συμμορίτες φορτηγατζήδες και λοιπούς αυθαιρετούντας "επαγγελματίες". Το Κράτος είναι εδώ και θα το δείτε εν τη δόξη αυτού !

      • Orestios avatar
        Orestios @ parsifal 15/09/2010 00:13:55

        Εννοείς σαν το ίδιο Κράτος, που χρησιμοποίησε ο Τσαουσέσκου εναντίον του λαού της Ρουμανίας?
        Θυμάσαι τί έπαθε?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ parsifal 15/09/2010 00:32:49

        Το ένδοξο κράτος, ένδοξα καίγεται.

      • michal avatar
        michal @ parsifal 15/09/2010 03:05:01

        Ayta elegan kai oi mpaxalakhdes to 2008, Aurianista.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/09/2010 12:07:42

    Να βγουν και να δωσουν τα τιμολογια αγορας βενζινης !!! τι πιο απλο??? να τους κανουν ρομπες, ή να γινουν οι ιδιοι..

    Εχω βαρεθει στην Ελλαδα ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ !! MA OLOI ?? και πως ζουμε γαμω την τρελλα μου? Κανεις δεν βγαινει??

    Δωστε τα τιμολογια στην καμερα. ΤΕΛΟΣ.

    ΠΠ

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 14/09/2010 12:10:38

    Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: Είχε πει ο γίγαντας Κλιγκόπουλος σε εκείνη τη μνημειώδη συνέντευξη ότι "Θέλετε εσείς να γίνετε φορτηγατζής;" στους "δημοσιογράφους" του Μέγκα και δεν το πιάσαμε τότε καλά.

    Αλλά το ερώτημα είναι: ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ "ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ" ΤΟ "ΚΛΕΙΣΤΟ" ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ";;;

    Πάντως όχι εγώ κι εσείς!

    Η ουσία είναι ότι, με το σημερινό καθεστώς, όποιος θέλει να γίνει φορτηγατζής γίνεται μια χαρούλα! Απλώς αγοράζει μια άδεια.

    Γιατί λοιπόν τέτοιος νταλκάς για την "απελευθέρωση"; Για να μπορούμε κι εμείς οι υπόλοιποι να γίνουμε φορτηγατζήδες "ελεύθερα" και χωρίς να πρέπει να αγοράσουμε άδεια;

    Αμ δε!

    Δεν είναι για αυτό! Εμείς που δεν είμαστε φορτηγατζήδες ΔΕΝ θέλουμε να γίνουμε!

    Κάποιοι άλλοι θέλουν απλώς να κυριαρχήσουν οριστικά σε αυτόν τον κλάδο.

    Αιδώς, ξεπουλημένοι στα συμφέροντα όσο καμία άλλη είναι αυτή η κυβέρνηση!

    Και η ΝΔ είχε πει την ανοησία στο "προεκλογικό της πρόγραμμα" ότι θα "απελευθερώσει τα κλειστά επαγγέλματα" (τα ποια;) αλλά σε επίπεδο πραγματικής διακυβέρνησης δεν διανοήθηκε ποτέ να το πράξει - ούτε θα το έπραττε.

    Εδώ όμως ο Σαμαράς πρέπει να πει τη γλώσσα της αλήθειας. Να αφήσει τις ανοησίες που του άφησε η παλιά καθεστωτική ΝΔ και να εξηγήσει στον κόσμο ακριβώς τι συμβαίνει.

    ΔΕΝ φτάνει να το γράφουμε μόνον εμείς οι bloggers!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 14/09/2010 12:15:13

      ΝΑ περαιωσουμε και τα μαυρα των αδειων !!! Ολα τα μαυρα τα κανει ασπρα ο ΓΑΠ. ο ΑΖΑΧ ειναι??

      ΠΠ

    • michal avatar
      michal @ Επώνυμος 15/09/2010 03:07:08

      Kai poios sou eipe oti den 8elei na ginei o X,Y,Z Giwrgos, Kwstas, Marina forthgazths/forthgatzou? Twra den mporoun giati oi rousfetologoi ths xountas to exoun dei monopwlio. H adeia sta 0 eurw kai opoios mporei na anteksei ton antagwnismo. Opws o mpakalhs, o manavhs, o xasaphs kai ka8e allo timio epaggelma. Oute oi poutanes den exoun kleisto epaggelma.

  4. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 14/09/2010 12:11:17

    Δείτε αυτό, παιδιά. Ο νέος «ελληνόφωνος» πρόεδρος της ΔΕΘ, κατέβασε τις σημαίες του Δήμου της Θεσσαλονίκης από την έκθεση, γιατί είχαν τον Μέγα Αλέξανδρο.

    http://taxalia.blogspot.com/2010/09/blog-post_2226.html

  5. tsilivithras avatar
    tsilivithras 14/09/2010 12:18:55

    "Βαράτε" στ' αυτιά και μην ακούτε τίποτα.

    Η κυβέρνηση περιορισμένης ευθύνης εκμεταλευόμενοι τα ενοχικά σύνδρομα που προπαγάνδισαν τα media (βλέπε "φταίμε όλοι" και "απαπααα ακούς εκεί κλειστά επαγγέλματα") προσπαθεί να επιβάλει όσο το δυνατόν περισσότερα "μέτρα" στο λίγο χρονικό διάστημα που της απομένει και που ολοένα μειώνεται.
    Προσπαθεί να εκμεταλευτεί τη σύγχυση του κόσμου και την αμφιβολία που τον διακρίνει (λόγω πολυετών συστεμικών λαθών στην αγορά) και αναμιγνύντας μπόλικο ψέμμα με ελάχιστη αλήθεια να επειδείξει δήθεν ισχυρή πολιτική βούληση και ισχύ.

    Το κόμμα που δημιούργησε και έθρεψε την έννοια του "προστατευμένου επαγγέλματος" και της έννοιας των κρατικοδίαιτων στην χώρα προσπαθεί να μας πείσει ότι τώρα το πολεμά!!!
    Το κόμμα που γιγάντωσε την αλαζονεία των συνδικαλιστών κομματόσκυλων που αδιαφορούν παντελώς για την ευημερία του πολίτη τώρα θέλει να μας δείξει πυγμή και θέληση για το συμφέρον της κοινωνίας!!!
    Το κόμμα που δημιούργησε και πέρασε στα μυαλά των ελλήνων το "βολέψου εσυ και μη σε νοιάζει για τους άλλους" τώρα προσπαθεί να κάνει τον προστάτη της ιδιωτικής οικονομίας και της ανταγωνιστικότητας!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ....

  6. undercover gpr avatar
    undercover gpr 14/09/2010 12:31:11

    Η απελευθέρωση δεν θα φέρει αύξηση του ΑΕΠ , αυτό είναι τεχνικά τεκμηρειωμένο παρά τις παπάτζες των ΙΟΒΕιτών/ΔΝΤτών κτλ.Αλλά Επώνυμε οι παπάτζες οι δικές σου περί ελεύθερης οικονομίας και πως μεγαλουργεί ο Έλληνας (ή εννοούσες μόνο τους εφοπλιστές?) όντας ελεύθερος στο λαιμό μου κάθονται.Κωλοτούμπες όλοι σας όπου κομματικά σας συμφέρει Πασόκοι και ΝΔκράτες.Σας βαρέθηκα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ undercover gpr 14/09/2010 12:39:11

      Μιαααα στιγμή. Μην είσαι ρε τόσο κακοπροαίρετος, εκτίθεσαι.

      ΑΛΛΟ το να σέβεσαι μια ήδη προϋπάρχουσα διαμορφωμένη κατάσταση και τις καταστάσεις που ήδη έχουν δημιουργηθεί από τις οποίες ΖΕΙ ένα σωρό κόσμος.

      Και ΑΛΛΟ το να τα διαλύεις όλα.

      Εδώ ο στόχος είναι σαφής: Να διαλυθούν όλα!

      Μπροστά σε αυτό εγώ ζητάω να υπάρξει σεβασμός μπροστά στην ήδη διαμορφωμένη κατάσταση, πρώτα από όλα, προτού αυτή να διαλυθεί.

      Από κει και πέρα, υπάρχουν τρόποι να αρθούν οι στρεβλώσεις.

      Εδώ όμως ΔΕΝ πρόκειται για αυτό! Πρόκειται καθαρά για σχέδιο διαλυτικό της ελληνικής κοινωνίας!

      Τα έχουμε πει αυτά άπειρες φορές gpr και το μόνο που καταφέρνεις με την "αγανάκτηση" που δείχνεις για τη δήθεν "ασυνέπειά" μου είναι να βγάζεις προς τα έξω κάποια προϋπάρχοντα συμπλέγματα, που, δεν πειράζει, κι άλλοι τα έχουν, απλώς εσύ τα δείχνεις λίγο πιο έντονα.

      Το ελληνικόδ δαιμόνιο μεγαλουργεί στις διεθνείς μεταφορές που είναι ΗΔΗ απελευθερωμένες. Και δεν λέω εγώ ότι πρέπει ντε και καλά να υπάρχει καθεστώς περιορισμένων αδειών.

      Αυτό που λέω όμως είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει διατήρηση του μικρομεσαίου χαρακτήρα της οικονομίας των εθνικών μεταφορών. Η οποία πάει, όχι μόνον να περάσει στα χέρια λίγων, αλλά να περάσει στα χέρια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΩΝ ΛΙΓΩΝ.

      Ο Πόρτα-Πόρτα μου έδωσε όμως μια ιδέα: Αφού ξέρουν πολύ καλά στα χέρια ΠΟΙΩΝ λίγων πάει να περάσει το επάγγελμα, ας πάνε να τους βρουν και να τους πουν στην ψύχρα: Ή το παίρνετε πίσω το σχέδιό σας, ή δίνουμε τα τιμολόγια στη δημοσιότητα.

      Είναι ήδη very late, αν όχι too late, αλλά πρέπει να το κάνουν. Αν δώσουν τα τιμολόγια στη δημοσιότητα μετά δεν έχουν πια διαπραγματευτική δύναμη.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Επώνυμος 14/09/2010 13:43:23

        Το χα πει και σε εκείνο το ποστ περί ελεύθερης οικονομίας.
        Υπάρχουν τομείς που αναγκαστικά θα υφίσταται "regulate or ban" κατάσταση , και αυτό εμπεδώνεται πλέον παγκοσμίως.Εκεί το χάνετε ομαδικώς και οι Πασόκοι οι οποίοι πλέον είναι πλειοψηφικά hard type νεοφιλελεύθεροι και οι διαφόρου τύπου ΝΔκράτες (με τους original νεοφιλελεύθερους μέσα) και επιχειρηματολογείτε κομματικά και κερδοσκοπικά.

        Το ποιος θα κάνει το regulate και πως είναι θέμα συζήτησης.Και όλα τα υπόλοιπα είναι μικροκομματικές παπάτζες.

  7. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 14/09/2010 12:31:30

    Οι φορτηγατζήδες έχουν σχετικό δίκιο. Αυτό που δεν ξέρουν είναι ότι μπορούν να ιδρύσουν εταιρείες μεταξύ τους με τις άδειές τους. Κάθε άδεια στοιχίζει έως και 200 ή 300 χιλιάρικα. Το μετοχικό κεφάλαιο λοιπόν είναι έτοιμο για την ίδρυση μιας εταιρείας. Ένα δρομολόγιο εσωτερικού από π.χ. Θεσσαλονίκη σε Αθήνα ή Πάτρα στοιχίζει για να μεταφέρεις τα εμπορεύματά σου από 500 έως 700 ευρώ. Ξέρετε τι κόστος χρήσης έχει ένα φορτηγό;

    ΕΠΙΣΗΣ ΡΙΧΝΩ ΙΔΕΑ: Κάλλιστα μπορούν όλα τα φορτηγά να πάνε και να ιδρύσουν εταιρείες σε Ιταλία και Βουλγαρία!!!! Θα πληρώνουν ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας και ειδικότερα στην Ιταλία κάθε 10 χρόνια και καινούργια νταλίκα με Λήσινγκ από 3-4%!!!!

    Όλα τα έξοδα αναγνωρίζονται από την εφορία και τα καύσιμα των διεθνών μεταφορών είναι προφανώς ΤΡΑΝΣΙΤ.

    Μου τα έλεγε ιδιοκτήτης 35 αυτοκινήτων που εδρεύει πλεόν στην Ιταλία. Τον γνώρισα στο καράβι από Πάτρα Αγκώνα.

    Είναι μεγάλος επιχειρηματίας και φαρμακοποιός. Όποιος γνωρίζει καταλαβαίνει.

  8. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 14/09/2010 13:10:35

    μπορεί να μας αρέσει γενικώς ότι κάποιοι αντιστέκονται,
    ενώ εμείς κάνουμε αντίσταση στο πληκτρολόγιο,
    το θέμα όμως είναι ότι ενώ οποιοσδήποτε φορτηγατζής
    μπορεί να ανοίξει ακριβώς δίπλα μου, ακριβώς το ίδιο μαγαζί με το δικό μου,
    εγώ δε μπορώ να το κάνω! Μην πει κανείς σκάσε 200-300 χιλιάρικα κι αγόρασε άδεια. το φαινόμενο δημιουργήθηκε ακριβώς διότι ο αριθμός των αδειών είναι συγκεκριμένος.
    και σε τελική ανάλυση, η επένδυση που κάνει κάποιος δεν είναι απαραίτητο να του εξασφαλίσει και κέρδος. η επιχειρηματικότητα έχει ρίσκο.
    κι αν το καλοσκεφτούμε, το σύστημα τους έδωσε δύναμη που δεν δικαιούνται!
    όταν δεν τους αρέσει κάτι ρημάζουν τον υπόλοιπο κόσμο.
    ποιός λυπήθηκε τον έμπορο που πλήρωσε αέρα ένα σκασμό λεφτά για να νοικιάσει μαγαζί σε εμπορικό δρόμο και τώρα το έκλεισε; τα είχε κόψει από κανένα δέντρο;! τον εξασφάλισε κανείς ότι σε περίπτωση που δεν πάει καλά θα τα πάρει πίσω;
    δε με ενδιαφέρει ποιός θα πάρει άδειες, θέλω μεταφορές σε λογικές τιμές.
    θέλω επίσης τις λωρίδες έκτακτης ανάγκης ελεύθερες.
    δεν είναι μόνο οι φορτηγατζήδες σκληρά εργαζόμενοι σε αυτή τη χώρα.
    να ανοίξουν όλα τα επαγγέλματα κι όποιος έχει κότσια θα δουλέψει και θα ζήσει

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ σιδεράκιας 14/09/2010 13:28:16

      Ακριβώς, και επειδή τονεμποράκο τον ξέσκισαν με τα λαθραία που τα πουλάνει εμπρός από την πόρτα του μαγαζιού του ΠΡΕΠΕΙ να ξεσκίσουμε και τον κάθε μικροεπαγγελματία που του έχει βγει υ ψυχή για να αποκτήσει και να δημιουργήσει κάτι - και ειδικότερα αυτοί που σε προκαλώ να πας ως συνοδηγός μόνο ένα ταξίδι χειμώνα στην Ευρώπη μαζί τους - έρχονται τώρα τα κολλεγιόπαιδα και αποφασίζουν όπως γουστάρουν.
      Όσον αφορά τους μεγαλοιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ έχουν ήδη κάνει εταιρείες έξω και έχουν βούλγαρους οδηγούς με ένα χιλιαρικάκι το μήνα και όχι με 1500 που παίρνει ένας έλληνας οδηγός.

      ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΕΪΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΙΣΟΠΟΣΟ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΑ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΕΘΟ! Έχει πληρωθεί η κάθε άδεια με χρήμα και αίμα.

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ ΑΡΚΑΣ 14/09/2010 13:29:38

        Συγγνώμη για τα δακτυλογραφικά λάθη λόγω ταχύτητας....

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ ΑΡΚΑΣ 14/09/2010 13:44:50

        και ποιός καθορίζει την εμπορική αξία μιάς άδειας φορτηγού;
        ο ένας θα σου πει έδωσα 150, ό άλλος 300 χιλιάδες.
        επίσης ξέρει κανείς ποιός είναι ο τζίρος που κάνει ένα φορτηγό;
        τα έχουν βγάλει πολλές φορές τα λεφτά που έδωσαν.
        όσοι πήραν τελευταία....
        τους λυπάμαι, αλλά έπρεπε να είχαν το νου τους.

        και την πιπίλα με τη σκληρή δουλειά που έχουν...
        όλα τα επαγγέλματα δημιουργούν "προβλήματα"

        εγώ είμαι οδοντίατρος, έχεις δει οδοντίατρο 50 χρονών;
        ή πόδια μέσα στον κιρσό θα έχει, ή σπασμένη πλάτη,
        για να μη μιλήσουμε για τα μάτια.

        όλοι όσοι δουλεύουμε έχουμε με κάτι να παλέψουμε!

  9. GALA avatar
    GALA 14/09/2010 13:20:00

    Να ρωτήσουμε τον κ.ΛΑΛΙΩΤΗ που είναι μεγαλομέτοχος στην εταιρία ΟΚΙΑΛΟΣ και εδρεύει στο εξωτερικό.Όπως και τον κ.ΛΟΒΕΡΔΟ που επίσης είναι μεγαλομέτοχος σε 1 άλλη εταιρία μεταφορική ( μου διαφεύγει το όνομα ). ΛΑΜΟΓΙΑ! Όλα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους. Νόμοι φτιαγμένοι για την τσέπη τους. ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ! Οι φορτηγατζήδες παλεύουν για 1 αξιπρεπές μεροκάματο και πάνε να τους το φάνε και αυτό όπως θα φάνε όλους μας στο τέλος.

  10. Demetris avatar
    Demetris 14/09/2010 13:21:32

    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ, ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ "ΣΩΤΗΡΙΑ" ΜΑΣ.
    ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΟΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.
    Ο ΓΑΠ ΗΔΗ ΠΟΥΛΙΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΗ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, Ο ΠΑΠ. ΒΓΗΚΕ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΠΗΞΕ ΣΤΙΣ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΟΒΟΣΚΟΥΝ ΝΕΑ "ΕΠΙΘΕΣΗ" ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΜΑΣ.

    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΟ" ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ?

  11. Lewnidas avatar
    Lewnidas 14/09/2010 14:03:23

    ρε εμενα με ρωτησαν αν θελει να ανοιξει το επαγγελμα? ή μηπως με πειραζει που ειναι κλειστο?

    εγω προσωπικα προτιμο τα 5 φραγκα παραπανω που μου αναλογουν να το παιρνει ο οφηγος ο φορτηγατζης παρα καποιο λαμογιο με 10 offshore 500 πλαστα τιμολογια που τρωει στο κωλονακι με τα λαμογια που μας κυβερνουν

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/09/2010 15:19:29

    Έχουν πατήσει replay στη συσκευή video.
    Ή το γουδί, το γουδοχέρι, που έλεγαν οι παλαιοί Ηπειρώτες. Από το 1973, στο Σαντιάγκο της Χιλής, το γουδοχέρι έχει ανάψει.
    Στο ερώτημα "ποιός το τρίβει το πιπέρι" πάντως, η απάντησή είναι "τρείς διαβόλοι καλογέροι".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.